REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2018.06.14, godz. 15:33, Banan / as.com

„Alisson jest blisko Realu Madryt”

Fot. Getty Images

Jak dowiedzieli się dziennikarze Asa, negocjacje między Romą i Realem w sprawie Alissona w ostatnich dniach posunęły się dalece do przodu. W kręgach reprezentacji Brazylii uznają bramkarza już praktycznie za nowego zawodnika Królewskich. Rzymianie pozwolili nawet na bezpośrednie rozmowy reprezentanta Alissona z działaczami Los Blancos. Kwota transferu wynosić ma ponad 70 milionów euro.

Prezes giallorossich, James Pallotta, został wczoraj przyłapany w jeden z restauracji w Neapolu przez dziennikarzy portalu Areanapoli.it. – Alisson dużo kosztuje, trzeba wyłożyć 78 milionów euro. Jest blisko Realu, a Nainggolan Interu – miał odpowiedzieć pytany o przyszłość swojego bramkarza.

Po sezonie, w którym Brazylijczyk był jednym z najlepszych bramkarzy w Europie, wszystko wskazuje na to, że wkrótce wyląduje on w Madrycie. Sam zainteresowany rozmawiał we wtorek z mediami i nie ukrywał, że jego przyszłość nie jest pewna, ale jego celem jest rozwianie wszelkich wątpliwości przed pierwszym meczem na mistrzostwach (przeciwko Szwajcarii w najbliższą niedzielę).

Roma pogodziła się z utratą bramkarza, ale trzeba zaznaczyć, że broni wciąż nie składa Liverpool, który stara się skusić Alissona grą w konkurencyjnej Premier League pod okiem Kloppa. Część hiszpańskich dziennikarzy snuje domysły, że w operację może być włączony Keylor Navas, który dziś nie stawił się na treningu reprezentacji. Najprawdopodobniej chodzi jednak o jakiś drobny uraz.

Aktualizacja: Wygląda na to, że AS nieco pospieszył się z wyciąganiem wiążących wniosków. Prezes Romy skomentował bowiem reakcję na cytowane wyżej słowa. – Z rozbawieniem czytałem niektóre doniesienia odnośnie transferów. Żartowałem sobie z grupą chłopaków i sarkastycznie skomentowałem wszelkie plotki. Nie mówiłem poważnie, jadłem pizzę. Amerykański humor, który chyba nie został przez wszystkich zrozumiany.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2018

Komentarze

2018.06.14, godz. 23:51, Stark
Panie kolego jak my tu mamy podyskutować w ogóle, skoro mylisz % obronionych strzałów z sumą obronionych strzałów. Najlepszy w PL o był David De Gea i to z dużym zapasem nad drugim Nickiem Pope z Burnley. Proszę jeden z najbardziej skomplikowanych i dokładnych algorytmów oceny- skompilowany współczynnik xG:

https://pbs.twimg.com/media/DchyUG-X0AAhBM5.jpg:large

https://pbs.twimg.com/media/Dcf4kr-X4AA7mlh.jpg:large

https://pbs.twimg.com/media/DcgAiv9X4AA4tqH.jpg

Dzielisz zielone przez czerwone, jak wychodzi powyżej 1 to już bramkarz gra porządnie. De Gea, Oblak, Ter Stegen i Alisson byli statystycznie najlepszymi bramkarzami w tym sezonie również i wedle tego wskaźnika. Wszyscy osiągnęli około 1,5, co jest obłędnym wynikiem i oznacza, że zespół stracił dzięki nim o jedną trzecią mniej bramek niż powinien.
2018.06.14, godz. 21:43, SinceThe1stFifa
Stark

A to ciekawe... Bo pod tym względem w PL najlepszy był Fabiański.
2018.06.14, godz. 21:33, REALcampeón
podczas sezonu ogórkowego interesują mnie tylko wiadomości poprzedzone słowem "Oficjalnie: ...."
2018.06.14, godz. 21:08, Stark
Łapcie eksperci pierwszą czwórkę w Europie pod względem % obronionych strzałów:

1. Oblak 85,9
2. Ter Stegen 83,5
3. De Gea 82,3
4. Alisson 79,7

Źródło: Goal.com
2018.06.14, godz. 20:09, adamjnz
Dokładnie nasi chyba troszkę zapali zawsze w takich sytuacjach to jest jakas relacja live na stronie i tłumaczone na bieżąco a tu nic
2018.06.14, godz. 20:02, ptych
Ale Griezmann odstawia szopke. Wrzuca filmiki za pomoca telewizji Moviestar w ktorych sa fragmenty jego decyzji o transferze, a ostateczna decyzje ma oglosic o 21:15. Szok, co za cyrk.

Wieczorem wszyscy kibice barki beda ogladac jego decyzje, a on powie ''ide do Realu'' haha ale by byla fala samobojstw

Ps. Co Rosja dzis pograla
2018.06.14, godz. 20:01, Verdigos
Lopetegui: "Wczorajszy dzień był dla mnie najsmutniejszym w życiu zaraz po śmierci mojej matki. Dzisiaj to mój najszczęśliwszy dzień."

Pérez odrobinę pocisnął po Rubialesie a sam Julen powiedział, że chciałby, aby decyzja prezesa była inna.
2018.06.14, godz. 20:01, ImageX7
Prezentacja trenera Realu Madryt, a tu żadnego artykułu na ten temat, żadnego przekierowania ludzi żeby sobie obejrzeli prezentację, dosłownie nic. Lepiej napisać, że Rosja wygrała 5:0 z Arabią Saudyjską :D.
2018.06.14, godz. 19:57, ch_dominik
Czemu wszyscy płakali podczas prezentacji? Co Julen wtedy powiedział?
2018.06.14, godz. 19:51, sebas1902
coś o prezentacji? :D
2018.06.14, godz. 19:49, WiSnIa989
Dajcie im czas przetłumaczyć, ludzie. Nie bądźcie w gorącej wodzie kąpani jak wafel :D
2018.06.14, godz. 19:43, Qbens
Czemu nie relacjonujecie konfy Julena? Powiedział jakieś szybkie krótkie zdanie o Rubialesie i cała sala nagle głośny śmiech i jeszcze głośniejsze brawa :D coś czuję, że go tam ostro pojechał :D
2018.06.14, godz. 19:41, wilemek
Trener zaprezentowany, a na stronie brak info? :(
2018.06.14, godz. 19:35, Realista22
19Ramos02
Nie przasadzaj.Skoro bardzo mocno interesuja sie nim Juventus i Man United to nie moze byc pierwszym lepszym ogorkiem.Na Real jest oczywiscie za slaby,ale nie rob z niego kopacza rodem z Ekstraklasy
2018.06.14, godz. 19:20, 19Ramos02
Zaczyna sie... kazdy kto kopnie prosto pi;ke juz powinien byc przymierzany do Realu albo obserwowany przez jego skautow wg Rafal1987.
2018.06.14, godz. 19:20, Peluquero
Rosjanie napewno sa dobrze przygotowani kondycyjnie do turnieju :)
2018.06.14, godz. 19:09, Realista22
Swoja droga nie spodziewalem sie ze Rosja tak mocno zacznie.Obstawialem ich zwyciestwo,ale minimalne.1-0,max 2-0.A tu walneli piatke.Az zal ze my nie wylosowalismy Arabii XD
2018.06.14, godz. 19:04, KingRagnar
Czy tylko ja mam takie wrażenie, że przyjście Julena automatycznie wykreśla Bale ze składu na następny sezon?
2018.06.14, godz. 18:57, Realista22
rafal1987
Slyszalem dwa dni temu ze Juventus ma go juz zaklepanego.Ale nie wiem czy to prawda.
2018.06.14, godz. 18:57, Zielonykolo
Widok ciapatego Gianni Infantino i dumnego Putina jak paw śmiech ciapaty ubrany w kiecke.
2018.06.14, godz. 18:56, polniak52
Ale wam japki pozamyka przez caly sezon wszyscy sie nim zachwycaja i go chwala ale ekspertyza z rm.pl jest jasna sredniak XD ile meczow Romy panowie eksperci ogladaliscie?? ktos kiedys napisal ze czesto pluje w sumie troche nawet racja ale niektorzy to sie tak tego uczepili jakby to kompletnie goscia skreslalo nie wazne ze mial w tym sezonie takie interwencje ze szczena opadala. Ja tam sie ciesze wkoncu jakis bramkarz co nogami grac potrafi a o jego poziom to sie niemartwie.
2018.06.14, godz. 18:55, Hubertus401
Jeden mecz, 5 goli, wszystkie piękne.
Fajnie się zapowiada.
2018.06.14, godz. 18:55, rafal1987
Ten Galovin to ciekawy piłkarz, mam nadzieję że skauci Realu go obserwują :)
2018.06.14, godz. 18:53, Zielonykolo
Czeryszew 2 bramki obie ładne chodź druga ładniejsza. Arabia jest cienka jak dupe węża.


Jeśli chodzi o spine Ramosa i tego prezesa mam nadzieję że Portugalia i CR7 wyjaśnią Hiszpanie.
2018.06.14, godz. 18:52, Mielniu
Widać gdzie Czeryszew zaczynał grę :D
2018.06.14, godz. 18:52, Hubertus401
Nasz wychowanek :D
2018.06.14, godz. 18:35, FabboCR7
Ta Rosja gra tak dobrze czy Arabia gra tak beznadziejnie
2018.06.14, godz. 18:33, Kamiloos
Jak dla mnie to na zakup Alissona jest za wczesnie. Nie neguje, ze to dobry bramkarz ale mial dobry jeden sezon. Przypominam, ze 2 lata temu przegral rywalizacje z Wojtkiem Szczesnym. Jesli nie mozemy kupic De Gei to Real powinien postarac sie o zakontraktowanie Courtoisa, ktorego cena bedzie niska, ze wzgledu na konczacy sie kontakt. Ja osobiscie nie mam przekonania do Alissona w Realu.
2018.06.14, godz. 18:32, marcus22
Fajne są te obrazki Putin Łysy i Arab :)
2018.06.14, godz. 18:32, marcus22
Niezłe jaja w Hiszpanii się robią....
Oby Portugalia to wykorzystała
2018.06.14, godz. 18:24, fedor69
Lashi

Czlowieku tak sie sklada ze ogladam Rome i nie chodzi mi o mecz z Barça takze dalej w polemike nie wchodze bo wodze ... nie ma sensu!!!
2018.06.14, godz. 18:22, fedor69
Tymczasem Ramos spial sie z Rubaliesem na treningu aż ich Pikej rozdzielał he he grubo tam się zaczyna dziać 😂
2018.06.14, godz. 18:20, SinceThe1stFifa
Dokładnie. Poczekajcie jak będzie bronił w Rosji. Mam przeczucie, że nawali :)
2018.06.14, godz. 18:17, wilemek
Tylko w następnym sezonie jak Keylor będzie w podstawie możemy nie dostać karnego w ostatniej minucie (bo poszła propaganda żeby nie gwizdać tego i pogróżki) i nie zdobyć 14! W w samej lidze straciliśmy 44 bramki, 2 razy więcej od materacy, którzy mają Oblaka za 100mln. Więcej od 8 Getafe, czy 11 Espanoly'u (do weryfikacji). W poprzednim sezonie Oblak był najlepszym bramkarzem na świecie, druga część sezonu w wykonaniu DDG była na dobrym poziomie, ale nie galaktyczny jak rok wcześniej.

Gdyby Słoweniec chciałby u nas grać wplacac klauzule. Nie ma co płakać, że 100 baniek za bramkarza bo tyle się płaci za najlepszych na dzisiejszym rynku. Jest młodszy od marzenia Péreza (DDG), mam obawy że Pérez będzie dążył do hiszpanizacji Realu i podstawi na rodaka, w którego sprzedaż będzie włączony jakiś nasz piłkarz, imo będzie to Bale który nie pasuje do taktyki JLo, taka mam ksywę dla bossa.

Pérez zaszaleje w te wakacje mówię wam. Nie bez powodu były płoty o Mane, pewnie prezio szuka kogoś do ataku ciekawe tylko 1 czy 2 zawodników, pewnie wszystko zależy od Ronaldo i Neymara ;)

Hala Madrid!
2018.06.14, godz. 18:10, Egooo
Jak można mieć Courtois za 30/40 a tu suma 2x taka ...skislem litości
2018.06.14, godz. 17:58, Iashi
fedor69
Człowieku większość tu ocenia tego bramkarza po oglądaniu w jego wykonaniu meczy barca vs roma i na tym ich wiedza się kończy , a w tych meczach obrona Romy momentami grała parodię jak nie samobóje to wystawianie patelni przeciwnikom itd... każdy bramkarz nawet najlepszy straciłby koncentracje w takim meczu , polecam pooglądać Brazylię lub chociaż popatrzeć w statystyki
2018.06.14, godz. 17:58, La Tomas
Uczepiliście się, że Alisson "wypluwa piłki" przed siebie.

Włączcie najlepsze parady De Gei czy Oblaka. Oni też wypluwają piłki. Zwrócie uwagę, że w momencie "wypluwania" piłki przez Alissona, De Gei czy Oblaka te piłki są z bliżej odległości lub/i siła strzału jest duża.

Wolę bramkarza, który piąstkuje trudne strzały niż próbuje łapać jak Karius w finale...

2018.06.14, godz. 17:54, Realista22
Czeryszew raczej nam sie zle kojarzy XD
2018.06.14, godz. 17:46, Rafz
Czeryszew jest cienki, tylko ci obrońcy z arabii to się nadają do ekstraklasy...
2018.06.14, godz. 17:45, HRM
Czeryszew z golem
2018.06.14, godz. 17:44, FabboCR7
Nasz Czeryszew bramkę strzelił
2018.06.14, godz. 17:40, Jimmy1902
1 pytanie: po co ?
2018.06.14, godz. 17:31, fedor69
Jeżeli Florek wyda za niego wiecej nic 50, to bd idiota.... jak już ktos tu wspominał gość ma problemy z najważniejszym atrybutem u bramkarza czyli ŁAPANIE... jak dla mnie to bramkarz pokroju Szczęsnego nawet bym stwierdził że Szczesny troche lepszy... Jeżeli nie Oblak, bądź DDG to bie kupowac bramkarza bo to nie jest aż taki priorytet
2018.06.14, godz. 17:30, kamilo0407
Nie sledze zbyt często meczów Romy, więc nie wypowiem się o Alissonie natomiast trzeba wzmocnić przede wszystkim ofensywe. Mówię tu o światowej klasy napastniku i skrzydłowym, no i przydałby się obrońca
2018.06.14, godz. 17:28, Zielonykolo
A ma ktoś info co z tym Rodrygo kiedy oficjalne info?
2018.06.14, godz. 17:27, Zielonykolo
Navas już potrzebuje zmiany coraz więcej błędów dziękować mu za to co zrobił ale jeśli chce zostać musi pogodzić się z rolą zmiennika jak nie to niech szuka klubu. De Gea koniec tej telenoweli niech nie wali w ch*ja znowu doprowadzi do tego że zostaniemy bez bramkarza. Gdyby chciał do nas trafić już by grał. Co do bramkarza Real powinien wykupić Letica i dam ci na wypożyczenie wysoki młody dobrze zapowiadający się bramkarz.
2018.06.14, godz. 17:22, MaCiesz
Miał być tani i kosztować tylko 50 mln góra 60 mln, teraz okazuje się, że trzeba będzie zapłacić prawie 80 mln, a Courtois ma tylko rok kontraktu i można byłoby go kupić za może nawet połowę tego a bramkarzem jest według mnie lepszym.
2018.06.14, godz. 17:22, ZIELE7
Tylko nie Alisson. Oglądałem kilka meczy w których bronił i w niczym mnie nie przekonał. A jeszcze cena 60-75 mln za takiego bramkarza to żart. Lepiej dać 25 mln więcej i kupić Oblaka lub DDG. Jeden jak i drugi z TOP3. Naprawdę nie wiem czemu Real go chce. Albo DDG/Obłąk albo zostajemy z Keylorem
2018.06.14, godz. 17:01, leontomasz
Przecież jest Keylor który robi swoje i ratuje dupę nie raz i nie dwa
2018.06.14, godz. 16:57, Realista22
El Chiringuito to chyba ci sami madrusie ktorzy wiedza co mysli Cristiano XD Pewnie kolejny fake news jak wiekszosc z rzeczy ktore podaja.Sam Cristiano mowil ze nie warto z nimi gadac.
2018.06.14, godz. 16:55, toom29
"Sergio Ramos starł się z prezesem hiszpańskiej federacji Luisem Rubialesem podczas treningu reprezentacji Hiszpanii – podaje El Chiringuito TV. Telewizja podaje, że pomiędzy panami doszło do poważnego spięcia, tak dużego, że rozdzielać ich musiał Gerard Piqué.

Na razie hiszpańskie media nie podają, o co konkretnie poszło, ale to nie pierwszy skandal w drużynie La Roja. Mundial się jeszcze nie zaczął, a już zdążono zwolnić trenera Julena Lopeteguiego, który za plecami działaczy federacji podpisał kontrakt z Realem Madryt. Zastąpił go Fernando Hierro. Nastawionym na sukces Hiszpanom tak pochopne działanie mogło się nie spodobać."
2018.06.14, godz. 16:47, gosuralf
debilizm Péreza na potęgę (moja opinia), kupować Alisona za 70mln gdzie Thibaut Courtois ma rok kontraktu i spokojnie jest do wzięcia za 30mln...
2018.06.14, godz. 16:38, Realista22
Ktos mi moze powiedziec jak u Oblaka jest teraz z obrona karnych,bo ostatnio nie widzialem go w akcji przy jedenastkach.
Jesli dalej broni je jak w Mediolanie i za to trzeba placic 100 mln to podziekuje.W zyciu nie widzialem by ktos tak dennie bronil karne.Nasi strzelali w ten sam rog,a on stal jak kolek.Jeden z glownych autorow Undécimy.
2018.06.14, godz. 16:38, TheNotorious
Jeszcze jedna istotna kwestia - swietna gra nogami co moze byc bardzo wazne przy taktyce nowego trenera
2018.06.14, godz. 16:36, WielkiKibicRM
Realista22
Dokładnie ja tam trzymam kciuki jak nie widzą innej opcji
2018.06.14, godz. 16:36, TheNotorious
Dobry transfer chociaz cena dosyc wysoka, niewiele wiecej trzeba dolozyc zeby miec Oblaka, a moze tez DDG.
Co do Alissona, 26 lat w tym roku, wysoki, pewny przy dosrodkowaniach, brazylijczyk wiec powinien dobrze wpasowac sie do naszej kadry. Ma za soba dobry sezon w Romie i fenomenalny okres w reprezentacji, Brazylia na ostatnie 10 meczy stracila 2 bramki w czym duza zasluga Alissona, Ederson, ktory jest rewelacja w Man City nie ma zadnych szans na gre wiec to tez o czyms swiadczy.
2018.06.14, godz. 16:36, KingRagnar
Ale tu niektórzy bzdury wypisują. Alisson to świetny bramkarz. Najlepszy we Włoszech w ubiegłym sezonie. Po Oblaku i DDG najlepsza opcja.
2018.06.14, godz. 16:29, Realista22
WielkiKibicRM
Co do Donnarummy masz racje.Miewa fajne interwencje,ale wiele razy zdarzlao mu sie popelniac proste bledy i doprowadzal fanow Milanu do palpitacji serca.
Alisson refleks ma znakomity,dobrze gra nogami wzrost tez ok.Keylor jest troche za niski co powodowalo ze wpadaly takie gole jak Mandzukicia w Cardiff.Alisson by dal rade to przerzucic nad poprzeczka.Tylko fakt lekkim problemem jest ten brak pewnosci przy lapaniu.Ale moze sie wyrobi.
2018.06.14, godz. 16:26, Vanik
Ramosa i prezesa musiał oddzielać na treningu Piqué :D Ciekawe..
2018.06.14, godz. 16:25, WielkiKibicRM
Fankakrolewskich
Toż Donna czy Rulli nie łapią się do grona dobrych bramkarzy leno też taki średniak
Alisson po De gei i Oblaku najlepsza opcja no chyba że czibo byłyby do wyjęcia za 40-50 klocków
2018.06.14, godz. 16:22, lodyga
Realista22

Czytając naszych ekspertów to nikt im nie pasuje.
2018.06.14, godz. 16:20, Realista22
lodyga
Courtouis tez wielu ekspertom rm.pl nie pasuje.Obejrzeli jeden mecz Chelsea z Barça i juz okrzykneli go slabym.Wbili sobie do glow tego De Gee I nie kumaja ze MU go nie pusci a i on nie naciska na klub by odejsc.
2018.06.14, godz. 16:20, WielkiKibicRM
De gra to tylko mokry sen niektórych kibiców nawet nie wykazuje jakieś inicjatywy,po za tych tak dobrze mu u Siwego bez trofeów niech tam siedzi do końca dla mnie jest spalony.
2018.06.14, godz. 16:19, THE EXECUTIONER
Oczywiscie wszystkie kwestie zwiazane z ewentualnymi transferami to dośc skomplikowane działania niemniej jednak pierwszą rzecza jaka rzuca mi sie w oczy przy zakupie bramkarza Romy to jego cena... 78 mln euro? Oczywiscie dzisiejszy rynek zepsuty jet petrodolarami ale mamy pod nosem Jana Oblaka za 100 mln. Mlody, sprawdzony i ma za sabą juz kilka udanych sezonów. Oczywiscie to nie my bedziemy o tym decydowac ale 22 mln różnicy to nie wiele w dzisiejszych czasach, a Słoweniec byłby zakupem na niemalze dekade....
2018.06.14, godz. 16:17, Fankakrolewskich
lodyga
Bo ma dużo interwencji tylko szkoda, że nie biorą faktu, że wybija je przed siebie. To jak Navas do Nas przychodził to tak nie robił.

Jeśli nie De Gea albo Courtois to jest jeszcze Oblak, Donnarumma, Leno, Horn, Kepa, Rulli i na tym koniec topowych bramkarzy albo chociaż bardzo dobrych.
2018.06.14, godz. 16:16, 19Ramos02
De Geą i Oblakiem to on nie jest, ale wole jego niż Donnarume, Leno czy Courtois. Vamos Alisson!
2018.06.14, godz. 16:12, lodyga
Fanka
Dziękuję.

To po co nam on? Dla samego kupienia? Wolę Navasa jak mam wybierać. Tylko ktoś młody DDG albo Thibaut.
2018.06.14, godz. 16:12, wwa1916
każdy będzie lepszy niż ten co wygląda jak cygan u nas na bramce
2018.06.14, godz. 16:06, Fankakrolewskich
lodyga
Pluje piłki przed siebie jak odbija strzał( nawet kiedy ma łapać te piłki to je odbija) i rywal zawsze ma drugą okazję na zdobycie bramki.
a tu masz obrazowo
https://www.youtube.com/watch?v=oun_H_4BPmc
2018.06.14, godz. 16:04, Grabash
powtarzam się wiem, ale oglądałem dużo Romy w tym sezonie i ten bramkarz pluje piłki prze siebie. Ma dobry refleks ale dziurawe łapy. Będzie dużo goli z dobitek.
Nie rozumiem czemu nie skupią się na Curtois lub Oblaku skoro ci dwaj prezentują równy poziom od kilku lat. Becker miał jeden sezon dobry póki co także jak już kupują bramkarza to zdecydowanie lepszego niż mamy a ten jest porwnywalny. Piszą o potencjale, to czemu Kepy nie wzięli 3 lata młodszego?
2018.06.14, godz. 16:02, Rafreal
oglądałem wszystkie mecze Romy w serie A i Becker ma problemy z silnie bitymi piłkami po ziemi w środek bramki notorycznie je wypluwał a każdy wie co to oznacza . niezły jest w grze w powietrzu na przedpolu natomiast na linii już gorzej
2018.06.14, godz. 16:02, Stark
SinceThe1stFifa

Szczęsny sam powiedział, że Alisson to najlepszy bramkarz z jakim grał w jednym klubie, i że za 2-3 lata będzie najlepszy na świecie.
2018.06.14, godz. 16:02, Realista22
SinceThe1stFifa Rafreal
Panowie moze przynajmniej poczekacie do mundialu i dopiero wtedy ocenicie.Wedlug mnie jest naprawde dobrym bramkarzem i mam nadzieje ze potwierdzi to na MS.DDG jest zwyczajnie za drogi.Ok. 40 mln roznicy to jednak sporo.
2018.06.14, godz. 16:01, ryba229
Przeciez to jest jakis slabiak do cholery jasnej i 70 milionow?! courtois tyle samo , a o niebo lepszy. Albo dolozyc 30 i miec Oblaka
2018.06.14, godz. 16:01, lodyga
Ktoś może mi powiedzieć jak gra ten Pan? Kompletnie nie mam pojęcia.
2018.06.14, godz. 15:58, a sen sio
Jak oglądam komplikacje z nim to często ma problem z łapaniem piłek,a to ważne. Ale tak to raczej dobry bramkarz, tylko czy lepszy od Keylora?
2018.06.14, godz. 15:58, barty84
I nie ma co się dziwić, że za DDG wołają 100 ,skoro za takiego średniaka 80.
2018.06.14, godz. 15:58, bionicman
Oblak 100 baniek(klauzula)
Allison 78.
To chyba oczywiste ze lepiej zgarnąć Oblaka-obecnie nr 1 na świecie. Allison ma potencjał ale na teraz wcale od Keylora nie jest lepszy.
2018.06.14, godz. 15:58, MrKrzysiek97
To na ten moment jeden z najlepszych bramkarzy a ci co mówią że jest słaby albo średni są śmieszni.
2018.06.14, godz. 15:56, divad
Właśnie miałem pytać, czy ktoś się orientuje czy rzeczywiście taki dobry (nie oglądam Serie A), a tu widzę że opinie raczej na 'nie'. To skoro tak, to wolałbym, żeby wydano te 30 baniek więcej na DDG. Ale to tylko opinia kibica...
2018.06.14, godz. 15:56, barty84
Ja tam żadnej różnicy między nim a Keylorem nie widzę.

Mam nadzieje,że Asik wypisuje dyrdymały. I jeszcze prawie 80 baniek. Przecież to są jakieś jaja.
Tak jak ktoś napisał wcześniej . Nawet Szczęsny lepszy.
2018.06.14, godz. 15:54, SinceThe1stFifa
ImageX7

Ty za to opierasz swoje poglądy na TOTS z FIFA 18 :D Geeeniuszu :)
2018.06.14, godz. 15:53, Rafreal
Co z tym Allisonem to plujek , nic nie łapiący elektryk tylko nie on
2018.06.14, godz. 15:52, ImageX7
@SinceThe1stFifa

Tak, może jeszcze Malarz lepszy? Widzę, że masz większe pojęcie o piłkarzach niż sam Pérez, może go zastąpisz w przyszłości?
2018.06.14, godz. 15:48, SinceThe1stFifa
Mega przereklamowany i mega słaby. Szczęsny lepszy, nie mówiąc o De Gea.
2018.06.14, godz. 15:45, ImageX7
@rbxrbxyo

Navas ma już 31 lat, a Real chce mieć bramkarza na przyszłość.
2018.06.14, godz. 15:44, Fankakrolewskich
Za tylko dobrego bramkarza płacimy aż 70 mln ? za dużo robi błędów strzały przeciwników paruje przed siebie pod nogi rywali a potem przeciwnik ma druga okazję. Mam nadzieję, że jednak go nie kupimy.
2018.06.14, godz. 15:44, zizołuł
rbxrbxyo
jeden z najlepszych a nie najlepszy... a bramkarz ma być przede wszystkim pewnym punktem drużyny na którego wszyscy mogą liczyć a Navas? raz zrobi kapitalną paradę a za chwilę puści babola. Oczywiście Alisson to nie jest mój wymarzony golkiper ale skoro nie da się wyjąć DDE, Oblaka czy Courtois to niech będzie
2018.06.14, godz. 15:38, rbxrbxyo
Najlepszy bramkarz w Europie ? Według kogo ?
A z tym Navasem to chyba jaja sobie robią.. za to co dla nas zrobił przez te lata znowu potraktować go w ten sposób to byłby skandal!
2018.06.14, godz. 15:38, ImageX7
No to Navas zostanie numerem 2, bramkarz za 80 MLN nie będzie siedział na ławce, a po drugie Lopetegui stawia bardziej na bramkarzy którzy dobrze grają nogami.
2018.06.14, godz. 15:37, Realista22
Bardzo dobry wybor.De Gea byl nie do wyjecia placic 110-115 mln za bramkarza to barbarzynstwo.70 mln to i tak duzo,ale jeszcze w granicach rozsadku.
2018.06.14, godz. 15:36, SBHM
60 mln to było dużo, a teraz info o 78 mln? Too much.
2018.06.14, godz. 15:36, Karager
I znowu kłania się brak paszportu UE, przy dojściu Viniciusa i ewentualnym transferze Neymara i Rodrygo za rok mogą być problemy
2018.06.14, godz. 15:35, Stark
Bramkarz to nie jest pozycja, która bezwzględnie wymaga u nas wzmocnienia. Niemniej jednak, a być może właśnie dlatego- każda z opcji tutaj będzie dla nas dobra. Czy to Courtois, czy De Gea, czy Alisson Becker.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama