REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2019.03.15, godz. 08:14, Klatus / as.com

„Real nie wygrałby tyle bez Cristiano”

Fot. Getty Images

Po ostatnich meczach w Lidze Mistrzów Jorge Mendes udzielił kilku krótkich wypowiedzi dziennikowi La Gazzetta dello Sport. Agent Cristiano Ronaldo rozpływał się nad grą swojego piłkarza i podkreślał jego dokonania.

– Cristiano jest najlepszym piłkarzem w historii piłki nożnej i we wtorek to udowodnił. Jest kosmitą. Robił różnicę w Anglii i napisał historię Manchesteru United. Stał się najlepszym piłkarzem Realu Madryt wszech czasów. Bez niego tyle by nie wygrali, ponieważ największym bohaterem czterech zdobytych Lig Mistrzów był Cristiano. Nie mam żadnych wątpliwości, że zrobi też różnicę i zapisze się na kartach historii Juventusu. Jak opisać go po wtorku? Był epicki, legendarny, boski – powiedział portugalski agent.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Liga Mistrzów 2018/19

Komentarze

2019.03.15, godz. 20:13, Quari44
Ki7er jest po prostu najlepszym zawodnikiem wszech czasów. Będąc dzieciakiem i obserwując go i w sumie nie tylko (po drodze przecież były inne talenty, jak Ronaldinho, Deco, Kaka, Van Der Vart, Zlatan, Giuly, Torres, Fabregas, Rooney, Ballack) człowiek wiedział, że osiągnie coś więcej niż wymienieni wyżej zawodnicy. Jednak to co zrobił przez 9 lat to jest po prostu rozp***l poza skalę wszystkiego. Nigdy już nie będzie takiego gracza, z taką psychiką, motoryka, zaangażowaniem, wściekłością, upartością, zachłannością, ambicją i można tak jeszcze wymieniać. Nie wiem co można jeszcze tu dodać, 3 różne kluby i w każdym zdążył nabić rekordy prawie nie do pobicia. Brak słów by go opisać. Kiedyś (w sumie już) człowiek będzie wspominał to co ten gościu zrobił. Ileż to meczy człowiek obejrzał z jego udziałem i niemal zawsze z radością go oglądał (no prócz 2015 gdzie był zablokowany po rozstaniu z iriną). Jednak na stare bo 34!!! lata dalej pokazuje cechy , które powyżej opisałem. Jest Najlepszy .
2019.03.15, godz. 17:40, NoWy 7
PLGero

Nie dojdzie do tego. Z calym szacunkiem do Leo, jest wybitnym zawodnikiem. Jak dla mnie drugim najlepszym na swiecie. Setki razy pokazal swoja wartosc, ale w Barcelonie. Ja juz kilka lat temu pisalem, ze Messi powinien sprobowac swoich sil w innej lidze. W innej rzeczywistosci.

Ale zwyczajnie w swiecie sie boi, ze nie podola wyzwaniu innej ligi, innego systemu, innej kulturze gry, itd. Po co psuc swoja legende, ktora buduje tyle lat? Tak to zawsze zostanie zapamietany jako jeden z najlepszych. Ale wlasnie, jeden z najlepszych w Barcelonie. Nikt nigdy nie powie o nim to co mowia o Cristiano. Ze gdzie nie pojdzie to jest najlepszy. A to niesamowicie wielka sprawa. Bo to wlasnie sprawia, ze mozesz nazywac sie najlepszym z najlepszych.

Nie dojdzie do tego rowniez dlatego, bo nie jest tak ambitny jak Cristiano. Woli "ciepla posadke" w Barcelonie, wygode, itd.
Pewnie, ze trzeba miec cojones, zeby zdecydowac sie odejsc z najlepszego klubu na swiecie.
Tym bardziej, ze w Madrycie bil rekord za rekordem, zgarnial ZP i nagle taka decyzja. Swoja droga jesli juz jestem przy ZP, to ciekawi mnie czy Cris pomyslal o tym, ze jesli nie odszedlby z Realu to bardzo prawdopodobne, ze ZP, ktora dostal Luka powedrowalaby do niego.

Przynajmniej tak wypowiada sie wielu ekspertow. I ja szczerze mowiac, tez jestem tego zdania. A znajac jego obsesje na punkcie indywidualnych trofeow, to bylaby to szokujaca wrecz decyzja. Na chlopski rozum, to mogl zostac jeszcze ten rok, zgarnac 6 ZP, wyprzedzic Leo w tej klasyfikacji i za rok odejsc do Juve. Ale mniejsza z tym. To gdybanie takie bez sensu.

Reasumujac, Cristiano zawsze bedzie wiekszy niz Leo. I nie mowie o wzroscie, hehe. Po prostu napisal historie w kilku klubach, zostajac ich zywa legenda. Teraz to samo zrobi w Juve. Mimo, iz ma malo czasu, to zapisze sie rowniez w historii tego klubu. Z reszta juz to zrobil. A to dopiero poczatek.
2019.03.15, godz. 16:43, PLGero
Dokładnie, nie dowiemy się, bo Messi lubi wygodę :)
Trochę pół żartem i pół serio, ale trzeba wykazać się odwagą by odejść z klubu, w którym można wygrywać co sezon i błyszczeć. Ronaldo to zrobił i widać, że w Juve jest po prostu mega szczęśliwy, a swoją drogą wyniki też są rewelacyjne. Messi powoli się wypala psychicznie (jego zmienne decyzje ws. reprezentacji) i szkoda, aby nagle stracił wigor gry, stąd ja mu życzę, aby naprawdę spróbował innej ligi ... po prostu uniknął stagnacji, która dopada z czasem każdego w pracy.
2019.03.15, godz. 15:15, Czarek1988
Jako kibic Barcelony skomentuję to tak: trudno ocenić, który z nich jest lepszy i nigdy nie dowiemy się tego jak Messi poradziłby sobie w innym klubie.

Tak troszkę z przymrużeniem oka:

"Jeśli kiedyś ktoś opowie moją historię niech powie, że wędrowałem z gigantami. Ludzie rodzą się i giną jak trawa ścięta mrozem, ale imiona tych nigdy nie zaginą. Niech powie, że żyłem w czasach Crystanio (...). Niech powiedzą, że żyłem w czasach Messiego."


2019.03.15, godz. 12:59, NoWy 7
Ale swoja droga to jest piekne w pilce, ze to bylo gdzies pisane, zeby najlepszy w historii futbolu gral w najlepszej druzynie w historii futbolu. Dodatkowo zapisal sie zlotymi gloskami przez te 9 lat i powiekszyl swoja legende jak i Realu do rozmiarow nieosiagalnych dla nikogo innego.

Moga plakac, wyzywac, machac lapkami, ale nikt nigdy nie bedzie w miejscu gdzie jest Cristiano Ronaldo i Real Madryt.
Na koniec rada dla ludzi antyRonaldo i antyReal. Im szybciej sie z tym pogodzicie, tym zycie bedzie latwiejsze.

Dziekuje. Pozdrawiam.
2019.03.15, godz. 12:31, kanialol
Z bordowymi nie mam nic wspólnego i na gimba też za stary jestem :D
2019.03.15, godz. 11:55, Daniello11
Kanialol

Temat o CR i bordowe gimby już są ;)
2019.03.15, godz. 11:48, kanialol
Temat o CR7 i Danielek już jest.
2019.03.15, godz. 11:42, mvBasten
Wojtekxe
Messi ma najwyższą pensję w świecie footballu bo ma największe umiejętności piłkarskie i potrafi negocjować w taki sposób, że kwas nie wylewa się do mediów. Jest najlepszym egzekutorem razem z CR co potwierdzają statystyki ale jest też kreatorem (co potwierdzają statystyki asyst). Oczywiście jako egzekutor słabo gra głową ale z piłką przy nodze nie ma równych w każdej strefie boiska.
2019.03.15, godz. 11:15, Daniello11
Ja rozumiem wiele, ale jak można napisać, że otoczenie Leo nie mówi że on jest najlepszy? Troll matheo przeszedł samego siebie, hahaha. Przecież tam tydzień bez powiedzenia że messi jest najlepszy w historii, albo że jest Bogiem to tydzien stracony. A jak ktoś tam ze sztabu powiedział że Messi by tak nie grał bez pomocy kolegów to go na drugi dzień zwolnili dyscyplinarnie. Gorzej niż Korea PLN.
2019.03.15, godz. 11:10, Wojtekxe
@matheo89
Eh, w jakim świecie wy żyjecie. To wszystko to są pozory. Ktoś ostatnio napisał tutaj kwintesencje różnicy pomiędzy Cr7 a Messim; jeden nikogo nie udaje, jest szczery do bólu i bardzo często mówi to co myśli, natomiast drugi udaje skromnego i dobrego człowieka, bo to się lepiej sprzedaje.
Żeby nie wchodzić w dłuższą polemikę - jeżeli otoczenie Messiego nie musi go chwalić i mówić, że jest najlepszy na świecie, to dlaczego Messi ma tak wysoką pensje? Skoro jest taki skromny i dobry, to dlaczego nie zrowna sie placowo z resztą zawodników? Dlaczego wymusil na swojej drużynie az taką pensje? Gra pozorów i tyle. Oni pod publike mogliby nawet zrobić akcję, ze Messi oddaje % swojej pensji na cele charytatywne, byle się dobrze sprzedało.
Poza tym podkreślenie, że dany zawodnik jest najlepszy na świecie ma przede wszystkim swoje podstawy w temacie pr/marketingu, co zresztą sami zauważyliście (gdyby Cr7 nie odszedł, to on by wygrał złotą piłkę).
2019.03.15, godz. 10:56, maciek90ldz
Oczywista, oczywistość. Tęsknię za nim i teraz jak już Real nie gra to niech Ronaldo wygra Ligę Mistrzów. To były wspaniałe lata gdy mogłem go oglądać w ukochanym klubie.
2019.03.15, godz. 10:54, Zielonykolo
To jest naturalna sprawa ale to samo w drugą stronę CR7 wygrał to co wygrał dzięki Realowi. Na tym polega obopólna korzyść tak życzę mu jak najlepiej niech przejdzie do Historii wygrywając z każdą ekipa LM czyli Man Real Juve.
2019.03.15, godz. 10:52, Alternatywny88
Matheo89
" i jego otoczenie nie musi co chwila powtarzać jaki on wspaniały..."
Rozumiem że wszyscy zawodnicy Barçy czy katalonskie gazety to nie jest otoczenie Messiego. Przecież wcale o tym nie trabia jaki to Messi nie jest najlepszy, jakim nie jest Bogiem czy jak to bardzo nie zasłużył na ZP. Walnij się w łeb może to pomoże.
2019.03.15, godz. 10:45, Wojtekxe
@bigos
To chyba jakiś troll...Argentyna miała i ma bardzo mocny skład, tak samo jak PSG...jak można mówić, że PSG ma słabego bramkarza, obrone i pomoc? Wtf :O

@ninurta
Właśnie sugerowalem coś przeciwnego. To Cr7 ze swoimi ambicjami, chęcią bycia najlepszym na świecie i najważniejsza postacią w projekcie sprawiło, że RM wzniósł się na poziom wyżej. Real Madryt zyskiwal tyle samo co Cr7, kiedy ten wygrywał złote piłki i inne nagrody.
2019.03.15, godz. 10:42, hajek100
Ja tak naprawdę nie widzę juventusu w finale. Wydaje mi się, że na obecnym etapie rozgrywek są drużyny lepsze. Juventus gra bardzo defensywnie i jeżeli trafią na Barcelonę lub City to wydaje mi się że ich rozklepią mimo tej żelaznej obrony. Ale to tylko moje zdanie :D
2019.03.15, godz. 10:40, NoWy 7
Tez mi nowosc, hehe. To jasne jak slonce, ze Real po dzis dzien mialby cyferke 9 przy tytulach LM, gdyby nie era Crisa w Madrycie.
Gosciu gdzie sie nie pojawi to wynosi swoje druzyny na pilkarski Everest. ManU wygrywalo LM z Crisem w skladzie a on sam ZP. Po jego odejsciu widzimy gdzie jest druzyna z Manchesteru.

Real nie mogl przejsc 1/8 w LM. Przychodzi Cris i wygywamy 4 LM w 5 lat, a on sam zostaje krolem strzelcow 6 razy z rzedu, czego nie dokonal nikt i juz nie dokona.
Real tez dal mu sporo. Prawda zawsze lezy po srodku. Choc moim skromnym zdaniem to na koncu Cristiano dal wiecej Krolewskim niz oni jemu.

A co do etapu w Juve to dopiero poczatek. Zobaczymy. Nawet jesli nie wygraja LM w tym roku, to moga to zrobic w przyszlym. Poczekajcie.
Nigdy nie skreslajcie druzyn, w ktorych gra CR7.
2019.03.15, godz. 10:37, mientusek1407
Z tym najlepszy w historii to grubo poleciał facet.
2019.03.15, godz. 10:33, Bleeter
I Vice versa. Cristiano nie wygrałby tyle bez Realu. Tak jak messi bez fcb.

Piłka nożna to gra drużynowa i skończcie te pie*dolenie tematu o indywidualnościach, bo psg też jest tego przykładem: cóż z tego, że mają MBappe, Neymar jak obrona potrafi walić takie wtopy, że frajersko odpadają z LM.

Mendes po prostu wykorzystuje chwilę i robi dobre promo dla swojego klienta - Cristiano.
2019.03.15, godz. 10:31, Amicis
@Bigosmistrz

Kolego co ty gadasz ? Argentyna ma pake z 3 razy lepszą niż Portugalia, a zawsze odpadają szybko. W Copa America nie potrafią nawet nic ugrać, gdzie jest to dużo niższy poziom Mistrzostw Europy.

Szczerze dynda mi czy Złote Piłki dostanie Messi czy Ronaldo dopóki Real bedzie wygrywał wszytsko. Niestety obecnie Messi nie jest już tym kim kiedyś. Czyto piłkarsko to geniusz być może najlepszy w historii, jednak jeśli Ronaldo wygra LM z Juve to on bedzie uważany za najlepszego piłkarza w historii. Mimo iż czysto piłkarsko jest gorszy, to jednak rzuca sobie wyzwania ciężkie do zrealizowania a dodatkowo jest liderem w szatniach czy to krajowych, czy klubowych.
2019.03.15, godz. 10:17, Volkor
Zgadzam się z Mendesem. Cristiano był diamentem w królewskiej koronie.
Mój wymarzony Real z ostatnich 3 lat już nie wróci.To był piękny czas, CR7, Modrić, Kroos i inni w kosmicznej formie. Zobaczymy co zrobi Zizou, choć takiego błysku może nie być.
2019.03.15, godz. 10:08, Bigosmistrz
2019.03.15, godz. 08:57, fanatyk lbl

Ahahaha jakie brednie😂 barcelona istnieje bez messiego to sie usmialem. Messi tam robi za cala pomoc i atak. Chlop ciagle sie cofa do pomocy gra czesto jako taki typowy spo a ty mowisz ze barca bez niego gra nornalnie😂😂.

Druga kwestia:
Messi zaś odwrotnie. On potrzebuje bardziej Barcelony niż Barcelona jego. Barça bez Messiego nie traci az tak wiele jak mogłoby się wydawać fanboyom, a Messi bez Barçy to zupełnie inny piłkarz.


Ciekawe poczym to piszesz patrzac na to ze Messi cala kariere spedzil w barcy widze ze ekspert z cb. Zapewne oceniasz to na podstawie repry wow. Faktycznie. Argentyba to tylko atak zero pomocy zero obrony zero bramkarza. Oni nie maja nic poza genialnymi napastnikami to takie typowe psg ktore tez ma slaba bramke obrone jak i pomoc. A ty oceniasz leo na tej podstawie? Okej nie mam pytan.
2019.03.15, godz. 09:59, Matheo89
Jednak większość ekspertów stawia na Messiego. Jego zdolności są unikatowe i jego otoczenie nie musi co chwila powtarzać jaki on wspaniały...

Trochę to smutne dla Ronaldo. Jego ego nie może tego przebolec. Pęka mu dupa ^_^
2019.03.15, godz. 09:55, Matheo90
Sprawdza się wszędzie gdzie gra i to jest niesamowite oczywiście ,że drużyna musi grać pod niego ale to obopólna korzyść co było widać w meczu z Atlético . To co zrobił dla tego klubu zawsze będzie zapamiętane i mam ogromny szacunek dla niego.Wiadomo wielka szkoda,że nie gra już w Realu i to zawsze będę uważał za osobisty błąd Péreza no ale pomijając sprawy pieniędzy i tego czy mu się należała podwyżka czy nie to w wieku 34 lat jest bardzo mało piłkarzy,którzy byliby na takim poziomie nie mówiąc już o utrzymywaniu go.
2019.03.15, godz. 09:39, lukaszw85
Real tez dał mu sporo wiec to była dwustronna korzyść jednak dał nam co sezon prawie 60 goli bez tego nie byłoby tytułów
2019.03.15, godz. 09:34, Stark
Fankakrolewskich

To prawda. Redaktorzy zapewne są zadowoleni, jako że takie wzajemne triggerowanie generuje komentarze, wyświetlenia i ogólny ruch na stronie. Ze mnie być może nieco mniej, bo za rzadko się udzielam w komentarzach, ale z pewnością stali bywalcy nadrabiają- każdy ma o Daniello wyrobione zdanie i nie waha się go wyrazić. Poziom dyskusji leci na łeb na szyję, ale cyferki się zgadzają.
2019.03.15, godz. 09:34, smoku
J0hnny ninurta
Ale CR7 wygrywał już bez Realu. Kiedy grał w Manchester United.
2019.03.15, godz. 09:24, zizołuł
wszystko fajnie ale Juve ściągnęło go tylko w jednym celu - żeby pomógł wygrać LM. Na razie jest bohaterem ale zostaje jeszcze 5 meczów z rywalami pewnie silniejszymi niż Atlético, równie dobrze mogą odpaść w 1/4 i już nie będzie kosmitą. Ale oczywiście wkład w te 4 LM miał ogromny, nikt tego nie neguje
2019.03.15, godz. 09:19, ninurta
Wojtekxe

Ależ oczywiście, że wnosi do zespołu bardzo dużo swoim charakterem i chęcią zwycięstwa i nikt tego nie neguje. Ale jak ktoś pisze, że bez Realu Ronaldo wygrałby tyle samo to sam siebie okłamuje. Tak jak ktoś niżej napisał- to przez lata była idealna symbioza. Real pracował na Ronaldo, a Ronaldo na Real. I nigdzie indziej Ronaldo nie miał by tak dobrze jak w Realu. Bo nie dość, że Real miał przez ostatnie lata wybitnych zawodników na każdej pozycji w świetnej formie to i marketingowo Ronaldo też zyskiwał. Wystarczy zobaczyć na ostatnia ZP. Gdyby został to by ją dostał i tyle, ale odszedł i siła marketingu Realu doprowadziła do wygrania Modricia - oczywiście świetna gra Chorwata też miała duże znaczenie.
2019.03.15, godz. 09:17, Semir17
fanatyk lbl
Nie zgadzam sie, barcelona bedzie miala wielki problem kiedy messi skonczy kariere. Zlota era barcelony, ktora moim zdaniem dalej trwa pomimo slabej serii w LM, sie skonczy. Nie mowie, ze przepadna, ale nie beda zdobywac ligi co roku. Jak Atlético tez nie przepadnie to moim zdaniem bedzie na prawde bardzo ciasno w 1 trojce. Real, Barcelona i Atlético beda na prawde walczyc o lige do ostatniej kolejki.
2019.03.15, godz. 09:14, Sebson93
Wszystko rozumiem, fajne komentarze. Będziemy wspominać go z uśmiechem na twarzy, ale jest to zawodnik JUVENTUSU. Może przestaniemy gadać o kimś, kogo tu już nie ma i nie będzie ?
2019.03.15, godz. 09:09, Wojtekxe
@Ninurta
Wydaje mi się, że efekt CR7 w drużynie jest bardzo ważnym czynnikiem. On powoduje, że zawodnicy grają lepiej, udziela się im mentalność i chęć zwycięstwa - co jest dosyć ciekawym zjawiskiem, bo obserwując jego zachowanie podczas meczy...machanie łapami, złość i nerwy. W teorii coś takiego powinno wpływać negatywnie na drużynę.
To w dużej mierze gdybanie, ale przypuszczam że to Real Madryt straciłby znacznie więcej bez CR7, aniżeli CR7 bez RM. Dlaczego? Spójrzmy na CR7, on sobie radził niesamowicie w każdej drużynie w której grał do tej pory. Każdą drużynę wznosił na wyżyny, znowu mamy tutaj efekt CR7 o którym pisałem na początku. On chciał być najlepszy na świecie, chciał grać w najlepszej drużynie i najlepszym projekcie na świecie. On chciał, żeby drużyna była budowana wokół jego osoby. Jeżeli nie RM, to inna drużyna by zyskała to nieziemskie wzmocnienie. A RM? Oceniając realistycznie, to RM na pewno wygrałby mniej - nie mówię, że nic, ale z całą pewnością mniej. I nie mówcie mi, że RM zbudowalby projekt wokół innego piłkarza, bo jakoś nikt inny oprócz naszej drużyny i Barcelony tego nie zrobił, a powód jest prosty - nie ma zawodników z takimi predyspozycjami. Bale, Mbappe i Neymary to nie są zawodnicy będący w stanie zaoferować tyle, co Messi lub Cr7.
2019.03.15, godz. 09:08, Semir17
Cristiano nie wygralby tyle bez Realu (tez na poziomie indywidualnym)
2019.03.15, godz. 09:04, damiandamcio1234
Fanatyk zgadzam się z Tobą w 100 % ,sama prawda, lepiej tego napisać się nie da, najlepszy komentarz w ostatnim czasie jaki czytałem. Szacun.
2019.03.15, godz. 08:59, SoloMadrid8711
Prawda zawsze lezy posrodku, i CR7 bez Realu by tyle nie wygral i Real bez CR7 .... to byla idealna symbioza... kolejna racja ze takich jak on i Messi nie ma i dlugooooo nie bedzie, kolejna sprawa- byl jest i bedzie legenda bo strzelil dla nas 450(!!!!) brameczek z ktorych kazdy z nas sie cieszyl jak dziecko... ale nie jest juz pilkarzem Realu a nie ma nikogo wiekszego niz klub wiec po co ciagle o nim pisac... z szacunkiem zapamietajmy dokonania i odpuscmy sobie... jest pilkarzem Juve - zajmijmy sie Realem
2019.03.15, godz. 08:57, higuain10
Ninurta. Chciałem to samo napisać, cr7 bez relau też pod kątem indywidualnym tyle by nie zdobył
2019.03.15, godz. 08:57, fanatyk lbl
Ronaldo jest uniwersalny stylowo. Gość idzie do Manu, Realu, w rep. Portugalii,czy Juve i robi tam robotę wznosząć swe ekipy na wyższy level.
To bardziej Real potrzebował Ronaldo do sukcesów, a nie Ronaldo Realu.

Messi zaś odwrotnie. On potrzebuje bardziej Barcelony niż Barcelona jego. Barça bez Messiego nie traci az tak wiele jak mogłoby się wydawać fanboyom, a Messi bez Barçy to zupełnie inny piłkarz.
2019.03.15, godz. 08:49, fanatyk lbl
Za dużo tego "radzi". Brak edycji .
2019.03.15, godz. 08:47, fanatyk lbl
Jedna rzecz. Ronaldo wszędzie osiąga sukces i wprowadza swe druzyny na wyższy level. Messi mimo , że świetny potrzebuje do sukcesów Barcelony. Bez Messiego Barça też sobie poradzi, a brak Argentyńczyka nie będzie aż tak bardzo odczuwalny.
Messi bez Barcelony zaś sobie nie radzi.


Messi wiele daje Barcelonie, ale bez Messiego Barcelona też sobie świetnie radzi. Pokonali nas 4 -0 i 5 -1 bez udziału Messiego. Jak nie bylo Argentyńczyka (kontuzja) to Neymar grał najlepsza piłkę w karierze. W tym sezonie krytykowany za skuteczność Suárez w czasie kontuzji Messiego strzelał aż miło. Wrócił Messi i Suárez znowu usunął się w cień.

Bez Ronaldo Real przegrywa wszystko w 1 tydzień. Odpada w 1/8 LM z ... Ajaxem.

2019.03.15, godz. 08:43, Fankakrolewskich
Stark
Ale wiecie, że wy to samo robicie ?(piszę do ciebie i wielu tobie podobnym) szukacie go po postach specjalnie aby mu napisać. Też poświęcacie swój czas aby go znaleźć i zaczepić. Jeśli Ci się coś nie podoba co on pisze to jego nie czytaj, proste to nie boli ale widzę, że wam to sprawia przyjemność bo ciągle do niego piszecie i go zaczepiacie. Chodzi mi tu o Daniello11
2019.03.15, godz. 08:38, zosia2012
powiedzial prawdę takich zawodników jak cr i messi nie bylo i nie bedzie zeby przez 12-14 lat strzelac po 50 albo wiecej bramek i tak dominować
2019.03.15, godz. 08:37, Stark
Na swój sposób podziwiam Daniello11. Poświęca mnóstwo swojego wolnego czasu na słuszną sprawę- wojnę w komentarzach o należną cześć dla wielkiego człowieka i wielkiego piłkarza, Pana Cristiano Ronaldo. Kiedy tylko pojawia się news o naszym byłym piłkarzu, to jego obecność w komentarzach jest pewna jak śmierć i podatki- absolutnie godne podziwu poświęcenie. Zupełnie niczym kult JPII! Papież Polak, Piłkarz Portugalczyk.

Czekam teraz z wielką nadzieją i podekscytowaniem na odnowioną wersję pewnej legendarnej pasty.

"no i ja się pytam człowieku dumny ty jesteś z siebie zdajesz sobie sprawę z tego co robisz?masz ty wogóle rozum i godnośc człowieka?"
2019.03.15, godz. 08:37, boczek93
Ciekawe czy w najbliższym stuleciu doczekamy sie lepszego piłkarza niż CR7
2019.03.15, godz. 08:27, KingRagnar
Idealny post dla creativeopinion. Czekam, popcornem się zajadam.
2019.03.15, godz. 08:26, J0hnny
Racja ale czy ronaldo wygralby tyle bez realu? Watpie
2019.03.15, godz. 08:26, benek1906
Powiedział prawdę.
2019.03.15, godz. 08:26, Jacek888
I ma rację ale był Nasz
2019.03.15, godz. 08:26, ninurta
A Ronaldo nie wygrałby tyle bez Realu. Kazdy kto się zna doskonale to wie ;). Ronaldo był potrzebny Realowi, ale i Real był potrzebny Ronaldo do osiągania takich sukcesów.
2019.03.15, godz. 08:20, Daniello11
Wiadomo, że to jego agent to co ma powiedzieć? Pomijając fakt, że powiedział samą prawdę, choć nie odkrywczą. Każdy kto się zna, wiedział że tak będzie, a ja o tym pisałem już w momencie ogłoszenia transferu. Ci bardziej oporni na wiedzę przekonali się o tym całkiem niedawno. A ci najbardziej zabetonowani jak np creativeopinion...no dla nich nie ma już ratunku ;-)

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama