REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2018.03.13, godz. 00:38, El Jarek

Dzisiejsze okładki

Fot. RealMadryt.pl

Wyjście z kryzysu Realu Madryt, sytuacja w sprawie transferu Neymara oraz przygotowania Barcelony do meczu z Chelsea to główne tematy na wtorkowych okładkach najpopularniejszych dzienników sportowych w Hiszpanii.

MARCA

„W ten sposób Zidane poradził sobie z kryzysem” – MARCA pisze o rozmowach, „karach”, rytuałach i sekretnych kodeksach. Do tego niżej: PSG dba o Neymara; prezes Al-Khelaïfi spotkał się wczoraj w Brazylii z zawodnikiem i jego ojcem.

Na górze sekcja Ligi Mistrzów: Sevilla 60 lat czeka na taki wieczór; Old Trafford może być dla Andaluzyjczyków „Teatrem Marzeń”. Poza tym kolejno na dole: jeśli Griezmann będzie chciał zostać w Atlético, dostanie ofertę nowego kontraktu; pierwszy medal dla Hiszpanii na Zimowych Igrzyskach Paraolimpijskich; André Gomes przyznał, że czasami wstydzi się wyjść z domu przez wstyd z powodu swojej gry; liga grecka została zawieszona po incydencie z wejściem na murawę jednego z prezesów z bronią; Betis ograł Alavés.

AS

„Nike ma klucz do Neymara” – AS informuje, że amerykańska firma może sfinansować część jego transferu w zamian za zostanie sponsorem technicznym Realu. Adidas płaci Królewskim tylko 40 milionów euro rocznie, a kontrakt z Niemcami wygasa w 2020 roku.

Sekcja Ligi Mistrzów na górze: historia ma napisać się na Old Trafford; Sevilla nigdy nie była w ćwierćfinałach obecnego formatu rozgrywek o Puchar Europy; Montella przyznał, że wynik 1:1 wziąłby w ciemno; Hiszpanie mają problem z prawą obroną. Poza tym na dole: Oblak nie zagra w Moskwie, a Atlético na rosyjskie mrozy szykuje specjalną hiperkaloryczną dietę składają się z mięsa wieprzowego i rosołu; André Gomes przyznał, że boi się wychodzić z domu, bo czuje wstyd; dublet Lorena przybliża Betis do pucharów; koszykarze Królewskich będą dziś bronić czwartego miejsca w Eurolidze.

Mundo Deportivo


Mundo Deportivo zapowiada mecz w trzech punktach. Suárez jest zabójczy w lidze, ale od roku nie trafił w Lidze Mistrzów i chce przełamać swoją klątwę. Iniesta robi postępy w rehabilitacji i może być dostępny na starcie z Anglikami. Gary Lineker przeanalizował kluczowe aspekty gry rywala. Poza tym w sekcjach dotyczących Katalończyków: korzenie Arthura, nowego piłkarza Barcelony; Blaugrana zmierzy się dzisiaj w Youth League z Atleti.

Poza tym na dole: alarm w związku z powrotem przemocy na stadiony; Sevilla powalczy o awans w „Teatrze Marzeń” Mourinho; koszykarze Barcelony odrodzili się na bazie obrony.

Sport

„Iniesta prawie gotowy” – Sport przekazuje, że kapitan przepracował wczoraj część treningu z zespołem, a dzisiaj przejdzie ostatni test gotowości do gry. Hiszpan czuje się dobrze i chce być z ekipą, by razem przejść przez 1/8 finału. Na dole w niebieskich sekcjach: Coutinho chciałby powrotu Neymara; Gomes przyznaje, że nie czerpie radości z gry; Sevilla poszuka wielkiego wyczynu na Old Trafford.

Na górze: PSG blokuje transfer Neymara do Realu. Poza tym na samym dole: Grêmio potwierdza, że Arthur nie przejdzie do Barcelony do stycznia 2019 roku.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Przegląd prasy

Komentarze

2018.03.13, godz. 17:49, kreska1321
Uberaman

Ronaldo z pewnością jest zaraz po Neymarze największym symulantem , jego kompilacje są długie i obszerne. Z tych przez Ciebie wymienionych tylko Suárez i Alba są typowymi nurkami , Busquets miał jedną legendarną ale nie jest typowym symulantem. Z resztą gdyby nakładać tak jak ty to robisz ładkę symulanta po jednej symulce to okazało by się że Kroos,Casemiro,Modric i wielu innych byliby stymulantami.

Wracając do poprzedniej dyskusji, Neymar pajacował i symulował w Barcelonie , robi to w PSG i będzie robił w Realu , a zwłaszcza mając status gwiazdy,.
2018.03.13, godz. 15:04, fanatyk lbl
Uberaman

Bo w Barcelonie symulowanie jest jednym z najważniejszych elementów gry i jest to ćwiczone. Nie jest przypadkiem, że Mascherano jeden z największych twardzieli w Anglii w Katalonii nabył symulanctwa.
Łapanie się za twarz i turlanie przy kazdym lekkim kontakcie z rywalem + mimika wielkiego bólu na twarzy są w Barcelonie dopieszczone do perfekcji.
2018.03.13, godz. 14:18, Uberaman
Aha, drugi a nie dwóch - rozumiem. Dlaczego drugi?

Alba, Alves, Busquets, Suárez Umtiti, Neymar..no może tu CR7. Ciekawe dlaczego większość ww jest lub było w niepokalanej?
2018.03.13, godz. 14:11, Uberaman
kreska1321, nury w bareczce masz do wyboru do koloru nawet bez Neymara. A najnowszy nabytek wkleiłem w linku. Swoją droga jakich dwóch? Ostatnio odgwizdane faule, w tym karne, raczej w 100% prawidłowe. Cristiano wbrew waszej kulawej legendzie tez jakoś ostatnio spokojnie z padami i wymuszaniem. Nawet jak się wywróci to wstaje i gra dalej (porównaj z Umtitim, o Albie nawet nie wspominam bo wstyd takie kwiatki przywoływać - fuj!)

Gdyby Neymar symulował w Realu również bym to potępiał bo nie znoszę takich zagrywek. Czy robiłby to tak ORDYNARNIE jak w niepokalanej? Zobaczymy, szczerze wątpię. Wg mnie grałby jak Robinho, więcej ruchliwości i bez padów przy każdym kontakcie. On już w PSG gdzie lideruje mniej się kładzie. Nie płacze z urwaną nogą. Wiadomo mógłby lepiej się zachowywać ale jak się ma w szatni kwiatki pod tytułem Daniel-włókno węglowe-Alvis to może byc z tym pewien problem.
2018.03.13, godz. 14:02, kreska1321
Uberaman

Ale wiesz że to co piszesz to hipokryzja w czystej postaci czy nie rozumiesz znaczenia tego słowa? Rozumiem że jak by Neymar przeszedł do Realu to nie będą przeszkadzać Ci dzikie nury, płacze , fochy i pajacerka. W dodatku zabawniejszy jest fakt że w Realu jest 2 największy symulant piłki nożnej.

Tak w skrócie żebyś zrozumiał w Barcelonie widzisz tylko złe rzeczy, a w Realu tylko dobre, a jak pojawi się jakaś zła informacja to omijasz szerokim łukiem i próbujesz na siłę usprawiedliwiać. Jak by dłużej nad tym pomyśleć to działasz jak katalońskie dzienniki pod którymi Cię pełno. I ja Ciebie nie obrażam tylko stwierdzam fakty ale muszę przyznać że twój styl pisania jest fajny i zabawny
2018.03.13, godz. 13:48, Uberaman
kreska1321, szkoda, że za każda wycieczkę osobistą nie leci ban. Serio szkoda. Taki, sraki, owaki.. Wiecznie z kompleksem obrażanie osób przez kabel -_- Kuźwa nawet się odpisywać nie chce za takie gnioty.


CR7 kończy powoli, Neymar to jedyny, który ma szansę by wejść w buty najlepszego na Świecie. Co ma do tego faktu wspomnienie o tańczącym z wiatrami/nurku/symulancie/płaczku z czasów bordowymi chmurami zaszytymi? Przecież to była, jest i będzie najprawdziwsza prawda! Był żałosny pod ww względami. Nosz kurrr... XD

ps. w bareczce każdy jak trochę pokopie zaczyna swoje symulatorowe tańce z trawą/wiatrem/ziemią i niebem. Taki klimat.
Jako nakreślenie pewne sytuacji polecam filmik Samuela Umtitiego "The Rock" z youtube. Widać, że trenuje sumiennie i z zaangażowaniem, czym wywalczył sobie pewne miejsce w składzie. Zeby nie było, że piszę od rzeczy, wymyslam i manipuluję: https://www .youtube.com/watch?v=3S7ArOFSmSU
2018.03.13, godz. 13:43, Kula70
Grisza19845
Do czego wystarczy?
2018.03.13, godz. 13:36, Grisza19845
Kula70

I tyle wystarczy .
2018.03.13, godz. 13:25, Kula70
Grisza19845

Adidas jest właścicielem 8,33% akcji Bayernu. Podobne pakiety mają Audi i Alianz. 75% ma FC Bayern e.V. gdzie e.V. to eingetragener Verein - towarzystwo zarejestrowane.
2018.03.13, godz. 13:02, kreska1321
Uberaman to największy hipokryta tej strony.
Jak Neymar grał w Barcelonie - nurek, pajac,delfin,tancerz itp
Plotki o transferze do Realu - " dawać tu tego magika " , geniusz hahaha

Sądzę że gdyby Messi grał w Realu a Ronaldo w Barcelonie to wyzywał by CR od płaczków,symulantów i lalusiów a. Messiego wielbił , ba nawet takiego Albę by polubił gdyby grał w Realu.

Ogólnie gościu zwolnij bo codziennie czytam komentarze i gdyby nie było Barçy to o czym byś tu typie pisał ?
2018.03.13, godz. 12:37, fanatyk lbl
Grisza19845

Póki nie ma oficjalki , a takowa najwcześniej za 2, 5 miesiąca to nie ma co wierzyć do końca mediom.
Pamiętam jak jeszcze przed transferem Neymara do Barçy media zapewniały iz Brazylijczyk na 100% dogadany z Realem, a potem jednak wybrał dużo większe pieniądze w Barcelonie.

Jeszcze może się okazać, że Griezmann wyląduje w United, albo nawet w Realu Madryt.Wystarczy , że Real x3 LM i Francuz może chcieć odnosić sukcesy(LM to jego marzenie) tam gdzie będzie o to najłatwiej tym bardziej, że u nas miałby do konkurencji Benzeme, a w Barcie Suáreza nie wygryzie.

Pożyjemy zobaczymy. Może być jeszcze ciekawie.

2018.03.13, godz. 12:02, Drombo
Mimo wszystko trzymam kciuki aby trafił do Realu.
Wszyscy będą zadowoleni.
2018.03.13, godz. 11:59, Drombo
Uberaman
Masz prawo wierzyć w to że Neymar zmieni swój tryb życia...czy to jest realne zobaczymy...
Neymar to nie R Carlos czy Rivaldo którzy mają poukładane w głowie. Gdybyśmy rozmawiali np o Coutinho że może mu palma odbić to można by było to kwestionować bo chłop nigdy nie dał żadnych argumentów a Neymar zaczął pajacować poza boiskiem już dawno nawet wcześniej niż w typowym dla Brazylijczyków wieku.

Podstawową różnica między transferem Barça ->PSG a potencjalnym do Realu jest taka że nie ma klauzuli i Barça nie miała nic do gadania a PSG ma .
2018.03.13, godz. 11:46, Grisza19845
Jak poinformowało Catalunya Radio, Antoine Griezmann już szuka domu w Barcelonie. Przy okazji ostatniego meczu Atlético na Camp Nou żona francuskiego napastnika oglądała domy w stolicy Katalonii i na przedmieściach.

Erika Choperena odwiedziła przede wszystkim Castelldefels, czyli nadmorskie miasteczko nieopodal Barcelony, w którym mieszkają już Leo Messi, Luis Suárez i Philippe Coutinho. Żona Antoine'a Griezmanna oglądała również domy w barcelońskiej dzielnicy Pedralbes, gdzie mieszka Ousmane Dembélé.

Jak donosi Catalunya Radio, ani Castelldefels, ani Pedralbes nie spodobały się żonie napastnika Atlético, która wraz ze swoim mężem mieszka obecnie w Madrycie na prywatnych terenach z ochroną. Ich sąsiadami są głównie gwiazdy sportu i estrady. W Barcelonie i jej okolicach nie ma takiej strefy, dlatego też Erika Choperena i Antoine Griezmann będą musieli nieco zmienić swoje przyzwyczajenia, jeśli francuski napastnik trafi ostatecznie na Camp Nou latem tego roku.

Przypomnijmy, że koszt transferu Griezmanna do Barcelony to 100 milionów euro, bowiem tyle w lecie tego roku będze wynosić klauzula odstępnego francuskiego napastnika.



Wszystkie źródła już o tym trąbią . Są podane dokładnie lokalizacje
2018.03.13, godz. 11:35, megafan123
Uberaman
Ooo i taka wypowiedz jest jak najbardziej do zaakceptowania;) I ja się pod tym podpiszę bo z chęcią bym go u Nas zobaczył, ale do tego wydaję mi się jest jeszcze długa droga. Pożyjemy, zobaczymy. Tylko się na mnie nie denerwuj - rozumiem, że piszesz to w dobrej wierze, ale niech Ci się nie rozmywa co jest faktem, a co wiarą czy kalkulacją.
2018.03.13, godz. 11:28, Uberaman
megafan123, trzymam się spraw, które jak najbardziej są realne. Cieszy mnie możliwy transfer Neya do Realu i kibicuje temu pomysłowi. Jak będzie to zobaczymy. Kibicuję, tyle.
2018.03.13, godz. 11:26, Uberaman
Grisza19845, z osttaniej chwili zona Griezmanna po sprzedaniu paru liści męzowi wsiadła z nim w samolot i już wybieraja dom w Manchesterze. Mourinho rozsyła parze w kryzysie najlepsze oferty domów w dobrze znanej mu Anglii. Zwrot trasferowy przesądzony. Barka nawiązała kontakt z Douglasem II z II ligi Chińskiej ws transferu Nr 7 juz zarezerwowany.
2018.03.13, godz. 11:24, megafan123
Grisza19845
Ja byłem na wakacjach w Turcji, ale uważaj - nie przechodzę Besiktasu;)
2018.03.13, godz. 11:20, Grisza19845
Marca podaje dziś ze Griezmann szuka domu w Barcelonie. Myślałem ze już znalazł, choć podobno jego żonie się nie podobał.
Podane są dokładne lokalizacje i miejsca w których oglądali domy. Transfer jest przesadzony
2018.03.13, godz. 11:19, megafan123
Uberaman
Nie zgodzę się z Tobą - nie jest to główna zasada dobrego transferu. To, że Pérez kiedyś tak powiedział to nie znaczy, że musisz się tego kurczowo trzymać. Napisałeś do Drombo, że wróży, ale przecież przed każdy Twoim zdaniem powinno być napisane: jak, jeżeli, może, wydaję mi się itd. No fajnie, wymieniłeś w większości swoje wyimaginowane pogląd: dobre stosunki Szejka z Pérezem? Tego nawet nie skomentuję bo trzymasz się tej tezy co jest największym Twoim błędem, wizyta Szejka u Neymara - normalne, że po porażce w LM będzie teraz głaskał swojego najlepszego piłkarza, no i ostatnie koronne - MOŻLIWY wkłada Nike, to jest fakt? MOŻLIWY?
2018.03.13, godz. 11:16, Uberaman
toom29, i śmiał się będę zawsze. Jak to kibic Realu życzy niepokalanej kłód a Realowi sukcesów. Co z tym dziwnego? śmiał się tez Verrattiego i wielu wielu innych, będzie się śmiał, oj będzie. A jak Neymar zawitałby do Realu..ho ho koleżko, ho ho ho ho ho..
2018.03.13, godz. 11:15, Grisza19845
Uberaman to ten który pisał ze Coutinho na 100 % nie przejdzie do Barcelony ? Aha. To ja podziękuje za info tego pana :)
2018.03.13, godz. 11:13, toom29
Uberaman..ten co śmiał się z plotek o Cou w Barcelonie,teraz śmieje się z plotek o Grizim w Barcelonie a jednocześnie wita już Neya w Madrycie :)
2018.03.13, godz. 11:11, Uberaman
megafan123, to miłej zabawy. Największe transfery przeprowadza się po cichu. Analizuje tylko te fakty, które mamy na dzisiaj. Dobre stosunki szejka z Pérezem, wizyta Szejka u Neymara w Brazylii, możliwy wkład Nike w transfer brazola do Realu. Blamaż PSG z Realem - po raz kolejny dups z LM.

"nadziei tez bym sobie nie robił" Kto Ci każe? XD
2018.03.13, godz. 11:10, lodyga
Pamietajcie ze nie ma czegos takiego : My go nie sprzedamy.
Nie ma klubu ktory nie sprzeda gracza. Chodzi tylko o hajs lib zamiane na innego gracza. I nie mowie tu tylko o Neymarze.
2018.03.13, godz. 11:07, megafan123
Uberaman
Doprawdy nie wiem skąd Ty masz te wszystkie informację;)
Nie można oczywiście powiedzieć, że to bujda, ale nadziei też bym sobie nie robił. Póki co plotka i tyle i nie ma żadnych 100% przesłanek żeby było inaczej. To nie są faty tylko coś w style: chyba, gdzieś, ktoś... Zero podsumowania żadnej ze stron. Jednak najlepsze zdanie przy którym ręce mi opadły do ziemi: "Za to jest w miarę dobrym kumplem Péreza.":D Naprawdę Twoje wypowiedzi używając cały czas tych samych zwrotów(nie mające nic wspólnego z językiem polskim) są mega zabawne:)
2018.03.13, godz. 11:04, Uberaman
Drombo, mylisz się. Szejk niczego nie poświeci. Po prostu jak Neymar powie "dość" a Real z Pérezem wyłożą kasę to Szejki raczej będzie pod ścianą. Bartkowi by jeszcze kogoś z zemsty podkradł za taka propozycję. Dla Florkana pewnych warunkach istnieje szansa porozumienia.
I nie chodzi mi tu brak $$ u Pana "opalonego". Zapewne dlatego już go tam głaska w Brazylii. Problem w tym, że PSG nie da Neymarowi sukcesów sportowych, sławy i chwały należnej najlepszym. Ney nigdy we Francji nie będzie na poziomie CR-Messi.

"trochę poczaruje i zacznie się balanga". no no, tak jak mówisz Macieju drogi. Albo inaczej..oczywiście, że tak byś chciał. Uwielbiam te teorie bordowych o tym, że wszędzie będzie to samo. No geniusze-yanushe z Polski. Ale jak pisałem - rozumiem zmartwienia cules z Polski. neymar w Realu to zmora kibiców niepokalanej.
Tyle, że mamy jeden problem - Real to nie barca. CR już kończy, miejsce czeka. Jeśli Neymar ma ambicje to osiągnie tu sukces. Są do tego warunki a i on już Świeżak-podlotek nie jest. To nie Robinho co po Brazylii zobaczył duże miasto i pojemny portfel. Sorry mimo imprezowej natury Neymara jest jednak już w Europejskich realiach obeznany więc kto wie jak mu szatnia pokaże czym osiąga się sukces to może i on poczaruje kilka sezonów a potem niech balanguje. Najlepiej pod bramą Camp Nou w wieku 33-34 lat.
2018.03.13, godz. 11:04, Uberaman
Drombo, mylisz się. Szejk niczego nie poświeci. Po prostu jak Neymar powie "dość" a Real z Pérezem wyłożą kasę to Szejki raczej będzie pod ścianą. Bartkowi by jeszcze kogoś z zemsty podkradł za taka propozycję. Dla Florkana pewnych warunkach istnieje szansa porozumienia.
I nie chodzi mi tu brak $$ u Pana "opalonego". Zapewne dlatego już go tam głaska w Brazylii. Problem w tym, że PSG nie da Neymarowi sukcesów sportowych, sławy i chwały należnej najlepszym. Ney nigdy we Francji nie będzie na poziomie CR-Messi.

"trochę poczaruje i zacznie się balanga". no no, tak jak mówisz Macieju drogi. Albo inaczej..oczywiście, że tak byś chciał. Uwielbiam te teorie bordowych o tym, że wszędzie będzie to samo. No geniusze-yanushe z Polski. Ale jak pisałem - rozumiem zmartwienia cules z Polski. neymar w Realu to zmora kibiców niepokalanej.
Tyle, że mamy jeden problem - Real to nie barca. CR już kończy, miejsce czeka. Jeśli Neymar ma ambicje to osiągnie tu sukces. Są do tego warunki a i on już Świeżak-podlotek nie jest. To nie Robinho co po Brazylii zobaczył duże miasto i pojemny portfel. Sorry mimo imprezowej natury Neymara jest jednak już w Europejskich realiach obeznany więc kto wie jak mu szatnia pokaże czym osiąga się sukces to może i on poczaruje kilka sezonów a potem niech balanguje. Najlepiej pod bramą Camp Nou w wieku 33-34 lat.
2018.03.13, godz. 10:51, Drombo
Uberaman
Uwierz mi że mnie ziębi ten transfer wręcz życzę wam powodzenia. Neymar trochę poczaruje i zacznie się balanga.
Khelafi nie musi kochać Barçy i wzajemnie. Natomiast jeśli myślisz że Khelafi poświęci miliard euro wydane na PSG i przyszłość projektu sportowego w imię dobrych relacji z Pérezem to jesteś mocno naiwny.
2018.03.13, godz. 10:33, derlysy1
Uberaman prawda jest za na ten czas Realu nie stać na takie transfer mają w perspektywie brak kasy na stadion ;) co z tego że tu każdy wylicza kogo trzeba sprzedać żeby Neymar do Was zawitał. A stadion ?
2018.03.13, godz. 10:28, Grisza19845
Lashi

Adidas jest właścicielem Bayernu
2018.03.13, godz. 10:26, Uberaman
derlysy1, wujwi co robią, z kim robią, gdzie robią i po co robią. Przecież to tylko "bzdury wyssane z palca" nieprawdaż? :))

Ney czekamy w lipcu ^^
2018.03.13, godz. 10:25, derlysy1
Uberaman to jednak może za plecami klubu rozmawiać z piłkarzem ? Przecież tyle było darcia mordy że Barça gada z Griezmannenm ;)
2018.03.13, godz. 10:21, Uberaman
Drombo, Drombo..wiem, że byś chał spełniania swojego scenariusza - serio wiem. Wiesz jaka jest różnica? Szejk nienawidzi barcy, Bartka, katalonii. Ma tzw alergie na bordo. Za to jest w miarę dobrym kumplem Péreza.

Sam przykład zachowania szejkiego gdy odpada z barką - skandale, fochy, wyrzuty, oskarżenia itd. Dla porównania wypad po rekordowym okienku z Realem "w kryzysie" i teksty o budowaniu stopniowym, o ciężkiej pracy itd.

Widać różnicę? Widać.

Verrattiego nie puścił bo go bartomieju chciał wyc*ulać na brudno zagrywkami na Ibizie (leje z tego skutera do dzisiaj). Zemścił się Neymarem pozostawiając "cwaniaka" w czarnej D w połowie sierpnia.

Wracając do najlepszego Klubu Świata.Skoro szejki leci "na gwałt" do Brazylii, gdzie widziano pracowników Królewskich, to jest to coś więcej niż bzdurna plota dla sprzedaży okładek. Tak sądzę. Co z tego będzie? Wujwi, ale piitolenie i niemożliwym jest raczej objawem oderwania od rzeczywistości niż jakimś porządnym argumentem.
2018.03.13, godz. 10:06, Iashi
Grisza19845
Po 1 Adidas nie jest właścicielem bayernu tylko sponsorem
Po 2 np: taka Chelsea dostaje 60 mln funtów rocznie wiec ...
słabo doinformowany troll , idź poczytaj trochę i wróć może napiszesz coś mądrego
2018.03.13, godz. 09:59, Grisza19845
Lashi

Nike żadnej drużynie nie płaci nawet połowy tego co dostała Barcelona za sezon. Żadna drużyna nie dostaje więcej niż 50 000 000 € a Bartula samej podstawy ma 105 000 000 €
2018.03.13, godz. 09:56, Grisza19845
Babadook

Dla Adidasa zawsze najważniejszy będzie Bayern bo oni są właścicielami Bayernu i zawsze najwięcej kasy będą pompować tam.40 000 000 € Adidasa dla Realu to grosze w porównaniu do 150 000 000 € nike dla Barcelony
2018.03.13, godz. 09:55, Iashi
Grisza19845
Jak już 105 podstawy po za tym Nike nie jest tylko sponsorem barcy , również innych dużych klubów którym też płaci pokaźne kwoty więc pisanie że cała kasa idzie na barce jest głupie ...
Nowa umowa czy to kwestia czasu jesteśmy jednym z najbardziej rozpoznawalnym klubem na świecie zasługujemy na minimum 100 mln rocznie
2018.03.13, godz. 09:53, Babadook
Oby Real nigdy nie był pod patronatem tych szmat Nike. Praktycznie wszyscy maja taki sam kroj koszulek. Szczególnie można to było dostrzec sezon temu, jak Stroje Barçy nie różniły się niczym od strojów Sziti, tylko ze kolorem. Adidas musi zostać, i oby został na długie lata. Już nie chce przypominać, że kiedy była złota epoka Realu z Zizu, Ronaldo i Carlosem, to Real wtedy tez był pod patronatem Adidasa.
2018.03.13, godz. 09:51, Grisza19845
Drombi

Wątpię by Nike chciała plamić swoje logo umieszczając je na prześcieradle. Samobój marketingowy to by był
2018.03.13, godz. 09:43, Drombo
Grisza
Ja bym nie wykluczył zainteresowania Nike mimo sponsorowania Barçy i przyzwyczajenia do 3 pasków na trykocie Realu. Bycie sponsorem Barçy czy Realu to prestiż a korzyści są dużo większe dla firm odzieżowych niż dla.klubów mimo płacenia dużych kwot za logo na koszulce.
2018.03.13, godz. 09:27, Grisza19845
Hahaha przecież Nike To jest Barcelona której płacą 110 000 000 € podstawy co sezon i nawet 40 000 000 € zmiennych do tego. Cała kasa idzie tam na Barcelonę A Kontrakt podpisali na 10 lat. Nie ma szans by Nike Chciało sponsorować Real Madryt bo po prostu nie chcą tego robić I mogłaby nie mieć już rozsądnej oferty finansowej dla Realu bo cała kasa idzie na Barcelonę.
40 000 000 € od Adidasa dla Realu w porównaniu do nawet 150 000 000 € Nike dla Barcelony to śmiech na sali i pokazuje przepaść między tymi klubami i wyjaśnia dlaczego Barcelona przeprowadza takie transfery Areal kupuje juniorów
2018.03.13, godz. 09:24, Drombo
Uberaman
Podziwiam twoją wiarę w powodzenie transferu i ułożenie charakteru Neymara.
Osobiście chciałbym aby Real kupił Neya. Uważam że długoterminowo więcej Real by miał z tego problemów niż korzyści.
Natomiast szansę na ten transfer w tym roku oceniam na zerowe. Arab Khelafi nie miał problemu żeby więzić Verrattiego tym bardziej nie będzie miał problemów aby to zrobić z Neymarem. Poza Neymarem nie ma dostępnego zawodnika o podobnym statusie wokół którego mógłby budować drużynę. Wydał już blisko miliard euro bez większych efektów więc albo dokończyć budowę zespołu wokół Neymara albo będzie musiał się przyznać do porażki co się oczywiście nie stanie.

Fakt taki Ramos ma jaja ale mimo to tacy piłkarze jak Bale czy Isco strzelają fochy i to że Ramos na nich się powydziera raczej nie przynosi skutku
2018.03.13, godz. 09:11, 19Ramos02
https://goo.gl/images/2fYNXa
Ten projekt koszulki dla Realu od Nike jest sztosem totalnym i przebija sporą ilość koszulek adidasa.

Tkwimy na sile chyba w tym kontrakcie z Niemcami. Płacą nam mniej niż United i Bayernowi, wiec kopnąć ich w tyłek i iść do Nike'a.
2018.03.13, godz. 09:06, 19Ramos02
Jak Adidas ma zamiar wrzucać ciagle jakieś idiotyczne kwadraciki, trojkącie na nasze koszulki to faktycznie lepiej iść do Nike'a.
2018.03.13, godz. 08:49, Iashi
Już rzygam tym transferem Neymara , umiejętności czysto piłkarskie ma na najwyższym poziomie , ale zachowuje się jak dziecko , dla mnie to będzie drugi Ronaldinho , może i wygra wszystko co możliwe , ale za 2-3 lata ważniejsze dla niego będą zabawy niż gra w piłkę (jeżeli już tak nie jest) pewnie przed 30 ucieknie z Europy , wydanie 400 mln wydaje się strzałem w stopę , przecież chłopak dostaje 35 mln na rok w PSG i co nagle obniży swoje wymagania o ile 30%? żeby zrównać się z CR ??? szczerze wątpię w to , gdyby przyszedł do nas to może przez pierwsze miesiące było by fajnie tak jak w PSG , a później zaczną się fochy bo , a to chce karne czy wolne strzelać itd , do tego szkoda stracić Asensio , przecież zdrowy Neymar gra zawsze , a to te same pozycje , wystarczy zobaczyć co zrobił z Mbappe na siłę gra po prawej stronie , teraz jak go nie ma to wrócił na lewą i trzeba przyznać że młody Francuz już tak nie błyszczy jak w Monaco gdzie miał pełną swobodę , do tego jak przypomnimy sobie pierwszy mecz z PSG ja nie chce oglądać takiej piłki gdzie jeden piłkarz odpowiada za wszystko on musi prowadzić każdą akcje , strzelać z każdej piłki itd za te 400 mln możemy wzmocnić się w każdej formacji klasowymi zawodnikami , jeżeli zaczniemy sprzedawać zawodników żeby kupić Neya to nie dość że będziemy mieli słabą wąską ławkę to jeszcze w podstawie się osłabimy (strata np Isco i Bale mocno osłabiła by kadrę bo jednak nawet z ławki dają pewną jakość ) wystarczy jedna kontuzja i 400 mln może zostać wyrzucone w błoto ...

Myślę że zaklepiemy jakiś transfer przed MŚ , oraz jakoś gwiazdę po MŚ która się pokaże z dobrej strony mi osobiście marzy się sprzedaż Bale Benzema i kupno Mariano oraz Wernera do tego może powrót Odeegarda :) bo po prawej stronie mamy dziurę sam Lucas , a reszte zależne od wypożyczeń
2018.03.13, godz. 08:26, MrKrzysiek97
Nike jest trochę lepsze od adidasa dlatego lepiej byłoby mieć stroje od nike.
2018.03.13, godz. 08:21, Pinto z Rio
Muszę przyznać panowie, że macie rację - szatnia Realu, jak i sam klub jako instytucja, to zupełnie inny poziom niż ta PSG. Oczywiście mówię o wrażeniach. Kręgosłup w szatni jest silny, dodatkowo Neymar to jeden z lepszych ziomeczków Marcelo. Zapomniałem trochę o tym, a to może mieć przecież spory wpływ.

A z czysto marketingowego punktu widzenia, to nie ma gościa, który by zrobił więcej pod tym względem niż Neymar. Pół Ameryki Południowej, ex cule, spadkobierca duopolu Ronaldo-Messi.
Lato będzie gorące.
2018.03.13, godz. 08:11, Uberaman
Neymara by w klubie Ramos z Marcelo ustawili do pionu. Tu są charaktery w barce miał Messiego piłkarza/kapitana/trenera/kadrowego tu miałby autorytety z "jajem" w jednej szatni. Pérez nie da mi hasać jak szejki bo tu jest poziom a nie góra siana jak w P$G. myślę, że by się dostosował. Neymar tez patrzy na swoja karierę, jakieś osiągnięcia - nie tylko kasę. Dostosowałby się do Królewskich a i zespół dałby mu możliwości błyszczeć.

Talent kosmiczny, Pérez wręcz "opętany" na jego punkcie. jeśli pojawi się jakakolwiek furtka prezes nie zaprzepaści okazji i kupi magika.
2018.03.13, godz. 07:55, Bubolek
Ten Gomes jest slaby... Chyba za duza presja...
2018.03.13, godz. 07:53, lodyga
Neymara nie chce tylko ze względu na jego charakter, mysle jednak ze Ramos i Marcelo ustawilo by jego do pionu.

Nie interesuje mnie cena bo to tylko cyferki na koncie a nie pieniadze. Ktos galaktyczny musi przyjsc chocby dla rozglosu. Pérez lubi jak o nim się głośno mowi.
Co by nie było w dzien potwierdzenia transferu biore popcorn i czytam La Ramble:p
2018.03.13, godz. 06:46, raul1976
realfan90

Na razie to jeszcze nie są w ćwierćfinale i wcale nie powiedziane, że w ogóle będą. Przy takiej ich grze jak ostatnio wcale bym się nie zdziwił, jakby Chelsea wywiozła z Camp Nou bramkowy remis i awans.
2018.03.13, godz. 02:36, fanatyk lbl
Matiseq
Ten wywiad Enrique był autoryzowany? Teraz to różne rzeczy można wyczytać, a niewiele z tego musi być prawdą.
Jakoś mi się nie chce wierzyć, że w Barcelonie tolerowali takie zachowanie.
O Ronaldo też pisano rozmaite bzdury, aby zrobić sensację.
2018.03.13, godz. 02:35, carlos123
Oby nie kupili tego błazna
2018.03.13, godz. 02:26, Matiseq
@fanatyk lbl

Enrique mówił, że Neymar notorycznie spóźniał się na treningi, zarywał noce, ciągle imprezował i raz przyszedł pijany. W Realu nie byłoby inaczej.
2018.03.13, godz. 02:24, Wikol55
El Jarek

Pozdrowienia z Trójmiasta. Generalnie rzadko kiedy udzielam sie w komentarzach, jest to spowodowane zbyt duża ilością trolli :( Zdecydowanie polecam popcorn i do czytania^^
Ps. Newsy jak zawsze pierwsza klasa, Cristiano z Neymarem razem w ataku to byłaby moc 💪

Hala Madrid!
2018.03.13, godz. 02:24, Mikeee2806
A co do transferu Neymara to nie sądzę żeby Real wydał tyle nawet na niego a już napewno nie w tym roku. Flo wie że potrzebuje paru wzmocnień i to najlepiej z "gorącymi" nazwiskami. Więc nic tylko czekać na mundial i w jego trakcie i po czekać na info o kolejnym po Jamesie królu strzelców, objawieniu turnieju czy gwiazdy która blyszczała na turnieju. Ronaldo w 2002 Cannavaro 2006 Snejder 2010 James 2014.... 2018? Hazard? Lewy? Dybala?
2018.03.13, godz. 02:14, Mikeee2806
Jeśli faktycznie jest coś na rzeczy z tą Nike to raczej propozycja paru milionów dorzuconych na transfer Neymara Flo nie przekona.na transfery to on pieniądze ma, przypomnijmy że od 2014 i 75mln wydanych na Jamesa to Real wydawał na transfery grosze a zarabiał grube miliony (np. Za di Marie czy Morate) Flo jest świetnym biznesmenem zapewne myśli długofalowo nie rzuci się na jednorazowy przypływ gotówki.Flo chce lukratywnego kontraktu na lata przede wszystkim największego na rynku. I tu wydaje mi się że sprawa z Nike jest pogrzebana.bo od wielu lat są sponsorem bordowych i nie sądzę żeby byli skłonni ryzykować pewnie nawet utratę wieloletniego klienta oferując wyższy kontrakt Nam. Amerykanie z under armour szykują ponoć ofertę na około 150mln rocznie plus bonusy.a i adidas zapewne nie chcąc stracić najważniejszego klienta też będzie skłonny do dużych podwyżek w umowie...kasa napewno bd się zgadzać już Flo o to zadba :-)
2018.03.13, godz. 01:57, fanatyk lbl
realfan90

Szczerze powiedziawszy to ja też chciałbym w nast. rundzie LM Real vs Barcelona.
Uważam, że wygralibyśmy, bo mimo tego wyniku na Bernabéu sadże, że jesteśmy od nich silniejsi, a w LM jesteśmy mega mocni. No i ta satysfakcja z bólu bordowego klubu - bezcenne:)
2018.03.13, godz. 01:18, realfan90
Mnie ciekawi jedno, co tak bordowi się napalają, żeby w 1/4 Real trafił na Barcelonę. Jak Real był w formie a Barça nie to skończyło się na 3:1 i 2:0. Jak Barça była w formie a Real nie - skończyło się na 3:0 dla Barçy. Teraz moim zdaniem Real jest w formie a w LM gra lepiej niż Barcelona która w meczu z Chelsea pokazała bieda-futbol i stworzyła sobie całe PÓŁ okazji. Niech się tak nie napalają bo dostaną w czapę znów w dwumeczu i zakończą swoją przygodę LM na 1/4 .
2018.03.13, godz. 01:18, marco9512
huskyAsky

Wpisz w google Real Madrid kit Nike i sa projekty. Osobiscie uważam że wygladaj bardzo dobrze.

Swoja droga, 40 milionów za rok to obecnie kpina
2018.03.13, godz. 01:15, fanatyk lbl
Pinto z Rio

Dla mnie to Real może zapłacić za Neymara i 500 mln pod warunkiem, że znajdziemy sponsora, który opłaci nam większą część tego transferu, bo póki co to nas nie stać.
Neymar świruje w Psg, ale w FCB jakoś w miarę sie stosował do regulaminu klubu, więc i u nas by musiał.

Neymar jest szalenie drogi, ale Cris się starzeje i za niedługo nie będzie on w stanie decydować o naszych wynikach. W związku z tym musimy kogos takiego jak Neymar kupić, bo inaczej staniemy się z giganta LM jednym z wielu pretendentów.

Nie ma wyjścia. Światem rządzi pieniądz, a za sukcesy trzeba słono płacić.
2018.03.13, godz. 01:05, huskyAsky
Ciekawe jak wyglądał by projekt koszulki Nike, jednak ciężko byłoby mi patrzeć jak brakuje mi na niej tradycyjnych trzech pasków. Co do samego pomyslu to myślę, że taki ruch w tym roku by nie wypalił a co do nowej umowy sponsorskiej to myślę, że Adidas sporo wyłoży, żeby Real pozostał przy ich marce
2018.03.13, godz. 01:04, Pinto z Rio
Uważam AS za słabe źródło informacji, ale tym razem to ich okładka jest najciekawsza. Rzuca inne światło na tę sprawę. Oczywiście wcale nie musi być cokolwiek na rzeczy, ale Nike mogłoby nam pomóc nieco poprawić warunki umowy głównego sponsora technicznego, jakim obecnie jest Adidas. Odnośnie koszulek to jest mi kompletnie bez różnicy, która z tych korporacji je projektuje. Ciężko jest spieprzyć jednobarwną koszulkę. W ogóle to nawet Under Armour móglby je robić, aby hajs się zgadzał.

Natomiast co do samego Neymara to uważam, że cena 400 mln euro to niesmaczny żart. Nie mamy takich braków kadrowych, by wywalać tyle pieniędzy na jednego gościa, który dodatkowo jest niesamowicie niestabilny emocjonalnie. Żadnemu klubowi nie będzie tak oddany jak Brazylii, to logiczne, ale on jest aż zbyt "luźny" w podejściu do klubów.
W przypadku naszej drużyny zmiany oczywiście są niezbędne, ale raczej nie na pozycji lewego skrzydłowego. Mamy tam Asensio, który nie otrzymując pierwszego składu w przyszłym sezonie powinien odejść.
2018.03.13, godz. 00:44, ogórek
Oby z tym Nike wypaliło bo adidas robi strasznie przeciętne te koszulki.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama