REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2009.11.12, godz. 11:15, Rauer / elmundo.es

Kolejna rewolucja w Madrycie?

- W ciągu jednego roku zrobimy to, co w normalnych okolicznościach zajęłoby trzy lata - powiedział Florentino Pérez, gdy ogłosił start w wyborach na prezesa Realu Madryt. I hiszpański biznesmen obietnicę spełnił - za 252 miliony euro pozyskał w sumie ośmiu zawodników oraz sprzedał trzynastu innych. Jednak nawet tego typu wielkie rewolucje nie są rozwiązaniem na wszystkie problemy. Oczywiście dyrekcja klubu w dalszym ciągu wierzy, że obecny zespół stać na zdobycie La Liga, a także Ligi Mistrzów, ale jednocześnie jest świadoma, że aby dokonać czegoś wielkiego, niezbędna będzie kolejna rewolucja.

Właśnie dlatego klub już teraz planuje sprzedaż od sześciu do ośmiu zawodników w następnym letnim okienku. Nikt nie ukrywa tego, że Manuel Pellegrini również popełnił błędy, ale jednocześnie dyrekcja jest świadoma, że w obecnym zespole jest kilku zawodników, którzy na grę w barwach Blancos się po prostu nie nadają. We wtorek na przykład w pierwszym składzie wyszli Mahamadou Diarra, Fernando Gago i Ruud van Nistelrooy - cała ta trójka ma zostać sprzedana. Z klubu odejdzie także Jerzy Dudek, który dwa dni temu rozegrał prawdopodobnie swój ostatni mecz w Realu Madryt. W tej samej sytuacji znajdują się Christoph Metzelder i Royston Drenthe.

Odejście powyższej szóstki jest praktycznie przesądzone, ale klub zamierza się także pożegnać z jeszcze dwoma zawodnikami. Jednym z nich jest Guti, który to ma już dość obecnej sytuacji, dlatego sam będzie chciał odejść. Jednak problem polega na tym, że dyrekcja uważa, iż Hiszpan przynajmniej jeszcze na ten sezon będzie zespołowi potrzebny. Właśnie dlatego Jorge Valdano spotkał się wczoraj z drugim kapitanem, aby go przekonać do pozostania. Największą niewiadomą będzie chyba jednak Raúl. Kapitan wciąż zapewnia, że wiedział, iż w tym sezonie nie będzie dostawał zbyt wielu szans na grę, ale jednocześnie nie uśmiecha mu się ciągłe siedzenie na ławce. Przyszłość Raúla zależy zatem od jego indywidualnego podejścia do sytuacji.

Podsumowując, klub może opuścić aż do ośmiu zawodników, dlatego dyrekcja już teraz myśli nad potencjalnymi wzmocnieniami. Wydaje się, że Real Madryt za cel postawił sobie sprowadzenie Davida Silvy i Cesca Fàbregasa, którzy wraz z Kaką i Xabim Alonso stworzyliby nieprawdopodobny środek pola. Jeśli chodzi o atak - faworytem jest Wayne Rooney. W kwestii defensywy mówi się natomiast o dwóch bocznych obrońcach, którymi są Bacary Sagna oraz Juan Vargas. Niespodzianką jest za to fakt, że wybrańcem na ławkę trenerską w dalszym ciągu jest Manuel Pellegrini, który miałby pokierować również tą drugą rewolucją w Madrycie.

Cesc Fàbregas
Arsenal na pewno zrobi wszystko, aby go tylko nie stracić. Po zaleczeniu urazu hiszpański pomocnik rozgrywa same bardzo dobre spotkania. W jednym z nich zdobył fantastyczną bramkę w stylu Diego Maradony, mijając wszystkich rywali. W piętnastu meczach zdobył dziewięć bramek - niczym napastnik. Plany Królewskich może jednak pokrzyżować Barcelona, gdyż Katalończyk może zostać użyty jako obietnica przedwyborcza jednego z kandydatów na prezesa.

Juan Vargas i Bacary Sagna
Jak wiemy, Real Madryt wciąż zmaga się z problemami na bokach obrony. Rozwiązanie? Juan Vargas i Bacary Sagna, Fiorentina i Arsenal, Peruwiańczyk i Francuz, lewy obrońca i prawy obrońca, obaj w wieku 26 lat. Problem? Obaj podpisali długotrwałe kontrakty. Vargas przeszedł do Fiorentiny za dwanaście milionów, podpisując umowę na pięć lat. Sagna ma kontrakt ważny jeszcze przez dwa lata.

Wayne Rooney
Most na linii Manchester - Madryt znów zostanie uruchomiony? David Beckham, Ruud van Nistelrooy, Gabriel Heinze, Cristiano Ronaldo i... Wayne Rooney. To właśnie angielski napastnik ma być jednym z celów Królewskich. Perfekcyjnie wkomponowałby się w parę Karim Benzema - Gonzalo Higuaín. Zaleta - siedem bramek w jedenastu meczach Premier League. Wada - Alex Ferguson zrobi wszystko, aby go nie sprzedać.

David Silva
Kanaryjczyk jest bez wątpienia najbardziej utalentowanym zawodnikiem z zabójczego kwartetu Valencii - Silva, Villa, Mata i Pablo. David Silva jednak wyraźnie cierpi, gdy jego drużyna nie utrzymuje się długo przy piłce - w tym sezonie zdobył zaledwie jedną bramkę i pozostaje w cieniu szybszych od siebie kolegów. Hiszpan odradza się za to w meczach reprezentacji. Ciężka sytuacja ekonomiczna Valencii może zmusić klub do sprzedaży piłkarza.

Kadra Realu Madryt zdaniem dziennika El Mundo:
Bramkarze: Casillas i Adán;
Obrońcy: Pepe, Albiol, Garay, Sergio Ramos, Arbeloa, Marcelo, Vargas i Sagna;
Pomocnicy: Lass, Xabi Alonso, Kaká, Cristiano Ronaldo, Fàbregas, Silva, Van der Vaart i Granero;
Napastnicy: Benzema, Higuaín i Rooney.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2010

Komentarze

2010.01.31, godz. 16:04, VaVaStArRo
Odchodzi:
Dudek, Metzelder, Drenthe, M.Diarra, Gago, RvN, Benzema
Kariere kończą:
Guti i Raúl
Przychodzą:
Evra, Vidić, Fabregas, Silva, Ribery, Pato i Negredo
Przychodzą z Castilli:
Marcos Alonso, Pedro Mosquera, Antonio Adan
Kadra:
Casillas, Adan; Evra, Marcos Alonso; Vidić, Albiol; Pepe, Garay; Ramos, Arbeloa; Lass, Mosquera; Fabergas, Xabi; Silva, Kaka, Vaart; Ronaldo, Granero; Ribery, Marcelo; Pato, Higuaín, Negerdo
I skład nie do pokonania
2009.11.14, godz. 19:56, Wisienek69
Za dużo już tych zmian, to nadwyręża całą strukturę gry...
2009.11.13, godz. 19:21, adix6
czesc z nich sie zmarnuje za rooneya wole pato i brakuje mi francka riberyego
pato benzema / cris fabregas ribery kaka / sergio sagana vargas pepe / iker /////////// rezerwa adan marcelo silva xabi higuain . i nikt nam nie podskoczy aha jeszcze hudni za manuela
2009.11.13, godz. 12:49, Benavente
Davida Silvy i Cesca Fàbregasa, którzy wraz z Kaką i Xabim Alonso stworzyliby nieprawdopodobny środek pola. Zamiast Xabiego Lass byłby lepszy. A co do tych transferów to najwyżej jednego (albo żadnego w co jestem bardziej przekonany) kupimy z trójki Cesc, Silva Rooney
2009.11.13, godz. 12:09, makaveli777
Realow brakuje egzekutora z prawdziwego zdarzenia... Taki Grzesiu Rasiak albo Matulevicius z Odry W. by się przydali,a nie rooney...
2009.11.13, godz. 11:58, Stanczyk
el butre
Bij pokłony dla mistrzów z Alcorconu hamie
2009.11.13, godz. 11:55, kondziuz74
Sam jak ten pies.
2009.11.13, godz. 11:09, meus14
Rooney nie przejdzie do nas...
o Fabregasa też cieżko będzie :)
2009.11.13, godz. 10:05, Casillas02
Dudek, Raúl, Drenthe - zostają
Ruud, Gago, Metzelder, M. Diarra - odchodzą
Fabregas, Silva i jakiś dobry LO - przychodzą.
2009.11.13, godz. 09:03, djk92
To niech w końcu panowie dziennikarze wyłączą grę i komputer i niech udadzą się grzecznie spać.
2009.11.13, godz. 01:11, anaztazioch
Jeszcze mniej zgrania, jeszcze mniej ztrozumienia i zaufania, wiecej gwiazd !
Bedzie dobrze jak do LM sie zakwalifikujemy...
2009.11.13, godz. 00:04, dro
Tia... Ciekawe gdzie oni wszyscy by grali. Rooney wpasowałby się w parę Higuain-Benzema, więc to już trzech. Do tego środek pola Kaka, Xabi, Silva i Fabregas, mamy już siedmiu. Do tego czwórka obrońców i Iker i mamy już 12. No a jest jeszcze DM (Lass) bo nie sądzę, że mielibyśmy zacząć grać bez DM (może jeszcze frytki do tego ;). Więc lepiej niech pismaki z Elmundo, którzy te brednie wymyślili, już zaczną forsować opcję zwiększenia liczby zawodników na boisku do 13 ;)
2009.11.12, godz. 23:07, brown
i przystopowalibyscie z tymi bramkami w stylu Maradony. Fabregas nie musial sie zbytnio wysilac, bo dwoch obroncow wylozylo mu sie wslizgami :) ale instynktu mu nie odmawiam
2009.11.12, godz. 22:57, Ptasior69
pierwsza szustka - rozumiem, Guti - przymruże oko. ale RAUL MUSI ZOSTAĆ. To od niego zaczęła się moja przygoda z Realem
2009.11.12, godz. 22:32, el butre
Takie porownanie mi sie nasunelo kojarzac Wasze koszulki z wyrobami sprzedawanymi na jarmarku w Lowiczu
2009.11.12, godz. 22:29, halldor laxness
el butre...jakże wielkie osiągnięcia trzeba mieć, żeby nazwać drużynę, którą zdobyła tryplet jarmarcznym zespołem?
2009.11.12, godz. 22:22, el butre
Z wielka niecierpliwoscia oczekuje pojedynku z zacruyfionymi jarmarcznymi trzy dni po ich meczu z Interem.
Mysle, ze taki Sam Etoo, Wes oraz tlumacz Jose beda cos bardzo chcieli udowodnic zacruyfionym jarmarcznym na ich stadionie. Madra defensywna taktyka i bramki z kontry dla Interu? To takie bardzo nieprawdopodobne? Zakladam, ze Rubin poradzi sobie u siebie z Dynamo. Hehe
Pozniej El Clásico a 8 grudnia diadia moroz wita w zagrypionej Ukrainie - walka o miejsce w Europa League rozpocznie sie wtedy na calego... hehehe
2009.11.12, godz. 22:09, Tukas
Kiedy wreszcie piłkarski świat kretynów zrozumie panujące od zarania dziejów mechanizmy: rewolucja to ostatnia deska ratunku dla tonącego na środku oceanu.

Real potrzebuje ewolucji.
2009.11.12, godz. 21:50, Tomek18
hooligun
moim zdaniem Ramos wcale nie jest przereklamowany-to najlepszy prawy obrońca na świecie.
2009.11.12, godz. 21:45, Zbysiu15
tylko gdzie jest raul ten zawodnik cale zycie oddal dla tego klubu i do konca kariery powinien pozostac na bernabeu kto sie z tym nie zgadza to nie wiem co to jest za kibic realu!!!
2009.11.12, godz. 21:38, Szczwany_Lisek
kamil131 - święte słowa;)
2009.11.12, godz. 21:26, serverbks
To jest artykuł EL MUNDO, a nie El Mundo Deportivo - to dość znaczna różnica.
2009.11.12, godz. 21:14, Nurek83
Ja bym zagiął parol na Pato,bo po tym co ostatnio polazuje śmiało twierdzę,że za 2-3 lata to będzie jeden z najlepszych na świecie.Możnaby też spróbować wyciągnąć z mającego problemy finansowe Liverpoolu Torresa (obecnie najlepszy środkowy napastnik na świecie).Na obronę zdecydowanie Evra a do środka jednak postawiłbym na Riberyego.
2009.11.12, godz. 21:12, kamil131
buahahahhahahahhaa ale żałosne
2009.11.12, godz. 20:45, ogor3
hahahh a co temat Riberego już się znudził ?
2009.11.12, godz. 20:03, misiek_chny
Z tej trójki na zdjęciu to tylko... Silva może do nas przejść.. pozostała dwójka to marzenia pismaków...
2009.11.12, godz. 19:34, rafix07
jak w tym sezonie nic nie osiagna to nikt nie dojdzie... natomiast jezeli pokaza klase w lidze i w lidze mistrzow to fabregas i inni przejda bez problemu xP
2009.11.12, godz. 19:27, Inynier
na ten moment to jest to takie trochę pierdu pierdu... :)
2009.11.12, godz. 19:24, KrolewskiKibic
A sezonowcy w swoim zywiole.To jest rzeczywistosc i dorosnijcie ze,to co w FMIE osiagacie nie ma zadnego przelozenia w Rzeczywistosci...Mamy odpowiedni sklad i potrzebne jest druzynie a szczegolnie trenerowi wsparcie,a nie lawinowa krytyka ^^
2009.11.12, godz. 19:24, DonPatrinho
Sprzedać ich oprócz Raúla. To wielki kapitan i z samego szacunku powinien zostać. Każdy wie ile zrobił dla nas.
2009.11.12, godz. 19:22, MF
barcelońskie wymysły
Nawet nie chciało mi sie czytać do końca.
O transferach to będziemy po sezonie dyskutować
2009.11.12, godz. 19:19, Chtelpo
Moim zdaniem Lass i tak jest bardziej perspektywicznym zawodnikiem niż Silva...
2009.11.12, godz. 19:17, Kamil van Buuren
Takí sklad to mozna co najwyzej w fife zmontowac :-) Bo nie wierze zeby ktorys z wyzej wymienionych zawodnikow przyszedl po to zeby grzac lawe. bo real juz posiada wielkie gwiazdy. jest ich ok 8-9. teraz gdyby przyszlo jeszcze z 6 to by sie one pozagryzaly o miejsce w podstawowej jedenastce. Apropos fabregasa. chlopak jest dobry to widac ale my mamy juz boskiego lassa. zreszta el mundo pieprzy glupoty.
2009.11.12, godz. 19:05, maks007
raul jest z meczu na mecz caraz sloabszy
fakt ribery tez by sie przydal
2009.11.12, godz. 19:04, niko_rm
A Raúl ? drenthe tez w bardzo dobrym kierunku sie rozwija ! zostawil bym go. kiedys bardzo chciałem aby odszedł ale teraz ...
dziwi mnie fakt ze raula nie ma na liscie i co sprzedaca "żywą legendę" !? to by pokazało że real nie ma honoru w histori licza sie tylko osiagniecia puchary a to co inny włozyli w real madry ile serca nic nieznaczy , tak jak by juve sprzedało delpiero a milan malidiniego i pipo
2009.11.12, godz. 18:48, JohnyMario
taak sprzedać skrzydłowych zeby kupić innych.. ;/ Floro to ma łeb :|
2009.11.12, godz. 18:37, damia14
Brakuje mi w tym kadrze Raúla a Drenthe bym tesz zostawił.

A poza tym niewierze że kupią Rooney wolę Pato
2009.11.12, godz. 18:29, hooligun
P.S.
Coś mi się zdaje, że tylko za tych trzech zawodników ze zdjęcia musielibyśmy zapłacić ok 200mln euro.
2009.11.12, godz. 18:28, hooligun
Ten news nie ma żadnego sensu, bo niby po co nam kolejna rewolucja? Potrzebni są tylko boczni obrońcy z prawdziwego zdarzenia zamiast słabego od 2 lat i zdecydowanie przereklamowanego Ramosa oraz za Marcelo, który najlepiej czuje się jako lewy skrzydłowy i na tej pozycji powinien grać (przypomina mi tam Robinho). O Drenthe nie będę się wypowiadał, bo szkoda klawiatury, a Arbeloa jest zdecydowanie za słaby jak na tak wielki klub.
2009.11.12, godz. 18:23, torion
ale bzdury, buajahahahahaha
2009.11.12, godz. 18:20, wasky87
Normalnie jak czytam takie coś to mi sie nóż w kieszeni otwiera! Najlepiej kupujmy tylko środkowych pomocników i atakujmy tylko środkiem! Czekam na czasy gdy zaczną stawiać na zawodników głodnych gry ze szkółki! Ile jeszcze światowej klasy zawodników sprzedadzą, a ile kupią gwiazd reklamówek!? Niech najpierw stworzą drożynę a potem dopiero można myśleć o wzmocnieniach na przyszły sezon!
2009.11.12, godz. 18:20, korulas
sorry za post pod postem. ale jak coś takiego widze to mnie strzela...

2009.11.12, godz. 18:08, Raúlq07
only silva! sprzedac higuaina i i bd najlepiej

najlepiej będzie jak już się przymkniesz...
2009.11.12, godz. 18:15, korulas
Taral dobrze prawi !, polać mu !

HM.
2009.11.12, godz. 18:13, saxxon
wg mnie jesli z valencii nie uda sie wyciagnac Silvy warto zainteresowac sie Pablo Hernadezem - to jest crack !!
2009.11.12, godz. 18:10, Kuchcik4Ramos
Chyba sobie jaja robią!!!
Wyjeżdżają z jakimś Rooneyem, a świetnego Negredo mamy na wyciągnięcie ręki. To samo z Fabregasem. Nie można wychować Parejo?
Nawet ten powtarzany we wszystkich komentarzach lewy obrońca nie jest konieczny. Mamy Marcelo, Arbeloę i Drenthego. Czy chociaż jeden z nich dostał więcej zaufania od kibiców niż 5 meczów?
Jeden napiszę o lewym obrońcy, a reszta małpuje i wpisuje jakichś podrzędnych grajków typu Vargas...
A Raúl... to nawet nie wymaga komentarza, żeby legendą wycierać sobie gębę..
Módlmy się o zdrowie De la Reda, bo on mógłby być naszą wielką gwiazdą, prawdziwym następcą Redondo, który zmobilizowałby Xabiego Alonso do porządnej harówy, bo na razie marno...
Tyle z mojej strony i opanujcie się z tymi transferami, bo wiadomo, ze Pérez na lato przygotowuje już Riberego.
Pelle to dobry trener, ale potrzebuje szansy. Czas gra na naszą korzyść.
2009.11.12, godz. 18:10, Raulq07
ale glupoty pisza normalnie jak fakt
realmadrid.pl schodzi na psy
2009.11.12, godz. 18:08, Raulq07
only silva! sprzedac higuaina i i bd najlepiej
2009.11.12, godz. 18:05, kondziuz74
I jeszcze Ramos .
2009.11.12, godz. 18:03, Kola712
Moim zdaniem zostawić Drenthe i może Gago. Reszta może iść z tej szóstki.
2009.11.12, godz. 17:49, cristiano11
Jak będą tak wymieniać to nigdy się nie zgrają.
2009.11.12, godz. 17:44, theONE
taaa na bank co pół roku wymieniajmy połowe składu to będą świetne wyniki :/
Zizou 1 widze ze nie wyczułeś sarkazmu u rafaella...
2009.11.12, godz. 17:43, Raffaello
Zizou 1 to dziecko które spadło dziś rano na ryj i przez to nie wie co to ironia.
2009.11.12, godz. 17:37, Peter00
jestem za, oprocz Rooneya, ale ze sprzedażą to swietny pomysl.
2009.11.12, godz. 17:37, LuPLkas
I po co znowu sprowadzać jakieś gwiazdy .
2009.11.12, godz. 17:33, Zizou 1
proszę, nie wypowiadajcie sie pod tym newsem... tylko się ośmieszacie!!!
2009.11.12, godz. 17:33, soarq
Widzę, że nie możecie się pogodzić z tym, że Fabregas z Arsenalu nigdzie się nie wybiera. A jeżeli gdzieś się będzie wybierał, to tylko do Barcelony. Trzeba było sobie samemu wychować własnego Xaviego, Fabregasa czy Piqué.
2009.11.12, godz. 17:32, wino_4
i tak co pół roku rewolucja
2009.11.12, godz. 17:30, Zizou 1
Raffaello
chyba rano ze schodów spadłeś!!!
prosto na ryj, ze ci sie tak w glowce popierdzieliło!!!
lass out??
granero out??
vdv out??
mądrze, mądrze... xD
2009.11.12, godz. 17:28, Zizou 1
tak, jasne, chyba cos zapomnieli o tej umowie, o której było tag głośno w lecie, z riberym ludzie, to tylko marca...
2009.11.12, godz. 17:28, zidan92
Rooney i Fabregas nie odejdą, możemy pomyśleć o Silvie
2009.11.12, godz. 17:24, kacper15
Dlaczego Real chce tylko kupować gwiazdy zamiast jakąś wypromować!!!Rooneya i tak nie kupią tylko zrobią kolejną wojne ,Fabregas albo zostanie w Arsenalu albo pójdzie do Barçy ,a Silve kupią a i tak nie będzie grał.
2009.11.12, godz. 17:22, Rdk89
śmiech na sali z tym elmundo :)
2009.11.12, godz. 17:21, kisiel.k14
Jak ja bym chciał Cesca w Realu... to moje marzenie...:)
2009.11.12, godz. 17:17, ro1972
vandeman
Chłopcze co Ty piszesz wogóle,zastanow się naprawdę a jak masz pisać takie bzdety to sie zamknij.Pozdro
2009.11.12, godz. 17:15, daraszko
ludwikr9
hehe natchnienia dostałeś! dobre :D!
HALA MADRID!
2009.11.12, godz. 17:10, daraszko
Taral
Święte słowa! chodź jeden co pisze mądrze!
HALA MADRID!
2009.11.12, godz. 17:09, daraszko
ŻADNEJ REWOLUCJI! żaden z wyżej wymienionych zawodników nie potrzebny! nom może obrońca by sie przydał!
Od RAULA won! jeśli go sprzedadzą to będzie koniec Realu i mojego kibicowania! to będzie wstyd! wszyscy którzy teraz piszą że Raúl dowidzenia to chyba kibicują Realowi od ubiegłego lata! a jak się Raúl przebudzi złapie formę to będzie każdy pisał jaki jest Raúl wielki! on oddał całe swoje życie dla tego klubu!
BRAK WDZIĘCZNOŚCI Z WASZEJ STRONY!
Moim zdaniem real powinien sprowadzić jeszcze jakiegoś dobrego bocznego obrońce! i dać się reszcie zawodników zgrać ze sobą!
Real od każdego okienka transferowego musi zawsze zaczynać wszystko od początku bo przychodzi 5 nowych zawodników!
Ja bym nic nie zmieniał jeden transfer w zimnie i tyle!
HALA RAUL!
HALA MADRID!
2009.11.12, godz. 17:07, Taral
Sorry, ale o Rooneyu możecie pomarzyć. Ludzie, po pierwsze on co chwila deklaruje miłość do Manchesteru United i mówi, że chce tam grać do końca kariery, a po drugie Ferguson go nigdy nie puści. Poza tym pokazuje to jakich wy macie kibiców. Bez obrazy, lubie Real, ale to co się dzieje w tej chwili to jest żenada - wszyscy inni kibice się z was śmieją. Najpierw wielkie transfery, potem jeszcze większe zapowiedzi a potem hasła w stylu remontana (dajcie sobie spokój z tymi hiszpańskimi zwrotami - w tamtym roku ich nie było i było dobrze, teraz chyba w samozachwyt wpadacie), wyjeżdżanie z coraz to nowymi transferami i zwolnieniami trenerów. Ludzie, to nie jest gra komputerowa ani marzenie senne. Kibicujcie temu co macie a nie wymyślacie jakieś bzdury co chwila.
2009.11.12, godz. 17:06, Banszi
Śmiechu warte. Rooney to w ogóle nie wiem co tu robi, Fabregas na pewno nie opuści Arsenalu, szczególnie, że jego drużyna całkiem nieźle radzi sobie w Premier League i LM. Może jedynie jakieś szanse zostają na Vargasa i Sagne, ale to też w sumie wątpliwe ;] Najlepiej ściągnąć jeszcze Terry'ego, Lamparda i Gerrarda ..
2009.11.12, godz. 17:03, Casillias__
na Rooney nie mamy sznas zeby go kupić Ferbuson za żadne skarby go nie sprzeda
2009.11.12, godz. 17:02, Casillias__
tylko nie Raúl on jest moim ubionym piłkarzem przez Real Madryt że gra juz 13lat chyba odkad pamientam gra z Zizu i Ronaldo szkoda mi go
2009.11.12, godz. 16:59, Issem
Cesc i Wayne?hahaha
2009.11.12, godz. 16:59, zizou555
dream06
czasami całe serce to za mało
2009.11.12, godz. 16:58, dark24real
Sklad robi wrazenie ale nawet taka paka nic nie zdziala jesli nie da sie jej czasu na zgranie.
2009.11.12, godz. 16:58, Ziemowit10
kabaret
2009.11.12, godz. 16:56, sireell
Wg. mnie potrzebni są zawodnicy na następujące pozycje:
-lewy obrońca w prawdziwego zdarzenia np. Clichy
-skrzydłowy Silva/Ribery

Do tego w następnym sezonie Raúl kończy karierę i przychodzi Negredo. Rooney raz nie przejdzie, dwa mamy równie dobrych napastników. Co do Gutiego to może zostać ale pod warunkiem że przeprosi za swoje zachowanie i jedynie jako zmiennik.

Fabregas z całym moim szacunkiem do niego, ale już środek pola mamy, Lass i Xabi.
2009.11.12, godz. 16:55, grzywka76
i dobrze Raúlowi mówimy dowodzenia !
2009.11.12, godz. 16:55, Stanczyk
I co wam z tego przyjdzie? Chyba komornik.. A swoją drogą brukowce w Hiszpanii wcale nie odstają od polskich
2009.11.12, godz. 16:55, Notariusz BIG
Po jakiego nam Rooney???

Sprowadżcie Negredo.

2009.11.12, godz. 16:54, bledzik
Niech tylko nie próbują kupować w Sevilli, bo ja od wtorku tej drużynie kibicuję :-)
2009.11.12, godz. 16:53, LeBron James 23
i co mamy grać ustawieniem 1-4-10-9 ? i co przychodzi Fabregas a Lass na ławke ? tak chyba ich pogrzało albo co Rooney bedzie grał razem w jednym składzie z Karimem i Gonzalo ? żałosne spekulacje
2009.11.12, godz. 16:47, Stanczyk
Świat kupcie :D
2009.11.12, godz. 16:46, Ochoj
Axelinho
ciekawe co pisałeś o Gago w zeszłym sezonie...
jak ktoś gra dobrze to tylko same Hala lecą, a jak komuś nie wyjdzie mecz to od razu sprzedać...
wierni kibice się znaleźli... ;/
2009.11.12, godz. 16:44, Ochoj
sebas1_7_6
a nie wpadłeś na to że tą kontuzję ma bo gra w bajzellidze ?
może akurat w PD by miał więcej szczęścia
i teraz nikt by nie płakał że odpadliśmy z 3-cio ligowcem...
2009.11.12, godz. 16:42, Ochoj
każdy, tylko nie wieśniak rooney ;/
2009.11.12, godz. 16:42, sebas1_7_6
Sophie89- sprzedaż Robbena to błąd?? sorry ale jaki pożytek z niego byśmy teraz mieli jak on nie gra bo leczy kolejną kontuzje. To była super decyzja bo pozbyliśmy się gracza który więcej czasu spędza u lekarzy niż na boisku....( zapewne ktoś zaraz zarzuci temat o Cristiano - tyle tylko że to dwie zupełnie inne sprawy )
2009.11.12, godz. 16:39, siusiakmen
na co nam rooneya? trzeba wrocić do sprawy villi...bedzie tanszy i moim zdaniem lepszy...a na lewa obrone clichy'ego
2009.11.12, godz. 16:37, SupporterX
el mundo i wszystko jasne hahahahaha:)
z kolei... Drenthe jest nie do ruszenia.
2009.11.12, godz. 16:33, DaviD__MorenO
skrzydlowi !!!!!!!!!!!!!!!!1 oni sa potrzebni !!!!!
2009.11.12, godz. 16:31, Higuanita
hahahahahahahha jak ktorys przyjdzie z tych 3 na zdjeciu to zostane miss polonia hahahahahaha xD
2009.11.12, godz. 16:29, Misiek992
Nic mnie już nie zdziwi, przynajmniej nasze rzekome cele transferowe to odpowiedni piłkarze. W tych czasach można ściągnąć każdego, nawet Rooneya, który, przypominam, kiedyś twierdził, że nigdy nie opuści Evertonu.
2009.11.12, godz. 16:28, Sophie89
1 mega błąd- odejście Robbena
1 niewypał- Gago.
al i tak nie można tym tłumaczyć tego, w akim teraz jesteśmy stanie.
Myślę, że o Fabregasie i Rooneyu możecie sobie tylko pomarzyć, ewentualnie najbliżej rzeczywistości będzie jeśli kupicie ich sobie w futbol managerze czy czymś tam co teraz się gra
2009.11.12, godz. 16:27, Fanss
Rooney i Silva ooo taaaak!!
2009.11.12, godz. 16:26, mat243
Raúl na pewno zostanie on nigdy nie odejdzie prędzej zakończy karierę . Ja bym jeszcze zostawił Gutka co do reszty również uważam,że nie są potrzebni . A co do transferów to na sprowadzenie Silvy szanse są nawet sporo bo Valencia musi sprzedać oby dwóch Davidów co do Cesca ciężko cokolwiek wnioskować ;/ a Wayne szczerze wątpię .
2009.11.12, godz. 16:25, adasko6969
Silva bedzie gral w United mam przeczucie, Rooney nie odejdzie, Fabregas nie wiem, czas pokaże.
2009.11.12, godz. 16:24, marek_beckham
Wg mnie drużyna ma odpowiedni potencjał w obecnym składzie aby wszystko zdobyć, ale trzeba go wykorzystać... Jak ściągną Silve czy tam Rooneya to powiedzą że w następnym okienku kupią Torresa czy tam Ville... I tak będziemy się oszukiwać...

Ja bym poczekał aż obezna drużyna się zgra a potem myślał kto faktycznie przydałby się jeszcze drużynie... (jako uzupełnienie kadry)...

Wierzę w sukces Realu całym sercem... ;)
Hala Madrid!!!
2009.11.12, godz. 16:23, ludwikr9
Zapomnieli dodac jeszcze Messiego,Gerrarda,Pato (no bo co?? strzelil nam bramki to musi grac w Realu, a co nie??) i Rogera Federera,a co?? tak na wszelki wypadek,nie szkodzi ,ze tenisista ale gwiazda!! Do tego Jose Mourinho na trenera,Guus Hiddink na 1-ego asystenta,Lipii na 3-ego itd. a i jeszcze Gurdiola z Pellegrinim to roznoszenia wody oraz recznikow.Na koniec jeszcze ze 3 Disneylandy ,2 Legolandy(Guti bedzie mogl dzien i noc pielegnowac swoja nastoletnia dusze,bo 60-tka juz stuknie niedlugo) i dopiero bedziemy mieli druzyne z ktora rzucimy Alco cos tam (z calym szacunkiem,ale zapomnialem nazwy tej druzyny).
2009.11.12, godz. 16:19, beton2222
nie zapomnijcie ze Raúl i tak zostanie:)
2009.11.12, godz. 16:18, mpolomski3
Z takim składem nie będzie gdzie grać bo wszystko wygrają ,samolubnie, ale wygrają


Hala Madrid
2009.11.12, godz. 16:17, Axelinho
Lewy obronca wystarczy no i ewentualnie pozbyc sie gago, ktory nie umie grac nawet z 3 ligowcem, a sprowadzic jakiegos kreatywnego srodkowego pomocnika.
2009.11.12, godz. 16:17, vul6
pitu pitu, a potem znowu płacz że nie ma skrzydłowych. Wymienieni w tekście oczywiście powinni powoli zbierać manatki jeśli chodzi o sprzedaż (BTW, ucichło o VdV? Dziwne), jednak co do zakupów - na pewno lewa obrona i skrzydłowi, może jakiś napastnik, ale nie jest priorytetem.
2009.11.12, godz. 16:13, Szyderca
buahahaha jasne Rooney,Silva, Cesc, Vargas i moze hmmm... przeciagniecie sezonu o 30 kolejek?? bo w zyciu sie NIEZGRACIE!! ;D

zal patrzec:p

Hala Pérez! znaczy idz posprzatej :p
2009.11.12, godz. 16:12, norbi153a
Martin Blancos- o taki skład mi chodzi najlepszy jaki możemy mieć i trzeba tylko kupić Silve i Taiwo myśle że wydatek ok 60mln bo tanio nam ich nie puszczą.W takim składzie są dwa świetne skrzydła i Kaka za Benzemą na swojej pozycji świetnie by tym dyrygował a styłu Xabi i Lass dali by spokuj ofensywie.Najlepszy skład jaki możemy mieć tylko powiedz to zarządowi co chcą ściągać Fabregasa Ronneya i innych i będziemy grać w 15.pozdro.
2009.11.12, godz. 16:10, ronaldo99999
ziomal22 racja, ale nie jestem pewny, czy Szalai to rzeczywiście taki wielki talent. Mam nadzieję, że się mylę, w końcu jak nie dadzą mu szansy to się nie przekonamy.
2009.11.12, godz. 16:08, damiano1024real
mam nadzieje że przyjdzie silva a nie jak do tej pory było w zamiarach pereza ribery ;]- też chciałbym aby doszedł rooney ale to wiązało by się ze sprzedażą jakiegoś napastnika i dużą kwotą chociaż rooney mógłby wiele wnieść bo jest naprawdę świetnym zawodnikiem który szuka gry
2009.11.12, godz. 16:08, ronaldo99999
Aaa i oczywiście od Raúla won, precz, wypad!! Myślę, że to plota z Raúlem, powiem więcej jestem prawie pewny, bo nikt nie byłby takim idiotą, żeby sprzedawać swoją legendę.
2009.11.12, godz. 16:07, ziomal22
Aaa i jeszcze może tak dodam od serca...
"Cudze chwalicie swego nie znacie"

Adam Szalai - tego chłopaka trzeba wprowadzić do pierwszej drużyny póki jest tam jeszcze Raúl... Kapitan powinien dostać pod swoje skrzydła młodego Szalaia i krok po kroku wprowadzać go do drużyny i uczyć gry w tej dorosłej piłce.
Trzeba wykorzystać to ze mamy kogoś tak wielkiego jakim jest Raúl, on naprawdę swoim doświadczeniem i swą mentalnością może dać wiele młodym zawodnikom nie tylko pod względem czysto piłkarskim ale i tym psychicznym czy jak kto woli mentalnym...

Antonio Adan - kolejny fenomen... z wielkim szacunkiem dla Dudka ale co on tutaj robi ? Casillas + Adan, i dawać temu młokosowi szanse na grę... on też potrafi a i przy Casillasie wiele sie nauczy !


I musimy się trzymać tego aby nigdy prawdziwe Madridsmo w klubie nie zaginęło !
2009.11.12, godz. 16:06, ronaldo99999
Śmiech na sali.... Rooney na pewno nie odejdzie, Fabregas bardzo wątpliwe, Silva całkiem prawdopodobne. Co do dwóch bocznych obrońców, poco Sagna?? Mamy Ramosa, co już jest skreslony, dajcie mu wrócić. Na lewą już lepiej Clichy'ego, a tak w ogóle to nie gdybajmy o transferach, tylko kontynuujmy ten projekt.
2009.11.12, godz. 16:06, rvn17
O Rooneyu sobie pomarzyć możecie...
2009.11.12, godz. 16:02, Kileros92
Silva!!!!!!!!!! Fabregas i obrońca! Wszyscy o tym wiedzą, ale jakoś nikt o tym nie pomyślał. :/
2009.11.12, godz. 16:01, realadi
Wydaje mi sie ze rozsadniej bylo by kupic ville zamias ronneya zreszta nie jestem prezesem ani trenerem realu .. jak zrobia i tak bede kubicowal REALOWI xD
2009.11.12, godz. 15:59, ziomal22
Tym transferom mówię stanowcze NIE...

Rooney - ...
FABREGAS - Trzeba było myśleć w poprzednim okienku a nie wydawać lekką ręką przeszło 60 mln na Kake'... Cesc byłby pewnie tak ze 25 mln tańszy
Sagna - po co był Arbeloa ? co niewypał Péreza ?
Vargas - kolejny Marcelo nam nie potrzebny, to bardziej skrzydłowy niż obrońca

David Silva - SPEŁNIENIE MOICH MARZEŃ... o tym chłopaku mówię już chyba od 2 sezonów... i wciąż liczę na to że trafi do Madrytu... do tego BIAŁEGO MADRYTU ;)
2009.11.12, godz. 15:59, Semir17
Nie obchodzi mnie to czy Realowi udają si te zakupy, ale nie wyobrażam sobie Realu bez Raúla. Raúl nie może odejść.
2009.11.12, godz. 15:58, Dzz
Oby to byly tylko ploty. Czy oni nie ucza sie na swoich bledach? Nie wystarczy kupic zawodnikow, aby wszystko wygrywac. Trzeba tworzyc zespol, a to nie przychodzi z dnia na dzien. Oby do tej rewolucji nie doszlo. Przyda sie boczny obronca, ale to wszystko.
2009.11.12, godz. 15:57, nadrian
Wasz klub nie ma żadnych szans a sprowadzenie Rooneya.
Nie jest to piłkarz pokroju Ronaldo.
Po pierwsze Pérez musiałby zapłacić sumę za jaką kupił Ronaldo - skąd weźmie pieniądze, skoro nie może kupować na kredyt.
Również Fabregas nie jest w zasięgu ręki - jest mu bliżej do Barcelony.

Ze sprzedaży wymienionych w wiadomości piłkarzy Real zarobi ok. 25 - 30 mln.
Nie oszukujmy się niektórzy piłkarze byli słono przepłaceni i kasa się nie zwróci.
W przypadku Drenthe i Gago klub może dostać po 8-10 mln. Euro.
Diarra - ok. 10 mln Euro.
Metzelder - 3-5mln.
A Dudek i RVN może po 1mln.
2009.11.12, godz. 15:56, kolomoszo
hahahhaaaaaaaaaa. napewno. i jeden LASS jako defensywny. napewno. jak m.diarre sprzedadza to trzeba defensywe wzmocnic. zal
2009.11.12, godz. 15:56, davo777
hehe Rooney bo Barça sie nim zainteresowala... ta samo jak Fabregas bo Barça to Real tez...
2009.11.12, godz. 15:55, Roosik
maksymalnie dwóch, trzech zawodników nowych - to jeszcze jest do zniesienia. Tylko błagam, nie wymieniajmy znowu połowy składu, bo wszystko zacznie się od początku...
2009.11.12, godz. 15:51, panzerfaust
Rooney już na starcie odpada. Z tego możliwe i chyba najbardziej prawdopodobne transfery, to Silva i dwaj obrońcy.
2009.11.12, godz. 15:50, 19realfan94
po co po co ja sie pytam nie potrzeba az tylu zmian lepiej by było jakby perez zprowadził 3 naszych piłkarzy negredo parejo i callejon i by wystarczyło
2009.11.12, godz. 15:49, castylia
Kto wypisuje takie pierdoły!!!!!! Ani Cecs ani Sagna nie wspominając Rooneya nie przejdzie. Zresztą i po co.
Nie można sciągnąć Negredo, Silvy i koniecznie dwóch obrońców, skrajnych.
2009.11.12, godz. 15:48, makak8
tak na serio to powinniśmy rozglądać się za młodym dobrym bramkarzem. Żeby mógł godnie zastąpić Ikera bo bądź co bądź Iker ma już swoje latka. Moim zdaniem dobry by był Vincenzo Fiorillo
2009.11.12, godz. 15:45, prawdziwy Realista
byłoby zaj**iście za przeproszeniem ;]
2009.11.12, godz. 15:42, Stoperooo
Według mnie Silva i jakiś obrońca i tyle..
2009.11.12, godz. 15:41, 7baka7
śmieszne :)
tak na serio to atak skompletowany (Benzema, Higuain, Negredo odkupić, ewentualnie jako 4 Raúl); w pomocy potrzebny jest jakiś porządny skrzydłowy albo nawet dwóch... no i boczni obrońcy
2009.11.12, godz. 15:41, marcinreal1995
Watpie zeby Fabregas i Rooney przeszli do Realu. Jeden jak juz to przejdzie do Barçy a drugi zostanie w Manchesterze. Pozatym wogole co to za brednie. Moze Lass nie gralby w pierwszy skladzie. Hahaha
2009.11.12, godz. 15:39, Lotar
W Silva'ę mogę uwierzyć, w Fabregas'a nie bardzo, ale cień szansy jest, ale Rooney'a to daję miliard procent że nie odejdzie. Jest tam kreowany na symbol, duchowego następcę Neville'a, Giggs'a czy Scholes'a, to nie Żeluś który był po prostu najlepszym graczem, Roo to serce ManUtd.

Raúl odejdzie? Dobre. Masakryczne wymysły, cała prasa hiszpańska (bez znaczenia czy AS, Marca czy Mundo Deportivo, Sport) nadają się jedynie do podcierania tyłka (i tego bym nie ryzykował, jeszcze Rooney w koszulce Realu ze strony wyskoczy klops).
2009.11.12, godz. 15:37, Mr Weatherwax
O Ronneyu nie ma nawet co marzyć, tak samo prawdopodobny jak Raúla do MC...
O Fabregasa może być trudno przez Barce ale nie jest to niemożliwe
2009.11.12, godz. 15:37, quinnallman
skoro nie potrafimy wykorzystac wielkiego potencjalu jaki juz mamy to co zmienia kolejne transfery?... bedziemy posmiewiskiem po kazdej porazce i w ogole. moze lepiej niech ktos wezmie nasza druzyne i ja doprowadzi do ladu.
2009.11.12, godz. 15:34, Realista92
messi i iniesta!!! i ewentualnije xavi na lawe !!!;ppp xD ........... zal rooney juz to widze
2009.11.12, godz. 15:31, danielkaras
wg mnie to spokojnie wystarczy silva na lewe skrzydlo, clichy na lewa obrone no i cesc
2009.11.12, godz. 15:30, domin11rm
łłooo wygląda to fajnie ale po co...najlepszym rozwiązaniem jest zacząć grać skrzydłami czyli trzeba sprowadzić moim zdaniem silve i mate lub capela i do tego będzie granero i ronaldo...rozgrywający - jeśli nie wyzdrowieje de la red to trzeba poszukać kandydata i tu cesc lub moutinho ale mam nadzieję że się tak nie stanie i wróci de la red...no i na koniec lewa obrona a kandydatów mam trzech (filipe/clichy/monreal) i koniec nie potrzebna rewolucja


ale bajka dobra...rooney sagna vargas tylko riberego brakuje xd
2009.11.12, godz. 15:27, wredny_szpon

Chciałbym by skład za rok czy za dwa wyglądał mnie więcej tak...
Casillas i Adan w bramce
Ramos,Arbelona na prawej stronie, na lewej Marcelo[chyba że nadal nie będzie potrafił grać jako obrońca, to wtedy Taiwo/Clichy] , w środku Pepe, Albiol, Garay + jakiś solidny doświadczony zmiennik
w pomocy grać diamentem, rombem, defensywny Lass i Gago, ofensywni Kaka i Gourcuff, na skrzydłach Cr9, Ribery i Granero
Atak to oczywiście Higuain, Benzema, Negredo + Bueno/Szalai

2009.11.12, godz. 15:24, gaafs
silva i obroncy,no i napad jesli igla lub benzema nie zaczna sie spisywac,przeciez potencjal maja.zreszta moge sie zalozyc,ze maks 1 lub 2 z tych wszystkich pilkarzy moze do nas przejsc latem
2009.11.12, godz. 15:22, Rakus
To było by wręcz karygodne jakby sprzedali Raúla ;// Powinien tu zostać nawet na ławce !
2009.11.12, godz. 15:21, MessiTheBest
haha Cesc i Rooney to marzenie....
2009.11.12, godz. 15:20, mejia
piękny skład tylko ile tak można, jeśli co roku będziemy wymieniać pół składu to i tak nic nie osiągniemy, a do tego przyszłego składu dodałbym jeszcze Negredo
2009.11.12, godz. 15:19, makak8
no tak mialibyśmy 2 silne jedenastki ale... ludzie obudżcie się! To nie FIFA czy FM! Rooneya na pewno nie oddadzą to samo Cesc. Z tych transferów to najwyżej Vargas i silva mogliby być
2009.11.12, godz. 15:18, casillas1908
było by pięknie ale to nie możliwe... tzn mam na myśli Rooneya... no I Fabregas też raczej by nie przyszedł ... a po za tym rozwaliła mnie ta częśĆ. "Niespodzianką jest za to fakt, że wybrańcem na ławkę trenerską w dalszym ciągu jest Manuel Pellegrini, który miałby pokierować również tą drugą rewolucją w Madrycie." i bardzo dobrze...
2009.11.12, godz. 15:17, CR9sca
za 2 tygodnie wraca Cristiano więc wtedy Pérez zrezygnuje z rewolucji (:
2009.11.12, godz. 15:15, Trzmiel260
Po mojemu odejcie : Guti, VdV, Dudek, Metzelder, Ruud i Gago/MDiarra
Przyjść powinien :
a) ktoś bardzo szybki na skrzydła Agbonlahor/Young albo Navas
b) lewy obronca - zostaje jedynie Vargas albo Adriano z Sevilli
c) wzocnienie srodka pola Fabregas albo Gourcuff/Nasri
d) jakby sie Benzema z Higuainem nie rostrzelali to potrzebny jest typowy strzelec w rednim wieku np Villa albo ktos inny wykorzystujac jakas wyprzedaz gdziez ze wzgledu na kryzys
2009.11.12, godz. 15:13, kamilfan_21
hm...ciekawe ale moim zdaniem malo realne:) rooney nie pasuje mi jakos wolałbym f.torresa:) moze perez go przekona:) fabregas i silva mozliwe :) co do obrony to sagna i vargas? ten 1 nie potrzebny a drugi za slaby na real ...proponuje kogos dobrego np taki clichy:)lub adriano z sevilli:)co do odejscia to w zupełnosci sie zgadzam szkoda gago bo zapowiadał sie niezle a teraz nie gra i jest coraz slabszy :( widac to gołym okiem
2009.11.12, godz. 15:11, borys5
rooney jest nam w 100% potrzebny bo tak naprawdę nie mamy jakiegoś zaje* napastnika.. Raúl to już raczej historia, chodziaż jak chce to potrafi, Benzema wschodząca gwiazda ale widać że nie może sie wczuć, a RuuD moim zdaniem jakoś się nie komponuje - najlepsze lata ma za sobą, teraz prawie wgl nie strzela ...

jestem za ROONEY'em!
2009.11.12, godz. 15:10, Bregi
Wystarczylo zostawic Sneijdera i Robbena zamiast Raúla i Gutiego i nie byloby obecnych problemow.
2009.11.12, godz. 15:09, Alpiter007
Plan zaj**isty tylko skąd wziąść na to kasę.Bo po sprzedaży tych 8 zarobilibyśmy maks.70 mln jak nie mniej a sam Rooney jest tyle wart :/
2009.11.12, godz. 15:09, kubaR7
"Wydaje się, że Real Madryt za cel postawił sobie sprowadzenie Davida Silvy i Cesca Fàbregasa, którzy wraz z Kaką i Xabim Alonso stworzyliby nieprawdopodobny środek pola."

Taaa, a ciekawe gdzie skrzydła i Lass..?
2009.11.12, godz. 15:08, kołass
remarcinal widziales kiedykolwiek vargasa?;> jesli nie to sie nie wypowiadaj... bo ja widze go w gronie 3 najlepszych na swiecie na swojej pozycji z nr 1badz2;)
2009.11.12, godz. 15:07, taktu
Nie za dużo tych pomocników? A co do obrony, Juan Vargas częściej gra jako pomocnik niż obrońca, a w Realu gdzie skrzydłami gra się mało co trzeba solidnych obrońców. Co do Bacary Sagna to jakieś totalne nieporozumienie, gość gra jak Drenthe albo nawet słabiej, lepiej zaczekać/wyporzyczyć R.
2009.11.12, godz. 15:07, Konop
Sory Panowie...!

Widzę, że dość sporo optymizmu jest wśród was , ale mogę się o coś zapytać? Gdzie jest miejsce dla CR9? Może już jest nam nie potrzebny? <lol2>

"...prowadzenie Davida Silvy i Cesca Fàbregasa, którzy wraz z Kaką i Xabim Alonso stworzyliby nieprawdopodobny środek pola." Atak: Karim, Rooney, Higuain.

Gdzie miejsce dla Ronaldo? ;]
2009.11.12, godz. 15:05, Pershing123
karim19

nie badz smieszny, Pérez nie jest glupi, Rooney nie jest wart 80 mln, Fabregas max 40, a Silva moze przyjsc nawet za 20 ze wzgledu na kijowa sytuacje Valenci (przypominam za aliola dostalismy za marne 15 mln)
2009.11.12, godz. 15:04, Martin Blancos
Jak już coś zmieniać to tak : Ruud out , Gago out , M.Diarra out
in Silva i Taiwo Raúl ława i gramy
2009.11.12, godz. 15:04, szymon1403
nie ma szans na taki skład, ja go w ogóle niechce

P.S. jak będą robić co roku rewolucje to się nigdy nie zgrają :P
2009.11.12, godz. 15:01, ElControlTotal
Wystarczą niecałe 3 m-ce i już wszyscy o Riberym zapominają :)
2009.11.12, godz. 15:01, CR9sca
tylko szkrzydeł brakuje tej drużynie przecież ! zobaczcie co sie dzieje jak gramy z przynajmniej 1 skrzydłowym... patrz Ronaldo a wcześniej Robben, Robinho ...
2009.11.12, godz. 15:01, marcind129
dawac ich dawac ich
co wy tak o te kase placzecie nie wasza dlamnie moga spredac wszystkich zostawic tylko casillasa lassa benzeme ronaldo kake i Marcelo na zmianie na ostatnie 20 min
2009.11.12, godz. 14:59, DaviD__MorenO
co roku robmy rewolucje i wydawajmy po 200 mln euro tak bedzie najlepiej i w koncu stworzymy druzyn e hahaha
2009.11.12, godz. 14:58, alexis21
IVAN_ZAMORANO - Pellegrini ma czesto problem z dobraniem odpowiednego zestawienia . Wezmy na to przyklad meczu z Alcorconem. Kto rozważny - gdy 1. mecz skonczyl sie wynikiem 0:4 - asygnowalby do gry w srodku pola 2 defensywnych pomocnikow z czego 1 z nich jest swiezo po bardzo powaznej kontuzji (Diarra) a drugi gra na zblizonym poziomie do I ligi polskiej (Gago) ... Na domiar zlego pominiecie BENZEMY i nieobecnosc na lawce rezerwowych ANI JEDNEGO napastnika ... Nie wiem , nie wiem .... ale wydaje mi sie ze poprostu w tym wypadku zmiana trenera jest wrecz konieczna - oczywiscie nie bezposrednio przed EL CLASSICO ;) ...
2009.11.12, godz. 14:57, Rufus92
hahahahhaha smieszne :D
2009.11.12, godz. 14:57, Waflo
kogoś naprawdę szybkiego do ataku i gitara.
2009.11.12, godz. 14:56, realdamian
Marcin_real
Fabregas na ławce? Ty chyba żartujesz. Nie dość że jest młodszy od Kaki to jeszcze prezentuje lepszą formę.
2009.11.12, godz. 14:56, karim19
to bysmy musieli niezle duzo kasy wylorzyc Fabregas60mln Rooney80mln silva 30mln
2009.11.12, godz. 14:54, karim19
to co juz nie chca riberego?
2009.11.12, godz. 14:53, baniaadam
Jedno zaprzecza drugiemu !!

Skoro Rooney ma grac w ataku z Benzema i Gonzalo

A na pomocy maja garc Kaka Xabi Silva i Fabregas to wynika z tego że..

Ronaldo i Lass beda garc na obronie albo wogule nie beda grac hehe normalnie smichu warty ten news :D

A co do Rooneya to nigdy nie mówmy nigdy Ronaldo też mówił że w żyłąch płynie mu Diabelska krew a teraz wiemy jaka mu płynie...

a do tego Ronaldo i Rooney to bardzo dobrzy kumple wiec nie mówice ze na pewno nie ebdzie grał w Realu tylko kurde czemu ciagle kupujemy Napastników którzy schodza bardziej garc na skrzydła !!!!!!!!

Benzema schodzi na Lewo Rooney na prawo kupmy wkoncu klsayczna 9 typu Villa Ibra
2009.11.12, godz. 14:51, realmadridfan92
Mamnadzieje,ze to tylko plotka.Sprzedaz Gutego, Drenthe i Diarry wydaje mi sie bezsensowna. Poza tym warto by się postarac o Clichyego niz o Sangnie, ale myśle że żaden z nich nie odejdzie teraz z Arsenalu...
2009.11.12, godz. 14:50, marcin_real
BR: Casillas rez: Adan
OB: Ramos Pepe Albiol Vargas rez: Garay , Arbeloa , Drenthe , Marcelo
PO: Ronaldo Lass Kaka Silva rez: fabregas, Granero, Alonso, M. Diarra
NA: Villa Higuain lub Benzema

to jest sklad Real_Potęga, a nie taki twoj, gdzie Ramosa na lewą strone?

Trener: Pellegrini
2009.11.12, godz. 14:48, borys5
rooney jest nam w 100% potrzebny bo tak naprawdę nie mamy jakiegoś zaje* napastnika.. Raúl to już raczej historia, chodziaż jak chce to potrafi, Benzema wschodząca gwiazda ale widać że nie może sie wczuć, a RuuD moim zdaniem jakoś się nie komponuje - najlepsze lata ma za sobą, teraz prawie wgl nie strzela ...

jestem za ROONEY'em!
2009.11.12, godz. 14:47, IVAN_ZAMORANO
alexis21 - Hiddink odchodzi po MŚ 2010 w RPA, Capello po raz 3 nie wróci, możliwe jest tylko sprowadzenie Mou lub Beniteza. Ale i tak jestem zwolennikiem Pellegriniego, dajcie mu trochę czasu !
2009.11.12, godz. 14:46, RafiXD
Nie ma takiej opcji, żebyśmy ich sprowadzili wszystkich. Jak sprowadzimy chociaż jednego z tej piątki to będzie dobrze.
2009.11.12, godz. 14:45, IVAN_ZAMORANO
Real_Potęga - Jeśli to nie prowokacja, to jesteś zryty. Nie będę nawet tłumaczył dlaczego.
Po co ten Fabregas ? Rozumiem, jest świetny, ale mamy Xabiego i Kakę a nie wyobrażam sobie żeby Lass siedział na ławce
Bacary Sagna też na ławce mi się nie widzi - mamy na prawą obronę Ramosa.
Okej, Silva jest potrzebny, tu się zgodzę.
To takie podsumowanie, ale założę się że to zwykła kaczka dziennikarska.
2009.11.12, godz. 14:45, alexis21
Moim zdaniem to małym nieporozumieniem było zatrudnienie Pellegriniego jako trenera Realu. Nie ma on doświadczenia pracy w największych klubach takich jak Real , Manchester United , Liverpool ,Barcelona itd. Tutaj potrzebna jest władza SILNEJ RĘKI ! Silna osobowość, która poskromi te wszystkie "gwiazdeczki" . To trener ma mieć władzę w zespole a nie chociażby Raúl czy Guti. Z całym szacunkiem dla nich ale oni są tylko pilkarzami - powinni stosowac sie do zalecen trenera i respektowac jego wole... Uwazam ze Pellegrini nie posiada wystarczajaco charyzmy aby dobrze ulozyc zespol przede wszystkim mentalnie i taktycznie.

Capello , Hiddink , Benitez lub Mourinho... Jedynie oni moga "uzdrowic" TEN Real
2009.11.12, godz. 14:42, Caceres
Real_Potęga
Ty to poważnie napisałeś ? :D
2009.11.12, godz. 14:41, Elwisxx23
taka kadra to by byla bajka ! :D
2009.11.12, godz. 14:41, alexis21
Pozbyc sie Gago , Mahamodona , Metzeldera , Drenthego oraz RvN i w ich miejsce sprowadzic nie tyle gwiazdy, co zawodnikow głodnych sukcesow. Od tego mamy wyszukiwaczy talentów i innych obserwatorow zeby znalezli graczy ktorzy byliby przydatni Realowi teraz i w przyszlosci. I oby nie przeplacac tak jak chociazby za Gago czy Rpystona...
2009.11.12, godz. 14:34, RM1991

Real Madrid za niedlugo zmieni nazwe na Wstyd Madryt

przed Pérezem pod koniec XX w byly problemy finansowe, ale byly puchary i najlepsza druzyna konca XX w

teraz tylko wstyd i posmiewisko, mam nadzieje ze zajmiemy 5 m w lidze i opdpadniemy juz w grupie LM

skonczy sie dzien dziecka i kupowanie futbolu
2009.11.12, godz. 14:28, CR9sca
może jeszcze do tego poł Arsenalu i Chelsea i gotowe (: sory ale zawodnicy odpowiedni już chyba są tylko brakuje drużny (coś co w Anglii nazywają team spirit)
i jeszcze jednego skrzydłowego ... może nie trzeba było sprzedawać Robbena !
2009.11.12, godz. 14:26, yorki
a był w tej bajce smok?
2009.11.12, godz. 14:22, Cyborg
Tak musi się stać, bo Real nie może odpadać z wszystkich rozgrywek. Skład musi być stabilny i do tego będzie prowadził Pérez. Poza Rooneyem...
2009.11.12, godz. 14:20, MeNtoS
Jeśli chodzi o napastnika to zamiast Rooney'a wolałbym zobaczyć w Realu Lisandro Lopeza albo Adebayora.
2009.11.12, godz. 14:19, ronaldo1994
Jeżeli już tą rewolucję Pérez będzie robił to niech Raúl zostanie, bo nie wyobrażam sobie Realu bez niego. A co do Wayne i Cesca to na 99% nie przejdą do Madrytu, bardzie prawdopodobne jest to, że przyjdzie Silva i Sagna wraz z Vargas'em. Ale może to tylko plotki.
2009.11.12, godz. 14:17, skorczxd
Nie wierzę, że Raúl odejdzie. Symbol Madrytu pozostanie. Mam nadzieję, że VdV zostanie.
2009.11.12, godz. 14:12, saintk6
bzdura
2009.11.12, godz. 14:11, kaluski
Stec na Twitterze poinformował, że trzy hiszpańskie sieci multiplexów pokażą mecz Barcelona - Real w cenie kinowego biletu:)
2009.11.12, godz. 14:11, fcdamcio
czegos tu nie rozumiem.... dotychczas uważano tu że Real ma najsilniejszy środek pola tzn. ma obecnie najlepszy skład a tu nagle znów trzeba dokupić żeby mieć znów najlepszy.....z tych co tu wymieniono do sprzedaży akurat są najmniej winni bo najmniej grają... daje im się zagrać raz kiedyś a kaki i benzemy którzy grają non stop chcociaż zawodzą to usprawiedliwia się ich brakiem zgrania.......... drużyna jest silna jednak brak jest jest charakteru - prawdziwy team rodzi się w bólach .....
2009.11.12, godz. 14:11, gago1986
żal co za ploty
2009.11.12, godz. 14:09, dziupla
A może frytki do tego !?
2009.11.12, godz. 14:09, xtc
pipita = higuain
2009.11.12, godz. 14:08, alabastr
jak Pérez to zrobi to go zabije :p
2009.11.12, godz. 14:06, Hamper
Mam pytanie nie dotyczące tematu.
Co znaczy El Pipita? Bo zawsze się nad tym zastanawiałem. ;)
2009.11.12, godz. 14:05, fuzik82
ktoś w to uwierzył?!;PPP
FAKT by czegoś bardziej bzdurnego nie wymyślił;)))
Zakładając że jakimś cudem (jakim to nie mam pojecia;)) Ci piłkarze i ich kluby wyraziły by chęć przejscia do Realu to ciekawe skąd Pérez wziąłby na to kase? Przypominam tym którzy już się spuszczają w majty widząc tego newsa że Real ma już zaciągniete dupne kredyty i ŻADEN bank nie da mu kredytów na kolejne 250-300mln euro;]

Chyba że jakiś biznes plan wymyśli genialny i Unia Europejska mu wyłoży kase:DDD
Ale prędzej Antoni Piechniczek zostanie trenerem Realu niż coś takiego się stanie...;]
2009.11.12, godz. 13:57, BartekNS
Może być :D Mam tylko jedno ale, a mianowicie Guti i Raúl mają zostać ;]
2009.11.12, godz. 13:56, xtc
http :// www . youtube . com /watch ?v= pASLaP_Yea4

Łezka się w oku kręci jak patrze na ten filmik ..
2009.11.12, godz. 13:56, adas1450
No no dobry kawał, ale jeśli nawet jeden z nich przyjdzie (silva,fabregas,rooney) to będzie kolejny najazd sezonowców ;/
2009.11.12, godz. 13:56, danigaucho
nawet niech real nie mysli o fabregasie bo nigdy do marytu on nie przyjdzie!!!!!!!! i ronney tez nie mozliwe
2009.11.12, godz. 13:55, makalele7
Dream Team Realu Madryt....
Niestety to tylko dream...
2009.11.12, godz. 13:53, Florentino
Fabregas i Rooney - nie ma najmniejszych szans.
Rooney to teraz symbol Manchasteru; kibice by tego władzą klubu nie wybaczyli; a Fabregas zawsze mówił że jeśli się przeniesie to tylko do Barcelony której jest wychowankiem.
Transfer D.Silvy to byłby strzał w dziesiątkę ale będzie trudny choć nie niemożliwy do zrealizowania.
Vargas za słaby w obronie, w Fiorentinie gra czasami na lewej pomocy.
Sagna to dobry obrońca.

Moje propozycje:
RVN ---> Negredo
Drenthe ---> Clichy
M.Diarra ---> João Moutinho ze Sportingu Lizbona
Dudek ---> Felipe Ramos (Castilla) a drugim bramkarzem Adan
VdV ---> D.Silva
Guti ----> F.Ribery
Metzelder ----> Bosingwa
no i Gago wypożyczyć do ligi włoskiej na najbliższy sezon żeby okrzepł i jest 23 (3 bramkarzy) piłkarzy na następny sezon.
Taki skład to marzenie i wiem że to nie realne ale kto parę miesięcy temu myślał że Cris, Kaka i Benzema będą w Realu....


2009.11.12, godz. 13:50, Orlando
buahaha Rooney.... buahahah .... Fabregas buahahaha
prosze was nie ośmieszajcie sie takimi newsami bo to nie jest kabaret tylko Klub sportowy
2009.11.12, godz. 13:49, Traja
a Messi czemu nie? ;]
2009.11.12, godz. 13:48, Napojasz
Co za nonsens. Pérez wcale się nie zmienił, nadal myśli tak samo, to nie od piłkarzy zależy wygrywanie tylko od trenera który ich dobrze ustawi i zgra. Czy barca wydala na transfery 300 mln ? Nie, pozwolono jedynie trenerowi pracować i zespolić taką 11 jaką będzie chciał i efekty są widoczne. To takie proste i dziwie się, że Pérez tego nie widzi. Niech zostawi Pellego na stanowisku i niech pozwoli mu pracować, niech się nie wtrąca w pracę bo za czasów jego kadencji takie sztuczne sterowanie klubem nie wyszło na dobre.
2009.11.12, godz. 13:48, kubaaa7
co za smieci
2009.11.12, godz. 13:46, galaktyczny.
puszek00
Zaskoczyłeś go pewnie O.o

A może sprowadźmy Zizou, R9, Figo i wskrześmy Galácticos I ! Yeaaahh
2009.11.12, godz. 13:42, kobe0
No takiej ploty to dawno nie slyszałem, jakby tak wyglądała nasza kadra to byśmy na papierze mieli dwie porządne drużyny. Jedną nawet zaj**istą a drugą bardzo dobrą ;]
2009.11.12, godz. 13:40, puszek00
Najgorsze jest to że niektórzy biorą to na serio.
2009.11.12, godz. 13:39, puszek00
Rauer
Masz jaja chłopie.
2009.11.12, godz. 13:38, xsior
dorzucić Rogera, Gancarczyka i Majewskiego i wypierdzisty skład!
2009.11.12, godz. 13:36, kowal7 19
Rewolucja bylaby gdybyy Z5 wrocil ; DD
na rooneya mamy szanseee boo u nas jest jego kumpell R9 <jakiess25%> ale jest ^ ^
najmniejsze szanse mamy na Silve boo Valencia nie bedzie chciala sprzedac dobregoo zawodnika doo odwiecznegoo rywala ; / <na moje sprzeda go do anglii>
2009.11.12, godz. 13:28, kecaj
Ronaldo - no mało nie spadłem z krzesła jak przeczytałem że sie zmarnował w Realu. Zmarnowały to go kontuzje w Milanie

Figo w Realu sie zestarzał a wiadomo ze zawodnik nie jest w stanie całe życie grac na jednym i zadowalającym poziomie, do tego wspominana tutaj ostatnio niezaleczona kontuzja kostki po której już nie wrócił do formy, W Interze też się nie naszalał.

Becham skończył mu się kontrakt a do końca kontraktu grał na wysokim poziomie, przecież Capello przekonał o siebie. Odbiła mu sława i Hollywood.

Owen był najskuteczniejszym piłkarzem Realu, owszem nie miał szans się przebić, ale wystarczy przypomnieć sobie co mu przerwało kariere po odejsciu z realu - tak jest znów poważna półroczna kontuzja. wiec zwalanie winy na real jest bez sensu każdy może złapać kontuzje długotrwałą i przewlekłą.

Reyes przecież on odchodził z Realu w chwale, zapewnił Realowi mistrzostwo swoimi golami w ostatnim meczu, wszyscy kobice chcieli zeby został a on odszedł do Atlético i tam zmarnował kariere nie przebijając sie do pierwszego skłądu.

Metzelder dziwne żeby piłkarz który przyszedł do realu zaraz po operacji stopy i nie grał przez pierwsze pół roku za swoją postawę obwiniał Real skoro kontuzje miał juz z borussi. Grał przyzwoicie, przeciez przebił sie do składu realu a potem nagle zaczął kaleczyć i znów mu się odnowiła kontuzja.

Van der Vart - przyszedł w chwale ze słabej ligi, na początku zachwycił a potem popadł w przeciętność nigdy nie dowiemy się czy jego zła forma była spowodowana jakimiś komplikacjami w relacji z trenerem czy kłopotami rodzinnymi, jak wiadomo żona choruje na raka wiec nie sądze aby piłkarz mógł dawać 100% z siebie w takiej sytuacji.
2009.11.12, godz. 13:21, wredny_szpon

Zostawić Pellegriniego chociaż do póki nie poodpadamy ze wszystkiego z czego da się odpaść !
Trenerzy którzy poradzili by sobie w Madrycie to na pewno potrafiący pracować pod gigantyczną presją
* Jose M o u r i n h o
czy człowiek-z-madrytu-a-zarazem-genialny-taktyk
* Rafa B e n i t e z
no i oczywiście osoba którą uważam za najlepszą w owej branży, czyli
* Guus H i d d i n k

2009.11.12, godz. 13:20, Robinho1994
szatan wszystkich zaczaruje ze przejda do realu ;)
florentino go kupi ;)
2009.11.12, godz. 13:17, kecaj
Jeśli chodzi o pomoc
to defensywni Lass i opcjonalnie Xabi Alonso
w środku Kaka, Fabregas, Granero, Parejo
Skrzydła CR, Mata, Silva.

napad faktycznie Benzema Huguain Negredo i Raúl

od biedy na stare śmieci mogą wrócić słabo spisujący sie a ograni
Torres, Parejo i J Garcia

W obronie jestem za sprowadzenie Luisa Filipe Kasmirskiego w miejsce Drenthe :)
Bo marcelo zawsze może grywac w pomocy i jak narazie lepiej mu to idzie niż Drenthe który zagrał jeden dobry mecz.
2009.11.12, godz. 13:17, colargol
od poczatku chcialem Fabregasa nizli wypalone Kake :) ale teraz to musztarda po obiedzie, on i tak do Barçy przejdzie
2009.11.12, godz. 13:13, kost88
Jan manuel Mata!!! leekiem na zło skrzydlowy lewa noga bardzo dobry i wychowanek nasz;]
2009.11.12, godz. 13:13, martinus19
catalonia
Nie chce obrażać kibiców i Realu ale czy zauważyliście że wszystkie gwiazdy marnują się w Realu? Podam kilka przykładów Ronaldo, Figo,Becham, Owen Reyes, Metzelder, Van der Vart przecież wiekszość tych piłkarzy była filarami swoich byłych drużyn, przyszli do Realu a ich talent jakby wyparował?!


masz racje
ale co do newsu to nie sadze zeby fabregas, przeszedł na SB bo jesli nawet nie wyraza chci odejscia z londynu na rzecz barcelony a ronneya tez nie widze nie chce go a silva bez wapnienia by sie przydał no i oczywiscie kogos na ta nieszczesna lewa flanke ale jak juz ma wygladac skład przedstawiony przez el mundo to bym dał marcelo na pomoc ;(()))
2009.11.12, godz. 13:05, catalonia
Nie chce obrażać kibiców i Realu ale czy zauważyliście że wszystkie gwiazdy marnują się w Realu? Podam kilka przykładów Ronaldo, Figo,Becham, Owen Reyes, Metzelder, Van der Vart przecież wiekszość tych piłkarzy była filarami swoich byłych drużyn, przyszli do Realu a ich talent jakby wyparował?!
2009.11.12, godz. 13:04, szczery13
O kur**... Nawet ja w Fifie nie mam takiego skladu, jak tu jest przedstawiony ;P
A Raúla to bym zostawil nawet za zaslugi, bo glupio, zeby zawodnik ktory tyle zrobil i poswiecil dla klubu, mial zakonczyc kariere gdzie indziej:(
2009.11.12, godz. 13:04, scala81
Ludzie kochane to jakas kpina. Galakticos II istniec beda tylko przez jeden sezon, a potem przyjdzie zbawienie w postaci G III... Szkoda gadac, a pewnie i tak niektorzy z Was podniecaja sie kolejnymi transferami...
2009.11.12, godz. 13:01, JedrzejKowal
Ja widzę jedno zakończenie tej całej kpiny,którą urządza Pérez.Kolejne długi,kolejny brak sukcesów.W końcu doprowadzi to do bankructwa i degradacji do niższej ligi.
Real stał się Chelsea z tradycjami,choć w sumie i to porównanie jest bez sensu.Klub z Londynu od dobrych dwóch okienek kupuje z głową,podstawy drużyny tworzą Ci sami zawodnicy i co okienko są jedno bądź dwa wzmocnienia,ale na Boga nie za 100mln euro!
Mówi się o kompleksie Barcelony wobec Realu,a przecież gołym okiem widać,że jest odwrotnie.To przecież Real wydaje miliony by powtórzyć sukces Barcelony,nie na odwrót.
2009.11.12, godz. 12:57, jar_007
Nie Nie Nie Nie Nie Nie Nie Nie
Rewolucje nic nie dają! potrzeba nam ewolucji i spokojnego budowania składu. Co do odchodzących mogę się zgodzić ( ja bym Gago nie skreślał tylko wypożyczył), ale jeśli chodzi o wzmocnienia to zupełnie się nie zgadzam. Jak widzicie na wylocie jest praktycznie nasz ławka rezerwowych więc w ich miejsce nie kupujmy piłkarzy do pierwszego składu. Lepiej dać sznasę jakimś młodym piłkarzom z Ameryki Południowej, Serbii lub z rezerw. Nie możemy mieć samych gwiazd:/
Z uznanych piłkarzy kupił bym tylko lewego obrońcę.

ten artykuł jest jakiś poroniony. W pomocy bez Lassa? już to widzę.
2009.11.12, godz. 12:53, xXxGonzalez7xXx
TAK! dokładnie tego nam brakuje!
2009.11.12, godz. 12:49, arkadio29
El Mundo gra za dużo w FM;)
2009.11.12, godz. 12:47, dawid20d
A widzieliscie Enzo Zidane'a ?? ten młody grajek za 4 lata będzie znany jak tatuś!!
2009.11.12, godz. 12:44, Alejandra
Ha! Ciekawe jak długo by się zgrywał cały nowy zespół, jak już teraz jest mowa o tym, że zawodnicy jeszcze potrzebują czasu by się zgrać! Pozatym ja uważam, że Real zawsze stawiał na atak i tym razem jak już myślą o transferach to mogli by postawić tym razem tylko na obrone, atak mamy naprawdę niezły, takie jest moje zdanie, chociaż Davidem Silvą bym nie pogardziła;)
Pozdrawiam:)
2009.11.12, godz. 12:44, dawid20d
Kurde.. to byłaby zjawiskowa drużyna.. ja wiedziałbym jak ich ustawić.. ale nie podam jedenastki bo BAN ;p
a co transferów.. Atak jest dobry szukajmy klasowych obrońców!! i skrzydłowego.. Riberry!! albo Silva, Rooney albo Villa, na lewą obronę to ja bym kupił Lahma z Bayernu a prawą mamy obstawioną albo Arbeloa albo Ramos.. 3 piłkarzy potrzebujemy
2009.11.12, godz. 12:43, patryk199067
Najpredzej z tej 3 chcialbym silve a roney to zawodnik nie dla realu bo to c**ta
2009.11.12, godz. 12:43, yogi_marcin
Ale to są tylko ludzie, a nie jakieś zaprogramowane maszyny do grania. O tym, że same nazwiska nie grają przekonaliśmy się we wtorek. To, że jeden czy drugi zawodnik pokazuje klasę na boisku nie oznacza, że taki sam poziom utrzyma w Realu. Na grę jednego zawodnika mają wpływ inni zawodnicy. Sami też pewnie przyznacie mi rację, że kopiąc piłkę na podwórku czy gdziekolwiek indziej z jednymi gra się wam lepiej, a z innymi gorzej. Jeżeli nie ma kolektywu to nic z tego nie będzie. Jako kibic Realu bardzo chciałbym zobaczyć najlepszych zawodników w białych koszulkach. Rooney? A czemu nie ;p nie takich zawodników Pérez wyciągnął ;] Ale szczerze mówiąc wolę zobaczyć na boisku młodego "bobka bobkowskiego", który wniesie coś do gry i będzie godnie reprezentował Real, niż suuuper gwiazdę, która zamiast strzelać piękne bramki będzie tylko chodzić po murawie z grymasem na twarzy i rozłożonymi rękoma przy każdym zbliżeniu kamery.
2009.11.12, godz. 12:41, Pasieki
fuzik82

heh, z FM to owszem ale z kodami;p
2009.11.12, godz. 12:40, manolis123
Zapomnijcie o Fabregasie, on na 100 wróci do Katalonii!!!
2009.11.12, godz. 12:39, PPPavel
lewy obrońca jest potrzebny... na prawej mamy Ramosa, więc nie wiem czemu wogóle jest poruszana kwestia prawej obrony... Ramos potrzebuje teraz trochę ogrania, żeby wrócić do formy sprzed kontuzji... Silva najbardziej prawdopodobny, bo Fabregas to tylko marzenia ;)
2009.11.12, godz. 12:37, xtc
większość pisała w okienku transferowym ze mamy skład kompletny a teraz odwaracacie kota ogonem i zaczynacie znowu jakies sklady wypisywac kto by mogl przyjsc kto nie...
2009.11.12, godz. 12:36, Manzur
Nie lepiej wykupić cały Alcorcon :D
2009.11.12, godz. 12:34, Don RAUL
primeradivision2009

Cesc:''Moja rodzina zrozumiałaby,gdybym dołączył do Realu''
Cesc:''Arsenal i Real grają w podobny sposób''

?
2009.11.12, godz. 12:33, wisnia1981
Rooney - nie ma szans
Fabregas - nie ma szans (przejdzie do Barçy)
Silva - do wyjęcia przez Real
Pozostałe 2 grajki do wyjęcia (pytanie czy są wystarczająco dobrzy?)
2009.11.12, godz. 12:30, doberman23232
jak odejdą wyżej wymienieni zawodnicy to Fabregas by się przydał,bo mocno osłabimy środek...Rooney to bardzo duże pieniądze lepiej odpuścić...Silva potrzebny!!!Dwóch hiszpanów i boczny obrońca i wspaniale
2009.11.12, godz. 12:30, ProSabaku
primeradivision2009
Nie zapomnimy. Real to klub, który jest w stanie sprowadzić każdego piłkarza.
2009.11.12, godz. 12:29, soska66
Co roku dokladnie ta sama spiewka. Sprzedac pol skladu i nakupowac innych.... Filozofia w istocie godna najwiekszego (ponoc) klubu na swiecie.

Poki Real nie zacznie stawiac na balans w skladzie (wychowankowie), poki ktos nie zacznie kupowac wartosciowych pilkarzy a nie takich marcelo, drenthe czy vad der varta, poki po kilku nieudanych meczach nie przestanie sie wymieniac kolejnych setek znanych nazwisk, poki Real nie przestanie byc po pierwsze firma a dopiero po drugie klubem, doputy co rok bedziecie sie rozpisywac o zmianach trenera i rewolucjach w skladzie
2009.11.12, godz. 12:28, ProSabaku
Kadra spoko, ale Raúl powinien zostać.
2009.11.12, godz. 12:27, papryczka90
Raúl do końca kariery i bez żadnych fochów ! a nowa pomoc wyglądałaby kosmicznie :O :)
2009.11.12, godz. 12:24, primeradivision2009
... O Fabregasie zapomnijcie ... gość ma DNA Barcelony i zawsze jego idolem od małego był Guardiola .
A tak pozatym wielkie mecyje zrobić drużyne za setki milionów " kredyty " . Wezcie sie za wychowywanie swoich piłkarzy ( przykład Barcelony ) bo za niedłógo to nazwa " Real za kase "
2009.11.12, godz. 12:24, remarcinal
Rooney - Nie ma szans
Silva - Ok
Fàbregas - Jest mała szansa że go się da radę ściągnąć
Sagna - Za słaby
Vargas - Za słaby
2009.11.12, godz. 12:22, manolito
A gdzie jest Ribery?
2009.11.12, godz. 12:18, sylwek10
niby jak to poustawiać? hahaha
2009.11.12, godz. 12:17, Dzidek
Fabregas - mamy kake
Juan Vargas i Bacary Sagna - przeciętne grajki na pewno nie lepsze od Ramosa czy Álvaro
Rooney - haha jak maja ściągać kogoś kogo się nie da to Messiego poproszę
Silva - od kilku sezonów słychać Villa Silva na sprzedaż i nic..
2009.11.12, godz. 12:16, Hierro1984
co jest? 3 razy sie napisało:/
2009.11.12, godz. 12:15, 00pawel00
tak naprawdę to brakuje nam Redondo, R.Carlosa i Figo czyli na dziś to Fabregas, ? może Vargas/Clichy/A.Cole i Silva lub Ribery osobiście jestem wielkim zwolennikiem transfery Silvy czyli razem 3 piłkarzy nowych a nie drugą kolonie sprowadzać.
2009.11.12, godz. 12:15, Hierro1984
Jesus navas ma podpisany kontrakt na jakiejś specjalnej zasadzie nie wiem dokładnie ale ma to związek z jego że tak powiem"chorobą-przypadłością" kurcze nie wiem jak to nazwać kolokwialnie to brzmi tak"On potrafi grać tylko w sevilli". z tego tez powodu odmawiał powołań na kadre swojego czasu bo jak powiedział" bał sie presji i że nie będzie potrafił grać z innymi w drużynie" coś takiego w przybliżeniu. podobno to juz przeszłość ale nie wiem. Z tego co mówi jest zadowolony i nie ma zamiaru odchodzić tym bardziej że finansowo Sevilla też stoi baaardzo dobrze.
2009.11.12, godz. 12:15, Hierro1984
Jesus navas ma podpisany kontrakt na jakiejś specjalnej zasadzie nie wiem dokładnie ale ma to związek z jego że tak powiem"chorobą-przypadłością" kurcze nie wiem jak to nazwać kolokwialnie to brzmi tak"On potrafi grać tylko w sevilli". z tego tez powodu odmawiał powołań na kadre swojego czasu bo jak powiedział" bał sie presji i że nie będzie potrafił grać z innymi w drużynie" coś takiego w przybliżeniu. podobno to juz przeszłość ale nie wiem. Z tego co mówi jest zadowolony i nie ma zamiaru odchodzić tym bardziej że finansowo Sevilla też stoi baaardzo dobrze.
2009.11.12, godz. 12:14, K amil
A z ataku można wytypować tylko jednego więc Benzema i Igła usiądą na ławce, to już przesada, wystarczy kupić tylko bocznego obrońcę.
2009.11.12, godz. 12:14, Hierro1984
Jesus navas ma podpisany kontrakt na jakiejś specjalnej zasadzie nie wiem dokładnie ale ma to związek z jego że tak powiem"chorobą-przypadłością" kurcze nie wiem jak to nazwać kolokwialnie to brzmi tak"On potrafi grać tylko w sevilli". z tego tez powodu odmawiał powołań na kadre swojego czasu bo jak powiedział" bał sie presji i że nie będzie potrafił grać z innymi w drużynie" coś takiego w przybliżeniu. podobno to juz przeszłość ale nie wiem. Z tego co mówi jest zadowolony i nie ma zamiaru odchodzić tym bardziej że finansowo Sevilla też stoi baaardzo dobrze.
2009.11.12, godz. 12:14, Piotrek89
no fakt medialny nie jest , ale wole jego niż jakieś pseudo gwiazdy
2009.11.12, godz. 12:13, K amil
Pomocnicy: Lass, Xabi Alonso, Kaká, Cristiano Ronaldo, Fàbregas, Silva, Van der Vaart i Granero;

Według mnie musi stąd grać 6 graczy (Lass, Alonso, Kaka, Ronaldo, Fabregas i Silva), 4 obrońców i bramkarz, wiec gdzie napastnicy?? Jakaś gwiazda usiądzie na ławce, bo dla mnie Lass jak najbardziej nią jest.
2009.11.12, godz. 12:12, kuba_luzik
Piotrek89 dlatego że Jesus Navas nie jest medialny ? ;)
2009.11.12, godz. 12:10, nilto
jakie głupoty.. szkoda nawet czytać...
2009.11.12, godz. 12:08, PPPavel
też o Cescu wczoraj pomyślałem... ale jeżeli zmieni klub to raczej napewno na barcelone... a wielka szkoda... Silva byłby niemal zbawieniem, zaczęlibyśmy grać skrzydłami jak to było za najlepszych lat ;)
2009.11.12, godz. 12:06, 00pawel00
pusty śmiech ogarnie mnie czytając takie teksty w stylu "kolejna rewolucja"
2009.11.12, godz. 12:05, Piotrek89
wytłumaczcie mi jedną rzecz, dlaczego nikt nie jest zainteresowany sprowadzeniem Jesusa Navasa z Sevilli, młody skrzydłowy , który świetnie gra, szybki, świetny drybling , strzał, wrzutki, a nigdzie nie słychać, żeby ktoś chciał go kupić
2009.11.12, godz. 12:04, grzesiek110287
jeszcze miesiac czy dwa pisali ze van der vaart odejdzie zima do tottenhamu!!!
2009.11.12, godz. 12:04, Hierro1984
A wszyscy młodsi kibice przed sezonem jak kupowaliśmy Ronaldo Kake Benzeme (Xabiego wtedy jeszcze nie) mówili mamy najlepszych na swiecie, pozniej był wywiad z Alvesem jakoś w małym odstępie czasu i powiedział w nim" Jeśli Real Chce mieć najlepszych na świecie musiałby kupować w barcelonie" wtedy kazdy sie śmiał, dziś widac że miał niestety rację. Nie zwalniajmy trenera nawet jeśli sie nie uda wygrać GD. co? przyjdzie nowy i znowu pół roku będą musieli sie zgrywać.? sie obudzimy z ręką w nocniku:( a nie z pucharami:(
2009.11.12, godz. 12:01, lukaslukas33
FM się kłania redaktorom El Mundo <lol>
2009.11.12, godz. 12:00, Szmyquito
ola boga.... to nie jest gra w fife!

real kiedys reprezentowal swoj niepowtarzalny styl. kupowal zawodnikow, ale robi to z glowa! teraz to sie robi szopka. perez niczego sie nie nauczyl, a liczylem ze zmieni podejscie. szkoda. dimmsion!
2009.11.12, godz. 11:56, Hierro1984
a może zamiast Rooneya-Ibre zamiast cesca-Xaviego i zamiast Silvy-Inieste no juz ten sagna może być albo nie zamiast niego kupmy alvesa:) Te gazety wszystkie sa chore:/
2009.11.12, godz. 11:56, Szevas
Normalnie powiedzialbym ze to niemozliwe...ale ze za prezesa mamy Péreza.. to sam nie wiem.
2009.11.12, godz. 11:56, ELO ZIOM
po pierwsze Rooney nie odejdzie.
po drugie Arsenal nie bedzie chcial sprzedac Cesca a nawet jesli to on wolalby Barça
po trzecie wydaje mi sie ze Silva rowniez wolalby Barce;/;/
2009.11.12, godz. 11:54, maciek90ldz
reszte zawodnikow trzeba wziac ze szkolki(Negredo,Parejo)
2009.11.12, godz. 11:53, maciek90ldz
zandej rewolucji nei trzeba! potrzebny jest tylko Silva i lewy obronca solidny!
2009.11.12, godz. 11:52, Pavlos
El mundo za dużo gra w managera 10 :P życie to nie gra !
2009.11.12, godz. 11:51, rafalda
trzeba by wydać kolejne 250 milionów euro aby kupić tych wszystkich zawodników, ze sprzedaży zawodników można by uzyskać 70 -75 milionów euro
.
.
.
.
.
.
2009.11.12, godz. 11:45, jack100
Tak jeszcze jedni na kredyt kupieni się nie zgrali a teraz kolejni :) ehh co za mądre pomysły
2009.11.12, godz. 11:44, Gago3
heh
2009.11.12, godz. 11:41, El-Gordo
i za kogo miał by grac Cescu?! Rooney po odejsciu CR on jest tam nietykalny. kumał bym jeszcze transfer lewego pomocnika ale w takim przpadku grali bysmy 5 pomocnikami i jednym napastnikiem i wtedy na szpicy grał bym Igła lub Karim a w pomocy na srodku Xabi i Lass na skrzydłach Cristiano z np. Silva na srodkowym ofensywnym pomocniku Kaka. Pozdrawiam Hala Madrid!!!
2009.11.12, godz. 11:41, podsad07
Silve z Villa trzeba było brac w poprzednim okienku
2009.11.12, godz. 11:41, fuzik82
bajki bajki bajki...i co znowu gadanie ze sklad nie bedzie zgrany...

Pasieki
W FM trudno by było taki skład złożyć...stawiałbym bardziej na PESa;PPP
2009.11.12, godz. 11:40, rose
Nie no przegięcie pały :P PES2010 wyszedł niedawno FM też chyba więc to chyba żywcem wyjęte z którejś z tych gierek O_o
2009.11.12, godz. 11:40, Leszczu
Ktoś się podniecił, że mu chodzi Football Manager ;)
2009.11.12, godz. 11:39, Qcharek
wtf?
2009.11.12, godz. 11:39, El Madridista 85
Realne szanse to chyba tylko na Silvę by były, aczkolwiek uwżam, że nikt z wymienionych graczy do nas nie trafi...
2009.11.12, godz. 11:38, Hierro1984
co za żenada:/ może grajmy tym składem co mamy za tyle kasy nie róbmy z siebie większego posmiewiska:/ to zaczyna byc niesmaczne nawet dla najbardziej zagorzałych kibiców:/ Wychodzi na to że nie potrafimy wychować żadnego gracza z pola:/
2009.11.12, godz. 11:38, Paloschi
"Wada - Alex Ferguson zrobi wszystko, aby go nie sprzedać."

Na łeb wam już padło. SAF nic nie będzie musiał robić, Rooney za cholerę nie odejdzie, nie ma szans. Gość sam mówi że może już teraz dożywotni kontrakt podpisać...
2009.11.12, godz. 11:36, banash
A raty kredytowe kto będzie spłacał...?
Krasnoludki?
Świstak?
Rysio z 'Klanu'?

Już sam fakt zamieszczania takiego artykułu na tej stronie zakrawa na śmieszność...
2009.11.12, godz. 11:35, F.C Piter
trzeba sie pozbyc gago, derenthe, rvn, guti
raul musi zostac, na lawce, ale zostac.
a wymienionym w newsie transferom mowie tak :)
2009.11.12, godz. 11:33, strike11111
fajne bajki a krystyna niby gdzie zagra?? haha dobre dobre silva,alonso,fabregas,kaka,rooney,benzema lawka ronaldo haha
2009.11.12, godz. 11:33, superplayer
pójście tą drogą (mniej wiecej) to jedyna rozsądna rzecz. Pozbyć się słabych (z Raúlem na czele) i pozyskać lepszych - ale na pozycje w których mamy braki - czuli atak skrzydła boki obrony i rozgrywający. Czyli praktycznie pół drużyny.
2009.11.12, godz. 11:32, Kamillo20
Powiem jedno,nigdy Cesc nie zagra w Realu,możecie wierzyć lub nie,ale tak będzie.Rooney jesli to dopiero za kilka lat,na pewno nie teraz.Reszta w zasięgu.Tylko po co znów wydawać miliony?
Cieszę się,że w Barcie nie mają takich problemów ;)
2009.11.12, godz. 11:32, Don RAUL
Rooney-nie ma szans.
Silva i Cesc?to jak my będziemy grali?Lass out?

odejdą wg mnie na bank:Metze,Ruud,Diarra/Gago,Drenthe,Dudek...może Guti

przyjdą:Negredo,Parejo,Ribery/Silva,Cesc(wątpię...),Adriano z Sevilli i mamy grać skrzydłami!!!!!
+jakiś 1-2 obrońców...Clichy,Vargas,Filipe...
2009.11.12, godz. 11:31, Muxx
Real bez Raúla, bardzo śmieszne ;-D
Taka pomoc to marzenie!
2009.11.12, godz. 11:31, maciek90ldz
gdyby przyszedl Roioney to jzu nikt ne ibyl by potrzebny! co do Fabregasa to uwazam ze jest to swietny pilkarz ale mamy Kaka czyli zawodnika grajacego na bardzo podobnej pozycj!1 Silva jest najrozsadnieszym rozwiazaniem! obronca jezeli juz to lewy!
2009.11.12, godz. 11:30, pelart
elmundo to nie mundodeprtivo
2009.11.12, godz. 11:30, Rauer
A gdzie jest napisane, że to są transfery na zimę?
2009.11.12, godz. 11:30, Pasieki
no i raul nie skonczy kariery zimą
2009.11.12, godz. 11:29, Pasieki
oczywiscie jest to sklad z footbal managera;p
2009.11.12, godz. 11:27, Pasieki
sprowadzenie w miesiac Cr9, Kaki, Xabiego, Benzemy, Albiola, Arbeloy i Pellegriniego tez wydawalo sie niemozliwe, i wg mnie transfery na zime wcale nie sa trudniejsze do wykonania...
Sagna Vargas Silva bez problemu dolacza. Cesc - nie sadze zeby odpowiadalo mu zostanie zmiennikiem Iniesty albo Xaviego.. Rooney? Beckham i Cr tez kochali ManUtd, tez kochali Fergusona. za to wszyscy kochaja slonce w Hiszpanii, w koncu ile mozna moknac w deszczach Manchesteru....:)

HM
2009.11.12, godz. 11:27, kliklik
HaHaHa

Po pierwsze: Nie ma szan na taki skład
A po drugie: Ciekawe jak by miała według nich wyglądać podstawowa 11... ;-P
2009.11.12, godz. 11:26, Martin Blancos
Co to ma być ? .
1 Na Rooneya nie mamy żadnych szans !!!
2. Raúl wyrzucony z Realu dobre sobie he :)
2009.11.12, godz. 11:24, szynaaa
pozyskanie Rooneya bez szans. A co z VD Vaartem? zostaje?
2009.11.12, godz. 11:23, Kaiser
Kolejnej rewolucji to ja nie przezyje. Ile tym razem 300 mln?
2009.11.12, godz. 11:21, trezor90
Choć dodam że to byłby najlepszy zlepek indywidualności na naszym globie ;]
2009.11.12, godz. 11:21, kuba_luzik
Pięknie to wygląda ale Rooney nie wiem czy taki potrzebny, no i nie wiem kto by na ławie siedział z takich gwiazd ... ryzyk fizyk ale czy nas stać? Wątpię, Cesc z 50 baniek, Rooney to kosmos nawet wole nie myśleć ile by za niego chcieli,Vargas z 20-25 baniek a Sagna to pojęcia nie mam, jedno jest pewne za te zakupy znowu z 150-200 mln. Czy warto ?
2009.11.12, godz. 11:21, trezor90
HAhahahaha kocham wymysły elmundo:D
2009.11.12, godz. 11:20, koscoff
ha ha ha :D dobre :D i kolejne 250mln wypompowane w przebudowe skladu :D
2009.11.12, godz. 11:20, nulu
Rooney zakończy swoją karierę w Manchesterze. To nie jest piłkarz, który rzuca słowa na wiatr. Nie ma szans.
2009.11.12, godz. 11:20, Global
Ale głupoty. Rooney do Realu. :)
2009.11.12, godz. 11:20, Don RAUL
zaraz spadne z krzesła-ta prasa mnie dobija
2009.11.12, godz. 11:20, Martin Blancos
Co to ma być ? . Na Rooneya nie mamy żadnych szans !!!
2009.11.12, godz. 11:20, Alternative
<rotfl2>

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama