REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2019.05.14, godz. 21:01, Banan / marca.com

García Remón: Bale pokazał, że nie może grać dla tego klubu

Fot. Getty Images

Były bramkarz i trener Realu Madryt, Mariano García Remón, był gościem audycji T4 na antenie Radio MARCA. 68-latek był w swoich wypowiedziach mocno krytyczny wobec tego, co obecnie dzieje się na Santiago Bernabéu.

– Nie uważam, by klub był niesprawiedliwy wobec Keylora. Mają teraz dwóch wielkich bramkarzy, ale też nie sądzę, by to stanowiło główny problem. Jeśli Zidane chce, by Luca był drugim golkiperem, dzieje się tak dlatego, że jest pewny, iż to świetny bramkarz. Zizou nie wystawiałby go przecież mediom na tacy.

– Hazard to wielki piłkarz, ale on sam nie naprawi Realu. Do tego potrzeba otwarcia okna i odejścia kilku innych graczy.

– Wielkim problemem Realu Madryt jest to, że muszą sprawić sobie praktycznie nową kadrę. Niektórzy piłkarze mają za sobą bardzo zły sezon i pokazali, że nie mogą dłużej grać dla tego klubu. Jednym z nich jest Bale, w tym roku miał wziąć na siebie ciężar, ale nie był w stanie go udźwignąć.

– Myślę, że Real nie podjął dobrej decyzji, zatrudniając na nowo Zidane'a.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2018/19

Komentarze

2019.05.16, godz. 06:46, ADAM VQW
Kurtoa to już na Anoecie pokozoł jaki z niego miszcz...
Syn ZZ jest słaby i ten Łunin spokojnie powinien być numerem "2" w bramce, bo to że "1" powinien być Navas to chyba pewne
2019.05.15, godz. 13:23, Mariann
Cortouis ma większy zasięg i dlatego na niego stawiają.

Moim zdaniem niewypałem będzie zidane . Wcześniej wszyscy chcieli wygrać
Teraz nikt i bez wywalrnia gwiazdeczek nic z tego nie będzie
2019.05.15, godz. 13:14, slomek616
A mi się nie podoba, że ludzie biorą za pewnik wszystko co napiszą hieny dziennikarskie :)
Zizou ani razu nie powiedział kto odejdzie, stwierdził jedynie, że przed objęciem drużyny zdecydował co, kto i jak.
2019.05.15, godz. 11:25, vipimi
Real miał wygrać wszystkie spotkania do końca sezonu - na wyjeździe nie wygrał z Zidane ani jednego.
2019.05.15, godz. 10:17, Real75Madridista
Nie podoba mi sie, ze Real rezygnuje z takich pilkarzy jak Reguillonczy Llorente, a zostawia cale CKM:-(
Poza tym skoro wrocil ZZ to trzeba mu zaufac i poczekacna ruchy transferowe oraz na zapowiadane zmiany w systemie i istswieniu.
Po okresie przygotowawczym i po pierwszych kolejakach dopiero przyjdzie czas na pierwsze osady...
Pzdr.
2019.05.15, godz. 09:19, Arkadiusz70
Backy zgadzam się z Tobą, Real nie potrzebuje rewolucji , potrzebuje wzmocnień ale nie rewolucji. Kroos modric varan nie zapomnieli jak gra się w piłkę..
2019.05.15, godz. 08:44, Backy
Dlaczego Real miałby robić rewolucję kadrową? Przecież to spowoduje kolejne 5 lat problemów. Tak jak to było kiedy przychodził Mourinho. Dlaczego ludzie przekreślają ten skład. To nie są ludzie, którzy wzięli się z jakiejś ligii Dominikany, tylko ludzie, którzy wygrali 4 LM. Oczywiście część z nich straciła motywację, ale przekreślanie ich umiejętności to jakiś kosmos. Pamiętam kiedy za Carlo był sezon bez trofeów, nic nie szło, nikt nie grał, wszystkie akcje to były wrzuty. Czy wtedy zrobiono jakąś rewolucję w składzie? No nie. A jednak Zizou był po tym w stanie wygrać 3 kolejne LM z tymi zawodnikami. Jeżeli zawodnik rozumie swoją formę i położenie i będzie pasował do nowej układanki to nie widzę powodu, żeby miał odchodzić. Wątpliwości pojawiają się u mnie w stosunku do zawodników, którzy tego nie rozumieją jak Bale, czy Isco. Ale to wciąż nie wymaga zmiany całej kadry.
2019.05.15, godz. 08:23, pawel20wawa
Ostatnie zdanie zamiata wszystko.

Zidane nie zrobi zadnej rewolucji. To nie trener na rewolucje. Znowu bedzie Benzema Marcelo CKM i Isco i az do smierci. W Realu Hazard nic nie pomoze jesli nie odejda darmozjady i wypalone sportowo nieroby.
2019.05.15, godz. 08:05, slomek616
Uberaman

Tytuł rodem z Super Expressu albo Faktu :D
2019.05.15, godz. 07:59, Uberaman
Bananie..no straszny tytuł żeś sobie wybrał na tego newsa. Gość mówi wyraźnie: "Niektórzy piłkarze mają za sobą bardzo zły sezon i pokazali, że nie mogą dłużej grać dla tego klubu. Jednym z nich jest Bale"

A ty walisz nagłówek Bale nie pokazał..

Straszne paści. :/
2019.05.15, godz. 07:59, Ceballos Dani 2018
Mysle ze nie potrzebnie Zizou wracal.. Teraz nie podola presji.. A wymagania kibicow sa olbrzymie. Lepszy bylby Pochettino albo Klop
2019.05.15, godz. 07:36, Sebbar4800
Wszystko racja.
2019.05.15, godz. 00:35, Huor
"Myślę, że Real nie podjął dobrej decyzji, zatrudniając na nowo Zidane'a"

Tutaj się zgadzamy nie potrzebnie się śpieszono do wyjęcia byłby Pochetino oraz Mou.
Czas na osąd przyjdzie oczywiście później ale męczy oglądanie taktyki tysiąca i jednej wrzutki.
2019.05.15, godz. 00:02, MgOwl
Syntia
Navas sportowo lepszy od Thibo?
Obydwoje w tym sezonie zaliczali wpadki jakich kibice np. Atlético nie widzieli od kilku lat. Thibo rozgrywa najgorszy sezon w karierze a i tak uważam, że od Navasa gorszy nie jest. Keylor to złoty człowiek, którego wszyscy kochają, ale ligi z nim na bramce nie ma szans wygrać. Nie po tym co oglądaliśmy w jego wykonaniu w poprzednim sezonie.
2019.05.14, godz. 23:44, DrGonzo240
De Rossi odchodzi z Romy. Gorszy niż Kroos i gniot Casemiro nie będzie a mentalnie spuści ostry wp..ol jak ktoś będzie wracał do obrony jak Kroos albo otwierał nowe pasy na autostradzie jak Marcelo.
2019.05.14, godz. 23:18, Syntia
koytek

Navasa nie można porównać do Isco ,ponieważ Kostarykanina już drugi raz próbują wy je ba ć na bruk ,pierwszy był problem z Fax'em a teraz to gdy jest lepszy sportowo od Courtainsa .

Poza tym Isco nie pokazuje poziomu na taki klub jak Real Madryt w poprzednim sezonie już wiedział ,że jego dni są policzone .

Mimo to nasz Kostarykański bramkarz dawał z siebie maxa 100% , Ja na jego miejscu bym inaczej się zachował !

Jeżeli tak postępujesz to i kiedyś Ciebie spotka to samo Real Madryt nie zasługuje na Navasa !
2019.05.14, godz. 23:18, tunux
Myślę, że Real nie podjął dobrej decyzji, zatrudniając na nowo Zidane'a.
też tak sądzę
2019.05.14, godz. 23:02, koytek
JadonSancho7

Rozstanie z Nawasem to według Ciebie traktowanie to jak ściery.
Ale że Ty chciałbyś jak zurzyte szmaty wyrzucić pół składu to już dobrze?
Chyba widać coś Ci nie styka.
Dodatkowo, chciałbyś też wyrzucać graczy o których jeszcze rok (Assensio) i dwa lata (LV) tutaj gardłowałeś. Jak ci o których tak jęczysz zostaną, to za rok też będą przez Ciebie hejtowani. Inni o których tu jęczałeś (Morata i James) po odejściu pokazali, że na więcej niż rezerwa nie nadają się w topowych klubach, bo to średniaki.
Więc nie rób z siebie eksperta i dorośnij
2019.05.14, godz. 22:59, Syntia
Czy ja śnię ? W końcu ktoś powiedział prawdę !!! W imię ojca i syna i ducha świętego ,amen .
2019.05.14, godz. 22:56, carlos1982
dawac go na prezesa :D
2019.05.14, godz. 22:46, Xaoo
Jeżeli latem nie sprzedamy takich piłkarzy jak:

- Isco
- Casemiro
- Marcelo
- Vallejo
- Bale

to nie ma co liczyć na jakiekolwiek trofea. Nie wymieniłem Asensio, czy Vázqueza bo kadra musi mieć x piłkarzy z hiszpani, czy coś takiego..

Do tego powinni zostać Valderde, czy Regulion. Do zmian lub pogrania w pucharach byliby Vinícius, Rodrygo, Ødegaard, może Ceballos..

Jeżeli Zizu postanowi jednak 'odzyskiwać' szrot to jest zwyczajnie głupi.
2019.05.14, godz. 22:21, DrGonzo240
W końcu ktoś głośno i wyraźnie mówi prawdę. Tez uważam , ze młody to dobry bramkarz. Widziałem kilka spotkań w rezerwach i YCL. Belgijski kolej póki co nie pokazał niczego szczególnego.
2019.05.14, godz. 21:36, crdsa
Szanowny pan mówi, że ZIDANE twierdzi, że Luca jest świetny, kto wie może i on tak sądzi, ale tak nie jest. Cała reszta wypowiedzi to to co kibice mówią od dłuższego czasu.
2019.05.14, godz. 21:27, el greco
Jeszcze im to pozbycie się Keylora bokiem wyjdzie, bo belgijski ręcznik za ch*ja tego wózka nie pociągnie.
2019.05.14, godz. 21:24, Jacek888
100% racja nareszcie piszę to o czym my tu piszemy!!!!!
2019.05.14, godz. 21:18, Federox
Bardziej sprawiedliwe byłoby trzymanie takiego bramkarza na ławce, albo stosowanie debilnego systemu rotacji, który na bramce się nie sprawdza?
2019.05.14, godz. 21:12, JadonSancho7
zgadzam sie ze wszystkim oprocz wypowiedzi o bramkarz.
1. Luca to recznik albo nawet gorzej, bo recznik nie boi sie pilki.
2. Navas jest niesprawiedliwie traktowany i to drugi raz.
Drugi raz jest wypychany jak zuzyta sciera do okien i parapetow.
2019.05.14, godz. 21:09, cris1210
Zgadzam się z każdym słowem.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama