REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2017.08.12, godz. 14:15, El Jarek / MARCA

BBC y nada más

Fot. Getty Images

Wygląda na to, że Królewscy przegrali walkę o Kyliana Mbappé z Paris Saint-Germain. MARCA twierdzi, że wobec tego w klubie zdecydowano, że to koniec poszukiwań wzmocnień do ataku. Real ma oprzeć się w ofensywie na tercecie BBC, podobnie jak w ostatnich 4 latach.

Lato dla atakujących Królewskich nie było łatwe. Cristiano Ronaldo był w centrum medialnych burz przez doniesienia o chęci opuszczenia Hiszpanii oraz z powodu skandalu podatkowego. Gareth Bale długo myślał nad swoją przyszłością, a gdy zdecydował się pozostać w klubie, to bardzo krytycznie oceniano jego występy w czasie letnich przygotowań. Z kolei w przypadku Karima Benzemy było cicho o odejściu czy skandalach, ale ciszą można na razie skomentować też dorobek bramkowy pierwszego napastnika drużyny w tym sezonie.

Dziennik analizuje jednak, że tercet nie będzie już tak nietykalny jak w tych poprzednich sezonach. Forma i obecne statusy Casemiro czy Isco wręcz nakazują Zidane'owi przejście na system 4-4-2 ponad ustawieniem 4-3-3. Dodatkowo w kadrze na ten sezon znajduje się zdecydowanie więcej klasowych pomocników niż napastników. To w drugiej linii panuje absolutne bogactwo wyboru i trenerzy powinni z tego maksymalnie korzystać.

Bardzo duże szanse na pozostanie w roli czwartego napastnika ma Borja Mayoral. Poza tym klub uważa, że w ofensywie swoje wniosą Lucas i Asensio. Faktem jest, że Królewscy chcieli pozyskać Mbappé, ale nie zdecydowali się na wejście do finansowego wyścigu z PSG. Jeśli Real oferował 18-latkowi pensję na poziomie 7 milionów euro netto rocznie, Francuzi mieli wyłożyć aż 18 milionów za sezon gry.

Gazeta jako przykład nowych czasów dla BBC podaje jutrzejszy mecz, w którym znowu od początku zespół wyjdzie w systemie 4-4-2. W ataku od pierwszej minuty mają zagrać Bale i Benzema, a Cristiano pojawi się na murawie w drugiej połowie. Real wierzy, że w tych okolicznościach BBC to wystarczająca siła na najbliższy rok.

Tłumaczenie tytułu: „BBC i nic więcej”. Jest to parafraza tytułu hymnu Królewskich stworzonego po zdobyciu La Décimy – „Hala Madrid y nada más”.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2017

Komentarze

2017.08.13, godz. 13:58, ZwyklyKibic
Szkoda że Morata odszedł , gdyby został kadra była by kompletna , a tak może być problem w późniejszym okresie sezonu. Bardzo fajnie BBC zostaje... znowu mam nadzieje że ostatni sezon bo czekam na rewolucję w ataku której dawno nie było a która miała być w tym sezonie . Real ewidentnie zmienił filozofie , nie wydaje milionów na gwiazdki tylko kupuje młode talenty i szlifuje swoje własne I DOBRZE :) ale nie powiem przyjąłbym Hazarda :)
2017.08.13, godz. 12:27, beny1204
vamoReal93 - dokałdnie i mordeczka piąteczka a chłystki:D
2017.08.13, godz. 12:19, beny1204
dragao- nic dodać nic ująć, a na wszystko wpływ maja kontuzje;)
2017.08.13, godz. 12:14, beny1204
OmarRM - asysta była i prawie poprzeczkę połamał:D jak by trafił tam DeGea to zabił by :)
2017.08.13, godz. 12:10, beny1204
a jak tak napisze(bo wylewny jestem:)): dobrze, a nawet bardzo dobrze, Bale był kontuzjowany praktycznie cały ostatni sezon, wierze w Pintusa, wierze ze naprawi Bala, który w formie jest jak lokomotywa parowa. Płacić za gościa 160 baniek papieru, tylko dlatego ze zagrał bajeczny sezon a to był jego pierwszy sezon w pro piłce, w dodatku Ligue1 (znam lepsze ligi:))
2017.08.13, godz. 11:47, lukas250
bez klasowego rezerwowego napastnika ligi nie będzie, przykład tamten sezon bez goli moraty to ligę byśmy przegrali. I mówienie że poradzimy sobie z bbc to głupota bo w zeszłym sezonie drugim najlepszym strzelcem był rezerwowy który rozegrał 50% mniej minut niż bale i benzema. I irytuje mnie jak słyszę ZZ że benzema i bale są od nie tylko strzelania goli ale od robienia gry i pomaganiu w rozegraniu, tylko że w tym sezonie mają być od bramek bo nie można zwalić całego ciężaru za gole na ronaldo. To jest ostatnia szansa tej dwójki albo zaczną grać na miarę Realu albo wyjazd po sezonie.
2017.08.13, godz. 11:38, lukas250
Czyli pozostaje się modlić żeby Ronaldo nie złapał kontuzji bo to nasz jedyny napastnik od zdobywania goli.
2017.08.12, godz. 23:29, Nijakitaki
Mariano wróć !!!
2017.08.12, godz. 22:32, MaCko88
442 i cr7 / bale. Cr7/benzema.... :) bez trio
2017.08.12, godz. 22:25, merkava
I bardzo dobrze.
2017.08.12, godz. 21:39, Logos
OmarRM - te dwa mecze wiosny nie czynią. Jego gra to za mało, aby zastępował miejsca Asensio czy Isco.
2017.08.12, godz. 20:50, OmarRM
Nie przesadzaj, Bale bardzo się przyczynił do zdobycia La Décimy, zapomniałeś kto strzelił bramkę na 2:1? Do Un-Décimy mial również ogromny wkład, niesamowita forma podkoniec 15/16 i ogólnie cały 2016 był mocny w jego wykonaniu, w tym EURO na którym był jednym z najlepszych piłkarzy. Dopiero kontuzja mu wszystko schrzaniła, niestety taka szklana naturę ma Walijczyk jak zazwyczaj gracze z wysp w Madrycie. Jeszcze się odegra, już zagrał przyzwoicie z MU. Asysta była? Była.
2017.08.12, godz. 20:11, Logos
dwa razy LM mamy tylko i wyłącznie dzięki Ronaldo i CKM. To jakiś cud, że tyle wygraliśmy grając z BB. Szkoda, że napastnik Monaco nie przyjdzie, bo tylko on wykopałby BB i bylibyśmy mocniejsi.
2017.08.12, godz. 19:52, dragao
vamoReal93

W sezonie Décimy BBC było mocne

W sezonie Undécimy BBC było mocno średnie, albo nawet słabe

W sezonie Duodécimy BBC nie istniało bo:

a) Ronaldo do lutego grał padakę jakiej jeszcze nigdy wcześniej nie prezentował. Na szczęście zaliczył legendarną wiosnę jak jeszcze nigdy wcześniej.

b) Bale był kontuzjowany chyba pół sezonu. Początek miał niezły i jako tako coś tam grał, ale później był tylko balastem i osłabieniem dla drużyny.

c) Benzema zaliczył jeden z najgorszych sezonów od swojego przybycia do Madrytu (chyba tylko ten pierwszy był gorszy, ale wtedy przynajmniej nie grał tak dużo).

Tak jak napisał Cheetah mamy dublet dzięki super pomocy, świetnym zmiennikom i fantastycznej formie strzeleckiej Crisa w najważniejszych meczach.
2017.08.12, godz. 19:44, Cheetah
ostry7777
Świetna pomoc i silna lawka.
2017.08.12, godz. 19:42, ostry777
vamoReal93
Dokładnie, każdy tutaj znawca będzie narzekał na BBC a kto niby dał nam te tytuły?
2017.08.12, godz. 18:50, ToniNavas
Dziś Morata ładnie strzelił z główki, ze szczupaka nie do obrony
2017.08.12, godz. 18:43, ToniNavas
Co jak co, ale ligi nie wygra się bez klasowego napastnika na ławie, takiego jakim był Morata. Ciężko widzę ten sezon. Pomoc mamy znakomitą, a atak taki sobie. Cristiano nie jest już młody, Benzema około 10 goli na sezon w lidze, no i zagadka Bale.
2017.08.12, godz. 18:22, vamosreal93
BBC dalej.. A czemu nie? W koncu mamy trofea ;)

troche szacunku do BBC chłystki...

2017.08.12, godz. 18:20, yacol
Cheetah

Oczywiście masz rację, BBC + CKM napewno będą grali. I czekamy na kolejne tytuły do których pomału możemy się przyzwyczajać :) Jedno, co będzie się różnić, to wprowadzanie Isco za Bale'a i zmianę na 4-4-2. Oczywiście nie w każdym meczu. Zresztą, czuję że rotację będą dotyczyć również i innych. Wniosek ? Zapowiada się świetny sezon, skład jakim dysponujemy może nam zapewnić minimum LL + LM
2017.08.12, godz. 18:02, Deprawatorius Rex
REALcampeón z tym że nas interesuje tylko Mbappe. Wygląda na to , że chłopina polakomila się na kasę i nowo rozwijający sie, konkurencyjny projekt. Wiec to tyle . Nikt nas wiecej nie interesuje. I nie wyjezdzajcie tu z ( czekam na podanie) Lewandowskim czy inną Aubą. Jeśli by mieli nawet przyjść to tylko na ławkę bo Benzema jest, był i będzie pierwszym napastnikiem.
2017.08.12, godz. 17:50, Cheetah
A to oznacza, że bibisri będzie grać zawsze, w każdym meczu, kolejny sezon. Nie myślcie o tym, że któryś z nich potulnie będzie siedział na ławce. Bibisri+CKM na następny sezon.
2017.08.12, godz. 17:31, REALcampeón
Żaden szanujący się napastnik nie przyjdzie do klubu gdzie BB(C) musi grać bez względu na formę, nawet z kulawą nogą.
2017.08.12, godz. 17:30, dragao
Gdyby nie KONTUZJE *
2017.08.12, godz. 17:29, dragao
Pientas

Gdyby nie kontuzja Bale'a to kto wie czy zamiast o superpuchar nie gralibysmy jutro jakiegos zwyklego meczu towarzyskiego. I ten mecz sprzed paru dni z ManU tez nie bylby taki pewny z Bale'em w pierwszym skladzie w koncowce minionego sezonu...

Z dwojki Bale-Benz bardziej irytuje mnie ten pierwszy, bo niemal zawsze wyglada na odlaczonego od reszty druzyny. Benz to chociaz ma te chemie z Crisem i jest na wyzszym technicznym poziomie niz Bale. Potrafi cos poklepac z innymi, a Gareth? Kiwnie jednego jesli bedzie mial hektar przestrzeni. Nawet przestal uderzac z dystansu... On w Madrycie wadzi miast pomagac.
2017.08.12, godz. 17:01, Pientas
co wy tu k...wypisujecie o Bale i Benzemie to mistrzostwo świata.Można być debilem ale żeby aż takim?Kibicuje x lat Realowi i nie pamiętam tak dobrej ekipy.Nawet galakticos nie grali tak dobrze.Grali piękniej ale nie byli tak efektywni.LL i obroniona CL,pierwszy raz od kiedy powsatała,nawet mitycznej Barcelonie Pepa się to nie udało a oni jechali wszystkich jak przedszkolaków a tu co?Bale drewno?Noż k...jak się nie znacie na piłce te nie poiszcie tych pierdów bo tego się czytać nie da.Benzema słaby?OJP,a kto w pojedynkę rozmontował obronę AM?To jest masakra jakaś...
2017.08.12, godz. 16:45, Amicis
Jeśli będziemy grać ustawieniem 4:4:2 to również uważam że nie potrzebujemy nikogo dodatkowego na ten sezon. Warunek że trzeba rotować Balem i Benzema na zmianą.
2017.08.12, godz. 16:44, marfel
Widzę że teraz wszyscy nagle nikogo nie chcą bo przecież najlepsza jest formacja 4-4-2 i tak powinniśmy grać.
A jeszcze rok temu większość pisała że Isco i James muszą odejść bo nie ma dla nich miejsca przy ustawieniu 4-3-3. A teraz nagle Isco jest ważny bo zmieniamy formację. A jak za rok znów się ZZ odwidzi to Isco znów niepotrzebny? A tak ogólnie mówiąc to jestem niemal pewien że jak już nie będzie zmian w kadrze to Zidane dwa razy więcej będzie się trzymał systemy 4-3-3 niż 4-4-2. Tu nie chodzi o pozycję tylko o klasę danego zawodnika.
I kolejna rzecz jest taka że nawet jak byśmy już zostali przy tym 4-4-2( co dla mnie też jest najlepsze) to w tej dwójce atakujących jednym byłby Ronaldo a drugim mógłby być jakiś nowy nabytek. Wtedy jeden z BB jako zmienik, drugi na sprzedaż. I by pewnie było lepiej niż w każdej parze Ronaldo- Benzema czy Ronaldo- Bale.
2017.08.12, godz. 16:35, marfel
Nie no, Real stać na przynajmniej jeden wielki transfer( same sprzedaże w to okienko to ponad 100 mln) tylko że ktoś w końcu musi podjąć odważną decyzję. A u nas nakłada się na siebie wiele czynników przez co wszystko jest utrudnione.
Raz że wygraliśmy dwa tytuły i ktoś może powiedzieć że nie potrzeba zmian. Ale ktoś inny może powiedzieć że to gole Moraty uratował stołek ZZ po rundzie jesiennej( Bale kontuzja, Benzema i Ronaldo tragedia do wiosny ale wciąż byli wystawiani na siłę). A od wiosny Real stał się o wiele silniejszym zespołem bo w końcu Isco wskoczył do składu i pomoc przejęła kontrolę nad wydarzeniami na boisku. I tak dalej.
Po drugie to wiemy kogo ulubieńcem jest Benzema a kogo Bale. Ktoś może pisać że to nieprawda a wszyscy widzą jak ci zawodnicy są faworyzowani kosztem innych. Nawet mając nadwagę są ważniejsi niż zawodnik który się stara i który na tamten moment miał zwyczajnie zdobytych więcej goli grając mniej.
Po trzecie to naszym sponsorem jest adidas i to nie jest fantazjowanie że kluby zdecydowanie wolą mieć w składzie główne twarze swoich marek odzieżowych które ich ubierają. To ma odzwierciedlenie przy podpisywaniu nowych umów sponsorskich.
Po czwarte to ciężko jest sprzedać zawodników którzy już są blisko lub po 30 a mają wysokie kontrakty indywidualne. Naprawdę mało już który klub robi takie transfery, dużo bardziej opłaca się kupić kogoś zdecydowanie młodszego. A w przypadku Bale w grę wchodzą jeszcze kontuzje. No i kolejna rzecz jest taka że sam zawodnik nie chce odchodzić bo tu mu się dobrze płaci.
Sami wiecie że ja od dawna piszę o rozwaleniu BBC. Dla mnie to już tylko trzech wykończeniowców gdzie swoją role spełnia tylko Ronaldo. I nie piszcie że to oni powygrywali LM bo po pierwsze to zasługa po równi całej drużyny( nawet rezerwowych) a po po drugie to o wiele był ważniejszy Ramos czy nawet to że przez kontuzje Garetha w końcu zmieniliśmy system formacji.
Tu jest Hiszpania. Gdzie jest w Realu taki skrzydłowy jak Neymar który w tracie meczu napędzał ze 20 akcji bramkowych, ściągał na siebie po dwóch rywali i tak dalej. U nas nasi atakujący nie przejdą jednego zawodnika choćby za nim był tylko bramkarz. I dlatego w ostatnich latach udoskonaliła się taktyka wrzutek. A nawet jak już nie potrafią robić przewagi w grze jeden na jednego bo mają już swoje lata i stali się sztywni to gdzie są między nimi jakieś nieszablonowe akcje? Chyba 4 lata w jednym ustawieniu to wystarczający czas by rozumieć się bez słów. A tego nie ma.
Ja naprawdę nie chcę się czepiać na siłę ale Real spokojnie zasługuje na coś lepszego niż całe BBC. I z całym przekonaniem można napisać że by było lepiej. Nawet przy tych piłkarzach co mamy to już widać że lepiej jest z Isco, lepiej jest z Asensio. A tu nadal głosy że nic nie potrzeba bo podstarzałe BBC wystarczy.
I tak jak pisałem, teraz będziemy patrzeć na Barcelonę- po pierwsze na to kogo klasowego oni sprowadza a po drugie na to czy nawet bez Neymara będą w stanie na pokonać w superpucharze. I jeszcze po cichu liczę na Péreza bo mimo wszystko trochę milczy a we wcześniejsze okienka to już dawno były głosy z kluby że ten czy tamten na pewno zostaje.
Czasu na transfery nie zostało dużo, ligi już się niektóre pozaczynały, w dodatku ciężko jest wyciąnąć kogoś dobrego bo teraz nikt już swoich gwiazd nie chce sprzedawać. Ale może coś już jest ugadane i dojdzie do zmian przed samym końcem okienka. Dla Péreza to nawet lepiej bo teraz ciężko jest rozreklamować transfer po tym jak PSG kupiło Neymara. A za dwa tygodnie już będzie trochę lepiej na takie ogłoszenie transferu. Na to przynajmniej liczę.
2017.08.12, godz. 16:20, laulhe44
@yacol głos rozsądku rzadki na tej stronie
2017.08.12, godz. 16:12, jqleo
Będzie jak zawsze - gadka szmatka o tym że BBC nie jest już nietykalne i będą rotowania, a potem granie w prawie każdym meczu ustawieniem 4-3-3 pod BBC.
Nic tylko czekać do końca okienka i modlić się o jakiegoś porządnego napastnika.
2017.08.12, godz. 16:11, Roxx100
Miejmy nadzieje ze Bale wypadnie najlepiej na pół roku.
2017.08.12, godz. 16:08, Xaoo

No właśnie.. Wyjdą 4-4-2, bo Ronaldo jeszcze nie jest w rytmie meczowym. Poczekajmy z 2 tygodnie i zobaczymy piękne 4-3-3, chyba że do tego czasu Bale zaliczy szpital.

2017.08.12, godz. 16:06, yacol
Słuszna decyzja. Skoro nie uda się sprowadzić Mbappe, powinniśmy odpuścić wzmacnianie ataku. Nie jest to potrzebne. Obecny atak, jak i skład, zagwarantował nam duzo sukcesów, których wcześniej nie było. Oczywiście zawsze znajdą się ludzie którzy z chęcią rozbiliby BBC, jednak wyniki mówią same za siebie. A marudy zawsze się znajdą. Odpowiednia rotacja, do tego próba gry ustawieniem 4-4-2 i kolejny sezon z tytułami się szykuje. Zizu napewno wie co robi, z pierwszej łapanki nie jest. BBC zostaje i powinniśmy optymistycznie patrzeć na kolejny sezon.
2017.08.12, godz. 15:51, phantoM53
Mariano kolejnego gola walnął. Ma już 3 trafienia we Francji.
2017.08.12, godz. 15:44, lukasz9011
A byc moze Realu po prostu nie stac na wielkie transfery?Ceny tak poszly w gore place zawodnikow tak samo i byc moze na nowe gwiazdy nie ma kasy
2017.08.12, godz. 15:43, laulhe44
No i git . Stabilność najważniejsza.
2017.08.12, godz. 15:42, 7baka7
No cóż, niestety atak to nasza najsłabsza formacja. Jedynie Cris ratuje sytuację i strzela za całą trójkę.
Benzema potrafi fenomenalnie zagrać raz na pół roku (ostatni raz Atleti), a przez resztę czasu człapie po boisku.
Bale jak złapie formę jest nie do zatrzymania, ale niestety większość czasu spędza na rehabilitacji i powrocie do formy.
Potrzebny jest napastnik, ale jedyna opcja jaka mnie przekonuje to Mbappe, ale jest to niesamowicie trudny do zrealizowania transfer.
Wg mnie, trzeba zostać z tym co mamy i modlić się, żeby Bale był zdrowy, a Benzema bardziej się starał (albo może częściej się starał). No i oczywiście postawić na 4-4-2, czyli CKM, Isco/Asensio za napastnikami, z przodu Cris + Benz/Bale.
2017.08.12, godz. 15:37, Qbens
Powiem tak . Spoko, niech będzie, ale nie y nada más w pierwszym składzie. Dwójka z nich maks, CR, ktoś z dwójki Bale/Benzema, 4-4-2, i jazda. Nawet BB nie będzie w stanie tego zepsuć.
2017.08.12, godz. 15:20, krzysztofor
o i bardzo mi się pdooba ten artykuł. Jedynie Mayoral mne nie przekonuje, no ale on i tak pewnie bezie więcej czasu spedał na trybunach niz ławce. Mamy bardzo mocną kadre i ciezk okogoś wsadzić ejszcze, zeby utrzymac zadowolenie w ekipie.
2017.08.12, godz. 15:15, adek89
BBC aż do śmierci. Masakra.
2017.08.12, godz. 15:15, ode5
Dwumecz z barca moze byc kluczowy jesli chodzi o transfer napastnika jesli Real ponioslby znowu porazke z tak odchudzona 11 odwiecznego rywala. A moze poprostu Pérez wie ze taki sklad wystarczy przynajmniej na Lige i Puchar Krola, jesli Barça sie nie wzmocni, a Atlético niegrozne, wiec w tym roku nici z rozbicia BBC.
2017.08.12, godz. 15:07, de Vergara
marfel
Zawsze z przyjemnością czytam Twoje wypowiedzi, bo są pisane z sensem i po prostu się z nimi zgadzam.

Atak jest u nas jedyną formacją, w której moim zdaniem trzeba coś zmienić. Fakt, że ostatnio idzie nam świetnie niech nie przysłania tego, że mogłoby być jeszcze lepiej. I każdy kto uważnie obserwuje Real jako drużynę i każdego zawodnika z osobna stwierdzi, że przydałoby nam się z przodu odrobinę przebojowości, dynamiki, szybkiej nogi. Bale i Benzema niestety nam tego nie gwarantują. Fajnie, że Karim potrafi grać kombinacyjnie, ale to nie wszystko. No a Gareth nie wygląda już na tego świetnego zawodnika, jakim był choćby w pierwszym sezonie w Madrycie. Ten, kto widział w akcji Mbappe przez dłużej niż półfinał czy ćwierćfinał LM powie, że ten chłopak wyróżnia się właśnie wyżej wspomnianymi przeze mnie cechami. Mam nadzieję, że nasza strategia transferowa bierze to wszystko pod uwagę. A póki co bądźmy myśli, że przynajmniej zrezygnujemy z 4-3-3 i przejdziemy na 4-4-2 z rombem, bo w takim systemie gramy po prostu dużo lepiej.
2017.08.12, godz. 15:05, jakuber91
Mogą zostać tylko pod warunkiem, jak jeden z nich będzie zaczynał na ławce, a my gramy dalej ustawieniem 4-4-2.
2017.08.12, godz. 15:00, blancor
Takie podejście to głupota y nada mas.
Już nawet nie chodzi o katastrofalną formę Benzemy i Bale'a, bo bez konkurencji w ataku na pewno będą strzelać więcej niż rok temu. Chodzi o możliwość kontuzji. Jak Benz wypadnie to kto ma trafiać? Mayoral? W najlepszym klubie świata? Śmiech na sali po prostu. Bale 2/3 sezonu się leczył, Cris 2/3 sezonu nic nie grał, Benzema zagrał jeden dobry mecz, a zarząd i trener zadowoleni. Paranoja po prostu. Wywalili ze składu Jamesa i Moratę odpowiedzialnych za 1/3 trafień i nie uzupełnili tego. Nakupowali tylko młodzików na ławkę do napchanej pomocy, a napad leży. To niepojęte w klubie z takimi ambicjami. Ciekawe kto będzie nam ratował punkty w ostatnich minutach, gdy nie ma Moraty ani Mariano. Znowu Ramos? Ile razy można?
Mam nadzieję, że to tylko taki news, a jednak transfer będzie. Z drugiej strony - skoro trener mówi że nie chce zmian, to nikt mu nie będzie robił na złość. Moim zdaniem robi błąd takim myśleniem. Trzymam kciuki do 31 sierpnia.
2017.08.12, godz. 14:54, Taiczo
Brak słow na to wszystko czyli znów jedyną szansą na silny real to kontuzje tych dwóch pseudo kopaczy.
2017.08.12, godz. 14:49, marfel
Choćby był na to tylko 1% szans to do końca będę liczył na zmiany w ataku. Może jednak Pérez w końcu podejmie jakąś decyzję o rozbiciu BBC. Już nie będę o nich z osobna pisał ale z tego tria tylko CR zasługuje na pozostanie. Po co nam trzech piłko-wpychaczy jak tylko Ronaldo umie to porządnie robić.
A szansa na jakieś zmiany chyba jeszcze jest. Dużo zależy od Barcelony- wystarczy że w końcu kupią kogoś konkretnego za Neymara( niech już będzie ten Dembele i Coutinho). A jeśli dodatkowo nas pokonają w superpucharze bez Neymara to też będzie wiele oznaczać. Może w końcu ktoś przejrzy na oczy gdzie Real ma największe braki i gdzie już dawno należało szukać zmian.
2017.08.12, godz. 14:43, Kroos jest bogiem
4-2-3-1 koniecznie
2017.08.12, godz. 14:41, nowy94pl
Skończy się tak samo jak w ostatnich latach. Gareth zacznie łapać dobrą formę wszyscy będą myśleć, że to jego sezon po czym dozna jakiegoś urazu i już będzie coraz gorzej do końca sezonu. Benzema będzie grał dobry mecz raz jeden na 5 a bramki będą zdobywać obrońcy i pomocnicy. CR będzie potrzebował czasu żeby dojść do swoje formy a potem znów będzie ratował nasz super atak zdobywając kluczowe gole i zamazując obraz impotencji strzeleckiej pozostałej dwójki.
2017.08.12, godz. 14:41, Romek1227
Reziner
Nie poleci na czechach a szkoda
2017.08.12, godz. 14:40, Sucre7
Jeśli Real będzie grał 4-4-2 z Isco to czemu nie, ale mimo wszystko będzie brakowało napastnika. Szkoda mi Mariano, byłby jak znalazł jako zmiennik, wiecznie głodny gry. A teraz w przypadku kontuzji Bale'a i słabej formy Karima nie będzie miał kto strzelać bramek. Oprocz oczywiście CR7! Poza tym nasz atak jest jednak zbyt stary.
2017.08.12, godz. 14:37, barthezz#1
Królewscy nie zamierzają wzmacniać ataku - idealny komentarz droga redakcjo, bo tutaj jakikolwiek transfer to wzmocnienie, Bale i Benzema jakimś cudem są nietykalni a grają kupą, że szok. W pomocy jest taki przepych jakiego nie ma w innym zespole, a atak jak był niczym święte krowy tak dalej pozostało...
2017.08.12, godz. 14:33, PiotrekMks
Ale sprowadzenie napastnika jest konieczne
2017.08.12, godz. 14:31, Reziner
Witam, sorki że nie na temat postu ale czy ktoś wie czy Superpuchar Hiszpanii oglądać będzie można np na takim kanale jak CT 2???
2017.08.12, godz. 14:31, Zizou88
jaki atak odświeżyć jak pewnie większość tego sezonu Real będzie grał 4-4-2 z Isco lub coś podobnego :)
2017.08.12, godz. 14:29, Remsu
PSG przypomina rozkapryszonego dzieciaka wchodzącego do sklepu z zbawkami z kieszeniami wypełnionymi dolarami od bogatego wujka z Ameryki
2017.08.12, godz. 14:29, thisispolska2
Wg mnie powinno przejac na 442 przy czym pomóc wyglądałaby nastepujaco: CKM plus Isco na spo a w ataku Ronaldo i Bale a Benzema z nimi w rotacji
2017.08.12, godz. 14:29, Kmfip
BBC 4ever xD
2017.08.12, godz. 14:26, Jacek8
Racja Panowie popieram to myślenia
2017.08.12, godz. 14:23, Mermor
Oby Real się nie przejechał na takim myśleniu, bo atak trzeba odświeżyć - to jedyna formacja, która jeszcze nie została "odremontowana"...
2017.08.12, godz. 14:21, rafal1987
442 to byłoby super gdyby grali.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama