REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2012.08.21, godz. 09:46, Hyoga / as.com

Pepe nie zagra z Barceloną

Jak informowaliśmy, Pepe przebywa już w domu po tym, jak wczoraj rano opuścił szpital Universitario La Paz. Aby ominąć natarczywych dziennikarzy, obrońca Realu Madryt opuścił klinikę wychodząc drzwiami oddziału dziecięcego.

Mimo że noc spędził w domu, a jego stan jest coraz lepszy, ciągle był pod opieką medyczną. Klub wie jednak, że piłkarz nie ma szans, aby zdążyć na pierwszy mecz Superpucharu z Barceloną. Celem jest występ Pepego w miniderbach z Getafe, a Mourinho zdecydował już, że partnerem Ramosa na Camp Nou będzie Albiol.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Superpuchar Hiszpanii 2012

Komentarze

2012.08.23, godz. 12:25, LosBlancos_96
Szkoda, że nie Pepe, ale i tak to wygramy.
Hala Madrid!
2012.08.22, godz. 13:06, krol_julian
richman95

nie da sie ukryc. Majac 30 lat poznałem internet jak jeszcze był na wdzwanianych modemach i jak IRC był głównym źródłem wymiany opinii, przemyśleń w Polsce.. pojęcia dzieci neo i inne takie zostały wymyślone przez Twoje pokolenie... zresztą tata Ci opowie jak go poprosisz..
2012.08.22, godz. 11:45, richman95
@krol_julian
haha, nie ma to jak cięta riposta dziecka neo :)
2012.08.22, godz. 11:19, Sawus
Witam Panie Panowie! :)
Jesli ktos z Was posiada xboxa 360 zapraszam do znajomych i wspolnego grania w Fifke;) moj nick: blancos90
Pozdrawiam! :)
2012.08.22, godz. 09:40, madrid95
mam pytanie do administratorów tej stronki:
moglibyście dodać nowe zdjęcia z sesji zdjęciowej na nowy sezon, do profili piłkarzy, bardzo prosze!? :D
2012.08.22, godz. 09:17, krol_julian
richman95

nie. Twój stary. Niech Ci wytłumaczy co to analogia i nie pomyli z pierwszymi czterema literami tego słowa bo może Cie zaboleć.
2012.08.22, godz. 08:58, richman95
@krol_julian

Sressi? A kto to? Jakiś piłkarz Realu?
2012.08.22, godz. 08:56, Pstryczek7
Varane! DO BOJU!
2012.08.22, godz. 08:51, krol_julian
kurcze.. nie będzie naszego naczelnego pitbulla do bicia Sressiego... szkoda... popatrzyłbym jak kopie tez udawacza Sergio...

PS.
Ktoś kiedyś mi pisał jakim to wielkim rozczarowaniem ME był van Persie i jaki to cienias i ze gonzalo to wychowanek i takie tam ble ble... wiecie gdzie gra...? i za ile poszedł...? no właśnie... więc następnym razem ciiii
2012.08.22, godz. 07:41, zduniol94
Ja bym postawił na Varane Albiol nie da sobie rady
2012.08.22, godz. 07:21, richman95
@raull ganzo

Jak nie czytałeś to trudno, ja tylko przedstawiłem powody dla których młody zawodnik na pozycji obrońcy nie powinien grać w takim meczu. Nie oglądam ich zbyt dużo bo jestem kibicem Barcelony, więc naturalne że meczy Realu oglądam nie 40-50 w sezonie tylko około 10..
2012.08.22, godz. 02:20, raull ganzo
Dobranoc :)
2012.08.22, godz. 02:07, Kamil6621HM
No nie :( Co za osłabienie ;/ Na szczęście mamy jeszcze Albiola :) Jednak wolałbym widzieć tam Pepe, bo mecze z Barçą bez niego to nie to samo ;p
2012.08.22, godz. 01:29, jozo1997
Pepe to twardziel i szybko worci, pewnioe jeszcze lepszy niz wczesniej;)
2012.08.22, godz. 00:19, solo798
o nie szkoda bez pepe będzie ciężko ale wierze że królewscy dadzo sobie rade i nikt nie powinien w to wątpić
2012.08.22, godz. 00:10, Pablo 22
wielka szkoda, Pepe wracaj jak najszybciej! Wierzę w Albiola, solidnie grający defensor.

dziś mam urodziny. proszę Madrycie -wygraj jutro ;)))
2012.08.22, godz. 00:07, gwiazdy23
Pepe wracaj jak najszybciej : )
2012.08.21, godz. 23:24, nitro54321
Pepe zagra on jest nie zniszczalny !
2012.08.21, godz. 22:44, NeymarIronaldO
Proponowałbym jeśli już ma grać Albiol formacja 4-3-3 W środku Xabi Khedira i Ozil bardziej cofniętego .
2012.08.21, godz. 22:39, raull ganzo
richman95

Po pierwszych 2 zdaniach nie musze czytać dalszej części.
Bo sam stwierdziłeś że nie oglądasz za czesto i ich rzadko widujesz, to jakie możesz mieć pojęcie o tym co piszesz?
2012.08.21, godz. 19:36, piotrdudi
richman95
Niestety wielu tutaj wypowiadających się, opiera swoją wiedzę piłkarską na FM'ie i takich rzeczy nie rozumieją.
2012.08.21, godz. 19:27, richman95
Do tych wszystkich którzy lamentują że zagra Albiol, a nie Varane. Zaznaczam od razu że mecze Realu oglądam sporadycznie, więc nie jestem w stanie ocenić tych piłkarzy pod względem umiejętności, bo ich strasznie rzadko widuje. Ale powód dla którego Mourinho zdecydował się na takie a nie inne rozwiązanie (z tego co mówicie wynika że Varane jest lepszy) jest prosty: doświadczenie. Młodzik, owszem z takim klubem jak Real/Barcelona może grać ALE NIE NA OBRONIE. W ataku, może błysnąć raz w meczu coś zrobić, a na obronie? Pełna koncentracja 90 min i przerywanie dryblingów najlepszych napastników świata? To za dużo jak na młodego niedoświadczonego zawodnika. Wyobrażacie sobie sytuację w której powiedzmy Messi kilkarazy z dziecinną łatwością go ogrywa, a potem jeszcze zdobywa bramkę? Albo jakby się podpalił w sytuacji 1 na 1 z napastnikiem i popełnił głupi błąd? Spaliłby się taki piłkarz, stracił pewnośc siebie(?) zależy jak mocny jest w psychice. Co innego doświadczony Albiol, który nie jeden ważny mecz już grał... Młode talenty trzeba mądrze prowadzić a wypuszczać je na tak głęboką wodę może być tragiczne w skutkach(owszem mecz może wyjść i wtedy to podbuduje zawodnika, ale moze go zawalic). Przykładów niedaleko szukać: Real - Barcelona 2-1, Guardiola postanowił oszczędzić najważniejszych zawodników w Barcelonie i postawił na 2 młodych: Tello i Thiago. Pierwszy zawalił kompletnie mecz, a do GD mówiono o nim jako wspaniałym talencie-potem wieszano psy. Dobrze że się chłopak nie załamał bo zmarnował 1 setkę i jeszcze jedną dobrą sytucje.
2012.08.21, godz. 19:17, Popsonator
arekbsowa1

No obyś miał rację .
2012.08.21, godz. 19:16, Popsonator
2012.08.21, godz. 10:27, orlen47

No czyli jeśli go kocha to jest za nim na dobre i na złe . A w tej sytuacji ona napisała , że nie będzie oglądała meczu bo i tak przegramy ? Więc raczej to jest śmieszne .
2012.08.21, godz. 19:13, dark24real
arekbsowa1

Oby tak było...
2012.08.21, godz. 18:44, ikerowa
Jeszcze dodam, że niektórzy burzą się i modlą o to dlaczego gra Albiol? A no dlatego, że ma większe doświadczenie od Varane'a, którego się proponuje. Jeśli środek będzie działał należycie to obrońcy będą mieli spokojne życie.
2012.08.21, godz. 18:42, ikerowa
Jeden mecz bez niego na Camp Nou już graliśmy. I raczej nie był to zły mecz, tylko wynik przesądzony został tydzień wcześniej.
2012.08.21, godz. 18:38, Marcines
tylko nei albiol :D
2012.08.21, godz. 18:16, raull ganzo
AwKoks

Żeby każdy kibic Barcelony chociaż w 50% był taki..

Vamos
2012.08.21, godz. 18:02, krok122
Szkoda że nie zagra ale myślę że to jeszcze nie koniec świata, Albiol przecież ma wystarczające umiejętności by grać w pierwszej 11. Na Varane jeszcze przyjdzie czas teraz byłby tylko pachołkiem dla Vilii czy Messiego.
2012.08.21, godz. 17:55, AwKoks
jestem kibicem Barçy ale ciesze sie ze Pepe sie nic takiego nie stalo , bo groznie to wygladalo . Powodzenia zycze !. ;D
2012.08.21, godz. 17:48, boogieman
Dlaczego Albiol, a nie Varane? Co z tego, ze nie ma doswiadczenia, jak praktycznie kazda szansa, ktora dostal wykorzystal. Moim zdaniem jest od Albiola poprostu lepszy.
2012.08.21, godz. 17:17, raul_gonzales7
Why Albiol ?
2012.08.21, godz. 17:05, REALcampeón
Ważniejszy jest mecz z Getafe niż ten na camp nou.
2012.08.21, godz. 16:57, scinek21
ci co gadają że bez pepego nie da się wygrać , że albiol grać nie potrafi to niech będzie kibicem realu ale gdzie indziej.Kibic chyba wierzy w drużyne a niektórzy po co się nazywają kibicem realu jak mówią po meczu , pozamiatane co to za odzywki . przecież real i tak się nie broni tylko atakuje więc bez pepe tez sie da grac. HALA MADRID <3
2012.08.21, godz. 16:57, arekbsowa1
zasłona dymna
2012.08.21, godz. 16:52, amadridista
Ojeju co za pech : D
2012.08.21, godz. 16:32, barcanogracias
Nie przesadzajcie... Albiol jest klasowym stoperem, mieć takiego rezerwowego to szczęście, byle kogo na 3 mistrzowskie turnieje Hiszpanii się nie bierze. Pokazał zresztą swoje umiejętności z Valencią, grał pewnie i spokojnie. Nawet jeśli Pepe zabraknie, to tutaj akurat nie miałbym takich obaw. Poza tym to tylko superpuchar, a nie LM czy mecz o mistrzostwo, nie płaczcie :D
2012.08.21, godz. 16:23, RealMadrid7Hala
to niech Albiol dobrze trenuje na treningach bo Messi w dobrej formie ale ja tam się cieszę to jest szansa żeby Hiszpan wbił się do pierwszej jedenastki i kto wie może odzyska formę z Valenii ;D najlepiej w tym meczu xD
2012.08.21, godz. 16:14, Lukas_wwy
szkoda :( bez pepe ciężej będzie ale i tak liczę na korzystny wynik :D
2012.08.21, godz. 16:12, richman95
Po pierwsze jako kibic Barçy cieszę się że Real będzie osłabiony, ale jeszcze bardziej się ciesze że Pepe nic nie jest :) Na serio to wyglądało bardzo groźnie
2012.08.21, godz. 15:49, Sylwek93
Nowy sezon , i nowe szanse dla każdego z piłkarzy w kadrze. Nie skreślajcie nikogo bo jednym czy dwóch występach bo mimo że Albiol nie gra w pierwszym składzie to jest już 3 lata w Realu a to o czymś świadczy. Wiemy jak szybko Real potrafi pozbywać się bezwartościowych dla nich zawodników. Pozdro !

Hala Madrid !
2012.08.21, godz. 15:42, siwy161
Karager
Jeszcze nie wiadomo, ponoć do walki włączyło się... PSG. Byłby to pierwszy transfer na linii OM - PSG od 10 lat.
2012.08.21, godz. 15:39, shellerini88
Albiol???????????????? trzeba sie modlic.....
2012.08.21, godz. 15:36, f4lip
wydaje mi się, że Lass jest w stanie odgrywać rolę Pepe i zneutralizować Messiego.
2012.08.21, godz. 15:15, swora92
To kto będzie blokował Messiego ? ; o
2012.08.21, godz. 15:11, Xaoo
Boję się tego meczu z Barçą. Nie dość, że mieliśmy kiepski start (oni wyśmienity) to do tego straciliśmy Pepe... Masakra ;/ Trzeba zagrać na remis.
2012.08.21, godz. 15:09, Duda88
Luka Modrić jest już w Madrycie i wkrótce podpisze kontrakt z Realem Madryt - informuje "Marca".
2012.08.21, godz. 15:09, krolewski1922
Luka Modrić jest już w Madrycie i wkrótce podpisze kontrakt z Realem Madryt - informuje "Marca".
2012.08.21, godz. 15:06, mackiki
pepe jedz kalarepe!!
2012.08.21, godz. 15:06, Karager
siwy161- Azpilicueta w Chelsea, a szkoda bo byłby bardzo dobrą opcją i sporym zagrożeniem dla Arbeloi
2012.08.21, godz. 15:00, siwy161
OM ma problemy finansowe i na gwałt potrzebują pieniędzy. Są skłonni sprzedać za niewielkie pieniądze Azpilicuete. Konkretny prawy obrońca, grywał w La Liga. Szkoda, że Real nie jest nim zainteresowany.
2012.08.21, godz. 14:58, tekarm
Luka Modrić już w Madrycie. W końcu wylądował!

Dowód: http://www.marca.com/2012/08/21/futbol/equipos/real_madrid/1345553609.html
2012.08.21, godz. 14:52, Rufix
@ccredd, 0 pojęcia o piłce... Ramos to najlepszy stoper na świecie w tym momencie, a Arbeloa na prawej daje sobie znakomicie rade. Kto lepszy jest do wyjęcia? Ivanovic, za 30mln? Chyba nie Maicon... Piszczek jest ciekawym obrońcą, ale nie sądzę, żeby pasował do Realu, a Borussia też tanio go nie odda... Ah i Ramos BYŁ prawym obrońcą, nawet jego trener z Sevilli uważał, że powinien grać na stoperze, ale jest za młody i brakuje mu przez to koncentracji...
2012.08.21, godz. 14:44, marqino
Sorki, że nie na temat ale to chyba dość ważne.
Tottenham kupił z Romy Miralema Pjanicia za 12 mln funtów, więc tym samym Modrić będzie mógł spokojnie odejść do Madrytu:)
Może wreszcie coś się ruszy:)
2012.08.21, godz. 14:33, piterptr
spoko juz wiem na TVP1
2012.08.21, godz. 14:30, piterptr
wiadomo na jakim kanale bedzie mecz?
2012.08.21, godz. 14:27, danio18111998
Ludzie co to ma być?!
Taka w was motywacja gra?
Jeden obrońca wypada i już porażka?!
Przecież my i tak będziemy tylko atakować a nie się bronić...
Obrona będzie tylko patrzyć jak Barça próbuje się bronić chociaż było ściągać Maicona
2012.08.21, godz. 14:16, panzerfaust
imo ostatecznie zagra z putami, Mou tylko zadymę robi.
2012.08.21, godz. 14:14, Karager
Dajmy szanse Varane, gość nie zawiedzie
2012.08.21, godz. 14:14, Karager
Popsonator- a pamiętasz co Albiol zrobił w ostatnie GD kiedy grał? To jest człowiek tak słaby że serio dziwię się co on robi w Realu. Jest tu chyba tylko dlatego że koledzy go lubią i że jest Hiszpanem.
2012.08.21, godz. 14:09, real143
czy z pepe czy bez rozwalimy barce:)
2012.08.21, godz. 14:06, luki710
Jak dla mnie to może być też zasłona dymna , żeby Barça nastawiła się na kogoś innego niż Pepe :) Jeżeli nie zagra to wolałbym Varane , lepiej wprowadza piłke do gry .
2012.08.21, godz. 14:01, adiFCB87
Witam, nie zaglądałem dawno bo jakiś wadix - moderator, zbanował mnie na tydzień czy dwa i się obraziłem mocno. A to dlatego, że sobie jaja robiłem o tym remoncie szatni, który był rzekomym powodem odmowy przez zarząd Realu zagrania finału Copa del Rey na SB. Było minęło, naprawdę tam nikogo nie obrażałem i miał być to taki niewinny żarcik odnośnie komentarzy w tv o tym rzekomym remoncie, ale ok. Niech wadix ten tekst może zinterpretuje i powie co jest w nim takie straszne, zasługujące na cenzurę, bo jeśli chodzi o przyczynę bana to był to 1 (tak, jeden) wyraz... Ale nie każdy ma poczucie humoru, nie?

Specjalnie się odbanowałem, bo oglądałem ten mecz na Santiago i od razu strasznie współczułem Pepe. Choć byłem tam na zaproszenie znajomych - kibiców Valencii mieszkających w prowincji Walencja od niemal dekady, to każdy z nas - nawet tacy goście po 70 lat od urodzenia Nietoperze z trybuny gości gdzie siedzieliśmy - byli zdania, że zderzenie Pepe i Cassillasa było grube... Także dziwiliśmy się, że on po tym jeszcze chwilę grał w ogóle...
Życzę mu powrotu do zdrowia i Gran Derby bez Pepe to już nie to samo, on dawał emocje :) Raczej dla kibiców Barçy negatywne, o czym nie chcę mówić, ale to świetny piłkarz jest. No i potem będzie jakby FCB wygrała, że "a to dlatego, że nie było Pepe!" ;) Nie żart, ale jak chcecie to banujcie :)
2012.08.21, godz. 13:58, santiago619
Teraz cała nadzieje w Varane. Bo jakoś w Albiola już dawno temu przestałem wierzyć. Dobrze gra, ale brak mu ten intuicji którą ma Pepe,
2012.08.21, godz. 13:58, MrKuba
tylko nie Albiol już bym wolał adana na stoperze niż jego
2012.08.21, godz. 13:53, Realny Gryzidup
Zakładam, że Albiol nam uratuje 4 litery... chętnie poczytam wtedy wasze opinie na ten temat... "ALBIOL ZAWALIŁ NAM OSTATNIE GRAN DERBI, BLABLABLA'... a tego, że w kilku GD zawalił Ronaldo? Albo ktoś inny? Co z tego, Albiol drewno, sprzedać, najlepiej w ogóle oddać... Mou w niego wierzy, ale wy wiecie lepiej...
2012.08.21, godz. 13:47, Eisblume
No to pięknie.
Niech wraca szybko do zdrowia !!!
2012.08.21, godz. 13:30, CR9XD
kurdee mac, szkoda fest chlopa, osobiscie wolalbym Varane
2012.08.21, godz. 13:26, sevilla15
barcelonismo88

Weź mnie nie denerwuj bo właśnie napisałam o Barcelonie i ich fanach ładne słowa i nie chcę tego zmieniać. :D A i został jeszcze Ramosik a on jest równie dobry jak Puyol
2012.08.21, godz. 13:23, Dakilla
Fanka, Galaktyczny.
Dzięki!
2012.08.21, godz. 13:21, barcelonismo88
No cóż macie pecha, Pepe jak gra z Barça na defensywnego pomocnika to zawsze nieźle się prezentował:) A Albiol no cóż, niech zakupi opakowanie aviomarinu:D
2012.08.21, godz. 13:18, sevilla15
kamaro43

Kilka razy się nad tym zastanawiałam. Ja jestem fanką Realu ale umiem przyznać że Barcelona gra wyśmienicie. Uwielbiam Puyola i zawsze będę go bardzo ceniła jako piłkarza. Jeśli chodzi o Messiego to chyba jest to przez to że wielokrotnie porównuje się go z Cristiano i odwrotnie. Nie mówię że go uwielbiam ale jest świetny i na pewno wniósł dużo do dzisiejszej piłki tak samo jak wielu innych piłkarzy z Barçy jak i z Realu. Fani Realu i Barçy nie muszą się uwielbiać wystarczy że będą mieli dla siebie szacunek.
2012.08.21, godz. 13:17, Fanka Królewskich
molina1983 i inni co mówia
że Pepe nie potrafi łagodnie grac

przekonajcie sie sami jaki był grzeczy podczas ostatniego Gran Derbi
http://www.youtube.com/watch?v=i_S0q3_9b9I

moze znów wrócić do Diabła ale tez moje byc Aniołem
2012.08.21, godz. 13:14, jakubek745
ja mam takie pytanie : ile z was myśli że to mogą być celowe gierki Mou ? ja mam taką nadzieję ale to moze dlatego ze boję sie przyjac prawde do swiadomosci
2012.08.21, godz. 13:14, Popsonator
molina1983

No racja , aczkolwiek wydaje mi się , że w ostatnim czasie Pepe trochę ochłonął . Naprawdę chłopak dojrzał .
2012.08.21, godz. 13:12, ccredd
mecz jest w czwartek, jeszcze może się wiele zmienić... być może jednak Pepe wyjdzie na boisko, takie informacje mogę być celowo podsuwane mediom:P
2012.08.21, godz. 13:10, Popsonator
Karager


Na dziesiątkę od razu . Pepe jest bardzo ważnym graczem , ale bez przesady . Sam przecież nie czyści wszystkiego . Ludzie weźcie wy już tak nie płaczcie . Tylko "O nie , Albiol" , "Tylko nie on" . To samo pisaliście o Coentrão . Trochę optymizmu i wiary w sukces -.-".
2012.08.21, godz. 13:09, molina1983
pepe to dobry piłkarz chociaż nie lubię gamonia za brutalność w grze. Uważam że gość jest niezrównoważony emocjonalnie i nie odróżnia rzeczywistości od play station.
Trzeba mu oddać że jest całym sercem za drużyną i to jest super. Nie można jednak traktować rywali jak wrogów i grać z nastawieniem po moim lub twoim trupie. To nie gra ale żywi ludzie.
2012.08.21, godz. 13:07, kamaro43
Dlaczego przyjęła się taka teoria że jeśli ktoś lubi real to już musi nie lubić barcy i na odwrót?
2012.08.21, godz. 13:05, Alejandra
No to mamy po meczu:/

Chociaż mam nadzieję, że to odszczekam;p
2012.08.21, godz. 13:05, sevilla15
Nie Pepe tylko nie to obrona bez niego to nie obrona. Nikt tak dobrze nie dogaduje się z Ramosem jak on. Będzie ciężko.
HM <3
2012.08.21, godz. 13:03, gwiazdy23
ale lipa i jeszcze Albiol maskara ; / zobaczymy : )
myślmy pozytywnie : )
2012.08.21, godz. 13:00, goran2
kibic31
Wiem, że nie lubisz realu i specjalnie próbujesz prowokować prawdziwych madritistas.
2012.08.21, godz. 13:00, Galaktyczny098
TVP `1
2012.08.21, godz. 12:58, kamaro43
Piqué przydał by się za pepego xd
2012.08.21, godz. 12:55, piotrdudi
Spokojnie to tylko as, jest jeszcze nadzieja.
2012.08.21, godz. 12:52, Torshey
arczik , pepe to nie dzikus, tylko najlepszy z ramosem srodkowi obroncy , varane za mlody i bez doswiadczenia takze , zamknij sie .
2012.08.21, godz. 12:46, tello1308
szkoda pepe jest czasem kontrowersyjny ale wam całą grę robi może albiol nie zagra źle wiem że to nie pepe ale oby było ciekawe widowisko
2012.08.21, godz. 12:46, barthezz#1
no to super, pogrom będzie, Pepe to chyba na Gran Derbi ważniejszy zawodnik niż Ronaldo, bez niego manita jest bardzo realna.
2012.08.21, godz. 12:45, Fanka Królewskich
Dakilla
Tvp 1
2012.08.21, godz. 12:45, El Madridista 85
O nie, Albiol...:-(
Mimo sympatii do tego piłkarza nie wierzę, że tą razą zagra bez błedu i na maxa skoncentrowany:-(
Szkoda tego meczu...
Pzdr.
2012.08.21, godz. 12:44, Karager
Albiol? Szykujmy się na piątkę ludzie..
2012.08.21, godz. 12:43, wojtas564
Tylko nie Albiol!! ;/. Pepe wracaj szybko do zdrowia ...
2012.08.21, godz. 12:42, Fanka Królewskich
Pepe przeciez ostatnio podczas gry z Barcelona (to chyba jeden mecz )Pepe nie grał agresywnie jak mnie pamiec nie myli nawet filmik o tym opowiadał i był dodany przez redaktora na tej stronie
2012.08.21, godz. 12:41, dawvd
Salvation18 Szacunek :DDD jak czytam nie które komętarze kibiców Barçy że np : bozja go ukarała i tym podobne to aż przykro się robi
2012.08.21, godz. 12:39, jaras551
K*rwa ;(
2012.08.21, godz. 12:39, Salvation18
Mimo ze jestem kibicem Barcelony zycze Pepe szybkiego powrotu do zdrowia bo zdrowie jest wazniejsze od podzialow
2012.08.21, godz. 12:36, MałgosiA96
Kurcze szkoda, że Pepe nie zagra. Ale najważniejsze jest jego zdrowie, więc niech odpocznie. Real da radę!

iHala Madrid <3
2012.08.21, godz. 12:34, kamaro43
przynajmniej będzie ładna gra bez złośliwych fauli ze strony pepego ;] Visca El Barça!
2012.08.21, godz. 12:34, jacos
Liczę na Albiola. Jest on strasznie niedocenianym ŚO. Wiadomo, że nie ma szans z duetem Pere-Ramos, ale jest to również światowej klasy obrońca ( w końcu dwukrotny mistrze Europy i mistrze świata). Nie stawiałbym na Varane'a w czwartkowym meczu. Oczywiście, ma on niesłychany talnent, kiedyś może być równie dobry co Ramos ( może zostanie mardyckim Maldinim?:PP), ale narazie jest za młody. Mógłby nie wytrzymać presji Gran Derbi. Boję się, że gdyby został ograny jakiś osmieszający ( choć chyba to nie jest dobre słowo) przez Messiego to mogło by mu zabrknąć zimnej krwi i nogi zaczęłyby mu troszkę drgać. Dlatego myślę, że Albiol, ba nawet jestem tego piewien, sprosta zadaniu i mile zaskoczy wszystkich sceptyków :P
HM !!! :P
2012.08.21, godz. 12:33, raull ganzo
To jest fatalna wiadomość...
Powiem więcej to najgorsza wiadomość jaką mogłem usłyszeć przed meczem z Barceloną. Bez jego "szaleństw" w obronie będzie cięzko..

Ale wierzę, Hala Madrid
2012.08.21, godz. 12:33, hernendezdm22
blablabla....bukmacher na barcelone...
Trochę wiary w zespół powinniście mieć.
2012.08.21, godz. 12:31, PiterParker
Grzesiek1543

Albiol " pozatym jest podstawowym rezerwowym dwukrotnych Mistrzow Europy oraz Mistrzow Swiata." Podstawowy rezerwowy? Hahaha a powiedz mi ile meczów i minut zagrał w tych trzech turniejach. :)
2012.08.21, godz. 12:30, SalomonFCB
No to Tello go powozi ;)
2012.08.21, godz. 12:28, Dakilla
Czy kto może mi napisać czy będzie transmisja w tv, jak to na jakim kanale? Dzieki z góry.
2012.08.21, godz. 12:26, disobey
Może to i dobrze, że nie zagra w pierwszym meczu z Barceloną? Wykuruje się do końca i wystąpi z pewnością w meczu rewanżowym, a także w kolejnych meczach ligowych, w których jest równie potrzebny.
2012.08.21, godz. 12:24, arczik
No i dobrze przynajmniej nie będzie kopał deptał i faulował, dzikus jeden. Varanae!
2012.08.21, godz. 12:18, MANIEK 7
jak cos to Albiol ale szkoda ze PEPE nie zagra
2012.08.21, godz. 12:13, Fanka Królewskich
Nie wiem czy tego nie widzieliście ale dodaje http://www.youtube.com/watch?v=z2aQjtQEiEg
2012.08.21, godz. 12:09, mati888811
Skąd oni wiedzą co Mou już wymyśli na Superpuchar.... Chuugo wiedzą... Może zagra 3 obrońcami hhaha : D takie spekulacje to ja mam w 4 literkach ;>
2012.08.21, godz. 12:03, ccredd
Niestety środek obrony będzie u nas wyglądał słabo bez takiego zawodnika jak Pepe, Albiol może i jest dobry ale dużo gorszy niż Pepe... Nie rozumiem tylko dlaczego nie można było poszukać jakiegoś dobrego środkowego obrońcy w miejsce Ramosa, który nominalnie powinien grać na prawej obronie gdzie jest najlepszy na świecie... bo szczerze jak patrzę na grę Álvaro to nie zachwyca, jest zdecydowanie najsłabszym punktem Królewskiej obrony:P i do tego nie ma jak go zastąpić:/
2012.08.21, godz. 11:55, 7santi7
No super, jak zagra Albiol to nasze szanse na zwycięstwo szacuję na ok 1,5% ;] Ten człowiek jest synonimem problemów
2012.08.21, godz. 11:55, Kaja26
Ciężko będzie z tą Barceloną.Ale czy kiedyś było łatwo.Pepe wyłączony,Ramos ranny.Jeszcze jak zawsze przed ważnym meczem plotkarska prasa musi się rozpisywać(jak każda kobieta niestety przeglądam plotkarską prasę),że Ronaldo nie jest w formie bo ma kryzys w związku itd.
2012.08.21, godz. 11:48, Grzesiek1543
@Raúl
Benzema też miał chyba 3 próby ale nie trafił żadnej.
2012.08.21, godz. 11:47, Fanka Królewskich
NarcissusBaz
No dobrze można powiedziec że Barcelona jest faworytem ja na przykłąd to wiem (bo jednak gra nadal super) ale nie od razu że przegramy
2012.08.21, godz. 11:38, NarcissusBaz
"Banda durniów, to Ci którzy już uważają, że Real przegra z Barceloną." - ja bym powiedział bardziej, że patrzący trzeźwym okiem realiści. Pomijając fanatyków, którzy bezmyślnie postawią miliardy na Real nawet w przegranym meczu, każdy, kto ma jakieś pojęcie o piłce wie, że Barcelona jest faworytem.
2012.08.21, godz. 11:37, Grzesiek1543
Albiol nie jest takim slabym obronca, w Valenci gral na wysokim poziomie inaczej Real by go nie sciaggal, pozatym jest podstawowym rezerwowym dwukrotnych Mistrzow Europy oraz Mistrzow Swiata. Wiec jakis poziom trzyma a Varane jest poki co za mlody i brak mu doswiadczenia.
2012.08.21, godz. 11:35, Rufix
@pyzder1992, mam ochotę wyrzucić Cię przez okno w tym momencie, załóż katalońską koszulkę i spierniczaj na fcb24 czy coś takiego..
2012.08.21, godz. 11:34, dubik7
to plotki....
2012.08.21, godz. 11:34, realista-wojtek
"Noże, maczety, kastety, gaz czy broń palną proszę zostawić w domu – wszystko można kupić
na miejscu. "

love it
2012.08.21, godz. 11:33, Rufix
@don RAUL, trololo, Di María naprawdę w każdym GD dawał ciała, a Pipita to najskuteczniejszy strzelec w Europie, tak więc nie wiem o co Ci chodzi, Benzema spieprza 100% sytuacje 2x częściej.
2012.08.21, godz. 11:30, pauper
Varane jest bardzo utalentowanym obrońcą ale żaden rozsądny trener nie wystawi go w pierwszym składzie na Barcelonę. W tym momencie Albiol jest lepszym i pewniejszym zawodnikiem.

Większym zmartwieniem od kontuzji Pepe jest forma Ronaldo który nie błyszczał w Ameryce a w meczu z Valencia był całkowicie nie obecny. Bez dobrej postawy Cr i Di Maríi (nie zagrał jeszcze dobrego Gran Derbi) nie ma szans na dobry rezultat na Camp Nou.
2012.08.21, godz. 11:27, Niko0501
mam nadzieje ze zagrywka z Albiolem to taka zmykla ze strony Mou, Alexis baaaaa nawet ten pokraka Cuenca go wezmie predkosciowo;/ jakos mnie gosc nie moze przekonac ;/
2012.08.21, godz. 11:25, Winspel
Zagrajmy tak jak w ostatnim GD i bedzie ok! VAMOS!
2012.08.21, godz. 11:20, pyzder1992
jak zagra albiol to stawiam na barce u bukow najgorszy obronca jaki moze byc nie wiem jakim cudem on jest w realu to jest poziom naszej ekstraklasy
2012.08.21, godz. 11:18, ahmed123
ja juz powoli nie czytam tych newsow bo sami sobie zadajcie pytanie ile to juz było tego ze modric w 48 godzin , maicon pierwszym transferem , modric przeszedł testy medyczne w realu /.............................. !

masakra i wszystko to klamstwo
2012.08.21, godz. 11:17, pala17
Spokojnie spokojnie... poczekajmy jednak do czwartku rano, gdy pojawi się news...o cudownym ozdrowieniu Pepe :D
2012.08.21, godz. 11:16, Franusss
Banda durniów, to Ci którzy już uważają, że Real przegra z Barceloną. Taki ktoś nazywa się kibicem ? - jak dla mnie to kawał debila.

Real wygra i tyle.
2012.08.21, godz. 11:14, koman221
Ehh..szkoda.Albiol może zawalić mecz,
2012.08.21, godz. 11:11, Fanka Królewskich
Nie przesadzajcie z ta przegrana
i wy nazywacie sie prawdziwymi kibicami ?(mówie do tych co mówia że przegramy)
Od razu mówić że Real przegra

Dla Mnie Real wygra
2012.08.21, godz. 11:10, stuai
Albiol niby solidny obrońca, wprawdzie rezerwowy, ale jednak w kadrze mistrzów Europy, jednak jakoś mnie nie przekonuje. Mimo wszystko nie ma co panikować, a jakieś obrażanie go jest w ogóle bez sensu
2012.08.21, godz. 11:07, vasyl86
obstawiam 1:0 dla Barcelony
2012.08.21, godz. 11:04, rbxrbxyo
wole zeby juz zagral niedoswiadczony Varane niz Albiol i jego glupie błedy to jest tak bez sensu ze ku*wa mac... niby 3 stoper Varane a na barce daje nasze najslabsze ogniwo na obrone jest powolny zanim on sie obroci albo cokolwiek zrobi to barca nam 3 bramki strzeli, jezeli chodzi o gorne pojedynki top tak Albiol jak najbardziej ale barce raczej gra po ziemii... zastanawiam sie tylko dlaczego klub sprzedal Garaya to byl idealny zastepca Pepe luib Ramosa na takie mecze, zawsze jak gral nie popelnial glupich bledow typu Albiol, nie byl najszybszy ale bardz pewny
2012.08.21, godz. 11:03, westco
ahmed123


Dokładnie ;) nie ma co się przejmować.
2012.08.21, godz. 11:02, ramosss
No to fajnie , bedzie jeszcze lepiej bo zamiast varane pewnie zagra Albiol . Takze bedzie gruby ogien , Leo go wkreci w ziemie.
2012.08.21, godz. 11:01, Don RAUL
wierzę, ze to taka plota a pepe zagra
2012.08.21, godz. 11:01, cichy132
Albiol.................................
Varane powinien grać ,ma podobny styl do Pepe!
2012.08.21, godz. 11:00, hubertcr7hg
Ciekawe ile nas rozjadą.. Stawiam na 2 lub 3:0 dla barcelony
2012.08.21, godz. 11:00, Fernando29
Aha czyli już przejmujecie postawę że jak Real przegra to będzie można mówić że nie było Pepe...Tylko przypominam że Barcelona w poprzednim sezonie też grała bez bez Villi i czasami Puyola
2012.08.21, godz. 10:56, smucio
Superpuchar papa
2012.08.21, godz. 10:56, koksik112
Albiol koniecznie musi zagrać. Szkoda, że Pepe nie będzie;/
2012.08.21, godz. 10:56, ronaldo1994
Czyli Varane będzie grał. Albo Mou wybierze jeszcze inne rozwiązanie.
2012.08.21, godz. 10:55, kazmir
wole Varane niż Alibiola. Ale Mou wie co robi.
2012.08.21, godz. 10:54, ahmed123
dym dym i jeszcze raz dym !

bez przesady ale pepe nie trafił glawa w słupek biegnac 30 km/h ..... strał sie z ikerem i bołało do konca dnia, moze 2 dzien tez no ale minie 5 dni od wypadku wiec powinno byc ok


widac ze jestescie nowi i nie znacie trikow MOU, teraz pewnie tito sie podjara i zagra 5 napastnikami a tu taki ch- - PEPE wyjdzie w 11 ;]
2012.08.21, godz. 10:52, siewczenko
a kto grał w zeszłym roku w superpucharze? z pepe czy bez parafrazując Jose "trzeba mieć szczeście"
2012.08.21, godz. 10:52, krzysiek19011115
Spokojnie pepe zagraa przeciesz nic mu sie prawie nie stało.Zobaczycie to media tak wymyslają ze pepe nie zagra itp .Wiadomo ze jak pepe bedzie gotowy na 80 % to i tak zagra to przeciesz ostoja naszej obrony .Mowie wam spokojnie .pepe zagra!!!
'
2012.08.21, godz. 10:49, dynamo
Ech , mimo ze varane jest mniej doświadczony niż albiol to ma większe szanse zagrać wielkie zawody. Albiol to jak pójdzie dobrze to nie schrzani spotkania.
2012.08.21, godz. 10:48, Liu Kang
O tym czy zagra czy nie zdecyduje sam zawodnik jak będzie się dobrze czuł to Mou na pewno go wstawi do pierwszego składu .
2012.08.21, godz. 10:45, CR9Kamil
Albiol? Zaraz sie popłacze!!!
2012.08.21, godz. 10:44, pismak5445
Pepe będzie gotowy na Barcelonę
Informacje WP.PL

ale te wp jest idiotyczne.
A co do Pepe to bardzo szkoda i bez niego będzie naprawdę ciężko :/
2012.08.21, godz. 10:42, Winspel
A tu nagle w srode: Pepe gotowy na Barcelone!!! :D
Zarty zartamy, Pepe szybko wracaj do zdrowia.
Varane-Albiol?? Mysle ze Albiol jest bardziej doswiadczony chociaz wydaje sie troche kolkowaty. Varane ma w sobie wiecej dynamiki i mysle zo moze byc kluczowe w spotkaniu z Barcelona. Doswiadczenie Varane ma mniejsze ale w jak mozna mowic o braku doswiadczenia skoro to pilkarz Realu...Jak dla mnie albo Varane z Ramosem mogloby zdac egzamin.
2012.08.21, godz. 10:41, nitro54321
Zobaczycie, że Pepe zagra.
2012.08.21, godz. 10:41, yahu1337
Pepe zagra, bez paniki, przecież nic mu się nie stało i on nawet kontuzjowany nie jest :) z czym ma zdarzyć?
2012.08.21, godz. 10:38, Arvaless
Albiol bardzo śmieszne, to co powtórka 2:6, 0:5?
Varane jest dużo lepszy.
2012.08.21, godz. 10:32, krystian07a
haha wiedziałem że albiol!!!
2012.08.21, godz. 10:32, adrian71
PuyolExtraGrzywaxD

Wie wyrobię ale ty głupi jesteś.Widzę zdanie na końcu,że Murinho zdecydował ale skąd wiesz ,że to prawda?to nie jest jego wypowiedż tylko ktoś sobie napisał po prostu.Myślisz,że we wtorek Murinho zdradziłby taktykę i powiedział,że zagra Albiol?może i zagra ale te zdanie nie jest wypowiedzią Murinho tylko redaktora który to napisał OŚLE.
2012.08.21, godz. 10:31, Galacticos24
o to superpuchar nam odpada w tym sezonie
2012.08.21, godz. 10:31, Superfly
Nie panikujcie ludzie...Z Pepe czy bez Pepe to jest ciągle Real Madryt.A poza tym skąd wiecie czy to nie zagrywka taktyczna klubu ?
2012.08.21, godz. 10:29, NeymarIronaldO
Barcelona też ma się o co martwić . Ramos jeszcze zostaje przypominam który jest na podobnym poziomie co Pepe . Albiol powinien wziąść się głównie za wykopywanie piłek z nóg Alexisa czy Villi . Natomiast Barcelona może się martwić też skrzydłami . W ostatnim GD CR robił co chciał z Alvesem . Na drugiej stronie natomiast lepszy szybszy z lepszym dryblingiem Di María od Alby . Czuje że Jordi bedzie się musiał najbardziej napracować w tym meczu . Puyol to też jest już stary Piqué traci formę . Więc też nie jest świetnie . Po prostu C musi zagrać świetnie .
2012.08.21, godz. 10:29, Rufix
@popsonator, gdybyś był kobietą, to bym się oświadczył ;D
2012.08.21, godz. 10:27, orlen47
Popsonator

Raczej twoje jest śmieszne, jeżeli ktoś jest kibicem klubu to znaczy, że ten klub kocha..a jak się coś kocha to się chce jak najlepiej.

Wierzyć można w Boga, a nie w ludzi.
2012.08.21, godz. 10:27, Popsonator
orlen47

No wiadomo , że za bardzo ograny to on nie jest . Jednak swoje umiejętności tam ma . Jeśli reszta drużyny będzie go umiejętnie wspierdała to czy musi być źle ? No ludzie trochę WIARY w nasz klub . TO JEST REAL , a nie jakaś Wisła , która bez Meliksona ( może źle napisałem ) nie gra nic .
2012.08.21, godz. 10:26, OslO
Nawet jeśli i Ramos był kontuzjowany to Varane by nie wystąpił tylko para Albiol , Carvalho.
2012.08.21, godz. 10:26, PuyolExtraGrzywaxD
adrian71
głupi baranie Ty czytać nie umiesz
MOURINHO zdecydował już, że partnerem Ramosa na Camp Nou będzie Albiol.
2012.08.21, godz. 10:25, Popsonator
julita51015

Tylko , że twoje zdanie jest po prostu śmieszne . Prawdziwy kibic , który dopinguje swój zespół powinien to robić na dobre i na złe bez względu na to co się stało powinien wierzyć do ostatniego gwizdka , że uda się wygrać . A nie już "Oo , nawet nie bd oglądała meczu czy coś" .
2012.08.21, godz. 10:24, adrian71
PuyolExtraGrzywaxD

A gdzie BARANIE pisze,że to powiedział Murinho?skąd wiesz,że to prawda?nawet jego cytatu nie ma.Widać ,że tak grzywa żle wpływa na twoje myślenie.
2012.08.21, godz. 10:24, Rudy 14
ale wy tak gadacie że varane za mało doświadczony , a popatrzmy na jacka wilshera który debiutował w składzie kanonierów meczu z barcą
2012.08.21, godz. 10:24, MatsonRM
Varane by musiał zagrać ;/ kur jeszcze tego brakowało ale nic WIERZMY HALA MADRID !!!
2012.08.21, godz. 10:24, marco9512
Albiol ? Albiol ? No jak ch**, że Albiol ? No nie, Albiol ? No nie, że Albiol. No ale nie róbmy jaj. No ale panowie, bez żartów.

Oficjalnie podam, że z Albiolem na stoperze będzie cienko w obronie, baaaardzo cienko.
2012.08.21, godz. 10:22, orlen47
Popsonator

No jest 11, ale z Albiolem będzie 10 bo albo dostanie czerwoną kartkę albo Messi go ośmieszy
2012.08.21, godz. 10:22, Popsonator
2012.08.21, godz. 10:18, Don RAUL

Dlaczego od razu stracony ?? Są 2 mecze , a w tym jeden u nas !!!. Najważniejsze to strzelić bramkę , a z tym problemu raczej nie powinniśmy mieć .
2012.08.21, godz. 10:22, FAn2
Nieee !
2012.08.21, godz. 10:22, julita51015
Pozwól że sama wybiorę sb klub któremu bede kibicować, ok ? Każdy ma swoje zdanie . Tyle.
2012.08.21, godz. 10:20, Popsonator
2012.08.21, godz. 10:16, orlen47

Przypominam , że na boisku jest 11 piłkarzy . I sam Albiol nie gra !!!!
2012.08.21, godz. 10:19, PuyolExtraGrzywaxD
adrian71
Mourinho zdecydował już, że partnerem Ramosa na Camp Nou będzie Albiol. Czytaj ze zrozumieniem baranie :)
2012.08.21, godz. 10:19, Filip777
adrian71
Daj mi linka do wygranego meczu na CAmp Nou z Albiolem w składzie
2012.08.21, godz. 10:19, orlen47
julita51015

ja jestem takiego samego zdania jak ty... bez Pepe mamy znikome szanse na zwycięstwo...ale szanse zawsze są...Dlatego polecam za wszystko co macie zagrać u bukmachera na Barcelone...za 1000 zł mozna wyjąć 800 zł na czysto
2012.08.21, godz. 10:19, SajmonHalaMadrid
Cóż, tak czasami bywa. Najważniejsze zeby Pepe doszedł do siebie i nie było komplikacji bo urazy głowy sa bardzo poważne. Co do Albiola, to nie bede pisać ze spokojnie itd, bo zastąpić Pepe bedzie trudno(jezeli to wgl możliwe) ale wierze w niego i trzymam za niego kciuki(chociaż powiedzmy sobie prawde w oczy, messiego czy sancheza on nie zatrzyma bo chociaż Sergio i Pepe są stoperami to są szybcy jak na swoją pozycje, a Raúl nie zabardzo), ale nie ma co się na zapas martwić

HALA MADRID
2012.08.21, godz. 10:19, Popsonator
2012.08.21, godz. 10:10, julita51015

Najlepiej będzie jak w ogóle przestaniesz być kibicem Realu -.-". Twoja postawa jest po prostu karygodna .

HalaCR7

Naprawdę trzeba wierzyć do końca . To jest piłka nożna , a wcale nie stoimy na przegranej pozycji .

2012.08.21, godz. 09:54, wasioreq JLB

Jaki autokar ?? Poradzimy sobie i bez Pepego . Człowieku , trochę wiary .

arczik

Jakim fartem ? Co ty w ogóle gadasz . Wystarczy , że zagramy swoją piłkę !!! -.-"
2012.08.21, godz. 10:18, orlen47
adrian71

Co ty piszesz człowieku...jak to wygraliśmy z Albiolem na Camp Nou ? Chyba że bierzesz pod uwagę to że przesiedział cały mecz na ławce rezerwowych...Z Albiolem ostatnie Gran Derbi prawdziwy kibic Realu zna....czerwona kartka karny i gol.....przez co straciliśmy szansę na wygranie ligi hiszpańskiej...
2012.08.21, godz. 10:18, Don RAUL
2 pkt z valencia, pepe i superpuchar stracony
2012.08.21, godz. 10:18, Rudy 14
albiol jest mało zwrotny i nie szybki ,
2012.08.21, godz. 10:17, julita51015
Dzięki czekałam na hejty właśnie.. :D
2012.08.21, godz. 10:16, orlen47
No to wszystkie pieniądze stawiam na Barcelone...

Znowu stracimy szansę na zwycięstwo z Barceloną przez Albiola...

Nie piszcie glupot, że gra ostatnio dobrze i w ogóle..ale bez przesady. Przypominam że w ostatnim meczu z Barceloną z udziałem Albiola kończyliśmy w 10 bo ten obrońca nie dość że dostał czerwoną kartkę to jeszcze przez niego był rzut karny dla Barçy....Czyżby będzie powtórka z rozrywki ?
2012.08.21, godz. 10:15, adrian71
PuyolExtraGrzywaxD

może zostań trenerem jak wiesz ,że Murinho robi błąd taktyczny.Po drugie jeszcze nie wiadomo jaki skład wyjdzie a ty już bzdury wypisujesz,że Murinho robi błąd.

julita51015

Dziewczyno weż się ogarnij.Z Albiolem ostatnio wygraliśmy na Cap Nou Albiol grał na wysokim poziomie.Przeżywasz jak bys okres miałą może wogóle zmień klub i zacznij kibicować innym.

2012.08.21, godz. 10:15, Popsonator
Z całym szacunkiem dla Albiola , ale nie da rady sobie z Messim -.-". Ja tak uważam . Pepe bodajże w jednym z GD wygrał 6/7 pojedynków z messim 1 na 1 . Pepe jako , że jest obecnie najlepszym środkowym obrońcą na świecie w bardzo dużym stopniu przyczynia się do wygrania meczu przez Real . Jak wiemy obrona to podstawa w meczu z Barceloną . Naprawdę wierzę w naszych piłkarzy , ale z tyłu może być gorąco . ALe to nic . Z przodu mamy bez zmian , a więc możemy stracić 3 gole bo strzelimy ich 6 ;p. Taka bardzo optymistyczna wersja xD. Zobaczymy na boisku . Mou już coś wymyśli . Nawet jeśli przegramy na CN ( chociaż tak nie będzie ! ) to oczywiście bez problemu odrobimy wszystko i to z nawiązką u nas ;).
2012.08.21, godz. 10:13, szczepi87
zasłona dymna jak nic, w ostatnich meczach Pepe był kluczowym zawodnikiem do powstrzymywania ofensywy Barcelony. I nie zagra przez rozciętą głowę? Może i groźnie to wyglądało ale nie sądzę żeby wyeliminowało go to z gry. Zresztą zobaczymy.
2012.08.21, godz. 10:12, Rufix
Genialni z was kibice, taka wiara w swoich zawodników, w swój zespół, trenera, klub, że aż się chce przypierniczyć... Weźcie załóżcie koszulki City czy PSG, to są kluby dla was...
2012.08.21, godz. 10:12, MARCIN10
arczik
Najlepiej nie ogladaj najblizszych meczow bo sie mozesz mocno zdziwic. Jezeli wydaje ci sie ze Barça ma jakomkolwiek przewage w tym momencie to jestes w bledzie. W tym meczach nie liczy sie ktory jestes w tabeli, ile meczu przed tym wygrales w lidze czy w bezesposrednich starciach, albo ilu masz zawdonikow w kadrze itp. Real to naszczescie zrozumial po kilku ostatnich sezonach. W tym meczach decyduje tylko dyspozycja jaka w dany dzien zawodnicy prezentuja a nie sila na "papierze"
2012.08.21, godz. 10:11, markes8
1 psychopaty mniej... :)
2012.08.21, godz. 10:10, julita51015
No to zaj**iśc*e .. Nawet mi się już meczu nie chce oglądać bo bez Pepe to napewno przej***emy... KUR...
2012.08.21, godz. 10:07, HalaCR7
MARCIN10

Nie chodze o to że wyrobiła sobie złe zdanie o Albiolu ale jednak Pepe vs Albiol to robi różnice prawda?CIekawe co z Carvalho...W CDR ostatnio grał i nawet nieźle mu to szło chociaz bramka o ile pamiętam wpadła z jego winy pamiętne 2:1 na Bernabéu:)
2012.08.21, godz. 10:06, PuyolExtraGrzywaxD
Moim zdaniem Mourinho popełnia mały błąd taktyczny :
bo uważa że Albiol będzie mógł detronizować Messiego Moim zdaniem powinniśmy zagrać : Khedira Alonso Lass z czego pierwszy i trzeci pan grali by wiadomo defensywnego ale byli by troszkę sklejeni z obroną co by nam dało oficjalnie 3 obrońców i 2 defensywnych a rzeczą oczywistą jest że Lass jest lepszy od Albiola .Wtedy Ramos miał by dużo pola fakt a że Messi jest dobry technicznie nie zawsze powstrzymamy Messiego dlatego Casillas musi się skupić na strzałach z okolic 11 bo prawdopodobnie to będzie klucz to detronizacji całkowitej Messiego . Ramos musi kryć indywidualnie tego karła i wygramy :) . Oczywiście biorąc pod uwage forme Cr7 z ostatnich GD .
2012.08.21, godz. 10:05, koksik123
Szczerze to wole Varana od Albiola ale Barça to są za wysokie progi na Varana on ma dopiero 19lat i jest za mało ograny więc tutaj postawienie na Albiola uważam za jak najbardziej trafna decyzja
2012.08.21, godz. 10:04, adrian71
Marcin10

Pełna zgoda z Tobą.Gdyby Albiol nie był dobry to już dawno by nie grał w Realu.Pamiętam,że ostatni mecz na Camp Nou bodajże właśnie Albiol zagrał kapitalny mecz.Jakoś w kadrze też jest powoływany cóż ma za silną konkurencję ale w Hiszpani jest wielu dobrych defensorów a jakoś Albiol jest powoływany regularnie więc to świadczy ,że jest dobry.
2012.08.21, godz. 10:02, ethan
ojej Pepe :I Wielka strata dla nas. Pepe z Barçą zawsze grał na 100%, jego determinacja dodawała innym zawodnikom wiary w zwycięstwo. Uwielbiam patrzeć na gre Pepego w El Clásico a teraz go zabraknie, naszego najlepszego stopera, ach, zawsze jakieś problemy
2012.08.21, godz. 10:02, EaglE
Kurde, szkodisimo.
2012.08.21, godz. 10:01, Filip777
Panowie nie przejmujcie się to są kłamstwa. On zagra na 100%
Znudził się Modrić to muszą wymyślić nawą plotkę.
Oni na tym zarabiają to są kłamstwa. Zaraz będzie news że jednak zagra a potem że są małe szanse ;/. AS Marca El Mundo Deportivo Real-Barça te dzienniki na takich kłamstwach zarabiają.
Na 90% zagra z Barceloną
P.S A żeby wku**ić dali że zagra Albiol!
2012.08.21, godz. 10:00, arczik
Barça ma teraz za mocny skład, na każdą pozycje zastepce, są bez kontuzji, Puyol i Villa nie mogli lepszego powrotu sobie wyobraziź , bedzie ciężko , może jakimś fartem zdobedziemy puchar...
2012.08.21, godz. 10:00, kacper1423
Szkoda że Pepe jednak nie zagra.
2012.08.21, godz. 09:59, Gorczz
-.- swietne ;/
2012.08.21, godz. 09:59, MARCIN10
Zebyscie sie nie zesrali... Albiol to bardzo dobry defensor, w dodatku wraz z Ramosem ktory jest bardzo szybki i zdecydowany nie powinni miec problemu z zatrzymywaniem katalonczykow. Szkoda tylko ze 3/4 z was wyrobila sobie o Albiolu taka opinie i przylepila do niego metke slabego, bo w kazdym meczu nawet nikt nie patrzy jak juz gra tylko od razu go krytykujecie niezaleznie od wystepu. I nie wstawiajcie zas tych durnych filmkow z youtube jak to zrobil karnego na Villi bodajze bo to w tej chwili nie ma zadnego znaczenia.
2012.08.21, godz. 09:58, galaretek
No to nie jest dobrze ..;/
2012.08.21, godz. 09:57, HalaCR7
wasioreq JLB

Nawet jak postawimy autobus zawsze większe ryzyko że Xavi,Iniesta czy Messi wpuszczą piłke w uliczke a Albiol może sie gubić;(
2012.08.21, godz. 09:56, 19Okroj10
wielka szkoda , oby Albiol dał rade.
2012.08.21, godz. 09:56, HalaCR7
Niestety panowie ale czarno to widze..."Pepe-jedyny człowiek,który powstrzymywał Messiego";/
2012.08.21, godz. 09:55, HalaCR7
Niestety panowie ale czarno to widze..."Pepe-jedyny człowiek,który powstrzymywał Messiego";/
2012.08.21, godz. 09:54, wasioreq JLB
No to pozamiatane... Strzelić jak najszybciej i autokar przed bramką i w rewanżu pokazać im naszą klasę.
2012.08.21, godz. 09:52, michalM123
zdecydowanie Albiol jest lepszy od Varane ....
2012.08.21, godz. 09:51, arczik
No i dobrze :D
2012.08.21, godz. 09:50, Duczi11
W tamtym sezonie wydawało się że to Varane jest 3 stoperem, ale wydaje mi się że stracił tą pozycję na rzecz Albiola przez słabe mecze w sezonie przygotowawczym.
2012.08.21, godz. 09:50, Grajcz
No i tragedia...najważniejszy piłkarz w meczach z Barçą.
2012.08.21, godz. 09:49, bielat1s
Czemu nie Raphaël?? Według mnie ma ogromny potencjał żeby dorównać Pepe czy Sergio ale musi grać!! Ponoć to on miał być numer 3 w szeregu??!!
2012.08.21, godz. 09:49, pala17
Już drżę...
2012.08.21, godz. 09:49, Ranad
Szkoda ;/
2012.08.21, godz. 09:49, ola_hm
będzie dobrze, Albiol pokazał sie z dobrej strony ostatnio. VAMOS!
2012.08.21, godz. 09:48, Nerevarr
Varane nie ma doświadczenia. Nie może grać.
2012.08.21, godz. 09:48, Piciasso
Albiol...
2012.08.21, godz. 09:47, zidan92
Varane musi grać

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama