REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2008.03.07, godz. 08:48, Rauer / marca.com

Królewscy kontaktują się z Mourinho

Jak donosi dzisiejsze wydanie dziennika Marca, Real Madryt nie chce już Bernda Schustera. Okazuje się bowiem, że zarząd klubu z Santiago Bernabéu już całkowicie stracił zaufanie do niemieckiego szkoleniowca i nie broni go wcale pozycja lidera La Liga, jaką w dalszym ciągu zajmują Królewscy. Najlepiej o tym świadczy wczorajsza dosyć zastanawiająca wypowiedź Ramóna Calderóna: "Chciałbym dalej wierzyć w naszego trenera". Ponadto okazuje się, że Blancos już zdążyli skontaktować się z samym José Mourinho.

Działacze Realu Madryt zaczęli zapoznawać się z otoczeniem portugalskiego trenera zaraz po tym, jak Barça odrobiła stratę do Królewskich, tracąc do nich jedynie dwa punkty. Mourinho, kiedy prowadził jeszcze Chelsea, wyznał w 2007 roku: "Bardzo chciałbym trenować Real Madryt". José jest również rozpatrywany przez działaczy Barcelony, Interu i Milanu, ale na razie nie pojawiło się jeszcze nic konkretnego.

REKLAMA

Komentarze

2008.03.18, godz. 19:37, ange
http://pl.youtube.com/watch?v=BAI5x4BBD6o
ciekawa jest sytuacja z 2 minuty ...
2008.03.09, godz. 11:32, figo1493
Krycha7 zgadzam sie z toba w 100%!!! W Realu chyba od 4 albo nawet i wiecej nie bylo takiej atmosfery!!! Powtarzaja to zawodnicy jak i sam Bernd Schuster!!! To nie Jego wina ze sa kontuzje bo one byly,sa i beda!!! Miejmy nadzieje ze Calderon nie zrobi tej glupoty i nie zwolni Bernda!!!!!!!!!!!!
2008.03.09, godz. 07:04, El Angel de Madrid
Jak wygrywaliśmy to luibiliście Schustera ,a w jego chwilach słabości go odrzucacie
Według mnie powinien dostać jeszcze jedną szanse
2008.03.08, godz. 20:36, wilins
nie lubie mourinho i go nie chce bo nie jest on dobrym trenerem. gdyby przyszedł chciałby sprowadzić z pewnością swoich byłych zawodniów a oni są nam nie potrzebni. najlepiej by było gdyby wrócił del bosqu to jest najlepszy trener on świecił w realu największe sukcesy
2008.03.08, godz. 19:53, figo1493
A kto byl lepszy od Schustera od czasu Del Bosque??? Ty wez sie nie kompromituj!!! Schuster jest dobrym trenerem ;D
2008.03.08, godz. 14:54, wojtasdamianrmcf
Oby moruinho został trenerem Realu. To najlepszy (zaraz po benhakerze) trener na Świecie. Nad rozgryzieniem taktyki czasami zarywał noce. SZACUNEK. WYWALIĆ Schustera!!!
2008.03.08, godz. 11:33, colina
do wszystkich prawdziwych kibiców realu drużyna gra najgorszy futbol od 8 lat to zasluga szustera kupujac przed sezonem tylu zawodników za takie pieniądze to każdy głupi by prowadził zespół i osiągał podobne o ile nie lepsze wyniki
2008.03.08, godz. 10:49, marcinkochajacyreal
porzyjemy zobaczymy jesli Schuster wygra lige z spora przwaga nad Braca to go zostawic moze za rok wygra Lige Mistrzow
2008.03.08, godz. 10:42, leontomasz
ja mysle ze ewentualne dzisiejsze niepowodzenie to bedzie gwozdz do trumny schustera, a wtedy nic nie wiadomo
2008.03.08, godz. 10:18, Lapa Fan Realu
Ja go nie chce. Schuster narazie chrzani, ale spójrzcie ilu jest podstawowych zawodników nie obecnych, to nie jego wina, że dosięgła nas plaga kontuzji.

Niech najpierw pomyśli zarząd 2 razy zanim coś zrobi!!!
2008.03.08, godz. 08:13, FanRealu90
Powtórka: Przecież Porto za czasów Mourinho wcale nie grało defensywnego futbolu! A że Chelsea tak grała, to tylko dlatego, że w Anglii inny futbol nie przyniósłby niczego dobrego, bo tam gra się twardo, mniej techniką a więcej siłą
2008.03.08, godz. 07:20, RafalGT
PLOTKA LUDZIE ALE WY NAIWNI

Normalnie Żal hehe
2008.03.08, godz. 07:04, hudini129
skuteczna gra po pewnym czasie tez przyniesie piekno. to wszystko zalezy od zawodnikow. real shustera tez nie gra pieknie a do tego nie wygrywa. A co do jednego sezonu to trzeba bylo dac dwa capelllo bo byl niezly przynajmniej wygrywalismy.

Hala Galácticos
2008.03.07, godz. 23:39, Arek 1992
Mourinho na stanowisku trenera zrobi dobre transfery. Możemy mięc ponownie wielkie Galácticos. Kluby prowadzone przez Jose grają bardzo defensywny i nudny futbol, lecz bardzo skuteczny. Przypomina on mi on Quique Sancheza Flores, który również lubi gre defensywną. Myśle, że jeżeli Calderon chce tytułów to nada się Mourinho, a jeżeli ładnej i dobrej gry to stanowczo nie!
2008.03.07, godz. 23:17, kitek535
Lepiej niech zostanie Schuster przynajmniej w ofensywnie gramy ładnie :)
2008.03.07, godz. 22:55, Stolman
Ale on przywróci słaby styl. Bardzo dobra gra defensywna i nic szczególnego w ataku
2008.03.07, godz. 21:47, NASRI 22
barthezz#1 a schuster nie mial pieniedzy i nic nie pokazywal...a teraz ma i dalej jest to samo...pepe za 30 mln hahaha normalnie paranoja to niedlugo sie okaze ze c.ronaldo bedzie tanszy od quaresmy bo porto wie jakie z nas naiwniaki i bedzie chcialo wyciagnac 40-50 mln...schustr to totalna porazka niezdziwilbym sie gdybysmy jeszcze lige sracili...mourinho jest tu potrzebny od zaraz!!!!
2008.03.07, godz. 21:04, mate21
Trzeba go brać póki jest wolny, tylko Jose ze swoimi planam transferowymi przywróci blask dawnych galácticos.
Schuster won
2008.03.07, godz. 20:55, rdam
hahahahah REM zaj**iste to jest ;D Normalnie poeta z Ciebie ;D
2008.03.07, godz. 20:18, jaroreal
nie mowilem kur*a... :/
2008.03.07, godz. 20:08, Winnetou
REM-ty bez bana?1 a rozumiem dziecko neo!!!won stad!!!
2008.03.07, godz. 19:59, REM
A kiedy wschód zaczął ciut złocić kwiaty,
Jose do bambinho rzekł - " Nie zaplati!!!"
I tym to zdaniem Bambinho tak zranił, że nagle serce uwięzło mu w krtani
I nigdy nie ujrzy go z nim już spadi os culati osculati..

Portugalczyku jak nóż bezlitosny
Naciąłeś dziewcząt jak róż w kraju sosny...
2008.03.07, godz. 19:27, hudini129
Jeszcze prze dzatrudnieniem go mowilem zeby capello został ale nie shuster ma byc. to maja shustera.
Jose czekamy na ciebie i nowa ere GALACTICOS. Przynajmniej ja.

Hala Madrid
Hala Galácticos
2008.03.07, godz. 19:17, Winnetou
Jose przybywaj bo z Schusterem to bedziemy kaleczyc w drugich czesciach sezonu tak ze az glowa boli!!!!
ostatnie 12 meczy to 7 porazek!!!!
to ma byc Real?!nawet jesli obronimy lal liga pozegnac sie z tym ''wielkim trenerem''!!!!
2008.03.07, godz. 19:11, MatSabat
Bardzo, bardzo dobrze! Dajmy Mourinho 5 lat i niech The Special One przywróci Madrytowi wielkość.

To nie tak, że jestem niewdzięczny wobec Schustera, bo zespół pod jego wodzą poszedł naprzód i pewnie obronimy mistrzostwo. Natomiast Mourinho jest gwarancją najwyższej jakości, ciągłego progresu, a przede wszystkim zwycięstw.

Nie chcę już oglądać Realu tak marnego, tak bezbarwnego, tak przeciętnego jak w starciu z Romą. A zarząd musi zrobić wszystko, by taki blamaż już się nie powtórzył. Kontrakt z Mourinho by to gwarantował.
2008.03.07, godz. 19:06, barthezz#1
Schuster zostanie i basta!! Musi!! kibicuje Realowi 14 lat i zbyt długo czekałem na takiego trenera. Ten facet odmieni real, dajcie mu czas. Już jest dobrze!! Rok temu odpadliśmy z Bayernem i były krzyki Capello won, kilka miesięcy później zdobyliśmy ligę i wołano: HALA CAPELLO!!

Jose miał i kasę i piłkarzy i co zdobył??? No co?? Ligę?? Puchar Anglii czy Superpuchar?? Dajcie czas Schusterowi i on to zdobędzie. Gdyby Jose był taki cudowny Chelsea dawno by miała LM z takim budżetem i składem. Widać to nie takie proste.

Ja widzę na tym stanowisku tylko Schustera,
2008.03.07, godz. 19:06, buczario33
Schuster mial malo czasu na zbudowanie dobrego zespolu macie racje. Ale on nie jest trenerem takim jak Mourinho, przejrzyjcie na oczy.
Dlatego trzeba dac jak najwczesniej szanse Mourinho, i jemu dac szanse tworzenia zespołu
2008.03.07, godz. 18:58, mat997
Myśle ,ze jeśli klub będzie go chiał to przyjdzie i bedzie dobrym trenerem ale narazie nalezy dać jeszcze szanse Schusterowi w pół roku chciecie zbudować potęzną ekipe?!
Takie zmienianie trenera nie jest czymś dobrym dla drużyny.
2008.03.07, godz. 18:51, FanRealu90
po pierwsze, schuster to nie jest najlepszy trener po del Bosque. nie żartuj, i nie ośmieszaj się. po drugie, wcale nie jest pewne, że nic taka zmiana by nie przyniosła. po trzecie, nie gadajcie mi tu o defensywnym futbolu. A jak trenował porto, to była defensywa? chyba nie. Mourinho się dostosował do angielskiej piłki.

Jose ma moje poparcie. Przydałby się trener ze światowym ograniem
2008.03.07, godz. 18:48, figo1493
jak Schuster wygrrywal w LM i La Liga to wszyscy ze to najlepszy trener!!!A teraz co ? Widze ze co niektorzy nie mysla... Schuster musi zostac bo to najlepszy trener od Del Bosqe!!!

SCHUSTER MUSI ZOSTAC
2008.03.07, godz. 18:46, obronca91
eh.... ku*wa patrze i sie z was śmieje ! po co zmiana trenera to nic nie da ehhhh....... :/
2008.03.07, godz. 18:46, grzechu23
totalny bezsens. czy nie dość tych zmian co sezon? Przez to zespół nigdy się nie ustabilizuje. Mourinho na pewno miałby inną koncepcję gry niż Schuster. Ale co ważniejsze uważam doniesienia Marki za zwykłe plotki
2008.03.07, godz. 18:42, przemekp123
Zawsze go ceniłem jako trenera, bylo by bardzo milo jak by poprowadzil by real
2008.03.07, godz. 18:38, lochrek
zmienianie trenera* sorki :)
2008.03.07, godz. 18:37, lochrek
jakie te zmienianie klubu jest zj**ane, niech sie ku*wa opamietaja !!!
dobrego klubu nie buduje sie w pol roku. Do tego trzeba troche czasu, a nie ze po kilku porazkach zmieniamy coacha ŻAL

Hala Madrid
Hala Schuster
2008.03.07, godz. 18:35, piotr1984
Kuba Rz popieram w 100% Mourinho do Realu i to prędko mam już dosyć oglądania tych kompromitacji w TVP2 co roku trzeba coś zmienić i myślę ze Mourinho zmieni to Real to tradycja i sukcesy nie to co Chelsea !!!
2008.03.07, godz. 18:33, mole1989
Nie ukrywam ,że byłem za zmianą Capello po tamty sezonie. Cieszyłem sie ogromnie ze zdobytego mistrzostwa, ale nie wierzyłem by to była jakaś wielka zasługa Capello a po prostu wysiłek pikarzy, którzy w ostatnich meczach potrafili grac nieziemsko wbrew taktyce Capello. Przyszedł Schuster z opinią trenera nastawionego na ofensywe, pierwsze mecze słabiutkie porażka z Sevilla,ale później fanatastyczne otwarcie sezonu piękne zwycięstwa na wyjazdach i niezachwiana(Przyjamniej u mnie) wiara w Schustera. I tak było nawet, gdy zaczeli przegrywać mecze w La Liga, dalej byłem za Schusterem. Mecz z Romą to zmienił, ale nie ten pierwszy gdzie moglismy liczyć sie z niekorzystnym wynikiem, ale ten drugi. Jak trener na mecz u sibie w którym jego drużyna MUSI zdobyć bramkę wsytawia 2 defensywnych? Capello owszem wystawił, ale w Monachium gdzie mielismy bronić wyniku(Co niestety przez błąd Carlosa wzięło w łeb). Jakim cudem zagrali Diarra i Baptista dwójka piłkarzy,których dobra forma jest pojęciem abstrakcyjnym, Posadzenie na ławce Drenthe (Którego notabene przez pół sezonu Schuster nie powoływał) a wystwienie Baptista to farsa. Bestia jest świetnym piłkarzem niestety w chwili obecnej grajacym okropnie i totalnie bezmyślnie. Ponoć, jak to każdy w klubie zapewniał, mamy szeroką kadrę, więc co sie dzieje, ze przy braku RvN nie ma innego napastnika? Co robią Higuain, Saviola czy Soldado?? Sezon w którym miało być potrójne mistrzostwo powoli zamienia sie w powtórkę z czasów Queiroza wszystko szło świetnie do momentu meczu z Monaco(I odpadniecia z LM) porazki u siebie z Barceloną(Po wygraniu z Barça na wyjeżdzie) i 3 albo 4 miejsce w lidze. Raczej wszyscy się zgodzą, ze Schuster zawalił w tym meczu na całej lini, i może nie jestem ekspertem, ale opinia o nim w moich oczach jest teraz niekorzystna, nie wiem nawet czy mistrzostwo bedzie mnie tak cieszyło skoro już w tak wczesnej fazie przegrywamy w Lidze Mistzrów i przestajemy być klubem, który odgrywa istotną rolę w Europie. W opinii wielu Real stał się średniakiem zdolnym wywalczyć cokolwiek tylko na własnym podwórku. A to nie jest chyba coś co jest warte miliony miliony miliony Euro wydawanych w lecie.
2008.03.07, godz. 18:31, Kuba Rz
W takimj klubie jak REAL powinien być najlepszy trener na świecie Czyli Mourinho.Oby to Calderon przeczytał :-)
2008.03.07, godz. 18:26, Sewicz 1973
co to za dewagacje, w najlepszym klubie świata powinien pracować najlepszy trener i koniec i skończcie z moralizatorstwem
2008.03.07, godz. 18:20, siusiak813
na początku wszyscy chcieli Schustera....... a ja wolałbym jak by Capello wtedy został. jak obiął real to na początku im nie szło ale na koniec piłkarze zaczeli rozumiec jego plan i wygrywali. jak by nadal był trenerem realu to dziś byśmy byli w 1/8 ligi mistrzów i byśmy ją wygrali!!!!!!!!!!!
2008.03.07, godz. 18:15, Strusiek
Gdyby Mou został trenerem Realu to mecze z z Barçą byłyby jeszcze bardziej elektryzujące. Jednak w klubie trzeba stabilizacji a wymiana co roku trenera nie jest najlepszym rozwiązaniem.
2008.03.07, godz. 18:15, stu
Calderon zachowuje się jakby miał 7 lat. Od poczatku nie byłem zwolennikiem Schustera, ale pokazał przez te parę miesięcy, że coś tam potrafi. Poza tym to młody trener i jedno ważne trofeum - o ile je zdobędziemy - to niezły rezultat jak na drużynę, której ostatnio się nie wiodło.

Ale pominąwszy durnowatą politykę prezesa, jasne, że The Chosen One to świetny wybór. Pod warunkiem, że miałby zagwaratnowane maksimum władzy (sztab, transfery, decyzje o tournee...) i klauzulę chroniącą przed zwolnieniem po pół sezonu.
2008.03.07, godz. 18:05, zajcu1990
Jestem za Moruihno!!!! on sprowadzi quaresme i nasriego!!! z chelsy przyjdzie drogba !! sprzedac gutiego diare!! i kupic jakiegos młodego i szybkiego napastnika!! roniego albo benzeme!! i gramy!!
2008.03.07, godz. 18:01, łoł
Jeśli chcą Mourinho, ok ale czy jeśli i mu się nie powiedzie w pierszym roku w lidze mistrzów to też go zwolnią?! Każda drużyna może mieć przez chwile słaby okres Capello miał go na początku sezonu, ale dzięki kapitalnemu przygotowaniu fizycznemu w końcówce byliśmy najlepsi. U Schustera wyraźnie szwankuje trening i przygotowanie wytrzymałościowe, ale mimo wszystko powinien jeszcze zostać trenerem Realu bo każda drużyna musi mieć czas na przyzwyczajenie się do taktyki. W każdym bądź razie Calderon zachowuje się gorzej niż Pérez, z taką różnicą że on wydaje miliony na nastolatków, a Pérez na gwiazdy.
2008.03.07, godz. 18:00, krysiur777
Co do błędów transferowych to mysle ze dobrze ze kupili Sneijdera i Robbena i Drenthe. Trochę młodszych zawodników sie przyda. Robben jak tylko załapie rytm gra dobrze ale jest podatny na kontuzje Sneijder? Nie narzekajmy na niego. Właśnie gdy go nie ma odczuć można jego brak :)) Drenthe ? Jest jeszcze młody a już pokazuje ze ma talent. Dajcie mu jeszcze trochę czasu. A ta wiadomość hmm może i plotka a może i nie. Może taka motywacja to ma być ? Ale jak już wiadomo została zdementowana. Choć nie wiem czasem czy jak Capello był czy nie było podobnie :) no ale to czas pokaże co to będzie. A zwolnienie trenera po sezonie to nie jest mądre. Co trochę inny tryb grania i ciężko sie tak przestawić. No ale to tylko trzeba czekać co to będzie
2008.03.07, godz. 17:56, REM
A kiedy wschód zaczął ciut złocić kwiaty,
Jose do bambinho rzekł - " Nie zaplati!!!"
I tym to zdaniem Bambinho tak zranił, że nagle serce uwięzło mu w krtani
I nigdy nie ujrzy go z nim już spadi os culati osculati..

Portugalczyku jak nóż bezlitosny
Naciąłeś dziewcząt jak róż w kraju sosny...
2008.03.07, godz. 17:54, REM
A kiedy wschód zaczął ciut złocić kwiaty,
Jose do bambinho rzekł - " Nie zaplati!!!"
I tym to zdaniem Bambinho tak zranił, że nagle serce uwięzło mu w krtani
I nigdy nie ujrzy go z nim już spadi os culati osculati..

Portugalczyku jak nóż bezlitosny
Naciąłeś dziewcząt jak róż w kraju sosny...
2008.03.07, godz. 17:52, shalkS
nie popieram corocznego zmieniania trenerów, ale zawsze chciałem widzieć Mourinho w Realu.. dla mnie jest to trener pierwszego formatu, który coś potrafi:) jestem za nim, chociaż Schuster dosyć dobrze się sprawuje wynikami, to ok. 5 meczy wygranych w Królewskim stylu to zupełnie za mało.. każdy chce oglądać wielki Real, a nie drużyne która wygrywa w końcówkach meczu, ma tyle wpadek, poprostu nie do tego nas przyzwyczaił Real Madryt ! pozdrawiam:) i chciałbym Mourinho w Realu, a najchętniej poszukałbym szczęścia w holenderskich trenerach typu Guus Hiddink !
2008.03.07, godz. 17:52, REM
A kiedy wschód zaczął ciut złocić kwiaty,
Jose do bambinho rzekł - " Nie zaplati!!!"
I tym to zdaniem Bambinho tak zranił, że nagle serce uwięzło mu w krtani
I nigdy nie ujrzy go z nim już spadi os culati osculati..

Portugalczyku jak nóż bezlitosny
Naciąłeś dziewcząt jak róż w kraju sosny...
2008.03.07, godz. 17:47, REM
Nagle wielki Mou (the one czy też special zwany) spoglądając kątem oka patrzy!!- a tu jakiś czarnuszek wkłada sobie kziuka w swe
nady(wydy)mane usteczka. Był to znany na(ob)ciągacz Bambinho \\robinho. Krew to nagle wzburzyło w genialnym umyśle -
ręce w spodnie włożył (na zdjęciu) i myślac o czymś ściśle.

Portugalczyku jak nóż bezlitosny,
Naciąłeś dziewcząt jak róż w karju sosny...
2008.03.07, godz. 17:46, pawell91
Według mnie Mourinho powinien zostać trenerem Realu po tym sezonie bez względu na końcową pozycję Realu w lidze.
Schuster jednak prezentuje niemiecki styl gry do którego Real uważam że nie pasuje, a poza tym wszystkie kluby Schustera zawsze grały gorzej w drugiej części sezonu. Mourinho był by idealnym trenerem dla Realu Madryt.
2008.03.07, godz. 17:41, REM
Wielki Mou na zdjęciu już szuka jakiegoś naiwniaka który zapłaci mu
duuuuużą kasę za jego wątpliwe umiejętności trenerskie. O!!! Znalazł na horyzoncie "klub plastikowych laleczek z Madrytu" Popularnie:
"Plasticono band" T e piękne twarze, te królewskie orły, sokoły,
z ich nażelowanymi dudkami, prężą muskuły (coby spodobać sie nowemu trenerowi, a nuż ich wystawi do składu). cdn.
2008.03.07, godz. 17:37, REM
Mourinho to trener wielkiego formatu,
Swoje strategie wciąż obwieszcza światu.
Jednak na Camp Nou coś zaszwankowało (2006r.)
i gola wprost z gry sie zdobyć nie dało.
Na nic Kartoflisko - zalane boiska.
LM -nie dla Chelsae były to igrzyska...
2008.03.07, godz. 17:34, St_Anger12
Barça nie potrzebuje go bo Ma Rijkaarda. Ponadto po co Barcie transfery skoro jest 100* lepiej zgrana jak Real... a to że ma chwile słabości to nic dziwnego: tworzą ją Homo Sapiens a nie roboty, które dostają uszkodzeń mechanicznych. Ponadto R10 wraca do formy.

Visca el Barça!!!
2008.03.07, godz. 17:30, Rafaelo93
St_Anger12 - Barça jest dla niego zabiedna nie mał by kasy na transwery ;) A nawet Barça by niemiała kasy na niego ;)

Sliniaki dla Ronaldinho zabierają połowe budżetu ;)

Bez obrazy ;P
2008.03.07, godz. 17:27, perez18
Ej no bez przesady!!! Schuster nie jest złym trenerem
2008.03.07, godz. 17:22, tedunio94
w zadnym klubie nie zmieniaja tak trenerow. trzeba dac mu szanse nich bedzie schuster a jak sie nie sprawdzi to za rok pomytslimy o zmianach'
2008.03.07, godz. 17:19, Alpiter007
Ja wolę Shustera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2008.03.07, godz. 17:18, Konras
Zobaczymy. lubie Mou ale Bernardo jest w madrycie dopiero z 8miesięcy więc jak każdy potrzebuje czasu.
2008.03.07, godz. 17:17, St_Anger12
Mourinho do Interu!!!! W Barcie nie jest nam potrzebny... mam nadzieję. Mam nadzieje, że nie skończy w Realu, bo to klub nie dla niego. Hiszpani jest już klub, który ma zwyciężać i jeste nim Fc Barcelona. Jeżeli miałby stać się trenerem Realu to powiem jedno "historia zna przypadki Kamikaze". Jak dla mnie to trenerem Realu powinien być sąsiad z pod siódemki :D.

Visca el Barça!!!!!!
2008.03.07, godz. 17:15, Zinedine Zidane +10
ja juz sam nie wiem co mam o tym myslec;/
2008.03.07, godz. 17:12, Rafaelo93
Murinho nawet nawet, tylko teraz mam nato wy*** itd. bo to tylko plotka - jak przejdzie do nas to pogadamy ;)
2008.03.07, godz. 17:12, horus7
Narazie nie ma takiej opcji
2008.03.07, godz. 17:11, kornelk
Mariano89LDZ, dolus co samo co pisalem wczesniej
2008.03.07, godz. 17:11, RadekRMCF
Schuster zostaje!
2008.03.07, godz. 17:10, kornelk
fartuh ,maykle amourihno nie osiagnal nic z chelse w LM a mial tyle kasy ze mogl miec co i kogo chcial wiec jak przyjdzie do realu i nie osiagnie w pierwszym roku LM to tez out ?
2008.03.07, godz. 17:07, dolus
tak!! Szkoda ze to wyssane z palca... ale pragne Mourinho w Madrycie,... pragne go tu, a Schuster niech spada na drzewo, bo gdyby nie Capello to pewnie real by nawet nie liderowal:/
2008.03.07, godz. 16:59, toster3d
Wierzę, że Schuster jeszcze zdobędzie z Realem Ligę Mistrzów... HALA SCHUSTER!!!
2008.03.07, godz. 16:51, JohnyMario
TAK TAK TAK!!! zapraszamy!
2008.03.07, godz. 16:48, fartuh
mourinho byłby dobrym trenerem dla realu szkoda że nie zaczął od początku tego sezonu.
2008.03.07, godz. 16:47, digital6
To jest durnota zmieniać co sezon trenera!:/ wielki -------- dla Realu:/
2008.03.07, godz. 16:41, piotrekfan
przyznam że nie lubie w realu częstych zmian trenerów ale trteraz taki charyzmatyczny trener by się nam przydał

Hala Madrid!!! Hala Mourinho!!!
2008.03.07, godz. 16:32, Stoperooo
Tak plotka jak z Schusterem a jak sie skończyło to każdy wie.
2008.03.07, godz. 16:32, ogor3
takie bajki to se piszcie gdzie indziej , przecież wiadomo że plotka aby wkręcić ludzi
2008.03.07, godz. 16:31, JulioBReal
murinho po sezonie do realu
2008.03.07, godz. 16:29, o5c4r
Zmieniając trenera co rok, nie zdobędzie sie nic wielkiego, to że z Capello wygrali, nie znaczy, że z Mourinho by to osiągneli ; ]
2008.03.07, godz. 16:25, Napoleon
Jestem za Schusterem, ale jeśli już zmieniać to tylko na Murinho. Myślę że on ma tak wielką charyzmę, talent i chęć zwycięstwa że pasuje do Realu.
2008.03.07, godz. 16:23, MeNtoS
Nie no, dajcie szanse Shusterowi, a nie kolejnego managera ściągać, który kupi kolejnych piłkarzy i kolejne pieniądze pójdą sie j**ać i będzie brał na pewno więcej od Shustera. Na pewno i tak nie zdobędzie LM bo na to potrzeba czasu. Calderon od razu by chciał dostac trofeum za to że jest. Nie rozumie że zespół na LM nie buduje sie przez pół roku.
2008.03.07, godz. 16:22, patita10REAL
No sam nie wiem,schuster troche zrobiłal ale mysle ze Murinho mógłby sie spawdzic ale za tym idzie to ze do madrytu przybedą nowe gwiazdy moze murinho chciałby kogos z chelsea ale to moze zaburzyc gre w realu
2008.03.07, godz. 16:22, maykle
Jestem za tym by Mourinho przeją Real. Schuster jest dobry ale w Realu potrzebna jest mocna ręka. Więc myślę że Mourinho był by znakomitym trenerem dla Realu. Zaczekajmy jeszcze jakiś czas. Może rzeczywiście Schuster spisze się lepiej w roli trenera Realu niż Mourinho.
2008.03.07, godz. 16:16, mkubik2
Nie chcę Mourinho, Schuster jest dużo lepszy. ale oczywiście to tylko moje skromne zdanie
2008.03.07, godz. 16:10, Pelkosław
Bez jaj...
2008.03.07, godz. 16:07, KingOfCourt
powiem tak Real jest po wielu zmianach kadrowych i nie wiem czy jeszcze nie powinniśmy dać czasu Schusterowi np. następny sezpn. Bo w Realu to tak jest że za szybko sie zwalnia trenerów zanim wprowadzą swoją filozofię i ułożą do końca zespół.

Z Drugiej Strony Mourinho to genialny trener i mógłby wiele wnieśc. On jest twardy itd. Ciekawe to by było moim zdaniem. Już przed tym sezonem miałem nadzieje ze Portugalczyk obejmie Real ale zrobił to Schuster. Hmm pożyjemy zobaczymy - dużo zależy od końcówki sezonu :)
2008.03.07, godz. 16:05, kecaj
MImo iż Cannavaro ostatnio spisuje sie dobrze jjednak jest nam potrzebny klasyczny stoper z renomą który go zastąpi i to nie jakis Garay czy inny jakis podobny lecz ktoś z renomą na swiecie porządny z klasowego zespołu.
typ: Mexes, Kompany, od biedy Haitiga.

Salgado z racji wieku także powinien odejsc i w jego miejsce mozna by kupic młodego prawego obronce albo stopera/prawego obrońce kogoś uniwewrsalnego bo zawsze torres moze byc zmiennikiem Ramosa.
typ: tu akurat Garay bądz Caceras czy jakis Alexis

za Saviole powinien przyjśc prawidzy Golleador który powinien wejść do pierwszego składu a jego zmienikiem moglby być RvN.
Typ:Karim Benzema, Huntlear, Villa

Za Baptiste powinni ściągnąć spowrotem Granero i De la Reda bo to co pokazywali w UEFA cup to szok - Guti z Baptistą ani razu nie grali tak dobrze jak oni ostatnio.
Typ: Granero, (marzeniem byłby Cesc)

Za Diarre powinien powrocić De la Red bo ma sie znacznie lepiej w defensywie i ofensywie niż diarra, ewentualnie moglby przyjść jakis Defensywny pomocnik z opcją stopera typu: De la Red albo Veloso
2008.03.07, godz. 16:05, kalimari23
dajmy mu jeszcze ze 2 lata w koncu trener to nie wszystko to rowniez wina zawdonikow . dajmy mu czas kupilismy tego trenera z jakiegos powodu zebysmy dobrze grali ale nie od razu to sie da zrobic i tak teraz zobaczcie jak ogolnie dobrze nam idzie ja jestem z niego zadowolony i gdzies za 2 lata bym ocenil czy real powinien tak grac czy nie calderon nie powinien od razu cudu oczkiwac nie ma co chociaz on duzo moze
2008.03.07, godz. 16:04, wojtekch
To śmieszne, to by była najgłupsza rzecz zaraz po sprzedaniu Casillasa. Potrzebujemy stabilizacji, a nie nowego trenera co porażke :/
2008.03.07, godz. 16:04, Mizerinho
heh, a Calderon mówil ze nie zaleznie od tego jak pojdzie Shusterowui w tym sezonie, to i tak zostanie na nastepny sezon. A teraz raptem szuka nowego trenera, fajnie,
2008.03.07, godz. 15:57, Skrzat_o1
główny błąd działaczy naszego klubu to zmiana trenerów częściej niż rękawiczek. Jak ktoś może zrobić drużynę skoro zanim sie dobrze weźmie już go wyrzucają? Murinho nie jest cudotwórcą. Nie potrzeba nam nowego trenera ale czasu. Dajcie spokój. Też pomysł
2008.03.07, godz. 15:54, Ronaldo9416
ja tez bym go chcial
2008.03.07, godz. 15:49, Cannavaro25
rybinho nie badz smieszny bo przed przyjsciem Mourinho Chelsea w lidze mistrzow odpadla dopiero w polfinale a jak abramowicz przejal wladze nad klubem to nasprowadzal pilkarzy
2008.03.07, godz. 15:49, yaro28
rybinho co ty gledzisz? to mourinho zbudował tą chelsea jaka teraz jest, to on wydał te wszystkie pieniadze romka i dlatego tam wszystko zmienił, a zwolnili go bo oczywiscie miał zle relacje z romkiem ale wziely sie z tego ze w europie była to druzyna do bicia ( oczywiscie zachowując proporcje, bo za te pieniadze byli skazani na sukces).
mou jest swietnym fachowcem jednym z najlepszych ale zmiana trenera po roku to byłoby mistrzostwo swiata. widze ze niktorzy tutaj są oderwani od rzeczywistosci, są w swiecie FM- a czy innej fify. stwierdzenie ze real ma zawsze wygrywac jest tak głupie za az dupe sciska, zastanowcie się co piszecie i bądzcie ze swoją druzyną. VeB.
2008.03.07, godz. 15:47, ElControlTotal
szkoda że to tylko marca.com ... ;/ super by było...
2008.03.07, godz. 15:47, Cannavaro25
karolp i po co sie prodkujesz
dobrze wiesz ze ci co chca nowego trenera to dzieci neo i kibice od siedmiu bolesci
2008.03.07, godz. 15:45, Kylo
chriss2

wreszcie jakaś sensowna wypowiedź
2008.03.07, godz. 15:44, karolp
Szkoda tylko że swoich proroczych wizji nie przedstawialiście jak real rozwalał villareal albo barcę.No napewno każdy z was pisał że to sczęśliwie.Dziwnym trafem zdarza się tak,że jak coś przegramy to wy zawsze wiedziliście że ten trener jest słaby.Ludzie przedtem to żeście się słowem na shustera odezwać tylko się prześcigaliście kto jest kibicem i wyzywali od sezonowców.
Mówicie klub z tradycją i musi wygrywać. Co wy wogule wiecie o piłce jak myślicie że wystarczy nakupić gwiazd i nie złego trenera.Dziwne jest że wszytskie wygrywające drużyny jakoś waszej teorii nie podzielają na co wskazuje ślepe zaufanie do wengera mimo najgorszych w historii wynikach.Dziwne jest też że wszytskie te roszady były kierowane właśnie takim gadniem.Jaką więc mamy pewność że tym razem będzie inaczej,choć właśnie przez to odpadamy z ligi mistrzów. Pozatym real madryt nie jest poto abyście mogli się pobesztać z waszymi kolegami z podwórka.
Takich kibiców to nam nie potrzeba.
2008.03.07, godz. 15:43, Sowinho
Pożyjemy, zobaczymy...
Jeżeli Real się nie obudzi i nie zacznie grać nareszcie dobrej, ofensywnej i skutecznej piłki to zmiany są konieczne. Może nie jest to do końca wina Schustera, ale jakoś nie imponuje mi taki Real jaki teraz mamy. Schuster bardzo stracił w moich oczach po ostatnim meczu...
Trzeba się poważnie zostanowić, bo moim zdaniem taki klub jak Królewscy powinni wygrywać z każdym!
Naszym madritistom potrzeba dobrego trenera, ale przede wszytkim wzmocnień kadrowych!
Myśle że władze wiedzą co robią, i że w końcu wygramy LIgę Mistrzów...

Tymczasem znowu trza się zadowolić walką o mistrzostwo a Champions League kibicować Arsenalowi...

Hala Madrid! Będzie dobrze!
2008.03.07, godz. 15:43, kalis10
niestety połowa kibiców tego klubu to albo dzieci albo naprawde nie znaja sie na futbolu. poczekajmy do konca sezonu a zobacze ile was bedzie wielbiło schustera
2008.03.07, godz. 15:43, Figo107
Ciekawe gdzie ostatecznie wyląduje.
2008.03.07, godz. 15:40, damex
tak musi do nas przejść
2008.03.07, godz. 15:39, chriss2
Gdy czytam wypowiedzi niektórych gorących głów co to zmieniają zdanie jak rękawiczki to śmiech mnie ogarnia. Jeśli ktoś z Was drogie gorące głowy byłby prezesem to przez Nasz Real tylko w jednym sezonie przewineło by się ze dwudziestu trenerów i pięć razy więcej zawodników. Gratuluję znajomości tematu. Zagrajcie lepiej w piłkę na komputerze, w świecie wirtualnym Wasze pomysły mogą się nawet okazać słuszne :-)
2008.03.07, godz. 15:38, robinho i ja
Nie powinni by zmieniać Schustera...No!Chyba ,że do końca sezonu-odpukać!-pójdzie jeszcze gorzejj.....
2008.03.07, godz. 15:34, ozi
A ja lubie Schustera i uważam że ostatnie wyniki to raczej brak zaangażowania naszych gwiazd tudzież ich zmęczenie (patrz.zbyt krótka ławka).
2008.03.07, godz. 15:34, Milosz fan
Nareszcie pozytywne widomosci, byle nei Schuster
2008.03.07, godz. 15:30, rybinho5
eduardo123 wiesz co widzimy w Mourinho?? To że potrafi zbudować prawdziwą drużyne. Pamiętasz jak chelsea grała przed przyjściem Mourinho. On zmienił wszystko. I z Chelsea nie odszedł dlatego że niemógł zdobyć Ligi Mistrzów tylko dlatego że miał złe relacje z Abramowiczem. Tak wiec jak wcześniej pisałem.. jeżeli niedaj Boże nie zdobędziemy w tym sezonie La Liga to papa Schuster.
2008.03.07, godz. 15:30, Kylo
DO REDAKCJI:

Pozostawianie tego typu news'a na pierwszej stronie jako głównego (co można nazwać zwykłym sianiem popeliny) szczególnie po pojawieniu się oficjalnego stanowiska klubu zdecydowanie odcinającego się od tych wymysłów prasy uderza w profesjonalizm Waszej (ale także naszej - kibiców) strony.

Pozdrawiam.
2008.03.07, godz. 15:29, Madrista20
niech przyjdzie !!!!
2008.03.07, godz. 15:27, DonPatrinho
radeg - zgadzam sie w 100 %
2008.03.07, godz. 15:26, juan michael
ale mówiłem, źle robi Schuster wystawiając defensywny skład na Rome, MÓWI?EM. niestety robi błędy, ale mimo wszystko powinien zostać, tak mi się wydaję bo jeśli będziemy zmieniać trenera co pół roku to napewno nic dobrego z tego nie będzie
2008.03.07, godz. 15:23, jan14144
Mourinho-Yes!!! Schuster-Out!!! Wynocha z naszego klubu! Nie umiesz wogóle motywować zawodników!!!
2008.03.07, godz. 15:23, radeg
jak widze wypowiedzi typu :"właśnie źle, bo jak klub wygrywa to Schuster jest wielki, a jak klub zaczyna przegrywać to od razu szukają innego trenera na jego miejsce"
chyba zapominacie jakim klubem jest Real Madryt!!!!!!
ludzie zrozumcie to że Real musi wygrywać!!!
pieniądze są, marka najlepsza na świecie, najlepszy klub piłkarski XX wieku... to zobowiązuje!!! a że Schuster poł sezonu dobrze prowadził zespół a póżniej traci dużą przewagę na Barçą i odpada z ligi mistrzów ze słabszą piłkarsko Romą kompromitując się przed własną publicznością?! potrzebny jest trener z prawdziwej swiatowej czołówki a nie z Getafe czy diabli wiedzą skąd!!! są dwie opcje moim zdaniem albo Mourinho albo Del Bosque!!
2008.03.07, godz. 15:20, eduardo123
Nie wiem co wy wszyscy widzicie w tym Mourinho dla was kazdy trener kroremy nie idzie jest zaraz do zwolnienia nie licza sie poszczegulne mecze tylko ogolna pozycja. Co z tego ze nie zdobedziemy w tym sezonie LM za Capello tez nie zdobylismy a co taki Mourinho sprawi ze pojawi sie w klubie i odrazy real ma wszystkie trofea jak tak mysliccie to stuknijcie za co go zwolnili z Chelsea ??? przedewszystkim a to ze nie potrafil zdobyc LM

HALA Bernd Schuster
2008.03.07, godz. 15:19, lothi
Schuster won z Realu ...wooooooooooooooooooon !!!
Mam już dość tej mizernej gry, wszyscy podniecali się Realem parę miesięcy temu ale nie widzieli że większość zwycięstw jest szczęśliwa ( parę meczy było bardzo dobrych ale wynikało to z umiejętności piłkarzy a nie z taktyki czy dobrych zmian), byle kto mając takich piłkarzy będąc trenerem by wygrywał czasami ale tu chodzi o systematyczność i wysoki poziom zawsze a nie o przypadek.
Schuster woooooooooooooooooooooooooooooooooooonnnnn!!!!!!!!!!
Hasta la vista .........Schuster........ Hasta la vista
Hasta la vista......Schuster....Hasta la vista
Wogóle głupota zatrudniać Niemca na trenera Realu
Czekam na Jose !!!
2008.03.07, godz. 15:18, hiszpan02
Ale jak nowym trenerem bedzie Murinio to najlepiej bedzie jak nie beda go zmieniac tak szybko.
2008.03.07, godz. 15:15, hiszpan02
Moim zdaniem Jose Morinho jest o wiele lepszym trenerem od niemieckiego trenera. Portugalczyk powinien trenowac krolewskich. Zrobi z nich prawdziwych mistrzow. Ale szuster tez nie jes slabym trenerem tylko poprostu w drogiej polowie sezonu ma pecha
2008.03.07, godz. 15:13, Rdk89
Oby nie Murinho.
Najlepiej jak Schuster zostanie na następny sezon:D
2008.03.07, godz. 15:12, m4r1u5z
za capello nie bylem za zmiana trenera, ale teraz pomysl sprowadzenia murinho mi jak najbardziej odpowiada, shuster robi podstawowe bledy, taki trener nie moze trenowac takiego klubu
2008.03.07, godz. 15:11, Młody23
To ze Real ma slabszy okres to nie znaczy ze trzeba zmieniac trenera:/ jak na poczatku wygrywali mecz za meczem to wszyscy sie zachwycali. Jak zawodnicy maja sie zgrac i preferowac jakikolwiek styl gry skoro ciagle zmienia sie trenerow:/ Nie sadze iz zmiana Shustera byla dobrym posunieciem
2008.03.07, godz. 15:09, socio81
Gitara!
2008.03.07, godz. 15:08, manolito
No i dobrze. To świetny trener, a Schsuter na pewno nie zmieni stylu gry Realu, który potrafi zagrać naprawdę świetnie, ale i beznadziejnie.
2008.03.07, godz. 15:08, zetep
schuster niech wraca do domu!!! mourinho najlepszy niech idzie do realu a barcelona bedzie slaba w 3 dupy!!!!!!!!!!
2008.03.07, godz. 15:07, ejchler
ZAL.... slabszy miesiac i juz wywalaja trenera... zobaczcie na Barcelone! Przeciez im nie szlo od poczatku, Frank Rijkaard byl na straconej pozycji.. i co? Barça sie obudzila i gra swietnie! Czemu do cholery w Realu takie rzeczy sa mozliwe...co to za zarzad?
2008.03.07, godz. 15:05, labinho
Wspaniale by bylo on napewno by wyciagnal real z kryzysu.potrafil wygrac lige mistrzow z porto to z realem by osiagna wszystko co tylko mozliwe
2008.03.07, godz. 15:02, RiCoTriCo
Shuster jest przecież zaje***sty !!! Szkoda wogóle zamieszczać takie brukowe artykuły !!!
2008.03.07, godz. 15:02, karolp
Kurde jak pisałem wcześniej że jak czegoś nie zmienimy w styczniu to będzie padaka i wogule że gra z taką kadrą to poryw z motyką na księżyc.To rzeście pisali,że co ty chcesz mamy kapitalną kadrę nic się nie stało.A teraz już chcecie wywalić shustera.Tu jest jakaś dziwna atmosfera wszyscy piszą coś pod publikę jak teraz pare osób zaczęło wyzywać szwaba to reszta już go wywaliła.Przypomnijcie sobie jak wieszczyliście lata sukcesów wychwalaliście shustera nieomal jak boga.Gdzie to się wszystko podziało.Co teraz już go nie bronicie.To jest żenujące że co roku zarząd robi to samo ale wy lepsi nie jesteście.Jak wezmą mourinho to każdy napisze odpoczatku w niego nie wierzyłem i powinniśmy wziąść beniteza shuster wróć.Kurna ludzie już mnie wasze piski do capella rozwalają.Przecież po bayernie jechaliście go jak szmate.Pozatym to nie jest problem w trenerach.Pisałem już że jak będą jakieś niepowodzenia to zwalą wszystko na bernda bo to najłatwiej.Sami umyją ręce.
Tylko dla mnie to tak nie jest.Przecież mieliśmy już queiroza capello teraz shustera przecież to są trenerzy z dużą marką i renomą.Skąd więc wiecie że uda się jose Naprawdę jesteście śmieszni,bo zmieniacie opinie jak w kalejdoskopie.
Od teraz jestem nie chcę już żadnych meczy na tvp.Wolę oglądać na chińskich aniżeli słuchać to jakiś downów co to się ogłaszają wielkimi specami a obejrzyli góra 4 mecze królewskich w sezonie. Noi teraz się zaś zaczęło czy mecz jest na eurosporcie no boże ratuj.Adimini zróbcie coś z tą dzieciarnią bo ta strona złazi na psy./

Co do obecnej sytuacji to wreszcie trzeba to przeciąć bo najłatwiej jest wyj**ać pół składu wydać 100 mln +2 na trenera.A potem dlaczego to wszytsko nie działa.Zamiast cokolwiek naprawić to ten cymbał postanowił że wsztsko jest idealnie . Nie obchodziło go że 90% jego transferów to delikatnie mówiąc przepłacone niewypały.Nie wyciągnął wniosków z 2004.Kurde no poprostu poco on tu wogule jest
Wygrał wybory na kłamstwie,wyzywa piłkarzy,psuje nasz autorytet,zwalnia trenerów kurde jeszcze brakuje żeby nas wprowadził w długi.A co do niektórych textów w stylu ile mamy jeszcze czekać to naprawdę nie wiadomo czy się śmiać czy płakać.Czy was wogule coś interesuję oprócz transferów i tego żeby w szkole leszcze waszego kalibru wychowane na bravo sporcie i telegazecie wam zarzucała że real gra słabo.To się odczepcie od tego klubu jak wam przynosi wstyd.Bo dla mnie jest on dumą.Skoro niczym dla was jest pozycja lidera w najlepszej lidze świata to naprawdę mi was żal.Nasz klub zawsze się kierował taką logiką jak wasze żeby były joga bonito i jak na tym wychodzi..
Nie będzie tak że na wasze skinienie będziemy wygrywać.
Tak robi calderon i to wygląda tak że szok.Jeśli wreszcie przestaniemy nadmuchiwać ten balon oczekiwań to stoczymy się b.nisko. Real Madryt musi przyjąć jakiś długofalowy plan. Z tąd wasze gadanie że ile mamy czekać to nie powinno nikogo obchodzić,bo jeśli nie chcecie kibicować realowi to łaski bez.takich kibiców nam nie trzeba. Podniecacie się na inne drużyny.Rzucacie jakieś nierealne transfery.Jakby wystarczyło nakupić pół tuzina graczy wymienić cały sztab pstryknąc 200 milionów na trenerów lekarzy i już nie będzie kontuzji,każdy mecz będziemy wygrywać,a zgranie to nie ważne.Wygląda to tak jakbyście żyli w jakimś wirtulanym świecie i myśleli kategoriami z symulatorów sportowych.Drużyny nie buduje się jak w karierze w 3 dni. Zgrania też się nie załatwia ładując trenera od przygotowań plikiem zielonych.Ligi mistrzów natomiast ruch chorzów nie wygra.Kurde bo myślicie że wszytsko jest takie banalne.Tak gadacie co to jest gdziendziej to dobra manu-ferguson 20 lat arsenal-wenger tyle samo barca-rijkard 4 lata milan-ancelotti-8 lat inter-mancini 5 lat.Czy wy naprawdę chcecie żebyśmy się stali drugą chelsea która łamiąc wszelkie konwenanse bez tradycji myśli że pieniądze to wszytsko i ilum ma chelsea kibiców a jakie ma wyniki choć kadre to chyba najlepszą mają na świecie.I co czy morinho wygrał nimi lige mistrzów-czy może lige która i bez mourinho pewnie obronimy a dla was to przecież żaden sukces nie.
Czy nie radził sobie dobrze tylko w małym klubie>Czyli może nie jest jakimś idealnym cyborgiem w każdym celu lepszym od shustera.A czy f.beckenbauer czy klinsman czy van basten mimo że nie są doświadczeni to się sprawdzają nawet taki wyśmiany ryjek zdobył upragnioną cl w 3 lata.Także ludzie nie gadajcie że wy już nie wytrzymujecie jest wam wstyd i wyłączycie tv jak będzie real bo tylko siebie kompromitujecie.
2008.03.07, godz. 14:58, Niewczas
JA bym dał drugą szanse Schusterowi.Zostawiłbym go na jeszcze jeden sezon i jeśli znowu nam nie będzie szło to zatrudnił Mourinho ale wtedy najprawdopodobniej będzie już trenował jakiś zespól...

2008.03.07, godz. 14:56, majeranek162
Mourinho nich bedzie ale wolał bym spowrotem del bosqe to był trenber na miare realu:) La liga nasza:)
2008.03.07, godz. 14:46, asche
murinio na prezydenta ha
2008.03.07, godz. 14:46, Pawliś
kogo by nie kupili i ile by kasy nie wydali druzyny nie zbuduja w jeden niecaly sezon ,
2008.03.07, godz. 14:42, daniel06
ja to od samego poczatku mowilem ze on jest najlepszy do REALU, jak inny trener to tylko on.
Hala MADrid!
2008.03.07, godz. 14:41, ziemniak98
nie ma co murinho trenowac real musi!!!
2008.03.07, godz. 14:40, kornelk
niech mi ktos powie w koncu co mourihno osiagnal z chelsea???????? w europie
2008.03.07, godz. 14:38, radinho7
i po co?? zawsze jak druzynie nie idzie zwalaja wszystko na trenera,a jak real na poczatku wygrywal to wszyscy uwielbiali shustera zal...
2008.03.07, godz. 14:29, Robinhooo
Tylko nie on! z nim nic nie wygramy...
2008.03.07, godz. 14:29, sebas1902
to już jest głupota. nowy trener bo nie bedzie potrojnej korony?? idiotyzm... zostawcie schustera na dluzej tak, jak rijkard w barcelonie, a nie co sezon nowy. schuster musi nadac styl druzynie, aby grala rowno, a nie raz defensywny capello, a raz ofensywny schuster. manchester united np. ma fergusona od dawna i co sezon sa wysoko w LM, a real od kilku lat nawet nie przeszedl 1/8.
problem tkwi w tym ze obciazaja trenera za duzym ciezarem. gdyby naprawde realowi zalezalo na potrojnej koronie, nie gralibysmy w rezerwach w Copa del Rey. Zreszta w meczu z roma formacja defensywna grala jak malolaty, tak jakby olali ten mecz. walczyli tylko raul, gago, drenthe i obciazany presja robson. winy na pewno nie nalezy szukac u trenera

Hala Schuster
2008.03.07, godz. 14:27, ziemniak98
lepiej nie moglo byc!!!
2008.03.07, godz. 14:26, dark24real
Jak dalej co sezon albo częściej będzie nowy trener to nigdy zadowoleni nie będą.
2008.03.07, godz. 14:23, Robinho mistrz!
no i po co wytwarzać taką głupią presję? jak zdobędziemy mistrza to będzie dla mnie wszystko ok, bo La Liga to dla mnie priorytet
HALA MADRID!!!
2008.03.07, godz. 14:22, Ricar889
juz wina na Niemca leci ... hehe wina lezy w zawodnikach ze osiagaja słabe wyniki ;]....
2008.03.07, godz. 14:22, Niusia
Mourinho chyba rzeczywiście lepiej poprowadziłby Real do wygranych niż Schuster... Ale i tak Królewscy są najlepsi!;)
2008.03.07, godz. 14:19, piegusBP
Schuster jest dobrym trenerem,ale osobiscie wole Jose. Zdecydowanie najlepszy trener na swiecie:) Hala Madrid!!!
2008.03.07, godz. 14:17, wladcaczeczeni
heh kolejna zmiana trenera, pieknie... tutaj mimo tego ze pisala to marca nie byl bym pewny czy to aby na pewno plotka. w zeszlym roku tez az huczalo od plotek o zmianie trenera i mimo to ze wszyscy w klubie to dementowali plotki okazaly sie prawda. calderon do spolki z mijatovicem juz nie raz popisali sie swoja glupota zmieniajac kolejych trenerow. co nigdy nie przynioslo dobrych efektow. w zeszlym roku krzyczalem glosno "capello zostan" teraz krzycze "barnardo zostan".
2008.03.07, godz. 14:12, Gohanitto
Najpierw mówili że Schuster na pewno zostanie na następny sezon. Ja już ich nie czaje, ale z drugiej strony byłoby spoko z Jose.
2008.03.07, godz. 14:07, DawidoW
Chcialbym zeby stworzyli duet z Schusterm... raczej nierealne wiem.
2008.03.07, godz. 14:06, Cooba
Mourinho jest swietnym trenerem.Shuster rowniez, lecz mourinho we wszystkim przewyzsza niemca. Niektorzy jak wiedza ze graja z druzyna prowadzona przez mourinho to spalaja sie psychicvzne. shuster to dobry trener lecz zawsze sprawdza sie ze jego druzyny graja zle w druiej rundzie
2008.03.07, godz. 14:05, buczario33
Schuster zasluguje na pozycję trenera w Realu, ale Mourinho jest duzo duzo lepszy.

ja osobiscie wolałbym Jose,

2008.03.07, godz. 14:04, MAti_7_10_23
Murinho to jest to!!! On zrobi przywruci dawny real ten o ktoym sie mowilo galaktyczny!!! bo teraz ciezko tak powiedziec!!! Hala Murinho!!
2008.03.07, godz. 14:04, bielasy777
schuster musi zostac!!! nie mozemy co roku zmieniac trenerów poniewaz to zle wplywa na morale zespołu!!!!
hala schuster
2008.03.07, godz. 13:57, zodiaque3
Schuster jest bardzo dobry i nie chcę żeby go zmieniać. A co do Mourinho to NIE podoba mi się jego filozofia gry. Gra zbyt defensywnie to NIE pasuje do Realu.
2008.03.07, godz. 13:54, Dickson
I to jest gość którego nam potrzeba!!Wprowadzi twardszą gre i pressing którego Realowi brakuje!On potrafi krzyknąć na drużynę a nie tek jak Schuster usiąść na ławce i siedzieć!!
2008.03.07, godz. 13:49, MKSPrzemo
Co0 z tegoo0..
1. Marca.com - bezcenne.
2. Po cholere zmieniac Shustera po jednym sezo0nie.. trzeba dac mu szanse.. zaden klub od razu ni byl wiekli.. zaden! A z taka filozofia daleko nie dojdziemy.. chociaz bylbym ciekawy jakby sobie Mourinho poradzil..
2008.03.07, godz. 13:45, el olvidado
mat7raul jestes nei spełna rozumu. to cy piszesz ???
2008.03.07, godz. 13:42, pringles
Jak by przyszedł to spokojnie np: Drogba by zasilił szeregi Realu... to jak na moje zdanie... korzyść Madryckiego klubu jak się patrzy...
2008.03.07, godz. 13:42, J0hnny
to fakt ze del bosque favorytem bedzie zawsze bo to za jego czasow ostatnio przezywalismy (ostatnio;)) chwile chwaly, jose nei potrzebujemy uwazam ze dac szanse berndowi byloby najlepiej

hala madrid
2008.03.07, godz. 13:39, Marchena10 Hala Madrid !!
niech zostanie Schuster...!
2008.03.07, godz. 13:34, skin®
plotki jakies po co nam on ? :| mamy Schustera przecierz :)
2008.03.07, godz. 13:24, 19Real92
Popieram jego przyjście.
2008.03.07, godz. 13:19, mat7raul
Przeczytałem w jednym z komentarzy "za rok bedzie lepiej". I od razu wydawać mi się zaczeło ze 4 raz z rzędu mam deja vu. Rok temu po porazce z Bayernem, dwa lata temu po porazce z arsenalem, trzy po porazce z Juventusem. Wtedy też na tej samej stronie czytałem że teraz to sie nie udało ale za rok to juz... i tak dalej. Teraz odpadliśmy z Romą i co. Znów te same słowa. Trudno się temu z jednej strony dziwić, bo dobrze że kibice wierzą w drużynę. Ale z drugiej, jakie mamy przesłanki ku temu zeby wierzyć w takie zapewnienie. Żadne. Znowu zarząd sie naodgraża kogo kupi a kogo nie, potem nic z tego nie wyjdzie więc na pocieszenie kupi się kilku innych grajków i tyle.

Budowanie drużyny to proces kilkuletni i nie robi się tego w jednym okresie transferowym. A karuzela trenerska poanująca w ostatniuch latach napewno nie służy piłkarzom.

Szczerze, nigdy nie wierzyłem że Schuster moze cos osiągnąc z Realem. Po prostu, trener który był mało znany i prowadził ligowego średniaka (getafe), mimo zasług dla Realu i mimo ciekawej koncepcji gry nie może zbyt wiele osiągnąc ponieważ brakuje mu doswiadczenia.
Mourinho o którym jest ten artykuł, doswiadczenie zdobywał stopniowo. Pamiętajmy że w młodości chcaił być piłakrzem. Zapisał sie nawet do jakiegos klubu prowadzonego przez jego ojca. Ale był słaby wiec własciciel druzyny poiwedział ze jezeli ojciec będzie celowo forsował i na siłe wpychał syna do składu mimo ze ma lepszych piłkarzy zostanie zwolniony. Mourunho, wiec nie grał i w koncu zrezygnował.

Jego pierwsze doświadczenie z trenowaniem to była praca w roli tłumacza z jednym ze szkoleniowców. Ale nieważne, ważne jest to że nigdy nie miał tak ogormnego przeskoku w karierze jaki działacze Realu zaserwowoali Schusterowi.

Nie chce sie wypowiiadac czy jeso zatrudnienie to dobry czy zły pomysł, bo nie wiadomo. mozliwe ze byłby to znany wszystkim Jose, a mozliwe ze praca w tym miejscu to była by wielka pomyłka. Moim faworytem zawsze był i będzie Del Bosque.

Napewno atutem tego trenera jest to ze ptrafi dogadać sie z piłkarzami, i to że stosuje ciekawe roizwiazania taktyczne. Ale nie zapominajmy że to tez człowiek nie lubiany. Skandalista, który często robi wokół siebie szum w mediach.

Sytuacja jest patowa. Nie chce skreslać Schustera ale jezeli faktem jest że działącze juz dzwonili doJose to chyba powoli konczy sie jego era. Rok temu tez mowiło sie po odpadnieciu z LM że Capello zostanie zwoliony. Po zdobyciu mistrzostwa wszyscy mysleli ze to juz niektualne, ale jednak.
Swoja drogą jezeli zarząd podaje taką informacje do wiadomości publicznej to zachowuje sie wyjątkowo nieprofesjonalnie. Wiesza nóż nad głową trenera i wprowadza niepokój w zespole. A w obecnej sytuacji niczego tak nie potrzeba Realowi jak spokoju, bo LM sie już skończyła ale sezon nadal trwa.
2008.03.07, godz. 13:18, Grabash
i jeszcze jedno jak teraz go nie zatrudnia to juz go nigdy nie zatrudnia bo nie bedzie okazji albo bedzie za drogi
2008.03.07, godz. 13:18, Grabash
ja naprawde wole rezultaty niz piekne widowisko a porazki.... jak w tyle nasi beda grali tak jak grala chelsea albo porto kiedys to chlopaki z przodu beda mieli wiecej swobody bo nie beda mieli dygu ze zaraz gola straca. poza tym wtedy diarra uwazam by gral tak jak powinien.
2008.03.07, godz. 13:17, R_baggio
ja mam dosc tych zmain trenerow
ilez mozna
lepiej niech sztab medyczny wymienia
ale jesli calderon juz postanowil ze wywali schustera czego nie chce osobiscie to tylko murinio moze real poprowadzic
wiec ja chce by zostal schuster a jesli to nie mozliwe to murinho nikt inny !!!
2008.03.07, godz. 13:16, Oskar___Hala Madrid
Nawet jak Real nie wygra Ligi nie widzę potrzeby zmieniania trenera tym bardziej na Murinho...Schuster to nie jest jakiś magik,że od razu zaczaruje całą drużynę i będzie piękny Futbol...to nie jego wina,że większość z jego piłkarzy jest kontuzjowanych lub ,że nie ma w zespole porządnego rozgrywającego...wierzę w niego HM
2008.03.07, godz. 13:16, campeon10
hey, jestem nowy :) moim zdaniem najwiekszym piłkarzem był Zidane. miał znakomity przeglad pola i trudno mu było odebrac piłke. :) pozdro
2008.03.07, godz. 13:16, gajos81
Jestem wiernym kibicem Realu ale musze przyznac ze zarzad w naszym klubie jest do bani....."Real ma grac pieknie....efektownie ma zadziwiac..." przyjdzie Murinho to zapewniam wszystkich ze po sezonie bedzie kolejna zmiana trenera....przeciez jesli on zostanie trenerem to gra bedzie wygladala podobnie jak za Capello....przykład?? - Chelsea....jak chelsea wygrala jakie spotkanie wyzej niz 1;0 to pewnie cały londyn pił aż do następnego meczu....ale Ramon zdadzył nas juz przyzwyczaic ze w Mardycie wszystko jest mozliwe.....
2008.03.07, godz. 13:15, gajos81
Jestem wiernym kibicem Realu ale musze przyznac ze zarzad w naszym klubie jest do bani....."Real ma grac pieknie....efektownie ma zadziwiac..." przyjdzie Murinho to zapewniam wszystkich ze po sezonie bedzie kolejna zmiana trenera....przeciez jesli on zostanie trenerem to gra bedzie wygladala podobnie jak za Capello....przykład?? - Chelsea....jak chelsea wygrala jakie spotkanie wyzej niz 1;0 to pewnie cały londyn pił aż do następnego meczu....ale Ramon zdadzył nas juz przyzwyczaic ze w Mardycie wszystko jest mozliwe.....
2008.03.07, godz. 13:11, dante107
dobrze bo tego szkopa i jego idiotycznych decyzji już z cierpieć nie mogę
2008.03.07, godz. 13:05, SUPERTORCA
hmm w sumie jestem na byłbym na tak za Mourinho ale dajmy szanse do konca sezonu Schusterowi....
2008.03.07, godz. 13:04, pompom
to jest przesada to ze przegrali to odrazu trzeba zapszeproszeniem go wyje***********ac na zbity pysk nieprzesadzajcie
2008.03.07, godz. 13:02, Maniolo
Z jednej strony to nie wina Schustera tylko tych patałachów (zdenerwowany jestem)niech sie biora w kupe a z drugiej to nie pogardze Mourinho na stanowisko trenera
2008.03.07, godz. 13:02, El Pietro
Przepraszam za taką pomyłke NIe z BArcelona zawsze trzeba wygrać!!!!!!!!!!!!!!!
2008.03.07, godz. 13:00, El Pietro
TAK TAK i jescze raz TAK !!!!!!!!!!
Nic nie mam do Shustera to dobry trener.ale na drużyny niższego formaty jak Geteafe np.
A do prowadzenia drużyny Wielkich jak Real Manchester itp trzeba mieć osobowośc charakter i szacunek.Jak choć maja Go Morinho czy Fergusoon.
Więc moze szuster wygra liga daj Boże ale z całym szacunkiem do niego nie ma osobowości jaką ma MOrinho w Europie czy na Świeci.
I nie chcę żebyście myśleli że jestem kolejnum dzieciakiem który po przegranym meczu wywala pół składu itp.
Nie na tym rzecz polega Mamy Najlepszą drużynę od której oczekujemy sukcesów co roku bo to jest Real Madryt każdy kibic na świecie wie że to największa drużyna wszechcasów.
Każdy z nas oczekuję że będzie wszysto wygrywam i tak ma byc przegrać można z barceloną,Sevilla czy atletico,Ale nie z slabeuszami ligi.
Pozdro
2008.03.07, godz. 13:00, Kubacki
Brakuje napastnika i rozgrywającego! szwabinhio ma rację. Nie ma piłkarza takiego jak Zizou, który w słabszym momencie pociągnął by drużynę. Brakuje także napastnika. RvN ma swoje lata, ale jeszcze pograć może, jednak jak ma kontuzje to nie ma kto strzelać. Raúl to nie jest typowa 9. A co do Special One - chciałbym go w Madrycie, ale też chciałbym aby Schuster wygrał La Liga i dalej został trenerem Realu, jednak Mourinho jest najlepszy na świecie. To trenerski geniusz!
2008.03.07, godz. 12:56, nagazie
THE ZIUT

ciezko powiedziec kto jest najlepszym taktykiem. Wenger, Mourinho a moze Benitez? Wenger ma na pewno wspanialy kontakt i wplyw na mlodych zawodnikow. jedno jest pewne wenger, mourinho, benitez czy ferguson maja jasna wizje, konsekwence i doswiadczenie. o ile brak ostatniego mozna schusterowi wybaczyc to pozostalych cech nie.
2008.03.07, godz. 12:56, szwabinhio
Grabash popieram !! krotko dluga pilka z twojej strony :P
2008.03.07, godz. 12:52, szwabinhio
krotka pilka z mojej strony , trener to tam .uj zarzad kluby i ich transfery to jest problem(robione z mysla o przyszlosci! , a co teraz?) brakuje rezysera gry(taki ktory potrafi wziasc ciezar gry na siebie w ciezkich chwilach) i typowej 9 (ktora naku...a bramki noga okiem dupa czy plecami) Pilkarze z doswiadczeniem!
2008.03.07, godz. 12:49, Grabash
aaaaaa i pomyslcie co by bylo jakbysmy nie mieli ikera na bramce, kto by ratowal temu panu cztery niemieckie litery???
2008.03.07, godz. 12:47, Reul
LOOOOOOL, masakra, jak tak ma być to ja współczuje mądrości zarządowi....może i Real nie gra teraz zbyt dobrze ale to też nie jest tak bardzo wina Schustera - co on za to może że taki Guti czy Baptista i inni zagrali piach? No tak, mógł zestawić troche inaczej jedenastkę ale myślę że każdy by wystawił Gutiego do składu w tej sytuacji kadrowej którą mieliśmy a Drenthe jest nie bardzo doświadczonym piłkarzem, szczególnie w meczach z takim przeciwnikiem, więc wystawienie go też byłoby ryzykowne...Sam nie wiem jak bym ustawił zespół na Romę..
2008.03.07, godz. 12:46, Grabash
no dobra ja od poczatku sezonu mowilem ze na temat schustera az do bozego narodzenia sie nie wypowiadam, ale i ten okres przeczekalem wiec teraz z czystym sumieniem moge powiedziec ze on sie bardzo nie nadaje....tak naprawde capello mu zostwil ju maszyne do zabijania ktora trzeba bylo tylko pielegnowac i uaktualniac co by sie nie wypalila....ta maszynka juz na koniec sezonu zaskakiwala czyli w tym powinna wymiatac jak trzeba a tu zrobilismy duzy krok wstecz. rel nie gra pieknego futbolu, nie oszukujmy sie, za cale piekno odpowiedzialnych jest 3 / 4 zawodnikow na krzyz a ruzyna wcale jakiegos pieknego stulu wypracowanego jako calosc to nie ma.
jestem bardzo za zatrudnieniem mourinho bo przynajmniej wzialby w garsc to gromadke mlodzikow i pokazal im gdzie ich miejsce... oni w wiekszosci sie dopiero ucza niestety i nie sa w stanie ciagnac calej druzyny na wielkich arenach. Jasiek naprawde uwazam ze by pomogl i to najwlasciwszym momentem byloby tera bo pozniej znowu bedzie za pozno....jak schuster byl od marca zaklepany to po kiego dzida czekali z ogloszeniem tego az tak dlugo....ze wszystkimi transferami itp.... przegapili naprawde dobrych zawodnikow ktorzy byli do wziecia za psie pieniadze jak ribery.... prowadzenie getafe i od czasu do czasu przeblyski z tym zespolem to jedno a drugie to posiadanie doswiadczenia na wszelkich frontach.... zwolnic schustera, to byla pomylka
2008.03.07, godz. 12:44, Gorky
jak wtopimy La lige to jestem na tak. Ale mam nadzieje ze teraz zaczniemy w końcu dobrze grać i Schuster sie otrząśnie ze swoimi fatanymi taktykami.
2008.03.07, godz. 12:44, DamiX
ja szczerze mowiac chcialbym aby Jose Mourinho trenował Real Madryt wszyscy ktorzy mowili ze Schuster ma zle wyniki podczas rundy wiosennej okazuje sie prawda i mam nadzieje ze po sezonie Bernd odejdzie

Pozdro
2008.03.07, godz. 12:37, CzerwonoCzarny
Danielkaras, nie podlizuj się :) Jeszcze będzie, że się lubimy... :P
2008.03.07, godz. 12:36, mat7raul
Jęzeli go zatrudniac to od teraz a nie od lata. Dzięki temu zdążyłby sie przyzwyczić do warunków, drużyny i kibiców, a od lata zamiast tracić czas na aklimatyzację mógłby zacząc juz odbudowywać Real Madryt. Tylko że jak go zatrudnimy to raczej nie zobaczymy w Madrycie Kaki ani C. Ronaldo
2008.03.07, godz. 12:36, hobosoccer
Jesli jest to prawda to zarzad jest smieszny a razem z nim polowa was.Jak sie Schuster nie podoba to moglo sie o tym pomyslec na poczatku sezonu.Przyjdzie Mourinho polowa pilkarzy mu sie nie spodoba i znowu rewolucja w skladzie......nigdy Real niz zdobedzie LM.Do takiego sukcesy druzyna musi dojrzec jak wino,potrzeba stabilizacji to nie jest proste jak manager na komputerze.Real odpadl z LM.daly znac o sobie bledy z przeszlosci.Mysle,ze Real dopiero w przyszlym sezonie bedzie gral na miare oczekiwan.Jesli to prawda to gratuluje zarzadowi zerowej wiedzy o pilce.


Tym skladem co teraz beda grali? Raúlem, Ruudm. Cannavro, Gutim, Salgado? Robben co 2 tygodnie kontuzja, Sneijderem, ktory nie jest rozgrywajacym. potrzebne sa zmiany. A z ta stabilizacja to nie zgodze sie, Benitez przyszedl do Liverpoolu i wygral LM, potrzebny trener z charyzma, wizja i zawodnicy, ktorzy beda chcieli i potrafili zrobic to co trener wymyslil. We wtorek widialem Adebayora, w srode Raúla, brak szybkosci, blysku, juz wolalem grubego Ronalgo. Rozumiem, ze Raúl to ikona, ale moze juz czas przestac oslabiac zepol.
2008.03.07, godz. 12:35, THE ZIUT
ktos tu napisal ze ten pan na zdjeciu jest najlepszym strategiem w obecnej pilce? nie, najlepszym jest Wenger :) dla mnie bez watpienia.
2008.03.07, godz. 12:33, operaator
moze i murinho by pomogl, ale mi sie wydaje, ze trener tez potrzebuje czasu, zeby stworzyc druzyne. nie mozna w pierwszym sezonie z nowym managerem i wieloma nowymi pilkarzami wszystko zdobyc, ja bym shustera zostawil jeszcze conajmniej na rok... zobaczcie na alexa fergusona;)
2008.03.07, godz. 12:26, Blinky3000
superplayer- przeczytaj swojego komenta i zastanów sie porządnie zanim znów coś głupiego napiszesz.
2008.03.07, godz. 12:26, ludwikr9
Jesli jest to prawda to zarzad jest smieszny a razem z nim polowa was.Jak sie Schuster nie podoba to moglo sie o tym pomyslec na poczatku sezonu.Przyjdzie Mourinho polowa pilkarzy mu sie nie spodoba i znowu rewolucja w skladzie......nigdy Real niz zdobedzie LM.Do takiego sukcesy druzyna musi dojrzec jak wino,potrzeba stabilizacji to nie jest proste jak manager na komputerze.Real odpadl z LM.daly znac o sobie bledy z przeszlosci.Mysle,ze Real dopiero w przyszlym sezonie bedzie gral na miare oczekiwan.Jesli to prawda to gratuluje zarzadowi zerowej wiedzy o pilce.
2008.03.07, godz. 12:24, hobosoccer
danielkaras
BLyy-schuster popelnil blad w ustawieniu druzyny na rome ale trudno roma byla lepsza poprostu byli lepsi za rok bedzie lepiej

kibice realu mowia tak od 4 lat. Roma nie byla lepsza, to Real byl slabszy. Dlaczego? Wydali 120 mln na transfery w letnim, nie wspomne o zimowym okienku, w ciagu lat ponad 200mln na transfery i nie moga awansowac do 1/4 LM, zenada. I jesli ktos mysli, ze kupia Ronaldo to gratuluje dobrego samopoczucia. Zwolnic Schustera, Mourniho nie pozwolilby sobie w kasze dmuchac, na 99% nie zgodzilby sie na to, ze zawodnikow kupuje prezes.
2008.03.07, godz. 12:23, Blanco1989
Del Bosque tylko on.Pod wodza Mourinho Real bedzi grał na wynik, a ja tęsknie za prawdziwa galaktyczna grą Realu.
2008.03.07, godz. 12:20, superplayer
Jeżeli Real ma zmienic trenera to tylko na
DEL BOSQUE!!!!! Ja bym zostawił Schustera a pozbył się Raúla Ruuda Diarry Salgado

Kupił młode supertalenty - dobrze gdyby posiadali dobre warunki fizyczne. Taki Ramos, czy C. Ronaldo maja ogromną przewagę nad rywalem dzięki sile fizycznej i szybkośći.

Generalnie dla tego zarzadu - wielki plus za sprowadzenie Pepe (tylko ta cena:/) Gago, Robbena(tylko te kontuzje i cena) Drenthe, Higuaina, Snejidera. Potrzebujemy nowej siły w ataku (Banzema?) i rozgrywającego - kogoś jak Guti tylko młodszego i z równiejszą formą kto będzie sterował tempem gdy i miał kluczowe podania (Diego, Nasri?).

Nawet popatrzecie siobie jakie bramki strzelał nieszczęsny Eduardo z Arsenalu. Przeciez Raúl nie jest w stanie tego zrobic. Jest za stary, wypalony, brakuje mu młodości, błysku i talentu. Jest po prostu wypalony. Co z tego że pracuje jak jego gra od 5 lat mnie nie przekonuje.

2008.03.07, godz. 12:18, Szuri
Już czas na nas. Czas żeby to Real dominował tak jak chelsea w 1 sezonie współpracy 83 strzelone przy 8 straconych
2008.03.07, godz. 12:17, primohunter
no jak najbardziej. Schuster się nie sprawdził i się już nie sprawdzi. miał dać drużyie coś nowego... dał jej wycisk, i to taki że w najważniejszym meczu sezonu zajechał czołowych zawodników!

Jose jak najbardziej!
2008.03.07, godz. 12:12, domingez
skoro to prawda, to i tak powinni dac Schusterowi spokojnie pracowac do konca la Liga i napewno zrobic podsumowanie. JEsli wygra lige zdecydowanie powinien zostac, jezel odpukac przegra lub zrobi to w marnym stylu, powinien podzielic los Capello mimo ze dostal o wiele lepsza druzyne niz włoch.
A Jose to gwarancja sukcesow, ale nie do konca pieknej gry...
2008.03.07, godz. 12:12, danielkaras
BLyy-schuster popelnil blad w ustawieniu druzyny na rome ale trudno roma byla lepsza poprostu byli lepsi za rok bedzie lepiej
2008.03.07, godz. 12:12, Za
Przeciez "The Special One" jest najlepszym czlowiekiem do trenowania Realu Madryt. Potrafi dogadywac sie z pilkarzami, jest swietnym psychologiem i moge sie zalozyc, ze raz, dwa ta ekipa nabralaby charakteru i odzyskalaby ducha, wypracowanego za Capello, a utraconego w biezacym sezonie.
Z drugiej strony, jesli Portugalczyk faktycznie trafilby do Madrytu, to juz na dlugi czas. Nie ma sensu co roku zmienaic trenera, tym bardziej nie mialo sensu pozbycie sie Capello, po tym jak odniosl sukces, nie mialo sensu nieokazanie mu szacunku i nieokazywanie mu go az do dzis. Wygral La Liga ze starymi problemami poprzednikow, z wiekszym balaganem w klubie, z gorszym skladem i krotsza lawka niz ma teraz Bernd, z olbrzymimi niespelnionymi obietnicami wyborczymi i z nieprzychylnoscia Calderóna na barach.

Jeszcze rok temu bylem chetny przybyciu Bernardo. Po tym, jak Don Fabio wygral PD, chcialem jednak, aby Wloch zostal jeszcze co najmniej na rok i niespecjalnie chetnie witalem Niemca na sterach druzyny. Dlatego trzeba jeszcze poczekac z decyzja o Mou, ale mysle, ze to byloby rozwiazanie problemow tego zespolu. A Gran Derbi z Jose na lawce to bylby kosmos.
2008.03.07, godz. 12:09, gerzi9
lol .... bez komentarza ...
2008.03.07, godz. 12:05, Dzierzgo1987
za Mourinho przemawiają wyniki. Z takim porto zdobył ligę mistrzów i mistrzostwo, z chelsea 2 razy mistrzostwo takze on wie jak poukladac zespół:) jestem jak najbardziej za :)))
2008.03.07, godz. 12:04, veles88
CZyli to co pisałem miesiąc temu sprawdza sie, Mourinho czekamy na ciebie!
2008.03.07, godz. 12:04, Adriano88
Jose Murinho to jedyna osoba la ktorej jestem gotowy zmienic zdanie. Jezli juz konieczna jest zmiana trenera to tylko on w innym przypadku niech zosatnie Schuster bo nie ma sensu zmieniac trenerow co sezon bo w zyciu nic nei osiagniemy.
;HALA MADRID!
2008.03.07, godz. 12:01, BLyy
Lubie Schustera, lubiłem go z początku. Ustawiał świetnie zespół. Lecz teraz pokazuje że sobie nie radzi.

Po pierwsze.
Obiecywał ultraofenswyny football. A jak jest? Gra dwóma defensywnnymi pomocnikami, a w meczu z Romą musiał odrobić jedną bramke, to sie tak nie ustawia zespołu. Jego brak kompetencji.

Po drugie.
Nie gra skrzydłami. W meczu z Romą też nie grał. Wolał za to czwórke zawodników którzy grają na środku. Bez skrzydeł, nie ma gry ofensywnej, a bez gry ofensywnej ma sie problemy ze zdobywaniem goli. Moje zdanie jest tak, powinno sie zaczynać wybieranie składu od bramkarza i obrony, a później skrzydłowych! później def.pom. , ofe. pom. i napastników. Przecież najlepsze skrzydła jakie mógłby wystawić to Robinho - Drenthe albo Drenthe - Robinho. I nie potrzeba nowych skrzydłowych.

Po trzecie.
Zawodnicy w formie siedzą na ławce, niewiem czy on ma pupili czy coś. Ale taki Drethe. Nie dość że był najlepszym zawodnikiem w meczu z Romą ( i nie tylko ), to wszedł z ławki. Jak można zawodnika z formą tak traktować? Nie lepiej grać skrzydłami Drethe - Robinho? a nie na lewe lub prawe skrzydło wystawić Sneidera, Gutiego czy kogoś jeszcze którzy nie są wogóle skrzydłowymi.

Po czwarte.
To już tylko osobiste moje zdanie. Że nie korzysta z zawodników z naszej szkółki. Czy Pareyo, Moreno będa musieli odejść? najprawdopobniej tak. A Granero wróci? Nie wróci, a jak już to będzie z nim jak Saldado, czyli ławka.

Po piąte.
Po takiej kompromitacji jak w meczu z Romą, trener nie widział nic złego w grze. Uwazał że zagrali okey. Czy tak zachowuje sie trener profesjonalista?


Ja osobiście chciałbym by przyszedł Mourinho. I to na minimum kilka lat, bo wiem że mimo że jest młodym trenerem to jest prawdziwym profesjonalistą. Ale jak Schuster zostanie, to nie będę płakał, choć wolałbym kogoś innego na jego miejsce. Pozdrawiam
2008.03.07, godz. 12:01, imgarda
jestem jak najbardziej ZA!!!!!!!!! Come on Mourinho, come on Mourinho....... :D
2008.03.07, godz. 11:53, wojtas1994
CO ZA ŻAL .!!? ;/
Jesli oni będą co rok zmieniać trenera i cały skład , to NIGDY nie awansują do ćwiećfinału LM, ani nie wygrają CdR .
Ale znając Hiszpanskie gazety to jest to tylko i wyłącznie plotka.
Przecież Mijatovic ostanio mówił , że nawet jeśli Benrd by nic nie zdobył to i tak zostanie na ławce trenerskiej Realu .
2008.03.07, godz. 11:49, hanyboy14
mi wisi kto bedzie trenerem! wazne zeby Real wygrywal. moze zostac Mourinho a moze i Schuster. zobaczymy po sezonie co znowu zarzad wymysli. moze akurat bedzie Jose.pozyjemy zobaczymy
2008.03.07, godz. 11:49, MADRYT1
Mourinho by sie nam bardzo przydał om ma swój harakter i wiedzial by jak podziałac na królewskiech!szuster to dno i nic wiecej jak mozna z Roma nie wygrac!!>>??
2008.03.07, godz. 11:45, Lukaszek01
Zawsze lubiłem Mourinho i niemam nic przeciwko temu aby został trenerem Realu!! Ale do końca sezonu jeszcze trochę czasu jest i zobaczym co zrobi Schuster!! Jak nie wygramy La Liga to napewno odejdzie!!
2008.03.07, godz. 11:39, kornelk
a co murihno osiągnol z chelsea?? wygral lige mistrzow?
2008.03.07, godz. 11:31, Sheep
Nie! Tylko nie ten dzban ! A zresztą co to za sens żeby trener miał tylko jeden sezon z zespołem ? Ja nie mam im za złe, że odpadli z LM.. to pierwszy sezon z nowym trenerem więc nie ma co oczekiwać na cud..
2008.03.07, godz. 11:29, nagazie
chcialbym poznac wizje futbolu jaka ma Schuster. o ile na poczatku sezonu moglem sie jej domyslac to po ostatnich meczach nie mam pojecia jak ona wyglada. ktos ja zna? gramy srodkiem czy skrzydlami? dwoma czy jednym napastnikiem?
2008.03.07, godz. 11:28, Arkowiec_Tcz
szkoda że zwolnili Capello był dobrym trenerem myślę że to dzięki niemu Raúl jest teraz w formie i strzela gole. Ale w Realu bardzo brakuje rozgrywającego ! na to miejsce chciałbym że przyszedł Nasri albo Diego albo Van Der Vaart
2008.03.07, godz. 11:25, kamil2013
Od początku pisałem żeby starać sie o Mou jeszcze zanim trenerem zostal Schuster. Obu przyszedł, a Ballack? nie jestem pewien ale napewno jakis dobry srodkowy obronca. Koniecznie.
2008.03.07, godz. 11:24, krisss_89
Nie chce ani Mourinho, ani Ballacka !!! Schuster jest dobry, miejscie wiecej wiary w niego, jest jeszcze przyszly sezon LM i tam mozemy pokazac co potrafimy... Poki co La Liga musi byc Nasza !!!!!!

HALA SCHUSTER !!!!!!!!!!!!
2008.03.07, godz. 11:17, Dave86
a mnie sie podobal del bosque i tyle zaden inny i nie mowcie ze capello był taki dobry bo chyba nie pamietacie kiedy ostatnio real grał chodziaż w półfinale ligi mistrzow ze o finale juz nie wspomne, nie mamy ani dobrego trenera ani silnego stabilnego zespołu potrafiącego powalczyc z każdym...
2008.03.07, godz. 11:12, Krajator
A ja to w sumie tęsknię za Vicente del Bosque.... To były czasy :D
2008.03.07, godz. 11:05, danielkaras
dementor1141-tu pokazales swoj totalny idiotyzm napisales ze nawet jak by murinho sie niepowodzilo to go zostawic zal poprostu mi cie zal schuster dobrze prowadzi real czego chciec? ze w Lm sie nie udalo to zwalniac odrazu murinho to cy odrazu LM wygra?? w chelse probowal mial kasy ile chcial i europy niezwojowal
2008.03.07, godz. 11:03, cypinho
Oj no i dobry ruch moim zdaniem by był zatrudnić Mourinho. To moim zdaniem najlepszy strateg w dzisiejszym Football'u i potrafi ustawic zespół pod przeciwnika, do tego jest dużo zawodników którzy przyjdą dla niego. Oby objął on Real, a wtedy wrócą wielkie czasy.
2008.03.07, godz. 11:01, mat_987
Wydaje mi się, że to plota. chciał bym bardzo Mourinho w Realu. Ale pod warunkiem, że była by to ostatnia zmiana trenera na jakieś 5 lat. Przecież zmieniając cały czas trenerów do niczego nie dojdziemy. Ten jest wielki. Ale nie możemy Schustera obwiniać za kilka przegranych meczy. Choć ostatni to w największym stopniu jego wina. Chciał bym, żeby Mourinho poprowadził nas przez kilka lat. Schuster w tym czasie zdobył by większe doświadczenie w dużych klubach, które z pewnością by go chciały. A w tedy z przyjemnością zobaczył bym go znowu w realu.Mówiąc większe kluby nie mam na myśli gigantów, tylko coś jak Valencia, Roma, Lyon itp.
2008.03.07, godz. 10:59, dementor1141
I dobrze ja wolałem Capello niż Shustera. Może Real nie grał efektywnie ale dawał sobie rade. Lecz teraz dobrze by się stało gdyby Murinho objął RM. A Calderon powinien go zostawić mimo niepowodzeń. Chelsea na początku też nie błyszczała a puźniej grała b.dobrze.

2008.03.07, godz. 10:58, danielkaras
NAJMAN-tylko ze jest taki problemik ramos kocha grac na skrzydle i jest na nim o wiele lepszy od alvesa powtarzam o wiele wiele lepszy jak chcemy kogos na srodek to kupic srodkowego a nie heitinga moze byc lub ktos inny wszyscy ale nie alves
2008.03.07, godz. 10:55, mackiki
ale parówek trafilo w typerce wynik real roma po 10 pkt zdobylo:)
2008.03.07, godz. 10:54, Peluquero
Gdyby tak każdego trenera zwalniali, gdy ma szpital w zespole to taki Wenger od dawna pracowałby jako paper boy, a nie trener. Inna sprawa, że Schuster nie bardo reaguje na wydarzenia, przynajmniej po wywiadach to widać. Plują na niego a on mówi że pada deszcz.
2008.03.07, godz. 10:53, Waflo
Schuster mógłby zostac jeszcze na jeden sezon ale z drugiej strony szkoda by było gdyby jakaś barca, milan czy inter podkupiliby nam Mourinho...
2008.03.07, godz. 10:52, Helmut Varken
Mam nadzieję, że to prawda i jak najszybciej zmienią Schustera na Mourinho.
2008.03.07, godz. 10:50, Galaktykos
Według mnie niech jeszcze zostanie troche!! :] Póżniej jak zobaczymy to ocenimy :]
Hala Madrid !!! :]:]
2008.03.07, godz. 10:50, jez_polarny
Wielka plota zeby zmotywowac Schustera. Mam nadzieje ze Schuster polepszy gre naszych kopaczy bo jesli bedziemy grali tak zawsze jak przez 2 ostatnie miesiace to watpie zeby Calderon zostawil Bernda na tronie. Mam nadzieje ze w przyszlym sezonie lekiem na LM bedzie sciagniecie prawoskrzydlowego typu Quaresma czy Ribery, ktorego moglismy miec juz dawno i to za nie duza kwote. Przyda sie tez Dani Alves, ktory chce odejsc i w takim wypadku przesuniemy Sergio na srodek i mamy obrone kwit! Heinze i Alves po bokach Pepe i Ramos na srodku! Co jak co ale brakuje nam zdecydowanego rozgrywajacego typu Diego, ktory chcialby do nas przejsc!
2008.03.07, godz. 10:43, jezzo
Wielki Mou przybywaj!
2008.03.07, godz. 10:41, danielkaras
CzerwonoCzarny-mimo ze niejestes kibicem realu i zawsze wku*wialy mnie twoje teksty dzis sie zgadzam bardzo madrze napisales jak rijkard przechodzil do chelsy to co byl takim wielkim trenerem czy jak? dostal czas i zbudowal mocna i wielka druzyne teraz macie kryzys ale taka jest pilka jesli schuster dostanie czas bedzie z nim dobrze zbuduje zespol tak jak zechce a nie trener ma decydowac o transferach a nie calderon on ma placic schuster decyzja po co sciagac tych ballackow czy mutu czy jakies inne cielepy??
2008.03.07, godz. 10:39, Sir Przemek
Żoze i piękna gra, ha, ha, ha...
2008.03.07, godz. 10:37, danielkaras
lubie murinho ale jego przyiscie spowodawolby upadek realu stracilibysmy wszystko na co pracowal capello mam nadzieje ze schuster zostanie i dostanie czas na budowe druzyny starczy nam kupic heitinge i ronaldo i mamy dobry sklad
2008.03.07, godz. 10:30, pater
Z roku na rok to samo beznadziejne zmiany trenerów, masa nowych zawodników, wszystko od nowa, najlepsza taktyke polityczna ma ManUtd Ferguson juz tam wykonuje trenerke wiele lat i jak teraaz grają chłopaki...polityka w Realu jest beznadziejna
2008.03.07, godz. 10:22, roodwel
Może sie wydawać że to plotka ale to jest Real więc wszystko możliwe. Zmiany trenera co sezon to jest to. Haha co za idiotyzm.
2008.03.07, godz. 10:20, Denzi
Miało nie być zmian trenera co roku, ale jeżeli Schustera ma zastąpić Mourinho to jak najbardziej! Niemiec jest tak słabym taktykiem, że aż żal. No chyba, że Schuster dokona cudu i Real zacznie grać jak na początku sezonu, a coraz mniej w to wierze. Mourinho, przybywaj!
2008.03.07, godz. 10:19, Azazel
Jesli mialaby byc zmiana, to juz teraz. Zeby okres przygotowawczy do przyszlego sezonu mogl juz zaplanowac Mourinho.
2008.03.07, godz. 10:19, zabson
Jesli Schuster zdobedzie La Liga to przeciez bedzie wspanialy sukces - dawo juz nie zdobylismy mistrza z rzedu. Niech Bernd w spokoju buduje druzyne.
2008.03.07, godz. 10:16, CzerwonoCzarny
Cabron nie potrafi pojąć, że na prawdziwe sukcesy trzeba czasami poczekać rok może dwa ;). Mourihno nie jest gwarancją tego, że Real będzie wygrywał LM:) Raz wygrał z Porto... Potem mając o wiele lepsze zaplecze w Chelsea nie potrafił tego osiagnąć... Ja bym dał szanse Schusterowi...
2008.03.07, godz. 10:14, kiepski10
TAAAAAAK!!! Oby Jose zostal trenerem Realu. To gwarant sukcesow i pewnie zosatalby na kilka lat.
HALA JOSE
HALA MADRID
2008.03.07, godz. 10:12, akoss
ludzie co wy mówicie?
Mourinho to świetny trener na pewno zrobiłby bardzo dużo dla Realu i wygrałby niejedno trofeum :)
ale należy dać jeszcze czas Schusterowi i zobaczyć jak on sobie poradzi na finiszu rozgrywek
2008.03.07, godz. 10:10, ThomasPL
Ja bym chcial Murinho, jest to jeden z najgenialniejszych trenerow na swiecie!:) Mam do Schustera wielki szacunek, bo przeciez w 1 czesci sezonu to z realem bil wszelkie rekordy! Ale nad nim ciazy jakas klatwa, albo poprostu ma zly styl prowadzenia zespolow, gdzie kazda druzyna ktora prowadzil 2 czesc sezonu miala nie za ciekawa;/ Wiec co z tego jak co roku w pierwszej czesci sezonu bedzie real wymiatal.... Tytuly sie zdobywa w 2 czesci... no i jezeli Bernd nie jest wstanie temu podolac, to jedynie genialna mysl szkoleniowa Murinho moze byc lekarstwem. Nie mowie ze chce zeby wywalono Bernda, ale co z tego jak 1 czesc sezonu jest dobra, a 2 do d*** nikt tego nie bedzie pamietal;/ tylko pamieta sie kto zdobyl LM LaLiga CDR
2008.03.07, godz. 10:08, Grabash
jest tylko jeden minus sprowadzenia Jaśka do madrytu.... pozabijali by sie z zarzadem, a le prawda jest taka ze to co ktos wczesniej napisal chlop ma jaja i wzialby w ryzy ta drzyne. He is the chosen one i basta. heheh no i robben by szybko polecial ;), moze terry by przyszedl
2008.03.07, godz. 10:07, Franklin
Dla mnie obaj panowie byliby ok, ale najlepsza opcja to chyba pozostawienie trenera, który mogłby przepracować okres przygotowawczy z drózyna, która zna, z którą pracował caly poprzedni sezon. Zaczynanie wszystkiego od poczatku co roku to nie jest najlepszy pomysł.
Moim zdaniem rok temu bylo to uzasadnione (strasznie sie meczylem ogladajac Real w zeszłym sezonie - teraz tez róznie bywa ale zdaniem niektórych wtedy Real grał tak jak chciał Capello wiec pewnie styl by pozostał a teraz to jeszcze nie jest to co ma byc).
2008.03.07, godz. 10:03, martyna_madritista
jeśli Calderon jest konsekwentny to zwolni Schustera, no bo w końcu Capello wygrał mistrzostwo i go zwolniono, a Schuster w nalepszym wypadku powtórzy tylko sukces z przed roku. ja osobiście byłam zwolennikiem pozostania Włocha na stanowisku naszego trenera, no bo w końcu po 3 żałosnych latach Fabio dał nam tytuł, więc uważałam że Calderon powinien okazać mu za to szacunek i pozwolić dalej budować drużynę, no ale Calderon dogadał się już w marcu przecież z Schusterem( a do końca sezonu były prawie 3 m-ce). wychodzi na to że tym, który najbardziej psuje i miesza jest Calderon, najpierw obiecuje Kake, Fabregasa i Robbena i nie sprowadza nikogo z nich, no ale przecież obiecał...więc kiedy Robben jest kompletnie nie potrzebny to go sprowadza ...po roku czasu. kiedy jest sukces Capello(mistrzostwo) on go zwalnia, no bo obiecał juz posade Schusterowi...matko mam wrażenie, że on niewie jak zarządzać tak wilekim klubem...po porażce z Romą przeczytałam, że Real wygra Lige Mistrzów za 2 lata, czemu? bo wtedy zmieni się w klubie zarząd...swoją drogą dajmy Bernardo szansę( chociaż bardzo czesto jego decyzje mnie irytują, wydaje się być często zagubiony jeśli idzie o zmiany i taktykę, ale może czegoś go ta porażka nauczy) Pozdro dla prawdziwych Madridistas
2008.03.07, godz. 10:01, Monster88
NIE! To będzie wielki błąd! Będziemy grać jak Chelsea i wygrywać mecze po 1:0 zero w słabym stylu!
2008.03.07, godz. 10:00, flameboy
Zacznę od tego, że też uważam, że zmiana trener co sezon jest idiotyczna, ale idiotyzmem było zamienianie siekierki na kijek. Bernd "Bernardo" Schuster to napewno nie jest czlowiek, ktory powinnien prowadzic real. Tyle sie mowi o stylu, gry, ale wg mnie ten styl nie jest lepszy niz za Capello.
Wracajac do Mourincho wg mnie jest to lepszy kandydat na trener niz Schuster, przedewszystkim dlaetgo, że to czlowiek z "grandes kochones", który nie boi sie presji. Wg mnie na obecna chwile nie ma innego trener do wzięcia, bo raczej Husa Gidinka nie scigniemy. A z Juan de Ramosem przespalismy okazje.
2008.03.07, godz. 09:56, zorrus1
To może Janas zostanie trenerem Realu, ale nawet jakby cos przegrał to trzeba mu dac potrenować drużynę, bo trenera nie należy zmieniać za często.. :) Obudźcie się! Trener realu zarabia ciężką kasę i za tą kasę czegoś się wymaga. To nie podwórko. Nie osiąga celów = out.
2008.03.07, godz. 09:55, real07
co myslicie??
po co co sezon zmieniac trenera??
2008.03.07, godz. 09:54, Yazidzz2623
To jego pierwszy sezon, drużyny jest młoda i nikt chyba cudów nie wymagał. Jose Mourinho nie!!!
Calderon to nie Abramowicz, a Real to nie Chelsea. Schuster powinien dostać jescze jedną szansę i trochę wzmocnień przed następnym sezonem. Dla Schustera wystarczy w tym sezonie La Liga, a w przyszłym, może (oby) po sprowadzeniu Quaresmy, van der Vaarta i jednego młodego obrońcy Schuster będzie piął się w górę. Powinien narazie dać odpocząć Casillasowi, Raúlowi, Cannavaro i zawodnikom bardzo potrzebnym drużynie a dać szanse młodzieży głodnej zwycięstw. A więc Hala Madrid!
2008.03.07, godz. 09:54, nagazie
u nas dziwnosc sytuacji polega chyba na tym ze trener nie jest odpowiedzialny za transfery. Ferguson w MU moze byc przez 20 lat bo sam sobie sprowadza zawodnikow ktorzy mu odpowiadaja. u nas trener dostaje ich w prezencie i ma z nich zrobic zespol. moze taka osobowiosc trenerska jak mourinhio by zmienil taka sytuacje? schuster jako trener nie mial wielkiego nazwiska wiec i tak sikal w majtki ze szczescia ze go zatrudnil real i nie pyskuje prezesowi.
2008.03.07, godz. 09:53, Lisek569
hmmm wedlug mnie to jest totalna glupota takie zmienianie trenera co sezon. Kazdy trener ma inna taktyke, inna wizje i inne sposob pracy. Dla pilkarzy nie jest latwe co sezon przystosowywac do nnowej taktyki stylu gry itp, oni nie sa robotami co dostana polecenie i robia je to sa ludzie, myslacy ludzie ;) dla przykladu podam Manchester United u nich Ferguson juz jest baaardzo dlugo trenerem albo Arsenal malo co wygrywali a Wenger nadal trenerem :) wiec Schuster powinien zostac aby mogl rozwinac skrzydla bo nikt w kilka miesiecy cudu nie uczyni.

pzdr
Hala Madrid
2008.03.07, godz. 09:51, regenalowik
prosze prosze murinho niech przeyjdzei super trener
2008.03.07, godz. 09:49, realrealreal
dobrych meczów, ale tak naprawdę dobrych to Real za dużo nie zagrał. Dużo, dużo szczęścia sprzyjało Realowi i Schusterowi w pierwszej części sezonu no i oczywiście nieporadność rywali co pozwoliło odskoczyć na 5pkt. Gra Realu nie zachwyca, w każdej chwili może stracić przewagę gdyż do końca 11 meczów, ale czy zmiana szkoleniowca to dobre wyjście to nie wiem
2008.03.07, godz. 09:47, DavidBlanco
nie ma co postępować pochopnie, dajmy szansę Schusterowi, przed nim i zespołem walka o mistrzostwo, jak przegramy tą walkę grając fatalnie to wtedy można pomyśleć nad Mou, ale ja wierze nadal w Bernda
2008.03.07, godz. 09:46, tomek2
Szczerze mówiąc to zazdroszczę Manchesterowi United, który ma trenera od 20 lat. W zasadzie to nie trener ale taki mentor...szkoda że u nas nie da się zrobić czegoś takiego. Chyba to presja ze strony kibiców działa na zarząd który ciągle zmienia trenera licząc że następny zrobi coś lepszego. Nawet jeśli ściągną Mourinho to nie liczyłbym od razu na wielkie sukcesy- minie rok i znów zmienią trenera. To chora polityka klubu doprowadziła do takiego stanu rzeczy. Galácticos się rozpadli, więc teraz trzeba budować nową drużynę, a Calderon myśli że sukcesy są jak zupki Amino-- zaleje wodą i już:D
2008.03.07, godz. 09:46, Dziubson Da Silva 777
To był by błąd!!! Co roczna zmiana trenera nie jest dobra dla zespołu
2008.03.07, godz. 09:44, purpendicular86
nie no bez sensu....takie zmienianie trenera rok w rok niczemu nie sluzy :( poza tym nie lubie tego kolesia - jest strasznie zarozumialy i nieprzyjemny
2008.03.07, godz. 09:44, jemplej
pamietam jak real chcial mourinho jak jeszcze chelsea prowadził
2008.03.07, godz. 09:42, Internazionale88
Sory ze to mowie ale ci co pisza ze "dobrze, tak tak tak" to mnie wk....jom i to bardzo, macie dobrego trenera to poco go zmieniac, ludzie kazdy kiedys przegrywa, zapewne wiekszosc z was po tym sezonie bedzie kibicowac zdobywcy LM ale juz mniejsza z tym
PZDR
2008.03.07, godz. 09:42, zabson
Nam nie potrzeba nowego trenera, nam potrzeba polotu w pomocy. Gago i Diarra to defensywni ludzie, nie mamy goscia, ktory w srodku uporzadkuje nam gre, przytrzyma pilke pod scislym kryciem itd. Tracimy za duzo pilek w srodku pola, jedynie Gago w pomocy gra na wysokim poziomie i w tym tkwi problem.
2008.03.07, godz. 09:41, CycuK
i znowu to samo.... tiaaa zmieniajmy trenerow co sezon a napewo bedzie dobrze....
2008.03.07, godz. 09:41, Internazionale88
Sory ze to mowie ale ci co pisza ze "dobrze, tak tak tak" to mnie wk....jom i to bardzo, macie dobrego trenera to poco go zmieniac, ludzie kazdy kiedys przegrywa, zapewne wiekszosc z was po tym sezonie bedzie kibicowac zdobywcy LM ale juz mniejsza z tym
PZDR
2008.03.07, godz. 09:41, Grabash
yhhh no jak na niego to bym jeszcze raz pokusil sie o zmiane trenera, ale pozniej naprawde zostawic go na lata, bo klase swoja juz potwierdzil
2008.03.07, godz. 09:37, giovanni1986
Nie przesadzał bym ze zmianą trenera, bo niemal co roku są zmiany, a to nienajlepiej wróży zespołowi, bo każdy nowy trener zwykle buduje zespół od nowa. Gdyby Schusterowi się nie powiodło, to jak najbardziej Mourinho powinien przyjść.
2008.03.07, godz. 09:37, RealMadrid_Fans
Zdecydowanie tak...
2008.03.07, godz. 09:36, el_santo
totalna paranoja!!! jak mamy powrócic do dawniej chwały w europie jak co sezon mamy zmienianego trenera?? nie byłem zwolennikiem capello, ale odzyskał La Liga dla nas i moim zdaniem nie powinien był byc zwolniony! tak samo z Bernim! i co z tego, ze odpadł z Champions League? walczymy dalej o La Liga!!! a ile razy Mourinho zdobył Ligę Mistrzów z Chelsae?!?!?!?! nigdy!!! i tez go romek nie zwalniał, nawet kiedy szło gorzej!!!! trener potrzebuje czasu na budowe zespołu a zawodnicy by sie przyzwyczaic do jego metod!!! nie zmieniajmy cpo sezon trenera bo równie dobrze moglibyśmy zmieniac całą kadre....
2008.03.07, godz. 09:34, DavidBlanco
i znowu się zaczyna, jeszcze niedawno zapewniali że Bernd zostanie tu na kilka lat a teraz odpadliśmy z LM i od razu szukają nowego trenera, trzeba poczekać do końca sezonu i zobaczyć jak będziemy grać w tych ostatnich 12 spotkaniach, a z drugiej strony Mou to wielki trener i doskonały taktyk
2008.03.07, godz. 09:33, naldinho
jestem całkowicie na tak. i to najlepiej teraz - zaraz. a jak nie on to del Bosque ze wskazaniem na tego drugiego !! tu jest potrzebny trener a nie dziecko obrażające się na cały świat dookoła kiedy nie idzie zespołowi...
2008.03.07, godz. 09:30, eduardo123
heh jak zawsze slabe wyniki drużyny to wina trenera nie zgadzam sie BS zostaje !!
2008.03.07, godz. 09:29, nagazie
na poczatku bylem entuzjastycznie nastawiony do Schustera i jego wizji. teraz coraz bardziej wydaje mi sie ze on wizji nie ma. pare kontuzji i wielki klub sie sypie a trener nerwowo gapi sie na to i nie reaguje. obawiam sie ze na koniec sezonu pomimo obrony mistrza lepszym wyjsciem bedzie zmiana trenera. powtorka z capello?
2008.03.07, godz. 09:28, electro003
denerwuje mnie jak ludzie pisza, ze Capello to byl typ na 1:0 :/
ludzie! czekalismy na mistrzostwo 4 lata a Capello nam je zdobyl i to w jakim stylu?!!!
12 z ostatnich 13tu meczy wygrane
z Sevilla 3:2, z Espanyolem 4:3, z Barcelona 2:0 i 3:3 na wyjezdzie, gdzie ten drugi byl meczem sezonu...
na poczatku przygotowal pilkarzy fizycznie a potem dopiero, gdy mieli sile i mobilizacje biegac 90 minut to nauczyl ich jakiejs taktyki
to byl Capello....a go wywalono...

styl gry druzyn Mourinho tez nie powala na kolana, ale takie motywy jakie widzialem w Chelsea jak kontra, w ktorej zawodnicy od momentu przejecia pilki na wlasnej polowie do momentu strzalu dotkenli 8 razy pilke to przeciez mistrzostwo swiata
2008.03.07, godz. 09:26, Mario90133
to nie jest wina Schustera.Real ma w tym sezonie pecha i kiedy kilku podstawowych zawodników nie gra z powodu kontuzji i zespół gra jak gra to nie możemy zwalać wszystkiego na trenera.Myśle że Niemiec powinien zostać do końca sezonu bo tak radykalna zmiana może wpłynąć na zawodników(tak jak w Walencji) i moglibym nie utrzymac pierwszego miejsca w lidze.A teraz to jest najważniejsze. HALA MADRID
2008.03.07, godz. 09:24, NAq
dla mnie jezeli chodzi o wzmocnienie to zostaje C Ronaldo na srodek pomocy
2008.03.07, godz. 09:21, vego

Nie NIE i jeszcze raz nie!!! Berndt ma zostac jeszcze na kolejny sezon! i mamy sprowadzić Huntaleera czy jak mu tam z Ajaksu tego boskiego Snajpera!
2008.03.07, godz. 09:21, NAq
barikaris - Jezeli benzema podpisze kontrakt to nie kupimy go a o cescu nie ma co marzyć :( zostaje quaresma ( ale poco ? ) mamy robbena (prawa) i robinho (lewa) ?
2008.03.07, godz. 09:20, sopot
Taaaaaaaaaaaak
Tylko on odbuduje nam drużynę!!!
Hala Mourinho
2008.03.07, godz. 09:15, Beastie
Miałem pełne zaufanie do Bernardo... do meczu rewanżowego z Romą. Taktyke dobrał kompletnie bez głowy... jakby myślami był spowrotem w Getafe;) Zawodnicy kompletnie niewiedzieli co mają robić, Shuster w przerwie im nic nie potrafił pomóc... Dałbym coprawda Shusterowi Kredyt żeby dokończyć ten sezon i w przypadku mistrzostwa dać mu pracować dalej... ale jak się nie powiedzie to... SFINX wracaj... bo Mourinho z calym szacunkiem ale to jest drugi Capello... wyrachowant taktyk na 1:0... nie takiego szuka real... za to del Bosque to był trener który nie żyje bez realu i real nie żyje bez niego...
Mimo wszystko wierze w mistrzostwo Hiszpanii!!
A czystki zacząłbym od pozycji Prezydenta i Dyrektora Mijatovica.... bo Ci Panowie to jest kompletna klapa... kompletnie niekomppetentne osoby.... HALA MADRID!
2008.03.07, godz. 09:15, Barikaris90
Są plusy i minusy.Proste zresztą tak jak zawsze.Plusów jest więcej wiadomo ze Mourinho uwielbia pół piłkarzy z Chelsea czyli np.Didier Drogba którego byśmy chcieli zobaczyć w barwach Blancos.W sumie nie dziwię się że nie przeszliśmy dalej jak mamy młodych zawodników z których połowa nie grała jeszcze w LM...No i ten słaby Guti... czasem dobry czasem slaby =/ I te nasze kochane kontuzje.Potrzeba nam rozgrywającego i skrzydłowego bez kontuzji i napastnika...Proponuje 3 transfery... Chociaż każdy wie że raczej nierealne... Fabregas,Quaresma i Benzema... I skład będzie świetny :> PoZdro
2008.03.07, godz. 09:15, Maly
Hahaha z jednej strony źle z drugiej dobrze...potrzebny nam jest trener z naprawdę najwyższej półki światowej, ale nie podoba mi się styl jaki preferuje Mourinho (długie przetrzymywanie piłki, gra z kontry), no chyba że zmieni ją na iście ofensywną ! A teraz druga strona medalu, wszyscy tak chwalili Schustera, a gdy jest kryzys to widzę że nie ma on już tylu wielbicieli...
2008.03.07, godz. 09:14, Filip997
niee...! nie można ciągle zmieniać trenera... sami zawodnicy mówią że czują sie swietnie pod wodza schustera..!
2008.03.07, godz. 09:12, Kooowal7
a według mnie to dobrze. Od samego poczatku nie byłem przekanany do Schustera. Na samym poczatku mowił ze gra Realu bedzie opierała sie na grze skrzedłami... po czym gramy bez prawoskrzydłowego... dla mnie jest to nie zrozumiałe... jak mozna grajac u siebie wiedzac ze 1 mecz przegrało sie 2:1 grac z 2 defensywnymi pomocnikami. Gdyby przeszedł Murinho to napewno odemniełby gre naszych zawodnikow. I jest jeszcze jedna dobra strona tego gdyby naprawde Murinho przyszedł pod koniec sezonu... Drogba :) sami wiecie o co chodzi... Murinho potrafi namieszac człowiekowi w glowie... a Drogba sam kiedys powiedział ze chciałby kiedys jeszcze zagrac w jego druzynie.
2008.03.07, godz. 09:12, divad
nie mam nic przeciwko Mourinho. a nawet jestem BARDZO za. tyle, że od nowego sezonu. Schuster niech sobie spokojnie pociągnie ten sezon do końca.
natomiast podejrzewam, że obok Schustera jest inna osoba w drużynie, która się nie do końca będzie cieszyć z takiego obrotu sprawy, a na imię ma Arjen...:)
2008.03.07, godz. 09:11, bard17
pewnie znowu ploty. JM powie ze nic nie wie o tym i nikt z Madrytu sie z nim nie kontaktowal wiec nie szalejcie.
2008.03.07, godz. 09:10, Mario
Wiedziałem, że tak będzie po odpadnięciu w LM. W sumie przecież za Schustera Real miał grać ofensywnie i wygrać LM, ale jakoś to się nie spałnia...
2008.03.07, godz. 09:09, mejia
zobaczymy pod koniec sezonu co Real osiągnie i wtedy się trzeba będzie zastanowić nad zmianą trenera
2008.03.07, godz. 09:08, cube304
ja juz wole zeby Schusterowi dali kilka lat, niz Mourinho, ktory nie dawal sobie rady z Chelasea, im dluzej ich trenowal tym fatalniej to wygladalo
2008.03.07, godz. 09:07, Sygnałowiec
nie jestem za tak częstymi zmianami trenerów. Nie chciałem żeby zwalniali Capello w tamtym sezonie, nie podobało mi się też to że Schuster został trenerem Realu. Byłem przeciwny jego osobie, chociaż muszę przyznać że parę meczy za jego kadencji mi się podobało. Jeżeli trenerem Realu został by Mourinho to chciałbym żeby w końcu dali mu potrenować Real przez kilka sezonów, a nie zwalniając po pierwszym sezonie.
2008.03.07, godz. 09:06, cube304
beznadzieja! nie teraz, ja proponuje Schusterowi dac jescze rok!
2008.03.07, godz. 09:04, BENQ23
no i bardzo dobrze!!!!! Za Schustera Real gra słabo!!!!!! Murincho zrobił by z naszych piłkarzy drużynę mistrzów!!!!!!!
2008.03.07, godz. 09:00, zorrus1
I wychodzi szydło z worka... Pierwszy błąd zarządu - sprzedaż Ronaldo, drugi wielki błąd zwolnienie Capello, błędy transferowe - Robben, Sneider, same błędy. Jedyny + to sezon Capello, który nawet z Davida zrobił piłkarza. Z Ronaldo też by zrobił, ale Calderon na siłę chciał spektakularnego porządku. A Bernd się bawi.. Początek sezonu to kupa szczęścia. Poza kilkoma (na palcach jednej ręki policzyć) ładnymi meczami - totalna klapa. Niech Bogu dziękuje, że po Capello odziedziczył blok defensywny.
2008.03.07, godz. 08:59, Nichiren
stabilizacja... [ `]
2008.03.07, godz. 08:56, HMJacek
Tak Tak Tak!!!!!!!!! Jeszcze przed koncem sezonu.

HALA JOSE MOURINHO
2008.03.07, godz. 08:55, zabson
Typowa plotka, Don Bernardo wykonuje swietna robote. Chcialbym aby zostal na dlugo w Realu.
2008.03.07, godz. 08:54, tom2502
Nie wiem czy to dobry pomysł
2008.03.07, godz. 08:52, Bartek995
Jeśli Schuster sprawi, że Real zacznie grać jak na początku sezonu to Calderon powinien się zastaniwić
2008.03.07, godz. 08:52, Jarek91
plotki pewnie zaraz Calderon to zdementuje
2008.03.07, godz. 08:51, kwietniu
mam nadzieje żeby zostawili Moruihno na kilka lat a nie za rok wyrzucić
2008.03.07, godz. 08:51, alien7k
Czlwoieku już byla o tym mowe to jest zagrywka zeby zdopingowac Bernardo !
2008.03.07, godz. 08:51, damianisko1910
kurde znowu jeden sezon i po terenerze ...troche to glupie... noale jesli milby przyjsc mourinho i prowadzic nas do sukcesow przez 5-6 lat to bylo by bardzo fajnie :DD
2008.03.07, godz. 08:51, Real_PiTeR_
właśnie źle, bo jak klub wygrywa to Schuster jest wielki, a jak klub zaczyna przegrywać to od razu szukają innego trenera na jego miejsce
2008.03.07, godz. 08:49, Stoperooo
No i dobrze

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama