REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2011.02.06, godz. 21:09, Rauer / marca.com

Pichichi Cristiano Ronaldo

Po czterech meczach bez zdobytej bramki Cristiano Ronaldo przełamał dzisiaj pechową passę, notując dublet w spotkaniu z Realem Sociedad. Dzięki tym dwóm trafieniom Portugalczyk odzyskał pozycję lidera w klasyfikacji Trofeo Pichichi, którą utracił wczoraj po hat-tricku Leo Messiego. Teraz zawodnik Realu Madryt ma na koncie 25 ligowych bramek i do następnej kolejki podejdzie z jednobramkową przewagą nad Argentyńczykiem. Ponadto dzisiejszy dublet pozwolił Cristiano przełamać barierę 50 trafień w La Liga - teraz może się pochwalić 51 ligowymi bramkami w 51 meczach.

Jeszcze nigdy w historii Realu Madryt żaden zawodnik po rozegraniu takiej liczby spotkań nie miał średniej w wysokości jednej bramki na mecz. Do pobicia historycznego rekordu Hugo Sáncheza i Telmo Zarry, którzy w jednym sezonie zdołali wbić 38 ligowych bramek, Cristiano Ronaldo brakuje już tylko czternastu goli, a do zakończenia rozgrywek zostało jeszcze szesnaście kolejek.

Trofeo Pichichi a Marca
Jako że w kwestii bramek Cristiano Ronaldo z każdą następną kolejką pojawiają się pewne nieścisłości i kontrowersje, warto po raz kolejny zaznaczyć, że za przyznawanie Trofeo Pichichi odpowiedzialny jest tylko i wyłącznie dziennik Marca, gdyż to on stworzył tę nagrodę. I jako że dziennik Marca przypisuje bramkę z pierwszego meczu z Sociedadem właśnie Cristiano Ronaldo, ma on na koncie 25 trafień i jest obecnie przed Leo Messim

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2010/11

Komentarze

2011.02.08, godz. 21:16, bartek9469
Hahaha ee wy z barcy powiedzcie mi kto kogo goni w strzelonych bramkach od początku sezonu , dla przypomnienia messi C.Ronaldo wiec nie mowcie ze CR7 jest gorszy od messiego bo tak nie jest ..
2011.02.08, godz. 19:07, MlodyRychu89
MatysBarçaFan

Nie udawaj debila gorszego niż jesteś. Sam wiesz, że doliczyli mu tą bramkę, a 22 to pokazywali na Canale+. I teraz co? Na stronie RM i Marca widzisz, że widniało 23, więc pomyślałeś, że drugą mu doliczyli? To albo naprawdę jesteś debilem, albo udajesz. A jak udajesz to aż nie da się opisać twojej głupoty...
2011.02.08, godz. 14:48, Kibic barcy ten prawdziwy
"jak on i jego Barcelona jeszcze długo nie dorosną Realowi do miana godnego rywala."


Hahahahhaahh, co ty palisz człowieku! Prawdziwy kibic (nie sezonowiec), nie powiedział by nic o Messim b , a ty... Wielki o nie jest dzieckiem do napinania. Fan od 2009 :)
Barça nie jest godnym rywalem, za to jest Osasuna ?
Buczek powiem jedno ; Piona!
2011.02.08, godz. 14:43, Kibic barcy ten prawdziwy
buczek93 To nędzny sezonowiec, jeszcze niedawno kibicował Manchesterowi! jak zapytacie ile ma lat to powie "17" ale tak naprawdę ma 12 lat. Gdy by CR przeszedł do Barçy to by było "visca el Barça" itp... Wiem kto to jest, kojarzę go na rl :)
2011.02.08, godz. 14:43, MatysBarcaFan
jak bez tego trafienia jak już kiedyś taki temat dali i powiedzieli ze uznali bramkę CR i dodali ją .
2011.02.08, godz. 14:42, damiano4252
typek1212

Tak naprawdę wypowiedz godna tępaka... po 1 nie mówiłem że cris zasłużył na złota piłkę tylko snejider i xavi....po 2 ronaldo ograniczony zobacz mecze gdzie grał na środku napadu wtedy nikt nie narzekał nawet on sam... taa messi pokazał że jest dobry haha to on jest ograniczony bo niepotrafił zagrac na środku pomocy choc jest taki genialny i kreatywny pff....Po 3 c do jego gry ma trener sądze że to ty sie onanizujesz patrząc na messiego :D
2011.02.08, godz. 14:29, therrmoseq
MatysBarçaFan 22 Gole to CR miał bez tego trafienia co sie odbiło od Pepego. Nie twórz zadnych teorii spiskowych
2011.02.08, godz. 14:03, MatysBarcaFan
A czy CR nie miał 22 goli z tą doliczoną już bramką?
Bo wy doliczyliście mu już bramkę :)
Doliczyliście mu jedną bramkę po meczu z getafe czy innym jak messi o 1 bramkę od niego odstawał
A teraz co Drugą? Za co dodajecie mu 2 bramkę?
Więc teraz marca przyznała mu drugą za nie wiadomo co.
Wiem że Kryśka miał już doliczoną bramkę za tą akcje gdzie piłka odbiła się od pepego.
A teraz dodali mu jeszcze jedną?
No bez jaj.
Robią wszystko żeby messi nie był pierwszy.
2011.02.08, godz. 11:08, zizu6
buczek zastanow sie co piszesz
jestem kibicem realu ale nazywanie barcelony NIE godnym rywalem krolewskich nie jest normalne trzeba jednak pamietac ze to nie real a barcelona prowadzie w tabeli ligi to barcelona jest obecnie najlepszym klubem swiata i to barcelona wygrala z realem 5:0 wiec nastepnym razem poprostu sie zastanow
2011.02.08, godz. 03:32, MlodyRychu89
@ AguilaBlanca

No ja Cię rozumiem, tylko ja na przykład nie twierdzę, że Ronaldo jest lepszy od Messiego, bo w tej chwili ma 25 bramek (według dziennika Marca). Lubię Ronaldo i Messiego, ale dla mnie geniuszem jest i tak Ronaldinho...

Tłumaczyć można sobie na każdy sposób. Np: Messi jest mniejszy, przez to zwinniejszy przez to jest lepszy. A ktoś inny powie, że Ronaldo lepszy, bo jest bardziej kompletnym piłkarzem:) Albo ktoś powie, że Messi nie poradziłby sobie w Anglii. Jeden powie, że to prawda, bo tam by go zmiażdżyli, a drugi powie, że poradziłby sobie, bo tam zawodnicy są jak konie w B klasie - wtedy Messi zrobiłby krok w bok i obrońca przelatuje...

Ronaldo w ManUtd machał nogami, kiwał i było super, bo jak taki obrońca się rozpędzi i zależy mu tylko na tym, żeby zrobić ostry wślizg to chcąc, nie chcąc Ronaldo zmienia kierunek biegu (do tego zamacha nogami) i obrońca jest zgubiony. A w Hiszpanii jest piłka techniczna, nie gra się jak w Anglii. Tłumaczenia są naprawdę różne...

Powtórzę, że nie można np powiedzieć po GD, że Messi jest lepszy od CR7, bo Messi grał, asystował, itp, a Ronaldo biegał i krzyczał. W tamtym sezonie w GD na Camp Nou był mecz wyrównany z przeważaniem na Real, Ronaldo grał dobrze, nękał obronę Barçy cały czas, brakowało szczęścia tylko, za to Messi wtedy nic nie pokazał. A w 45 minucie Ibra sobie wbiegł, dołożył "szpachelkę" i Barça prowadziła 1:0. Piłka to gra drużynowa, gdzie przy wyrównanych drużynach decydują zawodnicy, którzy "robią różnice".

Real w tym sezonie był wyraźnie gorszy od Barcelony, dlatego też Ronaldo nic nie pokazał. Ale gdyby zamienić tych dwóch zawodników? Proszę bardzo... Ronaldo w barwach Barcelony błyszczy, drybluje, asystuje, strzela. A Messi w barwach Realu? Messi nic nie pokazuje, bo nie może nawet powąchać piłki...

Tak samo śmieszy mnie jak wszyscy twierdzą, że Ronaldo strzela tylko z "ogórkami". Więc wszyscy twierdzą, że każda drużyna oprócz Barcelony to "ogórki"? Bo z tego co wiem to Ronaldo w LaLiga nie strzelił gola tylko Barcelonie. Valencii strzelał, Villarealowi też, Sevilli także, Atlético też... to są "ogórki"?! A w Anglii też strzelał gole Chelsea, Arsenalowi, Liverpoolowi, Man City... Albo, że zawodzi w ważnych meczach. W finale LM z Chelsea strzelił bramkę przecież...

Takich przykładów można mnożyć, a mnożyć. Nie zmienia to faktu, że jeśli drużyna nie gra dobrze to sam zawodnik też nic nie zagra. Wielu mówi, że Messi ma tylko jeden zwód na lewą nogę. No i co z tego? Widocznie ma taki dobry balans ciała, że każdy obrońca co mecz na to leci...

Faktem jednak jest, że Ronaldo co prawda strzela dużo bramek. Ale patrząc obiektywnie to powiedziałbym nawet, że jest on nawet baaardzooo daleki od formy. Strzela, bo strzela, dużo biega, ale popatrzcie na zwody, przyjęcia, odegrania... Czasami robi wszystko bardzo czytelnie. A przecież nasz CR7 w pełnej formie jest nie do zatrzymania i nikt nie wie co tak naprawdę zrobi, przyzna to nawet największy kibic Barcelony. I mimo tego, że wypisują tu różne bzdury to w głębi serca wiedzą, że jeśli Ronaldo złapie formę to będzie największym dla nich zagrożeniem. W końcu nawet teraz się go obawiają tak samo jak my Messiego :)

Wnioski są bardzo proste dla obiektywnych (nie dla pana Orłowskiego;p ) - obaj są znakomitymi piłkarzami i nie można ich porównywać, gdyż każdy ma swój styl. A to, że w tej chwili Messi ma bardziej zgraną drużynę to już inna bajka:)

Pozdroo:))
2011.02.07, godz. 21:52, xxbezimienny
@lovehater
tylko widzisz tym sie różni Messi ze on jest aktywny na boisku i asystuje cofa sie do obrony pomocy zeby tylko pomóc kolegom. Jak ogladałeś ostatnie GD to byś widział ze zaliczył asysty i w dodatku cofał sie tak jakby do pomocy.
a nie jak nasz CR7 stoi. jak mi nie wierzysz moze zobacz:
http://img194.imageshack.us/img194/9458/59378013.jpg.
I to jest ta róznica.
Dalej nie bede sie z wami kłócił bo jak czytam wasze kom to sie słabo robi :)
2011.02.07, godz. 21:15, XpiterX010
:)
2011.02.07, godz. 20:56, kogutvip
ludzie;p czy to wazne??:D ja jestem za barcelona i za messim;d i ta jedna bramka nic nie zmieni;d jesli będzie mu dane wygrac to wygra;) i taka jest prawda;)nie ma sie co denerwowac;) i dzisiaj o jednego gola kłócic;d
2011.02.07, godz. 20:50, buczek93
Jak dla mnie to może mieć i -10, byleby Real został mistrzem. A Messi sobie może strzelać i 10/mecz - i tak on i jego Barcelona jeszcze długo nie dorosną Realowi do miana godnego rywala.
2011.02.07, godz. 20:40, karolka17
bardzo dobrze, tak trzymaj dalej :)
Jesteś lepszy od Messiego
Brawo :)
Hala Madrid
2011.02.07, godz. 20:26, mat243
Walka o to trofeum jest pasjonująca i bd trwać do końca jednak wierzę w CR7 i to,że bd na końcu przed Messim !

HALA CR7 !
2011.02.07, godz. 18:00, MistrzCeremon
szczepi87
ale srasz głupoty, jeśli to madrycka nagroda to niech będzie gdzieś powiedziane, że należy się tylko graczowi realu i tylko oni o nią walczą, ok. ale skoro może ją zdobyć każdy to powinny obowiązywać zdrowe zasady, a nie walka o to aby dać nawet niesłusznie nagrodę białemu. bo jaki wpływ miał ronaldo na to że piłka odbije się właśnie w taki sposób od pleców kogoś tam? taki sam jak ty i ja.
2011.02.07, godz. 17:52, damian12345x
Chciałbym zauważyć drobny błąd przy klasyfikacji bramek gdyż Ronaldo ma jedną bramkę mniej . Oby takie błędy się więcej nie zdarzały .
2011.02.07, godz. 17:51, AguilaBlanca
@ MlodyRychu89

Wiadomo że Marca nie patrzy na ilość minut i średnią przy przyznawaniu Pichichi. Mówię to tylko do tych którzy twierdzą że Cris jest lepszy, bo strzelił 1 bramkę więcej ...
2011.02.07, godz. 17:47, BkibicB
Do szczepi87
Zobaczymy kto się będzie tłumaczył i zapewniam cie ze to wy będziecie się tłumaczyć dlaczego ronaldo nie wygrał.
2011.02.07, godz. 17:44, BkibicB
Marka to oszuści bo zaliczyli gola Ronaldo którego to nie on strzelił. Mi sie wydaje że marka robi to specjalnie aby nie wygrał Messi, a zresztą nie mam co sie martwić bo i tak wygra Messi.
2011.02.07, godz. 16:48, szczepi87
A do tego dodam że po co Barcelonie to trofeum. To jest madryckie trofeum i tu kurdę zostanię jeżeli jest możliwość żeby wygrał je ktokolwiek inny niż zawodnik barcy to tak MAdrycka gazeta zrobi... To tak samo jak na tych gównianych pucharach w pre sezonie czy barca zaprosiła by real na puchar gumperra... NIE BO PO CO.... żeby dostać ewentualne lanie tak samo madryt nie zaprosi Barcelony na Puchar Santiago Bernabéu bo jak by to wyglądało przy ewentualnej porażce... Madryt zdobył puchar Gumperra a Barça Bernabéu SUPER... dlatego nie rozumiem tej całej napinyki na tę nagrodę.... jest madrycka i przedewszystkim należy się ona zawodnikom Realu.... Sobie ymyślcie własną i ustalcie sobie zasady przyznawania a jak chcecie dostawać MAdryckie to się dostosować i czekać na łaskę pana :P
2011.02.07, godz. 16:38, szczepi87
a na koniec sezonu już widzę te tłumaczenia wzajemne Messi/ Ronaldo nie zdobył tego trofeum bo...................................... Na pewno zdobędzie je w przyszłym sezonie. Razem z potrójną koroną złotą piłką oraz bardziej lokalnymi nagrodami. A tu ch...j...u urodzi się jakiś bajeczny hiszpan w pampelunie tudzież w innym zadupiu i dokopie wszystkim!!!!!!!!!!!!!! hehehehehehe
2011.02.07, godz. 16:34, kamadridista
damiano4252

to obejrzyj sobie mecze Argentyny na MŚ w RPA , Messi byl wiodaca postacia, wsyzstkie goole jakei padaly to po jego akcjach, a do zwyciestwa jest potrzebnych 11 zawodnikow, i oczywisice dobry trener a tego neistety zabraklo
2011.02.07, godz. 16:31, typek1212
damiano4252 - dobrze ze cr pokazal ;D chlopcze prosze cie Messi na MS gral bardzo prawidlowo nawet dobrze... nie pierdziel ze nie bo tylko dzieki niemu przeszli wgl faze grupowa proze cie :) z niemcami juz nie bylo zgrania zaepsolu zeby z nimi wygrac.. Messi sam wsyztskiego nie zrobi.. a na MS gral pierwszy raz na srodku pomocy (bo tak go maradona ustawil ) i rorzucal galy na lewo i prawo co dla crisitano ronaldo (ograniczonego pilkarza - tylko skrzydlowy) jest nieosieagalne :) prosze was ;D pewnie 90% z was nie ogaldam zadnego meczu argentyny ale ze jestesci estrasznymi frustratami to piszecie glupoty opnaujcie sie prosze :) nie bez powodu dosta ZLOTA PILKE :) ale wiem i tak wy jestescie madrzejsci :)
2011.02.07, godz. 16:27, typek1212
natalia1301 - widac ze jestes kobiea oczywiscie ci nie ujmujac ;D chyba za dobre ich druzyn w Mistrzostwach Swiata chcialas powiedziec moja mila :) a chce przypomniec ze to nie jest nagroda za osigniecia druzyn/zawodnikow tyko dla najlebszego pilkarza roku ktorym no bez wapienia byl Messi :D nie oszukujmy sie ludzi juz ;D nie mozna sobie czegos wmawiac co nie jest prawda :)
2011.02.07, godz. 16:21, damiano4252
kamadridista

Jeśli chcesz o czym kolwiek mówic zobacz co osiągnoł snejder i xavi a co osiągnoł messi... Złota Piłka to indywidualna nagroda dla piłkarza a messi gra dobrze tylko w barcy gdzie piłkarze są na maxa zgrani i dlatego tam mu tak dobrze idzie ... a w reprezentacji w której powinien pokazac co potrafi nic ale to kompletnie nic nie pokazał!!
2011.02.07, godz. 16:20, koza09
Pichichi będzie i jeszcze złotego buta dostanie bo będzie miał większą przewagę jak teraz nad messim! :)
2011.02.07, godz. 16:10, kamadridista
natalia

przecietny sezon w wykonaniu Messiego haha Liga hiszpanska, Krol strzelcow ligi i LM
2011.02.07, godz. 15:50, natalia1301
Co do Złotego Buta, to faktycznie UEFA nie przyznaje tej bramki Cristiano, ale gdyby taka sama sytuacja przytrafiła się Messiemu, to na pewno by mu przyznała, bo w końcu kto mu przyznał Złota Piłkę za przeciętny sezon jak na niego w porównaniu z Wesleyem Sneijderem czy Xavi??
2011.02.07, godz. 15:45, szczepi87
Ten cały spór widać rozbija się na tle dwóch różnych wyróżnień, mianowicie tutaj jest mowa o trofeum Pichichi, tu Ronaldo prowadzi z Messim 25 do 24, (trofeum to nadaje gazeta Marca) Natomiast w kwestii Złotego buta, trofeum nadawanego przez UEFA Messi ma tyle samo bramek co Ronaldo jednak prowadzi gdyż potrzebował na zdobycie 24 goli mniej spotkań niż CR. UEFA przy tym nie uznaje tej niesławnej bramki Ronaldo. Dlatego taki stan rzeczy. Tą bramkę uznają tylko środowiska związane bezpośrednio z Realem Madryt.
2011.02.07, godz. 15:30, rosman10
Ma 24 bramki a to że co poniektórzy nie potrafią tego zrozumieć to już inna sprawa. Messi ma już tyle samo
2011.02.07, godz. 15:06, typek1212
TSO - dobra dobra koles ty nam mozesz wymienic jeden mecz !! co to jest jeden mecz ?:DDDD lep0iej pomysl w ilu waznych meczach zawiodl ronaldo ;D pomysl koles zanim cos napiszesz...
2011.02.07, godz. 15:04, typek1212
mnbv - a no wlasnie.. co prawda to prawda...
2011.02.07, godz. 15:02, typek1212
jak odsyskal??:D panowie zejdzmy na ziemie tylko na stronie realu i na stronie marci pisze ze ma w tej chwili o jednego gola wiecej niz Messi ;D na kazdym innym portalu na swiecie maja po rowno ;D
2011.02.07, godz. 14:55, Volkor
MatysBarçaFan,
Cristiano robi wszystko żeby Leo nie był pierwszy :)
2011.02.07, godz. 14:54, przemoo99
brawo cristiano;)))
2011.02.07, godz. 14:53, Casillas02
Super. oby tak dalej. Będzie pichichi.
2011.02.07, godz. 14:45, BenekCristiano
Matys
Kryska, mow na mame :*. Messiaszu jeden;]
2011.02.07, godz. 14:31, mnbv
szkoda ze kryśka strzela tylko ogórkom
2011.02.07, godz. 14:30, mnbv
wie ktoś ile kryśka strzeliła bramek z karnego?
2011.02.07, godz. 14:27, Alejandra
Będzie miał 40 goli jak nic! :)

I dobrze:)
2011.02.07, godz. 14:14, mnet
Cris najlepszy!;D
2011.02.07, godz. 14:07, Ramos44
Leeeooo10 ->

Braleś coś do nosa ?
Benzema genialny może i tak ale tylko w fife !!!
2011.02.07, godz. 13:59, kapselek
ps. a komu tego gola zaliczył sędzia meczu??
Cristiano czy Pepe?
2011.02.07, godz. 13:43, MatysBarcaFan
A czy kryśka nie miał 22 goli z tą doliczoną już bramką?
Bo wy doliczyliście mu już bramkę :)
Więc teraz marca przyznała mu drugą za nie wiadomo co.
Wiem że Kryśka miał już doliczoną bramkę za tą akcje gdzie piłka odbiła się od pepego.
A teraz dodali mu jeszcze jedną?
No bez jaj.
Robią wszystko żeby messi nie był pierwszy.
2011.02.07, godz. 13:42, kapselek
Dzięki matioos92

po obejrzeniu ciężko jednoznacznie stwierdzić komu przyznać bramkę.

Ronaldo strzelał ale Pepe w bardzo dużym stopniu zmienił tor lotu piłki.
Nie mniej rozumiem podstawy do zatwierdzenia gola jak i do nie zatwierdzenia gola więc ze swojej strony nie będę się o nim na przyszłość wypowiadał - no może gdyby były wiadome dokładne wytyczne kiedy, komu i z jakiej sytuacji gola uznać.
2011.02.07, godz. 13:34, matioos92
http://www.youtube.com/watch?v=i287Z74eX5E ogladaj od 5:50
2011.02.07, godz. 13:25, kapselek
czy ma ktoś link do tego spornego gola??

przyznam szczerze że nie wiem o jaki gol chodzi
2011.02.07, godz. 13:11, grubygrx
xexeo
ale oni mają rację, Marca podaje że Ronaldo ma 25 a to oni przyznają tytuł. Jak Marca zmieni ewentualnie decyzje to tutaj też będzie inny stan.... ale nie zmienią decyzji i będzie taki psikus że Ronaldo Królem Strzelców a Messi ze Złotym Butem. ;)
2011.02.07, godz. 13:08, Gerrit
widziałem wczoraj - jak on się zachowywał podczas tego meczu -po prostu "zero" klasy - on daje bardzo zly przyklad dzieciom - którzy rowniez oglądają mecze.Barça mu nie pozwoli sięgnąc po jakąkolwiek nagrodę indywidualną w tym sezonie.
2011.02.07, godz. 13:00, xexeo
Ja nie wiem czy redaktorzy tego serwisu maja po 5 lat czy az tak bardzo chca podkreslac co kolejke ze CR ma WIĘCEJ goli niz Messi? Proste jak drut Fifa i oficjalna strona Realu podaja ze Cris ma 24a Marca, ze 25. Wszystkie inne serwisy takze podaja ze Cris ma 24 wiec nie wiem po co wy podajecie 25. Jezeli zakonczy sie sezon i Cristiano wygra Pichichi a w klasyfikacji zlotego buta bedzie remis to wygra Messi bo ma wiecej asyst i wtedy co? Jeden zawodnik dostanie to drugi to? Nie wtedy Marca zmieni na 24 bo Fifa na pewno tego nie zrobi wiec nie wiem po co wprowadzacie w blad jezeli na kazdej stronie bez wyjatku podawane jest ze ma 24.
2011.02.07, godz. 12:51, Fuzer
Still the best ;)
2011.02.07, godz. 12:48, kolek1025
straszne zamieszanie jest z tym pichichi... a wiecie co jest najgorsze? pomimo tego ze marca uznaje ta bramke i do klasyfikacji pichichi sie liczy to juz wladze europejskie jej nie uznaja ronaldo a pepemu i do klasyfikacji zlotego buta ma jedno trafienie mniej... absurd
2011.02.07, godz. 12:22, Leeeooo10
Widze jak narazie, że co niektórych bardziej interesuje to żeby Ronaldo był pichichi niż Real mistrzem. To pokazuje, że są sezonowcami i zostali kibicami Realu jak Ronaldo przybył do nich. I tak Ronaldo nie ma szans na wygraną. Cristiano nie ma już tej samej formy, a Messi od samego początku jest na gazie. Nawet jak Ronaldo zdobędzie pichichi to i tak Messi jest lepszy. Ma mniej goli, bo w Barcie jest ktoś taki jak Villa i Pedro, którzy także teraz ładują bramki na zawołanie. A widze, że Benzeme ładnie jedziecie. Według mnie jest genialny, ale nie potrafi odnaleźć się w tak dużym klubie. Ale ostatnio Benzema grał całkiem nieźle, więc myślę, że Mourinho powinien dać mu jeszcze szanse, bo naprawdę chłopak jest znakomity. Jeśli miałby odejść to mógłby do Barçy :) Bojana by możnabyło wypożyczyć i Benzema co mecz wchodziłby w połowie meczu.
2011.02.07, godz. 12:02, jaworek2090
http://www.marca.com/deporte/futbol/trofeos/2010-2011/pichichi-zamora/pichichi-primera.html

Nagrode dla najlepszego strzelca przyznaje Marca!wiec macie tutaj oficjalna klasyfikacje najlepszych strzelcow La Liga!

takze dzieci Neo i roczni kibice farcy SHUT UP!!!THE KING IS ONE!
2011.02.07, godz. 12:02, siemae51
Dobrze Ronaldo Ma w Pichichi 25 Goli a W Złotym Bucei 24 Ku*** co to za różnica
2011.02.07, godz. 11:38, HalaMadrid15
Moim skromnym zdaniem zlota pilke powinien otrzymac ......PEPE . Serio mowie , a jaki inny pilkarz strzeli bramke plecami z 20 metrow?????????
2011.02.07, godz. 11:19, LukSkyWalker
I jeszcze jedno. Rok Temu drużyna pomogła Messiemu w wyrównaniu rekordu Ronaldo (nie CR) więc jeśli tytuł rozstrzygnie się na dwie lub trzy kolejki przed końcem to jestem pewien, że znów będą grać na Messiego by zdobył Złotą Piłkę.
2011.02.07, godz. 11:18, LukSkyWalker
Dla Mnie mają po tyle samo bramek bo jak już pisałem niektóre źródła przyznają Messiemu bramkę z Racingiem. Ale mam to w dupie. 3 kolejki temu Messi miał 5 bramek straty a dziś jedna w tą czy w tą nie ma znaczenia. Nie wierze, że ktokolwiek z nich wygra jedną bramką. Stawiam, że Messi zdobędzie ich 36 a Ronaldo 32 bo do końca jeszcze sporo czasu i nasze dzisiejsze dyskusje nie będą mieć sensu. Poczekajmy do końca
2011.02.07, godz. 10:47, VeB1986
No to Marca się skompromituje jeśli Ronaldo zdobędzie Pichichi a złotego buta Messi. Pismaki powinni korzystać z oficjalnych statystyk a nie wyimaginowanych
2011.02.07, godz. 10:21, FAn2
super

to jest prawdziwy cristiano ronaldo którego chcemy oglądać
2011.02.07, godz. 10:13, Ramos44
25 goli ma !!!!
2011.02.07, godz. 10:00, emigrant
Rauer

Chodzi zwyczajnie o to, ze w calej Europie bazuja sie sporzadzanych po meczu aktach.....a Marca takiego profesjonalizmu niestety nie ma i tyle.
To tak ja bym dostal z egzaminu 3, a sobie wpisze do indeksu 4 i by mi to uznano....
2011.02.07, godz. 09:50, emigrant
El Jarek

Pisze sobie co chesz. Strzelil Deco, ale pilka odbila sie od Eto. Sedzia w aktach gol zapisal dla Eto (ten gol CR7, w aktach figuruje jako gol jako gol strzelony przez Pepe).
Gdyby "Marca" zrobila dokladnie co wtedy to CR7 mialby 24 gole i kropka. Jak wytlumaczyc ze tamtego golu nie zapisano dla Eto, a w przypadku CR7 zostal zapisany?

"Marca" jest tal promadrycka jak Trybuna Ludu komunistyczna za PRL-u
2011.02.07, godz. 09:48, MlodyRychu89
Ale ludzie w ogóle nie rozumieją o co tu chodzi. Każdy chce pokazać mądrego chwaląc się wiedzą, że Ronaldo ma 24 bramki.

Ja też wiem, że Ronaldo ma 24 bramki. Wiem, że LFP też wie, że Ronaldo ma 24 bramki. Wiem, że cały świat wie, że Ronaldo ma 24 bramki... Mądry jestem, prawda?

Ale ludzie, tutaj chodzi o przyznawanie Pichichi !! Pichichi przyznaje Marca i ani ja (mądry człowiek), ani Wy (mądrzy ludzie) nie zmienimy tego, żeby nagrodę tą przyznawał ktoś inny niż Marca. Nie zmienimy tego, że Marca policzyła 25 bramek. I jeśli cały świat prowadzi klasyfikację to każdy wyliczył 24 bramki, a Marca naliczyła 25 bramek. Trofeum wręcza Marca, więc według ich klasyfikacji Ronaldo jest o jedno trafienie przed Messim.

I skończcie pisać, że Ronaldo zagrał 4 czy 20 meczów więcej, że ma pełno minut więcej i jego średnia jest mniejsza niż Messiego. Marca nie bierze tego pod uwagę przy wręczaniu Pichichi, oni wręczają za zdobyte bramki, bez względu na to kto rozegrał ile minut i ile meczów!

Więc każdy musi przystać na to, że w klasyfikacji świata Messi i Ronaldo mają po 24 bramki, a w klasyfikacji dziennika Marca Ronaldo ma bramek 25.

Ale wiem, wiem... Zaraz i tak ktoś wejdzie i napisze, że Ronaldo ma w Pichichi 24 bramki, chociaż w Pichichi to nie świat ustala zasady, a Marca
2011.02.07, godz. 09:26, primeradivision2009
Ludzie opanujcie się !!!

Ważne jest kto zostanie Mistrzem Hiszpanii a nie kto zdobędzie Pichichi ....
Zachowujecie się jak dzieci 24 czy 25 .... jeszcze raz napisze najważniejszy jest Mistrz LaLiga kto go zdobędzie !
2011.02.07, godz. 08:48, kamadridista
Śmieszne jest postepowanie MARCI i tej strony:) Nade wszystko chce sie tutaj uwiekszyc osiagnieca pilkarzy Realu Madryt.. ale trzeba spojrzec prawdzie w oczy. CR ma 24 bramki, w historii bedzie to tak zapamietane, w przyszłosci mało kto bedzie pamietal o trofeach przyznawanych przez MARCE:) w historii ligi CR bedize mial niestety o 1 bramke mniej, i trofeum Złotego Buta czy tez trofeum Krola strzelców przyznawane przez LFP jest bardziej prestizowe niz trofeum przyznawane przez promadrycka MARCE.
2011.02.07, godz. 08:20, MadridistaAtHeart
Ronaldo nie tyle walczy o "Pichichi" co o "Złotego buta" i skończcie już z powtarzaniem jak papuga za tą Marcą, że ma 25 goli bo oficjalne źródła, na których bazuje ranking "Złotego buta" mówią co innego. Ja rozumiem, że tamta bramka może powinna zostać zaliczona Ronaldo ale tak się nie stało. Według oficjalnych danych Christiano ma 24 bramki i nie róbcie zbędnego zamieszania. Tyle samo ma Messi i walka trwa. Marca takim uporem tylko się ośmiesza i umniejsza nagrodzie Pichichi. Ronaldo jest w świetnej formie i trzeba wierzyć, że zakończy sezon z lepszym wynikiem niż Messi. Ale nie można zakłamywać rzeczywistości bo to tylko ośmieszani samych siebie.
2011.02.07, godz. 07:29, swiety89
eric24

Do przedszkola spakowany ?
2011.02.07, godz. 07:24, eric24
Drodzy kibice Realu mam dla Was jedną cenną radę. Jeśli nie podoba się Wam komentarz Orłowskiego w C+ to po prostu nie oglądajcie meczów Barçy. Wasz problem polega na tym(zresztą nie tylko bo Wasi piłkarze, trenerzy też gadają różne farmazony), że przed każdym meczem Barçy siadacie z paczką chipsów i paluszków przed TV i trzymacie rączki żeby Barça przegrała. Czekacie na jakiś kryzys albo kontuzję kluczowego gracza Blaugrana. Niestety dla Was Barça gromi każdego kto stanie jej na drodze a Waszą frustrację potęguje zachwyt jednego z komentatorów nad grą Barçy.Zresztą jakbyśmy szli tym tokiem myślenia, ze należy zwolnić każdego komentatora który zachwyca się grą Barçy to trzeba by było zwolnić 95% speakerów sportowych a zostaliby tylko dziennikarze Marca, AS i Realmadid TV. (i program photoshop :)
2011.02.07, godz. 03:55, El Jarek
Emigrant, wtedy Deco strzelił, a od Eto się odbiła i Marca zrobiła dokładnie to samo, co robi w tym sezonie.
2011.02.07, godz. 03:05, AguilaBlanca
Kłócicie się o tą jedną bramkę, a nikt nie przypomni że Ronaldo zagrał o 3 mecze więcej od Messiego, a licząc minuty na boisku to ponad 4 mecze więcej... Na średniej odbija się to strasznie, a Ronaldo jest jeszcze pierwszy w pichichi tylko dlatego, że jest zajeżdżany i musi grać 90 minut co mecz...
2011.02.07, godz. 03:02, sphinks
I dalej pier... o szopenie... Założę się o cały swój dobytek, że na mecie tego sezonu Messi będzie miał co najmniej 5 bramek więcej od CR. Real już się nie liczy w walce o ligę, a jak zostanie 5 kolejek do końca i już wszystko będzie pozamiatane (wiadomo - Barça wygrywa w GD) to Real nie będzie strzelał po 4 bramki tylko będzie się męczył z każdym zespołem, a CR załamany porażką nic grać nie będzie... Za to Barça będzie grać do końca bo jeszcze parę rekordów do pobicia zostało - a przede wszystkim chodzi o liczbę bramek strzelonych w sezonie i najlepszy stosunek bramek. Dziękuję, dobranoc.
2011.02.07, godz. 01:26, BartekNS
Szkoda bo miał dzisiaj więcej okazji ale nie będę narzekał :)
2011.02.07, godz. 01:05, emigrant
W 2005 "Marca" swiadomnie odjela" gol Eto, ktory w tamtym sezonie strzelil 25 goli-tyle samo co Diego Forlán. Wtedy jakos NIE BYLO PROBLEMOW z nie zaliczeniem gola dla Eto.....a no tak bo byl zawodnikiem FC Barcelony, ktorego katalonski klub wyciagnal z RCD Mallorca. A tam z kolei oddal go Florentino Pérez....dziwne to. Wtedy to "cholernie" bolalo "madridismo", ze dali wymknac tekiemu zawodnikowi jak Eto....
W 2005 dziennika "Marca" argumentowal, ze w aktach pomeczowych sedziego Teixeira Vitienes zostalo napisane, ze pilke w ostatnim momencie dotknal Deco. Jednak w tym sezonie nie "chca" jakos wrocic do tego samego sposobu rozumowania....ach panie Eduardo Inda (red. naczelny "tuby propagandowej" RM i calego madridismo").
W dwu identycznych sytuacjach dwie rozne postawy. Hipokryzja czy partykularne interesy? Jak to mowia: "punkt widzenia zalezy do: punkt siedzenia i od tego kto placi i kto jest protektorem"
Wtedy debata wyszla nawet poza Hiszpanie i agencja AFP nazwala dziennik "Marca" "promadryckim". W Europie wszyscy bazuja na katach sedziowskich i golach uznawanych przez federacje, ale "Spain is different"

P.S.

CR7 moze wygrac Pichichi, ale gdy bedzie mial tyle samo goli w lidze co Messi, to Zlotego Buta dadza Messi-emu, gdyz tego kontrowersyjnego gola w Europie nikt CR7 nie uzna.

2011.02.07, godz. 01:00, lukas9990
A jeśli pod koniec sezonu obaj będą mieć tyle samo bramek wg Marki? Wtedy liczy się coś jeszcze, czy dostają nagrodę ex aequo?
2011.02.07, godz. 00:47, karci0
ale jeśli chodzi o Złotego Buta to już ma 24 tyle co Messi ;]
2011.02.07, godz. 00:28, MlodyRychu89
Wy durnie! nawet choćby miał 20 bramek to i tak nagrodę wręcza Marca i jeśli według niej Ronaldo ma 25 bramek to znaczy, że na razie Ronaldo jest bliżej tej nagrody! Nie wiecie, że ile ludzi tyle opinii?! jeśli federacja hiszpańska będzie dawać tą nagrodę to wtedy mogą sobie liczyć jak chcą. Póki co to marca daje tą nagrodę, więc nie jest ważne ile kto strzelił. Ważne jest to, że Ronaldo ma 25, Messi ma 24, itd... I nie ma nawet o co się kłócić, bo Marca już zdecydowała, że bramka została zaliczona Ronaldo, a nie Pepe.
2011.02.07, godz. 00:21, ziomalXXX
Dla ścisłości-CR w meczach przeciwko Barcelonie nic nie pokazała,a w ostatniej manicie miał jedną sytuację z wolnego na cały mecz.Kelnerom może strzelać tuzin goli,ale tylko pokonując najlepszych szacunek się zdobywa.
2011.02.07, godz. 00:15, ziomalXXX
CR ma po tej kolejce 24 bramki ,tyle co Messi.Coś wam liczenie szwankuje.
2011.02.06, godz. 23:57, barcelonismo88
Nie chodzi mi o żadną napinke, chce porostu gry fair i przejrzystych zasad...Podobnie jak nie podobało mi się wrzucanie piłek przez fanów Osasuny, tak i w tym przypadku protestuje:)
2011.02.06, godz. 23:54, barcelonismo88
AllCell

Sorry chodziło mi oczywiście o Realmadrid.pl;)
2011.02.06, godz. 23:52, BkibicB
Marca*
2011.02.06, godz. 23:52, AllCell
barcelonismo88
otóż nie , strona ReaMadrid.com TEŻ podaje ze Cris ma 24 gole..
2011.02.06, godz. 23:51, BkibicB
Marka jest "Madrycką" gazeta wiec jest oczywiste ze bedzie faworycowac real i zrobi wszystko aby najlepszym strzelcem zostal pilkarz realu - CR7, choc jest to (co tu duzo mowic) zwykle oszustwo i pokrzywdzenie innych graczy ktorym nie dopisuje sie bramek.
I mozecie pisac ze jemu powinna byc ta bramka przypisana, jednak sedzia w protokole zapisal co innego i powinno to byc uszanowane.
2011.02.06, godz. 23:48, szczepi87
niech ma i 25... czas wyjaśni wszystko:)
2011.02.06, godz. 23:46, baqs007
Trudno mówić że Mou ma panent na Barce skoro ostatni mecz przegrał wysoko...
Guardiola ma za to patent na Real bo wszystkie mecze wygrał.
Nie mówię, że Mou jest zły ale nie jest doskonały i nieomylny.
2011.02.06, godz. 23:42, baqs007
Jakieś pocieszenie będzie na koniec sezonu... :)
Adebayor dobrze gra i być może real go wykupi ?
2011.02.06, godz. 23:42, RM25
pmikina jako kibic Realu zgadzam sie z toba wkoncu ktos to dobrze napisal...a tak wszyscy kibice sie podniecaja ze Mou ma patent na Barcelone hahah,,,a moze Mou specjalnie kazal im przegrac 5:0 moze ma jakis boski plan
2011.02.06, godz. 23:40, barcelonismo88
Wszystkie strony podają,ze Cr7 i Messi maja po 24 bramki, jedynie geniusze z Marci i Realmadrid.com twierdza ze Cris ma 25 bramek, niesamowite;)

To nie wiem to tak jakby np. gazeta wyborcza przyznawała w Polsce tytuł króla strzelców i paru dziennikarzy liczyło by bramki, śmieszne to jest, Najważniejsze są protokoły meczowe i oficjalne statystki Uefa i LaLigi...Ale jak dla mnie możecie nawet Krisztiano 30 bramek zapisać;)
2011.02.06, godz. 23:38, ramosss
Dla wszystkich dzieciakow ktorzy skreslaja Karima Benzeme!
Oglądac!!!
http://www.youtube.com/watch?v=BvlHRWa5PHk&feature=related
2011.02.06, godz. 23:38, pmikina
TSO

Co to za mistrz strategii, co piątkę dostaje?
Bilans Jose w Chelsy z Barçą - jedno zwycięstwo, jeden remis i dwie porażki
Bilans Jose w Interze z Barçą - jedno zwycięstwo, jeden remis i dwie porażki
Bilansu Jose w Realu z Barçą chyba nie muszę przypominać:)
Łącznie Jose kontra Barça:
2 zwycięstwa - 2 remisy - 5 porażek (o bramkach nie będę nawet wspominał)
Teraz Ty bądź obiektywny - GDZIE TY TU WIDZISZ MISTRZA STRATEGII!!! PONAD POŁOWĘ MECZY Z BARCĄ PRZEGRAŁ
Zaraz pewnie napiszesz, że to mało znaczące zwycięstwa - od razu odpowiem - zwycięstwa w 2006 roku na Jose dały Barcie LM, a upokorzyć rywala w GD zawsze jest znaczące!!!
Piszesz o Messim jak go świetnie Jose zatrzymał w Interze przez 180 minut. Ale chyba zapomniałem, że w zeszłym roku Messi grał przeciwko Jose 270 minut. Gdzie ten "obronny geniusz Mourinho" był przy golach nr 3 i 4??? Messi dwie asysty przeciwko Mourinho zaliczył w jednym meczu, Ronaldo przeciwko Barcie takie osiągnięcie zajmie kilka lat....
Z jednym Ci przyznam racje - Messi nie oddaje tyle strzałów co CR, częściej widzi lepiej ustawionych kolegów (stąd taka przewaga w asystach).
Ktoś dobrze powiedział, że "najlepszym przyjacielem Messiego jest piłka i koledzy z drużyny, a Ronaldo lustro..."
2011.02.06, godz. 23:35, bulwa11
po raz kolejny przypomne że nagrodę daje Marca, więc należy patrzeć na jej tabelę a nie na UEFA... CR ma 25 bramkek kropka
2011.02.06, godz. 23:33, LaLigaFan_
@siemae51

z pewnością obaj będą mieli wielkie ciśnienie na bramkę i ich drużyny będą pomagać im na maksa
2011.02.06, godz. 23:30, siemae51
Moim zdaniem dojdą z Messim do 40 brameczek , t było by coś nieprawdopodobnego :)
2011.02.06, godz. 23:26, RM25
TSO a pamietasz takie niedawne mecze Polski z Portugalia? Jacy grajkowie zniszczyli C Ronaldo?
2011.02.06, godz. 23:24, RQ7Robinho10
Nie wiem, napiszcie do Canal + czy coś, bo oni w każdym meczu Realu odejmują Ronaldo jedną bramkę, a jeśli jest to ranking Marki więc Ronaldo ma teraz 25 bramek. :)
2011.02.06, godz. 23:23, Kris69
Jesli na koniec sezonu okaze sie ze ronaldo bedzie miał ta 1 kontrowersyjna bramke zaliczana do pichichi przez marce to ta nagroda bedzie tak bardzo wazna i prestizowa jak wybór sportowaca roku w gminie kozie bobki. W takim układzie juz na poczatku sezonu marca mogła wpisac ronaldo np 50 bramek i koniec konkursu
2011.02.06, godz. 23:16, Lotar
Messi hat-trickiem wrócił do gry, zapowiada się walka do ostatniej kolejki o to trofeum.
2011.02.06, godz. 23:10, Grzes10
Brawo CR7, w tych 16 kolejkach życzę Ci 16 bramek!!
2011.02.06, godz. 23:05, lukas9990
Ciekawe, czy taka sama afera by była, gdyby kto inny strzelał tego wolnego, a piłka odbiła się od pleców Ronaldo i to jemu sędzia by przypisał bramkę:) Rękę dałbym sobie uciąć, że wtedy wszyscy byliby po stronie sędziego:) nawet Marca.
2011.02.06, godz. 23:02, realponadwszystko
regio22

Czytając twój komentarz padłem ze śmiechu :D dalej bądź taki pewny siebie. pozdrawiam ciebie serdecznie :*
2011.02.06, godz. 23:01, remco
Witam !
Jeśli prześledzicie komenatrze Pana Leszka z kilku lat, to on jest kibicem Realu,
teraz po prostu jest obiektywny, bo mu wszyscy zarzucają stronniczość, ale dla Realu!!!!
AFC
2011.02.06, godz. 22:54, raul07witek
Koshimazaki

Rauer to Mod/Admin...
2011.02.06, godz. 22:53, AllCell
na c+ podali wlasnie tabele strzelcow, obaj po 24.
2011.02.06, godz. 22:52, TSO
że jak drużynie nie idzie to nie się wbija w tłum tam miało być oczywiście
2011.02.06, godz. 22:51, HereJungle
@regio22

już?
2011.02.06, godz. 22:51, TSO
pmikina

Messi pokazał w poprzednim sezonie w meczu z Interem jaki jest boski . Całej drużynie nie szło to i Messi grał tragicznie i oddał aż 2 celne strzały przez 180 min . Owszem Cristiano czasem zawodzi i tego nie neguje ale skoro ciśniesz jego to spójrz obiektywnie to co napisałem i jeżeli jesteś obiektywny musisz przyznać mi rację . I nie mów o żadnych autobusach w bramce bo to śmieszne tłumaczenie a nawet skoro on był to Messi powinien tych strzałów z dystansu oddać jak najwięcej bo tego się właśnie wymaga od piłkarza z topu . Jestem przekonany na 100 procent że Cristiano by próbował oddał by ze 20 strzałów bo taki ma zwyczaj ale ma tą żyłkę lidera że jak drużynie nie idzie to się wbija w tłum i nie oddaje żadnego strzału . Przepraszam 2 celne strzały przez całe 180 minut . Bądz obiektywny i przyznaj rację że Cambiasso z Zanettim zniszczyli Messiego w tych dwóch meczach a to dowodzi że Jose jest mistrzem strategii i bądz pewien że jeszcze nie raz wam dokopie
2011.02.06, godz. 22:50, Koshimazaki
Rauer... Na GD cieszyles sie z bramek barcy, bo Twoja kobieta im kibicuje i ciagle sie tutaj udzielasz..? xD
2011.02.06, godz. 22:47, regio22
ijeeeee ronaldo zdobędzie nagrodę pichichi!!
I co z tego ?!
Jak w lidze będziecie za Barceloną z Messim na czele.
Jak w Finale Copa del Rey dostaniecie.
Teraz dla was ,,kibiców Srealu" liczy się tylko ta nagroda bo wszystko inne już jest przegrane, chyba że w końcu po wielu latach przejdziecie tą waszą granicę 1/8 w LM.
Gdy Ronaldo nie strzelał chwilowo bramek już go wyzywacie i krytykujecie a gdy nagle strzelił już jest Drugim Di Stéfano....Trochę pokory i racjonalnego myślenia bo jesteście tak ślepo zapatrzeni w tą Kryśkę się w głowie nie mieści
A i jeszcze do słów C. Ronaldo który stwierdził że Real to najbardziej znienawidzony klub na świecie.
Zgadzam się w tym w 100% i to przez JEGO EGO jak i całego Realu.
Pozdrawiam drugoplanowców
VeB
2011.02.06, godz. 22:47, Barty
Majkel_Chrupek

Bardzo bym chciał żebyś pokazał mi ten zapis to wtedy zwrocę honor i będę w stanie w to uwierzyć, bo póki co to Twoja wypowiedź to pieprzenie głupot.
2011.02.06, godz. 22:45, regio22
ijeeeee ronaldo zdobędzie nagrodę pichichi!!
I co z tego ?!
Jak w lidze będziecie za Barceloną z Messim na czele.
Jak w Finale Copa del Rey dostaniecie.
Teraz dla was ,,kibiców Srealu" liczy się tylko ta nagroda bo wszystko inne już jest przegrane, chyba że w końcu po wielu latach przejdziecie tą waszą granicę 1/8 w LM.
Gdy Ronaldo nie strzelał chwilowo bramek już go wyzywacie i krytykujecie a gdy nagle strzelił już jest Drugim Di Stéfano....Trochę pokory i racjonalnego myślenia bo jesteście tak ślepo zapatrzeni w tą Kryśkę się w głowie nie mieści
A i jeszcze do słów C. Ronaldo który stwierdził że Real to najbardziej znienawidzony klub na świecie.
Zgadzam się w tym w 100% i to przez JEGO EGO jak i całego Realu.
Pozdrawiam drugoplanowców
VeB
2011.02.06, godz. 22:43, lovehater
Chciałem powiedzieć, że Messi również nie strzelił Barcelonie żadnej bramki. Jakoś nikt o tym nie pisze!
2011.02.06, godz. 22:39, Majkel_Chrupek
ave111
Tak, dla mnie to trochę kompromitacja, bo tak naprawdę wszyscy kierują się raportem meczowym sędziego, a on jak wiemy uznał gola Pepe. To jest tak jak z niesłusznymi żółtymi kartkami. Sędzia daje kartkę, jest w raporcie, ale potem można się od niej odwołać, a w przypadku takiego gola to niebardzo. Powtórzę kolejny raz, że to był 100% gol Ronaldo, w dodatku w przepisach jest takie zagadnienie, że keidy piłka po strzale leci w światło bramki, a po drodze ktoś ją dotknie albo lekko zmieni jej tor lotu, to wtedy gola przypisuje się temu kto strzelał, a w przypadku, kiedy strzelający uderzy tak, że piłka nie leci w światło bramki, a po drodze ktoś zmieni jej tor lotu i wpadnie do siatki to wtedy przypisuje się tego gola temu, kto przeciął ten tor lotu.
2011.02.06, godz. 22:33, pmikina
24 czy 25 i tak wszystkie strzelił leszczom
A jak wygląda bilans CR7 z Barçą?
6 meczów (po trzy w MU i Realu)
ZERO BRAMEK
ZERO ASYST
JEDEN PRZESTRZELONY KARNY

Jest w Europie lepszy piłkarz od Cristiano R.?
2011.02.06, godz. 22:32, victorio
Uefa przyznaje zlotego buta i tam sa na rowni po 24 trafienia
2011.02.06, godz. 22:31, Rafalx160
jarek10k
Kasa, kasa i jeszcze raz kasa.
Po co maja zmieniać komentatorów, skoro ludzie i tak czy siak płaca i oglądają. Przecież to dla nich dodatkowe koszta.

Tak poza tym i tak większość osób nie płaci ani grosza bo ogląda na internecie i jeszcze narzeka. To jest wstyd.
2011.02.06, godz. 22:31, przemkol
@Głodny
Nie rozumiem dlaczego tak bardzo Cię dziwi że wszyscy użytkownicy przyznają tę jedną bramkę Ronaldo, przecież to nasz zawodnik zawsze powinniśmy go bronic gdyby w takiej sytuacji był Messi... Jesteśmy kibicami Realu, bramkę zdobył Ronaldo...
2011.02.06, godz. 22:31, jarek10k
Rafalx160

Właśnie dlatego, że to stacja prywatna taka akcja ma szanse powodzenia. Ludziom odpowiedzialnym za marketing w C+, napewno zależy na zaspokajaniu potrzeb swoich klientów(w tym kibiców Realu) i mogą przychylić się do takiej prośby.
Nikt nie chce pozbawić pracy Pana Orłowskiego(niech komentuje mecze innych drużyn), a jedynie ograniczyć "zakres jego obowiązków" :)
Hala Madrid
2011.02.06, godz. 22:30, gwiazdy23
oczywiście,że 25 bramek i tyle!
2011.02.06, godz. 22:30, ave111
Majkel_Chrupek
miło, że dla ciebie UEFA i BBVA to "większość szmatławców i plebiscytów" ...
2011.02.06, godz. 22:30, Miver
I tak ma być tylko będzie jeszcze lepiej jeśli Messi nie trafi nic na Gran Derbi a CR wręcz napakuje bramek :}
2011.02.06, godz. 22:29, Oskarek
Wy debile...
Pichichi NIE RÓWNA SIĘ KRÓLOWI STRZELCÓW!
Jeśli FAKT zorganizuje sobie taką klasyfikacje i da nie wiem 10 bramek z dupy Stilicowi! To STILIC MA 10 BRAMEK!
Jeśli Marca daje Ronaldo tą bramkę to DAJĄ MU !
Ronaldo jak dla mnie strzelił tą bramkę a nie Pepe ale wiem że i tak więcej niż jedną bramkę na końcu będzie miał Ronaldo
2011.02.06, godz. 22:28, jarek10k
Rafalx160

Właśnie dlatego, że to stacja prywatna taka akcja ma szanse powodzenia. Ludziom odpowiedzialnym za marketing w C+, napewno zależy na zaspokajaniu potrzeb swoich klientów(w tym kibiców Realu) i mogą przychylić się do takiej prośby.
Nikt nie chce pozbawić pracy Pana Orłowskiego(niech komentuje mecze innych drużyn), a jedynie ograniczyć "zakres jego obowiązków" :)
Hala Madrid
2011.02.06, godz. 22:28, riders
śmiechy będą, jak Messi i tak wygra tytuł piuchichi mimo faworyzowania CR przez marcę:D
2011.02.06, godz. 22:26, Figo_69
też jestem za mecze REalu Bez pana Leszka koleszka ;]
2011.02.06, godz. 22:22, lukas9990
fcdamcio ale co mnie to? Teraz oglądam mecze Realu a on sie nie zachowuje jak profesjonalista. Kiedyś to on mógł kaczke dziwaczke chwalić.
2011.02.06, godz. 22:21, Rafalx160
jarek10k
Kwestia jest taka, że canal+ to telewizja prywatna, więc mają prawo to robić. A ty jako pzreciętny obywatel, nie musisz wykupować dostępu do ich stacji. Chodź znając większość polaków to sprawa wygląda tak, że oglądają za darmo na Sopcascie, a i i tak narzekają.
2011.02.06, godz. 22:20, fcdamcio
lukas9990 - zaraz Ci poszukam archiwalne komenty jak wszyscy na stronie Barcelony najexdzali na Orłowskiego jak podniecał się Zidane`em, Figusiem i resztą "galaktycznych" - chwilę mi to zajmnie ale linki będą napewno
2011.02.06, godz. 22:19, Jagul
Może i ma 25 ale jeżeli chodzi o złotego buta, to mu tej jednej bramki nie zaliczą.
2011.02.06, godz. 22:17, jarek10k
Zwracam się z uprzejmą prośbą do administratorów tej strony, aby zorganizowali akcję pt. "Zakaz komentowania meczów Realu Madryt przez pana Leszka Orłowskiego". Akcja mogłaby polegać na zebraniu podpisów pod petycją i wysłaniu jej do redakcji Canal+.
Jeżeli nie tylko mi przeszkadza jak co chwilę:
-porównuje się naszych piłkarzy do tych z Camp Nou, zaznaczająć, że pomimo dobrego zagrania...Xavi czy Iniesta zrobiłby to lepiej
-wychwala się geniusz Leo Messiego bez umiaru
- ...dopiszcie sobie sami
to proponuję, poprzeć tą akcję.
!Hala Madrid!
2011.02.06, godz. 22:17, lukas9990
cebi30 nie trzeba oglądać tego z boku, on jest stronniczy nawet wg mnie, kibica Barçy.
2011.02.06, godz. 22:16, kuba2308
ogarnijcie sie , ronaldo i messi maja po 24gole, a messi ma rozegranych trzy mecze mniej ,a jeszcze tak niedawno bylo o ronaldo 5goli przewagi a tu prosze , a asyst nie ebde wymnienial bo niema sensu , zlota pilka znowu dla messiego
2011.02.06, godz. 22:14, Majkel_Chrupek
Masakra jakie tutaj są tumany... pisze wyraźnie, że Ronaldo ma 25 goli. I co z tego, że w klasyfikacji ZB liczą mu 24 gole ligowe? Przecież news jest o Pichichi i basta. Tak na marginesie to w ogóle to jest niepojęte, że większość szmatławców i plebiscytów przypisuje tego gola Pepe. Przecież to jest 100% gol Crisa.
2011.02.06, godz. 22:14, cebi30
Kibice Barcelony: obejrzyjcie powtórke wczorajszego meczu Barçy komentowanego na C+ tylko tak pod kątem nie kibica Barcelony. Zobaczycie jak stronniczy jest ten - przepraszam za wyrażenie - lamus!
2011.02.06, godz. 22:12, sulek1986
Storc, proszę
http://www.youtube.com/watch?v=e87vCjt-aI4
2011.02.06, godz. 22:10, pycia
mysle ze ronaldo zdobedzie zlota pilke. oby tak dalej
:D:D
2011.02.06, godz. 22:10, ziomalek
niech CR jeszcze lepiej wykorzystuje okazje jeżeli je ma, a dziś mógł strzelić spokojnie jeszcze 2 gole. Karniaka sędziowie by mogli dać, ot co !
2011.02.06, godz. 22:08, Konrad_ss
C.Ronaldo ma 24 bramki tyle co Messi.
2011.02.06, godz. 22:07, eric24
marca to szmatławiec co przerabia zdjęcia w photoshopie. Uefa i federacja hiszpańska zalicza mu 24 gole. Więc nie ma się co podniecać jakąś gazetą. nie zdziwię się jak po sezonie Real zajmie 2 miejsce a marca będzie pisać że zdobyli mistrzostwo. A co tam gole dodają, zdjęcia zmieniają to i trofea mogą dopisać....
2011.02.06, godz. 22:03, lis1981
wisnia1981
jedna rzecz... ja tam nie obstaje przy żadnym stanowisku... mam nadzieję że ten kto zdobędzie tytuł będzie miał nad 2. taką żeby nie było kontrowersji ale jednak bramkę od pleców Pepe można było zapisać CR także tutaj tak naprawdę z każdej decyzji można się wytłumaczyć...
2011.02.06, godz. 22:02, arczer82
UEFA, która przyznaje "złoty but", trafienie z pierwszego meczu z Sociedad, zapisuje Pepe, więc w tej klasyfikacji Messi i Ronaldo mają po 24 bramki. Czyli dla świętego spokoju CR7 musi być o dwie bramki lepszy od Messiego!;)
Hala Madrid!
2011.02.06, godz. 22:02, KriShna
Podniecacie się jakby to już koniec sezonu był... jeszcze wiele bramek oboje zdążą strzelić zanim rozstrzygnie się kto zdobędzie tytuł Pichichi
2011.02.06, godz. 22:00, lentas
Niech komentatorzy z C+ wkoncu zrozumieja ze to Marca przyznaje tytul Pichichi i Cristiano ma obecnie 1 gol wiecej od miessiego. Ich ciagla kampania przeciwko tej bramce jest zalosna.
2011.02.06, godz. 22:00, baaasti42
fcdamcio

ta brukowa gazeta stworzyła tą nagrodę, więc czy kibice Barcelony chcą czy nie Ronaldo ma zaliczone 25 bramek i basta ;]
2011.02.06, godz. 21:59, PatrykPe
Nawet gdyby odjać CR 1 gola to i tak messi wiecej od niego nie ma. 25.
2011.02.06, godz. 21:58, miras1987
Ronaldo strzelił 2 bramki i nagle wszyscy znowu go kochają ;) bez porównania z newsami zamieszczanymi w ostatnich dniach ;)
2011.02.06, godz. 21:58, fcdamcio
Mam pytanie do Qrasa albo do Ciebie Rauer ???? Jak to do w końcu jest : tworzycie statystykę Pichichi, Zamora,...... Pytałem nie raz nie dwa dlaczego te liczby nie pokrywają się np z transfermarkt.de ??? Odpowiadaliście że wzorujecie się na oficjalnych liczbach z oficjalnych portali klubów - a tu jednak zonk .... brukowe gazety dyktują warunki :)
2011.02.06, godz. 21:57, kibic1992
a jeśli chodzi o złotego buta to mają po tyle samo chyba bramek no nie?
2011.02.06, godz. 21:56, Storc
LUDZIE !!!

MA
ktoś
link
do
dzisiejszego
meczu
???
2011.02.06, godz. 21:56, miras1987
Widzę, że znowu zaczynacie pompować balonik ;) Trzymajcie tak dalej :)
2011.02.06, godz. 21:55, wisnia1981
SajmonHalaMadrid
7 punktów przewagi i basta!!!
2011.02.06, godz. 21:55, cris1210
http://www.marca.com/estadisticas/futbol/primera/2010_11/ranking.html

RONALDO-25
MESSI-24
2011.02.06, godz. 21:54, najlepszy z najlepszych
CR z trofeum Pichichi natomiast Messi weźmie sobie Złotego Buta wtedy wam będzie głupio ;)
2011.02.06, godz. 21:54, wisnia1981
Koriolan
Upokarzające jest to, że Marca na siłę próbuje wcisnąć "swojego" na zwycięzcę nie respektując przepisów i zasad ligi oraz UEFA. Ale jeśli nie widzisz tego to już Twój problem.
2011.02.06, godz. 21:53, SajmonHalaMadrid
25 i basta

HALA MADRID

2011.02.06, godz. 21:52, kaszankojad
http://www.you tube.com/watch?v=xvYXKUUTj1g

Filmik Benzema w moim wykonaniu

Polecam :)
2011.02.06, godz. 21:52, jojkoo
MF- ciekaw jestem co powiesz, gdy ten krasnal przeskoczy waszą królewnę na koniec sezonu :))
2011.02.06, godz. 21:51, AllCell
CR ma 24 goli jestem pewny i im szybicej fani sie z tym ogarna tym lepiej..
To zaden argument ze Marca przyznaje nagrode.. to co na koniec bedzie dwoch krolow strzelcow?? Marca na koniec sezonu zweryfikuje liczy z LFP ..
pomijam fakt ze oficjalna strona Realu Madrid (a nie ten polski portal) podaje ze CR ma 24 gole..
2011.02.06, godz. 21:49, ArasR92
Dla tych którzy maja krótką pamięć i tak jada po Benzemie http://www.youtube.com/watch?v=HozqvtpAD9c
2011.02.06, godz. 21:48, MF
krasnala przeskoczyć to nie problem
2011.02.06, godz. 21:48, ziomalek
fcdamcio
coś tam było, że Eto'o przez większość sezonu był na pierwszym miejscu króla strzelców, a w ostatniej (ostatnich) kolejkach Forlan go przegonił. Real wtedy baty dostawał, a Barça dobrze grała, cieszyłem się, że chociaż tego króla strzelców Eto'o nie miał hehe. Ale zawistny jestem \,,,/
2011.02.06, godz. 21:47, Koriolan
wiśnia strzelenie 2x bramek jest upokarzające?? odbiło ci?
Niezależnie czy najwięcej bramek strzeli CR czy Messi- to będzie znakomity wynik.
Tak naprawdę- wszystkie te nagrody indywidualne sa wisienką na torcie sukcesów drużyny.
Jak nie ma tortu to same wisienki są raczej cierpkie..


2011.02.06, godz. 21:47, Storc
Dajcie jakiś link do bramek z meczu bo nie widziałem ...
2011.02.06, godz. 21:45, fcdamcio
z drugiej strony nie rozumiem o co "walczycie tutaj" ..... to tak jakby w Hiszpani kłócono się o króla stzrelców w Polsce - że niejaki Fakt nie chce zaliczyć gola Frankowskiemu i faworyzuje Niedzielana
2011.02.06, godz. 21:44, barthezz#1
no do Pichichi mu tą bramkę zaliczą, ale do złotego buta już nie
2011.02.06, godz. 21:44, Storc
Ma ktoś link do meczu ???
2011.02.06, godz. 21:42, fcdamcio
najlepsze jest to że już podobną wojnę tutaj toczono- a było to chyba w 2005 roku gdzie Marca nie zaliczyła Etoo bramki -( nie pamiętam dokładnie jakiej ale chyba odbiła się od kogoś piłka zanim wpadła do siatki) i zamiast 25 miał na koniec 24. Najlepsze było to że Pichini odebrał Forlan z liczbą 25 a króla strzelców ligi mieli na spółkę - tak mi sie przypomina ale mogłem coś pomylić
2011.02.06, godz. 21:41, maciek121
Teraz tak do końca Cristiano!
2011.02.06, godz. 21:39, Volkor
popekxd12,
o piłce to Ty raczej niewiele wiesz.
2011.02.06, godz. 21:38, raul_gonzales7
oby tak dalej:D
2011.02.06, godz. 21:38, Storc
dajcie link do dzisiejszego meczu !!!
O bramkach pogadamy na koniec sezonu ...
2011.02.06, godz. 21:37, idiota
Widzicie tytuł newsa? Jak nie to wam zacytuje najważniejszą jego cześć: "Pichichi" - i wszystko jasne. Kto rozdaje nagrodę Pichichi? HZPN? W statystykach związkowych i europejskich może i będzie mieć 24bramki, więc po prostu o Złotego Buta(?) będzie mieć trudniej, ale walce o Pichichi jest pierwszy. Koniec kropka.
2011.02.06, godz. 21:37, Rauer
Psy szczekają, karawana jedzie dalej.
2011.02.06, godz. 21:35, michal2601
2011.02.06, godz. 21:31, Rauer
i
2011.02.06, godz. 21:31, lczernecki

ano dlatego, że Messi ma o 3 mecze mniej rozegrane i ma więcej asyst ;) A goli tyle samo ;)
2011.02.06, godz. 21:34, lovery
kłaku - bramka została przyznana pedro, racze ogladac mecze o których się pisze :)
2011.02.06, godz. 21:34, slimshady59
ta strona http://www.ligabbva.pl/strzelcy-2-2010_2011.html bbva podaje ze mają po 24, wydaje mi sie ze ta sporna bramka cristiano i pepe została pepe przydzielona jednak, ale rózne zródla inaczej podają
2011.02.06, godz. 21:33, AllCell
PO CO taki portal wypisuje artykul oddzielny z taka bzura?
Ludzie Ronaldo ma teraz 24 gole tak jak Messi!!!
nawet oficjalna strona RM tak pisze..
ile jeszcze bedziecie sie oszukiwac? az do konca sezonu kiedy marca zweryfikuj swoje liczby ktore beda musialy sie zgadzac z La Liga.. ?
CR 24, Messi 24 ..
2011.02.06, godz. 21:33, michal2601
2011.02.06, godz. 21:30, El Comendante

i tym komentarzem powinieneś uciszyć wszystkich! Nawet oficjalna strona Realu przyznaje CR7 24 bramki. Ale, że Marca ma swoje "widzi mi sie" to CR7 według nich ma 25 goli ;)
2011.02.06, godz. 21:32, kłaku
orłowski mówił o złotym bucie a nie o pichichi widać jacy tu znawcy się znajdują hahaha złoty but to król strzelców wszystkich lig europejskich a pichichi to ligi hiszpańskiej i pichichi przyznaje marca i według jej Ronaldo ma 25 bramek. Po 2. Messi ostatnio też tak trafił jak ronaldo że piłka się odbiła i jakoś messiemu uefa zaliczyło do złotego buta dziwne co ? widać ze platini to ***** i Realu nie lubi a raczej mu zazdrości.
2011.02.06, godz. 21:32, wisnia1981
Dla mnie Krysia może mieć 25 bramek. Tym większe będzie upokorzenie jak na koniec Messi zdobędzie o jedną więcej.
2011.02.06, godz. 21:32, szustinho6
popekxd12

chciałbyś kolego być takim drewnem
2011.02.06, godz. 21:32, lovery
bieg na 1000 metrow, biegnie dwóch jeden startuje a drugi siedzi sobie wygodnie na krzesełku i popija coca cole, startuje 30sekund pozniej ale i tak wyprzedza tego który ruszył szybciej :)
2011.02.06, godz. 21:31, lczernecki
michal2601, w Pichichi prowadzi Ronaldo, w Złotym Bucie tyle samo mają.
2011.02.06, godz. 21:31, Rauer
michal2601 - dlaczego w Złotym Bucie prowadzi Messi? W Złotym Bucie jest remis z Cristiano.
2011.02.06, godz. 21:31, christo_ks
saxxon
ale z Ciebie pusty człowiek .. zwycięstwa po 1;0 , które ostatnio zapewniał Karim, klepa z CR i ogólny całokształt gry Francuza wypadał ostatnio bardzo przyzwoicie .

ramosss
popieram ; )
2011.02.06, godz. 21:30, michal2601
W klasyfikacji Złotego Buta prowadzi Messi, a w klasyfikacji Trofeo Pichichi Ronaldo ;) Troche to dziwne, ale taka jest prawda. Do was należy decyzja, która nagroda jest bardziej prestiżowa :)
2011.02.06, godz. 21:30, El Comendante
http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/1193041476158/1202773887674/jugador/Jugador/Cristiano_Ronaldo.htm
Dla tych którzy dalej uważają, że Ronaldo ma 25 bramek na koncie. Do tych 22 należy dodać +2 bramki z dzisiejszego meczu.
2011.02.06, godz. 21:30, Cris9 the best
tytul newsa jest Pichichi, a nie złoty but wiec nie wiem o co sie spinacie.. marca przyznaje Pichichi a dla marki Ronaldo ma 25 goli.. w tytule nie ma: Ronaldo prowadzi w klasyfikacji złotego buta..
2011.02.06, godz. 21:29, lukas9990
Spoko, pomijajac klotnie i nieporozumienia, zastanawiam sie jak gazeta Marca mogła sobie "pominac" protokół sędziowski i uznać gola komu chcą? Już nie chodzi o Ronaldo, Pepe, czy kogokolwiek innego, ale gdyby wpisali sobie tę bramkę np. na konto Casillasa....tak trochę kpina:)
2011.02.06, godz. 21:28, koozzi
ludzie, zrozumcie że to Marca przyznaje nagrodę, więc liczcie tamtą bramkę Ronaldo, ba! istnieje przecież zapis, który umożliwia zaliczenie bramki temu który oddawał strzał, a nie temu od którego się piłka odbiła, o ile strzał był oddawany w światło bramki (tak było w przypadku Ronaldo), zresztą zauważyłem, że ludzie się bulwersują tylko wtedy kiedy Messi się zbliża z ilością bramek do Crisa, a kiedy portugalczyk miał dosyć sporą przewagę nad argentyńczykiem, to jakoś nikt się nie spinał ;)
2011.02.06, godz. 21:28, Rauer
ganoproducer - a ja tutaj piszę o Złotym Bucie czy o Pichichi? Oświeć mnie.
2011.02.06, godz. 21:27, ganoproducer
Trofeo Pichichi a Marca
Jako że w kwestii bramek Cristiano Ronaldo z każdą następną kolejką pojawiają się pewne nieścisłości i kontrowersje, warto po raz kolejny zaznaczyć, że za przyznawanie Trofeo Pichichi odpowiedzialny jest tylko i wyłącznie dziennik Marca, gdyż to on stworzył tę nagrodę. I jako że dziennik Marca przypisuje bramkę z pierwszego meczu z Sociedadem właśnie Cristiano Ronaldo, ma on na koncie 25 trafień i jest obecnie przed Leo Messim

----------------
Złotego Buta przyznaje UEFA/FIFA a w ich klasyfikacji Ronaldo ma 24 trafienia więc jest to dziwna sytuacja...
2011.02.06, godz. 21:27, jaworek2090
marcind129
zgadzam sie z Toba w 100%!!!
2011.02.06, godz. 21:27, Storc
kamil255_1998
TO nie jest link do dzisiejszego meczu !!!

Dajcie link z dzisiejszego spotkania .
2011.02.06, godz. 21:26, lovery
szajeru1- wiec to trofeum jest tak wazne co zeszloroczny snieg :)
2011.02.06, godz. 21:26, karol_kk10
Marca przyznaje trofeo pichichi wiec Ronaldo ma 25
Uefa ma coś do gadanie przy złotym bucie koledzy ;)
2011.02.06, godz. 21:25, Uzka
Matko, czytać nie potrafcie? Czy w tytule pisze "ZŁOTY BUT - CRISTIANO RONALDO PROWADZI?" Bo może mam problemy ze wzrokiem, ale ja tutaj widzę "PICHICHI". Wiecie kto przyznaje tę nagrodę? MARCA, która przyznaje Ronaldo 25 goli. Więc jeśli was to tak razi, możecie wejść na stronę, pozyskać adres email i napisać w tej sprawie, zrobić strajk przed redakcją albo zagrozić podpaleniem budynku, jeśli nie zapiszą mu tylko 24 bramek. Koniec więc gdybania, bo redaktorzy na tej stronie nie mają akurat w tym momencie żadnej władzy na tym.
2011.02.06, godz. 21:24, jojkoo
Rauer- No skoro jesteś taki pewny to ok, zobaczymy na koniec sezonu. Dla mnie to trochę dziwnie wygląda, bo to takie faworyzowanie zawodnika z Madrytu.
Pozdrawiam.
2011.02.06, godz. 21:24, szajeru1
Głodny
zrozum że to marca przyznaje trofeum najlepszemu strzelcy także to co ty mówisz jest bez sensu
2011.02.06, godz. 21:24, lovery
ja tam wole zeby messi byl nawet w piaty w kwalifikacji marki za to cieszyl sie z mistrozstwa, dla ronadlo ta nagroda jest lepsza niz mistrzostwo bo i tak mysli tylko o sobie, wiec kazdy ma to co chce :)
2011.02.06, godz. 21:23, tobi12345
CR7 jest wielki tak jak i cały REAL MADRYT
2011.02.06, godz. 21:22, kamil255_1998
Macie tu link do bramek z meczu :-)

http://www.youtube.com/watch?v=Qj_gtO6Or8U
2011.02.06, godz. 21:22, pio23
Szanowna Redakcjo,
Ronaldo i Messi mają po 24 bramki w klasyfikacji strzelców ;)
2011.02.06, godz. 21:21, LUBI15
a nie 24?
2011.02.06, godz. 21:21, Cinek_R9
Fakt, że Cristiano miałby być przed Messim nie uwiera mnie w najmniejszym stopniu, ale dla mnie sprawa jest jasna - decydujący jest protokół sędziowski sporządzany po meczu i do niego stosują się władze ligi... To trochę tak, jakby już po zakończeniu meczu decydującego o mistrzostwie został przyznany jednej z drużyn walkower, ale jakaś gazeta wymyśliła sobie, że go nie uzna i będzie pokazywała na pierwszym miejscu w tabeli inną drużynę...
2011.02.06, godz. 21:21, marcind129
leszek orłwoski to najwieksza KURWA jaka słyczałem
2011.02.06, godz. 21:20, fcdamcio
saxxon - w końcu się pojawiłeś, czekałem czekałem i się doczekałem
2011.02.06, godz. 21:20, popekxd12
jak CR oddaje 30 strzalow na mecz to nie dziwne ze jeden czy dwa z nich odbija sie dobrze od sęka i wpadnie cos;)
2011.02.06, godz. 21:20, Storc
dajcie linka do bramek z meczu
2011.02.06, godz. 21:20, Rauer
jojkoo - słuchaj Laskowskiego, to daleko zajedziesz. Marca nie ma nic do gadania w kwestii Złotego Buta, ale sama wręcza Trofeo Pichichi, bo sama tę nagrodę wymyśliła. Także może sobie nawet wpisać sto bramek dla Cristiano i nic z tym nie zrobisz.
2011.02.06, godz. 21:20, HalaBernabeu
ładnie dziś grał Cris i cieszą mnie jego bramki ;]
2011.02.06, godz. 21:19, saxxon
ramoszz indolencie druzyna gral magicznie takze dzieki temu ze lamaga benzema plaszczyl tylek na stolku
wczesniejsze mecze to gralismy w 10 dlaatego potracilismy punkty
to zaczelo sie juz pieprzyc od GD gdy pierwszy raz nie zagral Gonzo
tylko najlepszy pilkarz swiata nas jakos ciagnal
a dzis hasali sobie jak sarenki - porownaj do meczu z Osa
2011.02.06, godz. 21:19, kubaboo
7damian a ci sie storny dlaej wala ;(
Pobije rekord na bank :)
2011.02.06, godz. 21:19, tobi12345
kaka trafił moze teraz sie przełamie
2011.02.06, godz. 21:18, jojkoo
Przecież dzisiaj Laskowski mówił, że Marca nie może ot tak przyznać bramki zawodnikowi i że o ilości decyduje UEFA, więc ma 24 gole, tyle co Messi.
2011.02.06, godz. 21:18, ArturGorecki
Brawo Cris. "Pobijesz" Hugo S. :D
2011.02.06, godz. 21:18, popekxd12
ogorkami robieni;)
2011.02.06, godz. 21:18, Rauer
Głodny - zrozum, że Trofeo Pichichi wręcza Marca i to jej statystyki się tutaj liczą. Także możesz płakać do woli.
2011.02.06, godz. 21:18, 7damian
A barcelona ma 70 bramek na koncie i prawie na pewno pobije rekord 107 bramek Realu...tak poza tematem:P
2011.02.06, godz. 21:18, lukas9990
saxxon uefa wręczająca złotego buta nie na podstawie statystyk gazety Marca:)
2011.02.06, godz. 21:18, lovery
cos mi sie wydaje ze jedyna mozliwoscia na zdobycie mistrozstwa jest prowadzenie rowniez wlasnej tabeli bo inna droga bedzie ciezko hehe
2011.02.06, godz. 21:17, popekxd12
Storc dobry z Ciebie kibic ;) wierny widac ktory nie oglada meczu ;) brawo tak trzymaj sezonowcu !
2011.02.06, godz. 21:17, saxxon
a putki beda juz do konca swoej pociskac
CR odbierze Pichichi a wy zotaniecie w reka w nocniku
i kto was bedzie wtedy sluchal ?
2011.02.06, godz. 21:16, ramosss
raull ganzo - Szczeniaku przestan jechac po Benzemie. Bo mowic ze wiecej zrobil jestes smieszny antyfanie Benzemy.W dzisiajeszym meczu to i Benzema pewnie by cos ustrzelil bo druzyna grala magicznie. Ade gra na prawde dobrze,choc spowalania troche akcjie i nie biega tyle co Benzema. Niech za tydzien Ade pokaze ze jest swienty.Spokoj ma nieziemski , ale moim zdaniem nie jest to zawodnik pasujacy do naszego stylu.
2011.02.06, godz. 21:16, ArturGorecki
Brawo Cris. "Pobijesz" Hugo S. :D
2011.02.06, godz. 21:16, popekxd12
jakim cudem odzyskal fotel lidera? przeciez wyrownal sie z Messim strzelonymi bramkami, a ze Messi ma wiecej asyst Messi jest na prowadzeniu... to jest wg canal+sport statystyka! chyba cos wam sie pomylilo
2011.02.06, godz. 21:15, leszek060991
Trofeo Pichichi przyznaje Marca wiec patrzcie na ich ranking. Wiem, boli niektorych to, ze CR jest przed messim...
2011.02.06, godz. 21:15, Głodny
Boże , ale Wy wierzycie tej Marce. Jak by pisało skończycie z mostu - zrobilibyście to ? Ciekaw jestem jakie były by tu komentarze jak by Messi takiego gola strzelił i to On miał te 24 gole ( np.Sport.es albo inne Katalońskie gazety ) byłby tu płacz i zgrzytanie zębów , że źle i w ogóle ale jak Ronaldo tyle ma to jest dobrze , trzymamy 25 goli wyprzedził Messiego. Wbijajcie dalej to sobie do tych swoich pustych głów :) Prawdziwy kibic Realu wie, że Ronaldo ma tych goli 24 tyle co Messi.
2011.02.06, godz. 21:14, ssjmichal
W klasyfikacji Marki ma 25, natomiast zarówno UEFA jak i oficjalna strona Realu Madryd wskazuje 24 gole.
2011.02.06, godz. 21:14, Storc
Dajcie jakiś link do bramek z meczu bo nie widziałem ...
2011.02.06, godz. 21:13, wasioreq JLB
ale Ci z Ligi Hiszpanskiej LFP licza Ronaldo gola a nie Pepe i liczyli mu przed meczem 23 bramki...
2011.02.06, godz. 21:13, cube304
wg. dziennika Marca 25, wg. przepisów 25, tylko sędzia i hiszpański ZPN uważają inaczej, trudno co zrobić, dobrze że to Marca przyznaje ten tytuł.
2011.02.06, godz. 21:13, Volkor
odzywają się wyznawcy Barçy :D
2011.02.06, godz. 21:12, ramosss
Dobrze ze strzelil ,choc mogl zdecydowanie wiecej.Widac bylo ze byl wkurzony ze Messi go wyprzedzil.Na chama probowal trafic w poczatku spotkania. Dzis zagral swietny mecz, najbardziej widoczny z druzyny.
2011.02.06, godz. 21:12, raull ganzo
I tak właśnie ma być.
CR7 zawsze przed Messim!
Cieszy kolejny gol Adebayora w chwile zrobił więcej niż Benzema od czasu kiedy jest na SB! ehh


Hala BlancoS!
2011.02.06, godz. 21:12, Bento
Pan Leszek O. prowadzi mocną kampanie przeciwko bramce CR7(Pepe) :D
2011.02.06, godz. 21:12, Rauer
Ma 25. Spójrzcie na Markę.
2011.02.06, godz. 21:11, 19marxs
Coś chyba źle policzyliście, bo Cristiano miał 22 bramki, a nie 23 przed meczem i ma obecnie tyle co Messi.
2011.02.06, godz. 21:10, karczus123
tak trzymac :D
2011.02.06, godz. 21:10, Cwirek_FCB
24.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama