• polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2012.01.13, godz. 01:25, El Jarek / as.com, elconfidencial.com

Real gotowy sprzedać Kakę?

Kaká stał się dla Realu Madryt wielkim problemem. Brazylijczyk gra naprawdę słabo i nie wygląda w żadnym aspekcie na gracza, który mógłby jeszcze błysnąć formą. Atakujący wyraźnie odstaje od kolegów z drużyny. Mourinho dał mu w sezonie kilka szans, ale Kaká ich nie wykorzystał. Piłkarz przez swoją coraz gorszą grę staje się dużym balastem także dla działaczy. Klub wydaje miesięcznie na Brazylijczyka 1,1 miliona euro, wliczając także podatki.

Jeśli chodzi o transfer, to niedawno wypłynęła wiadomość, że sam pomocnik kazał poczekać PSG i trenerowi Ancelottiemu do lata. Kaká podobno stwierdził, że chce spróbować jeszcze raz zatriumfować w Realu Madryt. Według Le Parisien nie wytrzymali jednak działacze, którzy są gotowi sprzedać zawodnika. Królewscy podobno bez problemów oddaliby gracza zimą za 30 milionów euro. Nie wiadomo czy to prawda, czy to plotka, ale do 31 stycznia w sprawie Brazylijczyka wydarzyć może się dosłownie wszystko.



Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2012

Komentarze

2012.01.14, godz. 02:03, azok79
kaka nie pasuje do składu?????chyba nie znasz kaki,nie widzę innego składu,do którego by pasował...
2012.01.13, godz. 19:55, benzema97
Większość z Was drodzy kibice podniecacie się Hazardem . Przypominam , że w Realu znajduje się piłkarz , którym się jarano i podniecano zanim do nas trafił . Chyba wszyscy wiemy o kogo chodzi .. Şahin . Nie chciałbym w Realu kolejnego piłkarza , który mógłby się spalić i siedzieć na ławie bo nie pasuje do składu tak jak Turek czy choćby Kaká .

Pozdrawiam ;)))
2012.01.13, godz. 18:08, krzysiek07
Sprzedać go w h*j i Hazarda kupić
2012.01.13, godz. 17:05, wadix
  wojtek1994 - BAN (Caps Lock)   14 dni
  cris_ronaldo7179 - BAN (Wulgaryzmy)   7 dni
2012.01.13, godz. 16:43, pingielkos23
moim zdaniem najlepszym rozwiazaniem jest sprzedanie go :) ponieważ nic niee gra aa zaduzo zarabia jak chca go zostawic powinni mu obnizyc pensje i do 5 mil max!
2012.01.13, godz. 16:22, Ponton
Lubie go ale jednak od pilkarza, ktory przyszedl za takie pieniadze i takie pieniadze zarabia oczekuje sie duzo wiecej. Powinien odejsc.
2012.01.13, godz. 16:12, Seboo17
Szczerze ja też tracę do niego cierpliwość.
2012.01.13, godz. 15:58, pitun2410
do lata niech zostanie a latem trzeba go sprzedać. Nie oszukujmy się Kaká z Milanu już nie wróci. W jego miejsce kupić Hazarda i Gotze.
2012.01.13, godz. 15:56, kako63
dokładnie ja w temacie sprzedać !
2012.01.13, godz. 15:54, Chudy8
niech oni nie pisza o sprzedazy tylko przejda do czynow i zrobia to i dodajcie newsa ze jest sprzedany a Di María dostaje wiecej kasy bo zasluguje na to ; )
2012.01.13, godz. 15:44, Figo666
laskawy
wypożyczać prawie 30-letniego zawodnika? Mało sensowne. Jak by PSG 30 mln (!) naprawdę dało to bez namysłu trzeba sprzedać
2012.01.13, godz. 15:30, laskawy
Uwielbiam Kake chciałbym aby nie sprzedawać go tylko wypożyczyć do np. Arsenalu
2012.01.13, godz. 15:22, Fanatyk1922
Chciałbym go zobaczyc w Tottenhamie ;)
2012.01.13, godz. 15:08, Kudlatyx8
Tak naprawde zgodzę sie z tymi którzy mówia że Kaká tu nie pasuje. Niestety, ale real preferuje gre z kontry i przydał by się ktos szybszy. np. słyszałem, że działacze totenchamu zamienili by sie Beila za kaka plus oczywiście lekka dopłata ze strony królewskich. Nie weim jak wam, ale mi wydaj e się że właśnmie Beil pasował by idealnie do naszego zespołu ( szybki, dość dobry technicznie).
HM !!!
2012.01.13, godz. 15:03, sprucik
sprzedać
2012.01.13, godz. 14:53, Marcines
sprzedać, lubię go, ale gra beznadziejnie
2012.01.13, godz. 14:49, weronikaP2
wiecie co... to juz zaczyna byc smieszne... jak strzeli bramkę, to wszyscy sie ciesza i go chwala, ze wraca do formy, nie strzeli bramki, zaraz po nim jada... no ludzie, przecież to tez człowiek! według mnie, nie raz, nie dwa podnosił poziom gry Realu, nie raz prezentujac dużo lepszą forme niż Özil. Ratował nie kiedy wynik, doprowadzając do wygranej, czesto asystował przy bramkach i byly to naprawde genialne asysty! Więc błagam was, zamiast od razu za ten słabszy okres go sprzedawać, wesprzyjcie go! Przecież nie grał przez długi czas z powodu kontuzji, więc może dla niego nie jest jednak takie łatwe, żeby po czymś takim szybko sie pozbierać, przecież nie grywał regularnie w zeszłym sezonie, bo Özil miał swój sezon. Ja wiem, że Kaká jest idealnym zawodnikiem dla Realu Madryt i będzie razem z drużyną jeszcze nie raz triumfować! :)
2012.01.13, godz. 14:45, Rey7
30 za mało :D wymienić go za kogoś!!!
2012.01.13, godz. 14:37, Mokry318
Kaká nawet w Milanie był słaby, nie wiem po co go wogole kupowali, jak on tylko sie modli ciagle
2012.01.13, godz. 14:25, madryciak99
mam nadzieje ze Ancelotti przywróci Kake sprzed lata
2012.01.13, godz. 13:34, blue
30 mln? Brać z pocałowaniem ręki.
2012.01.13, godz. 13:26, Damian_191
Szkoda bardzo lubię Kake i mimo wszystko wierze ze uda mu sie powrocic do dobrej dyspozycji ale obecna forma nie napawa zbytnio optymizmem
2012.01.13, godz. 13:24, morloth
Ludzie, przestańcie z tym Hazardem... Naprawdę Wasza ocena piłkarza ogranicza się tylko i wyłącznie do jego predyspozycji rozwojowych w FM?

Hazard nigdy nie będzie graczem na miarę Realu czy Barcelony, zwłaszcza, jeśli teraz do któregoś z tych klubów dołączy. On potrzebuje gry, ciągłej gry z chłopakami, z którymi się rozumie, a nie zmiany klubu na same gwiazdy, gdzie będzie grywał jakieś ogony jak Şahin, Canales czy Pedro Leon.
2012.01.13, godz. 13:23, KrolewskiKibic
Gotze/Hazard w jego miejsce.
Kake mozna sprzedac w zima,ale w lecie wiecej pewnie dostanie Real.
2012.01.13, godz. 13:22, OslO
Poczekać do lata aż dojdzie ktoś nowy Goetze albo Hazarda.
2012.01.13, godz. 12:47, morloth
sorry za tyle komentarzy - nie wiem dlaczego tak się zrobiło.
2012.01.13, godz. 12:46, morloth
@ Krzysiek91:

Chyba Ci się pozycje pomyliły. Widziałeś kiedyś Kake na ŚP? ;> bo ja tylko na OŚP/ew. klasyczna "10" ;) Podeślij link do meczu gdzie on gra jako cofnięty rozgrywający ;p
2012.01.13, godz. 12:45, morloth
@ Krzysiek91:

Chyba Ci się pozycje pomyliły. Widziałeś kiedyś Kake na ŚP? ;> bo ja tylko na OŚP/ew. klasyczna "10" ;) Podeślij link do meczu gdzie on gra jako cofnięty rozgrywający ;p
2012.01.13, godz. 12:41, iza_178
na pewno nie!
Kaká zostaje!!
2012.01.13, godz. 12:39, morloth
@ Krzysiek91:

Chyba Ci się pozycje pomyliły. Widziałeś kiedyś Kake na ŚP? ;> bo ja tylko na OŚP/ew. klasyczna "10" ;) Podeślij link do meczu gdzie on gra jako cofnięty rozgrywający ;p
2012.01.13, godz. 12:35, RvN_22
Mnie zastanawia to, od kiedy tak to Real zaczął patrzeć na pieniądze, w dodatku takie "drobne"
2012.01.13, godz. 12:34, titicaca
Niech zostanie do lata.
2012.01.13, godz. 12:21, Chakuo
On tu nie pasuje. To nie jest jego styl
2012.01.13, godz. 12:17, morloth
@ Krzysiek91:

Chyba Ci się pozycje pomyliły. Widziałeś kiedyś Kake na ŚP? ;> bo ja tylko na OŚP/ew. klasyczna "10" ;) Podeślij link do meczu gdzie on gra jako cofnięty rozgrywający ;p
2012.01.13, godz. 12:14, patryk92
szkoda ale sprzedac ... 30 mln od PSG i pasuje :)
2012.01.13, godz. 12:09, Szkaradnik
zombislawek

Podrabianą koszulkę Realu to pewnie ma co 10 Chińczyk, a ja powiedziałem, że 1 na 1000 może mieć, i chodziło mi oczywiście o oryginalną koszulkę. Co do kwestii podziału wpływu z koszulek - owszem - nie wszystko wpływa na konto Realu, ale znakomita większość.

Co by nie było, marketingowo Kaká się sprawdził, choć mógł lepiej. Piłkarsko niestety dno, a wystarczyło podtrzymać genialną formę z Włoch..

Argument finansowy przy sprzedaży Kaki nie powinien was interesować, bo Królewscy i tak zanotowali dobry wynik z ubiegłego roku fiskalnego.
2012.01.13, godz. 12:09, Krzysiek91
Sprzedać ! i dawać szanse Şahinowi
2012.01.13, godz. 11:56, Duffy
bob

tylko, ze kaka to juz dostal pare tych 'drugich szans' . u mnie kredyt zaufania j wyczerpal i chcialbym jego odejscia. nawet juz teraz, zima.
2012.01.13, godz. 11:42, bobmarley
emigrant

Czyli te kluby które jedynie mogłyby go kupić. Ja się cieszę, że jeszcze nie został sprzedany bo cały czas w niego wierzę. Dla mnie jest zbyt dobrym człowiekiem żeby mu nie dać drugiej szansy. Tyle, że tak jak napisałem wcześniej powinien dostać szansę u boku najlepszych a nie tych gorszych. W końcówce ubiegłego roku grał u boku najlepszych i grał dobrze. Teraz jak dostaje szanse to u boku zmienników i widać jak ta gra wygląda a wszyscy obwiniają Kakę.

Jak są normalni ludzie to i normalnie można wymienić parę zdań.
2012.01.13, godz. 11:40, morloth
@ zombislawek:

A w Interze już mu się odechciało nocnego życia? Śmieszny argument. Najważniejsza jest psychika. Nie czuł się wystarczająco ważny, więc grał kiepsko. Śmieszy mnie argument, że Robben ma ciągłe kontuzje. W Bayernie nie miał w całym sezonie żadnej powazniejszej! To może kwestia lekarzy madryckich?

A co Sneijder i Robben wyprawiali w Interze i Bayernie? We dwóch roznieśliby Real w pył.

O Makelele nie wspomniałem, bo to jest w ogóle poza jakimikolwiek kanonami logicznego myślenia.
2012.01.13, godz. 11:35, morloth
Ludzie, przestańcie z tym Hazardem... Naprawdę Wasza ocena piłkarza ogranicza się tylko i wyłącznie do jego predyspozycji rozwojowych w FM?

Hazard nigdy nie będzie graczem na miarę Realu czy Barcelony, zwłaszcza, jeśli teraz do któregoś z tych klubów dołączy. On potrzebuje gry, ciągłej gry z chłopakami, z którymi się rozumie, a nie zmiany klubu na same gwiazdy, gdzie będzie grywał jakieś ogony jak Şahin, Canales czy Pedro Leon.
2012.01.13, godz. 11:33, morloth
Ale jednak nie porównywałbym Ibry do Kaki. Kaká przychodził jako Zdobywca Złotej Piłki i właściwie główny bohater Milanu w tamtych czasach przy dorastającym dopiero Pato. Ibra przychodził jako, owszem, świetny grajek, ale pod względem stylu gry Barçy, do E2 się nie umywał. Ibra nie był (moim zdaniem) taką machiną marketingową jak Kaká, ale też Barça nie starała się robić zeń takiego zawodnika, ot transfer, taki jak Marscherano. Sam klub nie ekscytował się za bardzo tym transferem, natomiast Real Kaką jarał się strasznie - do momentu potwierdzenia transferu Cristiano i Benzyny.
2012.01.13, godz. 11:29, MF
Jak dla mnie może odejść ale musi koniecznie ktoś przyjść na jego miejsce, a wiadomo, że zimą trudno ściągnąć naprawde dobrego zawodnika. Lepiej chyba poczekać do lata i wymienić go na Hazarda.
2012.01.13, godz. 11:26, emigrant
"bobmarley"

Ale ciesze, się można z kimś poglądy powymieniać. Tyle, ze my Ibre już opchnęliśmy, a wy Kake jeszcze nie :-)
Myślę, ze największym problemem będą zarobki Kaká. Tylko jakieś PSG, City czy ten klub Rosji, w którym gra Eto mogą dalej płacić Brazylijczykowi tyle co w RM.
2012.01.13, godz. 11:25, zombislawek
Cały czas na tej stronie słychać teksty:
Pamiętajcie o Makalele
Pamiętajcie o Sneijderze i Robbenie.
Makalele to był strzał w stopę.Zaś co do whiskey Sneijdera to w Madrycie za bardzo lubił nocne życie i w Realu pokazał by Kakę a Robben jest takim samym egoistą jak CR.1 taki i już mamy czasem problem.2 takich w drużynie to tragedia.Do tego kontuzje dzięki którym połowę kontraktu leczy kontuzje.
2012.01.13, godz. 11:24, parasemprefenomeno
Dla Kaki trzymanie się Madrytu to idealna sprawa- kasa kosmiczna, myślę że jednak w lecie odejdzie, tylko gdzie? W chealse by go wiedzieli- ale w z jego kontuzjami to by go tam połamali, z kolei francja i gra tam może mu nie zapewnić powołania na mundial w brazylii - więc myślę że wróci do włoch. Milan sprzdał za prawie 70 kupi za 25. Czysty zysk. Jeszcze marketingowo wielkie powroty wyglądają nieźle- patrz Henry.
2012.01.13, godz. 11:23, cesc1994
Sprzedać go jak najszybciej bo szkoda pieniędzy na niego.
2012.01.13, godz. 11:22, emigrant
"zombislawek"

W pełni popieram twoja argumentacje. W chwili obecnej nie mam niestety danych o sprzedażny koszulek ( ze szczegółami) i sadze ze Kaká dużo sprzedał w Azji oraz Ameryce Płd. Tyle ze kluby 100% ze sprzedażny koszulek nie dostają tak jak artyści nie dostają 100% sprzedaży swoich płyt.
I nie zamieniłbym tytułów wygranych przy pomocy Ibry te 20-30 mln EURO.
2012.01.13, godz. 11:21, bobmarley
emigrant

Dobrze tylko skoro podajesz kwoty to weź pod uwagę, że jeżeli zostanie sprzedany to około 30mln do nas wróci i transfer będzie tańszy. Marketingowo Real zarobił więcej na Kace niż Barça na Ibrze, przynajmniej tak mi się wydaje. Nie dojdziemy do porozumienia na tej płaszczyźnie. Każdy klub ma w swoich szeregach mocno nietrafione transfery. Mam nadzieję, cały czas wierzę, że Kaká się jeszcze takim nie okaże. Spójrzmy na Torresa 50mln a też gra piach.
2012.01.13, godz. 11:20, zombislawek
Szkaradnik
Chinczcy podrabiają u siebie wszystko więc przeciętny żółty wyda na koszulkę nie 100$ a góra 10 i będzie na niej wszystko nawet znak autentyczności.A Real dostanie z tego 0 słownie zero.
2012.01.13, godz. 11:16, zombislawek
emigrant
Nie lubię i nie chcę Kaki praktycznie od 2 lat.Ale skoro mowa o zyskach i stratach przy transferach Kaki i Ibry to dolicz a raczej odejmij od kosztów transferu koszulki,gadżety i kontrakty reklamowe z którego to Real korzysta.Ile Azjatów a nawet obrońców Kaki na tej stronie posiada koszulkę z jego ksywą?
Jak bardzo pomaga przy negocjacjach z Adidasem,a to suma 30mln € za sezon.Bo przecież Kaká do wczoraj był twarzą Adidasa(Casillas od wczoraj nosi strój Adidasa)
Policz ile zarobiła Barça na medialności Ibry a ile Real na połamanym Kace?
2012.01.13, godz. 11:16, Szkaradnik
Naprawdę nic transfery wychodzące Péreza Was nie nauczyły? Nie boicie się syndromu Sneijdera albo Robbena?

Zgadzam się z tymi słowami, poza tym jeszcze raz powtarzam. To są plotki tandetnych dziennikarzy jak z gazeta.pl, i oni na prawdę mają mało wiedzy na temat marketingu. Chiny mają około 1 347 374 752 ludności. A oni uwielbiają Kakę, koszulki sprzedają się jak ciepłe bułeczki. Plus inne kontrakty reklamowe. Załóżmy, że 1 Chińczyk na 1000 kupi koszulkę Kaki za około 100$, to daje.. 130 milionów dolarów. Tyle w kwestii finansowej, też się na tym bardzo nie znam, to zwykłe przypadkowe przypuszczalne wyliczenie. Real ma część praw wizerunkowych do graczy, a myślicie, że oni za darmo występują w reklamach Adidasa, czy w intro Fify?

Myślę, że to ploty. W zimie nie ma szans, mam nadzieje, że zostanie też w lecie na kolejny sezon, choć wtedy mogą zdarzyć się różne rzeczy..
2012.01.13, godz. 11:15, mejia
Wg mnie Kaká nie odejdzie zimą, Khedira wypada na miesiąc, Granero ma iść na wypożyczenie więc Mourinho nie pozwoli odejść Kace już teraz
2012.01.13, godz. 11:14, dolus
za bardzo go lubie zeby Real mial sie go pozbyc:/
2012.01.13, godz. 11:11, morloth
czy po prostu część z Was w ogóle nie pamięta takich zawodników w barwach Królewskich, bo jeszcze wtedy nie było boskiego Cristiano? Tak, Cristiano, bo Ronaldo jest tylko jeden.
2012.01.13, godz. 11:10, morloth
Ludzie! A nie boicie się sprzedawać tak wielkiego zawodnika? Teraz nie ma formy, już drugi rok, ale jest to zawodnik takiej klasy, że jak wystrzeli, to może sam przesądzać o losach spotkania... Henry w Barcelonie też nie błyszczał, Larsson podobnie...

Naprawdę nic transfery wychodzące Péreza Was nie nauczyły? Nie boicie się syndromu Sneijdera albo Robbena?
2012.01.13, godz. 10:48, emigrant
" bobmarley"

Z moich hiszpańskich znajomych większość (którzy są kibicami RM) jest zdania ze Kaká to "nadużycie". Ibra u nas przynajmniej walnął 22 gole w sezonie i zdobył z Barça 3 tytuły (3 razy więcej niż Kaká), wiec sportowo spełnił swoja role. Nawet jesli wycenimy Eto na 30 mln+47 za Ibre i odejmiemy 24, które nam zapłacił AC Milan za szweda to i tak transfer wychodzi za 53 miliony (pensja w nawiasie) czyli na dzień dobry 12 mln mniej niż Kaká.
Poza tym Ibra w rok u nas zarobił 11 mln i zagral 45 meczy, wiec wychodzi jakieś 250.000 za mecz, podczas gdy Kaká przy średnio 22-23 meczach na sezon, za meczy wychodzi przy jego zarobkach, ze każdy mecz kosztuje ok 500.000 EURO mniej więcej.
Poza tym skoro do was przyszedł Capello 2 razy i 2 raz y wygrał ligę-to i do nas może przyjść Ibra 1 raz i wygrać ligę....
Naturalnie Eto był lepszy od Villi czy Ibry-ale powtarzam Ibra swoje zrobił i 50% kwoty transferu się zwróciła. Oba transfery Kaki i Obry sa przykładem jak nie należny robić transferów, aczkolwiek uważam, ze transfer Ibry byl mniej stratny dla nas niż transfer Kaki do was, i sadze ze numery to okazują.
2012.01.13, godz. 10:40, nodac
sprzedac go,kredyt zaufania sie skonczyl,ale czy on bedzie chcial odejsc,raczej nie jest kolesiem ktory leci na kase,a z drugiej strony to juz sie nachapal,moze w cienkiej francuzkiej cos zagra,ale pewnie nie
2012.01.13, godz. 10:16, ferrari
sprzedac szybko, jak jeszcze jest wart jakies konkretne pieniądze. 30 mln byloby super
2012.01.13, godz. 10:06, robertrobak
bez sensu ciągle dawać mu szansę Kaká -> OUT albo do milany za Zlatana wymiana :D to by sie Barça ucieszyła a nam taki napastnik by sie przydał :D
Hala Madrid
2012.01.13, godz. 10:04, patyczak809
dajcie mu jeszcze sznse przecież go kupiliście po to by grał
2012.01.13, godz. 09:55, madridistabdg
do Tottenhamu wymiana za Bale
2012.01.13, godz. 09:47, bobmarley
emigrant

Pisanie, że Eto miał 1 rok do końca kontraktu jest śmieszne bo z miejsca by go przedłużył. Ibra był bardziej nietrafionym zawodnikiem niż Kaká. Może strzelił na 1:0 ale jak można było oddać Eto który parę tygodni wcześniej prowadził Barcę do zwycięstwa w CL. Zawodnika który strzelał po 30 goli w sezonie. Powinien grać do dziś w Barçy. Eto jest lepszy od Ibry i Villi razem wziętych. Dlatego ten interes był słaby.
2012.01.13, godz. 09:44, louisv
Sprzedać-na nic nie czekać. Bardzo go lubię ale niestety sympatia to za mało. To miał być playmaker pierwszego sortu na miarę Zidane`a a jak jest każdy widzi. Tylko dzieci i sezonowcy nie znający sie na piłce jeszcze za nim płaczą i wierzą że się odmuli ale po ostatnim spotkaniu nie widzę nawet chęci u niego i to jest najgorsze. Ale jak się ma bajeczny kontrakt na kilka lat a w gablocie wiele tytułów, mistrzów kraju, LM, złotą piłkę itp to może się już nie chcieć. Hala Madrid, Adios Kaká
2012.01.13, godz. 09:42, Radek82
Fajnie by było zobaczyć jak by zagrał Real właśnie 4-4-2!
Kaká i Benzema w ataku, a na skrzydłach Ronaldo-Di María!

Ale to niemożliwe, Ronaldo już jest zbyt wielką gwiazdą żeby zagrać na skrzydle w takim ustawieniu, tak jak np. w ManUtd!

Nie cofałby się, nie walczył...

Jak przychodzili do Realu Kaká i Ronaldo to myślałem, że ten duet będzie spektakularny...
Na poczatku dobrze to wyglądało, dwójkowe akcje, wymienianie się strzelaniem karnych, ogólna współpraca...
Ale trwało to 6 miesięcy... Od tego momentu jest tylko gorzej!Po prawie trzech latach mogę napisać, że zawiodłem się na Kace pod względem gry i formy, a na Ronaldo ze zwględu na jego charakter, samolubnośc - jakoś to nie wypaliło...
2012.01.13, godz. 09:36, primeradivision2009
.... kto da 35 mln za Kake który nic nie gra .... ludzie opanujcie sie
2012.01.13, godz. 09:27, ziomalek
w tym sezonie był w formie przez 3 tygodnie, za wiele od niego nie wymagajmy :D
2012.01.13, godz. 09:27, kruch
Radek82

zgadzam się z Twoim komentarzem. Kaká to typowy wolny elektron. Kaká to nie jest Zidane, a właśnie na takiego go tutaj kreowano..

osobiście marzy mi się ustawienie 4 4 2 z dwójką napastników Kaká i Benzema
2012.01.13, godz. 09:26, ppiotrekk1990
Wypożyczyć na pół roku z opcją sprzedaży za powiedzmy 35 mln. Jak się w PSG nie przyjmie to wróci do Realu i będzie miał całe lato na walkę o skład. A że liga francuska jest jaka jest, to będzie miał szansę błysnąć.
2012.01.13, godz. 09:26, hubertcr7
Jaracie sie kaka z milanu a ile lat temu to bylo? Byl mlodszy, energiczny co wida na boisku.. Teraz biega z rekami do gory jakby chcial sie za cycki zlapac a do tego jest wolniejszy od altintopa.. Byl dobry ale sie postarzal, kontuzja dobila i zrozumcie.. Nigdy nie bedzie taki jak byl .. NIGDY
2012.01.13, godz. 09:19, Radek82
Panie, Panowie,

niestety - do obecnego systemu/taktyki/ustawienia Kaká nie pasuje :(
Ja osobiście jestemjego wielkim fanem, ale nie ma pozycji w naszym ustawieniu dla niego!
W Milanie grał drugiego (cofniętego) napastnika, który się cofał, ale był NAPASTNIKIEM!
Zobaczcie sobie ustawienie Milanu jak wygrywał Ligę Mistrzów - napastnicy: Inzaghi-Kaká!
W realu nie ma takiej pozycji, a on nie jest ani rozgrywającym (nie wiem czemu niektórzy od niego tego oczejują - nigdy nim nie był), ani skrzydłowym, ani środkowym napastnikiem!
Jak juz jakiś czas temu wspominałem, on jest typową włoską "10" - taką jak Cassano, Totti, Del Piero, a wcześniej Baggio!
U nas nie ma takiej pozycji! Dlatego czuje sie niepewnie w tym systemie i raczej się nie odnajdzie!
Przykre, ale prawdziwe!
Chciałbym aby jak to się ładnie pisze zatriumfował w Realu, wierzę w to, ale coraz gorzej to widzę...
2012.01.13, godz. 09:14, emigrant
Moim zdaniem jest nieco nie na miejscu porównywać przypadek Ibry z Kaká. Ibra sezon co gral w Barcelonie. zagrał go na "zadowalającym poziomie". Strzelił gole i to ważnych, które dawały punkty. Przede wszystkim strzelił 1:0 na Camp Nou w 2009, które przy 96 zdobytych przez RM w sezonie 2009/2010 dala Barcelonie.
Poza tym:

- Eto pozostawało do końca kontraktu tylko 1 rok, wiec mało kto by zapłaci za niego 30-40 mln EURO, gdy za rok mogą mieć go za darmo. To po pierwsze.

- Eto się zamortyzował Barcelonie, w dodatku przyczyniając się do zdobycia tytułów. I najśmieszniejsze jest to, ze zawodnik ze szkółki RM, a myśmy Mallorce i RM zapłacili za Eto 24 mln EURO łącznie

-Kaká kosztował wiec już 100 mln EURO czyli więcej niż "rzekomy" przekręt z Ibra w Barcelonie.

- Ze Ibra kosztował 80? Nie wiem czy się śmiać czy płakać?

- AC Milan nam zapłacił 24 mln EURO, a FC Barcelona Ibrze płaciła tylko pensie 1 sezon. Wiec 24 mln trzeba odjąć od tej sumy
2012.01.13, godz. 09:03, Grzeechu
co za bzdury i tak wiadomo że zostanie.;p
Mou go chce, zarząd go chce i on sam chce zostać.
koniec tematu!
2012.01.13, godz. 08:57, bobmarley
ligabbva

Nie wiem, może nie umiem spojrzeć obiektywnie bo nie przepadam z Özilem a bardzo lubię Kake. Ale wydaje mi się, że jednak Niemiec ma dwa razy większy kredyt zaufania. Gdy piłkarz czuje, że mu ufają to na pewno szybciej wróci na odpowiedni poziom co widać po Özilu (coraz lepsze mecze). Chciałbym aczkolwiek to niemożliwe aby Kaká dostał 3 mecze z rzędu w pierwszej 11tce u boku najlepszych tj. Ronaldo, Benzema, Di María, Alonso z tyłu i Lass. Żeby zobaczył, że jak nie wyjdzie 1 mecz to w drugim i tak zagra tj jest to w przypadku Ronaldo. Będzie mi go bardzo szkoda.
2012.01.13, godz. 08:42, bluee
gdyby mu chodziło o pieniądze to pewnie na Kakę już czeka oferta z Anży ;)
2012.01.13, godz. 08:38, LigaBBVA
bobmarley
spójrz obiektywnie na Özila i Kakę...
2012.01.13, godz. 08:35, Fikuz
bobmarley
Ja tez chciałbym zeby Kaká zaczął grać, ale ile można czekać. Gonzo i Callejón to zawodnicy bardzo wartościowi i wcale nie odstaja ogromnie od Benzemy i Di Maríi, przepaści nie ma więc nie ma co tym usprawiedliwiać Kaki. Kaká w 2 miesiace dostaje tyle kasy co Di María w rok. Trzeba te sprawe rozwiazac, bo za rok Real nie dostanie za niego nawet 10 mln. Kaká powtarza, że chce jeszcze raz sprobowac zatriumfowac, każdy pilkarz by szukal argumentu zeby zostac zarabiajac tyle kasy.
2012.01.13, godz. 08:22, bobmarley
Ja cały czas wierzę w Kakę. Nie podoba mi się to jakie szanse dostaje. Zawsze z przodu ma rezerwy. Nie ma się co dziwić, że wtedy wszystko trudniej przychodzi. Jak gra Özil to z przodu ma Ronaldo, Benzeme i Di Maríe jak gra Kaká to Ronaldo, Igła, Callejón przeważnie. To normalne, że z lepszymi graczami wszystko przychodzi łatwiej. Boli, boli i jeszcze raz boli jak Kaká nie może grać na maximum swych możliwości.
2012.01.13, godz. 08:17, lukaszw85
to największa pomyłka Péreza, marketingowo strzał w dyche,sportowo oceniam tę inwestycje na minus 10,
sprzedanie go za 30 baniek to odzykanie połowy zainwestowanych pieniedzy, ale podejrzewam e transfer ten zwrócił się z uwagi na ilosc sprzedanych gadżetów z nim związnyach
2012.01.13, godz. 08:17, ikerowa
A ja będę go bronić, od jego powrotu na boisko po kontuzji minęło co prawda parę miesięcy, ale po raz kolejny powtórzę, że taki powrót NIGDY nie jest łatwy. Przykładem jest Torres- on się powoli rozkręca w CFC. Z resztą sam Mou powiedział, że chce korzystać z Kaki w tym i w następnym sezonie.
2012.01.13, godz. 07:43, james dean
pasuje do PSG idealnie,do dodatkowego zanteresowania klubem,ściągnie więcej ludzi na stadion,koszulki itp,jako produkt marketingowy jest wart 30 mln,oceniając jego klase piłkarską w tym momencie,to co sobą reprezentuje na boisku,nie patrząc na to ze sie nazywa kaka to ja bym za niego nie dał 5mln
2012.01.13, godz. 07:40, Quari44
GD pokaża ostateczność. jednak jestem za sprzedaża.
2012.01.13, godz. 07:36, Krypekk
Ja bym sprzedał Kake ponieważ jest bez formy nic nie gra a jego transfer w części by sfinansował Hazarda
2012.01.13, godz. 07:07, markoss38
Nie ma sensu czekać do lata! Sprzedać go jak najszybciej i może uda się jescze ściągnąć Hazarda....
2012.01.13, godz. 06:32, mmgarboniak
ja też poczekałbym do lata... jeśli nic z tego to trzeba będzie go sprzedac - ale jeszcze nie teraz!!! Hala Madrid!!! P.s. Tez go lubie ale ewidentnie zawodzi:(((
2012.01.13, godz. 06:05, wadix
Byłbym bardzo zadowolony gdyby Kaká odszedł.
2012.01.13, godz. 03:16, domin11rm
dać mu ostatnią szansę w tym sezonie, jak coś pokaże zostaje ale ja tam wolę aby odszedł...
2012.01.13, godz. 02:38, Andres G
15mln za prawie 30latka w takiej formie to maks co bym mógł Realowi zaoferować;p Choć o ile jestem prawie pewien, że Cristiano do formy z MU nie wróci, o tyle z Kaką nic nie wiadomo. Nie zdziwie się jak będzie bohaterem jakiegos El Clásico.
2012.01.13, godz. 02:32, Kuplasko
moze wypożyczenie do lata? tylko kto złoży ofertę, wiedząc ile Kaká ma miesięcznej papy z kontraktu.. jak jest profesjonalistą, to powinien sam teraz zadeklarować oficjalnie: albo chce zostać albo odchodzi. i szczerze mówiąc, sam nie wiem czego od niego oczekuje :|
2012.01.13, godz. 02:23, zombislawek
Obniżenie kontraktu?
Po pierwsze Kaká się nie zgodzi a po drugie kontrakt Kaki jest na zasadach prawa Beckhama czyli ze znaczną ulgą a nowy miałby po nie dość że niższą sumę z samego 50% podatku.Tak więc i Kaká i Cr i Benzema prędko nowych kontraktów nie przedłużą
2012.01.13, godz. 02:17, czarkowy90
Kaká powinien wrocic do milanu jest totalnie przygnieciony realem madryt
2012.01.13, godz. 02:07, quikk
Szkoda ze pozbylismy sie Rafy, teraz by sie nam przydal jako rywal Özila a i w roznych systemach moze grac, mysle ze Kaká powienien zostac do konca sezonu, dla takiej zdrowej rywalacji i moze cud sie wydarzy i Kaká zacznie grac jak kiedys.
2012.01.13, godz. 02:00, ScR
najlepiej będzie go sprzedać, bardzo go lubię ale niestety nic nie pokazał, a szkoda bo jak przechodził był naprawdę dobry :) dodatkowo te zarobki ... przesada, on za dużo kosztuje klub za mało mu dając ... raczej na przebłysk formy nie ma juz co liczyc.
Jak dla mnie te pieniądze z transferu mogą iść na transfer Hazarda lub Richardsa :)
2012.01.13, godz. 01:58, Gumis0021
pęka serce widząc takiego wlasnie Kake w Realu. nie widzialem, naprawde jak jestem kibicem od 11-12 lat, nie widziaem meczu jego w Realu dobrego, gdzie byl naprawde pod gra, aktywny, produktywny, stwarzał zagrożenie dla bramkli rywala. z Barceloną szarpnął troszkę i to wszystko, a ja mam wrazenie, jakby on kompletnie nie pasował do koncepcji gry Mou, aresywnej itp, pod grą, w ruchu. nie widzialem tego, a naprawdę, BARDZO chcialbym zobaczyć. bo w Milanie grając tą piłkę zdobył przeciez zlota pilke. gdzie On jest?
2012.01.13, godz. 01:54, goly
sprzedac lub spalic
koles gra piach i nawet sie nie stara co widac w meczach
2012.01.13, godz. 01:40, toten
Sprzedanie go to bedzie najlepsze ozwiazanie.Nic w realu nie pokazał.To nie klub dla niego.
2012.01.13, godz. 01:38, Dawid11
Tez go bardzo lubie, ale wystarczyloby pogadac z Kaká i mu uswiadomic pewna rzecz, ze jego zarobki sa za duze w porownaniu jaki poziom reprezentuje, ale Cie spzredajemy , albo obnizamy zarobki, proste;) Zawsze sie znajdzie rozwiazanie:) chociaz chcialbym aby Kaká odzyskal forme taka jak z milanu;)
2012.01.13, godz. 01:30, cristiano1495
szkoda,uwielbiam Kake ale cóż poradzić,może lepiej poczekać do lata...

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Pościel Realu Madryt

dołącz do nas



reklama