REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2018.09.16, godz. 11:44, El Jarek / RealMadridTV, COPE

Marcelo: O tych, których nie ma, rozmawiacie wy

Fot. Getty Images

Marcelo po meczu z Athletikiem pojawił się w strefie mieszanej u dziennikarzy radiowych i telewizyjnych. Przedstawiamy najważniejsze wypowiedzi Brazylijczyka z tych rozmów.

– Zrobiliśmy wszystko, żeby wygrać. W drugiej połowie mocno się poprawiliśmy i w pełni kontrolowaliśmy grę, ale wyszło, jak wyszło. Musimy już zapomnieć o tym meczu i spojrzeć na kolejny. Remis jest dobry? Sprawiedliwy byłby inny wynik, nasze zwycięstwo. Moim zdaniem na nie zasłużyliśmy. Mieliśmy więcej okazji, więcej graliśmy piłką i stworzyliśmy więcej sytuacji. Piłka jednak nie wpadła.

– Ludzie wspominają o Cristiano? Nie rozumiem tego. Zresztą o tych, których nie ma, rozmawiacie wy. Co mówię takim kibicom? Kibice wspominają też Raúla, Ikera czy Zizou. My mamy wspaniałą ekipę i rozegraliśmy świetny mecz, ale nie wygraliśmy. Wy oczywiście będziecie teraz rozmawiać o tych, których nie ma.

– Barcelona ucieka? Nie chcieliśmy tego, ale to ciągle początek sezonu.

– Zabrakło cierpliwości? Także. Po doprowadzeniu do remisu chcieliśmy jak najszybciej rozwiązać spotkanie i stworzyć jak najszybciej sytuacje. Futbol jednak taki nie jest, trzeba spokojnie rozgrywać, by rozruszać rywala. Zabrakło niewiele.

– Forma fizyczna drużyny? Uważam, że jest dobra i że jesteśmy już na topie. To ciągle początek, ale zapewniam, że jest dobrze.

– Moja forma? Czuję się dobrze.

– Rozmowa z Raúlem Garcíą? To sprawy boiskowe. Po prostu chciałem uspokoić atmosferę. Znamy go od dawna i zawsze z nim walczymy, ale to zdrowe bitwy. Taki jest futbol. Powiedziałem mu, że to jego normalny mecz i że zobaczymy się w rundzie rewanżowej. Na pewno wtedy będzie tak samo [śmiech]. To zostaje na boisku, nie ma żadnego problemu.

– Rywale podwajają skrzydła? Jesteśmy do tego przyzwyczajeni, że próbuje się wykorzystywać wyjścia moje i Carvajala, bo jesteśmy bardzo ofensywni. Capa wszedł, by mnie pokryć, na moją flankę zbiegał też Raúl García. Nie ma tu żadnego zaskoczenia, to jest normalne.

– Start Ligi Mistrzów? Kolejny sezon z takimi samymi nadziejami. Obyśmy nie popełnili w środę takich błędów, jakie popełnialiśmy dzisiaj. Myślimy już o tym meczu.

– Kibice nagradzali brawami moje zagrania? Kiedy popełniam błąd, ludzie mnie krytykują. Kiedy robię coś dobrego, jestem chwalony. Ja próbuję utrzymać się w środku i dla mnie nie ma to znaczenia.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2018/19

Komentarze

2018.09.16, godz. 22:36, triplex1984
VamosRealMadrid

Haha : )
2018.09.16, godz. 22:30, triplex1984
La quinta del tu mama

Grazie per labella serata.
2018.09.16, godz. 22:21, La Quinta Del Tu Mama
Bene.

Arrivederci.
2018.09.16, godz. 22:17, triplex1984
La quinta del to papa

Si, per sempre la vecchia signiora la storia di un grande Juventus! Wloski jezyk znam tylko troszke i wiekszosc slow poznalem dzieki mojej mamie i kibicowaniu Juventusowi. Natomiast.Polski i Angielski fluent.
2018.09.16, godz. 22:10, La Quinta Del Tu Mama
triplex,

fanie Juve, po włosku też potrafisz?
2018.09.16, godz. 22:07, VamosRealMadrid
triplex
Na pewno nie tak bardzo jak ja Ciebie :D
2018.09.16, godz. 21:47, triplex1984
VamosRealMadrid

Poza tym ja nie mieszkam w Polsce. Ale pamietaj ze bardzo cie lubie : D
2018.09.16, godz. 21:35, VamosRealMadrid
nie no jak masz żonę to odpuszczam :D hahah
2018.09.16, godz. 21:31, triplex1984
VamosRealMadrid

Nie wiem. Musiala bys sie sama zapytac mojej zony. Ja o sobie pisac nie zamierzam. Pozdrawiam i nie zlosc sie ; D
2018.09.16, godz. 21:28, VamosRealMadrid
hania
Wyzywasz innych od durniów a sama piszesz "tempa"... poza tym to nie za brzydkie słowa jak na twój wiek? :D
2018.09.16, godz. 21:27, triplex1984
haniachmielewska

Nope... Well done sweatheart, you've just passed you test for beeing the biggest morron on this page. Moreover, that's apropriate time for you to hop in to bed and watch some mummy & tranie series. Is ideal for intelectualy downgraded people.
2018.09.16, godz. 21:26, VamosRealMadrid
triplex
Do mnie mówisz, żebym sobie znalazła faceta a to Ty siedzisz w niedziele wieczorem i kłocisz się na stronie Realu o piłkarza swojego klubu. Wspólczuje tej Twoje "dziewczynie", albo jesteś mega przystojny albo kasiasty, bo jeśli nie to ja juuż nie wiem na co ona poleciała XD
2018.09.16, godz. 21:22, haniachmielewska
Triplex, sluchaj tempa palo, nie wiem, jak sie do Ciebie zwracac. Napisales, ze Ronaldo byl najlepszy w Hiszpanii, Ty durniu, sorry, mam wrazenie, jak chyba kazdy na tej stronie, ze brak Ci mozgu. Jestes kibicem Juve, hiszpanskiej nigdy nie ogladales, bynajmniej odnosze takie wrazenie, czytajac Twoje wymysly.
2018.09.16, godz. 21:11, haniachmielewska
Triplex, did u mean : get rid of.. ? Go away, go home, dont come back, please.
2018.09.16, godz. 21:02, triplex1984
Vavel

Z d*py widly zrobiles bo kiedy ja dyskutowalem z hania to przede wszystkim chodzilo mi o bramki a nie ilosc pucharow. Poza tym jak juz wspomnialem tak jak i dla mnie tak dla wielu innych Ronaldo jest doskonalszym pilkarzem. Ktory odnajduje sie w kazdej lidze jest wysoki praktycznie bez slabych stron. Natomiast Messiego ogranicza wzrost i to ze oprocz Barcelony tak naprawde nigdzie indziej nie gral. Jak bym mial osobiscoe kupic albo Ronaldo albo Messiego to moj wybor zawsze padnie na tego pierwszego. Mniejsze ryzyko ze sie nie odnajdzie w lidze itd.
2018.09.16, godz. 21:02, sasquacz
Hehe widzę że 💩burza Ronaldo vs Messi, Messi vs Ronaldo nie ma końca.😀
Porównywanie pucharów nie ma większego sensu bo Real od rządów Mourinho wylewał sportowe fundamenty na nowo. Barça tymczasem grała już "swój futboll ".
Jestem jednym z nielicznych fanów RM który nie ma problemu z twierdzeniem że Barça była lepsza. Uważam też że Messi jest lepszy od CR.
Kocham Real głównie za to że to rock&rollowy klub. Że obrońcy idą do ataku i zapominają o obronie, że legendą na bramce jest gościu który nie miał wzrostu. Że strzelają 5 goli i w tym samym meczu tracą 4. Że słyszą hymn ligi mistrzów i nie ma dla nich rzeczy niemożliwych. A Barça to jedna wielka nuda. Messi całą karierę robi wszystkich na jeden zwód. Jest za szybki i zbyt mały żeby go sfaulować (chociaż Ramosowi raz się udało go pięknie wyciąć 😀). I tyle mu wystarczy żeby być legendą. Zresztą taki sam był Maradona . I za jakiś czas znowu urodzi się jakiś kurdupel który będzie kręcił atletami. Barça to nuda a ich hymn brzmi jak radosna melodia pijaczka.
2018.09.16, godz. 20:51, Vavel
Triplex Nie ośmieszaj się wystarczy wejść na Messi & Ronaldo i masz tam każdy jeden puchar i rekord wyszczególniony. Messi na dzień dzisiejszy ma kilkanaście pocharów więcej. Zreszta nie wiem czy wiesz ale Ronaldo ma rozegranych prawie 160 meczów wiecej od Leo. 160 meczów więcej i tylko 40 bramek przewagi? Leo na dzień dzisiejszy ma ponad 30 asyst więcej przy 160 meczach mniej rozegranych od CR. Ma lepsza średnia gola na mecz i to są fakty nie podlegające dyskusji. 100 bramek w LM w wieku 30 lat, rozumiesz? CR 100 bramek w wieku 32 lat warto dodać że potrzebował na to prawie 20 meczy więcej od Leo.
2018.09.16, godz. 20:48, triplex1984
La quinta del to papa

Przez takich magikow jak ty czlowiek traci wlasna tozsamosc. Z tego co mi wiadomo to jestem kibicem Juventusu chyba, ale teraz dales mi do myslenia ze jednak to ty masz racje i nie wiedzac o tym stalem sie kibicem Barcelony. Chce wyjsc z tego matrixu a nie moge... Is there anyone who could help me to get reed of this retard?
2018.09.16, godz. 20:47, Szczepano
triplex
uff,ulzylo mi powiem szczerze :)
2018.09.16, godz. 20:41, triplex1984
Vavel

Nic do Realu nie mam a czy wygracie z nami jak sie spotkamy to nie wiem. A ty chyba zbyt krotko jestes kibicem Realu ze piszesz takie p***ly. Bo jesli chodzi p te dwa kluby to Realowi zawsze ciezko sie gra z Juventusem i odwrotnie. No ale bujaj dalej a czas pokaze.
2018.09.16, godz. 20:36, triplex1984
Vavel

A dlaczego nie doliczysz Krystynie do tego tych wszystkich pucharow ktore wygral w Angli? Zeby bylo fair to zlicz cala kariere obu a wtedy sie zdziwisz. Oprocz tego nie zapominaj ze Cris jeszcze nie umarl i dolicz mu mistrzostwo wloch i puchar wloch. Moze i nawet kolejna lige mistrzow? Jestem ci wdzieczny za te wszystkie informacje ktore podales i stawiaja one Messiego w uprzywilejowanej pozycji bo Messi od poczatku gra tylko w jednej lidze ale jesli doliczysz Crisowi jeszcze lige Angielska i teraz wloska to cris odjezdza Messiemu. All time goals nie liczac friendlies Ronaldo 660 Messi 621 tutaj nie ma pola do dyskusji i jeszcze nie doliczyles ronaldo mistrzostwa Europy.
2018.09.16, godz. 20:35, La Quinta Del Tu Mama
triplex1984= bordowa poszywka, podszywająca się pod kibica Juve. Co trzeba mieć w bani, to ja nie wiem :D:D:D Zaburzenie osobowości większe niż u cr7 :D omijać trola szerokim łukiem.
2018.09.16, godz. 20:32, Vavel
Triplex Przecież Real rozjedzie jak zwykle Juventus i żaden Ronaldo nie pomoże. Juventus to wieczny przegrany 7 finałów i każdy w dupe.
2018.09.16, godz. 20:27, triplex1984
I znalezli sie obroncy ucisnionych. Zauwazylem ze to pora na teresfora bo zawsze pod wieczor wypelzacie ratujac potrzebujacych. Jeden z waszych pseudo kibicow pisze takie brednie na temat Ronaldo ze az oczy bola. Ale wy jak zwykle udajecie ze to deszcz pada a to niestety sraka jest. Szczepano nie musisz sie mnie wstydzic bo ja nie jestem i nigdy nie bede kibicem Realu ani zadnego innego klubu poza Juventusem. Takze naprodukowales sie co nie miara szkoda ze hani nie umoralniles.
2018.09.16, godz. 20:16, Vavel
triplex karzeł wygrał 4 razy lige mistrzów. 9 razy mistrzostwo Hiszpanii. PK praktycznie rok w rok. I doszedł do samego finału mistrzostw świata w 2014r. Ma na koncie również sextet - 2 tryplety i 4 dublety a nie długo zostanie prawdopodnie najbardziej utytułowanym piłkarzem na świecie juz na dzień dzisiejszy ma kilkanaście pucharów więcej od Ronaldo a ma dopero 31 lat. Ronaldo wygrał 5 razy Lige mistrzów. 2 razy mistrzostwo Hiszpani i chyba w 2011r puchar króla tam mało ważny puchar po którym Real zorganizował fiestę. Sextet 0 - tryplet 0 - 1 dublet. Mistrzostwa świata to totalna porażka max 1/8 z tego co pamietam.
2018.09.16, godz. 20:13, damiandamcio1234
Triplex.... udajesz znawce a nawet nie chce się Tobie sprawdzić w necie ile Ronaldo strzelił tych bramek w LL. 311 sztuk.... Widać że znasz hiszpańska lige- ale tak jak ten balet co o nim wspominasz.
2018.09.16, godz. 19:57, Jawor86
Nie ma żadnej szansy na mistrza, sezon bardzo długi a ławka za krótka. Poza tym nie potrafimy wygrywać z lepszymi na wyjeździe i to się nie zmienia.
2018.09.16, godz. 19:45, haniachmielewska
Triplex, przebijasz Danielo i innych Ubermanow 5ciokrotnie.
2018.09.16, godz. 19:39, ObiektywnyFan123
O triplex wrócił zza światów.
2018.09.16, godz. 19:38, Szczepano
triplex1984
Skad Ty to wytrzasnales?LaLiga goals 660? xd
2018.09.16, godz. 19:36, Szczepano
triplex1984
kurde,troche mi przykro,ze ktos taki jak Ty kibicuje mojemu ukochanemu Klubowi. Karzel? Serio? Ile MS wygral? a ile wygral Cris? Lm? a ile Lig Hiszpanskich wygral Portugalczyk?
Porownywanie ich jest bez sensu,kazdy woli kogo innego ale obydwoje zasluguja na szacunek,szkoda ze koles ktory ma 34 lata o tym nie wie.
2018.09.16, godz. 19:22, triplex1984
haniachmielewska

La liga total goals
Ronaldo 660 Messi 621
Liga mistrzow total goals
Ronaldo 120 Messi 100

Nie wiem jaki jest twoj poziom intelektualny ale doktoratu ci nie wroze. Wiem ze masz zal do Crisa ze zostawil cie na pastwe kurdupla no ale zycie... Zemsta nie sprawi ze poczujesz sie lepiej. Tak czy siak tyle wiesz o pilce ile ja o balecie.
2018.09.16, godz. 19:22, VamosRealMadrid
Hania to pewnie Kasia z Fortuny! :D Podobne zaburzenia umysłowe XD
2018.09.16, godz. 19:04, pro cr7
Triplex1984
Nie dyskutuj szkoda czasu, widać ze bordowy.
2018.09.16, godz. 19:03, haniachmielewska
Triplex, na tym zakonczy sie nasza konwersacja, gdyz nie moge schodzic ponizej swojego poziomu intelektualnego, dziekuje.
2018.09.16, godz. 19:00, haniachmielewska
A no sorry, jak nie dostaw noge, to moze lapki w gore, lub do basenu..Wiadomym jest, ze Ronaldo przyszedl do Realu dla wlasnych korzysci, nie odwrotnie. Przez te 9 lat caly zespol gral na niego ? Po co? Dla Zlotych Pilek, dla wlasnego ego. Sposob, w jaki odszedl dokladnie to ukazuje, jego wypowiedzi pelne szacunku, do klubu, ktory dal mu wszystko mowia same za siebie.
2018.09.16, godz. 18:58, triplex1984
haniachmielewska

Przeciez kiedy barca grala tiki srake to karzel tez wiele razy tylko noge dostawial. Zastanow sie co ty piszesz. Bo mi to wyglada na to ze zachwalasz Messiego a ganisz Crisa. A w ilu klubach gral Messi? Ile mistrzostw swiata zdobyl? I ile lig mistrzow wygram?
2018.09.16, godz. 18:51, haniachmielewska
Jestem kibicem Realu, ale jestem tez obiektywna. Niestety krol La Ligii jest tylko jeden, Leo Messi. Oczywiscie kazdy ma swoje zdanie, ale wystarczy spojrzec na ilosc bramek, asyst oraz wygranych mistrzostw. Tyle.
2018.09.16, godz. 18:51, triplex1984
haniachmielewska

Dostawianie nogi? No jezeli kibic klubu w ktorym Cris gral przez ostatnie 9 lat mowi ze Ronaldo to dostaw noga to pokazuje tylko ze ten kibic ogladal 1 mecz Realu w calym swoim zyciu. Jak masz pisac brednie to lepiej nie pisz wcale
2018.09.16, godz. 18:41, Domio
Jeszcze nie dawno gdy Ronaldo był naszym zawodnikiem to mieliście pretensje i śmich że kibice Barcelony non stop wyśmiewają CR a teraz dosłownie część z was robi to samo.
2018.09.16, godz. 18:41, haniachmielewska
..chyba, ze chodzi Ci o dostawianie nogi.
2018.09.16, godz. 18:36, haniachmielewska
Z tym, ze najlepszy w Hiszpanii, taka pewna bym nie byla.
2018.09.16, godz. 18:04, michaelq
Ronaldo dal dzis Juve trzy punkty. Byl najlepszy w Anglii, byl najlepszy w Hiszpanii i wysoce prawdopodobne ze mimo 33 lat (sic!!!) bedzie najlepszy we Wloszech. On tych bramek mogl dzis zdobyc nawet 5...
2018.09.16, godz. 18:01, otton
Merkava nie martw się. Jak podawali staty w Fifie to nikt nie ma już 94, ale niektórym zawodnikom podskoczyło. Także jak sobie odpalisz grę to dalej będziesz oglądać Real wygrywający z każdym po 5:0. Bo w rzeczywistości niewirtualnej to on nigdy nawet z gwiazdami tak nie rozjeżdżał każdego jak leci. A swoją drogą popatrz ile było tu gwiazd jak wygrywaliśmy te 4 puchary w ostatnie 5 lat. A ile grało tu gwiazd dekadę temu w erze 1/8. Ło, panie. Tam to dopiero gwiazdorów pełno było tylko przeszkadzał nam sędzia, pogoda i terminarz cały czas...
2018.09.16, godz. 17:44, merkava
Marcelo, o tobie też mówią, a że w innym kontekście, to już Twoja wina. Ale ad rem. Ja jestem cierpliwy i wyrozumiały, raczej wszystko zniosę ale jednego nie - tej dramatycznie wolnej, przewidywalnej gry całego zespołu, tej niepotrzebnej zabawy z piłką, tych kiwek pod publikę nie dających absolutnie nic, tych podań do najbliższego lub do tyłu, tego utrzymywania się przy piłce dla poprawienia statystyk, tej całej prasowej pary w gwizdek. Gdyby to była droga do celu to spoko, ale po woli zaczyna to być cel sam w sobie. Dlaczego trener i zawodnicy tak mi obrzydzają moja drużynę? Dlaczego musimy grac tak archaicznym stylem? Dlaczego kontratak, szybka gra stają się czymś, o czym można tylko marzyć. Dlaczego od początku sezonu wmawiają mi, że mamy same gwiazdy a ja tego nie widzę? Dlaczego.........
2018.09.16, godz. 17:31, otton
*do 80 minuty :)
2018.09.16, godz. 17:30, otton
Z Atlético przegraliśmy przez wakacyjną formę obrony, prowadząc przez 80 minut 2:1. Gdyby nie głupi błąd nieogranego Marcelo, nie byłoby tam ani dogrywki ani tych 2 nieszczęsnych goli tam straconych. Ale nasza gra do tej 80 minuty wcale nie była klapą i grą osłabionej drużyny. A ligę wygrywa się nie tracąc punktów z ogórkami. Bilbao czy to z Ronaldo czy bez było zwłaszcza u siebie ciężkie. Co z tego, że samo Baskowie tam grają? Niski overall mają :)? To nie Fifa. Nie kumam ludzkiej logiki. Wygralismy z Getafe, Leganes i Gironą? E tam, ogórki. Ale zobacz jak Real rok temu się z tymi ekipami w co najmniej jednym meczu męczył. Myślisz, że Barcelona to się na luzie przejedzie po Bilbao? Powtarzam, to jest drużyna która w tym sezonie nie przegrała meczu. Może i Barcelona wygra, ale na pewno nie na luzaku. Bilbao to na pewno jedna z mocniejszych ekip, ale czego jest więcej do zdobycia w La Lidze? Punktów w meczach z czołówką czy ogórkami. Jak będziemy wygrywać z ogórkami i chociaż remisować rzeczy typu klasyk czy choćby wyjazd na San Mames to z mistrzostwem nie bedzie problemu.
2018.09.16, godz. 17:24, VamosRealMadrid
No tak, bo jakby Cris wczoraj grał w Bilbao to na pewno byśmy wygrali XD
2018.09.16, godz. 17:18, Domio
otton: Ale piłka musi wpaść do bramki...jedno nie wyklucza drugiego. A my mamy najlepszą drużynę ? Obecnie jesteśmy osłabieni a nie wzmocnieni. Zagraliśmy dwa mecze z lepszym przeciwnikiem i klapa była. I to był właśnie mecz o trofeum o których właśnie napisałeś.
2018.09.16, godz. 17:15, otton
Masz rację, jeden z najlepszych w HISTORII. Co nie znaczy najlepszych obecnie. Czy najlepszych w zeszłym sezonie. Trofeów nie wygrywa się mając najlepszego piłkarza w historii tylko najlepszą drużynę w tu i taraz - w meczach o trofea. I przypominam, że rok temu męczyliśmy się u siebie z PSG aż na boisko wszedł Asensio, który jako pierwszy umiał tam dobrze wystawić piłkę. Rewanż? To samo, gol Ronaldo, ale nikt nie pamięta, że kilka sekund przed wspaniałym strzałem CR to Asensio założył Alvesowi sito jak dzieciakowi na treningu, co otworzyło drogę do dośrodkowania Vazqueza, a dopiero potem Ronaldo nas „przepchnął”. Potem genialny mecz w Turynie i słaby u siebie. Super, że Ronaldo nas „przepchnął” karnym w ostatniej minucie, ale gdzie był przez 90 minut? Razem z resztą drużyny aż do 0:3 wierzył, że awans już w kieszeni. O Bayernie czy Liverpoolu to już nie wspominam, bo przecież tam to już tylko Benzema i Bale farcili. Ale skończmy już z życiem historią, bo historia nie daje pucharów. Ronaldo jest najlepszy w historii, ale w teraźniejszości już od co najmniej roku - niestety nie.
2018.09.16, godz. 17:02, Domio
otton: Od napastnika wymaga się najwięcej oddanych strzałów. To tylko chore statystyki ludzi którzy sobie wmawiają że oddał dużo strzałów to i bramek jest dużo. Oddać strzał to też jest sztuka i Ronaldo to jeden z najlepszych piłkarzy w historii tego sportu a Real obecnie takiego zawodnika nie posiada.
2018.09.16, godz. 16:55, triplex1984
Ryba229

Ja wiem o tym tylko ze ja sobie zazartowalem. Wiesz jakie tutaj ludzie komentarze pisza i jak sie nasmiewali z Ronaldo ze po trzech pierwszych meczach zero bramek a Benzema ma juz kilka. A co do Ronaldo to chlopak nie musi juz nic nikomu udowadniac bo i tak jest najlepszym pilkarzem na swiecie. To bylo do przewidzenia ze predzej czy pozniej zacznie strzelac choc nie uwazam ze strzeli wiecej niz 20 bramek. To jest liga wloska troche inny styl itd.
2018.09.16, godz. 16:46, otton
A jeszcze co do wielkiego powrotu Ronaldo teraz to nie ekscytowałbym się jeszcze mocno. Problemem Realu w ostatnich latach było to, że Ronaldo stracił regularność. Jak pokazuje dzisiejszy mecz i parę świetnych jego meczy w mistrzostwach świata, obecnie Ronaldo bardziej umie się przygotować na wielki mecz i go zagrać, ale tych 40 bramek nie strzela już przez cały sezon... ile tak naprawdę wniosły te hat tricki czy karety. Czy więcej, niż jakby strzelał gol na mecz... Real przegrał w zeszłym roku mistrzostwo nie przez Ronaldo tylko przez to, że drużyna ślepo wierzyła w to, że Portugalczyk ma moc sprawczą. Tymczasem ta objawiała się czasami tylko i jak się nie objawiała to było ciężko. Ale właśnie jak już go nie ma, reszta drużyny nie ma w kogo wierzyć :).
2018.09.16, godz. 16:45, ryba229
triplex1984

Cristiano nie przejmuje sie wgl kims takim jak benzema, bo jak mozna sie przejmowac gosciem, ktory nigdy nie byl krolem strzelcow, nigdy nie zblizyl sie do poziomu 50 bramek w sezonie, nigdy nie zdobyl i nie zdobedzie Zlotej Pilki itd. Taki ktos jak Ronaldo spoglada na najwieksze gwiazdy w historii futbolu,a nie jakiegos tam benzeme o ktorym kazdy zapomni.
2018.09.16, godz. 16:42, RMadridEver
Otton
Kibica sukcesu to niewystarczy.... Real ma grać jak w fifie, wygrywać z każdym po 5:0 i frytki do tego.
2018.09.16, godz. 16:39, otton
Pożyjemy, zobaczymy :). Ale śmieszy mnie ból czterech liter o remis z Bilbao na wyjezdzie. Bilbao, które jest jak na razie jedną z lepszych drużyn. I płacz o 2 punkty do Barcelony. My mamy teraz ciężki wrzesień i trzeba się było niestety liczyć ze stratami. Z jakimkolwiek graczem, sezon 38 zwycięstw nie jest możliwy. My stracimy punkty we wrześniu, trudno, -2 to i tak dużo mniejsza strata jak rok temu. A Barcelona najdalej w październiku też powinna już coś przynajmniej zremisować. Polecam zobaczyć ich kalendarz przed klasykiem, jeszcze gorszy jak nasz wrzesień.
2018.09.16, godz. 16:36, triplex1984
Cristiano sie zdenerwowal ze Benzema ma juz wiecej bramwk niz on i postanowil chyba troche podgonic. 5 minut i dwie bramki hehe. A Juve zestawilo pomoc taka a nie inna bo Matuidi i Pjanic oszczedzani sa na Valencie w lidze mistrzow.
2018.09.16, godz. 16:35, marcus22
otton
Bardziej uwierzę w to że Ronaldo dogoni naszych bb niż ci odskocza CR7
2018.09.16, godz. 16:34, otton
Niczego jeszcze nikomu nie zamknął :). Dogoni, pogadamy
2018.09.16, godz. 16:33, marcus22
Ja się dziwię dlaczego my nie kupiliśmy Costy... Wczoraj by se polatal... Ehh
2018.09.16, godz. 16:33, Qartello
Jeszcze 2 i dogoni Piątka :D gdzie jesteście hejterzy Crisa? Kolejny raz zamknął wam buźki.
2018.09.16, godz. 16:30, Premiership
No i było to do przewidzenia, ze prędzej czy później Ronaldo się rozkręci..
2018.09.16, godz. 16:30, marcus22
Juve musi zrozumieć że jak będzie grał Canem i Khedira to nic nie ugraja....muszą być kontry bo wtedy wiedzą że Ronaldo zrobi swoje...

Ile on przyspieszal dzisiaj grę a 2 kołki Can i Khedira to psują
2018.09.16, godz. 16:29, otton
Nie, nie skonczy się. Bale i Benzema teraz w jednym meczu nie strzelili i raptem balonik pękł po remisie z drużyną, która spokojnie byłaby trzecia w tabeli, gdyby nie mecz mniej. To dalej 2 bramki, a Bale i Benzema strzelili 4-5.
2018.09.16, godz. 16:27, Danioo
x2
2018.09.16, godz. 16:27, Yerlod
Ronaldo dziś już dwie bramki. To było pewne, że zachwyt nad Karimem i Garethem, a umniejszanie Ronaldo wkrótce się skończy. Niepotrzebnie gazety pompowały balon.
2018.09.16, godz. 16:27, Qartello
Szkoda że Chrisa nie ma już w lidze hiszpańskiej:(
2018.09.16, godz. 16:23, otton
Dokładnie o to chodzi. Jak Benzema pokonał Kariusa to było, że fart Benzemy. Poza tym na tyle strzałów co Ronaldo oddał wstyd już by było kolejny mecz nic nie trafić :).
2018.09.16, godz. 16:20, PeEsBe
Premiership
Zgadzam się ze stwierdzeniem, że gol to gol, ale większość osób by deprecjonowało takiego gola Benzemy czy Bale.
2018.09.16, godz. 16:16, Premiership
otton
Drwij sobie drwij, gol to gol, na koniec ma zapewnić 3 pkt, nie ważne jaki. Nie miałbym nic przeciwko jakby wczoraj przeciwko Bilbao ktoś wbił taką "bombę".
2018.09.16, godz. 16:14, dandrusz
Fart Ronaldo przy golu;) Obrońca pomógł:)
2018.09.16, godz. 16:14, otton
O, Ronaldo po jedynycj 320 minutach pokonuje potężnego bramkarza Sausolo potężną bombą z 0,5 metra na pustaka. Crack!
2018.09.16, godz. 16:13, Danioo
Cristiano gol :)
2018.09.16, godz. 15:27, ObiektywnyFan123
To było do przewidzenia, że stracimy punkty w lidze takim stylem. A wiecie czemu? Zobaczcie ile Barcelona gra tiki taką. Oni zdążyli z tiki taką przegrać dziesiątki meczów. Ten styl jest bardzo dobry, ale my gramy dopiero takim stylem kilka meczy. Większość tego stylu nie ogarnia, bo trzeba do tego dużo czasów i treningów. No nawet lata. Do tego stylu są potrzebne transfery, jeśli chcemy rywalizować ze złą Barceloną, na tę chwilę. Na tę chwilę, bo była przerwa reprezentacyjna, mało meczy i nie ma tego rytmu meczowego, a taki Dembele z Coutinho zaczynają grać co raz lepiej. BA! Na ławce mają Malcoma i Arthura, którego chwalił sam Messi, tak ten wynalazek Arthur, go pochwalił sam karzeł, a on mało chwali zawodników.
2018.09.16, godz. 15:02, Mongi2004
Sezon ledwo się zaczoł, a już wymówki w koło. Za miesiąc będzie gadanie o 30 finałach do rozegrania. Dla mnie to jest jakaś katastrofa jak taki klub jak Real nie może zdominować Bilbao. Brak transferów na miarę Realu daje znać już na tak wczesnym etapie sezonu, a co będzie potem? Real zawsze będzie przebywał ligę jak się nie nauczy wygrywać z ogórkami. Ligę się wygrywa właśnie z takimi zespolami. Z taką grą i z taką kadra wszystko będzie pozamiatane już w listopadzie.
2018.09.16, godz. 14:26, RMadridEver
Krytykować jest naprawdę łatwo , wiadomo to nic trudnego. Jasne ze kadra nie zachwyca i miejmy nadzieje ze perez w zimowym okienku kogoś sprowadzi ale pamiatacjcie ze to początek sezonu ! Na oceny poczekajcie do końca sezonu !
Przyjdą lepsze mecze , zwycięstwa i będzie świętowanie a nam jako kibica pozostaje wierzyć w ta kadrę i w fakt ze będzie tylko lepiej !
2018.09.16, godz. 14:23, antywirus
aa zapomniałem o trenerze xd Zidan wiedział co się święci... ta drużyna nawet nie ma zmienników, kto ma Ciągnąć te gre na wszystkich frontach? Bale, Benzema czy złota piłka Modric xd, Pérez dał d*py z rok temu i nic tego nie zmieni, trzeba budować od nowa i pogodzić sie z porażkami w tym czy przyszłym sezonie...
2018.09.16, godz. 14:18, antywirus
creativeopinion
jak to czemu? od 2 -3 lat nie było żadnych transferów zawodników którzy w pierwszym składzie mogli by namieszać itd, I jeszcze sprzedanie CR... w tym sezonie nie bedzie nic
2018.09.16, godz. 14:04, creativeopinion
Pisalem jakis czas temu ze Atlético to juz nie to samo Atlético. MImo ze Griezmann zostal to oni juz nie sa tak zmotywowani jak za najlepszych sezonow w ktorych rywalizowali jak rowny z rownym w lidze i w LM. Kto ma ta walke nawiazac z Barcelona jak nie my? Kolejny sezon oddajemy jej puchar za darmo? Czemu jakos Barça jak gra z Sevillami, Valenciami, Bilboami to wygrywa? Czemu dominuje? Czemu nie daje sobie wejsc na glowe?

Sa 2 punkty, zaraz moze byc wiecej a wtedy znowu bedzie granie o jedno trofeum z totalna naiwnoscia ze po raz 4 z rzedu uda nam sie zdobyc LM i uratowac sezon.

Rzygam tym juz. Gdzie jest Real ktory dominuje? Czemu tym zawodnikom nie chce sie grac caly sezon i starac?
2018.09.16, godz. 14:00, redondo7309
trzeba było spróbować Mariano , szkoda , że nie wszedł nawet nie wiadomo czego się po nim spodziewać bo nie zagrał ani minuty , wczorajszy mecz był emocjonujący , fajny do oglądania , szkoda że nie udało się wygrać ale to akurat żadna tragedia to sport i każdy chce zwyciężyć
2018.09.16, godz. 13:58, creativeopinion
RMadridEver

To nie chodzi o to ze Barça ma 'tylko' 2 punkty przewagi. Kiedy ostatni raz pamietasz sezon w ktorym Real naprawde dominowalby w lidze? Ale tak naprawde dominowal bo przypomne ze nawet w wygranym nie dawno sezonie ligowym musielismy sie bic o mistrza do doslownie ostatniej kolejki oraz przypomne ze w tym wygranym sezonie dalej nie potrafilismy nawet wygrac z Barcelona w lidze.

Kolejny sezon jest rozpoczynany tak samo. Nadzieje zbudowane wygrana z ogorkami. Naprawde tylko dziekowac Bogu ze nie stracilismy jeszcze z jakas Girona punktow a nastepnie pierwszy mecz z wymagajacym przeciwnikiem i wtopa. Nikt nie mowil ze Real mial sie po baskach przejechac jak walec, ale jak zwykle dalismy sobie wejsc na glowe. Gra mizerna i zabawa w remontade od 70min.

Czy to jest normalne? To jest naprawde po tylu latach upokorzen w lidze normalne dla was? Ile lat ma jeszcze minac zeby Real zaczal cos grac w lidze? Mam wrazenie ze liga zaczyna byc dla nas 1/8 finalu LM. Teraz jest wrzesien ciezki wrzesien gdzie przewiduje ze spokojnie jeszcze raz stracimy punkty z taka gra i zaangazowaniem i co? I zaraz ku*** El Clásico na ktorym Real zawsze w lidze sie spala i ma taktyke na 30min a pozniej kopie sie po czole i nagle sa czerwone kartki i reki z d*py naszych pilkarzy i co jak bedzie -7 w listopadzie to dalej bedzie zaj**iscie? Dalej to bedzie tylko poczatek sezonu.

Ta sama kadra -17 i 3 miejsce w tamtym sezonie. W dupe sobie wsadzcie wiare. Wiara has nothing to do with this. Mieli wyjsc i wygrac ale teraz czas na wymowki, nowy projekcik, nowy trenerunio, nowy pomysly taktyczne. Tylko nie NOWI pilkarze!

Mam w dupie takie granie gdzie za chwile beda lezec do maja i skupia sie na LM. Kolejny sezon rozpoczety tak samo, gdzie byle z kim mecz lepszym i strata punktow.

Nie wiem co sie stalo z tym Realem Madryt. Nie wiem.
2018.09.16, godz. 13:14, pro cr7
Vinicjusz z golem z wolniaka. Rozkręca się chłopak :)
2018.09.16, godz. 13:10, nowy94pl
Sezon temu też słyszeliśmy, że wszystko okej, są sytuacje tylko piłka nie chce wpaść. Mam nadzieję, że skończy się to inaczej.
2018.09.16, godz. 12:57, BuliChico13
Raczej wypowiedzi Brazylijczyka a nie Hiszpana :)
2018.09.16, godz. 12:51, Carlos612
HALA MADRID Y NADA MAS!
2018.09.16, godz. 12:44, ryba229
RMadridEver

No wlasnie nie ma zadnych nowych zalozen - gra praktycznie ta sama 11 co wczesniej, a miala byc przebudowa.
2018.09.16, godz. 12:42, ryba229
RMadridEver

Zaden trener do odstrzalu. To nie wina trenera, ze 9 biega benzema, a z 7 Mariano.
2018.09.16, godz. 12:41, RMadridEver
Wstyd za większość kibiców i tyle . Zaczął się sezon , Barsa ma tylko 2 pkt przewagi a wy już płaczecie ze trzeba ich gonić ...
Trener do odstrzału i 80% składu . Za dużo fify czy tacy z was sezonowcy ? Nie twierdze żeby nie wyrazić obiektywnej opini ale ludzie ileż można narzekać i płakać ? Teraz najważniejszy jest kolejny mecz i zwycięski wynik. Oceniać i krytykować każdy potrafi ale wspierać to już za duży wysiłek . Nikt nie mówił ze ten sezon będzie łatwy , wręcz przeciwnie. Odejście Zizu , Crisa , nowy trener, nowe założenie. Na to wszytsko potrzebny jest czas a wy chcecie we wrześniu mieć mistrza i pewnie LM. Pozdro dla tych prawdziwych madridista których jest coraz mniej ! HM ❤️💪
2018.09.16, godz. 12:31, 19dami98
". Mieliśmy więcej okazji, więcej graliśmy piłką i stworzyliśmy więcej sytuacji. Piłka jednak nie wpadła."

Piłka nie chciała wpaść. :D
2018.09.16, godz. 12:30, MrKrzysiek97
Jak zawsze po takim meczu są komentarze znawców żeby sprzedać pół składu i zwolnić trenera śmieszni są niektórzy kibice albo nie przecież to sezonowe dzieci.
2018.09.16, godz. 12:29, sasquacz
Mam nadzieję że organizacja gry się ułoży bo wczoraj dawno nie było takiego Realu który był aż tak chaotyczny w sposobie poruszania się. Chyba chłopak i nie ogarniają jeszcze pomysłu Lope na grę. Na przestrzeni lat linia pomocy świetnie się ułożyła. Kroos Casemiro Modrić grali jakby byli związani ze sobą sznurkami a wczoraj każdy gdzieś sobie biegał. To było dziwne.
Co do Marcelo to niech ktoś go w końcu zrobi lewoskrzydłowym do cholery! Nacho na lewą obronę.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama