REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2012.01.22, godz. 08:17, El Jarek / elconfidencial.com, elpais.com, Marca, własne

"Wielki kryzys w szatni"

Real Madryt jest w mediach tłamszony. Działacze martwią się prasą zagraniczną, w której ucierpiał wizerunek samego klubu, ale nie gorzej jest w Hiszpanii, gdzie "problemy" znowu ma drużyna. Piszę znowu, ponieważ sytuacja do złudzenia przypomina tę po ostatnim większym kryzysie Królewskich, czyli wrześniowych wpadkach z Levante i Racingiem. Znowu możemy poczytać o braku porozumienia między trenerem a zawodnikami i o spięciach między grupami graczy z różnych krajów. Wtedy nerwowość kumulowała się od Superpucharu Hiszpanii, a wszystko wybuchło po dwóch stratach punktów z rzędu. Teraz ta bomba w prasie eksplodowała kilka minut po meczu, kiedy pierwsi dziennikarze zaczęli analizować przyczyny porażki drużyny. Oczywiście nie zabrakło wśród nich znanego nam - przynajmniej na RealMadrid.pl - lepiej z szerzenia fatalistycznych wizji ekipy Diego Torresa z El País czy słabiej poznanego na portalu José Félixa Díaza z El Confidencial. Dzisiaj jednak dołączyła do nich zdecydowanie Marca. Wydawało się wam, że jest dobrze, a w drużynie panuje dobra atmosfera? Po środzie wygląda na to, że to były pozory. Oto podsumowanie wszystkiego, co złe w drużynie Królewskich. Źródła Diego Torresa to dzisiaj "małe piwo", w tym tekście znajdziecie nawet rozmowy z zamkniętych treningów!

El País: Drużyna nie wie, gdzie zmierza
Na pierwszy ogień, jak zawsze prawdziwe, informacje od Diego Torresa. Podobno po ogłoszeniu w środę w hotelu składu na mecz z Barceloną jeden z weteranów miał powiedzieć pod nosem: "Matko Boska, gdzie my zmierzamy?". Torres stawia opinię, że Mourinho nie radzi sobie z utalentowanymi technicznie graczami i woli tworzyć zespoły waleczne i siłowe, jak w Chelsea czy Interze. Oczywiście przytakuje mu anonimowy zawodnik. "W jego grze jest jeden schemat. Nie potrafi zarządzać drużynami z jakością i zawsze wybiera walczących graczy ponad tych technicznych. Na pewno zdobyłby więcej tytułów trenując Valencię, a nie Real Madryt". W tekście możemy przeczytać też o grzechach z ostatniego Klasyku: zostawienie Marcelo - najbardziej nieprzewidywalnego obrońcy w ataku na świecie - na ławce, zignorowanie Kaki - Złotej Piłki - i Şahina, wpuszczenie Granero i Özila tylko na 20 minut, a także zniszczenie umiejętności Benzemy i Cristiano poprzez nakazanie im gry na skrzydle. "Nawet Xabi Alonso musiał zmienić rolę, żeby częściej pomagać w defensywie Altıntopowi". Piłkarze - anonimowo - zgodnie zapewniają: "Do wygrania z Barceloną trzeba czegoś więcej niż kontrataków".

Mourinho miał tym razem nie odezwać się po porażce w szatni ani słowem, a atmosfera pod prysznicami była "pogrzebowa". Kilku zawodników poskarżyło się Torresowi otwarcie na taktykę, która "męczy, ponieważ oddanie Barcelonie piłki to wymuszanie ciągłego pressingu". Portugalczyk był ostry na przykład po grudniowym meczu, kiedy po spotkaniu wykrzyczał w szatni: "Chcieliście grać atak? To teraz macie". Oczywiście drużyna postawiła się trenerowi, a niektórzy zaczęli żartować, że "Barcelona miała szczęście, bo u nas na prawej obronie grał Coentrão". Po tamtym meczu Mourinho miał się odsunąć od drużyny, a jeśli tylko w szatni czy na treningu tworzyły się grupki, to mieli je szpiegować Karanka i Faria. Jednak gracze - według Torresa - nie mówią na Mourinho nic złego, bo chcą grać i chcą spokojnie żyć w Realu Madryt. "Nie możemy iść przeciwko Mou, bo Florentino go chroni", skomentował znowu anonimowo kolejny z zawodników.

Na koniec Torres zaszczycił nas jeszcze swoją wersją wydarzeń z meczu z Málagą, gdy do przerwy goście prowadzili 2:0. Według dziennikarza, Mourinho w szatni był wściekły i zaczął wygarniać graczom wszystkie błędy. Najbardziej oberwało się za gole Casillasowi, który - według świadków(!) - był bliski otwartego starcia z Portugalczykiem. Na koniec Mourinho zaznaczył, że większość jest bez formy po świętach i na konferencji prasowej zacznie rzucać nazwiskami nieprzygotowanych do gry. Torres kończy stwierdzeniem, że "po grudniowym Klasyku Mourinho przestał słuchać opinii zawodników, a ostatni mecz to tylko wynik tego wszystkiego". Uff...

El Confidencial: Mourinho wściekły za brak obrony jego osoby
Według José Félixa Díaza, Mourinho w czwartek krótko porozmawiał z Pepe, naprostował sytuację, nakreślił dalsze ruchy, a potem zajął się szukaniem człowieka, który wyjawił Marce, że Di María nie zagra z Barceloną. Ta informacja miała zostać ukryta do samego końca. Jednak prawdziwą niespodziankę Portugalczyk miał przygotować na piątek. Cała drużyna - od trenerów przez piłkarzy po pracowników - miała odbyć ponad godzinną rozmowę, w której padły ostre słowa. Portugalczyk był wściekły, że nikt nie bronił go w mediach po meczu, a piłkarze oskarżyli szkoleniowca o zburzenie jedności w szatni po wstawieniu się za Pepego i resztę Portugalczyków przy jednoczesnym ominięciu reszty. Sytuacja w szatni ma być napięta jak nigdy.

Do tego doszło niezadowolenie wśród działaczy, którzy podobno zdążyli się już spotkać i omówić konsekwencje artykułów w światowej prasie. Według Díaza, ten kryzys zaczął się wraz z przyjściem Mourinho, który zaczął częściej zamykać treningi i ograniczył do zera oficjalne konferencje prasowe piłkarzy (kiedyś odbywały się one codziennie!) i osobiste wywiady dla prasy. Podobno media są zniesmaczone zamknięciem drużyny na świat, a wszystko wybuchło po ostatnim meczu z Barceloną i wizerunku, który przekazał Real Madryt. W drużynie narasta za to plotka, że ktoś może zapłacić za mecz z Barceloną, i to już w meczu z Athletikiem. Chodzi o jednego z tych najbardziej podstawowych piłkarzy.

W innym artykule Díaz informuje, że Mourinho dalej chce pracować w Realu. Florentino Pérez i José Ángel Sánchez dowiedzieli się o tym od Portugalczyka i projekt ma dalej trwać. Na razie Portugalczyk czeka na reakcję Bernabéu, które ma w meczu z Athletikiem osądzić całą ekipę. Już w środę niektórzy kibice gwizdali (obrywało się nawet Cristiano czy Casillasowi), a pierwsze ankiety w mediach pokazują pewny podział między fanami a trenerem. Większość madridistas jest wściekłych o ustawienie drużyny na Gran Derbi. I tutaj pojawia się temat mimo wszystko odejścia Mourinho. Manchester City bada sytuację Portugalczyka, ponieważ działacze tego klubu nie są przekonani do Manciniego i jego przyszłości w Anglii po 30 czerwca. Mourinho za zerwanie kontraktu musiałby zapłacić klubowi 40 milionów euro, ale jeden z agentów pracujących z City w ostatnich miesiącach zapewnił już, że dla Szejka Mansoura to nie będzie nawet najmniejszym problemem.

Marca: Maksymalne napięcie w szatni
Marca pisze, że kolejne godziny po Klasyku były ciężkie dla całego klubu, ale szczególnie dla drużyny. Mourinho w piątek wezwał na treningu na dywanik graczy pierwszego składu, żeby przeanalizować z nimi ostatnią porażkę. "To, co zaczęło się od przemowy trenera, skończyło się na ostrej wymianie zdań między graczami a Portugalczykiem". Swoje zdanie wygłosiło kilku graczy, ale najgłośniej mówił Ramos. Hiszpan jako drugi kapitan nigdy nie bał się otwarcie rozmawiać z trenerem. Pierwszą kością niezgody była ochrona trenera w mediach. Oto zapis rozmowy zdobyty przez Markę [strach pytać i myśleć w jaki sposób]:

Mou: [patrząc na Ramosa] Zabiliście mnie w strefie mieszanej przed mediami.
Ramos: Nie, trenerze, pan przeczytał tylko to, co dała prasa, nie było tam wszystkiego.
M: Oczywiście, że nie dają wszystkiego, bo jesteście mistrzami świata i wasi przyjaciele z prasy was chronią... Tak, jak bramkarza...
Casillas: [ćwiczący z bramkarzami około 30 metrów dalej] Trenerze, tutaj chyba mówimy sobie wszystko w twarz, co?
Mourinho: Jutro to ja będę świecił oczami na konferencji prasowej.
Zawodnik1: Oczywiście, ale my nie mamy pozwolenia na mówienie. Ani na konferencje, ani na wywiady.
Zawodnik2: Pan wściekał się na Ikera, bo prosił o wybaczenie Xaviego, a co zrobił Pepe na filmiku po meczu?

Potem konflikt miał pojawić się jeszcze przy analizie bramki Puyola. Chociaż na powtórkach widać, że z interwencją spóźnił się Pepe, to Mourinho o bramkę obwinił Ramosa. Na odprawie to Hiszpan został desygnowany do krycia kapitana Barcelony, ale w przerwie piłkarze zdecydowali się zamienić swoje role. Mourinho się o to wściekł, ale Ramos nie milczał.

Mou: Gdzie byłeś przy pierwszej bramce, Sergio?
Ramos: Kryłem Piqué.
M: Miałeś przecież kryć Puyola.
R: Tak, ale robili na nas zasłony, więc zdecydowaliśmy się zmienić krycie.
M: Teraz bawisz się w trenera?
R: Nie, ale w zależności od sytuacji w meczu czasami krycie się zmienia. Jako że pan nigdy nie grał w piłkę, to nie rozumie pan tego, co czasami musi się zdarzyć.

Napięcie podobno rosło przez cały trening, a niektórzy, jak Xabi Alonso, prosili Ramosa o spokój. Marca również twierdzi, że wielu graczy Królewskich straciło wiarę w trenera po ostatnim Klasyku. Drużyna ma nie rozumieć dlaczego szkoleniowiec zmienia system gry na każdy mecz z Barceloną i oddaje rywalowi piłkę. Największy smutek z powodu ustawienia wyrażali Benzema, Pipita czy Cristiano, którzy na co dzień są spokojniejsi. Poza tym drużyna nie rozumiała dlaczego zagrał Carvalho, co miało być brakiem szacunku wobec Varane'a i Albiola.

Tak więc, wielki kryzys...

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Sezon 2011/12

Komentarze

2012.01.23, godz. 14:35, DonaldDuck
Jarek - widze ze jestes kibicem od kilku lat i nie rozumiesz co to Gran Derbi. Porazka w takim klasyku to cios mieczem w serce, szczegolnie na wlasnym terenie. Ja sobie wyobrazam co Iker czy Ramos musza czuc dostajac baty od Barçy. Ja jestem taki maly kibic klubu z katalonii od juz 14 lat i przezywam kazda porazke w GD z wielkim sercem, a ci pilkarze to juz o ogole.... Dlatego jarek jesli nie wiesz o co camon to lepiej zamilknij i zacznij kibicowac w polskiej ekstraklasie.
2012.01.23, godz. 10:19, dolnysopot
Po za tym Mourinho ma kompleks Barcelony i to jest wiadome od dawna. Jakie cisnienia mial gdy trenowal Chelsea i te druzyny spotykaly sie w LM. Jakie cisnienie gdy trenowal Inter. Teraz trenuje najwiekszego wroga Barçy. Pokananie Jej stało sie dla niego obsesją. Pokazali mu od razu gdzie jego miejsce wrzucajac 5:0.
Przeciez zanim Guardiola objał Barce, kto rozmawiał z zarządem o posadzie? Mourinho pokazywał szefostwu Barçy swoj pomysl na klub. Barcelona zaproponowala jako 2 trenera Guardiole, to mourinho stwierdzil, ze to oznaka braku szacunku do niego. Chce wladzy absolutnej na lawce trenerskiej.
Wiec sami widziecie mu nie robi czy Barça czy Real. Byle tytuły z jego nazwiskiem.
2012.01.23, godz. 10:11, dolnysopot
Musicie zrozumiec pewną rzecz. Dlaczego wlasnie to Iker i Ramos tak "kłócą się" z Mou. Oni są tutaj od dawna. Pamietaja czasy kiedy to Real byl przed Barcelona. Pamietaja trenerow ktorzy nie wmawiali im agresji przed GD. Pamietaja tamtą atmosfere, gdzie Real byl druzyna taką, jaką teraz jest Barça. Widzą po prostu to, ze slabo dzieje sie z klubem. To juz ktoras klotnia Ikera z Mourinho.
Powiedzcie mi w czym Mou jest lepszy na stanowisku trenera Realu od Pellegriniego. Ile Pellegrini zdobyl pkt? Wtedy nie bylo tej calej agresji, takiego pepe itd. Na Camp Nou przegrana tylko 1:0 bo dosc wyrowannym meczu.
Pellegrini zostal zwolniony bo mial przyjsc wybawca i zdobywac tytuly. Problem polega na tym, ze nie ma tych tytolow. Sa klotnie, gra z Barcelona dramat.
Zrozumcie to w koncu. Mourinho jest firma sam dla siebie. Nie obchodzi go czy dzis trenuje Madryt czy PSG. On chce po prostu podpisywac sie pod tytulami obojetnie z kim by je wygrywal.
2012.01.23, godz. 08:31, saintk6
dziekuje za stosowny komentarz redaktora El Jarka
2012.01.22, godz. 23:47, jarekn
Drogie koleżanki, drodzy koledzy!
Dlaczego tak łatwo dajecie się na nabrać na taką tanią propagandę?
Pomyślmy razem, co jest najważniejsze? Czy nie są to przypadkiem wygrane trofea?
Jeżeli Mou wygra ligę, to czy nie będzie to oznaczać, że ma rację?
Ligi nie wygrywa się meczami z Barceloną tylko ze wszystkimi zespołami. Dlatego poczekajmy w spokoju do ostatniego meczu.
Po drugie: czy to ważne jakimi graczami się gra? Czy to, że Inter Mou wygrał LM oznacza coś mniejszego niż wygrana LM przez Barcelonę? Przecież to jakiś absurd.
Dlatego proponuję wszystkim „zagotowanym” więcej dystansu do tego, co można znaleźć w prasie czy w internecie.

Pozdrawiam
Jarek
2012.01.22, godz. 23:42, michalRealfan
"Kilku zawodników poskarżyło się Torresowi otwarcie na taktykę..."
Tu skończyłem czytać xD pewnie, po każdym meczu piłkarze idą do tatusia Torresa i mu się skarżą, kolejki się do niego ustawiaja, każdy chce się wyżalić.
2012.01.22, godz. 20:50, 1marcin60
W każdej drużynie padają ostre słowa ale trener jest najważniejszy i jeśli ktoś się sprzeciwił to dziś to zobaczymy w wyjściowym składzie;) i słusznie
2012.01.22, godz. 20:35, HeleS
hahaha dobry komiks.. !
2012.01.22, godz. 20:22, THE SPECIAL ONE 2003
2012.01.22, godz. 08:36, LigaBBVA
widzę końcówka Mou... swietny trener, ale chyba zepsuł nam drużynę...
nie wiem czy mam płakać czy się śmiać czytając takie komentarz.... nie mam po prostu pytań.. kibicuje realowi od ponad dekady na dobre.. i na złe i śmiem twierdzić że ten wasz ,,Wielki" Real bez Mourinho dalej byłby pośmiewiskiem dla kibiców prawdziwych klubów dla których liczy się coś więcej niż pieniądze uzyskane ze sprzedaży koszulek jakiegoś pseudo gwiazdora którego transfer nie miał na celu poprawy jakości gry lecz były ,,spóźnionym gwiazdkowym prezentem od dobrego wuja Florentino" - który też zresztą ma takie pojęcie o piłce jak kura o piwie... czyli żadnego !!! Pérez jest swietnym biznesmenem lecz to on odpowiada za ten cały cyrk Real przestał już być drużyna lecz firma, instytucja... mająca generować jak największe zyski... to Florentino zatrzymał karierę Fernando Morientesa który według mnie dołaczyłby do panteonu najlepszy napastników w historii futbolu.. i byłby podobnie jak Raúl żywa legendą tego klubu lecz nie pasował on do projektu Florentino.. zresztą tak samo jak dwaj utalentowani DM Makelele oraz Cambiasso których talentu Florentino nie dostrzegł.... cóż nie bylo oni dla pereza wystarczająco galaktyczni... a co stało się z Hierro czy też w jaki sposób pozbył sie tak świetnego fachowca jakim jest Vincente del Bosque..naprawdę zastanówcie się... Real dąży do triumfu w La Liga.. i jest na najlepszej drodze ma przewagę jaka nie miał od naprawdę dawna.. więc.. po co.. taki komentarze. jak
2012.01.22, godz. 08:26, marek1078
Pérez za bardzo rozpuścił Mourinho.
owszem Mourinho tez nie jest świety to też człowiek jak zresztą Florentino kóry nie miał .. złych zamiarów.. kirowała nim.. poprostu... pycha cóż taka jest ludzka natura..
HALA MADRID !!!!!
2012.01.22, godz. 19:57, Leah
letisia

Ponad 20 zwycięstw z rzędu, nie licząc meczy z Barceloną. Najlepsza drużyna grupowej fazy LM, strata tylko dwóch bramek. Nie tracenie punktów przy niekorzystnym wyniku.

Ja nie patrzę tylko na jedną drużynę, bo co mnie obchodzą mecze z Barceloną? Wymień mi zespół, który wygrał z nimi grając ofensywny football? Nie ma takiej. Real jest wciąż krok za nimi i tak cud, że w takiej formie przegrali tylko dwoma bramkami. Im szybciej przyjmiecie to do wiadomości tym lepiej dla was.

Poza tym, w tym tygodniu jesteś za Barceloną czy Realem, bo dawno już się nie deklarowałeś.

Hahahahahhaha - zepsucie Ronaldo po jednym meczu, a te 40 bramek to skąd się wzięło? Z tego, że grają bez piłki?

I nie, nie odpowiadaj mi, masz trociny w głowie i schizofrenię z rozdwojeniem jaźni, dawno powinieneś uczyć się polskiego i przyjmować leki.

2012.01.22, godz. 19:54, loui13
niestety panowie.. Musimy zacząć wygrywac z barką. do tego chyba potrzeba zmiana trenera i pomysłu na życie w starciach z nimi. Dodatkowo potrzebujemy wzmocnień (z reguły jestem przeciwnikiem kolejnych transferow ale teraz to nieuknione. musimy wzmocnic srodek pola i dodatkowo jakiegos obronce)
2012.01.22, godz. 19:28, pawel20wawa
Prawda jest taka że póki trenerem Barçy będzie Pep to Real nie pokona Barcelony,ani bezpośrednio ani ogólnie w jakiś rozgrywkach,


Co tutaj dużo mówić,popatrzcie na to co wygrał Mourihnio a Pep za swojej kadencji w Realu i Barcelonie.

Real jest dużooo słabszy od Barcelony,taka prawda.
2012.01.22, godz. 19:23, Leah
Te wszystkie "informacje" zasługują tylko na jeden komentarz;
aaaaaaahahahahahhahahahaahahahaha, hahahahhahahahahahhahaha, buhahahahahahahahahahahhaha!

Dobre, dawno takich bzdur nie było dane mi czytać.

City niezadowolone z Manciniego - ahahahahahahahahahahaha.
Zepsucie Ronaldo i Benzemy - hahahahhahahahhahah.
Taaaa, piłkarze mają jakieś pretensje do Mourinho, bo rozgrywają najlepszy sezon od kilku lat - ahahahahahahhaha.

Czy ktoś w to w ogóle wierzy...
2012.01.22, godz. 19:13, kłaku
to są silni chłopcy jedyny kto tu może przegrać to Mourinho ... ; )
2012.01.22, godz. 19:06, orzel92
Nawet nie chce mi się czytać tych głupot;/ Ludzie pomyślcie, przecież drużyna walcząca w rozgrywkach na takim poziomie nigdy nie będzie się łamać pojedynczymi porażkami! Wiadomo, będą żałować smucić się, ale postarają się to wykorzystać potem na swoją korzyść. Trochę wiary w trenera i tą ekipę. Trochę wiary w Real Madryt!
2012.01.22, godz. 18:24, domin11rm
kurde, coś jest nie tak, mam nadzieję że to tylko jakieś paranoje...
2012.01.22, godz. 18:07, pixi
ależ to byłby transfer, sprzedać Mou za 40 mln EUR; w sumie więcej upokorzeń z Barçą nie mieliśmy nigdy, więc okazja jest niebywała;
to tak, jakby PSG położyło na stole ofertę za Kakę na 65 mln EUR...

wiadomo, że Mou chce wrócić do Anglii, pytanie tylko czy na Eitihad Stadium (scirea pisze, że na Emirates, ale nie sądzę by go chcieli w Arsenalu - tam jest inna kultura wydawania kasy niż w Chelsea, Interze czy Realu);
nasz treneiro raczej czeka na emeryturę Sir Alexa (tylko jak on tam zbuduje zespół, jak skąpi Amerykanie nie chcą dawać kasy...)

summa summarum, strasznie się nam popieprzyło w klubie, nawet jeśli zdobędziemy mistrzostwo, to bez kropki nad "i" w postaci porządnej gry z FCB - niesmak pozostanie...

2012.01.22, godz. 17:57, el chico
Znudzi im sie to przestaną te bzdety paplać,prasa robi z tego taka afere jakby ktoś kogoś zatłukł.A przyczyna porażki jest taka po prostu byliśmy gorsi.
2012.01.22, godz. 17:43, scirea
Jeżeli w tym wszystkim jest choć trochę prawdy, Mourinho pewnie zakończy swoją przygodę z Realem. Stawianie na graczy, którzy grają szybko i używają mięśni to nic nowego w stylu Mourinho. Myślę, że on od kilku lat myśli "po angielsku". Gra systemem 4-3-3 owszem, ale nie z szerokimi skrzydłami nastawionymi na kontrataki, bo to wykańcza piłkarzy i uniemożliwia rozgrywanie. Dlaczego Mourinho nie lubi przetrzymywać piłkę? Bo nie widzi przyszłości dla takich piłkarzy, jak Granero, Sahin i Lassana. Niedawno tylko ten ostatni wrócił do łask. Ostatnie zakupy pokazują, że Real ma grać tak, jakby rywalem były Manchester Utd. czy Aston Villa.

Wydaje mi się, że los Mourinho jest faktycznie przesądzony z piłkarskiego punktu widzenia. Pewnie przejdzie na Emirates Stadium i tam będzie się czuł jak ryba w wodzie. Confidential i El Pais nie są do końca wiarygodne, ale wierzę, że część informacji zdobyli z pierwszej lub drugiej ręki. Mi od dawna nie podoba się styl Realu. Trzeba jak najszybciej pozbyć się Pepe. Musi odejść Khedira i paru innych. Czas postawić na technikę.

Bielsa? Przyznaję rację Valdano, mimo że krótko po odejściu wypowiadał się jak frustrat.
2012.01.22, godz. 17:29, grochol
ja rozumiem że to jest bolące ale wy wiecie lepiej siedząc przed komputerem na realmadryt.pl? wam mam wierzyć że kryzysu nie ma?! przecież zawsze widać jak barca odjeżdża Realowi że Mou nie wie co zrobić a piłkarze, co świetnie pokazują hiszpańscy operatorzy kamer, są zrozpaczeni bezradni...Rozumiem też że oprócz Marci to gazety raczej sprzyjają barcie i można przypuszczać że to możliwa próba wywołania kryzysu w szatni Realu...oczywiście stwierdzenie że "pod prysznicem atmosfera była grobowa"(notabene świetnie to brzmi) jest głupie bo skąd!!! mają oni to wiedzieć no chyba że siedzą pod prysznicem z piłkarzami ale o tym jeszcze nie słyszałem...cóż nie zdziwie się jeśli jest to chociażby połowiczna prawda no bo na kogo piłkarze mieć pretensje jak nie do trenera jeśli gra się w Realu Madryt i ma się taką pakę i mimo wszystko wciąż i wciąż barca jest lepsza a ostatnia(kolejna już!) porażka z nimi u siebie przelała czarę goryczy
2012.01.22, godz. 17:17, fidelis89
Mou się boi zaryzykować i dlatego kończy się tak jak się kończy. Gdy wygrywa się 1:0 to trzeba myśleć o strzeleniu bramki na 2:0 zazwyczaj tak jest ale w meczach z Barceloną 1:0 niby nam starcza i kończymy broniąc się przez 70 minut... Bronić to się można 20 - 30 minut ale nie 70... W następnym meczu musimy strzelić przynajmniej 2 bramki więc a najlepiej 3 więc ustawienie musi być ofensywne. Co z tym Sahinem? Mou - nie mamy nic do stracenia - pozwól chłopakom robić swoje. Znikąd się te rekordowe ilości strzelanych bramek nie biorą a Barcelonie można strzelać jak każdemu innemu zespołowi.
2012.01.22, godz. 17:11, figofan88
wszystkie gazzety hiszpanskie o tym pisza, pewnie jakas odrobinka prawdy w tym jest, ale watpie ze wszystko. Natomiast pilkarze ktorzy trzepia pare milionow miesiecznie za gre powinni zamknac paszcze i sluchac trenera oni sa od grania za co dostaja duza kase a nie od ustalania taktyki.
2012.01.22, godz. 17:06, MF
Żałosne jest to ilu kibiców uwierzyło w te bzdury...
2012.01.22, godz. 16:57, cysters10
Mourinho to świetny trener ,ale nie może wściekać się na drużynę. To on ustawia taktykę i krycie ,a nie drużyna .Moze być wściekł tylko na siebie.
2012.01.22, godz. 16:47, Alejandra
Rozejdzie się po kościach;)

" Pan wściekał się na Ikera, bo prosił o wybaczenie Xaviego, a co zrobił Pepe na filmiku po meczu?"

Wiecie co zrobił Pepe na filmiku? Nie słyszałam nic o tym...
2012.01.22, godz. 16:42, nowy na stronie
jakieś bajeczki
2012.01.22, godz. 16:40, Junior1787
z taką atmosferą to możemy zapomnieć o zwycięstwie z barca ,
z nimi trzeba byc zjednoczeni na boisku i poza nim
2012.01.22, godz. 16:14, amma
W meczu City-Tottenham Balotelli właśnie kopnął leżącego Parkera w głowę i to nie przez przypadek. I co? Kto myśli, że będzie taka sama afera z tego jak przy Pepe? Pismaki są żenujące, Pepe nie zachował się dobrze ale co chwila się dzieją takie rzeczy i jakoś światowej nagonki nie ma.
2012.01.22, godz. 15:59, SzooRM1902
dzisiaj pewne zwycięstwo będzie najlepszą odpowiedzią na te szmatławce hiszpańskie ;]
2012.01.22, godz. 15:45, Kula70
letisia
widzę, że katalońska propaganda działa, ty już nienawidzisz mou, co jeszcze dasz sobie wmówić? czy nie widzisz, że próby zdyskredytowania Mou mają wywołać rzeczywisty kryzys w klubie, którego Barça się mimo wszystko obawia?
2012.01.22, godz. 15:42, damianwielik
źle się dzieje źle.... szkoda szkoda ;/ to nic dobrego przed Gran Derbi nie wnioskuje ;/ ale ja wierze że się pozbierają i pokażą tym katalońskim k......kolegom gdzie ich miejsce :D a nawet jeśli tak się nie stanie to jestem zawsze z wami KRÓLEWSCY :d Hala Madrid !!! Real 4ever !!!!!!!!!!
2012.01.22, godz. 15:37, Uzka
letisia

Hahahahhah, Iker i Ramos odmówią gry? Tak dla upewnienia, dzisiaj jesteś kibicem Realu, czy Barçy? Bo czasami ci się myli...
2012.01.22, godz. 15:30, marfel
Tak sobie myślę że jeżeli przegramy z Barsą na Camp Nou po słabej grze, bez własnego stylu to problem z podziałami w szatni naprawdę wtedy się może uwidocznić.
2012.01.22, godz. 15:12, MF
No nie ma wyjścia, trzeba zmienić trenera i pół skladu he he
Dialogi jak w "dlaczego ja" :)
2012.01.22, godz. 15:07, matrix991
letisia-> Ja też wiem jak to się skończy. 2 lata później Mou wygra LM z jakimś klubem po drodze eliminując Real, tak jak to było w przypadku Interu i Chelsea.

Ludzie dajcie mu spokojnie pracować. Mourinho to gwiazdor? A Ramos nie? W końcu nie posłuchał trenera, wie lepiej niż on kto kogo jak ma kryć. Nasz święty Iker też nie jest ostatnio święty. Bo to co wyprawia po przerwie świątecznej też pozostawia wiele do życzenia i żeby ktoś nie pomyślał, że go nie doceniam, doceniam, ale żyje teraźniejszością, a nie to co robił kiedyś. Niech każdy robi to co do niego należy, a potem będzie można zwalniać/krytykować.
2012.01.22, godz. 14:57, ricka82
mysle ze to plota, w kazdej druzynie sie dyskusje
i nie rozumiem, dlaczego wszyscy atakuja Carvalho zagral lepiej, niz zagraliby drewniak Albiol
2012.01.22, godz. 14:56, SzooRM1902
Letisia
ale rok temu nie było tego problemu, widać nawet po Marcelo że przytył ;/ jakaś dyscyplina musi być, każda drużyna ma dyscyplinę i ktoś tego musi przestrzegać :)
2012.01.22, godz. 14:27, letisia
Shoocik
To sie nazywa zycie... Ci zawodnicy graja w Realu nie od dzisiaj i nie od dzisiaj spedzaja swieta czy wakacje na Ibizach lub innych miejscach i nigdy nikt nie robil z tego problemu TYLKO MOU. Mou mial pretensje do Casillasa i CR. Dlaczego oni nie graja ?? Czekam tylko az Casillas sie wku*wi i powie: "p***le, nie gram". Jestem pewien, ze Ramos powie to samo. I cale madritsimo bedzie musialo wybrac. Swoi zawodnicy czy Mou. Ja juz wiem jak to sie skonczy ;)
2012.01.22, godz. 14:22, letisia
MwMw
LOL !!! ? Powiem Ci tylko tak... Jak dalej Mou bedzie sie tak zachowywal nie bedziemy mieli w zespole juz zadnych wartosciowych pilkarzy typu Xabi Alonso, Ramos czy "Ikery" :) Kazda druzyna z otwartymi rekami przyjmie tych zawodnikow.
2012.01.22, godz. 14:21, SzooRM1902
Letisia
5-0 i 1-3 zagrali otwarcie tak jak zapewne chcieli zagrać piłkarze :]
2-0 do przerwy z Malagą to też wina piłkarzy że się nie dostosowali do zaleceń sztabu szkoleniowego i wrócili o kilka kg "więksi" ;/ myślisz że dlaczego Marcelo nie zagrał z Barçą? bo jest bez formy, a czemu jest bez formy? bo zabalował podczas przerwy za bardzo i takie są skutki picia wódki :]
2012.01.22, godz. 14:20, SzooRM1902
Letisia
5-0 i 1-3 zagrali otwarcie tak jak zapewne chcieli zagrać piłkarze :]
2-0 do przerwy z Malagą to też wina piłkarzy że się nie dostosowali do zaleceń sztabu szkoleniowego i wrócili o kilka kg "więksi" ;/ myślisz że dlaczego Marcelo nie zagrał z Barçą? bo jest bez formy, a czemu jest bez formy? bo zabalował podczas przerwy za bardzo i takie są skutki picia wódki :]
2012.01.22, godz. 14:18, gomez1902
MWMW

zgadzam sie z twoimi wypowiedziami kazdy obraca kota do gory nogami robi z czegos cos duzego chca zniszczyc real po prostu
2012.01.22, godz. 14:17, MwMw
Mou zdobył z trzeba roznymi druzynami w trzech silnych ligach mistrzostwa (portugalia, włochy, anglia), 3 razy był w finale LM, dwa razy wygrał LM, raz wygrał Puchar UEFA, to nie jest przypadek, tyle trofeum z roznymi ekipami nigdy nie jest przypadkiem tyle że tamte druzyny w pełni akceptowały styl i stały murem za trenerem i za swoimi kolegami a nie jak Ikery itp które bawią się w jakieś honory, pyskówki czy też piłkarze którzy nie potrafią zrozumiec że od taktyki jest trener... Mou powinien nieco ich utemperować... bo sie za bardzo gwiazdkami robią...
2012.01.22, godz. 14:15, zidanefrance
Czasami mnie rozbawiacie. Przypomnijcie sobie co pisaliście po przegranym meczu 1 do 3, a mianowicie, że Mourinho powinien zagrac ustawieniem 4-3-3 i zagęścic środek. Zrobił tak w środę i znów wielkie niezadowolenie. Ludzie czy wy jesteście normalni. Mamy obecnie pięć punktów przewagi, bylismy najlepsi w fazie grupowej LM. Czego wy chcecie więcej, nie możemy wygrac z Barceloną, mówi się trudno i trzeba myslec o nastepnym meczu, a nie rozwodzic sie na tym kto zawiódł i kogo trzeba zwolnic. Po grudniwym chcieliście wywalic Ronaldo, teraz strzelił gola to sie przerzuciliście na Mou i Pepe.
2012.01.22, godz. 14:11, MwMw
swoją drogą Casillias powinien nieco odpocząc na ławce bo mimo że jest ikoną klubu i ma spore umiejetnosci to jednak ostatnio zawala nieco goli i do tego jesli wierzyc marce za duzo kłapie dziobem zamiast stać murem za swoimi. Za bardzo liże d*py barcelonskim parchom, tylko dlatego że potem na reprezentacji nie bedzie miał z kim kawy wypić... piłkarze barcelony tak samo wymuszają, symuluja, kłada się przy bele okazji a Iker jeszcze ich przeprasza...
2012.01.22, godz. 14:10, SzooRM1902
Letisia
5-0 i 1-3 zagrali otwarcie tak jak zapewne chcieli zagrać piłkarze :]
2-0 do przerwy z Malagą to też wina piłkarzy że się nie dostosowali do zaleceń sztabu szkoleniowego i wrócili o kilka kg "więksi" ;/ myślisz że dlaczego Marcelo nie zagrał z Barçą? bo jest bez formy, a czemu jest bez formy? bo zabalował podczas przerwy za bardzo i takie są skutki picia wódki :]
2012.01.22, godz. 14:06, letisia
Shoocik
A kogo to wina, ze przegrali 5:0 ?? Zespolu za ktory odpowiedzialny jest MOURINHO !!!
1v3 ?? rowniez...
Srodowe 1:2 ?? Wprowadzenie Ozila, GRANERO ?? To wina pilkarzy ??
Pilkarze nie chca grac taki zalosny football jaki im Mou narzuca. Niech zacznie wspolpracowac z zawodnikami, sluchac ich. Oni sa na boisku i wiedza jak football funkcjonuje. Dlatego nawet najlepszy taktyk nie bedzie lepszy od czlowieka z doswiadczeniem na boisku.
2012.01.22, godz. 14:03, SzooRM1902
nie tylko był tłumaczem, w Barcelonie był kimś takim kim jest teraz "Pito" Tito Vilanova :]
2012.01.22, godz. 14:02, On1zuka
"Jako że pan nigdy nie grał w piłkę, to nie rozumie pan tego, co czasami musi się zdarzyć."

uuuuu ale pojazd :D
może piłkarzem nie był, ale za to był tłumaczem w Barcelonie :D
2012.01.22, godz. 14:00, Trady07
Ależ dialogi. Nie mają co robić tylko zmyślać jakieś "prawdopodobne wypowiedziane słowa piłkarzy i Mourinho". Śmiech na sali
2012.01.22, godz. 13:57, Piquenbauer3
Ciekawe co było po słowach Zawodnika2 ? Celna uwaga!
I ile w tym prawdy, ale jakaś część na pewno;-)
Prawdą jest, że Benz krytykował ustawienie na mecz z Barçą.
Prawdą jest,że Portugalczycy są na innych zasadach, z przyczyn oczywistych :/
Ramos walcz z portugalcami! Tutaj masz pełne wsparcie :-)
Nie chce mi się wierzyć, że Mourinho miał pretensje właśnie do Ramosa o gola Puyola:)
2012.01.22, godz. 13:56, SzooRM1902
realuwstyduoszczedz za sam nick powinienes dostac bana ;]
2012.01.22, godz. 13:56, Grzes10
james dean
Weź Ty się chłopie zastanów czasem co piszesz! Ha ha!
2012.01.22, godz. 13:55, realuwstyduoszczedz
real chyba nigdy nie był tak niechętnie odbieraną drużyną przez innych kibiców jak za kadencji mou
2012.01.22, godz. 13:54, MwMw
jaki kryzys??!!!!!! normalna rozmowa - ao czym maja gadac - normalna wymiana zdań i pogladów.
2012.01.22, godz. 13:51, siewczenko
tessia45
serio mówimy o meczu ze środy? 2-0? byłeś zadowolony z gry Realu? mega obrona i lagi na CR7.dominacja barcy była większa niż w pamiętnym 2-6. tak ma wyglądać gra 2 najlepszej drużyny świata próbującej wejść na szczyt. toż to nie przystoi nawet Sportingowi Gijon tak grać na własnym obiekcie a co dopiero królewskim
nie dziwie się, że atmosfera jest jaka jest. ja tez na miejscu mistrzów świata i europy tak bym się czuł. na zgrupowaniach to pewnie im wstyd się odzywać
2012.01.22, godz. 13:47, james dean
mafia portugalska i tyle,mourinho ewidentnie faworyzuje swoich,oni mogą więcej,są bezkarni jak ten goryl niegodny tego klubu pepe,a co robi mourinho? broni jeszcze tą małpe ktory sie zachowuje jak jakiś psychol spuszczony ze smyczy,to recydywista ktory powinien zostać wyrzucony z tego klubu na zbity pysk,co z tego że jest dobrym piłkarzem?mysle ze to co robi mourinho z pepe nie jest moralne dla reszty zespolu,ramosa, itp,wiadomo ze prasa to prasa pisze bo musi to pisac,,ale cos na rzeczy na pewno jest
2012.01.22, godz. 13:44, SzooRM1902
aż sobie puszczę Mezo - Kryzys haha posłuchajcie też sobie :D ale jaja :D
2012.01.22, godz. 13:38, Uzka
Shoocik

Chodzi mi o ten "zapis" rozmowy. Podejrzewam, że tamte gazety uchwyciły ten temat właśnie po tym dialogu, który nie wiadomo skąd został zdobyty. Skoro Mourinho ich wezwał na dywanik, a sami dziennikarze są wściekli, że zamknął drużynę na świat, to jakim cudem oni mogli się o tym w ogóle dowiedzieć? O samej rozmowie? Nie mówiąc o tym, jakim sposobem zdołali to usłyszeć? Co, stali pod drzwiami, które były uchylone? ;D To samo w sobie jest przecież irracjonalne :D
2012.01.22, godz. 13:38, SzooRM1902
musimy być teraz z Mourinho właśnie i nie odwracać się od niego, coraz bardziej mu wierzę w kwestii tego że teraz cały świat jest przeciwko nam i teraz sami musimy sobie z tym poradzić bo nie ma nikogo poza naszym klubem kto nas obroni, każdy tylko czeka żeby powiedzieć coś złego i napisać na nasz temat,takie czasy,ale nas jest więcej więc damy sobie radę sami i nie będziemy czekać na pomoc od nikogo.
2012.01.22, godz. 13:34, czarunio
skoro prasa jest na treningu tylko 15 min,to jak sie jorneli co do przebiegu calosci?
problem jest taki ze prasa katalunska to pierdzi od zawsze w jedna trabke yam nie ma artykulow piszacych cokolwiek dobrego na temat madrytu a w prasie madryckiej pisze sie i dobrze o barsie i zle o madrycie
2012.01.22, godz. 13:32, Sebastian39
Obawiam sie że jest w tym wiele prawdy :/
2012.01.22, godz. 13:32, SzooRM1902
Uzka El Pais,Marca,As one o tym piszą więc też raczej zdobyły swoje informacje :D
2012.01.22, godz. 13:20, Szjk
Ściema.
2012.01.22, godz. 13:17, Uzka
Na pewno było zwątpienie w szatni. Bardziej martwiłabym się, gdyby tego zabrakło, gdyby to się na nich w ogóle nie odbiło. To tylko ludzie, po kolejnej porażce, jeszcze takiej w której to my wygrywaliśmy, żeby później zaprzepaścić wynik, to naturalne, że zaczynają się spięcia, wszyscy są nerwowi i wkurzeni. Media nakręcają spiralę, bo to jest teraz gorące. Ludzie chcą takie rzeczy czytać, chwytać się za głowę i mówić "o rany, co teraz?". Niepotrzebnie, oni muszą się po prostu wziąć w garść i wygrać dzisiejszy mecz.
Ale z tymi zapisami przez Marcę, to się czuję jak na konferencji Jarosława Kaczyńskiej dot. Smoleńska i jego interpretacji słów. Gdyby Marca mogła zdobyć coś takiego, to każda gazeta również. Chyba, że mają podsłuchy... To faktycznie trochę przerażające.
2012.01.22, godz. 13:14, tessia45
jeśli te doniesienia są prawdziwe to az strach pomyślec co się tam dzieje... Takie napięte relacje w niczym nie pomogą ;/ ja jednak nie krytykowałabym tak ostro Mourinho, bo po pierwszej polowie chyba wszyscy byliśmy zadowoleni, a niedużo brakowało, zebyśmy prowadzili 2:0 gdyby Crisriano nie chciał podac do Benzemy... a tak szczerze to pechem Realu jest to że w barcelonie gra Puyol. On jest najlepszym graczem Barcelony, nie Messi czy Xavi i myślę ze jak jego kariera dobiegnie końca, to nikt juz nie zatrzyma Realu ;) chociaz oczywiście cały czas wierze, że w środę będzie ogromna remontada, zawodnicy sie przełamią i wszystko się ułoży.
Hala Madrid!
2012.01.22, godz. 13:12, SzooRM1902
http://www.marca.com/multimedia/primeras/12/01/0122.html okładka dzisiejszej Marki ;/
2012.01.22, godz. 13:12, real90x4ever
Totalne pierdoły wyssane z palca , co nie zmienia faktu że widać że atmosfera w drużynie nie jest najlepsza i że piłkarze są podzieleni. Widać to po bramkach które strzelają co niektórzy piłkarze. Niektórzy podbiegają i gratulują a niektórzy nic. Prawda jest taka że Mourinho miał w Interze zawodników którzy idą na śmierć i życie w grze o piłkę. Pressing , ciągłe wybijanie rywali z rytmu etc. Miał zawodników tzw walczaków. Aleeee... Inter to nie klub pokroju Realu Madryt. W Realu Madryt nie ma takich piłkarzy zbyt wiele , tutaj liczy się piękna gra i trofea , a w Interze liczą się trofea tylko i wyłącznie. U nas krytyka będzie zawsze nawet jeśli byśmy zdobyli potrójną koronę , grając tak z Barceloną...
Niestety ten klub przewyższa swoją rangę co niektórych zawodników grających w tym klubie.
2012.01.22, godz. 13:11, MARCIN10
Media pompuja balonik i to dosyc mocno ale nie ma co sie oszukiwac bo to sa normalne rzeczy w futbolu(kto kiedys gral w jakims klubie powinien wiedziec) Nie podoba mi sie tylko ze nas wrecz miazdza w ten sposob i jedyna sensowna odpowiedzia byla by wygrana na Camp Nou, nawet taka ktora nie daje nam awansu. niestety :(
2012.01.22, godz. 13:10, SzooRM1902
to nie jest wina Mourinho, może 5-0 z grudnia to też wina Mourinho i 1-3? piłkarz zagrali słabo, gdyby zagrali na najwyższym poziomie i w optymalnej formie to nie było by takich plotek i by wygrali z Barçą, kto wie co by było gdyby to właśnie Ramos pilnował Puyola, czasem trzeba się Mourinho posłuchać, dlatego on analizuje po kolei wszystkich zawodników żeby dostosować krycie pod przeciwnika ale widocznie Ramos zrobił samowolkę i tak wyszło jak wyszło ;/
2012.01.22, godz. 13:10, realmadryt889
Może i tak jest ,ale tak jak Mourinho powiedział zwycięstwo ma wielu ojców , natomiast porażka ma jednego . I myślę ,że po nim to spływa już tyle rzeczy pisało się na jego temat ,że chyba już mu to nie robi . Natomiast jak jest na linii Mou-szatnia wiedzą tylko ci co tam są ,jest to bardzo wątpliwe ,że zawodnicy udzielają anonimowych informacji ,gdyby ktokolwiek się o tym dowiedział byłby już skreślony ,zarówno w Realu jak i w innych klubach po co komu zawodnik informator.
2012.01.22, godz. 13:06, paulabdg92
Myślicie, że to prawda? Hmm nie sądze. Każdy kto pracuje z Mou stoi za Nim murem, Piłkarze Realu tak samo. Może nie ma sielanki po porażce z Barceloną, ale myślę (mam nadzieję), że aż tak źle nie jest. Dziś trzeba sobie poprawić humory. HM!
2012.01.22, godz. 13:02, Matt5757
ale głupoty...
2012.01.22, godz. 13:01, Hunter1
Poprostu wszyscy się boicie, że to może być prawda, stąd tyle komentów zaklinających rzeczywistość typu: " to nieprawda", "bzdury i wymmysły". To może być tak samo nieprawdziwe jak i prawdziwe. Nie pamiętacie już podobno nieprawdziwych napięć Mou najpierw z Ramosem a potem z Casillasem? I znów wracają te same nazwiska, przypadek?...A może mają już dość faworytow Mou!
2012.01.22, godz. 13:00, rossi15
Egooo taki z niego kozak, że ostatnio w meczach z Barceloną ślizga się po boisku, wybija bez celu piłki i nie umie ustawić się w lini z partnerami aby uniknąć spalonego.

Danie władzy piłkarzom to powrót do późnej ery "galácticos" gdzie rządzili piłkarze a nie trener. Choć nie ukrywam, że wszystko mi się w Mou podoba, bo mam do niego zadrę o Mendesa, głownie o to że wpuścił jego syna w LM jak mamy lepszych obrońców. To było głupie.
2012.01.22, godz. 12:46, amma
Marca przechodzi sama siebie. Teraz już rozumiem, czemu jeżeli już ktokolwiek udziela wywiadów - jak ostatnio Casillas, Benzema, Zizou czy wcześniej inni to gadają z Asem a nie z Marcą. No więc całe towarzystwo hien z Marci wkurzone, że nie dostaje wywiadów zrobi teraz wszystko, żeby zwolnić trenera.
2012.01.22, godz. 12:45, Egooo
Ramos mnie zniszczył w ostatnim zdaniu normalnie miazga nie mam pytań jaki kozak heheheheh
2012.01.22, godz. 12:39, owen90
Szkoda jeszcze, że nie podali co mówił Ronaldo po meczu pod prysznicem, albo Mourinho w przerwie meczu... Wyobraźnie to dziennikarze mają bujną...
2012.01.22, godz. 12:32, gruch521
Ja nie wierzę w to co oni piszą bo zazwyczaj mou jak jest w klubie to piłkarze za nim płaczą jak odchodzi po 2 ramos wedlug mnie jeden z najgorszych graczy podczas gd co chwile spóźniał się z krokiem do przodu przez co było dla barcy kilka sytuacji zaskoczył mnie wybór mourinho z altintopem który jednak grał bardzo dobrze i prawie miał asyste carvalho wg mnie byl lepszy od ramosa ktory robil to co pisalem wyzej mam nadzieje ze na rewanz real wyjdzie jak rok temu czyli z nastawieniem atakowac i mam nadzieje ze z innym skutkiem ze to real awansuje dalej a co mnie cieszy to to ze cr7 cofal sie do obrony i sie odblokowal
2012.01.22, godz. 12:31, RazorNfs
Ciekawe mourinho zarzuca ze sa chronieni przez prase a sam ciagle faworyzuje portuglaczykow a sahin biedny zapomnial juz chyba jak sie gra w pilke :(
2012.01.22, godz. 12:30, Nestea
Być może jest coś na rzeczy.Zazwyczaj po przegranym meczu pada kilka gorzkich słów, ale uważam, że to co piszą to ostre przegięcie a połowa to bzdury wyssane z palca.
2012.01.22, godz. 12:30, RealPatron
Śmieszne są te artykuły, ale oczywiste jest to, że Ci co sprzyjają katalończykom będą chcieli na siłę doprowadzić do zwolnienia Mourinho. Wiedzą, że pierwszy wygrany mecz Realu z Barceloną będzie końcem ich supremacji. Najbardziej szkoda mi jednak samego Jose. Ja rozumiem, że nie każdy kibic Realu musi lubić Mourinho, ale Ci co najpierw pieją jaki on nie jest super jak wygrywa po kolei każdy mecz, a jadą po nim jak przegrywa z Barça, niech przynajmniej nie umniejszają jego zasług, bo nie pamiętam kiedy ostatnio Real grał tak dobrze jak teraz, a to że przegrywa z Barça to trudno, każdy teraz z nimi przegrywa i to żaden wstyd dla nas.
Do wszystkich prawdziwych kibiców, pamiętacie "dumni gdy wygrywają, wierni gdy przegrywają". Hala Madrid!
2012.01.22, godz. 12:29, hans721
jak mozecie pisac zepsuł itd ze sie nie nadaje . odkad mou jest w realu tan klub gra duzo lepiej , w tamtym roku cos w koncu zdobł . strzela mnostwo bramek .... mou i cały real ma kompleks tylko i wyłacznie barcy . co w koncu minie. chociaz tez nie popieram tego ze tak chroni poj**a pepe...gdzie spokjnie moze grac varena . a co do gazet to moze i sa jakies zgrzyty jak i wszedzie ale nie wierze ze az takie i zawsze sie to zdarza po meczach z barca . jedna porazka i odrazu sie nie nawidza i kłoca . bez przesady . my jako kibice powinismy wspierac nasz zespoł ktory kochamy . bo zauwazyłem ze wiekszosc kibicow tez dostaje juz kompleksow na punkcie barcy!!
2012.01.22, godz. 12:28, parasemprefenomeno
Bla bla bla.... bajeczki bajeczki... Ja będąc jednak piłkarzem typu CR7 czy Ozil bym sie wkurzał na oddanie pilki barcelonie, i gonienie za nimi jak stado baranów i liczenie na kontrę która wychodzi jedna na 10. Real to drużyna która powinna prowadzić grę z każdym nawet z Barçą. Ma ku temu piłkarzy, a jak nie ma to stać ją żeby mieć.
2012.01.22, godz. 12:26, MarcelTORUN
Dlatego balem sie tych meczy z Barcelona, one maja tak ogromny wplyw na wszystko co dzieje sie wokol Realu i jeden mecz moze tak wiele namieszac, to wsyztsko teraz jest jak polityka moze wywrowcic wszystko pozmieniac tak wiele, teraz jest dla nich najlepszy okres, zeby torpedowac Real... To jest dramat wielki dramat te wszystkie ataki, jesli wy nie widzicie problemu to z wami jest cos nie tak, przez to wszystko mozemy przegrac kilka meczy stracic wszystko stracic szanse na tytul rozpadnie sie wszystko. Przez porazke z barcelona, dopoki tam nie bedzie mentalnosci, ze to my jestesmy liderem tabeli , u siebie itd a nie oni sobie przyjezdzaja na luzie itd dramat.. Jeden mecz ma takie znaczenie , zeby nie bylo manity na Camp nou..
2012.01.22, godz. 12:24, Wzmachol
Nie podoba mi się ta cała sytuacja... Bo na razie z Barceloną gramy wielkie GÓ**O... Mourinho stara się zmieniać taktykę, a Naszym zawodnikom to nie za bardzo wychodzi... Czy Galácticos zmieniali system gry w meczach z Barçą, czy Schuster lub Capello zmieniali taktykę na Barcelonę?? Na pewno nie tak, jak Mourinho, że z wysokiego pressingu i ciągłego atakowania przechodzimy do kontratakowania i czekania na swojej połowie...
2012.01.22, godz. 12:23, patryk2206
nom nom:marek1078 perez rozpuzcil mourinho tez tzk sdz(skrut)sadze
2012.01.22, godz. 12:22, ELO ZIOM
nie wiem ile prawdy jest w tych tekstach,ale wyglada to wstrzasajaco...;/
2012.01.22, godz. 12:17, Theoden
To fakt, co mecz z Barcelona, to inne ustawienie i inny sklad. W ostatim meczu to byl jakis zart.
2012.01.22, godz. 12:13, przemas12123
Ja widzę że Mourinho naprawdę już odbija jego zachowania podczas meczu to jakiś żal
2012.01.22, godz. 12:08, maczbi
Ramosa nigdy nie będę bronil bo to c**ta. Spieprzył nam karzdy mecz z Barceloną. Pozatym te nasze gwiazdeczki trzeba op***lić czsami porządnie bo się im w dupie przewraca.
2012.01.22, godz. 12:06, jagator
zenada niezla musze miec chlopaki smiechawe jak by czytali te smietnikowe gazety!! chyba specjalne spotkania by byly zeby sie razem posmiac czego to prasa nie wymysli :)
2012.01.22, godz. 12:01, sandman5622
Pierdolenie o szopenie ;-P
"Wódz ma racje"
2012.01.22, godz. 11:58, Marcines
co to za bzdury? ja w to nie wierze
2012.01.22, godz. 11:57, Paktar
Pérez zawsze bronil pilkarzy,zazwyczaj gdy nie powinien.Teraz sytuacja wymaga obrony pilkarzy(głownie Hiszpanskich)to Pérez nie robi nic.
2012.01.22, godz. 11:51, Garrincha8
Media robią ludziom wodę z mózgów, sztucznie psują atmosferę. Ten kto będzie potrafił się od tego odciąć wygra. Powiedzcie mi gdzie plują w twarz trenerowi i piłkarzom po takiej pierwszej połowie sezonu, gdzie??!! Liverpool, Arsenal, ManUtd..w Anglii nie ma takich dziennikarskich ścierw jak w Hiszpanii, które się jarają pisaniem bzdur i fałszywych informacji.
2012.01.22, godz. 11:47, Garrincha8
5pkt przewagi w lidze, faza grupowa ligi mistrzów to bez spinki najlepszy punktowy wynik w historii klubu. Pokonał nas tylko racing i dwa razy barcelona, do której powinniśmy podchodzić jak do innych meczów..spalamy się. Ale jak mówił Emilio: "znajdziemy wreszcie formułę".
2012.01.22, godz. 11:46, Grandi
ale ja tez sie dziwie czemu w klasyku zagral Carvalho a nie Albiol albo Varane'a :P a reszta to bzdury nie maja co pisac wiec musza cos wymyslec :)
2012.01.22, godz. 11:44, AMSTERDAMMMM
z drugiej strony ślepo wierzyc Mourinho tez głupota biorac pod uwage jego ambicje wykraczająca poza klub - prawda lezy gdzies pośrodku jak zawsze
2012.01.22, godz. 11:40, s1m0n
gazety musza sie sprzedawac; gdybysmy wygrali mielibysmy artykuly o niekonwencjonalnej i blyskotliwej taktyce, ktora zabila barcelone, ot co!
2012.01.22, godz. 11:38, TofikCR
Tak, a wy od razu we wszystko wierzycie...
2012.01.22, godz. 11:38, AMSTERDAMMMM
Marca jest 100% madrycka zakłamywali wiele faktów robili foomontarze zdjec barcelony typu ze był spalony.... takie madryckie mundo deportivo - to chyba nie srali by tam gdzie jedzą??
2012.01.22, godz. 11:36, AMSTERDAMMMM
Moze nie w 100% ale raczej to prawda. Ramos dobrze pocisnął Mourincho jesli ten zapis jest prawdziwy. Jesli faworyzuje portugalczyków to niedobrze. Barcelona wygrywa zdrową atmosferą w klubie. Mourinho zabardzo hamwato podchodzi do tej rywalizacji z barceloną - ich nie zdenerwuje bo maja wiare w swoje umiejetności a z siebie pajaca robi (tak jak Kaczyński choc go popieram ale widze ze w niektórych kwestiach robi idiotyzmy) Casillas z Xavim zachowali sie jak mezczyźni i pogadali sobie i wyjaśnili to ten pretensje miał. Pepe jakby przeprosił Messiego w trakcie lub zaraz po meczu zachowałby sie jak mezczyzna a tak wymuszone internetowe frajerstwo. Rządza sukcesów i klapki na oczach przesłąniaja niektórym jaki bałagan moze sie od środka robić. Mourinho w każdym klubie zostawiał burdel po sobie
2012.01.22, godz. 11:35, acal
Moim zdaniem, nie powinno się przytaczać tego typu spekulacji medialnych na tej stronie, bo jeden z komentatorów c+ wchodzi tutaj przed każdym meczem Realu, czyta sobie wszystkie newsy i potem, podczas meczu podaje tego typu informacje jako stuprocentowe fakty. Jeżeli ta Marca to rzeczywiście odpowiednik polskiego Faktu to chyba nie ma sensu zawracać sobie głowę takimi plotkami.
2012.01.22, godz. 11:33, rafa324
Nie wiem jaki towar mieli, ale po tym co przeczytałem to zastanawiam się czy legalizacja naprawdę byłaby takim dobrym pomysłem.
Do tych co wątpią w Mourinho mam pytanie, jak dobrze pamiętecie ostatni ćwierćfinal Ligi Mistrzów przed Mourinho? Czy pamiętacie wszystkie zwycięstwa z Lyonem? Ja pamiętam dwumecze z Romą, Liverpoolem, Lyonem i paroma innymi zespołami z którymi Real powinien gładko wygrać, a jak się kończyło wszyscy wiedzą. Tamten Madryt wygrywał z ogórkami, teraz nie może pokonać jednego zespołu i krzyczy się o "niegodnym" zdobywaniu ligi z ogórkami. Jak do tej pory Real wygrał z każdą znaczącą drużyną oprócz FCB więc dajcie na luz.
2012.01.22, godz. 11:32, Ambro_05
Marca i wszystko jasne [*]
2012.01.22, godz. 11:31, ferdo1221
mówi odważnie *
2012.01.22, godz. 11:30, gardinia
wiekszych bzdur dawno nie czytalem, ale o czyms trzeba pisac
2012.01.22, godz. 11:30, ferdo1221
Duzo jest w tym prawdy ;/ szczegulnie chodzi mi o ramosa i ikera, nie wiem jakie mu moze mieć do ikera pretensje przecież gdyby nie on było by z 10 :) po za tym podoba mi sie wypowiedź ramosa który nie mówi odważnie i pokazuje swoje zdanie . Nie wiem czy zauważyliście ale drużyna przez niego traci wizerunek i moim zdaniem powinien zastąpić go karanka bo on ma przynajmniej bardzo dobry kontakt z drużyną i preferuje ofensywną piłkę , real jest drużyną technicznych zawodników a nie młotami z angli ;/ Pozatym oglądnijcie sobie mecz rewanżowy LM gdzie real grał z barcą i kto dowodził karanka który poradził sobie bardzo dobrze i padł remis na wyjeździe 1 ; 1 (gdzie nie uznali prawidłowej bramki pipy :) ))) wiec moim zdanie mu powinien odejść !
2012.01.22, godz. 11:26, AllBundyTSWFCB
1capoeira1

NIe osłabiaj mnie, pisząc, ze Real gral dobrze do utraty bramki. O gola na 1-0 do wyrównania nie zagroził juz ani razu bramce Barçy, a Barça Casillasowi co najmniej 5-6razy. Real notował jeszcze jedynie wiecej dobrze widocznych odbiorów jak w drugiej połowie ale cóz z tego. W ataku pozycyjnym nie miał nic do powiedzenia konczyło sie przeweaznie na piłce do Ikera i torpedzie w przód
2012.01.22, godz. 11:21, cialo7
Ta, z pewnością to prawda, prawda i tylko prawda :D
2012.01.22, godz. 11:13, czendo
To są bzdury.
2012.01.22, godz. 11:13, zidaunbpe
niech to wszystko sie juz wreszcie skonczy!!
2012.01.22, godz. 11:08, dynamo
tak zwane dxiennkarstwo kanaliowe ;)
2012.01.22, godz. 11:07, mat71011
o, jeszcze jedno.
był tam taki fragment, że Mou zabija grę Ronaldo, bo każde mu grać na skrzydle. Serio zabił jego gre, a Cris przy okazji walnął ponad 40 bramek w sezonie. Akurat Ronaldo to korzysta na tym systemie gry jak nigdzie wcześniej. Praktycznie nie ma żadnych zadań defensywnych, a nie wierze, że Mou mu je przydziele, a Cris tak zwyczajnie je sobie ignoruje co mecz. Ronaldo ich po prostu nie ma, ona ma biegać wolny po skrzydle, schodzić do środka atakować, strzelać bramki. No to serio, taktyka na zabicie umiejętności Ronaldo, hahah. Nawet jeśli Cristiano miałby zadania defensywne, to ostatni mecz jest potwierdzeniem na to, że jego gra nie traciłaby szczególnie na jakości, ba, Ronaldo zagrał moim zdaniem najlepsze spotkanie w Realu jak do tej pory. No może nie całe bo w 2 połowie przygasł jak cała drużyna w sumie, ale pierwsza połowa, to była istna poezja, Alves ośmieszany odbiorami, Ronaldo pracujący od pola karnego do pola karnego, przy okazji jeszcze strzelił piękną bramkę, którą ozdobił ładnym zwodem. Ach ci dziennikarze,hehe ; ]
2012.01.22, godz. 11:03, passat12
działacze powinni z tego wrzystkiego wnioski wyciągnąć
1) Murinho jednak nie nadaje się na szkoleniowca realu ponieważ niedość ,żę niepotrzebnie wprowadza agresywną atmosferę to psuje jeszcze wizerunek klubu i na dodatek oskarża jeszcze o to zawodników , to co on wyprawia nie przystoi takiemu wspaniałemu kluboi niech barca się bawi w taki teatr dlatego murinho powinien odejść same jego taktyki się nie sprawdzają...
2)pepe musi też odejść niestety on się nie poprawi ponadto wyrusł właśńie z takich trenerów jak murinho którzy trenują zawodników aby grali agresywnie (pepe jest tego świetnym przykładem ... widomo dla czego...)
3) Murinho popiera zawodników ze swojego kraju ... El pipita kiedy nie szło mu zszedł na ławkę rezerwowych ... a keidy nie szło ronaldo ...... to ani razu go nie zmienił ... co jest żenujące ....
4) nie podoba mi się ustawienie jakie murinho robi on pomija takich zawodników jak benzema czy pipita to są świetniu zawodnicy których należy wykorzystywać a oni grają z pominięciem ich.. przykład w barcelonie.... tam ci napastnicy grają gorzej od naszych ale taka jest taktyka że wpadają w nasze w pole karne przez ...dziury... i nie tylko konstruują je między sobą tak chcieli zrobić pipita i benzema i co murinho nie chce grać 2 napadziorami....... żal.....
2012.01.22, godz. 10:51, RafalQ10
@mat71011 Polać mu dobrze prawi :D a Redakcja niech przestanie wreszcie umieszczać takie durne wyssane z palca teksty.
2012.01.22, godz. 10:50, wasioreq JLB
W koncu zacznal sie z nim klocic on bd sadzal na alwce najwiekszych i sie Pérez wk***i i go wywali na zbity pysk.Czasami Mourinho mnie denerwuje ; /
2012.01.22, godz. 10:50, kapselek
Mou jest egocentrykiem i w 99% zależy mu na sukcesie osobistym a w 1% na sukcesie drużyny.
2012.01.22, godz. 10:49, Trzmiel260
najlepsze są dialogi z zamkniętego treningu:D
2012.01.22, godz. 10:49, Hunter1

Diego Torres to raczej pro Mardycki felietonista i jeśli się nie mylę to totalnie pro madrycki.
2012.01.22, godz. 10:49, 1capoeira1
Ludzie za 3 dni GD co wy myslicie ze to na serio oni specjalnie to wymyslaja zeby podkrecic atmosfere,a co do Mou. Hmmm przeciez gra byla dobra tylko Mou nie spodziewal sie ze trafia nam bramke juz w 3 minucie 2 polowy. Za szybko sie to stalo. Pozniej my sie zdenerwowalismy i nie gralismy jak w 1 polowie. Wydaje sie ze sklad byl taki sobie, ale prawda jest taka ze Altintop zagral bardzo dobrze w obronie gorzej z jego wyjsciami bo nie wiedzial jak rozegrac, ale jak widzialem jak pilki odbiera to nie moglem w to uwierzyc bylem pewny ze sie spali na maksa. Carvalho tez zagral bardzo dobrze i jest bardzo doswiadczony, Varane w super formie jeszcze nie jest a moglby sie spalic on ma dopiero 19 lat ... Wydaje mi sie ze sklad byl bardzo dobry i gdyby nam nie trafili tak szybko bramki to pewnie bysmy grali jak w 1 polowie . Pierwszy raz Ronaldo gral zaj**iscie, a Benzema i Higuain kiepsko. Moge sie zalozyc ze w nastepnym GD Ronaldo zagra slabiej a Higuain i Benzema zaj**iscie - szkoda ze zawsze znajdzie sie ktos kto zagra slabiej. Ostatnio to byl PEPE, Higuain, troche Benzema, Ramos nie zagral tak jak to gral w ostatnich meczach. I to wlasnie wszystko psuje bo jakby WSZYSCY zawodnicy zagrali tak jak chce Mou to jego taktyka by sie udala, ale oczywiscie znowu nam z rzutu roznego trafili czego na pewno sie Mou nie spodziewal i na pewno go to troche zabolalo.
2012.01.22, godz. 10:45, mat71011
to, że Marca umieściła takie news na pierwszej stronie,to znaczy, że coś jest na rzeczy? Ludzie, nie rozśmieszajcie mnie. Marca to odpowiednik naszego Faktu czy Super Expressu, czyli ultra plotkarskich gazet, które żyją z tego, że podają ultradebilne newsy, które są tak naciągane, że to przechodzi ludzkie pojęcie.
Z tych niby podsłuchanych wypowiedzi Mou kreuje się obraz sfrustrowanego obrażonego na cały świat, zawistnego dzieciaka, a nawet nie znając Mou osobiście, jestem w stanie postawić prawie wszystko, że nie jest taka osobą. Podziały na grupy?Jezu święty, a gdzie ich nie ma? Wszędzie tworzą się grupy, w szkole, w pracy, tak samo w drużynie, to chyba normalne, że nie da się tak samo lubić wszystkich 23 osób. Wszyscy na siłe szukają dziury w całym. Fakt faktem, zawodnicy mogą byc rozczarowani i źli kolejną porażką z Barçą, ale czemu się dziwić. Real leje wszystkich jak leci, bije kolejne rekordy, a jak przychodzi mecz z Barçą to dupa. Piłkarze mają świadomość, że gdyby nie Barcelona, to w Madrycie co roku lądowałoby kilka pucharów, więc nie ma się co dziwić, że nerwy puszczają. Jednak w taki przebieg wydarzeń, jaki przedstawia nam Marca nie wierze i za nic w świecie nie uwierzę. Piłkarze narzekają na Mou? Krytykują jego prace i metody? Ludzie błagam litości, bo nie wytrzymam. Przypomnijcie sobie jak świętowali po zwycięstwie w Copa del Rey. Najbardziej dziękowali komu? Strzelcowi zwycięskiej bramki Ronaldo? a może temu który świetnie wyprowadził akcję i zagrał wprost na głowę portugalczyka, czyli Di Maríi? Nie, wszyscy dziekowali Mou, wszyscy go chwalili, mówili, że to dzięki niemu. Jak wtedy grał Real? Wysokim pressingiem i z kontry. Ja się pytam czym to się różni od ostatnich klasyków? Durne jest także gadanie, że Mou nie wystawił Kaki czy Oezila. No kurna przecież oni są bez formy. Dlaczego w meczu z Barçą miałby zagrać jeden z wyżej wymienionej dwójki kiedy Benzema i Higuain strzelją bramki jak na zawołanie. Wszycy płakali, bo Mou nie wystawia ich razem, wystawił ich przeciwko Barcelonie, to teraz narzekają , że nei grał Mesut albo Kaka. Lass Xabi i Pepe w pomocy. Lass w świetnej formie, Xabi niezbędny w każdym meczu, więc oni dwaj to zrozumiały wybór, ale Pepe także. Trzeba było zagęścić środek pola, Alonso i Lass sami nie daliby rady, wszyscy pamiętają chyba jak genialnie Pepe zagrał na środku jakiś czas temu, wszyscy zgodnie gadali, że trzeba go tam na stałe przesunąć, a teraz narzekają, że na tej pozycji właśnie zagrał portugalczyk. Ciężko dogodzić ludziom, nie ma co :)
2012.01.22, godz. 10:43, kapselek
Cptsparrow

Nie oceniać drużyny i Mou przez pryzmat kilku spotkań?
Zauważ że właśnie na podstawie kilku spotkań Real zmieniał trenerów.

W tym tekście jest dużo prawdy jak chociaż o Ikerze i Ramosie.
Prawda jest taka że Mou preferuje piłkę siłową i zajeżdża drużynę.
Jest wyjątkowym egoistą i widać że bardziej zależy mu na pokonaniu Barcelony osobiście a nie jako Real Madryt.
Środki ku temu nie są ważne, forma wygranej nie jest ważna. Byle by tylko wygrać choćby strzelając bramkę z 5 metrowego spalonego a Barcie nie uznając 3 prawidłowych bramek.

Wiecie jaka byłaby konferencja po takim meczu?
"Spalony??? - nic nie widziałem, nieznane bramki dla Barçy? - sędzia miał podstawy by ich nie uznać"
2012.01.22, godz. 10:41, andykan
Hmmm, czyżby koniec Mou? Niestety mecze wygrywa drużyna, nie trener, nie jeden zawodnik
2012.01.22, godz. 10:40, lis1981
ja również jak nieliczni uważam że są to bzdury wyssane z palca:)
2012.01.22, godz. 10:38, gieno89
Ale wy jesteście chciwi. Co już zapomnieliście jak gral Real zanim przyszedł Mourinho? To było dopiero dno. Od kąd Mou nas trenuje, real gra stabilnie. Nie ma tylu niespodzianek co kiedyś, ze przegrywalismy z ekipami wiele słabszymi. Widzę że już zapomnieliście, jak grał Real kiedyś... To że przegraliśmy z barcą nic nie znaczy. Jesteśmy nr 1 w lidze wciąż gramy w LM, a przegrać z barcą 1-2 to żaden wstyd, bez mourinho było by więcej w plecy. Którąś z tych konfrontacji wygramy, zobaczycie. Ja mimo wszystko wierzę w ten Real i w Mourinhio bo to dobry szkoleniowiec, a Real po za meczami z Barçą gra bardzo dobrze. Może problem tkwi w zawodnikach. Bo przecież ,Porażka ma jednego ojca, A może to kibice, nie są przecież z klubem na dobre i na złe... Będzie dobrze koledzy. Pozdrawiam. I apeluję, Wspierajmy Real. Barcelona wygrywa bo każdy wierzy w klub, Piłkarze kibice. My też brońmy naszych barw.
2012.01.22, godz. 10:36, Raul Is The Best
Boże ale Ci dziennikarze to debile...

Sam bym lepsze dialogi wymyślił, a najlepsze jest to, że 90% na tej stronie w to uwierzyła - co świadczy o waszej inteligencji..

Mou jest wielki, a drużyna nie powinna po jednej porażce zmieniać się w pobojowisko - to wyssane z palca bajeczki. Na bank jest wszystko ok więc bez płaczu i lamentu. Dobrze że kryzys przydarzył się teraz a nie np. w okresie gdzie gramy w LM

HALA MOU !!!
HALA MADRID !!!
2012.01.22, godz. 10:34, Liu Kang
Ale bzdury nawet nie chce mi się tego komentować ,tak jak już pisałem wcześniej ,świat piłkarski dopadła histeria a nazywa się ona Real Madryt tyle w tym temacie !!!
2012.01.22, godz. 10:32, madridistaMB
jeśli Ramos nie zagra to będzie oznaczało że tak było
2012.01.22, godz. 10:31, Davidk7
ale sciema! te dzienniki zawsze doszukuja sie czegos aby tylko wzbudzic podniete!
2012.01.22, godz. 10:30, RybkaRM22
Widzicie taki jest Real!!! Trener dobrał taktykę do przerwy prowadzimy jest ok wielki Mou!!!! Po przerwie drugi trener Ramos Sergio postanowił zmienić taktykę w kryciu co oczywiście daje efekty od razy i gdzie jest problem??? W tym że taktyka Mou do przerwy zdała egzamin??? Czy w tym że nasze najwieksze obecnie gwiazdy które maja za dużo do powiedzenia myślę o Ikerze i ramosie chcą sterować drużyną na własną rękę bo im im się taktyka nie podoba???
Tak to my nie wygramy. On pokazał Barcelonę w ważnych meczach ale ludzie za jego pomysłami i taktyka szli w ogień a tu Sergio ma niestety włąsne pomysły!!!!
2012.01.22, godz. 10:29, ginbar
haha:d nie no wrzyciu się tak nie uśmiałem :D Chyba nie wierzycie w te bajki ? :D
2012.01.22, godz. 10:28, mysz19964
Mina JM pokazuje chyba bezradnosc z Barça. Ale ja wierze i na Camp Nou wygramy 2:1 i Real wygra w karnych.
2012.01.22, godz. 10:22, czejenus
Wszystko bardzo mocno naciągnięte,ale cóż ostatnio krytyka,spiski,brutalność i Bóg wie co jeszcze w Realu jest dosyć popularne w mediach i szmatławce jadą ostro z naszymi skala nienawiści do Realu jest w tym momencie największa od paru lat,ale nie ma co się dziwić mnie Mourinho coraz bardziej irytuje jak sam lubi zadawać pytanie dlaczego to ja się zapytam.... dlaczego Real Madryt w meczach z Barceloną musi kombinować z taktyką? Dlaczego Real Madryt w meczach z Barceloną nie może grać tak samo jak z każdym innym wielkim przeciwnikiem? Dlaczego Real Madryt staje się obsesją Mourinho? Portugalczykowi będzie się bardzo ciężko obronić cholernie ciężko jeżeli nie zdobędzie czegoś bardzo ważnego... jeśli nic się na drużynie naszej nie odbije to mistrzostwo raczej zdobędziemy tylko co z ligą mistrzów... nie zdziwię się jeśli Real sięgnie po majstra a w LM odpadnie to i Mou pożegna się z posadą i nie takiego Realu oczekuje Bernabéu... nie chcę uważać się za najmądrzejszego na świecie,ale czy na prawdę Real Madryt ma takich piłkarzy by nie móc grać lepiej i ładniej w piłkę nie mówię jak Barcelona,ale gdzie jest to coś co mogliśmy widzieć na początku sezonu chyba,że widać ewidentny spadek formy w drużynie i Mou chce wygrać byle jak może być brzydko,ale liczą się 3 pkt jednak to nie jest Inter tylko Real Madryt tutaj oczekują ludzię pięknej gry wielu bramek i tego nikt ani nic nie zmieni. Problemem Realu nie jest słaba kadra nie potrzeba transferów tylko potrzeba nam w meczach z Barceloną wielkeigo motywatora a nie ignoranta i komika.
2012.01.22, godz. 10:18, Avery
Coz prawda tutaj jest w tym, ze Mou nie stawia na gre techniczna. Potrafi obroncom powiedziec jak kryc, ale nie potrafi ofensywnym powiedziec jak atakowac. Irytuje mnie czasem jego tok myslenia. Woli stawiac na graczy ktorzy potrafia grac na 5 pozycjach, nie zastanawiajac sie nad jakoscia, zamiast kolesia ktory ogarna swoja 1 pozycje. Zamiast kupic Juana Mate, wolal wywalic 30m € za Coentrão, ktroy gra raz na 3 mecze i nic jakiegos specjalnego nie pokazuje.
Oczywiscie maczal w tym palce rowniez Jorge Mendes. Calderon ma racje, po cholere pozwalamy bujac sie Mendesowi po klubie i ingerowac w transfery?
Z Davidem Silva to rowniez konkretnie zwalilismy, ze szkoda gadac, teraz juz wart z 60m jest i bylby swietny u nas, ale nie lepiej kupic jakis sredniakow, zeby Mou mial sie czym bawic i te swoje gucio warte roszady w obronie robic.
W tym sezonie zdobedziemy lige, Mou bedzie mial w lecie pretensje do kibocow, ze zdobyl lige i cos od niego chca. ale wdupilismy kolejny mecz z FCB (zapewne 2 albo 3 jeszcze bo w LM tez dostaniemy, no nie?)
Pérez sypnie jakimis 150m € w lecie i kaze Mou wygrac LM, a Mou kupi jakas mloda lajze, co podobno talent (Goetze, Neymar-czy kto tam jeszcze), Sahin poleci na wypozyczenie do Getafe, kupi jakis 4 drewniakow co moga na kazdej pozycji drewniaczyc, w nastepnym sezonie wprowadzi do skladu 15 wychowankow i kazdy z nich lacznie bedzie mial 5 rozegranych minut i bedzie krzyczal, ze daje im szanse. Pewnie musieliby hat-tricka w debiucie takim strzelic, by sie nad nimi zastanowil. Mou, jest swietnym szkoleniowcem w pewnych aspektach, ale w niektorych jest wzglednie prostacki, jak dla mnie nie rozumie hiszpanskiego footballu, nie czuje hiszpanskiej magii, z reprezentacji Hisp to by nic nie osiagnal, dlatego nigdy nie pokona Barçy w stylu na jakim zalezy kibicom. Nie wiem co nalezy z tym Mou zrobic. Pobil juz calkiem spora ilosc rekordow, jako trener, ale mam wrazenie ze zrobil to bardziej dla siebie, na swoje CV niz dla Madrytu. Moze lepiej by bylo jakby juz odszedl do tego Man United? Sam nie wiem.

Oczywiscie nie ma za wielu zamiennikow dla Mou, by dawali zwyciestwa, jedynie Joachim Low (albo Loew, nie wiem ;P) przychodzi mi na mysl
2012.01.22, godz. 10:17, cptsparrow
bruce_leee

czy dla ciebie prowadzenie w lidze o 5 pkt nad przeciwnikiem to dno? nie rozumiem twojego myślenia, bo real ostatnio tak dobrze jak teraz grał za del Bosque. nie można patrzeć na gre druzyny przez pryzmat meczów z jednym przeciwnikiem. jeden mecz nie może zmienić obrazu gry zespołu na przestrzeni sezonu
2012.01.22, godz. 10:16, carlos123
oby sie nie zaczeła passa straconych punktów
2012.01.22, godz. 10:13, Kola712
Stek bzdur i nic więcej. Dajmy czas Mourinho, a trofea na pewno przyjdą.
2012.01.22, godz. 10:09, Vazquez
bardzp dobrze
wyniki to nie wszytsko panie mou
to wiecej niz klub wlasnosc socios a nie jakies kluby ktore zmieniaja wlasciciela co rok typu manc
biala dusza jest nawazniejsza
ja chce styl i techniczna pilke a nie brzydkie zwyciestwa
kto za???
2012.01.22, godz. 10:08, chaser
dlaczego jest w tym sporo bzdur? Przecież do meczu z FCB jakoś mou potrafi grać efektownie i ofensywnie. on po prostu zbyt emocjonalnie podchodzi do klasyków, zbyt osobiście. coraz częściej na ławce przypomina mi starą zrzędliwą babę plującą się do liniowych. nie radzi sobie z presja i tyle.
2012.01.22, godz. 10:05, bruce_leee
Mou do City.Kibicuję bardzo długo ale w takim dnie Realu nie widziałem
2012.01.22, godz. 09:58, Gumis0021
Marca po tym co napisala teraz tylko potwierdza, że jest największym ścierwem, chłamem i dnem w prasie Hiszpańskiej.
2012.01.22, godz. 09:58, hubertcr7
I wy w to wierzycie? Dawno takich bzdur nie slyszalem.. Zaraz to wysle na pudelka i moze zamieszcza.. Jezu co za pierdoły wymyślają.. Podsluchane rozmowy? Oczywiscie bo przeciez podsłuch na boisku był
2012.01.22, godz. 09:56, gago1986
wierzę w Mou, oby został w klubie jak najdłużej
2012.01.22, godz. 09:55, dudek6688
Normalne takie zachowanie - tam grają chłopy i tak powinni rozmawiać a jeszcze do tego pare litrów wódeczki przy tym wypić - pomaga i jednoczy
2012.01.22, godz. 09:49, Pientas
Bajki,hiszpanie mają wybujałą wyobrażnie,wszystko w drużynie jest ok,wiadomo że różnice zdań mogą być ale to wciąż RM.Mourinhio to najlepszy trener a Real jest jedyną drużyną która próbuje skączyć z prymatem wielkiej Barcelony.Nie cierpie ich ale widzę że nikt nigdy nie grał tak jak oni a skoro Mou rzucił rękawice,prowadzimy w lidze i wciąż walczymy w CDR to jestem dumny z postawy królewskich.Świat zachłysnął się sukcesami blaugrany,wynosi się ich pod niebiosa a nas za to że próbujemy walczyć się krytykuję.w końcu ich strącimy i uciszymy tę chołotę.
2012.01.22, godz. 09:45, kbzp
dobrze Ramos go potyrał
2012.01.22, godz. 09:44, Hary1992
czemu nie podają wszystkich nazwisk tylko "zawodnik 1" "zawodnik 2".. na pierwszy rzut oka widać że coś tu ściemniają
2012.01.22, godz. 09:44, CR9XD
Oby to były brednie ...
2012.01.22, godz. 09:41, Cappone
Piszecie tu że to są bzdury, ze tak nie jest itp... Byliście tam że wiecie to na pewno ? Może to kłamstwa, a może prawda ? Nigdy sie tego nikt z nas nie dowie ale nie można też mówić że to są bzdury i brednie, w każdej plotce ? kłamstwie jest ziarenko prawd..
2012.01.22, godz. 09:41, Maciek32
PPPffffffff co za scierwo to wymyslilo... Widac ze ktos chce podniesc cisnienie by strata punktow sie zmniejszyla..Fakt ze juz od dawna chcialbym widziec Silve , Mate i innych hiszpanow w madrycie graja szybko kombinacyjnie i sa silni z calym szacunkiem dla Ozila bo to dobry pilkarz ale draznia mnie te jego przyjecia i moment w ktorym on musi sie odwrocic z pilka nawet gdy nie ma obronce na plecach jest drazniaca. Poza tym Mou nie zaryzykuje Varane wystawic, wazne jest jakies trofeum w tym sezonie i najlepiej by byla to La Liga , bo jest nawet wystawi Varane bedzie on gral dobrze ale nie wygramy nic to i tak prasa bedzie miala to w dupie bo beda podwazac jego prace itd. Kryzys kazdy ma problmy wazne by sobie wyjasniac, wiedza ze dali d*py zwlasczza przy golu Puyola on mial chyba 5metrow luzu.Ale prawda jest taka ze barca ma srodek pola o jakim my jak narazie mozemy pomarzyc, kazdy czeka na Sahina ale moze sie nie doczekac ale jak byl Mata do wziecia i silva to sie z tym nic nie zrobilo nie mowiac o Kunie Aguero...Hala MAdrid
2012.01.22, godz. 09:40, dlewy
Wątpię w te nowinki.
2012.01.22, godz. 09:39, tarsycjusz
yyy.... hahahahahha.
2012.01.22, godz. 09:37, Damian333
Po jakiego ch*ja wstawiacie takie newsy ?! zeby wchodzili kibice Barcelony i zacieszlai jape ze Real ma problemy. To jest gówno prawda wiec po co te brednie . Ludzie , gazety z tego żyją z tych kłamstw a wy wstawiacie to na tą strone gdzie siedzi czy w gazecie jakis Heniek ktorego nei stac na wódke po pracy , wpad na pomysl ze napisze cos o Realu bo przefrali teraz z barceloną a wy jut to wstawiac bo to jest wazne dla nas madrissimo ?!
2012.01.22, godz. 09:34, Hary1992
Osobiście nie wierze w to co wypisują te gazety. Brednie. Treningi są zamknięte dla mediów..wymyślili sobie te rozmowy z Mou
2012.01.22, godz. 09:34, Woszek
bzdury bzdury i jeszcze raz bzdury... chlopaki Real z Mou trenuja 2 rok, znaja sie bardzo dobrze, wiecej bylo tych lepszych chwil, zdaja sobie sprawe ze maja przewage w lidze az 5 pkt czyli jest dobrze i zostala jeszcze liga mistrzow. I zapominacie ze media kreuja rzeczywistosc, czyli jest to najwieksza manipulacja jaka istnieje, nie dajscie się jej zwieść!
2012.01.22, godz. 09:24, Drożdżu23
marca pisze o tym na pierwszej stronie, rzeczywiście cos jest na rzeczy
2012.01.22, godz. 09:13, Longo
Nie jest to wina ani Ramosa, ani Pepe, ani Casillasa czy każdego innego zawodnika. To problem Mou. Zgadzam się z tym co powiedział kiedyś Piqué, on niszczy hiszpańską piłkę. Nie jest to trener na zespół taki jak Real. Z Interem czy Chelsea wygrywał bo stawiał na defensywe, niestety w Realu grać tak nie może, nie podoba się to kibicom i samym zawodnikom. Jak mając taki potencjał w ofensywie (Cristiano, Benzema, Pipita, Ozil, Di María, Kaka, Callejon + Marcelo włączający się do ataku) można się bronić?
2012.01.22, godz. 09:10, Camilo7
Nikt z nas się nie dowie czy to było na prawdę, ale jeśli tak to bardzo, bardzo źle. Atmosfera w szatni nie może być tak napięta...
Pierwsza bramka to bez wątpienia wina Pepe, pozostawił Puyola, a on wykorzystał prezent - proste.
2012.01.22, godz. 09:06, pablo1920a
napewno cos jest na rzeczy widac to postrzelonych bramkach ze portugalce ciesza sie raczej sami, iker kiedys na pytanie o portugalczykow odpowiedizla,, argentynczycy i frnazuci sa symaptyczni, za duzo jest rodakow trenera i ukladow z mensesem oszem sa dobrzy ale dlaczego nie ma tutaj hiszpnow i wyhcowankow co barca ma bardziej uzdolniona mlodziez? nie inny system bo nasze kategorie wikeowe i nasi zawodnicy bryluja w u21 w u19 a u nas graja w 3 lidze , altintop contreao bardzo solidni walecznui gracze ale czy niemogli by ich zastapic wychowankowie? marzy mi sie tutaj sciagnecie maty i silvy, brakuje ma zawodnika alaxavi kreatywnego srodkowego pomocnika z wizj a gry z swietna gra na malje przestrzeni , xabi to dorby partner dla xaviego ale xabi niega z klepki niegra poz ziemie ale przerzuty ma najlepsze , kaka altintop granero coentrão carvalho sa spoko ale zamiast nich ze slabymi zespolami mogli by grac morata jeje joselu alex i inni , mamy piekny slad dimaira ozil benzema najlepsze dopiero przed nimi , jest ronaldo ktory trzyma wysoki poziom ale lepszy juz niebedzie, i obrona ramos varane marcelo super , pepe duzo bledow popelnia to zgubi krycie to zle poda to sie poslizgnie z 95% swocih interwencji jest super ale klops mu sie przydarza dosc czesto , kupic hiszpanow zeby byl kolektyw jakes przywiaznie , alba munain mata silva i kilku innych to zawodnicy wspaniali technicznie to nam potrzebne zeby miec szasne z barca, pewnie villa puyol xavi sie koncza ale tam widac nastepcow jak thiago cuneca fontas znowu wychowankowie a u nas?
2012.01.22, godz. 09:05, titicaca
Panowie!
Atmosfera jest wtedy gdy się wygrywa.
Real Madryt jest przyzwyczajony do wygrywania.
Jeżeli dzisiaj pewnie wygramy to wszystko wróci do normy.
Przynajmniej do środy.
2012.01.22, godz. 09:04, yogo
to nie jest wina pepe. jaki on jest pokazal juz sto razy. mozna bylo sie tego spodziewac.w tym przypadku mou sie pogubil. nie bronic takiego zachowania. caly swiat to widzail a on udaje slepego.dla pepe jest cool ale reszty zaufanie nadszarpnal.
2012.01.22, godz. 08:56, oumajgad
Nawet jeśli miała miejsce taka rozmowa to co z tego? To są dorośli faceci, profesjonaliści. Spędzają razem kilkanaście godzin dziennie. Normalne, że prędzej czy później dojdzie do kłótni. Gram amatorsko i nawet tam często ktoś kogoś ciśnie, że gra jak szmata i niech się ogarnie, a Was zaskakuje, że na najwyższym poziomie, gdzie w grę wchodzą trofea, kasa są napięcia?
2012.01.22, godz. 08:48, El_Konrad
LigaBBVA
Tak sądzisz ? A Puchar Króla w ostatnim sezonie ? A to, że teraz mamy 5 pkt przewagi nad Barçą, a to, że w LM straciliśmy dwie bramki i wszystkie mecze wygraliśmy ? Hm ?
2012.01.22, godz. 08:38, zidaunbpe
az stach myslec zeby to byla prawda
2012.01.22, godz. 08:36, LigaBBVA
widzę końcówka Mou... swietny trener, ale chyba zepsuł nam drużynę...
2012.01.22, godz. 08:32, wadix
Porażka co te chłopy wymyślają.
Rozumiem, gazeta musi się sprzedać ale pisać takie głupoty to chyba przegonili Mundo Deportivo...
2012.01.22, godz. 08:28, egonik
Zazwyczaj śmieję się z tych artykułów marki i im podonych, ale w tej kwestii wydaje mi się, że coś może być na rzeczy.
W drugim meczu zobaczymy Real starający się grać ofensywnie i utrzymujący się przy piłce.
2012.01.22, godz. 08:28, dziupla
O kryzys . Może najlepiej sprzedać Ramosa i Ikera ? Ludzie w każdej drużynie są jakieś problemy, a szczególnie po przegranym meczu . To wszystko wina Pepe, gdyby nie to jego szalone zachowanie wyglądałoby napewno inaczej. Prasa mówiłaby tylko o przegranym kolejnym klasyku a nie o ....
2012.01.22, godz. 08:26, marek1078
Pérez za bardzo rozpuścił Mourinho.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama