Advertisement
Menu
/ defensacentral.com

Klub ciągle szuka sponsora dla Bernabéu

W grze Microsoft czy Coca-Cola

Ramón Fuentes z Tele 5 poinformował, że Real Madryt rozmawia z różnymi firmami w poszukiwaniu sponsora tytularnego dla nowego Santiago Bernabéu. Klub negocjuje między innymi z Microsoftem i Coca-Colą, a w grze jest także inna firma technologiczna. Jeśli chodzi o pieniądze, jakie mogą uzyskać Królewscy, to różne źródła informują o różnych kwotach. W mediach podaje się liczby od 20 i 40 do 80 milionów euro za rok.

Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!

Komentarze

Wyłącz AdBlocka, żeby brać udział w dyskusji.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!