REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2010.08.19, godz. 14:37, El Jarek / Marca

Barcelona nie odpuszczała Özila do końca

Transfer Mesuta Özila do Realu Madryt nie był łatwy. Wszystko skończyło się dobrze, ale jak zawsze na światło dzienne zaczęły wychodzić ciekawe szczegóły transakcji. Jednym z nich, według źródeł z klubu, była presja ze strony Barcelony, który do ostatniej chwili naciskała, by nie dopuścić Niemca do gry w stolicy Hiszpanii. Bez wątpienia Blaugrana była zainteresowana tym transferem. Dlatego do ostatnich chwil próbowano wszystkich środków, które mogłyby przerwać porozumienie Niemca z Realem Madryt.

Özilowi zaoferowano wczoraj czek in blanco, który miał go przekonać do gry na Camp Nou. "Jeśli przejdziesz do Barçy, damy ci wszystko, o co poprosisz". Takie komunikaty spływały wczoraj do otoczenia piłkarza z Katalonii. Kiedy na jaw wyszły informacje o zarobkach zawodnika w Madrycie (5 mln euro), Barcelona od razu obiecała, że może poprawić warunki tego kontraktu.

W takiej sytuacji Niemiec pokazał, że jest człowiekiem honoru i dotrzymuje słowa. Özil i jego ojciec dogadali się z Florentino i nie było od tego powrotu. Piłkarz chciał grać w Realu Madryt, jak sam przyznał na konferencji prasowej. Decydujący wpływ na decyzję miał Mourinho i nikt nie mógł już zmienić tego nastawienia. Jego marzeniem była gra w białej koszulce.

Strategia Barcelony była więcej niż jasna. Zdobyć "tak" od Özila i szybko zacząć negocjować z Werderem, który we wtorek po południu (około 14:30) zaakceptował 15-milionową ofertę Królewskich. Oczywiście Rosell mając słowo od Niemca musiałby przebić ofertę Realu.

Barcelona zaingerowała w operację Realu, ponieważ nie było już innych środków. Ich upór pokazuje także, że we wtorek osiągnięcie porozumienia nie było wcale taką łatwą sprawą. I to nie dlatego, że wahał się piłkarz, ale dlatego, iż rozmowy między Werderem a Barçą zamieniły się w negocjacje.

Na koniec Blaugrana została bez piłkarza, którego chciała, chociaż, jak twierdzą w Katalonii, podobno miała już z Özilem porozumienie i ustalone warunki kontraktu. Sam piłkarz wczoraj zarzekał się, że nigdy nie spotkał się z przedstawicielami Barcelony. Tę wersję potwierdzał jego agent, Reza Fazeli.

Trzeba dodać, że nie tylko Barcelona pozostała z pustymi rękami. Do walki włączył się Inter, ale sam Niemiec powiedział Włochom "nie", kiedy do gry na poważnie wszedł Real Madryt. Oczywiście tym transferem zainteresowany był Alex Ferguson. Manchester przedstawił ofertę Werderowi i warunki kontraktu piłkarzowi, ale nie mógł nic zdziałać. A przecież niewielu ma umiejętności przekonywania takie, jak Ferguson, który potrafi świetnie wywierać presję na piłkarzu i dopinać swego. Nie wierzycie? Zapytajcie Cristiano.

Dlaczego więc Real Madryt? Özil uważa, że to było największe wyzwanie z ofert, które miał na stole. Sprawy ekonomiczne dla 21-latka nie były decydujące. Niemiec to typ zwycięzcy i przyciągnął go przede wszystkim projekt Mourinho. Özil uważa, że może wnieść więcej do Realu niż do Barcelony i chce być jednym z fundamentalnych elementów układanki w klubie, który pragnie powrócić do wygrywania tytułów.

Co więcej, Niemiec nie boi się konkurencji jaka panuje w drugiej linii Królewskich. Również oczekiwania, które utworzyły się po obecnie jednym z najgłośniejszych transferów lata, absolutnie mu nie przeszkadzają. Wręcz przeciwnie. Właśnie dlatego zgodził się grać w białej koszulce przez kolejne sześć lat.

Aklimatyzacja? Özil uważa, że nie będzie z tym żadnych problemów. Przychodzi do młodej drużyny, spragnionej tytułów i od początku chce mocno zacząć się uczyć hiszpańskiego, by wpasować się do klubu jak najszybciej.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2010

Komentarze

2010.08.23, godz. 16:42, Cpt Rysio
Dobrze że trafił do nas do nie barcelony... ;]
2010.08.20, godz. 20:00, Kuba.
  Arek4825 - BAN (Obrażanie)   14 dni
2010.08.20, godz. 14:54, Gukwa
brak słów
2010.08.20, godz. 11:34, SweeZy
Jestem kibicem Barcelony, i uważam, że to duża strata dla klubu. Po pierwsze na pewno jest to piłkarz o nieprzeciętnych umiejętnościach. Po drugie, wolę mieć kłopot bogactwa w 2 linii, niż niedobór. Tak więc, na pewno Wam się przyda. Mam nadzieję, ze się u was nie zmarnuje.
PS. Pep mówił, że nie chce go w zespole(nie wiem czemu :[)
PS2. Mam wielka nadzieję, że są tu inni kibice, dużo mądrzejsi od Arka.
Pozdrowienia od kibica Barcelony (Farsy ;-])
2010.08.20, godz. 10:31, Diuna
Nie można mieć wszystkiego:) Jest kilku piłkarzy których widziałabym jako zawodników Realu, no ale cieszę się, że chociaż z Mesutem sie udało
2010.08.20, godz. 10:27, Gisele
Diuna,

tak jak ja :), również chciałam DV zobaczyć w naszych szeregach, no ale takie jest życie.
2010.08.20, godz. 10:22, Diuna
Gisele Ja się przyznam szkoda że Villa trafił do Barçy bo jest dobry:)
2010.08.20, godz. 10:14, Gisele
Diuna,

no tak to już jest. U "nas" było podobnie po Villi. Nagle okazało się, że wcale nikt go nie chciał, że nie jest tak dobry i lepiej, że trafił do Barçy :)
Ludzka mentalność. Tylko niektórzy potrafią przyznać, że coś poszło nie po ich myśli.
2010.08.20, godz. 10:11, Diuna
Nie rozumiem niektórych. Jakby Mesut przeszedł do Barçy dla ich fanów byłby wielkim piłkarzem. Nie wiem ile jest prawdy w tej wiadomości, ale nie piszcie 'fani' Barçy że go nie chcieli u was jak jeszcze w czasie mistrzostw świata mówiło się o zainteresowaniu ze strony Barçy właśnie jego osobą. Jestem fanem Realu ale trzeba obiektywnie podejść do rzeczy, więc mamy w tym roku duże szanse na zmierzenie się z Barçą, a nasz zespół wygrywanie ma we krwi na przestrzeni istnienia Realu.
2010.08.20, godz. 09:12, bombel22
Zaraz kibice Barcelony beda pisac ze byl dla nich za slaby,nie gralbym nic itd,a jak byl news ze jest blisko to pisali ze jest superpilkarzem jednym z najlepszych,gdzie tu sens?
2010.08.20, godz. 08:29, primeradivision2009
ha ha ha ha ,
nie wiem po co takie bzdury wyssane z palca piszecie
2010.08.20, godz. 07:00, R4F
@lucyferaza

Dokładnie , np. Figo... Heh
2010.08.20, godz. 04:35, tomek1656
coś mi się tu nie zgadza... typowy zwycięzca to powinien przejść do Barcelony, gdyż Real od dawna już niczego nie wygrał... taka jest prawda...
pewnie dlatego myślę, ze ten news to znowu kolejny wymysł prasy...
2010.08.19, godz. 23:55, zmcveb
Kto z was naprawde wierzy, ze Barça zaproponowala zawodnikowu takiemu, jak Ozil czek in blanco?
2010.08.19, godz. 22:21, Blackdevil666
Ludzie przecież to nie jest takie skomplikowane jak bliżej przyjrzeć się obu klubom z perspektywy zawodnika to widać od razu ze dla takiego Ozila dużo lepszym wyjściem jest Real.

W drużynie z madrytu jest nowy trener nowy projekt więc wszyscy mają równe szanse więc zawodnik może wywalczyć sobie miejsce w pierwszym składzie i pieniądze są duże.

W Barcelonie Ozil z miejsca stałby się rezerwowym bo kto przy zdrowych zmysłach pomyśli że jest w stanie wygryźć ze składu Xaviego czy Inieste nawet przy większych pieniądzach oferowanych przez Barcelone trzeba pomyśleć o Euro i następnych mistrzostwach świata gdzie na pewno zawodnik który nie bedzie grał regularnie w swoim klubie nie załapie się do podstawowego składu reprezentacji Niemiec.
2010.08.19, godz. 22:14, MalkomRoot
zobaczymy jak będzie mu szlo w Lidze Hiszpańskiej, bo ze jest dobry i pokazał się nawet na Mundialu to nic nie znaczy... za duzo bylo "tych" dobrych piłkarzy ktorzy przychodzili a sie nie sprawdzali...
2010.08.19, godz. 22:07, MalkomRoot
zobaczymy jak będzie mu szlo w Lidze Hiszpańskiej, bo ze jest dobry i pokazał się nawet na Mundialu to nic nie znaczy... za duzo bylo "tych" dobrych piłkarzy ktorzy przychodzili a sie nie sprawdzali...
2010.08.19, godz. 21:58, NAq
Ozil !
2010.08.19, godz. 21:24, dzieckoVSszacunek
KADELSKI :

co Ty piszesz? Guardiola go nie zauwazyl ? Dziwne, ale wytlumacz mi te ploty oraz czesc news'a o Barcelonie? On mial byc alternatywa za Fabregasa. Z jednym nie wyszlo z drugim natomiast dziwnie wyszlo. Takze musial go zauwazyc. Z reszta Mesut sam cos tam mowil ze gra dla Barçy bylo jego marzeniem. Moze plotki , napewno ju znie bedzie ^^.

Pozdrawiam PRAWDZIWYCH kibicow Realu i Barcelony TYCH ktorzy potrafia uszanowac rywala :)
2010.08.19, godz. 21:16, chyba śnisz
tak tak napewno go nie puszczala , tylko jakos zadnej informacji o jakobym powaznym zainteresowaniu Ozilem najlepszej druzyny swiata slychac w jej seerwisach nie bylo. a ze marca to "Madridista" tov nie moja wina
2010.08.19, godz. 20:27, polek666
jaki mafioza;d
2010.08.19, godz. 20:04, fresh
Dokładnie było tak jak pisze MARCA :D A nawet lepiej, bo Barcelona chciała mu dać 50 mln za sezon ale on wolał grać w Madrycie, dla niego ważniejsze są perspektywy sportowe i fakt, że będzie podstawowym kreatorem akcji i rozgrywającym. Takiego Kake i resztę bez problemu ze składu wygryzie, Wielka przyszłość przed nim w barwach Realu.
A tak na serio to ciekawe czemu przeszedł, hmmm...
2010.08.19, godz. 19:35, AllBundyTSWFCB
ilas5

Kazde podbudowanie jest dobre :D

Wiadaome, poszedl tam gdzie dawano wiecej pieniedzy
2010.08.19, godz. 19:32, ilas5
Najbardziej mnie rozsmiesza ze kupilismy dwoch Niemcow Khedire i Ozil :D a oby dwioch nie spiewaja hymnu Niemieckiego w swojej "reprezntacji" kraju .. Hehe ... To Mnie Rozwala <lol>
2010.08.19, godz. 19:29, ilas5
Szczerze mowiac myslalem ze przejdzie do Barçy bo wypowiadal sie ze to jego klub i takie tam ... a tu patrzcie .. No tak kazdy najlepszy pilkarz chce grac bw najlepszycm klubie czyli ?

HALA MADRID !!
2010.08.19, godz. 18:49, riki123
aha Real kupil go tylko i wylacznie zeby jego wzgledy marketingowe poszerzyly sie o ludnosc arabska w tym przypadku Turkow i takie jest moje zdanie...medialny pilkarz w Niemczech i Turcji na pewno tez a co do pytania po co on w Realu to chyba kupili go tylko po to zeby Barça go nie wziela...
2010.08.19, godz. 18:40, Kadelski
kosmos05 - takich ze swieca szukać ;) musimy kiedy się spotkać i wypić i wymienić pogladami na temat realu i barcelony... ;)

a dla calej reszty ktora ktora mowi ze pepe chciał tylko fabregasa to chcialbym zeby na GD Ozil zagrał na nosie dla guardioli za to ze taki swietny z niego trener a nie pomyslal o takiej perle... Ozil podczas MŚ zaliczyl najwięcej asyst (w społce z Muellerem, Kaką, Bastianem) ... do tego strzelił bramkę i miał spory wpływ na sukces niemiec ;)
czegoś takiego nie mozna niezauwazyc jak się jest dobrym trenerem panie Guardiola
2010.08.19, godz. 18:34, Sophie89
Marca nieźle ściemnia -.- podkręca napięcie między Realem i Barçą przed sezonem.
2010.08.19, godz. 18:27, adiboss777
kosmos05
jeden mądry kibic barcelony
2010.08.19, godz. 18:23, kosmos05
swirek7

Ja jestem kibicem Barçy ale nie jestem aż takim optymistą jak Ty, trzeba przyznać, że Real zatrudniając Mou uczynił milowy krok w stronę pucharów za równo tych krajowych jak i Champions League tyle, że jak sam wspomniałeś my również mamy świetny skład wspomagany wychowankami z La Masia, kto okaże się lepszy? Tego nie wiem, oczywiście chciałbym żeby to była Barça ale wiem jedno tegoroczne GD będą bardzo interesujące o ile Mou spełni swoje obietnice i Real będzie grał ofensywnie
2010.08.19, godz. 18:23, adiboss777
aaandrzejQ69
Upsss... no fakt nie czytałem tamtego poniżej... to sorry lucyferaza
2010.08.19, godz. 18:20, RASPUTIN FCB
buahahaha jaka bujda ...
2010.08.19, godz. 18:19, adiboss777
nic dodać nic ując z czego potrafią zrobić aferę...
V V
V
2010.08.19, godz. 18:17, aaandrzejQ69
adiboss777 - heh, chlopkczyku chyba jednak nie zalapales tego o czym mowil kolega z dolu ale moze jak sie w szkole dowiesz co to ironia to skminisz :)
2010.08.19, godz. 18:13, adiboss777
godz. 18:00, lucyferaza
No lecz się...
2010.08.19, godz. 18:05, AllCell
klamstwo Marci i manipulacja nic wiecej..
po pierwsze Barça na pewno nie dalaby wszystkiego Ozilowi to bzdura.. ma swietny srodek, najlepszy chyba i Fabrgeasa za rok.. jaki w tym sens?
po drugie Marca robi z Ozila jakiegos czlowieka honoru a on sam w wywiadach mowil o marzeniu graniu na Camp Nou ale gdy Real zaproponowal wiecej kasy i bardziej serio sie nim zainteresowal to Ozil zakochal sie w Realu..
cala prawda- Marca maniupuluje niestety...; /
2010.08.19, godz. 18:04, zombislawek
A kto by chciał być zmiennikiem i siedzieć na ławie jak Dudek bo Iniesta i inni wychowankowie muszą grać? Zresztą mógł spytać Hleba odnośnie gry w FCB.Jak myślicie Hleb poleciłby mu grę dla Barcie ?
2010.08.19, godz. 18:03, HMJWDSZ
Jeśli jesteście pewni iż Barça za wszelką cenę mieć Ozila u siebie, to proszę o choć jedną oficjalną wiadomość z oficjalnej strony internetowej FC Barcelony. Jeśli takowej nie ujrzę, nie uwierzę w tą odkrywczą wiadomość. Po za tym Guardiola jakiś tydzień temu oficjalnie powiedział że on nie widzi potrzeby kolejnego transferu. Więc możecie cieszyć się z pierwszego zwycięstwa nad Barceloną, jeśli je udowodnicie, chyba że lubicie żyć w nieświadomości. Tak po za tym, transfer pasujący do Realu idealnie. Zawsze tak było, nic nie zmądrzał zarząd klubu. Zaczęło być głośno o nowym, młodym zawodniku to Real musi go mieć, mimo tego że na tej pozycji ma kilku innych graczy. Wspaniale, zanosi się na powtórkę z ubiegłego sezonu, a i czekam jeszcze aż boski Cristiano pożre się z Murinho.
2010.08.19, godz. 18:00, Inynier
adiboss777


2010.08.19, godz. 17:21, Szpeninho
Poleciał na kase i tyle w tym temacie

2010.08.19, godz. 17:23, lucyferaza
no... bo każdy kto gra w Realu leci na kasę a każdy kto gra w Barcelonie robi to z miłości do tego klubu.


teraz łapiesz?
2010.08.19, godz. 17:50, adiboss777
17:23, lucyferaza
To że barcelonki nie stać na taką garze jaką Real płaci to ich problem a jak by barcelonki była taka cudowna to by przeszedł mimo większych zarobków w Realu. Wolał Real i to jest najważniejsze a wy możecie zbierać jakieś ochłapy z rynku transferowego. Vamos Los Blancos!
2010.08.19, godz. 17:41, mikros7
tym bardziej cieszy transfer Uzila, Ozila czy tam Yyyzila (Szpakowski używa na przemian).
2010.08.19, godz. 17:41, adiboss777
Chcieli by ;D
2010.08.19, godz. 17:27, Szpeninho
Marca i wszystko ok
2010.08.19, godz. 17:23, Inynier
no... bo każdy kto gra w Realu leci na kasę a każdy kto gra w Barcelonie robi to z miłości do tego klubu.
2010.08.19, godz. 17:21, Szpeninho
Poleciał na kase i tyle w tym temacie
2010.08.19, godz. 17:17, DiMaria155
Szkoda że nie przeszedł do Barçy, nie chce tej łajzy w Realu. Oni się o niego nie starali niestety
2010.08.19, godz. 17:01, Dżemik
Marca jak zwykle jakies pomylone bajeczki wymysla. Fragment z czekiem in blanco szczegolnie zabawny.
2010.08.19, godz. 16:49, Squirel
I tak na poważnie wierzy w to ktoś?
2010.08.19, godz. 16:41, TomoMasta
ale wy jesteście dziwni.... cieszycie sie jakby Real wygrał mecz o punkty z FCB hehe.... I nie mówcie że młodziki barcelony nie są gotowi bo przegrali z sevilla.... tam grało ich 7 lub ośmiu w podstawowym składzie! W meczach o punkty jak bedzie wchodziło dwóch to góra. Oni są gotowi by grać, ale nie wszyscy naraz.... Przykłady od kilku lat widać jak na dłoni.

Kolejny szwab... ja nie moge :/
2010.08.19, godz. 16:39, parafian94
czytajac te wszystkie komentarze nie wiem co o tym myslec

juz pisalem ze nie bylem za tym transferemale jak juz jest to witam ale chce powiedziec jedno: szczerze mowiac wolalbym Davida Ville niz jego no ale coz taki jest los xD

Hala Madrid :)
2010.08.19, godz. 16:36, Orlando
realny_realowiec

pierwsze i ostatnie :)
2010.08.19, godz. 16:33, Inynier
kto go tam wie jak było naprawdę...
2010.08.19, godz. 16:24, jab0l
Haha gdyby tak bardzo go chcieli stawiali by wiekszy opor
2010.08.19, godz. 16:16, Marco87
Haha nie mogę czytać niektórych komentarzy. Ludzie, śmiejecie się ze Sportu i Mundo Deportivo. Jak tylko napiszą coś nie po waszej myśli to od razu zaliczacie to do kaczek dziennikarskich. A tymczasem "wasza" Marca wypisuje takie brednie, że głowa mała, za pewnik uznając przy tym wszystkie kaczki Sportu (jaki to Ozil nie jest zaklepany i tylko zgoda Pepa jest potrzebna). To wszystko to wojna medialna, a powyższy tekst Marci to odpowiedź na prowokację Sportu, że niby Ozil od kołyski kibicuje Barcelonie i w ogóle jest cule. Nie zdziwiłbym się gdyby rzeczywiście w ogóle nie był w planach Barçy i Pepa. Chciał go Sport a nie FC Barcelona.
Hiszpanie z Realu i Barçy się lubią, reszta piłkarzy darzy się szacunkiem, władze klubów zachowują dystans, zaprzyjaźnione gazety obrzucają "przeciwne" kluby błotem a kibice się nawzajem nienawidzą. Spróbujcie trochę zniwelować tę dysproporcję...
2010.08.19, godz. 16:06, wojejs
cytuje: ''Nie wierzycie? Zapytajcie Cristiano.''dajcie mi go tu to go zapytam
2010.08.19, godz. 16:04, Misiek992
Mam to gdzieś, czy uprzedziliśmy Barcę czy kogokolwiek innego. Po prostu cieszę się, że będzie grał dla nas.
2010.08.19, godz. 16:01, grucha1908
po pierwsze to barca jest slabsza od realu ekonomicznie to jak moze sie licotowac niech dlugi splacaja lepiej !! hala madrid
2010.08.19, godz. 15:47, mejuto
dobra dobra zostańmy przy swoich zdaniach:) a gdzie ja mówiłem że oni są od ozila lepsi? A więc kończąc dyskusje Ozil geniusz a Barcelona tak go chciała że nie złożyła nawet oferty ale to nie przeszkodziło dać mu czek in balnco. Zgadzam się z przedmówcami że wszystkiemu jest winna barcelona to przez nią kupiono do madrytu Ozila, ściągnięto Mou i najważniejsze przez tę odrażającą Barcelonę Real nic nie może wygrać bleeee.....
ps1 na koniec sezonu się okaże kto zrobił lepiej ja jestem pewien że 1-2 z tych wychowanków już niedługo zadebiutuje w La Roja
ps2 nic dziwnego że przegrali z Sevilla w takim składzie dziwne gdyby tego nie zrobili(4 debiutowało wiek 18-20 lat) a jak będzie się ich wprowadzało pojedynczo jak pedro busiego to będą z nich ludzie oczywiście nie ze wszystjich tylko z części
ps3 zgadzam się że nie żyjemy w Hiszpanii i różnie może być z tymi informacjami ale jakoś nie wierzę Marce po przekrętach jakie robili rok temu (słynny spalony pedro którego nie było tak obrobili że był itd przykłady można powielać) zresztą tu natej stronie był już kiedyś obszerny artykuł krytykujący tą gazetę
2010.08.19, godz. 15:46, przemek406
ogolnie to dziwi mnie fakt ze od razu takiem mlokosowi rzycili 5 baniek za sezon....
2010.08.19, godz. 15:41, PATA
"Od dziecka jestem fanem Barçy. Nie potrafię opisać dokładnie swoich uczuć, ale kocham Barcelonę. Zawsze mieli najlepszych piłkarzy na świecie jak Figo czy Rivaldo, teraz mają Messiego. Gra dla Barçy zawsze była moim marzeniem, mam nadzieję, że to marzenie się spełni" hehe, kochany Ozil:)
2010.08.19, godz. 15:36, BartekNS
Tak, tak :P Barça nigdy nikogo nie chce :D
2010.08.19, godz. 15:35, Karager
I dobrze pokazał w ten sposób że nie jest frajerem i nie będzie żadną nagrodą pocieszenia po nieudany transferze Fabregasa. Brawo Mesut!
2010.08.19, godz. 15:33, kosmos05
Bad15

Barça nie ma zmiennika dla Xaviego i Iniesty? Wiesz może co to jest La Masia ? Uwierz, że nie zawsze trzeba wydawać dużą kasę żeby mieć w swoim składzie klasowych zawodników

PS. Coś mi się wydaję, że za rok-dwa kibice Realu dostrzegą potencjał Jonathana Dos Santosa czy Thiago Alcantary
2010.08.19, godz. 15:28, mat243
Jeśli to co jest tu napisane jest prawdą to żal mi Barcelony nie sądziłem,że są zdolni do takiej desperacji .
2010.08.19, godz. 15:26, Sawus
michinho17
szukalem tego ale nie moglem znalezc:)
bardzo dobrze ze tu tutaj wstawiles:)
2010.08.19, godz. 15:24, michinho17
Tak sobie mówcie że barca go nie chciała. Chciała i to całkiem poważnie bo kiedy stało się jasne że nie przyjdzie Fabregas to chcieli mieć alternatywe w postaci Ozila: ''Cesc Fàbregas nie będzie pomagał Barcelonie w zdobywaniu trofeów w przyszłym sezonie, ale okienko transferowe nadal trwa i z tego powodu, kataloński klub szuka zawodnika, który mógłby idealnie zastąpić Cesca na tej pozycji. Zarząd FC Barcelona obserwuje przede wszystkim Mesuta Özila z Werderu Brema.
21-letni Özil już od kilku miesięcy jest w orbicie zainteresowań Dumy Katalonii, ale dla Pepa Guardioli priorytetem był Cesc Fàbregas, którego szkoleniowiec Barcelony za wszelką cenę chciał mieć w swoich szeregach, dlatego też niemiecki gracz nie był zbytnio brany pod uwagę. Jako że kapitan Arsenalu Londyn nie przyjdzie w tym roku do Katalonii, Barcelona będzie starała się zakontraktować Mesuta.'' To wiadomość ze strony fcbarcelona.com.pl więc nie bądźcie śmieszni i nie mówcie że nie chcieliście go kupić. Wystarczy się przyznać że przegrało się walkę z największym rywalem o gwiazdę mundialu i będzie git :D
2010.08.19, godz. 15:24, Benzema94
podniecacie się a znając życie to to wszystko ploty.:/
2010.08.19, godz. 15:23, rose
mejuto

Po1. To tak na prawde gówno wiemy. Żaden z nas nie mieszka nawet w Hiszpanii zapewne więc bym się nie wypowiadał jaka jest prawda.

Po2. Jeśli myślisz, ze któryś z wymienionych wych. Barcelony jest lepszy od Ozila to gratulacje.

Po3. Wzmocnienia Barçy to również Villa. Wychowanek??

Po4. Z Realu odejdzie 3-4 zawodników. Może wśród nich być np. VdV więc nie dziel skóry na niedźwiedziu. Poza tym Ozil może grać również na skrzydle, sezon jest długi i każdy pogra.

Po5. Canales ma 19 lat i miał by od razu kierować grą Realu?? Może w FM-ie to możliwe. Canales dostanie swoje szanse, inaczej wypożyczyli byśmy go do Racingu. Ty już się nie martw o jego talent.
2010.08.19, godz. 15:21, adrian71
barleona jest winna!!!ona ponosi całkowitą odpowiedzialność
2010.08.19, godz. 15:17, bobmarley
o jej jak czytam wasze komentarze ( oczywiście co po niektórych ) to mi się śmiać chce... a najbardziej z tych które napisali fani Barcelony....
2010.08.19, godz. 15:13, Chudy8
Przeciez barcelona nie ma kasy to co oni chcieli Ozila ?
Musieli znowu by brac pożyczkę . xD

jak narazie barca około 450 mln długów !
2010.08.19, godz. 15:11, Sawus
mejuto
bronisz tak tej swojej druzyny ze sam nie wiesz co piszesz.. rozumiem ze byles na kawie z pepem i wszystko obgadaliscie.. jasne bylo ze barcelona byla nim zainteresowana i tyle w temacie.. tak samo jak my rok temu dalismy du** z villa i barca go wziela, tak teraz jest odwrotnie;] a co do Twoich wychowankow nie mowie ze to zle ale w meczu z sevilla pokazali ze nie sa gotowi na rozgrywanie waznych meczy.. problem bedziecie mieli wtedy gdy wypadnie xavi lub iniesta a o nasza kadre sie nie martw;)
pozdrawiam
2010.08.19, godz. 15:10, wisnia81
realny_realowiec
I pewnie ostatnie.
Może jeszcze Krysia wygra w plebiscycie na najładniejszy kolor paznokci wśród piłkarzy.
2010.08.19, godz. 15:03, mejuto
ha ha ha niezły żart że Barça o niego walczyła widac marca nie ma już co puszczać każdy kto jest chociaż trochę obiektywny wie że guardiola chciał tylko Cesca i jak to nie wypaliło to rzeczywiście była rozwazana opcja pt mesut ozil i zarząd rosella rzeczywiście go chciał ale Pep powiedział nie dziękuję albo Fabregas albo stawiam na cantere i sprawa ozila upadała i to juz dawno ale rozumiem że to ładniej wygląda jak real kogoś kupi i się napiszę że barcelona też go chciał i walczyła nawet do końca to zapewne łechce ego każdego madridistas:) a tak czterech nowych zawodników Barçy to 4 cantaneros czyli coś o czym w madrycie się tylko marzy tzn: Thiago Alcantara, Andreu Fontas, Oriol Romeu i Jonathan Dos Santos
ps: ciekaw jestem kto będzie grał na ofensywnym kandydaci 4 a miejsce jedno- Kaka wiadomo na razie nie oprócz niego canales, ozil, VdV obstawiam że koncertwo Canales zostanie zmarnowany czyli będzie grał ogony albo w meczach ze słabymi(:
2010.08.19, godz. 15:03, Diuna
adrian71

Podoba mi się Twój tok myslenia:):):):)
2010.08.19, godz. 15:02, piach
Zainteresowanie Barçy ze strony prasy było, szkoda, ze ani jednej oferty, czy zamiarów nie potwierdziła, wiec skonczcie się podniecać, ze wyrwaliście gracza, który zostal na lodzie, bo ani MU, ani Chelsea, czy katalończcy tak bardzo go nie chcieli, coc mógł tam grać za małe pieniądze. Guardiola chciał na rozgrywanie jedynie Fabregasa. Skład uzupełni wychowankami Jds i Thiago i może wyjdzie nawet lepiej na tych niewiadomych niż Real na Ouzilu. Tak, Real wygrał pojedynek, do którego Barcelona nawet poważnie nie podeszła. Brawo;)
2010.08.19, godz. 14:58, dulux
Nie "poleciał" na kase ,ani na wyniki. "Poleciał" na dwie rzeczy- na trenera i na świadomość, że może z nim wygrać dosłownie wszystko. Oprucz tego , jest to dla niego wielki krok w przód w jego karierze...
2010.08.19, godz. 14:57, Vader20
Ajć! nie mogę sie doczekać początku sezonu!! :D
2010.08.19, godz. 14:55, Bad15
Chcieli go po fiasku z Fabregasem (nie mają teraz zmiennika dla Xaviego i Iniesty)
2010.08.19, godz. 14:55, adrian71
barcelona barcelona jes winna!!!
2010.08.19, godz. 14:50, kaspel
Diuna
Przecież jakby Barça złożyła za niego ofertę, to on by na kolanach poszedł tam, zawsze mówił, że to jego marzenie. Zobaczył że nie ma szans się tam dostać i przyszedł do Madrytu. Wiele się mówiło o zainteresowaniu innych klubów, ale nikt nie był nim zainteresowany na poważnie tylko Real.
2010.08.19, godz. 14:50, ElControlTotal
Wydaje mi się, że trochę poleciał na kasę... ;/
2010.08.19, godz. 14:50, MIRAGE
Takich ludzi w Realu potrzeba szczerych którzy jak dostaną wyższą oferte to nie idą do innego klubu
2010.08.19, godz. 14:48, Patryk777
skoro nie leciał na kasę to na co? może powiecie, że na wyniki?
2010.08.19, godz. 14:47, Storc
Barcelona może sie wypchać hahaha !
2010.08.19, godz. 14:47, Grajcz
Rzeczywiście kibice Barçy jakiś czas temu zapewniali jakoby transfer był już zapewniony.
Zawsze jakaś satysfakcja;)
2010.08.19, godz. 14:47, Szpeninho
Barça nawet go nie chciała

Marca i wszystko jasne
2010.08.19, godz. 14:46, Diuna
kaspel

Nie wiem może nie czytałeś, a może sa to plotki, ale pierwszym klubem który zainteresował się Ozilem jeszcze w czasie trwania mundialu była właśnie Barça.
A ten Ozil coraz bardziej mi się podoba:) Dobry zawodnik bedzie z niego
2010.08.19, godz. 14:45, El Jarek
Wiadomeczka, że Barça go nie chciała. :D
2010.08.19, godz. 14:44, dyktus
wiekszosc to klamstwo pewnie ale jakies ziarnko prawdy jest...
2010.08.19, godz. 14:43, PrzemoManUtd15
Widać że chłopak nie leci na kasę. Tylko zależało mu żeby u was grać ja Uważam podonie jak on że MU i Real to najlepsze kluby na świecie i mam nadzieje ,że pokażecie Barcie kto rządzi w Hiszpanii :)
2010.08.19, godz. 14:43, alejasienieznam
i nie ostatnie
2010.08.19, godz. 14:42, ElControlTotal
Pierwsze zwycięstwo nad Barçą w tym sezonie!

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama