REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2018.08.10, godz. 09:06, Piwwwko / Onda Cero

Onda Cero: Modrić poprosi Florentino o odejście

Fot. Getty Images

W nocnym programie El Transistor w radiu Onda Cero podano niepokojące informacje w sprawie Luki Modricia. Dziennikarz David Alonso wyjawił, że prawdą jest to, o czym w ostatnich dniach pisały włoskie media: Luka Modrić chce odejść z Realu Madryt. Chorwat ma spotkać się z Florentino Pérezem i poprosić o zgodę na transfer do Interu.

W ostatnich dniach Vlado Lemić, agent zawodnika, spotkał się z Predragiem Mijatoviciem, by opracować strategię postępowania z Realem Madryt. W najbliższym czasie Lemić ma spotkać się z José Ángelem Sánchezem i zakomunikować mu, że Modrić pragnie opuścić klub, ponieważ uważa, że oferta Interu jest nie do odrzucenia.

Mediolańczycy oferują piłkarzowi zarobki na poziomie 60 milionów euro netto przez najbliższe sześć lat, na które składają się cztery lata gry w Interze i dwa w Chinach. Modriciowi bardzo spodobała się ta oferta nie tylko pod względem ekonomicznym, ale również sportowym. 32-latek miałby być niekwestionowanym liderem projektu na Stadio Giuseppe Meazza.

W programie podkreślono, że sytuacja Modricia bardzo różni się od tej, którą spowodował Mateo Kovačić. Przede wszystkim Luka jest bardzo wdzięczny Realowi Madryt i jeśli Florentino nie zgodzi się na odejście, co jest do przewidzenia, to zawodnik nie będzie strajkował. Modrić nie będzie niczego wymuszał, ale chce, by Florentino zgodził się na transfer.

Piłkarz zdaje sobie sprawę, że będzie bardzo trudno, ponieważ jego klauzula wynosi 750 milionów euro. W odróżnieniu od sytuacji z Cristiano, klub nie chce sprzedawać Chorwata, a już z pewnością nie za kwotę, o której mówi się we Włoszech. W klubie twierdzą, że propozycja Interu, który oferuje teraz 15 milionów euro i kolejne 20 za rok, to niesmaczny żart.

Tymczasem postawa Królewskich pozostaje niezmieniona i klub nie zamierza sprzedawać Modricia. Los Blancos nawet nie spojrzą na oferty, o których mówi się we Włoszech, ponieważ uważają, że są one niepoważne. Działacze Realu twierdzą, że Inter nie ma wystarczających środków, by sprowadzić Modricia. Florentino z pewnością nie zgodzi się też oddać Chorwata na wypożyczenie. W klubie wszyscy trzymają się strategii wyznaczonej przez Florentino, który odwołuje się do 750-milionowej klauzuli.

W programie podano również, że cała sytuacja została źle odebrana przez działaczy Królewskich, których zdenerwował fakt, że agenci Modricia polecieli do Włoch i wypuszczali informacje do tamtejszych mediów. W klubie postrzegają to jako sposób wywierania presji. Włodarze nie do końca rozumieją metody postępowania agentów, tym bardziej, że w operacji pojawił się Mijatović, który pracował w klubie i doskonale wie, jak powinno załatwiać się takie sprawy.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2018

Komentarze

2018.08.10, godz. 14:31, polniak52
Alcantara akurat fajny zawodnik tylko czemu wychowanek barcy mialby chciec grac u nas? Ja to nawet jestem zdania ze jak by juz odszedl ten Modric w co za bardzo niewieze to Isco powinien zajac jego miejsce i powinnismy zaczac grac jedynym slusznym ustawieniem 433 ze skrzydlowymi, srodek pola uzupelnic jakims solidnym sprawdzonym sp z ll jak Dani Parejo lub Manu Trigeros i bardziej postawic na Cebulle bo ma ogromny talent no i oczywiscie sciagnac jakiegos topowego Ls tyle ze Hazard nam juz przepadl a z Asensio skrzydlowego niezrobimy predzej kogos ala Firmino i skonczyc z tym 442 jakims dziwnym wynalazkiem Zidane`a z 4 sp i jeszcze napastnikiem od rozgrywania synalkiem Benzema.
2018.08.10, godz. 14:28, merkava
Modric i Marcelo to jest Wasz ostatni moment, tak jak dla Ronaldo, by odejść stąd z twarzą bo będziecie grzali ławę z rozdziawioną koparą oglądając wirtuozerię Waszych następców.. Ten sezon, wg zapewnień prezesa i trenera ma być przełomowy, naznaczony epoką baby-Madrid plus oczywiście Mariano. A w ogóle wstydźcie się, że jesteście tak starzy. Teraz wizytówką Realu będzie młodość, uroda, i równy przedziałek, czego chcieć więcej.
2018.08.10, godz. 14:09, dexterro
Uzka

"To Real Madryt, jak możesz stąd odejść!"

~Mateo Kovačic, 23 maja 2018
2018.08.10, godz. 14:04, Krychol
Pamietajcie Real jest wazniejszy, jest ponad kazdym zawodnikiem. Zobaczymy jak bedzie wielki bez zawodnikow z topu a nawet middle. Nikt nie chce grac w zespole w ktorym zarobki przeciez nie sa wazne a wazniejsza jest 'wyimaginowana duma'. Tylko, ze ta duma ... Oni rodzin i siebie nie utrzymaja na poziomie na jakim chca. Posiedza pare lat w LE to zmienia zdanie. Zero szacunku do pracownikow! Zidane, CR, Modric to nie przypadek ...
2018.08.10, godz. 13:56, Yerlod
Błagam, tylko nie Thiago. Grę będziemy opierać na dwóch szklankach, to nie może się udać. Lopetegui może go chcieć, ale on przecież może zostać wyrzucony już za sezon.
2018.08.10, godz. 13:55, królewski11
''Thiago powiedział nawet kilka tygodni po opuszczeniu Barçy, że nie może wykluczyć, że dołączy do Realu Madryt. Nawet kiedy odnowił swoją umowę z Barçą w 2011 roku, stwierdził, że jego marzeniem jest odniesienie sukcesu w piłce nożnej.'' [Youngcules]
2018.08.10, godz. 13:55, bonamassa
Odszedł CR7, odszedł Kovačić. Teraz może odejść Modrić. Jeśli naprawdę do tego dojdzie, to Lopetegui wyleci w grudniu na zbity pysk, a Pérez będzie na kolanach prosił PSG o Verrattiego, a potem będzie szukała jeszcze jednego rezysera gry.
2018.08.10, godz. 13:54, Xaoo
@Yerlod

Pérez to chyba wolałby bardziej, aby Real spadł do Segundy niż wymienić Benzeme na użytecznego napastnika.
2018.08.10, godz. 13:53, WielkiKibicRM
Sanitas zadowolony z nowego pacjenta
Tu jest potrzebny grajek który będzie dostępny cały czas
2018.08.10, godz. 13:49, WielkiKibicRM
Thiago w.tamtym sezonie 125 dni na leczeniu kontuzji i 20 opuszczonych meczów dziękuje dobranoc to go dyskwalifikuje u mnie
2018.08.10, godz. 13:48, siempre7
Według mnie nie kupią dwóch pomocników, prędzej zostanie Valverde. Ceballos w tym sezonie musi grać więcej, więc nie wyobrażam sobie jednocześnie Thiago i SMSa, z tej dwójki stawiam na pierwszego.
2018.08.10, godz. 13:48, adam70223
Chyba Thiago taki słaby nie jest. Jak kibice barcy chcieli by jego powrotu nawet za Rakitica.
2018.08.10, godz. 13:47, WielkiKibicRM
19Ramos02
Mimo że bardzo lubię tych zawodników to tu mają grac możliwe jak najlepsi a nie najmłodsi
2018.08.10, godz. 13:46, Uzka
Ale czemu nie ufać trenerowi? Kiedy wiedział, że Kovačić odchodzi, to potwierdził to w wywiadach. Skoro rozmawiał z Modriciem i uznał, że będzie on naszym graczem, bez właściwie żadnego zawahania, to czemu mielibyśmy mu nie wierzyć? Ja podejrzewam, że te wszystkie spotkania z agentem i jego podchody, to zwyczajne wymuszanie nowego, większego kontraktu. Luka jeszcze w kwietniu tego roku mówił, że chce wygrać Ligę Mistrzów i skończyć karierę w Realu. Nagle coś się zmieniło? Kova czy Ronaldo mówili o tym, że nie czują się tu dobrze, że chcą coś zmienić. Modrić w żadnej wypowiedzi nawet nie wprowadził wątpliwości. Agenci na arenie współczesnego rynku transferowego to prawdziwe piranie. Nie zdziwiłabym się, gdyby i ten jeździł po klubach, tylko po to, żeby podbijać cenę i wzbudzać niepokój. I sory, ale jak czytam, że Luka może spokojnie odchodzić, bo zaraz za niego kupimy tego, sramtego i owego, to śmiech mnie gromki bierze. Nie ma lepszego gościa na jego pozycji w tym momencie. Jeżeli odejdzie, to będzie bardzo, bardzo źle. Zwłaszcza, że właśnie puściliśmy Kovačicia.
2018.08.10, godz. 13:45, karas123
@siempre7

Też nie rozumiem porównań Thiago do Kroosa, prędzej gra podobnie do Luki. To właśnie Pjanic gra zdecydowanie bardziej w stylu Toniego.
2018.08.10, godz. 13:43, siempre7
https://www.youtube.com/watch?v=yRHoSOLiUmk

Ja tu widzę więcej Modricia niż Kroosa...
2018.08.10, godz. 13:41, 19Ramos02
Yerlod
Jkai Neyjmar jak on sie sezjka boi? Pérez by wyprzedal wszystkich oprocz Benzemy i bale'a. Dwaj synusie prezesa.
2018.08.10, godz. 13:41, karas123
@RM Fan

Dokładnie, ja tym transferem zachwycony nie będę ale w kontekście utraty jeszcze Modrica będzie to niezły wybór.
2018.08.10, godz. 13:41, RM Fan
Yerlod

Zgadzam się z Tobą w 100%
2018.08.10, godz. 13:40, RM Fan
Karas123

Ogladalam mecze Thiago i nie zachwyca mnie ten gracz, nie chodzi nawet o jego katalońską przeszłość, jak dla mnie ten zawodnik jest mdły, a w obecnym systemie Julena jego jedynym atutem jest hiszpańskie obywatelstwo. Jednak z braku Luki, gdyby jednak odszedł, dobry będzie i Thiago na zapchniecie dziury..
2018.08.10, godz. 13:39, 19Ramos02
Tak ku*wa kupmy i Thiago i Savicia, a Ceballosa, Llorente i Valverde wyj**ac na smietnik.
2018.08.10, godz. 13:37, Yerlod
Od dawna krytykuję to jakie pensje daje Real. Są one śmieszne w porównaniu do innych klubów. Z obecnej kadry prawdopodobnie każdy z zawodników poza Bale'em i Benzemą zarabiałby więcej gdzie indziej. Kiedyś się mówiło o drabince, że na najwyższym szczeblu są zdobywcy ZP, tłumaczono tak wysokie pensje Ronaldo i Kaki. Później byli kandydaci do ZP. Obecnie nie mamy żadnego zdobywcy, a Modrić kandydatem jest jak najbardziej. Nic nie powinno stać na przeszkodzie, aby przez następne dwa sezony zarabiał po te 15 mln. Tym bardziej, że odszedł piłkarz z najwyższą pensją, a Real w ostatnich latach wychodził na plus z transferów.
Co do samego ewentualnego odejścia. Zaboli. To kolejny krok do podzielenia losu Milanu lub United. Ale nie musi tak też być. Modrić jest już stary jak na piłkarza i nie pogra zbyt długo. Może i teraz byłby odpowiedni moment na odejście, ale trzeba byłoby też kupić piłkarza światowej klasy.
O ile taki Savić dla Péreza byłby łatwą operacją, to coś się z nim stało i nawet nikogo dobrego nie kupił w miejsce Ronaldo lub w miejsce najsłabszej ostatnimi latami formacji.
Mam wrażenie, że Pérez najchętniej wyprzedałby cały skład, a jedynym piłkarzem byłby Neymar.
2018.08.10, godz. 13:36, RM Fan
Julen to chyba ogólnie zaczyna mylić klub z reprezentacją, za chwilę cały skład Realu będziemy mieć zlozony z hiszpańskich zawodników, trochę słabo to widzę i coraz czarniejsze chmury nad nami wiszą. Ogólnie po meczach przedsezonowych nie ma we mnie zbyt wiele optymizmu, niby asensio i bale grali poprawnie, ale brak nam prawdziwej jakości, i fascynujący zagrań na miarę galácticos..
2018.08.10, godz. 13:36, karas123
@RM Fan

Thiago nie jest wolny, jego szybkość końcowa jest po prostu przeciętna, ale przyśpieszenie jest niezłe. Zwrotność ma podobną do Isco ale wydaje się, że na pierwszych metrach ma lepsze odejście. Na pewno jest zwinniejszy od Kroosa. Potrafi podobnie do Luki wychodzić spod pressingu.
2018.08.10, godz. 13:35, El Testosteron
Thiago to farseloński kret, będzie im zdradzał naszą taktykę przed El Clásico
2018.08.10, godz. 13:33, Enigmatyk
Madridista TV:

"Real Madrid has reached an agreement with Thiago Alcántara and now waits to close the deal with Bayern Munich. The player doesn’t feel comfortable at Bayern and wants to return to Spain". [Onda Cero]

Czyli jest pełne porozumienie z Thiago, teraz tylko kluby się dogadują. Wygląda na to , że Modrić odchodzi.
2018.08.10, godz. 13:33, RM Fan
Już widzę te pełne dynamizmu akcje Kroosa i Thiago. XD przecież od spowalniania akcji, uspokajania gry mamy już Kroosa, Thiago jest taki sam, dwóch takich zawodników, to już chyba za dużo
Jeśli informacje o odejściu Luki się potwierdzą, to potrzeba nam kogoś aktywnego, dynamicznego, kreującego akcje. Ciężko będzie znaleźć kogoś takiego w rozsądnej cenie..
2018.08.10, godz. 13:33, Taikun
karas123
Co do naszych możliwości finansowych, to tak naprawdę nie wiadomo jak one wyglądają. Teoretycznie na razie jesteśmy na plusie w tym okienku, a w razie odejścia Modrica zyskamy co najmniej kolejne 50 mln. Jeśli chodzi o atak, to tak czy siak chyba najbardziej możliwy jest Rodrigo albo ktoś z ligi o podobnej renomie. Niestety, ale nie liczyłbym na jakąś gwiazdę.
2018.08.10, godz. 13:29, vini639
karas123

Savic i Thiago za Modricia i Kove... 2 za 2. Chcąc rywalizować na wszystkich frontach musimy mieć szeroką kadrę.
2018.08.10, godz. 13:28, karas123
@Taikun

W sumie tak, ale SMS+Thiago to ponad 150mln euro, czyli pewnie do formacji ofensywnej już nikogo nie kupimy, co najwyżej Rodrigo/Mariano/Immobile.
2018.08.10, godz. 13:27, El Testosteron
Ja się nie dziwię jak Florek puści Lukę. Myślę że Florek planuje odmłodzić kadrę, sprzedał Ronaldo (zaraz 34 lata), sprzeda Modricia (zaraz 33 lata), wymienia Navasa (zaraz 32 lata) na młodszego Tibo. Następny w kolejce do odstawki albo sprzedaży będzie pewnie Ramos (zaraz 33 lata), a niedługo potem Marcelo i Benzema bo też są po 30stce. Dla mnie OK, ważne żeby załatwił za nich przyzwoitych następców.
2018.08.10, godz. 13:27, marcinnello
W sumie to nie ma co spekulować. Tak samo jak z Icardim wczoraj xD Jutro SMS, a w niedziele Rodrigo ? A nie ten już był. W niedziele będzie Mariano.
2018.08.10, godz. 13:26, Luźna guma
Kolejny piłkarz który pójdzie na pieniądze do innego klubu. To są właśnie te nasze gwiazdeczki.
2018.08.10, godz. 13:26, siempre7
Skoro wam się nie podoba "budowanie szklarni", to po co Real brał Ronaldo po zerwaniu więzadeł, po co brał Van Nistelrooya? Chyba nikt z was nie odmówi im zasług dla Realu...
2018.08.10, godz. 13:26, Taikun
karas123
Wtedy mielibyśmy podstawe Casemiro, Kroos, SMS i Thiago do rotacji, które Lopetegui bardzo lubi. W tym momencie bez Kovačica w razie urazu Luki czy Kroosa do pierwszego składu wchodzi Ceballos... Z całym szacunkiem do niego, ale nie wyobrażam sobie, że miałby grać w pierwszej 11 w LM albo w lidze przeciwko Barçy albo Atlético.
2018.08.10, godz. 13:23, marcinnello
dawidinho8 i inne ludki

Asensio miał od zawsze 10 w nicku z instagrama.
Wiem od fanki Asensio, która męczy go od czasów Espanyolu :P
2018.08.10, godz. 13:22, siempre7
Powiem wam tyle, że w 2013 roku gdy Thiago odchodził do Bayernu nie miał szans na grę w Barcelonie. Wtedy wciąż niepodważalną pozycję mieli Xavi, Iniesta i Busquets, a Thiago był już wtedy pomocnikiem o bardzo dużej jakości, więc poszedł za Guardiolą. W Bayernie jeśli był zdrowy to grał, nie jest to żaden odpad. Sytuacja z nim wygląda jak z Bale'm, często jest kontuzjowany, ale jak jest sprawny to absolutnie nie zawodzi i kibice uważają go za najlepszego pomocnika w Niemczech. Julen też się nie zna? Miał Koke, miał Saula a stawiał na Alcantarę.

Teraz na La Rambli srają się tylko, żeby piłkarz z "DNA Barcelony" nie trafił do Madrytu. Wolą go dużo bardziej od gwiazdora Pogby.
Nie jest to absolutnie żadne drewno, nie wiem czemu miałby nie odnaleźć się przy Kroosie. Ma dynamikę, ruchliwość, panowanie nad piłką, drybling i przede wszystkim potrafi posłać perfekcyjne prostopadłe piłki. Pokażcie mi kto u nas mógłby tak obsłużyć szybkiego Bale'a?
2018.08.10, godz. 13:22, karas123
@vini639

Wtedy chyba SMS jako fałszywa 9 bo nie wiem gdzie mieliby się wszyscy pomieścić.
2018.08.10, godz. 13:21, szeszunia
Sizzla Real po prostu nie płaci najwyższych stawek, a oni grają przede wszystkim dla pieniędzy. W czasach klubów finansowanych przez Państwa i szejków dla których to są zabawki Real, który jest syty w puchary w ostatnich latach wcale nie jest tak atrakcyjną opcją .. Sam Courtois powiedział, że pod względem ekonomicznym miał dużo lepsze propozycje.. Real teraz nie szasta kasą, a inwestuje w młodzież i przy odpowiedniej cierpliwości taki projekt spłaci się, ale na pewno nie od razu.. Ja mam nadzieje na następny sezon, bo fajne zalążki pokazali w pretemporadzie, ale w ogóle nie będę zaskoczona jak skończymy w lm na 1/4 i w lidze będziemy 3...
2018.08.10, godz. 13:20, dexterro
Weźcie się k... za napastnika zamiast budować szklarnię, to są jakieś jaja.
2018.08.10, godz. 13:19, vini639
Jak kupimy Thiago i SMS to będzie rozpie*dol. Brać! Goście na lata.
2018.08.10, godz. 13:19, Obiektywny91
Bayern nie otrzymał żadnego zapytania od Realu w związku z Thiago. Kovač potwierdził Thiago, że będzie ważną częścią zespołu.


@martinezferran
2018.08.10, godz. 13:19, szczur
Jeżeli Thiago przyjdzie, to najbardziej zaprzyjaźni się z Garethem i Jesúsem. Pokażą Sanitas itd.
2018.08.10, godz. 13:19, Rfilip98M
Obiektywny
Jak dobrym źródłem on jest? Bo dużo źródeł pisze, że mamy porozumienie z Thiago
2018.08.10, godz. 13:18, lodyga
Dawid

On zawsze miał 10 w nicku bo grał z takim w młodzikach.Juz pisano o tym dużo razy.

Moim zdaniem Luka odejdzie ale nie panikujcie bo przyjdzie i napastnik i pomocnik.
2018.08.10, godz. 13:17, Taikun
19Ramos02
Według wszystkich plotek o Thiago, to on ma przyjść za Kovačica. Za Luke miałby przyjść jeszcze ktoś inny.
2018.08.10, godz. 13:16, Szaman10
Do Thiago trzeba dokupić SMSa, jesli odejdzie Modrić. Wtedy jakoś to może wyglądać. No i napastnik, najlepiej taki co jeszcze na skrzydle może coś rozegrać.
2018.08.10, godz. 13:16, Obiektywny91
Bayern nie otrzymał żadnego zapytania od Realu w związku z Thiago. Kovač potwierdził Thiago, że będzie ważną częścią zespołu. @martinezferran
2018.08.10, godz. 13:15, ikerowa
Trzeba być niepoważnym, żeby za takiego piłkarza jak Modrić przynosić ofertę na 35 milionów euro - taką ofertę Florek powinien przedstawicielom Interu wsadzić w zęby i niech na kolanach wracają do Włoch xD
Ale teraz tak: Potrafię zrozumieć ewentualną chęć odejścia Luki (chęć spróbowania czegoś w nowej lidze, w nowym klubie, nowym środowisku) - ale jest jedno "ale" - piłkarz Luka Modrić nadal jest piłkarzem Realu Madryt, ma kontrakt z tym klubem i jeśli chce odejść to oferta za niego ma satysfakcjonować Real a nie go ośmieszać.
2018.08.10, godz. 13:15, 19Ramos02
Wszystko wskazuje na to, ze: Luka do Interu, Thiago za 50 mln, Asensio z '10' po Modricu. Oj bedziemy cierpiec w tym sezonie niemilosiernie. Nie widze tego totalnie.
I mnie jako kibica od 2002 bardziej bedzie bolal ten spadek ze szczytu niz wczesniejsze lata odpadania z Lyonami i innymi.
2018.08.10, godz. 13:14, KataloniaWarrior
Chyba was pogieło z tym Thiago. Druga linia Kroos- Thiago, będzie tak dynamiczna, że każdy będzie w stanie spuścić nam w******. Każdy mecz będzie na chodzonego
2018.08.10, godz. 13:14, szeszunia
Nie macie wrażenia, że nasi czołowi zawodnicy poczuli, że coś się kończy.. ? W ostatnich 5 latach został wyciśnięty maks z tej kadry i oni czują, że już tego nie przebiją, a RM teraz będzie miał tendencje spadkową pod względem tytułów? Nie będziemy wygrywać LM w nieskończoność, to co chłopaki osiągnęli w ostatnim czasie będzie nie do pobicia jeszcze przez następne 50 lat. Z drugiej strony medalu mamy podejście Realu do zasłużonych zawodników legend jak Casillas, Raúl, Pepe... Kiedy jak nie teraz pójść po kontrakt życia, będąc na szczycie gdzie można doczekać spokojnej emerytury w takim Juve w przypadku Ronaldo czy Interze w przypadku Modrica itd. Luka jest w sytuacji win-win. Albo dostanie bajeczny kontrakt u schyłku kariery, albo podwyżkę. W każdym scenariuszu on jest wygrany, a ma w podświadomości, że za 2 lata 3 lata chcieliby się go pozbyć co w RM nie oznacza pożegnań z honorami .. Często też z winy zawodników, ale Real ma to do siebie, że te pożegnania mają gorzki smak
2018.08.10, godz. 13:14, marcinnello
[ Gerard Romero ]
Doniesienia o Tiago w Realu są prawdziwe.Julien jest jego fanem.

( Chyba ktoś to wstawił, ale dam jakby ktoś nie czytał od początku. )
2018.08.10, godz. 13:13, blancor
Sprzedany przez Barcelonę i niechciany w Bayernie Thiago ma zbawić Real? O co tu chodzi? Jeszcze ten Rodrigo i jesteśmy reprezentacją Hiszpanii - tylko Benzema nie ma siły przebicia Costy. Julen wie, że jest w Realu?
2018.08.10, godz. 13:10, siempre7
Tak jak zachwycałem się kiedyś grą Kroosa w LM w meczu z Realem, tak później zachwycałem się grą Thiago w meczu z Realem. Oby omijały go kontuzje, a 60 mln euro to będzie złoty interes. Najlepszy rozgrywający Bundesligi i pstryczek w nos Katalońcom.
2018.08.10, godz. 13:08, karas123
Thiago to bardzo dobry gracz tylko niestety często się leczy.
2018.08.10, godz. 13:08, sebas1902
Modrić odejdzie, nie dementuje nic więc odchodzi. Zawodnik jego klasy już dawno by zdementował. Myślę, że Zizou wiedział, że odejdą i dlatego powiedział, że ciężko będzie mu wygrać coś w następnym sezonie.... Kibicowanie Realowi obecnie - wchodzisz na stronkę coś poczytać i dzień w dzień fatalne wiadomości. Szkoda, żegnaj Luka.
2018.08.10, godz. 13:07, 19Ramos02
Real osiagnal calkowite porozumienie z Thiago. Zostaly negocjacje z Bayernem, ale w tym przypadku bawarczycy nie maja zamiru niczego utrudniac. Kwota transferu miedzy 50 - 60 milionow Euro.

Jesli Modric zostanie i Ceballos, Llorente i Valverde maja rzucona kolejna klode pod nogi to nie mam pytan...
Ale jesli Modric odchodzi to jestem w stanie zaakceptowac ten transfer, chociaz wolalbym kogos wyzszego i szybszego, a nie kolejnego mistrza koleczek i nudnego klepania, a w dodatku kolejnego obok Bale'a i Vallejo wiecznego pacjenta. Za to '9' dalej brak. To sie w tym klubie dzieje to jakas apokalipsa.
2018.08.10, godz. 13:03, dawidinho8
Asensio na twitterze zmienił swój nick z "marcoasensio20" na "marcoasensio10". Czyli numer Modricia... Albo Marco wie coś, czego my nie wiemy, albo Modrić dostanie 7.
2018.08.10, godz. 13:02, bakłażan
Sizzla

Ot, taki paradoks jakich pełno w świecie.
2018.08.10, godz. 13:01, lukaszw85
Real Madrid have an agreement with Thiago Alcántara - Onda Cero
2018.08.10, godz. 12:58, Sizzla
Może to ktoś jakoś racjonalnie wytłumaczyć? 5 lat temu by się bili o przyjście do Nas a w Europie nie znaczyliśmy nic a teraz kiedy mamy patent na LM wszyscy uciekają? O co kaman?
2018.08.10, godz. 12:55, KingRagnar
Jaki Thiago... mam nadzieje, że do tego nie dojdzie. Nie dość, że Modric go zjada na śniadanie to większość czasu przesiedzi z Walijczykiem na leczeniu urazów.

Dokąd zmierzasz Madrycie?
2018.08.10, godz. 12:54, luka59
Wygląda to beznadziejnie.
2018.08.10, godz. 12:54, bakłażan
Taki offtop do administracji.

Fajnie że zaintstalowaliście certyfikat ssl ale moglibyście dodać jeszcze przekierowanie na stronę zabezpieczoną bo domyślnie się ładuje przez http.
2018.08.10, godz. 12:48, wikkii1
Wiadomo ze Pérez go nie puści :)
2018.08.10, godz. 12:45, karas123
@dexterro

Nie musi to być jakieś topowe wyzwanie. Po prostu coś innego i mniejsza presja.
2018.08.10, godz. 12:45, bionicman
Ale pomyślcie jak bedzie wesoło z Thiago i Garethem w jednym zespole. Bedzie można robic zakłady ktory sie pierwszy połamie i na jak długo. I jeszcze Vallejo jest. Mysle ze Bet at home i tym podobne stworzą specjalne zakłady z tego tytułu. Bedzie można niezle kurs podbić praktycznie pewnym zakładem:)
A tak na poważnie: Śmiech. Thiago.... boszz.. to juz lepiej Valverde dać pograć serio. Nie podoba mi sie ta Hispanizacja składu. Jak gra ta reprezentacja wszyscy widzieli. Klep klep i nic poza tym, tego sie miejscami nie da oglądać. Twardo grająca ekipa ustawiona pod kontrę i szybka eliminacja w LM czy PK. Niech nakupią samych Hiszpanów bedzie taki efekt jak z Holendrami w ManU i barcie swego czasu. Szrot zostanie u nas na lata.
2018.08.10, godz. 12:39, Karager
Kolejny raz się powtórzę, kapitan Zidane opuścił okręt jako pierwszy teraz czas na oficerów.. wiedziałem ze będą wielkie zmiany ale nie o Modriciu w życiu nie myślałem ze odejdzie.. skoro odszedł Ronaldo miał tez iść sobie Benzema ale z tą kłodą będziemy grać do końca świata
2018.08.10, godz. 12:38, dexterro
karas123

Jakoś średnio chce mi się wierzyć w to, że Inter byłby dla Modricia fascynującym wyzwaniem "zawodowym". Lepsza pensja (+ emerytura w Chinach), niższe podatki, święty spokój i kumple z reprezentacji w drużynie - to są pobudki, a nie jakieś tam wyzwania.
2018.08.10, godz. 12:36, ciuus
Hazard, Courtois, Neymar, Lewy...... Z niewolnika nie ma pracownika, jak moga tak niszczyc kariery pilkarzom ktorzy chca odejsc i zmuszac ich do gry no i przede wszystkim zamykac im drzwi do spelnienia marzen o grze dla Realu.

Modric, Kovačic.... Maja obowiazukace kontrakty i jak chca ich kupic niech wplacaja klauzule inaczej nigdzie sie nie wybieraja.

Jak ja kocham ten falsz i oblude wiernych "fanow" xD
2018.08.10, godz. 12:34, ulek3376
Jimmy1902
Chinole nie myślą w kategoriach sportowych tylko marketingowych a wtedy wartość Modricia wzrasta.
2018.08.10, godz. 12:30, Jimmy1902
750 milionów za dziadka? Spoko, niech chiniole otwierają portfele
2018.08.10, godz. 12:29, Lucas_rm
widzę że robimy się jak market albo dyskont - no cóż - ale przynajmniej widać, że przeciwieństwie do Messiego, chłopaki mają ambicję, chęć wyzwań i nie są jednowymiarowi :)
2018.08.10, godz. 12:25, Rfilip98M
Oczywiście miało być to Talkuna :)
2018.08.10, godz. 12:25, karas123
@nucio

Ludzie co coś osiągają w życiu i są ambitni i utalentowani często po jakimś okresie w jednej pracy po prostu się nudzą i potrzebują impulsu bo spada motywacja i nawet pieniądze nie zawsze są w stanie załatwić sprawę. Znam ludzie co odchodzili na stanowiska za mniejszą kasę dla zmiany środowiska i nowych projektów.
2018.08.10, godz. 12:24, Rfilip98M
nucio
Wydaje mi się,, że Thiago przyjdzie w miejsce Kovy. Każdy pisze, że Kova wróci za rok, zastąpi Modricia, a tak naprawdę nikt nie ma gwarancji, że on w tym Chelsea coś pogra, a jak pogra to czy odpali. Może mieć katastrofalny sezon i już nigdy nie wróci. Thiago pewnie by przyszedł wjego miejsce, bo Julen mówił, że kogoś będą musieli znaleźć. Co do Modricia to wydaje mi się, że jeśli odejdzie to przyjdzie ktoś jeszcze. Valverde nie zagrał w zeszłym sezonie zbyt dużo na wypożyczeniu i myślę, że kolejny rok w innej ekipie to mus. Dość ryzykowne byłoby teraz na niego stawiać.
2018.08.10, godz. 12:22, ulek3376
Jeżeli dojdzie do odejść ia obu Chorwarów. To musimy ściągnąć rasowego SP. Ceballos pewnie zaciera ręce ale jak dopadnie nas plaga kontuzji to będziemy cienko piszczeć. Fajnie jakby James wrócił. No i z Lazio SMS. Młody i obiecujący. Wpisuję się w strategię Péreza.
2018.08.10, godz. 12:21, siempre7
Chyba będzie Valverde i Thiago za Kovę i Lukę.
2018.08.10, godz. 12:19, nucio
Coś się musi dziać w środku o czym nie wiemy. Pewnie jakieś spiny z Floro. Co to za tłumaczenie że potrzebuję wyzwań? To co oni 3x tryplet wygrali czy jak? Tryplet powinien być dla nich wyzwaniem. No chyba że wychodzą z założenia że liga jest dla Barçy jak to bywało wcześniej :) odejdzie do Interu i o co będzie walczył? O LM i Lige..... więc tłumaczenia że potrzebuję wyzwań jest smieszne.... kasa misiu kasa...
2018.08.10, godz. 12:17, Taikun
Według Onda Cero i jeszcze jakiegoś El... jesteśmy blisko pozyskania Thiago. Już nawet mielibyśmy mieć uzgodniony kontrakt indywidualny i teraz musimy się dogadać tylko z Bayernem. Podobno Bayern jest w stanie sprzedać Thiago nawet za 50 mln, ale co do tej cenie to już info z twittera, więc mam wątpliwości. Ciekawe tylko za kogo? Jeśli Thiago ma przyjść za Kovačica to spoko, moim zdaniem super transfer, ale jeśli za Modrica to trochę słabo, bo ten zawodnik jest bardzo kontuzjogenny. Chyba idealną sytuacją byłby zakup Thiago w miejsce Mateo i w razie odejścia Modrica przyjście Savica. Wtedy mielibyśmy naprawdę spoko zawodników i o pomoc można byłoby być spokojnym.
2018.08.10, godz. 12:05, SiewcaBurzy
Szczurek jednak podobny do Cristiano, obaj robią wały z podatkami, teraz obaj odchodzą
2018.08.10, godz. 12:00, Luźna guma
Dobra decyzja. Piłkarz dobry i stary, ale wyglądu to on nie ma. W kategorii najładniejszy piłkarz Realu zajmuje u mnie dalekie miejsce.
2018.08.10, godz. 11:55, siempre7
Modrić wbrew pozorom nie jest taki święty, ma plamę na życiorysie związaną z jego transferem z Dinama. Piłkarz wyborny, ale wieku nie oszuka. Interowi zależy na transferze, bo musi jakoś odpowiedzieć na transfer największego rywala. Pogra sobie kilka lat z kolegami z reprezentacji w LM, powalczą o tytuł (myślę że razem z Juve odjadą reszcie stawki), a potem pewna emeryturka w Państwie Środka... Czego chcieć więcej po 3 z rzędu wygranych w Champions League?

A Hiszpanizacja pójdzie teraz na całego. Weźmiemy pewnie Thiago za 50-60 mln. Lubi podążać za "swoimi" trenerami, poszedł za Pepem, teraz weźmie go Lope.
2018.08.10, godz. 11:54, Szczepek17
Mógł nie podpisywać klauzuli...
2018.08.10, godz. 11:54, 19Ramos02
lodyga
As opowiada kocopoly. Mariano sam osobiscie ostatnio mowil, ze chcialby wrocic
2018.08.10, godz. 11:45, lodyga
To nie zatrudnienie Lopka tylko odejście ZZ i Cristiano.
2018.08.10, godz. 11:40, mateuszch1991
Na jaka cholere dajemy te miliardowe odstepne jak potem i tak puszcxamy za grosze
2018.08.10, godz. 11:37, La Quinta del Buitre
Co się dziwicie? Zatrudnienie Lope to porażka i tylko niektórzy to widzą.
2018.08.10, godz. 11:36, cinu77
Pokazać mu drzwi, niech odejdzie po cichu, bez pożegnania bo na nie nie zasłużył, prawda jest taka, że po mundialu będzie już tylko gorszy, trzeba było wywalić modricia i dać kovaciciowi pierwszy skład, mam już dość patrzenia jak po zepsutym podaniu staje w miejscu i podnosi ręce z pretensjami, modric w przeciwieństwie do ronaldo nie jest niezastąpiony
2018.08.10, godz. 11:34, Peluquero
Modric to prawdziwy lider sportowy i mentalny Realu, dopiero jego odejście a nie Kovačica czy Ronaldo zakończy pewną erę w Realu, być może jest to transfer na miarę Makalele. Akurat wiek w przypadku jego pozycji jest idealny czytanie gry mądre bieganie i szbkie myślenie plus jedyny człowiek który efektywnie może wykorzystać potencjał ofensywny Vini i Asensio prostopadłymi podaniami. Jak się 30 lat interesuje piłką tak takiej rozbiórki trzonu drużyny na tym poziomie do tej pory nie widziałem.
2018.08.10, godz. 11:29, lodyga
Nie wiem czy było ale według Asa Mariano nie chce wracać do Madrytu bo nie chce byc znowu zmiennikiem Benzemy.
2018.08.10, godz. 11:24, gardinia
Co ten Luka odp***la?
2018.08.10, godz. 11:21, RMadridEver
Oby Luka został , mam nadzieje ze perez go przekona i da mu ta podwyżkę . Nie chodzi o to żeby trzymać zawodnika na sile i ja również jestem za tym aby odmłodzić skład i dać szanse młodym , ale ludzie nie w takim tempie !!
Odszedł Cris , zaraz może Luka a w obwodach kogo mamy ? Kim się wzmocniliśmy ?? To jest niepojęte w jakim matrixie żyje perez , oczywiście ma jesscse czas na transfery ale pokladnie wiary w obecna „dziecięca” kadrę jest szaleństwem
2018.08.10, godz. 11:21, Enigmatyk
Corriere dello Sport:

Działacze Interu Mediolan są już w Madrycie by negocjować transfer Luki Modrica . Towarzyszy im Steven Zhang, który jest przedstawicielem Suning Holdings Group (właściciela Interu).

No niestety , wydaje się że transfer Modrica jest coraz bliżej. Wcześniej włoskie gazety pisały , że ten Holding ma pokryć pensję piłkarza i uczynić go twarzą firmy (podobnie jak w przypadku Cristiano i Fiata). Zobaczymy co się wydarzy.
2018.08.10, godz. 11:17, Danioo
Nigdzie nie odejdzie. Nie maja już o czym pisać to piszą o tym.
2018.08.10, godz. 11:15, damiandamcio1234
PANOWIE !!
Kluby hiszpańskie mogą dalej kupować w Anglii !!!, co więcej kluby angielskie też mogą kupować z tym że do zespołu mogą grajków zgłaszać najszybciej w styczniu.
2018.08.10, godz. 11:14, iGoR2320
gosuralf
Kova odszedł, bo jest ambitny i nie chce spędzić kolejnego sezonu na ławce. Jeżeli za rok będzie miał możliwość gry w pierwszym składzie Realu wróci i będzie grać. Nie wiem skąd do głowy przyszły ci takie głupoty, że odszedł, bo nie chciał grać dla Realu.
2018.08.10, godz. 11:14, versac
Ciao Lukita :(
2018.08.10, godz. 11:12, WielkiKibicRM
Sir Baron
Widzę że nie zrozumiałeś o co chodzi
Jak tu będą sprowadzani tacy gracze to zjedziemy do poziomu Porto
Albo zrobi się tu reprezentacja Hiszpanii czego pewnie Floro pragnie
2018.08.10, godz. 11:07, Zuo
750 mln i droga wolna
2018.08.10, godz. 11:04, Sir Baron
WielkiKibicRM

No faktycznie bardzo dużo piłkarzy w Realu co grało kiedyś w Porto ;)
2018.08.10, godz. 11:02, gosuralf
sorry chłopaki ale śmieszy mnie Wasz płacz i lament, Kovačic chciał odejść to odszedł - zaakceptujcie to ze on już nie wróci do Realu bo nie chce tu już więcej grać, jak go nie wykupi CFC to odejdzie gdzie indziej. Jak sens był go trzymać na siłę to samo Modrica, a potem Ci będą grać na 30% możliwości gdyż będą czuć wielki żal do zarządu ze mimo wygraniu tylu pucharów dla klubu, nie pozwala się im odejść. Zrozumcie ze gracze się wypalają w momencie w którym osiągnęli już wszystko w danym klubie, nie każdy gracz do CR7 gdzie zawsze ambicja na 100%. I tak do tych zmian musiało dojść, w końcu czy później. Mamy wielu utalentowanych młodych pomocników, kiedy mają wejść na wyższy poziom jak nie teraz????
2018.08.10, godz. 11:01, Sir Baron
No no Jugosłowianin pomagający Chorwatowi :P a tak poważnie to jeśli Modrić ma jaja i serio zostanie to powinien tych agentów zwolnić :)
2018.08.10, godz. 10:53, ila2001
Luka daje jasne sygnały na pozostanie, pozowanie w nowej koszulce, 20 min temu post doprzez relacji na Instagramie "back to work" a zazwyczaj Ci co mysla o odejściu tego nie robią. Julen pewny jego pozostania o czym wypowiada sie publicznie i Florek z tekstem oże klauzuli. Luka nigdy nie był w centrum medialnym i dlatego sie nie wypowiada, jakby na trening przyjechały media to dopiero wtedy to zakomunikuje.
2018.08.10, godz. 10:52, karas123
Będzie iberyjska moc, Reguillon za Marcelo, Thiago za Kovačic&Modric i Rodrigo za Mayorala/RDT.
2018.08.10, godz. 10:51, ja201830
WielkiKibicRM

Większe zmartwienie to Modric i wraca temat Marcelo w Juve ;( Po sukcesach w realu się pogubili Julen chce Hiszpanów ,lokalny klubik robimy :D
2018.08.10, godz. 10:49, ja201830
WielkiKibicRM
Nic już nie zrobią bo okno w Anglii się skończyło wczoraj chyba ,że zimą odejdzie! :P
2018.08.10, godz. 10:48, Jezza
Zupełnie mnie to nie dziwi. Po transferze CR7 i podpisaniu Beniteza 2.0 wszyscy zdają sobie sprawę, w jakim miejscu będzie ta drużyna i wolą odejść póki jest czas. Liga pewnie będzie przegrana do końca roku, PK zaraz na początku przyszłego, LM może gdzieś w 1/4. Bez sensu słuchać gwizdów trybun, czepiania się dziennikarzy i oglądać plecy FcB od 1 kolejki. Tylko dziwne, że Thibo chciał przejść, ale on w sumie z Atlético, więc przyzwyczajony do ciągłych wtop...
2018.08.10, godz. 10:48, WielkiKibicRM
Ramos200
Wiem tylko chodzi o następne okienko
2018.08.10, godz. 10:47, tunux
nie pozwolą na 99% za pieniądze które daje inter. Ale tam gra Icardi i tu jest jakaś opcja.
2018.08.10, godz. 10:45, Taikun
Trochę to dziwne, bo jeśli faktycznie Modric chce odejść, to po co odchodził Kovačic? Mateo chciał grać więcej i teraz miałby do tego świetną okazję, bo kto nie przyjdzie w miejsce Luki to nie będzie już takim pewniakiem do gry w każdym meczu.
No nic, trzeba czekać na rozwój sytuacji. Jeśli Modric zadeklaruje, że chce odejść, to trzeba szybko znaleźć zastępstwo i jakoś to będzie. Może faktycznie kupimy Savica. Oczywiście nikt nie da nam od razu tyle co Luka, ale zmiana pokoleniowa wcześniej czy później musiałaby i tak nastąpić, więc może to jest najlepszy moment. Po ostatnich sukcesach w LM jesteśmy już trochę nasyconą drużyną i taka budowa składu od nowa może wyjść nam na dobre.
2018.08.10, godz. 10:45, Fikuz
Mam nadzieję, że dogadają się i przynajmniej na rok, najlepiej na 2 lata zostanie w Realu. Po tym czasie też spokojnie znalazł by niezłe oferty z Europy albo luksusową emeryturę w Azji, a można byłoby powoli dać szansę następcom. Długo trzeba było czekać na aklimatyzację Lukity, ale teraz jest niezbędny.
2018.08.10, godz. 10:43, Ramos200
@WielkiKibicRM

Nie wiem czy wiesz ale wczoraj zamknęli się okno w Anglii.moga sobie kupić teraz conajwyzej Warana z Komodo
2018.08.10, godz. 10:42, zosia2012
klasa swiatowa ale wszystko narmlane ze chce odejsc, moze juz czuje ze fizycznie nie wytyrzma 50-60 spotkna na swiatowym poziomie? moze chce nowej motywacji albo wiecje kasy, jak chce odejsc pozegnac i minimum 60mln a za niego tylko sms po odjescu ronaldi brkauje nam trochę centymetrów
2018.08.10, godz. 10:39, WielkiKibicRM
Jeszcze śmietnik the sun pisze że United chce wyłożyć 100mln funtów za Varana
2018.08.10, godz. 10:35, MrKrzysiek97
No to nie są dobre wiadomości.
2018.08.10, godz. 10:35, marfel
A jak ktoś chce nowych wyzwań bo w Realu wygrał wszystko to co szkodzi zwołać konferencję i powiedzieć to wprost kibicom.
Myślę że każdy by to zrozumiał.
Ja nie miałbym nic przeciwko takiemu zawodnikowi który by o tym jasno powiedział. Tylko niech jeszcze przyniesie od przyszłego swojego klubu dobrą ofertę by także Real nie był poszkodowany.
My w ramach wdzięczności pozwalamy mu odejść ale on musi zadbać o to by oferta transferu zadowoliła Real.
2018.08.10, godz. 10:34, LukAS3000
Wystawilibysmy sie na posmiewisko. Klauzule po miliard a oddajemy pilkarzy za paczke fajek. Jeszcze z CR7 mozna to zrozumiec, ale tutaj brzmi to jak kiepski zart.
2018.08.10, godz. 10:31, pjoter
@creativeopinion

Czasem nie chodziło Ci o ten wystep Modrica? Wracal wtedy po 3-4 miesięcznej kontuzji.

https://www.youtube.com/watch?v=pZJCpngybvg
2018.08.10, godz. 10:30, bionicman
Nie dziwie sie mu. Szansy na trofea w tym sezonie, no moze poza SPE(jeśli podstawa Atleti która grała na mundialu nie zagra) i KMŚ nie ma, to przynajmniej pójdzie do klubu gdzie tez nie ma ale przytuli kasę. Decyzja jest jego i ja ją potrafię zrozumieć. Mysle ze następny pójdzie Marcelo, moze za trofeami, moze za kasą, to bedzie od niego zależeć. Piłkarze nie sa głupi, póki co w Realu trzymał ich projekt sportowy, byli na absolutnym szczycie. Z odejściem ZZ i CR sie wszystko sypnęło. Trzeba pamiętać o tym ze Real nie płaci specjalnie dobrze, pod tym względem barca jest duzo przed nami. Powiecie ze dobrze ze mamy drabinkę bo nie wydajemy tyle co barca. Szanuje. Tylko jeśli przestaną za nami iść walory sportowe, nie idzie kasa, no to czy zawodnicy z topu bedą chcieli u nas grać? Jeśli kibicują Realowi to pewnie tak, chociaż przykład Mbappe pokazuje ze niekoniecznie.
Pérez nie chce wydawać takich pieniędzy na transfery. Szanuje. Naprawdę. Kogoś na kim bedziemy mogli oprzeć drużynę bedzie pewnie musiał kupić i juz miał na to szanse ale nie chciał dać tyle hajsu ile dawało PSG. Z Kylianem w składzie wyglądałoby to inaczej. Nie mowię o poziomie czysto piłkarskim na teraz(do takiego CR to nie ma startu) ale o potencjale i wieku. Wokol niego można by było za 3 lata zbudować taka pakę, która by miotła LM na poziomie kadry która sie wlasnie rozpada. Ale niestety za 3 lata to on najprawdopodobniej dalej bedzie w PSG bo ma u nich większy hajs i większa szanse na trofea. Taka smutna prawda niestety.
Ja w obecnym Realu nie widze konsekwencji zupełnie. W lecie 2017r sprzedaliśmy młodych Mariano, Morate, Jamesa za w sumie kole 100 baniek, a w składzie zostali duzo starsi benzema i bale. Jeden zaliczał konsekwentny zjazd a drugi sie non stop leczył i jego wkład w trofea w tamtym sezonie był marginalny. Na spokoju w PL znaleźliby sie jelenie którzy by za ta dwójkę dali kole 180 baniek. Czyli 80 ponad to co zarobiliśmy. Kylianowi dawaliśmy ponoć 6 baniek na sezon a PSG dało 12. Przy 6-letnim kontrakcie koszt wzrasta o 36 milionów a my mielibyśmy 80 baniek wiecej. Wiedząc ze ma w składzie kilku starszych piłkarzy to taki powinien być tok postępowania naszego prezesa. Dać te 12 baniek i wyrównać ofertę PSG. Ale kotlet i Sanitas nadal u nas graja i tak ma nowy i lepszy projekt wyglądać. Sytuacji Mateo, naturalnego następcy Lukity nawet nie bede komentował, bo szkoda nerwów.
Niezaleznie jak różowe okulary założysz i ile artykułów sponsorowanych przeczytasz to po prostu nie da sie zachować optymizmu w obecnej sytuacji.
2018.08.10, godz. 10:30, pierwsza_zagadka
"polecieli do Włoszech"... co to za gramatyka?
A do sedna: nawet jeśli Chorwat zostanie (co jest najbardziej prawdopodobnym scenariuszem), to pozostanie smród. Poziom motywacji, ambicji i głodu zwycięstw na pewno u niego drastycznie spadnie, a to będzie się przekładać na resztę drużyny. I tak źle i tak niedobrze.
2018.08.10, godz. 10:29, marfel
Moim zdaniem "coś" poszło nie tak w Realu bo teraz dziwnie wszyscy chcą odchodzić. Ronaldo miał konflikt z Pérezem, był transferem Calderona, z Kovą też dziwna sytuacja bo tuż przed MŚ był zadowolony a nagle kategoryczna decyzja o szukaniu nowego klubu, teraz Modrić- myślę że odejdzie bo proszenie o osobiste spotkania z Pérezem nie jest błahostką, został jeszcze Marcelo który dziwnie zamilkł i tylko czekać aż wypali o transferze do Juve.
Zawsze broniłem Péreza bo to on ponownie wprowadził Real na sam szczyt ale ostatnio mam wrażenie że Floro trochę się gubi. Odejście Jamesa za okazyjną cenę, Mariano za grosze zamiast wypożyczenia, Morata co prawda za kasę ale bez kupienia następcy- to według mnie są spore błędy w krótkim okresie. Teraz brak jakichkolwiek wzmocnień w ofensywie choć odszedł CR a inne europejskie kluby jednak poszukały większej siły ognia( Barça i Atlético zyskały na ofensywie).
Naprawdę nie wiem co o tym myśleć. Teraz trochę żałuję że Pérez tak się zabezpieczył na bycie prezesem Realu. Może jakby było łatwiej dla nowych kandydatów to Floro miałby motywację do budowy silnego Realu.
Ja uważam że w jakimś stopniu zmarnowaliśmy ostatnie okienka transferowe. Lepiej wymieniać poszczególne najsłabsze ogniwa co sezon niż później kilka na raz. A myślę że zmierzamy do tego że za jakiś czas będziemy w panice szukać zamienników dla tych co decydowali o obliczu kadry w ostatnich latach. A nie ma żadnej pewności że ci młodzi wejdą kiedykolwiek na poziom pierwszego składu Realu bu grać jak równy z równym z najlepszymi klubami w Europie.
2018.08.10, godz. 10:27, WielkiKibicRM
Pewnie przyjdzie Thiago i Rodrigo nie długo Julen tu Porto zbuduje
2018.08.10, godz. 10:25, Rfilip98M
Los rumores de todo el verano con Thiago y el MADRID, se van confirmando. Lopetegui le quiere, el club cree que puede ser un movimiento para tocar al Barça. OJO!! Que lo podemos ver de blanco #mercato
Tak z innej beczki. Napisał to Gerard Romeo podobno. Real chce Thiago, Julen jest w nim zakochany, dodatkowy pstryczek w nos Barcelony. Źródło dość mocne więc może coś być na rzeczy z Thiago
2018.08.10, godz. 10:25, Merenques9
Pewnie sprzedajemy go i najlepiej grajmy cała 11 z Hiszpanii, a... Benzema wyjątek. Nie do końca podoba mi się ta Hiszpanizacja. Luka to trzon i dyrygent, powinien tu grać jeszcze ze dwa sezony.
2018.08.10, godz. 10:22, punk94
Prawda jest taka, że osobami które mogłyby zastąpić Modrica najbliżej 1:1 na ten moment są Eriksen i Dr Bruyne- obaj nie do wyjęcia. Przykro się czyta, że Luka chciałby nas zostawić w takiej sytuacji mając jeszcze na uwadze że w tę lato już jeden filar nas opuścił.
2018.08.10, godz. 10:21, 19Ramos02
Mongi2004
W tym klubie to najbardziej gwiazdorzy jego prezes, który myśli, ze jest ważniejszy niż klub i przekłada dobra swojej firmy ponad dobra Realu Madryt
2018.08.10, godz. 10:20, 19Ramos02
Marcinello
Ja po prostu uważam, ze Cristiano, Ramos, Pepe, Modric czy za kilka lat Varane, Carvajal, Marcelo i Casemiro to są zawodnicy, którzy na swój ostatni etap przygody z tym klubem powinni dostać takie kontrakty jakie chcą.
Jako uhonorowanie ich i pożegnanie z klasą i maksymalnym szacunkiem. Wygrali 3 ligi mistrzów z rzędu, przebili sufit głowami i osiągneli coś długo nie do pobicia o ile w ogole, gdzie Pérez miał obsesje chociaż tej jednej, a on ich traktuje jak zużyte zabawki.
2018.08.10, godz. 10:17, gago1986
oni są nasyceni pucharami i szukają nowych wyzwań gdzie indziej plus kasa (nie mówię o wszystkich)
2018.08.10, godz. 10:17, LordRabarbar
Mongo2004
Gwiazdorzyć.. no tak przecież nie mogą mieć własnego zdania. Nie mogą mieć chceci na zmianę klubu, nie mgła żądać podwyżki po udanych sezonach.
Wez się w łeb uderz, ale porządnie ;)
2018.08.10, godz. 10:14, Mongi2004
Prosta sprawa jak chce odejść to niech idzie. Kupić Milinkovicia Savicia i jest gość na lata. W dupach się wszystkim od sukcesów poprzewracała i gwiazdorzyć zaczęli. Kovačic wróci z podkulonym ogonem, a Modric pójdzie do Chin po jednym sezonie i słuch zaginie. Ronaldo nie wygra z Juventusem LM bo wygra i tak ktoś z Hiszpanii. Piłkarz do póki ma kontakt nie powinien nawet pisnąć o odejściu, a jak strajkują to powinni drakońskie kary płacić i by się pajacowanie skończyło.
2018.08.10, godz. 10:13, mistergol
creativeopinion
Też to kojarzę :D Pamiętam, że Real grał taką padakę że głowa mała, wszedł Luka na jakieś 20-30 minut i pozamiatał. To chyba był jakiś mecz w LM.
2018.08.10, godz. 10:12, creativeopinion
Oczywiscie zapomnialem dodac ze bym puscil ale w zyciu za takie pieniadze i oferta Interu jest smieszna. To tez powiedzialbym Luce ale jestesmy sklonni go puscic, ale musi na stol przyniesc inna oferte bo nie mozemy sprzedawac swoich zawodnikow za grosze tylko dlatego ze jakis klub nie ma pieniedzy a chce naszych zawodnikow.
2018.08.10, godz. 10:10, creativeopinion
Nie dziwie sie Luce i jestem mu wdzieczny za wszystko bo tyle razy co dupe ratowal to glowa mala. Do dzis pamietam sytuacje jak Real gral kupe bez Luki bo ten leczyl sie po kontuzji. Komentator mowi ze pasowaloby teraz kogos kto potrafi rozegrac w srodku pola. Nagle wchodzi Modric, koleczko i pilka prostopadla albo 40m podanie co do cm.. :)

Trzeba zrozumiec ze dla wielu zawodnikow z tej kadry konczy sie pewien cykl a Modric ma juz swoje lata i poza tym zagral super na mistrzostwach swiata, wiec to duzy plus na to zeby wywalczyl sobie zasluzona emeryture. Nie wszyscy sa jak Ronaldo i maja swoje marki bo nie kazdy o tym mysli za pilkarza.

Chcialbym zeby zostal i zeby dostal podwyzke, ale jesli chce odejsc to ja bym go puscil. Kogos kto zrobil dla nas tyle trzeba szanowac.
2018.08.10, godz. 10:09, marcinnello
A tak hipotetycznie. Jaki ma sens przedłużać Luki kontrakt ? Za rok Kova wróci i jeżeli zabłyśnie w PL to będzie się domagać pierwszego składu, a jak nie to odchodzi. Pérez Kroosa nie sprzeda, tym bardziej Casemiro.
2018.08.10, godz. 10:07, sasquacz
Modrić zasługuje na podwyżkę. Od lat jest architektem tej drużyny i zasługuje na równe traktowanie z Ramosem.
2018.08.10, godz. 10:06, damiandamcio1234
Modrić to "mały ch......," i to nie mój wymysł, ale opinia kibiców CHorwacji- tak spiewali na meczach. Podobno za skłądanie fałszywych zeznań dalej grozi mu kara więzienia.
2018.08.10, godz. 10:05, zelu_83
Jak chce odejść to niech odejdzie ale niech przyjdzie z ofertą która uwzględnia jego umiejętności. Inter jemu obiecuje krocie ale najpierw niech zapłaci. Zakładam że jakby przyszedł z ofertą jak CR że 100 mln na stole to Floro by nie robił problemu a on przynosi ogryzek bo jemu Szmal mają dać. Mógł myśleć co podpisuje.
2018.08.10, godz. 10:02, marcinnello
19Ramos02

Bo Pérez zatrzymał się w latach, kiedy 10 mln netto pensji to był szczyt szczytów dla piłkarza. Luka mógłby dostać takie 10-12 mln i każdy byłby zadowolony. Po za tym, jak widzę, że Bale ze swojej 15-18 mln pensji robi taki żart to ja się dziwię, że i tak późno gwiazdy się buntują.
2018.08.10, godz. 09:57, 19Ramos02
Marcinello
Wiem co robił Ramos, co robił Ronaldo i co robi Luca.
Mało tego każdy z nich miał racje, bo każdy ZASŁUGIWAŁ na podwyżkę. I nie boli mnie to, ze ci piłkarze się tak zachowali, bo akurat im te podwyżki się należały jak psu micha.
Moim zdaniem ci trzej zawodnicy to najwięksi ojcowie sukcesów tego klubu w 21 wieku (póki co), a muszą się prosić albo szantażować klub transferem żeby zostać odpowiednio docenionym.
Dlaczego do cholery Pérez nie może pierwszy wyciągnąć ręki i uznać „kurde, tyle dla tego klubu zrobili, ze dam im te podwyżki skoro to i tak ich ostatnie umowy tutaj.” DLACZEGO?

Śmieje się tylko z tego, ze Luka był tutaj zawsze idealizowany, stawiany ponad innymi jako przykład i był nietykalnym mitycznym bohaterem, a teraz się okazało, ze ten „Bog madridismo” i „ideał z zachowania” robi to samo co poprzednicy. Ale jak Ronaldo, Ramos, Di María czy Isco chcieli podwyżek to byli mieszani z gownem i wyzywani od najemników. Ja Lukę bardzo lubie i niech robi co chce, ale pstryczek w swoich fanbojow zrobił piękny :)
2018.08.10, godz. 09:57, damiandamcio1234
*kontraktować- miało być zgłaszać
2018.08.10, godz. 09:57, damiandamcio1234
królewskichfan - zgadza się ale na Wyspach i we Włoszech już nie bedzie można kontraktować nowych grajków i tylko ogromna kasa będzie mogła przekonać kluby do sprzedaży.
2018.08.10, godz. 09:53, redondo7309
styl gry w zeszłym sezonie był słaby wszyscy tu narzekali , teraz żale bo przyszedł czas zmian wieku się nie oszuka , nikogo nie będzie mi szkoda tak bardzo jak Modricia , ale nawet jak zostanie to ile?jeszcze rok maksymalnie , pewne rzeczy dzieją się naturalnie i nic z tym zrobić się nie da niestety..
2018.08.10, godz. 09:53, louisv
Pozwolili odejść Mateo bez wyjaśnienia tematu Lukity?

Poj**ało
2018.08.10, godz. 09:53, lukaszw85
hmmm po zdobyciu 4 lig mistrzów w 5 latach trzeba szukać nowych wyzwań, i kasa nie mała, 60 mln piechotą nie chodzi,
u nas nie ma sponsora na miarę city czy psg gdzie płacą pilkarzom po 300 tys tygodniowo, to i będą chłopaki odchodzić i szukać szczęścia gdzie indziej
szkoda gdyby odszedl bo nie ma teraz na swiecie drugiego takiego Levy Ericssona nie pusci, a Thiago to nie ta półka, zaraz się okaże ze z mistrzowskiej drużyny zostały tylko trofea, a wszyscy się rozeszli bo podatki w Hiszpanii są tak duże ze nie opłaca się tutaj grać i zarabiać
2018.08.10, godz. 09:51, ADAM VQW
Po 6- miesięcznej, a jakże słusznej banicji, powracam :)

Mam w pracy ziomka, który Interowi kibicuje od mniej więcej, tak jaj ja Realowi, 20 lat...I gadamy kiedyś przy okazji zainteresowania Luką ze strony Interu i mówi "Adam, rzadko kiedy wchodzę na strony innych drużyn ale z racji Luki odwiedziłem waszą stronę....Gimbusy i sperce od fify pesa i fm-a to 90% społeczności u was"...

nic dodać nic ując
2018.08.10, godz. 09:47, vini639
19Ramos02
Taka prawda, że... czar prysł. Nawet w sumie jak zostanie to już będzie się na niego patrzeć trochę inaczej. Tym bardziej, że o chęci odejścia poinformował dosyć późno.
2018.08.10, godz. 09:43, marcinnello
19Ramos02

Przypomnij sobie co odp***lał Ramos jak chciał kasę. Co nie zmienia faktu, że po Luce się spodziewałem czegoś lepszego.
2018.08.10, godz. 09:41, RM Fan
Zaczyna się robić nieciekawie..
2018.08.10, godz. 09:40, królewskichfan
Enigmatyk
od kiedy pamiętam to Real w ostatnich dniach okienka przeprowadza transfery więc mamy jeszcze trochę czasu.
druga sprawa czy na koniec okienka będzie kogo kupić xd
2018.08.10, godz. 09:40, Sir Baron
Nawet jeśli by odszedł to nie brałbym w jego miejsce piłkarza z jego charakterystyką. Rozsądek mówi że najlepszym wyborem byłby środkowy napastnik w takiej sytuacji. Bo w pomocy wciąż mamy przesyt piłkarzy :) Jak sprowadzą środkowego napastnika to kadrę można już zamykać :) Hazard byłby ciekawą opcja ale wtedy któryś z naszych musiałby odejść, np Isco, Asensio albo Vázquez. Bo nie okłamujmy się żaden z nich nie chciałby siedzieć na ławce kosztem Hazarda :) Jak wy chcecie Nyemara czy Hazarda w składzie i jednocześnie nie chcecie by piłkarze typu Isco czy Asensnio nie odchodzili :) Niech Ci co tak piszą pójdą sami grać i siedzieć na ławce :) Jedynie czego nam potrzeba to środkowego napastnika z prawdziwego zdarzenia.
2018.08.10, godz. 09:39, damiandamcio1234
MaCiesz- nie skończyło się żadne okno tylko nie mozna zgłaszać zawodników. Kupować i sprzedawać mozna calutki rok - tylko w wyznaczonych terminach można ich zgłaszać. W zwiazku z tym że w Hiszpanii trwa do końca sierpnia, więc Real czy Barcelona może jeszcze kupować zawodników m.in za wody. Inną rzeczą jest czy drużyny angielskie będą chciały sprzedawać, ale to zależy od kasiorki.
2018.08.10, godz. 09:38, Enigmatyk
Naprawdę dziwne jest to okienko. Będzie ciężko jeżeli jeszcze Modrić odejdzie, ale jeżeli Luca nie chce już tu grać to lepiej go sprzedać teraz. Nie ma sensu trzymać niezadowolonego zawodnika w zespole. Real to nie monachijskie więzienie - nie chcesz grać to odejdź. Trudno. Chorwat tyle zrobił dla nas , że należy mu się szacunek, jeżeli jednak odejdzie Modrić to będziemy już nie tylko potrzebować klasowego zawodnika na zastępstwo ale przede wszystkim bramkostrzelnego napastnika. To dwa drogie transfery a Pérez jak na razie nie robi nic , żeby wzmocnić obecny projekt.
2018.08.10, godz. 09:37, królewskichfan
19Ramos02
mam taką radę nie bierz wszystkiego na poważnie :)
2018.08.10, godz. 09:35, mistergol
karas123
Dokładnie. Tu nie chodzi o to, że Pjanić jest drewniany czy coś, bo to bardzo dobry zawodnik, ale jak dla mnie to ten sam typ zawodnika co Kroos - reguluje tempo gry, zwalnia grę by pozwolić zespołowi wrócić do naturalnego ustawienia. W miejsce Modricia byłby potrzebny ktoś kto ogarnia zarówno obronę i atak, taki box-to-box i szczerze poza SMS nie przychodzi mi nikt inny do głowy.
2018.08.10, godz. 09:34, 19Ramos02
Ok, tam są drzwi.
Pięknie Bożek madridismo, który był nietykalny i nie można było go nawet merytorycznie skrytykować, gdy po prostu grał słabo i był bez formy (całą pierwsza rundę zeszlego sezonu) napluje swoim fabojom w twarz. Taki madridista, tak podobno Real kocha, podobno nie jest najemnikiem jak Ronaldo, a tu proszę pieniążki, pieniazki i odejście za darmo :D
Ronaldo to przynajmniej pieniądze przyniósł, a Luka chce za free :D
2018.08.10, godz. 09:30, karas123
@MaCiesz

A dla mnie przy obecnej kadrze to właśnie gracz o profilu Pjanica do żart, wolny i słaby fizycznie. Do grania piłką i robienia kółeczek już mamy Isco i Ceballosa i odejmując kółeczka świetnego Kroosa. Nam potrzebną są centymetry i siła, a Savic dokłada bardzo dobrą technikę i strzał.
2018.08.10, godz. 09:28, MaCiesz
Albo 100 mln płatne teraz bez żadnych wypożyczeń albo wymiana za Icardiego, innej opcji odejścia nie może być. Tylko potem pytanie kto mógłby zastąpić Modrića? Eriksen czy Pogba nie przyjdą bo okno transferowe w Anglii się skończyło, Milinković-Savić to jak dla mnie żart a nie potencjalne wzmocnienie do Realu. Więc zostaje Thiago i Pjanić.
2018.08.10, godz. 09:27, anonim_19
p***lenie o szopenie
2018.08.10, godz. 09:27, karas123
No to może Skriniar do nas za Luke? :P Jak Vallejo ma się tak łamać.
2018.08.10, godz. 09:25, dawid156
Do Włoch pojechali jak już a nie Włoszech
2018.08.10, godz. 09:19, Hubertus401
To czemu odszedł Kova?
2018.08.10, godz. 09:19, królewskichfan
icardi to drewno
2018.08.10, godz. 09:18, lodyga
Ale to chyba Icardi nie chce tu przyjść...
2018.08.10, godz. 09:17, wilemek
Najlepszy zawodnik mundialu, kandydat na zlota pilke, cena 230 mln, to ze ma taki a nie inny wiek obnizylbym do 150mln (wartosc Icardiego?). Proste. Jesli chce odejsc trzeba postawic sprawe jasno. Chcesz odejsc? Nie robimy Ci problemu ale przynies kwote odpowiadajaca dziesiejszym realiom, kwota 15+20 to niesmieszny zart za takiego zawodnika.
2018.08.10, godz. 09:16, karas123
Nie uginać się. Chcą Modrica to dawać Icardiego, powiedzmy z naszą dopłatą około 50 mln euro, prawie im starczy na przenosiny Ciro do Mediolanu z Rzymu.
2018.08.10, godz. 09:14, królewskichfan
hmmm no powiem tak...
graliśmy ok 4 lat niemalże identycznym składem więc zmiany musiały nastąpić ale nie spodziewałem się, że będziemy tak nie przygotowani
Crisa puściliśmy bez zastępcy....
Za Modricia mógłby wejść Ceba lub Kova ale to i tak nie to samo, z resztą kovacicia juz nie ma a po Ceballosie nie wiadomo czego się spodziewać na dłuższą metę...
także ciężko to widzę

2018.08.10, godz. 09:14, FabboCR7
Ale te gazety są p***lnięte
2018.08.10, godz. 09:11, WielkiKibicRM
Lukita co ty odp***lasz mam nadzieję że Floro będzie się twardo trzymał klauzuli
2018.08.10, godz. 09:08, magic22
Najgorsze że Modric się nic nie wypowiada...

OFFTOP:

http://www.chelsealive.pl/profil/25349/komentarze

Polecam komentarze kolegi MrKrzysiek97
:D

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama