REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2018.07.11, godz. 18:26, El Jarek / marca.com, corriere.it

Transfer Cristiano doprowadził do strajku pracowników Fiata

Fot. Getty Images

„Dla Ronaldo 400 milionów, dla pracowników zwykły kop w dupę. To my mu płacimy”, w taki sposób rozpoczyna się manifest, jaki przyklejono w siedzibie Fiata w Pomigliano d’Arco. Pracownicy fabryki w Melfi już zaplanowali strajk na okres od 15 do 17 lipca, czyli w czasie prezentacji Portugalczyka w Juventusie.

Przypomnijmy, że Cristiano kosztował Juventus 112 milionów euro, a dodatkowo klub będzie wypłacać mu pensję w wysokości 31 milionów euro netto rocznie. W sumie Włosi wydadzą na Portugalczyka w ramach 4-letniej umowy od 340 do 400 milionów euro razem z podatkami i różnymi opłatami. Rekordowe operacje pod względem transferu i zarobków zgodził się w większej części pokryć główny udziałowiec Starej Damy, którym jest firma Exor, między innymi właściciela Fiat Chrysler Automobiles. Obiema organizacjami kieruje Andrea Agnelli, który zgodził się na to w zamian za to, że zawodnik zostanie reklamową twarzą grupy motoryzacyjnej.

Tymczasem większość pracowników szczególnie w fabrykach nie dostało podwyżki od 10 lat i związki zawodowe już wysłały władzom notki ze skargami. Piszą w nich, że ich zdaniem w tak trudnych czasach nie powinno się finansować w takim stopniu jednego człowieka. „To normalne, że jedna osoba będzie zarabiać miliony euro, a tysiące rodzin nie mają pieniędzy, by przetrwać miesiąc? Wszyscy służymy jednemu mistrzowi, ale nigdy, szczególnie w tak trudnych społecznie czasach, ta różnica w traktowaniu nie powinna ani nie może być zaakceptowana”, cytują pracowników włoskie media. Kibice piłkarscy są zachwyceni transferem Cristiano, pracownicy fizyczni już mniej.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2018

Komentarze

2018.07.12, godz. 19:27, REALcampeón
Czyli w turynie też będą na niego gwizdać xD
2018.07.12, godz. 09:44, WiSnIa989
Warp, J0hnny
A tu widzę chyba czerwonych i pierwszych oszukanych przez tych coachów, oh jaki to świat zły. :v Człowieku, nie używaj słów, których znaczenia nie znasz. Kapitalizmu to ty na oczy nigdy nie widziałeś.
2018.07.12, godz. 06:57, Prelude
Ramosik94 nie dzielę się takimi informacjami :)
2018.07.11, godz. 23:00, Drombo
Creativeopinion
Pierdzielisz jak potłuczony...nie jestem socjalistą ale uważam że pracownik powinien być godnie nagradzany za swoją pracę i w tym wypadku uważam ich pretensje za słuszne. Każda firma jest tak silna jak jej najsłabsze ogniwo a w przypadku firm produkcyjnych zazwyczaj są to pracownicy fizyczni, po drugie pracownicy fizyczni kadra menedżerska i dział handlowy to są stanowiska które przynoszą pieniądze do firmy pozostałe to tylko administracja i koszt, po trzecie jak się ma wartość namacalna ich pracy do pracy którą wykonuję Cr7.
Oczywiśćie najlepsi piłkarze powinni również dobrze zarabiać ale roczne zarobki w takiej wysokości że 95% ludzi nie zarobi przez całe życie to jest choroba naszej cywilizacji-> dystrybucja dóbr materialnych. Oczywiście abstrah*jąc od wszystkich leni i nierobów.
2018.07.11, godz. 21:32, Ramosik94
Prelude, jaki masz motor? Ps. Czemu na moje komy nikt nie reaguje?
2018.07.11, godz. 21:13, Prelude
A owszem. Mogą mu dać 400 mln. Ale rozbojem jest stosunek jakości gry do kasy jaka zarabia. Dla mnie jest graczem na maks 10 mln. Tyle.

A tematu plac jest ciężki. Lepiej o tym nie dyskutować. Nie każda firma jest tak dobra jak Merc i dzieli się zyskiem tzn. nadwyżka z pracownikami. Zawsze trzeba dążyć do tego, aby było lepiej ;)
2018.07.11, godz. 21:06, toom29
Madridista1223

Twój komentarz powninien dodać El Jarek do artykułu.
2018.07.11, godz. 21:01, Maillo93
Wszystkie związki na Powązki!

Bronił im ktoś zostać Ronaldo? Każe im ktoś pracować w fabryce? To po kiego grzyba pierdoły pociskają? Durne lewactwo, tfu! Zwykła zawiść, że oni nie mają a ktoś ma. Zawiść, zazdrość.
2018.07.11, godz. 20:50, WiSnIa989
Prelude
Rozbój? To chyba złe słowo. Neymar nikogo nie okrada. Dostaje tyle legalnie. Od właścicieli PSG. Z PRYWATNYCH pieniędzy. A każdy ze swoimi pieniędzmi może robić co chce :)
2018.07.11, godz. 20:38, Prelude
Trochę żartobliwie. Strajk pracowników prowadzi do upadku Fiata jeszcze w 2018 r. Juve niie ma jako pokryć pensji dla Ronaldo. Ronaldo mówi, że nie starcza mu na waciki i mówi, że już zimą odchodzi, bo za marne 20 mln euro rocznie do końca życia od Nike plus jakieś reklamy to wyżyć się nie da.

P.S. Nie wiem czy pracownikow boli bogata północ itd. jednak to, że we Włoszech wybuchnie gownoburza było do przewidzenia. Świat jest nieuczciwy pod tym względem, dostać podwyżkę w korpo jest ciężko. A jeszcze bardziej jest to, że średni Neymar (z bdb) techniką, zarabia prawie 40 mln euro netto, za to powinien cały świat protestować. Rozbój w biały dzień.
2018.07.11, godz. 20:31, triplex1984
Madrididta1223

To żeś mi teraz zaimponował kolego swoją wiedzą. A już myślałem że każdy kibic Realu nie widzi nic innego niż czubek własnego nosa.
2018.07.11, godz. 20:09, Madridista1223
@wszyscy, którzy wywołują g****burzę

Każdy jest kowalem własnego losu i to jest oczywiste, a postrajkować to sobie moga lekarze, nauczyciele, których zatrudnia państwo, ale nie pracownicy prywatnej firmy, jaką jest FIAT, ale nie w tym rzecz...

Nie została napisana w tym newsie jedna bardzo ważna rzecz. Otóż Pomigliano d’Arco znajduje się w Kampanii w pobliżu Neapolu.. Jakie to ma znaczenie? Każdy, kto zna Neapolitańczyków oraz ogólnie ludzi z Kampanii wie, że tym ludziom nie chodzi o ich pensje, tylko o to, że Ronaldo trafił do Juventusu, którego oni z całego serca nienawidzą podobnie, jak każdego innego klubu z północy Włoch. Ci ludzie mają chory kompleks na punkcie północy Włoch, nienawidzą wszystkich ludzi z północy tylko dlatego, że są bogatsi. Ich chore schizy objawiają się zresztą nawet w kwestiach sportowych. Pierwszy lepszy przykład - Napoli, które w zeszłym sezonie olało LM bo dla nich liczyło się tylko Scudetto. Ich nie obchodzi to, co ich klub znaczy w Europie, bo oni maja tylko jeden kompleks - żeby u siebie zdetronizować kluby z północy. Kiedy Maradona był do Neapolu sprowadzany to ich celem nie było to żeby zaistnieć w Europie - Ich jedyną chorą ambicją było wtedy to, żeby zdetronizować kluby z bogatej północy... Mieszkałem przez pewien okres czasu we Włoszech i powiem tyle, że cała Kampania ma obsesje na punkcie "bogatej północy Włoch" i zanim wywołacie g****burzę to zrozumcie jedną rzecz - tym ludziom nie chodzi o to, że za mało zarabiają. Tych ludzi jedynie boli to, że najlepszy piłkarz świata trafił do znienawidzonego przez nich Juventusu.
2018.07.11, godz. 19:54, DoctorSleep
banda darmozjadow, niech wiecej protestuja to robotyzacja szybciej pojdzie i bedziemy miec tansze samochody
2018.07.11, godz. 19:53, królewski11
Backy
Zauważ że pieniędzy za Cristiano też pracownika by nie oddali:(
2018.07.11, godz. 19:43, J0hnny
Warp ale banda kretynow nie qma tego poki tego gonga nie dostanie:(
2018.07.11, godz. 19:36, Gamonix
Beka dożywotnia z Ronaldo I Juve, zachowali się jak podludzie, wstyd i hańba. W SerieA na 1000% nie wypali bo jest za stary na taką ligę taktyczną, powinien sobie odejść do Chin, żeby strzelić te 30 bramek na sezon.
Bez najlepszej pomocy na świecie Ronaldo nic nie zdziała, a Real sobie poradzi i będziemy 4x silniejsi niż z "herosem".

Hala Pérez
2018.07.11, godz. 19:36, J0hnny
A p***lenie ze kazdy jest kowalem swojego losu jest zenujace
2018.07.11, godz. 19:35, J0hnny
Audis
Chyba pierwszy raz jestem zmuszony sie z toba zgodzic:)
2018.07.11, godz. 19:35, Warp
O w mordę, widzę że łby zryte w gimnazjach liberalnymi bzdetami dają czadu. Niestety, ale życie to nie historyjki coacha ze szkolenia i tylko nieliczni maja tyle farta, że kończą jak Musk, CR, czy inni piękni i bogaci. Pierdolety o ciężkiej pracy możecie sobie wsadzić głęboko w dupe, bo niestety rzeczywistość sprzeda wam w większości przypadków takiego gonga na ryj, że nakrycie się nogami i obudzicie po paru dniach. Pracownicy Fiata jak najbardziej maja rację i każdy mający choć trochę oleju w głowie powinien ich popierać całym sercem. Ja wiem, że w szkołach uczą jaki to kapitalizm dobry i jak bogaty przedsiębiorca będzie się ochoczo dzielił z pracownikami zarobionymi pieniędzmi, ale chyba w bajkach.
2018.07.11, godz. 19:33, Backy
królewski11
Ale to raczej nie jest tajemnicą co zrobią z pieniędzmi :). Nawet, jeśli Ronaldo się zwróci - co jest prawdopodobne, ale nie tak pewne jak w Realu - z wielu względów - od sportowych po finansowo-marketingowe - to FIAT nie przeznaczy tych pieniędzy dla pracowników. Z prostej przyczyny. Na rynku motoryzacyjnym jest ogromna konkurencja i duże koncerny palą ogromne ilości pieniędzy na badania i rozwój firmy. Ale to nie znaczy, że to pracownicy coś dostaną, bo zazwyczaj rozwój wiąże się z większą automatyzacją produkcji i wymyślaniem kolejnych technologii, więc ogólnie mimo tego, że wartość firmy rośnie, to nie przekłada się to w żadnym stopniu na pensję przeciętnego pracownika :). Tak po prostu działa kapitalizm, ale no nie rozumiem oburzenia na to, że pracownikom się to nie podoba, skoro oni z tych "potencjalnych milionów" nie za bardzo skorzystają :).
2018.07.11, godz. 19:31, rastamarian
Uuuuu, ale dekli się tu zebrało :/ Może i Juventusowi się to zwróci tylko co pracownicy Fiata maja do tego? To Fiat wykłada kasę na Juve a nie odwrotnie.
2018.07.11, godz. 19:26, lukaszbxx
a mnie to grzeje co mysla pracownicy Fiata i reszta ciekowostek zwiazanych z "nowym etapem" Cristiano. Szkoda, że po 3 LM pod rząd jest taka sytuacja w klubie jak jest. Ciezko rozliczać kogokolwiek z tego nawet bo nie poznamy pewnie nigdy faktycznych powodów odejścia Ronaldo - czy to on chcial, czy chcial, bo Pérez tez chcial, nie dajac mu chajsu itd. Przydałby sie jakiś tekst o tym gdzie teraz jest klub, a nie co mysla pracownicy Fiata. Co to kogo interesuje na tej stronie?
2018.07.11, godz. 19:26, maciek90ldz
królewski11
Ale jak Pérez dawał kasę to od klubu który na to sam zarobił a jak Juventus daje kasę bocznymi drzwiami od firmy która od 10 lat płacze że kryzys to sprawa wygląda zupełnie inaczej.
2018.07.11, godz. 19:21, królewski11
Peluquero
Fajne rozważania ale szczerze przyznaje nie rozumie jakie wnioski
2018.07.11, godz. 19:20, królewski11
Backy
Obiektywnie to kluczowe będzie co zrobią z pieniędzmi ,które zwróci im Ronaldo . Ich ruch przyzna rację jednemu z nas
2018.07.11, godz. 19:18, Peluquero
To co popycha ludzi do rozwoju, często przesadzistego to ambicja i dążenie do perfekcji (bardzo trzeba się kontrolować wtedy) każdego dnia każdej sekundy uczysz się doświadczasz obcujesz z lepszymi, ktoś nie ma tych cech nie zrozumie i nie nalezy nawet tłumaczyć. Kim innym jest taki Lewandowski który doszedł do wszystkiego z pomoca rozdziny sam własną praca i talentem a kim innym syn magnata korzystającego z koniunktury symbol rosnącego współczynnika Giniego, jesli nie rozumiecie róznicy nie dyskutujcie. Kim innym jest tynkarz który uczy się nowych technologii kładzenia tynku, a kim innym projektant króry spi w kartonie bo procent kontraktu za 800k zamienił na wytrawne alkohole (tak poznałem takiego gościa).

Ambitni zadają się z ambitnymi, bogacący z bogacącymi, bagaci z bogatymi, dbający o zdrowie z dbajacymi o zdrowie, biedni metalnie z biednymi mentalnie - tak jest w warunkach wolnego wyboru znajomych i przyjaciół, z dala od komunizmu promującego bezwiedne jednobarwne postacie. Niektórzy nie mają wyboru bo nigdy go nie mieli jak dzieci ze wsi w Polsce (sam spotkałem kilka bardzo zdolnych dzieciaków wiedząc że nie wiele w życiu osiagną), niektórzy gdy mieli wybór go nie podjęli, jednak to nie zmienia faktu, że wewnętrznie każdy dąży do spełnienia i jedyne co ich powstrzymuje do zobowiazania środowiska.
2018.07.11, godz. 19:17, królewski11
Backy
Jeśli fiat zdecydował się na pożyczkę takiej kwoty , to znaczy że ta kwota im się zwróci z nawiązką , a jeśli zwróci im się z nawiązką to i pracownika skapnie. Cenią twoją wiedzę na temat Włoch , ale nie wziąłeś tego pod uwagę . Może będę trochę okrutny, ale to przykład , że Ci ludzie pracują zasłużenie w tych zawodach - dobrze że nie zajmują się pracą umysłową .
Chociaż jeśli Jet jak mówisz , to może nie chodzi o logiczna kalkulacje tylko strajki powodowane są frustracja . No matter . Ludzie zawsze reagują w ten sposób na duże pieniądze . Przykład: transfer Cristiano do Realu - idealny przykład. Czytałem ostatnio komentarz kibica Manu sprzed 9 lat . Pisał wtedy:" Pérez to sukinsyn, daje sto milionów zapilkarza , gdy tym czasem dzieci głodują " , kolejny przykład : transfer Bale - Ci sami ludzie , którzy mówi o braku szacunku do świata , teraz chcieli kupna Mbappe.
Pozdrawiam
2018.07.11, godz. 19:13, Ramosik94
Ja rozumiem ze trochę mogą mieć bol o to, ale prawda jest taka że i tak i tak dobrze zarabiają w takich fabrykach, 10 lat nie mieć podwyżki faktycznie słabo, ale mimo wszystko hajs się pewnej zgadza, praca z pokolenia na pokolenie itp, a mino wszystko marka CR7 zrobi coś w końcu z tym fiatem, ale mimo wszystko dalej wierze ze to co się wydarzyło to tylko jakiś sen i Ronaldo wroci zaraz z wakacji do Madrytu, zacznie okres przygotowawczy i wszystko bedzie normalnie
2018.07.11, godz. 19:13, Audis
Backy
Bo to rm.pl tutaj dzieciaki znają się na wszystkim, a patrząc na komentarze poniżej można stwierdzić, że większość to tzw. 'ku*winiści' Janusza, którzy mieszkają z mamusią i wyznają 'wolny rynek'
2018.07.11, godz. 19:13, 19Ramos02
DyrekOd1986
Malarzem moze nie jest, ale zna 4 czy 5 jezykow.
Watpie, zeby ktorys z tych strajkujacych tyle znal.
Poza tym to, ze wczesniej im sie nie udalo i musieli isc do fabryki (co nie jest zadnym wstydem) to nie znaczy, ze nie moga tego zmienic.
Ludzie, jest 2018 rok, miliony szkolen, kursow, praktyk. Wystarczy chcieć. Mogą to zmienić.
2018.07.11, godz. 19:13, gago1986
niech nie beczą bardzo szybko im się zwróci i całemu futbolowi włoskiemu
2018.07.11, godz. 19:09, REALISTA016
boże ale dzbanów pod tym postem się namnożyło, oczywiście, że mają prawo być nie zadowoleni, ich firma bawi się w sponsora (i ich szefostwo na pewno na tym skorzysta) ale zwykli pracownicy nie zobaczą ani grosza. Nie dostali podwyżki od 10 lat, a w tym czasie Juve sprzedało mnóstwo dobrych zawodników. I nie, nie każdy ma szansę przekwalifikować się z dnia na dzień bo raz zabiera to czas, dwa to także kosztuje, a większość ma na utrzymaniu rodziny.
2018.07.11, godz. 19:08, maciek90ldz
Przecież oni nie mają pretensji do Ronaldo ze ma dużo tylko że oni od 10 lat nie dostali żadnych podwyżek pracując ciężko na cześć i chwałę włoskiej rodzinki która od lat im wmawia że kryzys i pinindzy nie ma a tu nagle wyciągają bez mrugnięcia okiem kilkadziesiąt baniek rocznie na piłkarza. To że Ronaldo sobie na to zasłużył to jedno ale to że Ci ludzie też na to zasługują to drugie i mają prawo być wkurzeni.
Wogóle cały ten transfer finansowany jest jakoś bocznymi drzwiami, niczym szejkowie. Nie sam Juventus tylko jakaś firma z zewnątrz daje kasę i nikt nie ma pretensji?
2018.07.11, godz. 19:07, Backy
Jejku ilu ekspertów. Idź zmień pracę, idź się ucz, nawet lecą propozycje zawodów :D. Szkoda, że nie macie pojęcia o włoskim rynku pracy - bo to zupełnie inna bajka niż w Polsce. Jeszcze północ nie ma najgorzej, bo ma przemysł i ogólnie jest bogata, ale na przykład południe to praktycznie żyje tylko z turystów i jakiegoś super-prostego rolnictwa. W wielu miejscach Włoch pracy nie ma w ogóle - po prostu możesz pracować tylko w jakimś lokalnym sklepiku, albo być fryzjerem. IT? Nie we Włoszech. Większość ich gospodarki jest całkowicie zacofana, a żeby dostać pracę to trzeba mieć ogromne szczęście, albo dużo znajomości. I to nawet w największych miastach pokroju Rzymu, czy Neapolu. Jak mieszkasz na północy to masz jeszcze szczęście, bo przynajmniej jest praca, ale akurat w sektorze motoryzacyjnym na kokosy się nie liczy, bo produkcja jest dawno przeniesiona do państw tańszych (Turcja, Polska, Chiny).
Jeśli chodzi o proste zawody to w większości wykonują je Romowie, Rumuni, imigranci z Afryki, więc przebitka jest duża (tzn. Włosi nie mogą w takich zawodach liczyć na duże kwoty). A, że gospodarka na większej powierzchni Włoch jest strasznie zacofana (za wyjątkiem części północy jak pisałem wcześniej) - to nie za bardzo jest wybór w tych "lepsiejszych" zawodach.

Nie wiem skąd też zdziwienie, że pracownicy są oburzeni. Już pół biedy jego pensja. Ma taką ile ktoś jest skłonny zapłacić, a CR7 na taką z pewnością zasłużył.

Tylko nie w tym rzecz. FIAT od dawna ma cięcia, przenosi produkcję z Włoch, sprzedaje część koncernu. Nie dają żadnych podwyżek pracownikom tłumacząc to zmiennością rynku, dosyć niską rentownością rynku motoryzacyjnego, problemami finansowymi. No i ludzie żyją z takim przeświadczeniem. Aż tu nagle słyszą, że ten sam FIAT, który odrzucił ich prośbę o podwyżkę - nagle wydaje 400 mln na transfer dla 1 piłkarza. No ja się wcale nie dziwię, że zabolało to pracowników. Bo to jakby nie było - oni wytwarzają produkt, na którym FIAT "robi pieniądze".
Taka decyzja jest też dla pracowników bardzo ryzykowna. Bo, czy w razie kryzysu to Ronaldo będzie zwolniony? Nie. To kilkuset pracowników FIATa będzie zwolnionych.
2018.07.11, godz. 19:04, siet
Ronaldo zarabia tyle bo tyl jest warty ekonomicznie.

gdyby nie był ikt by mu tyle nie płacił.
Proste?
2018.07.11, godz. 19:03, 19Ramos02
Rowniez zgadzam sie z creativeopinion
2018.07.11, godz. 19:01, nemrod5
Parafrazując starego klasyka: sorry ale taki jest świat.
Cr7 dostanie taką kasę bo właścicielom Fiata zwyczajnie się to opłaci. Dla niech to inwestycja. Co do pracowników Fiata- tak jak tu ktoś napisał: takich pracowników łatwo jest wymienić zwłaszcza w społeczeństwie o wysokiej stopie bezrobocia. Czy jest to sprawiedliwe? Pewnie większość uzna, że nie ale świat jest jaki jest.
2018.07.11, godz. 19:00, Uzka
Nie dziwię się protestowi. A wszystkim polecam fantastyczny reportaż "Urobieni" Marka Szymowiaka, zwłaszcza tym, którzy twierdzą, że jak komuś się fucha nie podoba, to niech idzie do IT. Rzeczywistość mniej was zaskoczy.
2018.07.11, godz. 18:58, creativeopinion
Sorry guys, kazdy z nas ocenia. Moze nie kazdy mowi o tym na glos, ale jednak kazdy ocenia. Wiekszosc ludzi jest za slaba zeby podjac ryzyko. WIekszosc ludzi akceptuje mizerie. Cristiano jej nie akceptowal i z calym szacunkiem , ale co go obchodzi jakas ekipa Fiata. Firma mu dala tyle na reke, tyle w temacie a Ci pracownicy? Nie znam ich historii. To prawda, ale to mniej wiecej tak jakbym ja dzisiaj mial pretesje ile zarabia byle jaki pilkarz ligi wloskiej.

31_aga

szkoda nas nas slow? Mam nadzieje ze zycie bedzie dla Ciebie lzjesze.
2018.07.11, godz. 18:58, dexterro
taa, "mam 10 Ukraińców na twoje miejsce" - w Piemoncie bezrobocie wynosi 9%
2018.07.11, godz. 18:53, Yerlod
dexterro
A jeszcze jedno. Firma rośnie, bo ma także fizoli i ich pracę odpowiednio wycenia. To są ludzie, których łatwo zastąpić, szczególnie w krajach z dużym bezrobociem. Tak samo wyceniła, że promocja, którą da im jeden z największych celebrytów na całym świecie jest warta więcej, niż wkręcanie śrubek.
2018.07.11, godz. 18:53, dexterro
Yerlod

xD no tutaj racja, ale przemawiają w imieniu ogółu
2018.07.11, godz. 18:51, dexterro
nie mogli zostać*
2018.07.11, godz. 18:51, Yerlod
dexterro
Wiem jak wyglądają, jak myślą i jak inteligentni, ambitni i wykwalifikowani są ludzie w związkach, na całym świecie ta grupa ludzi jest podobna.
2018.07.11, godz. 18:50, dexterro
Yerlod

A skąd wiesz, że to typowi fizole? Poza tym nie wiem szczerze mówiąc, jaka jest specyfika pracy w fabryce samochodów, ale na pewno są tam też inżynierowie. Firma rośnie zresztą także dzięki tym fizycznym, którzy z wielu względów mogli nie zostać kimś innym, świat serio nie jest czarno-biały.
2018.07.11, godz. 18:49, DyrekOd1986
creativeopinion
Masz ABSOULTNA RACJE
bedziesz zjechany i mam przyjemnosc bycia pierwszym . Mowimy o tysiacach ludzi pracujacych w fabrykach, Nie wrzucaj wszystkich z nich do jednego worka. Nawet gdy czesc z nich wypija piwko po pracy to innym sie poprostu nie udaje niczego wiecej osiagnac. CR7 rozni sie od Francessco Accardi tym ze umie kopac pilke. Co umie poza tym ? malowac,projektowac,zna sie na hydraulice , amoze jest malarzem artysta , piosenkarzem po szkole muzycznej,lekarzem po studiach albo nadopiekunczym ojcem surogatczych dzieci ?????
2018.07.11, godz. 18:47, Yerlod
dexterro
Tu nie chodzi o to, że ktoś nie da rady być miliarderem, prezydentem, czy sportowcem klasy Ronaldo. To, że przez całe życie pracują fizycznie za niskie pieniądze to tylko ich wina.
2018.07.11, godz. 18:46, creativeopinion
31_aga

wiesz jaki jest problem z tym newsem? To ze Ci goscie sa zli bo Juve/spolka da gosciowi 33 mln na reke, ale sami nie zrobili nic zeby zarobic wiecej. Chca na gotowe, rozliczaja siebie na drobne kosztem Cristiano. Nie rozmawiamy teraz o tym jaka jest ich sytuacja rodzinna i jak bardzo maja chore dzieci zeby dodac dramaturgii.

Jaki jest glowny powod kiedy nie podoba Ci sie ze ktos ma lepiej od Ciebie? Zazdrosc.
2018.07.11, godz. 18:45, 31_aga
Szkoda na Was słów. Nie znacie życia i tyle w temacie ode mnie. I mam nadzieję że nikt z Was nie pozna jak czasem życie daje w dupę i wciąż będziecie wierzyć w te slogany o których piszecie. I to ostatni post ode mnie w tym temacie.
2018.07.11, godz. 18:45, Yerlod
31_aga
No tak, Ronaldo jest synem miliarderów i całe życia miał z górki. Ci ludzie tylko siedzą i płaczą do swoich związków zawodowych i lewicowych polityków, bo sami nic nie potrafią. Nawet podejmować decyzji. Chcą, aby ktoś to robił za nich. Przecież dla porządnego człowieka wstydem byłoby przyznać się, że przez 10 lat nie ma się podwyżki i jest się nieszczęśliwym, a oni tym krzyczą jakby to był argument.
2018.07.11, godz. 18:43, dexterro
co ja czytam xDD więcej niż 20 lat chyba nie macie, co?
2018.07.11, godz. 18:42, Yerlod
To niech zmienią pracę i idą strzelać po 50 goli w sezonie.
Skoro przez 10 lat nie dostali podwyżki to mieli mnóstwo czasu, aby się przekwalifikować lub poszerzyć kwalifikacje i dostać lepszy zawód. A Ronaldo trenuje codziennie.
W ogóle śmieszy mnie takie mówienie o niesprawiedliwości. Wolny rynek ustalił, że te tysiące ludzi są warte mniej od jednego Ronaldo, którego oglądają miliony.
2018.07.11, godz. 18:41, Jestem_Patryk
creativeopinion

Brutalne ale prawdziwe. Tak jest. Kazdy jesr kowalem swojego losu. Nie pasuje? To ruszyc dupsko by bylo lepiej

31_aga

Cristiano tez nie mial wszystkiego podanego na tacy. Mial takie same szanse jak zwykly przecietny Kowalski. Sam sobie na to wszystko zapracowal swoja ambicja upartoscia i ogromna praca.
2018.07.11, godz. 18:41, nemoein
Masz rację creative. Nikt przecież im nie zabrania się dokształcać czy przebranżowić ! Jak niechcą pracować w fabryce mogą zatrudnić się w IT, albo jako lekarze, kto im broni? Prawda jest taka że łatwiej jest strajkować niż zostać specjalistą w jakiejś porządanej dziedzinie.
ps. CR7 nie dostanie pieniędzy z ich pensji...
2018.07.11, godz. 18:40, dexterro
creativeopinion

Oczywiście, że zostaniesz zjechany i bardzo słusznie. Chyba ktoś tu przyjął coaching w zbyt dużej dawce... "kto ci ku*wa ukradł marzenia do ch*ja" xDDD
2018.07.11, godz. 18:38, Kuplasko
pfff.... Tyski Fiat będzie finansował opłatę za Ronaldo, bo Włochom się nie chce robić :\
2018.07.11, godz. 18:38, Arbiter
Zgadzam się z poprzednikiem.

Ponadto warto zaznaczyć, że jak się robota nie podoba to nich idą do firmy, która daje podwyżki co 2 lata, a nie co 10. Dobrego pracownika zawsze porządna firma przyjmie, ci co protestują są do zastąpienia kimkolwiek.
2018.07.11, godz. 18:37, Tarkus
Może ktoś uświadomi tych pracowników, że (w przeciwieństwie do nich) Juventus (i Fiat) zarobią na tym transferze dwukrotność tego, co zostało na niego wydane, dzięki czemu z czasem będą mogli dostać podwyżkę. Koszulki Ronaldo będą sprzedawane, będzie grał w reklamach, wzrosła atrakcyjność Serie A (dzięki czemu wzrosną przychody z telewizji), Juventus zyskał nowych kibiców, którzy będą kupować pamiątki i inne oryginale rzeczy, nowe umowy sponsorskie itd. itd. itd. Zdaje się, że transfer Ronaldo do Realu zwrócił się w ciągu roku (i to z samych koszulek), więc ten protest (a właściwie wiedza ludzi), to żart.
2018.07.11, godz. 18:36, 31_aga
No bez przesady. Jakim prawem oceniasz innych? . Nie każdy miał szansę żeby iść za marzeniami, to fajny slogan. Ale niektórzy zamiast gonić marzenia musieli iść do pracy fizycznej żeby mieć ci zjeść. Życie bywa brutalne i nie każdy ma szansę zarabiać na czymś co przynosi przyjemność tak jak Cristiano.
2018.07.11, godz. 18:31, creativeopinion
A ja powiem cos brutalnie prawdziwego, ale cos za cos zostane zjechany. Z calym szacunkiem do tych pracownikow. Mowimy o gosciu ktory cale swoje zycie pracowal, szedl do przodu, pokonywal przeszkody, walczyl ze soba, wyznaczal sobie nowe cele. A co zrobili Ci pracownicy bo ja powiem na glos co zrobili. Wrocili do domu i w wiekszosci otworzyli sobie piwo ch*** robiac i ***** walczac o swoje zycie. Nigdy nie poszli za swoimi marzeniami, nigdy nie sprobowali. Potrafia tylko narzekac. Z calym szacunkiem, ale znam sam wiele takich osob w swoim zyciu, pieprzenie ze ktos ma lepiej a Ci ludzie nie robia nic zeby zmienic swoje zycie. Cristiano to zrobil.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama