REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2018.07.12, godz. 12:46, Leszczu

Madridista mistrzem świata

Fot. Getty Images

Chorwacja wygrała wczoraj z Anglią i zagwarantowała sobie udział w finale Mistrzostw Świata, który odbędzie się w najbliższą niedzielę. W Moskwie zagra z Francją, a to oznacza, że co najmniej jeden zawodnik Realu Madryt zdobędzie mistrzostwo świata, najważniejsze trofeum w piłce reprezentacyjnej. Raphaël Varane lub Luka Modrić i Mateo Kovačić – ktoś z nich będzie mógł cieszyć się jutro z dubletu.

Tylko dziesięciu zawodników w historii w ciągu jednego roku mogło cieszyć się ze zwycięstwa w Pucharze Europy i w Mistrzostwach Świata. Okazję na powtórzenie tego wyczynu miało wielu zawodników Realu Madryt, ale na placu boju zostało tylko trzech. Wcześniej z mundialu odpadli Sergio Ramos, Dani Carvajal, Nacho, Isco, Marco Asensio i Lucas Vázquez z Hiszpanią, Toni Kroos z Niemcami, Marcelo i Casemiro z Brazylią, Keylor Navas z Kostaryką, Achraf Hakimi z Marokiem i Cristiano Ronaldo z Portugalią. Po raz ostatni w barwach Los Blancos taki dublet zdobył Sami Khedira w 2014 roku.

W 1974 roku rozgrywki o Puchar Europy z Bayernem wygrali Sepp Maier, Paul Breitner, Hans-Georg Schwarzenbeck, Franz Beckenbauer, Gerd Müller, Uli Hoeness i Jupp Kapellmann, a następnie sięgnęli po Puchar Świata z reprezentacją Niemiec Zachodnich. Warto dodać, że wtedy dla Bawarczyków był to początek 3-letniej serii triumfów w tych rozgrywkach i była to ostatnia taka sytuacja przed ostatnim triumfem Królewskich. Pozostałe przypadki dotyczą Realu Madryt: w 1998 roku taki dublet zdobył Christian Karembeu grając dla Francji, w 2002 roku Roberto Carlos z Brazylią, a 4 lata temu był to Sami Khedira, który zdobył mistrzostwo świata z Niemcami. Warto dodać, że gdy rozszerzymy kryteria na zdobycie Pucharu Mistrzów i Pucharu Świata na różne lata w karierze, lista powiększa się z 10 do 73 zawodników.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Mundial 2018

Komentarze

2018.07.12, godz. 19:38, Alternatywny88
marfel
Tylko ze ja nie mam zaufania do Péreza jeśli chodzi o transfery. Wielokrotnie pokazywał ze nie liczy sie z konsekwencjach swoich decyzji. Przykład? Sprzedał DI Marie i Xabiego. Mieliśmy w tamtym sezonie krótka ławkę i było wiadome ze zeby walczyć na wszsytkich frontach trzeba mieć mocna ławkę. W następnym sezonie mieliśmy jeszcze większa biedę na ławie i brak DP. Pérez ratował sie jakimś wynalazkiem z Brazyli który był jeszcze słabszy od daremnej Illary. Kolejny przykład to zeszły sezon w którym zdobyliśmy dodatkowo mistrza, i co? Sprzedaliśmy doskonałego snajpera na ligę, gościa który mimo małej liczby minut wykręcał świetne statystyki oraz doświadczonego obrońcę. Ligę przegraliśmy na jesień, a co śmieszniejsze w drugim meczu na stoperze zagrał Casemiro, straciliśmy pkt. Jak w obu przypadkach pisałem ze nie uda Nam sie rywalizować na wielu frontach to byłem wyśmiewany. Cóż, gdy mówisz prawdę dzień wcześniej niż inni to przez dobę uchodzisz za idiotę.
2018.07.12, godz. 19:30, ToniNavas
Gdzie można kupić koszulkę meczową Chorwacji Modrica? I czy są w ogóle z długim rękawem takie?
2018.07.12, godz. 19:27, katan14
bartrm
16 lipca
2018.07.12, godz. 19:17, bartrm
Wgl kiedy nasi wznawiają treningi albo kiedy wznowili?
2018.07.12, godz. 19:05, ja201830
James rozważa powrót do Madrytu. :0
2018.07.12, godz. 18:36, El Testosteron
Niektórzy się tu rozpędzają i myślą że za jednym zamachem Floro sprowadzi tutaj cały panteon gwiazd. A ja myślę że przyjdzie tylko jeden crack
2018.07.12, godz. 18:27, Zielonykolo
Tylko Hazard Icardi lub Firmino i oczywiście Mbappe na bramkę Tibo i na rywalizację 9 kupić Morate lub Mariano.
2018.07.12, godz. 18:24, 11111111111
Gamonix
''Na myśl o Messi-Suárez-Coutinho-Hazard to robię pod siebie'
2018.07.12, godz. 18:20, Gamonix
11111111111

Przez takich geniuszy jak Ty jesteśmy pośmiewiskiem.
2018.07.12, godz. 18:19, 11111111111
https://www.fcbarca.com/la-rambla,dyskusja-6490935.html#comment-6490935
Patrzcie te komentarze, ale dzbany xD
2018.07.12, godz. 18:17, 11111111111
''bartekvisca
Na fioletowej już nie zła faza, co niektórzy taki sobie skład wymyślają : Neymar Benzema Hazard
Pogba Modric Isco KDB
Marcelo Ramos Carvajal
Courtois
:D'' z la rambli xD myślą, że ja na serio taki skład chcę
2018.07.12, godz. 18:04, marcin_1902
Modric gol i asysta i złota piłka
2018.07.12, godz. 18:01, KingRagnar
Kliknijcie sobie na skład po lewej stronie.

Dziwnie, nie?
2018.07.12, godz. 17:44, Gamonix
rafal

To znaczy, że wezmą ślub, Marcelo się ożeni, a Cris wyjdzie za mąż.
2018.07.12, godz. 17:35, El Testosteron
rafal1987

Które zdjęcie bo przy najnowszym jego zdjęciu z Insta nie widzę nic takiego
2018.07.12, godz. 17:34, tatar9
sprzedac jeszcze Bale i kupic Hazard, Mbappe i Icardi.
Najlepsze jest to ze wiekszosc kibicow nie chce Neymara ale Pérez sie na niego napalil i to ostro... nawiasem mowiac jezeli Real nie chce Hazarda to on moze wyladowac w Barcie...
2018.07.12, godz. 17:30, rafal1987
Marcelo na instagramie zdjecie z Ronaldo:
"We will be together soon "

Co to ma znaczyc ?
2018.07.12, godz. 17:16, 11111111111
Lewandowski xDD Nie mogę z was
2018.07.12, godz. 17:14, LordRabarbar
Realista22
Jakie 700mln?
Nie wydawaliśmy prawie nic przez kilka lat, wiec zaoszczędziliśmy. Do tego odszedł Cristiano, w przypadku przyjścia tych zawodników co wymieniłeś, na pewno by odszedł ktoś jeszcze. Dużo mniej by to nas wyniosło.
2018.07.12, godz. 17:01, Realista22
rafal1987
Neymar-400
Lewandowski-150
Hazard-150
Az tak bogaci nie jestesmy by wydawac 700 mln w jedno okno
2018.07.12, godz. 16:57, rafal1987
Neymar-Lewy-Hazard hmmm
2018.07.12, godz. 16:54, LordRabarbar
rafal1987
Na papierze ta sama. Przecież Neymar i Hazard nie grają tylko na LS.
2018.07.12, godz. 16:51, marfel
Powiem Wam że niektórzy strasznie przeżywają. Dopiero początek okienka, nadal trwają MŚ a Pérez to nie nowicjusz który nie wie co ma robić. Spokojnie, z tymi których chcemy już są nawiązane kontakty i mamy ich zgodę na działania bo inaczej nie byłoby sensu składać oferty. Najważniejsza jest przyzwolenie piłkarza a do negocjacji zaraz się przejdzie.
Transfer Ronaldo pod jednym względem można ocenić na duży "plus" - poszło szybko. Przecież jego odejście mogło ciągnąć się z miesiąc i wtedy było by gorzej. A tak to w ciemno można obstawiać że Pérez będzie chciał kupić choć jednego galactico by zapełnić lukę po Portugalczyku.
Pamiętajmy też że obecna sytuacja jest inna niż przez poprzednie lata. Nie ma Zizou a to on utrzymywał tą kadrę. Dziś najwięcej zależy od Péreza i zobaczymy w jakim kierunku to pójdzie.
Ja jestem zdania że po finale MŚ zaczną się największe transfery. Angielskie kluby wcześniej kończą okienko transferowe więc muszą wcześniej kupować. Przykład jest taki że jeżeli Chelsea ma sprzedać Hazarda to musi w ciągu miesiąca pozyskać jednego albo najlepiej dwóch zastępców. Jak tego nie zrobi to z transferu raczej nici. A to już będzie wiadomo na początku sierpnia.
2018.07.12, godz. 16:50, 11111111111
LordRabarbar
Neymar Benzema Hazard
Pogba Modric Isco KDB
Marcelo Ramos Carvajal
Courtois
I jedziemy po tryplet!
2018.07.12, godz. 16:43, petersolo87
Kadra jest dobra, sam CR7 wielokrotnie byl decydujacy teraz trzeba rozdzielic odpowiedzialnosc na druzyne. Mysle ze odejscie naszej legendy da druzynie troche wievej luzu. Do tej pory to byl Real Cristiano, teraz to bedzie Real bardziej druzynowy ;)
2018.07.12, godz. 16:40, rafal1987
Lord@
Tylko Hazard i Neymar to ta sama pozycja.
2018.07.12, godz. 16:19, LordRabarbar
Hazard powinien przyjść już teraz, później można walczyć o Neymara. W przypadku przyjścia Brazylijczyka, szybka sprzedaż Bale’a do Anglii i jest cacy. Gorzej jak nie zdążymy, w UK szybciej się okienko kończy. Może PSG by chciało Garetha.
2018.07.12, godz. 16:17, nemoein
ja_geniusz
Widzisz bo w Polsce te 40'000 funtów jest też realne...
I nie jestem nacjonalistą w tym stylu co masz na myśli "chorej nacjonalistycznej indoktrynacji"

Następnie domniemałeś, że na podstawie tego "że różnica jest taka, że w Anglii nawet dla najgorszego parcha znajdzie się praca" obrażam ludzi otóż pomyliłeś skutek z przyczyną. To że parch znajdzie pracę nie oznacza, że "cisnę po ludziach wyjeżdżających za granicę". To znaczy tylko tyle, że w Anglii o godną pracę znacznie łatwiej niż w Polsce.

"tylko nieudacznicy szukają lepszego życia za granicą bo nie potrafią tego osiągnąć w Polsce" - masz rację przesadziłem, ale brakuje tutaj badań czy statystyki, które wykazują kto wyjeżdża, ale założę się, że więcej jest osób bez wykształcenia, lub z wykształceniem nic nie wnoszącym typu kulturoznawstwo wyjeżdża aniżeli ludzi o sensownych umiejętnościach (IT, Lekarze, Inżynierzy itp.) co do tego jestem pewien.

2018.07.12, godz. 16:15, El Testosteron
Jeżeli przyjdzie tu Neymar to koszty operacji będą astronomiczne. 300 milionów wybulimy minimum, a może i nawet 400. Do tego pensja 40 milionów NETTO, bo jakoś nie wydaje mi się żeby Neymar i jego tatulek szlachetnie zgodzili się na niższą pensję niż w PSG.
2018.07.12, godz. 16:02, Vazquez
rafal1987

wtedy jestesmy w czarnej dupie
hazard juz powinien byc klepniety zeby nie zostac z niczym jak nie wypali transfer neymara

wciaz wierze w florka ale wyglada to na bardzo nieodpowiedzialna operacje jesli chcemy sie handryczyć z psg do konca sierpnia

musza byc alternatywy plany b czy c
ktos to chyba ogarnia w tak potężnej instytucji czy nie??
2018.07.12, godz. 16:01, wikkii1
Jeśli przyjdzie ta gwiazdeczka Neymarek, to naprawdę się wkur**ę! Ktoś taki ma założyć koszulkę Realu?! Serio Pérez?!
Już wolę oglądać cały sezon jak Benzema pudłuję z 5 metrów, skończyć sezon z nikim, ale szanujmy się trochę.. NIE dla Neymara w Realu! Z
2018.07.12, godz. 15:57, El Testosteron
Jeszcze Florkowi ten Neymarek bokiem wyjdzie. Wyciśnie Florka z kasy jak cytrynę, albo wogóle nie uda się go sprowadzić i zostaniemy z ręką w nocniku bez transferu żadnego cracka. Myślę że szejk dużo chętniej odda Mbappe niż Neymara, więc to niech o niego Florek walczy.
2018.07.12, godz. 15:56, yacol
Problem w tym że pilkarsko Neymar nie zastąpi w 100% Ronaldo. Choć nie będzie mu wiele brakować.

A jeszcze większy problem to fakt, że poza Neymarem, wciąż potrzebowalibysmy wzmocnien. Tylko kasy brak...

I największy problem to fakt jaki Neymar jest. Skoro są ludzie którzy narzekali na fochy i gadki Crisa, to ja nie wiem jak przeżyją to co "prezentuje" moNey.

Zdecydowane NIE dla tego transferu. To byłaby głupota.
2018.07.12, godz. 15:54, Realista22
rafal1987
Nawet jak sie uda to ciekawe kiedy sie zgra z druzyna.Znowu w grudniu bedzie po lidze.Wiemy jaki na przyklad Lukita mial ciezki poczatek pierwszego sezonu.
2018.07.12, godz. 15:53, Markus6
rafal1987
miejmy nadzieję że się nie uda. Pozyskanie tego "cyrkowca" byłoby katastrofą dla Realu
2018.07.12, godz. 15:51, rafal1987
Real planuje zastapic Ronaldo Neymarem ale bedzie to dluga operacja i moze potrwac nawet do konca okienka.
CadenaSer

Jesli to prawda to ja nie mam pytan, a jak sie nie uda to co wtedy..
2018.07.12, godz. 15:42, Zielonykolo
Florek musi mieć zaklepnay jakiś gruby transfer bo w innym przypadku CR7 byłby jeszcze naszym piłkarzem a Florek z łatwością to oddał.

Ma pewno musi przyjść Hazard i do tego Mbappe bo sam Hazard nie zastąpi CR7.
2018.07.12, godz. 15:33, El Testosteron
Limit graczy spoza UE to 3, a z tego co czytam to tylko Casemiro i Vinicius są graczami spoza UE, więc mamy jeszcze jedno wolne miejsce na Neymara w razie czego. Niewiem więc po co robią jeszcze jedno robiąc Casemiro europejczykiem?
2018.07.12, godz. 15:32, ja_geniusz
* o jedno naukowców za dużo. Warto by wprowadzić w końcu tę korektę komentarza.
2018.07.12, godz. 15:31, ja_geniusz
Gamonix
Ronaldo wydoroślał? W której bajce? On ma mentalność 12 letniego dziecka recytującego bezmyślnie podręczniki z pamięci i rysującego plakaty na matematykę, żeby sobie podbić zachowanie i ocenę.
2018.07.12, godz. 15:29, ja_geniusz
nemoein
"Z Polskie nie wyjeżdżają ogarnięci specjaliści"

Boże co za głupota, połowa laboratoriów na świecie zawalona Polakami, bo większość naukowców czy specjalistów i (zwłaszcza) naukowców albo wyjeżdża, albo ciągnie kasę z grantów zagranicznych.

"bo tu też można dobrze zarobić"
No, ale jak masz do wyboru jako specjalista 5 tysięcy złotych w Polsce, a 40 tysięcy funtów rocznie w UK, to co wybierasz? Matematykę pozostawiam Tobie.

"różnica jest taka, że w Anglii nawet dla najgorszego parcha znajdzie się praca za dobre pieniądze, a w Polsce trzeba naprawdę umieć coś wartościowego"
No i masz rację, nawet byle debil w fabryce zarobi tam 7 funtów na godzinę (a teraz już więcej, bo minimum tam skacze co rok, czasem co pół), i... co w tym złego? To że jakiś "parch" - ktokolwiek to jest - woli zarabiać tam 35zł za godzinę niż tu 6 to po pierwsze na pewno nie ujma dla kogokolwiek, a po drugie - ŻADEN, powtarzam, ŻADEN argument, żeby cisnąć po ludziach wyjeżdżających za granicę. Wyższe standardy, wyższe zarobki, nie drący o wszystko ryjów ludzie - to są całkiem sensowne argumenty, żeby wyjechać, a to przecież tylko podstawa, bo można ich wymienić sto więcej.

"tylko nieudacznicy szukają lepszego życia za granicą bo nie potrafią tego osiągnąć w Polsce" - no i tak właśnie obraziłeś miliony inteligentnych, ogarniętych ludzi, z których zresztą wielu się wybiło i robią kariery, bo uniknęło chorej nacjonalistycznej indoktrynacji i wpajania jakichś kretynizmów w stylu "mój kraj jest najlepszy bo tu się urodziłem".

"Co do rasizmu - mam głeboko w dupie twoją opinię i to że w Anglii jest na to paragraf :) Jestem rasistą bo kocham Polskę i co mi zrobisz lewaku"

No a to pozostawię bez komentarza, bo sam się tu szmacisz, więc nie muszę nic dodawać.
2018.07.12, godz. 15:29, janmariarakieta
A jakim niby topem jest Savic? Przecież on jest słabszy od Kovy.
2018.07.12, godz. 15:28, rafal1987
Czytaliscie jakie MD bzdury napisalo. Ze odejscie Cristiano spowodowalo ze Neymar nie chce juz do nas dolaczyc hahaha padlem.
2018.07.12, godz. 15:26, Su27
Karim Benzema jeden z najlepszych strzelców w historii Realu Madryt, piąty najlepszy strzelec Ligi Mistrzów, mimo przedwcześnie zakończonej kariery ósmy najlepszy strzelec rep. Francji. Również wśród najlepszych snajperów klasyków Barça- Real.

W Realu Madryt ponadto zanotował 80 asyst.

Ma swoje wady jak każdy piłkarz. W ubiegłym sezonie psuł rekordowo dużo czystych okazji do strzelenia bramki w grudniu miał "spartaczone" już 5 okazji według sport interia w tym czasie jedynie Ronaldo był gorszy. Portugalczyk miał aż 8 czystych sytuacji które zmarnował. Co więcej obaj panowie po prostu nie trafiali niemalże na pustą bramkę.

Spośród topowych atakujących Benzema potrzebował aż 9 strzałów na bramkę! Był gorszy nawet od Ronaldo który potrzebował ok 7 strzałów. Dla porównania Messi, Suárez, Bale, Griezmann wszyscy potrzebowali mniej jak 6 strzałów. Zaś Griezmanowi wystarczało jedynie ok 4.3 strzału na gola! Mozna przyjąc że gdyby w ataku Realu nie grali Cr7 i Benzema a grał Griezmann to może bylibyśmy mistrzami hiszpani.

Tak czy siak w Lidze Mistrzów BBC rozwaliło system i jak na tak długi czas gry w jednym klubie (wypalenie) zaskoczyli ponownie okazując się najlepszymi w najbardziej prestiżowych rozgrywkach.
2018.07.12, godz. 15:25, e_santiago_b
Next player to leave Real Madrid will be Karim Benzema. The player will not be at the club next season. His departure is so imminent that Real Madrid already prepared a farewell video for him. Napoli are offering €40M for the player. [soymadridista]

O, wreszcie jakieś dobre wieści.
2018.07.12, godz. 15:25, Su27
Karim Benzema jeden z najlepszych strzelców w historii Realu Madryt, piąty najlepszy strzelec Ligi Mistrzów, mimo przedwcześnie zakończonej kariery ósmy najlepszy strzelec rep. Francji. Również wśród najlepszych snajperów klasyków Barça- Real.

W Realu Madryt ponadto zanotował 80 asyst.

Ma swoje wady jak każdy piłkarz. W ubiegłym sezonie psuł rekordowo dużo czystych okazji do strzelenia bramki w grudniu miał "spartaczone" już 5 okazji według sport interia w tym czasie jedynie Ronaldo był gorszy. Portugalczyk miał aż 8 czystych sytuacji które zmarnował. Co więcej obaj panowie po prostu nie trafiali niemalże na pustą bramkę.

Spośród topowych atakujących Benzema potrzebował aż 9 strzałów na bramkę! Był gorszy nawet od Ronaldo który potrzebował ok 7 strzałów. Dla porównania Messi, Suárez, Bale, Griezmann wszyscy potrzebowali mniej jak 6 strzałów. Zaś Griezmanowi wystarczało jedynie ok 4.3 strzału na gola! Mozna przyjąc że gdyby w ataku Realu nie grali Cr7 i Benzema a grał Griezmann to może bylibyśmy mistrzami hiszpani.

Tak czy siak w Lidze Mistrzów BBC rozwaliło system i jak na tak długi czas gry w jednym klubie (wypalenie) zaskoczyli ponownie okazując się najlepszymi w najbardziej prestiżowych rozgrywkach.



2018.07.12, godz. 15:25, Vanik
domelel91

Real kupił Odriozolę.
2018.07.12, godz. 15:23, rafal1987
Jesli faktycznie z tym Saviciem jest cos na rzeczy to albo oznacza ze Kova idzie do City, albo ze Kroos do utd.
Bo inaczej Real by nie chcial nowego pomocnika z topu.
2018.07.12, godz. 15:21, domelel91
Barça 2 transfery Real 0 zobaczymy czym floro odpowie bo barca może się wziąć teraz za hazarda a tego byśmy nie chcieli
2018.07.12, godz. 15:15, domelel91
Oficjalnie Lenglet w Barçy , szkoda bo liczyłem ze może nasi się nim zainteresują w parze z Varanem mógłby stworzyć super duet bo nie oszukujmy się ramos młody wiecznie nie będzie oraz jakiś arthur wcześniej którego nawet nie znam pewnie jakiś douglas drugi w sumie to u nas floro 1000 melonów wydał na vinciusa i rodrygo ;/
2018.07.12, godz. 15:07, Gamonix
Realista22

Zmądrzeje Neymar, bo tutaj będzie miał pozycję o której marzy i właściwie urodził się po to.
Przypomnijmy sobie jak zachowywał się Ronaldo, a w ostatnich dwóch latach zdążył wydorośleć, szkoda tylko, że tak późno.
2018.07.12, godz. 15:00, Realista22
Neymar da bardzo duzo pilkarskiej jakosci.Wiecej Hazard i Dybala /Lewandowski wzieci razem.Tylko to pajacowanie i turlanie ;/
2018.07.12, godz. 14:51, Gamonix
rafal1987

To oczywiste, żeby rywalizować w lidze z Barceloną, to musimy mieć wielkiego zawodnika, a takim jest tylko Neymar, jest decydujący i jest goleadorem.
Poza tym rekord świata padnie, marketing buchnie, Juve się teraz chwali akcjami, ale co się stanie po przyjściu Neymara i jak biednie będą wyglądać ich akcje przy naszych?

Pérez to jest demon finansjery. Robi kapustę jak na praniu pieniędzy. A wszystko na legalu.

Hala Florentino
2018.07.12, godz. 14:49, 11111111111
davidhaye
Nie, bo Barcelona była po prostu od nas lepsza
2018.07.12, godz. 14:48, Zielonykolo
Więcej pomocników więcej jeszcze ze 4 dajcie spokój z tym SMSem
2018.07.12, godz. 14:46, Merenques9
Nie wierzę w jego przyjście, oby to się nie wydarzyło..
2018.07.12, godz. 14:45, rafal1987
coś mi sie wydaje że to są podchody pod Neymara te wszystkie okoliczności, sprzedaż Ronaldo (zwalnia się gigantyczna pensja) Teraz Casemiro ma dostać EU obywatelstwo.
2018.07.12, godz. 14:42, rafal1987
El Real Madrid pide la nacionalización de Casemiro… ¿para abrir hueco a Neymar?
Okdiario.

Casemiro ma zostać zarejestrowany jako EU zawodnik , czyżby luka uzupełniająca po kogoś z spoza EU?

2018.07.12, godz. 14:39, rafal1987
Real Madrid approach RFEF to register Casemiro as European player !
The same situation with Navas.
2018.07.12, godz. 14:27, davidhaye
dzięki temu mamy dwie ligi przez 10 lat bo jest lepszy od innych ale nie wystarczająco dobry na majstra XD
2018.07.12, godz. 14:17, 11111111111
LordRabarbar
To znaczy, że jest lepszy od tych wszystkich, których posadził
2018.07.12, godz. 14:01, Gamonix
Realista22

Na prawdę, uważam Ciebie za przedstawiciela tutejszej społeczności, z którym można merytorycznie podyskutować o piłce nożnej i przede wszystkim masz wiedzę na temat futbolu, zauważyłem, że wykonałeś progress.
Nie kierujesz się tym co Ty chcieć/uważać tylko obiektywizmem, a to jest najważniejsze i najcenniejsze. Brawo.
2018.07.12, godz. 13:57, yacol
Realista22

Kazdy ma swoje zdanie, wiadomo :-)
Ale jest roznica miedzy "zgadzam sie" a "rm.pl wie lepiej".
Bo stosujesz to wybiorczo. Mowiac prosciej - z tym z czym TY sie zgadzasz - to piszesz ironicznie "rm.pl wie lepiej".

A z tym z czym akurat TY sie nie zgadzasz - to nie dodasz tekstu o rm.pl :-)

A oba przypadki laczy fakt ze wypowiadaja sie legendy Realu. Ty tylko dobierasz to co Ci wygodne pod Twoja teorie bo akurat Ty jestes jednym z tych co sa przeciwko Benzemie :-)

Czysta hipokryzja, doslownie 100% :-)
Kwestie Benzemy pomijam bo wiadomo ze kazdy ma swoje zdanie. Ale na przyszlosc - dodawaj tekst o "rm wie lepiej" za kazdym razem jak wypowiada sie legenda. A nie wybieraj sobie :-)
2018.07.12, godz. 13:57, Realista22
Hadzi_RM
Savic
2018.07.12, godz. 13:55, Hadzi_RM
marcinnello

Kto to jest SMS
2018.07.12, godz. 13:55, LordRabarbar
nemoein
Brawo, mądrze napisane. Niektórzy tego nie rozumieją.

11111
Benzema to każdego na ławce sadza jak na razie, nie do ruszenia jest .
2018.07.12, godz. 13:53, Realista22
yacol
Bo z Salgado sie zgadzam a Zizou niekoniecznie.Mam oczy,ogladam wszystkie mecze Realu,sledze statystyki i wiem kto jest dobry a kto jest paralitykiem potrzbujacym 7 setek by zdobyc gola.
Benzema jest tak zenujacy ze Cristiano mu musial oddac karnego by w koncu przelamal serie 3-4 miesiecy bez bramki.
2018.07.12, godz. 13:50, 11111111111
Benzema spokojnie by posadził Robercika na ławce
2018.07.12, godz. 13:49, Robsontr
Gamonix
No i wielki Panie wszechwiedzący strzeliłeś gafę i udajesz mądrego. Mówisz więc, że określanie Chorwatów jako gburów to rasizm? Ktoś tutaj w gimnazjum śpi na lekcjach.
2018.07.12, godz. 13:46, marcinnello
Wedlug Gianluca Di Marzio Mendes pomaga przy próbie transferu SMS do Realu za 100mln. XD
2018.07.12, godz. 13:44, yacol
Realista22

O czym Ty piszesz? :-D
Przeciez ja nic nie wspomnialem o tym jak Benz gra itd itd.
Ja tylko wytknalem Twoja hipokryzje, dlaczego zmieniasz temat? :-)
Wiec jeszcze raz:

Cytuje Ciebie:

"Míchel Salgado uważa, że przedstawiciele „Królewskich” powinni uczynić z Roberta Lewandowskiego jeden ze swoich głównych celów transferowych przed startem nadchodzącego sezonu.

Ale rm.pl wie lepiej od legendy Realu."

Krotkie pytanie do Ciebie, dlaczego nie napisales tego samego, a dokladnie ostatniego zdania o "rm.pl wie lepiej" kiedy np Zidane wypowiadal sie o Benzemie? I nie tylko Zidane

;-)
2018.07.12, godz. 13:43, Ronaldovva
Salgado mówi jedno, Guti twierdził niedawno, że Lewy to nie poziom Realu, ile ludzi tyle opinii.
2018.07.12, godz. 13:41, Ataman
Dla mnie Kane nie pokazal nic szczegolnego na tym mundialu, wypadl blado nawet w porownaniu z Mandzukiciem czy Lukaku. A juz nawet krytykowany Lewandowski majac za plecami Hazarda poslalby Belgie do Finalu. Ja dalej mam nadzieje ze moze jednak nie Neymar ale 3 innych zawodnikow do nas dolaczy.Hazard/Curtois/Dybala.
2018.07.12, godz. 13:39, Mastin
"Najważniejsze trofeum w piłce reprezentacyjnej"? Ja bym powiedział, że najważniejsze w ogóle. LM do MŚ się chowa.
2018.07.12, godz. 13:38, nemoein
@Gamonix
Z Polskie nie wyjeżdżają ogarnięci specjaliści bo tu też można dobrze zarobić, różnica jest taka, że w Anglii nawet dla najgorszego parcha znajdzie się praca za dobre pieniądze, a w Polsce trzeba naprawdę umieć coś wartościowego, takie osoby nie wyjeżdżają bo nie mają po co :) tylko nieudacznicy szukają lepszego życia za granicą bo nie potrafią tego osiągnąć w Polsce.
Co do rasizmu - mam głeboko w dupie twoją opinię i to że w Anglii jest na to paragraf :) Jestem rasistą bo kocham Polskę i co mi zrobisz lewaku
2018.07.12, godz. 13:38, LordRabarbar
Gamonix
Owszem twoje chwalenie się, że jesteś w UK, gdzie co drugi to Polak bez szkoły, to myślenie człowieka na wysokim poziomie. Kończę dyskusje, bo szkoda pisać z takim indolentem umysłowym.


La Tomas
Tak jak co roku. Niedługo będzie pewnie 😆
2018.07.12, godz. 13:37, J0hnny
Czyli tylko wyjazd do azji jest prestiżowy?;)
2018.07.12, godz. 13:36, Realista22
yacol
Czasem odnosze wrazenie ze jestes bratem blizniakiem niejakiego bekeya ktory trollowal piszac ze bez Cristiano Benzema zdobedzie Zlota Pilke.
Nie wiem ile jeszcze mistrzostw kraju musimy przegrac by do niektorych dotarlo ze z takim napastnikiem daleko nie zajedziemy.Dopoki byl CR to maskowal jego niedoskonalosci.
Jeden z uzytkownikow napisal dzis ze Suáreza sie nie ma co bac bo porusza sie jak woz z weglem.Tylko ze ten woz z weglem zdobyl 25 goli,a najlepsza 9 swiata 5.
2018.07.12, godz. 13:33, La Tomas
jak tam prace z RMPL 2.0 ?
2018.07.12, godz. 13:30, Gamonix
LordRabarbar

Nie potrafię tego skomentować co napisałeś, widać jakieś wschodnio-europejskie, zamknięte, biedne myślenie. Najdalsza Twoja wyprawa to pewnie ze wsi do miasta PKSem.
2018.07.12, godz. 13:27, LordRabarbar
Gamonix
Chłopcze do UK wyjeżdżają tylko nieudaczniki dla których język niemiecki jest za trudny żeby pojąć ;). Angielskiego to się dziecko nauczy. Z wyjazdu do UK chwalą się jedynie b*raki, którym się uczyć w szkole nie chciało.


Kane niby strzelił 6 bramek na mudnialu, ale jakiegoś wysokiego poziomu nie prezentował. Patrząc na to ile będzie kosztował, do tego dochodzą negocjacje z Kogutami do ostatniego dnia okienka, jest to trochę słabo opłacalne., lekko mówiąc.
2018.07.12, godz. 13:26, Vanik
Leszczu

Po co dawałeś z Pucharem Europy :D Mogłeś dać dublet z samej Ligi Mistrzów :D Jak pięknie by to wyglądało sami piłkarze Realu :D Karembeu , Carlos , Khedira :D
2018.07.12, godz. 13:25, yacol
Realista22

Ciekawe sprawa, bo np. Ty wiesz lepiej od niejednej legendy Realu w kwestii Karima Benzemy :-)

Paradoks.
2018.07.12, godz. 13:22, Gamonix
Realista22

Popieram w 100% słowa legendy Realu, Salgado, widać, że grał w piłkę i wie o co chodzi.
2018.07.12, godz. 13:21, Realista22
- Zdecydowanie widzę miejsce dla Roberta w Realu. Cały czas szukamy bramkostrzelnej „dziewiątki”, a Lewandowski jest jednym z najlepszych na tej pozycji. Takiego piłkarza szukamy od lat. Wiem, że trudno go ściągnąć, ale też wiem, że on sam chciałby sprawdzić się w Realu po wielu latach gry w Niemczech. Myślę, że to byłby naprawdę dobry transfer - powiedział 42-latek.

2018.07.12, godz. 13:20, marcinnello
Jeszcze poprawie poprzedni post. " Real planuje kupić ", bo za chwilę zacznie się przyp***lanie.
2018.07.12, godz. 13:20, Gamonix
Kula70

Futbol przegrał kiedy Hiszpania odpadła. Jedyna drużyna na mundialu, która chciała grać w piłkę i to robiła, bo wszyscy inni to poszli w antyfutbol, autobusy i piłkarskie średniowiecze.
Wiadomo kto się przyczynił znacząco do klęski Hiszpanów na mundialu i zatrudnił sabotażystę Hierro, który nawet do prowadzenia Realu M. C się nie nadaje.
2018.07.12, godz. 13:20, jarek3882
Kane pokazał to co Lewandowski na tym mundialu.

Co z tego że został królem strzelców i strzelił 6 goli.
3 z nich to karne, a pozostałe 3 to dołożenie nogi czy głowy
W najważniejszych momentach z Kolumbią i Chorwacją zawiódł
Do Realu sie nie nadaje
2018.07.12, godz. 13:19, KamilCialowicz
Realista22

Salgado "uważa". To tyle. Pozdrawiam ;)
2018.07.12, godz. 13:18, Vazquez
Realista22

jak przespimy okienko to beda jeszcze sie modlic o przyjscie "starego" roberta

2018.07.12, godz. 13:18, Gamonix
Realista22

Od początku mówię, Robertinho Lewandowski do Realu, pasuje jak ulał.
Umówmy się, gorszy od parodysty z Algierii nie będzie.
2018.07.12, godz. 13:17, Kula70
Gamonix

Futbol przegrał? Żartujesz?
2018.07.12, godz. 13:17, marcinnello
Realista22

Wedlug COPE Real kupi juź TYLKO (?!) 2 zawodników. Czyli jedna z pozycji: bramkarz, skrzydłowy, napastnik nie zostanie obsadzona. Pięknie...
2018.07.12, godz. 13:14, Realista22
Míchel Salgado uważa, że przedstawiciele „Królewskich” powinni uczynić z Roberta Lewandowskiego jeden ze swoich głównych celów transferowych przed startem nadchodzącego sezonu.

Ale rm.pl wie lepiej od legendy Realu.
2018.07.12, godz. 13:12, neymarjr
Kibicuje Chorwacji, bo wtedy Modric będzie miał szanse na złotą piłke. Ale nie oszukujmy się Francja ma o wiele większe szanse na mistrzostwo
2018.07.12, godz. 13:10, Gamonix
LordRabarbar

Mogę Ci jedynie współczuć jak musisz siedzieć w tym PL i wyzywać kogoś z UK. Smutne.
2018.07.12, godz. 13:08, Ecko09
Jakie jutro, w niedziele grają.
2018.07.12, godz. 13:07, Gosia96
Mi to obojętne kto wygra ale większe szanse na Francją bo gra lepiej.
2018.07.12, godz. 13:04, Cass1902
nemoin
Już dawno żaden mistrz świata nie wygrał ZP, więc to nie jest konieczność
2018.07.12, godz. 13:02, wikkii1
Wolę Chorwację już od grupy im kibicowałem ale Francja też może być, nie wiem gdzie futbol przegrał
2018.07.12, godz. 13:02, nemoein
Jeśli wygra Chorwacja to Luka wygra Złotą Piłkę na 90%, jeśli wygrają Francuzi to będzie problem bo choć teoretycznie Varane wygra jednocześne Ligę Mistrzów i Mistrzostwa Świata to raczej jako obrońca jej nie dostanie (nawet pomimo rewelacyjnej postawy) i wtedy tak naprawdę nie wiadomo kogo wskazać... Griezman? z 3 bramki na koncie w drużynie mistrzów świata i do tego zaledwie Liga Europy... niezbyt. Mbappe? wyszedł mu jeden mecz, też nie zasługuję na tę nagrodę... CR7? Wygrał LM (i król strzelców) oraz ma 4 bramki w 4 meczach, ale też raczej też nie bo w roku mundialowym wygrywa zdobywca mundialu... Jak dla mnie w każdym przypadku to Modric powinien wygrać :) a Messi powinien spaść poza najlepszą trójkę :)
Gdybym miał wskazać jak to będzie wyglądać w tym roku to:
1. Modric (nie zależnie od wszystkiego)
2. Varane lub Griezman
3. CR7
2018.07.12, godz. 13:02, Maylovsky
w niedzielę z tego co pamiętam a nie jutro ;)
2018.07.12, godz. 13:01, Karlie_
Varane w wieku 25 lat ma wygrane 4 Ligi Mistrzów i olbrzymią szansę na wygranie Mistrzostw Świata jednocześnie będąc vice kapitanem w reprezentacji. Tak rodzą się legendy.
2018.07.12, godz. 12:56, LordRabarbar
Gamonia
Gbury to są Angole. Jesteś w Polsce to nie pisz o UK, nie ma się czym chwalić ;)
2018.07.12, godz. 12:55, Gamonix
jarek

"Chorwaci poza Modriciem to gbury."

Kolego, z tego co się orientuję rasizm jest karany paragrafem, przynajmniej w UK, nie wiem dokładnie jak to w Polszy jest.
2018.07.12, godz. 12:53, wilu999
Leszczu, ale to chyba nie jutro :D
2018.07.12, godz. 12:52, jarek3882
lepiej żeby Francja wygrała bo Chorwaci poza Modriciem to gbury.
Najlepszym przykładem Mandzukic

Jeśli Modrić nie wygra mundialu to ZP będzie dla Ronaldo, bo Mbappe jest za młody
2018.07.12, godz. 12:52, Gamonix
Z dwojga złego niech wygra Chorwacja. Oby pokazali tej kolonialnej Francji miejsce w szeregu.

Tylko jak im starczy sił na finał, to będzie cud.

Na tym mundialu niestety futbol przegrał.
2018.07.12, godz. 12:50, MrKrzysiek97
No to trzeba trzymać kciuki za Chorwację w finale.
2018.07.12, godz. 12:50, 19Ramos02
Real, Barcelona, Atlético, Monaco i Juventus to kluby, które na pewno będą miały mistrza świata.
2018.07.12, godz. 12:49, Kula70
Liczę na Lukę i Mateo.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama