• polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2012.12.18, godz. 23:20, El Jarek / twitter.com

Zdjęcie koszulki 2013/14 już w sieci

W Internecie pojawiło się pierwsze zdjęcie koszulki Realu Madryt na sezon 2013/2014. Warto przypomnieć, że w czerwcu wygasa umowa Królewskich z firmą Bwin i jej miejsce ma zająć kompania Fly Emirates. Poza tym w trykocie wyróżnia się pomarańczowy kolor na wykończeniach kołnierzyka i rękawków. Oczywiście jest jeszcze dosyć wcześnie i zdjęcie nie przedstawia oficjalnego projektu, ale rzadko takie przecieki okazują się nietrafione, jeśli zawierają zdjęcie wykonanej już koszulki.

Pełne zdjęcie koszulki.



Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2012/13

Komentarze

2013.02.21, godz. 17:27, seba12209
tak jak mówi chipsinho92 niech wrócą złote.
2012.12.20, godz. 16:55, chipsinho92
Mi się bardzo podobały z sezonu 2010/2011, kiedy to Królewscy zdobyli Copa del Rey!
2012.12.20, godz. 08:23, arczi1412
złote niech wrócą:)
2012.12.20, godz. 07:09, Juvenil
To już wole te zielone z tego sezonu :(
2012.12.19, godz. 23:38, Radzio1991
z BWIN,em najlepiej pasowalo :)
2012.12.19, godz. 22:15, irma1
Szału nie ma a napis sponsora tez jakiś nie ciekawy
2012.12.19, godz. 21:36, santiago619
Najbardziej mi się podobała z sezonu 2010/2011. Był fajny, nowoczesny kołnierzyk, totalnie nowa czcionka i ta taka gwiazda wokół herbu.
2012.12.19, godz. 21:30, shtah
ja mam z sezonu 2004/05 Raúla i bardzo mi się podoba :)
ogólnie Królewscy nigdy nie mieli brzydkich krykotów, konsekwentnie biel ;)
2012.12.19, godz. 21:06, Gorczz
Mi sie nie podobaja ;/ najlepsze byly te 2011/2012 złote ;) podobały mi sie rowniez gdy sponsorem bym Siemens ;D
2012.12.19, godz. 20:50, dako
fajnie się prezentują,oby przynosiły szczęście Hala Madrid!!!!!!!!
2012.12.19, godz. 20:47, AsMedia
Ahhh te petrodolary, chyba już w każdym klubie są obecne.
2012.12.19, godz. 20:34, MATRIX 2000
Fajnie, że będą mieli nowe podkoszulki chociaż przyzwyczajiłem się do tych które mają.
2012.12.19, godz. 20:19, anomaly
Ta w poprzednim sezonie z tymi złotymi wstawkami to straszna tandeta była, ta w tym sezonie jest dobra, tutaj to tylko ten pomarańcz jest taki sobie...
2012.12.19, godz. 20:07, BestMadridista
najważniejsze żeby Real grał dobrze dla mnie moga zdobywać nawet tytuły w takich koszulkach jakie były 10 lat temu, a może tamte były lepsze niż te na sezon 2013/14? Hala Madrid!!!
Tito do zdrowia. :)
2012.12.19, godz. 19:14, Wzmachol
Beznadzieja, z tymi dodatkowymi wstawkami jest tak niemiecka, że aż głowa mała... Złotych i niebieskich bez kołnierzyka nic nie pobije...
2012.12.19, godz. 18:45, Maziek77
Jakie kluby mają na swoich koszulkach Fly Emirates oprócz Arsenalu, Milanu, PSG i HSV Hamburg ????
2012.12.19, godz. 18:09, izka_petrosyan
Niezbyt fajne one są ... Bleee... :)
A ten fly emirates w ogóle do kitu :P
2012.12.19, godz. 18:02, REALcampeón
Dobra koszulka dla Milanu....a gdzie propozycja dla Realu?


zawsze tak mówicie że lepsza niż obecna, tak samo w tamtym i innym sezonie....dla mnie ta z sezonu 2011/2012 była Przepiękna. Majestatyczna i Godna Mistrzowskiego Realu + te zestawy w kolorze czerwonym i czarnym (ze złotymi paskami)
a w ogóle biała koszulka z sezonu 2001/02 i czarna z 1999/2000 ! R z ą d z ą !
2012.12.19, godz. 18:01, kubinho1992
fajna,chociaż bez tych pomarańczowych wstawek byłaby według mnie ładniejsza
2012.12.19, godz. 17:59, barcanogracias
Ta koszulka wygląda jak z rynku, jest po prostu badziewna. Najładniejsze były, są i będą te bez reklamy z sezonu 2001/02 - oczywiście teraz bez loga sponsora się nie da, ale można zrobić podobne, choćby na pamiątkę sukcesów z tamtego okresu.
2012.12.19, godz. 17:51, ikerowa
Dziwnie wygląda to Fly Emirates, ale przyzwyczaimy się.
Bardzo fajne są te czerwone wstawki.
Jednak nic nie przebije koszulek z sezonu 2011/2012 <3
2012.12.19, godz. 17:33, MarcinMily
Co roku jest to samo. Przychodzi grudzień styczeń i jest przeciek koszulki, w której Królewscy grają następny sezon. Co roku również 90% kibiców pisze, że koszulka "brzydka, to złe tamto jeszcze gorsze, mi się nie podoba, z poprzedniego sezonu ładniejsza". Tak jest co roku bo się przyzwyczajamy. Ale od lipca będzie również tak jak co roku czyli będą bite rekordy sprzedaży trykotów. Hala Madrid!!!
2012.12.19, godz. 17:28, swiat wedlug kiepskich
Dziwnie wygląda FLY EMIRATES. Lepsze bwin!
2012.12.19, godz. 17:21, Grzybek16
Ale brzydkie : o
kto je zaprojektował :/
Najlepsze były złote <3
Hala Madrid !
2012.12.19, godz. 17:18, TheVegas
Nie jest zachwycająca, ale Real wraca do przeszłości. Pamiętam starsze sezony... kolor czarny był wtedy podstawą koszulek Realu Madryt. Może nie powalają, ale przestańmy. Są to tylko koszulki klubowe ;P
2012.12.19, godz. 17:09, xIPerfect
Brzydkie :(
2012.12.19, godz. 17:06, wasioreq JLB
Beznadziejna... Mogliby wrócić do złotego.
2012.12.19, godz. 17:03, Mediapunto
El Jarek - kampania, nie kompania - poprawcie to bo śmieszne to jest !!!
2012.12.19, godz. 17:00, paulabdg92
No więc pewnie będzie taka i bez sensu, bo chciałam se w przyszłym sezonie kupić domówkę, ale ta jest brzydka, te wykończenia pomarańczowe są brzydkie...
2012.12.19, godz. 16:51, Alonsosss
fajna ale najlepsze były złote :)
2012.12.19, godz. 16:49, Uzka
Syf i tyle.
2012.12.19, godz. 16:33, Robinsoon007
Złote najlepsze
2012.12.19, godz. 16:05, Assasz
Ładna, ale nie idealna. Mam nadzieję, że wyjazdowa będzie lepsza.
2012.12.19, godz. 16:03, agusia270499
te co byly 2 sezony temu najlepsze :d z neibieskimi paskami :)
2012.12.19, godz. 16:02, blazej845
Gdyby ten cały pomarańcz był złoty albo niebieski
mmmm.. :D
2012.12.19, godz. 15:48, Cassie
Koszulka wygląda jak z targu,taka za 20 zł.
Okropna !
Najlepsze stroje są z tego sezonu i poprzedniego ; )
2012.12.19, godz. 15:45, El Rey
To przecież stare koszulki Valencii.
2012.12.19, godz. 15:41, JMC8
Zeszły sezon i ten to najlepsze koszulki i te złote paski cudo... ta wygląda dużo ubożej i pomarańczowy kolor... Słabo.
2012.12.19, godz. 15:36, jacaxxxx
fajne
2012.12.19, godz. 15:36, czechcin
Najbardziej podoba mi się koszulka z tego sezonu.
Tekstura materiału, kolory biały i granatowy z niebieskim paskiem, detale i logo 110lat klubu, fajnie sie to wszystko komponuje.
2012.12.19, godz. 15:29, ADIEGO
Wygląda jak koszulka Milanu.tragedia
2012.12.19, godz. 15:21, wadix
  ronHold - BAN (Zaśmiecanie)   3 dni
2012.12.19, godz. 15:17, iHalaCR
beznadziejna :/
2012.12.19, godz. 15:08, Madryt_zwycięzca
Po koszulkach z sezonu 11/12 o ładniejsze będzie ciężko . Ja marze aby na koszulkach znowu pojawiły się złote paski
2012.12.19, godz. 15:05, wojtek1994
mnie tam sie podoba ;p
2012.12.19, godz. 15:05, mat1818
Fly Emirates... Mam nadzieje, że nazwy stadionu nie zmienią ;/
2012.12.19, godz. 14:59, Fanatyk :)
Miałem poczekać na nową i dopiero zakupić ale jak zobaczyłem ten shit to wolałem zakupić z obecnego sezonu bo wygląda o niebo lepiej. Nawet sam sponsor lepiej się prezentuje
2012.12.19, godz. 14:53, Patryk1999
na sezon 11/12 były niesamowite 12/13 średnie a 13/14 to się robią naprawdę kiepskie.
2012.12.19, godz. 14:52, Ponton
Tragedia. Najladniejsze byly z zeszlego sezonu ze zlotymi wstawkami.
2012.12.19, godz. 14:46, P0V3R
fane
2012.12.19, godz. 14:46, kax92
dokładnie kolego:(
2012.12.19, godz. 14:42, Kokodzambo1996
Co sezon to gorsze. Najlepsze były w 10/11 i 11/12
2012.12.19, godz. 14:31, VascoDG
El_Guaje, juz zaksięgowane własnie. Sam sobie prezent zrobiłem na gwiazdke, hehe
2012.12.19, godz. 14:28, VascoDG
Ja sobie taką zaprojektowałem:

http://w668.wrzuta.pl/obraz/3LZhq1MSdQn/
white-t-shirt
2012.12.19, godz. 14:28, El_Guaje
VascoDG

Jasne, że wzór pierwszy :)
2012.12.19, godz. 14:26, NestRM
Karim ile kończy lat dzisiaj ????
2012.12.19, godz. 14:23, realman2
nie moze byc juz bwin bo to bukmacherzy a od następnego sezonu nie może być juz bukmacherów .i dlatego fly emirates bo dali najlepszą ofertę. :)
2012.12.19, godz. 14:05, 19papi02
Z tamtego sezonu wymiatala zloto i kolnierzyk do tej nic nie mam oprocz pomaranczowego :-P
2012.12.19, godz. 13:57, Cezary77
nawet nawet ale kurde niech lepiej ten bwin zostanie a nie jakies fly coś tam .
2012.12.19, godz. 13:51, VascoDG
http://www.imagic.pl/files/20642/real%20madr.jpg

Brać wzór nr. 1 ?
2012.12.19, godz. 13:21, marco9512
Fajne. Lepsze niż te z niebieskimi wstawkami, które i tak był zaj**iste
2012.12.19, godz. 13:17, PaulMadridista
Fajne nawet :D
2012.12.19, godz. 13:10, kuba_haha
piepszycie tak że dlaczego Emirates... itp itd. a nie macie pojęcia o ekonomi. piszecie że się sprzedam... Ja też nie jestem za tym aby udostępniać arabusom miejsce czy to na koszulkach czy to zmienic nazwę stadionu. Prawda jest taka że w dobie obecnego kryzysu i chęci bycia na topie pod względem ekonomicznym tego typu operacje są czasami niezbęde skoro Floro tak zdecyduje to bez wątpienia można jemzaufać gdyż on doprowadził do tego że obecny Real Madryt ma największy obrót rocznie.
pozdro dla kumatych.
2012.12.19, godz. 12:56, Filip777
Te do d*py następne do d*py
+ jest taki że Barça ma najbrzydsze w La Liga co roku :D
2012.12.19, godz. 12:42, Jay_Cutler
Wyglądaja, jak strój wyjazdowy A.C. Milan, tyle, że zamiast herbu mediolańskiego klubu, widnieje herb Real'u Madryt. Ja osobiście uważam, ze są słabe i szału nie robią, no ale zawsze się znajdzie ktoś, komu się to spodoba (oczywiście nie twierdzę, że to źle).

Pozdrawiam ;)
2012.12.19, godz. 12:28, Adrian_Z
Ten FLY mnie wkurza, niedługo to wszyscy będą go mieli.
2012.12.19, godz. 12:24, Elevandar
I co, mamy wyglądać jak Milan? Albo Arsenal? Mamy obecnie najlepsze koszulki od lat, chyba od czasów obchodów stulecia klubu i od czasów TEKA. Floro, why? ;(
2012.12.19, godz. 12:16, Madritas012
nasza ta biala jest najlepsza a nie ta ta jakas ciemnejsza jest
2012.12.19, godz. 12:03, sasquacz
dodam też że te obecne wykończenie jest dla mnie żywcem zaj......ne z facebooka i źle mi się to kojarzy.
2012.12.19, godz. 11:58, ppiotrekk1990
Ciężko cokolwiek wymyślić kreatywnego jeśli koszulka jest cała biała.
2012.12.19, godz. 11:57, krzychureal
słabo po co ten pomarańczowy beznadzieja!!! 09/10 , 10/11 11/12 to poezja te teraz srednie a te do dup...y!!!
2012.12.19, godz. 11:56, sasquacz
oesu...nie dość ze teraz cierpię bo obecne stroje są bez-na-dziej-ne to następny sezon znowu padaka. Wg mnie najlepsze stroje dla Realu to te kiedy grali totalnie na biało nawet bez pasków ,prezentowali sie obłędnie no i te złote były genialne.
2012.12.19, godz. 11:36, PTR085
To pomarańczowe wykończenie jakoś dziwnie wygląda to raz, dwa to koszulka jakaś taka prosta, jak zwykły t-shirt, nasz Klub zasługuje na coś lepszego :)
2012.12.19, godz. 11:27, ZdrowyMadridista
Ja tez sie zgadzam, ze zlote koszulki z zeszlego sezonu byly naprawde ładne i królewskie :) Mogli by sprobowac jeszce raz takich, tylko moze bez kolnierzyka :)
2012.12.19, godz. 11:26, Jessie
Zdecydowanie obecna jest lepsza, ta, jest taka ... jakby to określić niekrólewska ? Ale cóż, trzeba się bedzię przyzwyczaić i będzie dobrze :D.
2012.12.19, godz. 11:16, Bartush
Urodzinyyy Karima!
2012.12.19, godz. 11:13, Szkaradnik
Extermi

Jak Ci przeszkadza Fly Emirates to schowaj się gdzieś w puszczy, i będziesz miał spokój. Jedna z najbardziej luksusowych linii lotniczych świata - fajny sponsor! Zmiana sponsora na +, koszulka taka sobie, zresztą ostatnio to kiepsko w Realu z designem koszulek.
2012.12.19, godz. 11:10, Don RAUL
co tu robi pomarancz?! niebieski, żółty, złoty ale pomarańcz?! z jakiej paki?!
2012.12.19, godz. 10:32, 1990Kwiatek
Najladniejsze byly te z sezonu 10/11 z promykami odchodzacymi od herbu, zlote tez byly fajne takie ''dostojne''. Obecne mi sie nie widza ze wzgledu na (slabo widoczne)pasy biegnace przez koszulke, a ta nowa bez Bwin taka jakas malo kojarzaca sie z realem gdyby nie herb i kolor.
2012.12.19, godz. 10:17, kiwaczos
wymienićto pomarańczowe gówno na purpure(fiolet) juz w ostatecznosci na niebieski(liliowy)
2012.12.19, godz. 10:02, Inkwizytor
RealMadridFans

WIesz jak wygląda w ogóle flaga Rumunii ? Ja nie widzę podobieństwa ;)

Koszulka nawet fajna, porozmawiamy, jak pokażą cały komplet ;]

2012.12.19, godz. 09:54, Antyteza
Co za obrzydlistwo. Jak tak dalej pójdzie, to Alonso zakończy karierę nim ten pijany designer stworzy coś godnego zakupu. 10/11 i 11/12 były świetne, obecny i kolejny to jakiś dramat.
2012.12.19, godz. 08:38, Mat07
mnie się podoba;d
2012.12.19, godz. 08:32, kubaR7
dobrze, ze kupiłem tę z kołnierzem z ubiegłego sezonu...
2012.12.19, godz. 08:26, arczi1412
fajne:)tylko na gości strój jako ten drugi...mógłby być czerwony kolor:)
2012.12.19, godz. 08:07, KrolewskiKibic
ten napis Fly Emirates kompletnie nie pasuje tutaj
2012.12.19, godz. 08:06, Storc
Najlepsza od wielu lat była ta z poprzedniego mistrzowskiego sezonu !

Obecna jest strasznie h*jowa a ta co tu jest teraz pokazana to kompletne dno


siema
2012.12.19, godz. 07:52, BiG Size_
To jest najgorsza koszulka Realu jaką widziałem. Mam nadzieję, że jednak zmienia zdanie.
2012.12.19, godz. 07:21, MichuCR7
bleee... koszmarna
2012.12.19, godz. 07:18, WOLF1986
Najlepsza byłą z ubiegłego sezonu. Fajnie się w niej prezentuję:)) A ta na przyszły sezon taka sobie. To jest obrazek koncepcyjny a nie koszulka. Wyciekło po to aby sprawdzić czy się fanom spodoba?
2012.12.19, godz. 07:04, RealMadridFans
flaga rumunii na kolnierzu i rekawach.
zaj**iscie -.-
2012.12.19, godz. 06:58, Mysiaaa
Wolę tą z tego sezonu... Ta nie jest zbyt ładna
2012.12.19, godz. 06:47, matireal1
Nie podoba mi się :x wolałem tez z tamtego sezonu . Ale te aktualnie są też spoko . :D
2012.12.19, godz. 06:25, smalec321
koszulka ogólnie spoko ale te złote były mega
2012.12.19, godz. 06:05, domin11rm
Mi tam się bardzo podoba, mam nadzieję że drugi komplet będzie czarny.
2012.12.19, godz. 03:26, Kaziu1980
Najlepsze stroje z ubiegłego sezonu domowe(białe+ złote paski adidas+kołnierzyk)!
2012.12.19, godz. 02:50, mutikax
jedne z lepszych byly w 2010/2011
w tym rownie dobre
sezon temu jedyne fajne byly te czerwone, a ogolnie kojarza mi sie dobrze bo to byl bardzo dobry sezon. ogolnie sadze ze ten zloty byl tandetny, kolnierzyki jeszcze gorsze
2012.12.19, godz. 01:14, mRaczo
No weżcie sobie speeda większego ustawcie w edit player w PeSie, Adidaski, Mercuriale ustawcie...tylko co to ma wspólnego z futbolem?
2012.12.19, godz. 00:56, raul210
Najlepiej Królewscy prezentowali się w trykotach z ubiegłego sezonu. I Ronaldo mógł sobie kołnierzyk postawić, który świetnie służył do rozśmieszania rywali, a i jakoś dumniej i uroczyściej w złocie niż w tej niebieścieni z obecnego sezonu. Co do tego nowego konceptu to ciekawy, nie powiem, aczkolwiek poziomem do 2011*2012 się nie "umywają" Jednak progres jest.
Hala Madrid
2012.12.19, godz. 00:53, Karager
Obleśne jak dla mnie.
2012.12.19, godz. 00:44, siminho90
ja tam i tak wole zeby real mial nike^^
2012.12.19, godz. 00:36, Z_I_Z_U
NiekrytyKrytyk

Barçy takie, hmm tradycyjne ;D
2012.12.19, godz. 00:29, parasemprefenomeno
bardzo fajna. Ładnie się będzie komponowała z jakimiś fajnymi Mercurialami z pomarańczowymi wstawkami :D
2012.12.19, godz. 00:25, radb57
Koszulka jak koszulka. Nie ona wygrywa mecze tylko piłkarze.
Ale rzeczywiście złote kołnierzyki były ładniejsze.
2012.12.19, godz. 00:23, JM0702
tzn chleba ;D
2012.12.19, godz. 00:22, JM0702
Razorwdz - Jakby tam był adidas to spoko, Kelme? co to w ogóle jest? brzmi jak coś do smarowania masła..
2012.12.19, godz. 00:17, Matti25
Extermi
No tak, ale trudno by im było mieć wspaniałych piłkarzy bo liczą sie jeszcze dla zawodników oprócz kasy także historia klubu, prestiz klubu itd. Po 2 cieszmy się, że jest tak jak jest bo mamy najlepszych zawodników świata u nas w europie, gdzie mecze są o dobrej porze, a tak to jakby były poza Europą to chciałoby ci sie ogladac mecze o 2 czy o 6 rano ? - wątpie.
2012.12.19, godz. 00:13, Dudkers
Podoba mi sę
2012.12.19, godz. 00:12, Razorwdz
Jak dla mnie tragiczna ta koszuleczka :D




http://www.oldfootballshirts.com/img/shirts/292/r
eal-madrid-home-football-shirt-1994-1996-s_15691_1.jpg

Tak
ą by mogli zrobić ;o Mega strasznie zaj**ista. Jak bym założył ją, to jak by spojrzał na mnie jakis kataloniec to by go oślepiało zaj**istością. Mogłby tylko sie przyglądać na mistrzostwo tej koszuli. Moim zdaniem - najlepsza koszulka w historii klubu
2012.12.19, godz. 00:07, guti14real
Oby te były bardziej szczęśliwe w nadchodzącym roku:)
RM <3
2012.12.19, godz. 00:06, Extermi
grochol
Sam się puknij, gdzieś to mam czy to jest FIFA czy UEFA, obie są liczącą się organizacją w świecie futbolu. Fakt, masz rację, ale tak czy inaczej ktoś powinien to zatrzymać, bo europa staje się dla świata tak, jak Polska dla europy, inne zagraniczne firmy wpieprzają się w nie swoje. Szejki takie cwaniaki to niech zrobią ligę na takim poziomie jak Niemiecka, Hiszpańska czy Angielska za te swoje pierdzielone miliardy, tylko po co jak wystarczy przyjechać do europy zrobić sobie "zakupy" i nie musieć nic zbytnio robić..
2012.12.19, godz. 00:05, Ketevan
El__Blanco__Hala__Madrid

może coś w tym jest :D

1998 here
2012.12.19, godz. 00:01, VascoDG
http://www.oldfootballshirts.com/img/shirts/292/extra_footbal
l_shirt_4897_1.jpg

Zdecydowanie Teka były najlepsze :)
2012.12.19, godz. 00:01, Monte Carlo
Koszulki z zeszłego sezonu z złotymi akcentami i kołnierzykiem jakos tak kojarzyły sie z siła Królewskich. Może przez te złoty.
2012.12.19, godz. 00:01, grochol
extermi
Tak FIFA czyli międzynarodowa organizacja ma zabronić tylko inwestowania w europejskie kluby firmom z poza Europy 0.0 no puknij się gdzie najlepiej w czoło
2012.12.19, godz. 00:00, El__Blanco__Hala__Madrid
wiadomo ze teka. ja ale podejrzewam ze tez sporo z was wlasnie wtedy zaczelo kibicowac krolewskim ;)
2012.12.18, godz. 23:59, only1ronaldo
pychotka :)
2012.12.18, godz. 23:56, krzysztofor
ostatnie które mi się rzeczywiście podobaly to byly z Benq Siemens
2012.12.18, godz. 23:54, Hamper
Przeciez nie moge byc co sezon takie same, bo by nikt nowych nie kupil ;)
2012.12.18, godz. 23:51, zidaunbpe
ujdzie, aczkolwiek zgadzam się z opinią iż bez pasków lepiej by się prezentowała, btw fajnie gdyby wyjazdowy bądź 3ci komplet był szaro-czarny tak jak bodajże w sezonie 05/06
2012.12.18, godz. 23:51, dlugi_88
flaga Holandii?? wtf?
2012.12.18, godz. 23:49, madridista87
trafione czy nie w chinach już ze 200 mln się rozeszło
2012.12.18, godz. 23:47, Niko0501
ciekawe :D sciagacze na rekawkach sa rewelacyjne jak w tym roku. chociaz te z tego roku sa kosmiczne :D
2012.12.18, godz. 23:44, swirek7
Wyglądają jak koszulki reprezentacji Niemiec :[ lipa....
2012.12.18, godz. 23:40, EnfantTerrible
Bez pasków wyglądałaby calkiem fajnie. Zgadzam się z innymi że te z tamtego roku z kołnierzykiem biły zarowno obecne jak i przyszłą (jeśli ostatecznie bedzie tak wyglądać)
2012.12.18, godz. 23:39, Ketevan
http://4.bp.realmadrid.pl/-csbKKGUqF40/T6ESY4y2XyI/AAAAAAAAAO
Y/DAPq65t2Frk/s1600/1992.jpg
2012.12.18, godz. 23:38, Ketevan
Najlepsza była... TEKA

TEKA <3
2012.12.18, godz. 23:37, mjmc
Złote były świetne. Te są straszne przez te pomarańczowe paski. Bez nich byłyby dużo lepsze, bo takie proste i klasyczne.
2012.12.18, godz. 23:36, tomasso41
najlepsze! to były! z Teka !!!
2012.12.18, godz. 23:35, ELO ZIOM
Macieks78

Popieram:)

a ta jest jak na wf w gimnazjum.
2012.12.18, godz. 23:35, Ksyk0
Lepsze od złotych;D chociaż wiele się może jeszcze zmienić ;d
2012.12.18, godz. 23:33, szwajc1212
Fajna :).

Macieks78

I ją właśnie mam zamiar kupić :D.
2012.12.18, godz. 23:32, Extermi
Dokładnie, złote były najlepsze. Ew. te gdyby były bez pasków jakiś pedalsko pomarańczowych (powiedziane dla żartu, zaznaczam od razu żeby spin potem nie było..) i oczywiście napis Bwin w dalszym ciągu a nie jakieś flaj emirejtz.. toż UEFA i FIFA powinna odciąć możliwości inwestycyjne ludzi z poza europy, nie byłoby takich wałków na kasę oraz przede wszystkim koszulki na następny sezon prawdopodobnie dalej miały by piękny napis Bwin :).
2012.12.18, godz. 23:32, vive
Taka można powiedzieć klasyczna, standardowa.

Ten pasek czerwony/pomarańczowy i tak podczas meczów będzie praktycznie niewidoczny (jeśli komuś to przeszkadza, ale to kwestia gustu).

Jest OK (wersja klasyczna) - tak czy inaczej wszystko to kwestia gustu.
2012.12.18, godz. 23:31, balboech
nie ładne niestety :(
2012.12.18, godz. 23:31, halamadrid4321
Te paski pomarańczowe tu nie pasują.
2012.12.18, godz. 23:28, Za
Brzydka, tak jak i obecna.
2012.12.18, godz. 23:27, madridista44
niech wrócą złote ! :D albo zamiast pomarańczowego złoty ! :P
2012.12.18, godz. 23:27, mestyrio
gdyby nie te paski czerwone...
2012.12.18, godz. 23:25, M_A_C_I_U_S_Real
tez sie zgadzam ze 2011-2012 koszulka była ładna .. a ta 2013-2014 srednie i te czerwone wstawki ; /
2012.12.18, godz. 23:25, NiekrytyKrytyk
Złote też najlepiej mi się kojarzą a najgorzej z sezonu 10/11 ... a tak podobno mają wyglądać koszulki Barçy
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/3238
1_509349022429787_1770273391_n.jpg
2012.12.18, godz. 23:25, MrKuba
lipa
2012.12.18, godz. 23:25, gleba7 raul7
jak dla mnie bardzo fajna:)
2012.12.18, godz. 23:25, Mr.305
Zgadzam sie.
Nasze domowe koszulki z tamtego sezonu były o wiele lepsze...
2012.12.18, godz. 23:24, daltonista
Lepsze niż teraz...
2012.12.18, godz. 23:23, sebastian30
Obecna fajniejsza. Ta na 2013/14 szału nie robi.

Hala Madrid
2012.12.18, godz. 23:22, Macieks78
I tak najlepsze byly zlote z kolnierzykiem;D

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Oryginalna koszulka Isco

dołącz do nas



reklama