REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2012.08.27, godz. 19:50, ElFilipo / własne, marca.com

Oceny zawodników po meczu z Getafe

Real Madryt przegrał w drugiej kolejce Primera División z Getafe 2:1. Poniżej prezentujemy oceny, jakie zawodnikom Królewskich wystawili redaktorzy RealMadrid.pl: ElFilipo, Leszczu i Mateo. Autorem komentarzy jest ElFilipo. Skala 1-6.

Iker Casillas
Przy żadnej z bramek nie popełnił błędu. Ten zdarzył mu się wcześniej, po raz kolejny podczas wychodzenia do dośrodkowania, wówczas jednak szczęśliwie piłka o centymetry minęła siatkę. Później fortuna już tak nie sprzyjała, choć uchronił drużynę przed jeszcze wyższą porażką. Ogólnie jednak wciąż daleko od ideału.
Ocena3,5
Minuty95
Gole str.1
Interwencje1
Odbiory2
Straty4
Faulował0
Faulowany0
Kartki-
Álvaro Arbeloa
W pierwszej połowie, gdy jeszcze Real grał, często podłączał się do akcji ofensywnych, niestety bez wymiernych efektów. Po przerwie podobnie jak koledzy zrobił sobie wolne, choć i tak nie zaprezentował się najgorzej, wyrabiając przynajmniej wymagane w defensywie minimum.
Ocena2,5
Minuty95
Gole0
Asysty0
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe0
Odbiory6
Straty6
Faulował1
Faulowany2
Kartki-
Raúl Albiol
Do drugiej bramki dla Getafe rozgrywał naprawdę bardzo dobre zawody. Zwłaszcza w pierwszej połowie Hiszpana można było jedynie chwalić. Niestety jeden błąd, bo tak należy rozpatrywać zachowanie Raúla przy drugim golu, nawet w obliczu możliwej ręki przeciwnika, zaważył nie tylko na ocenie piłkarza, ale i wyniku całej drużyny, Królewscy nie potrafili się już bowiem podnieść po takim ciosie.
Ocena2,5
Minuty95
Gole0
Asysty0
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe0
Odbiory9
Straty1
Faulował0
Faulowany0
Kartki - 76
Sergio Ramos
Podobnie jak Albiol, aż do siedemdziesiątej piątej minuty niemal bezbłędny, gdy jednak trzeba było wykorzystać pełnię swoich możliwości, nie potrafił zatrzymać Barrady i Blancos zakończyli spotkanie bez nawet jednego punkciku. Na domiar złego sytuacja ta wpłynęła na samego Sergia, który w ostatnim kwadransie popełniał coraz więcej prostych błędów, wpeardzie bez konsekwencji, ale niewielkie to pocieszenie.
Ocena2,5
Minuty95
Gole0
Asysty0
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe0
Odbiory8
Straty6
Faulował4
Faulowany1
Kartki-
Marcelo
Robił to, co zwykle – ze spokojem wyprowadzał piłkę z własnej połowy, podłączał się do akcji ofensywnych, starał się współpracować z Ronaldo, ale… No właśnie, robił to, co zwykle, ale wyraźnie gorzej, niż zazwyczaj. Widać było, że Igrzyska Olimpijskie wciąż mają negatywny wpływ na jego formę: wydawał się powolny i zniechęcony, choć na dobrą sprawę w drugiej połowie napisać można by to o każdym z jego kolegów. Oby szybko nadrobił stracony w wakacje czas.
Ocena2,5
Minuty75
Gole0
Asysty0
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe1
Odbiory9
Straty11
Faulował0
Faulowany0
Kartki-
Lassana Diarra
Rewelacyjna pierwsza połowa w wykonaniu Francuza. Środek pola był jego królestwem, a dobrymi akcjami popisywał się zarówno w obronie, gdize asekurował i naprawiał błędy kolegów, jak i w ataku, gdzie nieustannie walczył, co zaowocowało zresztą akcją bramkową.
Ocena4
Minuty59
Gole0
Asysty0
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe0
Odbiory4
Straty4
Faulował1
Faulowany2
Kartki-
Xabi Alonso
Nie zatrzymał dośrodkowania przy pierwszym golu dla Getafe, nie ustrzegł się groźnych strat i, co chyba najgorsze, nie potrafił wprowadzić do gry ofensywnej Królewskich taktyki innej niż „dzida do przodu i trzymamy kciuki”. Dawno już nie widziałem tak bezradnego Alonso. Na plus kilka dobrych powrotów.
Ocena2
Minuty95
Gole0
Asysty0
Strzały0
Strzały celne0
Podania kluczowe0
Odbiory14
Straty8
Faulował1
Faulowany1
Kartki-
Mesut Özil
Lepiej niż ostatnio, popisał się kilkoma penetrującymi obronę podaniami, starał się również aż do ostatniej minuty, co jak na niego nie jest chlebem powszednim, jedna sytuacja odcisnęła jednak piętno na całym jego występie, bez względu na to, jak dobry by on nie był. Nie jest to może sprawiedliwe, ale gdy drużyna niespodziewanie traci punkty, a piłkarz z pięciu metrów zamiast do pustej bramki trafia w poprzeczkę, to naprawdę trudno mu to zapomnieć. Jeśli dla kogoś sama postawa jest ważniejsza od rezultatów, może do oceny spokojnie doliczyć mu co najmniej jedno oczko. Ja się zawiodłem i nie potrafię.
Ocena1,5
Minuty95
Gole0
Asysty0
Strzały1
Strzały celne0
Podania kluczowe2
Odbiory0
Straty10
Faulował1
Faulowany1
Kartki-
Ángel Di María
Próbował wciąż tego samego zagrania – przyjęcie, popatrzenie i prostopadła piłka w pole karne, i znowu, i znowu i tak do znudzenia. Raz się udało przy golu Higuaína, później jednak ani razu nie był już w stanie zaskoczyć obrońców Getafe. Nie można mu odmówić ani aktywności w ataku, ani pracy w obronie, gdzie zatrzymał kilka groźnie zapowiadających się kontr, ale również on nie pokazał formy, która pozwoliłaby odwrócić losy meczu.
Ocena2,5
Minuty80
Gole0
Asysty0
Strzały2
Strzały celne0
Podania kluczowe0
Odbiory1
Straty10
Faulował0
Faulowany0
Kartki-
Cristiano Ronaldo
W niczym nie przypomina perfekcyjnej maszyny z poprzedniego sezonu. Póki co przypomina starego mistrza boksu, którego wszyscy biją, a on nie rozumie dlaczego, skoro jeszcze niedawno to on nie miał sobie równych. Oczywiście, prawdopodobnie jest to jedynie chwilowy spadek formy, nie zmienia to jednak faktu, że na chwilę obecną Cristiano nie wychodzi niemal nic – notuje dużo strat, przegrywa pojedynki biegowe, podejmuje złe decyzje, a do tego często za bardzo kombinuje, jakby chcąc samemu sobie udowodnić, że wcale nie ma żadnego problemu. Ma, choć akcja z Özilem (tak, TA akcja) udowadniają, że król jeszcze powróci. Oby jak najszybciej.
Ocena1
Minuty95
Gole0
Asysty0
Strzały6
Strzały celne3
Podania kluczowe1
Odbiory1
Straty10
Faulował2
Faulowany2
Kartki-
Gonzalo Higuaín
Powtórka z Valencii – strzelił gola (choć trzeba przyznać, że tym razem już bez udziału mnóstwa szczęścia, za to dzięki wysokim umiejętnościom) i na tym zakończył się jego pozytywny wkład w grę. Wprawdzie dochodził do mniej lub bardziej klarownych sytuacji, albo jednak psuł, albo lepsi okazywali się obrońcy z przedmieść Madrytu. Pozostaje jedynie żałować, że z powodu przede wszystkim słabej postawy kolegów Gonzalo już drugi raz mógł zostać bohaterem, a zamiast tego jest jednym z piłkarzy, którzy będą za stratę punktów obwiniani.
Ocena2,5
Minuty95
Gole1
Asysty0
Strzały1
Strzały celne1
Podania kluczowe2
Odbiory1
Straty5
Faulował1
Faulowany1
Kartki-
Karim Benzema
Niestety wejście drugiego napastnika niewiele zmieniło w nieistniejącej grze ofensywnej Królewskich. Sam Benzema popisał się jedynie groźnym strzałem po podaniu od Di Maríi krótko po wejściu na boisko, dobrym podaniem do Özil z samej końcówki, i samymi stratami, które notował między tymi oboma wydarzeniami. Niestety wciąż bez formy, co widać nawet na tle tragicznie grających kolegów.
Ocena1,5
Minuty35
Gole0
Asysty0
Strzały1
Strzały celne0
Podania kluczowe2
Odbiory0
Straty2
Faulował0
Faulowany0
Kartki-
José Callejón
Miał jedną sytuację, gdy w swoim stylu wpadł na pole karne i dobrym uderzeniem mógł odwrócić losy meczu, niestety lepszy okazał się golkiper. Prócz tego niewdoczny.
Ocena2
Minuty20
Gole0
Asysty0
Strzały1
Strzały celne1
Podania kluczowe0
Odbiory0
Straty0
Faulował0
Faulowany0
Kartki-
Álvaro Morata
Grał krótko, więc wykorzystamy to jako pretekst, by nie dawać mu tragicznej oceny, na którą zasłużył.
Ocena-
Minuty15
Gole0
Asysty0
Strzały1
Strzały celne0
Podania kluczowe0
Odbiory0
Straty2
Faulował0
Faulowany2
Kartki-
Średnia zespołu2
José Mourinho
W tym sezonie Real miał się skupić na zdobyciu Ligi Mistrzów i wygląda na to, że wszyscy wzięli sobie to do serca, kompletnie odpuszczając inne rozgrywki. Coś się zacięło i póki co Mourinho nie potrafi ponownie wprawić w ruch maszyny, która jeszcze nie tak dawno z łatwością pokonywała kolejnych przeciwników. Mourinho ma szczęście, że jest tym, kim jest, choć bowiem minęły dopiero dwie kolejki, niejeden mniej znany trener już mógłby zacząć szukać sobie nowego pracodawcy. Oby tylko nie wyszło na to, że The Only One będzie odnosiło się do trofeum za zwycięstwo w World Football Challenge.
Ocena2
Sędziowanie
Sędzia niewątpliwie pomylił się przy drugim golu dla Getafe, mógł też za bardzo wziąć do siebie to, co myślą o nim inni (choć wielu kibiców pamiętających niektóre dawne spotkania z pewnością by się z Fabiem zgodziło), tym razem jednak nie można w najmniejszym stopniu obwiniać go za porażkę Królewskich. Chociaż tyle i aż tyle.
Ocena3


REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Oceny pomeczowe piłkarzy Realu Madryt

Komentarze

2012.08.31, godz. 22:12, LosBlancos_96
Z tymi ocenami to niestety prawda, ale będzie lepiej. :)
2012.08.29, godz. 02:08, Królewski83
Dziś wygramy musimy wygrać:)tylko madryt się liczy
2012.08.28, godz. 13:01, Real_Madridistka
Hm... dałabym więcej CR7 i Ramosowi ;)
2012.08.28, godz. 11:17, fafik73
nie zgodzę się , że Iker nic nie mógł zrobić przy pierwszej bramce , strzał głową z pewnej odległości nie jest nie do obrony , wystarczyło być trochę lepiej ustawionym , przy drugiej faktycznie bez szans
2012.08.28, godz. 10:24, Madridistka8
No to piękne ocenki hehe. Jedna 4 Lassa, a reszta dno. Szczere słowa o Moracie heheh <333 7

HM ♥
2012.08.28, godz. 09:20, Madryt_zwycięzca
OK Ronaldo nie gra tak, jak nas do tego przyzwyczaił, ale on jeszcze pokaże swój styl. Na chwile obecną 1 dla Ronaldo to za mało, zagrał jak wszyscy. A ta ocena jest tak słaba, bo od niego ciągle oczekuje się ze załatwi wszystko w ofensywie.
2012.08.28, godz. 09:16, SiwYo_O
Cr7 za nisko oceniony ...
2012.08.28, godz. 05:46, Roman Calderon
bombel22

No więc ten Lass, który jak sam mówisz jest odpowiedzialny tylko za odbiór,ma trzy razy mniej odebranych piłek niż Alonso ...
2012.08.28, godz. 03:27, GoREALGo
Dramat :) Miejmy nadzieję, że nasza drużyna szybko się podniesie... Cieszę się z Modricia :) Może On wprowadzi do gry zespołu charakterystyczną dla niego dynamikę... Pozdrawiam wszystkich prawdziwych kibiców Realu!
Hala Madrid!
2012.08.28, godz. 02:07, buczek93
Za tak żałosne spotkanie to wszyscy 1 (jeśli nie 0). Nie ma co zwalać na sędziego, że taki, śmaki, owaki - o poziomie sędziowania w Hiszpańskiej lidze wiemy wszyscy i nie ma co nad tym skamlać jak bite kundle. Ronaldo co na boisku robił, to na do teraz nie wiem. Ozil truchtał jakby nie spał od tygodnia i wciągał kokę żeby nie usnąć. Lass standardowo, jeździec bez głowy - po co nam taki piłkarz ? Marcelo cały błysk przykrył pod warstwą badziewnego nalotu z IO - wciąż nie wiem, po co on na ten turniej pojechał. Ale nie to mnie wpienia - najbardziej denerwujące jest to, że niektórzy są po prostu nietykalni i będą grać bez względu na dyspozycję. Ot, taki Ozil. Nie wiem ile musiałoby biedactwo zanotować strat, ile setek spieprzyć i ile podać zj**ać, żeby wreszcie usiąść na ławce/trybunach. O Ronaldo nawet nie wspominam - głód gry głodem gry, ale niech on niesie za sobą jakiś poziom, bo bieganie po to, żeby biegać to on sobie może uskuteczniać na bieżni a nie na stadionie.
2012.08.28, godz. 01:12, royalclub

Oceny znacznie zawyżone.
Ramos za wysoko. To on nie upilnował zawodnika przy pierwszym golu Getafe. Albiol zawinił drugiego. Lass 4? za co? za bezsensowne kiwki i straty piłek? CR7 najgorszy? Jak widać obiektywność ocen jest na tym samym poziomie co w zeszłym sezonie.
2012.08.28, godz. 00:16, El Lobo
Roman Calderon
Tu nie chodzi o same statystyki jeśli oglądałeś mecz widać było że Lass grał o wiele lepiej niż Alonso.
2012.08.28, godz. 00:14, bombel22
Ronaldo gra najslabiej z druzyny obecnie,z Valencia i wczoraj najslabsze ogniwo..nie badzmy jak bordowi zaslepieni swoimi pupilami bo w tych meczach naprawde Ronaldo to nie Ronaldo..
2012.08.28, godz. 00:13, bombel22
2012.08.27, godz. 23:11, Roman Calderon
Lass ma tylko dobierac,Alonso kreowac a tyle ile on mial strat i niecelnychzagran nie mzoe miec innej..
2012.08.28, godz. 00:01, Sashra
Wielki kandydat do Złotej Pilki i ocena aż 1 (jeden) !? To nie przystoi. :P
2012.08.27, godz. 23:21, Madridista1223
Założe się, że gdyby Ozil WTEDY trafił, a ten mecz wygralibyśmy Ozil dostałby co najmniej 4, ale cóż stało się. Każdemu może się zdarzyć nie trafić na pustą bramkę.

Nawet w takiej sytuacji: http://www.youtube.com/watch?v=2zxa6d5qrSQ&feature=related
2012.08.27, godz. 23:11, Roman Calderon
Lass 4 odbiory - dobry mecz.
Alonso 14 odbiorów - słabiutko.
Coraz mniej zaczynam rozumieć te oceny.
2012.08.27, godz. 22:50, modzelewskiartur47
dla mnie lass na boisku najlepszy
2012.08.27, godz. 22:37, modzelewskiartur47
ceontrao dostał czerwono kartke bo kłucił sie z sedzio przy 2 golu dla getafe , ze byla reka i prawdopodobnie jest zawieszony na 4 mecze
2012.08.27, godz. 22:36, grochol
w hiszpanii panują upały teraz piłkarze po 20min wyglądają jakby wyszli z basenu a Real jest na poziomie polskiej ekstraklasy pod względem fizycznym, niestety komercja prowadzi Real na zachód i tam mają się pokazać i mieć wakacje a nie zapierniczać i tak to wygląda jakby dalej byli na wakacjach ale patrząc na Arsenal MU Milan którzy też mieli dalekie toury bokiem wychodzą pod względem piłkarskim takie wojaże, oceny- Lass perfekcyjny nie wiem dlaczego wciąż to drewno Khedira gra( większość meczy dobra ale nie równo gra) Ozil już w meczu z Valencią pokazał że za dużo fajek jara i nawet patrząc na to co gra Kaka chyba lepiej bybyło gdyby gra brazylijczyk Modrić rozegrał 1 mecz towarzyski w reprze więc presezon przespał jak niedźwiedź zimę... Mou nic ciekawego nie pokazuje a nie od tego jest... jak sprzeda się Kake to w jego miejsce wprowadziłbym Dembele z Fulham bo to taki fighter podobny do Diarry tylko jest to piłkarz ofensywny zapieprza równo i gra świetnie z przodu nie to co Ozil czy Cristiano
PS: zwrócie uwagę na to jak gra nasza ofensywa jak ma barca piłkę po prostu paranoja!
2012.08.27, godz. 22:26, hooligun
Ogólnie oceny do przyjęcia, ale nota Mourinho ponad 0 chyba tylko za nazwisko, jak widać dla redakcji też jest nietykalny :/ To, co on wyprawia ze składem i zmianami od początku sezonu to jakaś kpina. Jeżeli on się nie ogarnie, to nie mamy co liczyć na to, że zawodnicy zaczną lepiej grać.
2012.08.27, godz. 22:21, fabiosantos
No i pozdro, znając życie po tym słabym występie Morata szybko znowu nie zagra w 1 drużynie, smutne ale prawdziwe.
2012.08.27, godz. 22:18, Xxdaniel18xX
przy akcji Ozila i CR był spalony po podaniu do Ronaldo gdy ten odgrywał klatką piersiową piłke, wiec nawet gdyby Mesut trafił do bramki była by ona zdobyta nieprawidłowo..
2012.08.27, godz. 22:16, Semir17
Myśle, że Ozil nie był lepszy od Cristiano. Ja bym dał Ozilowi 1, a Cristiano 1,5, a Benzemie 1.
2012.08.27, godz. 22:13, karolracz123
droga redakcjo zmieniacie barwy ze ronaldo dostal 1! gral i rozgrywal w srodku i chcial asystowac wiedz powinien doscac co najmniej 3. gral lepiej niz ozil di maria i benzema razemwazieci!!!






2012.08.27, godz. 22:06, karolracz123
realmadrid7hala a czy wiesz ze te pieniadze za ronaldo dawno realowi sie wzrocily? i to nawet dwa razy!!
2012.08.27, godz. 22:04, karolracz123
droga redakcjo zmieniacie barwy ze ronaldo dostal 1! gral i rozgrywal w srodku i chcial asystowac wiedz powinien doscac co najmniej 3. gral lepiej niz ozil di maria i benzema razemwazieci!!!






2012.08.27, godz. 22:03, gago1986
brawo lass, nigdy w niego nie wątpiłem
2012.08.27, godz. 22:02, koza09
ktoś wątpi w Lassa ?!
2012.08.27, godz. 21:55, BenekCristiano
pfff Ronaldo gorsza nota od Ozila, ktory nie istniał. Widac, mamy zwoelnnikow tu itam. :)
2012.08.27, godz. 21:44, santiago619
Ronaldo najgorszy z całej wyjściowej 11 ocena? No proszę was... Do pełni formy mu jeszcze daleko ale zagrał całkiem nieźle. Co najmniej 2,5 powinien dostać
2012.08.27, godz. 21:38, adrianmacz
Jeszcze jedno Ronaldo wreszcie zaczął cieszyć się grą a nie strzelać jak szalony bawi się to co robił w ManU , wreszcie to poczuł ,poczuł chęć gry w football i on właśnie do tego służy do zabawy a nie do zarabiania(co prawda też) a co do Realu cóż bywa i tak ,jak w tamtym sezonie 2remisy i porażka pod rząd ,wy już dawaliście Real na straty ze barcelona nas dogoni a jednak popatrzcie na wyniki, denerwuje mnie to ,że jak real przegrywa chodź gra ładnie dostaje tak słabe noty:)

iHalaMadrid!
2012.08.27, godz. 21:34, adrianmacz
Di María 2,5 chodź byśmy przegrali 5:0 to i tak powinien mieć 4,5 lub 5.... grał perfekcyjnie :)

iHalaMadrid!
2012.08.27, godz. 21:33, adrianmacz
przesadzacie jak Real przegrywa makabryczne oceny jak wygrywa nawet ledwo co wywalczonym wynikiem Piękne oceny ....
co jest z wami ,bądźcie poważni Pierwszą połowę Realu dał bym każdemu po 4 (prócz Pipicie czy też Ozil'owi ... .
to był przypadek a nie słaba gra .... więc nie pieprzcie głupot !!!!!!!!!!!!!!!
2012.08.27, godz. 21:28, RealMadrid7Hala
Ketevan
jak koleś który kosztował tyle kasy mówi że jest bez formy nikogo to nie obchodzi zagrał fatalnie jak cała drużyna ale on powinien ciągnąć tą grę a nie my mamy czekać aż on w końcu załapie formę, był za drogi na takie coś a on jest moim zdaniem najgorszym piłkarzem na początku tego sezonu
2012.08.27, godz. 21:27, zwyciężca
Dobrze, że Lass został.
2012.08.27, godz. 21:17, Marcines
zapomnień o tym meczu i tyle
2012.08.27, godz. 21:13, dudek890
Higuain 4
2012.08.27, godz. 21:05, dawid20d
a może nasi za dużo ciupciają przed weekendem ? Mou powinien zabronić chłopakom seksu ;p Biegaliby jak konie! Wszędzie to się sprawdza! Lekkoatletyka, podnoszenie ciężarów czy turnieje piłkarskie. Wyznaczyć chłopakom dni kiedy mogą a kiedy nie i po sprawie:D energia wróci na mecze:D
2012.08.27, godz. 21:00, oumajgad
Sędzia - 3?
Nie oszukujmy się - wypaczył wynik meczu, bo ręka była ewidentna. To jest fakt. Powinien dostać góra 1.5 jak dla mnie.

Z drugiej strony grając takie gówno, dobrze, że przegrali. Przynajmniej nie będą myśleli, że prezentując poziom B klasy można cos ugrać.
2012.08.27, godz. 21:00, Lukaszeek_
A czemu Lass nie ma podania kluczowego zaliczonego przy pierwszym golu?
2012.08.27, godz. 20:54, Ketevan
RealMadrid7Hala

ale masz jakieś argumenty? Czy 1 dobre bo tak?

2012.08.27, godz. 20:52, WeRka
Cristiano powinien być lepiej oceniony. Moim zdaniem grał dobrze ;*. A po zatym, gdzie jest Ceontrao ;O
2012.08.27, godz. 20:52, RealMadrid7Hala
Ketevan
śnij dalej ... moim zdaniem świetna ocena dla niego
2012.08.27, godz. 20:51, Damian333
Ronaldo kur*wa 1 a ozil ma wiecej od niego chociaz gral wielkie gowno.Wy patrzycie na to że Ronaldo jest maszyną a nie garczem ajk Ozill. Zero obiektywizmu imoze wreszcie dacie Casillasowi 1,5 ocene za bronienie gowniane bo tez mu ciagle zawyżacie. brawo Diarra bardzo dobra ocena i X.Alosno słusznie znowu nie gar tej dawnej pilki ale on dostaje 2 a CR 1 bo ... oczekujecie od niego więcej niż od innych, a to zawodnik Realu jak każdy inny
2012.08.27, godz. 20:50, Ketevan
a na obiektywną ocenę Ikera to już się to chyba nie doczekam
2012.08.27, godz. 20:46, Ketevan
poza tym sam oddał więcej strzałów celnych niż reszta razem wzięta, + podanie kluczowe, + akcja gdzie podawał do Ozila + podanie do Benzemy.

1 dla Ronaldo to kpina
2012.08.27, godz. 20:39, Ketevan
niby czemu Ronaldo gorszy od pozostałych? zagrał patelnię do Ozila, a od kolegów to podań nie otrzymywał.
2012.08.27, godz. 20:37, ppiotrekk1990
Moglibyście jeszcze podawać kto był sędzią.
2012.08.27, godz. 20:33, dominikag161
Mam pytanie.?Będzie kontynuowany"Piłkarz Miesiąca" .?
2012.08.27, godz. 20:28, Uzka
Zgadzam się, że Lass był najlepszy na boisku. I szkoda mi tego piłkarza, bo to nie pierwszy raz kiedy musi płacić za nieudacznictwo swoich kolegów, mimo, że rozgrywał naprawdę bardzo dobre zawody - musiał zejść, bo trzeba się było ratować desperackimi zmianami.
A propos Casillasa, tak ja wiem, że to najlepszy bramkarz na świecie, wiem, że często nam ratuje tyłki, jest żywą legendą i rzadko popełnia błędy, ale nie można wiecznie oceniać go przez ten właśnie pryzmat. Przy pierwszej bramce nie miał niczego do powiedzenia, prawda, ale przy drugiej? Tak, to jest trudna sytuacja, zawaliła obrona, ale od Ikera wymaga się więcej. Kiedyś takie sytuacje bronił, teraz położył się za nim jeszcze oddany został strzał. Absolutnie nie mam zamiaru winić o wynik Casillasa, jest wręcz jedną z ostatnich osób do których mogłabym mieć szczere pretensje, ale uważam, że ta sytuacja na 2:1 była do uratowania.
2012.08.27, godz. 20:28, paulabdg92
Jeszcze raz pytanie - będą aktualniejsze zdjęcia?
Macie kilka literówek jkbc^
Albiol wcale nie gra tak źle, jak się wielu spodziewało... Marcelo wczoraj był cieniem. W oczy mi sięrzucały niecelne zagrania Lassa.Ozil musi się nauczyć strzelać, bo to nie pierwszy raz, kiedy marnuje mniej lub bardziej klarowną okazję. Ronaldo bez formy, Benzema bez formy, ktoś wgl ma formę?! Jedynie Higuain strzela, kto by pomyślał, że będziemy mieli tylko jednego strzelca... Owszem, wolę Higuaina, niż Benza, ale niech Karim wróci do formy,bo cienko nas widzę.

Aha, a klasyfikacja Pichichi itd będzie? Bo po 1 kolejce nie było albo przeoczyłam?
2012.08.27, godz. 20:26, lexx
Szkoda że przestaliście robić podsumowanie kolejki strzelcy, asystenci...
2012.08.27, godz. 20:15, drbat
czy jutro przeczytamy w katalońskiej prasie, że zbuntowani zawodnicy Realu chcą zwolnić trenera?
2012.08.27, godz. 20:15, Grzesiek1543
Skoro Obronca tak obnizacie za stracone bramki to dllaczego Pipicie nie podwyzszycie za strzelenie bramki na 1-0 ? chociaz to 3 powinien dostac zeby nie byc na rowni z trojka naszych obroncow.
2012.08.27, godz. 20:13, konstabl40i4
Nie rozumiem powodów najechania na Morate. Jak by Real prowadził 3 - 0 to wtedy nie należy od niego oczekiwać wiele jak na pierwszy mecz. A wczoraj został wpuszczony w jak cały zespół grał tragicznie, wiec nie wiem jak on miał coś zwojować
2012.08.27, godz. 20:13, 3587353
umknelo mi: zakonczonych na litere "o"
2012.08.27, godz. 20:12, m4r1u5z
ozil 1, ronaldo 1, casillas jak dla mnie przy drugiej bramce mogl wyjsc i zmniejszyc troche swiatlo bramki a nie biernie czekac na 2 metrze na strzal, 2 to bedzie duzo. lass 2, ktos tu chyba slepy byl. owszem, biegal lassana i biegal, ale on biega zawsze. tracil pelno pilek, nie potrafil dobrze przyjac i oddac pilki, to, ze w srodku pola byl najlepszy nie oznacza, ze zasluzyl na taka ocene. ramos oczko w dol, przy drugiej bramce dla getafe zachowal sie jak amator i wyszedl na pale do zawodnika z pilka, zamiast zaasekurowac barrade. wyszedl, zostawil barrade a dalej wiemy jak sie skonczylo
2012.08.27, godz. 20:11, Karager
Z drugiej strony czy serio Casillas nie popełnił błędu przy golu numer 1? strzał głową z 15m powinien był obronić..
2012.08.27, godz. 20:11, 3587353
Jeszcze mam taka mala uwage, ktora dotyczy tekstu w tabeli z sedziowaniem. Zagranicznych imion i nazwisk nie powinno sie odmieniac. To tak jakby powiedziec Crystianem Ronaldem, jak by to brzmialo? Z tego wzgledu powinno byc po prostu Fabio.
2012.08.27, godz. 20:10, Karager
1,5 dla Ozila? Oceny ponaciągane.. Lass 4? za co, dla mnie był słaby. Ogólnie każdy powinien mieć max 2.
2012.08.27, godz. 20:07, RealMadrid7Hala
Ronaldo właśnie bardzo dobrze oceniony Real wydał na niego mnóstwo kasy a ten gościu po raz kolejny na początku wygląda jak zwykła miernota . Marcelo i Lass chyba za wysoko ale to trafne oceny i to bardzo tylko szkoda że tak niskie ;/ ale w następnym meczu będą lepsze
Hala Madrid
2012.08.27, godz. 20:05, 3587353
Ja nie rozumiem ocen Ronaldo i Ozila. Przeciez Ronaldo oprocz tej akcji z Ozilem zanotował 2 celne strzały, które były groźne i mogly dac gola. Ozil rzeczywiscie w akcji z Ronaldo sie nie popisal, ale mial kilka swietnych podan. Ponadto w w/w akcji Ronaldo byl na spalonym, wiec tej akcji w praktyce powinno w ogóle nie byc.
2012.08.27, godz. 20:05, ziomalek
a gdzie Ceontrao :P
2012.08.27, godz. 20:04, El_Konrad
Sędzia popełnił błąd przy TEJ AKCJI (Ronaldo-Mesut), ponieważ najpierw był spalony... Ogólnie sędziowie w tej La Lidze to żenada
2012.08.27, godz. 20:03, dominikag161
Ronaldo powinien mieć więcej.
2012.08.27, godz. 19:58, KuChcik2312
Beznema 1 wg.mnie Ozil 2 a Ronaldo 2 albo nawet 2,5 za nisko Ronaldo oceniony
2012.08.27, godz. 19:57, 1991lukasz1902
A ja nie rozumiem czemu Higuain dostał tal słabą notę. Starał się chłopak a że nikt mu piłek dobrych nei dawał nie jego winą jest.
2012.08.27, godz. 19:51, Nindan
marcelo bym dał 1,5

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama