REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2006.08.22, godz. 14:23, MatiaS / marca.com

Aby pozyskać Reyesa...

Jak donosi "Marca", Jose Antonio Reyes musi wierzyć, iż Królewskim uda się sprzedać kilku graczy, którzy nie znaleźli uznania w oczach Fabio Capello, aby pozyskać finanse na ściągnięcie go na Santiago Bernabeu.

Cechujący dziś szeregi Realu nadmiar zawodników sprawia, iż transfer nowego gracza okazuje się niemożliwy do realizacji. Z tego powodu włodarze Królewskich poinformowali Arsenal oraz Mariano Aguilara, agenta Reyesa, że chociaż zamierzają pozyskać pochodzącego z Sewilli pomocnika, wcześniej muszą rozwiązać problemy finansowe, sprzedając zawodników.

Jako że za dziewięć dni okno transferowe zostanie zamknięte, a niebawem startu doczeka się nowy sezon Primera Division, Peđa Mijatović musi niezwykle się postarać, aby zdążyć z dopięciem ewentualnego transferu reprezentanta Hiszpanii na ostatni guzik.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2006

Komentarze

2006.08.27, godz. 09:32, berduś5
Panu podziękujemy
2006.08.25, godz. 12:10, Mario
No i oby ten transfer nie doszedł do skutku. Oby Real posprzedawał kogo ma sprzedać i nie zrobiło się i tak miejsce dla Reyesa i kupili Diarrę, więc nie ma co już Reyesa ściągać za wszelką cenę!
2006.08.23, godz. 22:48, franek118
REYES JAK NAJBARDZIEJ DO REALU!!!!!!!!!!
2006.08.23, godz. 15:40, M@ciej10
Reyes jest niepotrzebny w Realu !?
2006.08.23, godz. 13:28, versac
RAUUUUL - Real nie jest Lyonem czy Ajaxem, ktory szlifuje talenty:/ W Realu musza grac pilkarze kompletni, tylko oni moga wygrywac wszystko! Mlode talenty sa dobre na lawke, ale (doczasu) nic wiecej:) taka prawda...
2006.08.23, godz. 11:30, Wojtas0001
Zawodnik jak najbardziej przydalby sie w naszej druzynie. Brakuje nam wlasnie kogos na lewe skrzydlo, a on swietnie sobie tam radzi. Jestem w 100% za tym transferem.
2006.08.23, godz. 07:33, ishe
moim zdaniem nie powinnien przychodzić do realu!!
2006.08.22, godz. 22:44, RAUUUUL
Reyes moze i by sie przydal ale spojrzcie ilu mamy pilkarzy wysokiej klasy na ta pozycje, lepiej juz kupic kogos na juz lepiej na prawą, na lewej mamy Robinho i Raúla, a z prawej Beckhama. A poza tym jak maja kogos kupowac to lepiej jakies mlode klejonciki, owszem Real jest bogaty ale bez jaj ... nie bedziemy porzeciez co rok wydawac po 50mln na transfery, na taki rzeczy moze sobie tylko Roman pozwolic. Trzeba szukac młodych, szliwowac ich talenty. Kupcie lepiej Diogo!! Kto sie zgadza, pisac!! PS.Kur... wuj**ali mnie zaklniecie w poprzednim loginie wiec musze uwazac! ;] DZIEKUJE wam ciołki!!! ;]
2006.08.22, godz. 22:19, robinho-ronaldo
szybciej kupujcie go. bo w takim tempie to mijatović niezdąży przed zamknięciem okna transferowego
2006.08.22, godz. 21:57, versac
teo1992 - BAN!!
2006.08.22, godz. 21:56, versac
Soldado 2 - ciesze sie ze zrozumiales na czym polega zarzadzanie Realem!!;D
W transferze Reyesa chodzi raptem o 3mln euro!! Poprostu problemem ejst licza zawodnikow i ich kontrakty:/ To wszystko, nie uwazasz??
2006.08.22, godz. 21:37, rafal steciuk
szybciej ich spszedawac
2006.08.22, godz. 21:08, Devil9119
Kurde poczułem się jak po wyborach na prezydenta. Same obietnice a później nic. Jeśli Calderon liczy na poparcie ze strony kibiców musi bardziej się postarać.
2006.08.22, godz. 21:07, horus7
Jak nie to trudno jak tak to spoko - zawsze ławka sie przedłuzy :P HALA MADRID
2006.08.22, godz. 21:02, rudy12
Kur.. Na początku mówili żę mają 100mln Euro a teraz CO???
2006.08.22, godz. 20:57, DavidBlanco
tak, ale zostało coraz mniej czasu można było o tym pomyśleć wcześniej a poza tym Reyes może jutro zagrać i po sprawie
2006.08.22, godz. 20:46, BigFace
ludzie!! przecież Real MA kase!! tylko po pierwsze :drużyna w lidze hispańskiej moze mieć 25 zawodników, a teraz Real ma koło wiecej i sprowadzenie Reyesa jest w tej chwili kłopotliwe.. po drugie:jęsli nie wiemy czy zdołamy odsprzedać "trybuniarzy", to nie mozemy kupić Reyesa bo będzie za duzo ludu w składzie, daltego musimy sie skupic na sprzedaży "trybuniarzy"

wogóle, to Cicinho powinien grać w 11, bo to bardzo dobry zawodnik, oglądaliście bramki jakie szczelił??!!?? wszystkie CUDNE!!

mam jednak wątpilwosci, czy Capello da rade rozbudzić Nasz zespól o czasie, by liga Nam znów nei uciekła (kilka pkt na początku w plecy i NARA ligo :/)

HALA MADRID!!!!!!!!!!!!
2006.08.22, godz. 20:45, Ziozu
Mijatovic rusz tyłek i sprowadź w końcu Reyesa oraz Joaquina!!!
2006.08.22, godz. 20:41, Zadro
problemów finansowych to n apewno niema a reyes bardzo by sie przydal na lewe skrzydlo no a robinho nie gral by zbyt czesto no ale reyes jest raczej lepszy na lewej stronie
2006.08.22, godz. 19:36, berduś5
Jedyny zawodnik, który mógł by zagrać na lewej flance to Rooben. Jeżeli nie on to nie ma sensu kupować Reyesa, skoro jest Robinho i Cassano
2006.08.22, godz. 18:41, delusi00r
Ja bym wolał Joaquina
2006.08.22, godz. 18:20, Patro131
Niech odejda Pablo Garcia, Gravesen, Helguera i Pavon.
2006.08.22, godz. 17:55, kuba50
BRAĆ!!! A Robinho może występować na obu skrzydłach!
2006.08.22, godz. 17:30, MAGIK
nie no przydal by sie...ale potem wszyscy bedziemy plakac ze robinho nie gra... ;/
2006.08.22, godz. 17:05, Soldado 2
Real jest najbogatszym klubem swiata,ale jeśli chodzi o samo zarabianie na siebie.calderon nie wyłoży kasy ze swojej kieszeni poniewaz nie jest to jego klub(własnośc).
Nie możemy patrzeć na berlusconiego,morattiego bądz abramowicza.
To są ich kluby ,i wtedy gdy kupują piłkarza on staje się ich (majątkiem).
Logiczne posiadaczem karty zawodniczej piłkarzy realu jest klub(zarząd).
A posiadaczem karty piłkarzy chelsea jest abramovicz.
Wiec gdy piłkarz odchodzi ,to nie chelsea dostaje kase ,lecvz abramovic.
2006.08.22, godz. 16:58, Soldado 2
Blumen czasy pereza się skończyłe.Teraz kazdego euro ogląda się z każdej strony,zanim się go wyda.
2006.08.22, godz. 16:57, Soldado 2
versac -a kłóciłes się ze mną że real jest tak bogaty.
I co teraz powiesz?
2006.08.22, godz. 16:54, dolus
zaczynam sie zastanawiac czy nie wole Joaquina.....
2006.08.22, godz. 16:52, MarekGan
real jest NAJBOGATSZYM klubem swiata i nie ma kasy na reyesa!!!!!!!! cos jest nie tak to niech zerwa kontrakty z jakimis co nie graja a kasa sie sama znajdzie!!:P
2006.08.22, godz. 16:51, tomiG
problemy finansowe w najbogatszym klubie na świecie??? cos mi sie nie chce wierzyć panie caldreon. lepiej wez sie do roboty zamiast udzielac koleinych wywiadów!!!
2006.08.22, godz. 16:31, Blumen
problemy finansowe są bo ktoś chyba musi część kasiorki podkradać ekhm Panie Calderon...
2006.08.22, godz. 16:28, Blumen
JAKIE KURWA PROBLEMY FINANSOWE????? Jak mnie ten zarząd już denerwuje, tak obijać dupę ja się tylko zastanawiam nad czym oni tak tam ciężko pracują??
2006.08.22, godz. 16:26, lorak
Mijatović do roboty!!!!!!!!!
2006.08.22, godz. 16:25, Marcinboss
mamy dobry sklad nikogo juz nie trzeba kupowac , dobra organizacja gry i zrozumienie sie partnerów na boisku i powinno byc OK i niech ronaldo gra w 1 skladzie bedzie good
2006.08.22, godz. 16:20, tylkoreal
na reyesa zydowac dramat wola gutiego w skladzie guti dobry ale na lawke zeby gral o pietruszke a ronaldo niech lepiej nie oddaja
2006.08.22, godz. 16:15, sowa25
Dzisiaj nie kupuje się graczy płacąc odrazu całą kwotę, przecież budżety klubów są liczone w oparciu o przewidywane dochody z biletów, reklam, telewizji czy nagród. Real może zakupić graczy płacąc za nich w ratach bądź poprzez jakąś instytucje finansową np. bank spłacając jej raty.
Zakup Reyesa mimo tego co wielu z was sugeruje będzie świetnym posunięciem. Ten gracz może grać na dwóch a nawet trzech pozycjach: środkowego napastnika, "skrzydłowego" napastnika bądź bardzo ofensywnie usposobionego skrzydłowego pomocnika. Pozatym jest hiszpanem bardzo pozytywnie nastawionym do reprezentowania barw królewskich. Przeciwnicy mogą powiedzieć że poco nam kolejny podobny zawodnik, dubluje on pozycje Robinho i po części Raúla, ale dziś gdy grozi nam, że będziemy bez typowego rozgrywającego jego zakup jest usprawiedliwiony bo: możemy grać skrzydłami na jednym Robinho, Raúl bądź właśnie Reyes a na drugim Cicinhno , bądź spróbować przestawić Robinho na mediapunto bądź wsadzić tam Raúla a wiem, że Reyes też grywał na tej pozycji w Arsenalu. Wariantów gry jak i taktyk jest wiele 4-3-3, 4-4-2, 4-3-1-2.
2006.08.22, godz. 16:13, Rado69
boze no ! szybciej szybciej !
2006.08.22, godz. 16:03, El Goral
Jak słysze te teksty że nie ma kasy to słabo mi się robi. Choć rzeczywiście narazie jakoś marnie idzie im sprzedaż. Jeszcze trochę i w Realu zostaną gravesen, garcia, pavon. Natomiast wychowankowie odchodzą jeden po drugim.
Niewesoło
2006.08.22, godz. 15:59, versac
poprostu kadra jest za szeroka, to jasne ze trzeba pozbyc sie kilku graczy! Real wylozyl 15mln, a Arsenal oczekuje 18mln:/ wiec nie chodzi chyba o pieniadze na transfery:D. To szczerze to w jakim celu trzymac w klubie np. Pablo Garcie, Heuglere i Pavona:/
kamix - racja!
2006.08.22, godz. 15:57, maniek12344
Reyes musi byc nasz , kurde przez głupie 3 mln. ma nie przyjsc reyes nie wierze ze nie maja pieniędzy to jest tak aby Arsenal póścił go za mniejszą cene
2006.08.22, godz. 15:56, michas19891806
troche skzoda ale po co ich kup[ywali tyl ze teraz nie am miejsca :D
2006.08.22, godz. 15:56, szalik27
Jak narazie to pozbylismy sie samych wychowankow i to najlepszych:( A stare pruchna jak Salgado czy Helguera zostaja i szczerze mowic watpie by ktos ich kupil:( A Jurado najlepszy pilkarz Castili za 3mln odchodzi do Atlético... Gdzie tu sens? Juan Palacios powinien byc prezydentem a nie ten cwok co z mordy swojej nie sznuje a glui socios mu uwiezyli Kaka Robben i Cesc. Pérez to byl prezydent.
2006.08.22, godz. 15:54, kamix
tu nie chodzi o pieniadze na transfer tylko o ewentualne zarobki pilkarza, wiec nie licz mi kasy ile za kogo zaplacili i ile zostalo ze 100mln bo to neima sensu :P
2006.08.22, godz. 15:43, JeleN100
tak sobie czytam te komentarze i se mysle ku*wa ale nie którzy są tutaj j**nieci!!zal lol2
2006.08.22, godz. 15:41, _kamil_
62 of koz, czyli 38 maly chochlik
2006.08.22, godz. 15:40, _kamil_
nie czaje, bylo 100 mln na tranfery:
20 mln cannavaro, emerson
15 mln RvN
27 mln Diarra
+___________
52 mln
Tak wiec zostalo 48 mln. ktos tu mocno kreci.
A jesli jest za duzo zawodnikow to powinno byc tak, ze niech sobie sami szuakja klubu, bo inaczej beda siedziec na trybunach badz w najlepszym wypadku grac w castilli.
2006.08.22, godz. 15:28, ziomalek
jakoś wątpię, aby Real nie miał 3 mln € więcej do zaoferowania Arsenalowi bo o tyle obecnie negocjują.
ale faktycznie mogliby powywalić ich w końcu.
2006.08.22, godz. 15:26, BLANCO I REAL
oni go muszą kupić!!
2006.08.22, godz. 15:22, yeti12
Kamil176 czy ty normalny jestes ? ; takie transfery to Ty w fife mozesz sobie zrobic
dobro.pl- Ty jestes chyba najwiekszym pajacem na tej stronie cytuje "Reyes w Realu Madryt choćby za 100mln" omg za 100 mln to masz kilku klasowych graczy nawet lepszych od Ryesa.
2006.08.22, godz. 15:19, jimmyc2903
hmm .... nie wierze, ze zdobeda Kake, wiec nie ma mowy o oszczedzaniu na jego transfer. ROnaldo nigdzie nie pojdzie, choc nie nadaje sie juz do realu. robinho musi grac w pierwszym skladzie bo nic z niego juz nie bedzie - a szkoda - bo ma potencjal jak malo kto. reyes uwazam ze przydalby sie bardzo, a cassano bylby zmiennikiem, jednakze nie wierze, zeby Capello zrezygnowal z casaano w pierwszej 11-stce. Nikogo nie oddadza za darmo - to pewnie i zreszta logiczne, a gravesen mysle, ze w koncu odejdzie, natomiast helguera raczej zostanie. Pavon powinien odejsc i mam nadzieje, ze to sie uda. Sklad powinien byc nstepujacy. Cassilas (Lopez), R.Carlos (R.Bravo) , Ramos (Mejia) i Cicinho (Salgado), Reyes albo Robinho (Cassano), Baptista (Guti, Jurado), Emerson (Garcia), Beckham (Juanfran), Robinho (Raúl) i RvN (Ronaldo)
2006.08.22, godz. 15:12, Kamil176
LOL. Pedja dawaj. Sprzedać Salgado, ale zostawić Diogo, Pavona, Gravesena, Helguerę, Pablo Garcię i w ostateczności Ronaldo (ale Jego wolałbym zostawić). R. Carlosa do Chelsea, do Nas Gallas i Ashley Cole i oczywiście Reyes. Ach rozmarzyłem się :P. Reyes do Realu !
Hala Madrid
2006.08.22, godz. 15:09, Kysiu2
Ciekawe kogo by chcieli sprzerdac jeszcze...
2006.08.22, godz. 15:09, kacius
lol wymówka...

MADRISTA07 -"poprostu pierwsza 11 moze miec w lidze hiszpanskiej 25 ZAWODNIKO"- lol nawet Ci to wyszło (*)
2006.08.22, godz. 15:08, kondzio4
REAL śpiesz się bo okno transwerowe zaczyna powoli się kończyć
2006.08.22, godz. 15:07, MADRISTA07
jack-sub ale ty głupi jestes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
2006.08.22, godz. 15:07, Blancos5
Dalej Mijatović postaraj sie... Włącz NITRO i gazu, jesli go sciągniesz to do szczęscia potrzebny będzie już tylko Kaka...
2006.08.22, godz. 15:06, MADRISTA07
OOOO ludzie . nie chodzi o to ze real nie ma kasy!!!!! poprostu pierwsza 11 moze miec w lidze hiszpanskiej 25 ZAWODNIKO




!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!

!
!
!
!
!!
!
!
!
2006.08.22, godz. 15:06, tofikinho
sycyl12 ty sory ale dna to szukaj sobie wiesz gdzie ok bo diarra to jest najlepszy def.pomocnik i nie mów ze to dno ok bo jak tak to nie kibicuj realowi
2006.08.22, godz. 15:05, jack-sub
Podobno 100 mln było na transfery, a teraz problemy finansowe...?
Jeżeli chodzi o zawodnikó przeznaczynych do sprzedaży to mam nadzieję, ze sprawa rozchodzi się o Gravesena, P.Garcie, Pavona, Helguera, Salgado(lub Diogo), Ronaldo it...
2006.08.22, godz. 15:05, tofikinho
sycyl12 ty sory ale dna to szukaj sobie wiesz gdzie ok bo diarra to jest najlepszy def.pomocnik i nie mów ze to dno ok bo jak tak to nie kibicuj realowi
2006.08.22, godz. 15:04, speedline
Calderon Ty oszuscie miałobyć 100mln na tramsfery!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2006.08.22, godz. 15:03, panzerfaust
sycyl no jasne ty bys wolał zeby za te 60 mln przyszli ronaldinho, tevez, juninho, kaka, robben,cesc, henry, i moze hmmm kto by tu sie "zmiescił w cenie" ..... sheva np. ...... omg człowieku badz powazny trzeba sie cieszyc tym co sie ma.... n/f/c
2006.08.22, godz. 15:03, Marxter
Gravesen, Garcia, Pavon, Helguera i kilku innych jest na wylocie...
2006.08.22, godz. 15:01, realmaniak
joaquin, joaquin, joaquin, joaquin, joaquin, joaquin, joaquin, joaquin, joaquin, joaquin, joaquin, joaquin, joaquin, joaquin, joaquin, joaquin-i wszystko jasne chociaż reyes od biedy też by mogł być ale w tym przypadku popieram calderona nie ma co sie na niego rzucać z dużą kasą bo jego forma jest dużą niewiadomą a po tym co pokazał na mundialu to lepiej niech dalej zostanie w arsenalu i grzeje ławe to już robinho będzie lepszy chociaż szkoda żeby marnował sie na tej pozycji
2006.08.22, godz. 14:57, Jujupaw
Sycyl n/c :/
2006.08.22, godz. 14:57, schmittu1234
Sycyl :/ Sam jesteś skończony :D Ruud VN to mój ul. gracz i bardzo dobrze że przeszedł do Realu !!
2006.08.22, godz. 14:56, diui
not o sprzedawac !
2006.08.22, godz. 14:55, gonti_raul_7
pozatym 26 mln za diarre 20 za nisterlooya i 20 za duet z juventusu to zostalo ponad 30 mln!!! bo mialo byc 100 mln. przeznaczonych na transfery!!! to i jeszce a.cole kupia!!! i jak grubasa opchna za 40 ....
2006.08.22, godz. 14:54, gonti_raul_7
hegulera pavon gravesen diogo p.garcia i jeszce ze 2 wychwnaków....oni odejda
2006.08.22, godz. 14:52, sycyl12
co za paranoja 60 mln wydac na takie dna diarra to dno i rezerwowy a rvn skonczony ,canna sie nie zaaklimatyzuje a emerson jest dobry ale nic nie zrobi
2006.08.22, godz. 14:51, maciej6
rower
2006.08.22, godz. 14:51, superplayer
no ale to przeciez niemożliwe - Helguera odrzuca wszystkie oferty a Beckham i Ronaldo nigdzie się stąd nie ruszają - gdzie im bedzie lepiej ?
2006.08.22, godz. 14:51, maciej6
rower
2006.08.22, godz. 14:49, panzerfaust
szczerze to juz nie licze na zadne transfery oczywiscie oprocz reyesa... za mało czasu juz zostało a dodatkowy obronca by sie przydał, nie jest to mocno pilne, ale by sie przydał i tyle.
2006.08.22, godz. 14:46, psokalski
Nie chodzi o problem z zebraniem kwoty na transfer bo ta zapewne by sie znalazła . A pomyslał ktos o tym , że później trzeba tym wszytkim piłkarzom co miesiac placi niemale pieniadze
2006.08.22, godz. 14:46, Chivu69
racja bedzie odszedl ruben jeden zawodnik jeszcze borja gravesen diogo garcia helguera i problem z glowy jesli tez odejdzie pavon to pozyskac srodkowego obronce typu gallas tanio moglby przyjsc albo chivu
2006.08.22, godz. 14:44, Wojtek005
co oni nie umieją wyciułać dodatkowych 3 mln euro na transfer reyesa??
z tego co pamiętam to miało być przeznaczone 100 mln na transfery a jak narazie wydano:
19 mln na Cannavaro i Emersona
15 mln na RvN
26 mln na Diarrę
co razem daje 60 mln więc zostaje jeszcze 40 mln
rozmumiem nie trzeba tego wszytkiego wydawać ale 18 mln na Reyesa to nie będą pieniądze wyrzucone w błoto przecież
2006.08.22, godz. 14:43, panzerfaust
przyda sie reyes, pod warunkiem ze robson bedzie grał w ataku ( no ewentualnie w poerwszej 11 ) inaczej sie nie godze na jego transfer !! xD joke ofk..
2006.08.22, godz. 14:43, david_fc17
kiedy jest losowanie fazy grupowej ligi mistrzow i o ktorej godzinie??
2006.08.22, godz. 14:42, Ksabi
Maja jeszcze 40 mln na transfery, a gadaja cos o braku funduszy, zal... Chyba ze chca ta cala kase na Kake przeznaczyc.
2006.08.22, godz. 14:41, gogomaster
ja bym pooddawal tych helguerów za darmo

2006.08.22, godz. 14:41, michers
Wg mnie Reyes jest nie potrzebny w Realu.Robinho może grać na lewej stronie pomocy bo w ataku i tak nie zagra bo ma za dużą konkurencje,a więc grzałby ławe przez co mógłby sie już nie rozwijać piłkarsko.Reyes niech pozostanie w Arsenalu
2006.08.22, godz. 14:40, czacha1902


Real ma dostac bodajze przez piec (5) lat 2 MILIARDY (MLD) EURO za prawa do transmisji telewizyjnych!!!!!!!!! Klopoty to oni maja z finansami w druga strone chyba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2006.08.22, godz. 14:39, lorente
schmittu 1234 masz racje sprzedac grubasa i Ivana ? i jest kasa na porzadnego gościa co bedzie grał nie rok tylko 10
2006.08.22, godz. 14:39, lukaszromanskii
Ciekawe dlaczego brak funduszy jak mieli mieć 100 mln na transey. Mogli by jeszcze kupić Van Persiego :]
2006.08.22, godz. 14:37, lorente
Co za baran ten co napisał że Reyes jest za słaby , Ty chyba dopiero co się uczysz co to piłka nożna , weź się zastanów człowieku a nie piszesz takie pierdoły dla Ciebie to najlepiej jakby sprowadzili jakiegos dziadka co?
2006.08.22, godz. 14:37, dobro.pl
Antonio Reyes gra w piłke
2006.08.22, godz. 14:37, schmittu1234
Nie widzę problemu . Helguera do Fenerbache , Pavon i Ronaldo bye bye i po sprawie. Zacytuję słowa teo1992 - " Wszyscy wypier...ać!!!!!! Reyes wita :DDDD
2006.08.22, godz. 14:36, Fanatyk :)
Jesli nie chac wydawac duzej kasy na pensje zawodników niech spuszcza troche z ceny a zamiast Reyesa kupic Joaquina bo on jest wazniejszy i wymyka sie z rok o ile juz nie po nim
2006.08.22, godz. 14:36, i love real
kiedy prezentacja diarry?napiszcie please
2006.08.22, godz. 14:36, schmittu1234
Nie widzę problemu . Helguera do Fenerbache , Pavon i Ronaldo bye bye i po sprawie. Zacytuję słowa teo1992 - " Wszyscy wypier...ać!!!!!! Reyes wita :DDDD
2006.08.22, godz. 14:35, dobro.pl
Reyes będzie grał chociaż w wyjciwoym składzie w realu a w Arsenalu chyba nie
2006.08.22, godz. 14:34, MADRISTA07
OOOO ludzie . nie chodzi o to ze real nie ma kasy!!!!! poprostu pierwsza 11 moze miec w lidze hiszpanskiej 25 ZAWODNIKOW
2006.08.22, godz. 14:34, Jujupaw
Sprowadzić go a Robinho na mediapunto za RvN/Raúlem :) A problemy finansowe Real to chyba miał już w tamtym okienku bo aby pozyskać Sergio Ramosa pozbyli się Owena. Ale w sumie to dizwne niby najbogatszy klub na świecie. Może oszczędzają bo liczą jescze na Kake. Dali by Ronaldo do Milanu + dopłata. Za 9 dni się wszystko okaże.
2006.08.22, godz. 14:34, panzerfaust
maciejtm jak juz musisz przeklinac to przynajmiej cenzuruj słowa... omg
2006.08.22, godz. 14:33, Slupskinho
maciejtmm ty jestes poj**any reyes jest dobry a robinho niech gra w ataku tam jest jego miejsce
2006.08.22, godz. 14:33, Pelkosław
ruchy ruchy!!!!
2006.08.22, godz. 14:32, Slupskinho
maciejtmm ty jestes poj**any reyes jest dobry a robinho niech gra w ataku tam jest jego miejsce
2006.08.22, godz. 14:32, i love real
El fichaje de Reyes, pendiente de la ‘Operación salida’-co to znaczy?
2006.08.22, godz. 14:32, dobro.pl
Reyes lepszy niech sprzedają gutiego jeszcze do tego i Baptiste on niech idzie do Sevillii tam będzie lepij grał niż w Realu
2006.08.22, godz. 14:31, Slupskinho
maciejtmm ty jestes poj**any reyes jest dobry a robinho niech gra w ataku tam jest jego miejsce
2006.08.22, godz. 14:31, panzerfaust
taaa jak znam zycie, calderon najpierw pójdzie do sklepu po żel, następnie jakiś nowy różowy garniak sobie sprawi, potem buty z skóry węża, a gdy juz zdecyduje sie pozyskac reyesa, to zamkną okno transferowe....... jesli moj scenariusz sie sprawdzi 9 no przynajmiej jestem pewien ze z zelem scen. sie sprawdzi xDD ) to będzie naprawde Git ! xOO xE
2006.08.22, godz. 14:31, maciejjtm
poj**any jestes!
2006.08.22, godz. 14:31, fero3
No tak Real kaze czekac Reyesowi, a ten pewnie wystapi w rewanzu w LM i nie bedzie mogl grac u nas w LM. I bedzie lipa...
2006.08.22, godz. 14:31, maciejjtm
A co zagrał ten wiesniak na mundialu no co to ci powiem wiesniaku NIC
2006.08.22, godz. 14:30, maciejjtm
poj**any jestes!
2006.08.22, godz. 14:30, i love real
maciejtmm-ty jestes smiec jak niedoceniasz takiego pilkarza jak reyes
2006.08.22, godz. 14:29, dobro.pl
Reyes jest dobry ale Robinho jest trochebardziej utalentowany ale Reyes to pomocnik a robinho musi teraz grać na ataku
2006.08.22, godz. 14:29, uohronin
Jakich?Bo Bestię i Robsona chyba nie?A Pavona i Helguerę?
2006.08.22, godz. 14:28, i love real
El fichaje de Reyes, pendiente de la ‘Operación salida’-co to znaczy?
2006.08.22, godz. 14:28, skr
nie ma kasy na transfery dziwne
2006.08.22, godz. 14:27, Mirkoslaw89
e tam... Real niema problemów finansowych :P
2006.08.22, godz. 14:27, dobro.pl
Niech sprzedają Salgado Garcia i Ronaldo za 33 mln
2006.08.22, godz. 14:27, teo1992
wszyscy wyp***lac!!!!!!!!reyes wita :D:D:D
2006.08.22, godz. 14:27, gaucho_90
szybko
2006.08.22, godz. 14:27, maciejjtm
Reyes jest za slaby jak na Real po co nam ten Smiec skoro jest Robinho 100 razy lepszy!
2006.08.22, godz. 14:27, dobro.pl
Reyes będzie w Realu nie grają tu koszta to Reyes
2006.08.22, godz. 14:26, voytazz
problemy finansowe??????
2006.08.22, godz. 14:26, dobro.pl
Reyes w Realu Madryt choćby za 100mln
2006.08.22, godz. 14:25, hociosos
Szybciej Mijatović rusz dupsko!!!
2006.08.22, godz. 14:25, hociosos
Szybciej Mijatović rusz dupsko!!!
2006.08.22, godz. 14:24, siwy89
No to ruszać tyłki!!!

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama