REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2019.01.17, godz. 17:15, Mateo / skysports.com

„Hazard odrzucił dwie oferty przedłużenia umowy, czeka na Real Madryt”

Fot. Getty Images

Kristof Terreur, belgijski dziennikarz sportowy, wziął udział w podcaście Transfer Talk. Tematem rozmowy był Eden Hazard i jego piłkarska przyszłość. „Eden odrzucił do tej pory dwie oferty przedłużenia kontraktu i mówi, że teraz nie chce nic podpisywać. To oznacza, że czeka na coś, a tym czymś może być tylko jedno – Real Madryt”, powiedział. Do tego zapewnił, że Królewscy nie zrezygnowali z pozyskania atakującego The Blues. „Real Madryt ciągle się nim interesuje, z tego co ja wiem, ale jeszcze czeka z wykonaniem ruchu. Nie mają osobistego porozumienia z zawodnikiem, nie mają porozumienia z Chelsea i nawet nie wykonali jeszcze telefonu, co zrobili latem”, dodał.

Blancos mieli latem skontaktować się z Chelsea i pytać o sytuację Hazarda. „Kiedy zadzwonili latem, Marina Granovskaia powiedziała, że Eden nie jest na sprzedaż i Real Madryt to uszanował. Jednak oni mogą wrócić, ponieważ muszą wzmocnić swój skład po sezonie, a łatwiej jest pozyskiwać zawodników, którym został jeden rok kontraktu”. Terreur jest przekonany, że Hazard nie bierze pod uwagę innych klubów. „Dla niego sprawa jest prosta – albo zostanie w Chelsea, albo odejdzie do Realu Madryt. Nie myśli o PSG. Oni próbowali badać sytuację, ale zawsze otrzymywali tę samą odpowiedź, że Eden grał już w Ligue 1 i, jeśli zdecyduje się na powrót, mógłby grać tylko w Lille”.

Hazard na razie nie przedłużył kontraktu z Chelsea, ale nie będzie rozpaczał, jeśli ostatecznie nie dojdzie do przenosin do Madrytu. „On jest obecnie szczęśliwy w Londynie, jego dzieci są szczęśliwe w Londynie, jego żona jest szczęśliwa w Londynie. Jeśli jego marzenie o transferze do Realu Madryt się nie spełni, zostanie w Chelsea i podpisze życiowy kontrakt. Myślę jednak, że będzie naciskał na transfer, ale wszystko zależy teraz od Realu Madryt”, zakończył Terreur.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2019

Komentarze

2019.01.18, godz. 14:38, Kubicić
Wojtekxe
Oczywiście, że wysokie ceny na rynku transferowym to główny powód, mamy do czynienia z inflacja w świecie piłkarskim. Nawet tak wielki klub jakim jest Real Madryt nie ma szansy żeby bez zawahania wyłożyć na stół 222 mln na jednego piłkarza.
Wcześniej za 200 mln dostaliśmy wielu znakomitych piłkarzy takich jak Ronaldo, Kaka.
Powtórzę się, jedyną opcją by mieć w szeregach więcej niż jedno, duże nazwisko to polowanie na takie promocje jak Hazard czy Eriksen, jeśli dalej tego nie rozumiesz to najwidoczniej nie ma sensu nasza dalsza dyskusja.
2019.01.18, godz. 12:42, Nazario9
2019.01.17, godz. 20:34, Wojtekxe
kupujemy drogo a sprzedajemy tanio?
Morata-rekord ligi angielskiej , Di Maria też na +, to samo Ozil i Khedira, Kroos kupiony za ''czapkę śliwek'' patrząc na dzisiejsze realia, plus transfery Carvajala,Isco, Asensio.
Chyba wydaję Ci się ,że transfer to taka prosta sprawa a konkurencja na rynku jak i w zespole ( popatrz Kovačica, Isco który będzie grał w każdym innym zespole więcej niż u nas) i obecne chore ceny to druga sprawa. Jakie zmiany byś przeprowadził przed sezonem ( tylko nie pisz ,że nie sprzedałbyś Ronaldo) ,teraz czy po sezonie ? jaką dasz gwarancję ,że np. kupiłbyś Mbappé,Dybale czy kogokolwiek i by wypaliło? Galácticos? to nie takie proste..
2019.01.18, godz. 10:34, Wojtekxe
Kubicić
Zanim zaczniesz zadawać mi pytania, odpowiedz na to, jak Pérez wraz zarządem nie przewidzieli nadchodzącej katastrofy. I nie pisz mi tutaj o wysokich cenach, przeplacaniu i wypaleniu po MŚ, bo to słabe argumenty w przypadku Realu Madryt. Nigdy nie oszczedzalismy nana transferach, zarówno tych tu i teraz, jak i perspektywistyczmych, co niby się zmieniło? W zasadzie nic. Mieli prawie rok czasu na to, żeby przygotować sobie transfery, a tego nie zrobili. Na świecie są inni zawodnicy, niż od lat te same nazwiska - sory, ale inne kluby jakos potrafią i nieźle na tym wychodzą.

Nie odniosles się do niczego, co wytknalem Pérezowi i zarządowi, więc najpierw Ty podejmij dyskusje albo żegnam.
2019.01.18, godz. 07:01, modzelewskiartur47
Niech przedłuży i tak go grubas nie kupi
2019.01.18, godz. 01:59, dexterro
Kubicić
"być może on i cały sztab już wcześniej zaplanowali przebudowę całej drużyny i ewentualne transfery w postaci Hazarda, Eriksena, Icardiego/Dybali, którym niedługo kończą się kontrakty było zaplanowane. W to lato istnieje wysokie prawdopodobieństwo pozyskać w/w zawodników w naprawdę niskie jak na te czasy cenie"

Też tak to widzę, a przynajmniej chciałbym :D jedyne sensowne wytłumaczenie naszej bierności zeszłego lata
2019.01.18, godz. 01:21, DyrekOd1986
Niech bedzie szczesliwy w Londynie
2019.01.18, godz. 01:08, Filip777
ja bym wolał Matriala z Manchesteru któremu kończy się kontrakt w czerwcu. I Hazarda albo Eriksena za rok darmo ;p
Środek obrony przydałoby się wzmocnić i dać jakiegoś sensownego rywala dla Marcelo. Pozbyć się Isco I Bale. No i oczywiście powrót Kovačic'a. Mam nadzieje że odpali po tym sezonie
2019.01.18, godz. 00:05, raul_endymion
Jaki Hazard, Pérez go nie kupi,bo kupił na tą pozycję Vinicusa, a Hazard ma 28, więc nie ma o czym strzępić języka.
Trener jest potrzebny, bo wczoraj to k....wa oni sobie robili co chcieli na boisku, Marcelo biegał gie popadnie, chaos totalny, brak składu i zgrania, Solari nie nadaje się na trenera Realu Madryt.Do tego wystawia Isco na środku ataku, no litości, on ma z główki strzelać po dośrodkowaniach Marcelo? Chyba na szczudłach.
Nagle nikt nie umie grać w piłkę, cała kadra ma kryzys czy Solari nie potrafi - proste.
2019.01.17, godz. 22:55, Chudy8
Oby ! Trzymam kciuki Eden
2019.01.17, godz. 22:50, Kubicić
Wojtekxe
Powiedz mi w takim razie, jakie ruchy transferowe Real powinien poczynić w poprzednim okienku transferowym by to nie wyglądało na katastrofę. Najlepiej jakbyś od razu podawał szacunkowe sumy.
Moim zdaniem to było dobre rozwiązanie ze strony Péreza, że rok temu nie kupiliśmy Hazarda, przez/dzięki MŚ jego wartość bardzo skoczyła i wydalibyśmy większą część budżetu na jednego piłkarza w wieku 27 lat.
Przychylam się do słów Borovvik i też twierdzę, że Pérez jest na tyle mądrą osobą, że myśli dalekosiężnie, być może on i cały sztab już wcześniej zaplanowali przebudowę całej drużyny i ewentualne transfery w postaci Hazarda, Eriksena, Icardiego/Dybali, którym niedługo kończą się kontrakty było zaplanowane. W to lato istnieje wysokie prawdopodobieństwo pozyskać w/w zawodników w naprawdę niskie jak na te czasy cenie. Z całą pewnością nie mogli przewidzieć tylu kontuzji oraz tak słabej dyspozycji po MŚ przez którą jesteśmy gdzie jesteśmy.
2019.01.17, godz. 22:20, Mazi95
Swayze24 a to co, znowu Pérez ma kupować młodzików? trochę doświadczenia się przyda tej druzynie.
2019.01.17, godz. 22:07, Edward
Jak to się mówi "Pérez musisz"! :)
2019.01.17, godz. 21:46, Swayze94
Nie za stary na Real? 28 lat, za 2 lata zacznie tracic na szybkosci I wtedy bedzie lipa. Wystarczy spojrzec na CR7. Wiadomo, Crisu jest wybitny wiec sobie jakos z tym poradzil. Z Hazardem watpie, ze stanie sie goleadorem jak zacznie tracic swoje najlepsze cechy
2019.01.17, godz. 21:46, maly luki
Jak dalej tak nasz zarząd bd pracował to o Hazardzie i innych wielkich transferach bd mogli zapomnieć. Bo kto bd chciał grać w LE? A tym stylem to niestety ale nie zakwalifikujemy się do LM i szczerze ale niestety przydał by się nam taki zimny prysznic, może wtedy Pérez wziął by się do pracy i zamiast sprzedawać kogoś by kupił. Na ten zespół nie można patrzyć, ich gra jest żałosna, Bale to totalna porażka, gościa bym zezłomował, a ze względu na Brexit wwalił bym go już teraz. Benzema to już temat zamknięty, o nim nie ma co już mówić bo wszystko zostało powiedziane. Teraz zapowiada się znów 10 lat posuchy, oby na odpadaniu w fazie pucharowej LM niż braku awansu do samej lm.
2019.01.17, godz. 21:33, Calv
Kupujemy dużo młodych szrotow za niemałą kase, a nie wiadomo czy wypala.
Vinícius aktualnie daje rade, ale Pérez ma chyba jakiś kompleks Barcelony która kupiła Neymara i w pewnym okresie był graczem top 3 na świecie. Teraz Pérez z każdego brazola chce zrobić Neymara
2019.01.17, godz. 21:31, Calv
Zauważyliście, że ludzie im starsi tym są większymi sknerami? Z Pérezem jest podobnie, to już nie ten sam człowiek co w 2009 roku. Trochę mi przypomina wypalenie jak u Mourinho.
2019.01.17, godz. 21:23, pyjter1902
I się nie doczeka. Niestety
2019.01.17, godz. 20:34, Wojtekxe
I nie tłumaczcie Péreza wspaniałą i oszczędną polityką transferową, bo to totalna głupota. Tak jak napisałem wcześniej, naszych zawodników sprzedajemy bardzo tanio, a w zamian dostajemy dużo młodych talentów i to wcale nie tak tanio. Inwestycje mają to do siebie, że są ryzykowne i jest szansa, że utopisz pieniążki. Tak dokładnie jest z naszymi młodymi talentami, może skończyć się różnie, dlatego nie możemy za to chwalić Péreza.
Poza tym przypomne tylko, że to Real Madryt przodował w nabijaniu transferowej bańki mydlanej z transferami CR7 i Bale na czele, więc nie piszcie że Pérez jest mądry i nie daje się wciągnąć w te gierki.
2019.01.17, godz. 20:17, 19robertocarlos94
Pérezowi się usunął spod nóg przez odejście Zidane'a, o odejściu Ronaldo pewnie wiedział już zdecydowanie wcześniej i myślał, że Zizou go uratuje, a ten również odszedł i został bez jakiejkolwiek podpory. Błędem Péreza było nie kupienie Hazarda w lato, ale cena za Belga byłaby astronomiczna, dlatego wydaje mi się, że prezio postanowił zaryzykować z zarządem i zobaczyć jak to będzie wyglądać bez Ronaldo, Zizou i transferów przez sezon i dopiero wtedy stwierdzić na trzeźwo czego brakuje. Taka jest przynajmniej moja interpretacja :)

2019.01.17, godz. 20:14, Wojtekxe
Sasza32
Również uznaję wyższość wygranych ligi mistrzów nawet kosztem sezonu bez trofeów, więc szufladkowanie jako płaczka zachowaj sobie dla mamusi albo tatusia. Masz racje pisząc, że nikt nie spodziewał się zjazdu Modrića i Varana. Tylko tutaj ciekawa jest jedna kwestia: czego spodziewał się Pérez z zarządem po tym sezonie? Niepodważalnym faktem jest to, że ostatni sezon w wykonaniu Realu Madryt był dosyć słaby jakościowo i uratowała nas wygrana LM. Pewniakiem jest to, że gdyby nie CR7, jego bramki i ambicje w LM, to poprzedni sezon zostałby totalnie spisany na straty. Cały zespół grał średnio, widoczne było wypalenie i brak chęci do gry. I teraz mamy sytuacje: odchodzi nasz najważniejszy gracz, który uratował zespół przed kompromitacją. Co nam zostaje? Średnio grający zespół, wypalony i bez chęci do gry. Co robimy? Generalnie nic. Jak może się zmienić gra naszego zespołu, skoro nic się nie zmienia? No nie może.
Zjazd dwóch zawodników był strasznie ciężki do przewidzenia, ale to, że nasz zespół bez praktycznie żadnych zmian będzie grał kupe, już tak.

Zrozumcie, że to że spisali sezon na straty świadczy o błędnych decyzjach zarządu i Péreza. To nie działa tak, że dajemy dupy rok czasu, żeby potem wrócić; nie w biznesie. Zrozumcie to wreszcie.
2019.01.17, godz. 19:59, Sasza32
2019.01.17, godz. 19:35, Wojtekxe
Ale my wygraliśmy ligę mistrzów w poprzednim sezonie więc nikt
po wygrywaniu tytułów nie spodziewał się takiego zjazdu, jak by wiedzieli ze varan i modric sie posypia to by możne zmienili coś, ale po takich MŚ tych dwóch graczy nikt się nie spodziewał zjazdu. Ale poczekajmy do końca sezonu z wieszaniem pereza i poczekajmy na letnie okienko na pewno maja plan, a ten sezon spisali na straty. Typowe polaczki po szkodzie , ktoś z was przewidział ze upadnie Lehman Brothers ?
2019.01.17, godz. 19:48, slomek616
Nazario9

Ktoś tu chyba nie pamięta kadencji Ramona Calderon'a :P
2019.01.17, godz. 19:35, Wojtekxe
Borovvik
Fajnie przeczytać w miarę rozsądny komentarz, bo tutaj takich jest niewiele. Jednak bije od Ciebie bronienie Péreza i zarządu, a to też nie jest tak kolorowo. Ich zadaniem (między innymi) jest to, żeby zadbać o transfery a w efekcie o zwycięstwa zespołu i tutaj zawalili sprawę. Nie mozna tego tłumaczyć dlugofalowoscia, bo to nie dziala tak, ze "no, inwestujemy w przyszłość, pare lat nic nie wygramy, potem przyjdą zwycięstwa", o zespół trzeba dbać także na bieżąco. I nie można ich także tłumaczyć tym, że oni sie znają i na pewno mają kilka planów i scenariuszy - wątpię, żeby spodziewali się, że zespół będzie grał tak źle, a to świadczy że są ludźmi, popełniają błędy i nie są nieomylni. Dlatego daje nam to prawo do spekulowania, czy aby na pewno działają w sposób właściwy. Wiele decyzji jestem w stanie zrozumieć, bo jak sam napisałeś wpływają na to różne czynniki, o których często nie mamy pojęcia. Nie zrozumiem jednak tego, że często ważnych dla nas zawodników sprzedajemy bardzo tanio, a w drugą stronę często przeplacamy. Nie zrozumiem tego, że Pérez pozwolił odejść Cr7 (z całą pewnością wiedział o tym wcześniej, a nie dopiero jak Cr7 wypalil po finale lm), a w jego miejsce postanowił postawić na kolektyw z Balem na czele. To są błędne decyzje i jest ich sporo więcej. Co jeżeli ten długofalowy plan jednak się nie sprawdzi? Tak, to jest prawdopodobne.
Generalnie wydźwięk Twojego komentarza (pomimo wielu racji) jest taki, że my się nie znamy, Pérez i zarząd tak i nie powinniśmy się odzywać.
2019.01.17, godz. 19:23, marfel
Odrzuca oferty Chelsea bo dla Hazarda to ostatni moment na trafienie do Realu. Do tego tym nieprzedłużaniem sam sobie pomógł bo z rocznym kontraktem do końca to nawet bogaty Abramowicz musi się zastanowić czy czasem on mu nie odejdzie za darmo.
Ja wierzę że Hazard do nas trafi. Jest okazją na rynku transferowym a przy okazji jednym z najlepszych piłkarzy świata. Dodatkowo sam wręcz wprasza się do Realu.
Myślę że w lato będzie już dwóch Belgów w Realu. Eden przynajmniej jest realny do wyciągnięcia.
2019.01.17, godz. 19:21, Nazario9
2019.01.17, godz. 18:30, Borovvik
i oczywiście Pérez to najlepsze co mogło Nam się przydarzyć.
2019.01.17, godz. 19:21, Kynio7
A Real Madryt czeka na nowy pusty stadion...
2019.01.17, godz. 19:16, Nazario9
2019.01.17, godz. 18:30, Borovvik

na pewno Real nie jest wyjątkiem jeśli chodzi o długofalową politykę finansową tudzież transferową - wszystkie zespoły chcą wygrywać i robią wszystko co na daną chwilę wydaje się dla nich najlepsze .W naszym przypadku patrząc na poprzednie obfite lata i ciężki poprzedni sezon zakończony Mistrzostwami Świata oraz odejście ZZ i CR + liczne kontuzję w tym sezonie nie dziwi ,że jest nam ciężko i przydarzyła się ''zadyszka''.
Co jeśli sezon zakończymy bez trofeum? Wydaję się, że potrzebne będzie ''odświeżenie'' składu patrząc nawet pod kątem atmosfery- a ,że jest ona ważna pokazuje chociażby Nasza Siatkarska Złota Kadra.
Hazard to dobra opcja w obecnych chorych czasach transferowych - szczerzę to zdziwię się jeśli już nie ma jakiegoś porozumienia z Chelsea ws Hazarda - chyba dlatego jest tam Mateo . Mamy skład który pozwala nam na walkę o wszystkie tytuły i jest doskonałym połączeniem doświadczenia i młodości ale atmosfera też jest ważna. I trener.
Co do komentów użytkowników? nie ma co się wkurzać, tak już jest.Hala Madrid
2019.01.17, godz. 18:41, Gaspa_r
Borovvik
Brawo. Nareszcie jakiś komentarz z sensem, a nie ciągłe płacze i krytyka. Naprawdę bardzo dobrze napisane. Niestety obawiam się, że do grona tutejszych "ekspertów" nie dotrze i pod kolejnym artykułem będziemy czytać te same lamenty co zawsze.
2019.01.17, godz. 18:30, Borovvik
Tak, oczywiacie Pérez robi nowy stadion z pieniędzy na piłkarzy. Ludzie wróćcie do artykułów na temat finansowania stadionu i raz na zawsze wbijcie sobie do pustych łbów co tam jest napisane, chciaż wydaje mi się, że jesteście po prostu zbyt ograniczeni żeby przeczytać coś ze zrozumieniem. Przepraszam ale jak widzę kolejny taki komentarz, to mnie po prostu nosi, nie wiem po co redakcja robi te artkuły, w których wiele rzeczy jest wytłumaczone jeśli ludzie i tak nie rozumieją co tam jest napisane. Zastanawia mnie też dlaczego zniżam się do poziomu pisania tutaj z takimi osobami ale chyba po prostu boli mnie ta durnota uprawiana w komentarzach. Pérez out? Gdyby nie Pérez to mogłoby się okazać, że Real nie byłby w rękach Hiszpanów tylko koncernu naftowego z Arabii Saudyjskiej albo Kataru i wtedy byście p***lili „ojjj dlaczego Pérez nie był naszym prezesem kiedy klub był wyprzedawany ciapakom”. Tak trudno jest Wam pojąć, że rynek piłkarski to nie warzywniak, a ruchy czy to transferowe czy jakiekolwiek nie są przeprowadzane przez samego Péreza tylko jest to machina trochę bardziej skomplikowana, bo Florentino jest PREZESEM a nie DYKTATOREM i nie jest też WŁAŚCICIELEM Realu Madryt i nie może iść do innego klubu i powiedzieć „biorę tego, tego a jeszcze tego zapakujcie, ile płacę? 300 milionów, zapłacę kartą”. Czy takie podstawowe rzeczy jak to, że klub piłkarski o takim statusie ma bardzo skomplikowaną strukturę i trzymają go kontrakty, zapisy i umowy i wszystkie ruchy muszą być przemyślane i przeprowadzone umiejętnie muszą być tłumaczone ludziom, którzy prześcigają się w komentarzach na zasadzie „Ty to kibicujesz 2 lata, JA kibicuje 15lat to ja coś o tym wiem” kolejna osoba „Ty kibicujesz 15 a JA to kibicuje 25 to ja wiem lepiej”. Już najbardziej mnie rozpieprza jak ktoś uważa, że Pérez i zarząd to są takie tępe dzidy a dam sobie rękę uciąć, że 99% z nas tu zgromadzonych po jednym dniu w skórze Péreza albo by ześwirowało albo błagało go na kolanach żeby wrócił, Ci ludzie mają doświadczenie w piłce i wiedzę której Wy w tej materii nie osiągniecie przez całe życie. Zatrważająca jest też ilość hipokrytów lub osób z chorobą dwubiegunową- jakiś czas temu czytałem w komentarzach, że rynek jest zepsuty, że szejkowie i inni oligarchowie szastają milionami i to jest zle i niezdrowe i tak nie powinno być a w ogóle to wszyscy doją Real, bo on taki potężny finansowo a z drugiej kiedy zarząd stara się przeprowadzać ostrożne ruchy transferowe, żeby nie szastać na lewo i prawo pieniędzmi to jest źle, bo Real taki pasywny na rynku transferowym, bo nic nie robi, bo nikogo nie sprowadza- a ilu z Was się zastanowiło co by było gdyby tak Real płacił po 200 mln za piłkarza z dwuletnim kontraktem? Na dzisiejszym rynku gdzie największe klubu należą do prywatnych podmiotów z nieograniczonym praktycznie budżetem a w taką PL pakuje się ogromne pieniądze z praw do transmisji nasz zarząd próbuje ugrać jak najwiecej się da i w jak najbardziej racjonalny sposób a nie rzuca się na hura, Wam się wydaje, że oni to chyba siedzą i czytają „Hazard chce do Realu” oooo to idziemy do Chelsea damy im 300 baniek i chodź do nas Edenku, mamy nóż na gardle bo jak go nie kupimy to nie będziemy mieć kim grać, tak to nie wygląda, bo to są za duże pieniądza i zbyt duże konsekwencje, każda taka instytucja ma plan działania a jakiekolwiek ruchy są analizowane na wielu płaszczyznach od czysto sportowej przez marketingową, wizerunkową, brane są pod uwagę korzyści jak i zagrożenia danego działania. Nie twierdzę, że zarząd i Pérez są nieomylni natomiast twierdzę z pełnym przekonaniem, że każdy ruch Realu jest w jakiś sposób przemyślany w perspektywie długofalowej a nie tylko na następne pół roku, jestem pewny, że przygotowywane są różne scenariusze, różne wyjścia i jestem w stanie założyć, że ci wszyscy „rządziciele” brali pod uwagę, że ten sezon będzie wyglądał tak a nie inaczej, że po odejściu ZZ I CR7 byli gotowi przygotować scenariusz, który zakłada rok posuchy, bo nie mieli możliwości na podjęcie działań, które cechowałyby się tym czego brakuje użytkownikom tutajj- a mianowicie kalkulacją zysków i strat z danego działania a także w pewnym stopniu rozsądkiem.
2019.01.17, godz. 18:22, marco9512
Weź Hazard zadzwon do Péreza i powiedz, że chcesz przyjść bo Floro się op***la xD
2019.01.17, godz. 18:20, swirunia
Hazard ericsen lewy obrońca środkowy obrońca i mozna ruszać w następnym sezonie
2019.01.17, godz. 18:18, Criss1990
Pérez go chyba nie lubi. Nawet Zidane'a się nie posłuchał. Być może nigdy nie dojdzie do tego transferu.
2019.01.17, godz. 18:18, blancor
Nasi już powinni siedzieć w Londynie i negocjować, nie ma co czekać na lato. My to wiemy, ale zarząd dalej chyba żyje w przekonaniu, że "najlepsi już tu są". Inaczej nie rozumiem, dlaczego jeszcze nie jest fichado. Jak mogą akceptować tę padakę serwowaną w tym sezonie?
2019.01.17, godz. 18:18, MrKrzysiek97
Widać że chce odejść z Chelsea teraz kolej na Péreza.
2019.01.17, godz. 18:12, buggy95
Pérez go nie kupi, bo przecież mamy "wspaniałą kadrę".
2019.01.17, godz. 18:10, holy147

Kasy mamy w skarbcu na bank dużo 112 mln za takiego gracza to jest nic. Gdyby miał jeszcze z 4 lata kontraktu, to Chelsea mogłaby śmiało krzyknąć cenę zbliżoną do 180mln.
Piłkarz z topu..

W Realu muszą grać najlepsi, nasza obecna kadra to śmiech na sali

2019.01.17, godz. 18:05, SantiagoSolari21
naprawdę perez bylby totalnym idiota jakby w letnim okienku bo już nie wspomnę o zimowym nie sciagnal hazarda i jakas porzadna 9. Bo z takim skladem to my 1/16 Cdr nie przejdziemy
2019.01.17, godz. 17:59, Zamora94
Można go wyciągnąć za dobrą cenę, Patrząc na dzisiejszy rynek możemy wywnioskować, że Chelsea będzie chciała za Hazarda 100 mln, mimo roku do końca kontaktu. Real może obniżyć cenę Kovačicem, który jest wart przynajmniej 40- 50 mln euro. Na zdrowy rozum. Pérez może wzmocnić skład kapitalnym piłkarzem za stosunkowo nieduże pieniądze. Myślę, że latem doczekamy się szczęśliwego zakończenie tej sagi.
2019.01.17, godz. 17:58, ryba229
na co czekamy ludzie kochani
2019.01.17, godz. 17:51, sebas1902
Gdyby to był Neymar, Pérez dałby 500 mln. Za Hazarda nie da ani grosza.
2019.01.17, godz. 17:50, xxkris
zapraszamy
2019.01.17, godz. 17:48, jojkoo
dupazbita - myślę, że to bardziej Abramowiczowi powinno zależeć na pozostaniu Hazarda w Cheslea, niż samemu Belgowi, więc jeśli w lato nie kupi go Real, to nie wierzę, że ktoś inny z topu nie będzie chciał po niego sięgnąć. W końcu to tylko rok kontraktu do końca.
2019.01.17, godz. 17:46, piotrlata91

liczę na to, że obroty Realu spadną i Florek w końcu zainwestuje w kogoś na już i nie gwiazdkę medialną (Ney) tylko prawdziwą jakim jest dla mnie Hazard. Drybling, podania, wykończenie też poprawił a przy tym bezkonfliktowy - czego chcieć więcej? Te 112 mln przy wywoławczej za Eriksena 250 mln brzmi jak promocja, ale Pérez woli kupić nastoletnich kotów w worku po 50-60 mln niż gotowy produkt za 110
2019.01.17, godz. 17:43, diegodelavega
Potrzebujemy dobrych transferów jak powietrza. Tyle lat oszczędzaliśmy.
2019.01.17, godz. 17:34, marcus22
I się nie doczeka bo Pérez robi nowy stadion i kupuje gówniarzy
2019.01.17, godz. 17:28, dupazbita
A jak Real nie przyjdzie to rozpłacze się przed Abramowiczem i poprosi o nowy kontrakt? ;D
2019.01.17, godz. 17:25, katan14
i tak go sknera Pérez nie kupi
2019.01.17, godz. 17:22, okarexPL
Czeka i się nie doczeka
2019.01.17, godz. 17:19, mejia
Ostatni szansa, młodszy nie będzie. Jeśli Real ma odnosić sukcesy to musi sięgać po takich właśnie graczy.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama