REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2018.07.12, godz. 14:32, El Jarek / SER, COPE, Onda Cero

Rakitić: Zobaczymy, czy ludzie od Złotej Piłki w końcu się obudzą

Fot. Getty Images

Ivan Rakitić po półfinałowym zwycięstwie nad Anglią udzielił wywiadów angielskiej telewizji hiszpańskim radiom SER, Onda Cero i COPE. Przedstawiamy najważniejsze wypowiedzi gracza kadry Chorwacji z tych rozmów.

– To niezapomniany wieczór. Uważam, że zasłużyliśmy na wygraną, bo ciężko pracowaliśmy w spotkaniu, które praktycznie zaczęliśmy od wyniku 0:1. Po straconej bramce pokazaliśmy jednak wielki charakter. Ciągle pozostaje w nas wiele siły. Myślę, że nasze spotkanie było dzisiaj imponujące, gdy tak mocna fizycznie drużyna jak Anglicy nie mogła już wytrzymać, a my mieliśmy siłę. To imponuje w tej ekipie.

– Złota Piłka dla Modricia? Myślę, że już czas. Uważam, że to czas według nas wszystkich, że wszyscy myślimy tak samo. Zobaczymy, czy ci ludzie w końcu się obudzą. Co na to Messi? Będzie jeszcze kolejny sezon [śmiech].

– Odejście Cristiano? Temat mundialu jest najważniejszy. Uważam, że to wielki zawodnik, który podjął swoją decyzję i trzeba to uszanować. Ja szanuję go bardzo jako kolegę z boiska i życzę mu wszystkiego najlepszego.

– Czy Anglikom zabrakło szacunku? Każdy robi to, co uważa za słuszne. Myślę, że my po prostu pracowaliśmy nad naszą grą i naszym meczem. Oni uznawali, że są już w finale i wiele mówili też na portalach społecznościowych… To już jednak za nami. Każdy patrzy na siebie, a my gramy w niedzielę.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Mundial 2018

Komentarze

2018.07.13, godz. 16:24, jarek3882
shazza_eref
Nie bądź naiwny, pewnie że Rakitić wolałby żeby ZP wygrał Modrić a nie Ronaldo i tu nie chodzi że mówi tak dlatego że modric to Chorwat

Oni w Barcelonie nie znieśliby że Ronaldo ma więcej ZP niż ich Messi dlatego woleliby żeby ZP dostał Każdy inny z Realu ale nie Ronaldo

2018.07.13, godz. 10:50, kamilmeczynski
durran

Hmm, wpisałem durran realmadrid w google. I co wyskoczyło? Same hejty na Ronaldo. To się nazywa mieć kompleks :) kutaloniastanumysłustopszprycowaniu
2018.07.13, godz. 10:09, durran
#kamilmeczynski

jesteś jeszcze bardziej żałosny niż daniello11
2018.07.13, godz. 09:51, shazza_eref
Do tej pory miałem neutralny stosunek do Rakitica. Ale jeśli gracz Barçy publicznie mówi, że Złotą Piłkę powinien dostać gracz Realu, to ja tego Pana bardzo szanuję. Wiem, że to jego rodak i to też ma wpływ, ale zawsze mógł wskazać np. Mandzukica.
2018.07.13, godz. 00:05, kamilmeczynski
Odyseusz

A Real to w finałach grał ot tak? Chyba najpierw trzeba do nich dojść. Same sterydy nie wystarczą, trzbea jeszcze strzelać bramy, a Ronaldo w każdym z wygranych LM strzelał 10-17 goli. Miazga. Messi w tym czasie strzelał dublet przeciwko Elche. Prostu zakłamany kutalońcu.
2018.07.12, godz. 23:09, odyseusz
kamilmeczynski

cienki jesteś
nawet na 3 proste pytania nie potrafisz odpowiedzieć
a LM 2018 zawdzięczamy Bale'owi a nie Ronaldo
hehe
a twój bożek nie mógł tego znieść, bo na boisku i poza nim był najsłabszy, to samo w finale 2014, 2016
wyszedł mu tylko finał 2017

taka prawda prosty gościu !!!
2018.07.12, godz. 23:01, kamilmeczynski
Odyseusz

"Dodam że podobne przykłady z Messim mnie nie interesują" - oto kutalonia :)
PS: W połfinale Ligi Mistrzów przynajmniej był, bo doprowadził do tego, że Real tam się znalazł (hattrick z Juve i wielka przewrotka) a nie przed tv zagryzał Laysy :)
2018.07.12, godz. 22:47, odyseusz
kamilmeczynski

gdzie był twój bożek w obu półfinałach z Bayernem i finale z Liverpoolem?
gdzie był przez 3/4 sezonu w LaLiga?
gdzie był na mundialu w meczach z Iranem (aha nie strzelił karnego) i Urugwajem (Godin z Gimenezem robili z nim co chcieli)

dodam, że podobne przykłady z Messim mnie nie interesują

proste pytania, czekam na odpowiedzi
ale nie, Ty tylko potrafisz wyzywać od bordowych

żałosny jesteś, tak jak kiedyś daniello11 i teraz jarek3882
2018.07.12, godz. 22:39, kamilmeczynski
odyseusz

Do was żadne argumenty nie trafiają, wszystkie odrzucacie. Więc po co? Wiem, że to strona Realu, a nie Ronaldo. Ale o piłkarzach też można pisać :) kutalonia stan umysłu
2018.07.12, godz. 22:35, odyseusz
kamilmeczynski

KONIEC z zaślepieńcami Ronaldo na tej stronie
HURRA
2018.07.12, godz. 22:34, odyseusz
kamilmeczynski

wiedziałem, że nie POTRAFISZ rozmawiać na argumenty
poziom zaślepienia osiągnął poziom KRYTYCZNY

dalej wyzywasz

idź pomódl się do swojego bożka, ucałuj na dobranoc i uciekaj ze strony, bo to strona Realu Madryt
a nie FC Ronaldo
2018.07.12, godz. 22:31, kamilmeczynski
Odyseusz

Haha. Typowy bordo płaczek. Jak można tak okłamywać samego siebie. Messi do ligowy killer. Nic poza tym :D Mówię jak jest obecnie, w ostatnich sezonach, więc chociaż mi teraz nie wypomnij jak typowy kutaloniec, że strzelil nam w 1/2 LM gole w 2011 roku :D Ostatni raz sensownie szło mu w 2015 roku. Teraz jest ligowym straszakiem. W przeciwienstwie do CR nie potrafi nic zdziałać już z Reprą i w Lidze Mistrzów.Tyle, Fanboyu szprycownika z opuszczoną głową. :)
2018.07.12, godz. 22:27, odyseusz
kamilmeczynski

przeglądałeś moje posty, nigdy nie kibicowałem Barcie
tak samo można nazywać Ronaldo burakiem i prostakiem z swoim wybujałym EGO
ale po co?
dlaczego nie chcesz rozmawiać na argumenty?
tylko wyzywać o bordowych i fanów "szprycownika"
nigdy nie byłem jego fanem

ale twoje teksty o pewnej ZP dla Ronaldo są śmieszne
bo ja i wielu już pytało Ciebie i Tobie podobnych

ZA CO?
2018.07.12, godz. 22:20, kamilmeczynski
Odyseusz

Jak widzisz Ronaldo nie ma w Realu, a ja pozostałem. Po prostu nie wiem jak można ubóstwiać szprycownika, który w tym roku nie ma prawa myśleć o top5.
2018.07.12, godz. 22:08, odyseusz
Su27

super to ująłeś, ale tutaj jest dużo zaślepionych do Ronaldo i ich nic i nikt nie przekona, że ktoś jest lepszy od Ronaldo
oni już, znają wyniki FIFA i France Football, juz przyznali nagrodę swojemu bożkowo
nieważne, że sezon miał taki sobie, 2 mecze z PSG i 1 z Juve wystarczy do ZP
śmieją się z Kane, że trafia na mundialu tylko z karnych, ale jak ich idol też większość z karnych to tekst "karne też trzeba umieć strzelać" itd...

mam teraz nadzieję, że Real będzie w końcu zespołem, a nie drużyna grającą tylko na 1 gościa
2018.07.12, godz. 21:50, Su27
Absolutnie zasługuje na Złotą Piłkę. Przyznawanie tej nagrody za statystyki prowadzi do obłędu i ustawiania gry pod pojedynczych piłkarzy. Zarówno Messi jaki Ronaldo nie są przekrojowo lepsi od Modrića.

Ba! Są gorsi. I jeden i drugi jest trepem przy chorwacie jeśli chodzi o wyczucie przestrzeni i ustawienia. Sa mistrzami pakowania goli w sztywny prostokąt o wymiarach 7.3 na 2.4 ale nawet tego nie robią tak spektakularnie jak czynił to Zidane czy Carlos który był obrońcą! Są wybitnie przereklamowani.

Luka to maestro myślenia na boisku każdy Madridista pisząc komentarze powienien o nim pamiętać i wspierać jego walkę o ZP nawet zza klawiatury. To nasz piłkarz, nasz człowiek a do tego nie wątpliwy geniusz tego sportu. To że nie strzela bramek? Na boisku jest 11 piłkarzy i mniej więcej 6-7 pozycji piłkarskich rola napastnika jest najprostrza i wymaga najmniej myślenia:)
2018.07.12, godz. 21:49, odyseusz
kamilmeczynski

ty jesteś chory z nienawiści do każdego, kto skrytykuje twojego bożka
nie wszyscy na tej stronie kibicują FC Ronaldo jak Ty i Tobie podobni: jarek, daniello czy cała reszta

idźcie kibice Ronaldo z tej strony, bo strona Realu a nie waszego bożka
2018.07.12, godz. 21:26, kamilmeczynski
KatalońskiUmysł

Czemu pedzie? Bo nie popieramy szprycujących sięsterydami zawodników?
2018.07.12, godz. 21:18, kamilmeczynski
Fanatyk lbl

W punkt.
Jak dla mnie w TOP5 ZP powinni się znaleźć Varane, Mbappe, Modrić, Ronaldo i Salah. Nie chcę wywołać burzy więc podałem w kolejności przypadkowej.
2018.07.12, godz. 21:16, KatalonskiUmysl
kółeczko adoracji pieeknisia bleh:))) przyjdzie na was pora pedzie:))
2018.07.12, godz. 21:13, lorddario
Jak nie Modric to kto? Jak to kto? Varane! Bo albo jeden albo drugi wygra w tym roku i LM i Mundial a oboje na swoich pozycjach są najlepsi na świecie
2018.07.12, godz. 21:10, RFan
fanatyk lbl

Bardzo podoba mi się twój komentarz, bo uważam podobnie. Od 5 lat dominuje Ronaldo. Ostatnie osiągnięcia przyćmiły całą złotą erę Barcelony. Nawet admin na stroni Barçy przyznał, że Real to najlepszy klub w historii. W końcu. A Messi? Ostatnie lata fatalne. 3 ostatnie odpadnięcie z LM w 1/4 to totalnie kompromitacje. Ten facet zapomniał, jak się strzela w fazach pucharowych. Ile razy CR był w półfinale LM a ile Messi?

CR dawał radę nawet z dużo słabszym Realem z lat poprzednich. Przecież, żeby Modric i Kroos byli w Realu dekadę temu, to nie byłoby żadnej ery Guardioli. Od kilku lat Messi jest dobre na ligowe ogórki i Puchar Króla, ale drużyny nie pociągnie przeciwko lepszym zespołom.
2018.07.12, godz. 20:58, fanatyk lbl
Kolejny mundial, kolejna LM pokazały, że Messi to najlepszy w historii piłkarz Barcelony, czyli jednego stylu gry z wysokiej klasy giermkami obok.
Messiego juz nikt powazny nie uzna najlepszym na swiecie, a co dopiero w historii. Obecnie to walka bordowców, aby Messi mógł być uznawany na równi z CR, mimo iz Argentyńczyk jest słabszy. Najpierw ZP dla Buffona , a teraz nawet dla Modricia, byleby CR7 nie odjechał małemu xDDD

Wygra Luka też dobrze , boto nasz człowiek, ale żałosne jest skomlenie katalońców.
2018.07.12, godz. 20:57, kamilmeczynski
Odyseusz

Przejrzałęm Twoje komentarze na tej stronce :) Wieczny hejt na Ronaldo. Boli bo szprycownik nic nie zdobył z reprą?
2018.07.12, godz. 20:57, RFan
Fajnie, że wspiera kolegę z boiska.
2018.07.12, godz. 20:53, odyseusz
kamilmeczynski

konto na stronie Juventusu założone?
nie jestem fanem Messiego, ale mówienie że jest 2 poziomy niżej niż Ronaldo to już obsesja na punkcie swojego bożka
hehe
ps. w byciu prostakiem i egoistą to faktycznie jest 2 poziomy niżej
2018.07.12, godz. 20:49, KatalonskiUmysl
kamilmeczynski
ty nie masz kumpli bo jestes życiowym przegrywem i łajzą :))
2018.07.12, godz. 20:43, kamilmeczynski
Ale sfrustrowanych Bordowców z mniej niżklubu się naszło. Teraz każdemu ZP rozdają jak szprycowany Leo nie ma szans na top 3 :) Ronaldo wygra i znowu dupka pęknie :) Najlepszy w historii. Nawet moi kumple (kibice Barçy) tak mówią, że Leo jest 2 poziomy niżej i reszta też niż CR.
2018.07.12, godz. 20:27, Korytko
Ludzie jaka zp aktualnie dla Ronaldo? Za wygranie 3LM z rzędu ??? Bo za co ja chcecie mu dać?? Idąc waszym tokiem rozumowania powinni ja dać całej 11Realu bo oni to samo wygrali..... Ronaldo coś osiągnął na MŚ?? Odp. Nie. Za samą LM nikt nie daje ZP l, fajnie że wygrał Ronaldo dwu mecz z PSG i jeden z Juve i to by było na tyle jego wojowania.
2018.07.12, godz. 20:23, odyseusz
jarek3882

KPINĄ będzie jak Ronaldo wygra ZP
bo niby za co?
cały sezon padaka, kilka dobrych meczów i jeden bardzo dobry z Juventusem w Turynie, LaLiga nie liczę, bo ona była przegrana w grudniu
i za to ZP
śmiech na sali !!!

tacy fanboje ja ty i reszta Tobie podobna
kibicujący tylko FC Ronaldo
ale pewnie konta na stronie Juve juz założone, więc za chwilę Was już nie będzie
tylko kibice Realu Madryt, bo nie ma zawodników PONAD klub !!!!
2018.07.12, godz. 20:02, PanObiektyw
Jahonslick

Czepiasz, a nawet dobrze nie przeczytasz. Czy ja napisałem, że do mnie czy dla mnie? Rozłoże Ci to na części pierwsze. Stracil dla mnie szacunek czyli uwaga, ja straciłem szacunek do niego. Teraz druga opcja. Ronaldo stracil szacunek do mnie. Czyli Ronaldo nie szanuje mnie.. Czy teraz Pan wielce mądry zauważył różnice? Jak się czepiamy to może upewnijmy się, że to my mamy rację. Taka rada na przyszłość. Więcej dyskutować z tobą nie będę, bo nie warto
2018.07.12, godz. 18:10, Nazario9
Jakby miało być sprawiedliwie to Iniesta miałby dwie kosztem Messiego.Dwukrotny mistrz Europy i Mistrz Świata bez Złotej Piłki..
Czy Modric zasługuje na ZP bardziej niż Ronaldo ,Messi,Kane?hmm
2018.07.12, godz. 17:46, johanslick
PanObiektyw
Zanim dodasz komentarz to zerknij co nagryzmoliłeś! Zdania bez ładu i składu. Piszesz że Ronaldo stracił do Ciebie szacunek?!!! On nie wie że istniejesz ...
2018.07.12, godz. 17:22, PanObiektyw
Tak czytam i czytam i nie wiem czy się śmiać czy płakać, bo niektórzy widzę fanboye Ronaldo na potęgę.
Ronaldo miał dobre 2 może 3 miesiące. Resztę sezonu leżał i kwiczal niestety. Jeżeli Chorwacja rzeczywiście wygra MS a mimo To Modrić nie dostanie złotej piłki to dopiero będzie kpina. Nie będę bronił Ronaldo bo ten człowiek już dawno stracil dla mnie szacunek przez to jak zachowuje się wobec klubu. W 2010 nie złotej piłki nie dostał Iniesta, w 2014 Ribery i jeśli znowu to się powtórzy to trochę śmiech.
2018.07.12, godz. 17:19, damos4254
Wiecie oczywiście, że Rakitic podsunal Modricia, bo wie, że tylko On może odebrać 6 ZP Crisowi?
2018.07.12, godz. 17:12, ReveAnge
Modric zasługuję na ZP, ma świetny sezon, ale kilka poprzednich też było świetnych w jego wykonaniu. Dla mnie był kluczowym zawodnikiem Realu i bez niego ciężko by było o te wszystkie décimy. Należy mu się i będzie sporą niesprawiedliwością jeśli nie zdobędzie tej Złotej Piłki.
2018.07.12, godz. 17:11, Ultras_Sur 1902
Zapomniałem dodać jeszcze aspekt mundialu, który to wpływa znacząco na ocenę Mbappe, ale biorąc pod uwagę moją wypowiedź niżej stwierdzam, że francuz nie zasługuje na top 3 ZP
2018.07.12, godz. 17:08, J0hnny
Oby modric, lepsze to biz ktokolwiek z juve
2018.07.12, godz. 17:06, Ultras_Sur 1902
Mbappe nie zasługuje na pierwszą trójkę, większość patrzy na jego markę i zakłamuje rzeczywistość.

Młody francuz jest fenomenalny, ale nawet w lidze francuskiej nie był w topowej trójcie graczy. Neymar mimo kontuzji był lepszy od Mbappe, o Cavanim nie wspominam, bo ten bił się o złotego buta.

Większość z was zapomina o innej rewelacji sezonu Florianie Thauvin, który gdyby grał z PSG, czy innym medialnym klubie, a nie w Marsylii, byłby inaczej postrzegany. Na Mbappe przyjdzie jeszcze czas .

ZP jeżeli wygra Chorwacja oczywiście dla Modricia, w innym przypadku CR7 :)
2018.07.12, godz. 17:00, Qartello
Modric zasłużył na ZP. W przeciwieństwie do CR7, Luca ciągnie swoją reprezentację na Mundialu. Q
2018.07.12, godz. 16:49, bartek191
No to może nie wracać do Barcelony po tych słowach.
2018.07.12, godz. 16:47, dexterro
ja_geniusz

A to ktoś wymienił Kovačicia, że się tak oburzasz? Wpływu Modricia na grę Realu chyba nie trzeba tłumaczyć, a sam Luka rzadko schodzi poniżej pewnego (wysokiego) poziomu, Varane grą na mundialu też tylko potwierdza swoją klasę. Skoro poziom mistrzostw jest tak mizerny, to chyba największe gwiazdy tym bardziej powinny błyszczeć, zresztą w ogóle nie kupuję tego argumentu - największa impreza czterolecia musi mieć wpływ na ocenę, kropka. To trochę jak ze studenciakiem, który zbiera piątki na ćwikach i uważany jest za prymusa, a uwala najważniejszy egzamin na roku.
2018.07.12, godz. 16:35, Zucchero2304
Modrić jest wielki, ale uważam na ZP w tym roku zasłużył Ronaldo. Tyle goli chyba nikt nigdy nie strzelił co on od początku roku. Modrić na podium jak najbardziej zasługuje, bo gra naprawdę rewelacyjnie, ale jednak moim zdaniem nie aż tak by wygrać.
2018.07.12, godz. 16:22, ja_geniusz
A tu dalej przekonanie, że kto więcej wygra ten zasługuje na ZP i jest najlepszy na świecie. Kit, że ktoś zagra 3 dobre spotkania, a w pozostałych 50 pociągnie go drużyna, a drugi zagra dobrych 50, a nie wyjdą 3. Ważne są pucharki. I to jeszcze wybiórczo - raz jeden, raz drugi. O śmiesznych ME/MŚ nie wspominam, bo to turniej poziomem sportowym przypominający gdzieś tak mniej więcej coś z pogranicza Athletic Bilbao/Genoę/West Ham.
2018.07.12, godz. 16:16, lodyga
Ostatnia ZP dla Cr już niech się cieszy.
2018.07.12, godz. 16:09, yacol
Realista22

To bylby skandal gdyby Messi znalazl sie wyzej od Modrica...

Ale jak pamietamy, zdarzylo sie juz ze Messi zdobyl niezasluzona ZP, wiec nigdy nie mow nigdy...

Liczy sie dwojka Ronaldo / Modric. Zobaczymy kto dostanie :-) trzymam kciuki za Crisa, ale jak Luka dostanie to rowniez bedzie swietna sprawa.

Real kroluje w Europie pod kazdym wzgledem !
2018.07.12, godz. 16:06, davidhaye
Oby Modric wygrał.
2018.07.12, godz. 16:02, VamosRealMadrid
Jarek "le cabaret" a nie el! :D
Ciekawe swoją drogą, czy w tym roku też zamieści jakiś ładny wpis :D
2018.07.12, godz. 15:59, jarek3882
Top3 powinno byc takie bez wzgledu na to kto wygra final

1.Ronaldo.
2.Modric
3. Mbappe
Jak Messi będzie w wyżej niż Modrić czyli na 2 miejscu to el cabaret
2018.07.12, godz. 15:52, Realista22
Zebyscie
2018.07.12, godz. 15:51, Realista22
.rzeczybyscie sie nie zdziwili jak bedzie
1.Ronaldo
2.Messi
3.Modric/Griezmann/Mbappe
Goodboy nawet jak wygrywal sam Puchar Krola to byl drugi.
2018.07.12, godz. 15:47, maciek90ldz
1.Ronaldo
2.Modric
3.Griezmann

W zależności od wyniku finału 2/3 miejsce się może zmienić.
2018.07.12, godz. 15:43, VamosRealMadrid
Oczywiście nie mówię o ZP, ale jakimś miejscu w 3, swoją drogą ale sie będę śmiała jak Messi się do 3 nie załapie, kibice Barçy chyba nie przeżyją hahaha aż bym chciała zobaczyć, te teksty że Pérez posmarował ;D
2018.07.12, godz. 15:42, Gamonix
Realista22

Zapewne racja jest po Twojej stronie, bo Mbappe i Antoś to piłkarze ofensywni, jednak żaden z nich nie wygrał LM.
2018.07.12, godz. 15:42, VamosRealMadrid
Realista22
Griz też raczej nie, jeśli już to Mbappe
2018.07.12, godz. 15:42, DoctorSleep
yacol
nie zgodze sie, ronaldo w pierwszej polowie sezonu nie bylo, a luka ponizej pewnego poziomu nie schodzil. ale ja jestem stronniczy bo to moj ulubiony pilkarz i mysle ze zasluguje na takie wyroznienie od dawna
2018.07.12, godz. 15:38, Realista22
Gamonix
Varane.Chyba sam w to nie wierzysz.Mbappe albo Griezmann
2018.07.12, godz. 15:36, Yerlod
dexterro
Varane będzie miał szanse dobić nawet 6 LM i jeszcze sporo z Francją, która ma obecnie najszerszą kadrę na świecie. Przed nim jeszcze jakieś 9-10 sezonów. 2 mundiale i 2-3 Euro.
2018.07.12, godz. 15:32, VamosRealMadrid
Gamonix
Pamiętam jak kiedyś KTOŚ pisał, że chce żeby w meczu Real- Bayern Cris strzelił 5 goli a Lewy 3 :D
Ja też raczej będę mu kibicować, ale tylko jeśli nas już nie będzie w grze. Zresztą każdy sobie może życzyć, czego tylko chce, ale później śmiesznie wygląda jak twierdzi, że jest wielkim kibicem ;D
2018.07.12, godz. 15:32, yacol
DoctorSleep

Ale Ronaldo rowniez byl swietny na kazdym froncie. Jedynie na MS odpadl szybciej niz Modric.
Obaj panowie zaliczyli slaby poczatek w lidze/LM, dopiero pozniej sie rozkrecajac na maxa.
Obaj panowie (wraz z innymi) sa architektami trzeciej z rzedu wygranej Ligi Mistrzow.
Ronaldo zrobil co mogl by pociagnac Portugalie - nie udalo sie i odpadli.
Modric robi co moze by ciagnac Chorawacje i udaje sie - pozostal final.

:-)
2018.07.12, godz. 15:28, VamosRealMadrid
Gamonix
Nie ma szans na to, jego może nawet w 11 zabraknąć... nie ten typ człowieka, Luka też nie jest jakoś bardzo medialny, ale jednak jakoś inaczej to wygląda. Zresztą z tego co czytałam to u bukmacherów wygląda to tak ( jeśli chodzi o kursy oczywiście) Ronaldo, Luka, Mbappe, Messi dalej nie pamiętam
2018.07.12, godz. 15:28, DoctorSleep
yacol
nie uwazam zebym czepial sie szczegolow, modric po prostu byl swietny na kazdym froncie, w lidze mistrzow rowniez. czemu nie perisic albo rebic? bo przez nich nie przechodzi kazda akcja chorwatow, w klubach nie wiem co robia.
2018.07.12, godz. 15:27, Gamonix
VamosRealMadrid

Pobożne życzenie. Fanboye trzymają się tutaj razem sztywniutko. Pozakładali już konta na stronie Juve ale mimo to mają sentyment do Realu.

Dla mnie szczytem było jak dzisiaj przeczytałem na stronce post jakiegoś usera, że ma nadzieję, że CR z Juve sięgnie po LM i uciszy hejterów.

To było chore. Postawił dobro CR ponad dobro Realu.
Dla mnie niedopuszczalne.
2018.07.12, godz. 15:23, VamosRealMadrid
MYSZa7
Teraz już raczej nie ma szans, żeby ktoś na tej stronie kibicował Crisowi :D Może wreszcie skończą się te głupie teksty, do ludzi którzy uważali go za lepszego od Messiego.
2018.07.12, godz. 15:22, MrKrzysiek97
No zobaczymy kto dostanie złota piłkę ale chyba wiadomo i wiadomo na jakich warunkach ją rozdają.
2018.07.12, godz. 15:22, Gamonix
VamosRealMadrid

Tak samo ja, jednak mam także alternatywną myśl. Wierzę, że skoro Cannavaro wygrał ZP, to Varane w przypadku triumfu Francji jest w stanie zrobić to samo. Ewentualnie Kante.
2018.07.12, godz. 15:21, MYSZa7
Komentarze tylko pokazują kto kibicuje w głównej mierze Ronaldo, a nie Realowi.
2018.07.12, godz. 15:20, VamosRealMadrid
*Carvajal oczywiście :D
2018.07.12, godz. 15:19, Uberaman
Mysle, że jak nawet Chorwacja zajmie drugie miejsce (chociaż zycze i wygranej oczywiście) to Luka ma duże szanse na ZP.
2018.07.12, godz. 15:18, VamosRealMadrid
Gamonix
Oczywiście, że Rafa jest genialny, ale na ten moment raczej na ZP nie ma szans niestety. To tak jak Dani Carvalaj dwa sezony temu, szalał w ofensywie, asystował w LM np. przy bramce Crisa w finale z Juve a nawet w 11 sezonu go zabrało. Jeśli wygrać ma ktoś spoza dwójki Messi Cris to zdecydowanie stawiam na Luke.
2018.07.12, godz. 15:16, Lucas_rm
Realista22

a to niech messi obejmie prowadzenie - nic mnie to nie obchodzi byleby Real wygrał LM, ligę i puchat króla, a messi moze sobie strzelić nawet 1000 bezuzytecznych bramek - pokazał z Agentyną już ile jest wart i jakim jest 'najlepszym piłkarzem na swiecie'
2018.07.12, godz. 15:16, zizołuł
kiedyś Cannavaro zgarnął ZP bo Italia wygrała mundial, teraz jakby Chorwacja wygrała plus LM mogłoby dać Luce ZP.... Messi? nie w tym roku, CR7 też raczej nie...
2018.07.12, godz. 15:15, yacol
Lucas_rm

Docenia sie kazdego. Ale idac Twoim tokiem myslenia, to mozna spokojnie powiedziec, ze gdyby nie Ronaldo to Real nie wygral by LM bo jednak trzeba strzelic , to co Modric wypracuje.
A mamy w zespole jednego Pana, ktory prawdopodobnie na 99% mialby problem z wykonczeniem pracy Modrica prawda? ;-)

Wiec 50/50 :-)
2018.07.12, godz. 15:14, dexterro
A ZP dla Lukity - jak najbardziej, jeszcze jak.
2018.07.12, godz. 15:14, Gamonix
realfan90

Bo co? Modric nie strzela bramek to nie zasłużył? Przecież Balon d'Or w zamyśle to nagroda dla najlepszego piłkarza, o największych umiejętnościach i formie w danym roku. A Luka obiektywnie patrząc dawał piłkarsko najwięcej i swojemu klubowi i reprezentacji.
Varane to samo, ale skoro jesteś w stanie obalić ŚP na ZP, to jakim cudem docenisz to co Rafa robi w defensywie. W Twoim świecie obrona się nie liczy, tylko atak.
2018.07.12, godz. 15:12, Danioo
Tadziu Norek po złotego globala!!!
2018.07.12, godz. 15:12, Lucas_rm
yacol

Jeśli chorwacja nic nie wygra to i tak Modric powinien dostać ZP/ wgl gdyby nie Modric. to Real nie wygrałby LM - zawsze się docenia tych co dokładają nogę, a nie tych co wszystko wypracują - żal.
2018.07.12, godz. 15:12, dexterro
Niestety Cris i Messi to chyba zbyt duże medialne bestie, żeby w razie czego wygrał "jakiś tam" Varane. Swoją drogą niesamowite, jak ten chłopak po cichu robi swoje - 25 lat, 4 LM na koncie, teraz finał mundialu, na którym jest bezsprzecznie najlepszym stoperem.
2018.07.12, godz. 15:10, kamilmeczynski
GAMONIX to zwykł troll. Od miesiąca wylewa swoje bordowe frustracje tutaj, nie dajcie się sprowokować. Popiera szprycowników.
2018.07.12, godz. 15:09, realfan90
Gamonix

Że Modrić bardziej zasłużył od Ronaldo na ZP? hahahahh dobre, wypominasz innym o IQ 60, sam chyba masz troszkę mniej :)
2018.07.12, godz. 15:07, Kracy1992opole
ZP dla Modricia !!!
2018.07.12, godz. 15:05, Realista22
Balon d'Or tylko dla Cristiano.Piana na pyskach bordowych bezcenna.Zlota Pilka dla Modricia to ich mokry sen.Licza ze za rok wygra Messi i obejmie prowadzenie.
Team Cristiano
Hala CR7
2018.07.12, godz. 15:04, Gamonix
VamosRealMadrid

Albo może faktycznie doczekamy się powrotu obiektywizmu, rok 2006r.
I dlaczego w przypadku wygranej Francji Złotą Piłkę by nie przyznać, Raphaël'owi Varane'owi?

Varane, poprowadził defensywę Realu do LM i być może Francji po Złoto. Tylko czy Varane nie jest zbyt skromny, żeby go wybrali?
I czy ktokolwiek tutaj miałby za złe, gdyby wybór padł na Rafe? Nie sądzę.
2018.07.12, godz. 15:02, RM_Bari
Po pierwsze: Szacuneczek Rakitic za te słowa. Po odejściu Pujola, potem Iniesty byłem pewny że w klubie zostały już same ameby, ale się myliłem, bo jak widać Ty do nich nie należysz. Jesteś ostatnią podporą tego klubu.

Po drugie: Złota piłka dla Modricia wydawała się nierealna, ALE UWAGA:
U bukmacherów kurs na Modricia strasznie poleciał w dół. Obecnie sytuacja przedstawia się następująco:
Ronaldo: 1,20
Modric: 6,00
Mbappe: 11,00
Messi: 13,00

Więc jeżeli Chorwacja sięgnie o Puchar, a Luka zagra finał jak w zwyczaju ma rozgrywać, to jest duża szansa że złota piłka powędruje wreszcie w ręce Luki. Życzę mu tego z całego serca. BYŁA BY TO NAGRODA ZA JEGO CAŁĄ WSPANIAŁĄ KARIERĘ !
2018.07.12, godz. 15:01, Domio
Modric też grał padakę jak cała drużyna nasza z Ronaldo, więc z Modriciem bym nie był taki pewien bo Iniesta tym bardziej zasłużył, Perisic, Rebic tak samo mają mega wkład w repre a jeszcze MŚ nie wygrali jak na razie są w finale.
2018.07.12, godz. 14:59, yacol
ryba229

Pamietam, ale wydaje mi sie ze wlasnie przez min. to co wymieniles, niektorzy ludzie zmadrzeli i nie bedzie tego typu "akcji" jak Messi zgarniajacy niezasluzona ZP.

Jednak moge sie mylic, zobaczymy :-)
2018.07.12, godz. 14:58, Domio
Gamonixq: ty takie bzdury piszesz gorzej niż dziecko a może nim jesteś mentalnie co widać po komentarzach gdzie zawsze mu umniejszasz i wgle on jest najsłabszy i całym złem ostatnich sukcesów Realu, śmiesznie to czytać co piszesz..a potem się śmieją z takich cymbałów.
2018.07.12, godz. 14:57, ryba229
yacol

Przypomnij sobie Xaviego, MS dla Hiszpanii i ukradziona Zlota Pilka przez Messiego
2018.07.12, godz. 14:55, Gamonix
VamosRealMadrid

Oczywiście, przed Turynem nastrzelał goli w fazie grupowej i nikt mu tego nie ujmuje, jego wkładu.
Ale fakty są takie, że to jest rok bezsprzecznie Modricia. I ja nie widzę, żadnego konkurenta dla Luki. Chyba, że mundialito wygra Francja, a wtedy.... Jakieś typy?

N'golo Kante. Niesamowity pracuś i kapitalny piłkarz. Kluczowy w tej całej reprezentacji trójkolorowych. Zasłużył na bycie w TOP3.
2018.07.12, godz. 14:54, yacol
DoctorSleep

Moze Twoim zdaniem Modric mial wiekszy wplyw na LM :-)
A napisalem tak, bo podejrzewam ze jednak MS sa w tym roku "priorytetem" stad nawet jesli Chorwacja ich nie wygra, to beda patrzec na wplyw zawodnika na sukces i tutaj Modric kroluje na MS, a Ronaldo w LM.
Ty czepiasz sie szczegolow, wiec rownie dobrze mozna napisac ze dlaczego Modric a nie np swietny na tych mistrzostwach Perisic lub Rebic?
Daj spokoj :-)

Kandydatow jest dwoch - Modric i Ronaldo.
Z tym ze jeden jeszcze wciaz jest "w grze" i wlasciwie jednym, ostatnim meczem , moze zamknac jakakolwiek dyskusje.
2018.07.12, godz. 14:49, VamosRealMadrid
Gamonix
Ostatni mecz w Turynie, ale gdzie Real by był gdyby nie te jego wcześniejesze mecze?
I jeśli nie Ronaldo i Modric to kto? może Messi? ;d
2018.07.12, godz. 14:49, Rysio_Snajper
jarek3882

a moze niech wygrywa do czasu az bedzie aktorem w ameryce ?
tak do 40 a potem niech wygrywa kto chce :)

zal
2018.07.12, godz. 14:48, Gamonix
Zielonykolo

Wątpię, że będzie strzelał jak automat do końca roku, masz przykład sytuacji u nas i do czego doprowadziło jego zmęczenie i oszczędzanie przez pół roku Cristiano - liga przegrana w grudniu.

A teraz Ronaldo jest zmęczony po całym sezonie, LM, mundialu, dojdzie mu Liga Narodów, o której otwarcie przyznał, że jest napalony na nią.

Szczerze wątpię, ale co mnie madridistę to interesuje, niech się martwią juventini(?). Jak gwiazda zacznie im strzelać bramki w lutym dopiero.
2018.07.12, godz. 14:44, Zielonykolo
Jeśli chodzi o ZP to jak CR7 będzie strzalal jak automat do końca roku to ZP dla niego a w generalnej klasyfikacji powinien być Luka potem Messi albo kto tam sobie będzie. A ostatecznie Luka powiem dostać nagrodę od FIFA za najlepszego piłkarza MS to nie wiem chyba to MVP jest.
2018.07.12, godz. 14:43, Gamonix
I to jest piękna sprawa, Rakitic, piłkarz Barcelony, przyznaje otwarcie, że ZP należy się Modriciowi.
I chyba każdy kto ma IQ na poziomie minimum 60 uważa tak samo.
Jeśli Modric w tym roku nie wygra ZP, a wygra ją np. CR który kompletnie nie zasłużył (w lidze zaczął grę po 5 miesiącach, w LM ostatni raz był w Turynie, na MŚ przeciętnie), to znaczy, że ZP to tylko konkurs popularności.

#teamModric
Hala Madric
2018.07.12, godz. 14:41, DoctorSleep
yacol piszesz tak jakby modric nie mial wplywu na te lige mistrzow, a mial ogromny. czemu porownujesz wplyw modrica na ms vs wplyw cr na lm, modric mial wiekszy wplyw na oba te turnieje
2018.07.12, godz. 14:40, jarek3882
ZP dla Ronaldo ten ostatni raz a pozniej niech wygra nawet Rakitic
2018.07.12, godz. 14:39, Vanik
Szacun za te słowa dla Rakitica.
2018.07.12, godz. 14:36, yacol
Jesli Chorwacja wygra MS to wydaje sie oczywiste ze ZP zdobedzie Modric. Za caly sezon na rownym poziomie (moze poza poczatkiem gdzie kazdy z Realu gral slabiutko). No i do tego poprowadzenie Chorwacji do tytulu MS :-)

A jesli nie dadza rady wygrac finalu, to moze byc roznie. Chociaz tez raczej rozegra sie to miedzy Modriciem a Ronaldo. Pytanie tylko czyj "wklad" zostanie uznany za wiekszy i decydujacy. Modricia w MS, czy Ronaldo w LM.

Zobaczymy :-)

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama