REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2019.02.10, godz. 14:50, Rauer / marca.com

Rekordowy Sergio Ramos

Fot. Getty Images

Wydaje się, że Sergio Ramos nie ma układu nerwowego. Przynajmniej w momencie, w którym podchodzi do wykonania rzutu karnego. Wczoraj na kapitanie Królewskich większego wrażenia nie zrobiła ani presja Wanda Metropolitano, ani postać Jana Oblaka na linii bramkowej. Stoper Realu Madryt ponownie pewnie wykorzystał jedenastkę, wyprowadził gości na prowadzenie i utrzymał swoją stuprocentową skuteczność w tym sezonie – na osiem rzutów karnych osiem bramek.

Po wczorajszym derbowym pojedynku z Atlético Madryt Ramos stał się najskuteczniejszym wykonawcą jedenastek w Europie w obecnym sezonie. Za nim są Nicolas Pépé z Lille z siedmioma wykorzystanymi karnymi i Paul Pogba z Manchesteru United z sześcioma. Nie ma wątpliwości, że Ramos perfekcyjnie wręcz przejął na siebie obowiązki Cristiano Ronaldo, który w ostatnich latach był pewniakiem do wykonywania rzutów karnych w Realu Madryt. Hiszpan ma obecnie na koncie osiem wykorzystanych jedenastek, ale równie dobrze mogło być ich dziewięć – w drugiej kolejce La Ligi oddał wykonanie karnego Karimowi Benzemie.

Jeśli chodzi o ogólne liczby, to obecny sezon już teraz jest najlepszym w całej karierze Sergio Ramosa pod względem zdobytych bramek. Jak do tej pory, Andaluzyjczyk zanotował jedenaście trafień, czym pobił swój rekord z sezonu 2016/17, który zakończył z dziesięcioma golami. Biorąc z kolei pod uwagę same derbowe mecze z Atleti, Ramos zdobył wczoraj swoją szóstą bramkę w takim spotkaniu. Warto podkreślić, że było to jego pierwsze derbowe trafienie w La Lidze.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2018/19

Komentarze

2019.02.10, godz. 23:36, mientusek1407
Ronaldovva
Nie tyle co ich nie lekcewaze, ale moim zdaniem nie zrobia kariery s tym klubie. Jednakze fajnie ze Solari daje szanse mlodym
2019.02.10, godz. 23:28, Ronaldovva
mientusek1407

Nie rozumiem trochę twojego lekceważenia Llorente czy Reguilóna. To, że nie są to wielkie nazwiska, za które inne kluby płaciłyby setki milionów nie znaczy, że nie umieją wywiązywać się ze swoich zadań lepiej od światowej sławy zawodników.
2019.02.10, godz. 23:28, Jestem_Patryk
Mientusek1407 Pozdrow Valverde :D
2019.02.10, godz. 23:27, Dassanar
mientusek1407
Ja już powiedziałem swoje. I jeśli mam być zupełnie szczery, mało mnie obchodzi, kogo bierzesz na poważnie, a kogo nie. W gruncie rzeczy dlatego, że średnio chce mi się traktować poważnie człowieka, który bredzi jak w malignie - bo tak należy nazwać kogoś, kto wśród atutów daje choćby grającego jak noga stołowa Coutinho czy mówi o tym, że nas ojedziecie na SB 5:1, co jest jakimś absurdem.
Co więcej, nie masz za grosz szacunku do przeciwnika, a to dla mnie oznaka desperacji/gówniarstwa/obu tych rzeczy.

Niemniej dzięki za tę osobliwą wymianę wiadomości i bez odbioru.
2019.02.10, godz. 23:25, mientusek1407
Jestem_Patryk
Tonie 6 pkt nad Realrm to niezle. Szanuje osiagniecia waszego klubu ale nie waszych wartości. Zero szacunku do pilkarzy.
2019.02.10, godz. 23:24, mientusek1407
Terry272
Oj ta frustracja w uciekajacej co roku lidzr widze.no trudno moze zawodnicy Realu sa zbyt slabi zeby grac dobrze co tydzien. Takie zycie. A ze zyjesz przeszloscoa to spoko. Powiedz mi w ostatnich dziesieciu latach ile razy Real wygra przewaga wiecej niz 2 bramek w meczu?
2019.02.10, godz. 23:21, Jestem_Patryk
Mientusek1407
Haha wracaj na swoj tonacy stateczek :D
Ofiary :)
2019.02.10, godz. 23:20, Terry272
mientusek1407

Przypomnij sobie ostatni mecz o puchar, gdy sedzia musiał Ronaldo wyrzucic i dac karnego za padalino el p*zdolero. Inaczej dwumecz móglby sie skonczyc dwucyfrówka. Mozesz sobie tez inny mecz o puchar przypomniec gdzie Bale objezdzał waszego wychowanka jak amatora. To są ważne mecze które daja trofea, liga to 32 mecze i kazdy daje tyle samo punków. Pamiętaj o tym gdy kolejny raz jakas Roma was ośmieszy na arenie światowej a Ty bedziesz się podniecał wygrana kilkoma bramkami w lidze :D
2019.02.10, godz. 23:20, mientusek1407
Dassanar
Powaga? Ja na przyklad tych amiesznych Viníciusow nie biore na powazniw bo kogo wy tam macie w napadzie. Troszke smieszek. Do tego jakies Llorenty czy Regulliony. Ławka porownujac z poorzednimi latami jest słaba. Pomijajac forme Barça ma Coutinho Dembele Suáreza Vidala Arthura, dojdzie de Jong wiec ta druzyns ma sporo wiekszy potrncjal w kazdej formacji.
2019.02.10, godz. 23:16, mientusek1407
Terry272
Ogorki z Madrytu ogolimy drugi raz 5;1 ale bedzie placz tu na notatniku.
3 remisy i spust macie. Mamy przewage pk nadal otwarty w LM nadsl gramy. Nic tylko sie cieszyc. Messi po kontuzji, wle samemu sie meczu nie wygra. IZI KEEP GOING.
2019.02.10, godz. 23:14, Dassanar
mientusek1407
Barça od dłuższego czasu coraz części dusiła swoje mecze, przeplatając głupie porażki z wysokimi zwycięstwami. Co do potencjału, to przy takiej grze liderów Barçy już prędzej Real ma kilka pięter większy potencjał. Głównie dlatego, że ma szereg piłkarzy w dobrej formie, którzy coraz lepiej się zgrywają i nie bazują na magicznym dotyku jednego zawodnika - w przeciwieństwie do Barcelony.

Także tego, dla mnie generalnie zaklinasz w tej chwili rzeczywistość, ale jak już powiedziałem, najbliższe tygodnie pokażą nam całkiem dużo.
2019.02.10, godz. 23:12, Terry272
mientusek1407

No własnie kiedy wraca ten najlepszy z katalonii? Bo z tego co widziałem uefalona w ataku nie istnieje. Bramkarz bohaterem... To jak wyrobi sie na LM czy niebardzo?
2019.02.10, godz. 23:07, mientusek1407
Dassanar
Barcelona zremisowała 3 mecze z 3 trudnymi przeciwnikami gdzie nie grali Dembele i Messi a teraz Arthur i Alba. Z czego zadnego nie przegrała. Kolejna sprawa to potencjał Barçy a Realu i tu sie nie oszukujmy, ale maksimum Barçy a Realu jest w tej chwili po odejsciu Crisa kilka pięter wyżej.
2019.02.10, godz. 23:04, Dassanar
mientusek1407
No cóż, na Twoim miejscu nie byłbym tego taki pewien, sądząc po dyspozycji obu drużyn, ale zobaczymy pod koniec lutego.

Chwilowa zwyżka formy? Coś ta chwila długo trwa xD
2019.02.10, godz. 23:02, Goldenmadridista10
footballplayer

Wytrzyj smarki i przestań już płakać bo strasznie żałosne te twoje prowokacje. Barcelona mogła dzisiaj stracić więcej niż dwa pkt, a że karny nie został odgwizdany? Nie pierwsza i nie ostatnia decyzja po stronie sędziego, którą można podważyć z takich, czy innych względów.
Fakty są takie, że dzisiaj Barcelona zagrała przeciętnie, a miejscami zwyczajnie słabo. Przyjmij to do wiadomości i przestań prowokować tutaj innych użytkowników, trollu.
2019.02.10, godz. 23:01, dexterro
Vázquez
Liga wraca? Żeby po klasyku zaraz znowu nie było -9. Tyle lat to przerabiamy, a w was nadal zero pokory. Liga wróci, jeśli ich powieziemy na Bernabéu.
2019.02.10, godz. 23:00, mientusek1407
Barça ogoli przescieradła na Barnabeu. Spokojniutko. Real ma chwilową zwyzke formy
2019.02.10, godz. 22:59, crdsa
footballplayer

Co mają GD do meczu Realu i Barki ?
2019.02.10, godz. 22:59, Dassanar
Semedo wpadł w nogi Baska chwilę po tym jak stracił panowanie nad piłką, no i jak zobaczył potem ślizgające się w pobliżu buciory przeciwnika, to nawet jakby mógł, za nic by się nie cofnął xD
2019.02.10, godz. 22:57, dezertx
Nie było karnego obrońca szedł wślizgiem ale schował nogi bo był spóźniony a tamten wyczuł sytuację i fiknął. To są bordowi oni z tego żyją #uefalona
2019.02.10, godz. 22:56, didek_st
Dalej Barcelona Daleko ale już ją widać przynajmniej. Dzisiaj stracili punkty z wydaje się mocno przeciętnym zespołem. Który kosztował ich naprawdę sporo a najlepszym zawodnikiem Barcelony w tym meczu moim zdaniem był bramkarz. Przynajmniej są emocje ale to nadal Barcelona jest 1 a my już nie 3 a 2 to naprawdę dobry tydzień możliwe że najlepszy odkąd Solari objął zespół :)
2019.02.10, godz. 22:56, Vazquez
footballplayer

ok fajnie czekamy

ale juz nie placz i pogodz sie z tym ze liga wraca

2019.02.10, godz. 22:56, CHWDFCB
Jeszcze się nie zdziwię jak Lyon ich wyjaśni :)
2019.02.10, godz. 22:56, RMadridEver
footballplayer
Komuś takiemu jak Ty , kompleks Realu wylewa się uszami ;)
2019.02.10, godz. 22:56, madritista84
O jakim karnym wy piszecie? Widzieliscie akcje z więcej niż jednego ujęcia? Nie było karnego !
2019.02.10, godz. 22:55, vive
@Yerlod

Tam nie było ataku na zawodnika. Wślizg był bardziej po to żeby zablokować ewentualne dośrodkowanie. Zawodnik sunął po murawie prostopadle do linii końcowej a nie w stronę piłki czy zawodnika. Mało tego, na jednej z powtórek widać jak zawodnik Barcelony celowo szuka kontaktu i sam "atakuje" prawą nogą robiącego wślizg gracza Bilbao. To nie są sytuacje na karnego. Może i minuta meczu nie ma znaczenia, ale w samej końcówce takiego meczu żeby podyktować karnego muszą być ku temu mocniejsze przesłanki.
2019.02.10, godz. 22:55, CHWDFCB
Footballplayer

W takiej formie to może potrenować na orliku :)))
2019.02.10, godz. 22:54, Kula70
footballplayer

Ale tam nie było faulu.
2019.02.10, godz. 22:54, Yerlod
Jedno jest pewne. Oba mecze na Bernabéu z Barceloną MUSIMY wygrać. Będzie koszmarnie ciężko, ale to byłby jeden z najlepszych powrotów do gry w historii.
2019.02.10, godz. 22:53, footballplayer
Nie gwiżdżę się takich karnych? Co za idiotyzmy. Faul to faul nieważne czy w 1 czy 90 minucie i jeśli był w 16 to jest karny.

Niedługo GD i można być spokojnym. Barça lubi trenować na Bernabéu.
2019.02.10, godz. 22:53, Ronaldovva
Swoją drogą tak wszystkie dzienniki zapowiadały jak kluczowy dla sytuacji w lidze będzie ten weekend i dla nas ułożył się rewelacyjnie. Oby to dobrze zwiastowało na resztę sezonu.
2019.02.10, godz. 22:53, dexterro
vive
W 95. minucie obowiązują inne zasady gry w piłkę nożną, niż w jakiejkolwiek innej? Just askin
2019.02.10, godz. 22:53, CHWDFCB
Yerlod

Nawet kibic Barçy w studio przyznał że karnego nie było :)
2019.02.10, godz. 22:51, Yerlod
vive
Minuta akurat kompletnie nie ma znaczenia. Ciekawi mnie to, że według kogoś wybił kolanem, z powtórki którą ja widziałem nie trafił w piłkę i przez nogi.
2019.02.10, godz. 22:51, Terry272
footballplayer

Kiedy wraca ten najlepszy z katalonii bo póki co to MVP bramkarz ;/
2019.02.10, godz. 22:51, Ronaldovva
Tym ciekawiej że Barça ma jeszcze Seville na wyjeździe przed klasykiem. A na Sevillę też mogą nie wyjść wypoczęci po meczu w LM we Francji w tygodniu.
2019.02.10, godz. 22:50, stasio_jasio
Tego trenera Barça ma zdrowo walnietego :) Kupili Boatenga...Suárez nic nie gra, a gosciu go nawet nie wpusci na 10 min w koncowce meczu. Barcelona przegra lige. Mowie Wam. Maja koszmarnie slaba obrone i przestli strzelac gole. Nie wygrywaju juz wysoko i tam cos sie blokuje w tym zespole. Real ogarnie i Puchar i Lige :))))
2019.02.10, godz. 22:50, Terry272
stasio_jasio

Karnego w 96 minucie w meczu który miał doliczony 94? Ok, UEFALONA nowe zasady gry w piłke.

Karnego oczywiście nie było bo nawet VARCELONA chciała go za ,,reke''. Visca łebki z płaczu nie widza na oczy ;/
2019.02.10, godz. 22:50, footballplayer
Terry

Lecz się.
2019.02.10, godz. 22:49, mientusek1407
ImageX7
Co wygrywaciw xDDD?
2019.02.10, godz. 22:49, Quebonafide
Ale tutaj jest rakowisko xd
2019.02.10, godz. 22:48, dezertx
Barça zawsze żydzi ale dziś nie pykło😂.
Sędzia zły bo za mało kartek dał i messi musiał go upominać hahaha
2019.02.10, godz. 22:48, lis1981
Rzadko tu pusze sme... kibice barvy jestes slepi głupi czy niedouczeni... dzis by wywalili polowe ekipy z bilbao a wczoraj poszkodowani rojiblancos...
Faul na semedo... czy tylko ja widze ze piersza idzie kolanem pilka a ten i tak nie miał co z nia zrobić? Szybciej bym dal po wczorajszym upadku moraty
2019.02.10, godz. 22:48, vive
Nie gwiżdże się w 95 minucie takich "karnych". Nie było celowości i ataku na zawodnika. Sędzia i VAR nie popełnili błędu.
2019.02.10, godz. 22:48, Terry272
Yerlod

Serio grał? Widziałem jakiegos krasnala co tylko chodził i machał łapkami jak mu piłke odbierali. Często sedzia gwizdał ale on ręce podnosił jak nawet nie jemu piłke odbierali. Podobno drugi najlepszy gracz na świecie... W świecie fantazji chyba ;/
2019.02.10, godz. 22:48, Jestem_Patryk
Tak sie baliscie tej " mocnej " barki. Sraliscie sie na ciezki terminarz bez wiary w swoj klub. A Real dominuje w klasyku, z perspektywy dwumeczu robi niezly wynik, leje Atlético. A Barka od dawna meczu wygrac nie moze, graja tak zalosna pilke dla oka, ze pociac sie idzie :D
2019.02.10, godz. 22:47, ImageX7
Wygrywamy klasyk i cyk tylko 3 pkt straty :D
2019.02.10, godz. 22:47, Terry272
footballplayer

Masz racje, robi co moze dla VARCELONY. Reka el p*zdolero 0 kartki, de marcos dostaje w łopatke = druga zółta. Mecz przedłużony o 4 minuty, UEFALONA w 95 sobie akcje rozgrywa chociaz przerwa była spowodowana el p*zdolero.
2019.02.10, godz. 22:47, Vazquez
footballplayer

byliscie jechani niemliosiernie
nie mozna ciagle wygrywac ter stegenem i taktyka leo ratuj


2019.02.10, godz. 22:46, CHWDFCB
Z pierwszej powtórki było widać że obrońca trafia najpierw w piłkę kolanem a dopiero w zawodnika więc nie ma mowy o karnym. Z tego drugiego ujęcia nie było tego widać.
2019.02.10, godz. 22:45, Zamora94
Gdyby sędzia dał im tego karnego w 96 minucie, to musiałby dostać eskortę wojskową przy opuszczaniu stadiony. Najgłośniejszy stadion w Hiszpanii.
Ogólnie teraz cholernie żałuję tych 2 spotkań na początku Stycznia. Nie można było szybciej stanąć w kółko i sobie szczerze porozmawiać :) ? Żartuję oczywiście, ale teraz są przynajmniej jakieś małe nadzieje na ligę.
2019.02.10, godz. 22:45, Kacper2302
jak tam szpaler putki ??????????????
2019.02.10, godz. 22:45, dexterro
boniekspokojnie.jpg
2019.02.10, godz. 22:45, kruczek0612
Bo nie było karnego?
2019.02.10, godz. 22:45, Yerlod
Terry272
Messi grał cały mecz.
2019.02.10, godz. 22:44, Terry272
Yerlod

Hahaha co to bylo? :D Rozwalasz system koles ;d Nawet uefalona pokazywała reke (oczywiście której nie było). Tym karnym to aż mnie rozbawiłes :DD
2019.02.10, godz. 22:44, dezertx
6punktow straty i 14 kolejek do końca - jest jeszcze szansa o ile wygramy ligowy klasyk!
Hala Madrid!!!
2019.02.10, godz. 22:43, footballplayer
Sędziowie wczoraj i dzisiaj robią co mogą aby liga była żywa. Tak to wygląda.

Ciężko o bardziej klarownego jak ten na Samego. Na szczęście wciąż zimno w Madrycie. -6 to ciągle dużo:)
2019.02.10, godz. 22:42, stasio_jasio
No niezle ten sedzia w ujca przygrał. Barça miala 100% karnego. Pojęcie nie mam dlaczego sędzia im go nie przyznał :)
2019.02.10, godz. 22:42, Karager
Ulala ciepło w Hiszpanii się zrobiło. Zaryzykuje stwierdzenie ze jeśli wygramy z Barcelona i zejdziemy do 3 pkt straty po el Clásico to my będziemy w maju świętować ligę. Oni maja 2 wyjazdy do Sevilli, mecz z Celta na wyjeździe gdzie zawsze dostają i Atlético u siebie a nam z trudnych meczów została Valencia na wyjeździe i od biedy Getafe i Sociedad
2019.02.10, godz. 22:42, Terry272

Szkoda ze Athletic nie wykorzystało nieobecności boga katalonii i Bembele... Ogladalem ostatnie 20 minut i tylko Iniaki i jego marnowane setki.

Ktoś wie kiedy ma wrócic ta dwójka która wszystkie trofea im wygra?
2019.02.10, godz. 22:42, didek_st
Opłaciło się z Atlético wygrać :) Jesteśmy w Grze :) Może dobrze że wspomniałem ten sezon 07/08 :)
2019.02.10, godz. 22:42, Ronaldovva
CHWDFCB
kwestia braku rotacji w składzie: idealnie widać to było rok temu porównując Real i Barcę na etapie ćwierćfinałów Ligi Mistrzów, najwięcej minut miał w Realu Casemiro, w Barcelonie aż 7 graczy grało więcej od niego.
2019.02.10, godz. 22:41, kruczek0612
Jaki karny? Gościu piłkę zabiera a wy karnego widzicie tak samo jak piłka trafiła w plecy de.marcos a sędzia dał mu drugą żółtą
2019.02.10, godz. 22:41, kalimat
teraz nie potknac sie ani razu, wygrac nastepne el clásico i liczyc na to, ze bordowi sie jeszcze raz potkna
2019.02.10, godz. 22:40, CHWDFCB
6 punktów to dużo i nie dużo. Barça może jeszcze stracić coś do końca, ale my nie możemy nic przegrać co graniczy z cudem :)
2019.02.10, godz. 22:40, Vazquez
klasyk zdecyduje czy liga otwiera sie na nowo

mamy o co grac
mentalnie potezny kop dla naszych
VAmos!!!
2019.02.10, godz. 22:39, Kracy1992opole
Iñiaki to jest jednak drewno .. mial 2 szanse zaj**iste i zj**al
2019.02.10, godz. 22:39, Bartosz85
Hahaha ha I karnego nie ma :)))
2019.02.10, godz. 22:39, adek89
koniec ! robi się coraz ciekawiej
2019.02.10, godz. 22:39, Junior93
Co to ma być? 4 minuty doliczone a ten do 7 ciągnie?
2019.02.10, godz. 22:39, mientusek1407
Ale sedzia podymał Barcelone
2019.02.10, godz. 22:39, didek_st
Brawo że sędzi uczciwie sędziował !!!
2019.02.10, godz. 22:39, MaCiesz
Suárez jest jednak traktowany inaczej przez sędziego. Było 10 punktów straty, teraz jest już tylko 6.
2019.02.10, godz. 22:39, ptych
Wygrac klasyk i jestesmy w grze
2019.02.10, godz. 22:38, CHWDFCB
Ronaldovva

Aha, ale trochę bez sensu bez formy na finały Ligi Mistrzów :)
2019.02.10, godz. 22:38, didek_st
HUUURRRRRAAAAAA!!!!!!
2019.02.10, godz. 22:38, blancor
No już myślałem, że dostana tego karnego. Brawo sędzia.
2019.02.10, godz. 22:38, blancos32
Jeszcze zyjemy
2019.02.10, godz. 22:38, Yerlod
To był karny teraz dla Barçy. Zawodnik Bilbao to idiota jakiś. Taki wślizg w takiej części pola karnego i w tej minucie.
2019.02.10, godz. 22:37, Mielniu
A jednak nie,już tylko 6 :)
2019.02.10, godz. 22:37, Mielniu
Będzie karny xd
2019.02.10, godz. 22:37, CHWDFCB
Jeszcze karny z dupy :)
2019.02.10, godz. 22:37, koytek
Jakieś są nowe wytyczne, że mecz trwa aż Barça strzeli?
2019.02.10, godz. 22:37, marco9512
Suárez przeszkadza w wibiciu pilki, zagrywa ręią i jeszcze ma problemy do świata xD


To jest debil, inteligencja nigdy nie błyszczał
2019.02.10, godz. 22:36, Ronaldovva
CHWDFCB
Zwykle na początku sezonu są rewelacyjni i wypracowują sporą przewagę w lidze, a potem wiosną, w w kluczowym momencie sezonu, dopada ich zmęczenie.
2019.02.10, godz. 22:35, Mongi2004
Rkarezma
Porządny rozbieg i sciana.
2019.02.10, godz. 22:35, CHWDFCB
A gryzoń zagrywa celowo i nic :))
2019.02.10, godz. 22:34, CHWDFCB
Koleś biegnie tyłem i ręka hahaha dobre :) Lusterka ma zamontowane czy jak?
2019.02.10, godz. 22:33, rkarezma
Jaja z sedziowaniem
3 czerwone powinny być dla Bilbao, a jest zero
2019.02.10, godz. 22:33, CHWDFCB
O widzę że sędzia już pomaga :)
2019.02.10, godz. 22:31, rkarezma
Chwd....
Grają teraz fatalnie, ale oni chyba zawsze w lutym maja kryzys formy, taki cykl
2019.02.10, godz. 22:31, CHWDFCB
Gdyby nie TS to by już 2:0 przegrywali.
2019.02.10, godz. 22:31, Mongi2004
W Barcelonie jest Ter Stegen, a w Realu Keylor. W LM jak będzie bronił Courtois to leżymy i Kwiczymy. Przy głównych pilkach Courtois jest świetny, ale gdy już bliżej ziemi, to jest tragedia. Co chwila jakiś tunel w wpada.
2019.02.10, godz. 22:30, CHWDFCB
Pierwszy raz oglądam mecz Barçy i nie wiem jakim cudem oni są pierwsi, no chyba że teraz grają gorzej niż wcześniej ale z tego co wiem to forma chyba powinna iść w górę w tej części sezonu.
2019.02.10, godz. 22:28, dezertx
Ter stegen jak Keylor tylko lepiej grający nogami
2019.02.10, godz. 22:26, 00pawel00
Ter Stegen chyba obecnie najlepszy bramkarz w La Liga jak nie w ogóle ze wszystkich lig , ratuje tylek Barçy która nic nie gra
2019.02.10, godz. 22:25, rkarezma
Sędzia to man of the match. Pozwala na wszystko
2019.02.10, godz. 22:25, ptych
Jezeli bramkarz Barçy jest MVP to wiedz, ze cos sie dzieje
2019.02.10, godz. 22:24, dexterro
Williams co zj**ał, no to tylko czekać na Messiego w doliczonym
2019.02.10, godz. 22:20, yogo
LM to mordercze rozgrywki. Chcesz wygrać to nie możesz sobie pozwolić na nawet jeden słaby mecz.
Widziałem parę meczów city w tym sezonie i obrona szwankuje. Jak drużyny podchodzimy pressingiem to i city się gubilo.
2019.02.10, godz. 22:19, didek_st
Dla mnie Iniaki MAN of THE MECH narazie :)
2019.02.10, godz. 22:19, didek_st
Sensdacja ??
Naprawde dobrze w 2 połowie wyglada Atletic w obronie :)
2019.02.10, godz. 22:14, e_santiago_b
*zgadzam się
2019.02.10, godz. 22:14, e_santiago_b
marfel
Zgadzam. Dla mnie na ten moment największy faworyt do zdobycia LM.
2019.02.10, godz. 22:12, Peter_990
Moim zdaniem to najlepszy sezon Sergio w karierze.
W obronie pewny jak w najlepszych momentach kariery, a statystyki z przodu mówią same za siebie... No i bez czerwa ;d
2019.02.10, godz. 22:04, jordus100
<>
2019.02.10, godz. 22:02, Karager
1,5 roku i Piątek ląduje w Realu, róbcie screeny.
2019.02.10, godz. 22:02, El Testosteron
Ale Piątek wturlał farfocla xD Fart
2019.02.10, godz. 21:55, Dassanar
Barça nic specjalnego nie pokazuje, ale przy zdającym się słabnąć z minuty na minutę Atheticu gol dla nich wydaje się być kwestią czasu. Jak Baskowie urwą punkt to chyba będzie cud.
2019.02.10, godz. 21:53, didek_st
Noi 2 połowe przyciskają zobaczymy teraz na co ich stać w ogóle
2019.02.10, godz. 21:34, didek_st
Zaczeli grać ostatnie 10 minut widać taki plan mierli że lekko łatwo i przyjemnie. Atletic dzisiaj bardzo słabo wygląda (myślę o wcześniejszych sezonach) W tej obronie często spóźnieni niepoukładani. Sukces to że nie sdtracili w głupi sposób bramki. Dobrze zagrał u nich Bramkarz Garcia I Iniaki. W Barcelonie wszyscy słabo poza Messim Ter Stegenem i Suárezem.
2019.02.10, godz. 21:32, yogo
Psg to będzie miało problem z mu który zaczął grać. A tu brak neymara i być może cavani wypadł.
2019.02.10, godz. 21:27, didek_st
Jak Bilbao nie wykoprzystuje TYLU sytuacji i TAKICH sytuacji to wygrać z barceloną nie powinni. No nic koniec 1 połowy za chwile.
2019.02.10, godz. 21:27, RMadridEver
Barsa ma w swoich szeregach jednego z najlepszych piłkarzy świata, który za sekundę może odwrócić losy meczu.
Cały czas mam w pamięci jak na początku sezonu deklarowali ze w tym roku postarają się wygrać wszystko z naciskiem na LM wiec ja bym ich naprawdę nie lekceważyła jeśli chodzi o ten puchar a nawet myśle ze przy odrobinie szczęścia mogę wygrać, także nie ma co patrzeć na mich . Oczywiście mam nadzieje ze Real w tym roku zdobędzie jakiś puchar ale teraz liczą się tylko kolejne mecze ! HM♥️
2019.02.10, godz. 21:26, didek_st
Bilbao wyglada coraz gorzej. Remis to by było coś ale dziwi mnie że Barça tak lekko podchodzi do meczu jakoś tak nonszalandzko troche jak my w tamtym sezonie LM.
2019.02.10, godz. 21:24, didek_st
Teraz przyspieszyli ciekawe czy cos strzela ...
2019.02.10, godz. 21:23, didek_st
RM003

Racja ! dzieki :)
2019.02.10, godz. 21:22, didek_st
Ta 1 połowa wygląda troch ejak z nami Barça ma problem przez połowe przejść. Mam nadzieje że 2 połowa będzie równie słaba w wykonaniu Barcelony. Choc wyglądają że mogą przyspieszyć nawet parokrotnie. Jak im wynik zacznie uciekać to pewnie przyspiesza... Narazie mecz otwarty z wskazaniem na Barce nawet wielkim.
2019.02.10, godz. 21:21, RM003
didek_st
1. To był sezon 2006/07
2. W ostatnim meczu Real wygrał z Mallorca 3-1, a nie 3-2
2019.02.10, godz. 21:19, didek_st
Dobry znak Iniaki WIlliams dobrze wygląda. Mam nadzieje że barca nie wejdzie w mecz narazie nie potrafi.
2019.02.10, godz. 21:17, dupazbita
Barça puchnie na wiosnę, tam to mają wyczucie czasu. Ternera mają słabego i nikt mnie nie przekona po tym co widzę w tym sezonie że jest inaczej a manita to babol Realu a nie kunszt Barçy. Oni nie są faworytem do LM jak Messi nie jest w top formie.
2019.02.10, godz. 21:14, didek_st
Na moje jeśli Braca nie strzeli to straci bramke jak strzeli to ułoży sobie mecz. Atletic raczej nie odrobi ale może powalczyć to widac
2019.02.10, godz. 21:11, didek_st
Już widać że dzisiaj Barça może mieć problem dopóki nie strzelą bramki. Bramka dla Atleticu wisi w powietrzu.
2019.02.10, godz. 21:03, Yerlod
Piękna parada Ter Stegena
2019.02.10, godz. 20:34, didek_st
dupazbita

Pokazali charakter. Trzeba grać do końca.
2019.02.10, godz. 20:30, didek_st
Yerlod

Z tym sezonem to trochę przesadziłeś ja tam widze 2 miejsce w Lidze kiedy dokładnie Rok temu już w STYCZNIU było wiadomo że Lige wygra City. Oczywiście piłka idzie do przodu i coś się zmienia ale czy to już ten czas kiedy City zdominuje LM szczególnie że będą musieli się mierzyć z wieloma różnie ustawionymi zespołami i pod względem taktycznym i mentalnym. Dochodzi liga TU trzeba walczyć dochodzi głupota Guardioli z żyłowaniem zawodników i dochodzi puchar jeśli jeszcze są bo chyba mając 2 składy jak niektóry 1 to powinni .... Więc naprawdę to nie jest pstryk. To my Juve czy Bayern PSG możemy się skupić na LM w 95% a oni nie.
2019.02.10, godz. 20:23, dupazbita
Sevilla jak remis ugrała i to w 10
2019.02.10, godz. 20:16, didek_st
Yerlod

Można odnieść takie wrażenie. I spoko się z tobą kłuci nawet chciałbym ci przyznać racje. Bo City dzisiaj wygląda MEGA. Ale to jest dzisiaj. Forme trzeba mieć od Marca w wypadku Realu czy Barcelony teraz najważniejszy dla nas będzie rewanż z Barçą u siebie bo ten mecz zadecydyje o PK potem można zredukować na 2/3 bieg. ćwierćfinały LM sporo pokażą a Real Juve Barça czy Bayern to zespoły z NAJWIĘKSZYM doświadczeniem jak wygrywać LM w ostatnich latach z wskazaniem na REAL.
2019.02.10, godz. 20:12, didek_st
creativeopinion

Chyba mało meczów obejrzałeś. Przypomnę ci sezon 2007/8 kiedy to Real Capello z wtedy Świetnym Van Nisterroyem i Gutim, Higuainem strzelającym w 89 ? minucie meczu ostatniej kolejki bramkę na 3:2 i dającą Lige ? To był moim zdaniem jeden z najpiękniejszych pogoni w historii piłki nożnej jeśli chodzi o Lige.
2019.02.10, godz. 20:10, Yerlod
didek_st
Ten sezon to najlepszy okres od dawna dla City, czy PSG w LM. Zarówno Real, Barça jak i Bayern w tym sezonie są wyraźnie słabsze. Jedynie chyba Juve jest mocniejsze z tych wielkich klubów poza PSG/anglikami
2019.02.10, godz. 20:08, didek_st
RÓŻNICA pomiędzy zespołami z PL a LA Liga ?
Że zespoły w PL wierzą w swoją jakość zespoły z La Liga wiedzą o swojej jakości. Już wyjaśniam. Np. taki Totek czy Everton czy nawet Bourmouth wydaje Sporo naprawde sporo na naprawdę dobrych graczy. Kiedy mają dobry dzień to potrafią stworzyć problemy naprawdę dobrym markom typu Liverpool City czy United ,Chelsdea itd. Często grają odważnie o 3 pkt. raczej nie ma kalkulacji że punkcik sie przyda. W La Lidze kiedy przychodzi mecz z Reale czy Barçą to nawet Atlético czieszy się z Remisu (to jedyny zespół który zbliżony jest jakością) pozostali grają tak żeby urwać choć punkt. No dobrze potrafią grać odważnie ale kiedy przychodzi koniec meczu to wszyscy grają na czas BO JEST REMIS. Wiedzą że z Realem czy Barçą remis to jak zwycięstwo. To z resztą słowa Simeone były.
2019.02.10, godz. 20:03, RMadridEver
creativeopinion
Albo jesteś najbardziej pesymistycznym kibicem Realu świata albo ukrytym fanatykiem Barcelony bo inaczej nie da się tego napisać
2019.02.10, godz. 19:59, didek_st
marfel

Ciężko nie docenić takiego ataku. Są w gazie i po takiej demolce oga być uważani za bardzo silną drużynę. Ataki były przeprowadzane szybko i skłądnie mają zawodników którzy potrafią świetnie pograć piłką. Choć w powietrzu to ten atak wygląda umówmy się SŁABIUTKO. Aquerro kiedy gra zawsze jest groźny sterling fajnie kiwa sane też ma dryg ale gdzie im do 3 z barcy czy PSG ??!! Suárez Coutinho i Messi ? Cavani Neymar I Mbape ??!! Czy Liverpool Mane Salah i Firminio ?? jest sporo świetnmych ataków. Napiszę to co przed chwilą JAK CO ROKU swietnmie wyglądają JAK CO ROKU zajdą wysoko i z wysokiego progu się skulają pod nogi Gigantów.
2019.02.10, godz. 19:55, barty84
@creativeopinion
Ale jesteś monotematyczny chłopie. Coś ostatnio Ci się sprawdza w tych przepowiedniach.
Btw, można nie trawic Pepa, ale Sarri to buc co się zowie.
2019.02.10, godz. 19:54, Yerlod
creativeopinion
Mecz z Bilbao nie ma zbyt wielkiego znaczenia. Przeciwnik jak każdy inny. My nie mamy szans, bo mamy gorszy bilans meczów bezpośrednich, a jeszcze w najbliższym czasie musimy wygrać oba mecze z Barçą. Ale fajnie i tak, że powoli Real się budzi.
2019.02.10, godz. 19:50, creativeopinion
Jezeli Barça dzis pokona Athletic jest po zawodach a mysle ze pokona z palcem w dupie. Real przespal caly sezon i mecz z Atlético nic nie zmienia.
2019.02.10, godz. 19:46, redondo05
Chelsea jest na zakręcie
Kilku chłopaków myśli o odejściu
Najłatwiej zwalić na trenera .... ale sprawa jest zdecydowanie bardziej skomplikowana
2019.02.10, godz. 19:37, lukaszw85
Po meczu City z Chelsea to Sarri powienien sam sie zwolnic, bo wstyd jakich malo, ten koles to sie nadaje do tarcia chrzanu a nie prowadzenia drużyny ktora od paru lat walczy o lige angielską
2019.02.10, godz. 19:36, redondo05
City mocne na swoim podwórku ( Chelsea jest w totalnej rozsypce .... Kovačic wszedł .... i zagrał słabiutko )
Na LM są zdecydowanie za słabi
2019.02.10, godz. 19:36, rkarezma
KAPITAN
2019.02.10, godz. 19:32, marfel
didek_st
Ja wiem że można w nieskończoność pisać że City i tak spuchnie w LM ale popatrzymy obiektywnie. Co roku się wzmacniają, za rezerwowych robią tacy zawodnicy jak Jesus, Mahrez, Bernardo czy teraz Otamendi, inni ich zawodnicy się rozwijają ( Sterling, Sane), inni to gwiazdy już światowego formatu( Aguero, De Bruyne, D. Silva). Na pewno mają podstawy do tego by zajść bardzo wysoko. Mają też wypracowany styl gry.
Ja na pewno nie napiszę że nic nie osiągną bo z taką siłą ofensywną gdzie strzelają bardzo dużo goli i cieszą się grą można zajść na sam szczyt.
I podtrzymuję to że oni mają całościowo najmocniejszą ofensywę ze wszystkich najlepszych zespołów.
Nie przepadam za klubami gdzie kasę pompują szejkowie ale potrafię docenić to że w City zbudowano bardzo mocną ekipę. Tyle.
2019.02.10, godz. 19:32, redondo05
W Barcelonie rządzi Messi u nas Ramos
Nie do końca mi sie to podoba ( te castingi na trenera czy
Ale widać takie czasy
2019.02.10, godz. 19:31, didek_st
Ale na co dzień PL naprawdę jest świetna dla oka. Tam czuć walkę i rywalizację WIELU drużyn. A jakiś kryzys w jednym zespole oznacza spadek nie jak w przypadku Realu o 2 miejsca ale o miejsc nawet i 4.
2019.02.10, godz. 19:29, didek_st
Jak dla mnie Liga angielska jest trochę bardziej ekscytująca. Tutaj naprawdę gra się Real i Barcelona kontra reszta. Punkty gubi sie tylko na nielicznych boiskach. Są wyjątki z których się śmie cały świat np porażka z Betisem czy innym paściem. Na końcu i tak wygrywa Barcelona bo po prostu są stworzeni do tej ligi i tyle. Atlético jest tylko jakimś tam aspektem nie sądzę żeby byli w stanie wejść na wyższy poziom niż Real i Barça. W PL wszystko się zmienia co sezon. Niesamowite zmiany kadrowe i poza tym niesamowite pieniądze. Sędziowie jacyś bardziej ogarnięci że człowiek może się na meczu skupić a tutaj NIE MA meczów gdzie sędzia mnie nie zdenerwuje i oczywiście stracę z 10 minut na narzekanie bo inaczej nie potrafię. W La Liga są mecze ze SZCZEGÓLNYM smaczkiem pojedynki z ALtetico Valencią i Sevilla. Pewnie coś jak Derby Anglii. I DERBY EUROPY REAL BARCA z tym nic się równać nie może jeśli chodzi o rozgrywki ligowe.
2019.02.10, godz. 19:16, Yerlod
City ma teraz genialną kadrę. Razem z Barceloną najlepsze na świecie. City wygrało 3 razy ligę w ciągu ostatnich 7 sezonów i teraz też są faworytem. Są po prostu najlepsi z tamtej ligi, a to i tak zwykle im nie starcza na LM.
2019.02.10, godz. 19:15, pyjter1902
I ta cieszynka 😁😂 nieźle strollował Griezmanna.
2019.02.10, godz. 19:15, zsasz1991
Do poprzednikow gadajacych bzdury. Liga angielska nie ma podjazdu do Hiszpanii. Wystarczy spojrzec na takiego coutinho m tutaj nie zejdzie se do środka i nie huknie w długi. Obrona zawsze trzyma linie I blokuje boki. Tam w Anglii jest MASA przestrzeni. Opakowanie to nie wszystko. Taktycznie Hiszpanie miazdza od jakichs 10 lat. Co z tego że jest mniej medialną. Co sezon europejskie puchary pokazuja wszystko. La liga jest bezdyskusyjnie najsilniejsza.
2019.02.10, godz. 19:09, dupazbita
Śmiszne to było jak Sarri nie podał ręki po meczu a taki cwaniaczek na konferencjach. Zawsze ktoś pisze w komentarzach że Sollari czy inny trener zanudza ale klasę ma.
2019.02.10, godz. 19:09, El Testosteron
W Premier League gra się szybko i dominuje taktyka "laga do przodu i biegniemy", dlatego ta liga jest najbardziej atrakcyjna dla przeciętnego widza. Przeciętny widz nie lubi szachów tylko lubi gdy dużo się dzieje
2019.02.10, godz. 19:09, Jezus 1
Nie mowcie ze obejrzeliscie choc jeden mecz atletiko czy sevilii nie mowie ze z nami. A mecze Liverpoolu czy city czy chelsea obejrzeliscie zapewne choc raz. Wniosek liga angielska zapewnia aiecej emocji. Choc trzeba to przyznac ze dwie najlepsze druzyny europy graja w lidze hiszpanskiej. Real i barcelona.......subiektywne zdanie Jezusa
2019.02.10, godz. 19:08, didek_st
marfel

Oni od kąd przyszli szejkowie co sezon wyglądają w ten sposób ale iedy przychodzi LM zawsze kiedy trafiają na któregoś z gigantów oni ich wyjaśniają. A więc jestem spokojny o nasz atak na który tak bardzo jesteś łaskaw pomniejszać. PSG w tamtym sezonie też było potworem a mimo wszystko ich także wyjaśniliśmy. Mimo wszystko zespoły prowadzone przez Pepa błazna Guardiolę zawsze grały ciekawy ofensywny futbol . Wole już nie pisać ile to tych wszystkich gigantów wyjaśniliśmy z Zidane`em i Ronaldo na czele bo jeszcze jacyś kibice innych klubów całkowicie nas znienawidzą. Teraz w spotkaniach z Barçą i Atlético Real nie był faworytem ale prawda jest taka że kiedy zawodnicy wchodzą na poziom pucharowy to zaczyna to wyglądać jak walka z Boga kontra Herosi.
2019.02.10, godz. 19:05, Deg
Jezus 1
" liga angielsa( pieniadze.pilkarze.emocje.itd...). przewyzsza lige hiszpanska"
Pieniądze i piłkarze to się zgodzę, ale emocje?! To pojęcie tak względne, że jakiekolwiek porównania mijają się z celem. Zresztą jaki to wyznacznik dominacji?
Ja powiem, że La Liga przewyższa POZIOMEM GRY Premier Ligue i dla mnie to jest wyznacznik dominacji ;)
2019.02.10, godz. 19:04, El Testosteron
Ciekawe kiedy wiadomość o zwolnieniu Sarriego? :-D
2019.02.10, godz. 19:01, wikkii1
Jezus 1
Świetnie to ująłeś i to co napisałeś jest prawdą
2019.02.10, godz. 19:00, RMadridEver
Wiecie czy jest może dziś powtórka wczorajszych derbów ??
2019.02.10, godz. 18:52, El Testosteron
Myślę że Piątek coś dzisiaj strzeli zwłaszcza że Milan gra z ogórami. Chociaż nie wiem czyw takim meczu wogóle Piątek będzie grał od pierwszej minuty
2019.02.10, godz. 18:51, Jezus 1
Ale trzeba przyznac liga angielska dominujje nad liga hiszpanska. LM nic do tego nie ma. Ok jestesmy w niej Mistzrami. Ale liga angielsa( pieniadze.pilkarze.emocje.itd...). przewyzsza lige hiszpanska choc to dwie najlepsze ligi swiata. Dodalbym do nich Serie A.
2019.02.10, godz. 18:51, e_santiago_b
Sarri to chyba obecnie najbardziej przereklamowany trener.
2019.02.10, godz. 18:51, marfel
City wdeptało Chelsea w ziemię. Guardiola ma ofensywnego potwora. Żadna drużyna ma świecie nie ma takiej siły ognia jak City, ani my, ani Barça. Aguero, Jesus, Sterling,Sane, Bernardo, Mahrez, De Bruyne, Silva- jest w czym wybierać. Wszyscy ich ofensywni gracze mają wielką jakość, wszyscy super technikę, wszyscy potrafią grać zarówno indywidualnie jak i zespołowo.
Defensywa jest jeszcze do poprawy ale po przyjściu Laporte jest lepiej. Ja ich widzę w gronie faworytów do wygrania LM.
Wielka kasa na transfery robi swoje, z roku na rok się polepszają. Jako klubu ich nie lubię ale Guardiola ma łeb na karku i zbudował naprawdę mocny zespół.
2019.02.10, godz. 18:38, Zielonykolo
MC jedzie w PL ale LM wyjaśni Pepa i jego MC ta liga jest tak pompowana a w całe nie jest taka super.

Hazard ostatnia szansa na zmianę otoczenie i wygranie czegoś wielkiego.

Co do nas wczoraj super mecz cieszą takie wygrane tylko tak dalej a z takim podejściem i taką grą możemy wygrać wszystko jeśli będzie też odrobina szczęścia.
2019.02.10, godz. 18:38, Jezus 1
Jak myslicie Piatek cos dzis strzeli?
2019.02.10, godz. 18:32, MrKrzysiek97
Żal patrzeć jak gra moja Chelsea w tym meczu.
2019.02.10, godz. 18:31, MrKrzysiek97
Obrońca kompletny.
2019.02.10, godz. 18:21, Dassanar
A ja się śmiałem z Arsenalu, jak niedawno mieli problemy z oddaniem strzału na bramkę Edersona. A te patałachy w niebieskich koszulkach nie potrafią dłużej pograć na połowie przeciwnika xD
2019.02.10, godz. 18:18, CHWDFCB
Chelsea to gra jak Real w pierwszej połowie sezonu :)
2019.02.10, godz. 18:17, Dassanar
Chelsea to niech się pilnuje, bo z taką grą to nawet Malmo może sobie trochę pograć :D
2019.02.10, godz. 18:15, CHWDFCB
City niby dobre ale Liga Mistrzów znowu ich zweryfikuje :)
2019.02.10, godz. 18:14, dexterro
didek_st
Przecież Hazard ze swojej strony robi, co może, żeby trafić do Realu. Od dawna nie przedłuża umowy, która leży na stole i już nie raz jasno deklarował swoją wolę. Rzeczywiście mógłby sobie darować te szopki w stylu fortnajta, ale jeśli do nas nie trafi, to tylko dlatego, że Pérez go oleje.
2019.02.10, godz. 18:13, CHWDFCB
To ostatnia szansa dla Hazarda żeby przejść do Realu.
Jeśli nie przejdzie w tym okienku to już nigdy.

2019.02.10, godz. 17:51, didek_st
City już od 30 minuty gra sobie trening nawet biegac im sie nie chce już bo po co tego wyniku nie da sie już zmienić.
Po 18 minutach mają po meczu. Jak Hazard dalej chce sie kopać p[o czole to niech dalej gra w tej Chelsea. Co ciekawe jeśli Chelsea przegra wyżej niż 4:0 to będzie ich najwyższa porażka od wielu wielu lat. Ostatnia to 4:0 z czereśniami. To nadal klasowa drużyna według mnie lecz City dzisiaj zbyt szsybkie jak na Chelsea.
2019.02.10, godz. 17:49, RMadridEver
Jeśli to prawda i w następnym sezonie koszulki domowe będą ze złotymi elementami , nazwisko tego pana idelanie się wkomponuje ♥️💪
2019.02.10, godz. 17:46, Qbens
Capi ❤️ za nim można w ogień skoczyć 🔥
2019.02.10, godz. 17:43, 1ronaldo777
Higuain na tle Chelsea wygląda jak starszy kolega grający z dzieciakami, straszna jest przepaść między nim a resztą. Ta liga jest naprawdę bardzo przereklamowana, i nie jest wyznacznikiem kompletnie niczego.
2019.02.10, godz. 17:41, Calv
Akurat na chwilę obecną Hazard gra najlepiej w Chelsea xD

Ale Barkley, Kepa i obrona, to tragedia
2019.02.10, godz. 17:39, okarexPL
Ramos mógłby grać na dziewiątce :D
2019.02.10, godz. 17:29, footballplayer
Guardiola rządzi i dzieli w lidze angielskiej.

Hazard i koledzy w formie. 0:4 :D
2019.02.10, godz. 17:27, lint
Niech Chelsea się nie dostanie do LM. Hazard będzie tańszy :)
2019.02.10, godz. 17:25, dupazbita
Ale gwałt na Chelsea
2019.02.10, godz. 17:05, iPhone4S
Dałoby radę zrobić newsa o tym ile Ramos strzelił bramek dla Realu przez całą karierę dla tego klubu ? I ile rozegrał meczy ?
Z góry dzięki !
2019.02.10, godz. 16:44, kaluski
O, widzę, że kończą się żałośnie głupie teksty o tym, że nie powinien strzelać karnych...
2019.02.10, godz. 15:58, fanatyk lbl
KamilCialowicz
Mimo, że ogólnie to mam zastrzeżenia do Ramosa jako obrońcy, ale staram się go nie krytykować mając w pamięci te jego spektakularne gole z LM. Jako kapitan Ramos jest świetny. Znakomity motywator, fighter. Przydałby się mu ktoś do pomocy, jak Pepe kiedyś.
2019.02.10, godz. 15:56, Katherine13
I to się nazywa Kapitan :D
2019.02.10, godz. 15:51, McLovin
Nie znoszę określenia "Pozbawiony układu nerwowego". Układ nerwowy nie ma nic wspólnego ze spokojem, czy emocjami. Człowiek bez układu nerwowego nie byłby się w stanie poruszać, a Ramos zdecydowanie wie jak to robić, dzięki czemu między innymi możemy się cieszyć z ostatnich tytułów mistrza Europy ;P
2019.02.10, godz. 15:46, fanatyk lbl
Sergio wczoraj swa cieszynką po golu zrobił mi dzień. Gareth też. W końcu Real odpowiada pięknym za nadobne :)))
2019.02.10, godz. 15:33, KamilCialowicz
W sierpniu minie 14 lat odkąd Ramos do nas przyszedł z Sevilli. 14 lat, a ja pamiętam jak oglądałem go w tych pierwszych sezonach na boku obrony.
Oby nam liderował jak najdłużej!
2019.02.10, godz. 15:08, Ronaldovva
Zawsze jest lekki stresik jak podchodzi do karnych, ale jak widać nieuzasadniony. Trochę brakuje trafień po rożnych, ale wczoraj widzieliśmy idealnie jak bardzo jego obecność przy rożnych pomaga reszcie drużyny.
2019.02.10, godz. 15:05, raul1976
Akurat postać Jana Oblaka to przy karnych chyba na nikim już nie robi wrażenia - ten gość chyba w życiu karnego nie obronił.
2019.02.10, godz. 15:03, Kacper2302
vamoReal nie mowimy o tym glosno, cichutko xd
2019.02.10, godz. 15:03, VAMOSREAL12
Napiszecie coś o stu golach Garetha?
2019.02.10, godz. 14:59, Kacper2302
blablablabla perez posmarowal to strzela blabalbalbal #typowybordo
2019.02.10, godz. 14:55, Tolek420
Ramos starzeje się jak wino :D.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama