REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2012.08.20, godz. 00:53, El Jarek / realmadrid.com

Piłkarze uspokajają

Iker Casillas
- Patrząc na okazje bramkowe, Real Madryt zasłużył na więcej. Mieliśmy dużo ataków i więcej okazji. Oni jednak też grali świetnie. Trzeba wyróżnić Alvesa i ich obronę, która dobrze zamykała przestrzenie.

- Wnioski? Nie trzeba niczego mierzyć czy analizować, bo dzisiaj zremisowaliśmy. Trzeba dać nam miesiąc, wszyscy dopiero zaczynamy.

- Zderzenie z Pepe? Ja czuję się dobrze. Może ostatnie minuty pierwszej połowy trochę mnie kosztowały, ale potem było już lepiej. Najgorzej odbiło się to na Pepe, który spędzi noc w szpitalu. Mamy nadzieję, że szybko dojdzie do siebie, bo cios w głowę zawsze wywołuje nerwowość.

- Teraz trzeba przygotować się do walki o emocjonujący tytuł. Podobnie jak rok temu, gramy z Barceloną. To będzie piękny mecz, z wieloma emocjami, w którym zmierzą się dwie drużyny tworzące futbol i bramki. Jedziemy tam z zamysłem wygrania meczu.

Cristiano Ronaldo
- Graliśmy dobrze i tworzyliśmy okazje. W pierwszej połowie było nieźle, w drugiej już lepiej, ale nie udało się nam wygrać. Mieliśmy szanse na jeszcze jedną czy dwie bramki i wygraną. To był dopiero pierwszy mecz i na pewno to nie jest świetny wynik, ale trzeba dalej robić swoje.

- Ciągle nie jestem gotowy na "maksa", ale to normalne. Szukam formy, bo trzeba dobrze grać przez cały sezon. Nie jestem przygotowany jeszcze na 100%, ale mam nadzieję, że będzie tak już niedługo.

- Pepe? Wielka szkoda tej sytuacji. Mamy nadzieję, że to nie będzie nic poważnego i szybko wróci. To dla nas bardzo ważny zawodnik.

- Teraz myślimy już tylko o Barcelonie. Mamy mecz Superpucharu, który trzeba wygrać. Damy z siebie wszystko, żeby osiągnąć tam dobry wynik i potem wygrać tutaj tytuł.

Gonzalo Higuaín
- Od wielu lat gram w Realu i mogłem wygrać tutaj wiele tytułów, ludzie traktują mnie świetnie, koledzy także. Jestem dozgonnie wdzięczny kibicom i temu klubowi. Jestem tutaj i nie myślę o odejściu.

- Niestety zremisowaliśmy mecz, który mogliśmy wygrać. W drugiej połowie stworzyliśmy okazje, ale taka jest piłka, zawiera także pecha. Gola straciliśmy tuż przed przerwą. W poprzednim roku Guaita zatrzymał wiele naszych akcji, w tym sezonie świetnie zaprezentował się Alves. Lepiej byłoby zacząć od wygranej, ale nie dało się i trzeba dalej robić swoje.

- Zawsze staram się pomagać drużynie, ponieważ wszystkie mecze są ważne, niezależnie od rywala.

- Życzę Pepemu szybkiego powrotu do zdrowia. Oby wrócił do nas jak najszybciej.

Raúl Albiol
- Mieliśmy okazje na wygranie meczu. To dopiero początek i trzeba dalej robić swoje. Valencia zawsze potrafiła grać wielkie spotkania na Bernabéu. Na pewno ekipa się poprawi. Mamy nadzieję, że od teraz będziemy kroczyć od trzech punktów do trzech punktów.

- Szkoda, że nie wygraliśmy po świetnej drugiej połowie. Pierwszy mecz w Lidze zawsze jest trudny, drużynom brakuje rytmu. Celem jest mistrzostwo, a do tego potrzebujemy ponad 90 punktów. Wiele przed nami.

- Wszedłem za kontuzjowanego kolegę i to nie jest dobre. Mam nadzieję, że szybko wróci do zdrowia. Czułem się komfortowo. Szkoda jedynie, że nie wygraliśmy.

Álvaro Arbeloa
- Drużyna dała z siebie wszystko w drugiej połowie. Mieliśmy klarowane okazje, żeby wygrać, ale zabrakło nam szczęścia. Dla wielu z nas to były pierwsze 90-minutowe występy i to było widać. Mimo wszystko Valencia wykonała wielką pracę, przede wszystkim w obronie, w ataku prawie w ogóle nas nie niepokoili. Rozegraliśmy dobry mecz.

- W czasie, który mieliśmy, przez dwa tygodnie presezonu przygotowaliśmy się do początku, jak najlepiej było można. Sądzę, że drużyna zostawiła po sobie dobre odczucia i grała dobrze.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2012/13

Komentarze

2012.08.20, godz. 17:38, koza09
dlaczego zawsze tracimy gole po stałych fragmentach gry ?! to nie jest normalne
2012.08.20, godz. 16:46, marco9512
ramosss

Tylko, że gdy Real miał rewanż z Bayernem musieli zagrać na 150% z Barçą a Bayern wystawił rezerwy. Piza tym tam sezon jest krótszy i słabsze drużyny..

chinczol

Po prosru Real i Barça są lepsze niż wtedy.
Poza tym ławka jest jak określiłeś na średniaków. A ma być na potęgi ?.
2012.08.20, godz. 15:39, Xabi8
Co do ławki to nie przesadzajmy, że mamy jakąś kiepską bo mamy jedną z lepszych na świecie. Jak dla mnie nie mamy jedynie odpowiedniej konkurencji dla arbeloy-ogólnie to szkoda, że nie powalczyliśmy z chealsy o azpillceute bo to naprawdę świetny po a w dodatku hiszpan i młody. I do tego dochodzi brak naprawdę dobrego skrzydłowego, który by rywalizował z di marią i cr7, który po prostu swoim wejściem i jakimś przebojowym dryblingiem, zagraniem odmienił by losy meczu. Takiego zawodnika chyba najbardziej mi brakuje. Wystarczy popatrzeć choćby na mu czy barcelonę którzy mają (younga, valencie i naniego) i (pedro, sanchez, villa) . My tu mamy niby callejona jednak nie ma co się oszukiwać, że on raczej skrzydłowym, którym jakimś drybligiem lub świetnym podaniem się nie popisze jest to raczej zawodnik, który potrafi nieźle wykończyć akcję.
2012.08.20, godz. 15:19, mRaczo
ramosss


Facet. Sezon to nie tylko Barcelona czy Bayern. Tamten sezon był naparwde bardzo ciężki dla Madrytu a mimo to wysrubowali rekordy, niszczyli wrogów na kazdym możliwym polu. A ty nagle "jakiś tam Bayern". Bayern to naprawde cieżka drużyna klasy swiatowej.
2012.08.20, godz. 14:43, LosBlancos_96
Teraz przed nami Barcelona, którą wybijemy z rytmu. :)
2012.08.20, godz. 14:09, ramosss
marco 9512 - A co nam po tych rekordach . Przychodzi mecz z takim Bayernem i nasi nic nie graja. A najlepsze jest to ze Mourinho i cala kadra wiecznie podkreslaja ze sklad jest perfekcyjny itd . Moze i troche przesadzamy ale inne ekipy sie wzmacniaja a my nic . W tamtym sezonie nie wygralismy ligi mistrzow a w tym bedzie jeszcze ciezej , bo tak na prawde gramy caly sezon z ogorkami po za Barça i srednia Valencia a pozniej budzimy sie z reka w nocniku jak przychodzi druzyna ktora Realu sie nie boji .W obornie nic bym nie zmienial , w pomocy na pewno jakis rozgrywajacy z prawdziwego zdarzenia a Modric to jedyna i bardzo dobra opcja . Przydalby sie jakis skrzydlowy ale to nierealne . Lucas w Psg , Hazard w Chelsea a takich malokosow brakuje, ani by nie narzekali na lawke a poziom by podniesli . Mam nadzieje ze w koncu Neymar do nas zawita.
2012.08.20, godz. 13:58, chinczol
marco9512

Nie bili rekordów bo liga była bardzo wyrównana i praktycznie 4 drużyny zawsze biły sie o majstra tak ja dzisiaj w Angielskiej lidze, no chyba że kibicujesz Realowi od czasów CR7 to mozesz nie pamietać, chetnie Ci przypomnie na priv :] Podejżewam że gdyby Pérez wtedy wiecej inwestował w defensywe, mieliby okres napewno lepszy niż miala teraz barcelona. Wracając do Neymara. Zauważ że on jest uniwersalny. Wolny elektron. Moze grac na obu skrzydłach, jako napadzior, jako klasyczna 10, daje wiele opcji w ataku. Sezon jest długi. Jesli chcemy walczyć na wszystkich frontach niemożliwe jest aby grac prawie ciągle ta sama jedenastką.
2012.08.20, godz. 13:50, chinczol
ramosss

Dokładnie. Mamy ławke dobrą, ale na średniaków z La Liga i jakiś ogórków w w grupie LM. Tak jak napisałeś. Oprócz Higuaina NIKT z naszych rezerwowych nie weźmie na siebie gry w wielkich meczach, nikt nie ożywi zespołu w meczach z Barceloną, czy jakimiś mocnymi drużynami w LM.

blancogonzalo

Zluzuj chłopie i nie wypowiadaj się jeśli nie masz pojęcia na temat dzisiejszego footballu. Ironizując do Twojej wypowiedzi "najlepiej kupić Neymara, Maicona, Agüero i innych specjalistów" Może aż tak to nie, ale weź pod uwage że kiedyś mieliśmy takich "specjalistów" którzy niszczyli system. Chyba nie musze przypominać Ci tych czasów bo skoro jestes prawdziwym kibicem powinienes pamietac "prawdziwy kibicu" heh
2012.08.20, godz. 13:50, marco9512
chinczol

Za czasów Galactico 1 tyle nie bili rekordów co obecny skład. Wyobrażasz sobie siedzącego Neymara ? On ma przecież większe mniemanie o sobie niż CR, a do tego jest za dobry na ławkę.

Chelsea taka ławka, że z Benficą ledwo co awansowali, a LM wygrali na niemożliwym farcie. City gra w ofensywie składem mniej więcej takim: Silva, Nasri, Aguero, i ktoryś z Mario, Tevez lub Dżeko.

Więc na ławce ląduje powiedzmy Mario i Dżeko. Nie ma nikogo prócz nich. Kto ? Niechciany Adebayor ? Santa Cruz ? A może Adam Johnson ?

Utd ? Niby ławka jest, ale co z tego, skoro efektów nie ma ?


ramosss

Ale jest pener, ulala, wpisałeś marco i jakieś inne cyferki i myślisz, że jesteś gangster ?

Pierd***, żeby stawiać na wychowanków a chcecie w miejsce zawodników z 1 ekipy wstawiać Neymara, Naniego, Rooneya i innych. A później się dziwić, że Morata wejdzie raz w ciągu całego sezonu, Sarabia odejdzie z klauzulą wykupienia i tak z tego Real nie skorzysta, Jese będzie nowym CR, ale, że przyjdzie taki Neymar na ławkę, to sobie co najwyżej zastąpi CR na treningu w gierce wewnętrznej..
2012.08.20, godz. 13:19, ramosss
blancogonzlao . Nie rob jaj co taki callejon czy granero moga zrobic w meczu np z Barça. To sa ligowi sredniacy ok zdarzaja im sie dobre mecze ale problem pojawia sie wtedy gdy gramy z Bayernem i nasi zmiennicy nie wnosza zupelnienic. Nie ma co tu gadac o wielkich transferach , ale przynajmniej jakis mlody talent ktory by orzywil nasz gre .
2012.08.20, godz. 12:53, Xaoo
@gwiazdy23

No raczej. Nasza ofensywa grała piach. Ozil nie wiedział gdzie podawać i kiedy, Ronaldo spacerował, Higuain trochę się starał.
2012.08.20, godz. 12:49, blancogonzalo
Madridista1223

Dokładnie.

chinczol

Muszę ci odpowiedzieć na twoje komentarze, bo po prostu nie pojmuję twojego toku myślenia. Chcesz pozyskać Neymara aby był w stanie rywalizować jak równy z równym z Cristiano. To już pierwsza głupota. Brazylijczyk jak i Portugalczyk to są kluczowi piłkarze, którzy jak mają możliwości przechodzenia do takich klubów jak Real Madryt, Barcelona, Chelsea czy inne po prostu z marszu wskakują do pierwszej jedenastki. Jak ty sobie wyobrażasz rywalizację o pozycję pomiędzy Neymarem a Ronaldo. Jeden siedzi na ławce a drugi gra, tak? Totalne nieporozumienie. Już pomijam kwestię tego, że zakup Neymara jest w tej chwili nierealny, a gdyby nawet był to trzeba liczyć się z wydatkiem rzędu 60-70 milionów? Idiotyzm. Odniosę się jeszcze do twojego rozumowania "słabej ławki". Callejon, Kaka, Albiol, Granero, Varane. To są słabi zawodnicy? Wczoraj Callejon wszedł z ławki i prawie rozstrzygnął losy meczu, gdyby nie fantastyczna parada Alvesa. Potrzebował zaledwie ilu? 15 minut? To samo Albiol. Wczoraj wszedł na drugą połowę i zagrał lepiej niż nasza cała obrona. Tak, lepiej niż Ramos, niż Pepe(tak, to on zawalił bramkę razem z Casillasem i trzeba to chłodno ocenić, z całym szacunkiem), niż Arbeloa no i w przypadku Coentrão powiedzmy, że zagrał na równi (bo Coentrão był bezbłędny w defensywie). Liczyłem, że Mou wpuści Kakę, ale niestety zabrakło zmian. Granero - to jest prawdziwy madridista. Jego wpływu na drużynę nie można ocenić. Jest dobrym duchem zespołu. Może bezproblemowo odciążyć Xabiego w meczach z rywalami z dolnej półki. Tylko trzeba na niego stawiać. Varane - przyszłość. Gra na fantastycznym poziomie i proszę wymień mi jakikolwiek jego błąd, po którym padła choćby bramka. Nie ma takiego. Reasumując, najlepiej kupić Neymara, Maicona, Aguero i innych specjalistów. Tak, pograjmy w FIFĘ.. Żenada. Nasi piłkarze po prostu muszą się rozkręcić, bo tu by się przydała gra pass & move, a nie stay & watch. Tyle w temacie, pozdrawiam prawdziwych kibiców, dla których nie liczą się pieniądze, tylko ludzie.
2012.08.20, godz. 12:38, gwiazdy23
dużo optymizmu Ja go trochę straciłem po wczorajszym meczu,ale nadal wierze,że wczoraj graliśmy na 50 % i dlatego remis ...
2012.08.20, godz. 12:20, Madridista1223
Hehehe. Śmiać mi się chcę, jak czytam komentarze, że nie mamy ławki. Przecież mamy najlepszą ławkę w Europie i co za tym idzie na świecie.
2012.08.20, godz. 12:15, chinczol
marco9512

Oczywiście że miałem na myśli Neymara. On dałby nam nową jakość i wkońcu CR7 miałby godnego konkurenta, przez co odechciałoby mu się gwiazdorzenia, wiedziałby że musi zapierdzielać w każdym meczu, a nie zbijać bąki. We FIFIE? Zobacz sobie składy Chelsea, City czy chocby teraz ManUTD i wtedy odpowiedz sobie na pytanie jaką my mamy ławke i czemu silna ławka rezerwowych jest bardzo potrzebna. Kiedyś za czasów Galácticos takową posiadaliśmy (nie licząc obrony) dzisiaj to taka średniawka.
2012.08.20, godz. 11:51, Fanka Królewskich
Spokojnie mozliwe ze do nas Modric przybedzie
2012.08.20, godz. 11:46, MARCIN10
Ale spina bo remis z Valencia z ktora uwazam ze wcale slabo nie zagralismy. Wszystko zweryfikuje czwartek takze nie narzekac bo liga nie konczy sie na jednym meczu
2012.08.20, godz. 11:45, marco9512
chinczol

No Callejon bodajże 6 bramek w LM. No tyle bramek to chyba nawet Sanchez z Barçy nie strzelił, a jaką on odgrywa rolę w Barçy a jaką Jose w Realu wiemy wszyscy.

Nie da się mieć ławki nie wiadomo jakiej. Mówisz o klasowych zastępcach to kogo masz na myśli ? neymara ? A może trochę niższy poziom Nani ? Tacy zawodnicy na ławie ? Tylko we Fifie.
2012.08.20, godz. 11:35, franiu07
czyżby jakaś zasłona dymna przed czwartkowym meczem?
2012.08.20, godz. 11:22, chinczol
marco9512

Oczywiśćie że nie mamy ławki. Oprócz ataku - Karim i Pipita i lewej obrony Marcelo - Fabio. Nie mamy ławki i to doskonale pokazał poprzedni sezon, gdzie Xabi musiał zapierdzielać praktycznie wszystkie mecze i na końcówce sezonu podejzewam że po meczach wsadzali go pod respirator i w komore tlenową. Pokazał to mecz z Bawarczykami, gdzie Nasi nie mieli siły po meczu z Katalońcami, wreszcie pokazało to wiele innych spotkań gdzie wystawiani zmiennicy nie dawali sobie rady na wysokim poziomie. Czy Callejóna, Şahina, Lass'a, a tym bardziej Kake czy Granero można uznać za KLASOWYCH zawodników którzy będą grali równie dobrze co ich koledzy z podstawowego składu? NIE! O Kace już wszystko zostało napisane - z niego nic nie ma i nic nie będzie, poza dojeniem hajsu. Granero solidny, ale na ligowych przeciętniaków, podobnie Callejon. Lass jest b.dobrym defensywnym pomocnikiem i on z naszej ławki wygląda najsolidniej, a Varane jest jeszcze młody i nie opierzony. Teraz druga strona medalu. Oczywiście można kombinować, Benzema albo Ozil na lewą strone za Ronaldo, ale co tak naprawde będzie jak CR7 zlapi kontuzje - kicha. Takiemu piłkarzowi jak on musem jest dać kogos do rywalizacji o pozycje, kogos klasowego, bo on jest zdania że nawet gdy gra kiepsko, Mou go nie zdejmie, bo nie ma kim go zastąpić. Licze na Miodrica, ale zanim sie zgra minie troche czasu. Nie mamy klasowego prawego obrońcy, nie mamy godnego zastępcy dla Di Maríi. I kwestia kluczowa. Forma naszych napadziorów.
2012.08.20, godz. 11:19, ronaldo1994
Gorzej jak to by była końcówka sezonu. Pierwszy mecz i remis w nim to jeszcze nie koniec.
2012.08.20, godz. 11:05, marco9512
ramosss

Nie ma ławki ? Benzema/Higuain, Callejon, Sahin, Lass, jest też Kaka czy Granero. Varane, Coentrão. Jak nie mamy łąwki, to wy nie macie mózgów..
2012.08.20, godz. 11:02, marco9512
Poza tym, CR dał kilka dobrych piłek..
2012.08.20, godz. 11:00, marco9512
chinczol

Wybacz, przeczytałem do momentu z transferami, dalej nie.

Po co wymieniać drużynę, która pobiła wszystkie rekordy ?

To powiedz kto powinien przyjść w takim razie.
2012.08.20, godz. 10:52, ramosss
chnczol 100% racji . Nie mamy lawki rezerwowych . Takze czekam na Modricia .
2012.08.20, godz. 10:50, HalaCR7
poducha

To samo mi przyszło na myśl
2012.08.20, godz. 10:33, poducha
myślę że cr7 sie oszczędzał w tym meczu.
2012.08.20, godz. 10:15, Alejandra
Orajt

Też prawda;)
2012.08.20, godz. 10:14, adamjnz
jest info z innej strony ze pepe nie zagra z barcelona bo jest na intensywnej terapi
2012.08.20, godz. 10:14, Fanka Królewskich
Po prostu mnieli gorszy dzień
2012.08.20, godz. 10:11, Orajt
alejadra
W przypadku Coentrão to 2 prawe nogi xd
2012.08.20, godz. 10:07, New_Divide
Aniołek miał setke w tym meczu, piłe na lewej nodze i nie trafił w bramke... Heh. Dlatego po meczach sparingowych w US i A gdzie wielu z was pisało, że jest lepszy od CR pisałem, że musi to udowodnić to w ważnych meczach takich jak np ten wczorajszy. I zawalił co tu dużo nie mówić.

Ale to dopiero pierwsza kolejka rok temu też na Santiago był remis więc nie ma co płakać.
2012.08.20, godz. 10:02, REALcampeón
W tamtym sezonie tez byl remis z Valencja na Bernabéu.
Real idzie po mistrzostwo ta sama droga - druzyny 100 punktow.
Poki trzyma sie kursu nie ma powodow do wiekszych obaw.
W tym sezonie glowny cel jest inny - Liga mistrzow -nie zapominajcie.

Jak zaczniecie myslec. ze Real jest na 6-9 miejscu. ze Real jest bez formy a CR7 nie stzelil jeszcze gola to zupa gotowa.
Trzeba zachowac Spokoj mistrzow.
2012.08.20, godz. 10:01, Rudy 14
http://www.teleman.pl/program-tv/stacje/TVP-Sport?day=3 , jest na tvp sport superpuchar hiszpani
2012.08.20, godz. 10:01, christo_ks
feme
będzie na tvp 1
2012.08.20, godz. 09:58, Alejandra
feme

Mecz będzie o 22.25 na jedynce;)
W moim programie jest:)
2012.08.20, godz. 09:54, feme
Czy wiadomo już na jakim kanale będzie transmisja superpucharu w tv? w programie tv nie ma ani w tvp ani w c+
2012.08.20, godz. 09:51, chinczol
Panie i Panowie spojżmy na to chłodnym i obiektywnym okiem. Trzeba sobie jasno powiedzieć że ten sezon będzie ciężki, żeby nie stwierdzić kiepski. Dlaczego? Jeden główny powód. Brak transferów, a konkretniej wzmocnień. Osobiście jestem oburzony że nasz klub nie zrobił NIC w tym okienku transferowym. Historia piłki nożnej wielokrotnie pokazała że drużyna nie wzmacinana nowymi piłkarzami traci swój blask, nawet drużyna mistrzowska, a może tym bardziej. Nie może tak być że uznamy że mamy idealną drużyne, bo do ideału jej bardzo dużo brakuje co pokazał poprzedni sezon i klęska w półfinale LM. Transfery, nowi piłkarze wzmacniają drużyne, powodują zdrową rywalizacje, a także sprawiają że każdy kto wchodzi z ławki może odmienić losy meczu. A co my teraz mamy za ławke rezerwowych? Kake który gra na poziomie ligi holenderskiej? Callejona? Granero? słabego Albiola? młodego i nie doświadczonego Varane? Sahina który pewnie zaraz odejdzie. Czy jaki kolwiek z tych piłkarzy jest w stanie odmienić losy meczu, i/lub grać na światowym poziomie gdy np ktoś z naszego podstawowego składu dozna kontuzji? Odp brzmi NIE! A c o bd jak nie daj Boże kontuzji nabawi sie Pepe, i ktoś jeszcze z obrony? Będzie kaplica. Po drugie, nie ma rywalizacji. Oprócz ataku gdzie mamy Karima i Pipite. Taki Ronaldo może grac kiche przez cały mecz ale i tak wie że nie zostanie zdjęty, NIE MA go nikim konkretnym zastąpić. Wielokrotnie smiejecie się z City że mają 5 napastników itp. Ale tam każdy kto wejdzie z ławki napieprza, a u Nas? Mam nadzieje że przyjdzie ten Modrić, odciąży Alonso i/albo będzie grał za Ozila, bo Mesut jest super grajkiem, ale ma jeden poważny problem - stabilność formy stoi u niego na bardzo niskim poziomie, i to nie tylko stabilność z meczu na mecz, ale także w trakcie meczu. Ja po tym sezonie nie spodziewam sie niczego dobrego, wiem że bede wielokrotnie rozczarowany i załamany przez poczynania Naszych ulubieńców, ale pretensie mozna miec tylko do zarządu. Obym nie prorokował i obym za pare msc nie napisał "a nie mówiłem"
2012.08.20, godz. 09:49, ratango
no wczorajszy mecz nie zachwycil w zadnym elemencie...grajac tak slabo nie mamy na co liczyc nawet na remis na camp nou,ale w czwartek sie zobaczy jak bedzie.Słaba forma jak narazie naszych pilkarzy ale spokojnie sezon jest dlugi.
2012.08.20, godz. 09:43, Alejandra
Bardzo podobał mi się Coentrão, jest on świetny w obronie co nie zmienia faktu, że w polu karnym chłopak dostaje dwóch lewych nóg, miał wczoraj idealną okazję na bramkę! Ale okazje mięli też inni a ich nie wykorzystali:/.

CR niech nie będzie taki mądry bo gdyby on był wczoraj w formie to byśmy wygrali.
Ozil to samo, czyli nic.
Obrona bardzo chaotyczna.
Chłopcy muszą się poprawić i tyle;)
2012.08.20, godz. 09:38, wasioreq JLB
No to z Getafe będzie z 3-4:0 bo się będą chcieli odkuć ;]
2012.08.20, godz. 09:37, Alejandra
kteus

,, oceniam siebie na 10, drużynę słabiej"

szkoda, że nigdy tak nie powiedział, a 80% i tak ślepo wierzy we wszystko nie słysząc oryginału.
2012.08.20, godz. 09:30, dynamo
Jesli Będzie dużo więcej takich szybkich akcji jak wczoraj z dwie czy trzy to będzie dobrze :D
2012.08.20, godz. 09:30, scirea
Nie należy krytykować Realu, jak zagrał dobry mecz. Jakby zagrał zły, to można by krytykować. Jest dobrze, bo widać, że są dobrze przygotowani.
2012.08.20, godz. 09:22, chinczol
kreus

haha rozwaliłeś mi system :)
2012.08.20, godz. 09:09, kreus
szkoda, że Cristiano nie powiedział jak zawsze ,, oceniam siebie na 10, drużynę słabiej"
2012.08.20, godz. 09:03, kreus
szkoda, że Cristiano nie powiedział jak zawsze ,, oceniam siebie na 10, drużynę słabiej"
2012.08.20, godz. 08:38, RealFanod2005
szkoda sytuacji gdzie Angel nie trafił sam na sam:/ druga połowa byla taką średnią formą z poorzedniego sezonu wiec forma przed nami.
2012.08.20, godz. 07:12, kacper1423
To jest pierwszy ich mecz w realu na światowym poziomie jak się ograją to znowu będzie tak jak zwykle walka z samą Barçą.Szkoda że trafiliśmy akurat na trzecią najlepszą drużynę w Hiszpanii, bo tak jak mówię muszą się ograć.Martwić to się możemy,ale przed połową sezonu.
2012.08.20, godz. 07:10, hubertcr7hg
Jeśli Pepe nie zagra w czwartek to nie ma po co jechać
2012.08.20, godz. 02:36, wojtek1994
po prostu Valencia była dobrze dysponowana w dzisiejszym meczu i grali bardzo dobrze , dopiero pierwszy mecz sezonu a wy (niektórzy)już panikujecie /.
HM!!
2012.08.20, godz. 02:12, blancogonzalo
Cristiano zagrał słabo, ale tak jak kolega mówił zagrał 3 ostateczne podania. Zabrakło wykończenia. Benzema, Lass, Albiol na +. Brakowało też Marcelo i jego przebojowości, zdecydowanie. Igła jak to Igła. Strzelił gola i trochę przystopował, ale w drugiej połowie już wziął się za pomaganie w konstruowaniu gry. Szkoda, że nie wszedł Kaka. Callejon też miał bardzo ładną sytuację ale Alves był dziś dobry. Aniołek niestety słabo, bo mógł w pojedynkę rozstrzygnąć mecz. Ozil też próbował no ale też raczej jego średni występ. Będzie dobrze, chłopaki się rozkręcą.
2012.08.20, godz. 01:47, korff
Przeciwnik do słabych nie należy więc nic się nie stało, wpadną w rytm to wróci forma z tamtego sezonu podejrzewam że myślami również mogli już być przy Superpucharze i Barcelonie.
2012.08.20, godz. 01:29, radinho7
Na prawdę, przyda nam się Modrić, bo w takim meczu, gdzie musimy atakować potrzeba maksimum kreatywności i multum pomysłów na rozegranie akcji, bo na ławce, to zawodnika robiącego różnicę chyba nie ma:( Callejon nadaje się najlepiej na kontrę, Granero? No raczej nie. Kaka to jedna wielka zagadka. Wydaje mi się, że najwięcej to by dał Marcelo wprowadzony na lewe skrzydło, on jest chyba najbardziej przebojowy z całej kadry(Ronaldo to wiadomo, że klasa światowa, ale Marcelo robi po porostu więcej zamieszania, a kiedy nie idzie, jak dziś to by się to przydało).

Pozdrawiam:)
2012.08.20, godz. 01:02, Ketevan
Ronaldo zagrał 3 bramkowe podania więc tragedii nie było, pozytywnie zaskoczył Lass, Alonso słabo.
2012.08.20, godz. 01:01, bielutky
trudno, nic się nie stało. Normalnym jest to, że trzeba najpierw w sezon wejść i pierwsze mecze nie będą idealne.
2012.08.20, godz. 00:56, Epean
No Cristiano dochodź do formy, bo brakowała Cię dzisiaj.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama