REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2009.04.23, godz. 18:29, Rauer / defensacentral.com

Carvalho i Deco stają w obronie Pepego

Portugalscy zawodnicy Chelsea FC, Ricardo Carvalho oraz Deco, stanęli dzisiaj w obronie swojego kolegi z reprezentacji, Pepego, którego obaj określają mianem "spokojnej osoby" i "dobrego profesjonalisty". Carvalho przyznał w wypowiedzi dla portugalskiego dziennika A Bola, że stoper Realu Madryt co prawda "popełnił błąd, ale każdy z nas może się chociaż raz w życiu pomylić. To przykładny profesjonalista, wspaniały kolega i człowiek, który zawsze gotowy jest pomóc innym".

Były pomocnik FC Barcelona, Deco, dodał natomiast, że żałuje, iż nie może być obecnie u boku swojego kolegi z reprezentacji. "Chciałbym pomóc mu wyjść z tej sytuacji. Stało się, popełnił błąd. Bardzo z tego powodu cierpi. Mam nadzieję, że wyjdzie z tego z podniesioną głową. Teraz najważniejsze jest to, aby Pepe czuł wsparcie oraz pomoc ze strony swoich kolegów", przyznał Portugalczyk.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2008/09

Komentarze

2009.04.24, godz. 09:33, aneta73
zrobil glupote i teraz tego żaluje!
niech go pocieszaja ehhe
2009.04.23, godz. 22:26,
A pamiętacie chociażby Zidane`a na MŚ w Niemczech?? :) Takie rzeczy są w piłce nożnej. Każdego mogą ponieść emocje nawet najlepszych...
2009.04.23, godz. 22:13, coach
Przesada z tym Pepe
Widzialem gorsze rzeczy na boisku na przyklad podczas jednego meczu doszlo do takiej bojki ze polowa skladow sie kopala a jeden typ musial uciekac do szatni bo gonilo go kilku rywali :)
Pare lat temu nawet w lidze mistrzow pobili sie podczas meczu chyba typy z Valenci
A taki Materazzi to mial juz kilka takich historii jak Pepe w swojej karierze i gra dalej i sie nie przejmuje

Wiec nie ma co robic wielkiego halo z tego powodu
Pepe i tak odcierpi swoje glownie ze wzgledu na wyrzuty sumienia i to ze bedzie cierpial dlatego ze nie bedzie mogl pomoc druzynie w najwazniejszych meczach sezonu
Mi w kazdym badz razie bardzo go szkoda bo jestem przekonany ze to nie bylo jego prawdziwe oblicze tylko po prostu stracil panowanie nad soba i dlatego tak sie zachowal
2009.04.23, godz. 21:25, ramblas
rudinho09

To że zadzwoni i przeprosi oczywiście dobrze będzie o nim świadczyć, ale jestem pewien że kibice blancos tego długo nie zapomną...po prostu fatalnie się zachował
2009.04.23, godz. 21:06, marcin_diarra15
Brawo
2009.04.23, godz. 20:31, komar17x
Alisteros
szczerze?wkórwiasz mnie już z tym komarkiem a co do twojego cytatu no fakt widocznie nie czuytałem dokładnie
2009.04.23, godz. 20:28, Alisteros
komar17x

Tak komarku, twierdze, ze Materazzi nie obrazil Zidanea, co potwierdza cytat z mej wypowiedzi:

"Bo oczywiscie obrazenie Zidanea przez Materazziego bylo ewenementem na skale swiatowa;] Takie rzeczy w futbolu sa na przadku dziennym, a jakos nie widzialem by inny pilkarz wyjechal komus z "dynki" w taki bezczelny sposob jak Zidane."

No i sam powiedz jak tu traktowac Cie powaznie, skoro nie znasz faktow o ktore sie spierasz, a na dodatek masz problem z rozumieniem slowa pisanego
2009.04.23, godz. 20:26, vivi07
fanUTD ty poj**ie a co moze powiesz ze rooney jest swiety?? ten to dopiero jest chamskim i agresywnym pilkarzem!
2009.04.23, godz. 20:26, rudinho09

Trener Królewskich Juande Ramos bronił potem swojego zawodnika. - Był na siebie wściekły. Myślę, że chciał kopnąć w powietrze, nie w zawodnika - stwierdził Ramos.

a tu prosze po polsku
2009.04.23, godz. 20:26, Kuba.
Pepe zrobił źle, powinien zostać zawieszony, ale ludzie... Opanujcie się! Każdy popełnia błędy, nie zaszczuwajcie człowieka bo raz zachował się kretyńsko... Niech poniesie kare, niech ta kara będzie surowa, ale ROZSĄDNA. Oceniajmy to zachowanie surowo, ale nie okrutnie.
2009.04.23, godz. 20:25, komar17x
Alisteros
więc sorry mój błąd nie wiedziałem o tym chociaż znam angielski
2009.04.23, godz. 20:24, Alisteros
komar17x

Oj komarku jak Ty malo wiesz...

Pisz sobie w google: "Pepe was annoyed with himself when he saw it was a penalty and wanted to kick the air, not the player" i jakiez bedzie Twe zaskoczenie czyje to sa slowa...

Ale pewnie zaraz napiszesz "ale ja nie znam angielskiego...".
2009.04.23, godz. 20:24, rudinho09
komar17x

szukam szukam,ale nie pamietam czy news byl na realmadryt.pl czy innym serwisie
2009.04.23, godz. 20:22, komar17x
rudinho09
jakoś nie moge znaleźć, może pomożesz?
2009.04.23, godz. 20:21, rudinho09
komar17x

nie,on sadzi ze obrazil,ale w chyba kazdym meczu rywale sie obrazaja i jakos nie kazdy od razu uderza rywala
2009.04.23, godz. 20:20, rudinho09
komar17x

a wlasnie ze Ramos tak powiedzial,poszukaj,ten news byl niedawno
2009.04.23, godz. 20:20, komar17x
Alisteros
czyli teraz twierdzisz że materac nie obraził Zizu?
2009.04.23, godz. 20:19, rudinho09
Alisteros

oczywscie masz racje, ale dalej bede sie upieral ze pilkarze tez sa tylko ludzmi i zdarzaja im sie bledy,oczywiscie ich pech to to ze te bledy widza miliony ludzi :) ale wydaje mi sie ze Pepe postapil ladnie przepraszajac,fajnie by bylo jakby zorganizowali wspolna konferencje.
Sprawa Henry-Butt wydaje mi sie calkowicie przypadkowa, chyba tylko nieliczni "kibice" Realu pisza ze Henry to "gowniany gracz Farsy,tego gownianego klubu" itp.

I do tego dochodzi obiektywizm,bo gdy np RvN podal reka do Ramosa i ten strzelil gola,bodajze w meczu z Deportivo to po prostu cieszylem sie z gola,jako kibic Realu,a gol Messiego wkurzyl mnie ;p RvN przeprosil za ta reke,a Messi?szczerze nie pamietam,wiec jesli cos o tym wiesz to przypomnij mi,bo po prostu nie interesowalem sie dalej ta sprawa :)
2009.04.23, godz. 20:18, Alisteros
Raúl776

No wlasnie, niewiadomo o co poszlo, dlatego smiesza mnie ludzie jak komar, ktorzy swiecie wierza w to, co im wmowily media i teraz sie burza, jesli ktos osmieli sie powiedziec cos innego. Bo oczywiscie obrazenie Zidanea przez Materazziego bylo ewenementem na skale swiatowa;] Takie rzeczy w futbolu sa na przadku dziennym, a jakos nie widzialem by inny pilkarz wyjechal komus z "dynki" w taki bezczelny sposob jak Zidane.
2009.04.23, godz. 20:17, komar17x
Alisteros
1.Sam sie ogranij
2.Nie mów do mnie komarku bo nie jesteśmy kumplami
3.Ramos tak nie powiedział-i kto tu ma własny świat?
2009.04.23, godz. 20:15, Alisteros
komar17x

Tak tak komarku, zyj sobie we wlasnym swiecie.Prawda taka jest? Bo Zidane tak powiedzial? A jak Ramos mowi, zePEPE nie chcial uderzyc rywala tylko chcial kopnac "powietrze" to tez mu wierzysz? Litosci chlopie. Ogarnij sie poki mozesz.
2009.04.23, godz. 20:15, Tom3k
Alisteros

Zidane osiągnął tak dużo jako piłkarz i człowiek że to co zrobił nie wiele zmienia, a nikt i tak nie wie do końca o co poszło
2009.04.23, godz. 20:14, Alisteros
rudinho09

Otoz niekoniecznie, bo np. jestem zdania, ze Henry mogl sie bardziej postarac, zeby nie uderzac korkami w twarz Butta. Messi strzelil bramke reka, ale np, ilu pilkarzy Realu tez tak czynilo? Ile razy Ramos i Heinze grali w siatkowke w polu karnym? A kibice Realu ciagle probuja deprecjon owac Messiego wymawiajac mu gola reka, oplucie ktorego nie bylo oraz zarzucajac mu permanenta symulacje.

A gdy Pepe z Zidane`em bandycko atakuja rywali, to nagle sie okazuje wg. niektorych, ze oni sa moralnymi wygranymi. Rece opadaja jaka ludzie maja zaburzona percepcje.
2009.04.23, godz. 20:12, komar17x
Alisteros
bezsensowne argumenty ogółu?!Człowieku to jest czysta prawda a nie żaden bezsens
2009.04.23, godz. 20:10, Alisteros
komar17x

Oj komar, widze, ze dluga edukacja Cie czeka skoro lykasz "prawde" medalna jako pewnik. Masz swoj rozum, masz swoj leb, wiec czemu powtarzasz bezsensowne argumenty ogolu? Nie chcesz wyjsc na idiote? A nie widzisz,ze powielajac glupoty w stylu "FCB ma lamusa bramkarza, bo Real ma wychowanka i FCB tez musi miec", albo to "o bronieniu honoru rodziny Zidanow", wygladasz na jeszcze wiekszego idiote?
2009.04.23, godz. 20:08, rudinho09
Zidane zostawmy,choc sam uwazam ze jak na pilkarza takiego formatu,przez wielu uwazanego za najlepszego pilkarza ostatniej dekady to kairie zakonczyl wrecz haniebnie. no ok,obrazil jego matke,ale nie powinien chamstwem odpowiadac na chamstwo.

Alisteros a Ty bys nie szukal jakis jasnych stron,usprawiedliwien itp dla np Messiego czy innego gracza Blugrany gdyby to oni zrobili?pewnie tak,bo jestesmy kibicami swojego klubu i kochamy pilkarzy reprezentujacych ten klub.bo mniemam ze jestes kibicem FCB :)
2009.04.23, godz. 20:08, Alisteros
komar17x

No dobra komar, niech Ci bedzie, oplul go w twarz mimo ze Duda stal do niego plecami z metr najmarniej. Dobra "melę" ma ten Messi, nie? Prawie tak samo podkrecona i mocna jak jego strzaly.
2009.04.23, godz. 20:08, komar17x
Alisteros
co do sprawy Zizu-jeżeli kogoś krytykujesz to najpierw zbliż sie do jego poziomu
2009.04.23, godz. 20:06, Alisteros
rudinho09

Ja nie rozumiem jak niektorzy moga w ogole starac sie usprawiedliwic zachowanie PEPE czy Zidane`a. Zauwazam jednak jedna ale bardzo znaczaca roznice. PEPE wie ze zrobil zle, przeprasza, kaja sie i stara sie jakos to naprawic. A co zrobil wielki Ziza? Plakal, ze mu obrazili 10 pokolen wstecz i jeszcze herosa z siebie robil i malo Jihadu nie wywolal;]

PEPE zachowal sie jak burak, ale wie ze zachowal sie jak burak. Zidane zachowal sie jak burak, ale burakiem jest, byl i nim pozostanie.
2009.04.23, godz. 20:05, komar17x
kilka metrów może zaraz wszyscy sie dowiemy że messi był po drugiej stronie boiska...weź człowieku nie ośmieszaj sie
2009.04.23, godz. 20:04, MYSZa7
Bardzo ładny gest.Pepe po prostu puściły nerwy i tyle.
2009.04.23, godz. 20:04, Alisteros
komar17x

Komar wyrastasz namojego mistrza;] Widze, ze PR dobrze dziala, skoro bronisz bandyty, wyglaszajac opinie ktora Ci media podstawily na tacy. Nic tylko przyklasnac.
2009.04.23, godz. 20:03, rudinho09
Alisteros

wybielanie?nie widzisz jaka nagonke na Pepe zrobili nawet kibice Realu?ale to normalne,kazdy pilkarz popelnia blad i mozna mu to wybaczyc,Roy Keane zlamal wiecej nog niz nie jeden zapasnik a wszyscy kibice MU go kochaja
2009.04.23, godz. 20:02, Alisteros
komar17x

Widze ze jestes kolejnym niedouczonym wyglaszaczem pogladow. Widziales ze go oplul? Bo ja widzialem, ze splunal. Tylko splunal na ziemie. Do Dudy brakowalo mu kilka metrow.

Ludzie, jak chcecie zobaczyc jak wyglada OPLUCIE kogos to zobaczcie co zrobil Rijkaard Voellerowi. Bo jezeli to co zrobil Messi to oplucie, malo tego, oplucie w twarz, to ja nie wiem czy wymiana galek ocznych wam nie bedzie potrzebna;]
2009.04.23, godz. 20:01, komar17x
Alisteros
a gdyby ktoś obraził twoją rodzine to byłbyś zadowolony?!No chyba że ci to nie przeszkadza a w to juz nie wnikam...
2009.04.23, godz. 20:00, Alisteros
Zreszta ja widze, ze tutaj jakas dziwna moda zapanowala na "wybielanie" wybrykow plkarzy Realu.

Ale PEPE przynajmniej, w przeciwienstwie do wielkiego Ziza Zaza, nie placze do mediow ze zawodnik Getafe obrazil jego matke, babke, prababke, siostre, dziadka, wujka a potem obrazil wszystkich na litere Z, tylko przeprosil i wyrazil jakastam skruche. A czy wielka Ziza wyrazila skruche? NIE. Jeszcze zostal niemalze bohaterem. To dopiero mistrzostwo tzw. "PIJARU":)
2009.04.23, godz. 20:00, On1zuka
rudinho09

Jakoś nie pamiętam aby Duda się komukolwiek skarżył, że został opluty, a Marca nie należy do wiarygodnych źródeł informacji. Poza tym nie uważasz, że gdyby komisja uznała, że Leo go opluł to dostałby za to jakąś karę? Zabawne jest to dorabianie teorii do wynurzeń Marcy...
2009.04.23, godz. 19:59, komar17x
Alisteros
opluł np.Dude z Malagi
2009.04.23, godz. 19:57, Alisteros
rudinho09

Ciekawe gdzie Ty widziales jak Messi oplul kogos w twarz. Pewnie tak samo to widziales jak jeden user, ktory sie rozpisywal o tym, ze Messi powiedzial, ze gol zdobyty reka z Espanyolem byl "normalna bramka".

Ludzie nie osmieszajcie sie prosze.
2009.04.23, godz. 19:53, komar17x
rudinho09
to jest właśnie to że deco i messi wiedzieli co robią a i tak zachowali sie jak tchórze a pepe stracił po prostu nad sobą panowanie...każdemu może sie zdarzyć i masz racje lepiej być okopanym niż oplutym
2009.04.23, godz. 19:49, rudinho09
On1zuka

za to jak Messi czy Deco pluli na rywali to bylo nic..nawet nie zostali za to ukarani.jak do ch**a mozna napluc komus na twarz,to serio juz bym wolal zostac okopany
2009.04.23, godz. 19:45, Ribery1993
moze i Pepe potrzebuje troche spokoju ale ja go rozumiem ten cwel z getefe w takim trudnym momencie w meczu tak symuluje karnego i glupi sedzia jeszcze go gwizdze zdenerwowal sie PEPE i tyle
2009.04.23, godz. 19:45, On1zuka
Śmieszy mnie jak większość się nad nim rozczula. OK, rozumiem, że bronicie swojego zawodnika ale do ch*ja nie płaczcie nad nim jak nad jakimś niemowlakiem. Gość popełnił błąd i teraz musi wziąść na siebie całą odpowiedzialność. A on sam zamiast zacisnąć zęby i poddać się dyskwalifikacji jeszcze bardziej płacze, budząc w was macierzyńskie instynkty. Po dzisiejszej lekturze fioletowej już sam nie wiem kto był poszkodowany w tym sporze - Pepe czy Casquero.
2009.04.23, godz. 19:40, TheAnswer
fanUTD - co innego Roy Keane, z niego to byla oaza spokoju wchodzaca z premedytacja nakladka w nogi przeciwnika :P
2009.04.23, godz. 19:39, TxC
Współczuje Pepe. To co zrobił bylo rzeczywiście bardzo "nie wporządku" i musi jakos za to odpowiedzieć, ale jest mi go naprawdę bardzo szkoda. Wyobraźcie sobie co musi teraz dziać się w jego głowie... Jakie to musi być uczucie, siedzieć w domu i walczyć z tyciącami myśli na sekunde, tysiącami złych opini na swój temat... okropna sprawa. Wsparcie drużyny, i klubu jest w tej chwili bardzo potrzebne, chociażby takie nieoficjalne, bo przecież oficjalnie trzeba zganić go za to co zrobił w ciężkich słowach, ale poza mediami należy mu się wsparcie. Przeraziłem się kiedy zobaczyłem co zrobił dlatego, że przecież wszyscy wiedzą jakim jest piłkarzem, zawsze uśmiechniety, zawsze zachowujący zimną krew. Z wywiadów, tych o tematyce bardziej osobistej tez mozna zobaczyć, że jest wporządku gościem. W klubie nigdy nie było z nim problemów, nawet z początku, kiedy miał ciężki start, zachował spokoj i popatrzcie sie co się stało później... Świetne mecze, filar defensywy. Wydaje mi się, że jest spokojnym facetem a to co zobaczylem na jego twarzy to... to nie był on, coś go opętało. Szkoda, że tak się stało, ale wsparcie jest mu niezwykle potrzebne i miło, że koledzy je okazują.

Hala Pepe. Czekamy na powrót.
2009.04.23, godz. 19:28, Lets_kiCk_baRcas_aSs
fanUTD - w lidze angielskiej muszą się leczyć, Pepe popełnił błąd, United miało więcej idiotów w składzie więc po co te komentarze? widać jaki z ciebie fan...
2009.04.23, godz. 19:25, piotrekfan
każdemu może się zdarzyć taka reakcja, gdy popchnął zawodnika z getafe był pewny że zaprzepaścił druzynie awans to był takie impuls chwila i to sie każdemu może zdarzyć więc dzieci niech się nie wymądrzają i mieszają z błotem.
Hala Madrid!Hala PEPE!
2009.04.23, godz. 19:17, rudinho09
ramblas

np spotkac sie z pokrzywdzonymi zawodnikami Getafe,oficjalnie ich przeprosic,najlepiej jakby zorganizowali wspolna konferencje prasowa,o ile Casquero sie zgodzi,ale wydaje mi sie ze tak
2009.04.23, godz. 19:14, ramblas
Jak można z tej sytuacji wyjść z "podniesioną głową"?
2009.04.23, godz. 19:10, El Rey
Pepe już zakończył sezon
2009.04.23, godz. 19:05, sergioramos993
rudinho09

Popieram

a Barthezz#1 Ty chyba nie jestes normalny:)

Gram na defensywnym i nie raz poturbowałem kolesia do tego stopnia że czerwoną bez zastanowienia dostałem...nawet dostałem w najważniejszym momencie meczu...przegraliśmy prze zemnie AWANS!!!
Mało co sie nie załamałem...też już nie chciałem grac....wróciłem po 2 miesiącach i jestem ważnym ogniwem zespołu...m.in ode mnie zaczynaja układac skład na mecze...


2009.04.23, godz. 19:05, Pipen7
Teraz trza wesprzeć swojego gracza i tyle ;]

każdemu może się zderzyć.

np. taki Maradona w Barcelonie z A.Bilbao to tam ostro z butów siekał graczy jak bójka była
2009.04.23, godz. 19:04, nani
Jestem za pepe Juanito też się zdarzyło a poza tym Pepe jest spokojnym piłkarzem i nie wytrzymał nerwów może na 3 mecze go ukarać a nie na 10!!! Kto jest za mną niech pisze!!
2009.04.23, godz. 19:02, sergioramos993
Jestem z Pepe!!!
Po prostu głupi błąd...stało się...a wiemy że co się stało to sie nie odstanie;/
a Pepe jest KIMS w Realu...bez niego to nie ta sama defensywa

HALA PEPE!!!!!!!!!!!!!!!!
2009.04.23, godz. 19:00, fanUTD
pepe musi sielleczyc! taki przejaw agresji jest niedopuszczalne.rozumie walka cialo cialo ale takie cos
2009.04.23, godz. 18:44, Madridista23
Musi się chłopak podnieść
2009.04.23, godz. 18:44, MaszerujAlboGiń
Barthezz#1
Idź pomyśl nad tym co piszesz i wróć.

Deco i Carvalho mają racje trzeba wspierać Pepe. Wszyscy wiedzą, że zachował się nieodpowiedzialnie i głupio. Trzeba mu pomóc ;)
2009.04.23, godz. 18:40, rudinho09
jest ofiara,poniesie kare i zrozumie ze zrobil zle
2009.04.23, godz. 18:39, hugo2406
Ty barthezz#1 ciekawy jestem jak Ty bys sobie poradził z presja w takim meczu jak ten ?
2009.04.23, godz. 18:38, karass
Tak bo pepe jest teraz najwieksza ofiara swojej głupoty./
2009.04.23, godz. 18:37, rudinho09
barthezz#1

a co maja zrobic,powiedziec "pepe jestes do dupy i idz sie powies"??kazdy popelnia bledy
2009.04.23, godz. 18:35, barthezz#1
no matko........ koleś kopnął przeciwnika, przywalił 2, obraził sędziego i jeszcze koledzy mają go wspierać?
Pod ziemie niech się schowa ze wstydu. Już pomijam zachowanie, ale w najważniejszym momencie sezonu wyleciał ze składu tylko i wyłącznie z własnej winy.
2009.04.23, godz. 18:33, rudinho09
piekny gest

btw,Deco jakos szybko zgasl w Chelsea ;p
2009.04.23, godz. 18:32, realista-wojtek
i dobrze,niech go wspierają
2009.04.23, godz. 18:32, Zizou 1
No i ma rację PEPE potrzebuje trochę spokoju i wsparcia ze strony kolegów

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama