REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2008.12.17, godz. 08:48, Rauer / as.com

Real Madryt negocjuje transfer Benzemy

Real Madryt już od półtora miesiąca negocjuje możliwy transfer Karima Benzemy. Przedstawiciel Królewskich osobiście udał się kilka tygodni temu do Lyonu, aby porozmawiać z agentem zawodnika, Karimem Djazirim, samym francuskim napastnikiem, który potwierdził, że chciałby przejść do Realu Madryt, oraz z prezesem Olympique'u, Jeanem Michelem Aulasem, który dobrze znany jest z tego, że negocjacje z nim nie należą do najłatwiejszych. Real Madryt mógł się o tym przekonać trzy lata temu, kiedy to kupił Mahamadou Diarrę za 26 milionów euro.

Królewscy wiedzą, że Benzema będzie drogi. Zdają sobie sprawę z tego, że cała operacja może wynieść aż 50 milionów euro. Mimo to nie chcą czekać na ostatnią chwilę, dlatego już teraz rozpoczęli pierwsze starania o Francuza. Nikt w klubie nie chciałby bowiem, aby powtórzyła się sytuacja z poprzedniego okienka, kiedy to wszystko musiało być załatwiane na ostatni dzwonek. Chociaż transfer Karima miałby się odbyć dopiero po zakończeniu tego sezonu, to Real Madryt chce mieć jak najszybciej wszystko domknięte na ostatni guzik.

Mijatović
Real Madryt od dwóch sezonów śledzi poczynania Benzemy, który jest ulubieńcem Pedji Mijatovicia. Czarnogórzec obstawia, że francuski napastnik niedługo będzie jednym z najlepszych piłkarzy na świecie. Jeszcze do tego sezonu transfer Karima wydawał się być praktycznie niemożliwy do zrealizowania. Ale teraz Królewscy uznali, że nadarzyła się idealna okazja do tego, aby przeprowadzić ofensywę. Sam zawodnik nie ukrywa, że chce grać tylko i wyłącznie dla Realu Madryt. Wie już o tym zarówno zarząd Blancos, jak i prezes Lyonu. Słowa, jakie Karim wypowiedział przed dwoma dniami, są początkiem strategii, jaką przygotował wraz ze swoim agentem. Celem jest transfer do Realu Madryt.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2009

Komentarze

2008.12.22, godz. 17:21, El Rey
Nie lubię go
2008.12.18, godz. 17:00, Dennis
zapraszamy!
2008.12.18, godz. 10:42, marek11
swietnie strzela wolne
2008.12.17, godz. 23:45, ronaldo99999
lolex zastanów się co piszesz;/(podpowiem, że o RvN'ie), Benzama by się przydał i to bardzo, jestem jak najbardziej ZA, uwielbiam go:):)!!
2008.12.17, godz. 22:27, delRey
To powinien być priorytet nad priorytetami!!
Jest wart każdej ceny.
2008.12.17, godz. 22:11, Raul.7.
paula9191
z byt mocne słowa ;) CL wygraliśmy :)
2008.12.17, godz. 21:58, marcin_diarra15
Powinien byc priorytetem w lecie
2008.12.17, godz. 20:12, kubaaa7
" ...oraz z prezesem Olympique'u, Jeanem Michelem Aulasem, który dobrze znany jest z tego, że negocjacje z nim nie należą do najłatwiejszych. Real Madryt mógł się o tym przekonać trzy lata temu, kiedy to kupił Mahamadou Diarrę za 26 milionów euro. "- DLA MIJATOVICA NIE MA LATWYCH NEGOCJACJI DLA NIEGO SA TYLKO B.TRUDNE I NIEMOZLIWE DO ZREALIZOWANIA on za pilkarza Wisly Krakow przeplacil by 3 -krotnie
2008.12.17, godz. 19:06, lolex
benzema nie ma jak zidane czy figo 28 lat kiedy przychodzi tak samo z ronaldo bylo jeszcze kontuzje go nekaly a benzema to jedyny tego typu napastnik a jego talent jest nieporownywalny z innymi graczami realu. jak dla mnie priorytet sprzedac konia(rvn) saviole bueno jest za slaby moze jeszcze cos pokaze ale watpie.
2008.12.17, godz. 18:53, paula9191
wszystko pięknie brzmi, ale jeśli miałoby być tak jak za czasów Péreza, który kupował same gwiazdy, a Real stoczył się na dno, którego skutki widać do dziś to ja nie chce tego Benzemy!
2008.12.17, godz. 18:17, Dawid 1993
wytlumaczcie mi to po h*j nam huntelar
2008.12.17, godz. 18:13, piotrek1902
Coś pięknego się szykuje!! Benzema Arshavin, RVN, Huntelar !!!!
2008.12.17, godz. 18:03, szymon93
no ciekawe czy to prawda... jak tak to było by wspaniale Higuain Huntelaar Benzema
2008.12.17, godz. 17:32, marcin_diarra15
Przyda sie bo z Savioli nic nie bedzie
2008.12.17, godz. 17:23, Fujitsu
Xavas gruba ta ściezke musiałes koleś wciągnąc:) zejdz na ziemie
2008.12.17, godz. 17:12, Rufus92
oj jak by przyszeł to by sie działo!
bo Raúl i RvN no nie ukrywajmy juz przy końcu swoich karier.. Saviole spredać i by był napad jak złoto Pipita Hunter Karim i Bueno... !!! cudooo tylko Bueno szkoda bo to by zblokowało jego rozwój.. a tego bysmy nie chcieli wiec mam miesznae uczucia...
2008.12.17, godz. 17:06, Athlete.
Mimo wszystko chce wam przypomniec ze Saviola pod wodza raamosa gral rewelacyjnie w sevilli wiec mysle ze Ramos zna jego umiejetnosci.

co do Huntelaara. jak wiecie on zdobywa strasznie duzo bramek ale dopoki pomoc nei bediz eodbrze fukncjonowala to moze nie strzelac tylu bram
2008.12.17, godz. 16:42, paweł05
Módlmy się o to żeby go kupili!!!
To będzie transfer roku.
2008.12.17, godz. 16:39, elrosa
to samo ma się do Higuaina, może grać jako skrzydłowy. Zresztą widziałem Benzeme wiele razy w akcji i wiedzę, że jemu wogóle gra sprawia przyjemność nie raz atakował ze skrzydła czy brał sie za konstrukcję akcji:)) To jest idea transferowa wysokich lotów!
2008.12.17, godz. 16:37, obiektywnyVeB
Xavas
1. Sergio Busquets nie gra na tej samej pozycji co Iniesta, on jest DM, Andres zaś rozgrywającym jak Xavi.
2. Hleb to alternatywa na skrzydło dla Henry'ego, a Pedro i Bojan mogą grać i na szpicy i na prawej stronie.
3. Jeśli uważasz że Caceras jest słaby to obejrzyj mecz Sporting-Barça, szybko zmienisz zdanie.
4. Nie porównuj nawet Marcelo i Sylvka, że o Abidalu nie wspomnę bo to się mija z celem. Wasz chłopak musi się jeszcze wiele nauczyć.
5. Piqué grał w większości meczów ligowych, wiec trochę tego było.
6. Xavi jest poza wszelkim zasięgiem, to jeden z najlepszych rozgrywających świata, kilku może się z nim równać np. Gerard, Lampart, czy Deco. Na pewno nie Guti, bo to on jest jego odpowiednikiem w Realu nie Snejider.
7. Mówisz o przyszłości, niech będzie: Piqué, Alves, Caceras, Henrique, Busquets, Thiago, Messi, Krkic, Pedro, Assulin itd itd jest ich trochę w La Masia i Barçy Athletic.
8. Wracając do Szakhtara tam grały dość głębokie rezerwy, a bronił nie Pinto a Jorquera.
2008.12.17, godz. 16:26, grzywka76
jak by przeszedl to tak bym sie cieszyl :p Moze nie dlugo bedzie w Realu z numerem 9 :P
2008.12.17, godz. 16:22, MadridistaAtHeart
To byłby w końcu transfer na miarę tego klubu. Saviola automatycznie powinen poszukać wtedy nowego pracodawcy. Bueno miał swoje 5 minut ale przy kadrze: RvN, Raúl, Higuain, Huntelaar, Benzema nie ma dla młodziaka miejsca, w sumie szkoda...
2008.12.17, godz. 16:10, marcin_diarra15
Mielibysmy najlepszych snajperow Raúl RvN Benzema Hunter Higuain
2008.12.17, godz. 16:08, Kłak Real
saviole sprzedac do Lecha albo Legii. Bedzie RvN, Higuain, Bueno, Raúl, Hunter i może Benzema. To jest 6 napastników!!! Troche za dużo ale najpierw skrzydłowy musi być! Di Maria,Lennon albo Young
2008.12.17, godz. 16:04, Xavas
Zal jeden wielki zal Veb Obiektywny....gdzie tu obiektwizm w tym ze "barca moze wystawic dwie rownorzedne 11"???...Lol....koles......ta "2" barca przesrala mecz ze slabiutkim Szachtarem u siebie.........NIe zartuj sobie koles.......Real ma duzo lepsza i bardziej wyrownana kadre niz barcelona......Casillas ( Dudek) Ramos (Salgado) Pepe ( Metzelder) Cannavaro (Heinze)(Garay) Marcelo ( Torres)-------Sneijder(Palanca) Gago (Diarra) van dr Vaart( guti) Rooben ( Drenthe) ------Higuain (Raúl) Huntelaar (RvN) .......+ De la Red , garcia , Saviola , Bueno , L.Diarra............barca Valdez ( pinto nie lepszy) ----Alves ( Cacares za ktorego vbarca dala 20 $) Puyol ( Piqué ) Marquez ( Milito) Abidal ( Sylvinho)-------Xavi ( gudi :D) Toure ( Keita ) Iniesta (Hleb ) -----Messi ( Besquets) Etoo ( Bojan) henry )pedro).........teraz co do meczu na CN z barca.........Wyobrazcie sobie taki mecz.........Real bez RvN , De la Red , Diarra , Sneijder (pogral chwile ale mecz po miescacu i to 30 minut to niezbyt) , Pepe , Heinze , Torres , Rooben , Marcelo................Sklad Iker - Salgado canna metz Ramos- Sneijder guti gago drenthe- raul higuain.............Barça........valdez- alves marquez puyol abidal- xavi toure gudi-henry messi etoo..............i to na CN i tylko 2-0 a przypomne tylko ze do 83 ' bylo 0-0.............To wyobrazcie sobie taki mecz na SB przyjezdza barca..........Sklad Realu casilla - ramos pepe cannavarro marcelo - gago diarra sneijder rooben - RvN raul............barca valdez - Alves , Piqué ( Puyol-Pepe) , Marquez , Sylvinho ( Abidal-Marcelo) - Hleb( Xavi-Sneijder) , Keita (Toure-Diarra) , Besquets ( iniesta - de la red ) - Bojan ( Messi-Rooben) , Gudjohnsen ( Etoo - RvN ) , henry...........Ciekaw jstem wyniku w takich warunkach... juz by nikt o kryzysie nie mowil....Kolejna sprawa nowy trener............Kolejna sprawa ........Veb......Skoro Real wydaje tyle kasy to powiedz mi jakim cudem ma duzo wiekszy budzet - 400 mln EURO........a przpomne wam ze barca wydala 120 mln na : Alves ( bardzo dobry transfer ) Caceres ( sredniak ktory nie gra) Piqué ( nie gra) Hleb ( nie gra) Keita (dobry transfer..............Podczas gdy real wydal tylko 10 mln na VdV i za robil 61 mln...........Kolejna sprawa...........Messi = 50% barcelony........next .....Przyszlosc w Realu Casillas - Ramos Pepe Garay Marcelo - Gago L.Diarra Sneijder Rooben - Higuain Huntelaar + Torres , moze benzema , de la red , palanca , parejo , Bueno van der vaart......Thx za uwage :D
2008.12.17, godz. 16:03, KingOfCourt
Benzema Huntelaar i Higuain - trójka przyszłości... do tego Raúl jeszcze a co z RvN ? Hmm cięzka sprawa by była...
2008.12.17, godz. 16:02, pawelloz
A ja bym chciał taki skład:
Casillas
Ramos,Cannavaro,Pepe,Marcelo-
-Lennon,M.Diarra,Sneider,Robben-
-Higuain,Benzema

2008.12.17, godz. 16:00, jurq
Jedno wielkie TAK! Oby to była prawda. Jesli tak to atak bedzie kompletny ..ba nawet za wielu graczy na te pozycje :P jeszcze latem by sie skrzydlowy przydal i stoper...
2008.12.17, godz. 15:56, Iguana
Zaj**iscie, Hunter to następca Van Nistelroya a Benzema Raúla, nic tylko sie cieszyć. mam nadzieje ze transfer wypali.
2008.12.17, godz. 15:49, obiektywnyVeB
Zdenislav nie zapędziłeś się troszkę i o kimś nie zapomniałeś?
2008.12.17, godz. 15:20, Mlody723
no nie wiem kolejny napastnik moze lepiej byloby pomyslec nad skrzydłowymi
2008.12.17, godz. 15:03, Zdenislav
Byłoby ciekawie :)
Casillas
Ramos Garay Cannavaro Marcelo
Higuain Sneijder Robben
Raúl Benzema Hunter
2008.12.17, godz. 15:02, marcin_diarra15
Zawsze pisalo ze ulubiencem Mijatovica jest Hunter skoro on juz jest to teraz Benzema
2008.12.17, godz. 15:02, dominho7
no tak ale benzema mogl by grac na lewym skrzydle i zchodzic do srodka w razie kontuzji robbena tak jak henry w barcelonie
2008.12.17, godz. 15:01, Sir Dzidek
raul_fan21 jeszcze jest Huter ;] no ale co Raúl i RvN to już weterani..
Saviola dno
Hugain ok Bueno jeszcze nie widomo to mamy 3 mlodych zapowidajcych sie dobrzae nadpadow maalo..
2008.12.17, godz. 14:58, Pedja_Mijatovic
oby !!
2008.12.17, godz. 14:55, raul_fan21
na co on nam??
wroci Ruud mamy Raúla Higuaina, Bueno, Huntelara i na co nam jeszcze Benzema?
nawet jesli Janek bedzie wchodzil za ruda a benzema za Raúla to Higuain i Bueno??? znowu mamy marnowac talenty dla jakis gwiazd?
2008.12.17, godz. 14:54, Greez
ma lekkosc ruchow zidane'a jak go widzialem... jestem zdecydowanie za :)
2008.12.17, godz. 14:48, Kargul02
benyema to drugi ibrahimovic. tak samo yadufanz w sobie i krnbrnz. stryela tzlko wtedz kiedz ma na to ochote... Lepiej bzobz Ville, ale to maryenie ściętej gowy...
2008.12.17, godz. 14:47, Dominiqo
satyryk

nie rozumiesz za w takiej druzynie jak real potrzena jest konkurencja? inaczej bedzie tak jak w wisle, starzy maja miejsce w skladzie i nie graja tak jak by mogli
2008.12.17, godz. 14:45, SatyryK
To po co byl Hutelaar w takim razie ? Albo rybki, albo akwarium....
2008.12.17, godz. 14:39, adietto
moze i macie racje...ze bramkarza nam nie potrzeba i kolejnego napastnika ale chcialem przypomniec ze dudek ma 34 lata i pewnie z nim kontraktu nie przedluza...codina jest za slaby...a jak by kupili Asenjo albo Ustarego to sa pilkarze mlodzi ktorzy nie bali by sie wyzwan...zobaczcie jak oni graja...jesli chodzi o napastnika to pewnie Saviole niestety sprzedadza :( nikt mu nie ufa a to swiety pilkarz..Van Nisterlooy zanim dojdzie do siebie troche czasu potrwa...a ma juz 32 lata hiquain i huntelar beda wspaniala opcja...tylko ciekawe czy nieczeka ich to samo jak portillo albo owen ... Raúl tez ma swoje lata i nie zawsze bedzie gral tak jak teraz ....
2008.12.17, godz. 14:14, plantosz
brać go nawet za 60 milionów bo real jest teraz w wielkiej kupie
2008.12.17, godz. 14:12, kalimari23
ostro jak ruud wyzdrowieje to saviola raul hunteelar i benzema co prawda saviole pewnie sprzedadza itp ale jakbysmy grali regularnie we wszystkich rozgrywkach to moglo by tak byc tlyko co h*j..o jesli trener sie bedzie musial zastanawiac kogo wystawic z trojki gonzalo karim klaas rywalizacja dodac raula i rudana prawde fajnie jto brzi a jeszcze fjaniej by bylo gdyby to wypalilo mielisbysmy najlepszy atak na swiecie bez 2 zdan dodac jeszcze fgdyby nasza obrona dobrze grala tez ponoc najlepsza na swiecie to cisniemy zeby pomoc byla taka dobra a:DD:
2008.12.17, godz. 14:02, Quros
kolejny napastnik ale i tak będzie grał Raúl:D
2008.12.17, godz. 13:49, kubaaa7
MF- jesli wg ciebie to sa pilkarze z ktorymi mozemy wygrac LM to gratuluje wyobrazni !!
2008.12.17, godz. 13:48, Reyes101
Zamykac ten transfer jak najszybciej :):) hala Madrid :):)
2008.12.17, godz. 13:29, obiektywnyVeB
adietto Barça go nie kupi, nie jest nam potrzebny, mamy dość napastników.
2008.12.17, godz. 13:24, Gohanitto
adietto ty chyba sobie żartujesz. Po co nam bramkarz nowy? Jest Casillas, Dudek i dobry młody Antonio Adan.
2008.12.17, godz. 13:23, pawelloz
tak lepiej żeby go kupili bo już jest bardzo dobry wg mnie lepszy od Hunteelara,ale na pewno potrzebujemy KLASOWEGO SKRZYDŁOWEGO!!! - najlepiej LENNONA bo jestem pewien w stu procentach, że już niedługo( może nawet obecnie) będzie on w 3 TRÓJCE NAJLEPSZYCH SKRZYDŁOWYCH ŚWIATA!!!
2008.12.17, godz. 13:09, adietto
a nie uwazasz ze lepiej go kupic teraz?? niz zebys pozniej sie dowiedzial ze to nowy pilkarz Barcelony??
2008.12.17, godz. 13:07, MF
Ja bym narazie go nie brał bo mamy Huntelara,Rvn,Raúla,Higuina i Saviole, a to zupełnie wystarczy. Dopiero jak Rud pójdzie na emeryture to możemy myśleć żeby kogoś sprowadzić.
Teraz lepiej poszukajmy dobrego skrzydłowego.
Hala Madryt!
2008.12.17, godz. 13:05, adietto
No to bylby rownie dobry transfer jak Diarry i Huntelara ...ale niech nie zapomna o skrzydlowym i o obroncy...no i dobrym bramkarzu
2008.12.17, godz. 13:04, dulux
Atak : Huntelaar i Benzema ? MIODZIK :) Pozdrawiam :)
2008.12.17, godz. 12:47, prosto1988
jestem kibicem od 10 lat i uwazam ze realowi brakuje swiezej krwi. szczerze to van der vaart to nie wypal nie pasuje do realu moim zdaniem do realu powinnien przejsc taki zawodnik jak silva,xabi alonso,benzema... saviola moze odejsc bo i tak nie wprowadza nic do skladu no a 5 klasowych napastnikow ruud,raul,huntelaar,higuan i benzema to dobre posuniecie poniewaz rudd nie jest najmlodszy i nie wiadomo co bedzie z nim po tak dlugiej przerwie. a chyba zaden kibic nie chcialby stracic benzemy na rzecz barcelony...
2008.12.17, godz. 12:07, naldinho
ehh no ok. wszystko pieknie ładnie ale w takim wypadku co z Raúlem i Ruudem ?? Raúl 4 napastnikiem ?? Ruud na wylocie ?? czy może idiotyzm w postaci pozbycia się Higuaina albo przestawienia go na skrzydło?? z tego wszystkiego wybrałbym pozbycie się Ruuda ;/ a gdzie miejsce dla Canteranos ?? Bueno zaczyna się pokazywać, Palanca pokazał z Barçą że też zaczyna pukać do drzwi, a nie zapominajmy że za 2-3 lata do pierwszego zespołu zacznie się dobijać Alipio, który dla jaj chyba tez nie był sprowadzony. fajnie by było jakby priorytetem okazał się skrzydłowy dobry. Ashley Young czy Andriy Arshavin. nie mówiąc już o superstarach typu Manciniego czy Silvy o których też się mówi. no i obrona... ciekaw jestem co na chwilę obecną prezentują tacy Matteo Musacchio (szczególnie on) lub Gary Kagelmacher.
2008.12.17, godz. 11:38, thomo2
pedja-sredja zgadzam sie ze swosh.
2008.12.17, godz. 11:37, chamartin7
AS podaje,ze Lassana Diarra jest juz piłkarzem Realu Madryt.

Miejmy nadzieje,ze kwota transferu nie jest zbyt wysoka i ze chlopak da sobie rade w takim klubie.
2008.12.17, godz. 11:33, dolus
mnie sie takie rozwiazanie podoba... jeszcze do tego Ronaldo, ktory pewnie i tak nie przyjdzie... ale nadizeje trzeba miec, wiec git bedzie;)
2008.12.17, godz. 11:26, obiektywnyVeB
Nie tylko Henry colargol, także Totti, Eto, a w pewnym sensie także Toni i Drogba. Swoją drogą przydał by wam się napastnik taki jak Toni.
2008.12.17, godz. 11:22, obiektywnyVeB
Patro131 kiedy sie typuje, serce trzeba odstawić na bok i kierować się rozsądkiem.
2008.12.17, godz. 11:21, colargol
obiektywnyVeB

zgadzam sie nie ma co sie tak nim podniecac, ale moim zdaniem bedzie identycznie gral jak Ruud, bo on jak ma strzelic to i tak strzeli bramke, a

Benzema jest o wieeele lepszy bo sam moze zmienic losy spotkania, akcje sam moze przeprowadzic (Thierry Henry za czasow Arsenalu mi sie przypomina...)
2008.12.17, godz. 11:21, Wariat MOK
admiral ale do graczy ofensywnych zaliczaja sie tez pomocnicy...im wiecej bedziemy grac z przodu i atakowac tym obrona bedzie miala mniej pracy...tak wlasnie gra Barcelona w tym sezonie Chelsea MU...a jak chcesz miec druzgi Juventus to moglismy zostawic Capello...ja jestem kibicem futbolu a nie antyfutbolu...chce ogladac piekne akcje, mase podan, gre z pierwszej pilki, dryblingi i przede wszyskim bramki...taki wlasnie zawsze byl Real Madryt i wlasnie dlatego kibicuje tej druzynie... a to co ogladam od 2 lat poprostu mnie boli...pilka nozna to pewnego rodzaju spektakl a jak ogladac go w wykonaniu slabych aktorow... gdy idziesz do kina to pierwsze co robisz to patrzysz na obsade ...to gwiazdy sprawiaja ze slabe filmy nie sa dzieki nim totalna klapa..a w naszym Realu nie ma gwiazd ktore potrafia sprawic ze z przyjemnoscia ogladamy te mecze a mecze przegrane staja sie wygranymi... ja uwazam ze lepiej wygrac 4-3 niz 1-0 a dobre druzyny potrafia byc zawsze o ta jedna bramke lepsze...przypomnij sobie Real za Sfingsa...w tej druzynie musi wkoncu cos sie zaczac dziac a wtedy zapewniam cie ze bedziemy tracic duzo mniej bramek..
2008.12.17, godz. 11:21, obiektywnyVeB
Sory za błędy, ale trochę się spieszę i nie potrzę co piszę.
2008.12.17, godz. 11:20, Patro131
ja chcialbym troche odbiec od tematu:
Teraz tak sobie patrze i az 65 osob wytypowalo dokladny wynik mecze gran derby ;//// ludzie, co z was za kibice realu????? ja bym w zyciu tak nie postawil, choc spodziewalem sie zwyciestwa barcelony, ale zawsze stawiam ze wygra Real!!!!!
2008.12.17, godz. 11:20, obiektywnyVeB
No i tu się z tobą antigdynia nie zgodzę, Saviola to inny typ napastnika niż Ruud. Holender sam sobi akcji nie wyptacuje kidy stanie naprzeciw Puyola i Rafy, ale za to Saviola jest dobry technicznie, szybki i potrafi wygrać pojedynek jeden na jednego. Palanca się sprawdził, a na lewej stronie ani Marcelo ani Heinze nie powstrzymali by Messiego, Ramosowi też to zreszta za bardzo nie szło.
2008.12.17, godz. 11:16, KRASNY
kolejna saga pod tytulem Benzema
2008.12.17, godz. 11:16, Socios23
, colargol

No ja też uważąm że z Holenderscy skrzydłowi nie grają takiej piłki jakią grali w poprzednich klubach.
Wystarczy nam 3 Robben Huntellar Rud

Oczywiści Benzeme ZAPraszamy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2008.12.17, godz. 11:13, artigdynia
kolego marcelo i heinze to lewi obroncy a na tej pozycji z koniecznosci gral ramos gdzi z prawej strony zrobila sie luka a ruda nie da sie zastapic bo to napadzior jedyny w swoim rodzaju i nie ma go kim zastapic bo chyba nie mowisz tu o savioli a pipita nie gra jeszcze rowno poza tym palanca zagral dobrze ale jak by gral ktos kto ma troche doswiadczenia to by sie tak nie zagotowal jak on
2008.12.17, godz. 11:13, colargol
Super :) Karim Benzema jest jak Henry, sam sobie potraffi stworzyc okazje :D
Hunter dziala jak Van Nistelrooy, a Higuain to nasz superstar - napad juz mamy ;D

SKRZYDLA SKRZYDLA SKRZYDLA I DRUGI ROZGRYWAJACY POZA SNEIJDEREM BO GUTI Z VDV GRAJA DNO
2008.12.17, godz. 11:12, Egooo
On jest już teraz zawodnikiem który sam wygrywa mecze ludzie nie mamy w tej chwili śmiem twierdzić lepszego zawodnika od niego pomijam oczywiście RVN ale już np Raúl czy Pipita to nie ta liga jest idealnym zawodnikiem dla nas brać go za każdą cenne
2008.12.17, godz. 11:09, obiektywnyVeB
Na waszym miejscu nie podniecał bym się tak Huntelarem, Zobaczyma jak się zaprezentuje w La Liga. W Holandii grał dobrze, ale śmiem twierdzić że Primiera Division to wyższa półka niż Eredivisie.
2008.12.17, godz. 11:06, ferrari
atak Benzema Huntelar to miód :D
2008.12.17, godz. 11:04, snowman
To by było coś-ja uwielbiam styl w jakim gra Benzema,on już jest jednym z najlepszych napastników świata i wciąż się rozwija.
2008.12.17, godz. 11:02, obiektywnyVeB
Osłabieniem był tylko brak Robbena, a nieobecność Heinze i Marcelo to wzmocnienia, Palanca godnie zastapił Wesleya. Poza tym Pepe, my nie mieliśmy Milito. Ruud akurat ma zastępstwo, napastników macie dużo. A nam brakowało jadengo z najlepszych kreatorów świata, Iniesty.
2008.12.17, godz. 11:02, barthezz#1
socio81 - gdzie Ty miałeś Ivana w ostatnim roku na środku obrony? Chyba na koszulce Cannavaro. No co jak co ale być kibicem Realu i 1 składu nie znać to jaja jakieś. Sprawdź jaki miała skład Valencia rok temu.
2008.12.17, godz. 11:01, lothi
http://goal.pl/index.php?strona=news&artykul=129219
Mam nadzieję że to prawda :) i nie będę musiał go więcej oglądać.
Hala Madrid
2008.12.17, godz. 11:00, squidy
jak go kupia to skonczy sie tak jak z owenem
2008.12.17, godz. 10:57, artigdynia
oslabiona messim a real rudem pepe marcelo(heinze)robben sneijder dopiero co po konuzji zreszta po pol godziny zszedl z powodu kontuzji wiec troszke chyba roznica co
2008.12.17, godz. 10:50, obiektywnyVeB
Bo była osłabiona, podobnie jak Real teraz, a co do LM mam nadzieję że trafimy na Chelsea, oni nie będą tak murować bramki i to był by piękny mecz.
2008.12.17, godz. 10:45, artigdynia
obiektywny veb zobaczymy jak barca pokarze sie na tle dobrej ekipy w 1/8 LM bo real pomimo ze jest zdziesiatkowany przez kontuzje i kartki postawil twarde warunki w GD a reszta ligi jak dla mnie bardzo sie opuscila i nie jest ta liga co 3 4 lata temu zreszta w zeszlym sezonie nie gral messi a plakaliscie wy kibice barcy ze jest oslabiona
2008.12.17, godz. 10:37, tom339
żeby tylko nie zmarnowali szansy na jego transfer jak fachowcy się za to wezmą. A to super zawodnik i w dodatku na długie lata.
2008.12.17, godz. 10:34, obiektywnyVeB
guma19 nie chodzi mi o to że Real strzela mało goli tylko że ostatnio traci ich więcej niz strzela.
2008.12.17, godz. 10:32, guma19
obiektywnyVeB Real strzela mało goli ? Real jest trzeci w La Liga pod względem zdobytych bramek mamy 33 gole zdobyte w La Liga to mało na 15 kol Przestań gadać, że real strzela mało goli nie bądz śmieszny
2008.12.17, godz. 10:28, admiral
REal nie tylko nie moze wystawic dwoch rownorzadnych 11 ale z jedna ma problem ( bo taki Heinze czy Drenthe sie do niej nie nadaja )
2008.12.17, godz. 10:26, obiektywnyVeB
Nie ma sprawy, pogadamy w czerwcu. (wesoło bedzie jak tytuł zdobędzie Valencja lub Sewilla)
2008.12.17, godz. 10:25, obiektywnyVeB
socio81 problem w tym że teraz Real nie strzela tych bramek więcej, wyjątek to mecz z Zenitem.
2008.12.17, godz. 10:23, socio81
obiektywnyVeB

Aha, nie byłbym sobą gdybym nie zaprosił Cię do nas w czerwcu na pogawędki o mistrzostwie. To tyle, bo nie mam zwyczaju polemizować z kibicami tego klubu na B.
2008.12.17, godz. 10:23, obiektywnyVeB
admiral nie tylko oni, zarząd też nie rozumie, ładują grubą kase w atak i pomoc, ale o obronie praktycznie nie myślą, przez trzy lata kupili z dobrych graczy tylko Fabio, reszta jest przeciętna, tylko Pepe jeszcze się wybija. Porównajmy to z Barçą, wydane o wiele mniej pieniędzy, za to chyba 6 klasowych obrońców. Dlatego Barça może wystawic dwie prawie równe 11, a Real dzięki mądrej polityce transferowej, przy braku 4 graczy leży i kwiczy, bo inaczej pięciu ostatnich kolejek nazwać nie można.
2008.12.17, godz. 10:23, guma19
Przyda się i teraz ale ja by go wolał w lecie sprowadzić teraz nie będzie mógł nam pomóc w LM ale w lidze może pomoże . No to Benzema dawaj na Santiago . !!! Hala Madrid !!!
2008.12.17, godz. 10:21, socio81
obiektywny VeB

To żaden problem. Wygraliśmy ostatnie dwa mistrzostwa z Ivanem Helquerą w środku, i wygramy kolejne w tym sezonie z Pepe, Ramosem, Heinze i Cannavaro. Nie widzę w tej filozofii nic złego. Poza tym przyzwyczaiłem się że Real traci dużo bramek i dopóki strzela zawsze kilka więcej nie martwi mnie o wcale.
2008.12.17, godz. 10:17, pelart
obiektywnyVeB

co do twojej wypowiedzi o naszym zaniedbywaniu defensywy trudno mi się z tym zgodzić, mamy kilku dobrych defensorów, jak Canna czy Torres i mimo wszystko heinze , defensorów klasy światowej jak Ramos i Pepe i utalentowanego i obiecjącego Garaya na wypożyczeniu. poza tym klub inwestuje defensywnych pomocników, o klasie Diarry czy talencie Gago nie muszę cię przekonywać, poza tym rok temu to Cles przekonywali wszystkich, że do świąt będą liderami, teraz role się odwróciły ale glota młodych kibiców nie zna często granic
2008.12.17, godz. 10:16, martwydemon
benshot , ja bym saviole oddal, to ma byc napastnik klasy swiatowej ? Rvn sie starzeje i Raúl to samo a miedzy trzema bylaby rywalizacja Hunt,Benzema,Higuain do tego wrazie kontuzji mamy spokoj lepiej miec 5 napastnikow niz dwoch
2008.12.17, godz. 10:16, admiral
@ obiektywnyVeB

swiete slowa chlopie ale widizsz 80% ludzi na tej stronie nie rozumie futbolu ( moze sa jeszcze za mlodzi i mysla ze to Fifa badz CM/FM)
2008.12.17, godz. 10:15, alien7k
Człowiku do jakiej Barçy jak on graja 1 napastnikiem !! Wiadomo ze odejdzie Saviola a nawet jesli nei to 3 napastników swiatowej klasy na ławce mądre rotacje to tylko mozna snioć o tkim ataku a nie narzekać !!
Raúl juz przyznał ze wie że coraz czesciej ebdzie na ławce siedzial podczas meczu z BARTE tak mówił wiec ON dla klubu jest gotów na ławe isc Huntelar nie wiadomo a Rud tez nioe zagra 40 meczów w sezonie !! a Tak BENZEMA wraz z PIPITOM i HUNTELAREm moga sie jeszcze przez 2,3 lata od najlepszych uczyć @!
2008.12.17, godz. 10:13, artigdynia
QUERSON z tego co pamietam to w realu zaczelo sie psuc jak przyszedl beckham wiec nie zgodze sie ze transfer ronaldo to nie wypal spojrz na jego statystyki a jezeli chodzi o zizu to juz kompletnie chlopie chyba nie wiesz co piszesz chyba ze ogladales inny real niz ja moze na fifie albo pes ale tam tez grali super pozdro
2008.12.17, godz. 10:12, benshot
i co !? przejdzie ..

I bedzie Huntelaar , RvN , Raúl, Higuain , Benzema , Saviola

i Kto zagra?

bedzie 5 swiatowej klasy napastnikow z czego 3 bedzie siedziec na lawie.

Wiadomo ze ruud niedlugo konczy kariere ale raul , higuain jeszcze troche pograja ;/
2008.12.17, godz. 10:11, obiektywnyVeB
socio81 i to właśnie jest wasz problem, słynna filozofia "nieważne ile stracimy, ważne aby strzelic jedną więcej" i teraz to się mści. Nie macie dobrej obrony, ba nawet przyzwoitej, a jak atak jest bez formy jak teraz to zdobywacie 3 pkt w pięciu meczach. Powodzienia po świętach.
PS. Gdzie są ci co mówili że do swiąt będziecie liderami?
2008.12.17, godz. 10:10, admiral
Barça ma lepszych defow to mialem napisac (zreszat pomoc tez ma lepsza)
2008.12.17, godz. 10:08, admiral
@ Wariat MOK
jak zaczenie grac defensywa to atak tez bedzie mial latwiej (mniej goli trzeba strzelac przykald JUve ) widzisz tez tak mona powiedziec , stary Barça ma 20 razy lepszych pomocnikow niz Real , ludzie powidzcie mi jedno do napadu gdzie gra naraz najczesciej dwoch pilkarzy chcecie miec 5-6 swiatowej slawy napatnikow a do obrony gdzie wystepuje ich naczesciej 4 wystarczy Wam 2-3 klasowych graczy gdzie tu sens gdzie logika , i nie peirdzielcie mi (jak tu jeden madrala napisal ) ze pilka polega na kreowaniu akcji tylko bo niech ten koles wlaczy sobie meczedz Juve i iech mi powie ktory zespol mail wiecej okazji a ktory wygral
2008.12.17, godz. 09:57, Wariat MOK
Querson od kiedy jestes kibicem Realu skoro piszesz ze Real za Galácticos przegrywał wszystko co sie da? i ze Ronaldo sie nie sprawdzil? ja uwazam ze pierwsze 2 sezony Roniego byly bardzo dobre a w kazdym nastepnym i tak byl najlepszym naszym napastnikiem, mecze z Atlético wygrywał sam..Figo i Ziziu przyczynili sie do zdobycia Ligi Mistrzow Luis 2 razy Zizu raz...Beckham byl jednym z głownych autorów mistrzostwa za Capello...do obrony przyjdzie Garay moze kogos kupia ale trzeba pamietac ze jest Pepe.. jak zacznie grac lepiej ofensywa to obrona bedzie miala duzo łatwiej czego przykladem jest Barcwelona..
2008.12.17, godz. 09:55, Aoi
Trochę to sensu nie ma. Pod koniec sezonu, jeśli by go kupili było zbyt dużo napastników(Raúl, Higuain, RvN, KJH;Saviola ,Bueno, Benzema), po co tylu? Lepiej by skrzydłowego poszukali bo Robben jest często kontuzjowany. A Robinho już nie ma. :-(

2008.12.17, godz. 09:51, socio81
Piłka nożna polega na strzelaniu bramek i kreowaniu okazji do ich zdobycia...
2008.12.17, godz. 09:46, admiral
napastnicy mialo byc :)
2008.12.17, godz. 09:44, admiral
o ludzie ludzie tylko obroncy Wam w glowie a pozniej placz i zdziwienie czemu te "cienkie " Juve nas dwa razy bije ...
2008.12.17, godz. 09:39, socio81
Qerson

W tym klubie nie inwestuje się w obrońców. Tak było jest i będzie. I dobrze, bo kadra jest ok tylko bez formy.
2008.12.17, godz. 09:35, Qerson
a Jeszcze kiedy był ostatni temat ze Reak jest zainteresowany kupnem obrońcy ??...Chyba Dawno prawda w kółko Napad i Pomoc na te formacje wygranego meczu nie czynia ...
2008.12.17, godz. 09:31, Qerson
NO to by bylo Fajnie bo mi sie tez zdaje ze odejdzie Van Goal to by napad wyglądał Raúl i Benzema ...Uwierzył bym w to Gdyby tego nie napisał AS.........
2008.12.17, godz. 09:31, rafalda
a ja bym go kupił ponieważ ruud jest często kontuzjowany i byłby dobrym zastępcą, poza tym dni Savioli w REALU są już policzone.
2008.12.17, godz. 09:29, and86
oby to byla prawda!!
2008.12.17, godz. 09:26, lothi
Dobry zakup na przyszłość :)
Następny sezon będzie już chyba ostatnim w Realu dla Ruud van Nistelrooy'a ( w lipcu kończy 33 lata a po następnym sezonie będzie miał 34).
Atak:
"9" Huntelaar / Benzema i do tego Raúl / Higuain
Hala Madrid
2008.12.17, godz. 09:26, mejia
jak dla mnie to Benzema jest dobry i chętnie bym go widział w Relu
2008.12.17, godz. 09:26, ciongutka923
Wedlug mnie pomoc Gago lub Diarra prawa Robben lewa Sneijder napad po bokach Benzema Higuaina a wysuniety Huntelaar co o tym myslicie?
2008.12.17, godz. 09:20, msaja
Panowie as.com. Jutro napiszą że Ferguson dzwonił do Calderona z błaganiem by ten kupl CR za 10 baniek. I to wszystko z bardzo wiarygodnego źródła- mianowicie z palca, wyssane oczywiście.
2008.12.17, godz. 09:19, dafik86
Benzema Higuain huntelaar Raúl RvN trochje ich duzo ktos odejdzie albo benzema nie przyjdzie mysle ze do Barçy trafi:)
2008.12.17, godz. 09:19, nagazie
no to byc moze bedziemy meic 4 napadziorow z gornej polki, benzema, Hiquain, raul, hunter :) jesli rvn ozdrowieje to 5 :)
2008.12.17, godz. 09:19, marcin_real
co to znaczy że ban jest bezterminowy?
2008.12.17, godz. 09:13, Prelude
jasne już w to wierzymy ;) gdyby ten news się spełnił to znaczy że Raúl i Ruud powinni iść szukać nowego klubu, po za tym mamy Higuaina, Huntelarra, ale znając Real Madryt, to Raúl i tak będzie grać z formą czy bez, ja na miejscu zarządu zaczął szukać jakiegoś konkretnego zawodnika w miejsce Gtuiego...
2008.12.17, godz. 09:13, Qerson
A i jeszcze jedno;]...Jesli real zacznie tak Kupowac i kupowac graczy najlepszych to zrobi sie jak za czasów Zidane`a Beckhama i innych swietnych gwiazd ktorzy nei wypalili np:Ronaldo...Wtedy Real prawie wszystko co mial to przgrywal byl za duzy zespół z gwiazdami...oby sie tak nei stalo
2008.12.17, godz. 09:12, Wariat MOK
Raúl i Ruud maja swoje lata...zaraz zostalby Higuain Benzema i Hunterr...ja uwazam ze to jest pilkarz kompletny ktory powinien u nas grac...tylko potrzebna nam wzomocnic skrzydla i obrone przed nastepnym sezonem..Mexes Garay Ribery Young i Benzema...byloby pieknie:)
2008.12.17, godz. 09:11, superplayer
no i co wydać taką kupę kasy? ehhhh to nie sztuka
2008.12.17, godz. 09:11, KuBuS15
Gitara :D
2008.12.17, godz. 09:10, Qerson
maciek123 święte słowa...kto teraz zastąpi ramosa z Valencią?Marcelo powinien grac z ramosem a nei za niego!...Salgado to ma juz swoje lata...torres jeszcze zostaje ale on mnie jakos nei przekonuje ...
2008.12.17, godz. 09:10, marcin_real
co to znaczy że ban jest bezterminowy
2008.12.17, godz. 09:09, maciek123
a moze ktos by sie zatroszczyl o obrone. bo nasz slaby punkt to nie atak ale obrona!! za duzo bramek tracimy
2008.12.17, godz. 09:09, Athlete.
przyjdzie Benzema odejdzei Higuain
2008.12.17, godz. 09:07, barthezz#1
No to by była rewelacyjna wiadomość, problem tylko w tym, że napisał to AS :D więc nie chce się mi w to wierzyć.
2008.12.17, godz. 09:07, Qerson
No w sumie tak niech go kupią ale jak wróca kontuzjowani to co??:
1:Co z Rudem ??bo nie chce mi sie wierzyc za bardz oze ramos sciągnie El Siete i wstawi Benzeme,jeszcze mozna smienic ustawienei na 3 napastników ale to też mało prawdopodone...
2:Ławka Rezerwowych:Napastnicy-Saviola,Higuain,Benzema,Huntelaar?trzeba kogos sprzedac najlepiej saviole,to bedzie 3 napastników na ławce rezerwowych nie licząc Bueno bo on raczej juz wypadnie,a co z reszta ławki 1 pomocnik 2 obrońców moze na odwrót...?
Owszem niech go kupią to byłby dobry trasfer dla Realu i Benzemy jak sie go dobrze wykorzysta a nie zeby bylo podobnie jak z VdV ze po jakis 3 4 miesiącach gry dla Realu"Benzema na Sprzedaż"...w sumie to tyle niech sie juz włądze realu Pedra i Ramos główkuja co z tym dalej ;] Pozdro
2008.12.17, godz. 09:07, P!oNeK
o kurcze był by hit :D
2008.12.17, godz. 09:01, Edward
Ja jestem jak najbardzie ZA! Ludzie to jest światowy napastnik... trudno będzie go sciągnąc do Realu bo praktycznie wszytkie giganty Europejskie biją się o niego. RvN już długo nie pogra, Raúl ma czasami przebłyski swojego byłego talentu. Saviola na sprzedaż... i atak będzie spoko:)
2008.12.17, godz. 09:01, divad
YEAH!!
jak dla mnie mogliby kupic tylko Karima w przyszlym sezonie i byloby doskonale.
2008.12.17, godz. 08:58, marcin_real
lepiej już go nie kupowć, wiem że potem mogą być konsekwencje, albo cośtam i ktośtam może obgadywać nas że nie kupiliśmy takiego napastnika o wielkiej klasie.

Ja reczej bym go nie kupowal, bo szkoda bueno
2008.12.17, godz. 08:57, admiral
to chyba nie ma byc faworyt Pedji tylko Ramosa czemu w tym klubie to prezes czy dyrektor sporotwy decyduja kogo kupic a nie trener
2008.12.17, godz. 08:57, ruud ruud ruud
news z dup*y jak to mówią
a jak to jest z konkretnie z kontraktem RVN-a. Bo mu się przedłuża automatycznie po określonej liczbie rozegranych spotkań, a on zagrał mało w tym sezonie i jak wiemy więcej nie zagra, czyli jego kontrakt zostanie rozwiązany?
2008.12.17, godz. 08:55, marcin_real
ale trzeba by sprzedać saviole w tym okienku, i w takim razie bśmy mieli Higuain, Huntelaar, Raúl, RvN(mi sie wdaje ze po kontuzj nie wróci do swojej form), Bueno i Benzema. Czyli by grali:

Benzema Higuain/Huntelaar
2008.12.17, godz. 08:55, Wizard23
a Calderon chciałby C. Ronaldo i co z tego... NIC...
2008.12.17, godz. 08:53, robinhob4
to ilu my bedziemy mieli tych napadziorów ??? To nie przesada na nastepny sezon ??? Rvn wroci,huntelaar,higuain,raul,saviola,bueno a tu jescze benzema ??? Chcialbym go bo to dobry napastnik ale sprzedamy saviole pewnie a szkoda bueno :/
2008.12.17, godz. 08:53, swosh
Pragnę zauważyć, że Pedja niczego się nie nauczył i znów kupuje piłkarza wg własnego widzimisię...
Jakoś nie słyszałem by Ramos wymieniał Benzemę na liście swoich życzeń...
Już na dzień dobry pokazują nowemu trenerowi że mają gdzieś jego życzenia.
Żenada panie Mijatovic!!!
2008.12.17, godz. 08:52, marcin_real
brać go

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama