REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2013.03.06, godz. 12:30, Leszczu / RealMadryt.pl

RealMadryt.pl w Manchesterze: Diabły okradzione!

Brytyjskie okładki znów nie zachwycają. Dzień po porażce Manchesteru United żadna nie umieszcza nic związanego z meczem jako wiadomość dnia. Darmowe Metro, które otrzymaliśmy od Polki w Manchesterze, pisze o frustracji Fergusona i jego decyzji o niepojawieniu się na konferencji prasowej po meczu. Przede wszystkim jednak dziennikarze skupiają się jednak na Ryanie Giggsie i świetnym występie Walijczyka, który przez długie minuty wyłączał Cristiano Ronaldo z gry, wydatnie pomagając Rafaelowi w defensywie. Nie brakuje oczywiście słów „Diabły okradzione” w tytule artykułu na ostatniej stronie. Znów Mourinho pomógł dziennikarzom na konferencji prasowej i media bardzo chętnie cytują Portugalczyka: „Lepszy zespół przegrał”.

Wiele mówiący tytuł Daily Mirror: „wRONged” nie pozostawia wątpliwości, kto strzelił decydjącą bramkę. W środku znajdujemy też oceny pomeczowe. Najlepiej wypadają Danny Welbeck (8/10), Mesut Özil (8) i Cristiano Ronaldo (8). Piłkarzem meczu wybrano Niemca. Najsłabiej z piłkarzy grających od początku wypadł Álvaro Arbeloa (5). Ciekawy artykuł dotyczy także Wayne'a Rooneya. „Świat się zatrzymał, ale wtedy świat Wayne'a się załamał”. Anglik nie wyszedł w pierwszym składzie, a brytyjskie media już szukają konfliktu między nim a Fergusonem. Mówi się także o niepewnej przyszłości Rooneya i możliwym transferze już latem. Ciekawie prezentuje się fragment okładki „Real mad” (ang. mad – wściekły). Na pierwszej stronie więcej miejsca poświęca się jednak nawet Justinowi Bieberowi.

The Sun w niezłej formie. „ShatteRED”, czyli po prostu „rozbici”. Znów wiele mówi się o ataku Naniego, frustracji Fergusona czy sędziowaniu. Znów powtarzają słowa Mourinho: „Lepszy zespół przegrał”. „Nawet José mówi, że Real miał szczęście”. Znajdziemy tu także kilka ciekawych statystyk – najczęściej podającym piłkarzem był Sami Khedira (65), zaś najwięcej dośrodkowań zaliczył Patrice Evra (4). Sporo miejsca poświęca się także dyskusji o sędziach. Z jednej strony Roy Keane, który broni sędziego, z drugiej były sędzia Dermot Gallagher. Kolejna strona i „Światowej klasy Ronaldo”. Tytuł podsumowania nie oddaje jednak wydźwięku całego tekstu Stevena Howarda, który zakończył je słowami „United, nie zasłużyliście na to. Tym razem jedynie dublet”.

Manchester Evening News się nie patyczkuje. „Okradzeni!”, bije z pierwszej strony. „Niesprawiedliwe”, tytułuje podsumowanie spotkania. Oceny pomeczowe zbliżone do tych z Daily Mirror. Z ósemkami Welbeck i Giggs. Piłkarze Realu pozostali jednak bez not od brytyjskich dziennikarzy. Znów porusza się temat Fergusona, który nie wyszedł na pomeczową konferencję prasową. Dość sporo miejsca poświęca się oczywiście Cristiano, który strzelił na Old Trafford bramkę. Cóż, nie posłuchał młodego kibica United. ;)

Temat dnia w Daily Star to spóźnienie Justina Biebera na koncer o całe dwie godziny! O wczorajszym starciu w Lidze Mistrzów pisze się nieco mniejszym drukiem. Tutaj bez niespodzianek: „Czerwoni i zakopani”, piszą dziennikarze o United. Wiele pisze się także o wątpliwej przyszłości Rooneya po tym jak Ferguson nie postawił na niego wczoraj od pierwszej minuty. Niewiele miejsca poświęca się dzisiejszemu starciu Juventusu z Celtikiem w Turynie.

Ciekawą kwestię porsza The Times, dzieląc się statystyką strzałów przed i po czerwonej kartce. Zanim Nani zaatakował Arbeloę, United oddali 7 strzałów przy zaledwie 4 Realu. Później to Królewscy dominowali, aż 9 razy zagrażając bramce De Gei. Po kontowersyjnej decyzji sędziego Manchester oddał 7 strzałów. Kolejne oceny – w Manchesterze z ósemkami tylko Giggs i Welbeck. W Realu tylko Diego López otrzymał tak wysoką notę. Najniżej z kolei oceniono Özila, Ramosa, Khedirę, Di Maríę i Kakę (wszyscy 5).

Brytyjskie media raczej nie zaskakują. Mecz zszedł na dalszy plan, a jeśli jakakolwiek gazeta się czymś wyróżnia, to chwytliwymi tytułami i grą słów. Mimo wszystko na zwycięskie okładki Anglicy muszą jeszcze trochę poczekać. :)

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Liga Mistrzów 2012/13

Komentarze

2013.03.06, godz. 20:57, zidane1998
ten kto porownuje wczorajszy mecz do meczu chelsea z barca, musi byc niezrownowazonym czlowiekiem, wszyscy maja pretensje do arbitra, lecz gdyby taki Van Persie w pierwszym meczu zrobil swoje to by przeszli, mieli syutacje aby strzelic nie zrobili tego, jedyna na co moga byc zli to na siebie samego, po wiekszym zastanowieniu sie uwazam ze czerwona to nie byl blad arbitra, bylo ostre wejscie, moglo zrobic krzywde arbeloi, blad naniego a nie sedziego, nie trzebabylo dzwigac tak wysoko nogi i patrzec co sie dzieje, zgadzam sie z wypowiedzia Roya Keana, Manchester mial wiele okazji ktore zaprzepascil, inter grajac w 10 przez okolo 70 min.z barcelona na camp nou dalo radew wejsc do finalu, chelsesa grajac w 10 rowniez na camp nou rowniez dali rade wejsc do finalu, wczoraj manchester z wynikiem 1 do 0 dla nich mial okolo 30 minut aby przejsc dalej i nie dali rady, marnowali sytuacje, wiec prosze kibicow Manchesteru aby sie zastanowili raz jeszcze nad tym dzieki komu nie graja dalej, a tak jeszcze powiem ze sadze ze real strzelilby i tak brame na 1 do 1 bez czerwo dla naniego z tego powodu ze przy pierwszej bramce dla nas nie mialo zadnego znaczenia czy graja w 10 czy 11, dali strzelic modriciowi nie pokryli go i brama:):)
2013.03.06, godz. 20:27, yamakashi156
xoxso, za faul na Abidalu nikt z nas nie płakał o kartkę.
http://www.youtube.com/watch?v=i9QWlRzkgwg
Sytuacje podobne, tyle że Khedira był skierowany twarzą do Abidala. Jakbyście dostali czerwo, byście Wy płakali, że znowu sędzia pomaga. Mielibyście racje.
2013.03.06, godz. 18:55, amma
Jaco78

O matko jedyna... Uratuj resztki honoru i się wyloguj.
2013.03.06, godz. 18:41, Jaco78
Teraz sobie obejrzałem tą rękę Rafalea i zdziwiłbym się gdyby to sędzia gwizdnął. Zawodnik Realu głowkował i ewidentnie trafił Rafaela w rekę piłką. Rafael nie mógł cofnąc ręki bo poprostu opadał z wyskoku i straciłby równowagę. Piłka trafiła go przypadkowo więc takich rąk się nie gwiżdże.
2013.03.06, godz. 18:40, pyjter1902
Przesada . Po prostu głupota Naniego i tyle . Na Santiago sędzia też nam karnego nie przyznał a był ....więc wystarczy . Drużyny wyrównane ale wynik sprawiedliwy i szkoda tylko , że tak wielkie i zasłużone drużyny nie spotkały się w finale
2013.03.06, godz. 18:32, Jaco78
xoxso
Mi nie chodzi tylko o kartkę Naniego tylko o cały kontekst. Nawet jesli ta kartka (wg mnie niesłuszna) byla akceptowalna to napewno to samo mozna powiedziec o kartce Pepe. Sęk w tym że pamietam co się wtedy dzialo: cale madridismo wyzywało Barce od najgorszych a sedzia miał wtedy wg mnie o wiele trudniejsze zadanie do oceny. Teraz caly swiat mówi ze kartka była niesłuszna w Wy co? Że Rafael wybił reką. Pamietam jak Higuain zrobił to samo z Espanyloem bodajże. Sedzia myli sie w 2 strony ale i tak dla was to tylko Barça aktorzy, symuluje i niepotrzebnie oskarża o brutalność a sedziowie pomagaja oczywiscie głownie nam. A jak wam czasem pomogą to "taki jest futbol" i nic sie nie stało. Każesz mi spojrzeć obiektywnie na dwumecz a Czy wy patrzyliście obiektywnie na nasz dwumecz z Chelsea? NIE! Widzieliscie tylko winę Barçy!
2013.03.06, godz. 18:19, tomek83
Jak nawet nie powinna być czerwonej kartki dla Naniego co nie do końca się zgadzam z tymi opiniami!!!! To dlaczego nikt n ie mówi że powinna być czerwona kartka i karny dla Realu jak Rafael wybił piłkę linii bramkowej!!!!!! Na jedno by wyszło!!!!!!
2013.03.06, godz. 18:16, xoxso
Jaco78

mówisz, że Real przeszedł niezasłużenie i nie potrafisz spojrzeć na dwumecz w całości, dostrzec wszystkie błędy, tylko uczepiłeś kartki, która nie musiała, ale została pokazana. Każdy chyba kibic Realu wolałby, żeby mecz odbył się bez niej, ale zauważ, że ani zawodnicy Realu nie domagali się tej kartki, ani Álvaro nie symulował. I teraz zastanów się czy gdyby Álvaro faulował w taki sposób Messiego, Inieste bądź Albe, to czy twoje stanowisko w tej sprawie nie byłoby inne, zwłaszcza, że Wy z kibice Barcelony narzekacie na brutalne wejścia i gre. A to nie było brutalne? Czy tylko dlatego, że Nani nie zrobił mu takiej krzywdy, że Arbeloa musiałby zejść z boiska ten faul nie był brutalny? Czy nieudanym wślizgiem trzeba złamać noge, żeby dostać kartkę. Nie. Za samo takie niebezpiecznie zagranie można dostać kartkę i dobrze, bo piłka nożna zamieniłaby się w karate. I dla Twojej wiadomośći, kiedy Pepe wszedł w Alvesa, to według mnie czerwona była słuszna, bo było to niebezpieczne zagranie i nawet jeśli nie trafił to sędzia mógł ją pokazać i pokazał. Takie zagrania trzeba tępić, bo zawodnicy mają grać w piłkę, a nie robić sobie krzywdę.
2013.03.06, godz. 18:14, Kobe87
admin dajj mu w końcu bana proszę.!
2013.03.06, godz. 18:06, michaelq
Jaco78

hahahaha spadaj stąd bo się ośmieszasz ;)
2013.03.06, godz. 18:02, Jaco78
Xoxso
A gdzie je bluzgam na Real? Ja tylko mówie że wielu polskich kibiców Realu to hipokryci, czujesz różnicę? Wygraliscie w lidze 2:1 z nami po braku karnego na Adriano który był faulowany. A w meczu z Milanem ręki Boatenga też pewnie nie widzieliscie? Gdyby nie ta reka to pewnie wygraliby z nami 1:0 więc mielibysmy jeszcze spore szanse.
2013.03.06, godz. 17:58, xoxso
Jaco78

który mecz wygraliśmy z Wami z pomocą sędziów?
2013.03.06, godz. 17:57, xoxso
Jaco78,

idź na stronę Barçy i bluzgaj sobie na Real, nikt się tym nie przejmie, ale jeśli wypisujesz coś tutaj to musisz liczyć się tym, że ktoś się będzie z Tobą nie zgadzał.
2013.03.06, godz. 17:55, Jaco78
O sedziach wspominam w kontekscie waszej hipokryzji, bo to zawsze wy plakaliscie ze sedziowie sa za Barçą i ze to Barça aktorzy i przez to z nami przegrywaliscie. A teraz sytuacja sie odwrocila i co? Wygraliscie z nami i MU dzieki pomocy sedziom i jakos teraz niewygodnie gadac o sedziach co? Ja tam wcale nie rozpaczam że pewnie odpadniemy z Milanem i że przegralismy z wami ( tak naprawde tylko w Copa del Rey w drugim meczu byliscie lepsi). Kiedys musialo sie skonczyc nasze wygrywanie. Ale nie jestem hipokryta jak wieli z was.
2013.03.06, godz. 17:50, Jaco78
Szkoda że pare lat temu jak Barça wygrywala LM nie byliscie tacy "obiektywni" jak teraz. Było tylko lżenie wyzywanie itp. My kibice Barçy nie znizymy sie do waszego poziomu wyzywając was Ueafa Realu bo to glupota. Pamietam że wtedy na tej stronie próżno bylo szukać merytorycznego komentarza.
2013.03.06, godz. 17:48, michaelq
Jaco78

Wy 'kibice' barcelony nie rozmawiacie przecież o sędziach więc co tu robisz zagubiony chłopczyku?
2013.03.06, godz. 17:43, Rafael84
Ciekawe co powie o tym Collina który był na tym meczu obserwatorem.
2013.03.06, godz. 17:33, xoxso
tam powinno być jeszcze za
za tak niebezpiecznie zagranie
2013.03.06, godz. 17:32, Jaco78
hiroreal
Czy to samo sadzisz o sytuacji Pepe Alves? Zwykły błąd sedziego i Real przegrał zasłużenie? Czy nie byles wsrod tych ujadaczy co piali ze Barça od Uefy dostala LM i biedna Chesea została pokrzywdzona? JEsli twoje odpowiedzi brzmią NIE to jestes zwykłym hipokrytą co sądzi że Karny dla Realu był a kartka dla MU z d*py. Czyli moralność KAlego. Ja nie twierdze że Barça zawsze czysto wygrywa a Real tylko przy pomocy sędziów. Tylko dziwię sie hipokrytom co wytykają innym a sami robią to samo.
2013.03.06, godz. 17:28, xoxso
Jaco78

I co z tego ze poturbował Arbeloe skoro go nie widział?

czy Ty nie rozumiesz tego, że samo TAK niebezpieczne zagranie można wylecieć z boiska. Nie chodzi o to czy specjalnie, czy nie, czy widział, czy nie - sędzia ma prawo dać czerwo i DAŁ. Zrozum to.

2013.03.06, godz. 17:24, michaelq
Jaco78

Nie jesteś obiektywny. Sączysz jedynie jad. Prawda taka, że boli Cie zasłużony awans RM :)
2013.03.06, godz. 17:17, amma
Jaco78

Obejrzyj sobie to - od 0:45

http://www.youtube.com/watch?v=BLITtiHeUyM

I potem powtórz jeszcze raz, że go nie widział.
2013.03.06, godz. 17:13, hiroreal9
2013.03.06, godz. 17:10, Jaco78
Czyli teraz jeśli sędzia się pomyli to od razu afera, że on zrobił to specjalnie żeby komuś pomóc???
Człowieku ogarnij się Realowi należał się karny a sędzia jakoś go nie podyktował
2013.03.06, godz. 17:12, Jaco78
Sorry miałem na mysli: za samą próbę która Pepe minimalnie nie wyszła.
2013.03.06, godz. 17:10, Jaco78
Aha i to nie ja sie osmieszam tylko Wy. Cały świat widział że kartka dla Naniego niesłuszna tylko wy twierdzicie inaczej. I co z tego ze poturbował Arbeloe skoro go nie widział? Ile to juz razy było wypadków, nieszczesliwych zderzen ze kogos na noszach wyniesli i co? Za to wszystko czerwone kartki? Chyba slepi jestescie. A wracajac do lPepe to za sam probe brutalnego faulu która mu minimalnienie wyszła sedzia moze podytkotwac czerwo. Tak mówią przepisy a poza tym sedzia mógł tam widziec kontakt bo to byly doslownie centymetry. Tutaj sedzia ewidentnie wam pomógł .
2013.03.06, godz. 17:04, amma
Barty

Znasz różnicę pomiędzy brakiem kontaktu a wbiciem korków w żebra przeciwnika czy nie jesteś w stanie ogarnąć tematu?
2013.03.06, godz. 16:58, 0305991
Ja osobiście nie rozumiem ludzi mówiących, że MU zostali okradzeni. Wszyscy zachowują się jakby Real dostał dwa karne z kapelusza, a sędzie nie uznał bramki dla MU. To była dyskusyjna czerwona kartka, z którą można się zgadzać bądź nie, ale to "tylko" czerwona kartka... Jakoś Chelsea potrafiła grać z Barceloną w zeszłym sezonie, tak samo Inter, a więc czerwona kartka to nie koniec świata. Rozumiem rozgoryczenie kibiców, ale zachowałbym ostrożność w oskarżaniu wszystkich bo raz ich ktoś skrzywdzi ale w innym meczu pomoże.
2013.03.06, godz. 16:55, Jaco78
Xoxso
Wiele takich meczów było że Real dostawał prezenty. Skoro kibole Realu mówią że Barça wygrała LM dzieki sedziom to co ja moge sobie myslec? Ja moge powiedzieć w takim razie uzywając tej samej logiki że Real wygrał lige dzieki sedziom w zeszlym sezonie bo prezentów dostał tyle że to mogło miec ogromny wplyw i pewnie bym sie bardzo nie pomylił. Teraz mi mowisz o jakichs spalonych, rogach itp a jak Barça wywaliła Chelsea z LM to wszyscy na tej stronie widziali tylko zagrania reką Barçy a nieslusznego czerwa dla Abidal juz nie, brak czerwa dla Ballacka już nie czy nieuznanego gola dla Barçy tez nie. To własnie nazywam hipokryzją. Chyba że masz naprawde krótką pamięć.
2013.03.06, godz. 16:53, Barty
Oj już nie próbujcie wybielać się na siłę ;). Real był słabszy w tym meczu i to było widać, Manu dało im trochę pograć po 1:0 ale dalej nic z tego nie było. Osaczenie pola karnego i straty, czyli standard. Obrona była słaba, Van Persie młodego Varana gubił praktycznie za każdym razem. Sędzia nie tyle ustawił mecz co go popsuł bo po tej kartce nie było to już żadne widowisko. Można było tylko odliczać sekundy aż coś w końcu wpadnie bo nie oszukujmy się ale w meczu na takim poziomie, czerwona kartka zmienia wszystko.

Teraz się bronicie, że kartka słuszna bo zagranie nie tyle, że było agresywne co niebezpieczne. To niech ktoś mi wytłumaczy dlaczego po meczu z Barçą nie widzieliście tego samego w przypadku Pepe? Tylko każdy tu płakał, że okradli Real. Nie ma chyba bardziej stronniczych i zaślepionych kibiców od tego klubu. Dalej działa zasada jak Kali komuś ukraść krowę to dobry uczynek, a jak ktoś Kaliemu to zły ;)
2013.03.06, godz. 16:42, xoxso
Jaco78

przestań się ośmieszać. Kartka niesłuszna? Czy według Ciebie to zagranie było bezpieczne. Bo według mnie nie. Kopniak w żebra, nie skończył się niczym poważnym, ale mógł się skończyć poważniej, a już za samo takie zagranie sędzia może, ale nie musi pokazać czerwonej. Pokazał. Jeszce wspomnę tylko o tym, że bramka na Bernabéu padła po rożnym, którego nie było, już nie wspominając o ręce Rafaela, po której powinien być karny, ale Ty o tym nie wspomnisz. A jeśli chodzi o Barcelonę, to o jakich meczach mówisz? Chyba nie tym 3:1 w pucharze. Co najwyżej możesz sobie pobiadolić na ligowe Gran Derbi, bo tam może i był karny, ale ten mecz i tak za wiele nie znaczył.
2013.03.06, godz. 16:37, siewczenko
KrolewskiKibic
a nie wspomnisz o czerwonej za wejście Varana w Evre?
2013.03.06, godz. 16:36, Alejandra
RealowiecPL

Dzięki;) Sama prawda:)
2013.03.06, godz. 16:31, RealowiecPL
12:40, Alejandra
Ładnie powiedziane ;)
2013.03.06, godz. 16:31, Jaco78
Xoxso najgorsza to jest hipokryzja fanów Realu którzy przez ostatnie kilka sezonów nazywają zwodników Barçy aktorami gdy sami ich mają również, uwazaja że trofea Barçy zdobyte dzieki sędziom podczas gdy Real od sedziów dostaje prezenty ostatnio na potęge ale oczywiscie kartka dla MU zasłuzona hehe. Jak dla Barçy pomogą sedziowie to na tej stronie wielkie oburzenie i teksty UEFALONA itp. Jak pomagaja Realowi to nic sie wielkiego nie stało i jak to powiedział MOU : taki jest futbol. Czemu teraz nie krzyczycie że sedzia was przepuscił?
2013.03.06, godz. 16:14, Tengu
Sory, wszedłem po info o Realu, ale teraz, jak się dowiedziałem, że Beiber spóźnił się na koncert całe dwie godziny...

po prostu nie wiem co ze sobą zrobić...

jak mam żyć?
2013.03.06, godz. 16:10, grzechu81
Czerwo dla Naniego identyczne jak dla Lewandowskiego . I czemu nikt nie krytykował? Bo mecz Borussi w Bundeslidze był mniej prestiżowy?
Przepisy musza być równe dla wszystkich!
Sędzia mógł oszczędzic Naniego i dać tylko żółtą z uwagi na prestiż meczu lub potraktować normalnie i dac czerwoną> Wybrał drugą opcję.
2013.03.06, godz. 16:05, grzechu81
amma
Zgadzam się z Tobą. Tak jak na Euro nieuznany gol dla Ukrainy wielki krzyk , ale ze w tej akcji był spalony to mało kto mówił. Ważne by był szum.
2013.03.06, godz. 16:01, KrolewskiKibic
i cieszy mnie zachowanie Mourinho.Nie udawal,ze czerwona byla sluszna,a gracze Realu nie biegli sprintem do sedziego,aby wywolac presje niczym gracze takiego pewnego klubu.

Ale nie zgadzam sie z tym,ze United byli lepsi w dwumeczu.
Real mogl dostac 2 karne i obie bramki Man Utd raczej nie powinny byc uznane a Man U jednego karnego i Nani powinien dokonczyc mecz.
2013.03.06, godz. 15:50, amma
Może podsumujmy:

MU ma na koncie w tym dwumeczu dwa gole - oba nieprawidłowe. Jeden po rożnym, którego nie było, drugi po nieodgwizdanym spalonym. Na dwa gole - dwa nielegalne. Do tego nieodgwizdany karny na Di Maríi na Bernabéu a wczoraj nieodgwizdana ręką Rafaela, która oznaczała karny i wyrzucenie z boiska. Ale jasne, okradliśmy ich jak ta lala.
2013.03.06, godz. 15:48, cris_ronaldo7179
Mieliśmy trochę szczęścia w tym meczu to prawda. Ale najważniejsze jest zwycięstwo. Moim zdaniem zawodnikiem meczu jest Diego Lopez. Wysokie oceny także dla Kaki i Modricia, a także dla pechowo kontuzjowanego Di Maríi, który pozostawił dużo zdrowia na Old Trafford.
2013.03.06, godz. 15:46, Zidane333
Jak w pierwszym meczu MU strzeliło nieprawidłowego gola to jakoś nic nie pisali o kradzieży
2013.03.06, godz. 15:43, xoxso
najgorsza w tym wszystkim jest hipokryzja fanów Barcelony. Gdyby Pepe, chociaż nie nawet nie Pepe, ale gdyby Arbeloa, popełnił taki faul na nie daj Boże, przenajświętszym Messim, to żaden z kibiców Barçy nie miałby wątpliwości, że czerwona kartka jest słuszna, a i jeszcze pewnie by się domagali dodatkowej kary.
2013.03.06, godz. 15:37, Fanatyk :)
Jaco78 rozumiem że czerwo bardziej zasłużone za chęć faulu niż za faul? Genialny tok myślenia :D. Rozumiem też że Nani tyłem wleciał i do samego końca nie widział Hiszpana? Głupi faul i kartka zasłużona
2013.03.06, godz. 15:37, xoxso
Jaco78

nie żartuj sobie. Oba wejścia były niebezpieczne dla drugiego zawodnika i za oba wejścia można pokazać czerwoną (i tak się stało), ale i można pokazać żółtą.
2013.03.06, godz. 15:37, Oygen
real góra :P
2013.03.06, godz. 15:36, razaro18
Nani to debil i tyle w temacie , ja sie skacze komuś korkami na brzuch to sie należy czerwona, w dodatku powinien dostać ze 3 mecze zawieszania z taki faul
2013.03.06, godz. 15:34, xoxso
jak jedna gazeta, może stwierdzić, że Ozil grał najlepiej w meczu, a druga dawać mu jedną z najsłabszy ocen w drużynie. Czy redaktorzy oglądali dwa inne mecze?
2013.03.06, godz. 15:34, Jaco78
Do wszystkich hipokrytów ( W szczególności Mou) co porównują sytuację Naniego do Pepe: Pepe zaatakował z premedytyacją wiedząc że może zrobic krzywdę. Nawet jeśli go nie trafił to liczy się zamiar. Poza tym sędzia mógł tu sie pomylić co do oceny czy kontakt był (milimetry) i miał mało czasu. Jednak kartka prawidłowa. Natomiast Nani nie widział Arbeloi i nie miał zamiaru faulować wogóle zatem czerwo to nieporozumienie. Poza tym sedzia miał tu mnóstwo czasu na ocenę sytuacji, konsultacje z linowymi a i tak zrobił po swojemu czyli źle. Ale Mou oczywiscie będzie podkreslał aktorstwo Alvesa choć sam ma wielu aktorów w drużynie. Akurat aktorstwo nie miało tu znaczenia wielkiego bo Pepe tym wejściem sam się pogrążył. Alves i tak by upadł i tak a sędzia nie sugerował sie tym że Alves sie zwijał długo tylko po upadku dał Pepe czerwo więc zupełnie nie czaję aluzji Mou.
2013.03.06, godz. 15:29, Rojam93
Wiadomo coś więcej o Angelu? Zszedł niby z kontuzją choć nie było po nim widać nic.
2013.03.06, godz. 15:11, Fanatyk :)
Dodam że płaczecie niemal że powinien dostać żółtą ale grając tak ostro trzeba liczyć się z czerwoną kartką. Popatrzcie na początek roku jaki czerwony był Real czy zawsze słusznie? Nie ale taka jest piłka a faul Naniego to był ostry faul. Sędzia miał prawo pokazać taką kartkę i pokazał kwestia sędziowania. Jedni pozwalają grać ostro a inni jak tylko się położy zawodnik gwiżdża np jak gra Barça ze swoim teatrzykiem małych ludzi
2013.03.06, godz. 15:07, Fanatyk :)
Nie wiem po co tyle gadki i rozpaczań. Faul Naniego był brutalny i piłkarze wylatują za takie zagrania więc czemu takie zdziwienie? Real grał tyle razy w 10 i jakoś wynik potrafili dobry uzyskiwać a czasem nawet lepiej grać. Czasem nawet jak się gra w przewadze to nic nie daje dziśdla Madrytu był to impuls a kto wie jak graliby w końcówce w końcu zawsze szybki obronne pod koniec meczu się rozluźniają i Mu nie broniłoby tak dobrze. To że grali lepiej- MU nie upoważnia ich do wygranej Mou poszedł w otwarte karty jak zawsze ale żeby wygrywać nie trzeba tylko świetnie grać, trzeba mieć jeszcze szczęscie którego od dłuższego czasu w pucharach brakowało Realowi.
2013.03.06, godz. 15:02, michalRealfan
Surowa kara dla Naniego, powinna być żółta, ale najważniejsze jest to, że Real dobrze się zachował. To sędzia podjął błędną decyzję. Nie było żadnych symulacji ze strony Álvaro (bo w żebra dostał) i piłkarze Realu nie obkrążyli sędziego i nie wywierali na nim presji jak to miało miejsce w meczu z Barça 2 lata temu, wtedy można było mieć pretensje największe do zawodników Barçy, wczoraj tylko i wyłącznie do sędziego.
2013.03.06, godz. 15:00, shazza_eref
Jedni oceniają Oezila najwyżej, inni najniżej. To oddaje poziom tych artykułów, pokazując, że ktoś tu jednak nie ma pojęcia, o czym pisze.
2013.03.06, godz. 14:57, KrolewskiKibic
i blagam nie zachowujcie sie jak kibice Barçy

Kartka dla Pepe sluszna,choc nikogo nie dotknal.
A dla Naniego juz nie.

Obie kartki byly bledem.
2013.03.06, godz. 14:51, kubinho1992
aldo-100% racji
2013.03.06, godz. 14:50, dumel0
wie ktos skad mozna pobrac albo gdzie zobaczyc caly mecz?
2013.03.06, godz. 14:42, aldo
Podstawowa roznica w decyzji o przyznaniu niegdys kartki Pepemu ,a wczoraj Naniemu jest taka ,ze wtedy wszystkie media potwierdzaly slusznosc tej kary, a dzisiaj wszystkie gazety trabia o kradziezy i pomocy sedziow dla Realu.
2013.03.06, godz. 14:16, gago1986
surowa kara ale sędzia miał postawy, a nani mogł schować nogę w drugiej fazie a nie napierać do końca na arbeloe
po części MU jest sobie winne, już wczoraj asystent powiedział że grają na 0-0, a po stracie naniego prowadzili, więc nie można całej winy zwalać na sędziego bo były gorsze wpadki
hala real
2013.03.06, godz. 14:14, PawikLupik
hahaha, roo do wziecia w lipcu ;) czekam az on zastapi cavaniego, falcao w tranfesorwych plotach
2013.03.06, godz. 13:56, WojtaZ
Golf z różnego którego nie było, brak karnego. Drugiej mecz przy samobuju Ramosa był spalony, ręką Rafaela, a oni i tak będą gadać że to ManU został okradziony
2013.03.06, godz. 13:54, dudek6688
Buldek92 a ty tego nie widzisz czy też jesteś zaślepiony kretem i jego babolami.
2013.03.06, godz. 13:52, KrolewskiKibic
Real zagral wczoraj slabo.Czerwona kartka dla Naniego pochopna.Choc bramka dla United mimo wszystko tez nie powinna byc uznana.
2013.03.06, godz. 13:52, maczopestka
pod innym postem napisałem, że grę w przewadze trzeba umieć wykorzystać i mniejsza już o tą kartkę bo manu miało dość sytuacji by losy meczu odwrócić ale ich nie wykorzystali. Podobnie w drugą stronę gra w osłabieniu może być usprawiedliwieniem straconej bramki ale na tym poziomie taka ekipa dała sobie strzelić 2 w 3 minuty! Awans Realu jak najbardziej zasłużony (sędziowskich błędów w dwumeczu było sporo i to w obie stron). Zmiany Mou były decydujące + przebłysk geniuszu Luki
2013.03.06, godz. 13:48, raul07witek
Jakos nikt nie pamieta tego ze Rafael obronil strzal ręką w polu karnym, na lini bramkowej.
Jak i sytuacja z rzutem roznym w pierwszym meczu, ktorego nie powinno byc, a po ktorym wpadla bramka dla Man Utd.
2013.03.06, godz. 13:44, Buldek92
@dudek6688
Uważasz że Iker jest gorszy niż Lopez, serio?
2013.03.06, godz. 13:43, Calvex
Aktualnie Lopez jest w takiej formie, że nie wiem czy jakiś inny bramkarz mu dorównuje. Broni wszystko co się da i prawda jest taka, że gdyby nie Lopez to już dawno byłoby po zamiatane jeśli chodzi o LM i Puchar Króla.
2013.03.06, godz. 13:40, dudek6688
Pytanko do tych co ze mną sie kłucili kto lepszym bramkarzem jest. Iker czy Diego?
2013.03.06, godz. 13:39, KamiLLLCR7
Jeszcze bym zrozumiał jakby nani był obrońcą ale on jest skszydłowym , więc straconych bramek by raczej nie obronił . A po drugie oni w dwumeczu gola nie strzelili no chyba ze liczymy tego gola z rożnego ktorego nie było , więc o jakiej my tu kradzieży mowimy?
2013.03.06, godz. 13:37, Realista92
a reka rafaela przy wybiciu pilki z bramki? czerwona i karny..
2013.03.06, godz. 13:36, kamilcz1
Ciekawe czy w sytuacji jakby Real odpadł, byłoby, ze sedziowie okradli Real poprzez 2 niepodyktowane karne i gol z roznego którego nie było. Kibice Barcelony i gazety angielskie widza to co chca widziec. Jesli idzie o kibiców to moze wina transmiji, byly przeciązone i moze ludziom zacinało się na decyzjach arbitra na niekorzysc Realu.
2013.03.06, godz. 13:23, Jay_Cutler
Takie nagłówki na pierwszych stronach angielskiej prasy raczej musiały widnieć. Sądzę, że gazety z nagłówkami ""Królewscy" ogrywają "Czerwone Diabły"", czy "1/4 finału Ligi Mistrzów nie dla United" nie schodziłyby tak, jak z tymi, z którymi je wydano.
Co do samego faulu i czerwonej kartki dla Nani'ego, to uważam, że ujrzał ją zasłużenie. Zaatakował piłkę prostą nogą, a pech chciał, że trafił Arbeloa'ę. Sędzia widział, co widział i pokazał czerwoną kartkę. Podejrzewam, że sędzia, który sędziował mecz Real'u Madryt z f.c. barcelona, kiedy to wyrzucił Pepe za faul na alves'u/alves'ie był w podobnej sytuacji. Po prostu zobaczył ostre zagranie. Dopiero później dokładnie wszystko wyjaśniły powtórki. Było, minęło i nie ma sensu kolejny dzień licytować się nad tym, czy sędzia okradł Manchester United z awansu, czy też nie...

Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
2013.03.06, godz. 13:20, Kaszmir93
Ksanti23
To już niepierwszy Twój komentarz, który dzisiaj przeczytałam . Stwierdzam, że się kompromitujesz <ok>
2013.03.06, godz. 13:20, Krzysiekz94
mc hammer
Widzę ze wp i inne mega portale odwiedzone, oby tak dalej kolego ! ;)
2013.03.06, godz. 13:17, Kiszu007
Ktoś wie co z Di Maríą?

Pzdr

HM!
2013.03.06, godz. 13:15, Calvex
Kartka dla Naniego zasłużona. Mógł podbiec do Arbeloi i go przeprosić to pewnie dostałby żółtą, ale nie trzeba odwalić jakiś teatr stąd ta czerwona.

Zresztą pewnie większość osób się zgodzi, że gdyby tak wszedł PEPE to każdy domagałby się dyskwalifikacji na ileś tam meczy.
2013.03.06, godz. 13:11, Daro777
Ksanti
ale nie płacz.
2013.03.06, godz. 13:11, alfa855
Wszyscy próbują wykorzystać słowa Mou „Lepszy zespół przegrał”.
W Manchesterze anglicy byli lepsi co nie oznacza że zaslugiwali na zwycięstwo, można powiedzieć że powinni przynajmniej zremisować.
Patrząc przez pryzmat dwumeczu uważam że Real był lepszy.

Po za tym czy zawsze lepszy wygrywa? Może trzeba zapytać rep. Portugalii grającą w finale EURO z Grecją, albo Real z Getafe po nie uzananiu gola i puszczeniu gry kiedy piłkarze świetowali.

MU stracił gracza z napadu, więc utrata piłkarza który i tak nie bierze udziału w obronie nie usprawiedliwia MU za stracone 2 bramki.

Kolejna sprawą z którą może się ktoś nie zgodzić, ale wg mnie Real cały mecz grał jak w 10. bo Ronaldo grał nienaturalnie. Do piłek na wolne pole biegł połowe tempa wolniej, strzały oddawał z mniejszą siła i dużo podawał przed polem karnym (nie zawsze taki chętny jest), jakieś głupkowate podania z piętek co dawało kontry MU, a wszystko po to żeby nie brać czynnego udziału w niszczeniu ukochanej drużyny.
Pierwszą połowe większość się zastanawiała czy przypadkiem Ronaldo jej nie zaczął znowu na ławce, bramke jednak zdobył ale musiał ją z tej pozycji zdobyć.. Wg mnie jak na profesjonaliste za mało dał wczoraj od siebie i po tygodniówke mimo wszystko powinien się zgłosić do Manchesteru.
2013.03.06, godz. 13:10, coshmar
Ozil piłkarzem meczu? Bez jaj, to był jego najsłabszy mecz od miesiąca lub dwóch. Dla mnie piłkarzem meczu został Modrić, człowiek którego w Realu bluzgałem za każdym razem gdy miał piłkę przy nodze, aż do sobotniego meczu z Barceloną, gdzie zaliczył asystę, posłał genialną piłkę do Moraty i grał bardzo mądrze. Wczoraj bramka, która sprawiła, że Real już nie musiał, a po prostu mógł atakować i bardzo mądra gra od momentu wejścia na boisko. Wellbeck 8? Varane zniszczył go 3 czy 4 razy. Ronaldo oprócz gola strzelonego, pod koniec meczu 2 razy zachował się tak, jakby nie chciał skrzywdzić byłych kolegów, wcześniej niewidoczny przez większość spotkania. Tak jak w sobote piłkarzem meczu był Ronaldo będący na boisku od 60 minuty (chociaż o wyniku w żaden sposób nie przesądził) tak wczoraj dla mnie MVP to Modrić.
2013.03.06, godz. 13:09, JoseMateusz
Ksanti23
Lepiej oglądaj najbliższy odcinek "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie"
Akurat mają mówić o Messim bo jeszcze się nie odnalazł.
2013.03.06, godz. 13:08, nodac
biorac pod uwage strzelone bramki to real ma ich trzy,a united zero
2013.03.06, godz. 12:58, losmotylos
A ja proszę o niewstawianie tych głupich emotek do takiego tekstu, bo wygląda to żenująco i nieprofesjonalnie ;////////
2013.03.06, godz. 12:57, mikas25
Jak tam Lessi się już odnalazł?
2013.03.06, godz. 12:57, ZwyklyTyp
Ksanti23
Lepiej zdobyc bramke na wage zwyciestwa caly mecz nic nie robiac.. nic dawac d w najwazniejszych meczach sezonu nawet nie biegajac jak to robi wielki Leo.
2013.03.06, godz. 12:57, michalmonk
Farguson poszchowaŁ mecz sadzając Rooneya na ławie skupiajac sie na obronie i to zgubiło po czerwie....
1:0 i placza ze stracili 2 bramki sedzia ich nie strzelil zeby mowic ze ich okradziono...
Jakby padla bramka ze spalonego to bym sie zgodzil a tak to sami sa sobie winni
wygrał lepszy
2013.03.06, godz. 12:54, Ksanti23
Światowej klasy Ronaldo - buhahha Ronaldo wczoraj grał ? Wpakował piłkę do pustaej braki grając w przewadze.
2013.03.06, godz. 12:48, zidaunbpe
To nie liga angielska gdzie Ferguson wpływa na sędziów, przepisowe czerwo. Poza tym znając życie w pucharze grają z Chelsea, więc Webb im osłodzi porażkę.
2013.03.06, godz. 12:48, kuba23
"Ciekawą kwestię porusza The Times, dzieląc się statystyką strzałów przed i po czerwonej kartce. Zanim Nani zaatakował Arbeloę, United oddali 7 strzałów przy zaledwie 4 Realu."
statystyki uefa mówią co innego
http://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2013/matches/round=2000348/match=2009597/postmatch/statistics/index.html
2013.03.06, godz. 12:46, Oczy Oezila
Miało być 8 dni sądu dla Mourinho i jak dla mnie wyrok może być tylko jeden :)
2013.03.06, godz. 12:45, ZwyklyTyp
W poprzednich rozgrywkach Chelsea - prowadząc 1:0 z Barceloną - straciła Johna Terry'ego, a jednak potrafiła swego zwycięstwa nie zaprzepaścić. To, że zespół stracił swojego skrzydłowego nie oznacza, że ma prawo stracić dwa gole w kilka minut. United pokpiło sprawę. Pokpił sprawę Ferguson, który postanowił trzymać Wayne'a Rooneya na ławce.
2013.03.06, godz. 12:41, Kaka963
Te oceny to pic na wodę. Jedna gazeta wybiera Qzila najlepszym graczem meczu, a druga daje mu najsłabszą notę. Moim zdaniem zagrał słabo i nie rozumiem jak można go wybrać mvp. Jak dla mnie zdecydowanie był nim Lopez.
2013.03.06, godz. 12:40, Alejandra
Rożny na Bernabéu, którego nie było, a wpadła bramka dla ManU.
A wczoraj gola dla ManU strzelił Ramos

Gdyby nie te błędy to ManU by nie miało żadnego gola w dwumeczu...

Ręka Rafaela w polu karnym...

A oni zauważyli tylko kartkę, za którą połowa sędziów dałaby żółtą, a połowa czerwoną.

Może i byli wczoraj lepsi. Ale za to nasz bramkarz był górą. Taka jest piłka.

Uważam, że Real jest sprawiedliwym zwycięzcą:)

2013.03.06, godz. 12:38, mc hammer
Turecki sędzia meczu w Manchesterze ma konto na Twitterze. Śledzi dwa kluby zagraniczne – Barcelonę i Real Madryt. I w ogóle wynika z listy, że specjalnie kręci go Hiszpania. Się zaraz zacznie chryja... Takich sedziow co kibicuja jakims klubom nei powini im pozwalac sedziawac ich meczy
2013.03.06, godz. 12:34, Fernando29
Trzeba przyznać że mieliśmy wczoraj dużo szczęścia.
Słupek Vidicia,sytuacje Manchesteru przy stanie 2:1 dla Nas.Setki wybronione przez Lopeza, błędy sędziego.

Ronaldo nie mógł nic zrobić do czerwonej kartki.
2013.03.06, godz. 12:33, Galaktyczny Kamil
Di María i Kaka najniżej?
Di María coś starał się szarpać w pierwszej połowie.

A wejście Kaki i Modricia jak dla to był strzał w 10-tkę, gra się ożywiła i miał kto rozegrać piłkę.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama