REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2009.04.14, godz. 21:27, Pioti / realmadrid.com, własne

Raúl znaczy sukces

300, 220, 313… Po cóż frazesy, wystarczą liczby. A te mówią o Raúlu wszystko. Najlepszy strzelec Los Blancos w historii, zdobywca największej liczby goli w La Liga w barwach Realu Madryt, 694 występy w białej koszulce i królewskim herbem na piersi. A wszystko wskazuje na to, że El Siete nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. W niedzielnym spotkaniu przeciwko Realowi Valladolid na Santiago Bernabéu kapitan Królewskich pobił kolejny rekord.

Zakończone wynikiem 2-0 spotkanie, okraszone bramką, było jego trzechsetnym zwycięskim meczem w Primera División. Tylko Zubizarreta i Manolo Sanchis mają na koncie więcej zwycięstw w lidze hiszpańskiej od naszego kapitana. Bramkarz Barcelony odniósł 333 zwycięstwa w 622 meczach, Sanchis może się pochwalić 312 wygranymi w 523 spotkaniach. Raúl może oczywiście pobić i ten rekord. Wszystko w jego nogach. W Realu Madryt obecnie jest jeszcze dwóch zawodników, którzy ewentualnie będą mogli poszczycić się dołączeniem do grona "300" - są to Casillas oraz Guti. Nasz portero Realu Madryt w 339 spotkaniach odniósł 206 zwycięstw, Guti natomiast z 360 meczów wygrał 205.

El Capitán, w ciągu piętnastu lat spędzonych na hiszpańskich boiskach, zmierzył się z trzydziestoma ośmioma zespołami. Trafiał do siatki trzydziestu pięciu z nich. Rywalem, z którym kapitan mierzył się najczęściej jest FC Barcelona. Z dwudziestu ośmiu meczów z Katalończykami Raúl zwycięsko wychodził dziewięciokrotnie, osiem razy w czasie jego dotychczasowej kariery oba zespoły zmuszone były podzielić się punktami, a jedenastokrotnie El Siete musiał przełknąć gorycz porażki z odwiecznym rywalem.

Następnym zespołem jest rywal Barcelony zza miedzy - Espanyol, z którym dane mu było grać dwadzieścia siedem razy. Odniósł siedemnaście zwycięstw, sześć porażek i cztery remisy. Z Athletikiem Bilbao kapitan Królewskich zmierzył się dwadzieścia sześć razy. Czternaście tychże potyczek zakończyło się jego triumfem, siedem razy Raúl zmuszony był uznać wyższość Basków. Espanyol jest zespołem, z którym w swojej karierze Raúl wygrywał najczęściej, bo aż siedemnaście razy. Drugą drużyną pod tym względem jest Atlético Madryt. Legendarna 7 wygrała piętnaście z dwudziestu pięciu meczów z lokalnym rywalem.

Espanyol jest także jego ulubioną ofiarą. Bramkarze drużyny z Katalonii, podczas piętnastu sezonów gry kapitana w La Liga, musieli wyjmować piłkę z siatki po jego trafieniach aż szesnaście razy. Na drugim miejscu w tym gronie znalazł się Real Valladolid. Raúl dołączył do grupy "300" strzelając gola właśnie drużynie ze środkowej Hiszpanii.

Wiele za nim, jeszcze więcej przed nim. Już teraz Raúl Gonzalez Blanco jest żywą legendą Realu Madryt, a my możemy dziękować Bogu, że jesteśmy świadkami jego wyczynów. Niechaj duch Juanito strzeże naszego kapitana od zdobycia jeszcze jednego "trofeum" - czerwonej kartki.

REKLAMA

Komentarze

2009.04.17, godz. 23:21, El Rey
Chciałbym mu pokazać czerwoną kartkę
2009.04.16, godz. 15:50, Kanar1990
real to H*je
2009.04.16, godz. 11:08, zorrus1
Cóż.. Chwała Raúlowi, ale niestety on ma już swoje lata.. Jego 21 bramek w obecnym sezonie świadczy nienajlepiej o drużynie, bo jeśli Raúl ma być killerem w Realu to czarno to widzę.. I chociaż niezmiernie go cenię za przeszłość, za walkę i poświęcenie, brakuje mu szybkości, dryblingu, mocnego strzału, techniki i jeszcze paru innych walorów, które po prostu przemijają z wiekiem i trzeba się z tym pogodzić. Raúl był, jest i będzie wielki, ale czas na zmianę roli w drużynie.
2009.04.16, godz. 10:36, maluka
Moj kochany** Zawsze dla mnie bedziesz najlepszy i dziekuje Tobie za wszystko:)
2009.04.15, godz. 22:42, kubaaa7
lukasz1007 - moze dlatego ze zagral najwiecej meczy ze wszystkich napastnikow....??
2009.04.15, godz. 20:24, lukasz1007
Jeśli Raúl jest taki słaby to jakim cudem strzelił najwięcej goli w zespole? Uważacie, żę jego 21 goli samo wtoczyło się do bramki?
2009.04.15, godz. 19:58, lukasz s
Ten Piłkarz jest nie samowity
2009.04.15, godz. 18:15, Raul7_fan
Niektórzy mówią ze Raúl strzela do pustej bramki, dobija albo strzela z kilku metrów a zobaczcie sobie na Drogbę on tez strzela podobne bramki i tez z glówki jak Raúl. Ja nie chce w zaden sposob obrazic Drogbę nawet uznaje go za uniwersalnego napastnika jest szybki silny dobrze gra glowa jeden z najlepsych jak nie najlpeszy napastnik oczywiscie po Raúlu:). Jak by nie wiek Didiera to wlasnie jego chcialbym widziec w Realu ale i tak bym go kupil teraz bo i tak pogra z 3 sezony.
2009.04.15, godz. 16:33, Sana92
Niesamowity jest.
2009.04.15, godz. 16:06, kubaaa7
rekordy w tym sezonie bije tylko to nie zmienia faktu ze jak na pilkarza z pierwszego skladu takiej druzyny jak real madryt gra zenujaco
2009.04.15, godz. 15:56, Dennis
300, 220, 313… Po cóż frazesy, wystarczą liczby. A te mówią o Raúlu wszystko. Najlepszy strzelec Los Blancos w historii, zdobywca największej liczby goli w La Liga w barwach Realu Madryt, 694 występy w białej koszulce i królewskim herbem na piersi. A wszystko wskazuje na to, że po tym sezonie florentino perez pozbedzie sie El Capitano.

niech ino sprobuje !
2009.04.15, godz. 15:03, mat243
Raúl zawsze był WIELKIM PIŁKARZEM i tak zostanie :]
2009.04.15, godz. 14:09, doctordre
vandeman trafił w sedno. Raúl się już kończy i tyle, obecnie jest średniakiem, taki Negredo w przeciętnym klubie strzela więcej bramek niż Raúl w Realu. Powiem więcej w tym momencie to Raúl takiemu choćby Pato czy Drogbie może buty czyścić. Obecnie Raúl to poziom co najwyżej Pizarro.
2009.04.15, godz. 13:37, Egooo
vandeman popieram w 100% twoje zdanie ,są tutaj po prostu ludzie ograniczeni umysłowo i zapatrzeni w dziadka Raúla który się nie nadaje już na Real i wszyscy wiedzą że do puki on będzie w 1 składzie nic nie wygramy na arenie między narodowej (jesteśmy zakładnikami Raúla )
2009.04.15, godz. 12:24, dorota
HALA RAUL ten to dobiero bije rekordy
2009.04.15, godz. 12:13, marcin_diarra15
Hala Raúl
2009.04.15, godz. 11:15, vandeman
Raúl znaczy sukces??? Jaki sukces osiągnął klub w tym sezonie??? Ach rozumiem - to news, przy którym wielbiciele Raúla, a nie Realu dokonują zbiorowych samogwałtów podnieceni jego na siłę wymuszanymi dokonaniami.
2009.04.15, godz. 10:28, galaktyczny.
elliott
Per "robaczku" możesz mówić do taty, który cie pięknie wychował na człowieka, który merytoryczne argumenty odpiera chamstwem.

Normalni kibice
Raúl jest wielkim piłkarzem, ma fenomenalne rekordy, przepiękną karierę. Jednak dziś nie zasługuje na grę w pierwszej jedenastce. Wierzcie mi, że im szybciej skończy się nietykalność Raúla, tym prędzej zaczniemy wygrywać tytuły. Jeśli Raúl będzie w super formie, ok, niech gra. Dodam, że snujący się po murawie El Siete sobie tak naprawdę przynosi ujmę. Niech gra, ale nie za wszelką cenę.
2009.04.15, godz. 10:13, assassin
elliott gnoju ty nie jesteś żadnym partnerem do rozmowy.W ogóle nie wiem jak zwróciłem na ciebie śmieciu uwagę.Chociaż twoje kretyństwo bije po oczach może dlatego.
2009.04.15, godz. 10:09, elliott
olajuwon munchhausen galaktyczny marcin assassin egoo (a może eto'o????) znam OSOBIŚCIE poważniejszych i co za tym idzie bardziej godnych podziwu fanów barcelony niż wy robaczki, przynosicie, choć nie chcę używać górnolotności hehe, hańbę klubowi i jego legendom (tak tak buraki!!!! wszystkim bez wyjątku!!! nie tylko naszemu obecnemu kapitanowi) swoim prostackim myśleniem, nie będę przytaczał jakiejś przytłaczającej historii by wam odpowiedzieć na wasze bezproduktywne ględzenie bo laicy tacy jak wy i tak pewnych kwestii nie zrozumieją ale nie jesteście godni zrozumieć czym jest Real Madryt i ludzie którzy tworzą jego Wielkość
2009.04.15, godz. 10:01, kubek23
Witam wszystkich kibiców Królewskich!
Normalnie nie zabieram głosy na forach i komentarzach ale teraz po prostu nie mogę przełknąć nieświadomości i głupoty człowieka, który dla mnie nie ma w ogóle pojęcia o piłce a tym bardziej o realu!
A więc panie olajuwon, nie spytam nawet na jakiej podstawie piszesz takie bzdury o Raúlu tylko jakim prawem?! A może powinienem spytać ile masz lat bo zapewne jesteś kibickiem piłkarzy typu beckham i cristiano ronaldo czyli medialnych i wypicowanych gwiazdorów z okładek kolorowych pseudo sportowych czasopism pokroju np bravo sport gdzie dostałeś może naklejkę i powiesiłeś sobie w szatki w podstawówce! Nie bardzo mi się chce tłumaczyć Ci kim dla Realu jest Raúl bo każdy prawdziwy kibic to wie. Natomiast nauczony szacunku do innych i wiedzący co nieco (na pewno więcej niż ty) o piłce znam piłkarzy o których piszesz i faktycznie byli to zawodnicy nietuzinkowi. Aczkolwiek co się tyczy tzw piłkarzy galaktycznych, których mieliśmy przyjemność oglądać w Madrycie to nie Raúl im zawdzięcza sławę ale oni Jemu! Dość powiedzieć, że żaden z tych zawodników nie był w stanie wygryźć Go ze składu a ich czas przemijał bezpowrotnie po kilku sezonach natomiast EL Siete jest tam dalej i cały czas udowadnia jakim jest wielkim piłkarzem! Więc ty mały człowieczku zanim obrazisz kogoś następnym razem to posiedź trochę w statystykach np, pogrzeb w historii ale najlepiej nie wypowiadaj się po prostu na tematy, o których nie masz pojęcia! Pozdrawiam wszystkich PRAWDZIWYCH KIBICÓW REALU! HALA MADRID!
2009.04.15, godz. 10:01, zbz
xxkris ja przeczytalem tylko twoj i naszczescie trafilem na sensowny koment. popieram raul strzeli w nastepnym sezonie wiele bramek jesli bedzie dobra pomoc. widzicie jak gra raul? wyrecza pomoc a czasem nawet obrone a musi byc w polu karnym i dostawac podania konkretne centry na glowe lub noge. to wielki pilkarz. jego ''niby nizsza liczba bramek'' to nie dokonca jego wina a asystujacych
2009.04.15, godz. 09:22, xxkris
zero dyskusji nawet nie czytam komentarzy podejrzewam ze sa tacy co krytykuja ale to pewnie dzieciaki ktorze Real znaja od 2 lat Raúl jestes wielki za rok za 10 lat za 50 jak dozyje tez bede tak myslal
2009.04.15, godz. 09:17, akrhcp
bobinho7
Im Raúl gra bliżej własnej bramki (a to ostatnio dzieje się coraz częściej), tym większe prawdopodobieństwo, że w końcu zarobi czerwień. Juz kilka wślizgów mu to wróżyło :)
2009.04.15, godz. 08:09, perszing184
hala Raúl
hala madrid

2009.04.15, godz. 07:34, bobinho7
Raúl i czerwona kartka - to się nigdy nie stanie :)
2009.04.15, godz. 07:25, Ave socio
olajuwon - koleś jesteś śmieszny, wręcz żałosny. jak uwazasz ze kariera raula jest marna a on sam jest drugo planowym aktorem tego wszystkiego czego dokonał to musisz miec problemy z głowa. Ja bym sie zastanowił czy jesteś taki tepy czy coś ci na rozum padło. ;) pozdrawiam ułomnych co mogą tylko krytykowac a sami znaja się na piłce gorzej niż moj 5 letni brat. Raúl juz ma swoje lata, zawsze crackiem nie bedzie. Jego zcas mija, al to czego dokonał w głowie się nie mieści, Zycze Tobie żebys dokonał CHOCIAZ 1/1000 tego co osiagnał raul ;)
2009.04.15, godz. 03:31, olajuwon
Hehe
Sytuacja Raúla w Realu przypomina mi Kim Dzong Ila w Korei Północnej. Wszyscy uwielbiają tam tego przywódcę, bo żyją w nieświadomości. Nie wiedzą, że gdzie indziej jest lepsze życie. Tak samo jest w Realu. Ogłupieni kibice, uwięzieni zakładnicy przeciętności przypadkowego piłkarza dokonują masowych samogwałtów nie wiedząc, co by było, gdyby przez te 15 lat w ataku Realu grał nie Raúl, a np. Ruud, Higuain albo Hunter. W tym senonie w 29 meczach strzelił 15 bramek (w tym 7 Sportingowi i Espanyolowi przy ustalonych wynikach). To i tak lepszy dorobek niż cała jego kariera, w której nie zdobywał pół gola na mecz. Zrozumiałbym to jeszcze, gdyby Raúl potrafił rozgrywać, gdyby miał tak jak Bergkamp, któremu nie dorasta piłkarsko do pięt więcej asyst niz bramek. Nic z tych rzeczy. To po prostu przeciętny piłkarz, któremu sukcesy zapewniali zawodnicy pokroju Figo, Zidane czy ostatnio w lidze Ruud. Bez nich jest nikim, co pokazują ostatnie klęski w Lidze Mistrzów. Ale żyjcie sobie dalej w swoich zakłamanych czasoprzestrzeniach, gdzie Raúl prowadzi zespól do zwycięstw. Pomarzyć dobra rzecz. Szkoda tylko, że przez takich ludzi cierpi dobro klubu.
2009.04.15, godz. 01:29, elliott
munchhausen galaktyczny marcin assassin egoo (a może eto'o????) znam OSOBIŚCIE poważniejszych i co za tym idzie bardziej godnych podziwu fanów barcelony niż wy robaczki, przynosicie, choć nie chcę używać górnolotności hehe, hańbę klubowi i jego legendom (tak tak buraki!!!! wszystkim bez wyjątku!!! nie tylko naszemu obecnemu kapitanowi) swoim prostackim myśleniem, nie będę przytaczał jakiejś przytłaczającej historii by wam odpowiedzieć na wasze bezproduktywne ględzenie bo laicy tacy jak wy i tak pewnych kwestii nie zrozumieją ale nie jesteście godni zrozumieć czym jest Real Madryt i ludzie którzy tworzą jego Wielkość

2009.04.15, godz. 00:41, Munchhausen
I znowu to publiczne onanizowanie się przed zdjęciem Raúla. Ludzie! Ja rozumiem, gość ma OGROMNE zasługi dla Realu, ale na chwilę obecną jego gra ogranicza się do snucia po boisku, klaskania i bezproduktywnego nabijania kolejnych kilometrów. Na tle wymagających rywali nie istnieje i w tym upatruję przyczyny naszych corocznych klęsk w lidze mistrzów. Ba! Moim zdaniem prawdziwym kapitanem naszej drużyny jest w tej chwili Iker, bo to on swoją postawą na boisku podnosi morale drużyny. Dokonuje cudów, zmienia losy meczów... słowem: odwala robotę Raúla. Prawda jest dla tego ostatniego pana okrutna - zaangażowanie nie zastąpi umiejętności. Raúl tyle lat pracował w pocie czoła na szacunek kibiców i szkoda, że teraz chce to wszystko zniszczyć swoim brakiem umiaru. Jego czas w Realu się skończył. Nie mam nic przeciwko powtórzeniu w klubie wariantu z reprezentacji Hiszpanii. Stanowcze NIE dla grania za zasługi!

Raúl znaczy sukces. Taaa... Nasza hegemonia w Lidze Mistrzów tylko to potwierdza :/
2009.04.15, godz. 00:16, galaktyczny.
lukasz1007
Iker, Ramos, Pepe, Canna, Heinze, VdV, Sneijder, Lass, Robben, Higuain, Hunter.

Źle?
2009.04.15, godz. 00:02, lukasz1007
Jeśli Raúl maiłby siedzieć na ławce to kogo byście za niego wstawili z obecnego składu?
2009.04.14, godz. 23:41, galaktyczny.
Rudynho
"(...) jak jesteście tacy madrzy to sami pokażcie, że jesteście lepsi."
Nie kompromituj się z takimi tekstami. To Raúl jest zawodowcem, nie my. Taki już przywilej kibica, że może oceniać. Jeśli komuś gra El Siete się nie podoba, może to napisać, nie musi pokazywać, że gra lepiej sam w piłkę. Od pokazywania umiejętności są zawodowcy typu Torres czy Lampard.

Raúl ma zasługi, ok, nikt nie kwestionuje tego. Jednak jeśli chcemy wygrywać LM, nasz kapitan musi wziąć odpowiedzialność w swoje ręce, tak jak dziś zrobił Lampard. Raúl występuje na zbyt ważnej pozycji, żeby mógł przespać mecz, jak to zrobił w meczu z LFC.
2009.04.14, godz. 23:38, assassin
A klaskanie?Czy ktoś to policzył,bo wydaje się,że tu też jest liderem?Rozumiem,że musimy się dowartościować po żenująco słabym występie w LM i niezbyt ciekawej grze w lidze,który to obraz tworzy także Raúl.Dla lepszych zespołów nie jest on żadnym zagrożeniem.Zero ruchu,zero zaskoczenia,a mity o jego wielkiej przydatności w pomocy to tylko mity ludzi,którym ciężko jest przyznać rację,że Raúl dramatycznie osłabł.Rozumiem też,że mało opłacalne jest trzymanie na ławce piłkarza który zarabia w Realu największą kasę i który co by o nim nie powiedzieć jest legendą klubu.Nie rozumiem tylko dlaczego cierpi na tym Real.Jeżeli nie zwiększymy szybkości gry, ruchliwości(co by to nie oznaczało),inteligencji i wyszkolenia technicznego zawodników to po raz kolejny będziemy oglądać jak w LM walczą różne drużyny bez udziału Realu.Bez oglądania się na legendy,bo tych już u nas było wiele.
2009.04.14, godz. 23:32, raulito777
Rudynho
Swieta prawda Raúl jest najlepszy !!!!!
ZLOTA PILKA DLA RAULA!
2009.04.14, godz. 23:23, Mirek-Zizu-5
RAUL .... legenda wiecznie zywa..............
2009.04.14, godz. 23:16, paula9191
już nawet nie wiem co napisać....legenda
Co to będzie za Real jak on odejdzie, skończy się coś pięknego...ciesze się,że żyje w czasach gdzie mogę oglądać takiego piłkarza jak Raúl...to co robi jest niesamowite.
2009.04.14, godz. 23:16, Astonic
http://blogs.laweekly.com/ladaily/condom.jpg
a można było tego uniknąć...
2009.04.14, godz. 23:12, Rudynho
egooo weź sie lepiej nie odzywaj na temat RAULA. jak nie umiesz docenic tego con on dla nas robił robi i będzie robil a jeśli chodzi o Lamparda to zobaczymy jak będzie miał 32 lata
2009.04.14, godz. 23:03, ronaldo99999
Niektórzy nie potrafią docenić tego, że oglądają jednego z najlepszych piłkarzy w historii. Raúl strzela, pracuje, dowodzi, walczy, czego więcej wam trzeba. On nawet jak zostanie królem strzelców, to dalej będzie przez was niedoceniany i wyśmiewany. Phi, jesteście malutcy w porównaniu do wielkości Raúla!!!
Hala Madryt!!
Hala Raúl!!
2009.04.14, godz. 22:54, Egooo
Bo ja kibicuje drużynie ponad wszystko a nie dziadkowi Raúlowi i tyle dla mnie jest już słaby
2009.04.14, godz. 22:51, Nyarlathotep
Wstyd, k**wa wstyd, że Real ma takich 'kibiców'...
2009.04.14, godz. 22:51, smoqu
Tytuł jest kłamstwem. W zespole narodowym Raúl grał była lipa. Odszedł i od razu Hiszpania wygrała EURO i gra świetnie :)

Oczywiście to żart, ale i tak dla mnie Raúl nie jest w 5 najlepszych napastników w Primera Division . Za rok wygramy LM i wtedy powinien udać się na emeryturkę, a najlepiej żeby strzelił jescze mnóstwo goli do tamtego czasu :)
2009.04.14, godz. 22:48, Egooo
Rudynho
Dobrze że tacy ograniczeni ludzie jak ty nie mają wpływu na wielkie drużyny ,Raúl jest już wypalony zobacz co robił dzisiaj Frank Lampard człowieku szok a nasz kapitan obala się o własne nogi szkoda gadać byle do końca sezonu bo już nie mogę na niego patrzeć
2009.04.14, godz. 22:48, ronaldo99999
SatyryK nie prawda, a poza tym strzela bramki:)
2009.04.14, godz. 22:45, Rudynho
grzać ławe to ty możesz pod blokiem a nie on co ten gigs teraz osiąga to manchester jest dobry a nie gigs a co do del piero sie zgadzam ale on sie już skończył a raul nie
2009.04.14, godz. 22:43, Egooo
Rudynho

Del Piero / Ryan Giggs mam jeszcze wymieniać
proszę cie jego czas dobiega końca mam nadzieje że od nowego sezonu będzie grzał ławę
2009.04.14, godz. 22:43, SatyryK
Co z tego jak gra kiepsko ?...
2009.04.14, godz. 22:40, Rudynho
macie cos do Raúla? to pokażcie mi innego zawodnika jego formatu z taki sukcesami i osiągnieciami i z tyloma bramkami. bujajcie się od niego. jak jesteście tacy madrzy to sami pokażcie, że jesteście lepsi. RAUL jest wielki! HALA MADRID! HALA RAUL!
2009.04.14, godz. 22:40, piotrek9471
Od napastnika nie oczekuje się że dostanie piłke na połowie objedzie wszystkich i strzeli ładnego gola. Napsstnik ma się znaleść tam gdzie powinien i czy strzeli bramke z 40 metrów czy z 2 metrów to nie ma różnicy
2009.04.14, godz. 22:35, Nyarlathotep
sorry za double ale coś mi sie chrzani z netem
2009.04.14, godz. 22:34, Nyarlathotep
Ten kto mówi, że na pustą bramkę łatwo jest strzelić niech pokaże mi piłkarza który strzela więcej goli na tą pustą bramkę. To jest jedna z najważniejszych umiejętności dobrego napastnika. Umiejętność przewidywania i dobrego ustawienia.

"my możemy dziękować Bogu, że jesteśmy świadkami jego wyczynów."
Podpisuję się pod tym. Zamiast się cieszyć, że mogą oglądać w akcji takiego piłkarza to narzekają nie wiadomo na co. Jesteśmy k**wa farciarzami. Tak jak my nie widzielismy Pele czy wielu innych wielkich piłkarzy tak za kilka lat ludzie będą żałować, że nie mogli oglądać meczów z udziałem Raúla.
2009.04.14, godz. 22:33, galaktyczny.
Zobaczcie sobie jak gra kapitan zespołu w LM... Mowa o Lampardzie oczywiście, który strzela piękne i decydujące bramki, a nie snuje się bez sensu po boisku. Ja tego oczekuje od Raúla. Piłkarze Realu też tego oczekują.
2009.04.14, godz. 22:28, Nyarlathotep
Ten kto mówi, że na pustą bramkę łatwo jest strzelić niech pokaże mi piłkarza który strzela więcej goli na tą pustą bramkę. To jest jedna z najważniejszych umiejętności dobrego napastnika. Umiejętność przewidywania i dobrego ustawienia.

"my możemy dziękować Bogu, że jesteśmy świadkami jego wyczynów."
Podpisuję się pod tym. Zamiast się cieszyć, że mogą oglądać w akcji takiego piłkarza to narzekają nie wiadomo na co. Jesteśmy k**wa farciarzami. Tak jak my nie widzielismy Pele czy wielu innych wielkich piłkarzy tak za kilka lat ludzie będą żałować, że nie mogli oglądać meczów z udziałem Raúla.
2009.04.14, godz. 22:26, Nyarlathotep
Ten kto mówi, że na pustą bramkę łatwo jest strzelić niech pokaże mi piłkarza który strzela więcej goli na tą pustą bramkę. To jest jedna z najważniejszych umiejętności dobrego napastnika. Umiejętność przewidywania i dobrego ustawienia.

"my możemy dziękować Bogu, że jesteśmy świadkami jego wyczynów."
Podpisuję się pod tym. Zamiast się cieszyć, że mogą oglądać w akcji takiego piłkarza to narzekają nie wiadomo na co. Jesteśmy k**wa farciarzami. Tak jak my nie widzielismy Pele czy wielu innych wielkich piłkarzy tak za kilka lat ludzie będą żałować, że nie mogli oglądać meczów z udziałem Raúla.
2009.04.14, godz. 22:26, chamartin7
Rafał7kaczor...

Villa ma 22 gole na koncie i w tym 7 z karnych.Raúl ma tych goli 15 i z karnego nie trafił ani razu.Jesli chodzi o liczbe rozegranych minut w lidze to kapitan ma ich o około 100 więcej niż El Guaje.
2009.04.14, godz. 22:25, Nyarlathotep
Ten kto mówi, że na pustą bramkę łatwo jest strzelić niech pokaże mi piłkarza który strzela więcej goli na tą pustą bramkę. To jest jedna z najważniejszych umiejętności dobrego napastnika. Umiejętność przewidywania i dobrego ustawienia.

"my możemy dziękować Bogu, że jesteśmy świadkami jego wyczynów."
Podpisuję się pod tym. Zamiast się cieszyć, że mogą oglądać w akcji takiego piłkarza to narzekają nie wiadomo na co. Jesteśmy k**wa farciarzami. Tak jak my nie widzielismy Pele czy wielu innych wielkich piłkarzy tak za kilka lat ludzie będą żałować, że nie mogli oglądać meczów z udziałem Raúla.
2009.04.14, godz. 22:19, Konop
Tylko, że żeby mieć przed sobą tę "pustą bramkę" to sobie trzeba pozycję wypracować.
2009.04.14, godz. 22:18, Rafal7Kaczor
ale pieprzycie głupoty, jest w słabej formie? popatrzcie np. na Henry'go, który też nie imponuje grą, a w Arsenalu był gwiazdą, tak o wielu można powiedzieć, co Wy macie do niego, jeżeli z nim Real wygrywa mecz za meczem, to, że Barça przeżywa najlepszy moment w historii klubu, to nie wina Raúla, tyra za dwóch. Mobilizuje innych. Znajdźcie mi piłkarza, który rozegrał tyle meczów i nie dostał czerwonej kartki, no i który dostał mnie żółtych. Nie ma takiego. Nie pieprzcie, że strzela do pustych bramek, Eto to jakich trafia? Ma trudniejsze sytuacje? A Villa ile już karnych wykonał, chyba 6, a Raúl jak się nie mylę to raz to zrobił
2009.04.14, godz. 22:16, chamartin7
Zawodnik w słabej formie strzela 21 bramek a sezon sie jeszcze nie skończył.Nic tylko pogratulować rozumu skoro podpowiada Wam takie wnioski.
2009.04.14, godz. 22:16, Nyarlathotep
Ten kto mówi, że na pustą bramkę łatwo jest strzelić niech pokaże mi piłkarza który strzela więcej goli na tą pustą bramkę. To jest jedna z najważniejszych umiejętności dobrego napastnika. Umiejętność przewidywania i dobrego ustawienia.

"my możemy dziękować Bogu, że jesteśmy świadkami jego wyczynów."
Podpisuję się pod tym. Zamiast się cieszyć, że mogą oglądać w akcji takiego piłkarza to narzekają nie wiadomo na co. Jesteśmy k**wa farciarzami. Tak jak my nie widzielismy Pele czy wielu innych wielkich piłkarzy tak za kilka lat ludzie będą żałować, że nie mogli oglądać meczów z udziałem Raúla.
2009.04.14, godz. 22:15, Krzysiek91
Weźcie co go tak krytykujecie.....
Nie kapuje tych co tak na niego jadą.Niech jakiś zawodnik przynajmniej w połowie zrobi tyle co on
RAUL THE BEST
2009.04.14, godz. 22:09, Remcioo_o
PatrykRaúl07
Zgadzam się z tobą... Inny piłkarz by dupy nie ruszył i by nie strzelił na pustą. Natomiast Raúl wie gdzie i kiedy się ustawić... Weście go docencie,a nie ciągle coś do niego macie...

2009.04.14, godz. 22:07, ciufa
policzcie jeszcze ile razy puscilbąka na boisku.. to wszystko ladnie wyglada, tylko szkoda ze na boisku jakos Raúl nie moze udowodnic od jakiegos czasu swojej wielkosci, pomimo tego ze praktycznie nonstop gra w pierwszej 11
2009.04.14, godz. 22:02, PatrykRaul07
tomus57

i tu się mylisz... trafienie na pustą bramkę to też wyczyn... trzeba wiedzieć gdzie się znaleźć jak podstawić tą nogę aby piłka wpadła do tej "pustej bramki".
2009.04.14, godz. 22:02, mejia
liczby liczbami ale nic nie zmieni tego, że Raúl się starzeje i powinien częściej siadać na ławce
2009.04.14, godz. 22:01, dorota
HALA RAUL
2009.04.14, godz. 22:00, MYSZa7
Obecnie to jest w słabej formie,ale i tak jest żywą legendą klubu :)
2009.04.14, godz. 21:56, james15
tomus57
to źle, że Raúl strzela na pustą bramkę???
moim zdaniem, jeśli potrafi się odpowiednio ustawić i strzelić gola, nawet do pustej bramki, to powinniśmy mu za to dziękować, a nie wypominać.
zrozum, że Real potrzebuje jednego takiego, co będzie tą nogę dostawiał i jak dla mnie lepiej, żeby to był Raúl, a nie kto inny.
Raúl w tym sezonie pobił już kilka rekordów klubowych, których nikt może nie pobić przez wiele lat, więc nikt nie powinien narzekać. Pamiętam, jak Raúl 3,4 sezony temu strzelał bardzo mało goli, ale przetrwał krytykę i teraz jest najlepszym strzelcem zespołu. Cokolwiek powiedziecie, Raúl ma w tym momencie 21 goli, a do końca sezonu zostało 8 kolejek ligowych. Jeśli strzeli 5 goli(jest to w zasięgu) osiągnie najlepszy wynik od 8 lat. Ma w tym momencie 31 lat i byłby to bardzo dobry wynik.
2009.04.14, godz. 21:46, Krzysiek91
kris_zabrze
No komuś napewno haha xD Ale jak ładnie sie to czyta :D hehe
2009.04.14, godz. 21:45, Kazik z sulcia
założe się że Raúl sam stracił rachubę
2009.04.14, godz. 21:40, kris_zabrze
komu sie chce to wszystko liczyc xD
2009.04.14, godz. 21:40, tomus57
Konop to chyba ty jestes "dobry". Raúl najlepsze lata ma juz za soba teraz tylko klaszcze albo strzela na pusta bramke
2009.04.14, godz. 21:35, Casines
niesamowite że El Siete nie dostał jeszcze czerwonej kartki ;]
2009.04.14, godz. 21:33, Konop
Raúl nawet jak nie gra nic wielkiego to i tak bardzo bardzo! dużo daje drużynie ;]
2009.04.14, godz. 21:33, Konop
pitorekfan > kawał dnia. Dobry jesteś hahaha
2009.04.14, godz. 21:32, Prelude
on powinien co raz częściej grzać ławkę, w miejsce Raúla potrzebny jest szybki perspektywiczny napastnik
2009.04.14, godz. 21:32, michary91
hala raul
2009.04.14, godz. 21:31, piotrekfan
Raúl jest wielki i tyle ale uczciwie mówiąc obecnie powinien grzać ławę i ewentualnie wchodzić na końcówki a nie VdV.
2009.04.14, godz. 21:31, Hades15
brawo Raúl ;)

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama