REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2018.08.13, godz. 01:13, El Jarek

Dzisiejsze okładki

Fot. RealMadryt.pl

Zdobycie Superpucharu Hiszpanii przez Barcelonę to główne informacje na poniedziałkowych okładkach najpopularniejszych dzienników sportowych w Hiszpanii.

MARCA

„Powiedz 33” – MARCA, używając popularnego w Hiszpanii zwrotu medycznego, przekazuje, że Messi stał się zawodnikiem z największą liczbą tytułów zdobytych w barwach Barcelony w historii (33). Ekipa Valverde sięgnął po pierwszy Superpuchar, o jaki zagrano poza Hiszpanią. Piękna bramka Dembélé rozstrzygnęła spotkanie. Ben Yedder zmarnował karnego w 90. minucie. Oficjalny debiut systemu VAR.

Na lewym boku sekcja Superpucharu Europy: zostają 2 dni; mundial w Tallinnie – uczestnicy turnieju zagrają od początku pomimo mniejszej liczby treningów, zabraknie jedynie Modricia; Godín przedłuży umowę do 2021 roku i będzie zarabiać tyle, ile dawało mu United; moment Bale'a – Real daje mu stery, a Walijczyk odpowiednio reaguje; Gameiro odchodzi do Valencii za 16,5 miliona euro.

Poza tym na okładce: Cristiano zdobycie gola w barwach Juventusu zajęło 7 minut; kadra kobiet U-20 zagra na mundialu o ćwierćfinał ze Stanami Zjednoczonymi; kadra lekkoatletów ostatecznie zdobyła na mistrzostwach Europy 10 medali; wielki triumf Lorenzo w wyścigu MotoGP w Austrii; Nadal nie dał szans Tsitsipasowi w Toronto; wraca Fantasty dziennika dotyczące La Ligi.

AS

„Fatalny błąd” – AS wyróżnia niewykorzystany rzut karny Yedder w 90. minucie meczu o Superpuchar Hiszpanii. Messi zdobył w Tangerze swoje 33. trofeum z Barceloną. VAR zadebiutował od uznania bramki Sarabii.

W sekcji Superpucharu Europy na górze: Tallinn czeka na 3000 mieszkańców Madrytu; Lopetegui powtórzy skład z meczu o Trofeo Santiago Bernabéu; Thomas lub Rodrigo, jedyna wątpliwość Simeone.

Do tego na samej górze: maraton powiększył dorobek medalowy Hiszpanów na lekkoatletycznych mistrzostwach Europy. Poza tym na dole: Hiszpankom U-20 wystarczy remis do awansu; Guardiola zepsuł debiut Emery'ego w Premier League; Nadal wygrał z Tsitsipasem w Toronto i zdobył 80. tytuł w karierze; Lorenzo wygrał historyczny pojedynek z Márquezem.

Mundo Deportivo

„Komar tygrysi” – Mundo Deportivo informuje, że pocisk żarłocznego Dembélé i obroniony karny Ter Stegena dały Barcelonie trzynasty Superpuchar Hiszpanii. Piqué doprowadził do remisu po trafieniu Sarabii, a Messi, który ma już 33 tytuły, ma już najwięcej pucharów w historii klubu.

Poza tym na dole: Hiszpanie zamknęli lekkoatletyczne mistrzostwa Europy z 10 medalami; Lorenzo wygrał wyścig MotoGP w Austrii; Nadal wygrał turniej w Toronto.

Sport

„SuperBarça” – Sport wyróżnia pierwszy tytuł zdobyty w tym sezonie w postaci Superpucharu Hiszpanii po pokonaniu Sevilli w wielkim meczu. Messi poprowadził zespół, Dembélé zdobył piękną bramkę, a Ter Stegen obronił karnego w ostatniej minucie.

Poza tym na dole: Nadal zdobył swój 80. tytuł; Lorenzo wygrał bitwę z Márquezem; Real oferuje 224 miliony euro za Hazarda - Belg to nowy galáctico Florentino.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Przegląd prasy

Komentarze

2018.08.13, godz. 14:43, bekey
Egooo

A czy wygrana z Atlético da Tobie do myślenia?
2018.08.13, godz. 14:14, Capoeirista
jimmy144,

Polecam koledze obejrzeć cały mecz, a nie fragment. I najlepiej po wizycie u okulisty. Bo sędzia odgwizdał pozycję spaloną. Nie było rzutu rożnego, wznowienia od bramki, tylko rzut wolny dla Sevilli.
2018.08.13, godz. 14:14, ja_geniusz
Filip_01
Trudno, żeby po przeprowadzeniu łącznie 8? transferów w obie strony, wszystko się zazębiło od pierwszego oficjalnego meczu. Zwłaszcza gdy się doda plażową formę Suáreza, Messiego, Piqué czy Busquetsa, czyli trzonu kadry.

jimmy144
Co mam potwierdzić, bo nie wiem czy rozumiem? Że Alba był na spalonym przy jednym z podań Messiego? Z tego jednego ujęcia, które widziałem - wydawało się, że był.

2018.08.13, godz. 11:45, Egooo
Wysoka przegrana z AM pewnie da do myślenia Florkowi
2018.08.13, godz. 11:30, jimmy144
@ ja_geniusz
Pierwsza akcja z tego filmiku i akcja ze spalonym. Potwierdzisz?
2018.08.13, godz. 11:20, Filip_01
@ja_geniusz

Dobra, może z tym Messim to z rozpędu napisałem, tu masz rację, przyznaję się bez bicia ;) Ogólnie rozchodziło mi się o to, że pomimo wygranej Barcelony (zasłużonej, nie podlega wątpliwości), to jednak widać było, że jeszcze jest brak zrozumienia i przygotowania do sezonu, bo to początek. Chodziło mi głównie o fakt i porównanie, że pomimo transferów, którymi wielu kibiców tutaj zachwycało się jakie dokonała Barcelona, nie wyglądało to tak super (dodam, jeszcze), bo pewnie z czasem będzie to wyglądało lepiej. I teraz nasz (choć po twoim wpisie, wnioskuję, że raczej nie Twój:) ) Real, nie wyglądał tak tragicznie jak jest opisywany przez tutejszych użytkowników i wcale nie musi się to skończyć blamażem w tym sezonie :)
2018.08.13, godz. 11:06, Filip_01
Nie mówię, że mamy nie rozmawiać i z klapkami na oczach wychwalać obecny skład. Jeśli mamy rozmawiać, to niech to będzie jakiś poziom, a nie wyzywanie zawodników od, kebabów, pokrak, łamag, drewniaków, paralityków, itp, itd. Czytam że ławka jest słaba, ale kiedy ta ławka grała w tych 3-4 meczach nie wyglądało to tak źle, jak jest opisywane. Część z tutejszych wpisów fanów klubu wygląda, jak by sprawdzali w fifie 18 poziom zawodnika i stwierdzali, że jest słaby bo nie ma tam nawet 80 pkt :)
Naprawdę, uważam, że mecze nie wyglądały tak źle, a pamiętajmy, że to początek dopiero, do tego nowy trener, wielu młodych, którzy potrzebują czasu na zgranie w zespole plus chłopaki wracający z mundialu, gdzie pewnie część z nich jeszcze myślami na wakacjach. Nie wiem czy ja popadam w jakich huraoptymizm, ale naprawdę wierzę w obecną kadrę i nie piszę czarnych scenariuszy. Wygląda na to, że Pérez chce odmłodzić skład ludkami ze szkółki. Może jest to ryzykowny zabieg ale pomyślcie co to będzie jak to wypali. W najgorszym wypadku, stracimy jeden sezon i w przyszłym coś się zmieni. Mam wrażenie, że my jako kibice patrzymy krótkowzrocznie a zarząd próbuje coś zrobić na przyszłe lata. Ryzykują to jest fakt, ale potencjał wydaje mi się, że jest.
2018.08.13, godz. 11:04, vini639
ja_geniusz

Niestety w taki sposób ogląda spotkania, jak napisałeś, ok 90% znawców na stronach sportowych w Polsce.
2018.08.13, godz. 11:00, ja_geniusz
Filip_01
"Messi to tak naprawdę tylko oddał dwa dobre strzały z wolnego i tyle go było widać."

Zdanie podsumowujące wiedzę i rozumienie futbolu jakichś 90% ludzi tu i na stronach podobnych. Jak nie ma cię w protokole pomeczowym w dziale BRAMKI - nie było cię widać. A tu proszę:
https://www.youtube.com/watch?v=pvWoTm6-gHk

Podanie z 1:27, wypuszczenie Semedo w 2:08, przerzut na centymetry do Alby chwilę później, kosmiczne podanie do Suáreza w 2:49 i 3:54, które ten spartaczył koncertowo, 4:21 dorzut na głowę Lengleta, oczywiście strzał z wolnego po którym padł gol, wypuszczenie Dembele na sam na sam w 9:50, genialna piłka do Alby w 11:58 po którym Barça miała 3 szanse pod rząd na bramkę, ale za każdym razem strzelała w GK (sam Messi zresztą też). No i na koniec - paradoksalnie - zapisał w tym meczu asystę do Dembele więc w statystykach się pojawi. Tyle że asyst to powinien mieć co najmniej ze 3 i to znacznie trudniejszych, gdyby nie Suárez i jego forma. Także ślicznie ukazałeś nam swoje dyletanctwo w temacie "piłka nożna".
2018.08.13, godz. 10:58, MaCiesz
Mongi2004
Z Navasem wygraliśmy 3 razy Ligę Mistrzów, w 2014 roku bronił jeszcze Casillas.
2018.08.13, godz. 10:53, karas123
Okienko dalej jest otwarte i może jakiś porządny transfer się jeszcze nam przydarzy.
2018.08.13, godz. 10:46, Vazquez
karas123

z tym stadionem to nie do konca tak jest wystarczy ze znajda tytularnego sponsora i sprawa moze isc do przodu
barca tez ma plany na stadion a szastaja kasa na lewo i prawo nie bedac w lepszej sytuacji finansowej

daleki jestem oczywiscie od wieszczenia upadku klubu bo rzeczywiscie opieranie sie na mlodych gwiazdach moze paradoksalnie odpalic - wtedy mielibysmy potezna przewage na konkurencja ktgora aby nas dogonic bedzie musiala wydac ogromne sumy na - i tak juz - chorym rynku

tylko ze perez przegina moim zdnaiem w 2 strone - i to calkiem niepotrzebnie
zamiast systematycznie racjonalnie uzupelniac co roku sklad 1 crackiem ( np rok temu mbappe teraz hazard za rok ktos inny )
to on albo w ogole rezygnuje z zakupow
kase mamy sukcesy mamy - wiec wyglada to dziwnie
kadre mamy wciaz mocna - i kto wie - moze bedzie w stanie bic sie o puchary - ale sami sobie utrudniamy to zadanie - nie wiadomo nawet do konca z jakiej przyczyny

moze jakis kibic barcy wie dlaczego perez przestal kupowac????
moze z zwenatrz to jakos inaczej wyglada
piszcie bordowi!!!
2018.08.13, godz. 10:44, zizołuł
marca daje barce z super copa na okładce, my wygramy w środę - margines, ewentualnie Atleti jak wygra to będziemy w centrum ale jako beka....
2018.08.13, godz. 10:37, karas123
@Vazquez

Albo prezes chce w dużej części pokryć nowy stadion z klubowej kasy :). Długoterminowo mogłoby to dać dla finansów klubu dużo, krótkoterminowo trochę gorsza gra niestety bez transferów. Chociaż różnie bywa. Może Asensio, Vini, Ceballos akurat odpalą :).
2018.08.13, godz. 10:30, Vazquez
rafal1987

ja juz postawilem teze dlaczego barak jest glosnych transferow- moim zdaniem starszyzna zawodnikow jest przeciwna duzym zmianom
chca pozostac we wlasnym zaufanym gronie bez presji walki o sklad
dlatego jesli juz ktos przychodzi to mlody ktory wiadomo ze nie bedzie mial sily przebicia
wyjatek to tibo - ale tutaj nawet znamienne ze akurat keylor nie nalezy do klubowej elity wiec jego tez latwiej odsunac

przypuszczam ze bejl zarzadal od pereza ze jesli ma zostac to nie Real nie moze sciagnac cracka do ataku ktory by mu zagrazal

wiem ze to smiale tezy ale jesli nie to to musielibysmy przyjac ze zarzad i floro po prostu zwiarowali i sabotuja klub
a ja nie w to nie wierze
sa zakulisowe sprawy o ktorych sie nie dowiemy
2018.08.13, godz. 10:28, Mongi2004
Bez odpowiednich wzmocnień ten Real nie ma szans na Mistrzostwo i Ligę Mistrzów. Real traci Ronaldo który jak by nie grał minimum te 40 bramek gwarantował. Real kupuje bramkarza tylko po co? Keylor może nie jest wybitny, ale z nim wygraliśmy 4 razy ligę mistrzów. Babole każdemu się zdarzają. Courtois gwarantuje spokój przy wrzutkach, ale czy jest takim kotem jak Keylor to wątpię. Na prawą przychodzi Odriozola i to jest wzmocnienia ławki podobnie jak Vinicius. Pérez nie poczynił żadnych wzmocnień mimo tego, że Real przegrał Ligę w fatalnym stylu i odpadł z placówki w pucharze Króla. Liga Mistrzów została zdobyta na wielkim farcie. Real podobno stoi super finansowo, ale to Barcelona wyprzedziła Real z dochodami gdzie tak bardzo narzekano na Bartomeu. Pérez sprzedał CR7 i Real traci marketingowo na tym bardzo dużo. Ja osobiście nie wiem do czego dąży Pérez, ale najwyższa pora jest do zmiany na tym stołku. Obecny rynek go zabił, a On został w tyle. Real traci bardzo dużo poprzez nie kupowanie gwiazd. Maleje sprzedaż koszulek i wiele innych rzeczy związanych z grubymi transferami. Nie oszukujmy się, ale oglądanie tych samych twarzy i stawianie na pionków typu Mayoral nie jest dla kibica atrakcyjne i nie przyciàgnie kibiców ani sponsorów tak jak w PSG ma się to w przypadku Neymara i Mbappe. Real się stacza, a pierwszy epizod już za dwa dni.
2018.08.13, godz. 10:25, rafal1987
jeśli naprawdę nikogo do ataku nie kupimy a na to się zanosi niestety. To będzie płacz jak Bale wyleci przez kontuzję, a Pérez będzie zima będzie zdesperowany kogoś pozyskać. Tylko może być już za późno. La Liga to powinien być priorytet nie LM.
A żeby wygrać La Ligę trzeba być regularnym i mieć mocną ławkę rezerwowych, a my prócz Mayorala nie mamy napastnika na ławce żadnego.
2018.08.13, godz. 10:16, marcus22
Canal +sport
2018.08.13, godz. 10:16, Zielonykolo
Nie ma to jak znawcy z RM.pl którzy jeszcze bronią kebaba beka w ch*j. Może uda mu się pobić rekord z 2017 roku gdzie strzelił 14 czy tam 15 bramek haha najlepsza 9 na świecie.
2018.08.13, godz. 10:16, marcus22
Spr który kanał pokaże Real i pierwszy Mecz Real Getafe w cabak+sport czyli barca na Eleven.....
2018.08.13, godz. 10:12, Drombo
Filip01
Choć to nie moja sprawa to uważam że kibice Realu słusznie dyskutują.
Głębia składu z sezonu na sezon jest coraz mniejsza. Zamiast luksusu na ławce rezerwowych jest niepewność. Trudno jest utrzymać konkurencyjną ławkę bo każdy chce grać ale uważam że taki Mariano James czy Morata by się teraz bardzo wam przydali.
Bale daje radę ostatnio ale co jak wypadnie? Aż się prosi o kupienie rasowej 9.
Wczoraj Suárez w wakacyjnej formie kopał się po czole i jego czas tak jak Benzemy się powoli kończy
2018.08.13, godz. 10:09, lodyga
To nie nasza wina że Benzema jest synem Péreza i podstawowym graczem.
2018.08.13, godz. 10:07, vini639
Fankakrolewskich

Najpierw to winę zwalili na Benza, spójrz w dół, to po pierwsze. Po drugie, pokraką to może jesteś ty, a na pewno nie podstawowy napastnik najlepszego klubu na świecie. Zastanów się nad tym.
2018.08.13, godz. 09:58, Filip_01
Nie rozumiem za bardzo dyskusji. Ogólnie mamy dopiero początek. Rozegrane 4 mecze, z czego 3 wygrane. Karim strzelił w dwóch meczach bramkę, Bejlu w 3, jak się nie mylę. Ogólnie mecze o nic, zgadzam się, ale mecze. Większość tutaj, skazywała każdy z tych spotkań na porażkę, jednak wygrali i to nie w jakimś beznadziejnym stylu. Do tego, grali praktycznie po 45 min a nie pełne 90 plus brak paru podstawowych zawodników. Nie mówię, że mamy popaść w jakiś huraoptymizm, ale też opanujmy ten wrodzony pesymizm. Mecze przygotowawcze nie wyglądały jakoś słabo. Barcelona wczoraj, notabene wielu z Was zachwycało się ich transferami, nie zagrała jakoś wybitnie. Suárez to nawet 1/3 jego możliwości nie była. Messi to tak naprawdę tylko oddał dwa dobre strzały z wolnego i tyle go było widać.

Poczekajmy do 5-6 kolejki LL i wtedy można zacząć oceniać obecny skład i posunięcia zarządu. Teraz to nic nie daje ani nic nie zmieni. To czego nam brakuje to wiary w tych małolatów a może nie być tak źle. Ja tam dalej jestem dobrej myśli.

Jak chcemy trochę ponarzekać to proponuję, wylać żale na adminów i wygląd tej strony :) bo ja to słyszę o zmianie jej wyglądu od ładnych 5 czy 6 lat :)
2018.08.13, godz. 09:52, RM Fan
Fanatyk lbl

Wątpię że Neymar czy Mbappe kiedykolwiek przyjdą do Realu Madryt. Podpisanie kontraktu z PSG to cyrograf, szejk zbyt łatwo ich nie puści
O ile Mbappe ma jeszcze czas, bo jest bardzo młody o tyle Neymar już się starzeje, nie zachwycił formą na Mundialu, a szejk ma na jego punkcie obsesję.
Co do Hazarda wydaje mi się że to kolejne spekulacje, ale gdyby te informacje okazały się prawda i transfer doszedł do skutku, to byłaby petarda. Wyrzucić Karima z 9 wstawić tam Asensio, na lewe skrzydło Hazard, po drugiej stronie Bale i jakoś to chyba by funkcjonowało. Szybkie skrzydła i Marko, który ma świetną technikę.
2018.08.13, godz. 09:30, Zielonykolo
Teraz będzie zmiana bo teraz będzie gadanie ze Asensio go blokuje albo Vini.
2018.08.13, godz. 09:29, wilemek
Gratulacje dla Barcelony. Wylaczylem po pierwszej polowie bo wialo nuda. Mam problem z Casemiro I jego technika, przyjeciem, opanowaniem pod presja. Widac bylo w kilku meczach z lepszymi zespolami w poprzednim sezonie, ze jak dostawal pilke to od razu podbiegalo do niego 2 rywali I ten byl w totalnym szoku, jak jeszcze dojda czerwone (umowmy sie, ze mial fure szczescia) to bedzie tragedia. W meczu z Milanem tak przeszkadzal w rozegraniu Toniemu, ze zagryzalem zeby. Mozna powiedziec, ze bez formy bo malo trenowal ale on w poprzednim roku tez przeszkadzal Niemcowi I Luce w rozegraniu I uciekal do przodu gdzie pozniej po stracie brakowalo go w tylach. Mam nadzieje, ze JLo jakos to ustawi. Nie wiedziec czemu Zizu nie chcial zrobic tego w ten sposob ze przy rozegraniu Case wchodzi miedzy stoperow (bo ma przeciez krosy/dlugie podania na dobrym poziomie), a Kroos z Modriciem zajmuja sie tym co potrafia najlepiej bez przeszkadzajacego brazola. Przy 3 zawodnikach z tylu, 2 rozgrywajacych mogloby podejsc blizej 16 rywala co pomogloby w nabijaniu liczb (a/b). Czasmi komicznie to wygladalo jak najlepsi pomocnicy rozgrywaja pile, a surowy technicznie Case jest na 10.
Co do naszej kadry, rozpisujac ja sobie niby brakuje 1 TOPA do przodu, jednak patrzac realnie I majac na uwadze, ze dla prezesa Karim jest swieta krowa… nie ma chyba szans na wielki transfer. Na oba skrzydla mamy Vini/Asensio/Bale/LV, biorac pod uwage, ze Walijczyk moze sie polamac zostaje 3 z czego ciezko uwierzyc, ze Vini w tm sezonie bedzie na poziomie pierwszej 11. LV moim zdaniem nigdy nie przeskoczy pewnego poziomu. duzo nadrabia serduchem ale cholerine brakuje mu tego ostatniego czy to strzalu czy podaania, jesli by nad tym popracowal moglby krecic niezle liczby. Hiszpan ma taki ciezki do rozszyfrowania drybling I latwo uwalnia sie na duzej predkosci od obroncy ale pozniej mu brakuje wlasnie tego czegos, tej kropki nad i. Jesli Bale bedzie w Sanitasie, LV nie poprawi tej koncowki akcji, Asensio bedzie nieregularny i bedziemy polegac na Viniciusie i Benzemie to ciezko nas widze. Oczywiscie to jest jakis tam czarny scenariusz ale czy nie niemozliwy? Majac takiego trenera i taka taktyke ja bym ustawial Asensio na falszywej 9 ale tu znowu pojawia sie problem Karima... ciezko, ciezki orzech do zgryzienia. Nie wazne jak to wszystko sobie rozpisuje, najczesciej przeszkadza mi Karim i albo sadzam go na lawie albo sadzam na lawie. Nie mam nic do umiejetnosci Algierczyka ale on jest taaaaki leniwy, ze krew mnie zalewa. Gdyby checi, character, wybieganie Rebicia dac Karimowi moglby walczyc o balona.

2018.08.13, godz. 09:26, Fankakrolewskich
vini639
W czym nie mam pojęcia? On też wcale nie wie jak to jest, najlepiej zawsze winę zwalić na Ronaldo bo on ten zły a biedny Karim był krzywdzony przez niego.
2018.08.13, godz. 09:06, MrKrzysiek97
Teraz nasz kolej na pierwszy puchar w tym sezonie.
2018.08.13, godz. 09:03, vini639
Fankakrolewskich

Powtarzasz to co większość tak jak w każdym innym temacie. Proponuję się uspokoić i nie wypowiadać na tematy, o których nie masz pojęcia.
2018.08.13, godz. 08:50, Fankakrolewskich
bekey
Znowu tabletek nie wziąłeś że pieprzysz takie głupoty? Nie ma Ronaldo a Benz dalej gra to samo co wcześniej zaraz powiesz ze biedaczek dalej czuje oddech Ronaldo chociaż ten jest wiele kilometrów od niego. Daj sobie spokój Benz to pokraka, która nawet nie dorasta do pięt wielu napastnikom. Z całej swoje kariery dwa lata coś tam pograł i tyle coś tam postrzelal jak mu się chciało a teraz nawet z pięciu metrów na pusta bramkę nie strzeli bramki tylko obok. Dawny Benz(ten kiedy naprawdę grał bardzo dobrze nawet jak by Ronaldo i tworzyli zabójczy duet prze jakiś rok) to by strzelił w pysk temu Karimowi obecnemu.
2018.08.13, godz. 08:33, Zielonykolo
Lewy zaladowal 3 bramki wczoraj tak apropo napastnika.
2018.08.13, godz. 08:31, anonim_19
ten Ben Yedder nie strzelił karnego w swoje urodziny [*]
2018.08.13, godz. 08:29, adek89
2018.08.13, godz. 08:02, lukaszw85

Podpisuję się pod pytaniem. Rok temu Ligue1 była na eleven, ale widzę, że teraz już nie ma. Sprzedali? nie wiem czy jakakolwiek polska stacja ma lige francuską, trochę szukałem i NC+ nie ma, Polsat też, Eleven też nie, TVP na wszelki wypadek też nie ma. Chyba zostaje stream.
2018.08.13, godz. 08:24, tomcio_96
Haha i wy się nazywacie kibicami Realu. Jasne przegrajmy to dobry prezes poglaszcze i kupi nową zabawkę. Ludzie ogarnijcie się trochę bo naprawdę jak czytam niektóre komentarze to ręce opadają. Benzema, Bale i Mayoral strzelają po golu...jasne wiem, że to tylko mecz towarzyski, ale więcej wiary. Trener jest od niedawna ja mu daje kredyt zaufania, zobaczymy co z tego sklei, ale na pewno nigdy nie będę życzył przegranej nawet choćby mieli przyjść Neymar, Mbappe i Lewy w jednym okienku. Swoją drogą to początek sezonu i Suárez też mocno kopał się po czole wczoraj, także nie zrownujcie Benza z błotem..bo bagatela jakby nie on to nwm czy by Real grał w finale, bramki z Bayernem były bardzo istotne.
2018.08.13, godz. 08:19, Zielonykolo
SamMadrid

To po co wchodzisz łaski bez. A co do kebaba to taka jest prawda on wszystko blokuje.
2018.08.13, godz. 08:02, lukaszw85
Pytanie z innej beczki
Wiecie gdzie mogę obejrzeć ligę francuska ?
2018.08.13, godz. 08:01, SmMadrid
Wydawanie takiej kasy to idiotyzm. Dobrze chociaż ,że tego bramkarza relatywnie tanio wzięliśmy bo jak czytałem o tej łamadze z United i 100mln za niego to mi się źle robiło.
Widzę Benzema jest już winny wszelkiego zła na tym Świecie włacznie z kwaśnymi deszczami i wyginięciem dinozaurów... czubki potrzebujecie specjalisty od głowy. Lepiej przegrajmy mecz o puchar aby zły prezes wyciągnął kasę na nowego kopacza... po co ja tutaj nadal wchodzę i was czytam??
2018.08.13, godz. 07:43, rafal1987
Ciekawe czy jak przegramy w srode czy Pérez zdecyduje sie na wiekszy transfer.
Nie zebym chcial przegrac. Ale jesli tak sie stanie to moze to zlagodzi gorycz porazki.
2018.08.13, godz. 07:21, Zielonykolo
Pisanie na tele jest czasem wku.

Więc do kończę mój komentarz w sprawie Hazarda. Dla mnie to kabaret dawać za niego taką kasę to już lepiej pójść na całość i dac Bale i 224 banie za Mbappe niz Hazarda bez kitu. Gadanie było ze to CR7 blokuje wszystko i wszystkich którzy chcą tu grać a jak widać to ie CR7 tylko kebab. Nie wiem co ty jest grane ale jak widać to przez niego nikt tu nie chce grać. Gdybyśmy rok temu pożegnali kebab to Mbappe grałby u nas a tak wola pójść do PSG niż siedzieć u nas na ławce na 6 baniek. Śmiech na sali tu się robi serio.
2018.08.13, godz. 07:17, Zielonykolo
Jak serio Florek wykalada za Hazarda 224 banie to serio jest coś z nim nie tak. A była mowa ze TO CR7
2018.08.13, godz. 07:16, bekey
fanatyk lbl

Mbappe w PSG dostał „posadę” prawoskrzydłowego. Tam wszystko było jasne - lewa strona to Neymar, środek - Cavani.
U nas oba skrzydła były zajęte przez Bale i Cristiano. A funkcja środkowego napastnika oznaczała bycie giermkiem Cristiano, schodzenie mu z drogi, bycie 9 i pół i generalnie „dziwactwo”.
Mialby też zarabiać 3 razy mniej.

Próbując tworzyć jakieś konstrukty myślowe, że Mbappe nie przyszedł z „powodu Karima” dowodzisz jedynie, że jesteś nielogicznym hejterem.

Pewnie Neymar też nie przychodzi w tym roku z tego samego powodu?
A Lewandowski? Nagle w te wakacje chciał do nas przyjść, a nie we wcześniejsze, a Ty nie widzisz co to oznacza?
Szkoda mi Ciebie, nic nie rozumiesz co sie dookola dzieje...
2018.08.13, godz. 06:18, Hubertus401
Ja się na żadne wielkie nazwisko nie nastawiam, tym bardziej że w Anglii okienko zamknięte.
My potrzebujemy dobrego napastnika, ale wiadomo że Pérez się na taki transfer nie zgodzi.
2018.08.13, godz. 06:11, La Quinta del Buitre
Czyżby Floro zr zrezygnował ze stadionu i poszedł po Hazarda? Oby.
2018.08.13, godz. 05:43, RMadridEver
Barsa wygrywa superpuchar Hiszpanii , marca poświęca im okładkę , Real wygrywa 3 Ligę Mostrzow z rzędu a na okładkach Kataloni mała rubryczka poświęcona temu wydarzeniu 👍
2018.08.13, godz. 05:41, rafal1987
O ofercie Realu pisza juz chyba wszystki mozliwe media w Hiszpani, Angli, Niemcach, Wloszech.
Moim zdaniem raczej by tyle zrodel nie podawalo informacji gdyby to byla zwykla plotka. Bo nie raz Daily Express podawalo informacje sensacyjne a inne gazety tego nie powielily.
Ani Chelsea ani agnent Hazarda, ani nawet Real tego nie zdementowal. Wiec cos w tym prawdy musi byc.
A Chlsea przy ofercie 220 mln euro moze zalowac ze nie przyjeli bo za rok moga go stracic za 50 mln.
2018.08.13, godz. 05:28, bigbajo49
19robertocarlos94 weź coś na wstrzymanie:D w Anglii okienko zamknięte Chelsea teraz nie odda swojego lidera poza tym pieniędzy raczej nie brakuje więc albo się obudź albo jak Florentino żyj dalej w świecie marzeń
2018.08.13, godz. 04:54, Przemas1976
Oby już więcej nie wygrali. Trzeba zrobić wszystko żeby pokrzyzowac im maksymalnie plany. Starać się wygrać Ligę I Puchar. Boz LM odpadna, prędzej czy później. Nie mają patentu, na jej wygranie. Kupujemy Hazarda, i jedziemy do przodu. Mamy dobrą drużynę, i można powalczyć o puchary Hala Madryt.
2018.08.13, godz. 03:27, fanatyk lbl
Xaoo

No i to jest i było błędne myślenie, gdyż nie Ronaldo jako najlepszy nasz gracz był hamulcowym transferów napastników, a faworyzowany Benzema.
Podejrzewam, że te proponowane przez Péreza rok temu "tylko" 6 baniek dla mega talentu jakim jest Mbappe spowodowane było przewidzianą dla młodego Francuza rolą, czyli zmiennika Karima.
Dając młodemu już nawet nie tyle co Psg 18 a jakies 13 - 15 mln Pérez wraz z Zidane`em zmuszeni byliby wstawić Mbappe do pierwszego składu, a to kłóciłoby się z tendencją bezgranicznego zaufania dla" jednego z najlepszych w historii napastników Realu Karima Benzemy".

Mbappe poleciał do Psg na kasę, ale jak ktoś inny dawał mu 3 x mniej , a w Marce i Asie pojawiały się wypowiedzi z otoczenia madryckiego klubu, że Mbappe ma się uczyć u boku Karima , BY KIEDYŚ ZOSTAĆ JEGO NASTEPCĄ to młody zorientował się, o co kaman i pomimo sympatii do białej koszulki olał temat.

Nasz klub jest największy na świecie, ale to nie znaczy, że wszystko działa jak należy i że nie ma tu patologii. Są i jedną z nich jest złe ocenianie aktualnych problemów i potrzeb drużyny tj. sprowadzanie wszelkich problemów z napadem do CR7. "...Cris nie chciał tego i tamtego to nie przyszli ...", "... Karim nie strzelał , bo musiał podawać Crisowi..."

Teraz CRa nie ma, wiec powyższe okazało się mitem.

Ostatnio sprowadzano tabuny pomocników , by sadzać ich na trybunach( Ceballos), a najpilniejsza sprawa czyli śr napadzior była pomijana.
Teraz sprowadzono 2 bramkarzy, a napastnika jak nie było, tak nie ma.

2018.08.13, godz. 02:47, Xaoo
@fanatyk lbl

Niedałby mu wtedy, bo grał Ronaldo.
2018.08.13, godz. 02:45, fanatyk lbl
Ciekawe czy to co pisze Sport o Hazardzie ma coś wspólnego z prawdą, czy to kolejna bzdura tej brukowej gazetki?
Hazard to gwiazda i niewątpliwie wzmocnienie dla każdej ekipy, ale nawet jak przyjdzie do nas to wciąż pozostanie problem braku klasowego środkowego napastnika.

Powiedzmy sobie szczerze, że gdyby dziś Aubameyang grał w Bvb i nadal kosztowałby 60 mln to Pérez kupiłby go bez wahania się, bo to była okazja.
Czemu tego nie zrobił? Florentino skupił całą uwagę na Neymarze olewając wszystkie inne dostępne opcje. A teraz zostaliśmy z ręką w nocniku.
Nawet Mbappe rok temu. Dzisiaj Pérez dałby mu ze 25 mln na sezon , gdyby tylko się dało, a czemu rok temu dawał tylko 6 przy ofercie 18 od Psg?
Edin Dżeko to byłaby obecnie najlepsza opcja dla nas, tak na rok, na przetrzymanie trudnego okresu, aż przyjdą(?) w końcu te Neymary i Lewandowskie.


2018.08.13, godz. 02:27, 19robertocarlos94
Dawać już tego Hazarda :) Jestem w stanie uwierzyć w ową cenę, gdyż Real od 3lat, a dokładniej od transferu Pogby do ManU nie jest w posiadaniu rekordu transferowego, a Pérez uwielbia, gdy o jego transferze się mówi :D Dlatego do końca okna transferowego wierzę w ten transfer i do tego Courtouis wspomina o Edenie w czasie swojej prezentacji, no hello :D
2018.08.13, godz. 02:00, ZidaneVeteYa
Gratulacje dla FC Barcelony. Pierwsze Trofeum w nowym sezonie zawsze buduje morale drużyny. Kolejny puchar do gabloty.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama