REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2017.05.19, godz. 14:50, Cover / as.com

Cristiano strzela częściej bez Karima na boisku

Fot. Getty Images

Cristiano i Benzema współtworzą atak Realu już od ośmiu sezonów. Dokładniej rzecz biorąc, od lata 2009 roku, gdy obaj trafili do Madrytu. Wspólnie stali się jedną z najlepszych par strzeleckich XXI wieku. Obaj panowie asystowali sobie wzajemnie przy bramkach aż 35 razy – szesnastokrotnie Francuz wykonywał ostatnie podanie przy trafieniach Portugalczyka, a dziewiętnastokrotnie dochodziło do sytuacji odwrotnej. W tym sezonie jednak Ronaldo nie zyskuje na obecności Karima tak wiele jak wcześniej. Obecnie „siódemka” Blancos strzela rzadziej, gdy gra obok „dziewiątki”. Przeciwko Sevilli, kiedy CR7 wystąpił z Asensio, Moratą, Jamesem, a później także Lucasem Vázquezem, gwiazdor po raz enty pokazał, że spisuje się dobrze niezależnie od tego, kto jest u jego boku.

Cristiano w tym sezonie spędził na boisku 3945 minut, z czego 2786 w towarzystwie Benzemy. W tym czasie Portugalczyk strzelił 24 z 39 goli, jakie uzbierał w obecnej kampanii. Oznacza to tyle, że Ronaldo trafia do siatki rywali co 116 minut, gdy gra z Benzemą i co 77 minut, gdy Francuza nie ma na placu gry.

W lidze Cristiano i Benzema grali razem przez 1617 minut, w czasie których Portugalczyk strzelił 15 goli (jeden co 107 minut). Dwie bramki zaliczył przeciwko Alavés, Sportingowi, Las Palmas i Celcie, a po jednej z Granadą, Sevillą, Realem Sociedad, Osasuną, Valencią (u siebie i na wyjeździe) i Villarrealem. Grając z innymi piłkarzami, Ronaldo 9 razy trafił do siatki rywali. Trzy razy udało mu się tego dokonać przeciwko Atlético, dwa razy z Sevillą, a raz z Osasuną, Betisem (u siebie i na wyjeździe) i Alavés. W ciągu 836 minut bez Francuza strzelał więc gola co 92 minuty.

Również w Lidze Mistrzów Cristiano pokazał, że w trudnych, europejskich bojach radzi sobie przynajmniej równie dobrze bez swojego kompana. Bez Benzemy na boisku strzelił pięć goli, ale potrzebował do tego o wiele mniej czasu. Wspólnie obaj panowie spędzili na boisku 877 minut, w czasie których Portugalczyk zdobywał bramkę co 175,5 minuty. Bez Karima Ronaldo grał przez 233 minuty, w czasie których strzelał gola co 46,6 minuty.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2016/17

Komentarze

2017.05.20, godz. 00:58, Syntia
saxxon

100% racji ,oby jak najszybciej Zizu to zrozumiał i Ulubiony Karimek usiadł na ławie a jak nie to do widzenia ślepa gienia .
2017.05.20, godz. 00:51, saxxon
i koroony argument obronców karimka znowu legł w gruzach
tego spadajacego samolotu nie da sie uratowac
on ma oderwane skrzydla i silniki sie pala a wy to chcecie naprawiac tasma keljącą
Karimek bul bul tonę jest zerem
CR7 zawsze bedzie lepiej grał z lepszymi piłkarzami jak Assensio Isco czy Morata
Niepotrzebny mu karimek do niczego bo karimek i tak partowli 4/5 akcji które maja isc przez niego
2017.05.19, godz. 23:57, marfel
Ja napisze krótko bo o rozbiciu BBC to już pisałem ładnych parę lat i nie będę się powtarzał. Real musi iść do przodu, musi wzmacniać swoją kadrę, musi odpowiednio reagować. Bale i Bernzema powinni być pierwsi do odejścia jeśli chodzi o formacje ofensywne.
Jednego już rozłożyły kontuzje a drugi to wypalony zawodnik którego już ciężko do czegoś zmobilizować. A lata lecą.
Mam nadzieję że Pérez już dojrzał do tego by odmłodzić formację napadu. I tak już za długo z tym zwlekał.
2017.05.19, godz. 23:46, Syntia
repsev

Masz rację chłopie !
2017.05.19, godz. 22:31, ryba229
Kmfip

To sa statystyki z ligi, ligi mistrzow, MS, ME przeciez masz tam napisane wszystko.
2017.05.19, godz. 21:43, guti234
Najlepiej by było przesunąć na szpice Ronaldo i na skrzydło dać mu jakiegoś dobrego asystenta np Dembele z BVB żeby miał mu kto piłki rzucać może to by był dobry pomysł
2017.05.19, godz. 21:26, Kmfip
ryba
to sa statystyki ligowe, moje ogolne.
2017.05.19, godz. 21:18, erabei
repsev

Człowieku, ale my rozmawiamy o 31 (teraz pewnie jakiś 35) asystach Benzemy TYLKO do Ronaldo.
5 na sezon to mało? 5 asyst tylko do jednego, danego piłkarza??

Co ty tu o Suárezie piszesz? Chcesz porównywać jego wszystkie asysty w zespole, do asyst na linii Benz-Ronaldo czy jak?? Bo nie wiem co wg ciebie oznacza "nadal nic imponującego. zwłaszcza jak się porówna z np.: Suárezem."
2017.05.19, godz. 21:17, ryba229
Kmfip

https://www.whoscored.com/Players/14296/History/Karim-Benzema

163 bramki 78 asyst
2017.05.19, godz. 21:01, Kmfip
repsev

Tylko ze ty liczysz same asysty do Ronaldo, wiec nie wiem co ci to daje.
Policzylem tak na szybko i tak wyglaaja statystyki Benza dla Realu:
Bramek: 180
Asyst: 105
teraz se to podziel na liczbe sezonow i ci wyjdzie srednia na sezon:
Bramek: 22,5 przy czym Benz nie strzela karnych.
Asyst: 13,1
Liczac sie z faktem ze gra pod Ronaldo i to glownie on ma strzelac bramki.
2017.05.19, godz. 20:42, repsev
2017.05.19, godz. 20:33, Kmfip

1 gol przez 1.5 miesiąca. Naprawdę go nie broń, bo nawet Casemiro w tym czasie strzelił. Pepe też, mimo, że od dawna ma kontuzję. KTOKOLWIEK za niego da tej drużynie więcej. Kovačić walkę, James asysty, Morata gole, Lucas ciężką pracę po prawej stronie, Asensio szybkość? A ten tylko jakieś legendarne "tworzenie miejsca / rozgrywanie". Nie znam się na rozrywaniu obrony itd. ale chyba raczej ruchliwy zawodnik stwarza im problem niż kloc stojący w miejscu? Odpuść sobie, fajnie, że pokazałeś te statystki, bo, tak jak pisałem, wydawało się, że jednak trochę częściej podaje do CR, ale dalej ja i wielu innych nie chce go widzieć już w tym klubie. Przez to, że boi on się normalnej rywalizacji i praktycznie zablokował możliwość jej zaistnienia, cała nasza gra opiera się na "7", a jak on nie ma dnia to tracimy punkty. W tym sezonie, tak samo jak za Mou, był normalny napastnik i popatrz, tak dla odmiany to Barcelona musi modlić się o potknięcie, a żeby Zidane nie zepsuł ostatniego El Clásico, to już dawno byłoby pozamiatane.
2017.05.19, godz. 20:36, repsev
I jak tu z tymi fanbojami Benzemy dyskutować, skoro największym ich argumentem przeciwko Moracie była jego gra "przed odejściem do Juve" ? Tak czy owak większość widzi co się w tym klubie odwala ostatnimi czasy. Pozbywamy się najlepszego asystenta i kreatora akcji oraz najskuteczniejszego napastnika mimo, że o ligę walczymy do ostatniej kolejki. A potem płacz, że jedno mistrzostwo na 7 lat.

erabei
a ty "pelikanie" nie widzisz, że nawet jakby miał te trzydzieści kilka, no powiedzmy, że do dzisiaj 40 asyst to nadal wychodzi 5 na sezon? czyli jakiś raz na dwa miesiące ?co prawda to już lepiej wygląda, ale nadal nic imponującego. zwłaszcza jak się porówna z np.: Suárezem.
2017.05.19, godz. 20:33, Kmfip
terabajt
2 mecze dobre to on mial w tym miesiacu, popatrz jak gra sie zmienila gdy jest o jednego pomocnika wiecej, Benz wcale nie gra jakos lepiej niz zawsze gra tak samo. Jesli sa akcje to i Benz jest widoczny, ale w ustawieniu BBC+CKM jest bardzo malo akcji z przodu wszystko w poprzek boiska. Podejrzewam ze jak wroci Bale to wszystko bedzie jak bylo czyli "brak formy" u kazdego bo, ani Ronaldo, ani Benz czy Bale nie bedzie biegl z ataku po pilke zeby ja rozegrac co innego Isco. Kompilacje na YT robia ludzie specjalnie takie same mozna zrobic np. dla Ronaldo czy Jamesa i tez zapytac co oni robia w Realu. Benz daje w ataku bardzo duzo tylko nie tak latwo to zrozumiec na szczescie sa madrzejsze glowy w Realu i wiedza jak ustawic druzyne zeby wszystko funkcjonowalo jak nalezy. Kazdy zawodnik wie co ma robic i mysle ze wywiazuje sie ze swoich obowiazkow.
2017.05.19, godz. 20:26, ryba229
terabajt

Jeszcze dodajmy, ze poucza Mbapee i Griezmanna, ze tutaj nie ma dla nich miejsca. Taka roznica w postepowaniu - kapitan Ramos zawsze powtarza, ze druzyna powita kazdego wielkiego zawodnika w szatni, a ten buc otwarcie mowi nie przychodzcie, bo nie ma tu dla was miejsca. Jest tak pewny swojego miejsca w 11
2017.05.19, godz. 20:08, terabajt
Benzema od 6 lat ma w sezonie 2-3 mecze dobre, którymi ucisza chwilowo krytykę i pozwala mu zostać na kolejny sezon. Co z tego jak reszte meczów sobie olewa a jak nie olewa to gra fatalnie. Wystarczy zobaczyć na YT kompilacje jego najgorszych pudeł i od razu rzuca się w oczy: Co taki zawodnik robi w takim zepole jak RM. Mam nadzieję że to jego ostatni sezon u nas.
2017.05.19, godz. 19:58, art fan królewskich
Syntia

Gdyby ten Morata był takim Suárezem, Cavanim, czy Lewym to ok ale nie jest! To było widoczne przed pójściem do Juve, w trakcei jego obecnosci tam i teraz. A mecz z Sevilla?? Widziałaś?? Jak mu piła pod nogi wskoczyła - brak reakcji- i CR7 ma pół szansy i dobija.

Takich dryblingów Benzema miał znacznie więcej. Potwierdzam, że w tym sezonie nie zsługiwał na 1 szy skład, aż do teraz... Czytała wywiad z Carlo? Noo to ja uważam dokładnie tak samo. Ten sam problem miał Hiquain on nie chciał być "rozgrywającym" i chciał jak to napastnik sam kończyć.. Wczoraj na realmadrid.pl był fajny wywiad z Karimem - polecam dla zrozumienia sytuacji. Do tego po za tym sezonem Benzema dorzucał całkiem sporą ilość goli i pokaźą ilość asyst.
Gdybym był na miejscu ZZ, też wybierałbym jako 1 sza 9 tke Karima, gdybym miał wybór Karim/Lewy stawiałbym na Lewego..ale takiego wyboru nie mamy. Może ten Mariano byłby lepszy...
2017.05.19, godz. 19:32, shane
kolejne staty typu, że mamy lepszy % jak gramy bez kogoś z BBC, albo w ogóle. Tylko, że takich meczy jest w zasadzie kilka. I tu tak samo, już widzę jak gramy cały sezon z CR-Morata i do tego z CKM, to by jakaś katastrofa była.
2017.05.19, godz. 18:38, Peeteer1
Wynika to z tego że jak grają razem to zazwyczaj jest ważny mecz z mocnym rywalem a ż osobna grają z ogórkami i wyniki są wyższe tyle. Co nie zmienia faktu że Benzema nie ma formy od dwóch lat, jest za wolny, ma problemy z przyjęciem pilki a jak już trafi się jakaś setka to ją zmarnuje jednym słowem trzeba wymienić bo na lepszy model i tyle.
2017.05.19, godz. 18:27, Syntia
art fan królewskich

Tutaj sam się zaorałeś ponieważ skuteczność Benzemy jest okropna aż pieką oczy on musi mieć 4 setki aby wykorzystać jedną i to fartem taka prawda jak oglądasz Francuza to sam dobrze wiesz .

A już o tym czego Morata zrobi a czego nie to już mogłeś sobie darować ponieważ Benzyna w tym klubie jest przez 7 lat i taką akcję jak z Atlético wyszła mu 1 raz na 7 lat nie ma się czym chwalić ...

Już nawet nie będę pisał w ilu meczach Morata wyszedł w 1 składzie z rzędu a ile Karim .


Álvaro ośmiesza Karima praktycznie w każdym meczu w którym grał udowadniał że może grać lepiej a to że Zizu woli Francuza to inna sprawa !
2017.05.19, godz. 18:11, art fan królewskich
Tylko Ci dwaj goście znają się na pamięć i widać jak się szukają.. być może statystyke zaniżył ten sezon gdzie Benzema był bez formy..

Ale teraz, chyba każdy widzi, że jak są obaj w formie, to nie ma obrony.... i jeszcze teraz dochodzi Isco, który drybluje pomiędzy formacjami...

A Morata przy całej mojej sympatii do tego chłopaka to typowa 9 tka..., przy czym musi mieć dwie setki, żeby jedną wykorzystać..., jak trzeba szarpnąć, wyjść na predkości odskoczyc od obronców - TAK - ale czegoś takiego jak Benzema zrobił przy 3 bramce z Celtą to niestety Morata nie zrobi...już nie mowiąć o bramce z Atlético..
2017.05.19, godz. 17:19, erabei
Kmfip

Dokładnie! Benzema ma 31 asyst do Ronaldo, a to dane na październik 2015, czyli półtora roku temu. Może nasza redakcja uraczy nas aktualnymi statystykami, bo ja nie wiem jak to sprawdzić.


No ale pelikany już zaczęły łykać artykuł od AS'a o jakiś 16 asystach i już sobie wyliczają jakieś średnie 2 na sezon :D
2017.05.19, godz. 17:11, Mantolas



Chyba czas najwyższy aby Ronaldo przeszedł na szpicę. Lepszej 9 od naszego Cracka obecnie nie znajdziemy.



2017.05.19, godz. 17:03, GrubyBKS
Ehe czyli kolejna pożywka dla hejterów Benzemy :)
Dla mnie bez sensu są takie newsy, byleby coś napisać. Czasami lepiej mniej pisac ale na tematy które wymagają uwagi. Z jednej strony fajnie jak jest dużo newsów, z drugiej ma sie czasami wrażenie, ze jest spam.
Bez Benzemy Real gra lepiej, bez BBC Real gra lepiej, z Isco Real nie przegrywa, jak gra Varane Real traci mniej bramek itd itp, dla mnie to smieszne ale co kto lubi.

Co do samego Benzemy, zawsze byłem za Karimem, ale od pewnego czasu sam uważam, ze jego czas w Madrycie dobiegł konca.
Mogł przyjsc kiedyś Ibra, mogł Suárez, mogł Agüero, mogł Lewandowski a my od lat ten sam schemat z Benzemą. Teraz nowi sie wybijają ponad normę, młodzi jak Kane, Lukaku czy Mbappe. Czas najwyższy coś zmienić...

2017.05.19, godz. 16:57, Kmfip
Nie moge patrzyc co wy tu wypisujecie pierwszo sprawdzcie, najwiecej asyst do Ronaldo ma Benzema ponad 30

http://e1.365dm.com/15/09/16-9/20/cristiano-ronaldo-benzema_3352506.jpg

Benzema strzela ponad 20 bramek na sezon, w tym sezonie ma slabsze statystyki bo ma 18 bramek, ogolne asysty tez ma calkiem niezle czasami ma wiecej asyst, czasami bramek. porownujecie go do Lewego, Auby czy Higuaína nie rozumiecie tego ze Benzema w Realu nie jest glownym napastnikiem ? chyba tylko na grafice mozna go tam ustawic do lewego czy tam innych to mozecie rownac Ronaldo, Benza to powinno sie porownywac do np. Mullera. Benz tylko sie usuwa z drogi chyba meczy nie ogladasz to ze nie oddaje strzalow to nie znaczy ze moglo by go nie byc bo czesto Benz sam nakreca te akcje po ktorych padaja bramki bo on jak ma pilke stara sie grac w przod czasami zwali, ale czasami przejdzie i jest sytuacja bramkowa. Co do Jamesa a co ma grac na napastniku ? nie widzicie jakiego on jest wzrostu ? moze grac na pozycji tej co Isco teraz, ale ja tez wole Isco bo on napedza Real ostatnio, a James co czeka w ataku na pilke, a Isco tez pomaga bronic, a nie udaje ze broni. James tez ma swoje zalety, ale Isco jest bardziej kompletnym/wszechstronnym pilkarzem. Morata moze i wiecej biega walczy z racji moze tez wieku, ale Morata chce byc decydujacy i jak ma pilke na nodze to wali, przez to nie ma szans zeby dogadali sie z Ronaldo bo on chce byc decydujacy i po kilku strzalach Moraty mozna zapomniec o podaniach w ataku ;) Zidane ustawil w miare dobrze zespol teraz Benzema z Isco kreuja gre, a wszystko dzieki kontuzji Bale ;(
2017.05.19, godz. 16:50, Daniello11
A jeszcze Benzema rozgrywajajacy a ma 16 asyst, a CR stoi podobno w polu karnym tylko i ma ich19. Jeden artykuł zagrzebal bekeya i jemu podobnych :) dobrze ze nie napisali ile Benz zepsul ostatnich podan od CR bo juz wgl by byl szok.
2017.05.19, godz. 16:48, Daniello11
Czyli artykuł potwierdza to co chyba jedyny pisałem - Benzema przeszkadza CR bardziej niż pomaga, ale nie no eksperci juz napisali ze to CR ustala skład dlatego gra Benz bo go woli od Moraty. Hahahhaha.
2017.05.19, godz. 16:46, RoTruKo RM
repsev
Oczywiście Karim to już nie ten zawodnik, który miał wzorowe wykończenie, szybkość czy drybling. Problem tkwi w tym, że Benz wie, iż nie straci miejsca w podstawowym składzie. Morata to świetny piłkarz, ale Zidane woli Benzemę. Za Mourinho był Higuaín, który jak miał lepszą formę to grał, natomiast jak Álvaro był formie to Zidane wystawiał Benzemę. W tych czasach kiedy grał Pipita i Benzema, Real miał dwóch genialnych zawodników. Obaj się starali, teraz nawet jak Morata gryzie trawę ,walczy to i tak gra Francuz.
2017.05.19, godz. 16:22, Pawelw123
Szkoda, że Marcelo nie sfaulował Roberto, byłoby już po wszystkim :/
2017.05.19, godz. 16:20, PaulDaPole
Ja bym chciał zobaczyć statystyki CR-a i Realu z Bale'm i bez Bale'a.
2017.05.19, godz. 16:14, Matheo89
Słowa Ancelottiego to zwykłe pitolenie. Liczby nie kłamią, benzyna to marny grajek, nie poziom na Real, hańbi białą koszulkę Realu swoim lenistwem boiskowym. Di Stéfano powiedział kiedyś coś w stylu, nie pocisz się dla koszulki RM, nie zasługujesz by w niej grać. benzyna to idealny przykład nieroba w białej koszulce. Mam go dość oglądać. Morata pokazuje 100 razy więcej zaangażowania i umiejętności, a przez chore układy nie gra... żenada
2017.05.19, godz. 16:12, repsev
2017.05.19, godz. 15:55, RoTruKo RM

Akurat Alcacer ma lepszy bilans bramek do minut w tym sezonie xD

erabei

Ja się go czepiam za to, że ma totalnie wywalone na ten klub. Nie biega, nie stara się, nie zalicza odbiorów, jego gra w ostatnim czasie to przede wszystkim unikanie usuwanie się z drogi Cr, to jest te jego "legendarne robienie miejsca". I jeszcze te jego uśmieszki w tym sezonie po zepsutej kolejnej akcji, zero złości, nic. A jeszcze, że z jego powodu odchodzi wychowanek, drugi najlepszy napastnik ligi ? albo chociaż James? Ktokolwiek za niego będzie lepszy. Nawet Lucas, chociaż jest bez formy ostatnio, to zapier******, odbiera pomaga i jest wszędzie.
I serio TYLKO 16 asyst przez 8 LAT gry? Przecież to nieśmieszny żart. Naprawdę wydawało się, że było tego więcej.
2017.05.19, godz. 16:06, erabei
ToniNavas

Zidane: http://www.realmadryt.pl/index.php?co=aktualnosci&id=71861

Mouringo: (już nie tak dosłownie, ale wystarczy czytać między wierszami o tym jak mówi o jego świetnym kreowaniu gry)
http://www.realmadryt.pl/index.php?co=aktualnosci&id=52638
http://www.realmadryt.pl/index.php?co=aktualnosci&id=36590


adek89
Tak, tak. Obalony, bo przeczytałeś parę suchych cyferek. Statystycznie to człowiek i pies mają po trzy nogi. Cofnij się jeszcze raz do mojego pierwszego komentarza i wyciągnij wnioski.
2017.05.19, godz. 16:01, RoTruKo RM
Amigoes
Dokładnie, też to zauważyłem. To bardzo cieszy, podobno jest to zasługa, mniejszej pracy na siłowni :). Naprawdę jego przyśpieszenie w ostatnich meczach jest imponujące.
2017.05.19, godz. 15:57, Amigoes
Tak swoją drogą...
Zauważyliście, że Cris ponownie zaczął bazować na szybkośći ?
Widać to po ostatnich meczach - ostatnimi czasy świetnie wygląda fizycznie :)
Jak to napisał pewien widz Eleven Sports: "Cristiano jest niczym hiszpańskie wino. Czym starszy tym lepszy" ;)
2017.05.19, godz. 15:55, RoTruKo RM
Syntia
Nie no, macie rację, gdyby przyszedł Crouch czy Alcacer, na pewno nie byłoby żadnej różnicy. Proszę, zastanówcie się co piszecie.
2017.05.19, godz. 15:52, LukAS3000
SŁUCHAM? z 400 bramek Ronaldo AŻ 16 padło po podaniach Benzemy? Rzeczywiście kosmiczne statystyki.
2017.05.19, godz. 15:46, Syntia
adek89

Niestety ale masz rację zgadzam się !
2017.05.19, godz. 15:42, Mensch
Chętnie zobaczyłbym Ronaldo tworzącego parę napastników z Garethem, ale raczej w pretemporadzie niż w Cardiff. W finale ewentualnie można wpuścić Bale'a z ławki.
2017.05.19, godz. 15:26, Fankakrolewskich
zingo73
Ubrał się w tradycyjny strój muzułmanów na rzecz radamenu i go promuje a przecież jest katolikiem i to się nie podoba.
2017.05.19, godz. 15:20, zingo73
Co to za akcja z Ronaldo u arabów?
2017.05.19, godz. 15:19, Gosia96
To pokazuje że Real ma naprawdę świetny skład i bez całego BBC grają dobrze. Cris dobrze się czuje na boisku także z innymi graczami więc Zizou może z różnych graczy korzystać.
2017.05.19, godz. 15:17, JayMaT
Chciałbym zobaczyć w kilku meczach wariant z Jamesem grającym na pozycji 9 . Szkoda ZZ tego nie spróbował, mogło to by świetnie funkcjonować
2017.05.19, godz. 15:14, blue
Dzień bez przepychanek o Benzemę i Moratę dniem straconym. Przydałby się jeszcze artykuł o biednym Jamesie.
2017.05.19, godz. 15:11, adek89
zamiast Benzemy można by było w jego miejsce wstawić nie wiem, Petera Croucha albo Paco Alcacera, efekt byłby ten sam.
2017.05.19, godz. 15:10, ToniNavas
erabel: Jacy wszyscy trenerzy? Podaj jakieś źródło kto tak powiedział prócz Ancelottiego.
2017.05.19, godz. 15:08, adek89
erabei

Tak to sobie tłumacz, mit pt. "Karim wykonuje supermegahiper prace na rzecz drużyny i napastnik nie musi strzelać bramek bo doskonale dogaduje się z CR i mu pomaga strzelać" został właśnie obalony.
2017.05.19, godz. 15:08, erabei
repsev

Przestań traktować piłkę nożną jak tabliczkę mnożenia. Świetna współpraca to nie tylko asysty, to także absorbowanie uwagi obrońców, branie jednego na siebie dzięki czemu Cris ma więcej miejsca i masa innych niuansów których się nie da opisać za pomocą tabelek.

Skoro wszyscy trenerzy Realu mówią, że styl gry Benzemy najlepiej pasuje do Ronaldo, to znaczy że coś w tym musi być.

I nie, nie jestem obrońcą ani fanboyem Benzyny
2017.05.19, godz. 14:58, repsev
LOL. Super współpraca itd? Średnio Benzema asystuje Ronaldo aż 2 razy na sezon.
Dla porównania taki Özil: http://www.realmadryt.pl/index.php?co=aktualnosci&id=41596

Oczywiście takie statystyki nie miały prawa wyjść od Marci no nie? Tylko wyszły od AS-a z którym Pérez ma na pieńku.
2017.05.19, godz. 14:58, erabei
Jak to mówią, statystyka to też kłamstwo.

Benzema bardzo często schodzi z boiska w trakcie meczu, Ronaldo jak strzela w końcówkach to właśnie bez niego, tylko że wtedy to troche inny mecz jest bo albo trzeba gonić wynik, albo rywal zmęczony więc się łatwo strzela. Nie wyciągał bym tu pochopnych wniosków, zestawiając takie suche cyferki

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama