REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2017.02.08, godz. 16:10, Klatus

Co roku to samo

Fot. Getty Images

Kibice i zarząd Realu Madryt znów mogą poczuć się niczym Bill Murray rozwalający radio rozbrzmiewające tą samą melodią w kultowym „Dniu Świstaka”. Już wczoraj wieczorem można było śmiało stawiać dolary przeciw orzechom, że kolejny rok z rzędu w lutym przyjdzie słuchać tej samej śpiewki. No i przyszło. Mowa oczywiście o finale Pucharu Króla, który miałby odbyć się na Santiago Bernabéu, bo oczywiście tak życzą sobie tego piłkarze i działacze Barcelony. Jak zresztą co roku. Obsesja Katalończyków na punkcie tego, by wygrać Copa del Rey na stadionie odwiecznego rywala jest znana nie od dziś. I choć Florentino Pérez, kibice i całe madridismo rok w rok dają Blaugranie do rozumienia, że nie chcą udostępniać jej swojego obiektu, ta nie odpuszcza w swej uporczywości.

Jeszcze wczoraj tlił się cień nadziei, że w tym roku uda się uniknąć tego kabaretu, bo Enrique Cerezo postanowił wyciągnąć pomocną dłoń do Barcelony. Prezes Atlético zaproponował, by majowy mecz został rozegrany na Estadio Vicente Calderón, co mogłoby stanowić hołd dla obiektu, który po tym sezonie odchodzi do lamusa i zostanie zastąpiony przez nowy stadion – Wanda Metropolitano. Ale nic z tego. Już dzisiaj radio SER poinformowało, że Barça chce grać na Santiago Bernabéu, choć nie znamy jeszcze nawet drugiego finalisty. W najbliższych dniach należy spodziewać się kolejnych tego typu doniesień.

Szanse na rozegranie finału na stadionie Realu Madryt wydają się jednak równie prawdopodobne co sezon bez ani jednej kartki dla Sergio Ramosa. Królewscy nie mają żadnego obowiązku i nie muszą udostępniać Santiago Bernabéu na jakikolwiek mecz, w którym sami nie biorą udziału. Nie nakazuje tego żaden regulamin. Nie może nakazać im też tego nawet Król Filip czy prezes La Ligi, a już tym bardziej ktokolwiek z Katalonii. Mógłby to być jedynie gest dobrej woli. Nie ma jednak co na to liczyć, tym bardziej gdy naciska Barcelona, która sama nie była skora do użyczenia Camp Nou w 2013, a nawet w 2014 roku, gdy Real miał mierzyć się przecież… właśnie z Barçą.

Kibice Barcelony ochoczo żartują z sytuacji, która miała miejsce w 2012 roku, gdy Real nie zgodził się na rozegranie finału na Bernabéu z powodu remontu stadionu. Zaciekłość Barçy i Athleticu była wówczas godna podziwu. Działacze obu klubów przyjechali do Madrytu, debatowali, byli świadomi zaplanowanego dużo wcześniej remontu, a po wyjściu z sali ogłosili: „Gramy na Bernabéu albo na… Bernabéu”. Oczywiście ostatecznie nie zagrali, bo Florentino nie ugiął się pod presją tych nacisków. Do dziś culés szydzą najczęściej z tego, że na stadionie Realu miały być remontowane toalety, ale niestety niewielu z nich wie, że taka informacja była wypuszczona przez Królewskich umyślnie i miała być pstryczkiem w nos Barcelony. W Madrycie wszyscy doskonale pamiętają, co stało się w 1997 roku, gdy Real postanowił udostępnić Katalończykom swój stadion na finał z Betisem, a fani Blaugrany udowodnili, że odpowiednie korzystanie z toalet może przewyższać ich możliwości, co najlepiej ukazują te ujęcia.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Copa del Rey 2016/17

Komentarze

2018.02.10, godz. 20:03, Archiwald
To "Co roku to samo" jest w sumie przygnębiające, Real tak samo jak ma problem z wygraniem ligi tak i z pucharem :/
2017.02.09, godz. 14:58, RFan
Ferdas rawa

Czemu zbeszcześcić? Mogliby się poczuć jak piłkarze Królewskich. Każdy piłkarz o tym marzy. Tyle że to tylko Puchar Króla, który jest ulubionym trofeum Barçy ;)
2017.02.08, godz. 22:59, Piszczal98
permanetniebanowany

się nie dziw, że cały czas dostajesz bana a póżniej płaczesz, że musisz nowe konta zakładać ahahha a tak poza tym nikt się nie kłóci.
2017.02.08, godz. 22:58, ferdas_rawa
pablo412


brawo :-) jeden na milion co sprawdza czy to co czyta to papka dla lemingów czy fakt...
2017.02.08, godz. 22:41, pablo412
narazie to pelemike tworza takie zrodla jak as i te ktore przekazuja to dalej bo nikt w barcelonie nie odniosl sie do tego ze chca na sile grac na santiago, wiec wstrzymajmy sie z ocenami, przecztajcie do konca jesli kogos interere ten temat :P
http://www.fcBarça.com/75277-nowa-ankieta-czy-fc-barcelo
na-powinna-domagac-sie-rozegrania-finalu-pucharu-krola-na-ber
nabeu.html?utm_source=mamut&utm_campaign=news

permanetniebanowany psychiatra pilnie potrzebny dla ciebie
2017.02.08, godz. 21:48, Ferdynand98
Lordzik
Może wracaj tam skąd przyszedłeś tj. Na La ramble gdzie dyskusja toczy się 24h
2017.02.08, godz. 21:48, buczek93
No to skoro nie potrafią i sami sobie wystawili laurkę, to o co te pretensje?

Jak się nie potrafi mieć normalnych kibiców, tylko jakieś gówno, to się potem płaci frycowe. Debili należy bezlitośnie golić i się nawet przy tym nie zająknąć.
2017.02.08, godz. 21:34, marcus22
powiem wam że ogladałem przez chwile mecz Alaves-Celta i stwierdziłem że Celta jest cinka jak barszcz!!
Alaves oddało im piłke i Celta sie moita jak dzieci w piaskownicy....
....A z nami to my graliśmy a oni strzelali...parodia
2017.02.08, godz. 21:27, Piszczal98
KamiloMadrid

Ja bym chciał usłyszeć taka wymówkę, że wiatr wieje i będziemy stadion naprawiać. Ale zapewne Pérez, aż takiej wymówki nie powie
2017.02.08, godz. 21:10, ferdas_rawa
RFan
Zgodzę się... tylko dodam... wygrać tam puchar i tę świątynie zbeszczecić. Tak jakby sąsiad przyszedł i nas**ł Ci na dywan :) hehehe
2017.02.08, godz. 21:08, ferdas_rawa
memorix25
to nie do końca tak działa... bo można zrobić tak jak w LM, wybrać stadion przed rozgrywkami... tylko, że w Copa Del Rey atut stadionu jest niezastąpiony, daje mega przewage, dlatego powinien byc na gruncie neutralnym. Wiec jak Real nie udostępnia swojego stdionu, to albo nie chce grac w Copa Del Rey, Pucharze Króla (zaiste Real to królewski klub), albo w przypadku gdy Real będzie w finale to nie będzie Camp Nou.

Druga sprawa, artykuł kłamie. Podano informację, owszem ale zaznaczono, ze "pewnie tak będzie", anonimowe źrogdło, NIKT z władz, działaczy, piłkarzy, trenerów, sprzątaczy lubb nawet parkingowych Barcelony tego nie potwierdził... Łykacie kłamstewka jak młodziutkie pelikany :)
2017.02.08, godz. 21:02, Jaga Forever
Szybciej krowy zaczną latać zanim Pérez im zezwoli na grę w finale na naszym stadionie. To tak jak by Jagiellonia udostępniła swój stadion dla Zagłębia Sosnowiec. Tak tak, srały muchy, będzie wiosna!
2017.02.08, godz. 20:57, KamiloMadrid
Wara kataloncom od naszej świątyni, polecam im zagrac na Balaidos jak tylko burmistrz Vigo założy nową blachę falistą na dachu.
2017.02.08, godz. 20:54, Matheo89
Tu nie chodzi o udostępnienie stadionu Barcelonie, a na finał CdR co samo w sobie powinno byc zaszczytem w koncu to Puchar Króla... nie ogarniam tej złośliwości w stosunku do Barcelony. Bo ona gra w finale to nie... A moze jestem innym kibicem niz wy ^_^

Tak czy siak mi to lotto i nie przeszkadza. Nie moj stadion, a Realu niech robią co chcą :)
2017.02.08, godz. 20:48, memorix25
divad
Żanujące to jest wymaganie przez Barce od nas udzielenie im stadionu. To tak jakby Twój najwiekszy wróg chciał zorganizować impreze u Ciebie w domu i robił gównoburzę bo się nie zgadzasz
2017.02.08, godz. 20:45, divad
Dla mnie te ciągłe odmowy Realu są żenujące. Tu sie unoszą honorem a z drugiej strony dla kasy pozbywają się elementu herbu. Słabe. A nie byłoby problemu i zapewne tematu gdybyśmy dostali się do tego finału...
2017.02.08, godz. 20:37, memorix25
damiandamcio1234

A kogo obchodzą wyliczenia. Stadion nie należy do Barcelony, i nie jest dobrem publicznym Hiszpanii więc mogą sobie chcieć. My mówimy nie i koniec kropka. W ogóle na po co taki temat drążyć, chyba już nie ma innych newsów więc się robię takie wow z tego tematu.
2017.02.08, godz. 19:52, pyjter1902
RFan
Świetne podsumowanie :):) Coś w tym jest :):)
































2017.02.08, godz. 19:42, RFan
Każdy marzy o grze na Santiago Bernabéu czyli stadionie największego klubu w histori... Aby móc stąpać po tej murawie, poczuć klimat madridismo, poczuć miejsce, które jest domem i kolebką Ligi Mistrzów.. Nie dziwią więc zapędy katalończyków bo po prostu chcą wykorzystać okazję.
2017.02.08, godz. 19:23, Piszczal98
damiandamcio1234

haha jaki ja debil tu przyznaje ci rację musiałem jeszcze raz to przeczytać i ja poprostu te 5tyś miejsc odejmowałem tylko dla jednego stadionu. Więc tu jest mój błąd ale co do oddawania stadionu nawet za 5mln to jest nie potrzebne bo i bez takiej sobie klub poradzi
2017.02.08, godz. 19:19, damiandamcio1234
Piszczal98 - ja odpuszczam - miałem nie wdawać się w takie dyskusje. Pozdrawiam.
2017.02.08, godz. 19:16, Piszczal98
damiandamcio1234

No to chyba logiczne, że jeżeli 600mln przychodu to nie mają na czystko tej kwoty bo utrzymanie piłkarzy stadionu transfery itp też kosztują więc pewnie na czystko wychodzi im o wiele wiele mniejsza kwota. Ale zauważ, że bez tych 3 mln euro czy tam nawet 5mln euro i tak i tak Real dalej będzie na bardzo wysokim poziomie finansowym.
2017.02.08, godz. 19:14, damiandamcio1234
Ok zmusiles mnie - sorki ale jestes cieniutki..wytłumaczę .Grają na Realu 85000 - trzeba zrobic przewe miedzy kibicami wiec odejmujemy 5000 ( tak ty wymysliles niech bedzie) mamy 80000. Druga wersja to grają na Atlético 55000 - trzeba zrobic przerwe miedzy kibicami - 5000 krzeselek odchodzi. 55000 - 5000 daje 50000 . 80000 - 50000 daje 30000 . Mam nadzieję ze zrozumiales jesli nie to sorki ale moj 8 letni syn to kapuje.
2017.02.08, godz. 19:08, Piszczal98
damiandamcio1234

No chyba liczyć nie potrafisz i sam siebie w tym momencie spiałeś
sam napisałeś co do dokłądnej liczby miejsc " Realu to 85 454 Atlético - 54 907 " tu wychodzi 30,547 miejsc różnicy. po czym mówisz, że nawet jeżeli zostały odchudzone o te 5tyś miejsc to dalej jest 30tyś no rzeczywiście ide dorosłego zapytać jakim ku*wa cudem jezeli od 30 odejmiemy 5 a nawet i więcej to zależy od wymogów i od kibiców czy druzyny są przyjazne czy wrogie to dalej mamy 30tyś. Bo mnie w szkole uczyli ze jak od pewnej kwoty odejmiemy to kwota się pomniejsza a nie zostaje taka sama.
2017.02.08, godz. 19:06, damiandamcio1234
Piszczal98 - nie obrazaj sie ale Ty nie znasz podstawowych rzeczy jak przychod, dochod , z liczeniem tez kiepsko i probujesz mnie prostowac pisząc ze ja bajdurzę. Sorki ale odpuszczam ta rozmowę, nie dam rady dłuzej lezec na podłodze.
2017.02.08, godz. 19:04, damiandamcio1234
Real z duzej miał być
2017.02.08, godz. 19:03, damiandamcio1234
Nie wymyslaj juz, 3 miliony to nawet dla Realu duzo, znowu mylisz przychod z dochodem. Co z tego ze 600 mln przychodu jak zysku 20 z groszem. Poza tym Real czy Barcelona latają często za mniejszą kaskę na mecze towarzyskie. Sprawdz ile pieniedzy wydaje sie na rozne sekcje sportowe w realu i zobaczysz czy to mala kasa.
2017.02.08, godz. 19:00, pyjter1902
W 1997 roku nie umieli skorzystać z toalet więc zarząd boi się , że mogło to nie ulec zmianie.
2017.02.08, godz. 18:59, Piszczal98
damiandamcio1234

Znaczy rozumiem jescze gdyby to za jeden mecz w roku była naprawdę duża suma ale biorąc pod uwagę, żę to jest tylko 3mln euro to dla kieszeni takich klubów to jest nic. Nawet jeżeli pomnożymy to przez 5lat bo jeżeli Real w 1 rok zarabia ponad 600mln euro to takie plus 3mln to jest śmieszna kwota za którą mamy oglądać jak barcelona cieszy się z tego, że wygrała na SB byle jaki puchar.
2017.02.08, godz. 18:56, pyjter1902
I znowu obejdą się smakiem. :):):):)
Katalonia stan umysłu.
2017.02.08, godz. 18:56, diakon88
tak wyzywaja na hiszpanie a sie nie odlacza
2017.02.08, godz. 18:56, damiandamcio1234
Piszczal98 - byłeś kiedyś na meczu finału PK ??? Jesli nawet byłoby odchudzone o te 5000 tysiiecy to tu i tu nie wazne gdzie, roznica dalej to 30000 tys. Wez kalkulator i policz albo spytaj dorosłego
2017.02.08, godz. 18:56, adrianoo92
dexterro

DOKŁADNIE, napisałem to w ostatnim komentarzu.
2017.02.08, godz. 18:55, adrianoo92
Pawel_123321

Żeby pokazać że jesteśmy świetnym gospodarzom, nie trzeba organizować finału buraczkowym.

Zorganizowaliśmy świetny finał LM, Co roku Granderby, i kluczowe mecze w LM, czy finał PK 4 lata temu, gdzie była świetna atmosfera.

Poza tym, Katalońce to nie jest drużyna, której się ustępuje, i ona "przestaje mieć obsesję". To działa w drugą stronę, i wchodzą na głowę.
Przykłady?
Nasi piłkarze, trenerzy i prezydent mają zakaz mówienia o Barcelonie. Czy w drugą stronę nasi oponenci "przestali mieć obsesję"? Nie sądzę. Wiecznie płacz o "macki Péreza", Tebasa, i sędziów, którzy rzekomo mają nam pomagać (tylko ciekawe gdzie?).

Poza tym, po "świetnym ugoszczeniu", tabuny bydła (chodzi o chuliganów, nie o normalnych kibiców) mogą wyjść na ulicę, wyzywać madrytczyków, hiszpanów, króla, i demolować miasto. Taka to zawistna mentalność ;)
I szczerze, na miejscu władz Madrytu i Realu wolałbym spokój, niż te 2 mln i ręce pełne roboty €.
2017.02.08, godz. 18:55, Piszczal98
damiandamcio1234

Przykład Real-legia
Kibice legi dostali chyba 5tyś miejsc ale do tego dochodziły miejsca które musiały być wolne i dla ochrony czyli pewnie jakieś to 1tyś.
2017.02.08, godz. 18:54, dexterro
Pawel_123321

Zarobimy i wszystko wydamy na remonty, bo temu bydłu znowu zachce się szaleństw? Intencje bordowych nie są szlachetne, więc nie ma żadnego powodu, żeby im udostępniać Bernabéu, a jeżeli wierzysz w to, że po naszym przyjaznym geście ich zachowanie nagle się odmieni, to jesteś po prostu naiwny.
2017.02.08, godz. 18:53, damiandamcio1234
Piszczal98 - teraz pomnoz to przez ostatnie 4 lata razem z tegorocznym finałem i policz ile kasiurki przeleciało przez palce Barcelonie. Normalne ze ksiegowy Realu bedzie zadowolony ze rywal stracił. Być moze to głupota barcelony ze kiedys odmowili Realowi byc moze były inne okolicznosci ze tak teraz jest. Nie wchodze w historie, chciałem tylko tobie uzmyslowic ile obie druzyny traca na swojej głupocie.
2017.02.08, godz. 18:51, Piszczal98
damiandamcio1234

Jezu nie sprawdzałem dokładnie liczby miejsc więc takie jak znałem podałem.(80-60) i gościu na byle jakim meczu masz ze kibice drużyny przeciwnej są oddzieleni od kibiców gospodarzy plus jeszcze przy nich jest ochrona.
2017.02.08, godz. 18:48, damiandamcio1234
Piszczal98 - co do drugiej czesci to rzeczywiscie napisałem po chinsku. Chodziło mi o to ze Real grając na Walencji zamiast na CN to prawie 50.000 krzesełek.
2017.02.08, godz. 18:48, Piszczal98
Pawel_123321

Polecam zapoznać się z historią PK kilka lat w stecz kiedy Real dawał stadion a póżniej farca na dawanie swojego kiedy Real był w finale to się nie zgadzali. Po twoim komentarzu widać nawet, że dla niektórych usunięcie krzyża z herbu to jest normalne i ty pewnie jesteś tą samą osobą która nic w tym złego nie widzi
2017.02.08, godz. 18:45, Piszczal98
adrianoo92

To jak ja bajki opowiadam to polecam poczytać trochę na ten temat albo może przeczytaj komentarz damiandamcio1234.
2017.02.08, godz. 18:44, damiandamcio1234
stadion Realu to 85 454 Atlético - 54 907 no rzeczywiscie 20.000 tysiecy. Jezeli jest tak jak piszesz z przerwami w wolnymi miedzy krzesełkami - chcociaz ja byłem i k.... nigdy nie widziałem to znaczy ze np. na Mestalla nie ma przerw ??? Roznica bedzie taka sama tez odejdzie 5000 i wychodzi na to samo. Powiedz była matematyka w szkole czy dopiero bedzie ???
2017.02.08, godz. 18:43, Pawel_123321
Tak szczerze mówiąc, to ja bym się zgodził i zorganizowałbym im świetny finał pokazując, że jesteśmy dobrym gospodarzem i nawet jak przyjeżdża największy wróg to możemy go ugościć. No bo jaki jest problem, na pewno coś na tym zarobimy, mecz będzie na największym stadionie w stolicy, jest OK. Jakbyśmy się po prostu zgodzili bez jakichś cyrków to i na przyszłość Barça nie miałaby żadnej "obsesji", a i sami by się starali, bo przecież nie mogą byś gorsi od nas.
2017.02.08, godz. 18:42, adrianoo92
Piszczal98

Bajki opowiadasz, bo akoś my mogliśmy zagrać z Atlético.
Czy może to kolejny dowód na "macki Péreza"? :D
2017.02.08, godz. 18:40, Piszczal98
, adrianoo92

Tylko, że Barcelona biorąc udział w finale nie może grać na swoim stadionie ani tak samo nie będzie mogła tego zrobić Celta/Alaves
2017.02.08, godz. 18:39, damiandamcio1234
adrianoo92 - jakbys sie chociaz leciutko interesował to byś wiedział ze nie mozna grac na swoim - chyba że pozwoli na to przeciwnik jak to się raz zdarzyło kiedy to Barcelona grała z Atletic. Atletic dla wiekszej ilosci biletow pozwolił grac w swiatyni przeciwnika.
2017.02.08, godz. 18:38, Piszczal98
damiandamcio1234

80tys- stadion RM 60tyś-stadion Atlético
masz 20tyś różnicy z czego z tych 20tyś odejmij przynajmniej z do 5 tys miejsc ponieważ miejsca vip za które się nie płaci loże honorowe tak samo plus nakaz, że musza być wolne miejsca między kibicami różnych klubów więc zostaje plus/minus 15tyś. I gdybyś był kibicem dłużej niż pewnie od wygranej LM to byś wiedział, że dla barcelony to jest obsesja wygrać byle jakie trofeum na SB a biorąc pod uwagę, że to jest PK to im w ogóle leci slina z pyska i oni napewno nie siedzą i nie myślą, że mogą na tym zarobić jakies 2mln euro.


TEGO CO TU NAPISAŁEŚ NIE POTRAFIE ZROZUMIEĆ
Straty Realu są jeszcze większe. Grajac w finale na CN to jest strata prawie 50000 krzesełek. Szkoda ze nie potrafia sie dogadać, kaska ucieka. Za jakis czas to Real moze pykac czesto w finale PK i wtedy pewnie bedzie zal zmarnowanej kasy.
2017.02.08, godz. 18:34, :D
Ja tam nie widzę, żeby ktoś z obozu Barcelony (może poza jednostkami, takie zawsze się znajdą) chciał za wszelką cenę grać na SB. Ponoć Atleti wyraziło chęć aby finał odbył się na VC. Więc nie rozumiem nakręcania tego hejtu.
2017.02.08, godz. 18:32, adrianoo92
Niestety w tym sezonie sami sobie jesteśmy winni tej debaty.
Trzeba było zagrać z Celtą na poważnie przez cały dwumecz, a nie przez 30 min. rewanżu.

Co do miejsca finału:
Jakim zawistnym i zakompleksionym trzeba być, żeby chcieć grać finał rozgrywek na obcym stadionie, ponad 600 km od domu, zamiast na swoim, dużo większym, gdzie i kibice będą na miejscu, i celebracja będzie możliwa chwilę po meczu. W przypadku meczu na ESB, kibice Barcelony mogą zawalić 2 noce (jedna na mecz i powrót, druga na celebrację).

Jak dla mnie, z kim Real nie zagra finału, najpiękniejszy triumf będzie na białym Bernabéu, gdzie po chwili można celebrować tytuł na Cibeles, tej samej nocy ;)
2017.02.08, godz. 18:25, damiandamcio1234
Piszczal98 - jakie 15 tysiecy ??? Real ma 85.000 - potem co najwyzej 50 tys z groszem. Pomnoz 30.000 razy tylko 50 euro chociaz patrzac na srednią to spokojnie 100 euro. To jest 3.000.000. Dochody z reklam - prestiz stadionu itp itp. Real czy Barça potrafia sie za 1.500.000 sprzedac i grac z jakimis arabami wiec nie mysl ze ksiegowy nie chcialby przytulic takiej kasy. Straty Realu są jeszcze większe. Grajac w finale na CN to jest strata prawie 50000 krzesełek. Szkoda ze nie potrafia sie dogadać, kaska ucieka. Za jakis czas to Real moze pykac czesto w finale PK i wtedy pewnie bedzie zal zmarnowanej kasy.
2017.02.08, godz. 18:25, nodac
pewnie już pora wyremontować toalety
2017.02.08, godz. 18:23, Gareth Bale24
Oni maja jakiegoś bizka i wręcz niesamowite kompleksy..Tak samo bylo w 2010 r. gdy za wszelka cenę chcieli wygrać finał LM na Bernabéu.Jak sie skończył dwumecz z Interem pamietamy.Mou wtedy trafnie powiedzial"Dla Interu gra na Bernabéu to marzenie,dla Barcelony obsesja".
2017.02.08, godz. 18:22, Polski Janusz
,,Farcelonski piesek" tekst godny 5 klasy podstawówki. No dobra masz racje, Barcelona awansowała do finału pucharu więc chcę utrzeć nosa realowi który nawet do półfinału się nie dostał. ,,Ale, ale oni specjalnie się nie dostali do pucharu żeby mieć siłę na lm, to jest genialna taktyka Zizou"
2017.02.08, godz. 18:16, rafal1987
Dla mnie ten puchar myszki miki moga nawet na ksiezycu zdobyc.
2017.02.08, godz. 18:12, Piszczal98
REALcampeón

Ale oni nie rozumieją, że dla farcy zdobycie tego pucharu i najlepiej jeszcze na stadionie odwiecznego rywala to jest bardziej znaczące niż wygranie LM.
2017.02.08, godz. 18:11, Piszczal98
Polski Janusz

Gościu im nie chodzi o pieniądze tylko dla nich wygrać trofeum na stadionie odwiecznego rywala to bardziej znaczy niż jakiś tam puchar nawet gryby to była LM. Patrz bo różnica 15tyś miejsc zrobi w ich kiszeniach aż tak dużą różnicę. Wiesz dalej w te bajki o pieniądzach farcelonski piesku
2017.02.08, godz. 18:10, REALcampeón
Wiecie dlaczego tak bardzo zależy barsie na pucharze króla? nie dla tripletu - ale z powodów ideologiczno-politycznych, z powodu tej ich "Independecii" (niepodległości Królowi Hiszpanii) - a ten puchar, walka o niego, o jego zdobycie - jest wyrazem ich walki o niepodległość katalonii - bo "na camp nou tak walka się zaczyna". Przecież po zdobyciu copa del rey zawsze mówią: "ej Madrycie, zdobyliśmy puchar waszego króla". I jeszcze jedno słowo na potwierdzenie: może zauważyliście, że przed meczem wszyscy machali flagami z barwami oficjalnej flagi katalonii - nie przez przypadek.
2017.02.08, godz. 18:07, Taiczo
Mniej niż klub,a więcej niż hipokryzja to sobie może chcieć.
2017.02.08, godz. 18:03, Lordzi
szlawi
Nic takiego nie napisałem. Wspomniałem o samym udziale w finale.

vamoReal93
O jakich argumentach mówisz? Jakie mi je przedstawiłeś?


2017.02.08, godz. 18:02, Piszczal98
Polski Janusz

A co złego napisałem??? bo nie czaję o co ci chodzi?
A tak poza tym barca-Real powinni podpisać jakiś pakt porozumienia na temat stadionu i byłoby rozwiązane ale, że bydło z farcy musi podbudowac swoje ego graniem na tym stadionie to już chore.
2017.02.08, godz. 17:56, Danioo
Ja im moge Orlik obok siebie udostępnić co najwyżej :D
2017.02.08, godz. 17:40, Polski Janusz
Szlawi
Najpierw mówisz żeby nie dopisywać zwycięstwa Barcelonie, po czym sam dopisujesz zwycięstwo dla celty. Czy jednak oni już wygrali z Alaves.

Memorix25
Barcelona chcę zagrać na Bernabéu bo to największy
stadion po Camp Nou. Czyli największy hajs, utrzeć nosa to drugorzędną sprawa.

Piszczal98
Ty chyba jesteś bardziej anty fan Barcelony niż fan realu, żeby tak pisać to trzeba mieć coś nie tak z głową.

2017.02.08, godz. 17:38, Klatus
  fanatyk lbl - BAN (Komentarz poniżej krytyki)   2 dni
2017.02.08, godz. 17:37, B_E_R_C_I_K
Z przykrością muszę stwierdzić, że z roku na rok, a nawet z miesiąca na miesiąc poziom użytkowników tej strony spada..

Ludzie zastanówcie się co Wy wypisujecie?
Poziom niektórych komentarzy to totalne sfrustrowane gimnazjum..

Tak biadolicie, że na stronach Barçy panuje bałagan w komentarzach, a sami robicie tutaj dokładnie to samo, zamiast dawać dobry przykład..
2017.02.08, godz. 17:30, 19Ramos02
Nie zagrają, bo będziemy mieć przebudowę przecież :D
2017.02.08, godz. 17:28, hm_lol
fanatyk lbl
Wielu to już pisało ale ty chłopcze masz coś z głową nie tak. Co za komentarz.... Jesteś oblech i dziwoląg wstydź się.
2017.02.08, godz. 17:26, Pan_Franciszek
Nono jakie bydło z katalonii, i jeszcze te żarciki z toaletami. Sami z siebie robią kretynów, im nie trzeba pomagać:))
2017.02.08, godz. 17:24, Yerlod
Niech sobie zagrają na Balaidos, na Bernabéu remont toalet :D
2017.02.08, godz. 17:18, memorix25
Może za rok się uda z Barceloną w finale spotkać to wtedy zagramy finał na SB, co na to droga barcelonko? Wtedy się nie zgodzicie? :P
2017.02.08, godz. 17:11, nowy na stronie
To w Barcelonie kombinują, że chcą niepodległości Katalonii, ale własnej ligi to już nie.
2017.02.08, godz. 17:07, Jonathan_Woodgate_
nowy na stronie
Nieźle kombinowałeś, ale nie trafiłeś.
Katalonia jest dla Hiszpanii tym czym Śląsk dla Polski, najbogatszym regionem o strategicznym znaczeniu dla gospodarki, nie to co reszta Hiszpanii. A sam Madryt jak Warszawa, mieszkańcy maja się za nie wiadomo kogo, a słoma z butów im wystaje i zapominają, że ten wózek ciągnie Katalonia/Śląsk.
2017.02.08, godz. 17:04, Stark
Trzeba było awansować do tego finału to nie byłoby tej kwestii :D
2017.02.08, godz. 17:04, crisq
serio t stadion finału pucharu krola powinien byc ustalany rok wczesniej, np. tak jak juz wiadomo ze w Cardiff będzie final LM a do finalu jeszcze ok 5 miesiecy
2017.02.08, godz. 17:03, zielukzn
Mniej niz klub znow uderza xd.
2017.02.08, godz. 17:03, vinoblanco
kukułeczka,
Jeszcze nic pewnego. Walczą z Podbeskidziem.
2017.02.08, godz. 17:02, fejk
Jakby tak Real wygrał finał LM na Camp Nou... :)

Ból dupska katalońców byłby taki jak poród,ucinanie powiek tępym nożem i kopnięcie w jajca przez zawodnika MMA jednocześnie :D
2017.02.08, godz. 16:59, nowy na stronie
FC Barcelona jest tym dla świata co .Nowoczesna Ryszarda Petru dla Polski. Real to wiadomo, centrum i duma całego półwyspu iberyjskiego. Ale Barcelona? No dajcie spokój. Jakieś katalońskie zadupie, które różni się od większości Hiszpanii tym, że ma swój język, który i tak jest mieszanką języka hiszpańskiego z dwoma innymi dużymi językami romańskimi, czyli francuskim i włoskim. Nic specjalnego.
2017.02.08, godz. 16:59, kukułeczka
Nieciecza im udostępni stadion.
2017.02.08, godz. 16:57, zielukzn
Nie dla psa kielbasa pasiaczki moje kochane buraczki bordowiaczki.
2017.02.08, godz. 16:57, Piotrex222
Nie ma się co dziwić, Bernabéu to najlepszy stadion na świecie i każdy chce na nim grać XD.
2017.02.08, godz. 16:55, zielukzn
Debile. Kto kibicuje farsie es subnormal jak mawiaja Hiszpanie.
2017.02.08, godz. 16:55, Jonathan_Woodgate_
Jako kibic Barçy uwielbiam te przekomarzanki gdzie zostanie rozegrany finał PK, to zawsze są dobre jajca. :D
2017.02.08, godz. 16:49, vinoblanco
Jak trzeba mieć zryty beret, żeby rok w rok chlipać o to samo?
Serio to już jest jakiś wyższy level obciachu.
2017.02.08, godz. 16:48, Piszczal98
Tawny_

chodzi ci o ten fragment? Ale oni nic nie muszą mówić wystarczy powiedzieć nie? Bardziej mi chodzi, że nic nie muszą wymyślać wystarczy powiedzieć nie. Wiem ze zrobiłem błąd ale po dodaniu dopiero zauważyłem. Ale jeżeli ci nie chodzi o to, to nie rozumiem nad czym mam się zastanowić.
2017.02.08, godz. 16:43, Tawny_
Piszczal98,

Zobacz co właśnie napisałeś i zastanów się nad tym.
2017.02.08, godz. 16:40, Madridista4everr
mają swoje podwórko niech tam grają jeszcze nam świętą murawe pobrudzą tymi buciorami
2017.02.08, godz. 16:37, Piszczal98
vamoReal93

W sumie co się dziwić jakie zachowanie piłkarzy farcelonki tacy i kibice
2017.02.08, godz. 16:36, Piszczal98
INFO16

YYYY chyba ktoś tu zapomniał jak to prezydencik odmawiał dla RM stadionu
2017.02.08, godz. 16:36, vamosreal93
Piszczal98

No jak to co robi, wkurza innych :D to taki piesek szczekajacy za plotem co robi halasu na pol osiedla ale jak podejdziesz (argumenty xd) to ucieka :D
2017.02.08, godz. 16:34, INFO16
Madrycki dziennikarz: "Czy oczekujesz zaciętej rywalizacji z Realem Madryt w tym sezonie?"

Piqué: "Zawsze mówicie tak przed rozpoczęciem każdego sezonu. Problem w tym, że każdy rok kończy się widokiem Waszego prezydenta odmawiającego Barcelonie rozgrywania finałów na Bernabéu. Czyż nie?"


Piqué miał rację :)))
2017.02.08, godz. 16:33, ogórek
Bydłu to można co najwyżej zagrodę udostępnić a nie Estadio Santiago Bernabéu
2017.02.08, godz. 16:30, szlawi
Lordzi mamy rozumiec ze skoro Real juz nie gra to Barça moze sobie dopisac to trofeum? Jestem pewny ze Celta latwo nie odpusci ;)
2017.02.08, godz. 16:30, Piszczal98
maciek90ldz

Ale oni nic nie muszą mówić wystarczy powiedzieć nie i bydło z farcelony musi się pogodzić
2017.02.08, godz. 16:29, maciek90ldz
Niech teraz powiedzą że w dniu meczu akurat będzie zakładany system goal linę i niestety nie będzie można zagrać meczu
2017.02.08, godz. 16:28, Piszczal98
Lordzi

Co tu robi piesek barcelonski przeciez to nie jest strona farcelony
2017.02.08, godz. 16:27, Lordzi
Nie dla psa kiełbasa? No offence ale to określenie bardziej pasuje do Realu i finału z ich udziałem.
2017.02.08, godz. 16:26, BulaKG
No dziwne żeby Camp Nou było udostępnione w 2k14. Wtedy to dopeiro byłby płacz że finał na własnym stadionie
2017.02.08, godz. 16:19, KingRagnar
Nie wpuszczać tego bydła pod żadnym pozorem. Swoje już zniszczyli.
2017.02.08, godz. 16:16, wojteklja2
Adrianzi
Oni po prostu chcą pokazać światu jaki to Real jest zły i że ma jakieś kompleksy na punkcie barcy. Może za rok i my wystosujemy pytanie jak dojdziemy do finału czy na Camp Nou da rade zagrać...
2017.02.08, godz. 16:14, vamosreal93
Adrianzi wyprzedziles mnie -.-
2017.02.08, godz. 16:14, Adrianzi
I jak co roku będą musieli się pogodzić z tym, że "nie dla psa kiełbasa" ;)

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama