REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2012.08.22, godz. 21:08, Serpico / dailymail.co.uk, 24sata.hr

Mamić: Transfer Modricia jest w fazie finalnej

Co nowego w sprawie transferu Luki Modricia? Niewiele. Angielski Daily Mail informuje jedynie, że Tottenham jest bliski pozyskania Williana Borgesa da Silvy, ofensywnego pomocnika Szachtara Donieck, który występuje na podobnej pozycji co Modrić.

Kolejnym tropem, przybliżającym Chorwata ku transferowi do Madrytu, jest wypowiedź dyrektora sportowego Dinama Zagrzeb, Zorana Mamicia. - Według moich informacji, operacja jest w fazie finalnej. Jestem pewien, że Luka wyląduje w Realu Madryt - wyjawił lokalnym mediom działacz klubu, który ma jawny ekonomiczny interes w transferze swojego wychowanka.

REKLAMA

Komentarze

2012.08.23, godz. 16:53, LosBlancos_96
Jeszcze tylko niecałe dwa tygodnie. Oby zdążyli.
2012.08.23, godz. 15:58, funRealMadrytCr7
Z tego co czytam ludzie chcą Neymara<haha>nic nie pokazał na igrzyskach.

Lepiej kupić:Torresa(chociaż nie odejdzie)Kuna Aguero
Balloteli
2012.08.23, godz. 14:55, wader777
SiwYo_O

Za neymara real by musiał duzo kasy zapłacic i tam sa problemy z wspolna własnoscia santosu i czegos tam ... a po za tym Higuaína Grał bardzo krótko w poprzednim sezonie a strzelił 21 goli A teraz 1 mecz i oddrazu gol ! A arbeloa pokazał jego wartość na EURO !
2012.08.23, godz. 11:50, Wojtek[wk]
Wiecie co już mi się powoli rzygać chce od tej telenoweli ja nie wiem raz Pérez wywala gruuuuube miliony na kilku piłkarzy a teraz skąpi. Przepycha się o jakieś 2 czy 5 milionów euro co to za różnica jak chce tylko tego jednego zawodnika. Mogliśmy go mieć już dawno mógł już mieć przetrenowany pre sezon i być gotowy chociaż w 80% a tak nic nie grał trenował gdzieś sam wszyscy wiemy, że to nie najlepszy trening gdzieś samemu na uboczu i boję się, że będzie jedna wielka klapa z tym jego transferem. Oby nie było tak jak z sahinem.,..
2012.08.23, godz. 11:19, nowy94pl
rjj17
Ale właśnie o to chodzi. Real który przepłaca się skończył. Barça pozyskuje za tanie pieniądze piłkarzy bo kluby wiedzą że nie przepłaci za kogoś a gdy Real pyta o kogoś to od razu 50 mln. Czas z tym skończyć jedno, dwa okienka posuchy i za rok już nikt nie będzie od nas żądał nie wiadomo jakich sum. Tak samo jak i promocje w Madrycie się skończyły. Jeżeli ktoś nie da tyle ile chce klub za zawodnika to on wypełni kontrakt do końca. Tak postąpiono z Lassem za którego dawali nam śmieszne 5 mln i tak samo będzie z Kaka za którego Milan dawał takie propozycje że nie wiadomo było czy się śmiać czy płakać.
2012.08.23, godz. 11:15, nowy94pl
To nie ten koleś co mówił że Luca ma do nas przyjść jutro jakieś 2-3 tygodnie temu ?
2012.08.23, godz. 10:49, kuba R07
Wiecie koledzy i koleżanki widzę w postępowaniu naszych prezesów dużą zmianę filozofii jeszcze pare lat temu rzucili by kasą i przepłacili i luka by był już u nas ? ale w sumie mamy kryzys
2012.08.23, godz. 10:20, Liu Kang
Dla mnie on jest w fazie niebytu i tak pozostanie puki nie przeczytam oficjalnego potwierdzenia na stronie Realu .
2012.08.23, godz. 10:09, SiwYo_O
Modrić za 3,4 dni powinien już trafić do realu ale przydał by się nam Maicon i Neymar ... bo nie mamy dobrego prawego obrońcy i też Neymar wbił by się za Benzeme i Higuaina wtedy by była ekipa the best ....
2012.08.23, godz. 10:04, titicaca
Ja wierzę w ten transfer.
2012.08.23, godz. 10:01, ramosvamos
te 48 godzin w których miało się wszystko wyjaśnić to jakieś chińskie chyba
2012.08.23, godz. 09:59, djcris
dokładnie rjj17. kupili by go zaraz po Euro poleciał by już do Usa, trenował by normalnie i był by dziś gotów na Barcelone, a tak? nie wiadomo czy wgl przejdzie, po meczu ze Szwajcaria już miał wsiadać w samolot i lądować w MAdrycie, a co się okazało? trenuje sobie "gdzieś"....;/
2012.08.23, godz. 09:57, rjj17
Ja już osobiście nie wierzę w ten transfer . To juz sie robi obrzydliwe nawet . Mogli od razu kase wylożyć i pozyskac luke. Co z tego ze nie jest wart np. 40 mln euro ale i tak sie splaci. A kasy Realowi nie brakuje
2012.08.23, godz. 09:52, djcris
szczerze? to rzygać się chcę od tego transferu, do tego Luka nie będzie w formie, będzie siedział na ławce, zanim dojdzie do formy... eh;/ Real żałuje 6 mln więcej, dajcie spokój...
2012.08.23, godz. 08:50, wojtas564
Ten transfer Modricia do Realu trwa praktycznie CAŁE okno transferowe. <lol>
2012.08.23, godz. 08:37, szczepi87
to nie możliwe żeby samolot tyle latał nad Madrytem i nie wylądował.
2012.08.23, godz. 04:39, domin11rm
Ile można na niego czekać?!
2012.08.23, godz. 03:41, bartas150
Ile można ciągnąć jeden głupi transfer? ; O Oj oby Modrić był wart tego zachodu ^^
2012.08.22, godz. 23:27, gardinia
juz nic z tego nie bedzie
2012.08.22, godz. 22:57, Realny7
Mógłby już przyjść mam nadzieje że jak by przyszedł to już by zagrał w rewanżu na Santiago!
2012.08.22, godz. 22:36, Za
To juz jest wku*wiajace. Ile mozna czekac. W koncu okaze sie, ze sie nie dogadaja.
2012.08.22, godz. 22:33, evenn
Podobno Tottenham kupił już Pjanica z Romy za 12 melonów, także...
2012.08.22, godz. 22:19, ronnie3000
a świstak siedzi...
2012.08.22, godz. 21:48, cichy132
Przecież Luka byłby w klubie już dawno ,ale Koguciki nie mają zastępcy na Lukę i dopóki nie znajda to nie będzie oficjalnego potwierdzenia ;)
2012.08.22, godz. 21:37, funRealMadrytCr7
Kurde niech to się skońćzy mam dosyć czytania tego wszystkiego,że ktoś coś powiedział ja chce oficialnej wiadomości niech sb totetham weznie Kake albo Sahina i bd gitara.
2012.08.22, godz. 21:35, Rufix
@fazzi, nie w poniedziałek, a na początku tego tygodnia, ale to jest Tottenham i Levy na pewno chce podbić cenę niecierpliwiąc Real, w końcu to dla nas strata, jeżeli zawodnik przychodzi w 3. czy 4. kolejce i nie może grać przez następne 4 z powodu niezgrania z drużyną i braku presezonu.
2012.08.22, godz. 21:29, Zuo
Mmm, który raz on już to mówi, trzeci czy czwarty?
2012.08.22, godz. 21:28, markoss38
Z tego co pamiętam newsów na ten temat typu: "Modrić już w Madrycie" albo "Real porozumiał się w sprawie transferu Chorwata" było kilka. Jak dotąd żaden się nie sprawdził. Zobaczymy!
2012.08.22, godz. 21:23, fazzi04
miał być oficjalny komunikat w poniedziałek a tu ani nie słychać ani nie widać...
2012.08.22, godz. 21:23, ZYZidane
ten news nic nie wnosi, juz czytac się nie chce tego typu wiadomości, zwłaszcza ze jutro może się okazac iż Mamic nic takiego nie powiedział
2012.08.22, godz. 21:19, predator4
No i po co ten news ja się pytam, nie lepiej coś z jutrzejszym meczem związane. Kiedy redaktorzy przejrzą na oczy i przestaną spamować nieoficjalnymi plotkami na temat tego feralnego transferu, do którego i tak nie dojdzie, a dzieci mogą mieć nadzieję i pytać się dalej: ''Czy jak Modrić podpisze kontrakt pięć godzin przed meczem, to zagra z FCB?"
2012.08.22, godz. 21:14, pianista47
To że przejdzie jest pewne, ale sama długość tego niby przejścia, to jak długo się o tym mówi, może powodować mdłości.
2012.08.22, godz. 21:13, HalaCR7
A to on już wylądował taaa???;D
2012.08.22, godz. 21:12, mesut8
już tyle o tym mówił, że nie sądzę żeby to była prawda. robią tyle szumu wokół tego transferu, że nie wiem co myśleć, moim zdaniem nie dojdzie do tego
2012.08.22, godz. 21:11, Uberaman
Transfer Modricia jest juz przeciez ugadany..
Tylko te koguty nie maja nikogo w zamian na zapelniejie luli po Luce:) Szkoda tylko Modricia i jego fizjonomii pilkarskiej..
2012.08.22, godz. 21:11, Eramas
Łatwo przewidzieć kolejnego newsa:

"Mamić: To kłamstwo, nic takiego nie powiedziałem" ;)
2012.08.22, godz. 21:10, marco9512
Już raz mówił, że już niemal jest, a tu kolejne tygodnie mijają i nic..
2012.08.22, godz. 21:10, Karager
no dobra ale niech to już się stanie bo z dnia na dzień coraz bardziej się wkurzam
2012.08.22, godz. 21:10, sparkpl
mhm, może się mylę, ale kiedyś był już spreparowany news o wypowiedziach tego pana na temat transferu Modrica do Realu, jak się mylę to przepraszam:D

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama