REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2019.02.11, godz. 19:59, El Jarek / as.com

Kibice Atlético chcą usunięcia tabliczki Courtois spod Wandy

Fot. AS

Po sobotnich derbach kibice Atlético są rozbici nie tylko wynikiem czy sędziowaniem, ale także powrotem na ich stadion oraz zachowaniem Thibaut Courtois. Belg pokazał, że obecnie w pełni identyfikuje się z Realem Madryt, ciesząc się ze wszystkich goli swoich kolegów. Co więcej, po spotkaniu schodząc do tunelu pokazał w kierunku trybun, gdzie go obrażano, gest trzech palców, nawiązując do swoich trzech lat spędzonych w barwach Rojiblancos.

Dzisiaj Związek Fanklubów Atlético poparł wniosek złożony na platformie change.org, gdzie jedna z fanek zbiera podpisy pod propozycją usunięcia plakietki bramkarza z galerii sław pod Wandą Metropolitano, do której dostaje się każdy zawodnik, który ma na koncie 100 meczów dla pierwszego zespołu. Przypomnijmy, że przed sobotnimi derbami po raz kolejny była ona obrzucana śmieciami, oblewana piwem i opluwana. „Dołączamy do propozycji usunięcia tabliczki zawodnika Courtois z powodu braku szacunku dla kibiców Atlético. Te plakietki są dla legend klubu, które reprezentują wartości jego i kibiców. Ten piłkarz przy swoim zachowaniu na to nie zasługuje”, taki komunikat wydał Związek Fanklubów. Na razie nie wiadomo, jak odnosi się do tego Atleti.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2018/19

Komentarze

2019.02.12, godz. 12:50, Lethe
nemoein

Już Ci odpowiedzialem przy wspomnianym przez Ciebie newsie z wywiadem Péreza. Wmomencie Twojego komentarza Minęło 30min. od momentu wrzucenia wywiadu ale było to o godzinie (blisko) 9 rano...
2019.02.12, godz. 09:17, J0hnny
Pewnie jakaa sqrwiala feministka nie wiedziala do czegonsie przyj**ac tego dnia
2019.02.12, godz. 08:52, nemoein
Praktycznie nie istotne wiadomości, że opluwają tabliczkę Courtois spod Wandy - j** 50 komentarzy. Ważny wywiad z Pérezem z planami na następne 10 lat, puszczeniem oczka w stronę Mbappe - 4 komentarze... Ludzie wyłączcie emocje, włączcie logikę i skupcie się na tym drugim!
2019.02.12, godz. 08:30, shazza_eref
Cóż znaczą 3 palce przy geście Bale'a...
2019.02.12, godz. 07:47, Uberaman
Klasa materaca, tyle.
2019.02.12, godz. 01:58, parafian94
ale że Morata po kilku ładnych latach w Realu ląduje, z krótkimi przesiadkami w Anglii i Włoszech, w Atleti to jest super i cacy i miodzio i go kochamy...

ciasnota umysłowa niektórych ludzi nie zna granic
2019.02.12, godz. 00:25, przemell
Daniello11
Chłopie, nie umniejszając niczym Navasowi bo na szacunek zasłużył spójrz na jego wiek... Dziwi Cię że Thibaut jest pierwszym bramkarzem? Mnie wcale - mogą być porównywalni umiejętnościami ale to Belg jest przyszłością Realu - nie Navas. Dlatego z ulgą przyjąłem odejście Ronaldo - budowanie zespołu na piłkarzu w jego wieku byłoby katastrofą!
2019.02.12, godz. 00:14, Lethe
Danielo11

xD :D
2019.02.11, godz. 23:57, Daniello11
Lethe

Kibicuje klubowi samemu w sobie, a nie patologii, która tu występuje od czasów pereza. Wciąż wierze, że skończy się to wszystko wraz z jego odejściem i wróci normalność. Czyli grać będą Ci, którzy będą w lepszej formie, a nie ci którzy są pupilkami. Ci w słabszej formie będą musieli na podstawowy skład zapracować. Przestaną grać transfery, czyli grasz bo kosztowałeś dużo. I że zaczniemy w końcu szanować nasze legendy i piłkarzy, dzięki którym przeżywaliśmy piękne chwilę. To nie są wartości Realu Madryt, a na pewno nie takiego jaki poznałem kiedyś, gdy zacząłem kibicować. Ten klub stał się korporacją, a piłkarze to zwykli korpo-śmiecie - dopóki przynoszą zyski(sportowe/finansowe) to jest cacy, a jak przestają to won do śmieci. A to nie oznacza, że nagle się odwrócę od klubu, po prostu czekam aż to się skończy, a kibicowanie nie polega tylko na przyklaskiwaniu wszystkiemu co robi klub i działacze.
2019.02.11, godz. 22:53, Lethe
Matheo89

"To normalne..." Eeeee, Ty serio uważasz, że takie zachowanie jest normalne?
2019.02.11, godz. 22:51, Lethe
Danielo11

"...ale że tu panuje patologia..."

Wyrazajac się w taki sposób ruszyłeś mnie i mam do Ciebie prośbę: weź przestań człowieki kibicować tej patologii. Bo po co? Skoro uważasz, że to patologia to powinieneś piętnować ten klub, a nie mu jeszcze kibicować. Chyba, że... ;)
2019.02.11, godz. 22:46, assassin
Jacyś debile,a nie kibice i to podejrzewam garstka.Nienawidzę osób , które starają się narzucić innym swoje debilne poglądy,a media zaraz po swojemu przekręcają pisząc czy mówiąc :"cały świat", "cała Polska", czy kibice w domyśle wszyscy.Tak naprawdę to zawsze jakaś grupka krzykliwych jełopów ze spranymi mózgami.
2019.02.11, godz. 22:44, Matheo89
Gdyby nie całował herbu Realu na prezentacji to by nie było problemu... wkur.... kibiców Atleti. To normalne, ze teraz go nie szanują skoro najpierw on okazał brak szacunku wzgledem poprzedniego klubu
2019.02.11, godz. 22:35, Sebbar4800
Danielo11
Zawsze ignoruję Twoje wpisy, ale teraz już nie wytrzymałem. Co Ty piszesz człowieku..... ? Navas ponad Thibaut ? W czym ? Pytanie retoryczne, nie odpisuj proszę.
2019.02.11, godz. 22:28, Daniello11
Trochę im się nie dziwie. Tak kochał Atlético, a potem całował herb Realu, żenada i tyle. Byłem mega zwolennikiem jego transferu, ale czym dłużej tu jest tym bardziej jestem do niego anty nastawiony. Tym bardziej, że w obecnej formie Navas sadza go na ławce bez polemiki, ale że tu panuje patologia to Kostarykanin musi grzać ławkę...
2019.02.11, godz. 22:25, pyjter1902
Cóż od nich wymagać. Materace. Pamiętam jak wyzywali Marcelo od małp i jego syna.
2019.02.11, godz. 22:18, I love RM
Niech usuną tą tabliczkę. Po pierwsze: Thibaut jest teraz naszym zawodnikiem, nie Atlético; po drugie: tabliczka nie będzie wtedy obrzucana śmieciami, oblewana piwem, ani opluwana; po trzecie: kibice Atlético nie są godni, by mieć w galerii sław jednego z najlepszych bramkarzy świata, jakim jest Thibaut.
2019.02.11, godz. 22:12, Krzysiu_R9
Hipokryci Ci kibice atletico
2019.02.11, godz. 21:54, lodyga
Moim zdaniem chodziło o 3:1. Na jednym zdjęciu pokazuje 3 a na drugim 1 palec.
2019.02.11, godz. 21:51, ozzz
Tu nie chodzi nawet o szacunek. Courtois żeby robił nie wiem co i zachowywał się jak imbecyl, to nikt i nic nie jest w stanie zmienić faktu że osiągał dla tego klubu niesamowite sukcesy i JEST NA ZAWSZE historią Atlético i ruchy z usunięciem tabliczki świadczą wyłącznie o zaawansowanym dysmózgowiu.

Może usuniemy Morientesa z historii bo nas wyeliminował jak był w Monaco albo Moratę bo też nas wyeliminował w Juve a teraz poszedł do... ATM:)
2019.02.11, godz. 21:47, dgdfdeyfhdhfhfg
Niech ją sobie sami usuną, zamiast lać po niej piwem, czy pisać sprayem. Nie ogarniam tej nienawiści kierowanej do piłkarza, który tak de facto nigdy nie był ich graczem, a jedynie był do nich wypożyczony jako piłkarz Chelsea.
2019.02.11, godz. 21:45, okarexPL
Śmieszny ten klubik 🙄
2019.02.11, godz. 21:44, ImageX7
"Dołączamy do propozycji usunięcia tabliczki zawodnika Courtois z powodu braku szacunku dla kibiców Atlético."

Że co?!

Przecież sami go wyzywali, niszczyli tabliczkę kilka razy i obrzucali szczurami, a teraz mają wielkie pretensje do Courtoisa?
2019.02.11, godz. 21:43, RMadridEver
Nie ma co się poważnie rozpisywać pod artykułem o zażaleniach jakie składają kibice Atlético, wiec napisze coś w formie żartu;)
Te 3 palce ewidentnie wskazuje na 3 wygrane z rzadu LM !
Thibo tym gestem chciała podkreślić wielkość Realu Madryt i szacunek jaki należy się najlepszemu klubowi świata , od co ;)
2019.02.11, godz. 21:36, sasquacz
Nie dziwię im się po tym co się wydarzyło podczas meczu. Sprawy zaszły za daleko. Warto jednak zauważyć że zbesztali jego tabliczkę już gdy ogłoszono jego przejście. Tutaj zabrakło im klasy. Thibo nie pozostał dłużny.
2019.02.11, godz. 21:35, Bleeter
Oni pierwsi zaczęli nagonke na niego, Thibo tylko odpowiada tym tryhardom
2019.02.11, godz. 21:33, Anaa97
A gdzie szacunek kibiców do piłkarza? Jakie to jest żałosne. Rozumiem, że im się nie podoba, że teraz gra w Realu, nie ma co ukrywać - nie lubimy się i gdy od nas zawodnik przechodzi do Atlético lub gdyby przeszedł do Barçy to reakcja byłaby podobna. Przecież mamy taką sytuację z Moratą.
Ale gdy kibice zachowują się jak bydło w stosunku do piłkarza to jakim prawem oczekują, że on będzie miał szacunek do nich? Aż wylewa się hipokryzja. Można go nie lubić, ale nie można go obwiniać za brak szacunku, gdy tamci zachowują się w tak żenujący sposób.
2019.02.11, godz. 21:25, Lethe
MrKrzysiek

<3 xD
2019.02.11, godz. 21:25, ozzz
Myślałem, że nic mnie już nie zaskoczy. Że poziomu ślepej nienawiści i braku akceptacji sukcesów Realu Madryt z bordowej strony nic nie przebije. Ani jęki z Turynu, ani bełkot z Monachium.

A tu niespodzianka. Z Madrytu.

Gość, który bronił barw Atleti, notował super statystyki, razem pracował na rzecz trofeów, zdobywał tytuły jest nagle obrzucany szczurami, wyszydzany i ogólnie znienawidzony. Bo odszedł nie tam, gdzie kibole chcieli, bo przecież oni go kupili za swoje do końca życia.

Ale to za mało. Jeszcze trzeba przeprowadzić rewizję historyczną i wymazać część dziejów własnego klubu. Udajemy, że go nie było, że bronił ktoś inny. Część pustych czerwonych mózgów poczuje się lepiej.

Służby sanitarne powinny wziąść się w garść, bo wygląda na to iż doszło do poważnego przebicia kanalizacji do wodociągów w tamtej części Madrytu. Coś musi być w tamtejszej wodzie...
2019.02.11, godz. 21:23, MrKrzysiek97
Lethe
Masz rację wcześniej zbyt szybko napisałem komentarz że się zgadzam z kolegą niżej ale pod namyśle się zgadzam.
2019.02.11, godz. 21:20, Sebbar4800
Ta, już uwierzę ze chodziło o 3 lata spędzone w Atl. Chyba każdy kumaty zajarzyl ze chodzi o wynik. Kto wymyślił tę teorię, że skomplikowaną myśl którą Courtois musiał przekazać w kilka sekund byl staż w Klubie !? Odważne.....
2019.02.11, godz. 21:18, Lethe
MrKrzysiek

Bo tak na logikę:
1. Jstem z dziewczyną trzy lata. Oj, kochamy sie, wyznajemy miłość codziennie, przytulamy etc.
2. Zrywamy po tych trzech latach i wiąże się z jej rywalka. Ona się o tym dowiaduje i przychodzi pod mój dom, wywala ze śmietnika śmieci, pluje, niszczy krasnale ogrodowe...:(
3. Tu każdy już może sam siebie postawić w tej sytuacji i wtedy pisać o bezwarunkowym szacunku ;)
2019.02.11, godz. 21:14, MrKrzysiek97
Najwidoczniej kibice Ateletico nie mogą mu wybaczyć że do nas przyszedł.
2019.02.11, godz. 21:12, MrKrzysiek97
Lethe
Z drugiej strony patrząc masz rację.
2019.02.11, godz. 21:11, Lethe
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć tok rozumowania niektórych osób?
Najazd kibiców Atlético na Thibo zaczął się nie w momencie cieszenia się z goli tylko w momencie przejścia do Realu. Wtedy zniszczyli tabliczkę i pokazali gdzie go mają - to jest ok. Przed ostatnimi derbami poleciały pluszowe szczury - to jest ok.
Courtois cieszy się z goli - nie mieści się to w głowie! Skandal! Jak zawodnik Realu Madryt - którego karta zawodnicza nigdy nie była własnością Atlético - może cieszyc się z goli swojego zespolu?! Jak on mógł się cieszyc, że wskoczymy na drugą pozycję w lidze?!
Na cholerę więc broniliście swego czasu piłkarzy Realu kiedy Bernabéu na nich gwizdało?

Idąc tym tokiem rozumowania to kibice mogą być wulgarni, chamscy czy skandować rasistowskie hasła, a piłkarz nie ma prawa wyrazić swojej dezaprobaty? Ma stać i słuchać obelg, pokornie posypując głowę popiołem dlatego, że ... Jest piłkarzem i mu nie przystoi?! Szanować osoby, które go opluwaja tylko dlatego, że kiedyś był tam wypożyczony? Sorry ale wychodzę z zalozenia, że na szacunek jednak też trzeba sobie zasłużyć.
2019.02.11, godz. 21:07, Kacper7awsdda7
Przecież Courtois podkreśla że ma szacunek dla kibiców Atletí
2019.02.11, godz. 21:00, Kracy1992opole
Najpiew pokazal jeden palec a pozniej 3 bylo w hiszpanskim programie ,nie chodzi tu o 3 lata a wynik meczu
2019.02.11, godz. 20:56, jarek10
6pucharów

dobra nie podniecaj się chłopie,pokazał ze grał tam 3 lata i powinni mieć do niego choć troche szacunku.

dobra,gwizdać sobie mogli ale już te szczury to były nie potrzebne

zachowanie średnie to by było jakby im faka pokazał anie 3 palce :)
2019.02.11, godz. 20:55, smoku
Wartości klubu? Jakie to wartości? Opluwanie i niszczenie tabliczki, rzucanie w zasłużonego gracza jakimś gównem? A może brutalne kopanie rywali? Dobrze, że im utarł nosa. Mam nadzieję, że te 3 palce oznaczały iloma bramkami ich orżnęli.
2019.02.11, godz. 20:53, jarek10
Brak szacunku dla kibiców Atlético hahahahaha

Czy oni są normalni ???

Za to kibice Atlético przyjęli go pełnym szacunkiem wygwizdując przez cały necz i rzucając w niego szczurami :)

Co oni mają w tych głowach...
2019.02.11, godz. 20:47, 6pucharów
Ale zachowanie Courtois średnie. Mimo wszystko.
2019.02.11, godz. 20:39, Karager
Dobrze ze oni cały mecz go szanowali. Kolejny raz wypada napisać ze Hiszpania to stan umysłu
2019.02.11, godz. 20:38, Ranes
Kibice Atleti pokazali jaki mają szacunek A oczekują od innych cudów
2019.02.11, godz. 20:35, coolmen7
Matheo89

tylko, że wszystkie prowokacje zaczęły się przed meczem, to chyba normalne, że wyłożył lache...

Jestem pewien że gdyby go przywitali normalnie albo chociaż chłodno bez prowokacji to jego zachowanie byłoby inne. Poza tym odszedł do Realu, ale Atlético nie biło się o niego, to nie tak, że wybrał Real, a nie Atlético... kto wie czy gdyby doszło do tego, że to Atlético by go chciało to właśnie tam by odszedł;
2019.02.11, godz. 20:27, Przemo074
Matheo89

Mógł uszanować byłych kibiców? Dobrze, że oni go szanują... Każdy kontakt z piłką był wygwizdany nie wspomnę o szczurach i tekstach w jego kierunku
2019.02.11, godz. 20:21, creativeopinion
To jest wlasnie przekraczanie granicy kibicowania idac w kierunku fanatyzmu. Pilkarz to tez czlowiek, reprezentuje barwy swojego pracodawcy, ale ma swoje zycie i chce byc szczesliwy. Thibo chcial opuscic Anglie bo ma tu dzieci i swoja kobiete, pojawila sie szansa na Real - el mejor club del mundo to dlaczego mial odmowic? A co chcialo go Atleitco?

Kibice juz przesadzaja momentami. Zaloze sie ze nie zabrakloby debili ktorzy chetnie by skopali Thibo spotykajac go w Madrycie tylko dlatego ze gra w Realu.
2019.02.11, godz. 20:19, MrKrzysiek97
Matheo89
Dokładnie.
2019.02.11, godz. 20:17, kinga04
To chodzi o bramki. Gdzieś były zamieszczone dwa zdjęcia- na jednym pokazuje jednego palca, natomiast na drugim trzy.
2019.02.11, godz. 20:09, Chudy8
Szkoda mi tylko tego bramkarza ze musi teraz przez to przechodzić co wyprawiaja jego byli fani , choć patrząc na ich zachowanie to ciężko nazwać ich fanami , raczej bydło
2019.02.11, godz. 20:06, Veldrin
3 lata czy może 3 gole strzelone Atleti :P
2019.02.11, godz. 20:06, tunux
do piaskownicy - tam się można opluć i zabrać łopatkę i obrzucić piaskiem. Tam w wieku tych 4-6 lat ma się ten adekwatny do tego poziom
2019.02.11, godz. 20:06, Ronaldovva
Myślałam, że trzy palce oznaczały gole, ale interpretacja związana z trzema latami brzmi znacznie lepiej.
Ewentualne usunięcie tej tabliczki powinno zostać uzgodnione między zawodnikiem, a klubem. Kibice jak chcą manifestować swoje niezadowolenie postawą Thibo to mogą to robić kolejny raz ją niszcząc.
2019.02.11, godz. 20:06, Matheo89
Nie ma co im sie dziwić. Zachowywał sie jak pajac po kazdym golu. Mogł uszanować byłych kibiców.
2019.02.11, godz. 20:03, Edward
Moim zdaniem na tym zdjęciu pokazał 3 lata, które spędził w Atlético :/

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama