• polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2013.07.28, godz. 10:43, Klatus / as.com

60 milionów + Di María i Coentrão za Bale'a

Real Madryt złożył Tottenhamowi superofertę za Garetha Bale'a: 60 milionów euro plus Ángel Di María i Fábio Coentrão. Daniel Levy poinformował Królewskich, że oczekuje za swoją gwiazdę 120 milionów euro, ale inna możliwość to 100 milionów i któryś z piłkarzy Blancos. Levy nie chce sprzedawać Walijczyka, ale jeśli już musiałby to zrobić, to oczekuje pobicia transferowego rekordu, czyli 96 milionów euro, jakie Real Madryt zapłacił Manchesterowi United za Cristiano Ronaldo.

Florentino Pérez nie zamierza wydawać tak wielkiej kwoty, ale po tym, jak Barça pozyskała Neymara, transfer Bale stał się ważnym strategicznym posunięciem tego okresu przygotowawczego. Sternik madryckiego klubu chce jednak obniżyć jego cenę. Ostatnia propozycja to 60 milionów euro i Di María, który kosztował klub 30 milionów, a także Coentrão, który jest wyceniany na 20 milionów, ale Królewscy zapłacili za niego Benfice o 10 milionów więcej. Na dodatek lewy obrońca chce opuścić klub.

Operacja ma teraz wartość 110 milionów euro i niewiele brakuje jej do żądanych przez Spurs 120 milionów. Di María i Coentrão podobają się André Villasowi-Boasowi, szczególnie Fideo, który według Portugalczyka byłby idealnym następcą Bale'a. Levy nie chce jednak schodzić poniżej 100 milionów i zastępować części tej kwoty innymi zawodnikami.

Włodarze Realu Madryt wierzą jednak, że wszystko skończy się happy endem. Królewscy znają ciężki charakter Levy'ego, ale wiedzą też, że Bale chce grać w stolicy Hiszpanii. Co prawda, Walijczyk nie złożył transfer request, ale madrytczycy są pewni, że w przeciągu najbliższych tygodni 24-latek znowu porozmawia z dygnitarzami Tottenhamu i poprosi, żeby przyjęli propozycję z Półwyspu Iberyjskiego. Na razie nowa oferta leży na stole prezesa londyńskiej drużyny.



Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2013

Komentarze

2013.07.30, godz. 00:17, 9cris7
benJJ
Zgadzam sie z toba Di maria czesto gra bardzo slabo,ale chodzilo mi o to ze ci ktorzy pisali wtedy,ze najlepszy pisza odwrotnie niech po jednej akcji nie pisza ze mistrz

Tez chce by Bale trafil do nas,ale za rozsadna cene,a juz na pewno nie oddalbym Fabio choc chce odejsc mam nadzieje ze zostanie tak jak napisales MUSI ;D
2013.07.29, godz. 23:20, Nawora20
dzieciaczki przypomnijcię sobie czasy transferów figo zidane czy luisa nazario de lima. każdy z nich kosztował na swoje czasy horrendalnie wielkie pieniądze a i żaden z nich niezawiodl. jeśli któreś z was w ogóle pamięta tamte czasy lub czasy jeszcze wcześniejsze i transfery takich graczy jak crespo z parmy do lazio 56 baniek co to wtedy było dziś nierobi to wrażenia lub gaizka mendieta z valenci do lazio ponad 45 i veron z lazio do man utd ta sama kwota. więc panowie drogie dzieci czas sobie uświadomić ze inflacja również dotyczy piłkarzy i trzeba umieścić te słowo w swoim słowniku!
2013.07.29, godz. 17:24, rafi2965
Coentrão mógł by odejść ale Di María NIE !!
2013.07.29, godz. 14:18, Franusss
Levy wie, że Real zawsze musi być głośniejszy od barcelony i tak się stanie w przypadku transferu Bale.

Bale to piłkarz średnio 100000 razy lepszy od Neymara, za którego ogórki z barcelony wywalił kupę kasy.

Transfer na 100% dojdzie do skutku, trzeba tylko czekać i patrzeć w jaki sposób i na jakich warunkach.
2013.07.29, godz. 04:18, OmarRM
Tego Levego poje*ało. ,,120 milionów albo inna możliwość 100 milionów i piłkarz Blancos'' Brak słów...
2013.07.29, godz. 00:39, alvaro0123
całkiem powaliło... tyle płacić za piłkarza który nic nie wygrał, ronaldo jak do nas przychodził to zdobył mistrzostwo i lm miał bardzoo dużo kibiców zdobył złotą piłkę najlepszy piłkarz lm itd. ... a bale ? ... 80 mln bym za niego dał max nic wiecej jak nie to nie wolałbym kupić suáreza za 40-50 mln
2013.07.28, godz. 23:48, jaking
Pewnie cos takiego by sie nie udalo ale ja sprobowalbym tak. Kaká na wypozyczenie do sprsow. My placimy pensje do konca kontraktu - 20 baniek - ale zostaje nam prawo do wizerunku. Do tego Angel i kasa. Wszyscy byliby zadowoleni. Londynczycy pilkarsko by chyba az tak nie stracili. Kaká moglby sie odbudowac i duzo wniesc do ich gry.
2013.07.28, godz. 23:05, miyagi1
Florek nie rób głupstw.
2013.07.28, godz. 23:03, NASRI 22
Barçanogracias

do Twojej argumentacji dodam osobe Carlo oj Ibra i Bale to mi sie marzą i marzą :) i przynajmniej jak suárez nie blkowalaby miejsca naszym chłopakom bo odszedłby po 2-3 latach kiedy tamci nabiorą piórek
2013.07.28, godz. 22:57, karoliiina
słucham ? nie
2013.07.28, godz. 22:51, trezor90
Di María lepszy od Bale'a??Haha wolne żarty:).Już widzę jak Di María sam ciagnąłby Tottenham jak robił to Bale w tym sezonie.Pozdro dowcipnisie :).
2013.07.28, godz. 22:08, Konrad061
chcą 120mln my dajemy razem z piłkarzami 110mln to dodajmy to 10mln i git 10mln chyba im nie szkoda
2013.07.28, godz. 21:45, barcanogracias
Futbol_lista

Fakt, że chce iść do Bayernu (co jest imo głupotą przy jego pozycji i tym, co się w Bawarii dzieje) to jedno, a to, że żaden duży klub nie złożył oferty to drugie. Pamiętaj, że Lewy zarabia w BVB 1,5 mln euro rocznie - niewiele mniej dostawał Varane po przyjściu, a był zwykłym świeżakiem, nikt nawet nie marzył, że tak się rozwinie. Co do Ibry - ludzie różne rzeczy mówią, a on sam musi zachować minimum dyplomacji. W Realu miałby raczej zapewniony pierwszy skład, no i jesteśmy mocniejsi od PSG co by nie mówić.
2013.07.28, godz. 20:54, benJJ
9cris7

Jedną akcją nie wygrywa się miejsca w pierwszym składzie. O wiele bardziej pamiętam jego plontaninę, odbijanie od obrońców jak od ścian, gubienie się z piłką, fatalne dośrodkowania. Bale w każdym meczu wbija obrońców znacznie lepszych od (nieoszukujmy się) starego Puyola.

Nie lubie się powtarzać, a niestety robie to w każdym poście, gdzie temat dotyczy walijczyka. Mając takie skrzydła, popchniemy do przodu gre jak nigdy. To samo Bayern. Majać takich skrzydłowych wariantów jest mnustwo, a nie tylko piłka na lewe skrzydło, bo prawe wszystko pieprzy. I obojętnie, który gdzie bedzie grał, czy bd się wymieniać czy nie.. Özill czy Isco w ciemno bd mogli grać długie piłki do boku, bo zawsze któryś zdąży.

Co do samej oferty, brzmi jak ta Barcelony za Ibre, fatalnie. Wyjdziemy na mega hipokrytów. Ale nie z tego powodu wolałbym zostawić aniołka i Fabio.. Zmiennicy to podstawa. Brakowało nam dobrego zmiennika na skrzydło, bo Caletti z całej sympatii do niego to nie poziom ligi mistrzów. Na podmęczonych rywali to di maria też da rade. A co do Coentrão to bezpodstawnie musi zostać. Topowy lewy obrońca, przy słabej formie Marcelo jak na zawołanie.

Brać Bale, nikogo nie sprzedawać i ruszać.
2013.07.28, godz. 20:28, 9cris7
jak Di María zamieszal Puyola i asystowal przy golu CR jak dobrze pamietam w meczu z Barça to byl najlepszy, teraz wiekszosc juz go nie chce przyznaje czesto gra padake ale nie oddalbym go i jeszcze chca dorzucic swietnego Coentrão a co jak Marcelo zlapie kontuzje? Bale jest bardzo dobry ale to PRZESADA niech Floro da sobie spokuj z i nie propunuje juz nic Spurs bo to sie zakonczy oddaniem CR heh ;)
2013.07.28, godz. 20:15, ikerowa
grzesiekchelm
Poczytaj moje wcześniejsze komentarze pod tym newsem.

Futbol_lista
Ja po prostu nie lubię, kiedy ktoś przypisuje mi słowa, których autorką nie jestem.
2013.07.28, godz. 20:06, BartekRM
Boże mam nadzieje ze Pérez nie jest aż tak głupi... CR przechodził do Nas kiedy był na Topie medialnym i sportowym a nie kosztował pierdyliard eurasów.
2013.07.28, godz. 19:56, domin11rm
70mln+Di María=Bale.
2013.07.28, godz. 19:24, suchy1149
żeby sie nie okazało że oddamy di marie a po sezonie lub dwóch będzie lepszy niż bale
2013.07.28, godz. 19:22, Figo666
już lepiej z 80 mln i di maria a fabio niech zostanie bo się przyda
2013.07.28, godz. 19:20, Dzidek
To może cały skład za niego oddajmy.. Żenada.
2013.07.28, godz. 18:59, CRack23
Jak mozna kur... taki hajs za niego dawac no jak przecierz on nawet nie jest taki medialny by za koszulki sie zwrocilo
2013.07.28, godz. 18:49, CristianoRonaldo HM
No chyba ich po*****o ...
2013.07.28, godz. 18:48, Lotar
Mieliśmy bekę ze Zlatana w Barcelonie, a ta oferta jest jeszcze bardziej komiczna, niż ta Barcelony za Szweda.
2013.07.28, godz. 18:45, Futbol_lista
Barçanogracias

Lewy chce iść tylko do Bayernu. Natomiast Zlatan powiedział, że nie chce odchodzić, prezes PSG, że go nie sprzeda, a dodatkowo Pérez przyznał, iż w ogóle nie myślą o Szwedzie. Jedyna realna opcja to Luis.
2013.07.28, godz. 18:41, grzesiekchelm
ikerowa

Jeszcze o tym nie wiesz ze Pérez wie jak robic interesy?? jaki klub zarabia najwiecej kasy? Anioła jest mi troche szkoda ale niestety dlugo juz nie ma formy... a Bale radze poogladac sobie jego mecze i marketing pojdzie tez na pewno w gore...
2013.07.28, godz. 18:30, barcanogracias
Futbol_lista

Moim zdaniem obaj są jak najbardziej do wyciągnięcia. Nie wiem, jak Blanc chce upchnąć Ibrę i Cavaniego w jednej drużynie, a ten pierwszy na pewno nie zdzierży siedzenia na ławce, bo Urugwajczyka chyba nie po to kupowali za góry hajsu, żeby nie grał. Co do Lewego - w BVB mówili niejeden raz, że oferta 25-30 mln (nie licząc Bayernu) ich zadowoli, więc akurat jego wyciągnąć to nie problem.
2013.07.28, godz. 18:18, czyrzys
Jak czytam komentarze, że Di María jest lepszym graczem od Bale`a... Brak słów. Oglądał ktoś z was, którzy tak uważają chociaż jeden mecz tottenhamu w którym grał Gareth? Pewnie nie. Tam jak nie wiedzieli co zrobić bo piłkę podawali do Bale`a a ten nawet i przez pół boiska z nią "szedł" i strzelał bramkę. Sam wszystko ciągnął w tej drużynie. Dokładnie tak samo jak CR7 w naszej w tym sezonie? Bale 21 bramek w PL, a Di María AŻ 6 trafień. No tak zaczynał mecze z ławki, ale to raczej nie Bale`a wina, że Angel wchodził z ławki. Widzieliście żeby Di María ciągnął piłkę przez pół boiska i strzelił bramkę? Najpóźniej na drugim graczu drużyny przeciwnej by się zatrzymał.
Piszecie, że Bale nie ma drużynowych trofeów. A z kim miał je wygrywać? Z tottenhamem? Proszę Was... 5 miejsce to duży SUKCES dla tej drużyny.
Jeżeli sam Bale już powiedział Levemu że chce grać dla Realu to niech Pérez działa.
2013.07.28, godz. 18:17, Futbol_lista
Ikerowa

Pełna zgoda.

Barçanogracias

Skoro Ikerowa mnie wywołała (zwala na mnie, a sama się z tym zgodziła :D) - nie chodziło mi o napastników lepszych od Benzemy, tylko o takich, którzy mogą teraz przyjść. Robert i Zlatan odpadają, i stąd wspomniałem tylko o Suárezie.
2013.07.28, godz. 18:16, MO1088
Co to za bzdury.
2013.07.28, godz. 18:12, Haakon
Nawet nie czytam artukułu, ale odnosząc się do tytułu - czy można zrobić coś głupszego?
2013.07.28, godz. 17:58, barcanogracias
ikerowa

ok, zwracam honor ;)
2013.07.28, godz. 17:58, ikerowa
Futbol_lista
W takim razie- Di María jest wtedy jednym z najlepszych na świecie :) Trzeba czekać i patrzeć, jak to się wszystko rozwiąże.
2013.07.28, godz. 17:57, Evilas
ANI SIE WAZYC SPRZEDAWAC COENTRAO :< Di Maríe jeszcze moznaby sprzedac, jesli naprawde ma przyjsc Bale, Kondogbia... bo mamy przesyt ludzi na pomocy, chociaz ja bym nikogo nie sprowadzal :/
2013.07.28, godz. 17:57, ikerowa
Barçanongracias
Teza, że Suárez to jedyny napastnik, który mógłby być wzmocnieniem Realu nie jest mojego autorstwa. Autorem jest Futbol_lista.
2013.07.28, godz. 17:56, Futbol_lista
Ikerowa

Zaprzeczę - tylko Cristiano zasługuje na takie miano. :) Bale w formie jest lepszym piłkarzem niż Angel, który nigdy nie imponował 'zimną krwią'. A nam potrzeba skutecznych zawodników - mecze z BVB i Atlético to potwierdziły. Decyzja należy do trenera i prezesa - trzeba im zaufać.
2013.07.28, godz. 17:52, barcanogracias
ikerowa

Suárez to jedyny napastnik, który byłby wzmocnieniem? Chyba "trochę" przeceniasz Benzemę. Jeśli nie uda się z nim, to jeszcze jest kilka dużo lepszych opcji od Francuza - Ibra, Balotelli, nawet Lewandowski od dawna go zjada. Co do Di Maríi - jeśli będzie dalej grał piach, to wolę, żeby grał za niego Isco zamiast wykładać na Bale'a chorą kasę i jeszcze do tego oddawać jednego z najlepszych LO na świecie. Rozsądną ofertą byłoby maksymalnie same 60 mln lub połowa tej kwoty + Di María, oczywiście bez Coentrão. Wiem, że nie moja kasa, ale mam dosyć wiecznego dymania Realu na transferach, jeden Illarra w tym okienku wystarczy.
2013.07.28, godz. 17:44, bledzik
Masakryczny pomysł Florka. Coe pali szlugi i można go oddać, ale Di María jest lepszym zawodnikiem od Bejla. Może jeszcze na dokładkę Modrego i Khedirę dorzucimy Anglikom?
2013.07.28, godz. 17:38, galaretek
Bez spiny chłopaki!
http://www.youtube.com/watch?v=m8I-dvwIrLc
2013.07.28, godz. 17:34, dsx
Another no-show for Bale
07/27/2013


Gareth Bale was nowhere to be seen for Tottenham's 6-0 win over South China, meaning he has now missed three matches on the bounce for the Londoners.

A mysterious "knock" also kept the Welshman out of last Wednesday's clash with Sunderland and the meeting with Colchester the previous Friday.

The mystery injury has come at a convenient time for the forward, with Real Madrid and Tottenham still locked in negotiations, although Bale has made it clear to 'Los Blancos' that he wants to leave on good terms and is not willing to force his way out of White Hart Lane acrimoniously.
2013.07.28, godz. 17:11, Lucas_rm
Jaka masakra - czemu Polacy to tacy malkontenci - 3 sparingi do tej pory w tym jeden wygrany z PSG ale marudzicie - nie ma Bale - marudzicie, jest oferta za Bale'a marudzicie - sry ale nie rozumiem tego - nie kupią Bale'a adi maria wyleci z pierwszego składu bo formy nie zaplaci to bedziecie pisac że Pérez jest żenujący bo mogl kubic Bel'a naweet za 150 milionow - lubie opinie czy ten piłkarz pasuje to ze społu, czy nie a nie czy drogi, czy nie drogi <vomitar> a jeszcze lepsze teksty ...ze się Ronaldo popłacze ze nie jest juz najdroszy na swiecie ...wy serio tak ?!
2013.07.28, godz. 17:04, ikerowa
Futbol_lista

Ale nie zaprzeczysz temu, że Di María w formie (czyli bez tych nieudanych dośrodkowań oraz bez braku zimnej krwi w polu karnym) jest człowiekiem nie do zastąpienia?
Pokuszę się o stwierdzenie, że nie ma żadnej poważnej oferty za Coentrão, a dlaczego? Piłkarz poleciał do USA, będzie tam przebywał przez blisko dwa tygodnie (a więc jeśli byłaby poważna oferta to Coentrão znalazłby się w sytuacji Adána tj. miałby pozwolenie na rozmowy z klubami), w dodatku od kilku dni nie słychać nic o rozmowach między Realem a Granadą (w sprawie Siqueiry, a jeśli byłaby poważna oferta za Fabio to te rozmowy powinny się pogłębiać). Jest też opcja taka, że Ancelotti nie widzi w swoim Realu Madryt Coentrão..
2013.07.28, godz. 17:02, PTR085
Tylko wtedy jeśli obaj zawodnicy chcieli by odejść.
2013.07.28, godz. 16:47, vive
zigi

Zobaczymy co powiesz jak dostaniemy lanie w LM ...
Obecne "wzmocnienia", które zrobiliśmy to żadna rewelacja.
Po co zapłaciliśmy 32 mln euro za przeciętnego Illarramendiego? Wywalone pieniądze w błoto, bo to nie jest żadne wzmocnienie. Co najwyżej uzupełnienie składu a my się musimy wzmocnić. Musi przyjść taki gracz, który z miejsca wniesie dużo do drużyny.
2013.07.28, godz. 16:44, vive
" Jesli Levy nie chce sprzedać za tą cenę to zdecydowanie lepiej poczekać do przyszłego lata. "

Czyli zadowoli Cię kolejny ŻAŁOSNY sezon bez żadnych sukcesów? Jeśli Ci to odpowiada to OK. Barcelona zrobiła ogromne wzmocnienie w ataku i dali 57 mln euro (Neymar).
A my kogo kupiliśmy? Kupiliśmy młodych graczy, którzy wzmocnieniem na teraz nie są a jedynie uzupełnieniem składu. Potrzebujemy równie mocnego wzmocnienia w ataku jakie ma Barcelona w osobie Neymara. Potrzebujemy wzmocnienia na JUŻ, bo tych młodych perspektywicznych nakupowaliśmy już wielu, ale to są zawodnicy z myślą o przyszłości. Oni nam Ligi Mistrzów nie wygrają.
2013.07.28, godz. 16:42, zigi
To jakieś żarty są chyba?? Oby to była plota!
2013.07.28, godz. 16:39, vive
Super !!!

Di María NIC nie gra a Coentrão i tak chce odejść więc jak najbardziej jestem za.

C.Ronaldo i G.Bale to będą NAJLEPSZE skrzydła na świecie więc warto! Co więcej obaj zawodnicy będą mieli wieloletnie kontrakty więc będziemy mieli silny fundament na lata.
2013.07.28, godz. 16:36, Rymncimpir
i bardzo dobrze, bale jest w równej formie i może dać dużo więcej od tych dwóch którzy maja wachania, dodatkowo jeśli te formę utrzyma za rok będzie jeszcze droższy...
2013.07.28, godz. 16:34, Wzmachol
Kiedyś pisałem w żartach, jednakże w sumie coraz bardziej skłaniam się ku refleksji, że Levy chce popsuć Nam atmosferę w szatni? Skąd takie domysły? W zeszłym roku podkupiliśmy filar Jego zespołu - Lukę Modricia. Levy na siłę chciał Go zatrzymać, ale wiedział, że nie ma z Nami szans - gdzie Tottenham do Realu? Dlatego wycisnął za Modricia maksa i liczył, że się Chorwat po prostu nie zaaklimatyzuje. Trochę to trwało, ale na szczęście Luka już jest takim zawodnikiem, jakim powinien być. Nie wyszło Mu w zeszłym roku, to stara się to zrobić teraz i to z wielką pompą. Wszyscy wiedzą, że Cristiano jest zapatrzony w siebie, lubi być doceniany, jest Mu idealnie z łatką najdroższego piłkarza świata, jednakże kto wie, co się stanie, jeśli do Realu dołączy za większe pieniądze młodziak z Walii? W dodatku grający na tej samej pozycji? W innym wypadku nie widzę sensu takiego podnoszenia ceny - owszem, na Jego miejscu chciałbym, żeby Bale został, ale nic na siłę. Ale podnoszenie ceny do tego stopnia, żeby stał się najdroższym piłkarzem świata? Za co? Talent i umiejętności w porównaniu z wyśmienitymi warunkami fizycznymi i dobrymi występami w tak młodym wieku to około 50 baniek. Wyższa cena to zdobyte trofea drużynowe i indywidualne, a tych Gareth ma jak na lekarstwo...

Dlatego uważam, że Levy chce zepsuć atmosferę, bo czuje, że przyjście Bale'a do Realu za najwyższą kwotę w historii spowoduje "gniew" Cristiano... I niech Pérez nie pier***i za przeproszeniem o zachowaniu dobrych stosunków między Klubami... Bo na razie to Nas wszyscy ru**ają w dupsko, a My musimy za to na dodatek płacić...
2013.07.28, godz. 16:15, Futbol_lista
Ikerowa

Być może nie czytałaś moich wcześniejszych komentarzy - uważam sprzedaż Fabio za skandal, i bardzo irytuje mnie zachowanie Ancelottiego, któremu wcale nie zależy na pozostaniu Portugalczyka. W to, że nasz lewy obrońca odejdzie jednak nie wątpię, i dlatego jako mniejsze zło widzę jego 'pomoc' w transferze Bale'a. Wolę by zyskała na tym drużyna, a nie klubowa kasa. A zastępstwo już chyba znalezione - Brazylijczyk z Granady (... i nie cieszy mnie to). Co do Di Maríi... Facet mnie irytuje swoimi nieudanymi dośrodkowaniami i 'strzałami' zza pola karnego. W polu karnym brakuje mu zimnej krwi. Prędzej uwierzę, że decydującą bramkę w finale LM zdobędzie Gareth, niż Angel. Bale jest szybszy, bardziej przebojowy, ma lepszą kondycję i przede wszystkim wie, co robi. Nie jest chaotyczny - biega bardzo dużo, ale mądrze. Myślę, że Real bardziej potrzebuje takich ludzi - z głową.

PS. Zawsze musi być ten pierwszy raz. ;)
2013.07.28, godz. 16:15, Szejdii
Naprawdę wierzycie w takie głupoty? Real nie jest aż tak głupi żeby tak ryzykować. Nie ma nawet szans na taką ofertę :)
2013.07.28, godz. 16:13, Ciorek
Ten news to plota... Nie wierzę że Pérez złożył tak bezsensowną ofertę. Jak już to można zaoferować góra 30 mln i Di Maríe. ;>
2013.07.28, godz. 16:12, zychol
Tak szczerze mówiąc to wasza niechęć do tego transferu nie wiele zmieni, chyba już zdążyliśmy się przyzwyczaić że gdy Pérez chce to Pérez ma. Nasz prezes wie co robi, pieniądze się i tak zwrócą bo Bale słynnym zawodnikiem jest na wyspach. Ja jestem za transferem, jego gra cholernie mi się podoba, szybkość, determinacja, silny strzał. Ten koleś to wierna kopia Ronaldo. Di María to zawodnik nie kompletny, dośrodkowania idealnie w 5 sektor trybuny za bramką, strzał też tak koło reflektorów na stadionie, także Di María nie miał konkurenta na skrzydle i się przysłowiowo zkiepścił. Sadzę że Bale się przyda, gorzej tylko że chcą Fabio a on gra całym sercem, ale cóż nie mamy na to wpływu. Kogo Pérez chce tego Pérez ma.
2013.07.28, godz. 16:09, Eramas
Gdyby Bale miał jaja i faktycznie chciał grać w Realu, to złożyłby transfer request. Wtedy Levy takie ~70 mln. brałby z pocałowaniem ręki.

Ok, rozumiem, że może wiele zawdzięcza Tottenhamowi, ale skoro rzekomo Levy nie dotrzymał danego mu słowa, to dlaczego Gareth ma się patyczkować? Niech też zrobi jakiś krok.
2013.07.28, godz. 15:43, phantoM53
Totalny idiotyzm. 50-60mln to maksimum ile można łącznie wydać na tego gracza. Jesli Levy nie chce sprzedać za tą cenę to zdecydowanie lepiej poczekać do przyszłego lata. Poza tym ten transfer z przyczyn sportowych byłby głupi w świetle ostatnich transferów oraz myśli szkoleniowej Ancelottiego.
2013.07.28, godz. 15:43, ikerowa
ikerowa

Skrót myślowy po rozwinięciu także nosi imię Suáreza - nie ma innych napastników, którzy mogliby nas wzmocnić. Wydaje się, że Soldado mógłby być następcą Gonzalo, ale to raczej nie przejdzie. ;) Ja jestem za transferem Bale'a i kompletnie nie przeszkadza mi kwota transferu. Za Di Maríą płakać też nie będę. Gorzej z Coentrão, ale on i tak chce odejść, więc lepiej by się przyczynił do pozyskania Walijczyka.
Futbol_lista

Pierwszy raz się z Tobą nie zgodzę :) Chociaż w tym, że jedyny napastnik, który mógłby nas wzmocnić to Luis Suárez- tu się zgadzam. Dodawanie Di Maríi (który, jeśli jest w formie, jest jednym z najlepszych na świecie na swojej pozycji) i Coentrão (to samo, co w przypadku Angela) jest, przepraszam za słowo, po prostu głupie. A przyjście Bale'a = odejście Di Maríi. Zrozumiałabym tą desperację w sprawie pozyskania Walijczyka, jeśli to Di María miałby zaawansowane rozmowy transferowe z np. Manchesterem United, a do dopięcia transferu brakowałoby "milimetrów". Ja już pisałam wielokrotnie- Bale byłby wzmocnieniem Realu, ale jeśli są w zespole Di María i Mesut to sądzę, że transfer Walijczyka nie ma sensu.
Piszesz, że Coentrão chce odejść- jeśli są propozycje, to klub powinien skupić się na szukaniu zastępcy dla Fabio.
Tak więc- transfer Bale'a tak, ale tylko w wypadku, gdy odejście Di Maríi byłoby przesądzone.
2013.07.28, godz. 15:35, respect96
Dla mnie to jest śmieszne. Bezsens
2013.07.28, godz. 15:35, MESUT_23
Mi się nie podoba ta oferta, może się skończyć jak z Kaką, ale... Pérez jest miliarderem i mistrzem marketingu, więc chyba wie co robi:)
2013.07.28, godz. 15:33, Futbol_lista
Hassos

Radzę następnym razem się zastanowić, co piszesz i do kogo. Właśnie z tego powodu mi nie przeszkadza. Poczytaj komentarze i zobaczysz, że to inni zachowują się, jakby to była ich kasa i oni decydowali. Ja nie czuję się mądrzejszy ani od Péreza, ani od Ancelottiego, i nie mam zamiaru kwestionować kwoty i słuszności transferu. Jakbyś czytał ze zrozumieniem, to byś wiedział, że nie chce pozbywać się Fabio. I uwierz mi, że nie gram w to. Może Ty, skoro wiesz ile i za kogo można dać. I wiem, że jest potrzebny napastnik - dlatego napisałem o Soldado, ale to nie jest realne.
2013.07.28, godz. 15:29, mestyrio
nie rozumiem tego... niech oni dwoje zostaną, maja dobry poziom a w przyszlym sezonie Bale'a kupimy za pół darmo, wystarczy dogadac sie z nimi ze za rok bedzie nas, tak jak nejmar z farca.. :)
2013.07.28, godz. 15:19, only1ronaldo
2 graczy z pierwszego składu + fura kasy? bezsens

w ogóle zastanawiam się czemu Pérez nie ciśnie teraz transferu jakiegoś napastnika skoro mamy tylko Karima,

Man City ma teraz 4 napastników (Agüero, Džeko, Jovetic i Negredo) więc wyciagnięcie Kuna nie byłoby czymś niemożliwym

a gdyby Pérez chciał Suáreza albo Cavaniego to już dawno by tu był (40-60mln to jest nic za napadziora, Illarra mówi hello)
2013.07.28, godz. 15:12, reznor
i jeszcze paszport polsatu
2013.07.28, godz. 15:11, Uzka
Wolałabym stracić Di Maríę niż Coentrão. Mam nadzieję, że Fabio nie odejdzie. A ta cała oferta... Niech skończą ;D
2013.07.28, godz. 15:09, 19papi02
Ta kwota i Coentrão to maksimum. Di María NIGDY!
2013.07.28, godz. 15:01, dżankomuzykant
Kpina... Stracić jednego z najlepszych lewych obrońców w Europie w zeszłym sezonie i skrzydłowego z pierwszej jedenastki reprezentacji Argentyny i do tego dołożyć 60 milionów?!! Bale jest sam w sobie wart maksymalnie 80 milionów.
Tottenham chce nas znowu wyrolować. Na włączenie w operację Di Maríi można przystać. On + 60 milionów to już dobra oferta, a w zespole z Walijczykiem mielibyśmy za dużo graczy ofensywnych. Ale Coentrão.?! Ani to opłacalne, ani rozsądne pod względem czysto sportowym.
2013.07.28, godz. 15:00, Hassos
Futbol_lista

Nie sądzisz że słowa, które napisałeś: 'mi kwota transferu za Bale'a kompletnie nie przeszkadza' są lekko śmieszne? Bo niby czemu ma ci przeszkadzać skoro nie wydajesz ani centa z własnej kieszeni?

Po co nam Bale? Po to by Ronaldo biegał na dziewiątce kompletnie bezproduktywnie? Po to by na ławkę usiadł Özil? Skrzydła mamy najlepsze na świecie i zamiast skupić się na pozyskaniu NAPASTNIKA i jeśli Coentrão odejdzie to również lewego obrońcę, bo znając życie przez połowę sezonu Marcelo będzie kontuzjowany/za gruby. Za Bale'a można dać 50-60 mln, nie więcej, bez żadnych wymian. Życie to nie footbal manager jak większość z was tutaj myśli.
2013.07.28, godz. 14:56, realinho2
na serio floro ma obsesje na punkcie Bale'a xD
2013.07.28, godz. 14:48, Futbol_lista
ikerowa

Skrót myślowy po rozwinięciu także nosi imię Suáreza - nie ma innych napastników, którzy mogliby nas wzmocnić. Wydaje się, że Soldado mógłby być następcą Gonzalo, ale to raczej nie przejdzie. ;) Ja jestem za transferem Bale'a i kompletnie nie przeszkadza mi kwota transferu. Za Di Maríą płakać też nie będę. Gorzej z Coentrão, ale on i tak chce odejść, więc lepiej by się przyczynił do pozyskania Walijczyka.
2013.07.28, godz. 14:40, ikerowa
Futbol_lista
Oczywiście- dopuszczam do siebie taką myśl. Poprzez napisanie "Suárez" użyłam pewnego skrótu myślowego tj. "napastnik". Chyba, że Ancelotti ma jakąś magiczną wizję połączenie Benzemy (który lubi grać w kratkę), Moraty i Jesé.
Myślę też, że to co Real robi w sprawie pozyskania Bale'a jest mocno desperackie.
2013.07.28, godz. 14:37, caniggia
chyba by ich pogięło,najgorszy transfer świata
2013.07.28, godz. 14:23, Adigago
Chyba od tego słonka im sie poprzestawialo, Di María teraz w okresie przygotowawczym bardzo dobrze gral a Coentrão niech zostanie bedzie zmiennikiem Marcelo albo nawet go z 11 wygryzie.
2013.07.28, godz. 14:22, Futbol_lista
ikerowa

Mam nadzieję, że dopuszczasz do siebie myśl, iż Ancelottiemu Suárez może się nie podobać jako napastnik i po prostu nie widzi go w swojej drużynie. ;)
2013.07.28, godz. 14:18, Aren
Oby to była plotka. Kibice Tottenhamu pewnie teraz skaczą z radości, że mogą ubić interes z takim debilem jak Florentino Pérez, który oddaje lepszego skrzydłowego, super obrońcę i do tego dorzuca 60 milionów. Najs.
2013.07.28, godz. 14:11, szczepqs
A potem ustawimy go w środku, tak jak Ronaldo i Di Maríę, będzie fajnie.
2013.07.28, godz. 14:06, dawidDEX1998
Koncentrao/Quintrał hehe i Anioł muszą zostać.
2013.07.28, godz. 14:05, Rysiomadrid20
taaaaaa... to może jeszcze niech złożą taką oferte : 200mln + CR7 w komplecie -.- Gruba przesada, Gareth jest fenomenalnym piłkarzem, ale nie za taką cene... Di María i Fabio powinni zostać, mamy szeroką ławke rezerwowych, a to jest bardzo duży plus bo sezon jest ciężki i długi. Na pewno ktoś zgubi forme albo dozna poważnej kontuzji (odpukać)
2013.07.28, godz. 14:02, pinap
Ja tutaj nie chce żadnego Bale. NIE ZA TAKIE PIENIĄDZE.
2013.07.28, godz. 14:02, Balee03
Troszke przesadziliście z tą ofertą...
2013.07.28, godz. 14:01, ikerowa
To jest jakaś kpina? Chyba, że Pérez ma jakiś diabelski pomysł i ta cena za Bale'a zwróci się przez zyski marketingowe, ale to naprawdę musiałby być plan ułożony przy świcie samego Pana Ciemności.
Uważam, że Bale przydałby się Realowi Madryt, ale na miłość boską, nie za taką cenę. Jeśli jesteśmy w stanie wyłożyć 60 mln i dodać dwóch zawodników, żeby ściągnąć jednego, to dlaczego nie jesteśmy w stanie wyłożyć tych 60 mln na Suáreza?
Aha, zapomniałam. Nasz zarząd nie widzi, że po odejściu Higuaína potrzebujemy napastnika.
2013.07.28, godz. 14:00, Balee03
Jako kibic Tottenhamu cieszę się z tej oferty.
2013.07.28, godz. 13:59, Matti25
Balee03
też to przeczytałem na przeglądzie sportowym.
2013.07.28, godz. 13:57, rosolov
Za przeproszeniem, ich chyba poebaobao.

Fabio chce odejść, więc 60-65koła + Fabio - rozumiem, ale dawać 60 baniek, Coentrão i Anioła Maryjnego to trochę przesada..
2013.07.28, godz. 13:57, Balee03
tak podaje the sun...The Sun podaje że Real Madryt złoży w nadchodzącym tygodniu rekordową i absolutnie niesamowitą ofertę za Garetha Bale'a. Królewscy mają zaproponować Tottenhamowi 95 mln funtów, czyli ok. 110 mln euro + Angela Di Maríę i Fabio Coentrão.
2013.07.28, godz. 13:55, Klatus
  kamilraulino777 - BAN (Prostactwo)   1 miesiąc
2013.07.28, godz. 13:55, eL_LoKo_FaN
Jestem na tak dla tej oferty zastępstwem za Angela bedzie Bale wrazie kontuzji Marcelo Bale może grać na lewej obronie gdzie grał przez 2 lata w tottenhamie a na prawe skrzydło powendruje Isco badz Özil
2013.07.28, godz. 13:52, ziomalek
mnie najbardziej ciekawi jak oni mieliby grać hehe nie ma i nie będzie napastnika bo przepraszam, ale Benzema jest cienki, ot taki psuedo talent jak Robinho. Może będą grać bez napastnika z szeroko ustawionymi CR i Bale i wchodzącym z drugiej linii Özilem lub Isco...

teraz można zacząć tęsknić z Mourinho, a nawet Pellegrinim. Skład i taktyka Mourinho były świetne tylko wymagały kosmetycznych zmian tzn. zamiana Benzemy/Higuaína na prawdziwego napastnika np. Falaco, Cavani, Suárez, wymiany drewnianego środka pola na coś bardziej kreatywnego np. Modrić i Illarra, więcej gry ofensywnej bocznych obrońców (w tym celu nawet coś zrobiono, bo jest Carvalaj).
2013.07.28, godz. 13:48, pc00
Kaká, Di María i Khedira, to zawodnicy którzy mogliby być włączeni do tej transakcji. Bale to zawodnik z najwyższej półki, gość o ponad przeciętnych umiejętnościach, robiący różnice w każdym meczu. Real słynął zawsze z tego, że miał najlepszych piłkarzy świata w swoim składzie, a teraz? Jak patrzę na niektórych pseudo grajków, to moje nerwy nie wytrzymują. Mam nadzieję, że gracze bezproduktywni zostaną wymienieni na piłkarzy godnych reprezentowania tego klubu, bo inaczej słabo widzę nasze poczynania w LM. W Realu nie chodzi o to żeby być piłkarzem przeciętnych, tylko o to żeby na boisku było 11 wybitnych graczy, dlatego też ucieszy mnie wiadomość o przyjściu Bale'a, nieważne za jak wysoką kwotę, bo spłaci się on w ciągu roku. Takich graczy u nas brakuje, a tylko tacy piłkarze jak Bale mogą pomóc temu klubowi w odnoszeniu sukcesów. Hala Madrid!
2013.07.28, godz. 13:45, PorembaHM
Fabio sam chce odejśc, także problemu nie widzę :) A jeśli Bale przyjdzie to jest pewne w 99%, że Angel zagrzeje ławkę :)
Tak czy siak jest to przesada, ale według mnie lepiej tak niż dac 120 milionów :)
2013.07.28, godz. 13:45, bulczo15
this is madness,niech sprzedadzą coentrão i fideo ale juz nikogo nie kupują,na prawym skrzydle moze grac isco,ozil lub jese,tyle pieniędzy za Bale to głupota,wart co najwyzej 45 mln
2013.07.28, godz. 13:43, mateo1998
trochę przesada ...
2013.07.28, godz. 13:42, Widelec99
Widzieliście włosy Ramosa O_O
2013.07.28, godz. 13:42, luki3698
@cCris niech dadzą za niego 80 baniek i Angela nawet, ale Fabio niech zostawią w spokoju...
2013.07.28, godz. 13:41, ronaldo1994
Pewnie nawet w tym prawdy nie ma.
2013.07.28, godz. 13:41, Qbens
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150435559959953&set
=a.10150435554999953.1073741987.19034719952&type=1&theater
W
akacyjne słońce mocno Sergio przygrzało :D
2013.07.28, godz. 13:40, cCris
http://www.youtube.com/watch?v=hHsIzHLctgI

jesli dalej uwazacie ze po takim sezonie Bale nie jest wart tych pieniedzy to radze najpierw troche wiedziec o pilkarzu a pozniej sie wypowiadac i odrazu mowie ze nie tylko przez ten filmik go znam.
2013.07.28, godz. 13:40, denis915
Może zaraz pół składu za Bale'a . Coentrão szkoda, że chce odejść bo w defensywie jest lepszy od Marcelo, a Di Maríi szkoda . Lepiej niech zostanie Coentrão i Di María w składzie, a te 60 mln wydać w mądrzejszy sposób .
2013.07.28, godz. 13:36, Plus1
bale jest nam potrzebny bardzo, ale to troche za duzo. moim zdaniem real zbyt pochopnie podejmuje decyzje w tym okienku. carvajal casemiro, isco i jese oraz bale powinni do nas dolaczyc, nikt wiecej. illara? nie ten poziom. czeryszew nacho i morata dalej mogliby grac w castili i wpadac do nas od czasu do czasu, jednak morata to nie jest ten poziom realu denis zreszta tez. z klubu nie powinnien rowniez odchodzic raul albiol oraz coentrão. higuaín, calllejon, ok. kaka? tylko zajmuje casemiro 8 na plecach. a bale? przyjdzie pewnie za rekordowy transfer choc do cr7 mu troche brakuje, ale niewatpliwie bedzie jego nastepca.
2013.07.28, godz. 13:34, denis915
Może zaraz pół składu za Bale'a . Coentrão szkoda, że chce odejść bo w defensywie jest lepszy od Marcelo, a Di Maríi szkoda . Lepiej niech zostanie Coentrão i Di María w składzie, a te 60 mln wydać w mądrzejszy sposób .
2013.07.28, godz. 13:31, Wzmachol
@MOREGO

Niestety tutaj kłania się interpunkcja i umiejętność zrozumiałego dla odbiorców pisania kolegi Endrusa... Chodziło Mu o to, że gdyby Di María grał we wszystkich meczach, tak jak Bale w Tottenhamie, to miałby podobne statystyki, co Walijczyk.

Ale od razu odpowiadam - nie miałby takich statystyk... Bo jest gorszy - zwyczajnie.
2013.07.28, godz. 13:31, ufomanish
@ostry777
Po pierwsze to transakcja, po drugie zarząd Realu wie co robi. Piłkarz takiego formatu jak Bale szybko się zwróci.
2013.07.28, godz. 13:29, saimon333
już za bale chcą 120mln
szkoda kasy
2013.07.28, godz. 13:20, Carmelo
2013.07.28, godz. 13:17, Biggie300
skoro jesteś inteligentny to zacznij czytać ze zrozumieniem, a jak już cytujesz kogoś to cytuj, a nie wpisujesz swoje interpretacje wypowiedzi.
2013.07.28, godz. 13:17, Logos
Podczas gdy Pérez go chce i hiszpańscy kibice, który też są socios. Nagle coś nie pasuje polskim kibicom. A kogo to obchodzi co myślą kibice z marginesowego kraju? Real to klub hiszpańscy a większość hiszpańskich kibiców Realu go chce. Jeśli go chcą kupić to opłaca się pod względem ekonomicznym, więc zamilczcie skoro nie macie zielonego pojęcia o ekonomii. A jeśli się znacie to złóżcie swoje CV w biurze Realu Madryt i jak was przyjmą i będziecie mieli wgląd we wszystko to wtedy głoście swoje mądrości. Przyznajcie się, ile wam płaci biskup Barcelony za takie p***ly?
2013.07.28, godz. 13:17, ostry777
Jezeli ta tranzakcja to prawda to Real to najglupszy klub jaki znam :/ Patologia !!!!!
2013.07.28, godz. 13:17, Biggie300
Carmelo
Coz za uszczypliwa odpowiedz, lubie merytorycznie porozmawiac z ludzmi na poziomie :)
2013.07.28, godz. 13:15, Carmelo
2013.07.28, godz. 13:08, Biggie300

porównanie na poziomie szkoły specjalnej.
2013.07.28, godz. 13:15, Elorden
Co za głupota
2013.07.28, godz. 13:14, dgdfdeyfhdhfhfg
Skoro Floro nie ma co z kasą robić i na siłę chce wydać dużo kasy, to trzeba było zapłacić klauzulę odstępnego za Cavaniego, to byłoby dużo bardziej opłacalne i mielibyśmy 2 dobrych napastników.
2013.07.28, godz. 13:14, adimiszczu
Głupota... Potrzebujemy zastępcy dla Marcelo, Coentrão musi zostać. Fideo, choć w ostatnim sezonie mu nie szło, też powinien zostać. Po co miałby zmieniać Real Madryt, klub z którym co sezon wygrywa sie trofeum, na grający w Lidze Europejskiej Tottenham, to chore... Oferta się nie opłaca, niech im w cholere zaoferują może jakiegoś ŚP? Mamy 9, ale po co? Pozbywajmy się zawodników na pozycje, na które nie ma zastępstw. Dalej nie wiem po co nam ten Illarramendi. Wole Kondogbię. Poza tym Ancelotti w sparingach dawał szanse 4 pomocnikom, a skoro mamy 9, to i tak jest za dużo
2013.07.28, godz. 13:13, loui13
dafuq? jeszcze Ronaldo dorzućmy!! -,-
2013.07.28, godz. 13:12, dgdfdeyfhdhfhfg
I może jeszcze frytki do tego? nie chcą go sprzedawać teraz za normalną cenę, spoko. Tylko niech się nie zdziwią jak będą go musieli za rok sprzedać po przecenie, żeby cokolwiek za niego dostać. Bale nie jest wart takiej oferty, tym bardziej, że nie jest nam potrzebny.
2013.07.28, godz. 13:10, dudi619
Nie ma mowy na takie coś !!!
2013.07.28, godz. 13:09, Xaoo
@marfel

Illarramendi? Max 15 mln.
2013.07.28, godz. 13:08, Biggie300
Carmelo
Swietny jest argument "nie wasze pieniadze, wiec sie nie wypowiadajcie", "nie znacie ekonomii, wiec sie nie wypowiadajcie". To przy takim podejsciu "nie wypowiadaj sie na tej stronie, bo nie jestes Hiszpanem", "nie wypowiadaj sie na temat taktyki/umiejetnosci pilkarza, bo nie jestes trenerem", "nie wypowiadaj sie na temat pilki noznej, bo nie byles/nie jestes zawodowym pilkarzem/trenerem". I dochodzimy do punktu, w ktorym mozesz rozmawiac na temat wysokosci skoszonej trawy, jezeli jestes ogrodnikiem, na temat czystosci kibli na SB, jezeli jestes konserwatorem powierzchni plaskiej oraz na temat fryzury pilkarzy, jezeli jestes Jacykowem
2013.07.28, godz. 13:07, Madridista19991
Niech jeszcze Cristiano im daja...paranoja.
2013.07.28, godz. 13:06, Ramos44
Buahahaha
2013.07.28, godz. 13:06, mejia
Nie podoba mi się ta oferta i mam nadzieje, że jest ona jedynie wymysłem dziennikarzy, chcę Bale'a w Real ale nie kosztem dwóch bardzo wartościowych graczy
2013.07.28, godz. 13:05, ADIEGO
Posrało ich kompletnie mówiąc krótko.Bale nie jest tyle wart mimo wszystko.Maks 60 baniek.
2013.07.28, godz. 13:05, mestyrio
nie rozumiem tego... niech oni dwoje zostaną, maja dobry poziom a w przyszlym sezonie Bale'a kupimy za pół darmo, wystarczy dogadac sie z nimi ze za rok bedzie nas, tak jak nejmar z farca.. :)
2013.07.28, godz. 13:05, Carmelo
2013.07.28, godz. 12:58, ethan
jak mozna oferowac 2 zawodnikow + 60mln za jednego gracza ? Tottenham zrobiłby na tym interes zycia a Pérez sałby sie posmiewiskiem. Spurs od razu mieli by zastepce plus jeszcze switnego LO plus 60mln na przynajmniej dwoch swietnych zawodnikow. Pérez oszalał.

śmiać to by się mogli na początku, przed meczem. a co jeśli Real będzie wygrywał z każdym? czy ktoś będzie się śmiał?
2013.07.28, godz. 13:04, marfel
Nie chce mi się w to wierzyć ale jeśli by tak się stało to zostalibyśmy idiotami roku. To okienko transferowe jest bardzo dziwne- najpierw walczyliśmy o Neymara ( w to że Pérez mógł dawać za niego 100 mln to uwierzę bo po pierwsze pokrzyżowalibyśmy plany Barsie a po drugie to Neymar medialnie może zostać nowym Beckhamem- tylko że on chyba coś wcześniej podpisał z Barçą, do tego jego ojciec wziął sporą zaliczkę), następnie kupujemy Isco za cenę odpowiednią do umiejętności i przepłacamy za Illarramendiego( to moje zdanie, dla mnie on nie powinien być warty więcej niż 20 mln). Jak nigdy sprzedajemy za dość wysokie sumy graczy rezerwowych- Albiola i Callejóna oraz niedocenianego w klubie- Higuaína. Ciekawi mnie czy dobrze na tym wyjdziemy bo Albiol i Callejón jako rezerwowi byli bez zarzutu- grali mało ale poprawnie, do tego nie psuli atmosfery.Odejścia Gonzalo żałuję bo zawsze go wolałem od Karima, który z wiadomych względów musiał zostać. Teraz walczymy o Bale'a. Jako zawodnik na pewno byłby wzmocnieniem ale nie za taką cenę. Sama kwota 60 mln jest odpowiednia. Coś mi jednak mówi że Coentrão a szczególnie Di María jednak odejdą. Fabio z tego powodu że źle się czuje w Madrycie a Di María po odejściu Higuaína raczej nie będzie chciał być jedynym Argentyńczykiem w kadrze.
2013.07.28, godz. 13:03, CrisekRonaldo007
Nie oddawać Fabio!!! najwyżej 60mln + Kaká. :D
2013.07.28, godz. 13:02, Carmelo
tak jak napisał wcześniej Aithrael - zrozumcie, że Real jest tylko kilka mln na - po sprzedaży Higuaína, więc nawet te 80 mln to jest nic, zwróci się w pół roku pewnie.

wszędzie tylko wypisujecie ile to można dać, a ile nie - na szczęście to nie wy decydujecie, a dzieciaki które wypisują porady w kwestii ekonomii gościowi który jest miliarderem powodują u mnie napady śmiechu.

mnóstwo jest też komentarzy o tym czemu Real chce sprzedać Coentrão, a to nie klub chce go sprzedać tylko z jego wypowiedzi można wywnioskować, że to on chce odejść. zacznijcie czytać ze zrozumieniem.
2013.07.28, godz. 13:01, dominik007
bale to geniusz dajmy im sama kase
2013.07.28, godz. 13:01, Kecaj1603
Z jednej strony to jest dużo za dużo za Walijczyka. Z drugiej natomiast Jeśli Bale by przyszedł to w pomocy zrobiłby się już tłok. I Di Maríia byłby i tak na wylocie. Fabio pomimo iż jest świetnym graczem to nikt go na silę trzymać nie będzie. Jednak pytanie czy perezowi aż tak zależy na Balu by zaryzkować dwóch graczy i 60 mln. Bale jak na razie jest tylko lepszy pytanie tylko czy w Hiszpanii też by grał tak dobrze.
Poza tym czy może nie lepiej kupić kogoś do obrony za o wiele mniejsze pieniądze.
2013.07.28, godz. 13:00, RealMadrid7Hala
to byłaby największa głupota Péreza ,nie za takie pieniądze
2013.07.28, godz. 12:59, kamilraulino777
No chyba się z chu**mi na głowy pozamieniali... Niedługo będziemy czytać o newsy typu xxx milionów i Pérez Levemu gałe opier***a w pakiecie i mamy Balea
2013.07.28, godz. 12:58, ethan
jak mozna oferowac 2 zawodnikow + 60mln za jednego gracza ? Tottenham zrobiłby na tym interes zycia a Pérez sałby sie posmiewiskiem. Spurs od razu mieli by zastepce plus jeszcze switnego LO plus 60mln na przynajmniej dwoch swietnych zawodnikow. Pérez oszalał.
2013.07.28, godz. 12:57, tomek21s
Nie możemy pozbyć się Angela!!! Nie!!!
2013.07.28, godz. 12:57, cAmuh
spokojnie, wszystko sie wyjasni przed wylotem do stanow :D
2013.07.28, godz. 12:55, luki3698
już niech im dadzą to 80 czy coś, Fabio musi zostać bo to będzie strzał w stope jak go oddamy.

@aAaDiMariaaAa
ręce opadają...
2013.07.28, godz. 12:55, iga754
Jeśli Pérez jest skłonny zaoferować pieniądze plus Di Maríę i Coentrão, to jest on zwykłym idiotą. Na siłę próbujemy kupować LO, a mamy w składzie dwóch lewych obrońców klasy światowej. Nie chcę żeby Coentrão odchodził, ponieważ jest świetnym piłkarzem. Oczywiście, jeśli Fabio źle się czuje w Madrycie i nalega na transfer to trzeba go sprzedać dla dobra klubu. Angel jest potrzebny, wiele razy udowadniał swoją wartość, choć ostatni sezon nie był najlepszy w jego wykonaniu.Poza tym w składzie potrzebna jest rywalizacja. Tutaj mamy przykład Ikera, który nie miał poważnego rywala do miejsca w składzie i się opuścił w grze. Uważam, że do oferty za Bale'a nie należy dołączać żadnych zawodników Realu. Uważam także, że Bale, chociaż jest genialnym piłkarzem, to nie jest wart więcej od Cristiano.
2013.07.28, godz. 12:54, Blanco285
Nigdy w życiu. Totalna głupota oddać Di Maríe i Coentrão + 50 mil za Bale'a.
2013.07.28, godz. 12:53, bartaz
podajcie mi chociaż jeden porządny argument który trzyma tu Fabio i Di Maríę? Fabio powiedział że chce odejść bo media i kibice go nie lubią a Di María wiecznie bez formy, ile można dawać mu szans?
2013.07.28, godz. 12:52, aAaDiMariaaAa
Wydaje mi się, że lepiej wyszlibyśmy na zapłaceniu tych 120 mln. Chcę Bale'a w Realu i tak czy inaczej moja kieszeń na tym nie ucierpi, ale nie możemy pozbywać się tak niezbędnych zawodników jak Coentrão i Di María.

Według mnie kadra na sezon powinna wyglądać tak, że każda pozycja ma dwóch grajków:
Casillas / Lopez
Carvajal / Arbeloa
Varane / Pepe
Ramos / Nacho
Marcelo / Coentrão
Xabi / Casemiro
Khedira / Illarra
Bale / Di María
Özil / Modrić / Isco
Ronaldo / Jesé
Benzema / Morata

Czyli pozbyć powinniśmy się jeszcze Kaki, bo już widać, że mamy za dużo zawodników grających na jego pozycji.
Bez sensu trzymać też na ławce Jesúsa i Adána, bo widać, że nie będą mieli szansy pograć przy tak mocnych bramkarzach.
I wypożyczyłbym jeszcze Denisa, bo na ten moment jest trzymany na siłę, no chyba, że będzie grał w Castilli.
2013.07.28, godz. 12:50, Mesut
jeśli Ancelotti uważa,że go potrzebuje to go kupmy,ale nie za taką cenę!

a już odejście Di Maríi to przesada,Angel musi zostać,a Coentrão lepiej,by został również....
2013.07.28, godz. 12:50, Xaoo
@ Futbol_lista

Mówiąc chwałę miałem na myśli, że wygrał wszystko.
2013.07.28, godz. 12:50, wadix
tomasso41
Jak rozpoczną się zapisy.Będzie wtedy na pewno odpowiedni news na stronie.
2013.07.28, godz. 12:50, jaser1991
ten As to ma jednak fantazje;)
2013.07.28, godz. 12:49, Futbol_lista
Xaoo

Oczywiście, że Ronaldo był wtedy i lepszym piłkarzem, i w lepszym momencie swojej kariery, ale czy przyszedł w największej możliwej chwale? Był wielkim przegranym finału Ligi Mistrzów, w którym 'upokorzył' go Messi. Myślę, że chwała mogła być jeszcze większą, i tylko tutaj bym polemizował.
2013.07.28, godz. 12:49, esio131
a ponoć Di María miał zostać a teraz Pérez oferuje go za Bale"a nie rozumiem,to już stało sie obsesją Florka.Di María musi zostać to samo Fabio
2013.07.28, godz. 12:49, cris7xd
nie jest tego wart
2013.07.28, godz. 12:46, cAmuh
lepiej oddac aniolka do tego dorzucic hajs za bale'a ale co ja tam wiem? carlo chce z bale'a zrobic LO znowu? haha :D
2013.07.28, godz. 12:45, MOREGO
Endros

"NIE nigdy w zyciu Di María jakby grał we wszystkich meczach tak jak Bale mialby podobne statystyki to swietny pilkarz"

Gdyby Łukasz Gikiewicz grałby we wszystkich meczach tak jak Bale miałby podobne statystyki.

Rozumiesz, co napisałeś?
2013.07.28, godz. 12:44, sebo8125
wezcie tego di marie moge nawet doplacic za ten tartak
2013.07.28, godz. 12:42, tomasso41
jak sie zapisac do Aqila blanca?
2013.07.28, godz. 12:42, Klatus
  LUBI15 - BAN (Wulgaryzmy)   21 dni
2013.07.28, godz. 12:42, MaCiesz
Ofertę 20mln + Di María + Coentrão jeszcze mogła by przejść ale ta to przecież jakiś głupi żart. Bale nie jest w życiu tyle wart, Ronaldo to akurat był wart swojej ceny bo grając w MU wygrał w zasadzie wszystko, łącznie ze Złotą Piłką, Bale oprócz tego że został wybrany najlepszym graczem sezonu w PL nie wygrał nic. Di María sam mówił że nie chce odchodzić a Coentrão jak dla mnie powinni zrobić wszystko zęby go przekonać do pozostania, bo jak odejdzie i przyjdzie ten Siqueira to Marcelo znowu nie będzie miał formy bo 1 skład będzie miał z góry zapewniony, tak jak Benzema obecnie. Przyjście Bale'a to też ławka dla Isco lub Özila, jak dla mnie ten transfer jest nie potrzebny lepiej poczekać i kupić go za rok za jakieś 40-50mln.
2013.07.28, godz. 12:42, rafal1987
Nie nigdy w życiu Aniolek zostaje !
2013.07.28, godz. 12:42, el greco
Za duzo. 50 + Coentrão, ktory i tak chce odejsc, to maks.
2013.07.28, godz. 12:40, Jacqu
Nie no to jest troche chore,wiem żę nam się szybko spłaci ale szkoda mi i Fabio i Fideo. Bale to fantastyczny zawodnik ale bez jaj. Poza tym mało mnie obchodzi kogo kupiła Barça,Neymar jakoś nie robi na mnie wrażenia i myśle że damy im radę w tym sezonie....Hala Madrid!
2013.07.28, godz. 12:40, Matti25
45 + di Maria i to i tak dużooooo by było.
2013.07.28, godz. 12:39, Kula70
Albo redaktorom Asa się w główkach poje....o albo Florek stracił rozum.
2013.07.28, godz. 12:37, Dominik147
Di María i Coentrão trzeba byś debilem żeby sprzedać kluczowych zawodników, a kupić Garetha Bale'a który i tak będzie na ławie
2013.07.28, godz. 12:37, MOREGO
Cena pójdzie w dół, gdy Bale zadeklaruje chęć odejścia
2013.07.28, godz. 12:36, DAreKMisTRz_16
Di maria gra piach Fabio jest genialny ale Bale może grać na lewej wiec super oferta
2013.07.28, godz. 12:36, norviotset
Ten zawodnik nie jest niezbędny, nie chce go specjalnie trener, nie chcą go specjalnie kibice, chce go tylko prezes i jak widać, jest gotowy wydać niewspółmierne do umiejętności (nie talentu) tego zawodnika pieniądze, wręcz chore, przez co znów będą kpić z Realu. Mało mnie obchodzi to, że barcelona ma nejmara w fullcapie nike, oddawanie dwóch naprawdę cennych piłkarzy za jednego, dodawanie do tego 60 mln i dodatkowych 10-15 za nowego lewego obrońcę, który także będzie potrzebny, chyba że chcemy później w razie kontuzji Marcelo na lo wstawiać kogoś z duetu Nacho/Arbeloa, to czysta zachcianka prezesa, niepoparta żadnym, ani ekonomicznym, ani logicznym myśleniem.
2013.07.28, godz. 12:34, Zuo
Cóż, nie oszukujmy się, Di María w tej chwili formę ma w jednym meczu, po czym przez 3 następne gra padaczkę, a jeśli to prawda, że Coentrão chce odejść, to niestety nie jesteśmy plantacją bawełny i nie będziemy go na siłę trzymać zapewne.
2013.07.28, godz. 12:32, Xaoo
@ czyrzys

Nie będzie tak samo bo CR przychodził w największej chwale w jakiej może przyjść zawodnik... A Bale? Przyjdzie z przydomkiem najdroższego piłkarza.
2013.07.28, godz. 12:32, Marcines
to chyba jakies zarty
2013.07.28, godz. 12:32, RonaldoBestinTheWorld
Jeden słaby sezon Di Marí i chcecie go sprzedać on z swoją optymalną formą jest lepszy niż Bale
2013.07.28, godz. 12:30, Aithrael
I tak pewnie jak pozyskają Bale'a wszyscy będą się zachwycać, tj to było z Neymarem w Barcelonie. Tez wczesniej część narzekała, a teraz spróbuj coś złego o nim napisać :)
2013.07.28, godz. 12:30, lord02michal
co za głupota Di María ma potencjał by być 2x lepszy niż Bale po co go oddawać głupota, idotyzm
2013.07.28, godz. 12:30, vasyl86
jak chce niech sobie gra w Tottenhamie.
2013.07.28, godz. 12:30, Endros
NIE nigdy w zyciu Di María jakby grał we wszystkich meczach tak jak Bale mialby podobne statystyki to swietny pilkarz
2013.07.28, godz. 12:29, kuba_miszczu
nie jest tyle wart. może jeszcze frytki do tego?
2013.07.28, godz. 12:29, realDustin
O ile to prawda, to strzał w kolano -.-
2013.07.28, godz. 12:27, Robur
Bale jest wart maks 60 mln euro. Gdzie Anchelotti umiesci go w swojej choince???
2013.07.28, godz. 12:26, b4rt3k12
Jeżeli trasfer Bale będzie związany z formacją ze skrzydłami to wydajcie te 120 mln lub jakieś 80+ Di María ale Coentrão nie warto się pozbywać.
2013.07.28, godz. 12:26, Krzysiek2405
Oby to nie była prawda nie opłaca sie.
2013.07.28, godz. 12:26, Kytko
Nie, nie, nie. Nie za wszelka cenę... Wolałbym już jakiegoś napastnika za ok 40-60 mln niż Bale'a za angela i fabio ;o Odpuśćmy go i Levy niech się nauczy pokory ;)
2013.07.28, godz. 12:24, kibic1992
Mam nadzieję, że to plotka. Bale nie jest tego warty. To byłaby największa głupta oddać dwóch kozaków za jednego piłkarza i jeszcze dopłacać taką kasę. Bale jest świetny, ale temu Levemu czy jak mu tam, coś się chyba w głowie przewróciło, żeby żądać za niego tyle kasy. Moim zdaniem Real powinien sobie dać spokój w tym sezonie z nim, najwyżej tylko zaklepać sobie na przyszły sezon, ale na pewno nie kosztem innych zawodników.
2013.07.28, godz. 12:23, ivangrozny
Kolejne mistrzostwo w wykonaniu Péreza. Najpierw tyle kasy za Illarramendiego, a teraz takie pomysły. Może i umie prowadzić ten biznes, ale taka oferta jest co najmniej głupia.
2013.07.28, godz. 12:23, pavel1989
Tych dwóch piłkarzy za Bale może jeszcze by jakoś przeszło, ale jeszcze do tego 60mln ? Chyba kogoś powaliło.
Niech jeszcze do pakietu włączą sobie Cristiano i Özila ;o

Za taką kwote to lepiej, żeby Bale nie przychodził, a Di María i Coentrão zostali.
2013.07.28, godz. 12:22, mestyrio
nie rozumiem tego... niech oni dwoje zostaną, maja dobry poziom a w przyszlym sezonie Bale'a kupimy za pół darmo, wystarczy dogadac sie z nimi ze za rok bedzie nas, tak jak nejmar z farca.. :)
2013.07.28, godz. 12:20, mlodycyfer
to może 200 mln i ronaldo? levy za swoje praktyki transferowe powinien trafić prosto do paki
2013.07.28, godz. 12:19, MOREGO
marcind129

Nie ma takiej możliwości. Nawet się nie zbliża
2013.07.28, godz. 12:19, maczar928
Licze ,że sie nie uda :)
2013.07.28, godz. 12:18, czyrzys
Fabio sam mówił, że chce odejść.
Jeżeli przejdzie Bale to raczej na ławie siedzieć nie będzie. Jeżeli miałbym wybierać między Bale`em a Di María to oczywiście Gareth.
I się tak to oburzajcie, że tyle pieniędzy bo to nie z Waszych idzie.
Cristiano kosztował prawie 94 mln euro. Sam Pérez powiedział, że transfer zwrócił się szybciej niż myślał. Z Bale`m będzie to samo. Więc jeśli Totenham nie załapał się do Ligii Mistrzów to trzeba to wykorzystać !
Hala Madrid !
2013.07.28, godz. 12:18, hincyk95
ta i kto jeszcze ? może Özil i Ronaldo ? brednie i ploty
2013.07.28, godz. 12:17, MrMackar
Dajmy im Ronaldo i dopłaćmy 4435653 milionów funtów.
I jeszcze dołożymy Santiago Bernabéu (na lawetach przeniesiemy do londynu)
2013.07.28, godz. 12:17, FanRealu1902
Jeśli Coentrão oddamy, to z Marcelo, który może złapać kontuzje obudzimy się z ręką w nocniku.
2013.07.28, godz. 12:17, Futbol_lista
DiStefano1

Nie jestem trenerem Realu, ale myślę, że tak. ;)
2013.07.28, godz. 12:17, Mateusz11211
Sie już nie dziwie , ze w Anglii maja przydomek Żydzi bo naprawde przesada 110 mln... za 94 kupilismy Ronaldo kolesia ktory wygrał wszystko Złota Pilka , LM , Lige Angielska bedac najwieksza gwiazda swojej drużyny
2013.07.28, godz. 12:15, raul92
Nie, nie i jeszcze raz nie.
2013.07.28, godz. 12:15, marcind129
Di María to prawie ten sam poziom co Bale nie opłaca sie
2013.07.28, godz. 12:14, K A K A
Nieeeeeeee!!! jaśli tak zrobią to będzie skrajna głupota. Dwóch bardzo dobrych zawodników + kasa za którą można kupić trzeciego świetnego gracza (Falcao kosztował zdaje się tyle) za jednego który miał świetny sezon??? Di María+Coentrão+Falcao(Suárez) >>> Bale... Bale moze się nie sprawdzić u nas i co?? sprzedamy go za 20-25 mln póżniej?? Chore.
2013.07.28, godz. 12:14, MOREGO
Brasi

Też oglądałem z 80% meczów Spurs i Bale robi kolosalną różnicę. Ma olbrzymi wpływ na drużynę. Wygrał wiele meczów i taki zawodnik to skarb. Myślę, że każdy, kto interesuje się Premier League przyzna rację. Di María miał formę w 1 sezonie, teraz nie jest w połowie tak dobry. Jego dryblingi kończą się na pierwszym lepszym graczu, centry to kpina, które lądują na trybunach. po 60 minutach już ledwo żyje. Defensywy nie ma w ogóle. Wydaje się, jakby był wypapalony
2013.07.28, godz. 12:13, edzik1313
Daro777

dokładnie, ja również....
2013.07.28, godz. 12:13, dawid20d
60 mln i Coentrão, który i tak chce odejść! Angel nie jest tak silny jak Walijczyk, ale jest lepszy technicznie, a Jego poświęcenie w obronie jest nieocenione!
Oby nie doszło do tego transferu!
2013.07.28, godz. 12:12, Daro777
Większej głupoty już dawno nie czytałem.
2013.07.28, godz. 12:11, DiStefano1
Futbol_lista

Bale wtedy na prawe skrzydło co nie?
2013.07.28, godz. 12:10, Stretch
pogrzało kogoś Bale = 70 mln i tyle a nie żadne wymiany
2013.07.28, godz. 12:10, Sebastian39
Parodia jakaś za di marie i coentrão jak chca dac bale to sami doplacic powinni a nie jeszcze real 60 baniek, masakra jakas...
2013.07.28, godz. 12:10, mgorski
Dajcie im KAKĘ
2013.07.28, godz. 12:10, Brasi
oglądałem mecze tottenhamu regularnie i bale na prawdę robi różnicę na boisku, wygrywał nie jeden mecz w pojedynkę, lecz cenna jest przesadzona, chyba wszyscy pamiętamy wyśmienitą formę Angela i co potrafił zrobić z piłką nie było obrońcy nie do przejścia dla niego
2013.07.28, godz. 12:08, robek14
http://www.transfermarkt.de/en/gareth-bale/profil/spieler_393
81.html
60 milionów to jeszcze ujdzie ale 110 to przesada...
Hala Madrid.
2013.07.28, godz. 12:08, Davidk7
to juz przesada
2013.07.28, godz. 12:08, flexior
Oczywiście chciałbym Bale'a w Madrycie, ale nie kosztem tych 2 graczy...
Dobrze wiemy jak di Maria potrafi grać w formie, a Coentrão również nie ma wielkich braków w porównaniu do Marcelo (moim zdaniem w niektórych meczach nawet go przewyższał)
2013.07.28, godz. 12:07, Futbol_lista
DiStefano1

A ja mam nadzieję, że jeżeli oferta jest prawdziwa lub bliska prawdy, to Di María tam pójdzie. Wolę sukcesy Realu niż jego byłego gracza. ;)
2013.07.28, godz. 12:07, gall86
di maria wg mnie do oddania bez wiekszego zalu, jeden sezon mial dobry, drugi dno i obecny tez nie wrozy niczego dobrego, porownywanie go z balem nie ma sensu. co do coentrão - chcialbym, zeby zostal, ale rozumie, ze nie chce tu grac. gwizdza na niego, itp. niech odejdzie, moze gdzie indziej fani okaza mu wiecej szacunku. fani realu sa wybredni niestety... coentrão jest jednym z lepszych LO wg mnie i powinien zostac. jako jeden z niewielu graczy realu gryzie glebe w kazdym meczu. nigdy nie przeszedl obok, jak znaczna czesc graczy w ubieglym sezonie.
2013.07.28, godz. 12:06, kurtis_w
jesli wymiana di maria + jakas kasa to jeszcze ostatecznie mozna na to isc bo zawodnicy lewonozni i OSTATECZNIE, jak ktos ostatnio mnie poprawial na tej stronie, moga grac na prawej pomocy (chociaz i tak uwazam ze i jeden i drugi tutaj by tracil bo ancelotti wrzuci ich do srodka...).

jednak di maria i coentrão... ceontrao nie oddalbym za mniej niz 28 baniek... + okolo 20 za di marie + te nieszczesne 60 mln? to prawie 100 baniaczkow za jednego zawodnika,,,,

juz nie wspomne ze prze oddanie coentrão zrobi sie duza luka w obronie
2013.07.28, godz. 12:06, Robinsoon007
Angel i Fabio + 60 mln?! No prosze... Rozumiem 60 mln i Fabio (tylko ze wzgledu ze on chce nas opuscic) ale po co jeszcze Di María... Oby Pérez szybko sie opamietal bo ma strasznie zamydlone oczy Garethem. Pewnie, fajnie byloby gdyby gral dla blancos ale nie astronomiczna suma. Mi osobiscie nie podoba sie mozliwosc zamiany za Di Maríe bo uwazam jak go obseruwuje przez te 3 lata, ze Angel jak zawsze bedzie haotyczny ale grozny.
2013.07.28, godz. 12:05, Królewski83
Nie którzy z was piszecie takie kometarze jakbyscie mieli otym straszne pojęcie proponuje niektórym zostać derektorem sportowym albo zastąpić samego pereza,ale cotam piszcie dalej te wasze mądrości ja tam lubię się pośmiać z waszej głupoty:):):)
2013.07.28, godz. 12:05, Rafi199717
Ten news jest po prostu śmieszny , ten ich prezes to niezły cwaniaczek jeżeli ten news to wgl prawda ;) Di María jest wart około 30-35 mln + Coentrão 17-20 mln + 60 mln to wychodzi około 110mln ! Ich powaliło?! Z całym szacunkiem ale porównując Bale z tamtym CR to mu nawet do pięt nie dorasta , najwyżej 60 mln za Walijczyka ;)
2013.07.28, godz. 12:05, Mazi95
Głupota i tyle..
2013.07.28, godz. 12:05, MOREGO
Madridista173

Skoro tak mówisz:) to niech tak będzie. Zostanie, ale Di María i tak powinien trafić do marketu.
2013.07.28, godz. 12:04, KrzywyAngel
Hmmm nie.
2013.07.28, godz. 12:03, DiStefano1
Futbol_lista

powiem tak,jeśli ma odejść mam nadzieje że to nie będzie Tottenham bo tam nigdy nic nie wygra mimo że nic do tego klubu nie mam.
2013.07.28, godz. 12:03, creativeopinion
Zgodzę sie że ta kasa na pewno sie zwróci ale patrząc z perspektywy czysto umiejętnosci piłkarskich to Bale nie jest wart takich pieniędzy.
2013.07.28, godz. 12:02, Grzesiek1543
coentrão musi zostać, pozatym mamy ofensywnych pomocników, Isco, Özil , Jesé , Angel ,Kaká, Modric , Ronaldo,
2013.07.28, godz. 12:02, Real_92
To już przesada zawodnicy warci 50 mln + 60 mln to za dużo.
2013.07.28, godz. 12:01, MarcelTORUN
ja mam tylko nadzieje, ze to glupie wypowiedzi pismakow. przeciez to nie mozliwe , zeby on byl tyle wart jezus maria..... bez przesady jeszcze moze im dajmy ikera, ramosa i benzeme i doplacmy 70 mln no a jak sie nie uda to obnizmy do 65 i dodajmy do nich marcelo.

MAM NADZIEJE, ze to tylko glupie pismaki podsycaja. Bale nie jest nam wogole potrzebny a jeszcze mamy sie pozbywac super pilkarzy. poprostu ZAL !!!!!!!!!!
2013.07.28, godz. 12:01, Angela1102
Tylko nie Fabio... Przeciez to swietny LO, jak go sprzedamy to zostanie tylko Marcelo, a przy najblizszej kontuzji/kartkach Marcelo, zapewne bedzie gral Czeryszew, ktory jest kompletnym nieporozumieniem... Pérezowi chyba na leb padlo, zeby kosztem dwoch dobrych zawodnikow, kupowac Bale'a i jeszcze 60 mln placic... Jesli juz to 60 mln + Di María, chociaz to i tak przesadzona cena, ale widac ze Pérez jest zupelnie zaslepiony i zrobi wszystko, zeby pozyskac Bale'a.
2013.07.28, godz. 12:00, polecam14
Na pewno tak nie będzie ? Bo w tym klubie, o tym kto odchodzi decyduje carlo a nie Pérez. Prezes najwyżej może cene nogocjowac w gotówce , oby nie więcej niż 90 , 80 mln wystarczy.
2013.07.28, godz. 11:59, Madridista173
MOREGO

Nic nie jest pewne, Marcelo wcale nie wrócił na prostą, a od czasu kontuzji i nadwagi to systematycznie występował tylko w pucharze konfederacji. Dla mnie Coentrão ma szansę.
2013.07.28, godz. 11:59, Futbol_lista
DiStefano1

Między ławką a transferem za rok, znajdują się jeszcze mistrzostwa Świata. ;) Jeśli ma przyjść Gareth, to samemu Angelowi powinno zależeć na odejściu do innego klubu. Fajny gość, ale ostatnio straszy swoją grą.
2013.07.28, godz. 11:58, Avadis
Neymar przyszedł do Barcelony za 57 mln euro.
Real podobno chce dać za Bale`a 60 mln euro PLUS Di Maríę PLUS Coentrão.

Czyli Bale jest lepszy od Neymara, Di Maríi i Coentrão razem wziętych?
2013.07.28, godz. 11:58, aruna92
Nie nie nie. Gramy jakims drzewem i gdzie ten Bale bedzie gral, na srodku pomocy ?
2013.07.28, godz. 11:55, Swissie
=.=" zwariowali
2013.07.28, godz. 11:53, LeSnyCs
Haha ten Tottenham jest śmieszny Di Maríę i Coentrão + 60 mln no mają coś z głową .
2013.07.28, godz. 11:53, korsjan7
2013.07.28, godz. 11:46, Mat Hew
tak tak 75mln i Di María, jak dla mnie on sie juz wypalil, meczace kontuzje a Contrao musi zostac !!
2013.07.28, godz. 11:52, Szabatnik
Jaja?
2013.07.28, godz. 11:51, DiStefano1
Futbol_lista

może i ławka ale za rok szansa na transfer do lepszego zespołu,ja cenie tego zawodnika i chciałbym żeby został.Po co nam Nacho itp a tacy gracze odchodzą....
2013.07.28, godz. 11:51, Hammurabi
Chyba niektórym upał dał się mocno we znaki,przecież to są dywagacje gazety a nie oficjalna oferta Realu,takie transakcje są utajnione przynajmniej do sfinalizowania i oficjalnego potwierdzenia operacji .Proponuję zimny lód na głowę w celu zapobieżenia przegrzania się zwojów .
2013.07.28, godz. 11:51, MOREGO
Madridista173

No dobra, ale w tym sezonie również będzie siedział na ławce. To pewne. Nie ma szans, że wywalczy miejsce w składzie. Wie, że jest drugi i zawsze będzie. Marcelo po cieżkiej kontuzji się nie ogarnął + nadwaga, co go dyskredytuje, ale już wrócił na prostą.
2013.07.28, godz. 11:50, mestyrio
nie rozumiem tego... niech oni dwoje zostaną, maja dobry poziom a w przyszlym sezonie Bale'a kupimy za pół darmo, wystarczy dogadac sie z nimi ze za rok bedzie nas, tak jak nejmar z farca.. :)
2013.07.28, godz. 11:50, Quari44
60+kaka i git
2013.07.28, godz. 11:50, cRIx7RM
może jeszcze do di Marii i Coentrão dorzucić Ramosa i Özila ,
albo lepiej sprzedać wszystkich do Napoli i Tottenhamu...
2013.07.28, godz. 11:50, szymonek177
Może się opłaci.
2013.07.28, godz. 11:50, Futbol_lista
DiStefano1

Tak, tak, City też miało od razu wejść do LM, a okazało się, że ten słaby Tottenham był mocniejszy. PSG również musiało poczekać na koronę. Myślę, że gra w klubie z czołówki Premier League nie jest gorsza od gry w beniaminku Ligue 1. Poza tym, Angel może nie mieć wyboru - jak Pérez będzie chciał, to i tak ściągnie Bale'a, a potem to głównie ławka czeka Di Maríę.
2013.07.28, godz. 11:49, pyzder1992
spokojnie real moze sobie dawac jak zawodnicy nie beda chcieli odejsc to gowno im to da a di maria nie pojdzie zeby grac w LE
2013.07.28, godz. 11:47, Klatus
  mrozinho007 - BAN (Prostactwo)   3 miesiące
2013.07.28, godz. 11:46, Mat Hew
hmm lepiej by było 75 mln+Di María,Fabio musi zostać,bo będzie problem z obroną
2013.07.28, godz. 11:46, cRIx7RM
to pewnie zwykła plotka bo di Maria zostaje w Realu , a media i gazety muszą z czegoś żyć...
nawet jak by to była prawda to to jest dużo za dużo , di Maria + 20-30 mln euro to by się jeszcze opłacało , ale na taką propozycję by się Koguty nie zgodziły raczej na pewno
2013.07.28, godz. 11:46, Xaoo
Pérez to idiota ;X (ofc, jeśli transfer się powiedzie).
2013.07.28, godz. 11:46, Biggie300
jak ta oferta jest prawdziwa i Levy ja odrzuci - to stwierdzam, ze jest idiota, a my nie lepsi, ze taka oferte skladamy
2013.07.28, godz. 11:45, Madridista173
MOREGO

Dla mnie to należy wykorzystać i dać szansę Ancelottiemu zwiększyć jego forme. Nie pasowało mu to że grzał ławę przez jakiś czas, a co jeszcze to nie wiadomo, bo szatnia za czasów Mourinho była pełna tajemnic i fikcyjnych lub nie, konfliktów.
2013.07.28, godz. 11:45, Mokry318
idealnie, powiedzmy sobie szczerze jak by to doszło do skutku, Pérez nie jest głupi, wie, że nie powinien pobić rekordu transferowego Ronaldo, bo to mogło by zaburzyć równowagę w drużynie, a nie oszukujmy się Ronaldo jest zdecydowanie lepszy od Balea.
Jednak najgrubsze transfery są domeną Realu, więc marketing i hajs muszą się zgadzać, więc Bale przejdzie, zresztą nie róbmy sobie jaj. Nie sprzedali by higuaína, gdyby nie mieli pewniaka do transferu już wcześniej zaklepanego
2013.07.28, godz. 11:44, urbi86
całą drużyne oddajmy im od razu... on jest może dobrym piłkarzem ale nie jest wart takich pieniędzy a tym bardziej już dokładania takich piłkarzy jak Fabio i Angel...
2013.07.28, godz. 11:43, Adrinho
powaliło ich, wątpie w to że on jest wart tyle co 60 mln i dwóch zawodników.... paranoja, Cris to był Cris
2013.07.28, godz. 11:42, DiStefano1
Futbol_lista

nie gra ale robią mega ekipę która za rok już w niej zagra i będzie walczyć we Francji o trofea a Tottenham nie ruszy wielkiej trójki :)
2013.07.28, godz. 11:41, bobek25
mrozi ja kibicuje realowi a nie barcelonie ale te transfery co tera robi perez to smiech na sali bala zagral 1 sezon dobrze ronaldo jak byl kupowany to byl najlepszym pilkarzem mial zlota pilke i spore dochody z reklam a na tym klub zarabia bale niema w polowie takich dochodow jak ronaldo dlatego ten transfer nawet ekonomicznie sie nie oplaca
2013.07.28, godz. 11:41, MOREGO
Madridista173

Pokazał się z bardzo dobrej strony, fakt. Dlatego powinni to wykorzystać i go puścić. Sam nie chce grać w Realu, ciągle mu coś nie pasuje. Publiczność ma rację, b*cząc na niego. Nie pasuje w Madrycie od samego początku.
2013.07.28, godz. 11:40, bestia6985
Oj nie nie nie. Bale jest tyle warty ale ...... trzeba myśleć. Musimy mieć Coentrão, nie mogę sobie myśleć jakby Marcelo dostał kontuzji i co wtedy jakbyśmy sprzedali Centro ? Gralibyśmy Nacho ? Bale jest dobrym rozwiązaniem ale nie za takie "coś".
Potrzebny napastnik, nie wiem jak tam z Kaká , czy odejdzie czy też nie ale raczej zostanie, więc i Konogbia nie byłby potrzebny.

2013.07.28, godz. 11:39, santiago619
@DoNaTeL
Myślisz się. Tamten Ronaldo był lepszy od dzisiejszego Bale. Wygrywał wszystko co się da. Najlepszy gracz Europy, ZP, Złoty But, Liga Mistrzów, najlepszy gracz ligi... Za takiego gracza cena 100 mln była wielka ale w pełni uzasadniona. Real nie kupował kota w worku.
2013.07.28, godz. 11:39, Madridista173
qwerty1

masz rację, ale żeby nagle pozbywać się Coentrão bo mamy Denisa jest bardzo śmiałym i ryzykownym posunięciem.
2013.07.28, godz. 11:39, Creven18
Mówicie że ten prezes kogutów to idiota a prawda jest taka że robi sobie z całym Realem co tylko chce. Widzi że real tak zdesperowany to chce wyciągnąć jak najwięcej. Trzeba pamiętać że zawodnik jest wart tyle ile ktoś jest w stanie za niego zapłacić. A i teraz widać kto tak na prawdę psuje rynek pisaliście że PSG i Monaco a prawda taka że MY sami!!!
2013.07.28, godz. 11:38, MOREGO
Madridista173

Nie mówię że Denis będzie pierwszym zmiennikiem, ale daje jakieś pole manewru. Myślę też, że nawet w przypadku kupna Bale'a Real kupi też obrońcę, który będzie mógł zagrać i na lewej i na środku.
2013.07.28, godz. 11:37, Madridista173
MOREGO

Nie wiem dlaczego i czy to prawda że Coentrão chce odejść, ale dla mnie powinien zostać i powalczyć, zwłaszcza że Marcelo wcale miejsca pewnego w 11 nie ma. Coentrão pokazał się z bardzo dobrej strony w LM w zeszłym sezonie.
2013.07.28, godz. 11:37, qwerty1
Madridista173
Po pierwsze nie oceniaj piłkarza po 1 występie na tej pozycji ze skrzydła na LO. To są dwie różne rzeczy tam musi bronić a wtedy atakował. Zobaczymy Ameryce jak się spisze.
2013.07.28, godz. 11:37, Cvaniaques
Ja bym dołożył jeszcze Casillasa
2013.07.28, godz. 11:36, DoNaTeL
Tomku, ty myślisz co piszesz? Oni własnie zaoferowali te 60 mln. (Facepalm)
2013.07.28, godz. 11:36, BiG Size_
Chore, po prostu chore.
2013.07.28, godz. 11:36, Futbol_lista
DiStefano1

A to Monaco w niej gra? ;) 4 miejsce to przecież prawie Liga Mistrzów - tylko dopełnienie formalności w eliminacjach.
2013.07.28, godz. 11:36, fazzi04
co się spinacie? Di María ostatnio słabiutko, szkoda tylko Coentrão ale on już nie chce być w Realu, nic na siłe. nie wasza kasa a tak się zachowujecie jak by Wam cały dorobek zabrali.
2013.07.28, godz. 11:36, michal2601
świat zwariował...
za 10 lat: "Neymar przechodzi za 250mln euro do PSG"...
2013.07.28, godz. 11:35, Chudy8
może 100 mln i Ronaldo ?

tottenham śmieszny jest ten Bale nie jest więcej wart od Cristiano
maximum jakie bym dał to 60 mln a nie 100 jak niby żądają za niego ; /
2013.07.28, godz. 11:35, Adziulka
nie
2013.07.28, godz. 11:35, nic3shoot
aż tyle nie jest wart, zwłaszcza jeśli mamy stracić di marie..
2013.07.28, godz. 11:35, MOREGO
Madridista173

Nie mówię że Denis będzie pierwszym zmiennikiem, ale daje jakieś pole manewru. Myślę też, że nawet w przypadku kupna Bale'a Real kupi też obrońcę, który będzie mógł zagrać i na lewej i na środku.
2013.07.28, godz. 11:35, bobek25
jesli tak bedzie to ja juz niebede kibicowal realowi przynajmniej na czes jak perez bedzie prezesem jeden transfer juz mnie powalil w tym okienku mysle ze wiecie o kogo chodzi
2013.07.28, godz. 11:34, rozykk
Śmiać mi się chcę z was wszystkich! Bale jest niesamowity i to każdy powinien potwierdzić a jak nie to niech pooglada jego grę. Chcecie kolejnego napastnika? Suareeza który gryzie ludzi? Brawo! Macie chyba nieznana głębię madridistas! A co z jese i morata? Dajmy im szansę! A bale lepiej żeby przyszedł do realu niż odszedł gdzie indziej
2013.07.28, godz. 11:34, wadix
Taka propozycja to czysta głupota.
Di María jest nie do ruszenia podobnie jak Coentrão.
Mam nadzieję, że Pérez nie przypalił się zbytnio na tego Bale'a i nie będzie go próbował za wszelką cenę ściągnąć do Madrytu.Na pewno nie kosztem naszych najlepszych graczy.
2013.07.28, godz. 11:34, Devron
podoba mi sie bale bo gra naprawde fantastyczna pilke, ale sciagniecie go za kazda cenechyba nie jest konieczne. Jezeli ta oferta jest prawdziwa to mam nadzieje, ze wiedza co robia ancelotti i perez. Ja osobiscie wzmocnilbym tylko atak, chociaz mam ogromna nadzieje, ze morata i jese pokaza sie naprawde z dobrej strony w tym sezonie i zdobeda po 15 bramek na glowe :D
2013.07.28, godz. 11:33, DiStefano1
MOREGO,Futbol_lista


ok,walczy ale to max 4 miejsce a myśle że Angela chciałoby np Monaco czy wspomniane PSG a to dla niego chyba lepsza opcja.
Nie wiem co on sądzi ale wątpie żeby ucieszyły go przenosiny do klubu który nie gra w LM......
2013.07.28, godz. 11:33, GrU
Oni wiedzą że Pérez musi odpowiedzieć na Neymara i wiedzą że mogą nawet i 150mln zawołać
2013.07.28, godz. 11:33, artur1616
Własnym oczom nie wierzę! Osobiście uważam, że Di María jest na równi z Bale'em, może ma tylko słabszy strzał! Ale osobiście jestem przeciw temu transferowi! Nie za taką cenę! Coentrão? Potrzebujemy go! A Bale jest nam zbędny. 40 mln. To jest maxiumim jakie Real powinien zapłacić za tego grajka.
2013.07.28, godz. 11:33, t0mek94@o2.pl
Śmieszna jest ta kwota. Według mnie 60 mln to jest optymalna kwota jaką powinien zapłacić Real za Bale.
2013.07.28, godz. 11:33, santiago619
Coentrão jest wart 30 mln, Di María jest młody więc gdzieś minimum 35. 60+30+35=125 mln!!!! Czy kogoś tutaj za przeproszeniem poj**ało? Za taką kase możemy mieć cały skład dowolnej drużyny z BBVA oprócz Barcelony.
2013.07.28, godz. 11:32, Madridista173
MOREGO

Coentrão kiedy przychodził do Realu, w formie, jak dla mnie był wart tych 30 millionów. A co Denisa, wątpie żeby nauczył się grać na lewej w pore żeby być gotowym na ten sezon, może się myle, ale skoro wszyscy mówią że trzeba ściągnąć Bale'a bo nie ma już miejsca na poślizgnięcia w tym sezonie, to pokładanie wiary w Denisa że nagle zaga jak z nut w tym sezonie na lewej, powiedzmy w pólfinale LM, jest na wyrost. Jak grał z Lyonem wszyscy widzieli.
2013.07.28, godz. 11:32, kamil0515
Dla mnie Di María i Coentrão to już przesada bez tych 60 milionów...
2013.07.28, godz. 11:31, DoNaTeL
4 lata temu też pisaliście że 100 mln za Krystyne to głupota, a już zwrócił się po parekroć. Zlota pilke mial, ale Bale wcale nie jest gorszy niż on kiedyś. Obecnie Leo Messi jest poza zasięgiem wszystkich, ale kto wie co będzie za 5 lat? O ZP będą się bili Bale i Neymar, mówię wam! Nie mniej jednak o ile oddanie Angela można rozumieć, bo jego ofrma jest katastrofalna, o tyle wymiana Coentrão na 27 latka z Granady to bardzo zła decyzja.
2013.07.28, godz. 11:31, Wzmachol
Di María tak, ale nie Coentrão... Z początku Portugalczyk grał słabo, ale w zeszłym sezonie pokazał klasę... I głównie Jemu oraz Cristiano zawdzięczamy to, że zaszliśmy tak daleko w rozgrywkach pucharowych... Dobrą ofertą byłoby 50 mln plus Di María i ewentualnie któryś Canterano na wypożyczenie...
2013.07.28, godz. 11:31, trezor90
Pamiętajcie to co mówił El Presidente,że najdroższe transfery są najtańszymi,więc nie spinajcie pośladków,tym bardziej że nie wasza kasa,a co do Fideo to nie ma formy od roku więc takiego Bale'a wziął bym za niego bez zastanawiania, a Coentrão sam chce opuścić klub,a wiadomo, że z niewolnika niema pracownika.Pozdrawiam
2013.07.28, godz. 11:30, bujs
hahah tak mało za Bala? Powinniśmy oddać Fideo, Özila , Casillasa, Ramosa , Ronaldo i jeszcze dorzucić Ancelottiego jako asystenta Boasa. Tyle jest wart Bale. Jak Pérez odda Di Maríe a tym bardziej Fabio to się wkurze
2013.07.28, godz. 11:30, MOREGO
DiStefano1

Tottenham jest mocnym klubem, a i tam byłby pierwszą gwiazdą. Lekko by się skusił na to.
2013.07.28, godz. 11:29, Mokry318
idealnie, powiedzmy sobie szczerze jak by to doszło do skutku, Pérez nie jest głupi, wie, że nie powinien pobić rekordu transferowego Ronaldo, bo to mogło by zaburzyć równowagę w drużynie, a nie oszukujmy się Ronaldo jest zdecydowanie lepszy od Balea.
Jednak najgrubsze transfery są domeną Realu, więc marketing i hajs muszą się zgadzać, więc Bale przejdzie, zresztą nie róbmy sobie jaj. Nie sprzedali by higuaína, gdyby nie mieli pewniaka do transferu już wcześniej zaklepanego
2013.07.28, godz. 11:28, Futbol_lista
DiStefano1

Lepiej grać w 'takim' klubie, niż w żadnym. A Tottenham walczy o pierwszą czwórkę w bardzo silnej lidze.
2013.07.28, godz. 11:27, Madridista173
Śmieszna ta oferta Péreza. Powinien dać 100 millionów + Ronaldo, Özil, Casillas, Benzema i Ramosa
2013.07.28, godz. 11:26, panzerfaust
Dajmy od razu miliard. Popieprzyło go totalnie.
2013.07.28, godz. 11:26, DiStefano1
Aithrael

musiałby się zgodzić Argentyńczyk a wątpie w to bo mógłby wybrać lepszy klub.
2013.07.28, godz. 11:26, MOREGO
Madridista173

tak, myślę że Denis nauczy się grać na lewej. Ogólnie cantera jest w stanie zapełnić tą lukę. Może i jest wart 50-60, ale wiadomo, że za taką kwotę nie pójdzie. Analogicznie Real kupił Coentrão za 30 mln, a wart był max 15, zresztą widać że w przypadku wystawienia go na listę, nikt za niego nie da więcej niż 20... taki rynek, a w przypadku Realu to wszyscy podbijają.
2013.07.28, godz. 11:25, mikros7
Przecież ten facet nie jest nawet blisko Cristiano Ronaldo 2008 więc jakie 96mln, jakie 110 czy 120?! Przecież on może się okazac niewypałem, kto wie jak poradzi sobie w La Liga? Koleś jest warty max. 60mln i nawet to byłoby ryzykowne... tottenham chce po prostu wyłudzic jak największą kasę bo jego włodarze wiedzą w jakich czasach teraz żyjemy.

Wiem, że transfermarkt to mocno średnie źródło ale z ceną 50mln E w 100% się zgadzam w tym przypadku.

Jak można w ogóle myślec o wydaniu 80-120mln E na gościa, który grał na poziomie RM dopiero przez jeden sezon?! Ile było takich co mieli dobry sezon czy kilka miesięcy a potem okazywali się średniakami?!
2013.07.28, godz. 11:24, MATRIX 2000
Nie wieżę!!
2013.07.28, godz. 11:24, 8dlugi9
600baniek + Ronaldo + Özil
2013.07.28, godz. 11:22, Madridista173
MOREGO

no dobra, masz racje, ale według mnie Bale jest maksymalnie wart 50-60 millinów bez dodatku piłkarzy. Dawać 60 millionów i oddawać Di Maríe i Coentrão to bezsens. Potem Marcelo złapie kontuzje albo pare kilo i co, Denis będzie biegał na lewej?
2013.07.28, godz. 11:22, Aithrael
Do zaakceptowania oferta pod warunkiem, ze bez Coentrão. A co do Di Maríi, nie wiem po cholere go tak bronicie.
Gość pobiega 15 minut w meczu, a potem jest bezproduktywny. Jest kompletnie bez formy, a Real nie ma czasu by czekać az Di María w końcu zagra jakiś dobry mecz. Z reszta jakby doszedl Bale, to po cholere Angela trzymac na ławce jak jeszcze 5 innych piłkarzy potrafi grać na prawej?
Nie jestem jakimś wielkim zwolennikiem kupna Bale'a, ale jesli pojawia sie opcja, ze Bale wskakuje za Di Maríe to jestem na 100% na tak. A co do pieniedzy, to raz ze był huk przed okienkiem, ze Real wyda mnostwo kasy, a tymczasem jest ledwie parenaście mln do tylu, wiec te 60mln zwlaszcza swiezo po wyborach i zwlaszcza za tak medialnego pilkarza nie sa takie straszne czyz nie?
Jesli ta oferta jest prawdziwa, to Levy jest glupcem jesli jej nie przyjmie, bo jest bardzo zacna.
2013.07.28, godz. 11:22, dsx
Dimaria o roku jest bezużyteczny więc można się go pozbyć ale contrao bym zatrzymał, nie ma sensu dać się tak wycyckać
2013.07.28, godz. 11:21, DiStefano1
Transfer nie do zrobienia .Angel i Fabio nie zgodzą się na gre w takim klubie jak mogą grać np w PSG itp.....
2013.07.28, godz. 11:21, kuler1991
Smutna opcja :(moim zdaniem Bell nie jest tak potrzebny na pewno nie za takie pieniądze !! Jest świetnym graczem ale Di María nie jest zły i nie spisywał bym go na straty :)
2013.07.28, godz. 11:21, danio18111998
@Hamper czy ty widzisz co ty piszesz...

Po pierwsze pisze się porównać a nie "poruwnać"

Po drugie jak sens ma porównywanie osiągnięć Ronaldo i Bale skoro Bale nie ma z kim grać w Tottenhamie... Pomyśl trochę....
2013.07.28, godz. 11:20, MOREGO
qwerty1

dokładnie. Wszystkie te informacje o ofertach za 100 mln to bzdury. Hiszpanie by tego transferu nie przetrawiły. Gromy spadłyby na głowę Péreza + niszczenie rynku transferowego. Ta oferta wydaje się prawdziwa. Zresztą brak Bale w spotkaniach + wypowiedzi Boasa składają się na to, iż transfer to kwestia czasu.
2013.07.28, godz. 11:19, marco9512
Nie no trochę dużo, nawet jak na Bal'a.
Myślę, że 45 mln i ta dwójka, ale nie 60.
2013.07.28, godz. 11:19, paulabdg92
Ahahahah.
Jeśli tak,to Real Madryt na głowę upadł! Di María musi zostać. Dobrze by było,gdyby został też Fabio. Ogarnij się, Madrycie. Takim kosztem to ja Bale'a nie chcę.
2013.07.28, godz. 11:19, Lieske
wiku, To nie jest fifa, że ty byś dał Coentrão i 40 mln xD
2013.07.28, godz. 11:18, MOREGO
Madridista173

No trochę racji jest, ale Di María gra piach, i wątpliwe, żeby to się zmieniło w tym sezonie. Coentrão się ogarnął przy kontuzji Marcelo, jednak wolałbym kogoś z cantery na jego miejsce. Bale'a ciężko będzie ustawić na boisku, ale jakość i sportową i marketingową ma i może wprowadzić nową jakość do gry realu. Może sam wygrać mecz, a w przypadku np. Di María to 1 na 10
2013.07.28, godz. 11:17, qwerty1
MOREGO
Wiesz ostatnio było o tym wiele że za 93 milionów więc różnie może być.
2013.07.28, godz. 11:17, Madridista173
w Hiszpanii kryzys i bezrobocie ogromne a Pérez będzie 100 millionów wydawał
2013.07.28, godz. 11:17, Lieske
Di María jest warty więcej niż 30 mln...
2013.07.28, godz. 11:16, Pinto z Rio
Początkowo jarałem się tym transferem, ale teraz nie chce tego Bale'a. Po pierwsze, kasa którą oferujemy za niego jest baardzo wygórowana.
Po drugie, kupiliśmy Isco, Illarę i Casemiro na pomoc (mówię ogólnie o pomocy a nie o pozycji Bale'a, bo wiem gdzie i jak on gra). Illary i Casemiro to słabo dotyczy, ale Isco, z którym wiążę wielkie nadzieje, mógłby grać mniej a on wymaga dużej ilości minut by mieć szansę się rozwinąć.
Po trzecie, po co Bale, skoro mamy: CR, di Marię, Özila, Isco, Kakę, Modricia, Jesé i Czeryszewa (hehe). Każdy z nich grywa na pozycji Bale (bo on gra czasami też za napastnikiem)
Po czwarte, ucierpi na tym nasza obrona - oglądając mecze Tottenhamu da się zauważyć, że Bale już praktycznie nie bierze udziału w defensywie, coś jak Ronaldo. A brak dwóch skrzydłowych w obronie to duża strata.

Słowem, według mnie, transfer niepotrzebny.
2013.07.28, godz. 11:16, ziomal22
Jak dla mnie tragedii z tą ofertą nie ma ale wiem doskonale, że Pérez takiej oferty nie złożył :)
2013.07.28, godz. 11:15, Madridista173
Bo mi bardziej do drużyny pasują i nie powiesz że są słabi. A transferu Bale'a jestem przeciwnikiem, nie potrzebna nam kolejna mega gwiazda za 100m, w ogóle ta kwota jest chora
2013.07.28, godz. 11:14, wiku
ja bym dał 40mln + Coentrão
2013.07.28, godz. 11:14, MOREGO
nie tylko AS. Guardian podaje podobną. "angielski" twitter również gorący od tematu. Bale się wkurzył, że Levy nie chce go sprzedać.
2013.07.28, godz. 11:14, LukeS24
Co najwyżej: Di María i Coentrão + 0€ za Bale'a.
2013.07.28, godz. 11:13, dudek890
HAHHAHHAHAHAHAHH
30 mln+ Di María + Denis
2013.07.28, godz. 11:13, michal132
No bez przesady :/ niech Real kupi tego Bale'a i pozniej już nigdy wiecej transferow z Tottenhamem.
2013.07.28, godz. 11:13, markoss38
Yyy.... nie?
2013.07.28, godz. 11:13, Hamper
wystarczy poruwnac osiagniecia Ronaldo jak przychodzil i Bale'a teraz. za co niby placic te ponad 100 mln? co oni w ogole biora w tym Tottenhamie?
2013.07.28, godz. 11:13, julekb
Bale w Realu Madryt? Zdecydowanie tak! Bale za tak astronomiczną kwotę? Zdecydowanie NIE! Jeżeli ta oferta jest prawdziwa, to będzie to chyba najgorszy transfer tego okienka.
2013.07.28, godz. 11:13, MrAdam
Ceontrao 25mln, Di María 25mln +60 = 110 co za kretyn z tego pereza
2013.07.28, godz. 11:13, matthew11
Coentrão potrzebny!!
2013.07.28, godz. 11:12, qwerty1
Połączmy fakty wczorajszy artykuł Villas-Boas nic nie mówi na konferencji (czyli raczej jest u nas) teraz ten artykuł niedługo po tym incydencie więc może to być prawda , ale skąd AS może mieć taki informację tyle w temacie.
2013.07.28, godz. 11:12, niezalogowany
Di María jest słaby więc akurat jego pozbyłbym się bez żalu.
Szkoda Fabio.
2013.07.28, godz. 11:11, michal132
No bez przesady :/ niech Real kupi tego Bale'a i pozniej już nigdy wiecej transferow z Tottenhamem.
2013.07.28, godz. 11:11, MOREGO
a dlaczego wolicie mieć di marie i coentro, bo nie rozumiem?
2013.07.28, godz. 11:10, doberman23232
zostawmy może im tego Bala na rok. Przyda się ale nie za taką cenę. Niech udowodni jeszcze że jest wart tych 120mln. A w tym roku kupmy może tego Suáreza, bo Ronaldo jakoś nie bardzo śmiga w ataku.
2013.07.28, godz. 11:09, Madridista173
Wole mieć Coentrão i Di Maríe zamiast Bale'a.
2013.07.28, godz. 11:08, Madridista173
Dla mnie to Bale jest wart po prostu 60 millionów.. chora ta oferta i mam nadzieje że nieprawdziwa.
2013.07.28, godz. 11:07, MOREGO
Akurat to plotką nie jest
2013.07.28, godz. 11:05, pawlisko
Takie transfery to nawet w FM'ie nie przechodzą...:D
2013.07.28, godz. 11:05, hasier
Gdyby Pérez naprawdę złożył taką ofertę, to już lepiej jakby się podał do dymisji... Na szczęście ja w tę plotkę nie wierzę :)
2013.07.28, godz. 11:05, karasss
50 mln + Di María. Tak bym się zgodził.
2013.07.28, godz. 11:04, MOREGO
Idealne rozwiązanie. 2 pieczenie na jednym ogniu. Pozbylibyśmy się imbecyla Coentrão oraz Di María, któremu jest bez formy rok
2013.07.28, godz. 11:04, swiat wedlug kiepskich
No i na co nam ten średniak Bale ?
2013.07.28, godz. 11:04, doberman23232
dajmy im te 60 i kake. W końcu Kaká to gracz który kiedyś kosztował 65mln ;d
2013.07.28, godz. 11:04, Futbol_lista
Niko0501

Wytłumacz mi, jak można porównać odejście Luki z ewentualnym odejściem Garetha. Chorwat nie był przygotowany do sezonu, bo... nie trenował.
2013.07.28, godz. 11:03, intimatelly
powiem tak nie pamiętam żeby jakiś klub dawał kase + jakiegoś piłkarza a tym bardziej dwóch ;) osobiscie darowałbym sobie transfer Bale'a .
2013.07.28, godz. 11:03, ania7
rozumiem że Bale to świetny piłkarz ale nie bez przesady ludzie! tyle kasy i jeszcze 2 piłkarzy, to jakieś nieporozumienie!...
2013.07.28, godz. 11:03, robertss
Taaak... Jeszcze moze wymienia Cristiano za Bale ? Bo to taki wielki pilkarz i Real sie bez niego nieobejdzie...
Poco nam kolejny pomocnik? Nie za duzo ich jest?
Jedyne ruchy transferowe jakie nam teraz potrzebne to tylko ewentualnie jakis prawdziwy napastnik... i zatrzymanie Coentrão w Realu.... Florek ma juz naprawde Obsesje ...
2013.07.28, godz. 11:03, Sebol_CR9
Tylko Nie Di María
2013.07.28, godz. 11:02, Klatus
  scypius - BAN (Wulgaryzmy)   7 dni
2013.07.28, godz. 11:02, piotr1984
Nie wiem w co gra prezes Tottenhamu ale zaczyna to ocierać się o idiotyzm !!
2013.07.28, godz. 11:02, thexxx
Ej no chce Bale'a ale mozna dorzucic 10 mln wiecej i samego di maria
2013.07.28, godz. 11:01, Qubaaaa
Lepiej wydać te 60mln na jakiegoś napastnika np. Suáreza, a nie kupować bale który przy obecnym składzie jest niepotrzebny.
2013.07.28, godz. 11:01, Klatus
  Michal3011 - BAN (Wyzwiska)   21 dni
2013.07.28, godz. 11:01, Skinarek
Samo 60 mln to można go kupić, ale to już przesada.
2013.07.28, godz. 11:01, thexxx
Ej no chce Bale'a ale mozna dorzucic 10 mln wiecej i samego di maria
2013.07.28, godz. 11:00, Corsash
straszne... nie, to nie może być prawda - absurd
2013.07.28, godz. 11:00, DoDo11
Chce bale'a ale to już jest paranoja.
2013.07.28, godz. 10:59, Silvinho07
o nie nie fabio musi zostać
2013.07.28, godz. 10:59, maciek90ldz
60 bez piłkarzy to max.
2013.07.28, godz. 10:59, Niko0501
jak ma grac u nas to juz, w polowie sierpnia nie chce widziec zadnego nowego zawodnika w naszej druzynie, bedzie to samo co z Modricem nie przepracowal presezonu i dopiero w styczniu zaczal lapac forme...
2013.07.28, godz. 10:58, mikus676
ja bym zaoferował Fabio + 70 mln
2013.07.28, godz. 10:58, Klatus
  borzych_1 - BAN (Spam)   7 dni
2013.07.28, godz. 10:58, OslO
Da Wam coś ta paplanina że Coentrão i Di María ma zostać ? Coentrão i tak odejdzie ,chyba że go sztab namówi na zostanie a jak nie to odejdzie , sam chce odejść nikt go na siłe nie sprzedaje -,- , a Di María jakby ten Bale przyszedł nie miałby pierwszego składu, na dodatek jeszcze jest Isco , który może grać na skrzydle lub Özil , dochodzi Czeryszew i Jesé.
2013.07.28, godz. 10:57, Klatus
  19Ramos02 - BAN (Wulgaryzmy)   7 dni
  hordex - BAN (Wulgaryzmy)   7 dni
2013.07.28, godz. 10:57, MarcinMily
A ja mam inną ofertę. Może damy 50 mln+ Benzemę+Ronaldo+Casillasa+Ramosa a jak Bale strzeli w sezonie 5 bramek to wtedy dołożymy jeszcze Özila... Jak sprowadzimy Bale'a na takich warunkach jakie stawia ten Levy to będę bardzo rozczarowany postawą klubu. Taki hajs+Fabio+Angel??? Za coś takiego to nam się cały Tottenham należy. Się cenią ścierki. To jest normalnie obraza dla naszego klubu.
2013.07.28, godz. 10:57, martens_000
juz przesadzaja, oby to byla tylko kaczka dziennikarska
2013.07.28, godz. 10:57, HalaMadridCR7
On jest wart góra 50mln nic więcej !
2013.07.28, godz. 10:57, Hierro4
To nie może być prawda...
2013.07.28, godz. 10:56, Futbol_lista
Nie chcę, by Fabio odchodził, ale skoro ma to zrobić, to najlepiej do Tottenhamu - podoba mi się ta oferta.
2013.07.28, godz. 10:54, Roha
No nie... to jest chyba głupota, potrzebny jest napadzior a nie kolejny pomocnik ;(
2013.07.28, godz. 10:53, mikus676
Di María ma zostać !
2013.07.28, godz. 10:52, OnlyLosBlanocs
Nie, nie. Coentrão zostaje, Di María też.
2013.07.28, godz. 10:52, koman221
Nie!
2013.07.28, godz. 10:52, mizar
Barcelona kupiła Neymara za grosze u nas Florek jak zawsze przesadza :/
2013.07.28, godz. 10:51, doberman23232
i to są nasze dobre stosunki z totenhamem ? kretyństwo:(.
2013.07.28, godz. 10:51, Realmadrit123
Odpierdzielta się od di Marii! Mam pytanie. Jeśli bale przejdzie do realu, to gdzie będzie grał CR7?
2013.07.28, godz. 10:51, 12345rychu
Maxa1
Napalili się , bo Barça kupiła Neymara i też chcą w odpowiedzi ściągnąć wielki talent ... to jest głupota , ale to nie moje pieniądze niech wydają jak chcą :)
2013.07.28, godz. 10:51, Beniiio
Di Maríe to oddać bardzo chętnie, przecież ten człowiek ma na drugie imię padaka. Te jego kiwki, które nic nie dają są tak wk**w...., do tego te dośrodkowania, umie grac tylko lewą nogą. O Coentrão będę drżał do końca tego okienka, ale chciałbym żeby został.
2013.07.28, godz. 10:50, robinho204
ciekawe ale tylko Real potrafi wydac tyle kasy nawet gdy nie ma zadnego szejka jak Monaco czy PSG
2013.07.28, godz. 10:50, blazej845
Plotka ;)
2013.07.28, godz. 10:49, orlen12345
bale musi byc u nas ale nie za di marie i coentrão ludzie!
2013.07.28, godz. 10:48, papalolo
duzo za duzo:(za taka cene to nie chce go tu jako kibic realu
2013.07.28, godz. 10:48, Don_Cortino
oszaleli...
2013.07.28, godz. 10:48, razaro18
jeszcze Ronaldo , Casillasa i Özila proponuje dorzucić
2013.07.28, godz. 10:48, past7th
Nieeeee...
2013.07.28, godz. 10:47, mieczyk
Przesada.
2013.07.28, godz. 10:47, PedroRM
Za tego Bale'a nawet 60 mln nie opłaca się wydawać..
Mamy dobry, młody skład i trzeba go tylko dopracować :)
2013.07.28, godz. 10:47, Maciej0217
Przydało by się trochę chłodnej głowy - kupno Bale"a to już obsesja Péreza- 60 baniek i 2 dobrych zawodników to mega przesada skoro wart jest połowę żądanej ceny.
2013.07.28, godz. 10:47, raull ganzo
Głupota, i frytki do tego jeszcze?
Nie popadajmy w obsesje i paranoje, Bale jest geniuszem, wspaniałym piłkarzem, ale nie jest wart tyle ile chce Tottenham i ile chce dać Real.

Angel mógłby odejść jeśli Bale przychodzi, nie miałbym nic przeciwko. Ale jak już to nie 60 mln+Angel ale może jakieś 35/40+Angel.
Fabio bym nie łączył z tym transferem, Fabio ogólnie bym nie sprzedawał mimo że tak czasem nie za dobrze podchodzi do gry dla Realu.


Marzę o Bale'u w Realu ale nie za kwotę kosmiczną.
Hala Madrid
2013.07.28, godz. 10:46, banialuki
wolałbym żeby di Maria nie odchodził. Lubie go i według mnie ma potencjał nie gorszy od Robbena. Nie chce powtórki z rozrywki...
2013.07.28, godz. 10:46, Akira
Tylko bym Di Maríę zaoferował, a i nawet do tego nie jestem przekonany, bo to również świetny piłkarz, który wiele razy nam pomógł. Co do Coentrão, jeśli faktycznie chce odejść to można go włączyć w tą operację,ale to tylko jeśli chce odejść.
2013.07.28, godz. 10:45, XID3
Głupota...
2013.07.28, godz. 10:45, maxa1
on nie jest tego wart, nie wiem na co oni się tak napalili?!?!!?!....
2013.07.28, godz. 10:45, Junior93
Nigdy w życiu.
2013.07.28, godz. 10:44, nezzus
No nie wierzę.. Co za głupota. Jeśli dojdzie do takiego transferu to będzie to najgorszy transfer w historii Realu chyba. Oddać Di Maríę i Coentrão w dodatku z taką dopłatą?! Bez sens totalny.
2013.07.28, godz. 10:44, Szelik
Oby tak się nie stało bo jest to nieopłacalne ...

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama