REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2018.07.18, godz. 17:34, Rauer / abc.es

„Gareth, nie chcę, żebyś zapełniał lukę po Cristiano”

Fot. abc.es

Jak informuje ABC, Gareth Bale podczas drugiego dnia treningów Realu Madryt został wezwany do biura Julena Lopeteguiego. Nowy szkoleniowiec Królewskich chciał porozmawiać twarzą w twarz z zawodnikiem, który w klubie traktowany jest jak swego rodzaju talizman – w ciągu pięciu lat spędzonych w stolicy Hiszpanii czterokrotnie wygrywał Ligę Mistrzów. Walijczyk, który jeszcze dwa miesiące temu był na wylocie, po dwóch bramkach w ostatnim finale w Kijowie odzyskał blask i oczekiwany status w zespole. Wszystko jednak pozostawało w cieniu Cristiano Ronaldo.

Teraz, po odejściu Portugalczyka klub oczekuje od Bale'a, aby wziął na siebie odpowiedzialność największego cracka w zespole. Taki też komunikat wyszedł z ust Lopeteguiego. „Gareth, jesteś niesamowitym piłkarzem i na pewno to udowodnisz. Nie chcę, żebyś wypełnił lukę po Cristiano. Chcę, żeby stworzył sobie miejsce dla siebie. Twoje miejsce. Jesteś gwiazdą światowego futbolu”, miał przekazać Walijczykowi szkoleniowiec.

Właśnie tego oczekiwał Bale. Chciał się upewnić, że od teraz będzie zawodnikiem, wokół którego budowany będzie zespół. Skrzydłowy ma na stole oferty z Anglii, ale poinformował już swojego agenta, że nie ma potrzeby spotykać się z władzami Realu Madryt. Wie, że będzie niekwestionowanym zawodnikiem pierwszego składu. Takiego zapewnienia potrzebował. Teraz myśli tylko o kolejnych triumfach na Santiago Bernabéu.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Przygotowania do sezonu 2018/19

Komentarze

2018.07.19, godz. 22:55, Domio
Bobinho88: Liderem to on tu już nigdy nie będzie.
2018.07.19, godz. 11:30, leontomasz
Oby się tylko nie rozsypał a będzie git.
2018.07.18, godz. 22:39, realfan90
Liderować nie musi, byle robił to co do niego należy :P
2018.07.18, godz. 21:56, Gamonix
Bobinho88
Piękny text.
2018.07.18, godz. 21:46, 11111111111
dawid1995
Jakby było inaczej Bale już dawno grałby w Manchesterze
2018.07.18, godz. 21:28, ulek3376
Bobinho88
Pierwszy raz cie czytam a już cie lubię. Pisz tak dalej.
2018.07.18, godz. 21:26, Bobinho88
Stekacie, że Bale nie nadaje się na lidera bo nie ma cech przywódczych i jest bardziej zamknięty w sobie, a spuszczacie się krytykanci nad Modricem, który ma identyczny styl bycia jak Bale. Liderowac można swoją grą na boisku nie trzeba drżeć ryja czy machać łapami( Messi również jest liderem w Barcelonie). On ma ciągnąć ten zespół swoją grą i wtedy będzie liderem, tak, będzie bez machania lapami.
Inna kwestia zdrowie, ale jestem prawie pewien, że większość jego problemów ze zdrowiem to psychika, życie w cieniu Ronaldo. Bez względu jakby świetnie grał i tak numer one Ronaldo, pełne zaufanie Ronaldo, grał słabo Ronaldo i tak pierwszy skład. Bale był jako zawodnik 2 kategori, który musiał żyć w cieniu Ronaldo. Nie zawsze słusznie.
2018.07.18, godz. 21:08, ulek3376
Z Innej beczki. Czy ktoś wie czy na kablówce UPC bedzie LM?
2018.07.18, godz. 21:03, ulek3376
dawid1995
Z tego wynika, że Real potrzebuje nowego lidera jaki niewątpliwie byłby Hazard. Co do Bale'a to kiedy jak nie teraz. Po odejściu Ronaldo nabierze pewności siebie bo co do jego umiejętności to nie ma zastrzeżeń. Na kontuzje nie mamy wpływu. Najlepiej żeby odpuścił golfa i zaczął grać w szachy.
2018.07.18, godz. 21:02, dawid1995
11111111111

Kolego a skąd wiesz co powiedział Julen? Obok Bale'a do swojego gabinetu zaprosił też dziennikarzy?
2018.07.18, godz. 21:00, dawid1995
ulek3376

Oczywiście Tb chciałem odpowiedzieć a nie sobie hahah
2018.07.18, godz. 20:59, dawid1995
dawid1995

Wiesz co, ciężko mi na to odpowiedzieć i oby to nie nastąpiło bo 14 LM na nas czeka :) ale z jednej strony nie ma pracownika z niewolnika, od zawsze jestem zdania że jeśli jakis zawodnik chce odejść to trzeba mu na to pozwolić, nikt nie jest większy od klubu, z drugiej strony wiem że Bale nie uciągnie Realu bo zwyczajnie w świecie już mu nie ufam więc nie będę na niego zły
2018.07.18, godz. 20:58, 11111111111
Lopetegui, trener najlepszego klubu na świecie chce Bale'a w drużynie, ale eksperci z rm.pl mówią, że jest słaby xD
2018.07.18, godz. 20:56, ulek3376
dawid1995
Zadam Ci pytanie.
Jeżeli Real zagra ch...owy sezon to kogo będziesz obwiniał: Balea za brak kreatywności, czy Péreza, że puścił Ronaldo?
2018.07.18, godz. 20:53, dawid1995
ulek3376

Zgadza się! Dokładnie tak jak piszesz, to są momenty, ale żeby one nastąpiły ktoś musi od początku ciągnąć ten wózek żeby tam dotrzeć, a co jęśli Bale wypadnie na miesiąc (tfu tfu oby nie) gdy trzeba grać w 1/4 LM np przeciw Bayernowi? Kto ma wtedy nas pociągnąć skoro to on będzie naszym liderem?
Kto regularnie w lidze będzie strzelał? Nie wydaje mi się ze to będzie Walijczyk, dlatego nie chciałbym żeby pod kogoś takiego był budowany nasz zespół
2018.07.18, godz. 20:52, bale1945
Gamonix
Jak nie raz głupoty gadasz tak tu mądrość przez ciebie płynie w komentarzach kolego.
2018.07.18, godz. 20:48, ulek3376
yacol
Statystyki. Mnie one nie obchodzą. Od strzelania bramek w Realu był Ronaldo. Pamiętasz jak się zachowywał jak nie mógł przez dłuższy czas trafić. Cała drużyna grała pod Ronaldo aby go w końcu uszczęśliwić. Co do Garetha to owszem, może mieć kontuzje ( niemal pewne). Tym nie mniej ja zapamiętam te momenty kiedy był sobą i zachował zimna krew ( finał LM, mecz z Barceloną itp.) Taki już jestem.
2018.07.18, godz. 20:47, KissMe
Dla mnie to raczej znaczy: nie narzucam Ci nic, jeżeli odnajdziesz się w zespole, to będzie super.
2018.07.18, godz. 20:45, dexterro
ulek3376

Ale co tu ma do rzeczy Ronaldo?
2018.07.18, godz. 20:45, dawid1995
yacol

Sezon zweryfikuje przydatność Bale'a, a wtedy zobaczymy ilu ślepo zapatrzonych kibiców się przyzna do błędu :)

Oczywiście chciałbym żebyśmy to my nie mieli racji ale faktów się nie oszuka, tym bardziej że to nie jest jakiś perspektywiczny gość który ma czas zeby odpalić, przypomnę tylko że ostatnio skończył on 29 lat i leci mu już 30

Poza tym nie irytuje Was to jego gwiazdorzenie? Facet niby taki skromny a to guzik prawda, co to wgl za życzenia że on chce grać zawsze, pluje tym na swoich kolegów z szatni, a później wielkie zdziwienie że nie jest zintegrowany z szatnią xD
2018.07.18, godz. 20:34, yacol
ulek3376

Wkleilem dane jak to wyglada sezon w sezon w przypadku Garetha :-) faktow nie oszukasz.

Tak wiec dziekuje i ja Tobie zycze odszczekania tego co piszesz, bo to ze Gareth bedzie mial kontuzje .... jest wlasciwie pewne :-)

A tekst "co z tego ze jest podatny na kontuzje" to juz nie komentuje :-)

Nasz nowy LIDER ! co z tego !
2018.07.18, godz. 20:30, ulek3376
Co ja czytam. Fani Ronaldo nadal aktywni. Niektórzy nie mogą przejść do porządku dziennego, że Ronaldo to już przeszłość. Liczy się tylko Real. Pewnie nie liczy się to, że Ronaldo odszedł z Realu tylnymi drzwiami, jak tchórz nie potrafiący spojrzeć w twarz swoim fanom (do których ja tez się zaliczałem). Pewnie pozostanie zapamiętany jako legenda Realu z najlepszymi statystykami, których przez następnie pokolenia nikt nie osiągnie. Skuszony 30 bankami i nowymi umowami sponsorskimi, które dadzą mu upragnione szczęście.
Co do Bale'a to nie zapominajcie, że dał nam wiele dobrych chwil i kilkakrotnie uratował dupę. I co z tego, że jest podatny na kontuzje. Z pewnością on sam nie jest zachwycony z takiego obrotu sprawy. Życzę Wam aby nadchodzący sezon był okazją do odszczekania tych wszystkich krytycznych słów skierowanych pod adresem tego fantastycznego piłkarza.
2018.07.18, godz. 20:29, MadridCAMPeONES08
dawid95
'ronaldo strzelal po 60 bramek na sezon' hahaha tu żes pojechał i przesadził grubo :D

góra to była 50 bramek, 60 to nie pamiętam ale raz może, nigdy sie nawet nie zlizyl do wyniku Mullera 86 bramek nawet o Leo 91 nie wspominając to już jakis totalny kosmos ;D

w Anglii GB mial niezle liczby chyba kolo 40, gdzie byl najwieksza gwiazda, takze tutaj jak bedzie mial taka sama pozycje w zespole to spokojnie tyle samo, 40 ukuje ;P
2018.07.18, godz. 20:27, 11111111111
dawid1995
Złota piłka nie jest wyznacznikiem umiejętności piłkarza
2018.07.18, godz. 20:26, 11111111111
dawid1995
Wolę łamiącego się, ale konkretnego Bale'a, niż holownika Isco
2018.07.18, godz. 20:24, dawid1995
11111111111

Tak uważam Isco za lepszego piłkarza w Realu bo co nam z szybkosci Bale'a skoro przy Julenie większość przeciwników będzie stawiała autobus? To nie Anglia
2018.07.18, godz. 20:21, dawid1995
Su27

Jakim wgl prawem ktoś porównuje Bale'a do Ronaldo?
To tak jakby porównać Poloneza do Forda Mustanga xd
Bale który połowe czasu spędzonego u nas leczył się w gabinetach lekarskich ma zastąpić Ronaldo? Gość który strzelał po 60 bramek na sezon, zgarnął 5 ZP , pobił prawie wszystkie rekordy jakie istniały...

Brak słów
2018.07.18, godz. 20:19, 11111111111
dawid1995
Isco ahhahaha
2018.07.18, godz. 20:17, yacol
Su27

Czyli tak jak myslalem :-)

Rzucasz teze, jednak brak Ci argumentow i do tego brak odpowiedzi na jedno proste pytanie. Spodziewalem sie.

No nic, ten "drewniak" juz w Juve wiec masz spokoj. A my zostajemy z chodzaca kontuzja :-) Po 14 LM! (o ile sie wykuruje)

Pozdrawiam, milej pracy
2018.07.18, godz. 20:16, dawid1995
Gamonix

"najlepszym piłkarzu Realu, Bale'u"

To się uśmiałem XD nie jestem pewien czy w pierwszej 5 najlepszych jest :)
Tak żeby nie być gołosłownym, Modric, Isco, Ramos, Kroos, Marcelo... no chyba że chodziło ci o jego pozycję to wtedy masz racje jest najlepszym prawym skrzydłowym w Realu bo Lucas mu minimalnie ustępuje :)
2018.07.18, godz. 20:14, Su27
yacol

Artykół dotyczy Bale i Cr7 który jest w nim odnośnikiem.

„Gareth, nie chcę, żebyś zapełniał lukę po Cristiano”

Stąd pisze o Cr7 i jego oczywistych ułomnościach. Ty masz prawo pisać o kontuzjach Bale, ja mam prawo uważać że Ronaldo połamie się jak nigdy dotąd.

Najważniejsze: Ronaldo na pewno nie zastąpią tutejsi menadżerowie i śmiem wątpić czy w ogóle istnieje piłkarz o jego cechach. Ale wieku nie oszukasz zrobił się drewniak i tyle. Pozdrawiam i do widzenia. Mam robote.
2018.07.18, godz. 20:05, bielutky
W to, że jest zawodnikiem kapitalnym nikt nie wątpi. Problem w tym, że 1/3 kariery ominął przez kontuzje i nie rozwinął się tak jak powinien. Powodzenia Gareth! Oby kontuzje Cię omijały chłopie. Prowadź po czternastą Ligę Mistrzów!
2018.07.18, godz. 19:58, yacol
Su27

Chlopie, o czym Ty piszesz?

Artykul dotyczy Garetha, w komentarzach rozmawiamy o Bale'u, a Ty caly komentarz (juz drugi) poswiecasz Cristiano, forsujac swoja naciagana teorie jaki to nie jest "drewniany" itd. Co samo w sobie jest juz smieszne i jest poprostu nieprawda.
Co Ty masz z tym Ronaldo jakis problem? Nie ma go juz tu, zostaw ten temat.

Skup sie na Garethie, ktory wedlug Ciebie moze "ZASTAPIC" Ronaldo.

W tym momencie powinienem zakonczyc dyskusje, bo osoba ktora uwaza ze Gareth moze zastapic Crisa, albo robi sobie jaja, albo nie wiem juz sam co. Ale mimo wszystko pokusze sie i zadam proste pytanie:

- w jaki sposob Gareth mialby zastapic Cristiano, jezeli nie ma zadnej pewnosci (a nie ma, przedstawilem Ci autentyczne dane), ze ponowna kontuzja , znowu nie wykluczy go na jakis czas z gry? Wroci, bedzie musial sie odbudowac jak kazdy pilkarz po kontuzji i dopiero pozniej wskoczy na fajny poziom, taki jaki prezentowal w koncowce ostatniego sezonu. To ma byc zastapienie Ronaldo :-)

Czekam na odpowiedz - w jaki sposob...
2018.07.18, godz. 19:54, Gamonix
Błagam zbanujcie tego nastoletniego użytkownika: "yacol" raz za multikonto "yacol_", a dwa za notoryczne jechanie po najlepszym piłkarzu Realu, Bale'u.

Przecież tego gościa się czytać nie da.
2018.07.18, godz. 19:52, Su27
yacol

Zdrowia Cr7 może nie mieć żaden potencjalny następca. Ba uważam że prawie na pewno go nie ma. Jednak Portugalczyk ma 33 lata i odszedł bo wiedział że we Włoszech trudniej będzie zauważyć jego powolne spalanie. Ludzie on ma 33 lata i gra dużo ale to dużo gorzej niż w roku 2014.

Ilość bramek nie jest jedynym parametrem charakteryzującym piłkarza. Ronaldo zaliczał kiedyś sporo asyst miał udział w grze był dynamiczny, był pożyteczny.

Ubiegły sezon Cristiano to korzystanie z podań do nogi gra coraz bardziej toporna i nastawiona na włożenie piłki z trzech metrów do bramki. Ja też nie chcciałem żeby Zidane kończył w podobnym wieku karierę. Kiedy w 2006 rok ogłosił że to koniec uważałem że blefuje. Czas pokazał że wiedział co robi był po prostu coraz słabszy zaczął łapać kontuzje itd. To samo mogło być z Ronaldo.

Akurat jeśli ktoś zastąpi Cr7 to na pewno nie mistrzowie drugiego rzędy typu Hazard czy Lewandowski. Może to zrobić tylko Bale.
2018.07.18, godz. 19:51, yacol
Su27

A czy Ty zauwazyles ze nikt nie umniejsza Garethowi umiejetnosci? Bo pilkarzem jest dobry, chociaz do Ronaldo mu sporo brakuje.
Tu chodzi tylko i wylacznie o jego przydatnosc dla zespolu ktora jest znacznie ograniczana...przez KONTUZJE, a nastepnie przez powroty do wlasciwej formy.
A fakt, ze na najwyzszym poziomie zagral moze kilkanascie/kilkadziesiat meczy tylko potwierdza ze czas Bale'a juz minal i wiele sie nie zmieni.

Szkoda ze pomijasz fakty i argumenty, a skupiasz sie bardziej na Ronaldo. Niestety, nawet w ostatnim sezonie, Cristiano wypadl zacznie lepiej niz Bale. Czyli tak jak bylo zawsze.

Przykre, ze sa tacy kibice, eh...
2018.07.18, godz. 19:44, Gamonix
Ale będą tu d**y piec po tych słowach mistera. Bo Gareth zostaje i będzie główną gwiazdą, a waszego kochasia Ronalda już nie ma, buahaha.

Vamos Gareth, pozamykaj tym leszczom buzie, jesteś najlepszy.
2018.07.18, godz. 19:42, Su27
Ja piernicze. Kibice od 2014 rok jeszcze nie zauważyli że Garethowi nie brakuje kompletnie nic żeby zastąpić mocno drewnianego 33 letniego kolesia który co prawda był kiedyś piłkarzem absolutnym ale jakby nie patrzeć w ubiegłym sezonie potrzebował 7 strzałów na jednego gola. I nie zmieni tego żadna tam przewrotka z Juventusem ani inne epizody. Bale jest młodszy, szybszy i w tej chwili lepszy technicznie od Ronaldo. I jakby nie patrzeć mu wystarczy "jedynie" 5.25 strzału na bramkę. O jego rzutach wolnych już nie mówiąc. Cr7 bił je ostatnimi czasy jak paralityk.

Nikt nie zastąpi do końca Ronaldo ale nikt nie ma też cech Bale. O ile Cr7 jest już konkretnie drewniany to Bale jeszcze 2 sezony może być w peaku.
2018.07.18, godz. 19:40, yacol
Su27

Troche obiektywizmu zachowaj...
Spojrzmy wiec na to inaczej, a wiec:

Sezon 17/18 - 68 dni kontuzji
Sezon 16/17 - 136 (!) dni kontuzji
Sezon 15/16 - 73 dni kontuzji
Sezon 14/15 - 10 dni kontuzji
Sezon 13/14 - 39 dni kontuzji
Sezon 12/13 - 31 dni kontuzji
Sezon 11/12 - 7 dni kontuzji
Sezon 10/11 - 87 dni kontuzji
Sezon 09/10 - 38 dni kontuzji

Tak to wyglada w przypadku przyszlego lidera Realu, pilkarza ktory wedlug w nadchodzacym sezonie, ma byc naszym NAJLEPSZYM CRACKIEM.
Brawo :-)

Czy dalej uwazasz ze nie da sie przewidziec kiedy/czy pilkarz sie polamie?

Bo mysle ze w przypadku Garetha "lidera" Bale'a, pytanie nie brzmi: czy sie polamie.
Pytanie brzmi - kiedy i na jak dlugo tym razem...
2018.07.18, godz. 19:36, santiago619
Niestety ale budowanie drużyny wokół Bale i robienie z niego głównej gwiazdy zespołu jest jak zabieranie sie 15 letnią Alfą Romeo na podróż wokół Europy - wiadomo że prędzej czy później j**nie i to na amen. Mam nadzieje że będę sie mylił...
2018.07.18, godz. 19:33, Su27
Wspaniały piłkarz o doskonałej technice, strzale, potrafiący dryblować nie gorzej niż Cr7 a do tego prawdziwy morderca jeśli chodzi o wykończenie. Co do jego kontuzji. Nikt nie jest w stanie przewidzieć kiedy piłkarz się "połamie". Kto wie może Ronaldo po latach faszerowania organizmu nadmiernym treningiem połamie się w Juventusie porządnie jak nikt przedtem? Tego nikt nie przewidzi.
2018.07.18, godz. 19:32, jim
trzeba przyznać, że końcówkę minionego sezonu miał spektakularną. Jeśli tylko będzie zdrowy to strzeli sporo bramek, nie tyle co CR7, ale myślę że sporo. Mimo to potrzebne jest wzmocnienie ataku, bo Gareh jak to Gareth nie wiadmo kiedy i na jak długo wyleci ze składu przez kontuzje.
2018.07.18, godz. 19:22, bionicman
Ja obstawiam(tego mu absoluitnie nie zycze!) ze polamie się po raz pierwszy już w presezonie. Chyba nawet rok temu tak już było.
2018.07.18, godz. 19:05, dexterro
Księciu pierdyknie łydka i zamiast waszych 40 goli w sezonie będzie wiadro pomyj. 5 lat to za mało, żeby przestać ślepo wierzyć w sezon bez kontuzji w jego wykonaniu?
2018.07.18, godz. 19:04, marfel
Po finale LM myślałem że odejdzie ale teraz bardziej się skłaniam ku opcji że zostanie. Raz że jest transferem Florentino, dwa że dał nam triumf w finale, trzy że nie ma już ZZ który trochę spychał go na drugi tor, cztery- MU czyli główny faworyt który mógłby być nim zainteresowany ma także inne cele transferowe na podobne pozycje( Perisić, Willian).
2018.07.18, godz. 19:03, Egooo
Wiadomo że gwiazda pierwszego planu będzie Hazard bo on sam potrafi minąć 2/3 zawodników a nie Piła przed siebie i dzida
2018.07.18, godz. 19:02, 11111111111
ryba229
Rozmawiałeś z Nim i wiesz, że nie mówi po hiszpańskiu? No właśnie
2018.07.18, godz. 18:59, ryba229
Bale jest super tylko kontuzje mu przeszkadzaly i Ronaldo, no to sprawdzmy:

- 5 lat i ani me ani be po hiszpansku. Jak ma sie integrowac z grupa?
- podczas leczenia kontuzji gra sobie w golfa

2 przyklady profesjonalizmu Bejla i jego zaangazowania w gre tutaj
2018.07.18, godz. 18:55, 11111111111
Yerlod
Ale teraz nie będzie Ronaldo
2018.07.18, godz. 18:51, Ecko09
I znowu sezon z bezużytecznym zawodnikiem, bo przez 80% sezonu będzie kontuzjowany...
2018.07.18, godz. 18:50, dawid89d
Ktoś tam pisał że Bale nie nadaje się na lidera.. powiedz to meczu reprezentacji Walii
Gość jest irytujący jeżeli chodzi o kontuzje , ale jak złapie wiatr to gra na bardzo wysokim poziomie
Ciekawe jak wyglądałaby gra bez typowej 9tki jak swego czasu Ła Roja
Na fałszywej 9 ustawiony Bale (coś jak w Walii)
Za nim Hazard, James, Isco, Modric, Casemiro... I granie tzw rombem
Bardziej z przodu James z Hazardem za Nimi Isco z Modriciem/Kovačiciem (gość musi dostawać więcej szans) a na rozpierduche zostaje Casemiro
W obwodzie zostaje Asensio, Ceballos, Benzema, Vasquez, Llorente
2018.07.18, godz. 18:48, Premiership
Sprzedawałem go w ciągu tych ostatnich lat pewnie z 5 razy ale na tę chwilę trzeba mu zaufać. Crisa nie zastąpi w żaden sposób ale to nadal topowy piłkarz, który będzie miał innych topowych pomocników obok siebie, myślę że jest w stanie strzelić te 40-50 goli w sezonie o ile będzie zdrowy. Jestem też w 100% przekonany, że lepiej zaufać Garethowi niż wydawać jakieś 300-400 mln na Neymara, czy kupować Lewandowskiego za cenę wyższa niż ta wzięta za Cristiano.
2018.07.18, godz. 18:45, zelu_83
Może być super graczem ale liderem to będzie ciężko a dlatego że on nie ma cech lidera, jest wyciszony i zdystansowany, umiejętności ma jednak dużo problemów ze zdrowiem i nie wiemy co może się zdarzyć. Życzę mu jak najlepiej ale pewnie znowu przegapi część sezonu.
2018.07.18, godz. 18:44, Yerlod
Wy się jeszcze nie wyleczyliście z Bale'a lidera?
2018.07.18, godz. 18:40, Yerlod
11111111111
Bale już kiedyś był liderem.
2018.07.18, godz. 18:39, 11111111111
Mam nadzieję, że liderem będzie Bale, a nie Isco czy co gorsza Asensio
2018.07.18, godz. 18:35, Realista22
Bigosmistrz
Na poczatku rzeczywiscie gral dobrze,ale doznal kontuzji juz pod koniec wrzesnia,a na boisku wrocil na poczatku grudnia.Potem dochodzenie do formy przeplatane drobnymi urazami i w koncu kapitalny finisz.
yacol
Ja tez nie uwazam ze jest dobrym graczem i bedac zdrowym moglby sie liczyc w walce o TOP3 na swiecie.Niestety podatnosc na kontuzje przekresla go jako lidera druzyny
2018.07.18, godz. 18:27, yacol
Realista22

Racja, chociaz wciaz znajdzie sie kilka przypadkow ludzi co beda uwazac ze jest bardzo dobry itd.
Generalnie ja mu samych umiejetnosci nie odbieram, bo mial/ma zadatki na bardzo dobrego grajka. Niestety ilosc kontuzji + powroty do formy praktycznie wykluczaja go z jakiegokolwiek liderowania. I nie wejdzie nigdy na najwyzszy poziom..
2018.07.18, godz. 18:26, lodyga
Neymar

Skoro Bale zamydlil oczy to co robi kolejny sezon KB?
2018.07.18, godz. 18:26, madridistaMB
PaulMadridista
haha dobry towar zażyłeś
2018.07.18, godz. 18:25, Bigosmistrz
2018.07.18, godz. 18:18, Realista22
Bzdura walijczyk mial najleoszy start sezonu przypominam ze do 13-15 kolejki byl naszym liderem krolow strzelcow pozniej kontuzja ktora go wykreslila na wiele pozniej 1-2 niechy slabe i znowu gral bardzo dobrze
2018.07.18, godz. 18:23, neymarjr
Ta sama sytuacja co w poprzednim sezonie.. Zamydlił wszystkim oczy w końcówce sezonu, przyjdzie nowy sezon i od razu złapie kontuzje.. ja nie wierze w niego. Uratowało go tylko odejście CR
2018.07.18, godz. 18:22, REALcampeón
Nie no to są jakieś yaya... miał extra maj i klub zapomniał o całym fatalnym sezonie, gdzie w styczniu Bale z Benzemą byli pierwsi na wylocie....ale z drugiej strony jest taka bryndza skrzydłowych na rynku + odejście CR, że lepiej niech zostanie, ale postacią nr 1 nie będzie.
2018.07.18, godz. 18:18, Realista22
Gosia96
Jasne ze sie nie nadaje bo nie ma cech przywodczych.Bylo widac na fecie kto jest sercem i dusza druzyny a ktoi stoi smetnie z boku.Przeciez gosc nawet sie nie nauczyl hiszpanskiego.
Final w Kijowie zamydlil wielu oczy.Bale byl sprzedawany jeszcze czesciej niz Benzema.
Przeciez gosc przez te 5 lat rozegral kilkanascie meczow na swiatowym poziomie.Glownie albo sie leczy albo dochodzi do formy po leczeniu.
2018.07.18, godz. 18:12, Gosia96
On się na lidera zespołu nie nadaje. No tak 4 zwycięstwa w LM to zasługa wielkiego Walijczyka.
2018.07.18, godz. 18:09, PaulMadridista
jeśli ominą go kontuzje to może być nawet kandydatem do ZP w przyszłym sezonie
2018.07.18, godz. 18:06, MrKrzysiek97
Zobaczymy jak to będzie ale najważniejsze u niego to to żeby nie złapał kontuzji.
2018.07.18, godz. 17:59, osamatoja
Trochę dziwne są te jego kontuzje w Realu, bo wcześniej na wyspach (wiadomo jak się gra w Premier League) miał ich zdecydowanie mniej. Może coś jest nie halo z przygotowaniem do sezonu?
2018.07.18, godz. 17:54, yacol
Matrree

Benzema rowniez trafial, a wlasciwie dzieki niemu przeszlismy dalej w ubieglorocznej LM. I co z tego?

Mamy opierac gre na kims, kto do samego finalu nie pomaga druzynie, ale jesli juz tam sie znajdzie to dopiero wtedy strzeli cos i mozemy mowic ze dzieki niemu wygralismy?
Swietnie :-))))
2018.07.18, godz. 17:53, jaret98
I będzie pompowanie balonika, aż do pierwszej kontuzji. A później się okaże że Bale nie nadaje się na lidera.
2018.07.18, godz. 17:53, alek_m
Szanujcie się i nie tłumaczcie wszystkiego jak leci.
2018.07.18, godz. 17:53, yacol
ImageX7

Ale o czym Ty piszesz? Czy temat dotyczy zaslug i tego co kto zrobil dla klubu? Ogarnij sie, bo piszesz nie na temat.

Przeczytaj moj komentarz jeszcze raz, artykul rowniez i moze w koncu zauwazysz ze ja pisalem o przejeciu roli 'najlepszego cracka' w zespole przez Garetha. Co zreszta sugeruje artykul.

I to jest dramat, bo na kims takim jak Gareth, nie powinno opierac sie zespolu ani wymagac takiej roli. Nie ma co do niego ZADNEJ pewnosci, wszystkie ostatnie lata pokazaly ze nie jest w stanie regularnie grac na dobrym poziomie, do tego zawsze ma dlugie kontuzje.

Jesli Cie to pocieszy, to dodam ze gdyby taka sama role chciano powierzyc Karimowi i na nim "oprzec" Real, to rowniez bylby to idiotyzm i cos takiego nie powinno miec miejsca.
2018.07.18, godz. 17:51, trubul
usuńcie to na boga
2018.07.18, godz. 17:51, Matrree
yacol
Taki słaby trafiał w 2 finałach LM a nawet w 3 ale bramkę uznano Ramosowi. Pomimo kontuzji trochę nastrzelał bramek.
Dobry słaby pilkarz który przyszedł za 100 mln.
2018.07.18, godz. 17:50, Hervey
A ja sie osobiście jaram Garethem teraz w świetle nieobecności Cristiano, przynajmniej jeden sezon zaufania należy mu się jak cholera
2018.07.18, godz. 17:49, Grzmar1206
to zagadka: jak się nazywa szklanka ze skrzydłami? ;p
2018.07.18, godz. 17:48, osamatoja
W końcu trener z trzeźwym podejściem do zawodników. Dzięki bogu że ten Zizu odszedł. Okazuje się że Gareth zastaje, chęć do powrotu wyraża James, młodzi ławkowicze z ubiegłego sezonu również wierzą ze w końcu trochę pograją. Osiągnięcia Żabojada były możliwe tylko dzięki temu że ławka była nad wyraz mocna i zwlekała wierząc że coś się zmieni. Zaczęły się ucieczki z klubu i jak Zidane się zorientował że za chwile nie będzie miał kim grać to się zmył. Wcześniej jednak z uporem maniaka cały czas ciągnął krajana Benzynę za uszy, mimo że ten prawie cały ubiegły sezon miał tragiczny. Brawo Julen, tak trzymaj.
2018.07.18, godz. 17:47, ImageX7
@yacol

Ostatnio mi pisałeś, że bronisz wszystkich piłkarzy Realu Madryt jak pisaliśmy o Benzemie, a teraz obsmarowujesz Bale :D.
Akurat Bale w ostatnim czasie zrobił więcej dla klubu niż Benzema przez ostatnie 2 lata :D
2018.07.18, godz. 17:43, Zuo
„Gareth, nie chcę, żebyś zapełniał lukę po Cristiano, więc w przyszłym tygodniu cię sprzedajemy. Kupuj bilet do Manchesteru.” Tak było, nie ściemniam
2018.07.18, godz. 17:43, ImageX7
Ma już 29 lat, czas i pora żeby wystrzelił na dłuższy czas z formą.
Kontuzje go trochę zniszczyły, ale sam sobie zrobił krzywdę pakując na siłowni.
2018.07.18, godz. 17:42, lodyga
Zobaczymy czy te słowa były prawdą. Mianowicie" wszyscy grają na Cristiano".
2018.07.18, godz. 17:42, PALACE
W ostatnich tygodniach zeszłego sezonu pokazywał się nawet z lepszej strony niż CR7. Bramka z Barçą, potem w finale LM. Jedynie co może mu przeszkodzić to te jego ciągłe kontuzje, chociaż po zdjęciach widać, że trochę schudł. Zdrowia Gareth!
2018.07.18, godz. 17:40, katan14
a tę informację z rozmowy w 4 oczy przekazał Julen czy Gareth?
2018.07.18, godz. 17:40, yacol
Jak Gareth ma wziac na siebie odpowiedzialnosc bycia najwiekszym 'crackiem' w zespole, skoro do bycia tym 'crackiem' jest mu daleko? I nigdy nim nie bedzie.

To jest jakis dramat niestety, co sie dzieje obecnie w klubie. Real chce oprzec gre na pilkarzu ktory SEZON W SEZON opuszcza okolo 2 miesiecy gry? Nie licze juz czasu na powroty do formy itd.
Przykre :-( przyszly najgorsze czasy, kiedy musimy opierac gre na slabych pilkarzach...
2018.07.18, godz. 17:40, chitos
@lodyga
Udźwignie, spokojnie. Jedyne co może w tym przeszkodzić i o co można się martwić to jego kontuzje. Oby go omijały i będzie git.
2018.07.18, godz. 17:36, Matrree
Oby go kontuzje ominęły. O resztę martwić się chyba nie trzeba.
2018.07.18, godz. 17:35, lodyga
Skrzydła aż mu urosły :)) Mam nadzieję że to udźwignie.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama