REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2010.08.05, godz. 21:17, Serpico / menorca.info

Martínez Bravo: Model Péreza jest krótkowzroczny

Czym jest Biała Platforma?
Jesteśmy grupą socios, którzy pragną, aby Real Madryt stał się najlepszym klubem świata także w XXI wieku. Nazywają nas opozycją, ale ja lubię mówić, że jeśli jesteśmy opozycją, to w konstruktywny sposób.

W jaki sposób zapadła decyzja o o utworzeniu tej grupy?
Podczas wyborów w 2006 roku odniosłem wrażenie, że żaden z kandydatów nie wzbudza entuzjazmu i pomyślałem, że zagłosowałbym na kogoś nowego.

Dlaczego nie zgłosiliście się do ostatnich wyborów?
Byliśmy bardzo zdeterminowani, ale pojawienie się Florentino Péreza oraz kryzys sprawiło, że bardzo trudno było nam uzyskać wymagane 57 milionów poręczenia wekslowego. Dlatego też woleliśmy się wycofać.

Spróbujecie w następnych?
Gdy nadejdzie czas, naszą wolą jest kandydowanie. Z każdym dniem wie się więcej o naszej alternatywie i wciąż jesteśmy przekonani, że potrzebne jest świeże powietrze.

Co by pan zmienił, gdyby został pan prezesem?
Trzeba zwrócić klub w ręce socios. Obecnie mamy dużą nieprzejrzystość i mało informacji, na przykład w sprawach ekonomicznych. Real powinien być zarządzany jak firma, ale nie jest.

A w aspekcie sportowym?
Należy powrócić do modelu Santiago Bernabéu, który był fundamentem klubu: piłkarze z cantery, najlepsi Hiszpanie i kilku cudzoziemców, którzy robią różnicę. Przypominam, że żyjemy w czasach najlepszej generacji hiszpańskich piłkarzy w historii, a Real ich pomija.

Jak ocenia pan sposób zarządzania w wykonaniu Florentino w tym roku?
To była klęska. Popełnia te same błędy, co w pierwszym etapie. W zeszłym sezonie wydał 250 milionów, a Real był drugi w lidze, od razu odpadł z Ligi Mistrzów i Pucharu Króla. W koszykówce doszło do straszliwej klęski. Ktoś powinien wziąć na siebie odpowiedzialność.

Jak pan myśli, co nie funkcjonuje w tym modelu?
To, iż jest to model krótkowzroczny, nie ma wyraźnych idei, jest za to marnotrawstwo. Real to jedyny klub na świecie, który nie kontroluje swoich wydatków. Pierwszeństwo mają marketing i indywidualizm.

Czy istnieje jakiś pozytywny aspekt w obecnym sposobie rządzenia klubem?
Model Florentino jest bardzo dobry dla innych klubów, ponieważ płaci on krocie za transfery, góry złota agentom i piłkarzom, którzy zarabiają majątek. Ale jest to bardzo nieefektywne dla Realu Madryt, ponieważ nie wygrywa się tytułów.

Czy Barcelona jest dziś wzorem do naśladowania?
Wydaje się, że mają jasne pomysły: wiedzą, jak grają, cantera funkcjonuje... Kiedyś to właśnie Barça kupowała najlepszych na świecie i nie wygrywała tytułów. Model Realu był dokładnie tym, który wdraża teraz Barça. Trzeba do niego powrócić.

Nie podobają się panu galaktyczni?
Oczywiście, że Real powinien mieć u siebie najlepszych piłkarzy świata, jednak ciekawie jest wtedy, gdy sprowadza się ich, gdy mają przed sobą wiele lat gry w piłkę. Na przykład w zeszłym roku pozbyto się Robbena i Sneijdera. Gdyby nie grali w tej drużynie wcześniej, Florentino już przygotowywałby portfel.

Pije pan do Kaki?
Po jego transferze twarz Gallianiego wyrażała absolutne szczęście. Sprowadza się piłkarzy, którzy znajdują się w końcowych etapach swoich karier, płacąc krocie. Czy lepszymi inwestycjami nie byliby Villa lub Silva?

Co się dzieje z canterą?
Nie wierzy się w nią i używa się jej jako karta przetargowa. A posiadanie drużyny z wychowankami jest kompatybilne z osiągnięciem sukcesu.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Wywiady

Komentarze

2010.08.06, godz. 16:15, BartekNS
Niestety ale to prawda...
2010.08.06, godz. 14:52, bionicman
A co do tego komentarza Bravo to sam sobie zaprzecza bo Villa jest rówieśnikiem Kaki i Xabiego a Silva jest starszy np od Benzemy:)
2010.08.06, godz. 14:49, bionicman
Hehe wycieło mi z komentarza. Albiol 23 lata, Arbeloa 26 lat.:)
2010.08.06, godz. 14:47, bionicman
Widac ze ten koles ewidentnie cos ma do Péreza. Owszem Floren popełnił błędy poprzedniego lata, ale z tymi piłkarzami na ostatnim etapie swojej kariery to przesadził. Xabi sprowadzony w wieku 27 lat, Benzema 21 lat, Cristiano 24 lata, Albiol lata, Kaka 27 lat, Arbeloa lata. Ostatni etap to jest 30-ka. Mysle ze Pérez zrozumial swoje błędy, zatrudnił Mourinho który łatwy w kontaktach z kierownictwem nie jest i pionkiem Péreza nie bedzie, a jest najlepszym trenerem na świecie, przyszli młodzi Canales, Pedro leon, Di Maria, Khedira. Czy to takie krótkowzroczne wszystko. Owszem canteranos wogóle nie grali w zeszłym sezonie ale wygląda na to ze w tym Jose bedzie cześciowo na nich stawiał. np. 3-go napastnika chce z cantery. Są tylko trzy takie kluby na świecie które polegają w olbrzymiej mierze na wychowankach: farsa, Ajax i Ath. Bilbao. W reszcie wychowankowie są tylko dodatkiem.
2010.08.06, godz. 12:10, nickjonas
Kaka wróci do formy, brawo dla sezonowców, którzy po przyjściu kaki moczyli sie na każdy news na tej stronie, wypisując HALA KAKA, a teraz robią z siebie stu procentowych imbecyli, mowiąc ze lepiej było by kupić Silve lub Ville. Dzieki Pérezowi mamy prawdopodobnie najlepszą jedenastke w Europie, pierwszy skład opierał sie głównie na nowych nabytkach, więc nic dziwnego, ze nic nieudało się wygrać. Barça gra jednym składem od hoho i są bardziej zgrani, to wszystko! Kaka ma 27-8 lat, a to jeden z najlepszych momentów dla piłkarza, wierze w niego całym sercem. Martinez to c**ta, wzorująca swoje komentarze na innych. HALA MADRID! wara sezonowcy!
2010.08.06, godz. 11:32, magico_14
ja chciałem powrotu Galaktikos jak wszyscy kibice. Na razie troche się zawiodłem, ale Pérez właśnie mysli o przyszłości. Kupił młodych piłkarzy. Nie kupił żadnego piłkarza po 30.
2010.08.06, godz. 11:31, magico_14
Biała Platforma chce wracać do modelu Santiago Bernabéu-ciekawy pomysł. Pérez też to robi. Kupił Canalesa, Pedro Leona, Arbeloe, Albiola, Xabiego. A mógł kupić takich piłkarzy jak Lucio, Ozil, Chivu albo de Jong.
2010.08.06, godz. 10:44, stoprocent
speed123

Ile razy można pisać, że Ronaldo zagwarantował Calderon. To nie jest zasługa Péreza. O_O Zresztą zwolennikiem tego transferu też nie jestem. ;)
2010.08.06, godz. 10:41, speed123
Też nie zapominajcie ze gdyby nie Pérez z CR7 było by ciężko sprowadzić. Xabiego też. Może nie jest najlepszy. ale nie jest taki zły jak piszecie
2010.08.06, godz. 10:39, RaulForeverTheBest
Eh...On oczywiście by nam wygrał wszystko...

Jedyny błąd Péreza to taki, że nie zatrudnił Mourinho zaraz po wygraniu wyborów. Co miał więcej zrobić? Ściągnął najlepszych zawodników świata, zatrudnił trenera grającego ofensywny futbol, a to, że on nie umiał ułożyć drużyny to nie wina Floro. Z całym szacunkiem dla Sneijdera i Robbena, ale ogólnie Kaka i CR są lepsi od nich. Sneijder zarabiałby krocie siedząc na ławie, a Robben leżałby w szpitalu, tak jak Kaka teraz ale nie dało się tego przewidzieć.

Każdy z nas chciał Galácticos, i Pérez nam ich dał, więc cieszmy się, że nie ściągał graczy pokroju Fauberta czy Gago...Teraz Mourinho rządzi.
2010.08.06, godz. 10:09, fcdamcio
podoba mi się jak tutaj cały czas się komentuje coś co ktoś gdzieś tam powiedział, trzy razy przetłumaczone i nie wiadomo czy naprawdę to powiedział - co jeden to większy mądrala - wielki Jose M. ma na noc - szkoda że żaden trener nie czyta tutaj Waszych wypocin bo Real co roku potrójna korona - pewniak
p.s. Poza tym, np taki ktoś o nicku 'nagazie' tak jak 90% innych użytkowników nie potrafi czytać ze zrozumieniem - ja wiem że macie wakacje, ale proszę Was w lipcu i sierpniu też trzeba trochę myśleć a nie cały czas na dopalaczach, pozdrawiam
2010.08.06, godz. 10:00, stoprocent
A i bym jeszcze zapomniał. Gość, który napisał, że Real został najlepszym klubem XXw. dzięki Pérezowi to się chyba za dużo naoglądał jakiejś propagandy. Co ten Pérez takiego wygrał w swojej karierze przez tyle lat prezydentury ?

A różnica między Davidem V. a Kaką jest taka, że David od dłuższego czasu prezentuje wysoką formę do tego niczego wielkiego w piłce klubowej nie osiągnął, a Kaka od 3 czy teraz już nawet 4 sezonów a za chwilę będzie nawet 5 bo dzięki kontuzji już pół sezonu będzie w plecy gra nierówno, do tego przeważają mecze słabe i niczym pozytywnym się nie wyróżnia a największe osiągnięcia ma już (prawodpodobnie) za sobą i Madryt to dla Niego końcowy przystanek w karierze.
2010.08.06, godz. 09:55, wilq77
Wreszcie ktoś konkretny, takiego chcemy prezesa.Pérez zrujnował Real! Beznadziejne transfery i zwalnianie nawet tych trenerów z którymi wygraliśmy LM czy mistrzostwo Hiszpanii.
2010.08.06, godz. 09:51, stoprocent
bobmarley

Tak, tak. Jakby teraz wspierał Péreza, a po Jego kadencji zaczął wytykać Mu błędy to byś powiedział, że gdzie był wcześniej i dlaczego wspierał projekt, który miał tyle wad. W paru miejscach się zagalopował, ale przypuszczam, że celowo, chce żeby ludzie widzieli kontrast między Nim, a Pérezem i jest to działanie jak najbardziej zrozumiałe.
2010.08.06, godz. 09:28, nagazie
"Sprowadza się piłkarzy, którzy znajdują się w końcowych etapach swoich karier, płacąc krocie. Czy lepszymi inwestycjami nie byliby Villa lub Silva?"

Villa nie jest mlodszy od kaki.
2010.08.06, godz. 09:24, szymon1403
gdyby ten wywiad przeprowadzony był w poprzednim pre-seasonie to bym się z nim zgodził w 100%. teraz nie ma racji, nie uważam aby transfery Pedro Leona, Canalesa czy nawet Di Marii były niepotrzebne i galaktyczne.
2010.08.06, godz. 08:57, bobmarley
aaa i jeszcze jedno do pierwszej wypowiedzi: Jesteście grupą socios która stara się dorwać do kranika budżetowego Realu Madryt.
2010.08.06, godz. 08:55, bobmarley
A ja się nie zgadzam z nim. Nie chce bronić Péreza. Czemu nie wspomniał o tym co się tworzy w obecnym sezonie? Czemu nie powiedział, że w tym sezonie każdy piłkarz był zakupiony z rozwagą i nie przepłacony ? Powiem tylko tyle każdy który chciał kandydować na stołek prezesa teraz jest anty Pérez. A niby oddany Realowi. Gówno prawda!!! powinni teraz wspierać Péreza i Real Madryt a ewentualne błędy mu wytykać po zakończeniu jego kadencji!!! Także dla mnie śmieszne jest to, że ten Pan się utożsamia z Realem Madryt!!!
2010.08.06, godz. 08:27, jappaja
Troszkę nie rozumiem... Kaka jest młodszy od Villi, ale jego kariera już się kończy ? Dlaczego Villa ma być bardziej perspektywiczny ? Oczywiście pomijam fakt aktualnej formy obu zawodników.
2010.08.06, godz. 08:18, Marco87
Yeah Wreszcie, ktoś wygarnął błędy Pérezowi i nie można go oskarżyć o to, że jest Katalończykiem.
Co do tekstu z Villa to faktycznie wiekiem są z Kaką podobni ale Villa gra jak z nut i strzela jak na zawołanie a Kaka co chwile kontuzje łapie, a jak gra to lepiej nie mówić...
2010.08.06, godz. 01:55, domin11rm
krótko i na temat!!!brawo za szczerość!!!ciekaw jestem czy perez czyta w gazetach takie wywiady przeciw niemu...
2010.08.06, godz. 01:33, Kielbol
  Janus. - BAN (bluzgi)   30 dni
2010.08.06, godz. 00:55, Kuba.
Zdajesz sobie sprawę jak żenujące i głupie jest to Twoje pro pro elo itd ?
2010.08.06, godz. 00:50, Catalonczyk
Brawo panie Martinez ! I gdzie jest teraz pan pro elo elo koxo hejtero n00bek el presidente Florentino Pérez (bankomat) gdy wytykają mu błędy ? Jeszcze raz brawo dla Martineza!
2010.08.06, godz. 00:50, Za
Dobrze, ze jest taka frakcja, niech szybko rosnie w sile. Niestety, na dzien dzisiejszy nie ma kto zagrozic Pérezowi. Martwi mnie ten brak dyskusji, konkurencji, demokracji. Jednomyslnosc jest zgubna.
2010.08.06, godz. 00:38, virven
Coś w tym napewno jest
2010.08.06, godz. 00:13, Król Rudgerus
Człowiek chory z zazdrości do Florentino
2010.08.06, godz. 00:05, genius36
pocisnal z pereza najlepiej jak tylko mogl. Nic dodac nic ujac. Idealnie podsumowanie Realu Madryt. Mimo wszystko mam nadzieje ze dzieki Mourinho Real stanie na nogi.
2010.08.05, godz. 23:29, michos81
moim zdaniem 100% racji. Podpisuję się pod tym co On powiedział. Real to szopka i kpina z dawnego projektu Santiago Bernabeo. Z Pérezem nic nie zdziałamy. Potrzebny jest dobry prezes oraz prawdziwi kibice , a nie dzieci kochające Bravo i c**towatych żelusi Hala Real ! Hala Raúl !
2010.08.05, godz. 23:25, d3ks88
W kilku kwestiach nie sposób się z Nim nie zgodzić, ale trochę mógłby zliberalizować swoje podejście bo brzmi jak Kaczyński pytany o PO;p Myślę że Pérez już nie długo będzie prezesem ale wierze że Mourinho zapewni nam chociaż jeden triumf w LM;d
2010.08.05, godz. 23:24, misiubdg
kmr
Nawet jeśli Real zdobył 5 pucharów w latach 50, to te pozostałe 4, to i tak więcej od wszystkich Barcelony (bo wnioskuje że jesteś kibicem Barcelony). I to że Real zdobywał Puchary w różnych okresach swojej historii świadczy jedynie o wielkości tego klubu :) Zresztą Mistrzostw Hiszpani też ma najwiecej, bo aż 31 :)
2010.08.05, godz. 23:24, Krasik
wygląda na to ze firefox mnoży mi komentarz ?
2010.08.05, godz. 23:22, Krasik
Miuosh
każdy głupi po sezonie w którym zawodnik zagrał średnio a do tego prześladowały go kontuzje może powiedzieć " ja bym kupił kogoś innego" . Taka bezproduktywna krytyka jaką wygłasza bravo potrzebna jest tylko jemu żeby o nim pisali i dziennikarzom żeby mieli o czym pisać.
2010.08.05, godz. 23:09, paula9191
brawo Martinez!
2010.08.05, godz. 22:57, Miuosh
Pije pan do Kaki?.
Czy lepszymi inwestycjami nie byliby Villa lub Silva?
Ma racje, kazdy sie zachwycal jego swietnoscia w Milanie bo byl u szczytu formy. Przyszedl do Realu i co? lekii lub po prostu spadek formy + kontuzja ... Jak zawsze mamy farta.

@kmr
W tej chwili wielkim klubem albo inny Nottingham Forest ;-)
-Ziarenko prawdy w tym jest.
2010.08.05, godz. 22:56, POPAJ83
kmr

Nie spinaj się tak bo nie zaśniesz. Co Ci do tego jak kto tu pisze. To jest sprawa naszej społeczności (kibiców Realu) i nic Ci do tego. Zwalczane są tu przekleństwa, obrażanie i kłótnie, których ja tu nie widzę. A słowo Farsa? Nie czytaj go jak Ci przeszkadza.
Miło pana żegnam i powodzenia.
2010.08.05, godz. 22:52, 19marxs
z tym wiekiem trochę przesadziłem, heh
2010.08.05, godz. 22:49, 19marxs
Denerwuje mnie takie gadanie, powoli staje się to nudne, że Pérez niszczy Real i tak dalej. Moim zdaniem dzięki niemu Real sobie zasłużył sobie na miano najlepszego klubu XXw. Zgadzam się z poprzednikami o nickach: Krasik i lucyferaza. Tacy ludzie jak Martínez Bravo opierają się na opiniach innych, nie chcą łaskawie dociec rzeczywistości. A prawda jest taka, że Real ma najlepszą kadrę w Europie złożoną z bardzo młodych, a zarazem doświadczonych zawodników. Są również reprezentanci Hiszpanii i zawodnicy cantery, więc w czym problem??
A już tym fragmentem zupełnie sobie zaprzecza: Po jego transferze twarz Gallianiego wyrażała absolutne szczęście. Sprowadza się piłkarzy, którzy znajdują się w końcowych etapach swoich karier, płacąc krocie. Czy lepszymi inwestycjami nie byliby Villa lub Silva? Właśnie ile lat ma Villa, no prawie 30, a Kaka jak przychodził miał 27, więc komu bliżej do końca kariery??
Jeśli chodzi o Silvę to naprawdę powstało takie dziwne przekonanie, że on jest tym jedynym najlepszym piłkarzem, a wcale moim zdaniem nie jest lepszy od Di Marii, a nawet i tu mówię z pełną świadomością Pedro Leona (nawiasem mówiąc świetny ruch zarządu, będzie wielką gwiazdą). Największym plusem jest to, że David S. jest wychowankiem Realu.
2010.08.05, godz. 22:46, kmr
Aha, zawsze zapominam, więc zapytam teraz. Pytanie do admina, któregokolwiek: Dlaczego nazywanie kibiców Realu idiotami, nie ze względu na to, że nimi są, tylko że głoszą poglądy śmieszne, bardzo często dokonują jawnych przekłamań i przeinaczeń faktów, karane jest banem, podczas gdy cała plejada egzaltowanych imbecyli może swobodnie w swoich wpisach używać sformułowań typu "Far$a"?
2010.08.05, godz. 22:41, kmr
Shav

Jakie to przykre, że musicie się posiłkować się 9 pucharami, z których 5 zostało zdobytych w latach 50, ale rozumiem ten ból, nie tylko Ty nie jesteś w stanie pojąć jak to jest możliwe, że ponoć najlepsza klubowa drużyna w historii od tylu lat nie jest w stanie wygrać spotkania w fazie pucharowej LM, co więcej, jest regularnie ośmieszana przez takich potentatów światowej piłki jak choćby Lyon. Przestań się chełpić czymś, o czym czytałeś jedynie na wikipedii, bo góra trzy z tych pucharów zostały zdobyte za Twojego życia. Idąc tym tokiem rozumowania można by wysnuć wniosek, że Ajax Amsterdam jest w tej chwili wielkim klubem albo inny Nottingham Forest ;-)
2010.08.05, godz. 22:38, Willku
co to za kolo ? mamy tylu hiszpanów ilu się da reszte ma barcelona a w szkółce są ci którzy moga zagwarantować Getafe środek tabeli .
Znalazł się dalekowzroczny taki p...c nie wytrzymał by presji i podał się do dymisji po 5 miesiącach
2010.08.05, godz. 22:37, POPAJ83
Objechanie Kaki i wyjazd z Villą pogrążył tego kolesia.

Ale najlepsze jest to zdanie: "Przypominam, że żyjemy w czasach najlepszej generacji hiszpańskich piłkarzy w historii, a Real ich pomija".

Casillas, Ramos, Albiol, Arbeloa, Xabi, Canales, Pedro Leon to według niego chyba Portugalczycy. A może Real ma kupić tych których posiada Farsa? Jak by kminił aktualną sytuacje reprezentacji Hiszpani to wiedziałby, że połowe najlepszych zawodników z kadry posiada Real a drugą połowe Farsa. Więc ja się pytam kogo kupywać? Bo chyba nie Navasa, Riere czy Capdeville. Jedynym zawodnikiem , którego chciałem w Realu to Silva ale już po ptakach (MC).
Ten koles jest tak płytki, że aż żal. Jak taki typek miałbybyć jednym z rządzących w tym klubie to bylibyśmy na dnie.
Jak tacy ludzie w ogóle mogą myśleć , że mogą coś w zyciu osiągnąć jeśli maja pusto w głowie.
Kretynizm do potegi.
2010.08.05, godz. 22:36, Maly
Nie rozumie dlaczego Villa były lepszą inwestycją od Kaki (mowa w tym momencie jest o wieku), skoro David jest starszy o rok?
2010.08.05, godz. 22:29, Inynier
2010.08.05, godz. 21:41, Krasik
plan krótkoterminowy ? mając jeden z najmłodszych zespołów w europie ? brak hiszpanów ? mając 5 którzy byli na mundialu i i kolejnych 4 młodych w kadrze ? straszne głupoty gadasz panie bravo

słusznie zauważasz. nie wiem czy ten koleś mija się z prawdą celowo czy tak się interesuje drużyną ale pierdzieli strasznie... bravo sport.
2010.08.05, godz. 22:28, tgdula
Pérez nie mógł rok temu sprowadzić Mou i postawił na Pellegriniego na zasadzie: może ten zespól jest tak dobry, że wystarczy mu trener wybitny, chociaż bez błysku geniuszu.
Nie wystarczył, ale to było ryzyko wkalkulowane w całą tę operację, a ostatecznym celem od początku był "The Special/Real One". Sądzę, że projekt Galácticos 2.0 jest bardziej dalekowzroczny niż chcieliby tego krytycy El Presidente, o czym świadczy także hispanizacja kadry oraz zwrócenie autentycznej uwagi na canterę i rosnący tam narybek.
Ale... nie należy tez krytyków Florentino potępiać w czambuł, gdyż Martinez Bravo ma rację, mówiąc m.in. że trzeba zwrócić klub w ręce socios. Trudno się z tym nie zgodzić, bo mimo iż Królewskim wpadnięcie w łapy żadnych Glazerów nie grozi, warto dmuchać na zimne.
2010.08.05, godz. 22:27, Semir17
A przypadkiem Villa nie jest starszy od Kaki. Gościu sam sobie zaprzecza. Ogólnie gościu ma racje, ale nie można besztać Péreza za wszystko. Np teraz oddał dużą część władzy w ręce Mou i dzięki temu mamy teraz Di Marie, Pedro Leona, Khedire za ogólnie niskie ceny i oni akurat nie są krótkowzroczną częścią projektu. Mam nadzieje że w tym sezonie Mou włączy do drużyny paru canteranos np. Juanfrana, może Raúla Ruiza, dobrze by było jakby Sarabia już polizał gry w Primera Division, no i oczywiście Joselu.
2010.08.05, godz. 22:27, spider9449
dawid12309
jak wy daliście du*y to był wielki płacz,od razu wszyskto na sędziego,przed meczem kto atakował mourinho? kiibe barcy a dlaczego? bo się bali że mou ich zjedzie:D:D a i przy okazji my umiemy się pogodzić z przegraną a wy "dzieci kataloni" nie!
2010.08.05, godz. 22:24, hummel
Hłe hle .. No ma racje ;] ale i tak lubie Real ;D
2010.08.05, godz. 22:21, Inynier
pieprzy jak typowa opozycja właśnie...

gdyby zależało mu na tym aby ten klub odnosił sukcesy to nie ględziłby jaki to Pérez jest zły tylko schowałby się w kąt i trzymał kciuki za nowy projekt.

kolejny hipokryta który stara się zaistnieć...
2010.08.05, godz. 22:18, Rusty
matrix_neo13
Wybacz, ja tu tylko sprzątam.
2010.08.05, godz. 22:13, Dolniak
ma troche racji
2010.08.05, godz. 22:06, Szczwany_Lisek
Miki_94 - nie, ten gościu kompletnie nie ma racji, gada głupoty i sam sobie zaprzecza;)
2010.08.05, godz. 22:04, dawid12309
tak real jest taki głupi ze wywalił takiego trenera czyli del boske bo nie był miedialny ludie co za głupole
2010.08.05, godz. 22:00, Grandos
jaki z ciebie noob myslisz ze ta twoja smieszna barcelona gra dobrze 2 sezony i jest boska real prwie caly czas dominowal tylko te 2 lata barca jest lepsza moze ale nigdy nie mow ze real gra nudno bo w tamtym sezonie to grali bardzo ofensywnie tylko pod koniec troche slabiej
2010.08.05, godz. 21:59, Szymo55


W tym roku Real zarządza Mou chyba większośc się zemną zgodzi?^^
2010.08.05, godz. 21:58, Miki_94
ma gosciu duzo racji
2010.08.05, godz. 21:56, Los Blancos 57
Martinez, brawo!
2010.08.05, godz. 21:53, CREAVEEN
dawid12309

Nie prowokuj . Co cie to interesuje kto za kim idzie palec do .... se wsadź
2010.08.05, godz. 21:52, tatar9
powiem krotko. Gadac kazdy moze!!! jakby zasiadl w lozy honorowej jako prezes to by sie posral w gadki z presji jaka jest w Realu!!! nie bronie Péreza bo to co zrobil z Kaka, Robbenem i Sneijderem to zal ale szanuje go bo chce dla Realu jak najlepiej!!! teraz oddal aspekt sportowy Mourinho a on niech sie zajmie kasa, w koncu w tym jest najlepszy!!! prawda jest taka ze jak sa sukcescy to wszyscy siedza cicho a jak jest zle to wszyscy madrzy!!!
2010.08.05, godz. 21:51, Shav
Kolejny kibic farcy. Jak wygracie 9 pucharów LM to pogadamy :)
2010.08.05, godz. 21:43, MeNe
Podsumował zeszły rok który był porażką chyba dla wszystkich :)
Ale WOGÓLE nie wspomniał o nowym sezonie gdzie Pérez oddał całą władze Mourinho w kierowaniu zespołu i transferach. Nie wspomniał o pozytywnym aspeckie jakim niewątpliwie jest sprowadzenie nie Galácticos tylko młodych i obiecujących piłkarzy :)
2010.08.05, godz. 21:41, Krasik
plan krótkoterminowy ? mając jeden z najmłodszych zespołów w europie ? brak hiszpanów ? mając 5 którzy byli na mundialu i i kolejnych 4 młodych w kadrze ? straszne głupoty gadasz panie bravo
2010.08.05, godz. 21:41, RogerDR
Dobrze Chłop mówi!
2010.08.05, godz. 21:37, matrix_neo13
Rusty - Jak żeś taki inteligent to proszę, uświadom mnie, żyjącego w mroku mego umysłu. Cóż takiego źle zrozumiałem.
2010.08.05, godz. 21:34, Rusty
matrix_neo13, Twój tok rozumowania jest nie do pozazdroszczenia.
2010.08.05, godz. 21:34, dudi7914
mowi prawde tyko otym villi troche sie wyglupil (nie o to chodzi ze jest teraz w barcelonie tyko ze jest tez juz stary troche ;)
2010.08.05, godz. 21:33, Rusty
Co prawda to prawda. Real teraz to burdel na kółkach.
2010.08.05, godz. 21:32, zorzanin
matrix_neo13

masz racje. mnie tez to rozwalilo
2010.08.05, godz. 21:30, qat01
No , odkrył Pan Amerykę panie Martinez.
2010.08.05, godz. 21:30, Santillana69
Facet ma sporo racji.
2010.08.05, godz. 21:28, matrix_neo13
Hahahahahahahaha, ale mnie rozśmieszył... Facet nie wie co mówi w ogóle.

"Sprowadza się piłkarzy, którzy znajdują się w końcowych etapach swoich karier, płacąc krocie. Czy lepszymi inwestycjami nie byliby Villa lub Silva?"

Silva ok, ale Villa?! Mówi, że powinni sprowadzać zawodników młodych, którzy mają jeszcze wiele lat gry przed sobą i krytykuje z tego powodu transfer Kaki, a następnie za przykład daje zawodnika starszego od Brazylijczyka.
2010.08.05, godz. 21:27, Dennis
Pérez ma głowę do interesów, ale za grosz nie ma pojęcia o football'u. dlatego możemy Bogu dziękować, że mamy Mourinho- trenera, który wie o co chodzi w piłkarskim świecie, dyktuje warunki i wszystko jest po jego myśli.
2010.08.05, godz. 21:25, beton2222
dobrze gada ten czlowiek
2010.08.05, godz. 21:22, alibogosian
pfff Serpicio edytuje swoje komentarze, niesprawiedliwe :)
2010.08.05, godz. 21:22, Xabi8
Nie wymądrzaj się bo skąd ty możesz wiedzieć czy ten projekt jest dobry czy zły-trwa dopiero 1rok. Co do silvy właśnie widziałem jak gra grzał ławę na mundialu a villa to jest napastnik a nie ofensywny pomocnik.
2010.08.05, godz. 21:22, admiral
no ma chlop racje ale chyba zatrudnienie przez Pérezia Mou pokazuje ze przyznall sie wreszcie do bledu
2010.08.05, godz. 21:21, Don RAUL
Na przykład w zeszłym roku pozbyto się Robbena i Sneijdera. Gdyby nie grali w tej drużynie wcześniej, Florentino już przygotowywałby portfel.''

tu zmiażdżył xD
2010.08.05, godz. 21:21, alibogosian
wreszcie ktoś w prasie podsumował ten cyrk na kółkach !
2010.08.05, godz. 21:21, Serpico
Martinez <3

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama