REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2018.08.10, godz. 00:39, El Jarek

Dzisiejsze okładki

Fot. RealMadryt.pl

Prezentacja Courtois i operacja sprzedaży w Barcelonie to główne informacje na czwartkowych okładkach najpopularniejszych dzienników sportowych w Hiszpanii.

MARCA

„Pocałunek” – MARCA stwierdza, że Courtois wykazał się madridismo w czasie prezentacji. „Nigdy nie pocałowałem herbu innej ekipy”, stwierdził bramkarz. Do tego w kółeczku: dzisiaj Real spotka się z agentami Modricia.

Na górze: Carro zdobył srebrny medal mistrzostw Europy w biegu 3 kilometrów z przeszkodami; Hortelano skończył czwarty w biegu na 200 metrów. Poza tym na boku: Kalinić podpisał umowę z Atlético - Gameiro odchodzi do Fulham; Sevilla wygrała 1:0 z Žalgirisem i w rewanżu będzie cierpieć na sztucznej murawie; kadra Hiszpanek U-20 pokonała na mundialu Japonki; Everton pozyskał Minę i Gomesa - Premier League startuje dzisiaj z City jako faworytem.

AS

„Jestem kolejnym madridistą” – AS przekazuje, że Courtois został zaprezentowany na Bernabéu. „Keylor? Przychodziłem do Chelsea z Čechem i grałem”, dodał Belg.

Na górze: Hiszpanki U-20 pokonały Japonię i są blisko ćwierćfinałów; radość w Berlinie dał biegacz Carro, który zdobył srebro w biegu 3000 metrów z przeszkodami. Poza tym na boku: w Atleti przyszedł Kalinić, a Gameiro odszedł do Fulham; Gomes i Mina razem wylądowali w Evertonie; system VAR będzie w Superpucharze Hiszpanii; najlepszy w meczu Sevilli był gol Banegi z wolnego. Do tego na dole: brązowy medal Ponsa w mistrzostwach Europy w pływaniu na 400 metrów style zmiennym.

Mundo Deportivo

„Do Evertonu” – Mundo Deportivo przekazuje, że Mina został sprzedany za 30,2 miliona euro, a 1,5 miliona euro zostało zapisanych jako zmienne. Portugalczyk został wypożyczony, a Anglicy pokryją jego pensję, która wynosi 2,25 miliona euro rocznie. Barcelona uzyskała tego lata 124 miliony euro z operacji sprzedaży, a prawie połowę zapłacił klub z Liverpoolu.

Na zielonym tle: srebro Carro na 3000 metrów z przeszkodami na lekkoatletycznych mistrzostwach Europy; brąz Ponsa na 400 metrów stylem zmiennym na mistrzostwach Europy w pływaniu. Poza tym na saym dole: Courtois pocałował herb Królewskich; koszykarska Barcelona kupiła Blažicia.

Sport

„Rekordowa operacja sprzedaży – 124 miliony euro” – Sport wylicza transfery z Barcelony i stwierdza, że klub nigdy nie uzyskał tyle pieniędzy ze sprzedaży graczy. Wczoraj domknięto odejście Miny i wypożyczenie Gomesa, którzy przeszli do Evertonu.

Na górze wyniki biegaczy na lekkoatletycznych mistrzostwach Europy, a na dole: Coutinho będzie nosić numer 7; Courtois stał się madridistą – „Teraz jestem jednym z was”.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Przegląd prasy

Komentarze

2018.08.11, godz. 08:54, Drombo
Rfan
Ocenimy wszystko za jakiś czas choć dziś i jutro będą pierwsze mu temu okazję...
Oczywiście jako fanatyk nie widzisz powodów do beki z własnego klubu choć inni widzą ich wiele.

Wracamy do rozmowy po waszym meczu
2018.08.11, godz. 00:15, RFan
Drombo

Piszesz do mnie "liż się po jajkach" i twierdzisz, że ja jestem infantylny - aha.

Co do presezonu to ty popadasz w jakiś hurraoptymizm nie mając do tego jakikolwiek podstaw. Ja mam prawo oceniać na podstawie tego, co było. Trzeba zachować zimną krew, a nie pisać, o mega okienko - a w ciągu tych 3 meczy Barça nie potrafiła wygrać żadnego meczu w regulaminowym czasie gry.

W zeszłym sezonie było lepiej to fakt - i jak sezon się zakończył? Prawie bez porażki, ale o tym już nie napiszesz.

Nigdzie nie napisałem, że to ty twierdzisz, że 94 za CR było przepłacone, ale żebyś wtedy był to pewnie byś tak pisał. Wtedy były inne czasy.

Co do klauzul, jak widać jednak nic nie zrozumiałeś. Ja ci wyłożyłem kawę na ławe, a ty dalej piszesz, że taka klauzula jest abstrakcją. OK, powiedz to szejkom z PSG.

Modrić i CR mają po 33 lata i to dla nich najlepszy czas na odejście. Uparcie ciągle ten najważniejszy fakt ignorujesz.

Żeby nie było tych klauzul to nie musieli by skomleć pod gabinetem - tutaj to sam się zaorałeś.

Real Madryt nie zamierza iść w ślady Barçy i przepłacać za zawodników. Ja wiem, że ty byś chciał, ale mamy dobry zespół, co jak na razie pokazał choćby Asensio, że zasługuje na szansę. Mamy młodych, perspektywicznych zawodników - i nadmiar sukcesów w ostatnich latach. Nie musimy płacić jak Barça 140 mln za zawodnika, który rok wcześniej był wart 15 mln :) To Barça ma parcie na LM - skumaj to.

Co do piłkarzy Barçy, których wymieniłem to widać, że znowu nic nie skumałeś. Chodziło mi o to, że kontrak z klubem jest dwustronny. Powiedzmy, że na 10 sprowadzonych odpala 1. Reszta generuje niepotrzebne koszty, ale klub musi ich utrzymywać - o tych zawodnikach z Barçy tak napisałem. Dlatego skoro jeżeli klub już kogoś kupuje to musi mieć pewność, że jak odpali to nie będzie ich szantażował o wyższą umowę - bo odejdzie ponieważ ma niską klauzlę - tak jak robił Umtiti, robi Messi, czy zrobił Neymar. Przecież rok przed czmychnięciem przedłużył umowę i dostał jeszcze za to premię 10 czy 20 mln. Ładnie was pojechał.

A ty dalej broń piłkarzy. Dlatego wszędzie są klauzule niedozwolone za wyjątkiem Hiszpanii. Pérez z tego powodu ustala, więc je na takim poziomie, aby mieć nad wszystkim kontrolę. Ucz się od najlepszych i nie bądź Januszem biznesu.

Póki co to nie muszę krytykować klubu. Puchary mówią same za siebie. Wiem jaka jest filozofia tego klubu. Za to ty masz powody do krytyki, bo Barça jest często pośmiewiskiem.

Ja mam własne zdanie i jeżeli ktoś jest podatny na manipulacje to właśnie ty. Ja oceniam wydarzenia w tym okienku bardzo dobrze. Dla mnie w życiu także osobistym najważniejsze są perspektywy. I tu w ataku klub je ma. Odejście CR - czas najwyższy. 33 lata i ta kwota to marzenie. Grał co raz mniej. Modric - wg mnie za rok powinien odejść, bo jeszcze gra dobrze, zarabia nie dużo. Kovačic? Z niewolnika nie ma pracownika. Znowu by grzał ławę. Wypożyczenie to najlepsza opcja - za rok będziemy wiedzieli więcej. Ale biorąc pod uwagę obecną chwilę i to jaka jest sytuacja - nie może być lepiej. A na deserek poprawiliśmy obsadę bramki.
2018.08.10, godz. 22:43, Drombo
Rfan
Życzę Ci powodzenia jeśli dla Ciebie papierkiem lakmusowym formy przed sezonem są wyniki gierek treningowych dla hamburgerów w USA.
W zeszłym sezonie jeśli nie pamiętasz to w stanach Barça wygrała 3 mecze na 3 możliwe w tym jeden z wami a później Superkubek powędrował do was po słabym dwumeczu. Więc liż dalej się po jajkach i licz że to co zobaczyłeś na pretemporadzie w wykonaniu Baby Realu i Juvenilu A/Barcelony B będzie miało odzwierciedlenie w nadchodzących miesiącach.

Na potwierdzenie swojej tezy próbujesz mi wkładać w usta coś czego nie powiedziałem a nawet nie pisałem w domyśle. Napisz mi proszę w którym miejscu napisałem że kwota za Cr7 94 mln była przesadzona?
Nie napisałem też że klub nie ma prawa w porozumieniu z zawodnikiem wpisać wysokiej klauzuli, chodzi o to aby jej wysokość nie była abstrakcją i martwym zapisem. No i co Cr7 Modrić Kovačic podpisali z takimi klauzulami a teraz było skomlenie pod gabinetem Florka, żale w mediach, bunty żeby tylko zrobił im łaskę i pozwolił im odejść.
No chyba jednak nie jest tak prestiżowy skoro trzon zespołu odchodzi lub rozważa taką możliwość, a klub nie potrafi znaleźć wartościowej 9 choć ma podobno 300mln na transfery.
Co do piłkarzy których wymieniłeś w przypadku każdego problemem nie była jego klauzula tylko słaba jakość piłkarska z nieadekwatnymi do poziomu zarobkami, Vermaalen był pierwszym wchodzącym stopwrem w zeszłym sezonie i dawał radę. Resztą wraz ze słabym Dyrektorem sportowym została wytransferowana. Zajrzyj do swojego ogródka bo baby madrid Valverde Ceballos Mayoral Requillon będą grzali plastik wraz ze szklanym Coentrão i Balem na trybunach.
Co do małej mentalności?
W przeciwieństwie do Ciebie widzę i blaski i cienie swojego klubu i nie postrzegam go bezkrytycznie, ty natomiast jesteś fanatykiem a fanatyzm właśnie charakteryzuje się małą mentalnością dużą podatnością na manipulację i ślepą bezpodstawną wiarą w jedną jedyną zgłoszoną" prawdę".

Pzdr
2018.08.10, godz. 21:23, RFan
geromelHM

Oh, wielkie mi kłamstwo. Remis z Tottenhamem i rzeczywiście chyba były rzuty karne. Do tego później 2 porażki. Bardzo mocno przepraszam za ten błąd. To faktycznie wszystko zmienia.
2018.08.10, godz. 20:14, geromelHM
@RFan
Barcelona nie wygrala zadnego meczu w presezonie? serio? po co klamiesz?
2018.08.10, godz. 17:55, RFan
Drombo

Dodam jeszcze tak łopatologicznie, dlaczego tak a nie inaczej z tymi klauzulami.

Cofnijmy się w czasie o 9 lat. Do Realu Madryt, po latach starań, w końcu przychodzi za rekordową wtedy kwotę, 94 mln - Cristiano Ronaldo. Klub zasila absolutnie topowy piłkarz, na którym ma być oparta drużyna. Pod niego będą sprowadzani kolejni piłkarze. Jest twarzą ekipy także marketingową. Klub zainwestował w niego czas i niebagatelne pieniądze. Chyba nie było wtedy nawet jednego kibica Barçy, który nie skrytykowałby zapłaconej przez Real kwoty.

I teraz ty twierdzisz, że klub w porozumieniu z piłkarzem nie ma prawa ustalić klauzuli wykupu na poziomie bezpiecznym dla niego? Jeżeli dalej tego nie rozumiesz to trudno. Real Madryt widocznie jest zbyt prestiżowy. Tu klub decyduje. Masz widocznie zbyt małą mentalność. Dla mnie zawsze jest klub ponad piłkarzem. Piłkarze i tak są w dobrej pozycji, bo nie dają żadnej gwarancji dobrej gry - A PŁACIĆ TRZEBA! To pozdrów Douglasa, Vermaelena, Songa, Turana, Gomesa, Vidala, Digne itd itp
2018.08.10, godz. 17:39, RFan
Drombo

Ja się odniosłem do wszystkiego co napisałeś. Nie wiem o jaki rzeczowy argument chodziło? O wyliczenie ile powinna wynosić klauzula? I widzisz tu jest pies pogrzebany, bo dla Ciebie ona powinna wynosić tyle, żeby zawodnik mógł w razie czego czmychnąć do innego klubu. Dla mnie jest po to, aby to klub miał ostatnie słowo.

Barça ustanawiała zbyt niskie klauzule i dlatego Neymar czmychnął, Barça się skompromitowała, a PSG odniosło tryumf.

Czy z Twoich wyliczeń obecna klauzula Messiego na poziomie 700 mln euro jest zasadna? Weż pod uwagę wiek piłkarza itd. Bzdury dla mnie piszesz. Jeżeli zawodnik będzie chciał odejść to klauzula nie pomoże. Pomoże za to wynegocjować dobrą cenę za którą zawodnik odejdzie. Rozumiesz? Od czegoś trzeba zacząć negocjacje.

Poza tym zawodnik wie, co podpisuje. Nikt go nie zmusza. On zobowiązuje się być w ekipie te 5 lat. Klub zobowiązuje się mu płacić. Też nie jest fajnie czasami płacić gościom za TRENINGI kilka milionów euro za sezon, a mimo to kluby robią to. Przykładów jest mnóstwo.

"Umów należy dotrzymywać" - kolejny slogan, który zapewne nic Ci nie mówi. A dlaczego teraz w Barçy są klauzule po 500 mln?

Co do Ronaldo i sprzedaży jego za 250 mln - dobry żart :D może sprzedajcie za tą kasę Messiego, co ty na to? Ronaldo przez te 2 lata zdobył 2 Ligi Mistrzów, La Ligę, 2 Złote Piłki (prawdopodobnie dostanie trzecią za grę w Realu). I ty myślisz, że Real powinien go sprzedać bo by dostał 150 mln więcej? Chcę zobaczyć jak Barceilona sprzedaje 33,5 latka za 115 mln euro :D

To Modrić już odszedł? Wow, nic o tym nie słyszałem.

Ja ci powiem, że pycha kroczy przed upadkiem, pamiętaj o tym. To jakie Barça miała okienko ocenimy po sezonie. Póki co w presezonie Barcelona nie wygrała żadnego meczu.
2018.08.10, godz. 12:49, Stev13
Drombo
A jak w takiej lidze angielskiej nie ma klauzul w ogoleto jest git i totko czy P$G trzymaja pilkarzy hdyby w hiszpani byly takie klauzuly konieczne to by i barce i nas i wszystkie kluby z la liga po rozkupowali pozatym pilkarze by zarabiali jakies kosmiczne kwoty żeby nikt ich nie podkupil
2018.08.10, godz. 12:10, adek89
Drombo

W naszym systemie umowa o pracę jest czymś innym niż um. cywilnoprawna. Jest uregulowana ustawowo. Nie wiem jak jest w innych krajach, ale sądzę, że podobnie. Neymar może zerwać kontrakt zapewne w każdej chwili, ale kara umowna + odszkodowanie wyniesie tyle, że nikt tego nie pokryje. Skoro zarabia tam +-30mln euro rocznie netto = gdzieś z 40-50 mln brutto, kontrakt na 5 lat już daje nam samej wartości kontraktu ze 200 mln lekką ręką + kary i ew odszkodowanie zapisane w kontrakcie za jego zerwanie.

W XXI wieku nie ma już niewolnictwa. Mógłby zerwać jakby miał taki hajs. Druga sprawa, ciekawe jak potencjalne zerwanie miałoby się do przepisów FIFA tych o charakterze sportowym itd. czy tacy piłkarze zrywający kontrakty itd. nie podlegając dodatkowym sankcjom dyscyplinarnym bo w sumie nie słyszy się o takich przypadkach. Myślę, że jest to po pierwsze nieopłacalne, a po drugie niekorzystne sportowo, ale nie może być niemożliwe do zrealizowania - każdą umowę można, na korzystnych lub nie warunkach, zerwać i każdy sąd nie miałby tutaj wątpliwości co do skuteczności prawnej takiego rozwiązania.
2018.08.10, godz. 12:02, Drombo
Rfan
Miło się dyskutuje z Tobą jak zawsze jesteś twardym oponentem ale kończąc wątek bo czas mi dziś nie pozwala za bardzo...
Gdyby Cr miał rynkową klauzulę na poziomie np 250mln Euro to od dwóch lat grały już w PSG, dostalibyście za niego porządne pieniądze a nie jakieś śmieszne 100mln obecnie za piłkarza tej klasy. Za te pieniądze odmłodzilibyście skład i kto inny biegałby w napadzie.

A tak obecnie pierwszy raz od paru lat to Barcelona ma lepsze okienko transferowe od Realu a Real jest z ręką w nocniku.
Odejście Modrica Kovačica Cr, przyjście Savicai granie napadem Bale Benzema wróży szybką weryfikacją w lidze na jesieni i na wiosnę w LM.
W zeszłym sezonie Real już nie miał zbilansowane kadry co pokazało przegranie ligi na półmetku natomiast na LM i dwa miesiące grania na wiosnę wystarczyło.
Na dziś obecną wasza kadra bez tych co odeszli i ewentualnie bez mózgu drużyny czyli Modrica jest dużo słabsza a na wzmocnienie kadry piłkarzem pokroju Eriksena za Modrica czy napadziora jak Harry Kane na dziś nie ma szans raczej
2018.08.10, godz. 11:38, Drombo
Rfan
Przenieś to na grunt zwykłego pracownika.
Jesteś informatykiem i jesteś atrakcyjny na rynku pracy.
Pracodawca chce przedłużyć z Tobą umowę i wysłać na szkolenie które kosztuje 50tys. Proponuje ci 20tys miesięcznie i w zamian za szkolenie lojalke w wysokości 200tys gdybyś chciał odejść. Podpiszesz taki papier?
Nie sądzę.
Analogicznie w przypadku zawodników im większa klauzula tym większe oczekiwane zarobki ze strony piłkarza i agenta
2018.08.10, godz. 11:24, Drombo
Rfan
Podałem ci rzeczowy argument ale ty się do niego nie odniosłeś.
Żaden perspektywiczny piłkarz nie zgodzi się na wysoką klauzulę bo utrudni mu to odejście gdy będzie mało grał. Pierwszy kontrakt zarobki i klauzula były adekwatne do jego statusu gdy przychodził. Swoją grą na poziomie top3 zasłużył na dostosowanie warunków kontraktu do obecnej pozycji na rynku i w zespole co w tym dziwnego i bulwersujące to nie wiem. Klauzulajeśli dobrze pamiętam to 200mln i jest adekwatna do tego jaką stanowi wartość dla klubu jak i potencjalnego przyszłego pracodawcy

Jeśli uważasz że klauzula 1milard która nomen omen jest prawie o połowę większa niż roczny budżet Realu w przypadku CR miałaby pokryć straty to wynikające z jego sprzedaży to zastanawiam się co to za straty a idąc tym tropem sprzedaż Cr powinna mieć w przyszłości wymierne odbicie w przychodach Rralu
2018.08.10, godz. 11:07, RFan
Drombo

Fakt to fakt, a infantylny to jesteś ty, bo nie przedstawiasz argumentów, a jedynie piszesz. że ci one nie pasują.

Ja ci napisałem na czym polegają klauzule. Widać, że dalej tego nie rozumiesz, ale to już twój problem. Barça za to zrozumiała i już po troszku naprawia swój błąd i jakbyś zauważył już przestaje stawiać klauzule na tak żenującym poziomie. Jak widać nie nadążyłeś za swoim klubem i zostałeś sam w epoce kamienia łupanego.

P.S a co to jakiś oficjalny wzór na klauzule? hahaha utracenie korzyści marketingowych, sportowych, problem ze znalezieniem zastępcy, budowanie taktyki w oparciu o piłkarzy, stabilność i pewność pracowników, nieźle to sobie wyceniłeś.

A Umtiti dlaczego po 2 latach sterroryzował Barcę? Bo miał klauzulę na poziomie 60 mln. Jaką ma teraz? Nie, w ogóle po co ja to piszę... i tak nie ogarniesz.
2018.08.10, godz. 11:00, Drombo
Adek
Oczywiście nie w sensie nomenklatury i odwołania w przypadku umowy o pracy do kodeksu pracy
2018.08.10, godz. 10:54, Drombo
Adek
A umowa o pracę nie jest umową cywilnoprawną?
Gdyby było jak mówisz to Neymar zerwałby swój kontrakt i byłby już w Realu ale tak nie jest bo we Francji klauzula odkupu jest formalnie niemożliwa i byłaby zapisem abuzywnym w umowie.

Co do ujednolicenia przepisów w Europie to się zgadzam klauzula powinna obowiązywać wszystkich i jestem za tym lub nie obowiązywać nikogo.
2018.08.10, godz. 10:40, MrKrzysiek97
Pocałował herb więc chyba wie co to znaczy.
2018.08.10, godz. 10:32, adek89
2018.08.10, godz. 09:52, Drombo

Piłkarze są na kontraktach (zwykłe umowy cywilnoprawne), nie chronią ich prawa unijne zagwarantowane dla stosunku stricte pracowniczego, ale podstawowe prawa i swobodę przepływu jak najbardziej mają. Nikt nie broni piłkarzom zrywać umów, tylko, że po pierwsze muszą się wykupić (omawiana klauzula), która pełni tutaj funkcję kary umownej, natomiast podejrzewam, że w innych krajach są w umowy wpisywane po prostu kary za ich zerwanie i są tak ogromne (proporcjonalne do zarobków), że nikomu się to po prostu nie opłaca i nikt świadomie nie doprowadzi siebie do bankructwa.

Więc można się "uwolnić" ale płacąc stosowną karę (w hiszpanii klauzulę). Tylko bez sensu jest to, że w hiszpanii jest to jawne, a w innych krajach już nie. Wszędzie powinno być jednolicie zgadzam się - albo są klauzule wykupu kontraktu albo ich nie ma i są zastępowane karami za zerwanie umowy.
2018.08.10, godz. 10:23, rbxrbxyo
@django

Nic dodać nic ująć
2018.08.10, godz. 10:20, Drombo
Rfan
36mln brutto Neymar zarabiał w Barcelonie na 5 letnim kontrakcie.
36×5=180mln
222-180=42mln
Klauzula odkupu w wysokości 180mln wartości kontraktu i 42mln odszkodowania za jego zerwanie wg Ciebie spowodowała inflację...xd
2018.08.10, godz. 10:12, robinhob4
Ehh a ja marzyłem o Hazardzie ... :( I będę powtarzał jak mantra! :) Mariano! Skoro nie da się Cavaniego wyciągnąć ... Do tego środkowy pomocnik, tylko tutaj jest już problem.
P.S. Z całym szacunkiem dla Keylora, którego uwielbiam, ale czy też ogarnął was spokój po przyjściu Courtois w aspekcie rzutów rożych i wyjść do górnych piłek? :D
2018.08.10, godz. 10:07, Drombo
Rfan
Twoja narracja i opisywanie rzeczywistości jest infantylna. Każdy fakt jak telewizja propagandowa przedstawiasz na swoją korzyść i w taki sposób aby pasował do twojej teorii.
Akurat klauzula Neymara można powiedzieć że była rynkową bo była odzwierciedleniem jego zarobków długości kontraktu i odszkodowania dla klubu za zerwanie kontraktu.
Klauzula ma nie być batem, została stworzona dzięki prawu Bosmana (poczytaj trochę) i miała być wentylem bezpieczeństwa dla piłkarzy.

Xavi Iniesta odeszli za darmo i odeszli poza Europę, zostali godnie pożegnanie na co Péreza nie stać aby godnie uhonorować zasłużonego piłkarza.
2018.08.10, godz. 10:04, CHWDFCB
Messi wiecznie grać nie będzie - max 2 no może 3 lata. Zobaczymy jak bez niego sobie poradzą.
2018.08.10, godz. 10:01, django
siempre7

Opinia, że Messi jest w cieniu Ronaldo wzięła się po ostatnich sezonach w LM. Powstała opinia, że Ronaldo jest wybitny w wielkich meczach i prowadzi Real do tytułów, podczas gdy Messi w najważniejszych meczach zawodzi.

Tylko że ludzie widzą tylko to, co chcą widzieć. Nie widzą tego, że Ronaldo jest masakrowany przez Leo w el clásico, że zniknął u Urugwajem, z Bayernem, z Liverpoolem itd. Widzą tylko przewrotkę z Juve.

U Messiego pamięta się natomiast tylko spuszczoną głowę z Romą. Nie pamięta się natomiast kapitalnych występów w el clásico, dwóch asyst z Francją, meczów z Chelsea czy Atlético. Wypomina mu się nawet zeszłoroczne mecze z Juve, bo nie strzelił, nie patrząc na to że wypracował kilka setek i był najlepszym graczem Barcelony.

Jedyna różnica jest taka, że jak Ronaldo gra słabo (patrz np. mecz z Bayernem), to Real jest w stanie wyszarpać awans i bez niego. Gdy Messi pozwoli sobie na słabszy mecz, to Barcelona odpada. Jednak zarówno jeden jak i drugi ma też słabe występy w wielkich meczach.

A w dodatku jak Messi może być w cieniu Ronaldo, skoro dryblując i rozgrywając ma tyle goli co CR7, który skupia się wykańczaniu akcji i na którego pracowali Modric, Kroos, Isco, Benzema i Marcelo?

2018.08.10, godz. 10:00, RFan
siempre7

Miło, że tak się spuściłeś nad Messim, jeszcze dopisz, że gola w klasyku nie mógł zdobyć przez około 3 lata o ile dobrze pamiętam. Policz też ile mistrzunio strzelił goli w fazach pucharowych w ostatnich latach.
2018.08.10, godz. 09:57, RFan
Drombo

Wydaje mi się, że nie rozumiesz w ogóle istoty klauzul. Tak, jak i cała Barcelona tego nie rozumie. Klauzula nie ma na celu ustalenia wartości piłkarza, ba! Ma być dużo wyższa, bo wliczona jest w nią kara za zerwanie kontraktu. Klauzula to zabezpieczenie, a nie określenie ile wart jest piłkarz. Więc to Barça powoduje inflacje ustalając klauzule na poziomie ciut większym, ile dany piłkarz obiektywnie jest wart, czyli tyle co każdy obiektywnie stwierdzi, że można tyle za niego zapłacić.

I tutaj ci, właśnie napiszę odwrotnie niż ty rozumujesz:
To Barça zepsuła rynek, bo ustaliła tak niską klauzlę, że PSG było ją w stanie zapłacić. Jednocześnie ta transakcja wywindowała ceny, bo powstał precedens, a Barça jednocześnie popłynęła płacąc za gościa ze zmiennymi 140 mln podczas, gdy rok wcześniej kosztował 15 mln.

Ładna inflacja, co?

Gdyby Neymar mial klauzule 1 mld euro ostatnie wydarzenia rynkowe w ogóle nie miałyby miejsca.

Co do Modrica czy CR to sorry, ale śmieszne to jest. Mają po 33 lata i nikt ze środowiska katalońskiego nie bierze tego pod uwagę, a jak Xavi czy Iniesta odchodzili w tym wieku do Kataru czy Japonii to jest git, a w Realu to mają grać wiecznie. James i Kova nie chcieli grzać ławy a więc normalne wypożyczenia.
I nie, nigdzie nie wiązałem ceny piłkarza z Byciem najlepszym, nawet posrednio.
2018.08.10, godz. 09:52, Drombo
Adek
Oczywiście że w Barcelonie te klauzule w ostatnim czasie też zaczęły być absurdalne. Żaden piłkarz nie jest wart takich pieniędzy.

Klauzule nie są złe ale powinny obowiązywać w każdej lidze i powinny być powiązane z poziomem ich zarobków.
Piłkarze jakby nie było są takimi samymi pracownikami w świetle prawa jak budowlaniec informatyk lekarz itd. W UE podstawą zasadą jest wolność przepływu towarów usług i ludzi, więc nie możemy stosować prawa wybiórczo i piłkarzy jako pracownicy nie powinni być zakładnikiem klubu-powinni w miarę swobodny sposób móc zmieniać pracodawcę. Wysoka klauzula lub jej brak powoduje że piłkarz jest w 100% zależny od klubu.
Później mamy sytuację że jednemu czy drugiemu grajków już się nie podoba granie w drużynie A i wymusza transfer do drużyny B.
2018.08.10, godz. 09:50, siempre7
Przypomina mi się ostatni gol Messiego w El Clásico, czyli 3-2 na Santiago Bernabéu. Kiedy strzelił w ostatniej minucie i pokazał koszulkę kibicom. Spójrzcie na reakcje zawodników. Nikt się nie wścieka, nie rzuca się do kolegów z drużyny z pretensjami. Na ich twarzach widać po prostu bezradność. Marcelo, Casemiro, Carvajal - oni zdali się mówić "On jest niemożliwy, nie mamy z nim szans". Wiadomo, że był już koniec meczu i nie dało się nic zmienić, dlatego byli załamani i nie paliło im się do wznawiania gry, ale musieli sobie coś takiego pomyśleć. Jedynie Ronaldo pokazuje swoją wściekłość, ale to inna mentalność, urodzony zwycięzca, największy rywal Messiego, nie może sobie pozwolić na takie zachowanie. To było po prostu idealne podsumowanie wieloletniej dominacji Barcelony w meczach z Realem. Potrafimy wygrywać z najlepszymi, potrafimy rozstrzelać Buffona, wygrywać trzy razy z rzędu LM, ale z tym gościem mamy problem.
Zanim zaczniecie hejtować, to obejrzyjcie jeszcze raz tą bramkę ;)
2018.08.10, godz. 09:38, siempre7
Mówienie, że Messi jest w cieniu Ronaldo to zakłamywanie faktów. Można lubić bardziej jednego czy drugiego, ale takich głupot nie ma co komentować. Messi się od lat coraz bardziej cofa do rozegrania, bierze na siebie ciężar gry, nie strzela już 50 bramek w lidze, ale pod względem rozegrania, umiejętności czysto piłkarskich, technicznych nie ma sobie równych. Jeszcze za czasów Rijkaarda w Barcelonie głośno mówiło się o chęci Realu na Messiego, mieli nawet wpłacać klauzulę i starać się o jego podpis, ale nic z tego nie wyszło. Byłby to absolutnie rekordowy transfer biorąc pod uwagę czasy, gdy światowej klasy gwiazdy sprowadzano za zaledwie 30 mln.
Messi jest praktycznie jedynym piłkarzem z którym Real kompletnie nie umiał sobie poradzić. 26 bramek na koncie, kilka hat-tricków, udział w absolutnych upokorzeniach, Ramos właściwie dzięki słabej głowie i frustracji spowodowanej niemocą w starciach z Messim nabił sobie ten chwalebny rekord czerwonych kartek, Pepe który wyładowywał na Messim swoją złość - absolutnie karygodne zachowanie - deptanie po ręce. Może nie w tym wieku, ale gdyby Real miał możliwość wykupu Messiego to zapłaciłby każde pieniądze, żeby wykupić tego, z kim nie może sobie poradzić, tak jak Bayern skupuje najlepszych zawodników z Bundesligi, Juventus z Włoch, czy ostatnio transfer Ronaldo, który również ich masakrował.
2018.08.10, godz. 09:37, vini639
@Madridista2308
Trochę chyba daje - jak widać trafiłem z tym że technicznie nie jest najlepiej, dryblingu też brak, no po prostu taka typowa 9. W sumie potwierdziles, nie chcę go tu. Nie za taką kasę.

@Zielonykolo
Jak napisalem nie oglądam meczów Interu, widzialem tylko kompilacje na YT i mało tam było bramek głowa przez co wyciągnąłem błędny wniosek. Nie będę oglądał teraz powtórek tej drużyny ale chciałem mniej więcej zobaczyć dlaczego wszyscy tak chcą tego Icardiego, co on reprezentuje. No cóż, moim zdaniem nic wielkiego. Brakuje IMO na rynku napastników jak Aguero kilka lat temu, jak Suárez, jak Benzema nawet... Taki młody Aguero byłby teraz w punkt.
2018.08.10, godz. 09:35, adek89
Drombo

Zapasowe klauzule psuja rynek transferowy? sama ich idea jest na maxa bez sensu i nie wiem czemu jej nie zlikwidują. Z patologią tych klauzul walczył Pérez wprowadzając absurdalne ich wysokości. Czy klauzule w Barcelonie odwzorowują realną wartość piłkarzy? bo wydaje mi się, że Barça czerpie wzorce od Péreza. Kwestia odchodzenia piłkarzy którzy tego sobie życzą jest sprawą całkowicie inną, bo tutaj żadna klauzula i nic nie pomoże, czy w Realu czy w Barcelonie.
2018.08.10, godz. 09:35, El Testosteron
Nie ma szans żeby Navas sobie pograł przy Tibo. No chyba że z ogórami albo w przypadku kontuzji Tibo, albo gdy Tibo nagle okaże się strasznie cienki.
2018.08.10, godz. 09:28, Drombo
*zaporowe nie zapasowe
2018.08.10, godz. 09:26, Drombo
Rfan
O ile się dobrze orientuje to klauzula Messiego wynosi obecnie 700mln a nie 300 gwoli ścisłości.
Pośrednio to zasugerowałeś w komentarzu niżej...
Póki co to z tych niewolniczych klauzul odstępnego Péreza nic nie wynika bo jak już sprzedaje gwiazdy to albo się buntują jak Modrić Cr Kovačic albo odchodzą za kwoty dużo poniżej klauzuli jak James czy Cr.
Klauzula w przypadku Realu nie jest nawet w połowie odwzorowaniem wartości piłkarza i można rzec że jest fikcją. A jest fikcją bo musi być w kontrakcie ale jest na tyle absurdalnie wysoka że nikt jej nie wpłaci.

Nawiązując częściowo do naszej ostatniej rozmowy a propos kto zaczął psuć rynek transferowy to te zapasowe klauzule za piłkarzy Realu też powodują inflację i byle klubik za one season talent krzyczy 150mln
2018.08.10, godz. 09:24, karas123
Poza tym Messi zalicza coraz bardziej widoczny zjazd parametrów fizycznych. Jak zniknie mu ta mega zwinność, odejście na pierwszych kilku metrach i bardzo szybka lewa noga to zacznie się już mocny zjazd. Będzie wtedy pełnił raczej rolę typowo rozgrywającego.
2018.08.10, godz. 09:18, xXxGonzalez7xXx
Tam jest ogromny błąd: Gameiro odszedł do Valencii, do Fulham odszedł Vietto.
2018.08.10, godz. 09:13, RFan
Drombo

Ja nigdzie o tym nie napisałem, ani nie przyszło mi to do głowy, żeby wiązać rekordowe kwoty z klasyfikacją bycia najlepszym. Nie wiem, gdzie się tego doczytałeś, ale przypominam ci, że klauzula Ronaldo była 1 mld, a nie 300 mln :) Po prostu uważam, że nie jest wart 300 baniek. W sumie to nigdy nie był. Teraz może by był, jakby całą Barcę cofnąć o 7-8 lat. Ale tak się nie da.
2018.08.10, godz. 09:02, magic22
http://www.chelsealive.pl/profil/25349/komentarze

Polecam komentarze kolegi MrKrzysiek97
:D
2018.08.10, godz. 08:59, Drombo
Rfan
Jeśli mierzyć bycie najlepszym kwotami transferów lub ofertami za nich to wychodzi na to że najlepszy jest Neymar lub Mbappe a nie Cr który poszedł ledwie za 100baniek
2018.08.10, godz. 08:53, Drombo
Navas mi imponuję, myśłałem że to takie ciepłe kluchy ale wychodzi na to że ma największe cojones po Casemiro i Ramosie.
Co okienko spekulacje o bardziej medialnych bramkarzach niż on że ścisłego topu, w końcu Tibo przychodzi a Navas nie pęka, jest pewny swojej wartości. Czas mija a on nadal broni.
Ciekawe jak rozwiąże to Julek czy będzie jak w Barçy podział na LM La liga/puchar króla z Ter Stegenem i Cillesenem a wcześniej Bravo. ..?
2018.08.10, godz. 08:48, RFan
siempre7

Po co ktoś, tyle miałby płacić za coś, co już jest historią (bycie najlepszym), czyli lata 2009-2012, a od wielu lat jest w cieniu Ronaldo? Messi już nie jest wart 300 mln. Jeszcze 2 sezony pogra max i alivederci... Roma ;) chyba, że czmychnie wcześniej, bo średnio odnawia kontrakt, co 1,5 roku.
2018.08.10, godz. 08:25, adek89
2018.08.10, godz. 07:59, zamulacz

kovacic został wypożyczony bez opcji wykupu więc nie wiem co robi w tym zestawieniu, a jak już robi to po drugiej stronie niech znajdzie się Ødegaard czy Carvajal. James jest wypożyczony i do końca nie wiadomo na jakich zasadach, niby jest opcja dla Bayernu, ale właśnie, jak to wygląda ciekawe czy ktoś wie: czy piłkarz ma cokolwiek do gadania w takiej sytuacji? np. ze chce wrócić do realu?

Biorąc pod uwagę fakt, że piłkarzom po prostu brakuje w pewnym momencie motywacji, albo nie mieli pierwszego składu czego nie mogli znieść i sami proszą o odejścia to nie jest tak źle. Wszystkich nie zatrzymasz, nie będziesz miał w składzie 25 piłkarzy z topu bo tak się nie da, zawsze znajdą się niezadowoleni.
2018.08.10, godz. 08:22, siempre7
Pewnie tyle co do niedawna klauzula czyli 300 mln. Gdyby Messi zechciał opuścić Barcelonę tyle bogatsze kluby byłyby w stanie zapłacić za nr 1 w historii.
2018.08.10, godz. 08:20, Rafreal
jak myślicie jakby Messi był na sprzedaż ile by za niego dostali
2018.08.10, godz. 08:00, RFan
Fankakrolewskich

Było o tym wczoraj w wywiadzie z nim.
2018.08.10, godz. 07:59, zamulacz
Ze strachem spoglądam na ruchy Realu.
W ostatich latach odeszli: Morata, James, Mariano, Danilo, Pepe, Ronaldo, Kovačić
Przybyli: Vallejo, Ceballos, Mayoral, Llorente, Odriozola, Courtois, Vincius
Na papierze tylko bramka się wzmocniła oraz prawa obrona. Teraz niech odejdzie jeszcze Modrić to bardzo cięzka sytuacja. Wiadoma sprawa, że wszystko zweryfikują mecze o stawkę. Tylko mieć nadzieję, że Lopetegui ułoży to w taki sposób, że będzie mega kolektyw.
2018.08.10, godz. 07:56, Fankakrolewskich
Ja czytałam słowa Courtoisa że przeprasza za piosenkę jeszcze raz bo już raz przeprosił i że zrobił błąd z tą przyspiewaka bo dał się ponieść kolegom.
Myślam, że redakcja da o tym news dlatego nie mam linku wiem, że to też było chyba fangolu.
2018.08.10, godz. 07:53, RFan
Oho, Kataloński stan umysłu uzyskał ze sprzedaży 124 mln... ciekawe 😃 szkoda, że za Paulinho nie dostali złamanego centa, więc faktycznie sprzedali za około 70 mln
2018.08.10, godz. 07:45, karas123
W przypadku odejścia Modrica uważam, że pomimo zdecydowanie zawyżonej kwoty, powinniśmy sięgnąć pod Savica. To taki pomocnik trochę w stylu Pogby, Yaya Toure, Patricka Vieiry. Dobra technika, strzał, motoryka, podanie przy świetnych warunkach fizycznych. Kupując Pjanica/Eriksena/Thiago znowu kupujemy gracza o charakterystyce bardziej jak Isco/Ceballos/Ødegaard.
2018.08.10, godz. 07:34, rafal1987
ale wystarczy jedna kontuzja jednego z podstawowych pomocników i może być ciężko przy napiętym terminarzu.
2018.08.10, godz. 07:33, rafal1987
Moim zdaniem najbardziej realny wariant pomocy to numer:
2. Casemiro-Kroos-Ceballios/Isco z
2018.08.10, godz. 07:30, rafal1987
jak można zestawic linie pomocy bez Modricia i Kovy?
1. LLorente-Kroos-Ceballios z def pom.
2. Casemiro-Kroos-Ceballios z def pom.
3.Kroos-Ceballios-Isco ofensywnie
4.Kroos-Ceballios-Asensio ofensywnie
5. Llorente-Casemiro-Isco/Asensio defensywnie
6. Casemiro-Llorente-Kroos/Isco-Asensio na 4 pomocników.
2018.08.10, godz. 07:24, Mat Hew
Bez sensu, lepiej by było, przytrzymać nawet ten ostatni rok Modrica, aby potem w letnim okienku na początku lipca przejść do ofensywy co do zastępstwa. Teraz jest krótki czas na negocjacje, więc prócz SMS, nikogo innego nie bedzie można wyciągnąć. A czy Serb jest wart tej kwoty jakiej oczekuje Lazio ? Jeden sezon udany, niczym jak Alisson czy wcześniej Belotti. Przypadek Belottiego każdy zna, 100 mln€ życzyli sobie za niego, a teraz nawet za 60 mln € nikt się nie znalazł.
Transfer Icardiego w miejce Benza byłbym mocnym wzmocnieniem, mimo 180 wzrostu, gość jest świetny w grze główkami, wykończenie świetne, ale kapitan Interu, jest po prostu zakochany w Mediolanie, a teraz po 8 latach posuchy wraca Inter do LM, więc nie chce mi się wierzyć, że opuściłby w takim momencie zespół.

Swoją drogą, skoro w najgorszym przypadku Modric odchodzi, wówczas może Real wrócić do starego ustawienia 4-2-3-1. Courtois; Carvajal-Varane-Ramos-Marcelo; Casemiro oraz Kroos; Asensio-Isco-Bale; Benzema.
2018.08.10, godz. 07:24, lodyga
Podsumowując i kończąc sage w moim przypadku Cristiano stwierdzam że jednak on to zrobił profesjonalnie oprócz tych słów po finale. Wyłożył kawę na ławę, pieniążki od razu przyniósł.Transfer w półtora tygodnia. Modric? Jak Alonso do w ostatni czas i na siłę . Szanuję chłopa nie mniej niż Cristiano ale już starczy.
2018.08.10, godz. 07:07, rafal1987
Piszą że w razie odejścia Modricia ma przyjść Savic.
2018.08.10, godz. 07:01, rafal1987
Zielonykolo@
Psg chce podobno kupić Dembele z barcy, więc kto wie co się jeszcze wydarzy.
2018.08.10, godz. 06:48, Zielonykolo
Jak ktoś pisze ze Icardi gra słabo głową to slabiutkie ma pojęcie o jego graniu. Ogladalem nie jeden mecz Interu i co jak co Icardi głową gra super. A najważniejsze ze praktycznie z jakiej pozycji odda strzał to wpada. Jak chcą kupić Luka to Icardi do nas a jak nie to niech spadają. A jeszcze beka będzie jak oddadzą go za darmo. Czyli co Tibo przyszedł i można powiedzieć ze to koniec okienka dla nas bo kogo niby kupimy nie ma kogo dziadków tu nie chce skoro oddaliśmy emeryta strzelającego 50 bramek jak to mówią znawcy z RM.pl to po co nam Cavani. Tutaj tylko Neymar może jeszcze jakimś cudem trafić ale raczej koniec transferów jak odejdzie Luka to za niego ktoś przyjdzie ale tez pewnie bez szału bo Florem jakiś nie chce dużo wydawać kasy. Może jeszcze na zmiennika przyjdzie Mariano ale też coś cisza jest.
2018.08.10, godz. 06:14, Kracy1992opole
Bez sensu dawac podwyzke nawasowi i tak wie ze jest juz 2 bramkarzem i nic tego nie zmieni
2018.08.10, godz. 05:43, marcinnello
[ Diario Vasco ]

Theo już jest w w San Sebastián. Roczne wypożyczenie bez wykupu.
[ zdjęcie dodali nawet ]
https://pbs.twimg.com/media/DkMGZpQX4AA7mMO.jpg:large
2018.08.10, godz. 05:40, marcinnello
[ Cadena SER ]

Navas dostanie podwyżkę i zaakceptował to, że będzie walczył z Thibo o miejsce.
2018.08.10, godz. 05:23, marcinnello
Każdy popełnia błędy, tylko głupiec się tego nie wstydzi. Ważne, że umiał się do tego przyznać. Ciekawe co Wy mając 19-20 lat macie na sumieniu, z czego nie jesteście dumni :-P

Ramos02
Dzisiaj będziemy wiedzieć więcej. Wczoraj poszła informacja, że Lukita się dogadali z Sanchezem po treningu, a dziś Klub rozmawia z agentami. Może te całe plotki to próby jeszcze agentów na większą kasę.
2018.08.10, godz. 02:54, Huor
@karmis3
Jest też filmik jak Courtois ma się przenieść na wypożyczenie do Atlético i są w jego domu z kamerami a w jego pokoju wisi na ścianie flaga z Bernabéu:
https://twitter.com/RMadridInfo/status/1027712374034321414
Dla tego ja mu wierze że to był jego cel od początku kariery a to że się wygłupił gdy go inni podpuszczali na świętowaniu jak miał 20 lat i był napity to jakoś mnie nie razi.. zwłaszcza że jeszcze za to przeprosił raz od razu po tym a teraz drugi raz na konferencji dla mnie nie było tematu wiele takich akcji bywało w historii i jakoś nikt szopki z tej okazji nie robił ;-)
2018.08.10, godz. 02:48, karmis3
Ludzie dajcie już sobie spokój z tym filmikiem.Popełnił błąd i wtedy jeszcze przeprosił i dla mnie nie ma tematu. Jeszcze wiele razy bedzie nam ratował tyłek w tym sezonie. Na prawdę nikt z was nie zrobił coś głupiego za młodu a potem żałował w przyszłości?
2018.08.10, godz. 02:47, Madridista2308
vini639

Powiem ci więcej - oglądanie kompilacji na YT nie daje ŻADNEGO obrazu piłkarza co widać po Twoim komentarzu. Piszesz, że Icardi nie gra głową dobrze, gdy w rzeczywistości jest to jeden z jego największych atutów. I jak na taką typową "9" to jest właśnie dosyć szybki.
Nam jest właśnie potrzebny taki killer, a nie kolejny piłkarz z cechami rozgrywającego. Mało mamy takich w drużynie?
2018.08.10, godz. 02:43, 19Ramos02
Everton raczej zapłacił za to co Mina pokazał na mundialu, a nie u bordowych, wiec ja bym im tu jakichś wielkich zasług nie przypisywał. Bartomeu powinien Pakermanowi skrzynkę najlepszej whisky i skrzynkę białego Moeta wysłać.
2018.08.10, godz. 02:42, karmis3
Modrić zostanie,Pérez sypnie więcej kasy i będzie ok.
2018.08.10, godz. 02:35, Krychu Krychowski
Najbardziej boję się że w tym sezonie nie wygramy La Liga, Ligi Mistrzów i Pucharu Króla. 😔
2018.08.10, godz. 02:35, marco9512
Szacun dla Barçy. Kupili kołka za 12 melonów a za pół roku, po całych 6 meczach sprzedają kołka za ponad 30 milionów.. gość który za gre w lidze był wyśmiewany odchodzi za 3x większe pieniądze niż przyszedł.

A my ponoć Modricia za darmo chcemy oddać.. xdd
2018.08.10, godz. 02:31, 19Ramos02
Owy filmik: https://twitter.com/rmadridinfo/status/1027712374034321414?s=21
2018.08.10, godz. 02:30, 19Ramos02
Z tym, ze Tibo tu przyszedł tylko dla dzieci, a nie dla Realu to nie jestem taki pewien. Jeśli faktycznie nigdy nie całował herbu Chelsea i Atleti, a dopiero nasz, jak to powiedział na konferencji to można mu uwierzyć. A złudzeń pozbawia ten filmik na którym w pokoju Tibo jak byk widać flagę/plakat Realu. Wiec jak widać może wcale nie kłamał i gdzieś ten Real w glowie i sercu miał.
Tylko ta przyśpiewka na balkonie... no jest trochę skaza.
2018.08.10, godz. 02:22, vini639
dexterro

Niby tak, ale pomimo to ponad 100 mln euro za gościa który ma tylko to + nie jest ograny choćby w LM + jest prawdę mówiąc zagadką, bo Immobile choćby poza Włochami cieniował, jest moim zdaniem żartem i jestem zaskoczony, że ktokolwiek jest za takim transferem.
2018.08.10, godz. 01:59, dexterro
vini639

A teraz mamy piłkarzy, którzy mają wszystko poza instynktem XD a ktoś musi te gole strzelać
2018.08.10, godz. 01:56, vini639
Ja wiem, że oglądanie kompilacji może nie dawać pełnego obrazu gry piłkarza - ale oglądam te kompilacje Icardiego, bo włoskiej ostatnio to nie bardzo i gość oprócz instynktu nie ma niczego - ani techniki, ani dryblingu, ani kreatywności, ani głową nie gra dobrze, mega szybki też nie jest - zdecydowanie wolę Benzemę.

Myslałem, że to może taki drugi Aguero, ale raczej to nie to, prędzej drugi Higuain, a tego bym nie chciał. W ogóle nie lubię takich typowych 9, a z nich najlepszy chyba obecnie na rynku Cavani.
2018.08.10, godz. 01:54, dexterro
JarekVarsovia

Ale całowanie herbu mógł sobie odpuścić, nie uważasz? Tibo przyszedł tu z miłości do dzieci, a nie do Realu. Życzę mu jak najlepiej, bo to on będzie zapewne bronił teraz naszej bramki, ale Drombo ma trochę racji (zgadzam się z kibicami Barcelony, szok)
2018.08.10, godz. 01:33, JarekVarsovia
Drombo

Od wielu lat szkoda mi czasu na oglądanie ekstraklapy ;)
Courtois wypowiadał się negatywnie o Realu gdy był jeszcze szczeniakiem i chciał się przypodobać kibicom Atleti.
Rzeczą ludzką jest błądzić, rzeczą głupców jest trwać w błędzie...

Hala Madrid
2018.08.10, godz. 01:18, Drombo
Żeby nie było-Arturo Vidal też kozak antymadritista miał być a na konferencji dyplomatycznie się wyślizgał
2018.08.10, godz. 01:15, Drombo
Jarekvarsovia
To teraz Jarek wyobraź sobie że dobrych parę lat temu do Legii przychodzi Igor Gołaszewski...chciałbym zobaczyć twoją minę ( zakładam że sympatyzujesz także z Legią)
2018.08.10, godz. 01:14, Vanik
Modric odejdzie. No chyba, że jakimś cudem go zatrzyma Pérez. Dziś będziemy wiedzieć więcej.
2018.08.10, godz. 01:11, Drombo
Bramkarz bardzo dobry ale tym patetycznym przemówieniem i wylizaniem herbu się ośmieszył względem wcześniejszych czynów. Choć i tak Fabregasa z Chelsea nie przebije.

Ja pierdziu jak mi brakuje Tottich Puyolów Raúlów...teraz same chorągiewy i sprzedajne pros...utki
2018.08.10, godz. 01:09, JarekVarsovia
Courtois jest teraz 100% madridistą i radzę wszystkim go szanować, bo za kilka miesięcy będziecie go nosić na rękach. Nasz kapitan też nie od kołyski był kibicem Realu, a dzisiaj jest jedną z największych legend w historii klubu.
Tylko krowa nie zmienia poglądów...

Hala Madrid
2018.08.10, godz. 01:07, 19Ramos02
Na Twitterze już nie tylko włoskim, śle i hiszpańskim wszyscy są zgodni i podają jasno: Modric poprosił Péreza o odejście.
Coś za coś, niech daja Icardiego z dopłata chociaż po co się łudzić... Przybrany synek Prezesa nie do ruszenia.
2018.08.10, godz. 01:06, pankurski
Ciekawe okienko będzie..nie wiadomo co z Modriciem, Theo raczej poza klubem, Vallejo znów kontuzja..a za 8 dni pierwszy mecz w lidze..nie możemy powtórzyć zeszłorocznego poczatku ligi..wierzę, że Julen wszystko pouklada i będziemy bić się o Ligę i LM
2018.08.10, godz. 00:59, Syntia
Na balkonie mówił coś innego ...
2018.08.10, godz. 00:48, La Quinta del Buitre
Taki z niego madridista, no chyba że atleticomadridista :p

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama