REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2018.01.13, godz. 10:37, Kristobal / elbernabeu.com

Neymar i Kane głównymi celami Królewskich

Fot. Getty Images

Decyzja Zidane'a o niekupowaniu w zimowym okienku transferowym napastnika pozostaje w mocy, ale Real Madryt już zaczął przygotowywać grunt pod ściągnięcie nowego galáctico latem. Rewolucja w ataku będzie priorytetem Królewskich. Trio BBC jest już niepotrzebne i wszystko wskazuje na to, że pierwszym do odejścia będzie Karim Benzema. Francuz w wieku 30 lat przeżywa swój najgorszy moment, od kiedy przybył do stolicy Hiszpanii. Po dwóch słabych sezonach wydaje się, że jego przyszłość jest poza Madrytem. Florentino Pérez miał przygotować już 200 milionów euro na transfery, a do tej kwoty trzeba oczywiście doliczyć ewentualne zyski ze sprzedaży.

Przyszłość Cristiano Ronaldo również wisi na włosku. Na ten moment wydaje się, że może on opuścić Real Madryt. Jeśli Portugalczyk do lipca nie zmieni zdania i wciąż będzie chciał odejść z ekipy Królewskich, będą oni liczyli na zysk w wysokości około 100-150 milionów euro. Bale, ostatni z członków ofensywnego tercetu, w najbliższych miesiącach będzie walczył o swoją przyszłość. Włodarze Los Blancos wierzą jednak, że jego problemy z kontuzjami zakończyły się na dobre i będzie on ogromnym wzmocnieniem dla Zidane'a na drugą część sezonu.

Głównym celem Realu Madryt na najbliższe lato będzie ściągnięcie Neymara, za około 222 miliony euro. Klub był w kontakcie z otoczeniem Brazylijczyka, od kiedy ten opuścił Barcelonę. Jednak starcie Królewskich z PSG w Lidze Mistrzów wstrzymuje wszelkie rozmowy przynajmniej do marca. Oprócz Neymara głównym kandydatem na nowego galáctico ma być Harry Kane. Anglik ma za sobą fenomenalny rok, ale jego transfer mógłby być bardzo skomplikowany. Wszyscy wiedzą, jak trudno negocjuje się z Tottenhamem i Danielem Levy'ym, co widać było już przy transferach Bale'a czy Modricia. Koszt napastnika wynosiłby około 200 milionów euro, ale ta umowa zostałaby zrealizowana tylko w jednym wypadku – zostanie rozbite BBC.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2018

Komentarze

2018.01.15, godz. 10:01, mejia
Żeby myśleć o takich transferach trzeba mieć pewność gry w LM a to w przypadku Realu jest na ten moment bardzo wątpliwe.
2018.01.13, godz. 18:35, Frajery
Napewno będą chcieli grać w Lidze Europy..
2018.01.13, godz. 15:41, MrKrzysiek97
To byłby dwa bardzo dobre transfery oby doszły do skutku.
2018.01.13, godz. 15:17, 19dami98
yacol
Michal3011

dzięki za wyjaśnienie, lecz ja pisałem ironicznie xD czytam newsy codziennie i czasem mnie śmieszą takie newsy
2018.01.13, godz. 14:58, Matiseq
Tylko nie Kane, ja pierpapier, to jest cymbał i kłoda...
2018.01.13, godz. 14:46, obiektywny13
Neymar i Kane? Czyki kolejne okno bez transferow




2018.01.13, godz. 14:44, bionicman
wisnia1236

Jakieś tam dochody mają, Tebas sie czepiał tego ze wykazują jakieś kosmiczne przychody z różnych źródeł na poziomie wyższym niż Real i barca. Jeśli w papierach bedzie sie wszystko zgadzac to nie bedzie problemu. Jeśli nie to pewnie ich zawiesza na sezon w LM ale wątpie w to szczerze. Poza tym wyprzedadzą Lucasa, Pastore, DiMarie, HBA, Draxlera, to juz pare baniek wpadnie:)
2018.01.13, godz. 14:09, J0hnny
Taa i jeszcze koseckiego niech wezma, zna madryt, bramki barcelonie strzelal, i tam samo realny transfer jak te 2 ww
2018.01.13, godz. 13:59, wisnia1236
bionicman

Żeby rozpatrywać transfer Neymara to tylko teorie spiskowe. Mają 2, ale zaplacili tylko za jednego. 400 milionów na dwóch graczy bez żadnych dochodów nie może przejść obojętnie przez FFP stąd też taka teoria spiskowa :D inaczej tego zupełnie nie widzę.
2018.01.13, godz. 13:52, Realista22
Michal
PSG juz wystarczajaco naruszylo FFP by teraz jeszcze kupic Cristiano.Do City tez nie przejdzie.Dla kibicow United z legendy stalby sie zdrajca.Zostanie u nas.
2018.01.13, godz. 13:52, bionicman
wisnia1236

Trochę to teoria spiskowa:) PSG juz ma obydwu:) Klauzula klauzulą, a Ney musi chcieć odejść. Wiadomo ze dostanie wiecej kasy w PSG niz u nas. Sportowo połatają zespol na chwile w środku pola i na środku obrony graczami pokroju Lassa którzy odciąża pierwszy w sklad w wygranej juz lidze francuskiej, w lecie zapłacą za Mbappe, a kolejne okienka znowu hulaj dusza i transfery gwiazd. Kto wie moze w lecie jeszcze swapa Cavani- CR zrobią jak Floro zrobi promocje 100-150 baniek z a CR:) PSG wyglada mega lepiej od nas obecnie i na przyszłość niestety. Szczerze nie wiem jak to sie stało.. maja ambicje żeby wygrywać i umowa umowa ale po co maja sie osłabiać? Obecnie Real nie jest w stanie konkurować z nimi ekonomicznie, jeśli wygrają LM to rownież aspekt sportowy przestaje być na nasza korzyść. Największe gwiazdy, najlepsi trenerzy bedą za chwile w PSG i City. Naszymi błędami w lecie i przez pół roku umożliwiliśmy im wejście na poziom wyżej.
2018.01.13, godz. 13:47, Bartr22
Dzisiaj będzie EZ. Dwa/trzy punkty w plecki
2018.01.13, godz. 13:43, ramos20
Co do bramki mam wrażenie, że Keylor już się wypalił. Potrzebny ktoś nowy, Courtouis, De Gea, Kepa. Tych trzech bramkarzy prawdopodobnie Real będzie miał na celowniku, aczkolwiek może być cięzko z transferem zarówno bramkarza ManU, jak i Chelsea. Pozostaje Kepa, warto byłoby w niego zainwestować, jednak ta kontuzja i rzekoma operacja budzi wątpliwości czy wróci do formy i czy będzie w stanie zastąpić Navasa. Prawdopodobne jest więc to, że zostaniemy z Keylorem. Obrona - kupno prawego obrońcy i wypożyczenie Achrafa. Myślę, że to byłoby na tyle. Mamy dobrą obronę, która na chwilę obecną zapomniała jak się gra ;)
Pomoc - zdecydowanie wypożyczyć, lub nawet sprzedać z opcją pierwokupu Llorente. Szkoda mi chłopaka, właściwie nic nie gra. Zastanowiłbym się również co z Ceballosem. Sprzedawanie go byłoby kompletną głupotą, ale warto byłoby przemyśleć wypożyczenie gdzieś do Premier League skoro i tak gra tylko w Pucharze króla. Z pewnością jest wiele klubów, które są nim zainteresowane. Osobiście widziałbym go np. w Liverpoolu. Jeśli chodzi o atak marzy mi się wywalenie Benzemy, a powrót Mariano + naprawdę bardzo solidny drugi napastnik np ten Werner. Niech walczą o pierwszy skład. Zarówno Mariano jak i Werner, to chłopaki ambitni i myślę, że taka rywalizacja wyszła by Realowi na zdrowie w postaci sporej ilości bramek ;)
Ronaldo nie sądze, aby odszedł,a co do Bale'a - gość ma chęci i pokazuje to. Myślę, że to pół sezonu będzie ostatnim sprawdzianem dla niego. Jeśli pokaże się z dobrej strony zostanie, jeśli znowu dołapią go kontuzje nie będzie zmiłuj - pożegnamy się z nim, a wtedy zawita ktoś pokroju Hazarda.
2018.01.13, godz. 13:35, wisnia1236
Jedyna opcja, że Neymar przyjdzie to układ Péreza z szejkiem. Pamiętam jak w sierpniu Marca trąbiła, że Mbappe na 100% u nas. A może nasz prezes zrobił deala z szejkiem? Odpuścił im Mbappe, za wyciągnięcie Neya z Barcelony, który na bank miał klauzulę anty Real. Pérez oddaje wyłożone pieniądze za Neya (plotki o klauzuli 222) i PSG nie ma żadnych problemów z FFP, mają francuskie cudowne dziecko, które chciało grać w Realu, a Pérez ma swoją niespełnioną zachciankę. Największy przekręt XXI wieku w piłce.
2018.01.13, godz. 13:21, bionicman
Tak Ney za 222 banki. Jakoś nie wierze ze PSG wpisalo w jego kontrakt taka sama klauzule za jaka go kupiło. Te całe doniesienia prasy o wielkiej chęci gry w Realu to bzdury. Prawda jest taka ze jakby chciał grać u nas to by przyszedł do nas a nie do barcy czy PSG. Piłkarz z niego wybitny ale jakoś nie widze regularnych znaczących podwyżek co 0,5 roku-rok. Z tym nie bedzie problemów w klubie finansowanym z petrodolarow wiec niech tam siedzi dalej. PSG nas rozjedzie w 1/8 LM na spokoju wiec przyjście do nas to i tak sportowo i ekonomicznie dla niego krok w tył. Kane za 200 baniek to moze w lecie 2017. Teraz to jest co najmniej 300. Poza tym on sie nie pali do odejścia także Łeby nie bedzie sie palił do sprzedaży. Podyktuje cenę z kosmosu i zamknie temat. 2/2 transfery nierealne. Sprzedaż CR za 100-150 baniek? Gratuluje pomysłu naprawdę. Rozgrywa słaby sezon w którym strzelił 20 goli i zanotował 5 asyst w klubie i reprze, w sumie 27 spotkań z el MŚ. To jest jego wykonanie słabego sezonu. Z nim problem jest taki ze nie dostaje podań na ,,setki”. Zacznie dostawać, zacznie strzelać. Tak było zawsze, jak dla mnie póki nie zanotuje złego sezonu od początku do końca nie użyje stwierdzenia ze sie skończył. W zeszłym roku u niego tez nie było kolorowo w pierwszej połowie sezonu. Problem leży w systemie 442 w którym CR gra poprostu źle. Ustawić go na 433, czy 4231 na lewej albo na szpicy. Mysle ze bedzie to duzo lepiej wyglądało. Takie PSG bardzo chętnie by go przygarnęło ale oddając Cavaniego a nie Neya. Jedyne co Cris bedzie musiał robic z Neymarem i Mbappe w jednym składzie to dostawić noge 60 razy. Toz z nimi on bedzie miał średnia z 1,5 gola na mecz. Sprzedaz Garetha to i owszem ale jeśli znowu bedzie wypadał z kontuzja w drugiej połowie sezonu. Jeśli bedzie zdrowy i w formie to absolutnie nie. Benzema powinien juz dawno nie grać w Realu, to widział chyba każdy kibic RM. Kroos jeśli utrzyma swój brak formy rownież powinien opuścić Real. Jak dla mnie pomysl z de facto trzema defensywnymi piłkarzami w środku pola nigdy sie nie podobał. Ale póki to działało to nie można było sie czepiać. Od pół roku to nie działa. Problem jest rownież taki ze najprawdopodobniej stracimy młodych i utalentowanych piłkarzy typu Ceballos, Theo, Llorente, moze nawet i Asensio jak tak dalej pójdzie. Zmiany raczej nie ogranicza sie do rozbicia BBC czy CKM ale dotkną rownież młodzież ktorej nikt o zdrowych zmysłach nie chce sie pozbywać. Nasz trener i tak poleci z tym ze niestety w lutym kiedy sezon bedzie juz przegrany a powinien wylecieć w grudniu po 0:3 z barca.
2018.01.13, godz. 13:16, Gyardos
Moim marzeniem jest Mbappe, ale jego mogłoby być najtrudniej wyciągnąć. Kane może być świetną inwestycją, o ile będzie chciał odejść z Premier League, chyba świetnie się tam czuje.

Neymara powiem szczerze, że nie chce. Pomimo tego, że obecnie jest niewątpliwie w top3 to jego podejście do kolegów z drużyny jak i samego klubu jest tragiczne. O ile w Barcelonie znał swoje miejsce w szeregu i grał naprawdę niesamowicie o tyle w PSG co chwilę wychodzą jakieś spięcia w drużynie i jestem niemal pewny, że u nas byłoby jeszcze gorzej pod tym względem. Zawodnicy z Ameryki Południowej często mają bardzo roszczeniowe nastawienie względem klubu.
2018.01.13, godz. 13:14, Huor
Hazard ostatnia zadeklarował że chce zostać w Chelsea te gatki jego ojca były tylko po to żeby gość miał lepszy kontrakt. Z Kanem widzę szansę w momencie gdy Tottenham odpadnie z Juve i w lidze nic się nie zmieni to Tottki będą grali tylko w lidze europy a nie sądzę żeby komuś kto posmakował wygranej z Real w LM to wystarczyło do tego sam Harry mówił że tak długo jak będzie miał tu realne szanse na wygranie trofeum to zostanie a na to się nie zapowiada, a jako że oglądam sporo Premier League to nie zgadzam się z tym że by sobie tutaj nie poradził to nie jest gracz jak Bale że musi mieć hektar przed sobą wolnej przestrzeni żeby coś z robić to jest zwykły egzekutor i świetnie też podaje nawet na dystans byłby najlepszym z możliwych bo w głowie nie ma takiego gówna jakie ma Icardi jeżeli z Kanem się nie uda to raczej brać Wernera i może Guedesa a sprzedać Vazqueza , Gonzalo Guedes jest dużo szybszy i młody a o minuty nie miał by problemu bo może grać na obu skrzydłach, byłby takim Nacho w ataku.
2018.01.13, godz. 12:53, kamilo0407
Wg mnie bardzo dobry pomysł
2018.01.13, godz. 12:46, dezertx
Dawać z powrotem Morate i Jamesa plus do tego Hazard i Sanchez/Lewy na szpicy i miażdżymy wszystkich jak w zeszłym sezonie.
2018.01.13, godz. 12:43, yacol
19dami98

Nic, srednio kilka razy w roku pojawiaja sie takie brednie na temat Crisa. Ze odchodzi, ze chce podwyzki itd. itd. Ot zwykle farmazony. Natomiast sam Cris, jak juz jest pytany to zawsze mowi ze chce tu zostac i grac ile sie da. A najlepiej to zakonczyc kariere.
2018.01.13, godz. 12:37, Michal3011
19dami98
Są pogłoski od pół roku że Cristiano chce odejść przez problemy z Hiszpańskim fiskusem, a po za tym chce zarabiać lepiej niż Messi i jak nie dostanie podwyżki to odejdzie. Jest to pewne, że szejkowie jak Cristiano będzie do wyjęcia kupią go bez zastanowienia czy do PSG czy do Man City. A co do samego artykułu jeżeli Real faktycznie chce kupić Neymara i Kane to będzie to wydatek około 700 mln euro i mówie tu o samym odstępnym. Marketingowo to świetne ruchy ale czy sportowo stoi już pod znakiem zapytania. Kane jest świetny ale piłkarze z Wysp Brytyjskich rzadko robią karierę poza Premier League. Neymar to gracz z topu, ale będzie chciał zostać liderem szatni i na boisku, więc w przypadku transferu Neymara Ronaldo musi odejść. Ciekawe jak spisywałoby się trio Neymar-Kane-Bale
2018.01.13, godz. 12:23, 19dami98
"Przyszłość Cristiano Ronaldo również wisi na włosku. Na ten moment wydaje się, że może on opuścić Real Madryt. Jeśli Portugalczyk do lipca nie zmieni zdania i wciąż będzie chciał odejść z ekipy Królewskich"

czy coś mnie ominęło?? co za brednie...
2018.01.13, godz. 12:20, SZUMI
Wcześniej już pisałem ,że takimi artykułami ludziom z głowy wodę robicie!... Zgadzam się z większością , którzy pisali poniżej że ani Neymar ,ani Kane są nie do wyjęcia, zrozumcie to wreszcie!(przede wszystkim Oni sami musieli by bardzo tego chcieć, a tego nie widać...a i tak by nie było łatwo)
Lepiej niech skupią się na realnych celach transferowych, a nie robiąc nadzieję sobie i innym.
2018.01.13, godz. 12:19, JaSzymon
Chcecie naprawdę Neymara? On popsuje atmosferę w szatni i wyobraźcie sobie wojnę neymara z cr7 o karne wolne itp. Ja tam wolę hazarda i dziwie się ze real jeszcze go nie ściągnął
2018.01.13, godz. 12:10, maravilla77
Kane jako gracz z wysp mam duze watppliwosci czy w lidze hiszpanskiej sobie poradzi, po drugie to trzeba bedzie rozbic bank by go kupic bo z Levy,ym latwych targow nie ma. 200 mln to będzie min. A za tą kwotę z małym językiem można mieć Icardiego i np Hazarda. Argentyńczyk stylem gry bardziej pasuje do ligi i wciąż jest perspektywiczni. Ja bym to nawet teraz w zimowym okienku ściągnął nie góra się te pół sezonu i mamy na następny sezon już kim straszyć.a Belg to Belg gracz który potrafi zrobić różnice na skrzydle.
Co do Neymara to faktycznie jak Pérez to wyciągnie za te 222mln to chylę czoła. PSG musi być naprawde głupim klubem by oddać go za kwotę która kupili to z Barçy. Jak dla mnie Pérez chce to utrzeć nosa Barcie oraz że to gracz medialny wizerunkowa a dopiero potem przychodzi czynnik sportowy.
Ney sportowo jest topem lecz mnie nie przekonuje pazernoscia na kasę humorkami. Będzie odwalal to co w PSG czy to jest warte tego by był u Nas, jak dla mnie nie.
Chce Pérez grać na nosie rywali niech wciągnie Friedmana za te 100ml
2018.01.13, godz. 12:10, Audis
https://twitter.com/Polsport/status/952115783425019904

No to niezłe 'wzmocnienie'
2018.01.13, godz. 12:04, raito
Realy Madryt nie bedzie stac na pensje dla Neymara... Klub jest bardzo w tyle. Juz nawet Barcelona zaczela szalec. pensjami oraz bonusami, takiemu Messiemu za wygranie LM £10.7m, gdzie u nas dostali bodajze €1,5m netto.
Co do Kane jemu chyba za bardzo nie zalezy na pieniadzach, bo jeszcze nie przedluzyl kontraktu, a zarabia smieszne pieniadze w porownaniu do innych.
Co do ich przyjscia... Kane jak najbardziej, skromny itd... Ale Neymar... jakie on by tu cyrki wyprawial.
2018.01.13, godz. 12:00, DoctoreL
Wstyd. Redaktorzy wrzucają newsy żeby nabić wyświetlenia reklam, RM.pl zarabia na głupiej dzieciarni, która wchodzi po takie newsy, mam nadzieję, że wielu to zrozumie i porzuci tę śmieszną stronę. Ile już czekamy na nową wersję strony? Od wielu lat czytam, że już już, prawie na ukończeniu, i co? 2018 rok - nadal dno
2018.01.13, godz. 11:56, CEBALLOS BLAUGRANA
predzej wielblad przejdzie przez ucho igielne niz paryski szejk sprzeda neymara za 200 czy tam 222mln. on zainwestowal w brazylijczyka jakies 400mln i ma oddac lekka reka realowi takiego pilkarza hahahah. piekne odwracanie uwagi od sytuacji sportowej dla latwowiernej dziecierni.
2018.01.13, godz. 11:53, Arbiter
Obaj nierealni. Nie wiem co Ci goście z zarządu albo mediów biorą, przecież nikt tego chyba nie bierze na poważnie. Werner za 90, jeżeli nie wystrzeli z formą na mundialu, bo wtedy duzo drozej. Icardi za te 110, Agüero za jakieś 70 jak go Pep pogoni. To są realne cele, o tych zawodników może walczyć Real. Walczyć, bo prawda jest taka, że po wszystkich 3 zgłoszą się inne zespoły i Real będzie musiał zaproponować coś więcej niż tylko rozbicie BBC. Rozbić też nie będzie łatwo, bo Benzema z taką formą i pensja to może za 40 mln cudem by się udało sprzedać do Anglii lub Włoch, Ronaldo nikt już nie kupi, bo kto wyda 100 mln na zawodnika 33 letniego? Do tego z roszczeniami finansowymi na poziomie 30 mln netto? Marzenia ściętej głowy. Bale'a dałoby się sprzedać do Anglii za te 100-120 mln tylko kto przyjdzie o takiej jakości? Hazard też jest nie do wyjęcia. Zresztą sam o tym mówił. Prędzej Zidane zostanie trenerem Chelsea niż on przyjdzie grać tu dla niego.

W skrócie, kolejny zapełniacz jakich tu będziemy oglądać dużo do końca sierpnia obecnie.
2018.01.13, godz. 11:52, Matheo89
Hahaha, to jest nierealne. PSG rządzi Katar. Mają hajsu jak lodu. Tylko głupiec myśli, ze puszczą Neymara do Realu Madryt po jednym sezonie... ^_^
2018.01.13, godz. 11:45, Jelonek Zły
Przypuszczam, że coś w tych pogłoskach jest.
A na pewno zarząd czyni pewne kroki, bo jeśli maja być transfery to OGROMNE!
Te dwa wybory wydają się w związku z tym takimi prawdopodobnymi.
Ale pojawiają się niebagatelne trudności. Nie wiadomo, jakie zapisy w kontrakcie ma Neymar, lecz nie przypuszczam, by szejk tak oszczędzał na prawnikach, by łatwo dać się ograć tatusiowi Brazylijczyka. Kuwejt udowodnił, że w dość mętnych regułach światowej piłki radzi sobie znakomicie. Zatem jeśli nie ma szczególnych zapisów, że Naymar po roku odchodzi, gdzie chce, to będzie trudno. I na pewno drogo.
Być może sam zainteresowany mógłby przystać na nieco niższe zarobki, ale nie wydaje się, by ustępstwo tu było znaczące. Zatem jego obecność stanowiłaby kolosalne obciążenie budżetu. W przypadku Kane'a to też musiałyby być dla niego istotne profity.
Koszt takiej operacji byłby gigantyczny.
Ale co z Ronaldo? Rozstanie z Realem? Raczej z tego związku obydwie strony czerpią korzyści, rozwiązanie to straty. I gdzie by ten Ronaldo miał odejść? W rewanżu do PSG? Tu więcej wątpliwości niż w przyjściu Neymara w drugą stronę.
Ponadto należy przypomnieć jak to wiosną Barça usiłowała wzmocnić swoją pomoc ściągnięciem Verrattiego. W rezultacie straciła tylko. Zatem można wyobrazić sobie taką sytuację, że to PSG ściąga kogoś od nas, a nie odwrotnie.
Wierzę, że zarząd chce tych transferów. Byłyby dla nas korzystne, tym bardziej, że w takim wypadku rozwiązywałby się problem z CKM, bo trzeba byłoby coś zrobić z pomocą, ale trudności są z rzędu największych. Jak się uda, będzie to świadczyć o fachowości jedynej w swoim rodzaju.
2018.01.13, godz. 11:40, whatsup1981
Realista22
Niby tak, ale Van Nistelrooy też miał być zbyt drewniany, a jednak radził sobie bardzo dobrze.
2018.01.13, godz. 11:39, marfel
A jeszcze trochę poza tematem. Kompletnie nie widzę tego by Vinicius już był w Realu w następnym sezonie.
Raz że jeszcze nie miał jakiegokolwiek styku z europejską piłką, dwa że szkoda takiego chłopaka na ławkę gdzie nagla może się okazać że będzie grał raz na pięć spotkań a trzy że według mnie on nie jest jeszcze gotowy fizycznie na grę na takim poziomie jak Primera Division. On we Flamengo wchodził na końcówki albo był jednym z pierwszych zmienianych gdy zaczynał od początku.
Myślę że Real go jeszcze gdzieś wypożyczy. Chyba nawet ostatnio Carlos albo Ronaldo(R9) coś mówili że trzeba mu dać jeszcze czas.
2018.01.13, godz. 11:34, Realista22
whatsup
Lukaku jest za drewniany na La Lige.Na lige angielska sie nadaje znakomicie,ale w technicznej Hiszpanii by nic nie ugral.Obawiam sie ze to samo tyczy sie Kane.Aczkoklwiek on sie predzej sprawdzi niz Lukuku..
2018.01.13, godz. 11:32, sebas1902
Prawda jest taka, że najpewniej zostaną Cristiano i Benzema, a odejdzie Bale i w jego miejsce przyjdzie Vinicius. Do czasu aż Karim nie odejdzie to nie przyjdzie tu nikt. Każdy wie, że ZZ nie usadzi Benzemy na ławkę, a Real nie sprowadzi Harrego tylko po to żeby był do podgrzewania ławy.
2018.01.13, godz. 11:28, rafal1987
whatsup1981
Lukaku, Mertens?, może od razu Giroud, błagam..
2018.01.13, godz. 11:27, HalaManiac
Tak to widzę:
Teraz Icardi/Werner
Latem Hazard,Courtois + wykupić Leona Bailey'a i zostawic na rok w Leverkusen no i jeszcze powroty Viniciusa i Odeegarda
2018.01.13, godz. 11:23, Kitz
Pewnie, PSG ściągnęło Neymara wpłacając 222 mln klauzuli a po jednym sezonie puszczą go za tyle samo, mimo że żadnej klauzuli nie ma.

Nie będzie żadnego Neymara i im prędzej zdamy sobie z tego sprawę tym lepiej. Szejk go nie puści i żadne dobre relacje tutaj nie będą grały roli.
2018.01.13, godz. 11:21, whatsup1981
Jeżeli uda się zrealizować operacje ściągnięcia Neya za 222 mln, to będzie negocjacyjny majstersztyk Péreza. Osobiście bardziej wierze w opcje oddania Cristiano w rozliczeniu. Sportowo Psg by straciło, ale marketingowo wyszliby na swoje. Zamiast Kanea wolałbym mimo wszystko Lukaku lub Martensa,
2018.01.13, godz. 11:20, HalaManiac
Błagam tylko nie Kane!! Kupić w styczniu Icardiego albo Wernera niech poznają ligę przez pół roku i mamy cracka na pare ładnych lat.
2018.01.13, godz. 11:18, ramos20
Taa był już Neymar, Kane, Hazard, Salah, Icardi, Dybala.... Kto następny, może Messi?
Ciekawe czy cokolwiek z tego się sprawdzi i sprowadzą chociaż jedną z "gwiazd"
2018.01.13, godz. 11:18, memorix25
Trochę takie p***l...
Jeżeli Zizu zostanie to pewnie w lecie kupimy z 2 młodych zawodników, którzy będą grzać ławę, a odejdzie Kova i ktoś jeszcze z potencjałem.
Jedyna szansa na konkretne transfery to wymiana trenera, wypranie mózgu Zizu lub to, że Pérez się weźmie za transfery.
To ostatnie nie gwarantuje sukcesu ponieważ do tego trzeba sprzedać Karima i innych ponieważ w innym przypadku nowi zawodnicy będą plątać się po ławce albo trybunach jak Ceballos.
2018.01.13, godz. 11:17, marfel
Kolejne nic nie warte ploty w połowie sezonu.
Jeszcze nie jest nawet pewne że Zizou zostanie na nowy sezon a tutaj już konkretne plany na lato są podawane. Dużo wyjaśni dwumecz z PSG. Ewentualne odpadnięcie z PSG przyśpieszy decyzję o zmianach w drużynie.
I dziwi mnie że gazety tak bardzo powielają te 222 mln przy Neymarze. Szejk by był chyba skończonym idiotą jakby zgodził się odsprzedać Brazylijczyka za dokładnie taką samą kwotę jak dał Barcelonie( już pomijając wszystkie inne jego wydatki związane z tym transferem, a to było prawie drugie tyle).
Choć jednego jestem niemal pewny czyli rozbicia BBC po sezonie. Pytanie jest tylko takie czy odejdzie jeden, dwóch czy nawet trzech. Pérez już chyba zdał sobie sprawę że trzeba odmłodzić formację ataku bo mamy trzech zawodników którzy są tuż przed/po 30 urodzinach.
2018.01.13, godz. 11:12, Audis
1 niestety nieREALNY
2 angol stworzony do gry w Anglii a nie w Hiszpanii
2018.01.13, godz. 11:09, Mateo Kovacic
Około 250 mln trzeba będzie wydać na Kane'a. 1
Brytyjczycy nie grają dobrze w Realu. 2
Kane chce zostać w Spursach i zostać ich ikoną a Kane'owi bardzo pasuje PL. 3
P$G nie sprzeda Neymara przecież oni mają $ jak lodu i gdyby nie fair play to już by miał najlepszą 11 na świecie.
Sam Neymar nie zejdzie z wynagrodzenia a pewnie nie dadzą mu w Realu 40 mln za sezon.
Ale oczywiście wszystko może się wydarzyć...
2018.01.13, godz. 11:07, rafal1987
zresztą jedyna minimalna szansa na Neymara latem, to wyeliminowanie Psg w LM, bo wtedy może sam zawodnik będzie chciał odejść. Ale mimo iż sercem jestem za klubem, to realnie patrząc nie mamy szans z Psg. To może być jedna z większych kompromitacji w Europejskich pucharach. Chyba że nagle naszym forma wróci do lutego, ale na razie symptomów nie widać. Jedyna nadzieja w Bale'u
2018.01.13, godz. 11:07, maciek90ldz
Brać Griezmanna i nie patrzeć na to czy Atlético się obrazi czy nie. Barcelona go nie lipy bo już tam zwyczajnie nie ma miejsca i pewnie kasy też. Neymar jest niemożliwy do wyjęcia.
2018.01.13, godz. 11:01, GrubyBKS
Kane jest skazany na Tottenham i lige angielską. :)

Kane ma kontrakt do 2022 roku, nie jest to zawodnik typu Bale czy Modric, nic wymuszał na kolubie nie bedzie bo sie bardzo z klubem utożsamia. Jak bedzie chciał odejść to na pewno dostanie pozwolenie ale trzeba byc skrajnym idiotą jeżeli sie uważa, żę wyciągnie się go z Londynu za mniej niż 200 melonów, przy takim kontrakcie :)
2018.01.13, godz. 11:01, Realista22
RaydeX
Sanchez jeszcze w styczniu ma zladowac w United.Arsenal zada 35 mln.City nie chcieli tyle dac,ale United sa zdeterminowani i podobno zaplaca.A jesli Sanchez nie przejdzie do City to raczej zostawia Agüero u siebie.
2018.01.13, godz. 11:00, rafal1987
A Kane to się do nas nie nadaje,
2018.01.13, godz. 10:59, e_santiago_b
Weźcie idźcie z tym Kanem.
2018.01.13, godz. 10:59, rafal1987
za Neymara to chyba 450 mln minimum .
2018.01.13, godz. 10:58, qwerty36i6
Dalej to samo. Już mniej newsów było o Verrattim na stronie Barcelony. :D
2018.01.13, godz. 10:52, wojtanowsky
Boże, kto te bzdury tworzy. Jakie 222 mln za Neymara, jakie 200 za Kane'a...Nehmar kosztował 222 bo tyle wpisała mu Barcelona do kontraktu, ale koszt całej transakcji to około 400 mln, a do tego dochodzą niemożliwe do spełnienia zadania płacowe Neymara. Kane to z kolei ukształtowany napastnik, top3 na świecie, jeśli nie top1 na ten moment. Skoro za mlokosa mbappe po jednym dobrym sezonie zapłacili 180 mln to za Kane'a zaśpiewają sobie 300 mln, a on sam zarobki na poziomie tych które ma teraz Ronaldo albo nawet wyższe.
2018.01.13, godz. 10:50, RaydeX
Sprzedać złom w postaci BBC, kupić Neymara/ Hazzarda, ale do wziecią są też dużo tańsi piłkarze jak np Alexis Sanchez, Sergio Agüero. Wiem ze Florek nie kupuje piłkarzy 28+, ale mysle ze Ci dwaj tchneli by nowego ducha w ten zespół(obaj są głodni sukcesów w LM). Do tego myślę, że czas pomyśleć nad rozbiciem CKM, jest Marco, Kova, Dani, Isco im nalezy dac szanse, a nie grac do znudzenia, leniwym Kroosem
2018.01.13, godz. 10:48, Realista22
Zadnego Neymara.Cristiano zostaje w Realu.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama