REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2019.03.16, godz. 22:14, Leszczu / as.com

„Florentino, precz”

Fot. as.com

Nie ma wątpliwości, że powrót Zinédine'a Zidane'a do Realu Madryt daje nadzieję kibicom Realu Madryt, jednak dziś nie dla wszystkich Francuz był najważniejszą postacią na Santiago Bernabéu. Na trybunach pojawiły się dwa transparenty, których adresatem był Florentino Pérez. Kibice chcieli w ten sposób wskazać winnych za nieudany sezon Los Blancos.

Na jednym z transparentów widniał napis „Florentino, precz”, a na drugim „Florentino, winny”. Bardzo szybko zdjęła je ochrona, jednak mimo wszystko nie zostały przegapione przez kibiców. Jeden z socio Realu Madryt potwierdził w rozmowie z Asem, że to służby porządkowe zdjęły kontrowersyjne transparenty, a odpowiedzialni za ich wywieszenie zostali zmuszeni do opuszczenia obiektu.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2018/19

Komentarze

2019.03.17, godz. 14:31, Grajcz
Daniello11
Znaleźliśmy się na dnie...do dna daleko, ale spoko - pozbądźmy się Péreza to poznasz czym jest dno gdy wrócić przyśpiewka ...1/8 aż po grób.
Póki co Pérez przywrócił historyczne osiągnięcie rodem sprzed 50 lat, 1 sezon bez pucharu i jesteśmy na dnie:D
Czasami myślę że temu klubowi przydałaby się dekada bez pucharu, odsiałoby to sezonowców.
2019.03.17, godz. 14:02, Madridista2308
Alternatywny88

No to rzeczywiście masz się czym pochwalić, że nie umiesz się wypowiedzieć, a stać cię jedynie na emotke rodem z gimnazjum. Ale mu powiedziałeś.
2019.03.17, godz. 11:42, Alternatywny88
Raúl GB
Gdy czytam Twoje teorie to jedyne co mogę napisać to xD
2019.03.17, godz. 11:42, milos1906
Kim Jong Pérez
2019.03.17, godz. 10:33, marfel
Raúl GB
Swoje zdanie o Pérezie wyraziłem niżej. Nie chcę żeby odchodził bo wiele zrobił dla Realu i wiele za jego czasu wygraliśmy ale widać też że nie chce i nie lubi się przyznawać do swoich błędów.
Druga sprawa jest taka że nie powinien usuwać tych kibiców z Bernabéu bo nie były to obraźliwe napisy a tylko wyrażenie zdania.
A odniosłem się do Twojej wypowiedzi bo sam pamiętam jak Lopetegui mówił że jest zadowolony z kadry ale był też wywiad gdzie mówił że jeśli Kovačić odejdzie to będzie chciał pomocnika. O napastniku( Rodrigo) pisały gazety ale można w to uwierzyć że chciał go mieć do konkurencji z Benzemą.
Chodzi mi tylko o to że Lopetegui w pewnym momencie chciał mocniejszej kadry.
2019.03.17, godz. 09:32, Raul GB
marfel
Czas w ktorym Zidane dostal kadre byl najlepszym dla tych zawodnikow okresem najlepszej formy. Lope stwierdzil ze skoro Lm wpadla kilka razy z rzedu to kadra bedzie nadal piekna. Ja nie mowie ze trzeba Péreza bronic. Mysle ze Pérez po prostu za tym wszystkim nie nadazyl. Odejacie Cr i Zidane`a go zaszokowalo i mial malo czasu na cokolwiek a dodatkowo okienka transferowe nie chcialy przepuscic do Realu tych NAJ. To nie jest latwe jak zakupy w biedronce a ludzie mysla ze wlasnie tak to dziala. Bierzesz koszyk i wrzucasz co chcesz. Nie nie.


Ostatnie 3 sezony naczytalem sie tylu obelzywych wobec Realu opinii ze to az nie przystoi kibicowi. Mozna sie denerwowac ze nasz ukochany klub przegrywa rywalizacje ale mowic np... ze ktos gra za nazwisko?
To nieprawdziwa zaklamana opinia bo kto mialby grac jak nie najlepsze nazwiska na ten moment?

Ludzie Realu zawsze powtarzali zeby nie brakowalo pokory. A kibice xhyba robia odwrotnie pietnujac wlasnych ulubiencow. To brak pokory czyz nie?

Osobiscie uwazam ze rywalizacja w futbolu to kwintesencja tego sportu i trzeba pokory aby uznac wyzszosc przeciwnika. Transparet na meczu ElClásico z tym PaCManem byl smieszny dla mbie bo xo sie stalo to sie stalo.

Teraz juz nie wolno nam kibicom wieszac psow np na Solarim bo chcial jak najlepiej ale niestety nie z wypalonymi zawodnikami.

Zidane podnosi ich na duchu i widac bylo po niektorych ze chcieli grac byli ambitni ruszali sie szybciej ale i tak wygladali mizernie. To syndrom zmeczenia materialu.

Po tych kilku pieknych sezonach wiadoma byla forma spadkowa i tyle. Chcecie to rozpamietywac czy wolicie obserwowac rewolucje bo widac ze Zizou zalezy na odnowieniu kadry. Osobiscie chce zobaczyc rozwoj Viniego pod skrzydlami Zidane`a.

A Pérez? Sakiewka pojdzie w ruch i to na grubo na nowy sezon. Nie ma sie czego bac. Szczegolnie tego ze Real bedzie jak Milan.

Pozdrawiam tych neutralnych kibicow.

2019.03.17, godz. 08:00, marfel
Raúl GB
Wydaje mi się że trochę się mylisz z tym że Lopetegui nie chciał nikogo. Owszem, mówił że kadra kompletna, tak samo jak nie raz Zizou za pierwszej kadencji. Ale był też taki czas gdzie Lopetegui powiedział wprost że jak Kovačić odejdzie( a poszedł na wypożyczenie) to ktoś musi przyjść( chciał Thiago ale ten nie przyszedł). Druga sprawa tyczyła się napastnika i chciał kogoś lepszego do rywalizacji z Benzemą. Tutaj rekomendował Rodrigo z Valencii. Też nić z tego nie wyszło ale tutaj przynajmniej dostał Mariano( pewnie tylko dlatego że Sevilla go chciała kupić i Real wykorzystał klauzulę odkupu).
Tak więc były różne wypowiedzi. Zizou też raz mówił że kadra kompletna a wtedy gdy odchodził to powiedział że drużyna potrzebuje zmian. Czasami pewnie trener musi mówić że kadra kompletna bo Pérez też ma zdanie w sprawie transferów i mógł powiedzieć że nikogo już nie sprowadzi np. Julen chciał Thiago i Rodrigo, Pérez uważał że wystarczy Valverde i Mayoral(ostatniego dnia okienka wymieniony na Mariano).
2019.03.17, godz. 07:52, yogo
Daniello

Ale ze co? Zewym i abbemayangiem Real by wszystko wygrywał? Tego nie wiemy. Ale wiemy że arsenał i Bayern nie wygrywają. Wręcz przeciwnie. Piłka w rzeczywistości nie jest taka prosta jak na plaju
2019.03.17, godz. 07:46, didek_st
Florentino - OK!
Daliello - PRECZ !
2019.03.17, godz. 07:42, Raul GB
Tylko na rm.pl siedza takie grajace w gierki popierlency ktorym nic nie pasuje.
2019.03.17, godz. 07:40, Raul GB
Ci dalej narzekaja...ludzie powtarzacie sie juz...owszem duzo winy ponosi ale patrzcie co powiedzial Lopetefui. On nie chce nikogo. Kadra konpletna. Sezon sie konczy a wy dalej o tym samym. Zakonczcie to biadolenie bo trwa to caly rok juz. Po co to powielac i sie denerwowac skoro wiedzieluscie ze tak bedzie?
2019.03.17, godz. 06:24, Alternatywny88
Backy
Kto mógł przewidzieć? Ano na przykład ja przewidzialem, także kilku innych normikow na tej stronie. Wiesz co Nas łączy? Trzezwe spojrzenie na sytuację w klubie oraz to że trochę znamy się na piłce. Widzisz, ja dałem radę to ogarnąć jako kibic, a ludzie którzy kasuja gruby hajs żeby to przewidzieć albo tego nie zrobili albo winnym jest Pérez który tego nie słucha. Jak myślisz dlaczego Zizu odszedł? Co musiał powiedzieć o kadrze Pérezowi? Czemu ten nie wyciągnął wniosków? Wypalenie zawodników po zdobyciu 3ech LM z rzędu było pewne jak amen w pacierzu. Guardiola powiedział świetne słowa. Nie da się przez 3 lata być ciągle w swojej formie prime. Jedynie jednostki takie jak Ronaldo czy Messi potrafią grać praktycznie non stop na najwyższym światowym poziomie. To nie jest tak że kadra nagle zrobiła się słaba. Są zawodnicy którzy są wypaleni, kadrze przydała by się modyfikacja, 3ech nowych zawodników do każdej z formacji po jednym i sezon wygląda zupełnie inaczej. Tyle że to muszą być zawodnicy na poziomie. Nasza polityka transferowa od 3ech lat to jest kiepski żart. Można inwestować w młodzież i przyniesie to być może wymierne korzyści w przyszłości ale piłka jest tu i teraz. Niestety Pérez pokazał że jest już za stary na prowadzenie klubu bo Jego polityka transferowa oraz zarządzenie trenerami to jest żart. Ale przecież nie ponosi się to odpowiedzialności. Najwyżej zwolni trenera albo znajdzie winnego zawodnika i go odpali. Transparent z niewygodna prawda ściągnie a warunki na zostanie prezesem podostrzy. Tyle.
2019.03.17, godz. 00:42, jaret98
Liga mistrzów ligą mistrzów, ale wygrywamy mistrzostwa średnio raz na pięć lat. Jest to jeden z najgorszych okresów w historii pod tym względem.
Także nie ma co bronić Péreza bo te transparentny są jak najbardziej na miejscu.
2019.03.17, godz. 00:36, Ronaldovva
Fransis
Pozdrawiasz myślących jednocześnie porównując sezon z tylko jednym trofeum do śmierci dziecka?
2019.03.17, godz. 00:25, Nazario9
Transfery, transfery, wina Florentino. Zrozumcie proszę, że ostatnie lata były ciężkie dla chłopaków a przed tym sezonem były jeszcze Mistrzostwa. Sezon się zaczął a Varane do spółki z Ramosem zawalił kilka spotkań, ostatnie mecze z Barça i ajaxem nie były perfekcyjne ale przy lepszej skutecznosci, obronie i interwencjach Courtois ( na 0:1 z Rakiticem i wolny z ajaxem) sezon nie byłby skończony.
Nie zawsze można wygrywać a sukcesy odnosilosmy dzięki zagraniu i zaufaniu do zawodników których nie wymieniano jak towar. Mamy masę kontuzji mięśniowych wynikających z poprzednich sezonów wpływających na grę i wyniki i w konsekwencji atmosfere
.Mlodzi jak Vinicius, Rodrygo, Asensio chcą do nas przychodzić bo dostają zaufanie i szanse. Nikt nie da gwarancji, że przyjdzie Kane, Mbappe, Aguero i będzie ok a 200-500 baniek nie nasze i co z zawodnikami z którymi się zwiazalismy? Wyrzucić jak gówno? Kto wtedy będzie chciał przyjść mając świadomość, że jak nie wyjdzie to out? Wtedy co 2-3 sezony po min 500 baniek na transfery najemników jak city czy psg..
Jest super kadra i zaoszczędzone pieniądze na przewietrzenia składu bo rewolucja nie jest potrzebna.. Hala Madrid
2019.03.17, godz. 00:19, vensim
jak Daniello jest kibicem Juve to teraz ma meeegaa racje, to jest winda Péreza! Wszystko!!!!
2019.03.17, godz. 00:16, koozzi
To była garstka osób. Dosłownie przez chwilę próbowali wykrzyczec hasło Pérez dimisión, ale podchwycaly to poszczególne jednostki. Ot, nic nie znaczacy incydent. Hiszpania ma po prostu swoich januszy.
2019.03.17, godz. 00:09, Fransis
Brawo kibice💪💪 ktoś winny musi ponieść konsekwencje . A jak ktoś pisze ze sezonowiec, to niech idzie do lekarza z chorym dzieckiem i niech ten zrobi pomyłkę przez co dziecko umrze. Proszę nie mieć pretensji do lekarza ostatecznie ale wierzyć w niego dalej tak samo jak przed diagnoza.
Z serdecznymi pozdrowieniami dla myślących.
2019.03.16, godz. 23:27, bart1261x
okej, przesada ale troche chora reakcja w stylu rezimu totalitarnego
2019.03.16, godz. 23:26, Ronaldovva
Florentino jest winny zawalenia sezonu, bo nie sprowadził nikogo kto mógłby chociaż minimalnie Ronaldo zastąpić. Jego wizja trenera Hiszpana z większą ilością młodych zawodników w składzie nie wypaliła. Teraz próbuje zareagować jak najlepiej na kryzys, który zapanował, jasne że korzysta przy tym z ogromnej pomocy Zizou, ale dla mnie Florentino jest prezesem i madridistą za którego kadencji pisze się piękna historia Realu.
2019.03.16, godz. 23:13, DoctorSleep
maja racje, perez uwaza real madryt za swoje prywatne podworkow, traktuje klub jak zabawke na wylacznosc, dlatego nie ma dyrektora sportowego a za transfery najwiekszego klubu na swiecie odpowiada facet co ma takie pojecie o pilce jak ja o hodowaniu jedwabnikow
2019.03.16, godz. 23:09, Domio
michaldon: Bzdury gadasz, idąc Twoim tokiem myślenia co by nie było pracownik nigdy nie ma racji nawet gdy dana spółka jest źle zarządzana to szef ma rację bo to "szef"
Sorry ale Pérez to frajer w stosunku do CR, Raúla, Casillasa bez CR zesrał by się a nie zdobył za swojej kadencji LM taka jest dobitna prawda.
2019.03.16, godz. 23:06, Daniello11
junioreczek

Następny...kogo? Benzemy i Bale już dawno tu nie powinno być. A grać u nas chcieli i Hazard i Aubamayang i z Lewandowskim był romans i jeszcze pewnie kilku świetnych graczy, no ale po co? Skoro miał swojego syna Benzeme. To doprawdy dziwny zbieg okoliczności, że wygraliśmy dwa razy ligę krajową, gdy grał w miarę dobry napastnik - Higuain i Morata. Ani razu jej nie wygraliśmy, gdy wszystko opierało się o połączenie Ronaldo i Zidane.

A i zanim zaczniecie pisać, że Zidane to przecież sukces Péreza to przypominam, że to było ratowanie własnej d*py po tragicznej decyzji o zastąpieniu Carlo Benitezem. Teraz chciał zrobić to samo z Solarim, no ale nie zawsze będzie różowo. I niech się cieszy, że Zizou drugi raz postanawia ratować mu cztery litery. Choć uważam, że tym razem to już nie wypali.
2019.03.16, godz. 23:02, Audis
Dziadziio, który sabotuje ten klub i dzielnie nas prowadzi ku swojemu priorytetowi tj. Milan 2.0 widzę włącza się białoruś/ korea płn.
Ale tego jak sabotuje ten klub i go osłabia nie zagłuszy.
Tylko na rm.pl nadal fanboye widzą w nim nieomylnego bożka i rekina biznesu :)
2019.03.16, godz. 23:01, kwas1902
junioreczek

Dokladnie, Pérez dobrze zaoszczedzil hajs, sciagnal malolatow, nie robil niepotrzebnych ruchow, spokojnie czekal, a taki Daniello bedzie szczekal... Jakos Pogba, Dembele niewiele wniesli do swoich zespolow a kosztowali grube banki.
2019.03.16, godz. 23:01, Backy
Ale o co się czepiacie Péreza? Jego największe 2 błędy to brak wzmocnień w obronie i nie sprowadzenie napastnika za Ronaldo. Większość decyzji jednak w ostatnich latach miał trafionych. Młode talenty wypalają (i powrót Llorente i kupno Viniciusa, Ødegaard zaczyna się fajnie rozwijać, Asensio, który był właściwie kradzieżą, Odriozola też często prezentuje się naprawdę dobrze). Ze sprzedażą wypalonych też zazwyczaj trafia - Ozil jest już od kilku lat poniżej oczekiwań, James w Bayernie gra jeszcze rzadziej niż w Realu, Di María ani z United ani z PSG nie osiągnął żadnych większych sukcesów(chociaż on przynajmniej trzyma formę), Higuain po sprzedaży zapuścił tylko duży brzuszek, a Morata ma już 3 klub.
No i wracając do tych dwóch błędów. Co Pérez mógł zrobić tak właściwie? Ten sezon jest tak tragiczny głównie przez nieskuteczność i obronę, ale kto mógł przypuszczać, że tak wielki zjazd zaliczy Varane? Przecież jeszcze na mistrzostwach był najlepszym obrońcą na świecie. Kto mógł przypuszczać, że taki zjazd w obronie zaliczy Marcelo, albo że Nacho przestanie być dobrym zmiennikiem. Z całej obrony to tylko Odriozola, Regulion i Ramos trzymali poziom. Z tym, że dwaj pierwsi są jeszcze żółtodziobami i popełniają błędy, natomiast Ramos miał dosyć słaby początek sezonu.
Jedyny taki poważny błąd to brak wzmocnienia za Ronaldo, tylko tu też pytanie co miał zrobić Pérez? Mbappe i Neymar byli nieosiągalni, Bale-a wymienić nie za bardzo było jak (bo znowu pytanie - na kogo?). Trzeba było liczyć na wystrzał formy Asensio i Bale-a. Właściwie na rynku jedyną opcją dla Realu jest Hazard, tylko pytanie na ile był do wyciągnięcia z Chelsea.
2019.03.16, godz. 23:01, VAMOSREAL12
Jesteśmy w gronie najbardziej wymagających kibiców na świecie. W sumie to my w tym gronie jesteśmy na pierwszym miejscu. Mówię my jako kibice Realu. Zobaczcie co się dzieje, przed chwila wygraliśmy wszystko, ten sezon jest do d*py i my już mamy trzeciego trenera. Kibice na trybunach już chcą nowego prezesa. Mentalność madridistas jest taka, że my co mecz musimy wygrywać puchar, tak nas nauczyła historia, (historia que tu hiciste, historia por hacer) ale teraz musimy być całym sercem za każdym kolejnym dniem naszej drużyny. Tez myślałem o tym ze Zizou zostawił nas bo bał się zburzyć swój pomnik ale teraz wrócił, bez tych obaw, bo jest coś więcej, coś czego nie trzeba opowiadać, coś co czujemy ale nie potrafimy tego opisać. To miłość, miłość codzień narażona na wątpliwości. Ale tylko wierność buduje bezpieczna przyszłość. Hala Madrid, y nada mas!
2019.03.16, godz. 23:00, Lukasz J
Zidane chce odzyskać piłkarzy żeby ich lepiej sprzedać za wyższą cenę. To że dzisiaj Isco i Bale trafili do siatki nie oznacza że zostają na przyszły sezon a po 10 meczach okaże się kto odpada a kto zostaje więc nie rozumiem ludzi którzy twierdzą że Zidane nic nie zmieni albo niewiele zmieni.

Zidane dostał po raz pierwszy wolną rękę od Péreza w sprawie piłkarzy i transferów , to on zdecyduje po 10 meczach kto odpada z Realu Madryt więc spokojnie z tymi osądami. Teraz to Zidane rozdaje karty.
2019.03.16, godz. 22:59, junioreczek
jak czytam komentarze co niektorych tutaj to mam wrazenie ze zapomnieli czym jest wygranie ligi mistrzow... Pérez przespal 3 okienka, a kogo do cholery mial zastapic, zawodnikow ktorzy w ostatnich latach dokonali niemozliwego? szukal mlodych zawodnikow bo tacy byli potrzebni do pierwszego skladu tez kuppwal, tylko kadra byla przesycona i zawodnicy nie chcieli grzac lawy. A i tak w ramach przypomnienia za kadencji tego Pana wygralismy 6 tytulow LM, Milan drugi w kolejce zespol pod wzgledem jej ilosci ma lacznie 7, moze te liczby dadza komus tutaj cos do myslenia
2019.03.16, godz. 22:51, JadonSancho7
Korea Północna. Kim Flon Pérez.
#FlorentinoDimision
2019.03.16, godz. 22:51, kwas1902
Daniello11

To zdumiewające jak mało wiesz o tym klubie i o piłce nożnej, a jak bardzo się madrzysz.

2019.03.16, godz. 22:50, damiandamcio1234
Barça złożyła ofertę za Grizmana . Oferują mu 16 mln za sezon.
2019.03.16, godz. 22:44, Daniello11
Atutem po stronie Péreza zawsze było to, że potrafił kupić niemal każdego. Problem w tym, że od kilku lat na płaszczyźnie transferowej jesteśmy tragiczni. Real nie jest już atrakcyjny w zasadzie pod żadnym względem, a Pérez nie ma takiej mocy. Dla mnie mógłby odejść nawet dziś, bo nie ma już żadnych mocnych stron. Problem jest tylko taki, że facet sam ustawił takie wymagania, że praktycznie nikt prócz niego nie może objąć posady. Chora ambicja, by zostać legendą jak Bernabéu i pewnie w przyszłości nazwać nowy obiekt "Florentino Pérez".
2019.03.16, godz. 22:39, marfel
Może nie "precz Florentino" już teraz ale ktoś musi zmusić Péreza do działania bo zaczął uważać się za nieomylnego. Takie transparenty są niegroźne ale przynajmniej pokazują że kibice też mają jakieś swoje zdanie. Pérez nie może wszystkiego zwalać na trenerów bo sam też jest winny obecnego sezonu. A znów wszystko zostało obrócone tak że to nie jego wina- kadra super, trener nie podołał. Najbardziej mam w pamięci zdanie kiedy zwalniając Lopeteguiego Floro wpisał punkt że przecież mieliśmy 8 nominowanych do ZP. To było poniżej pasa, już lepiej było nic nie pisać ogłaszając tą decyzję o zwolnieniu. A nawet niech będzie 100 nominowanych do złotej piłki to nic z tego nie będzie jak ci piłkarze grają na pół gwizdka.
Mi takie transparenty nie przeszkadzają. Krzywdy Florentino nie zrobią a może zmuszą go do działania. Czas nie stoi w miejscu i nie możemy patrzeć na to co było tylko na to co będzie. A Floro odkąd okopał się w fotelu prezesa( czyli zwiększył wymogi do kandydowania) to jakby spuścił z tonu i parę błędów idzie na jego konto( np. zaniechanie wypełnienia luki po Ronaldo i jeszcze kilka innych).
Ja nie jestem za tym żeby odszedł ale też nie chcę żeby udawał że nie robi błędów.
2019.03.16, godz. 22:37, Daniello11
michaldon

Jedno okienko mu nie wyszło? Ostatnie nasze dobre okienko to chyba rok 2014. Od przynajmniej 4 lat co lato jest sabotaż klubu. Facet stawia swoją chorą ambicje ponad dobro klubu. Z tymi klasowymi piłkarzami na każdej pozycji to też dobry odlot. Nasz atak nie jest nawet w top 15 Europy. Defensywny napastnik i inwalida stanowią o naszej sile.
2019.03.16, godz. 22:35, marco9512
Jak ma być tu normalnie jak kibice Realu to największy ściek na świecie?

Gość wyprowadził klub z dołka. 4 LM w 5 lat to dzięki jego koncepcji i dobrym wyborom (Carlo, Zidane, gracze) a ludzie juz znowu go wywalają
2019.03.16, godz. 22:35, kwas1902
Daniello11

Wez juz wyjdz i nie wracaj

Czego ten czlowiek jeszcze nie zostal dozywotnio zbanowany? Przeciez to sie noz w kieszeni otwiera jak czytam komentarze tej ameby.

2019.03.16, godz. 22:35, hispzan777
Pérez wie ze dal ciala i prawda w oczy kole temu kazal zdjac i usunac kibicow co uwazam osobiscie za absurdalne. Transparenty nie byly obrazliwe ani wulgarne wiec mogly sobie wisiec kibice maja prawo sie w ten sposob sie wypowiadac. I zgadazm sie ze perez to dyktator. tez bym chcial zeby poszedl won bo jak poprzednicy pisali przespal i zawalil ostatnie 3 lata w calej rozciaglosci zadnego sensownego transferu. Potrzeba nam galaktycznych transferow.
Kibice nie sa w goracej wodzie kapani tylko ze jak widze ze prezez nic nie robi przez 3 lata to wyglaszaja swoje niezadowolenie. i mysle ze kazdy prawdziwy kibic Realu znajacy sie na pilce wie ze trzeba wzmacniac klub. Mozna 1 sezon nie robic wielkich transferow w porywach nawet 2 sezony ale 3-4 to juz zdecydowanie za duzo.
2019.03.16, godz. 22:30, ImageX7
To jest Real Madryt, a nie Znicz Pruszków tutaj wymaga się pucharów co sezon... Kibice Realu Madryt są strasznie wymagający, jeden zły sezon i są gwizdy, transparenty itp... Jak następny sezon będzie taki jak ten to kibice wywiozą Péreza na taczkach i nawet służby porządkowe mu nie pomogą. Możesz wygrywać 10 LM z rzędu, a i tak kibicie w następnym sezonie zresetują swoje mózgi i dla nich już nie liczy się to co było w poprzednim sezonie.
2019.03.16, godz. 22:30, michaldon
Daniello11
Na dnie? Co ty człowieku wypisujesz. Na każdej pozycji klasowi piłkarze i ogromne talenty na wypożyczeniach, finanse klubu lepsze kiedykolwiek, przebudowa Bernabéu prawie pewna (a to ekonomiczny majstersztyk) i przypominam, że to dzięki strasznej, zamordystycznej wręcz dyktaturze tego Pana trzeba było rozbudowywać gablotę, bo się puchary nie mieściły. Jedno okienko mu nie wyszło i już lament jakbyśmy od 10 lat klepali biede w segundzie. Litości.
2019.03.16, godz. 22:29, RMadridEver
Daniello11
Sam niejednokrotnie piszesz ze kibice Realu to najgorsi kibice na świecie itp a teraz ze maja do tego i do tego prawa? Aha no ok. Kibie łakną tylko sukcesów , tylko chwały i samych meczów po 7:0 . Jak napisałam niżej perez tez popełnił błędy bo nie robił transferów i skończyło się to jak skończyło. Taki sezon jak ten musiał nadejść i dobrze . Może tak miało być ? Może bez tego nic by się nie zmieniło ? Może może .... wszytsko zweryfikuje przyszłość
2019.03.16, godz. 22:28, radoslav
Fajnie, widać przejmuje się krytyką. Na szczęście kibiców krzyczących "Florentino dimisión" nie zagłuszy
2019.03.16, godz. 22:25, RMadridEver
Daniello11
To ze się poczuwa nie oznacza ze tak jest. Dla mnie to on może sobie myśleć Bog wie co. Trzeba mu oddać ze wiele dobrego zrobił dla klubu ale błędy tez mu się przytrafiły, jak zreszta każdemu. Tak jak pisałam, na jakiekolwiek komentatorze pod jego adresem poczekajmy do okienka transferowego bo od tego będzie wg mnie bardzo dużo zależeć
2019.03.16, godz. 22:24, michaldon
Daniello11
Prezes to szef, a piłkarz to pracownik - nie czujesz różnicy?
2019.03.16, godz. 22:24, Daniello11
RMadridEver

Kibice są w gorącej wodzie kąpani? No nie róbmy sobie jaj, Pérez od 5 lat nie zrobił żadnych konkretnych wzmocnień! Gdzie wymiana pokoleniowa? Przespał totalnie ostatnie lata, a teraz jest za późno. Nie da się wymienić 3/4 składu w jeden sezon, ba, przy dzisiejszych cenach nie da się tego zrobić nawet w 3 sezony, a trzeba pamiętać, że za chwilę odejdą Modric czy Ramos, którzy są po 30stce. Pérez od co najmniej 3-4 lat osłabia kadrę i sabotuje ten klub. Jest głównym winowajcą tego, że znaleźliśmy się na dnie. Kibice mają prawo na takie transparenty.
2019.03.16, godz. 22:23, dexterro
Czyżby nasi naczelni bojownicy wydoili w końcu kasę od mamy na wycieczkę do Madrytu?
2019.03.16, godz. 22:20, RMadridEver
Bez jaj żaby za takie transparenty wypraszać ze stadionu. Zapłacili za bilety? Zapłacili wiec o co chodzi ? Z drugiej jednak strony „kibice” są strasznie w gorącej wodzie kąpani i łakomi sukcesów co roku , coraz to bardziej spektakularnych. Na takie oceny proponuje poczekać do letniego okienka inwtedy zobaczymy ile się perez nauczył . To tez człowiek i tes popełnia błędy
2019.03.16, godz. 22:20, Daniello11
Haha, Pérez działa jak typowy dyktator. Każdy kto go krytykuje ma zostać automatycznie usunięty. Goście pewnie dostaną zakaz wstępu na stadion. Zrobił sobie prywatny folwark z Realu Madryt i poczuwa się być większy od klubu i jego historii. Szkoda, że to wam nie przeszkadza w tym przypadku, a tylko w przypadku piłkarzy.
2019.03.16, godz. 22:16, kamilmeczynski
Sezonowcy. Dajcie im jakiś lek na demencję. Króka pamięć u pachołków jak widać. Będą płakać jak już nie będzie szefem Pérez. Ależ mi się cisną epitety na usta przez tych płaczków.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama