REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2018.01.10, godz. 14:00, Cover / as.com

Sky Sport: Salah odpowiedzią na Coutinho

Fot. Getty Images

Real Madryt potrzebuje wyraźnych wzmocnień, aby odmienić negatywną sytuację w zespole, która doprowadziła do sporej straty do lidera w lidze. Transfer pomógłby w odbudowaniu pewności siebie przed nadchodzącymi starciami z Paris Saint-Germain w Lidze Mistrzów. Zawodnikiem, na którego przychylnie patrzy się w stolicy Hiszpanii jest Mohamed Salah, skrzydłowy Liverpoolu.

Zidane'a otwarcie nie mówi o ściąganiu nowych zawodników. Wręcz odwrotnie – „nie chcę nikogo”, stwierdził. Europejska prasa uważa, że w klubie naciska się jednak na transfer Egipcjanina. Według Sky Sport Italia Real chce ściągnąć Salaha w zimowym okienku transferowym, tym samym odpowiadając na przenosiny Philippe Coutinho do Barcelony.

Zakładając, że na piłkarskim rynku niemożliwe nie istnieje, operacja bardzo osłabiłaby Liverpool. Anglicy w krótkim czasie straciliby dwóch bardzo ważnych zawodników, co znacząco utrudniłoby walkę o udział w Lidze Mistrzów. Co więcej, Salah nie mógłby występować w tych rozgrywkach w drużynie Zidane'a, ponieważ grał w nich już z The Reds.

W każdym razie napastnik rozgrywa świetny sezon. Zdobył 23 bramki w 29 meczach i zanotował 8 asyst. Salah ma 25 lat i jest drugim najlepszym strzelcem w Premier League. Wyprzedza go tylko Harry Kane. Został też uznany za Najlepszego Piłkarza Afryki w 2017 roku.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2018

Komentarze

2018.01.10, godz. 22:28, Pedro77
Salah słaby ? xD no bez przesady ludzie, fakt jest czasem jeźdźcem bez głowy ale w tym sezonie gra mega dobrze śmiem twierdzić że wcale nie gorzej niż Coutinho. Ale ten transfer nie jest na tę chwilę możliwy w Live ogólnie są piłkarze godni uwagi jeżeli chodzi o skrzydło to Mane w formie świetny, a Firmino to całkiem dobry napastnik.
2018.01.10, godz. 21:20, caniggia
niezły bajer, takie pisanie z czapy powinno być karane. Nie ma szans na transfer Salaha zimą. Po drugie bez sensu. Liga praktycznie przegrana, w LM nie może grać. Gościu jest świetny i ogólnie jestem fanem tego transferu w lato ale to niemożliwe na 99 procent po sprzedaży Coutinho, pewnie kosztowałby tez około 160 mln a i tak nie będą chcieli go sprzedać. Jest szybki i ma fajny drybling, ktoś poniżej napisał, że nie ma techniki, chyba nie ogląda meczów Liverpoolu. Icardi to bardzo dobry napastnik ale kiepski człowiek i kiepsko gadał o Realu.
error 2017- Modrić i Bale do widzenia?żartujesz? Modric to nasz maestro, oby pograł jeszcze z 2, 3 lata. Bale bez kontuzji to gościu, który da nam puchary. Jak dla mnie powinniśmy wziąć za free Sancheza, kupić Aguero i na bramkę De Gea,ale ponieważ to niemożliwe prawie to Courtois.
2018.01.10, godz. 21:12, krzysztofor
bez jaj :D plotka wyssana z palca ;)
2018.01.10, godz. 20:14, Error2017
Nie nie nie ...

Liverpool i tak ma kasy jak lodu , a po sprzedaży Coutinho to już w ogóle , więc pewnie podyktują cenę z kosmosu .

Skupmy się na Icardim .
A latem Mariano , Hazard , Pulisić i jakiś prawy obrońca do konkurowania z Carvajalem .

Natomiast takim graczom jak CR7 , Bale , Benzema , Modrić mówimy do widzenia .

Mayoral i Achraf na wypożyczenie

2018.01.10, godz. 19:42, yacol
merkava

Dokladnie, 100% racji. Dwa dobre podania i juz jest "super". Szkoda tylko, ze w poprzednich meczach kiedy np. Cris minimum kilka razy na mecz pokazywal sie 'do gry', to prozno bylo szukac dobrych podan. Co ciekawe, ostatnio nawet i komentatorzy to zauwazyli. Szkoda
2018.01.10, godz. 19:22, franka1968
Marzenia ! Nikt jego nie pusci po stracie C.
2018.01.10, godz. 19:21, barbarzyńca
merkava
Po prostu chciałem naprowadzić na pewną myśl, a mianowicie na taką, że często nasi napastnicy do tych podań się nie pokazują. Bramka Bale'a po podaniu Isco pięknie pokazuje, że nawet kiedy przed polem karnym przeciwnika jest tłok, można niekonwencjonalnym podaniem przełamać linię, ale problem polega na tym, że najpierw do tego podania trzeba się pokazać. A sytuacja wygląda tak, że kiedy prowadzimy grę i rozgrywamy piłkę na 20-30 metrze od bramki, Benzema i Ronaldo stoją jak wazony i czekają, aż ktoś wystawi im patelnię, której i tak nie potrafią wcisnąć. Z resztą, żeby do takiego podania prostopadłego wyjść, trzeba trochę motoryki. Ronaldo szybkość stracił dawno i przegrywa pojedynki, a o Benzemie nie muszę chyba nic mówić, więc faktycznie zostają nam tylko wrzutki. Myślałem, że takich rzeczy nie trzeba ludziom tłumaczyć.
2018.01.10, godz. 19:00, marfel
Po pierwsze to Liverpool nie sprzeda kolejnego kluczowego zawodnika po Coutinho który jest u nich dopiero od tego sezonu.
No chyba że chcą skończyć sezon poza pierwszą 4 i nie grać w następnej LM. Już to wyklucza tą plotkę.
Po drugie to Salah idealnie pasuje do ligi angielskiej ale czy do gry w Hiszpanii-już można mieć wątpliwości. Ja go absolutnie nie skreślam- liczby ma wyborne, umie się momentalnie urwać każdemu obrońcy i dobrze wykańcza sytuacje. Na pewno należy mu się dalej przyglądać. Wiem że w Romie na początku nie było za dobrze ale ostatnie sezony już dobre, w Anglii prawdziwy wystrzał( ciekawe czy tylko jednorazowy?).
Po trzecie to Salah jest prawoskrzydłowym więc można rozmawiać o nim w ramach zastępstwa Bale'a. Ale to też w lato a nie teraz.
I nie raz już wspominałem że następcą Walijczyka w roli skrzydłowego może w Realu zostać ktoś kto jest: młodszy, już medialny, potrafiący grać na prawej stronie. I wcale nie jest to proste zadanie bo jest deficyt dobry zawodników na prawej stronie którzy są na miarę Realu a którzy nie grają już w drużynach które absolutnie nikogo nie puszczą(tak jak Mbappé który gra w PSG, Barça też kupiła Dembele ale on raczej będzie biegał po obu stronach).
Ja dalej podtrzymuję swoje zdanie że Pérez może ściągnąć za Garetha Dybalę który ma styl gry prawie dokładnie taki sam jak Messi( choć nie ta klasa) i który sprawdziłby się z prawej strony. To jest mój typ numer 1 od dawna. Paulo jest młody, już pokazał swoją klasę w kilku sezonach, bardzo medialny,technicznie pasujący do ligi, strzelający gole( co też ważne) i związany z Adidasem( również bardzo ważne w naszym przypadku).
No bo w sumie pozostali inni zawodnicy którzy mogliby grać z prawej strony to właśnie Salah( no ale są wątpliwości czy Hiszpania to będzie dobry wybór) i może Pulisić( ale to wciąż nie jest piłkarz na "już" tylko na przyszłość).
2018.01.10, godz. 18:54, merkava
Czyli dwa dobre podania od pomocników na kilkanaście spotkań zamyka dyskusję o skuteczności - w tym względzie - naszej II linii. Brawo.
2018.01.10, godz. 18:34, original
No i na ch*j ,że tak powiem. Przecież nawet jak rpzyjdzie to nie będzie grał tylko grzał ławę. Zamiast stawiać na Asensio i Kovačicia to trener z prezesem szukaja kwadratowych jaj, zamiast korzystać z najlepszej kadry na świecie zastanawiaja się jak odpowiedziec barcelonie zeby w mediach bylo o nas glosno, slabo to widze od pewnego czasu
2018.01.10, godz. 18:30, z_ycher
Ludzie co wy z tym Icardim nam jest potrzebny Alexis Sanchez który jest do wyjęcia nawet tej zimy i może grać w LM !!!
2018.01.10, godz. 18:22, Audis
[śmiech] przez łzy
2018.01.10, godz. 18:21, BiggieB
Rafal1987

Wypozyczyc to mozna lyzwy na lodowisku
A nie podstawowego gracza lfc
2018.01.10, godz. 18:19, dexterro
bionicman

Czasy się zmieniły. Kiedyś inne kluby nie zarabiały tyle na prawach telewizyjnych, nie miały za sobą potężnych inwestorów i nie budowały tak dynamicznie swojej marki poza Europą (głównie chodzi o Anglię). To, co pozwoliło Realowi zostać finansowym hegemonem dziś już nie wystarcza. Wiem, co Florek mówił o najdroższych transferach, tylko mam wątpliwości, czy dzisiaj nas na nie stać. Na jeden może tak, ale to nie wystarczy.
2018.01.10, godz. 18:13, ufomanish
Kogo to już nie łączyli z Realem w ostatnich miesiącach, a i tak zostaniemy z kulawym Benzemą i nieogranym Mayoralem.
2018.01.10, godz. 18:09, wadix
  Mantolas - BAN (Spam )   14 dni
2018.01.10, godz. 17:58, cube77
[śmiech]
2018.01.10, godz. 17:41, Dezmo
Z napastników to warto wyłożyć kasę na Dybalę, Mbappé ewentualnie Icardiego. Z młodych talentów grających w europie Real powinien pomyśleć nad Karamoko Dembele z Celticu.
2018.01.10, godz. 17:36, Dezmo
Zwykły rzemieślnik. Za 2-3 lata spadnie mu szybkość i gość zniknie w odmętach. Pasowałby do Bayernu jako następca typowych napastników-dopychaczy takich jak Luka Toni i Mario Gomez.
2018.01.10, godz. 17:30, rossi15
Dla mnie, chociaż może laika, coś jest nie tak z tymi finansami klubów takich jak Real. Nie chodzi o transparentność czy jakieś machlojki ale widać, że przyoszczędziliśmy w ostatnich okienkach, ewidentnie chcieliśmy Mbappé, ale zaczynamy przegrywać z szejkami, już nie mamy tej możliwości finansowego przyciągania, wiele gwiazd jest poza zasięgiem Realu. Sam CR zszedł w drabince płacowej. Fakt, że głupio byłoby dawać więcej takiemu Mbappé, ale to jest niepokojący trend - wina nawet nie leży tu po stronie Realu ale światowego futbolu. Wypadałoby lepiej chronić takie kluby jak Real czy Barça.
2018.01.10, godz. 17:19, marekw
Tylko nie on nie ten poziom
2018.01.10, godz. 17:03, Xaoo
Liverpool sprzeda 2 kluczowych zawodników zimą. Czy oni śnią na jawie?
2018.01.10, godz. 16:57, barbarzyńca
Realista22
Dużo osób tutaj pisze o Dybali, więc na jakiej pozycji on w zasadzie miałby grać? Pytam poważnie.
2018.01.10, godz. 16:55, Realista22
Gdyby mogl grac w LM to ok brac go.Ale tylko na La Lige w ktorej walczymy juz tylko o miejsce na podium to szkoda kasy.Lepiej latem kupic Hazarda i Dybale
2018.01.10, godz. 16:54, Evilas
na nasza gre z wrzutkami nonstop przydalby sie ktos, kto gra dobrze glowa, jest taki jeden hiszpan... jak on sie nazywal? Morata? czy on przypadkiem nie gral w Realu ostatnio? ale fakt, nie pasowal do gry wrzutkami ;) za malo bramek nam dal, lepiej sciagnac byle kogo, bo nasz Benzema, ktory tak dobrze wspolgra z Ronaldo ustrzelil jesli sie nie myle, az 2 bramki, a asystowal tyle razy do Crisa ze zliczyc tego nie mozna ;)
2018.01.10, godz. 16:53, rafal1987
odpowiedzia na transfer barcy, byłby Hazard lub Icardi.
2018.01.10, godz. 16:43, barbarzyńca
Pamiętam go z czasu, kiedy grał w Romie. A zapamiętałem go jako strasznie zero-jedynkowego piłkarza, ze sposobem gry "długa laga i do przodu". Jeżeli faktycznie tak zostało, to nie ma co w ogóle zawracać nim sobie głowy, na ligę angielską to całkiem w porządku, ale nie tutaj, gdzie drużyny często się przed nami murują.

Pomocnicy nie wykonują prostopadłych podań? Może i tak, tylko dziwne, że pojawił się Bale, który jest pozytywnej formie i w jednym meczu dostał od tych pomocników dwa ciasteczka. Przypadek?
2018.01.10, godz. 16:39, ptych
do nas pasowałby Dybala i Hazard, do tego Kepa na bramke, pozbyc sie szrotu w postaci Benzemy i Bale, wypozyczyc mlodych Ceballosa i Llorente

i wrocimy do gry
2018.01.10, godz. 16:32, rafal1987
co najwyżej wypożyczyć, kupowanie go jest głupotą, latem musi przyjść ktoś konkretny, to nie jest odpowiedź na Cou.
2018.01.10, godz. 16:22, Karager
divad- a Ty myslisz ze Salah to ile bedzie kosztować? Cena bedzie podobna do tej za Coutinho a piłkarz jest według mnie drewniany i nie nadający sie na ligę hiszpańska. Jak juz tyle kasy wydać to lepiej wziąć Hazarda bo ten na bank sie w Hiszpanii sprawdzi
2018.01.10, godz. 16:22, huskyAsky
Pamiętam go z czasów kiedy grał w Romie i zawsze jak oglądaliśmy go z kumplami w akcji to smialismy się że to jeździec bez głowy, bo zawsze wypuścił piłkę na boku, przebiegł pół boiska i nic więcej nie potrafił zrobić. Wg mnie jedynym i najważniejszym transferem jest wyciągnięcie Mbappé. Totalny kozak
2018.01.10, godz. 16:16, PatrykPe
ku*wa Grosicki od razu
2018.01.10, godz. 16:13, meaema
Większej bzdury dawno nie czytałem. Liverpool ma sprzedać najlepszego obecnie piłkarza w składzie? Po transferze Cou? Hehehe. BBC będzie grać do końca świata i jeden dzień dłużej ;))
2018.01.10, godz. 16:09, ikar15
Batigol- że niby Modric Isco Kroos czy Ceballos tego nie potrafią? Tjaaaa....
2018.01.10, godz. 16:08, mati2005krolewski
hazard lepszy
2018.01.10, godz. 15:43, MrKrzysiek97
Nie ma szans na jego odejście to jeden z ich najlepszych piłkarzy na ten moment.
2018.01.10, godz. 15:36, Diego
rok temu barca miala najslabsza kadre w historii,- a my najmocniejsza.

obecnie bez zakupu klasowego skrzydlowego,napastnika i bramkarza nie mamy czego szukac. trojka de gea,hazard,icardi (czy courtois,salah,griezmann obojetnie) to koszt minimum 300 mln...
2018.01.10, godz. 15:34, REALcampeón
Pfff... doniesienia angielskich mediów rzadko sie sprawdzają, a wywołują tylko g*wnoburzę
2018.01.10, godz. 15:27, batigol88
redondo7309
Niestety z tymi podaniami masz racje. Kazdy zawodnik ktory potrafil zagrac prostopadla pilke nie gra juz u Nas. To jest glowny problem tego Realu.
2018.01.10, godz. 15:23, redondo7309
batigol88
u nas też są zawodnicy wychodzący do podań , tylko nikt ich takimi podania nie obsługuje , bo tu gra się do boku i wrzutka ,z jego wzrostem słabo to widzę , nie będzie w Realu Salah pierwszym snajperem , bo Ronaldo się obrazi , pomijając to uważam , że to nie ten typ zawodnika w Realu w tej chwili jest potrzebny , pożyjemy , zobaczymy
2018.01.10, godz. 15:23, Hutas
Już widzę, jak Liverpool sprzedaje w zimie drugiego lidera drużyny. Może jeszcze w pakiecie Mane sprzedadzą ...
2018.01.10, godz. 15:19, batigol88
redondo7309
Przeciez On caly czas wchodzi do gry na sciane. Dzieki swojej sile i szybkosci nie ma wiekszych problemow zeby wygrac taki pojedynej i zrobic przewage w ostatniej cwiartce boiska. Nawet jesli czycha na barmki to i tak bardzo dobrze bo u Nas nie ma ich kto strzelac.
2018.01.10, godz. 15:14, redondo7309
batigol88
na mnie robi on wrażenie zawodnika czyhającego na okazję i dobre podanie , w Realu na takim etacie jest Ronaldo , potrzeba zawodnika , który coś wykreuje , ja go nie widzę w tej roli ale rozumiem , że masz inne zdanie
2018.01.10, godz. 15:08, batigol88
redondo7309
Czy ma farta, nie ma znaczenia. Jest bardzo skuteczny, strzela duzo, ma dobry drybling, jest niesamowice silny. Z Lisami obrocil sie z tym 100 kg koniem Maguaierem jak z dzieckiem. Jego gra robi wrazenie. W obecnej formie bylby niesamowitym wzmocnieniem. Nie jest lekiem na cale zlo. Zaden z zawodnikow na swiecie ktorego mozemy kupic takim nie jest.
2018.01.10, godz. 15:08, lodyga
Z tymi transferami to jak z pogoda nad Polskim morzem.
Niby ma cos byc a jednak leje.
2018.01.10, godz. 15:07, bionicman
grzesznik

Pewności nie ma nigdy, nawet w lecie ale nie jest to absolutnie nie do zrealizowania. Jeśli bedą chęci.. Co do wygranej LM to nie ma sie co oszukiwać Chelsea ma na to srednie szanse, juve jeszcze mniejsze. Oczywiście pożyjemy zobaczymy. Żaden transfer czy w zimie czy w lecie nie przejdzie jeśli trener bedzie powtarzał ze nie chce i nie potrzebuje transferów. Kto w takiej sytuacji do nas przyjdzie?
2018.01.10, godz. 15:06, SiewcaBurzy
AS.com. Do widzenia.
2018.01.10, godz. 15:06, raff
to już chyba Mahrez lepszy i przynajmniej w LM by grał
2018.01.10, godz. 15:04, bionicman
decterro

Ostatnim drogim transferem był James w lipcu 2014r a trzeba dodać ze bilans tamtego okienka wyniósł +- 4 miliony na minusie. W ost okienku 46,5 wydane 123 zarobione. Floro zawsze powtarzał ze najdroższe transfery okazują sie najtańsze. Stadion mysle z w duzej mierze bedzie finansowany z umów sponsorskich podpisanych wlasnie w tym celu. Pérez to biznesmen ktory pewnie z własnej kieszeni by te transfery sfinansował bez problemu.:) Także wie gdzie kasy szukać. Fundusze na to mamy tylko trzeba chcieć ruszyć machinę juz teraz.
2018.01.10, godz. 15:02, jacki
Pomijając wszystko inne ciężko mi sobie wyobrazić aby Liverpool pozbył się dwóch najlepszych zawodników w jednym okienku i to zimowym. Coutinho strajkował całe lato aby wymusić ten transfer. Salah dopiero co przyszedł do Liverpoolu. Bez szans.
2018.01.10, godz. 15:01, batigol88
Jedynie Neymar zdobyl wiecej pkt ale gra w slabszej lidze.
2018.01.10, godz. 15:01, redondo7309
batigol88
pamiętam go jeszcze z Basel , oglądam prawie każdy mecz Liverpool , ma chłop mega farta w przebitkach z Arsenalem chyba z 3 setki w pierwszej połowie zmarnował , Realowi potrzebny jest zawodnik po prostu lepszy
2018.01.10, godz. 14:58, batigol88
redondo7309
Jest szybki w klasyfikacji kanadyjskiej jest obecnie najlepszym zawodnikeim z wszystkich lig. Musi byc bardzo szybki...
2018.01.10, godz. 14:56, grzesznik
*szkoly dla swoich dzieci ....
strona technicznie z lat 90-tych, nie da sie edytowac komentarzy...
2018.01.10, godz. 14:56, redondo7309
to chyba jakieś żarty?mam przynajmniej taką nadzieję , jest szybki i to w sumie tyle , na Real trzeba czegoś więcej
2018.01.10, godz. 14:55, grzesznik
bionicman
A skąd pewność że ci gracze będą chcieli pozbawić się mozliwosci zdobycia LM ? Takie transfery robi się latem. Zawodnik musi miec czas na aklimatyzacje, poszukanie domu, dzieci dla swoich dzieci itd. Transfer Coutinho ciagnal sie od roku. Widocznie obiecali mu ze w zime go puszcza. Wiec mial czas sie przygotowac. Zycie to nie football manager ;).
2018.01.10, godz. 14:52, dexterro
bionicman

Skąd pewność, że mamy kasę? Florek zbiera na przebudowę stadionu. Najpierw to trzeba się pożegnać z BB (co najmniej).
2018.01.10, godz. 14:49, bionicman
Bombowy pomysl. Serio.. <śmiech>. Dybala, Hazard, Kane, Icardi, Alexis. To jest poziom na Real. A tak zmieniając trochę temat, ale nadal apropos transferów: po jaką cholerę czekać do lata? Ja tego nie czaje. Jeśli mamy na celowniku Hazarda, czy Dybale to po co czekać do końca sezonu? Nie lepiej próbować ich kupić teraz? Mysle ze w przypadku Edena jest spora szansa ze bedzie skłonny do przenosin juz teraz. Jeśli tak to bedzie łatwiej przekonać Chelsea do takiego rozwiązania. To samo Dybała, jeśli zadeklaruje chęć odejścia to czemu nie teraz? Ja wiem ze nie zagrają w LM ale mysle ze daliby mega bodziec druzynie co przeniosłoby sie na LM. I tak wydamy na nich z 300 baniek w sumie, kasę mamy to po jaka cholerę czekać. Przynajmniej LL dogramy w dobrym stylu i szansa na PK bedzie znaaacznie większa. Dobre wyniki przeniosą sie na LM nawet bez nich uprawnionych do gry. Tylko trzeba chcieć a nie ja nie potrzebuje itd.
2018.01.10, godz. 14:48, batigol88
divad
Widziales jakis mecz w Jego wykonaniu? Obecnie zjada cale Nasze trio napastnikow i to na miekko.
2018.01.10, godz. 14:46, Mateo Kovacic
2018.01.10, godz. 14:44, punk94
Klasa światowa ??
2018.01.10, godz. 14:45, Czlowiek1991
Oczywiście chodziło mi o zwrócenie uwagi na mecz Udinese(bo tam w tej chwili gra Lopez)-Inter. Zamotalem się :)
2018.01.10, godz. 14:44, punk94
Jestem pewien, ze Ci co tak tutaj hejtuja Salaha oglądali od czasów jego gry w Romie max 2 jego mecze i udają teraz ekspertow majac ciagle w glowie kiedy gral on przeciwko nam w lidze mistrzow. Salah teraz to klasa swiatowa, takiego Aubameyanga pewnie chcieliście, a warto wspomniec ze Salah wygral z nim nagrode o miano pilkarza roku.
2018.01.10, godz. 14:41, qbas
Co mam z Icardim - uważam, że to teraz idealne rozwiązanie za Benzemę, potrzebujemy kończącego atak, egzekutora, a on idealnie się nadaje, oczywiście wolałbym Lewego, ale on jest nie do wyjęcia, nie teraz. Z tą grą co prezentujemy to z PSG będzie łomot i to srogi. Asensio jest dla mnie idealnym rozwiazaniem za CR7, jak zobaczyłem z Celtą, że wchodzi Lucas za miast niego to sie mi odechciało dalej oglądać. W sumie to w Ogóle dno i wodorosty tam były, oprócz Isco i Bale i do nich dwóch szykałbym rozwiązania teraz
2018.01.10, godz. 14:36, Bigosmistrz
Salah pod wzgledem umiejetnosci kolo cou to nawet nie wstal typowy pilkarz pod angielska lige z cyklu wypusc pilke przed sb i biegnij tak zreszta jak nasz bale nie nadaje sie do technicznej pilki hiszpanskiej zreszta rewelacja jednego sezonu i tyle za rok swiat o nim zapomni
2018.01.10, godz. 14:36, JohnnyBoy
usunęliście krzyż z herbu, pierwsze skrzypce w klubie grają Mostafa i Yazid teraz dojdzie Mohamed i będzie tercet egzotyczny, no nic tylko powinszować :) wesoły to klub ten Real Madryt
2018.01.10, godz. 14:35, divad
czlowiek1991
Dokładnie. Nie łapię zachwytów nad Icardim. Sportowo to zawodnik na czołówkę ligi włoskiej max. Z Włoch obecnie jedynie Dybala.
2018.01.10, godz. 14:33, divad
karager
Niekoniecznie. Przyjęli inną strategię. Wydawanie setek milionów jest łatwe, tylko skąd je potem wziąć? Tyle, że ta strategia jest ryzykowna. Wg mnie na razie młodzi zawodnicy kupienie latem się nie sprawdzają i oby przyszły sezon był przełomem.
2018.01.10, godz. 14:33, Mateo Kovacic
Hahahah ten jeździec bez głowy który polega na szczęściu ? Nie dziękuję.
2018.01.10, godz. 14:32, Czlowiek1991
Co Wy macie z tym Icardim?
Przecież gość to moralny wrak. Nie dość że jest na celowniku sycylijskiej mafii, ultrasi Interu go nie nawidza, to jako gracz Sampdorii odbił żonę przyjacielowi z boiska Maxiemu Lopezowi na wspólnych wakacjach. Lopez z Wanda Nara (bo tak ma na imię kobieta) ma trójkę dzieci. Do dziś mecze Sampdoria-Inter są przesmiewczo nazywane Derbami Wandy. Zwróćcie uwagę na ten mecz i na to, że Lopez nigdy nie podaje ręki Icardiemu.
2018.01.10, godz. 14:25, Karager
Gość jest tylko szybki, techniki za grosz.. to samo było gdy Barcelona wzięła dryblera Neymara a my odpowiadaliśmy szybkim lecz drewnianym Bale. Nasz zarząd chyba sie wypalił niestety co do pomysłów transferowych.
2018.01.10, godz. 14:21, qbas
Ja bym chciał dwóch transferów do pierwszej jedenastki - pierwszy to Icardi, drugi to CR7 na ławę, od początku sezonu gramy w 10, czasem nawet w 9, bo Benzema to już od paru sezonów nic nie gra, poza pojedynczymi meczami
2018.01.10, godz. 14:21, Janek92
Czlowiek1991
Różni nas przede wszystkim to, że nasz zarząd przez ładne kilka lat prowadził mądrą politykę transferową, więc my nie musimy wydawać 300 mln na dwóch piłkarzy by utrzymać się w czołówce.
2018.01.10, godz. 14:21, divad
A co do Salaha to jeśli taki gracz ma być zbawieniem Realu, to naprawdę idziemy w kierunku Juve, a nie czołówki.
2018.01.10, godz. 14:21, 19Ramos02
Czlowiek1991
Jak na Coutinho odpowiada Salahem, to na Griezmanna odpowie Balotellim.
Zgadzam się z ryba229. Taki transfer to będzie symbol upadku.
2018.01.10, godz. 14:21, divad
czlowiek1991
Mnie ciekawi też kim odpowie na Dembele, bo na razie to wyśmiewany latem zarzad Barçy wychodzi na swoje. Mam nadzieje, że "na razie", bo jeśli nasi młodzi (ktorzy kosztowali niemało) nie wypalą w przyszłym sezonie, to będzie gigantyczny kłopot, bo Bayern, Barça, PSG i Anglicy moga odskoczyć. Głupio byłoby wypaść z czołówki i stać się takim Juve.
2018.01.10, godz. 14:17, Szczepano
Zdecydowanie tak, ale w lato. Teraz The Reds juz napewno nikogo nie puszcza.
2018.01.10, godz. 14:15, ImageX7
Wątpię, że Liverpool puści drugiego kluczowego piłkarza w zimowym okienku transferowym.
2018.01.10, godz. 14:12, Czlowiek1991
Ciekawe kim Pérez odpowie na Griezmanna?
2018.01.10, godz. 14:10, Iashi
Co jak co , ale prawy napastnik czy też skrzydłowy przydał by się nam , mamy na tą pozycje tylko Lucasa który wiadomo jak gra , każdy inny zawodnik czuje się lepiej po lewej stronie , ale raczej mało to realne kwota pewnie grubo ponad 100mln , to tego Klopp już od dawna powtarza że chce zbudować silną drużynę , jednego ważnego piłkarza już stracili wątpię , aby dopuścili do straty kolejnego
2018.01.10, godz. 14:10, ryba229
To bedzie symbol upadku. Tacy jak on to moga sobie w Liverpoolu grac, a nie tutaj
2018.01.10, godz. 14:08, mateol15
Czemu nie Dele Alli albo Eden Hazard, oczywiśćie marzą sie inni Mbappé albo Neymar ale to bez szans napewno. W sumie DiMaria bedzie prawie za darmo czemu by nie miał wrócić
2018.01.10, godz. 14:05, lukasz_wuleek
Już jeden Mohamed jest, i żadnego pożytku z tego nie ma.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama