PR-owska machina Królewskich
Tekst Lee Hurleya, kibica Arsenalu
Autorem poniższego tekstu jest Lee Hurley, kibic Arsenalu, który prowadzi bloga na stronie internetowej poświęconej Kanonierom, LadyArse.com.
Kiedy kibice i piłkarze Realu Madryt wyrywają sobie włosy z głowy, próbując zrozumieć, dlaczego, do cholery, Królewscy sprzedali Mesuta Özila do Arsenalu za połowę ceny Bale'a, Real Madryt rozpoczął PR-owską machinę, przez którą próbują zrzucić winę na piłkarza.
We wczorajszym podcaście Guardiana twierdzono, że to Real Madryt nagłośnił sprawę domniemanego podejścia Özila i to, że to piłkarz chciał więcej pieniędzy. Takie pogłoski widniały na stronach internetowych hiszpańskich gazet, a także na okładce Marki.
Marca przyznała na razie, w zaledwie jednym artykule, że:
– Ancelotti powiedział Özilowi, że ten musi zmienić swoje podejście do gry i ostatecznie zdecydował się na Isco.
– Isco jest młodszy od Özila i dlatego może dać więcej klubowi. Powiedziano także, że mimo młodego wieku, jest dojrzały.
– Isco to piłkarz droższy jeśli chodzi sumę – kwotę transferu i pensję zawodnika. Według dziennikarzy właśnie dlatego Özil miał prosić ojca (i jednocześnie agenta) o podniesienie pensji.
Jak widać, Marca widzi wyłącznie plusy odejścia Niemca i obwinia go za zmianę klubu. Nie ma wątpliwości, że Isco to świetny zawodnik. Fani jednak już wyrazili swoje zdanie. Zarząd Realu Madryt na pewno zdaje sobie sprawę z tego, jaki błąd popełnił, pozwalając na odejście takiemu piłkarzowi jak Özil. Taka reakcja fanów i zawodników Królewskich na pewno nie została przewidziana przez klub.
Wszystko co mogę powiedzieć – dziękuję!
Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.
Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!
Komentarze