REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2006.09.01, godz. 10:47, czarny / as.com

Ubyło 13 zawodników

Wczoraj zakończyło się okno transferowe. Przez ten okres klub opuściło 13 piłkarzy, którzy nie znaleźli uznania w oczach trenera - mowa oczywiście o zawodnikach pierwszego składu i piłkarzy Castilli, którzy o ten skład zahaczali. Część z nich została sprzedana, część wypożyczona. Ze sprzedaży klub wzbogacił się o łączną kwotę 7.1 milionów euro. Do tego dodać należy 23 miliony euro, które Real Madryt musiałby zapłacić przez rok piłkarzom, o których mowa.

Woodgate
Odszedł do Middlesborough. 26 lat. Wypożyczony. Pensja otrzymywana w Madrycie - 7 milionów €. W umowie zawarto klauzulę, że angielski klub może wykupić obrońcę do czerwca 2007 roku.

Baptista
Arsenal. 25. Wypożyczony. 4 miliony €. Wypożyczony w zamian za wypożyczenie Reyesa. Angielski klub może go wykupić za 20 milionów euro (4 miliony więcej zapłacił Real Madryt Sevilli).

Diogo
Saragossa. 23. Wypożyczony. 2 miliony €. Urugwajczyk opuścił klub, żeby grać. Saragossa może go wykupić za 6 milionów euro.

Gravesen
Celtic Glasgow. 30. Sprzedany za 2.8 milionów €. Pensja - 2.5 miliona €.

Pablo Garcia
Celta Vigo. 29. Wypożyczony. 2.2 miliony €. Real Madryt będzie płacił Urugwajczykowi połowę pensji.

Soldado
Osasuna. 21. Wypożyczony. 0,6 miliona €. Jeśli nie rozegra 70% spotkań, to klub z Pampeluny będzie musiał zapłacić Realowi Madryt 300 000 €.

Juanfran
Osasuna. 21. Sprzedany. Pensja 0.8 miliona €. Odszedł za darmo, ale może wrócić do Madrytu w ciągu dwóch następnych lat.

Portillo
Nastic. 24. Sprzedany. Pensja 0.8 miliona €. Podpisał dwuletni kontrakt, przez okres jego obowiązywania Królewscy mogą go wykupić. Nie może grać przeciwko Realowi Madryt.

Jurado
Atletico. 20. Sprzedany na 3 miliony €. Pensja - 0.7 miliona €. Real Madryt może go odkupić za 6 milinów €. Również nie zagra przeciwko Realowi Madryt.

Arbeloa
Deportivo. 21. Sprzedany za 1.3 miliona € + 50% kwoty transferu, jeśli Deportivo sprzeda go w ciągu najbliższych 3 lat. Pensja - 0.4 miliona €.

Balboa
Racing Santander. 21. Wypożyczony. 0.4 miliona €.

Borja
Valladolid. 24. Sprzedany. Pensja 0.8 miliona €. Dostał swoją kartę i wolną rękę od klubu.

Ruben
Racing Santander. 25. Sprzedany. Pensja 0.8 miliona euro.




REKLAMA

Komentarze

2006.09.02, godz. 10:46, BEKONN17
az mnie w sercu zabolało jak zobaczyłem ze odszedł bestia ,ale czytam dalej i co widze?? Juanfran odchodzi za darmo! a o Jurado juz nic niewspomne! dzieki bogu pomysleli troche z soldado i miejmy nadzieje ze tam sie rozegra i wruci! doszły mnie słuchy ze Capello niewidzi w swoich szeregach Robinho jezeli to sie jeszcze okarze byc prawda i robinho odejdzie to juz całkiem bedzie dno! Nierozumiem jednego dlaczego real sprowadził takiego kołka jak RvN! ile on jeszcze pogra?? tak samo emerson ?? to fakt jest dobry ale ciekawi mnie jak długo bedzie utrzymywał forne zeby grać o najwieksze laura? a Juanfran Soldado i jurado? jeszcze maja czas zeby nabrać doswiadczenia i miejmy nadzieje ze wruca juz niedługo i pokarza ze działacze mylili sie co donich! bo niezapominajmy ze to sa wychowankowie i napewno wiecej im zalezy na wynikach klubu niz dla RvN czy emersona którzy sa tu dla kasy!! a i talentu tez im niebrakuje!! a szczegulnie dla Juanfrana
2006.09.02, godz. 08:30, couguar
zaoszczedziliscie 24 miliony a cannavaro i rvn graja za darmoche tak? to pozorna oszczednosc , straciliscie kilku wartosciowych pilkarzy , oczywiscie odbije sie to na dlugim sezonie VeB
2006.09.01, godz. 22:45, maciekchudy
baptista i woodgate- zarząd popełnił wielki błąd oddajac tych zawodników
2006.09.01, godz. 20:12, shot
najgorszym posunięciem było sprzedanie Juanfrana :( oby wrócił, bo jest świetnym skrzydłowym...
2006.09.01, godz. 19:01, broda
Jeszcze sprzedadzą Cicinho i Robinho i bedzie mozna oglądac już tylko Sao Paulo
2006.09.01, godz. 19:00, broda
Ten skład to koniec Realu, te zakupy to koniec Realu, koniec legendy, koniec bajecznego futbolu, najwyższe zwycięstwo w lidze to będzie 1:0!!! dramat koniec świata - bedzie Juve B
2006.09.01, godz. 17:15, Qras
Woody - 7 mln euro za nic. Wow.
2006.09.01, godz. 16:48, KoKK
Cholera, kolejny sezon z Beckhamem... Widzieliście ostatni mecz? On nic w nim nie robił! Dostawał piłkę i oddawał, i tak cały mecz. Sprzedać go, może jakiś frajer zapłaci z połowę tego, za co go kupiono i już. Dość utrzymywania w klubie i pierwszym składzie za nazwisko!
2006.09.01, godz. 16:41, Rado69
to mogli kogos kupic jak tyle zaoszczędzili .... :/
2006.09.01, godz. 16:34, dolus
ligi moze nie zdobedziemy bo stracimy sporo pkt na poczatku sezonu ale Liga Mistrzow.... to juz cos innego:) HALA MADRID
2006.09.01, godz. 16:27, Szymon_93
No...Troszkę kasy przybyło...Może w zimie kogoś zakupimy?
2006.09.01, godz. 15:59, diui
noi liga :)
2006.09.01, godz. 15:50, no1mesjasz
Bartek191 ale czy ty widziałeś ostatnie mecze raula, wątpie nie jest może zawodnikiem sprzed kilku lat ale sprzed roku też nie i jest w naprawde przyzwoitej formie, a co do cicinhio to defensywnie również jest bardzo dobry i nie porównuj go z beckhamem bo to pomocnik!! Co do polityki capello to jest on do dupy wstawia tych co ich lubi ja ******** wiadomo co!!!!!!!


Hala Madrid
Hala raul
2006.09.01, godz. 15:42, mlody13
mało coś tej kasy "7.1" mln euro!
2006.09.01, godz. 15:12, jaroreal
czego wypozyczyli Woodego? skoro szukaja kogos na obrone?... teraz zamiast niego bedzie Helguera albo Pavon...i chyba Mejia.. super zagranie... poprostu pierwsza klasa! Capello jestes geniuszem jakich malo!
2006.09.01, godz. 15:04, cytryna7
Ten po lewej to jest chyba Ruben albo Borja ale raczej Ruben. szkoooda ze Soldi i Portillo odeszli :/ ale w tej erze Marketingu to raczej nie mozliwe. przez to mamy grrrrubasa Ronaldo i Ruda sympa bleeee :P
2006.09.01, godz. 14:58, Mario
Najbardziej to szkoda chyba Baptisty, bo miał po jednym sezonie adaptacji w Realu szaleć, a nie będzie mu to dane... Szkoda też, że Woody nie został i nie będzie spłacał długu Realowi, przynajmniej na razie. Szkoda też Diogo, ale mam nadzieję, że wróci do Realu i będzie grał. Tak samo szkoda Soldado, ale to tylko wypożyczania, a nie to co u Juanfrana, Portillo, Jurado, ale oby mogli jeszcze wrócić do Realu i tę koszulką prezentować!
2006.09.01, godz. 14:26, Kamil176
Co to za piłkarz ten pierwszy po lewej ?
2006.09.01, godz. 14:16, ziomalek
suchar
jak miło ;)

moim zdaniem po tym sezonie Real się dogada jakoś z Arsenalem, że Reyes zostaje w Madrycie, a Baptista w Londynie bez żadnych dopłat.
2006.09.01, godz. 14:07, Kamil176
LOL. Woodgate'a wypożyczyli i nie mamy dobrego zmiennika na obronie, a Pablo Garcii mamy płacić połowę pensji :/. Szkoda Bestii, ale liczę na to, że za rok wróci.
Hala Madrid
2006.09.01, godz. 13:57, suchar
ziomalek - tez jestem za ich odejsciem , nie jestes tutaj chlopie sam :)
2006.09.01, godz. 13:47, BLANCO I REAL
z tym Garcią to głupio, płacimy mu jeszcze połowe pensji ;/
2006.09.01, godz. 13:41, wujo444 VeB!
Woodgate: Pensja otrzymywana w Madrycie - 7 milionów €. - jasny gwint, kto mu tyle zaoferował :o ?!!
2006.09.01, godz. 13:29, zdzichu000
szkoda jurado i baptisty mam nadzieje ze wroca do nas po sezonie!!
2006.09.01, godz. 13:25, uohronin
Szkoda mi Bestii,Jurado i Woodego.Po co oni Pawona i Helguerę zostawili?
2006.09.01, godz. 13:10, michas19891806
no to dobrze :D
2006.09.01, godz. 13:09, michas19891806
no to dobrze :D
2006.09.01, godz. 12:57, Hiroshima
Woody nie zarabiał napewno 7 baniek!!!! A jak tak to może napiszcie ile % Boro płaci mu pensji bo napewno nie 100%, góra 50.
2006.09.01, godz. 12:41, DavidBlanco
niepotrzebnie osłabili obronę zostawiając Pavona i Helguere, odszedł Woody i jeszcze będą płacić Pablo Garcii - dziwne decyzje
2006.09.01, godz. 12:34, bartek191
a za ile real może wykupic reyesa ??
2006.09.01, godz. 12:33, tofikinho
dlaczego arsenal moze wykupic baptiste za 20 mln euro co to jest przynajmniej powinni dac 30 mln
2006.09.01, godz. 12:32, bartek191
casilias - bardzo dobry , czsami głupie blędy , ale nie groźne
salgado - troch stary , ale zmotywowany konkurencja ( cihinho )
ramos - młody , wielki talent , jeden z lepszych transferów realu ostatnich lat
cannavaro - genialny zawodnik , szkoda ze pogra pare lat
beckham - chyba juz koniec po malu becksa , jeden ze słabszych zawodnkików 11

emerson - pracowity , nie popełnia błędów ale ponad 30 lat :/
diarra - nie wiadomo jak sie spisze w realu ale chyba dobrze
reyes - gra realu powinna nabrać szybkosci przy nim i jaka konkurencja
raul - to nie ten zawodnik sprzed paru lat , czemu on i becksa graja w podstawowym skladzie

rvn - chyba lepszy od ronaldo , z 25 bramek powinno byc w la liga
robinho - czemu nie gra w 11 ??
cassano - ma szanse na 11 ale tylko dzieki cappelo inaczej by napewno nie grał
cihinho - w obronie może nie zabardzo , ale na pomocnika ma przewage nad becksem - szybszy , lepszy 1 na 1 . nie rozumiem tego ??

guti - mółg odejsc
bravo - jest dobrze ale 11 wątpie
ronaldo - to co guti
diego lopez - mamy 2 bramkarzy :D
helguera - żal mi go i on zarabia 3 mil rocznie :P
javi garcia - dobrze że chociaż jeden taki jest ale brak doswiadczenia


kadra nawet bardzo dobra ale jak pogodzic tyle gwiazd . chyba czas stawiac na mlodszych , głodnych sukcesów . Wszystko w rękach cappelo , tylko taka próśba nie rób pan juventusu w hiszpani , bo to nie wyjdzie
2006.09.01, godz. 12:32, Plama99
Kasa jest za tych pilakrzy no i dobrze ze Ci pilkarze odeszli,bo poco mieliby sie marnowac na lawie rezrwowych . . . HALA MADRID!!!!!!!!!!!!!!!!
2006.09.01, godz. 12:31, szczepan90
Dobrze,że to okno transferowe już się skończyło.
2006.09.01, godz. 12:28, melorealista
nigdy nie zrozumiem po jakiego pozbyli sie woodgate'a...
2006.09.01, godz. 12:25, Ra
zamiast woody'ego powinni sie pozbyc pavona i helguery. zamiast diogo salgado. p.garcie nie wiem po co wypozyczali, zeby sie ogral? chyba dlatego, ze nikt go nie chcial kupic badz nie mial kasy. zamiast jego powinni wypozyczyc jurado, a nie sprzedawac do lokalnego rywala. juanfran oddany za darmo to tez jakas pomylka. do wziecia byl joaquin - mamy beksa, do wziecia byl cole - mamy carlosa. ciekawi mnie jak ronaldo wytrzyma treningi z capello. ponoc mielismy na transfery 100 mln, wydalismy ok 65 a zarobilismy 7. spokojnie wystarczyloby kasy na reyesa i dobrego obronce, np mexesa, nie bylo by problemow z non-ue. mogli zatrzymac bestie w klubie, pokazal na co go stac w drugiej czesci sezonu. wg wyborczych obietnic mial przyjsc robben, kaka i cesc.. dokonalismy dobrych transferow, ale ciekawe czy wystarcza one do zdobycia jakiegos trofeum w tym sezonie, czas pokaze
2006.09.01, godz. 12:21, chesterr
Diogo moze byc wykupiony? Junafran za darmo? Pablo Garcia polowe pensji dostaje od Realu? nie no naprawde pogratulowac takich rozwiazan.. Garcie to powinni sprzedac.. Diogo powinien wrocic, a jak juz oddali Juanfrana no to mogli przzynajmniej za niego wziac jakies pieniadze.. chocby te 3 mln jak za Jurado..
2006.09.01, godz. 12:16, ziomalek
m15
tyle, że Baptista już raczej nie wróci, jeśli teraz nie przekonał do siebie Capello to wątpliwe jest, aby udało mu się to po sezonie w Arsenalu gdzie będzie miał ciężko o miejsce w pierwszej 11.


zabson
też mi się właśnie wydaje, że to jakaś pomyłka, 7 mln € to zarabiają najbardziej medialne pseudo-gwiazdy ;]
2006.09.01, godz. 12:15, rose
Acha noi Baptista (*) mamy dwóch graczy na lewa pomoc a tu wymiana za Reyesa.........
2006.09.01, godz. 12:14, Za
od razu wszystkich nie moga sie pozbyc, bo zabrakloby pilkarzy. nastapi to w przeciagu 2 lat - mam nadzieje - i beda juz tylko potrzebni i bdb zawodnicy.
chociaz znajac dziwne decyzje kolejnych zarzodow RM to bedzie brzydka sraka
2006.09.01, godz. 12:13, rose
Noi lipa bo nie wiem na przykład poco wypozyczac P.Garcie ... 3a było go definitywnie sprzedac! A Jurdado to jush wogóle kompromitacja! Nawet Capello mówił ze Jurdado sie wyróżnaia nawet na tle pierwszedo zespołu! Noi Woodgate to jush wogóle dno! Płacilismy mu 7 mln rocznie a teraz zostalismy bez klasowego obroncy na ławce rezerwowych! Brawa dla zarzadu... po raz kolejny ;((((
2006.09.01, godz. 12:11, kacius
eehh... Płacic Pablo G.- nie wiem za co
Bestia poszedł - nie ciekawie
Woody- przydałby sie teraz.
2006.09.01, godz. 12:11, baku15
bedzie niezly skladzik zeby pograc w fife i w pro
2006.09.01, godz. 12:09, Jemen
Pozbyli się Sldado, Juanfrana, a zostawili Helguere, Pavona, paranoja
2006.09.01, godz. 12:05, m15
Baptista ma dostać hiszpańskie obywatestwo jeszcze w tym roku, więc jak wróci w przyszłym roku to nie bedzie blokował miejsca zawodnika spoza UE.
2006.09.01, godz. 12:04, asek
Powinno się jeszcze wspomnieć o Zinedinie Zidanie, który zakonczył karierę sportową czyli w sumie ubyło 14 zawodników.
2006.09.01, godz. 12:02, zajcu
o lol ! woodgate`owi real płacił 7 mln euro rocznie!! wow ??!
2006.09.01, godz. 11:59, Di__Canio
Cole to już jest w Chelsea... wymiana za Gallasa... za pięć dwunasta...
2006.09.01, godz. 11:56, kerju1
Osobiście jestem zadowolony z zakupów jakie w tym okienku dokunał Real.
Zeszłego lata nie wiem po co kupowaliśmy np. P. Garcię.
Umocniliśmy się na pozycjach, które od dawna wymagały wzmocnienia. Po stracie Hierro nareszcie przyszedł Cannavaro. Dwóch defensywnych pomocników światowej klasy i nareszcie załataliśmy lukę po stracie Mekelele. Nie wiem po co kupiliśmy van Nistelrooya w końcu mamy dwóch młodych i perspektywicznych napastników Cassano i Robinho. Uważam, że klub powinien wreszcie sprzedać zawodników, którzy się wypalili(Salgado. Raúl, Helguera, Ronaldo). Co do Raúla ktoś może powiedzieć, iż to jest ikona klubu, dobrze jest nią, ale od dobrych dwóch lat nie gra tak jak kiedyś, nie strzela tyle goli. Arsenal proponował nam A. Cola Roberto Carlos nie gra już tak jak kiedyś, nie przeprowadza rajdów lewą stroną. Moj skład marzenie:
-------------------------------------------- I. Casillas -----------------------------------
--------- Cicinho -------- F. Cannavaro ---------- S. Ramos -------- A. Cole ----
------- D. Beckham ---------- M. Diarra ---------- Emerson ---------- Reyes ------
------------------- Robinho --------------------------- A. Cassano --------------------
Szkoda Cicinho, że klub chce się go pozbyć. Zamiast niego będzie grał M. Salgado.
Carlos powinien pograć jeszcze rok, a wtym okienku powinni sprowadzić A. Cola i kupić, a nie wypożyczyć Reyesa. Według mnie klub powinien chwytać okazję i sprzedawać zawodników(R. Carlos, Ronaldo, Helguera), a sprowadzać młodych.
Carlos według mnie pozostanie najlepszym piłkarzem świata. W 2002 należała mu sie złota pilka.
Hala Madrid
Hala Cicinho i Carlos!!!!!!!!!!!
2006.09.01, godz. 11:55, adasik
Wychowanków posprzedali a helguery i pavony zostawili, ten zarząd jest G?UPI.
2006.09.01, godz. 11:55, zabson
Ale nie wierze, ze Woody zarabia 7 mln. za sezon. To pomylka.
2006.09.01, godz. 11:53, Kamilosx
Skoro tak Capello brakuje środkowego obrońcy, to nie mam pojęcia dlaczego sprzedali Woodgate'a.
2006.09.01, godz. 11:53, Luk4s
Jak dla mnie spoko. Tylko najbardziej mi szkoda ze Ivan Helguera został :/ Ale co tam i tak nie bedzie grał wiec nie bedziemy przez niego tracic bramek :)
2006.09.01, godz. 11:52, M@ciej10
Najbardziej szkoda mi Bestii ale trudno się mówi ?!
2006.09.01, godz. 11:52, zabson
ziomalek, ten pan o nazwisku Pérez, za ktorym tak wiele osob teskni.
2006.09.01, godz. 11:48, kamilraul
a gdzie Ivan i Pavian ? tzn Ivan i Pavon ;-) uważam że ich też powinniśmy sprzedać
2006.09.01, godz. 11:46, saintk6
kasy jak lodu to z tego cos dla socios z Polski :]
2006.09.01, godz. 11:41, THE ZIUT
oby za rok wrocili Baptista, Woody, Diogo i Soldado. Juanfran i Jurado zaleznie od prezentowanej przez nich gry moga wrocic za rok, za 2 lata lub wcale. Reszta zawodnikow byla nam rzeczywiscie zbedna. Pablo Garcie mogli jednak sprzedac, a nie wypozyczac. Chlopaki sie ograja na wypozyczeniach, Bestia dostanie paszport UE i moze do nas wroci, ogolnie nie jest zle :)
2006.09.01, godz. 11:40, raullo-7
Z nich najbardziej szkoda Juanfrana i Jurado, bo dobrze zapowiadający się zawodnicy
2006.09.01, godz. 11:38, rafal steciuk
szkoda wychowanków baptisty i diogo
2006.09.01, godz. 11:37, Pelkosław
woodgate i baptista szkoda ich
2006.09.01, godz. 11:37, dj5002
wolalbym zloazmy zamienic beckchama za reyesa a nie baptiste capello zrobi drużyne która bedzie bardzo nastawiona na defensywe i to jest złe !!!!!!!!!!
2006.09.01, godz. 11:24, DJ NEO
Castilla nie ma już dobrych piłkarzy :/
2006.09.01, godz. 11:23, Gento
gdzie jest Raúl,gdzie jest Raúl?
2006.09.01, godz. 11:22, becha
Woodgate dostawal 7 mln ?!
2006.09.01, godz. 11:22, yeti12
Szkoda ze takich wychowankow puscili ;/
2006.09.01, godz. 11:19, skisimon
szkoad baptisty i troche woodgatea (troche bo nie wiadomo czy zlapie kontuzje). ale w sumie to pilkarze wypozyczeni
2006.09.01, godz. 11:14, xsior
Gratuluje za 7,1 mln stracilismy prawie cala ławke rezerwowych a kadra liczy 21 pilkarzy Diogo Woody i Gravesen powinni zostac!!
2006.09.01, godz. 11:10, MattRiggs
mi szkoda najbardziej Baptisty Jurado ,soldado tez ale: "Jeśli nie rozegra 70% spotkań, to klub z Pampeluny będzie musiał zapłacić Realowi Madryt 300 000 €".hehehe realu mu zalatwil extra.no i Portillo
2006.09.01, godz. 11:10, 10RvN10
wszystko fajnie tylko szkoda ze nie mamy pozadnego rozgrywającego:/
2006.09.01, godz. 11:09, Wojtek005
Woody dostawał 7 mln na lekarstwa opatrunki rehabilitacje....
2006.09.01, godz. 11:09, ziomalek
30 mln € zaoszczędzili na takich "brudkach" (poza Bestią i Woodym, którzy moim zdaniem jednak przydaliby się) także dobrze jest ;]
2006.09.01, godz. 11:06, swo
Hala Madrid!
2006.09.01, godz. 11:05, $$$ dejwis $$$
Bestio wróć...
2006.09.01, godz. 11:05, future09
Bardzo mi sie podoba klauzula Roberto SOLDADO ;];];]
2006.09.01, godz. 11:05, ziomalek
madridista2luki
a ja o ile pamietam to mieli kupić Fabregasa, Kakę i Robbena ;]
2006.09.01, godz. 11:05, ROBERT_16
Na wszystkim zarobili jakieś 15mln euro.Tak mie sie przynajmniej wydaje.
2006.09.01, godz. 11:04, Szymon_93
Jedynie szkoda że nie kupili ŚO...A tak to spox...
2006.09.01, godz. 11:04, ziomalek
w żadnym sezonie nie mają szans i nie będą mieli :P
2006.09.01, godz. 11:04, El Goral
Przed sezonem nie pamiętam żeby ktoś coś mówił o odejściu woodgate'a i baptisty. O ile dobrze pamiętam to inni mieli odejść.
2006.09.01, godz. 11:03, Figo107
Szkoda mi tych młodych ale w tym sezonie i tak nie mieli by szans...
2006.09.01, godz. 11:02, ROBERT_16
Oby po roku wrócili Woodgate,Baptista,Diogo i Soldado a po 2 latach Juanfran i Jurado reszta tych co może wrócić niech nie wraca bo nie ma po co bo i tak nie dostaną szansy gry.
2006.09.01, godz. 11:02, ziomalek
wow, chociaż ktoś się ze mną zgodził, teraz trzeba poczekać aż zoabczą to wierni fani Grubaldo i Spice bOya ;]
2006.09.01, godz. 11:01, LuisFigo10
ziomalek
tez bym ich wyrzucił ;]
2006.09.01, godz. 11:00, ziomalek
osobiście do listy sprzedanych dołączyłby R.Carlosa, Ronaldo, Spice Boya, Helguerę, Pavona i Salgado ;]
2006.09.01, godz. 10:59, Chain
IMO kalek najwiekszych tj. Carlosa Salgado Helguery i Ronaldo sie nie pozbylismy :/
2006.09.01, godz. 10:57, kamix
ciesze sie z przyjscia Reyesa, ale dlaczego kosztem Baptisty :( moim zdaniem Julio jest bardziej przydatny...
2006.09.01, godz. 10:57, galacticos1991
Woodgate 7 mln???? DZIWNE.
Dobrze ze zarząd zadbal o to ze nasi nie mogą grac przeciw Realowi
Eto'o gral i wiemy jak sie to konczylo

HALA MADRID!
2006.09.01, godz. 10:57, ziomalek
co za idiota podpisał z Woodgatem kontrakt na 7 milionów € ?
co za idiota wypożycza podstarzałęgo Pablo Garcię i jeszcze zgadza się płacić mu połowę pensji ?
co za idiota oddaje Juanfran za darmo ?
po co rozwiązywali kontrakt z Borją ? mogli go sprzedać chociaż za 150 tys € ;]
za ile w końcu sprzedali Portillo i Rubena ?
2006.09.01, godz. 10:56, Pedja_Mijatovic
ta i juanfran odszedl za darmo!!noi nie glupi ten Mijatovic??
2006.09.01, godz. 10:56, msaja
Smieszne i na poziomie raczej III ligi są te klauzule o niemożliwości gry przeciwko Realowi sprzedanych graczy. Taki klub powinien chyba wykazać odrobinę więcej odwagi. Chyba że się obawia iż Portillo wraz z przepotężnym Nastic zdemoluje bojaźliwy Real.
2006.09.01, godz. 10:55, Pedja_Mijatovic
to nazwisko Jurado mi sie nie podoba na tej liscie;/
2006.09.01, godz. 10:55, Złoty
Najgorsze posunięcia to pozbycie sie Juanfrana i Soldado.
2006.09.01, godz. 10:55, Pedja_Mijatovic
kur.a garcii jeszcze bedziemy placic tak jak morientesowi i nas moro zalatwol w LM 3 lata temu!!
2006.09.01, godz. 10:54, akoss
Najbardziej szkoda wychowanków...
2006.09.01, godz. 10:53, ulin7
Dziwi mnie że Woodgate dostawał 7 mln €
2006.09.01, godz. 10:53, qjaf11
za co real laci pablo garcii??... Baptista wroc!!!!!!!!!
2006.09.01, godz. 10:51, acal
chyba w oczach trenera:D
2006.09.01, godz. 10:51, lubowiec
no pewnie, że dobrze, szkoda że wiecej z pierwszego składu dziadków nie sprzedali.
Helguera na ten przyklad
2006.09.01, godz. 10:50, m.kornacki
Z nich jedynie szkoda mi Baptisty i Jurado.........
2006.09.01, godz. 10:49, wojteez
troche kasy jest ...
2006.09.01, godz. 10:48, yogo
i dobrze.szkoda zeby siedzieli na lawie i brali taka kase

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama