REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2018.08.09, godz. 13:41, El Jarek / RealMadridTV

Thibaut Courtois zaprezentowany!

Fot. RealMadrid TV

Thibaut Courtois rano przeszedł badania medyczne, a po południu po podpisaniu 6-letniego kontraktu w sali zarządu został zaprezentowany w loży honorowej Santiago Bernabéu. Obrońcę przedstawił Florentino Pérez. Po przemowach pokazano koszulkę 26-latka, który na razie nie dostał żadnego numeru. Przypomnijmy, że Belg został kupiony przez Real za 35 milionów euro z Chelsea. Przedstawiamy jego słowa z pierwszego wystąpienia w roli gracza Królewskich.

– Dziękuję prezesie za te słowa i wszystkim za bycie tutaj w tak ważnym dla mnie dniu. Dzisiaj spełniam marzenie i nie wyobrażacie sobie, jak bardzo się cieszę. Tylko ci, którzy mnie znają, wiedzą jak ciężko pracowałem, by się tutaj znaleźć. Dojście do najlepszego klubu na świecie to odpowiedzialność i duma. Chcę podziękować Realowi Madryt za wysiłek, jaki wykonał, oraz wszystkim zaangażowanym osobom, bo to nie było łatwe. Przez całą karierę dawałem z siebie wszystko co najlepsze we wszystkich miejscach, w jakich byłem. Zawsze wkładałem swoją pracę i uczucia, by wyniki były jak najlepsze. Od dzisiaj mogę dodać tu także radość, jaką miałem jako dziecko, gdy marzyłem o tej chwili. Podziwiałem tych, którzy wchodzili na murawę tego stadionu, na który teraz tak bardzo chcę wejść w koszulce Realu Madryt.

– Byłem jego rywalem i wiem, czym jest mierzenie się z Realem Madryt. Dzisiaj jestem jednym z was, jestem kolejnym madridistą i chcę stanąć na wysokości tego, co znaczy noszenie tego herbu oraz reprezentowanie tej historii i tych wartości. Jeszcze raz wszystkim dziękuję. Dziękuję prezesowi, dziękuję moim doradcom, mojej rodzinie, moim przyjaciołom i także bardzo matce moich dzieci. Nie jesteśmy razem, ale jesteś dla mnie bardzo ważna. Dziękuję także moim dzieciom. Jestem bardzo szczęśliwy, że znowu mogę być razem z nimi. Hala Madrid!

W kolejnych wiadomościach przedstawimy zapis przemówienia Florentino, relację z prezentacji Hiszpana na murawie oraz zapis jego konferencji prasowej. Prezentację na żywo można śledzić w klubowej telewizji. Poniżej zamieścimy filmiki prezentujące części uroczystości w loży honorowej i na murawie.





REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2018

Komentarze

2018.08.09, godz. 23:57, raca
Jakie to fałszywe. Jeszcze Courtois zrozumiem, piłkarz - czytać z notatek musi, to nie jest jego codzienne zajęcie. Natomiast Pérez? Facet powinien konferencje mieć w małym paluszku ogarnięte. Jednak nie. Czyta. Czyta po chamsku i bez przekonania. On nie mówi, on czyta.
2018.08.09, godz. 23:37, Realista22
blancor
PSG to niech najpierw przeskoczy cwiercinal LM.Szejki od 2012 r wydaly juz pewnie z 2 miliardy euro jak nie wiecej,a efekt-1/4 lub 1/8 finalu.Manchester City-to samo szejki nawydawaly miliardow a szczytem mozliwosci byl polfinal,Chelsea-Abramowicz ostatnio przystopowal ale wczensiej wydawal tez gigantyczne kwoty jak na owe czasy i zdobyl tylko jeden Puchar LM.
2018.08.09, godz. 23:00, KissMe
@blancor, "Nie za 5 czy 10 lat, ale za 50 nie wiemy, jak będzie." - to nie jest argument. Ale już wiemy, że takowych nie masz.

"wygrywamy seryjnie LM, a nikt mocny nie chce do Realu" - tylko Hazard i Lewy, nad którymi spuszcza się pół strony. No i Neymar był zainteresowany, ale racja... Nikt.

"za to gwiazdy uciekają aż się kurzy (wiem, przesadzam, ale jeśli po Ronaldo Modrić ucieknie, to będzie prawda)" - co to w ogóle za stwierdzenie? Dwóch graczy, którym bliżej do emerytury niż 30-tki - wszyscy uciekają aż się kurzy... Chłopie, kto Cię logiki uczył? Spałeś na matmie w szkole?

"To miało być mocne okienko, a na razie jest tragedia, i teraz nawet nie ma kogo kupić, bo Anglia zamknięta, a tam są najlepsi." - za dużo Marki i Asa, serio... Klub nigdy nic oficjalnie nie powiedział. O tym, że Pérez uważa kadrę za zamkniętą wiadomo już od dawna.

"Na pewno panami BB i świeżakami z rezerw wygramy tryplet…" - świeżaki z rezerw: Reguilon i... A i tyle. No doliczmy Viniciusa. Serio same świeżaki z rezerw.
2018.08.09, godz. 22:54, KissMe
@blancor, niestety, ale ligę przegraliśmy w grudniu. To nie była kwestia braku 2 zawodników (kto to jest Mariano?), tylko tego, że cały zespół grał słabo. Morata i James magicznie by tego nie pociągnęli.

Tak, bez Cristiano może być lepiej. Mówiłem o tym już wiele razy, jego obecność ograniczała nas taktycznie, a nie zdziwiłbym się gdyby te 30 bramek (liczę z górką), które załatwiały nam punkty, rozłożyło się na innych zawodników. Może nawet z 10 będzie z rzutów wolnych...

Nigdzie nie powiedziałem, że bramki Cristiano nic nie dawały, ale spuszczanie się nad 40 golami, z których ledwo połowa coś znaczyła, jest po prostu śmieszne. Natomiast Modrica to za nic w świecie bym nie oddał, bo na moje to najlepszy piłkarz świata na ten moment.

Liderów mamy - Marcelo, Modric, Ramos, Varane. Isco też ma odpowiedni charakter. Po coś w ogóle pojechali do Londynu? Byli tam? Widziałeś ich? Czy kaczka dziennikarska? Skoro w Londynie grają najlepsi to dlaczego nie wygrali nic znaczącego od kilku sezonów?

Poza tym, kogo byś widział w miejsce Cristiano? Neymara i Mbappe pewnie, co? Tylko kto ich z tego PSG wyciągnie? Pewnie byłeś chętny opłacić te transfery, nie? Może Kane'a albo Salaha? Ehe, gwiazdy jednego sezonu. Czy Lewego, którego Bayern prędzej przerobi na kiełbasę niż sprzeda?
2018.08.09, godz. 22:16, blancor
Realista22
masz rację, nie kupią historii, ale za te swoje miliony kupią najlepszych piłkarzy, zbudują potęgę i z czasem wyrobią swój własny prestiż, historię i tradycję. Nie za 5 czy 10 lat, ale za 50 nie wiemy, jak będzie. Faktem jest, że Real mocno stracił na atrakcyjności i tłumy tu nie walą. Przeciwnie – wygrywamy seryjnie LM, a nikt mocny nie chce do Realu, za to gwiazdy uciekają aż się kurzy (wiem, przesadzam, ale jeśli po Ronaldo Modrić ucieknie, to będzie prawda). Jest się czym martwić. To miało być mocne okienko, a na razie jest tragedia, i teraz nawet nie ma kogo kupić, bo Anglia zamknięta, a tam są najlepsi. Na pewno panami BB i świeżakami z rezerw wygramy tryplet…
2018.08.09, godz. 22:03, blancor
KissMe
to uważasz, że Real się nie osłabił? Rok temu oddał Jamesa, Mariano i Moratę bez uzupełnienia tych braków i strzelił 25 bramek mniej kończąc ligę 17 pkt. za Barceloną. Teraz odszedł podstawowy napastnik, a w jego miejsce kupiono dwóch bramkarzy. Nie osłabiliśmy się? Bo zrobiłes wyliczenie bramek Ronaldo? To bez nich będzie lepiej? Nie żartuj. A jak jeszcze odejdzie Modrić czyli reżyser gry, to też byle kto go zastąpi? A może w ogóle nie potrzeba nikogo, tak jak za Ronaldo – bo jego brami nic nie dały, więc wystarczy Benzema czy Bale. Może zwody Modricia tez niepotrzebne…
Real się rozpada w tempie błyskawicznym. Liderów trzeba zastępować innymi liderami, a nie świeżakami z Castilli czy rezerw. Tymczasem zarząd przesypia kolejne okienko. PO co pojechali do Londynu, skoro nic nie załatwili? A tam Graja najlepsi – choć wiem, że Ty uważasz inaczej. Moim zdaniem LordRabarbar ma dużo racji. Niestety.
2018.08.09, godz. 21:51, karas123
I na pisaniu się skończy, Chelsea ma zostać z Willianem i Pedro na skrzydłach?
2018.08.09, godz. 21:50, KissMe
@LordRabarbar, tylko, że te gwiazdeczki z wysp czy PSG, z małymi wyjątkami, to przereklamowani przeciętniacy. Co do Pogby, to mamy 3 piłkarzy na przełomie 3 lat... dalej uważasz, że to jakieś szerokie zjawisko? Mówienie "nikt" na podstawie czegoś czego nie można nawet nazwać mniejszością jest po prostu śmieszne.

A jak nasz klub się osłabił? Bo sprzedaliśmy Cristiano? Robiłem ostatnio wyliczenie komuś na tej stronie ile jego bramek coś nam dało... W poprzednim sezonie całe 21. 11 zapewniło zwycięstwa w La Liga, 4 remisy. W LM było to jakieś 6 bramek. Cała reszta nie była nic warta.
2018.08.09, godz. 21:48, madridistaplxd

Real pyta pod filmem z prezentacji Thibaut: Who should be next? Większość pisze o hazardzie
2018.08.09, godz. 21:41, Realista22
LordRabarbar
Szejki z PSG i Manchesteru City moga wydac i trylion euro a i tak prestizu,historii i tradycji Realu nie kupia.
2018.08.09, godz. 21:38, LordRabarbar
KissMe
Nie chodziło mi tylko o Real. Pogba tez wybrał dobre zarobki na Wyspach, dwa lub trzy lata temu, jak się nie mylę. Po prostu MU, City, PSG to tez mocne, medialne kluby. Może nie walczą co roku w półfinale/finale LM, ale kto wie jak to będzie wyglądało w najbliższym czasie. Nasz zespół się osłabił i to znacznie. Jak tak dalej pójdzie Premier League może stać się NBA piłki nożnej. Takiej kasy i ilości „gwiazdeczek” jakie tam są, nie ma nigdzie indziej. Tam nawet słaby klub jest w stanie wydać dużo kasy.
Pisanie, że „pociąg o nazwie Real Madryt przyjeżdża tylko raz” nie ma już sensu, gdy na rynku masz tyle atrakcyjnych i kuszących klubów. Nikt się nie zmartwi, ze Real go już nke chce, gdy będzie grał w dobrym klubie i kapał się w pieniądzach.
2018.08.09, godz. 21:35, karas123
@luk_ziom

W sumie Batshu też ciekawy, do tego wypychany z klubu ale zdecydowanie mniej kliniczny pod bramką niż Ciro czy Dzeko. Bardziej chodziło mi o to, że już w sumie wolę tego nawet Ciro niż Mayorala i RDT. Immobile odebrać tego nie można, że w sytuacjach sam na sam i dośrodkowaniach wygląda dobrze. No ale motoryka, rozgrywanie to nie są rzeczywiście mocne strony włocha.
2018.08.09, godz. 21:34, WiszaPL
"relację z prezentacji Hiszpana na murawie" - mały błąd się wkradł w tekst :P
2018.08.09, godz. 21:30, siempre7
Tutaj widzę ktoś ostro przedawkował vibovit... Milinković-Savić nie lepszy od Ceballosa :D
Gdyby SMS rozegrał taki sezon w naszej drużynie to wszyscy by skakali ze szczęścia i żądali od Manchesterów i innych Juventusów po 500 mln euro. Ale że to zawodnik "słabego" Lazio z ogurkowej ligi (sic!) to nie jest wart więcej niż 30 mln. Ceballos po trzech meczach przedsezonowych okazał się prawdziwym crackiem, a holowanie Isco przykładem perfekcyjnego opanowania piłki.
2018.08.09, godz. 21:27, luk_ziom

@karas123

lepiej tego Batshuayi, a nawet Dzeko, Immobile to strzał w kolano nawet za 50mln, wtedy będziemy mieli wtedy dwóch platfusów Karima i Circo których wola walki jest żadna. Do tego bez szybkości, dobrej gry głową. Gruby kot podawacz i wątły lis pola karnego. Lepsze zespoły nie będę musiały ich nawet zbyt dobrze kryć.

Oczywiście to moje zdaniem, ja Twoje szanuje ale się z nim po prostu nie zgadzam.
2018.08.09, godz. 21:24, karas123
@Panek666

Verratti też często łapie kontuzje plus kosztowałby krocie i jest słaby fizycznie. Z PSG to już wolałbym Rabiota. Został mu zresztą rok kontraktu.
2018.08.09, godz. 21:21, Panek666
Do zastąpienia Modricia w tym momencie nadaje się tylko Verratti lub Pogba. Żaden Eriksen czy Thiago bo to są kopie Kroosa, taki środek pola byłby zbyt statyczny.
2018.08.09, godz. 21:21, KissMe
@LordRabarbar, na razie podałeś przykład jednego. Załóżmy, że drugi to Neymar (chociaż tutaj większy może być wpływ tatusia niż samego zawodnika). Nie widzę tutaj "coraz większej liczby", a 2 czarne owce.
2018.08.09, godz. 21:20, karas123
De facto wartościowi napastnicy z Serie A do wyciągnięcia to może Dzeko i Immobile. Wartościowi mam na myśli gracz do rotacji, a nie topowa 9 za Benzyne.
2018.08.09, godz. 21:19, marcinnello
https://twitter.com/elchiringuitotv/status/1027624099860951040

Prezentacji Santiego Cazorli ^_^
2018.08.09, godz. 21:18, LordRabarbar
KissMe
Oczywiście, ze są tam mniejsze możliwości. Zauważ tylko, ze dla coraz większej liczby zawodników liczy się właśnie kasa i to niestety niszczy piękno futbolu.

2018.08.09, godz. 21:17, marcinnello
ESPN: Icardi's camp has denied Real Madrid rumors circulating today.

Nie było tematu Icardiego. Chyba to całe Libertad Digital to coraz gorsze źródło informacji :-)
2018.08.09, godz. 21:16, KissMe
@LordRabarbar, Hazard i Lewy. Za jednego klub nie chciał płacić 230mln euro, drugiego nie chciał. Oczywiście, że są inne kluby, w których nie ma takiej presji i jest lepsza kasa (tzn. PSG, PSG, PSG), ale nie ma w nich też żadnych możliwości poza krajowm podwórkiem.
2018.08.09, godz. 21:15, karas123
@luk_ziom

Ale mając do wyboru transfer Immobile czy pozostanie Mayorala i RDT o każdej porze dnia wybiorę Ciro.

@HalaManiac

Jak tam bardzo chce odejść to trudno, powodzenia w Interze. My możemy w takim wypadku z Rzymu wrócić z Ciro i Sergejem.
2018.08.09, godz. 21:14, marcinnello
Taka jeszcze anegdotka odnośnie Thibo ^_^

https://twitter.com/Ultra_Suristic/status/1027608911845703680
2018.08.09, godz. 21:13, Realista22
ja201830
Siedziba Realu jest chyba naszpikowana podsluchami jak restauracja Sowa i Przyjaciele. XD Wszyscy wszystko wiedza.
LordRabarbar
Zalezy czy ktos ma ambicje sportowe czy finansowe.Jesli chce sukcesow i zapisania sie w historii wybiera Real.Jesli jego zyciowym celem jest zarobienie troche wiecej siana wybiera szejkow.

2018.08.09, godz. 21:12, HalaManiac
Luka Modric poinformował kolegów z zespołu, że jego przygoda z Realem Madryt dobiega końca. Sky Sports informuje, że zawodnik chce przenieść się do Włoch i rozpocząć kolejny etap w karierze. Dziennikarze uważają, że Real Madryt szuka już następcy Chorwata, a odłożenie spotkania Péreza z Modriciem na piątek ma z tym związek.

2018.08.09, godz. 21:07, szczur
Courtois i Navas - dla mnie bajka!
Real pyta pod filmem z prezentacji Thibaut: Who should be next?
Ludzie chcą Hazarda głównie, ale po nim najczęściej pojawiają się napastnicy - Cavani, Kane i Lewy.
2018.08.09, godz. 21:04, LordRabarbar
KissMe
Jacy? Żadnego tu nie widzę. O Courtois Ci chodzi? Akurat wiadomo czego tutaj trafił.
Chodzi o to, ze teraz sa inne kluby, a nie tylko Real i Barcelona.
Do tego w innych zespołach piłkarze moga zarobić krocie i grać bez tak wielkiej presji. Kto by chciał grać przy tych burakach z Santiago Bernabéu? Przecież ich tylko gwizdać nauczyli.
2018.08.09, godz. 21:02, luk_ziom
Immobiile to już pokazał w Sevilli że się do Hiszpanii nie nadaje w ogóle, moim zdaniem to on jest na poziomie Benzemy niestety, mimo tylu goli w Serii A.

Ciekawe czy Batshuayi by sobie u nas poradził bo warunki na granie ma a Chelsea go wypycha, inaczej niż Hazarda.

Młody dobry zawodnik do środka to może Dier z Tottenhamu, możliwe iż nawet lepszy niż Casimiro, bo w sumie Dani odpalił w przeciwieństwie do Llorente który piłkarzem na miarę Realu nie jest i nie będzie. Dier naprawdę ciekawy zawodnik.

Sergej Milinkovic-Savic nie jest lepszy niż Dani czy Isco, więc dajmy im na 100% szansę, a nie eksperymenty. Zwłaszcza że Kova tylko wypożyczony.

Kane, Lacazette, Alli, Eriksen poza zasięgiem raczej. Oczywiście każdy na tak. Erisken to wtedy Modrica można puścić.

Inni z Rzymu czy Londynu niepotrzebni, co najwyżej Morata mógłby wrócić, ale zmienił numer w Chelsea więc raczej nie ma opcji.






2018.08.09, godz. 20:53, KissMe
@LordRabarbar, Mbappe jest anegdotką w najlepszym wypadku, a nie dowodem - nic nie znaczy. Jeszcze jacyś zawodnicy zrezygnowali z gry w Realu przez pensje? Dwóch topowych graczy wręcz wchodziło nam w dupę całe lato.
2018.08.09, godz. 20:49, LordRabarbar
KissMe
Takie są realia. Mbappe tego przykładem. A by się znalazło jeszcze więcej. To już nie te czasu, ze każdy chce do Realu.
2018.08.09, godz. 20:48, Vertezek
@Lukasz J
Wiesz ile szklanek można kupić za 45 milionów ?! A ty chcesz jednego Ramsey’a
2018.08.09, godz. 20:47, KissMe
@LordRabarbar, toś dopie...lił
2018.08.09, godz. 20:45, ja201830
Teraz najważniejszy "transfer" się odbywa w Valdebebas! Podobno Modric stoi twardo na stanowisku w rozmowie z perezem ,że odchodzi! :(
2018.08.09, godz. 20:38, El Testosteron
No i Immobile grał również w Hiszpanii i zbyt dobrze mu nie poszło. W Sevilli tylko 4 gole na 15 meczów.
2018.08.09, godz. 20:32, El Testosteron
Immobile może nie był by taki zły. Gość w lidze strzelił tyle co Icardi grając jeden mecz mniej, a biorąc pod uwagę wszystkie rozgrywki strzelił więcej bo aż 41 goli w 47 meczach (Icardi strzelił 29 w 36 meczach), co jest zaj**iście imponującym wynikiem trzeba przyznać. Tyle że np. w BVB już taki dobry nie był więc niewiadomo czy w Realu by się sprawdził.
2018.08.09, godz. 20:31, REALcampeón
[ ale wrzawa na trybunach jak Thibo pocałowal herb :D]
[przyjść do nowego klubu i nie pocałować herbu to jak na ślubie nie pocałować żony]
[pasuje mu ten czarny, pod rękawiczki. wygląda jak nietoperz :D]
2018.08.09, godz. 20:26, Luźna guma
Vertezek
Na b365. Przy okazji obstawiając tajpera.
2018.08.09, godz. 20:25, Lukasz J
Jeszcze ewentualnie Aaron Ramsey kolega Bale'a za 45 mln
2018.08.09, godz. 20:21, LordRabarbar
Realista22
Śmieszy mnie pisanie”pociąg o nazwie Real przyjeżdża tylko raz”. A czym jest teraz Real? Klubem który żałuje na pensje? Sukcesy są owszem, ale niektórzy wola coś zarobić, przyjemnie pograć itp. Real gwarantuje trofea, ale również niska pensje i wygwizdywanie co dugi mecz na SB. Mało kuszące.
2018.08.09, godz. 20:14, Lukasz J
Jeśli negocjują coś w Londynie i Rzymie to zostaje Lazio i Roma
a jeśli w Londynie to tylko Arsenal raczej Chelsea nikogo nie odda za małe pieniądze po aferze z Courtoisem. Z tych tańszych wychodzi że mogą pozyskać:

Napastnicy: Patrick Schick 20 mln , Immobile 50 mln,
Welbeck 15 mln

Pomocnicy Ofensywni: Brozović 35 mln i Mkhtaryan 35 mln.

To są zawodnicy dostępni za niskie kwoty i do wyjęcia jeśli chodzi o Londyn i Rzym a ostatnio Pérez nie wydaje ogromnych pieniędzy więc raczej kupi kogoś z tego pakietu.

Pozostali do wyjęcia np. z Francji i Niemiec to:
Julian Draxler 30 mln
Mariano Diaz 22 mln
Stevan Jovetić 14 mln
i ewentualnie dwie droższe opcje to Thiago Alcántara 60 mln
oraz Timo Werner 60 mln
2018.08.09, godz. 20:14, Vertezek
MAM PYTANIE

Gdzie teraz najlepiej w telwizji oglądać ligę hiszpańska głównie mecze Realu Madrid ( Eleven Canal+)??

PROSZĘ O ODPOWIEDZ !
2018.08.09, godz. 19:44, Mauro_Icardi10
Nie musicie wierzyć w każdą plotkę dziennikarzy. Tak naprawdę pewnie jeszcze nie wiadomo czy odmówił czy nie.
2018.08.09, godz. 19:43, Realista22
Zamora94
Neymar watpie czy kiedykolwiek u nas zagra.Siedzi w zlotej klatce szejka,bedzie coraz starszy a wiadomo ze Brazylijczycy sa swietni tylko do pewnego momentu potem zjazd.Czy Mbappe zagra.Czas pokaze.
2018.08.09, godz. 19:42, Mauro_Icardi10
Ten Vicente Azpitarte to wiarygodne źródło?
2018.08.09, godz. 19:32, Zamora94
Realista22
Ten slogan jest tak nieprawdziwy, że szkoda gadać. Idąc twoim tokiem rozumowania nigdy nie zagrają u nas Mbappe czy Neymar. Po takiego Ancelottiego Real też zgłaszał się kilka razy, Wenger też ze dwa razy odmówił Realowi.
Icardi poprowadził Inter do LM i chce im pomóc osiągnąć dobry wynik, za rok może pomyśleć o odejściu, jak nie do Realu to do Anglii.
2018.08.09, godz. 19:29, El Testosteron
Z realistycznych opcji to chyba rzeczywiście zostali tylko Rodrigo, Mariano i może Werner. Żadnego cracka na atak nie da się kupić. Floro po Griezmanna nie pójdzie bo pakt, Lewego Bayern nie puści, Kane jest nieosiągalny poza tym okno w Anglii już zamknięte, to samo się tyczy Lukaku, Cavani zostaje w PSG, a Icardi kocha Inter.
2018.08.09, godz. 19:27, Zielonykolo
Dobrze niech Florek uderza po Neymara i tyle w temacie.
2018.08.09, godz. 19:26, vini639
Czyżby Pérez specjalnie wyruszył na transfery po zamknięciu okienka w Anglii? Mniejsza konkurencja w sumie, biorąc pod uwagę fakt że Barcelona już atak odpowiednio wzmocniła, a PSG raczej tego lata duże transfery sobie odpuści, to możemy teraz być naprawdę mocni na rynku, a we Włoszech i Francji też jest sporo dobrych piłkarzy i może być jeszcze jakaś bomba albo po prostu przydatne wzmocnienie ataku. Wchodzę w to ale i tak szkoda, że nie Hazard.
2018.08.09, godz. 19:25, karmis3
To kto jeszcze nam został do wyciągnięcia?
2018.08.09, godz. 19:25, lodyga
To jest oficjalnie?
2018.08.09, godz. 19:25, karas123
Pewnie nawet w ogóle tematu nie było ale z racji wizyty przedstawicieli we Włoszech to sobie wybrali Icardiego na cel i zrobili plote.
2018.08.09, godz. 19:23, POPAJ83
Zapewne nie było nic na rzeczy z Icardim. Media trafiły kulą w płot.
2018.08.09, godz. 19:18, karmis3
Icardi widać bardziej kocha swój klub niż pieniądze i zdobywanie pucharów. Szanuje jego postawę,wielka szkoda.
2018.08.09, godz. 19:15, Realista22
El Testosteron
Pociag o nazwie Real przyjezdza tylko raz o czym przekonal sie Lewandowski.Jesli faktycznie nam odmowil to bedzie sie kisil w Interze do konca kariery.
2018.08.09, godz. 19:13, El Testosteron
Rodrigo się nie umywa do Icardiego
2018.08.09, godz. 19:12, mazur197
Nie wierze w to, ze takie transfery przeprowadza się w taki sposób jak puszę ten dziennikarz. 20 minut po tym jak napisał o negocjacjach, pisze ze temat upadł. Dla mnie to mało wiarygodne źródło i nie ma sensu sugerować się tym co ten człowiek pisze. Prędzej uwierzę, ze żadnych negocjacji nie było.
2018.08.09, godz. 19:12, El Testosteron
Czo ten Icardi? Jak można odmówić Realowi, no jak? To goleador jakiego potrzebujemy i najtańsza dostępna opcja
2018.08.09, godz. 19:11, Realista22
Dżanek
To bylo do przewidzenia.Icardi powtarzal ze kocha Mediolan.Cicha nadzieja byla bo nie jeden juz tak mowil,ale niestety...Gruby 4ever.
W 2028 r ofensywne trio Realu Vinicius-Benzema-Rodrygo.
2018.08.09, godz. 19:09, marcinnello
Niestety potwierdzam Panów przede mną piszących o fiasku Icardiego.

https://twitter.com/Azpitarte/status/1027599816363335685
2018.08.09, godz. 19:06, marcinnello
Nowa ankieta o bramkarzach jest. Nawet nie zauważyłem , kiedy się zmieniło. :D

Rafał.
Ty zakładasz, że Asensio będzie w pierwszej 11 jako skrzydłowy. Co cóż, chyba czas już na niego.
2018.08.09, godz. 19:06, Dżanek
Nie ma już tematu Icardiego i podobno odmówił, podaje taką informacje Vicente Azpitarte
2018.08.09, godz. 19:05, mazur197
Podobno już po temacie :-) nie będzie Icardiego
2018.08.09, godz. 19:02, karmis3
Zdaje się ze już niedługo jakaś bomba transferowa pójdzie ze strony Realu.
2018.08.09, godz. 19:02, rafal1987
Marcinello@
Moim zdaniem Modric sam moze chciec odejsc i Real chce wyjsc z tego obronna reka i przy okazji zalatwic jakis duzy transfer.
Tak jak niedawno pisalem oni nam pojda na reke to mi im pojdziemy.
A w pomocy ma kto grac jest
Casemiro/Llorente
Kroos/Valverde, Isco/Ceballios
A na skrzydlach
Bale/LV i Oddegard dodatkowo
Asensio/Vinicius
Na spo: Isco/Oddegard/Asensio
Takze nie beloby zle jakby nikt nie przyszedl.
Ale jest kilku pomocnikow ktorzy by mogliby przyjsc jeszcze:
Thiago, Pjanic, Rabiot.
2018.08.09, godz. 19:01, Realista22
lodyga
Wlasnie mial ja juz podpisac jakis czas temu,ale ta Wanda ciagnela te negocjacje ciagnela i nie podpisal do tej pory.
2018.08.09, godz. 18:55, lodyga
Realista

Wlasnie nie jestem pewna czy to tak działa.Bo nowej umowy nie podpisal chyba. W trj transakcji najgorsza bedzie Wanda.Ona jakas Xena? Wszyscy ja tak przedstawiają.
2018.08.09, godz. 18:53, Realista22
pewne
2018.08.09, godz. 18:53, LordRabarbar
blancor
Zrezygnowanie z Hazarda, to nie decyzja Péreza tylko samego Edena. To nie Florentino wina, ze Belg jest miękka faja i nie potrafi nic zrobić, aby tu trafić. Skoro to jego wymarzony klub, to powinien walczyć o transfer, a nie liczyć na dobre serce Abramowicza.
2018.08.09, godz. 18:52, Realista22
lodyga
Klauzula Icardiego wygasla 15 lipca,wiec raczej powiazane z Lukita ;/ Troche bez sensu.Zalatamy dziure w ataku za to pojawi sie dziura w pomocy.Trzeba bylo w takim razie zostawic Kovačicia ktory mialby pwqnw miejsce w 11.
2018.08.09, godz. 18:51, marcinnello
* komentarz do Rafała.
2018.08.09, godz. 18:50, marcinnello
Ale masz teraz pomysł jaki ?

SMS ? 150 mln za gracza 1 sezonu ? Rabiot ? Który miał podobno podpisywać nową umowę - raczej został do tego zmuszony. Thiago ? Podobno łamliwy.

Dobra, przypuśćmy, że na środku Realu zagra np cofnięty Isco, za nim biegać będzie 2 defensywnych . Kto zagra na skrzydle zamiast Isco ? Asensio ? A jak Bale się połamie ? Asensio - Icardi - Lucas. Chyba, że Icardi może grać na skrzydle.
2018.08.09, godz. 18:48, lodyga
Jesli Icardi ma klauzule nadal 110 to luz ale jesli nie to Modricżegnaj :(
2018.08.09, godz. 18:48, blancor
Rok w rok to samo pod koniec okienka – wielkie nadzieje na wielki transfer i potem figa z makiem, którą pokazuje zarząd Realu. Rok temu były setki newsów o Mbappe i ostatecznie nic z tego nie wyszło. Teraz mieliśmy Hazarda, który wręcz wpraszał się do Madrytu, a i tego Pérez nie potrafił załatwić. Szkoda, bo to naprawdę rewelacyjne wzmocnienie by było. Ale nie, lepiej kupić bramkarza i obrońcę, a z przodu zostać z Benzemą. Szkoda słów…
Idę o zakład, że mimo tych wzmocnień stracimy więcej goli od Atlético i Barcelony. Jak zawsze.
2018.08.09, godz. 18:47, LordRabarbar
rafal1987
Ta może 300 milionów i Modric. Icardi nie jest taki dobry, żeby dawać 100 mln i Luka, bez przesady.
2018.08.09, godz. 18:47, rafal1987
Marcinello@
Pewnie przyjdzie jeszcze pomocnik jak Luka odejdzie.
2018.08.09, godz. 18:46, rafal1987
Icardi to pewnie warunek pozyskania Modricia.
W sumie obie strony powinny byc zadowolone. Bo Real pozyska napastnika z topu a Inter najlepszego pomocnika na swiecie i wicemistrza swiata oraz kase za Icardiego.
Ale koszt takiej operacji to bedzie z 100 mln plus Modric.
2018.08.09, godz. 18:44, marcinnello
No dobra, ale jak Icardi jest połączony z Lukitą, to bez sensu taka transakcja. Zaraz to my rezerwowego pomocników nie będziemy mieli, bo będą w polu ;_;
2018.08.09, godz. 18:43, dexterro
Ja bym się tak nie cieszył w kontekście plotek o Modriciu, bo jeszcze okaże się, że Luka powędruje w drugą stronę. A bordowi nie dość, że skasowali ładną sumkę, to jeszcze zapewnili sobie prawo odkupu Miny, chyba podmienili Bartka i rządzi jakiś sprytniejszy sobowtór.
2018.08.09, godz. 18:42, marcinnello
To byłoby bez sensu jeżeli Icardi odejdzie z Interu. Pozbawione jakiekolwiek logiki. Ale w sumie to jest dziwne. Jedna godzina, że Rodrigo, jedna, że Icardi.
2018.08.09, godz. 18:41, adam70223
@ rafal1987
Ale libertaddigital podało to. A to już jakieś źródło jest. Fajnie jakby do nas trafił.
2018.08.09, godz. 18:41, LordRabarbar
Bardzo dobrze, ze Hazard został w Chelsea. W Realu grają faceci, a nie leszcze bez własnego zdania. Niech dalej liczy na dobre serce władz. Śmiech z niego trochę.
2018.08.09, godz. 18:40, siempre7

W sumie ten pomysł, że Pérez czekał do momentu zamknięcia okienka w Anglii, żeby pozbyć się konkurencji w negocjacjach o Icardiego to może mieć sens. Pérez to wytrawny gracz, chyba najpotężniejszy biznesmen w świecie piłki. To w jaki sposób w 2000 roku wykiwał Barcelonę, agenta i samego Luisa Figo, który praktycznie nie mając nic do gadania został zmuszony do przejścia przez intrygi Péreza to było po prostu mistrzostwo.

Icardi to brakujący element w tej układance, cieszyłbym się z niego bardziej niż z Hazarda. O ile sam zawodnik rzeczywiście kocha Inter i nie pali mu się do przeprowadzki, o tyle ta jego Wanda to typowa karyna i może dla samego szumu i followersów na instagramie załatwić nam ten transfer.
2018.08.09, godz. 18:40, lodyga
Moim zdaniem Icardi powiązany z Lukita.
2018.08.09, godz. 18:40, Realista22
lodyga
Pisalem o tym ponizej wlasnie.32 mln.Zarobic zarobili,ale zwazywszy na realia rynku i swietny mundial Miny mogli wyciagnac wiecej.
2018.08.09, godz. 18:40, marcinnello
Real Madrid representatives are currently in Italy to negotiate the transfer of Mauro Icardi from Inter Milan. (Source: @Azpitarte)

Vicente Azpitarte to prowadzący esRadio.
2018.08.09, godz. 18:39, Filip_RM
Wpychali ręce po Lukę, a zaraz będą mieć lukę w napadzie hehe ;d
2018.08.09, godz. 18:38, lodyga
Mina w Evertonie.
2018.08.09, godz. 18:37, marcinnello
Gomes na wypożyczeniu w Evertonie. Tak podają angielskie media.

Czyli wychodzi na to, że i Mina i Gomes opuścili Barcę.
2018.08.09, godz. 18:36, rafal1987
Anie przepraszam nie przyjrzalem sie ktos sobie wstawil znak marci i napisal taka wiadomosc. Jakies konto udajace marce. Trzeba uwazac :/
2018.08.09, godz. 18:35, Realista22
Enigmatyk
Zobaczymy co bedzie.Icardi jesli przyjdzie to by byc wielka gwiazda,a nie siedziec na lawce bo najlepsza 9 swiata musi grac.
2018.08.09, godz. 18:33, rafal1987
Icardi o krok od Realu
Marca!
2018.08.09, godz. 18:32, Enigmatyk
Hiszpańska telewizja Libertad Digital podaje, że przedstawiciele Realu Madryt są w Rzymie i negocjują transfer Mauro Icardiego. W rozmowach ma też uczestniczyć małżonka i agentka zawodnika Wanda Nara. Ciekawe ;)
2018.08.09, godz. 18:32, Damianinho0095
Hazard wcześniej powiedział, że zobaczy jakie transfery Chelseaa przeprowadzi. Oni sprowadzili w sumie tylko Jorginho, Kovačić i kogoś na bramkę, gdzie oddali jego dobrego kolegę. Więc do końca okienka może sie wszystko wydarzyc
2018.08.09, godz. 18:32, lodyga
Wreszcie cos sie dzieje :D
Prezes namyslil się.
2018.08.09, godz. 18:30, marcinnello
The negotiations are taking place with Icardi’s wife and representative Wanda Nara. The player's clause is 100 million euros.

W dodaniu do komentarza Adama
2018.08.09, godz. 18:25, yacol
Ze wszystkich ewentualnych transferow ktore by wzmocnily zespol, Real przeprowadzil .... ten najmniej potrzebny.

No ale wciaz jest to na plus, witamy Thibaut. Szkoda jednak ze to nie napastnik, tylko bramkarz...
2018.08.09, godz. 18:18, RwaY
pjoter
Bez sensu bo zawsze było do 31 sierpnia do godziny 24 jak w większości krajów a jak już mieli zamykać okienko wcześniej to mogli dać już pełny dzień do północy bo przez te 6 godzin Anglicy mogliby przeprowadzić jeszcze dużo transferów na ostatnią chwilę a nie do 18. Tak na logikę jak dzisiaj miał być ostatni dzień okienka w Anglii to mogli je zamknąć o północy a nie o 18
2018.08.09, godz. 18:16, Luźna guma
Cieszę się z tego transferu. Jak mówi stare piłkarskie powiedzenie drużynę buduję się od bramkarza lub inaczej od tyłu. teraz tych goli powinniśmy mniej tracić, a więc nie będzie bramkowych remisów jak to bywała, bo o skuteczność BB jestem spokojny.
2018.08.09, godz. 18:16, Realista22
geromelHM
Na stronie na ktorej sledzilem deadline day pojawila sie chwile temu.Widac sledzimy na innych.Bez odbioru trollu.
2018.08.09, godz. 18:12, geromelHM
@Realista22
Nie, nie pojawila sie teraz. Chcesz linka czy dalej bedziesz zyl w swoim swiecie z urojeniami?
2018.08.09, godz. 18:11, rafal1987
Pérez sprytnie poczekał aż okno w Angli się zamknie, żeby nie miał konkurentów na Icardiego a teraz przystępuję do działań spryciarz :D
2018.08.09, godz. 18:11, Realista22
geromelHM
Teraz sie pojawila wreszcie.Sledze relacje live na *SPAMUJĘ* i tam pojawilo sie dopiero teraz.
PS Wrzuc na luz bo ci zylka peknie
2018.08.09, godz. 18:11, TheNotorious
Jak wygląda sytuacja z napastnikami w Valencii? Skoro Batshuai tam przechodzi to może faktycznie jest coś na rzeczy z Rodrigo
2018.08.09, godz. 18:10, wikkii1
serio ktoś liczył dalej na Hazarda? włączyć fife i przestać płakać, skład mamy mocny oprócz Benzemy
2018.08.09, godz. 18:09, geromelHM
@Realista22

Pojawila sie 11 minut temu, widze kontynuujesz pisanie swoich glupot.
2018.08.09, godz. 18:08, Realista22
Nie splynela jeszcze oficjalka Gomesa w Evertonie.Pewnie fax sie zacial.Gomes w Barçy jak Benzema u nas-niesmiertelny. XD
2018.08.09, godz. 18:07, RwaY
No to na Hazarda Trzeba będzie poczekać rok albo do stycznia. Jeszcze się zastanawiałem nad tym czy ten Fekir nie byłby złym pomysłem bo miałby ułatwioną aklimatyzację bo jest Varane, Benzema i Theo no i ma 25 lat ale mimo wszystko Hazard to sprawdzona już opcja i jeśli miałbym wybierać to wolałbym Hazarda
2018.08.09, godz. 18:06, pjoter
@RwaY
Dlaczego bez sensu, że zamknęli o 18? Wszyscy od długiego czasu wiedzieli do której jest okienko w Anglii otwarte i było wystarczająco dużo czasu na 'zrobienie zakupów'. Równie dobrze ktoś może powiedzieć czemu do północy a nie do 1 w nocy? Jest data zaakceptowana to należy się z tym pogodzić a nie biadolić.
2018.08.09, godz. 18:06, rafal1987
adam70223@
To byłaby bomba !
2018.08.09, godz. 18:05, adam70223
libertad digital: Real negocjuje transfer Icardiego.
2018.08.09, godz. 18:04, Szaman10
wilemek
Dawaj! :p
2018.08.09, godz. 18:04, Filip_RM
przyjdzie Rodrigo i jakiś ŚP. Może do tego jakiś ŚO, ale wątpię
2018.08.09, godz. 18:03, RwaY
Bez sensu z tym okienkiem w Anglii zrobili. Już mogli chociaż zamknąć o północy a nie tak z d*py o 18 w środku dnia
2018.08.09, godz. 18:02, Realista22
No i koniec.Okno w Anglii closed i nasze okienko raczej tez.Max na co mozemy liczyc to ten Rodrigo.
2018.08.09, godz. 18:02, rafal1987
That’s another transfer window over. 🙏🏻 He had a Spanish dream, but Eden Hazard will start his 7th Premier League season with Chelsea. That was pretty clear a week ago. Chelsea unwilling to negotiate with Real Madrid. Marina Granovskaia rejected all approaches.

HLN
2018.08.09, godz. 18:00, wilemek
Bym dał fajne info od znajomego z Londynu ale boje się bana :(
2018.08.09, godz. 17:58, rafal1987
to już koniec okienka w Angli w 3 minuty nic nie zdziałają.
Fekir zostaje w Lyonie a Hazard w Chelsea.
2018.08.09, godz. 17:57, ja201830
RwaY

60 mln Euro odrzucili zażyczyli sobie 75mln.
2018.08.09, godz. 17:57, siempre7
Z Fekirem to niewiadomo, raz źródła mówią o LFC innym razem o CFC. Gracz super, ale po zerwanych więzadłach... Może być różnie.
2018.08.09, godz. 17:55, Realista22
Mina zawodnikiem Evertonu.Barça zarobi 30 mln plus 2 mkn bonusow.
2018.08.09, godz. 17:55, Zamora94
dexterro
Cholera, faktycznie pomylił mi się z Santim Miną, który ma 22 lata. Nie wiem czemu myślałem, że to Rodigo jest tym młodszym napastnikiem w Valencii. Nie zmienia to jednak faktu, że osobiście wolę mieć na ławce napastnika niż go nie mieć.
2018.08.09, godz. 17:52, RwaY
A ile Lyon woła sobie za Fekira?
2018.08.09, godz. 17:52, siempre7
Jeśli Kalinić wróci do tego co prezentował w Fiorentinie to myślę, że za 15 milionów może być dobrym rezerwowym. Nieźle gra głową, silny, może dać radę.

A co do Rodrigo to nie jestem fanem hucznych powrotów canteranos, bo nigdy nie kończyło się to dobrze. Nie jest to na pewno mój wymarzony transfer, ale w ostateczności lepiej mieć kogoś takiego pod ręką niż zostać z Benzemą. Co istotne, kuzynami Rodrigo są bracia Alcantara. To tak w kontekście pojawiającego się głośno potencjalnego wzmocnienia pomocy ;)
2018.08.09, godz. 17:46, dexterro
Zamora94

Możliwość rozwoju? Kolejny młody 27-letni talent? Daj pan spokój, to już faktycznie lepiej spróbować z Asensio na szpicy.
2018.08.09, godz. 17:40, Realista22
Tymczasem Nikola Kalinic oficjalnie w Atlético.Jesli bedzie kaleczyl jak w Milanie to nie ma sie czego bac XD
2018.08.09, godz. 17:40, Zamora94
Lepszy Rodrigo niż nikt. Jest szybki i ma możliwość rozwoju. Do tego zna ligę, więc nie będzie problemów z adaptacją. Skoro wiadomo było, że działacze nie kupią napastnika z topu, bo Benzema musiałby zasiąść na ławce (a na to Pérez nie może pozwolić), to dobre, że Lopetegui walczy o zmiennika.
2018.08.09, godz. 17:39, RM_Bari
Nabil Fekir is closing in on a move to Chelsea, it has sensationally been claimed.
2018.08.09, godz. 17:37, RM_Bari
2018.08.09, godz. 17:23, real90x4ever
"Chelsea już nikogo nie weźmie, to przekreśla szanse na Hazarda"

Chelsea to robi wszystko żeby kupić Fekira. Zostało z 20 minut. Fekir wstępnie zgodził się na warunki Chelsea.
2018.08.09, godz. 17:27, Realista22
Batshuayi juz praktycznie zawodnikiem Valencii i dolacza do Gameiro.Czyzby rzeczywiscie Rodrigo do nas
2018.08.09, godz. 17:23, real90x4ever
Chelsea już nikogo nie weźmie, to przekreśla szanse na Hazarda
2018.08.09, godz. 17:17, Panek666
Również uważam, że Asensio nadaje się na napad. Na skrzydle marnuję się przez swoją przeciętną szybkość i rzadkie okazje do oddawania strzałów. Poszukać dobrego skkrzydłowego a Asensio idealnie będzie pasował na mityczną pozycję 9,5.
2018.08.09, godz. 17:16, jarek3882
no i niestety przyszedl... szkoda bo Navas jest lepszy a teraz bedzie siedzial na lawie
2018.08.09, godz. 17:15, real90x4ever
Co oni z tym Rodrigo....
Ten nasz nowy trener ma taki ciąg na hiszpanów... co się dziwić że Kovavic, Modric chcą odejść bo może być ciężko o gre jak do wyboru będzie hiszpan vs np. chorwat

Ogólnie to wszystko wygląda tak jakby Benzema też był Hiszpanem bo on to już wgl jest nietykalny z 1 składu
2018.08.09, godz. 17:12, Teco
@Mallus18
Plotka głosi, że Nabil Fekir jest obecnie w Londynie. Przypadek Hazarda będzie wyraźniejszy za kilka dni... tyle jest ha ha ha
2018.08.09, godz. 17:08, Mallus18
No i co ten dziennikarzyna podał coś o 17 ?
2018.08.09, godz. 17:06, Teco
Jak donosi La Stampa, Real Madryt nie będzie dążył do polubownego porozumienia w sprawie odejścia Luki Modricia, egzekwując obecny kontrakt z chorwackim pomocnikiem. Oczekuje się, że wszystko wyjaśni spotkanie między Florentino Pérez a piłkarzem.
2018.08.09, godz. 17:04, MrKrzysiek97
Dobry młody bramkarz na lata i dobry transfer.
2018.08.09, godz. 17:03, Teco
Jak podkreśliła gazeta "As", Real Madryt i Atlético przekazały już UEFIE swoje tymczasowe listy graczy na finał Superpucharu Europy, który odbędzie się w najbliższą środę 15 (21:00) w Tallinie , Co zaskakujące, Real zarejestrował w sumie 33 graczy, podczas gdy po stronie Rojiblanco jest ich tylko 24. Na liście brak Tibo. Listę można jeszcze edytować.
2018.08.09, godz. 16:57, El Testosteron
Asensio na dziewątce to wcale niegłupi pomysł. ICC pokazało że to mogło by się udać.
2018.08.09, godz. 16:49, dawid89d
Robsontr
Tak gościu takie mam poczucie , że Piqué i Ramos są na równi
Raz jeden zagra kapitalny mecz, a raz drugi. A ten kto jest NIBY lepszy decyduje głównie to ile Jego drużyna ugra w sezonie.
Ramos ma inną charakterystykę od Piqué, ale co to ma do rzeczy skoro obydwoje są obrońcami z kategorii TOP??
A gdyby porównać Inieste (wiem że już nie gra w Barçy) i Modricia? To który jest lepszy?
Modric bo jest dynamiczniejszy? Czy może Iniesta, który nie ma tej szybkości co Chorwat, ale wg mnie przegląd pola i kluczowe podania ma lepsze od naszego Maestro? Oboje mają kosmiczna technikę i żaden z nich nie świeci jakimiś fantastycznymi statystykami . No słucham... W tym roku można wskazać na Modricia za sukcesy w Realu i Reprezentacji, ale czy obiektywnie patrząc piłkarz do piłkarza to Iniesta jest gorszy? Wg mnie nie.
A te wszystkie plebiscyty którymi się podniecacie to o dupę rozbić
Nie wygrywają najlepsi piłkarze tylko najbardziej marketingowi
Kiedys było inaczej i tylko ktoś kto nie oglądał piłki w przełomie lat 90/2000 uzna mnie za głupka.
Dobra kij z tym
Wracam do kuchni
Szama sama się nie zrobi;)
2018.08.09, godz. 16:48, Robsontr
To już lepiej wystawić Asensio na 9 niż ściągać jakiegoś Mariano czy Rodrigo.... To sa zawodnicy na poziom Sevilli a nie Realu.
2018.08.09, godz. 16:48, WielkiKibicRM
Jeszcze Rodrigo jest kuzynem Thiago i Rafinhii Alcantarów
2018.08.09, godz. 16:45, El Testosteron
Rodrigo i Mariano to ten sam poziom. Werner jest trochę lepszy ale też nie jest z niego jakiś mega crack.
2018.08.09, godz. 16:43, Realista22
WielkiKibicRM
Zdecydowanie Mariano.Rodrigo drozszy a wcale nie lepszy.
2018.08.09, godz. 16:39, WielkiKibicRM
no Rodrigo nie przekonuje za taką cenę wolę Mariano/Werner
2018.08.09, godz. 16:39, marcinnello
El Testosteron

A teraz porównajmy jego osiągnięcia z Mayoralem. Każda zmiana w naszym ataku będzie na plus.
2018.08.09, godz. 16:37, El Testosteron
Jeśli ktoś myśli że Rodrigo nas zbawi to się myli. Żaden z niego goleador. W tym sezonie strzelił w Valencii tylko 19 goli w 44 meczach, a ogółem przez 4 lata gry 37 goli w 135 meczach. Wcześniej w Benfice to samo - 45 goli w 120 meczach. Nie są to wyniki godne goleadora którego potrzebujemy.
2018.08.09, godz. 16:33, marcinnello
Newsy dotyczące Ligi:

* Arsenal zaoferał 100 mln funtów za Dembele. Mają 3h na realizację.

* United aktywowało klauzulę Godina,(20mln) ale ten odrzucił ofertę.

* Mina przechodzi w Barcelonie testy medyczne do transferu do Eventonu. Sam chciał iść do United, ale go olali.

Hazard chyba będzie musiał prosić o transfer, bo Chelsea nikogo już nie sprowadzi :(
2018.08.09, godz. 16:30, KissMe
Te całe "źródła" od DP79 to jeden wielki szajs. Pérez przy zdjęciu z Thibaut pokazuje ręką znak telefonu (wiecie, wyciągnięte kciuk i mały palec). Według tych ludzi oznacza to, że Presi sugeruje jeszcze 2 transfery tego lata xD
2018.08.09, godz. 16:24, marcinnello
https://twitter.com/Ultra_Suristic/status/1027551998051340288

Bardzoooo polecam :D
2018.08.09, godz. 16:23, Xaoo
@DP79

Na Edena bym się nie nastawiał. Kompletna cisza dot. takiego naziwska nie zwastuje nic dobrego.
2018.08.09, godz. 16:17, KissMe
@DP79, podaj linki, rzucić jakims nazwiskiem i stwierdzeniem, że jest na twitterze też mogę.
2018.08.09, godz. 16:12, marcinnello
Jeżeli uda się kupić tego Rodrigo za 50+10 mln to będzie w miarę opcja. Tańszego, ogarnego w Hiszpanii się nie znajdzie. Wiek dobry, perspektywa nawet dobra, a to zawsze bodziec w Algierczyka. Lepszy niż Mayoral.
2018.08.09, godz. 16:08, Realista22
Gostyniak
LordRabarbar
Wrzucta na luz panowie,bp czym konczy sie wkurzanie Jarka przekonalem sie ja i z 20 innych osob w styczniu.Wylecicie na pol roku ze strony,a od waszego narzekania 2.0 i tak sie nie stworzy.
Nauczylem sie zeby nie przeciagac struny i wam radze to samo.
2018.08.09, godz. 16:07, Domin29
El Jarek
To może najpierw sam sie zbanuj za podawanie od kilku lat ,,gównianych informacji" na temat rzekomej nowej strony.
2018.08.09, godz. 16:06, diegodelavega
Trzeba zrobić bardziej transparentną stronę(z rejestracją, gdzie trzeba odpowiedzieć na pytania dlaczego jesteś kibicem RM) i gdzie znikałyby głupie, niewartościowe komentarze).
2018.08.09, godz. 16:04, DP79
straszenie banem jest co najmniej dziecinne..
no ale nie ma co się dziwić, po tym co widziałem na zlotach kibiców jacy ludzie są za nie odpowiedzialni i jak się zachowują, to o nowej stronie można pomarzyć :)
2018.08.09, godz. 15:59, adam70223
El Jarek szanuje cie itp.., ale reszta użytkowników ma racje. Czas na nową stronę, a nie banowanie osób, które tylko dają info ze źródła jakiegoś.
2018.08.09, godz. 15:59, Robsontr
dawid89d
Człowieku, więc wszelkie plebiscyty na najlepszego piłkarza itp uznajesz za stratę czasu? Ramos jest lepszy, bo lepiej broni, proste, ocena subiektywna, ale taka jak 90% dziennikarzy na całym świecie. To nie jest zależne od dnia. Ramos jest bardziej zwrotny, szybszy, generalnie sprawniejszy. Piqué ma długie nogi i potrafi grać głową, czytanie gry raczej mają na podobnym poziomie.
Według Twojego rozumowania nie ma piłkarzy lepszych i gorszych, a są i to widać. To tak jakby porównać Cristiano i Bale'a i powiedzieć, że żaden nie jest lepszy, bo w czym niby jest? Bale jest szybszy, silniejszy, ma mocniejsze uderzenie, lepiej uderza wolne. Ale każdy wie że to Cristiano jest lepszy, bo ma to coś, ten błysk który ma też Ramos, Marcelo, Modric i zawodnicy innych klubów: Messi, De Bruyne, Neymar czy Mbappe.
2018.08.09, godz. 15:57, LordRabarbar
El Jaruś ty lepiej usiądź w nocy, ale po to żeby się wziąć w końcu za nowa stronę. Lenie do potęgi entej zarządzają ta strona. Żeby tak kłamać wszystkich na każdym możliwym kroku, jak tak można?
2018.08.09, godz. 15:48, Gostyniak
El Fujarek bana to sobie daj . Byście ogarneli strone i zrobili jakis chat to macie to w dupie .
2018.08.09, godz. 15:43, dawid89d
Co z Was za de(...)ile to masakra...
Kłótnia o to, kto ma lepszą kadrę na wymienionych pozycjach to czysty idiotyzm.
W meczu są różne momenty! BA! W sezonie są różne momenty.
Raz jedna formacja/piłkarze grają piach , a inni kosmos i odwrotnie. Barcelona ma na wszystkich pozycjach piłkarzy najwyższej klasy tak samo jak Real (pomijam Benzeme).
Kto jest trochę lepszy zależy od dysoozycji dnia.
Nie lubię Piqué ale niby w czym jest gorszy od Ramosa??
Mniej strzelanych ważnych goli.. ale ile ma mniej kartek ? CZERWONYCH
Umititi i Varane to już świetni piłkarze z ogromnym potencjałem na przyszłość . Obrońca 23/26 lat dopiero zaczyna być crackiem (o ile na to mocno zapracuje)
I tak można z każdym porównaniem... Statystyki srasytyki blablatyki
Jako fan Realu mogę jasno stwierdzić, że na ten moment minimalnie lepszą kadrę na Barça oraz nie można zapomnieć że ma w składzie kosmitę i nie nazywa się Alf.
W Realu był cyborg ale przeniósł się do Juventusu...
Na papierze jesteśmy słabsi i taka prawda, ale to sezon zdecyduje kto był/będzie lepszy na koniec
2018.08.09, godz. 15:40, Robsontr
El Jarek co za tupet. Najpierw sie wezcie za strone, a potem wylewaj swoja frustracje. Lepiej zajmij sie streamami niz adminowaniem bo slabo Ci idzie.
2018.08.09, godz. 15:38, Teco
@ Zielonykolo
W Onda Cero podawali, że taki jest wybór Julena.
2018.08.09, godz. 15:38, kamilcz1
ImageX7
Nowa strona jest jak ufo.
Dowodów na istnienie czegos z nia zwiazanego nie ma, 99% ludzi wie że to bajki i brednie a i tak znajdzie sie ktos kto wierzy ze kiedys ją na żywo zobaczy.
2018.08.09, godz. 15:35, Zielonykolo
Nie no jakiś Rodrygo na 9 dramat dlaczego nie Mariano? Śmiech na sali z tym Rodrygo.
2018.08.09, godz. 15:33, lodyga
Chyba lepiej zostawić Mayorala.
2018.08.09, godz. 15:32, Taikun
Rodrigo to całkiem ciekawa opcja. Doświadczony piłkarz, który co by nie mówić bardzo dobrze zna ligę hiszpańską i gwarantuje te +20. Wiekowo wchodzi w najlepszy okres dla piłkarza, więc można wycisnąć z niego tyle ile się da, a za kilka lat dać szanse młodym talentom z Brazylii.
2018.08.09, godz. 15:30, Teco
Dziennikarz Libertad Digital, Vicente Azpitarte, informuje, że Real Madryt ostatecznie wykluczył transfer Milinkovic-Savic.
2018.08.09, godz. 15:29, Realista22
Teco
Moze cos w tym byc.Nietoperze kupily juz Gameiro z Atleti a na finiszu sa rozmowy z Chelsea ws Batshuayia.
2018.08.09, godz. 15:27, lodyga
Nie mamy miejsca na czat to piszemy tutaj. Bez przesady Jarku. Dostałam bana bo podałam stronę. Ale serio mamy komentować tylko to co któryś z Was wrzuca?
2018.08.09, godz. 15:27, rafal1987
Teco@
Dramat jeśli to prawda, ale lepszy taki napastnik niż żaden.
2018.08.09, godz. 15:26, beata451
widze kolega adam70223 zyje dalej w 2k16 :)
2018.08.09, godz. 15:25, WielkiKibicRM
El Jarek
widzę że ofensywka wleci :v
2018.08.09, godz. 15:25, Teco
Real Madryt jest bliski porozumienia z Rodrigo. Klub złoży ofertę w wysokości 60 mln €. [Onda Cero]
2018.08.09, godz. 15:24, ImageX7
@El Jarek

A gdzie obiecana nowa strona? :D
2018.08.09, godz. 15:23, Realista22
El Jarek
Raczej trzeba pobanowac dziennikarzy na Twitterze.Pisza co im akurat przyjdzie do glowy.Zamiast wiarygodnosci liczy sie kto ma wiecej odslon.Nawet bedacy do tej pory wzorem sprawdzalnosci DiMarzio w tym okienku zszedl na psy.
2018.08.09, godz. 15:23, remi15
Dokładnie. Fakty są takie, że od kilku sezonów tracimy najwięcej bramek w lidze i przegrywamy bezpośrednio z Barceloną. No ale jak kogoś jarają porównania na papierze :d
2018.08.09, godz. 15:22, marcinnello
Dobrze, że jeszcze z pracy nie wróciłem i nie mam dostępu do newsów transferowych, bo bym bana wyłapał od Jarka :D
2018.08.09, godz. 15:18, Carmelo
2018.08.09, godz. 15:14, mati2005krolewski
ciekawe gdzie zgubiles obecnie swiatowa jedyneczke - Oblak'a.
2018.08.09, godz. 15:18, blancor
Po co Wy się sprzeczacie o to, kto lepszy Real czy Barcelona, boisko wszystko zweryfikuje, a ostatnio dostajemy rok w rok baty od bordowych. I to takie, że aż wstyd pisać, bo 0-3 czy 0-4 u siebie to nie jest normalne, a nie pamiętam, byśmy tak wysoko u nich wygrywali. Co z tego, że na papierze ktoś tam jest niby lepszy, jak na boisku jest odwrotnie. Niby mamy topowych obrońców, a tracimy dwa razy tyle bramek co Barça czy Atleti. Dlatego przestańcie licytować, bo to i tak nic nie znaczy, a tylko zaśmiecacie komentarze.
Swoją drogą bardzo fajne ploty tu czytam. Nie wierzę w to ani trochę, ale gdyby Pérez wymienił Benza na Hazarda, byłby transferowym arcymistrzem. I ta kadra nabrałaby wyrazu. Ale to raczej wishful thinking.
2018.08.09, godz. 15:16, rafal1987
Teco@
Hazard by musiał złożyć transfer request inaczej nie ma szans .
2018.08.09, godz. 15:15, christo_ks
Twitter Berneta @ovtyu
2018.08.09, godz. 15:14, mati2005krolewski
niedobrze ze w mediach niz nie mowia o hazardzie wiec raczej zostanie w chelsea ale jak woli sie bic o 5 miejsce zamiast o final ligi mistrzow to jego sprawa, niech tam gnije do emerytury haha

mogl nie przychodzic na treningi jak curtuos to by w jednym samolocie przylecieli do madrytu a tak to niech sobie siedzi w angli

a my jeszcze kupimy jakiegos napastnika i mozemy zaczynac kolejny udany sezon (oby dybale)
2018.08.09, godz. 15:12, Teco
Courtois będzie próbował przekonać Edena Hazarda, aby dołączyła do niego w RM w nadchodzących godzinach. Obaj chcą dalej grać razem. [TT]
2018.08.09, godz. 15:12, El Jarek
W nocy usiądę i pobanuję każdego, kto podał tu gówniane informacje. Obiecuję.
2018.08.09, godz. 15:11, siempre7
1. Oblak
2. DDG
3. Tibo
4. Ter Stegen
5. Lloris
6. Alisson
7. Neuer
8. Leno
9. Navas
10. Ederson

To moja 10 ;)
2018.08.09, godz. 15:10, Robsontr
xalvan
https://twitter.com/ovtyu raczej nic ciekawego ani potwierdzającego jego wiarygodność tam nie ma.
2018.08.09, godz. 15:09, Zielonykolo
Gdzie ten Hazard marzyciele?
2018.08.09, godz. 15:09, jaret98
mientusek1407

Courtois
PL sezon 17/18 - 35 meczy 15 czystych kont
PL sezon 16/17 - 36 meczy 16 czystych kont
Ter Stegen
PD sezon 17/18 - 37 meczy 19 czystych kont
PD sezon 16/17 - 36 meczy 13 czystych kont
Wcześniejsze ciężko porównać bo przegrywał z Claudio Bravo

Pozdro
2018.08.09, godz. 15:06, marcinnello
Robsontr

Pfff... dziękuję. 18:00 polskiego czasu (17:00 czasu lokalnego) ;-)
2018.08.09, godz. 15:06, xalvan
Będzie ktoś tak uprzejmy i podeśle mi Twitter tego Paul’a Bernett’a?
2018.08.09, godz. 15:05, polniak52
@rafal1987

Mowilem cpun jakis (zartuje nie banujcie).
2018.08.09, godz. 15:05, mati2005krolewski
moim zdaniem ranking bramkarzy na swiecie:
1. curtuas
2. ddg
3. neuer
4. alison
5. ter stegen
2018.08.09, godz. 15:02, karmis3
Vazquez
Na pewno Real kupi kogoś jeszcze do ataku to sporo podskoczymy w tym aspekcie. Jak Asensio będzie tak grał tak w poprzednich meczach to też będzie z niego duży pożytek.
2018.08.09, godz. 15:02, polniak52
geromelHM

Jak Courtois zacznie bronic tak jak za czasow Atlético albo poczatku Chelsea to TerStegena wciagnie nosem (no dobra przesadzam), a jak bedzie bronil tak jak w poprzednim sezonie to nie ma podjazdu zobaczymy na koniec sezonu +dla TerStegena za gre nogami bo belg jest cienki w tym aspekcie ale to nie jest najwazniejsze u bramkarza.
2018.08.09, godz. 15:02, Robsontr
marcinnello
U nas o 18, u nich o 17, nie w tą stronę :D
2018.08.09, godz. 14:59, marcinnello
ja201830

17 u nas.
2018.08.09, godz. 14:59, Robsontr
Cillessen na poziomie Navasa hahaha, Casilli to jeszcze bym może przyznał rację. Obrona ze wskazaniem na Barcelone to jakiś żart nieśmieszny. Tam co najwyżej Albe można stawiać na podobnym poziomie co Marcelo, ale jednak niżej a reszta? i Piqué i Umtiti są zdecydowanie słabszymi zawodnikami niż Ramos i Varane. Do Carvajala to co najwyżej Kyle Walker, ewentualnie Kimmich mogą być porównywani na jego pozycji. Pomoc ciężko porównać, bo jednak u nas pomocnicy grają w jednej linii, a w Barcelonie jest podział widoczny. Busquets do ataku się nie zapędza, Rakitic box-to-box, a Coutinho typowy śpo. u nas wszyscy często grają b-t-b. No Atak niekwestionowanie Barça ma potężniejszy. Tyle w temacie miśki.
2018.08.09, godz. 14:58, ja201830
w Anglii okienko się kończy o 18 czasu lokalnego tak ?
2018.08.09, godz. 14:58, rafal1987
Ten Paul napisał że Thiago silva chce odejść z PSg do barca hahaha
2018.08.09, godz. 14:58, marcinnello
mientusek1407

I tu wchodzimy w gusta. Ja uważam tak, Ty tak. Możemy zakończyć rozmowę. Pozdrawiam kibica ;-)

2018.08.09, godz. 14:57, polniak52
Mientusek

Nazwisko po nazwisku pilkarzy mamy lepszych goli natracilismy bo nie potrafimy bronic jako druzyna niektorym sie niechce wracac i nas kontruja jak chca + Navas tez nie zachwycal.
2018.08.09, godz. 14:57, Vazquez
mientusek1407

obrona jezeli chodzi o sume umiejetnosci jest lepsza w Realu
tylko ze wy gracie lepiej jesli chodzi o dyscypline taktyczna wiec mniej tracicie

pomoc Real tez ma lepsza a nie za bardzo bylo to widac na boisku (lub nie w takim stopniu jak powinno)
dlaczego?? bo barca do tej pory grala lepiej taktycznie byla lepiej ulozona nawet wyrachowana
Real potrafil zagrac genialnie 45 minut by w nastepnych 45 dac ciala
wy gracie bardzo rowno choc dosc przewidywalne

podsumowujac:
bramka - w zasadzie remis - ter stegen potrafi obronic genialna pilke ale tez strzelic babola
tibo w top formie wyciaga prawie wszystko

obrona i pomoc - jak wyzej opisalem - wszystko zalezy jak to julen pouklada - jesli porpawi taktycznie zespol to Real moze byc bardzo grozny

atak - znaczna pzrewaga barcy - nie ma o czym dyskutowac
2018.08.09, godz. 14:54, adam70223
@mientusek1407
Racja Real stracił duzo goli, ale na obronie ma lepszych piłkarzy.
Mysle, ze to bylo spowodowane taktyka Zidane`a,a raczej jej brak, ze Real tyle bramek tracił
2018.08.09, godz. 14:53, mientusek1407
Marcinello
Broni lepiej Od Courtoisa w tym jest lepszy :)

Jaret98
Jeżeli żyjesz przeszłością to gratuluje. Pati to wciąż młody super napastnik aktualnie od 2/3 lat ter Stegen jest lepszy od Belga tyle.
2018.08.09, godz. 14:53, Realista22
adam70223
Niestety w ofensywie jestesmy zmiazdzeni przez bordowych.Oczywiscie ze nie trzeba strzelac duzo goli by wygrywac.Ale by to osiagnac trzeba miec obrone jak Atlético a my takiej nie mamy.
2018.08.09, godz. 14:52, geromelHM
Jesli ktos serio twierdzi, ze Courtois jest lepszy od ter Stegena to po prostu efekt bardzo mocnego promieniowania slonca. Ludzie, wy nie macie wstydu? Zobaczycie, ze w trakcie sezonu bedzie bronil Keylor bo okaze sie, ze Belg jest za slaby na ten klub.
2018.08.09, godz. 14:51, karmis3
Ta Barça 2 najlepszych brakarzy na świecie jasne xd. Widac naschodziło się teraz tego dziadostwa od bordowych.
2018.08.09, godz. 14:51, mientusek1407
Adam
Co do pomocy można się zgodzić, obrona s żadnym calu lepsza nie jest. Zobacz ile goli stracili.
2018.08.09, godz. 14:50, marcinnello
Realista22
Bordowy się zlecieli :D

Tak zapytam. Ile ter Stegen ma lat na topie? Max 3, Gdzie ostatnie 2 lata to wybuch jego talentu.
Thibo już w 2011/2012 po wylądowaniu w Atlético, a potem w 2014 w Chelsea to już był top bramkarzy. A wiek ten sam.

To co Miśki, w czym ten Niemiec lepszy? Wiem! Jest lepszy w oglądaniu Neuera z ławki w kadrze :D
2018.08.09, godz. 14:50, adam70223
Barça od Realu ma jedynie lepszy Atak i tyle.
Courtouis > Ter Stegen
Obrona Realu lepsza jest od Barçy
Real tez ma pomoc lepszą
Jedynie Atak Barçy lepszy.
2018.08.09, godz. 14:49, mientusek1407
Geromel
Autotlumacz. Jestem kibicem Barcelony pisząc mamy miałem na myśli atak Barcelony. Ale wiem że u was też coś się szykuje. Może nie będzie tak źle.
2018.08.09, godz. 14:48, mati2005krolewski
ddg lepszy ale curtua jest drugi najlepszy bramkarz na swiecie w dodatku 35 milionow wiec nawet ok
2018.08.09, godz. 14:48, COOLIO478
W którym miejscu Barcelona ma lepszą obronę? Varane i Ramos są w TOP 3 ŚO; Marcelo bezkonkurencyjnie najlepszy LO; Carvajal również jeden z najlepszych na swojej pozycji, tylko zbyt często się gotuje
2018.08.09, godz. 14:48, Fankakrolewskich
geromelHM
Mientusek to fan Barcelony gdybyś nie wiedział i napisał nasz atak mając na myśli Barcelonę.
2018.08.09, godz. 14:47, jaret98
Jak można pisać że Teraz Stegen jest lepszy od Courtuis. Gość zagrał dwa sezony na światowym topie, a wcześniej był tylko pośmiewiskiem. Warto sobie przypomnieć choćby Superpuchar Hiszpanii z Athleticiem
2018.08.09, godz. 14:47, Realista22
rafal1987
A szkoda.Thibo,Eriksen/Hazard i Lewandowski.Bordowym starlo by blyskawicznie te pelno arogancji usmieszki z twarzy.
2018.08.09, godz. 14:47, polniak52
Mowilem bylo brac tego Alissona to bedzie kozak, Thibo niedosc ze sie w rozwoju cofa to jeszcze najpierw nas obraza a teraz nagle jest madridista...... choragiewa.
2018.08.09, godz. 14:46, adam70223
@DP79
Dobra znalazłem.
Szkoda, że nie ma edytowania komentarzy.
2018.08.09, godz. 14:46, geromelHM
@mientusek1407
Der Stegen? Az takim jestes ignorantem? Real ma lepszy atak? hahaahhahahaahahahahah. Bez Crisa mamy lepszy atak od Demble, Suárez, Messi, Coutinho, Malcom? Co ty bredzisz czlowieku?
2018.08.09, godz. 14:46, rafal1987
ja201830@
Przecież jakby się tak stało że przyszli by Eriksen, Lewy i Hazard a odszedł Benzema i Lucas V. to Pérez by chyba wszystkich strolował.
Ale to jest DD więc takich plot jest pełno i pewnie 0 w tym prawdy.
2018.08.09, godz. 14:45, adam70223
@DP79
A gdzie znalazłeś te info, na twitterze?
2018.08.09, godz. 14:45, Realista22
geromelHM
Stwierdzenie ze Allison jest przed Thibo ostatecznie przekresla cie jako partnera do rozmow.
2018.08.09, godz. 14:44, DP79
faktem jest, że wiarygodności udowodnić się nie da, dlatego byle do 17 i zobaczymy co Pérez wymyślił :)
2018.08.09, godz. 14:43, magnum128
nie wiem jak Wy, ale ja czułem ogromny niesmak gdy były piłkarz Atlético pocałował herb Realu
2018.08.09, godz. 14:42, mientusek1407
Realista22
Czy ja wiem, thibo jest nie równy, nigdy bym nie wymienil Der Stegena na niego. Nie umie grać nogami nie tylko podawać Ale I bronić. Navas to średnia, Cilessen może nie jest lepszy od niego Ale zawsze świetnie się spisywał wchodząc z ławki, A Keylor? Zobaczymy. Atak mamy zdecydowanie lepszy, obrona stoi na podobnym poziomie że wskazaniem na Barcelonę to samo z pomocą tyle, że że wskazaniem na Real chyba że odejdzie Modrić.
2018.08.09, godz. 14:42, geromelHM
@ Realista22

Oblak i ter Stegen to obecnie dwaj najlepsi bramkarze swiata i twoje gadanie niestety tego nie zmieni. Courtoisa to tak top5 moze top6 za Alissonem, przykro mi ale to sa fakty. Nawet Keylor jest niewiele nizej od niego. Zreszta porwonaj sobie statystyki a nie piszesz glupoty.
2018.08.09, godz. 14:42, jaroreal
i nikogo więcej poza klasowym napastnikiem nam nie potrzeba przy obecnej kadrze.
2018.08.09, godz. 14:40, marcinnello
geromelHM

Poziom absurdu w Twoim komentarzu przerósł moje wyobrażenie :-D
2018.08.09, godz. 14:40, polniak52
Cpun jakis nie ma co sie podniecac
2018.08.09, godz. 14:40, rubbishartur
ależ oczywiście, że ter stegen jest lepszy od thibauta. jesli ktos twierdzi inaczej, jest zaslepiony i nie ma pojecia o pilce.
2018.08.09, godz. 14:37, Realista22
mientusek1407
Thibo jest o wlos,ale jednak lepszy od Ter Stegena,a Navas nokautuje Cillesena.Bramka dla Realu.Niestety wy dominujecie w ataku.Messi i Suárez kontra Bale i Benzema.....
2018.08.09, godz. 14:35, ja201830
i do tego dodam twierdzi ,że będą dwa a może trzy transfery do Realu jeszcze wspomina o Christianie Eriksenie, a z Realu mogą odejść Lucas Vazquez i Benzema !!! :D :D
2018.08.09, godz. 14:35, rafal1987
🚨🚨🚨💰💰10🔵⚪️->⚪️⚪️

🖊17:00

😉

ciekawe co ten Paul miał na myśli hmm?
2018.08.09, godz. 14:35, TheWhiteWolf
https://twitter.com/neurophate_/status/1027285117415378945

to niezła miłość.
2018.08.09, godz. 14:34, rafal1987
ja201830@
to tyle jeśli chodzi o jego wiarygodność :d
2018.08.09, godz. 14:34, Szaman10
Kurczę, Hazard i Lewy to byłby majstersztyk, do tego Benz obniżający kwotę za Edena. Tylko co z tym Rzymem?
2018.08.09, godz. 14:34, geromelHM
@karmis3
Oni bol d*py o Courtoisa?
Maja dwoch lepszy bramkarzy + smieja sie z tego ze to choragiewa. Najpierw przyspiewki real do d*py a teraz caluje herb. Keylor 1000 razy lepszy.
2018.08.09, godz. 14:33, rafal1987
DP79@
Ten Paul Bernet to niezbyt wiarygodne źródło.
Nic się od niego raczej nie sprawdziło.
2018.08.09, godz. 14:33, mientusek1407
Karmis3
Moim zdaniem Der Stegen jest lepszy od Belga, a na ławce Cillessen. Zarówno Barça jak i Real ma mocno osadzoną bramke
2018.08.09, godz. 14:32, ja201830
, DP79

Ten cały Paul Bernet pisze ,też ,że agenci Realu są też w Monachium i że wystosowaliśmy ofertę za Lewego :D 75mln+ Lucas Vazquez! :) i ,że w Londynie to jesteśmy po Hazarda transfer dzisiaj najpóźniej jutro za 175 mln+premie!:D
2018.08.09, godz. 14:32, siempre7
150 mln + Benzema = Hazard? Byłoby przecudownie!
2018.08.09, godz. 14:30, Miecz64
Pado obrońcę zaprezentował Pérez:d
2018.08.09, godz. 14:30, polniak52
Ahhhhh gdyby tak sciagnac Hazarda i pozbyc sie Benzemy za 1 zamachem to by bylo spelnienie marzen.
2018.08.09, godz. 14:29, DP79
KissMe
podałem źródła
2018.08.09, godz. 14:29, KissMe
@Dżuninio, czy jak Ci tam. To jest tylko jego praca. Ja mogę mieć opinie nt różnych firm, mogę je głośno wypowiadać, a za 3 lata i tak pójść tam pracować. Mam zresztą taką sytuację teraz.
2018.08.09, godz. 14:27, KissMe
@DP79, a skąd Ty masz takie informacje niby?
2018.08.09, godz. 14:24, DP79
dziś będzie jeszcze jeden wielki transfer
będzie to albo Hazard albo Eriksen
cena za Hazarda 175 + bonusy a za Eriksena 140
ponoć jeszcze jest w obwodzie Lewy za 75mln ale to opcja najmniej możliwa
źródło to TW jednego z dziennikarzy francuskich oraz agenta piłkarskiego również z Francji
Paul Bernet
@ovtyu
Romain H.
@RomainInfoRM
2018.08.09, godz. 14:24, Inkwizytor
ja201830

Wymiana Benza za Hazarda ! :D
2018.08.09, godz. 14:23, ja201830
Z drugiej strony L'Equipe podaje ,że trwa spotkanie przedstawicieli Chelsea z agentami Benzemy !!! :D
2018.08.09, godz. 14:22, karmis3
Polecam wejść na La ramble i poczytać jaki mają ból d*py że przyszedł do nas tak świetny bramkarz xD
2018.08.09, godz. 14:17, Szaman10
ja
Myślę, że to nie są aż takie brednie. Hazard byłby fantastycznym wzmocnieniem, ale na Mane bym nie narzekał też, potrafi strzelic dużo bramek i zrobić młyn na skrzydle. Fekir raczej chce spróbować sił w PL, a w Liverpoolu doszedł Shaquiri już, Keita do środka, wrócił Sturridge, jeśli przyjdzie Fekir to na Mane może nie być miejsca.
2018.08.09, godz. 14:17, Realista22
rafal1987
Nabil Fekir dzisiaj na stadionie Lyonu zaprezentuje kibicom tego klubu puchar za wygranie Mistrzostw Świata. Niemal na pewno oznacza to, że Francuz pozostaje w klubie na kolejny sezon.

2018.08.09, godz. 14:16, rafal1987
ja201830@
Mane byłby ok wtedy Bale by powędrował na LS.
Ale zdecydowanie wolę Hazarda.
Jeśli Fekir pójdzie do Liverpoolu to Mane może za rozsądną cenę puszczą. A jak pójdzie do Chelsea to może Chelsea nam Hazarda opchnie.
Marzenia #
2018.08.09, godz. 14:13, adam70223
@ Realista22
Zgadza się. Osobiści wole kibiców Altetico niz Barçy. Mimo, ze Atlético jest naszym lokalnym rywalem, to wole ich niż Barce.
2018.08.09, godz. 14:12, ja201830
A właśnie czytam chyba brednie ,że jest czekanie na decyzje Fekira czy wybiera Liverpool czy też Chelsea, wysłannicy Realu chcą Hazarda lub Mane. :D Raczej bajki !!! :D
2018.08.09, godz. 14:10, Realista22
Mielniu
Mozna nie lubic Atleti ale mimo wszystko ich kibice prezentuja wyzszy poziom od katalonskich troglotytow.Wiec swinski leb watpliwy.
2018.08.09, godz. 14:06, karmis3
Widać że jest szczęśliwy,w końcu wrócił do rodziny.
2018.08.09, godz. 14:06, ImageX7
@Juninho17

Dobra już się nie zesraj przypadkiem, pod każdym tematem to piszesz. Nie każdy musi kochać Real Madryt...
Zresztą to nie jest obraza klubu tylko mały pstryczek w nos.
2018.08.09, godz. 14:04, El Testosteron
Bez numeru czyli idzie na wypożyczenie
2018.08.09, godz. 14:03, damcio145
On był tylko na wypożyczeniu w Atleti także no.
2018.08.09, godz. 14:02, lodyga
Przecież pn był tylko wypozyczony do Atleti.
2018.08.09, godz. 14:02, Juninho17
Mówił coś o tym?

"skacz, jak mały kangur, który madrytczykom daje w dupę."

?????????

Chorągiewa:

Człowiek, który radykalnie zmienia przekonania i poglądy. Raz idzie w lewo, a raz w prawo, nie ponosi odpowiedzialności za własne słowa.
2018.08.09, godz. 14:01, Heexo
Całował!
2018.08.09, godz. 14:01, Stark
Pozostaje pogratulować i życzyć jak najlepiej. Topowym bramkarzem jak twierdzą niektórzy to od paru lat można go nazywać co najwyżej z sympatii czy przyzwyczajnia, niemniej po dobrym mundialu należy być dobrej myśli i dać Tybaldowi kredyt zaufania.
2018.08.09, godz. 14:00, vini639
Ok, dawać jeszcze Hazarda i kadra zamknięta.
2018.08.09, godz. 14:00, COOLIO478
Trochę dziwnie to wygląda jak były piłkarz Atlético całuje herb Realu. Ale cóż, może zawsze wolał Real
2018.08.09, godz. 14:00, lodyga
PO cóż całuje:D
2018.08.09, godz. 14:00, adam70223
Courtouis pocałował herb ;)
2018.08.09, godz. 13:59, pjoter
@Hubertus401

Ew. Pan Diego Costa przy jakimś rożnym 'przypadkowo' na niego wpadnie
2018.08.09, godz. 13:59, Madridista85
Obrońcę?
2018.08.09, godz. 13:57, Hubertus401
Mielniu

Jesli zgramy na neutralnym terenie i wystawią Adana, to może i dwa
2018.08.09, godz. 13:55, Mielniu
Ciekawe czy świński łeb poleci na Wanda Metropolitana xd
2018.08.09, godz. 13:54, pjoter
Do mojego komentarza poniżej, miało być, że to nie Ronaldo rozdawał w tym wypadku karty tylko analogicznie do Chelsea (w przypadku hazarda), Real.
2018.08.09, godz. 13:54, jaret98
zizołuł

Pomyśl człowieku.
Tibo bardzo chciał wrócić do dzieci i żadna kwota nie przekonała by go do przedłużania kontraktu. I by przeszedł za darmo w przyszłym roku.
A w Chelsea też nie są idiotami i nie trzymali by takiego bramkarza w rezerwach.
2018.08.09, godz. 13:52, pjoter
@Jacu327
Czyli uważasz, że Pérez wszedł do sklepu o nazwie Chelsea i wział z pólki Courtois, a mógl wziąc Hazarda? Zapominasz chyba, że jeśli nie ma klauzuli wykupu, to wszystkie karty rozdaje klub który sprzedaję,a nie który kupuje. Przypomnij sobie jak było z Balem przy transferze z Totków:
-Chcemy za Bale 70 mln
- Okej, damy Wam 70 mln
- yyy, to jednak chcemy 80 mln
- Dobra to mozemy się zgodzić zappłacić 80 mln
- yyy, tzn jednak chdoziło nam, że chcemy 90

W żadnym wypadku to nie Real rozdawał karty przy tamtym transferze, tak samo jak nie rozdaje kart przy transferze Hazarda, czy nawet odejściu Ronaldo (jakby się uparli to by siedział na trybunach w Madrycie, bo miał kontrakt i niewolniczą klauzule, na która sam sie zgodził). Koniec kropka.
2018.08.09, godz. 13:51, versac
romantycznie
2018.08.09, godz. 13:51, ImageX7
Doczekaliśmy się topowego bramkarza teraz czas na napastnika... Obym dożył tej chwili bo Benzema jest przyspawany do Realu Madryt.
2018.08.09, godz. 13:50, Dżanek
Powodzenia!
2018.08.09, godz. 13:50, Heexo
Piękna wypowiedź
2018.08.09, godz. 13:49, zizołuł
za żadne darmo, jakby został to by przedłużył z Chelsea umowę na super warunkach, jaki interes miałaby mieć Chelsea żeby trzymać gościa na schodzącej umowie wiedząc że za rok odejdzie za darmo?
2018.08.09, godz. 13:48, Hubertus401
Trzeba przyznać, że nasze prezentacje, w porównaniu do innych klubów, są zrobione wspaniale.
2018.08.09, godz. 13:46, Jacu327
Szkoda, że zamiast Hazarda kupiliśmy Thibo.Navas jeszcze jeden rok spokojnie dałby sobie radę i mielibyśmy Thibo za darmo.Za rok dla Hazarda już chyba będzie za późno.
2018.08.09, godz. 13:44, ImageX7
W końcu topowy bramkarz w Realu Madryt, ale ile było trzeba na to czekać...
Z całym szacunkiem, ale Navas nigdy nie był topowym bramkarzem, jest dobry, ale to wszystko.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama