REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2007.11.29, godz. 13:38, Choob / realmadrid.com

Pepe: Nie dramatyzujmy

Ruud van Nistelrooy: "Dla nich była to ostatnia szansa. Grali o wszystko, ale my także. Jesteśmy w takiej, a nie innej sytuacji, ale awans jest blisko i następny mecz gramy u siebie. Dobrą wiadomością jest, że do wygrania wystarczy nam zwycięstwo".

"Na zakwalifikowanie się będziemy musieli poczekać do ostatniego meczu. Tutaj przegraliśmy, to był trudny mecz dla całej drużyny. Zdawaliśmy sobie sprawę, że tu w Niemczech będzie ciężko. Naszym celem był jeden punkt, ale ponieśliśmy porażkę, było naprawdę ciężko. Jednakże, wciąż pozostajemy na pierwszym miejscu i gramy u siebie. Trzeba patrzeć naprzód".

"Naszym celem jest zdobycie punktu i zamierzamy zrobić to na Bernabéu przeciw Lazio. U siebie wszystko wygraliśmy, na wyjazdach mamy problemy, ale się polepszymy. Musimy zmierzyć wprzód z tak samą ciężką pracą, jak dotąd".

"To trudna grupa, z czterema dobrymi drużynami. W Grecji mieliśmy szansę na zakwalifikowanie się, mieliśmy również wczoraj i miejmy nadzieję, że za trzecim razem się uda".

Pepe: "Nikt nie lubi przegrywać. Jeden punkt mógł nas już ustawić, ale nie udało się nam, musimy wyciągnąć z tej porażki lekcję na przyszłość. Już dwa razy mogliśmy zapewnić sobie awans, ale nie osiągnęliśmy celu".

"Nie można dramatyzować i na Bernabéu pokazać się z dobrej strony. Zagramy w domu, pośród swoich kibiców i trzeba będzie przycisnąć Lazio. Wczoraj nie graliśmy dobrze jako kolektyw i marnowaliśmy sytuacje. Ciężko się broniło, ale teraz trzeba to przeanalizować i iść naprzód".

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2007/2008

Komentarze

2008.07.29, godz. 00:28, marcin_diarra15
Brawo Pepe
2007.11.30, godz. 15:10, Mario
Mogli już dawno zapewnić sobie awans i się teraz nieprzejmować ostatnim meczem. W takich meczach mogłyby zagrać rezerwy, a tak to musi grać pierwszy skład i to dobrze zagrać, żeby osiągnać korzystny wynik
2007.11.30, godz. 12:43, gouki
saxxon- BRAWO! WKoncu ktos podziela moje zdanie co do PEpe od poczatku mowilem ze jest cienki i jeszcze ma morde i leb jak UFO. Cieniak ze hoj, powinni go sprzedac czym predzej!
2007.11.29, godz. 23:26, margaret
martyna_madritista dobrze napisane zawodnicy Realu chyba zapomnieli jakie barwy reprezentuja ze nie chodzi tylko o zapewnienie sobie awansu ale o propagowanie wizerunku klubu poprzez zwycięstwa
2007.11.29, godz. 22:50, saxxon
Ramos mial fatalny start w Realu
obudz sie chłopie
Ramos na poczatku gral niezle - mial tylko nieszczesliwe karti ze wzegledu na sa sile i male pomylki w atakowaniu rywali
A pepe - to jest parodia pilkarza - leb jak ufoludek a gra jak paralita
nie kryje - jest wolny i wybiega w polu gdy dostanie pilke jak psychopata zostawiajac nieobstwiony caly tyl
on jest DO ODSTRZALU
2007.11.29, godz. 20:53, aras19
Ten Pepe nie powinien grac co on daje na tej obronie to masakra!!!niech wypieprza z Realu cienias na maxa :/
2007.11.29, godz. 19:52, martyna_madritista
aha czyli my już nie gramy o zwycięstwa tylko o remis, bo to nam wystarcza?! gdzie ambicja, wola walki, mentalnośc zwycięstców? czy tak powinni się wypowiadać zawodnicy Realu Madryt? tak sobie moga mówić zawodnicy Zagłębia Sosnowiec, którzy walczą o utrzymanie w lidze...
2007.11.29, godz. 19:49, Karolex14
Jakis Ogór Pepe za 30 mln ahasuhdasduashdas on wogole cos pokazala jedynie ze nie kryje wogole itp chlopie to nie jest liga portugalska ocknij sie... ale cie schuster wystawi do okienka transferowego xD
2007.11.29, godz. 18:53, yorki
widzicie jak byli zmotywowani???. Oni grali o 1 ptk:/ a nie zwycięstwo. Schuster OUT!.
2007.11.29, godz. 18:51, cris_1990
Powiedział człowiek warty 30 mln i doznał kontuzji :P A tak serio, to na SB trzeba co najmniej zremisować, albo lepiej wygrać.
2007.11.29, godz. 18:33, Szczerbacz
Czepiacie się Pepe, jakby to przez niego przegraliśmy mecz. Nie grał świetnie, to prawda, ale i tak był najlepszym z naszych obrońców.
2007.11.29, godz. 18:09, Rymdej
pepe Ty buraku.
psujesz cały styl gry realu i jeszcze do tego masz niesympatyczną gębę
nie chcemy cię
spadaj do barcelony
2007.11.29, godz. 17:18, Woszek
odezwal sie haha !
2007.11.29, godz. 16:48, bender360
niechmi ruud nie wmawia ze jest to ciezka grupa z 4 silnymi zespołami bo umieram jak dla nich werder to mozna druzyna to ja sie boje co bedzie jesli przejda i trafia na naprawde dobrego przeciwnika z tej grupy real powinien pierwszy wyjsc i to na pierwszym miejscu nic ich nie tłumaczy .
2007.11.29, godz. 16:39, OscarAcosta
mógł chociaż przeprosić za to co zrobił po podaniu robsona
2007.11.29, godz. 16:28, Sheep
a po co nam nowi zawodnicy ? może jeszcze kogoś na obrone bo to chyba nasz bardzo słaby punkt. ale dlaczego schuster stawia na niektórych zawodników to nie rozumiem.. zwłaszcza że nie grają za dobrze.
2007.11.29, godz. 16:23, danielkaras
hmmm pepe niegra najlepiej no ale moze sie obudzi i zacznie grac tak jak w portugalii a rvn hmm zal im starszy tym gorszy niemam nic do ruda ale kontraktu z nim real przedluzac niepowinien
2007.11.29, godz. 16:21, Mlody723
ech co do wypow RvN to trzeba zawsze grac o 3 ptk a nie o 1 bo to sie tak później kończy
2007.11.29, godz. 16:10, grzesiek1654
na to zwyciężymy z Lazio
2007.11.29, godz. 16:05, Gorky
;P
2007.11.29, godz. 15:44, malysp7
"Nie można dramatyzować" - gdyby to powiedział Raúl to bym był bardziej spokojny.... a jak Pepe to mówi to tylko sie zaczynam martwic...
2007.11.29, godz. 15:40, chriss2
matglider - moim zdaniem masz rację gdy mówisz o tym że trener powinien mieć szansę popracować zanim zacznie się Go oceniać. Zgadzam się rówmież z tym że nikt nie powinien dramatyzować po dwóch trzech słabszych meczach, dość śmiesznie bowiem brzmi gdy gdy po zwycięstwie czytam w wielu komentarzach hala Schuster a dwa tygodnie później po porażce te same osoby piszą Schuster fuera...natomiast co do do Pepe to nie chodzi o to aby cały czas wypominać wydane na niego pieniądze ale o to aby osoba, która podjęła taką decyzje została z tego rozliczona...sądzę że nikt kto oglądał choćby kilka meczów Realu w bieżącym sezonie z udziałem Pepe nie ma wątpliwości, że ten zawodnik nie jest wart nawet połowy wydanej na niego kwoty...
2007.11.29, godz. 15:26, s1m0n
"Pepe: Nie dramatyzujmy" Jak mamy nie dramatyzowac kiedy wiemy, ze kosztowales 30mln i rownoczesnie patrzymy na Twoja gre???
2007.11.29, godz. 15:00, matglider
Skończcie z tymi 30 milionami, wkurzacie mnie wszyscy, którzy o tym piszą! I co z tego, że 30 mln czy Real jest biedny i musi się liczyć z pieniędzmi, prócz tego, on gra w Realu właściwie 2 miesiąc i co już ma być zgrany ze wszystkimi i grać jak w Porto? Weźcie się walnijcie w czoło! Prócz tego, Królewscy kibice coś często chcecie nowych trenerów i co nam z tego przychodzi? Jeden mecz, który nic nie przekreśla, ale jest źle i chcemy innego, to już powinno was męczyć... Popatrzcie np na ManU- Ferguson nawet jak mu nie szło to miał poparcie i wszyscy pokładali w nim nadzieję, wcale Schusterowi nie ułatwiamy życia, on też cudów nie zrobi w kilka miesięcy... Bądźcie bardziej cierpliwi i wyrozumiali... pokażcie co znaczy słowo prawdziwy kibic - kibic Realu Madryt! Nie spisujcie od razu na straty bo do niczego juz nie dojdziemy tym tokiem myślenia! Uwierzcie w Real, nasz Real a nie ochrzaniajcie wszystkim, bo się nie udało! Jeśli chodzi o transfery, to myślałem o Diego lub Nasrim na prawą Banega albo Silva, do obrony Garay, na atak Altidore! albo ktoś z tych co mamy - Higuain, Saviola albo wróćmy do Negredo :D HALA MADRID!
2007.11.29, godz. 14:59, Pelkosław
:(
2007.11.29, godz. 14:48, Burzafka
Lets_kiCk_baRcas_aSs - zgadzam się z Tobą ja w niego wierzę, bo Ramos też miał fatalny początek w Realu :] ja bym kupił Quaresmę, Nasriego (w ostateczności Diego) i Garaya:) i zwolnił Schustera bo ja go nie trawię od początku...Fuera SchusteR! ja chce Del Bosque!
2007.11.29, godz. 14:45, JohnyMario
wezcie tego Pepe niech sie nie wypowiada... zawsze gada co to nie on i co nalezy zrobic aby wygrywac a pierdzieli mecze tak ,że głowa boli :[
2007.11.29, godz. 14:45, DK7
Niech ten pepe to sie nawet nie wypowiada...........jest słaby, duzo za słaby na Real, z drugiej jednak strony, mam nadzieje że sie myle ;)
2007.11.29, godz. 14:43, Lets_kiCk_baRcas_aSs
Mirek-Zizu-5-jasne Alexa... śmieszny jesteś ciekawe jak go Real miał kupić skoro on już jak przeszedł do PSV to Chelsea go miała. Kompany?! nieprzesadzaj aż takich słabeuszy nam nie potrzeba.
Zobaczycie z Pepe może być tak samo jak z Ramosem albo z Baptistą pochamujcie się ze swoimi ocenami zawodników do końca sezonu.
mejia ma racje potrzeba nam wzmocnień, ja do tych graczy dorzucił bym Nasriego/ Renato Augusto/ Banege.
2007.11.29, godz. 14:32, mejia
potrzeba do tej drużyny jeszcze kilku graczy (Quaresma, Diego, Drogba, Garay/Breno)
2007.11.29, godz. 14:30, Mirek-Zizu-5
Pepe i te zmarnowane 30 melonów oj boze boze , a teraz nagle beda oszczedzac i sprzedawac na leb na szyje. Było kupic Alex, albo Kompanego, ale juz trudno, Ja widze w srodku Hainze i Canna. / Metzel.
2007.11.29, godz. 14:07, Carragher
nienawidze tego Pepe!!
2007.11.29, godz. 14:05, 19Real92
eznadziejne stroje z jakimiś zielonymi wstawkami! Zmienić to! Wstyd!! Kojaży się z tym pedalstwem, co je Farsa nosila kiedyś na wyjazdach!
2007.11.29, godz. 13:47, Marchena10 Hala Madrid !!
Fajne stroje mamy te czarne ;))
2007.11.29, godz. 13:46, komi86
Wiadomo, każdemu zdarza sie przegrać, nawet najlepszym. Mam jednak nadzieje, że w mecz z Lazio chłopaki włożą troszkę więcej serca, bo we wczorajszym spotkaniu troszkę mnie rozczarowali swoją postawą.
2007.11.29, godz. 13:45, krulik
ruud profesorki gol, pepe nieźle na obronie :] na SB rozbijemy Lazio!

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama