REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2012.08.04, godz. 22:13, El Jarek / marca.com

Higuaín: Chcę grać więcej, ale...

- Cele? Na poziomie osobistym chcę grać więcej. Pragnę poprawić wynik bramkowy, który miałem, ale to zależy ode mnie i tylko ode mnie - powiedział Gonzalo Higuaín portalowi MLS. - W poprzednim sezonie rozegraliśmy świetną Ligę, poprawiając rekordy i ustalając wyniki, jakich nie było. Najważniejsze teraz to spróbować utrzymać lub poprawić ten poziom.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Przygotowania do sezonu 2012/13

Komentarze

2012.08.05, godz. 17:49, czarek20010124
najlepszy napastnik realu madryt
2012.08.05, godz. 14:53, raca
Post był może i kierowany do bladego ale pisałeś, że ja nie mam argumentów i to co piszę to bełkot. No chyba, że się pomyliłeś.

Tak, wiem ZP dla Messiego w 2010 to moje zdanie. Jednak nie tylko, wybierali specjaliści, typu Smuda.

Żółte kartki dla VV, a raczej ich brak argumentuję tym, że Casillas już taką dostał. Nie tylko on (i nie, nie potrafię sobie przypomnieć meczu, zawodnika, czy daty). Za dyskuję z arbitrem jest kartka a jeśli VV idzie dyskutować (wywierać presję) nie będąc kapitanem - to dlaczego jej nie dostaje?
2012.08.05, godz. 14:47, Jokero
kur... juz mi sie mieszacie we dwoch ;d
2012.08.05, godz. 14:44, Jokero
a przepraszam, to o bełkocie to było do "blady5698" a nie do Ciebie (raca). Zobacz do kogo kierowałem tamten post.
2012.08.05, godz. 14:43, Jokero
raca

Nie, bo to co ty mowisz to jest twoje zdanie.
Przekret Messiego w 2010 roku? Wiekszosc zdecydowala wiec tak musialo byc. zolte kartki dla Valdesa? To twoje zdanie a nie zaden argument.
2012.08.05, godz. 14:40, raca
Weź się człowieku ogarnij, bo z tobą to się normalnie rozmawiać nie da.

Mówisz o argumentach, popieranych linkami. Ja dałem tylko przykłady do których chyba linki nie są potrzebne bo wszyscy wiedzą o co chodzi.

To co mówię to jest bełkot? Ok ty chyba musisz w końcu tą podstawówkę skończyć bo czytać ze zrozumieniem nie umiesz.
2012.08.05, godz. 14:35, raca
No to gratuluję wyjazdów. Czy nie byłem asertywny? Jak byłem mały to wujek zabierał mnie na mecze Legii, później już sam jeździłem, więc jakoś samo przyszło kibicowanie. A co do Polonii? Powiem tak - zabronione jest obrażanie innych zespołów, więc nie będę tego robił. Klub mi nic nie zrobił, z kibicami miałem okazję się spotkać (są podobni do tych 'kibiców' z Barcelony).

"ja po prostu nie moge zniesc takich glupot ze wszyscy dookola sa "Be" a Real jest nieskazitelny i jego biel bije po oczach."

chwilę później

"Hahahahaahahaa lubisz Atlético i Real? Hahahaahaha koniec dyskusji bo masz pewnie z 14 lat. [...]. Zastanów sie albo chociaż nie przyznawaj bo tylko polewa z Ciebie."

hmmm, interesujące...
2012.08.05, godz. 14:28, Jokero
blady5698

tylko, że raca nie ma zadnych argumentów. On napisał aby napisać, ja przynajmniej starałem się poprzeć moje argumenty linkami, na tyle na ile potrafiłem je znaleźć, a to co on napisał to zwyczajny bełkot.
2012.08.05, godz. 14:27, Jokero
I lubię ŁKS bo mają oficjalną sztamę z Ultras Sur.
2012.08.05, godz. 14:24, Jokero
raca

No a tak sie sklada ze ja jezdze na mecze Realu. Jestem z Warszawy. Nie pije Lechów, tylko Królewskie albo Żywca. Czemu kibicowałeś Legii? Brakowało ci odwagi zeby kibicować komuś innemu? Nie byłeś asertywny? Zrobił ci coś klub Polonii, że kibicowałeś Legii?
2012.08.05, godz. 14:23, blady5698
Jokero
Chyba pomyliłeś osoby lub nie potrafisz czytać bo napisałem ci tylko że argumenty racy są inne od twoich, ale widocznie jesteś zbyt głupi by to zrozumieć.
2012.08.05, godz. 14:21, Jokero
blady5698
Smieszne sa twoje argumenty. Gdyby nie pomylki sedziow na korzysc Realu ktore wymienilem to mistrzostwo Realu wcale nie bylo by takie oczywiste. Ale masz racje, lepiej zajmować się pierdołąmi typu "Czemu Valdes nie dostaje zotlych kartek, czemu Messi wygrał ZP 2 lata temu" niz tym, co naprawde ma wplyw na rozgrywki ligowe i wizerunek klubów.
2012.08.05, godz. 14:17, raca
Tak Jokero, lubię oba kluby. Nie jestem fanatykiem Realu tylko kibicem. Nie chodzę na żadne mecze.
Polska liga to co innego, tam gdzie mieszkałem trzeba było kibicować Legii ;)
Lat mam 23, przykro mi - nie udało ci się.
Polewka ze mnie? Dlatego, że lubię Atlético? Widać właśnie twój poziom intelektualny. Dlaczego ty nie lubisz Atlético? Bo to rywal zza miedzy? A zrobili ci kiedyś coś kibice Atlético, czy sam klub, że ich tak nie lubisz?

Czyli wnioskuję, że nie możesz pić piw od browarów Warki, jeśli lubisz Tyskie. Przecież to jest inna grupa browarów.
Lub inaczej, jesteś kibicem Legii to nie pijesz piwa Lech (bo nazwa Lecha Poznań) i nie jesz wędlin Sokołów (bo sponsor Lecha).

Idź się piźnij w łeb i wróć jak zmądrzejesz.
2012.08.05, godz. 14:12, Jokero
blady5698
Smieszne sa twoje argumenty. Gdyby nie pomylki sedziow na korzysc Realu ktore wymienilem to mistrzostwo Realu wcale nie bylo by takie oczywiste. Ale masz racje, lepiej zajmować się pierdołąmi typu "Czemu Valdes nie dostaje zotlych kartek, czemu Messi wygrał ZP 2 lata temu" niz tym, co naprawde ma wplyw na rozgrywki ligowe i wizerunek klubów.
2012.08.05, godz. 14:07, blady5698
Jokero
Skoro jesteś takim ekspertem to czemu nie rozumiesz tego co ci napisałem? Wiem, że polski język ciężki język, ale nie mam ochoty i czasu żeby ci cokolwiek tłumaczyć, żyj w przekonaniu że wszystko co powiesz jest prawdą.
2012.08.05, godz. 14:06, Jokero
raca
"Lubię inne kluby z ligi hiszpańskiej (Valencia, Sevilla, Atlético ) ale po prostu od małego miałem większe zamiłowanie do Realu :)"

Hahahahaahahaa lubisz Atlético i Real? Hahahaahaha koniec dyskusji bo masz pewnie z 14 lat. Tak samo jakbys lubił Polonie i Legie albo Wisłę i Cracovię. Zastanów sie albo chociaż nie przyznawaj bo tylko polewa z Ciebie.

2012.08.05, godz. 14:03, raca
Wiem, ale jak mówiłem, przychodzi taki 'kibic' Barcelony i prowokuje :/
2012.08.05, godz. 14:02, raca
Jokero, też nie gadaj głupot, bo jeśli VV za każdym wyjściem dostawał by zasłużoną kartkę to na jakiś mecz by go zabrakło co mogło by mieć wpływ na wynik Barcelony. Jednak to są tylko przypuszczenia.

Kartka dla Pepego - tak, niebezpieczne wejście, jednak jako że nie dotknął rywala, powinna być żółta. Jak pisałem wcześniej.

Złota Piłka dla Messiego też się liczy jako błąd, nawet ogromny, bo przecież Kristano Plastikaldo się popłakał! ;)

Ja zresztą, nie bronię cały czas Realu i nie mówię, że inne kluby są 'Be'. Lubię inne kluby z ligi hiszpańskiej (Valencia, Sevilla, Atlético) ale po prostu od małego miałem większe zamiłowanie do Realu :)
2012.08.05, godz. 14:01, Jokero
@raca

A czy jest sens ogladac sie na Barcelone? Nie lepiej skupić się na sobie i robić to co do Nas (Realu) należy?
2012.08.05, godz. 13:54, raca
@ Jokero

Powiedz mi czy ja kiedykolwiek twierdziłem, że sędziowie nie popełniają błędów na korzyść Realu? Popełniają, i nie raz przez takie błędy w sędziowaniu mój bukmacher się wzbogacał.
Ja wcale nie mówię, że Real nie ma w szafie żadnego trupa - ma i to sporo.

Mi właśnie chodzi o to, że prawdziwy kibic, byle jakiej drużyny, potrafi przyznać się do błędu sędziego. Jednak sezonowcy, zawsze się będą spierać, że sędzia miał rację.

Co do ręki Higuaina - nie wypowiadam się, ponieważ pod każdym kątem wygląda to inaczej.

Możesz dodać jeszcze wybicie piłki przez Albiola spoza linii bramkowej (nie pamiętam który to był mecz).

Jednej rzeczy będę się trzymał i się o nią wykłócał, że Valdes za każdym wyjściem z pola karnego w celu wywierania presji na arbitrze powinien dostawać żółtą kartkę. Sam byłem bramkarzem, amatorem w lidze okręgowej i nawet tam za takie rzeczy kartki były.
Pamiętam nawet jak raz kartkę dostał Casillas, chociaż był kapitanem. Valdesowi nie raz się to zdarzało i nigdy nie widziałem żeby sędzia sięgnął po kartonik.
2012.08.05, godz. 13:49, Jokero
marco9512

nie interesuje mnie barcelona, sanchez wczoraj pokazal oskarowa role, ale kolo ch... mi to lata. ja po prostu nie moge zniesc takich glupot ze wszyscy dookola sa "Be" a Real jest nieskazitelny i jego biel bije po oczach.
2012.08.05, godz. 13:48, Jokero
blady5698

A co podał Raca?
Faul Pepe na Alvesu-błąd sędziowski wg zaslepiencow, choc i tak kartka powinna nalezec sie za niebezpieczne wejscie wedlug ludzi ktorzy znaja przepisy fifa.
bramka Higuaina nieuznana-blad sedziowski
wychodzenie VV-nie ma za to zotlych kartek w przepisach fifa
zlota pilka dla messiego-wybór wiekszosci kapitanow i trenerów.

I czym te bledy sie roznia od moich? Ale p***lisz głupoty.

Zauważ, że bledy ktore on wymienil mialy wplyw tylko na jedna bramke Pipity. Z bledow ktore ja wymieniłem:
niesluszny karny dla realu, brak karnego dla valencii, brak gola dla sevilli, spalony ktorego nie bylo gdy malllorca juz wygrywala, brak karnego dla getafe, brak karnego po rece pepe, brak czerwa dla ramosa, brak drugiej kartki dla ramosa w meczu z rayo, brak karnego w tym samym meczu, czerwo niesluszen dla pilkarza rayo, brak 2 karnych dla betisu w meczu z realem.

Ale ch*j, to nie wplynelo na wygrana Realu w lidze hahahaaha, ale oczywiscie wplynelo wedlug ciebie pewnie to, żę Higuaina bramki nie uznali albo ze Valdes nie dostaje zoltych kartek.

Rece opadaja czytajac pseudoekspertow
2012.08.05, godz. 13:44, marco9512
Jokero

Zapomniałeś dodać filmiku z wczorajszego meczu i Sancheza łapiącego formę (pojedynek z Sak... z wiatrem :)
2012.08.05, godz. 13:25, blady5698
Jokero
Pewnie dodając na końcu "peace" chciałeś być fajny, ale ci nie wyszło.
Ty podałeś tylko błędy sędziów w lidze bez których Real i tak by ją wygrał, gdzie był już chyba nawet o tym artykuł na stronie, a porównaj je z tymi które podał raca
2012.08.05, godz. 13:02, Jokero
@ raca

Ale jestes ograniczony. Na kazdy zespół można znaleźć takie smaczki. ty wymienisz jeden obojetnie na ktory klub to ja ci wymienie dwa na Real. Gramy?

-3. kolejka PD. Real-Getafe. Karny dla Realu za faul przed polem karnym:
www.youtube.com/watch?v=gOKYI6xutFY

-13. kolejka. Valencia-Real. Ręka Pipity w polu karnym przy stanie 3-2 dla Realu.

-17. kolejka. Sevilla – Real . Sędzia nie uznaje prawidłowego gola Sevilli na 1-1

-19. kolejka. Mallorca-Real. Wyimaginowany spalony przy stanie 1-0 dla Mallorci.
www.youtube.com/watch?v=yI1RrbyQpZ4

-22. kolejka. Getafe-Real. Ręka Pepe w polu karnym, brak gwizdka siedziego.
www.youtube.com/watch?v=HciffF8Mnrg

-23. kolejka. Real Madryt - Levante. Faul bez piłki Ramosa i brak czerwonej kartki.

-25. kolejka. Rayo Vallecano - Real. Festiwal pomyłek.
Brak kartki dla Ramosa i karnego dla gospodarzy
www.youtube.com/watch?v=VQxCyBXbDKg

brak kartki dla Pepe
www.youtube.com/watch?v=YRX9JkBzYqw

-niesluszna czerwona kartka dla piłkarza Rayo.

27. kolejka. Betis Sewilla - Real. Gospodarzom należały się dwa karne

www.youtube.com/watch?v=he-o53J2mcI&feature=related

Niestety zaden klub nie jest taki swiety jak niektorzy uwazaja. Trzeba zachować troche dystansu i nie byc hipokryta lub slepcem ktory widzi klody u kogos nie widziac drzazgi u siebie.

Peace!
2012.08.05, godz. 12:21, LosBlancos_96
Higuain bardzo dobrze na przygotowaniach. Benzema na razie nie błyszczy. Zobaczymy co będzie dalej.
Hala Madrid!
2012.08.05, godz. 12:15, raca
@marco9512

Masz absolutną rację. Jednak nie wchodź z nimi w polemikę, ponieważ to nie ma najmniejszego sensu. Diego11, wchodzi na taką stronę żeby się pospinać i później poprawić swoje samopouczcie mówiąc swoim 'znajomym', że kibice Realu to wieśniaki, itp.

Ja mam znajomych w pracy, którzy w ogóle nie interesują się ligą hiszpańską. Jednak jak się ich zapyta o:
- faul Pepe na Alvesu,
- nie uznaną bramkę Higuaina,
- wychodzenie VV do środka pola żeby wycyganić kartkę dla przeciwnika,
- Złota Piłka dla Messiego w 2010.

Wszyscy są zgodni.
- Wejście na Pepe - faul ale nie na czerwoną,
- bramka zdobyta poprawnie,
- VV powinien za każdym wyjściem dostawać żółtko,
- Złota Piłka dla Messiego - oszustwo, skandal, faworytyzm.

Naprawdę są to ludzie bezstronni. Jednak, są i prawdziwi kibice Barcelony a taki umie się wypowiedzieć i nawet (uwaga!)... przyznać rację kibicowi Realu.
Natomiast jeśli się rozmawia z 'kibicem' Barcelony, to aż się nóż w kieszeni otwiera. Ponieważ ci właśnie 'kibice', nic tylko obrażają Real, wytykają wyimaginowane błędy/wpadki/faule, itp które jedynie oni widzieli i nie potrafią nic udowodnić.
A prostym sposobem na rozpoznanie prawdziwego kibica od tego sezonowego to poproszenie go o wymienienie co najmniej 5 wielkich zawodników Barcelony, jednak nie z tej epoki. To i tak wymienią Ronaldinho i Messiego. Oczywiście trzeba to robić na żywca bo w internecie mają Wikipedie.
2012.08.05, godz. 12:14, krol_julian
diego11
cytujesz biblie a później piszesz że to są dwie "maksymy". Człowieku cytat to cytat. Musiałeś się ostro podniecić jak to pisałeś... tyle nieprzemyślanych słów... porównania z caps lockiem dotyczące 10 tonowej księgi?? człowieku idź odpocznij... mozg ci się przegrzał...

Wiesz już czemu barca jest dla leszczy? :) bo subkultura która jest ich reprezentantem nie odpowiada poziomowi intelektualnemu tych którzy nigdy na taka wypowiedź jak Twoja by sobie nie pozwolili. Czytając takie posty budzi się w nas coś w rodzaju wewnętrznej dezaprobaty i sprzeciwu, stąd jeszcze bardziej zaczynamy wspierać klub tak bardzo nam bliski! HM !!
2012.08.05, godz. 12:09, raca
@marco9512

Masz absolutną rację. Jednak nie wchodź z nimi w polemikę, ponieważ to nie ma najmniejszego sensu. Diego11, wchodzi na taką stronę żeby się pospinać i później poprawić swoje samopouczcie mówiąc swoim 'znajomym', że kibice Realu to wieśniaki, itp.

Ja mam znajomych w pracy, którzy w ogóle nie interesują się ligą hiszpańską. Jednak jak się ich zapyta o:
- faul Pepe na Alvesu,
- nie uznaną bramkę Higuaina,
- wychodzenie VV do środka pola żeby wycyganić kartkę dla przeciwnika,
- Złota Piłka dla Messiego w 2010.

Wszyscy są zgodni.
- Wejście na Pepe - faul ale nie na czerwoną,
- bramka zdobyta poprawnie,
- VV powinien za każdym wyjściem dostawać żółtko,
- Złota Piłka dla Messiego - oszustwo, skandal, faworytyzm.

Naprawdę są to ludzie bezstronni. Jednak, są i prawdziwi kibice Barcelony a taki umie się wypowiedzieć i nawet (uwaga!)... przyznać rację kibicowi Realu.
Natomiast jeśli się rozmawia z 'kibicem' Barcelony, to aż się nóż w kieszeni otwiera. Ponieważ ci właśnie 'kibice', nic tylko obrażają Real, wytykają wyimaginowane błędy/wpadki/faule, itp które jedynie oni widzieli i nie potrafią nic udowodnić.
A prostym sposobem na rozpoznanie prawdziwego kibica od tego sezonowego to poproszenie go o wymienienie co najmniej 5 wielkich zawodników Barcelony, jednak nie z tej epoki. To i tak wymienią Ronaldinho i Messiego. Oczywiście trzeba to robić na żywca bo w internecie mają Wikipedie.
2012.08.05, godz. 11:44, dzejk0p
Podpis zdjęcia jest mega :)

Odnośnie Pipity to stać go na wiele, ale nie będzie lepszy od Karima, bo technikom odstaję od niego ;)
2012.08.05, godz. 11:41, salvador_91
marco9512
Obraziłem kogoś? Zwyzywałem? Chyba nie... co?
2012.08.05, godz. 11:33, marco9512
salvador11

Po co tutaj wchodzicie ? Znaczy wchodzić możecie, ale się nie udzielajcie, Prosimy!
2012.08.05, godz. 11:31, salvador_91
marco9512
Kolego poczytaj sobie komentarze pod artykułem ,w którym członkini fanklubu barcelony pisze o zarzutach korupcyjnych piszczka... tam to dopiero była trzoda i buracstwo ze strony waszych kibiców. Ty mi tu o poziomie waszej strony piszesz...
2012.08.05, godz. 11:06, marco9512
diego11

Podchodzę do naszej konwersacji z uśmiechem na twarzy, ale nie ironicznym tylko ze śmiechu.

Oczywiście CR symuluje, ale rzadko naprawdę, to już nie to samo co w Utd.

Trenerek ? Największe osiągnięcia i to jest ,,trenerek", sory, ale w takim razie Pep, jest nikim. Jose broni każdego swojego zawodnika, Materazzi za nim płakał, Carvalho był z nim brawie w każdym klubie, a Chelsea bez niego jest dnem, a Inter to już w ogóle, i to jest ,,trenerek" ?

Każdy broni swojego klubu, niezależnie, ale..

Ale kibice Barçy robią to ośmieszając siebie. Przykład
Studio Polsatu, Kowalczyk półfinał LM i nieuznana bramka bohatera tego artykułu czyli Pipa. Piqué fauluje CR ten upada na ,,Marszczerano" a piłka trafia do Higuaina - gol. Wszyscy w studio mówią, że gol prawidłowy, ale pan kowalczyk ? No przecież faul na Mascherano, tak jakby CR specjalnie wpadł na Javiera.

Bronicie się, że Real gra ostro, bo gra, piłka to sport kontaktowy, ale kiedy Pepe nic nie robi Alvesovi i dostaje czerwień, wszyscy, że zasłużona, tylko ku*** go nie dotknął, to za co czerwona ? Za miłość do ojczyzny ?
Mało tego Sergio nakładka w kolano Alonso, ale nic..

Niski poziom strony ?
http://www.fcbarca.com/43243-balotelli-barcelona-nie-gram-z-dziewczynkami.html
Proszę największa strona o Barçy w Polsce i poczytaj komentarze.

Jeb*** czarnuch, rzucać w niego bananami, to tylko igła w stogu siana jeżeli chodzi o epitety w stronę Mario, i kto jak broni klubu ?
2012.08.05, godz. 11:00, diego11
Tak Barça nic nie grała bo ważniejsze od gry było żeby któryś z recydywistów pewnego trenerzyny który nie istniałby bez Barçy (ale tej historii nie znasz bo cię wtedy na świecie nie było) nie urwał nogi,rąk czy głowy .......a ty powinieneś się cieszyć bo jakby sędiza był NORMALNY to..........mecz skończyłby sie w 86 minucie z poowdu zdekompletowania zespołu gospodarzy.
Ale jest jedna prawda a mianowicie taka że Pepe nie powinien pierwszy wylecieć a Ramos w 54 minucie z adruga żółtą ale nie wyleciał bo w 4 minucie nie dostłą kartki za celowe zagranie ręką.
2012.08.05, godz. 10:54, diego11
marco9512
Po co sie chłopie produkujesz. Użyj mózgu a zrozumiesz że symulache i aktorstwo to nie tylko działka piłkarzy Barcelony którą ......tylko i wyłącznie kibice Realu jej przypisują.

Patrzycie na kogoś a nie widzicie tego samego na własnym podwórku. a raczej widzicie tylko nie chcecie by ktokolwiek wam o tym przypominał bo tracicie w ten sposób kolejne koronne argumenty "antybarca". Piłkarski świat już obalił wiele z waszych koronnych argumentów łącznie z tym najsłynniejszym "Messi nie istnieje bez"
Nie wypominaj piłkarza Barçy teego co sami robią wasi ulubie ncy bo w Bibli napisano
"Nie sądzcie a nie będzieice sądzeni" albo "kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamień" i te 2 trafne maksymy idealnie pasują do zachowania was czyli śmiesznego i godnego politowania serwsiu realmadrid.pl którym kieruje zakompleksiony redaktorzyna .
Wymieniłeś kilka przykładów nieprofesionalnego zachowania piłkarzy barcy to fajnie ale gdybym ja chciał wymienić takowe zachowania twojego trenerka i idoli byłaby to co najmniej 10 TONOWA KSIĘGA!!!!!
Także zluzuj bo nie masz racji. Pozdro
2012.08.05, godz. 10:53, nodac
sezon sie jeszcze nie zaczal ,a wy sie juz spuszczacie w majtki,prawda jest taka ze real jest przed barca-patrz tabela 2011-2012
2012.08.05, godz. 10:49, marco9512
diego11

A i hity Mascherano plus niezawodny - hiszpański Brad Pitt (nie chodzi o urodę, ale o grę aktorską)
http://www.youtube.com/watch?v=xDvDNeHXI4Y&feature=fvwrel
2012.08.05, godz. 10:40, nieznamcie56
JAK DLA MNIE Higuain jest lepszy od Benzemy.Na Higuaina gadacie ze nie strzela w meczach z Barçą,a kiedy w wygranym przez nas meczu 1:2 Benzema zamiast podać do swietnie ustawionych Ronaldo i Ozila,to strzelał..Ale to na marginesie i to jest MOJA opinia.
2012.08.05, godz. 10:33, marco9512
diego11

Spinasz się jak Alves po (fikcyjnym) faulu na nim dokonanego (niby) przez Pepe w 1/2 LM.. A kiedy Real grał w 11 Barcelona jakoś nic nie grała. Nie mówiąc o Sergio i słynny uśmiech do kamery, Piqué rzucający słonecznikiem i plujący na innych w czasie fety, Messi plujący innym pod nogi, uderzający innego z główki (Szachtar) czy kopiący w kibiców Realu gdy mu w tym meczu nie szło - bądź co bądź dzięki Pepe.. A i słynne zraszacze i VV, który biegnie wszędzie byle tylko powiedzieć sędziemu, że należy się kartka rywalowi - czy za to nie ma kartek ? W jego przypadku jakoś nie..

Arvaless

Masz rację. Nie strzelił Barçy, ale strzelił sobie w stopę gdy nie wykorzystał 2 setek w meczu z Barçą na ich stadionie..

Oczywiście potrafi znakomicie uderzyć, ale w tych ważniejszych meczach się spala. Strzelił Barçy 4 lata temu. To za mało jak na (niby) podstawowego napastnika Realu..

Nie gra bo jest po prostu słabszy od Benzemy, czym się różnią ?

Benzema jest szybszy i zdecydowanie lepszy technicznie, co pozwala mu na grę kombinacyjną, czego nigdy nie robi Pipita. Nie mówiąc, że Benzema próbuje już klepać na 30-40 metrze przed bramką rywala, gdzie Higuain się ustawia między obrońcami.

Teraz są potrzebni napastnicy jak Benzema, tacy jak Higuain to byliby dobrzy 5-10 lat temu..
2012.08.05, godz. 10:18, blady5698
Arvaless
A co mają stosunki do strzelania bramek?
2012.08.05, godz. 10:14, Arvaless
co mi wspominasz mecze które były 4 lata temu, kiedy to jeszcze normalne stosunki panowały pomiędzy Realem i Barcelona?
2012.08.05, godz. 10:11, R0bert
Arvaless - Higuain strzelił Barcelonie gola w meczach na Bernabéu skończonymi wynikami 4:1 i 2:6. A czemu nie pamiętasz? Boś słaby kibic z glutem pod nosem.
2012.08.05, godz. 09:58, Arvaless
może sobie strzelać z ogórkową Saragossą, z lepszymi zespołami czyt. Bayern, Barça jakoś nie pamiętam jego bramek a dlaczego? bo ich nie było.
2012.08.05, godz. 09:57, Don RAUL
2012.08.05, godz. 07:55, kacper1423
Nie wiem dlaczego wy tak nie lubicie Igły strzelił w lidze więcej bramek od Benzemy chociaż mniej grał.

bo w LM nic nie gra? kiedys lyon, a w poprzednim sezonie koncertowe spieprzenie akcji marcelo w koncówce - gdzie igła musiał oczywiscie byc na spalonym i wrypac sie w parade CR? do tego podarowanie barcelonie awansu w cdr na cn i 2 zmarnowane setki.

niech odwali takie cos jeszcze raz, to po sezonie sami go bedziemy chcieli wywalic - igła, gwarantuje tylko gole z betisami itp.
2012.08.05, godz. 09:53, diego11
CristianoRonaldo777
A może tak dodasz popisy teatralne twojego idola oraz Di Maríi i Pepego?
chyba że ci w tym pomogę jak zechcesz
2012.08.05, godz. 07:55, kacper1423
Nie wiem dlaczego wy tak nie lubicie Igły strzelił w lidze więcej bramek od Benzemy chociaż mniej grał.
2012.08.05, godz. 03:41, barthez1902
Higuaín to wielki piłkarz i może osiągnąć co tylko będzie chciał
2012.08.05, godz. 00:30, CristianoRonaldo777
Troche z innej beczki ... tym razem popis teatralny Alexisa ...


http://www.youtube.com/watch?gl=GB&v=oro3MpQBacU
2012.08.05, godz. 00:15, ikerowa
Podoba mi się, że stawia sobie taki cel i wierzy, że dzięki ciężkiej i solidnej pracy na treningach go osiągnie. :)
2012.08.04, godz. 23:05, MARCIN10
Chce grac wiecej ale wie i zdaje sobie sprawe ze zalezy to wylacznie od niego. Proste
2012.08.04, godz. 23:01, itan7
Higuaín: Chcę grać więcej, ale... Benzema jest lepszy :)
2012.08.04, godz. 22:59, The Unforgiven
kurcze, raz ktos napisal, ze czyta nazwy zdjec i juz grupka ludzi musi komentowac po kolei..
2012.08.04, godz. 22:50, Za
Gran Pipita Higuain.
2012.08.04, godz. 22:47, davidguetta
Czyżby Benzema miał się pocić? :)
2012.08.04, godz. 22:40, ManiekzRealu
ale są dwie, a ala jedna
2012.08.04, godz. 22:36, titicaca
Takie podejście piłkarza mi się podoba.
2012.08.04, godz. 22:35, paulabdg92
Oby Igła, oby <3
2012.08.04, godz. 22:32, tyranitar
Ciekawe czy w sezonie znowu coś Argentyńczykowi nie podpasuje, kiedy będzie przegrywał rywalizację - może tym razem woda na treningach będzie za mało wilgotna albo słońce będzie za bardzo słoneczne.
2012.08.04, godz. 22:28, realarko
W poprzednim sezonie rozegraliśmy świetną Ligę, poprawiając rekordy i ustalając wyniki, jakich nie było.

rekordy są po to by je pobijać, czego Gonzalo, Realowi i wszystkim na tej stronie życzę.

İ Hala Madrid İ
2012.08.04, godz. 22:24, rafal1987
wierzę w Ciebie Gonzalo :) na króla strzelców w tym sezonie ;)
2012.08.04, godz. 22:16, RealFanod2005
czyzbybenzemamialsiespocic hehe

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama