• polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2011.12.19, godz. 19:24, El Jarek / Marca

Neymar jednak dla Barcelony?

To, że Neymar flirtował z Barceloną, wszyscy wiedzieli już od dłuższego czasu. Jednak wczoraj Brazylijczyk wykonał decydujący krok. Marca pisze, że kiedy napastnik dziękował za finał Pepowi Guardioli, powiedział Hiszpanowi: "Sprowadź mnie do Barcelony". Ani mniej, ani więcej, dokładnie to. Jeśli przed meczem można było posądzać go o bycie fanem Blaugrany, to po spotkaniu wiadomo już, że Neymar marzy o grze w bordowo-granatowej koszulce.

Po wyjściu spod prysznica i przejściu kontroli antydopingowej piłkarz pojawił się w strefie mieszanej. Atakujący nie był skory do długich analiz, ale w każdej wypowiedzi mocno chwalił rywala. "Dzisiaj Barcelona pokazała nam, jak się gra w piłkę. To maszyna. Fantastyczna drużyna. Dla nas samo dojście tutaj było ogromnym wyzwaniem. Czasami, żeby wygrać, trzeba najpierw przegrać", stwierdził piłkarz, który dodał, kto jest obecnie dla niego idolem. "Widziałem dzisiaj w grze dwóch najlepszych graczy na świecie: Messiego i Xaviego. Wbili nam cztery bramki, ale musimy się od nich na razie uczyć".

Postawa Neymara nie pozostawia złudzeń jaki jest jego wybór na dzisiaj. Jeszcze kilka miesięcy temu wydawało się, że zawodnik skończy w Madrycie. Teraz Barcelona ma o wiele lepsze notowania. Nie chodzi nawet o same pomeczowe wypowiedzi, ale ostatnie zachowanie. Poza tym Królewscy są już lekko zniesmaczeni podchodami Neymara, Santosu, a także zbliżeniem się napastnika do Barcelony. Dziennikarze w Katalonii już podjęli temat. Dzisiaj o transfer zapytano prezesa Rosella, który jest wielkim fanem Brazylijczyka. Mimo wszystko sternik Blaugrany wypowiedział się bardzo spokojnie. - Ten transfer to pytanie dla trenera, ja jestem tylko prezesem. Nie rozmawialiśmy na ten temat, na razie skupiamy się na sezonie.



Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2012

Komentarze

2011.12.21, godz. 18:09, Saurus
Koriolan
Dlaczego się unosisz?
Przecież to podobno mnie ma żyłka pęknąć.
Coż to jest ta pozycja: pomocnikonapastnik?
Wg ciebie, jeśli ów pomocnikonapastnik wróciłby się kilka razy na własną połowę i zaszalał w destrukcji, zostałby zapewne nazwany przez ciebie pomocnikonapatnikoobrońcą. ;)
Taki Marcello wg ciebie to jest takim obrońcopomocnikoplaymakerem... ?;)
2011.12.21, godz. 14:43, Koriolan
Tyle ze Messi gra fałszywa "9" geniuszu.
jest takim pomocnikonapastnikiem.
Więcej statystyk znajdź, sam, zorientujesz sie o czym mówie

widziałem też Supercopę
z trybun.
Messi dosłownie człapał po boisku.. a i tak wygrał nam ten mecz.
2011.12.21, godz. 12:28, Saurus
Koriolan
Czyli jak na napastnika Leo Messi stoi i nic nie robi ;)
Podałeś pomocników i jednago napastnika w tymże zestawieniu.
Najprawdopodobniej ja nie wiem o czym mówię, a ty nie wiesz o czym piszesz ;)
Pozdrawiam
2011.12.21, godz. 08:18, Koriolan
Saurus- jak na razie to ty chcesz zaistnieć. Nie masz pojęcia o czym mówisz, ale zawsze chętnie się napniesz. Żyłka ci pęknie

Nie znalazłem jakichś bardzo przekrojowych statystyk dotyczących ilości kilometrów w czasie meczu, natomiast dośc często kometatorzy o tym wspominają
Ale np dla Finału LM sa one dostępne na stronie UEFA
Messi: 9.13 km
Iniesta: 10.64
Xavi: 11.95 !!
Busquets 10.6
Abidal 10.47
Park i Giggs ponad 11
Rooney 10.5


Widzisz różnice.??

2011.12.21, godz. 07:07, SalomonFCB
oj żebyście się koledzy nie zdziwili..Ostatnio sobie ze znajomymi analizowaliśmy kogo można by ściągnąć do Barçy i wyszło nam ze naprawdę mało obecnych piłkarzy się tam nadaje.I nie chodzi o
to ze ktoś jest słaby tylko o styl.Ja bym np. bardzo chciał Diego Forlana ale on gra zbyt sztywno i twardo coś alla Ibrahimović i tacy gracze mogli by naruszyć obecny styl Barçy oczywiście w złym tego słowa znaczeniu.Wg. mnie Forlan świetnie nadawał by się np. do obecnego Realu jako główny rozgrywający który ciągnął by grę i myślę ze by się tam spełnił.Tego właśnie wg. mnie Realowi brakuje takiego nowego Zidane`a.Jeśli mowa o Neymarze to akurat on do Barçy pasuje jak ulał..Jeśli chodzi o styl myślę ze lepiej trafić nie można- gracz techniczny ,miękki lubiący grać piłką
i co najważniejsze młody i może się dostosować..Neymara widzę jako idealna lewa dziewiątka trochę za nim Iniesta i lewe skrzydło było by miażdżące .Na środek wysunięty Xavi i od prawej
Fàbregas z wchodzącym na środek Messim i wydaje mi się ze ciężko stworzyć dziś lepszą ofensywę ..No ale zobaczymy ..
2011.12.20, godz. 19:51, rifael
Tylko się zmarnuje w barcie , ale w realu też by nie zabłysnął... chociaż kto wie ?

2011.12.20, godz. 15:36, koman221
Powiem tak Neymar ma wielki talent , każdy to przyzna ale do stylu Barçy nie pasuje.On woli pociągnąć akcje indywidualnie.Jego wybór ale on się tam zmarnuje.
2011.12.20, godz. 15:26, Saurus
Kula70
Po cóż wcinasz się między wódkę, a zakąskę? ;)
Jeśli ktoś podaje charakterystykę jednego zawodnika, a później stwierdza, że już taki istnieje i dla tego pierwszego nie ma miejsca, to każdy bierze ową charakterystykę w całości.
To co ty zrobiłeś nazywa się po prostu wyrywaniem z kontekstu. Zwracam tylko uwagę na to skąd biorą sie niedomówienia i nieporozumienia. W życiu jest podobnie jak w matematyce. Podając przykład 2+2•2 jaki wyjdzie wynik? Wyrywając coś z kontekstu, (wsadź 2+2 w nawias) wyjdzie ci całkiem inny wynik.
Więc proszę cię, nie zrozum mnie źle, ale powróć do swoich codziennych zajęć i nie zawracaj glowy.
Pozdrawiam.
2011.12.20, godz. 15:07, lolekk
On nie pasuje ani do Realu ani do Barçy. Moim zdanie nie powinien sie nigdzie ruszac z Santosu
2011.12.20, godz. 14:26, Kula70
Dla lubiących czytanie ze zrozumieniem : jeżeli ktoś komuś coś, a on do niego o tyle o ile albo i wcale, to bez zbędnego tłumaczenia - wszystko inne jest proste.
2011.12.20, godz. 14:23, Kula70
Saurus

Nie znam statystyk dotyczących dystansu przebieganego w trakcie meczu przez Messiego. Myślę, że Koriolanowi chodziło o funkcję "wolnego elektronu" pełnioną przez Messiego w Barcelonie i Neymara w Santosie, faktycznie nie może być takich dwóch w jednej drużynie. Tak ja to zrozumiałem i myślę podobnie, jeśli ty zrozumiałeś wypowiedź inaczej to może poszukaj przyczyny w swoim rozumieniu.
2011.12.20, godz. 13:42, Saurus
Koriolan
Cytat z ciebie:
"W Santosie - Neymar funkcjonuje jako wolny elektron w napadzie. Niespecjalnie przykłada się do pressingu, nie za wiele biega.
Taki zawodnik już w Barcelonie jest i nazywa sie Leo Messi."

Czyli stwierdzasz, że Leo nie za wiele biega ;)

Jak to ludzie chcą coś napisać... byle zaistnieć.
Jak od takich wymagać czytania ze zrozumieniem, jeśli sami nie potrafią dokładnie opisać tego, co w danej chwili myślą.

Pozdrawiam
2011.12.20, godz. 13:07, ulvheding
arrdianoo

Kolego naucz się czytać ze zrozumienie, dopiero potem weź się za komentowanie w internecie.

Zwróciłem uwagę na jedną rzecz - występ obu piłkarzy w meczach przeciwko Barcelonie. Obaj zagrali słabo, nic dodać, nic ująć.
Jednak po tym spotkaniu, zdaniem sporej grupy z Was Neymar, z wielkiego talentu stał się leszczem, c**tą i nieudacznikiem.
Mało kto zauważył, że to był jego pierwszy występ przeciwko tak dobremu zespołowi. Zespołowi, który nie dał pograć Ronaldo (piłkarzowi znakomitemu, który jednak w ostatnim GD był najsłabszy na boisku).
Dlatego śmieszy mnie fakt, że po jednym spotkaniu Neymar stał się nic nie wartym dzieciakiem, którego większość najchętniej wysłałaby do Barcelony.

Teraz wskaż mi arrdianoo jakiś cytat, z mojego poprzedniego posta, w którym porównywałbym umiejętności piłkarskie i osiągnięcia Cristiano do Neymara. W którym miejscu napisałem, że Portugalczyk jest gorszy?
Przecież już na wstępie wspomniałem, że to wielki talent i całą kariera przed nim.... tak więc arrdianoo, o co Ci chodzi?
2011.12.20, godz. 12:34, nowy na stronie
Hazard
2011.12.20, godz. 12:26, Kielbol
Niech idzie do Barcelony, krzyż na drogę. Nikt nie będzie z tego powodu płakał. Pewnie to będzie taki sam "Pele" jak miał być Robinho.
2011.12.20, godz. 11:54, yolinar
2011.12.20, godz. 11:30, Koriolan
Nie zgodze się. Barça w tym sezonie gra wyśmienicie, ale Real jest lepszy. Dla czego? Bo ma to co Barça miała przez ostatnie sezony. Zawodników którzy dają 15+ jak nie 20+ bramek +Di María który da z 20 asyst. W Barcie poza Messi strzela praktycznie cała druzyna, może jeszcze fàbregas ciut więcej. I braku tych bramek, zdobywanych notorycznie przez Pedro/Ville widac. Brak poprostu goleadorów. DLatego (pomimo ze jestem tego przeciwnikiem) Naymar przyjdzie. Bo nie ma obecnie do kupienia zawodnika na jego poziomie. Poza tym mysle, ze Guardiola bedzie chciał zmienic coś w przyszłym sezonie. Messi i tak gra cofniecie. Zajmie pozycje prawdizwej 10 i zagramy w koncu z nominalna 9.
To moje zdanie. Nie trzeba sie zgadzać, ale tak mysle.
2011.12.20, godz. 11:47, Adrian_Z
A ja tego lizodu*a mam gdzieś, pewnie przejdzie do tych pajaców, widząc jego zachowanie w stosunku do barc***ny wnioskuje że on tam właśnie chce grać.
2011.12.20, godz. 11:30, ziomuś_vip
ja tam nie chcę żeby grał w RM. Według mnie najlepiej byłoby gdyby poszedł do jakiegoś dobrego średniaka w europie żeby się ograć. Nie łudźmy się... w Barcelonie całkiem prawdopodobne ze bedzie siedzieć na ławie, zresztą w RM może być podobnie. Także szkoda takiego zawodnika. Niech pogra, poprauje, a tak zaraz mu szajba odbije. Dla mnie dobrym wyborem byłoby dla niego na ten czas np. PSG
2011.12.20, godz. 11:30, Koriolan
Gdyby patrzec na to, co pokazują wybitni zawodnicy na tle obecnej Barcelony, to CR7, Ikera czy Ramosa mozna by zaliczyć do przeciętnych cieniasów, prawda?

Niektórzy- zarówno w białych jaki i czerwono-granatowych szalach, napalili sie na Neymara jak szczerbaty na suchary.
Tymczasem moim zdaniem rzeczywistośc jest nastepująca.:

W Santosie - Neymar funkcjonuje jako wolny elektron w napadzie. Niespecjalnie przykłada się do pressingu, nie za wiele biega.
Taki zawodnik już w Barcelonie jest i nazywa sie Leo Messi.
Od pozostałych dwóch zawodników wymagamy zapier.. w pressingu przez 90 minut i zaakceptowania że nr 1 jest Leo.
To nie dla Neymara.

W Realu Mourinho - nie ma miejsca dla wolnego elektrona.
Do obecnego Realu - żołnierzy Mou- Neymar tez pasuje jak pięść do nosa.

Podpisanie kontraktu z Santosem za 6mln rocznie do 2014 dla 19 latka to rewelacja.

Co nie znaczy, ze któryś z klubów typu PSG czy Chelsea /City po niego nie sięgnie.

2011.12.20, godz. 11:29, vasyl86
Neymar jest za słaby na Real. Po co wydawać 40 mln na zawodnika ławki rezerwowych. W Brazylii gra się inny futbol, tam obrona jest bardzo pasywna i to daje szansę do ładnej gry ofensywnej i popisu sztuczkami technicznymi itp. Przy silniejszym pressingu jak w Europie taki zawodnik musiałby długo się przyzwyczajać do gry i przez początkowy okres byłby mało przydatny
2011.12.20, godz. 11:25, AllCell
juz przed GD powiedzial ze trzyma kciukiza Barça i swoich rodakow Daniego i Adriano wiec juz wtedy bylo wszystko jasne.. :P a jak to sie skonczy to inna historia... Özil tez byl wielkim fanem Barçy a wyladowal na SB (Dudek tez ale jego trudno brac na powaznie :)
2011.12.20, godz. 10:17, Wzmachol
Niech idzie. Nie wiem czym się w ogóle tutaj większość tak podniecała.. Ma gracje na boisku, ale co z tego?? Jeszcze większy samolud niż Di María i Cristiano w poprzednich sezonach... Strzelił bramkę przecudnej urody na KMŚ, ale nie zdołał zrobić niczego, aby Santos chociaż raz porządnie zagroził Barcelonie... Przereklamowany zawodnik, nie wiem więc o co chodziło Naszem R9, kiedy Go tak gorąco polecał...
2011.12.20, godz. 09:48, Lele88
marudzimy na ronaldo że gra egoistycznie i nie podaje do lepiej ustawionych kolegów z drużyny to co byłoby z neymarem który nauczony jest tego ze to on w głownej mierze swoimi trickami i umiętnościami wygrywa mecze? jeżeli przejdzie do barcy to dużo wody upłynie zanim nauczy się ich stylu gry.
2011.12.20, godz. 09:41, PW7
Ludzie zachowujecie sie jak małe dzieci. Wygląda na to że tu panuje taka zasada:
Neymar do realu- ''Ale Neymar jest dobry i w ogóle''
Neymar do FCB- "Ale z niego c**ta i frajer"

I co, tak powinni zachowywać sie kibice RM. Jakiś szacunek dla młodego chłopaka jeżeli chce przejść Do Barçy to nikt mu tego nie zabroni, po za tym on nigdy nie mówił że chce przejść do realu, nigdy nie chwalił galaktikos. Stroicie fochy jak jakieś 3 latki. Po za tym jeżeli by sie okazało że wasz kolega lubi FCB to co byście go znienawidzili?!!!
Ja osobiście lubie Neymara ale wole Hazarda i to właśnie jego widziałbym już może nawet w styczniu

Hala Madrid!!!
2011.12.20, godz. 08:49, michalak24
ciekaaaaaaaaawe ;]
2011.12.20, godz. 08:48, karim19
A niech spada małpa głupia wole juz Hazarda ktory jest lepszy a napastników mamy dobrych no chyba że sprzedamy Igłe to kupmy Lewandowskiego
2011.12.20, godz. 05:13, Saurus
Neymar już w przyszłym roku może okazać się fenomeno.
Kto nie widzi jak on się ustawia, to jego sprawa.
Prawda jest taka, że Neymar ustawia się fenomenalnie. Robi to naturalnie, bez wysiłku i szukania.
To jest dar. Ale ten dar trzeba jeszcze umieć wykorzystać.
Czas pokaże.
Ja chciałbym zobaczyć go w Realu.
2011.12.20, godz. 04:47, domin11rm
trudno, jego sprawa...
2011.12.20, godz. 00:46, arrdianoo
ulvheding


Wam od tej barselony juz naprawde sie po***ało w głowach...
Kogo ty porownujesz do Crisa co on osiagnoł , kim on jest jakie ma statystyki gdzie gra chłopie ogarnij sie on dopiero za pare lat moze byc doobry bo narazie to jest rozdmuchany przez media choc nie twierdze ze nie ma talentu..
2011.12.20, godz. 00:36, scirea
Jeżeli dostaną Neymara, to po Realu. Kogo kupi Real? Kolejnego muła Khedirę?
2011.12.20, godz. 00:03, blancogonzalo
Niech go biorą! Chociaż i tak Barça takich gwiazdeczek nie weźmie. Dla mnie to gniot i tyle. Lepiej pieniądze zostawić, albo zainwestować w coś lepszego, porządniejszego, lub rozglądać się za młodymi talentami, ale nie takiego pokroju!
2011.12.20, godz. 00:01, Leah
Wy tu gadu gadu o Neymarze, a tu się pojawiła informacja, że Ganso odmówił Barcelonie, bo chce grać dla Realu.
2011.12.19, godz. 23:50, yolinar
MA dwie opcje:
1)po laniu jakie dostał dołaczy do najlepszych: barcelony
2)bedzie chciał udowodnic, że może wygrać z najlepszymi i dołączy do: Realu Madryt.
2011.12.19, godz. 23:46, ulvheding
Chłopak ma 19 lat i cała kariera przed nim. Założę się, że większość z Was oglądając finał Klubowych Mistrzostw Świata po raz pierwszy widziała tego zawodnika przez pełne 90 minut.
Grał przeciw znakomitemu zespołowi, który jak najbardziej zasłużenie pokonał Real na Santiago Bernabéu. Zespołowi, który wręcz ośmieszył CR7 - uważanego przez sporą grupę z Was za najlepszego piłkarza na świecie.
Prawdą jest, że Neymar nic wielkiego w tym spotkaniu nie pokazał. Tylko proszę, zrozumcie w końcu, że football to gra zespołowa. Bez pomocy kolegów nic nie osiągniesz, a facet nie miał żadnego wsparcia ze strony drużyny.
Santos został całkowicie zdominowany przez Barcelonę i przegrał. Nie wiem czego oczekiwaliście po Neymarze... że strzeli 5 bramek??
Ludzie, zejdźcie na ziemię.

Teraz co drugi komentarz to bluzgi i kpiny...
Skoro Neymar to c**ta, to kim w takim bądź razie jest Cris?? Superc**tą??
Bo porównując występ w/w przeciw Barçy to Brazylijczyk nie zaprezentował się gorzej od reprezentanta Portugalii. Wydaje się, że był nawet ciut lepszy.

2011.12.19, godz. 23:39, Wojtek005
Sebareal95
wszystko fajnie, tylko chyba nikt nie spodziewał się ze taki gracz jak Ibra będzie siedział na ławce, patrzył jak gra Messi i wchodził po przerwie na boisko, więc jego transfer od początku był pomyłką, nawet pomimo niezłego rozpoczęcia sezonu. A to, ile zapłaciła za niego Barça stawia tę tanskację na pierwszym miejscu w klasyfikacji najgorszych transferów w historii, przebijając naszego Woodgate'a:P
Poza trójką wymienionych można tutaj też wrzucić Czigrinskiego, Keirrisona, Henriqueza (ci dwaj kosztowali coś ok 20 mln, a nawet murawy CN nie powąchali), Caceresa, Affelay (choć tutaj to za taką cenę aż żal było go nie kupić, więc na dwoje babka wróżyła). Oczywiście nie jest tak, że Barça zawsze jak kupuje to wychodzi na tym źle. Transfer Adriano, Dani Alvesa, Cesca i Alexisa (jak narazie) to świetne transakcje. Przeważają jednak transfery nieudane.
2011.12.19, godz. 23:38, R0bert
Za słaby na Europę, w Brazylii tylko się atakuje a nie porządnie broni. Neymar będzie jak Robinho - niespełniona nadzieja. Szkoda kasy a jeszcze nadąsany będzie.
2011.12.19, godz. 23:32, Fanatyk1922
Niezłe sklejone zdjęcie, Real nie potrzebuje kolejnego indywidualisty. Bardziej potrzebuje kreatywnego zawodnka.

Trzeba rozgrywajacego !!!!!! I prawego obronce ! Reszta ok.
2011.12.19, godz. 23:24, mejia
A na koniec wyląduje w ManCity bo mu więcej zapłacą
2011.12.19, godz. 23:07, bombel22
2011.12.19, godz. 22:59, emigrant
ile razy jzu byl w tej Barcelonie?City?UTD?Ile razy byl w Realu?
To gdzie on wyladuje i czy w ogole tak sie stanie tego nie wie nikt.
2011.12.19, godz. 23:05, hooligun
A Wy ciągle z tym Neymarem. Prosiłem już tyle razy, żebyście dali sobie z nim spokój. Kogo on obchodzi?!? To nie jest nasz zawodnik, więc po co ciągle o nim piszecie? Może od razu piszcie wiadomości o wszystkich ludziach grających w piłkę. Neymar jest w tym momencie tak samo blisko Realu, jak Lewandowski, więc dajcie już sobie spokój.
2011.12.19, godz. 22:59, emigrant
Rosell ma w Brazylii lepsze lkontakty od Péreza. A gdzie macie ten news z wrzesnai ze juzwszystko podpisane i juz pieniadze poszly?

ZERO wiarygodnosci
2011.12.19, godz. 22:56, bialynazawsze
Całkiem możliwe, przy obecnej kontuzji Villi, Neymar jest cholernie groźny i prawda jest taka że w Barcelonie bardzo szybko by się zaadoptował.
Nie wiem mam mieszane myśli co do niego, jest dobry to fakt ale czy naprawdę jest nam teraz potrzebny? chyba nie.
2011.12.19, godz. 22:56, dawid20d
Munian / Muniain czy jakoś tak to się pisze;p albo Silva:p i nikogo więcej
2011.12.19, godz. 22:53, Roboute
To było wiadome od początku, nie wiem tylko po co się poniżaliśmy próbując go ściągnąć. A już po tym meczu gdzie Santos przegrał 4:0 byłem pewien, że mu zostanie trauma i będzie marzył żeby przejść do Barçy. I proszę, nawet po meczu sam poszedł do Guardioli.

Ja bym go nie chciał nawet za darmo, nadęte dziecko ze straszną psychiką. Mam nadzieję, że będzie grał u Katalończyków, zmarnują tylko kilkadziesiąt M euro na niego.
2011.12.19, godz. 22:51, Sebareal95
Wojtek005
Bo to jest tak ze ci zawodnicy (przynajmniej ibra i Villa, nie wiem jak Hleb) powinni grac na szpicy, ale barcelona gra pod messiego a nie messi pod barce, niby na tym dobrze wychodza a moze wychodzili by na tym lepiej, wiec Neymar i tak tam nie ma szans.
2011.12.19, godz. 22:46, realponadwszystko
A kto go chciał ? Pfe ;-)
2011.12.19, godz. 22:45, Wojtek005
Niech spada, Barcelona ma to do siebie że potrafi wychować ale jak kupuje to średnio na tym wychodz:P (vide Ibra, Hleb, pośrednio też Villa)
Z resztą ostatnimi czasy to się Brazylijczykom piłkarze się średnio udają, Ronaldinho grał kilka lat na wysokim poziomie, potem zleciał z hukiem, Robinho podobnie, o Adrano nawet nie wspomnę. Puczyje nocne życie Barcelony to go Pep nienutrzyma w ryzach. Ale będzie przynajmniej jeszcze jedna postać do Crackovii do parodiowania:P
2011.12.19, godz. 22:44, Michal1033
Szczerze ja nie bardzo widziałem jak on gra i nie był za tym żeby przybył do Realu ale po tym co zobaczyłem to sie rozczarowałem .... mowili ze jest szybki zwinny wyjatkowy a po tym co zobaczyłem to nawet Puyol byl od niego szybszy ..... szczerze niech idzie gdzie chce byle nie do Realu jak już real chce robić zakupy to neich kupi Mario Götze, Hazard, i Thiago Silve !!! ta trójka spokojnie wystarczy :) ale to tylko moje zdanie bo Cudowne dziecko uwazane za drugiego Pelego nic nie pokazało....
2011.12.19, godz. 22:42, bombel22
2011.12.19, godz. 22:38, FrancescFàbregas
Dla mnie osobiscie jest on bardzo dobrym graczem..Wszystko zalezy od niego czy postawi sprawe jasne ze chce odejsc do Europy czy dalej gnic w Santosie bo tam obecnie sie nie rozwija.
2011.12.19, godz. 22:40, bombel22
Kolejny wychowanek za 40 baniek do kolekcji..
2011.12.19, godz. 22:38, FrancescFabregas
Jestescie śmieszni. Jak miał isc do nas , to Super zawodnik ! a jak do Barçy to dzieciak , sredniak , nie ma nic w głowie.
2011.12.19, godz. 22:34, teddy80
Ten Neymar caly to jest bachor ktory nie ma nic w glowie i nie wie czego chce :D powodzenia i krzyżyk na droge ;d
2011.12.19, godz. 22:32, Sebareal95
rock4choice
Zgadzam sie z toba, nie chce ujmowac talentu Pele, ale jak mozna kogos nazywac najlepszym na swiecie gdy probowal sie tylko w jednej lidze?
2011.12.19, godz. 22:31, teddy80
Lewandowskiego do napadu :D lepszy od tego dzieciaka ;d
2011.12.19, godz. 22:30, Sebareal95
szkutnik91
Bardziej chodzilo mi o to ze kazdy patrzy tylko na wady, ale tak na serio przydalo by sie zeby troche z psychologiem popracowal na moje. Wszyscy zarzucaja mu ze strzela wszystkim tylko nie barsie i go juz chca sprzedac, ciekawe jakby sobie real radzil wtedy z takimi zespolami.

marfel
taa.. a jak Ronaldo gra/gral samolubnie to tylko narzekanie, tyle w tym temacie, nie chce go!
2011.12.19, godz. 22:29, rock4choice
Brazylijczycy jakoś na siłę próbują ukryć to, że cierpią na największą posuchę wśród młodych gwiazdeczek i talentów od chyba pół wieku. Po tym złotym pokoleniu Ronaldo, Rivaldo, Cafu, a potem tez Ronaldinho, Kaki i Robinho, brazylia teraz naprawdę nie ma za bardzo na kogo stawiać, nie ma żadnej gwiazdki do wypromowania poza tym rozpieszczonym Neymarem, którego przez to próbują na siłę wypromować i stad te hasełka typu "nowy pele" etc. Do tego wcale mu nie pomaga to, jak jest traktowany w Santosie. Jest tam świętą krową, wszystko mu wolno, rozpieszczony i rozszczekany dzieciak.. W Europie zrobiliby z niego mężczyzne, niech tylko trafi np. na wyspy.. Pieprzenie że Pele całą karierę grał w brazylii a był najlepszy na świecie jest głupie, zwyczajnie głupie. Od tych 40 lat piłka poszła bardzo bardzo do przodu, i liga brazylijska po prostu została w tyle.. pokazał to wczorajszy finał.
2011.12.19, godz. 22:27, teddy80
Ten Neymar caly to jest bachor ktory nie ma nic w glowie i nie wie czego chce :D powodzenia i krzyżyk na droge ;d
2011.12.19, godz. 22:24, wiatr171
Zamiast Neymara wolę, żeby sprowadzili Ganso, który chce grać dla Realu i ma trochę pokory.
2011.12.19, godz. 22:18, marfel
Chyba rzeczywiście Neymar wybierze Barcelonę chociaż wolałbym go w Realu. Uwielbiam oglądać tak świetnie wyszkolonych technicznie zawodników. Mecz z Barsą mu nie wyszedł ale prawda jest taka że Santos w ogóle nie miał piłki. Piszecie o Hazardzie, to też talent ale we wczorajszym meczu z PSG był jednym z najgorszych na boisku, piłka mu odskakiwała prawie przy każdym przyjęciu.
2011.12.19, godz. 22:18, michnik zAo_09
Oby. Krzyż na drogę.
2011.12.19, godz. 22:08, neckard
Każdy piłkarz chce grać w takim klubie jak Barcelona.Jest jedyny w swoim rodzaju ! To drużyna wierna od lat stylowi i idei.To team grajków oddanych klubowi.To nie zbieranina najemników.Nawet CR7 nie zawahał by się, gdyby FCB zapłaciła tyli ile trzeba MU!
p.s.
jeszcze nie dawno większość kibiców Realu byłą zachwycona Neymarem.........
madrycki subiektywizm...........
2011.12.19, godz. 22:04, dilinger300
Co Wy sie tak tego Hazarda uczepiliscie?
2011.12.19, godz. 22:04, ELO ZIOM
Bedzie to samo co z Robinho
2011.12.19, godz. 22:02, szkutnik91
Sebareal95
Rzeczywiście zabłysnął XD 1 mecz z 8 mu wyszedł pod tym wzgledem że strzelił bramke ........ pinto XD
2011.12.19, godz. 21:59, fifi900
Niech spi**dala mamy Igłe i Benzyne to po co nam on ?
Poza tym grałby tylko w pucharze i to nie wiem czy cały mecz bo na 100% Mou by sie na dwóch napastników dla niego nie przestawiał.
Oprócz tego dodam że na razie to on za Igłą i Benzyną może piłki i buty może nosić co najwyżej.
2011.12.19, godz. 21:59, Sebareal95
szkutnik91
Final CdR, a nie sorry zapomnialem ze to sie nie liczy...
2011.12.19, godz. 21:57, misiek1991
W realu to jedyni moze buty CR7 pucowac .

Nie jest wart załorzyc nasze barwy!!
2011.12.19, godz. 21:55, szkutnik91
konstabl40i4
Ten chlopak ma dopiero 19 lat i zagrał przeciwko barcelonie dopiero 1 raz. Powiedz mi w takim razie w którym z ostatnich 7-8 mecach ronaldo pokazał coś ciekawego ????
2011.12.19, godz. 21:55, Egooo
Hazard a nie numar jakiś ech
2011.12.19, godz. 21:54, ronaldo1994
A niech leci do nich. Zapewne będzie grzał tam ławę, bo się u nich nie wybije. Poza tym co on pokazał w tym meczu z Barçą?
2011.12.19, godz. 21:54, fanatykrafal7
mnie on już irytuję i tak nie zastąpi świetnego Callejóna czy Di marie po co ławka gwiazdorów ma być
2011.12.19, godz. 21:52, Robinhooo
Jak dla mnie już bardziej wartościowym piłkarzem jest Jesé. I to w dodatku młodziak z Castilli.
2011.12.19, godz. 21:48, Adrinho
No to niech spada do Barçy a Mou niech ściągnie Hazarda i zobaczymy kto na tym wyjdzie lepiej :D
2011.12.19, godz. 21:46, konstabl40i4
Guardiola mu odpowiedział: "CIebie?? Takie próchno."
Bo tak własciwie w tym meczu Neymar nic ciekawego nei pokazał. W sumie z nim może być tak jak z Robinho. W brazylii gwiazda, ale w europie lipa. I jak dobrze pamiętam Pele o Robinho tez mówił ze to jego następa. ;)
2011.12.19, godz. 21:41, Cubek
Niech idzie <3
2011.12.19, godz. 21:40, Sebareal95
Niech idzie, nigdy go nie chcialem w realu, a w barcy zobaczycie ze sie spali, bo tam sie gra pod messiego
2011.12.19, godz. 21:37, eMszou
Jezeli przejdzie do Barçy to bedzie wtedy krucho..
2011.12.19, godz. 21:36, boozman
I dobrze - niech idzie - jakoś dziwnie ta sytuacja przypomina mi Robinho - młody, zarozumiały, psudo-gwiazdor. Nam zupełnie nie jest potrzebny - europejski klub jeszcze nie dla niego. Ale skoro Barça go chce - proszę bardzo....
2011.12.19, godz. 21:32, alfonsinho40
won z tą lamą. Najpierw przegrał teraz chce iść do tych lamusów. Żeby nic nie robić w Barcelonie a Messi będzie zdobywać tytuły za niego.
2011.12.19, godz. 21:28, szkutnik91
Wreszcie ktoś powiedział to głośno. Neymar chce przejsc do barcelony. Przecież to było wiadomo już dawno !!!! W ciagu roku zobaczymy go w koszulce barcy.
Ogladałem rozdanie nagród dla najlepszych piłakarzy KMŚ(Neymar był 3) gdy Sandro Rosell gratulował mu tego trofeum na ich twarzach (szczeg. neymara) zarysował sie niecodzienny i życzliwy uśmiech, jakby już się dobrze znali wiec NAPEWNO jest coś na rzeczy !!! Już dawno meymar wypowiadał sie w samych superlatywach o barcelonie i jej piłkarzach.
On nie pasuje do realu bo potrafi uznać wyższość rywala a nie stroi fochów. Real o takim grajku może sobie tylko pomarzyć
2011.12.19, godz. 21:28, gleba7 raul7
powinni sprowadzić Kuna Agüero a nie walczyć o Neymara latem
2011.12.19, godz. 21:27, pio1990
W Realu Neymar jest zupełnie zbędny, jeżeli chodzi o atak to dwójkę wysuniętych mamy (Benzema, Higuaín), skrzydła Ronaldo, Di María, Callejón, tu jeżeli Mou kogoś chciałby ściągnąć to chyba tylko Muniain, Hazard, Mata ew. Silva którego ja raczej widziałbym w roli środkowego pomocnika przed dwójką Xabi- Lass, jednak transfer Davida jest raczej niemożliwy. Wydaje mi się że jedynym priorytetem Królewskich jeśli chodzi o transfery powinna być pozycja
prawego obrońcy bo szkoda tam przesuwać Lassa, Coentrão bądź co bądź jest lewonożny (taka powtórak z historii i mecz Juventus- Real kiedy Raúl Bravo zastąpił Salgado). A Arbeloa potrzebuje zmiennika lub sam powinien nim być. Jednak na widoku nie ma jakiś super zawodników których można by było ściągnąć na prawą stronę defensywy, bo kogo? A jeśli chodzi o Barcę to jeżeli nie kupią kogoś pokroju Bale'a (jako lewego obrońcy) czy Silvy to raczej nie będzie wzmocnienie pierwszej 11-stki tylko raczej ławki rezerwowych dlatego nie wydaje mi się aby Pep wydał na rezerwowego taką kase.
2011.12.19, godz. 21:24, El Alex M
Nie chce go jakoś szczególnie w Realu, ale oby nie trafił do Barçy! Wszędzie indziej.
2011.12.19, godz. 21:21, Karmazyn92
Trzeba mieć szacunek nawet do Barçy i jej prawdziwych kibiców ja ich szanuję, bo jak już wcześniej pisałem sezonom naszym i Barçy dziękuję za zbędne wypociny!!!! Hala Madrid
2011.12.19, godz. 21:16, mazi123
Ściema mogę się załorzyc że Real kupi Neymara A to co jest pisane na stonce to głupoty !!! Stronka zchodzi na psy
2011.12.19, godz. 21:12, kłaku
jesteście chorzy.. a za 2/3 lata oo Neymar mógł grać u nas oo ale szkoda.. ostatnio pisaliście na CR zastanówcie się ludzie.. puknijcie się w głowy, Hazard jest słaby to jest zwykły grajek pooglądajcie mecze z udziałem Neymara i Hazarda i się ogarnijcie. Jak już to Silva do nas albo Agüero
2011.12.19, godz. 21:09, Wlsnla
Eh, oby do nas nie trafik gdyż jest moim skromnym zdaniem zbedny. Robia z niego gwiazdę ale im dłużej bedzie kisil sie w tym santosie tym gorzej dla niego gdyż sie nie rozwija, pokazał klasę wczoraj pidajac do valdesa. Zbedny w Madrycie.
2011.12.19, godz. 21:09, pawlik3213
Widać że jest młody i głupi. Zobaczył jak gra europejski zespół to się podniecił i już chce do Barçy. I dobrze :) bo w Europie będzie nikim. Już wolę kogoś z Castili niż go.
2011.12.19, godz. 21:08, Wlsnla
Eh, oby do nas nie trafik gdyż jest moim skromnym zdaniem zbedny. Robia z niego gwiazdę ale im dłużej bedzie kisil sie w tym santosie tym
2011.12.19, godz. 21:04, Pawelw123
kupic moga tylko za co :D
2011.12.19, godz. 21:03, rose
Jak dla mnie to Muniain i nikt więcej jeśli o napastników chodzi. Nie jest gorszy od Neymara, ligę już zna i na bank przed nim reprezentacyjna kariera. W dodatki widać jak ten chłopak walczy na boisku. Neymar jest bdb. to nie ma co się oszukiwać ale kosztował by bajeczną sumkę i taką też by zarabiał.
2011.12.19, godz. 21:03, kieczis77
Karmazyn
Dzieci są tylko w Barcelonie i sami sezonowcy , napinacze Barça wyszła z dołka i myślą że są fajnie . Patrzcie na wiek naszych zawodników ! To my jesteśmy przyszłością i ciekawe co za parę lat bedą pisać jak Messiemu nie będzie miał kto dogrywać do pustej lub sam na sam :)
Co ja tu mówię o Messiemu , zacznie się kryzys w Barçy to wydupi gdzieś do innego klubu razem z pedżisem Guardiolą i tyle z nich będzie :)

HM!
2011.12.19, godz. 21:02, lukaszeqqq
szerokiej drogi, wkurza mnie koles, slaby jest, nie ma miejsca dla takiego leszcza u nas. Nie wiem co ludzie w nim widza a jesli chodzi o jego styla to w c*ul razy wole krysie i ronaldinho
2011.12.19, godz. 21:01, Cpt Rysio
Ja wam powiem tyle.... ani Real ani barcelona nie wyłoża tyle pieniędzy na Neymara... On jest wielką niewiadomą i to jest najgorsze... sciągnąc do nas Hazarda !!!
2011.12.19, godz. 21:00, zigi
I dzięki Bogu!!:) Jak słyszę Neymar, to niedobrze mi się robi!:(
2011.12.19, godz. 20:55, Xabier.
Idź pan w..dal panie Neymar.
2011.12.19, godz. 20:55, Karmazyn92
Tutaj się z tobą nie zgodzę nawet jeśli strzeli nam 10 bramek w klasyku to nie będę płakał, po pierwsze nikt nie będzie mówił dlaczego go nie kupili bo zarząd chciał go kupić no ale cóż, a po drugie on już od pewnego czasu kręci z Barceloną i z Alvesem chyba, więc dla mnie sprawa jest prosta i podejrzewam że dla zarządu też nikt go prosił nie będzie i ja to w pełni popieram. a i taka prośbę mam do Ciebie a mianowicie żebyś nie pisał dzieci z Madrytu na stronie Realu bo tymi słowami wykazujesz brak szacunku do naszego klubu. z góry dziękuję
2011.12.19, godz. 20:50, bartek606
Hazard byłby równie świetną opcją, ale Gotze... raczej nie. Nie ciśnijcie Neymarowi tak, bo chłopak coś w sobie ma, to nie tylko drybler, potrafi piłkę zgrać, wyprowadzić, wziąć na siebie grę. Nie wiem czy jest nam potrzebny, ale jak Barça go sprzątnie to będzie smutno. Popatrzcie http://www.youtube.com/watch?v=XnGQhxAXocU

Daje radę
2011.12.19, godz. 20:48, dilinger300
tylko nie Carvalho!@!!
2011.12.19, godz. 20:48, Pabloos.
Mario Götze i Eden Hazard są od niego o klasę lepsi !
2011.12.19, godz. 20:46, typens95
zamiast go wolę Goetze i Hazarda a takim jak Altintop, Granero, Carvalho podziękować
2011.12.19, godz. 20:46, zajaczki
Robinho2 wielka gęba szybkie spalanie
2011.12.19, godz. 20:45, kieczis77
nie potrzebny transfer! znając życie skończy u nas... jeszcze musi się dużo uczyć co było widać we wczorajszym finale . na dzień dzisiejszy wolałbym Ganso :)
2011.12.19, godz. 20:44, dynamo
A daj im panie boże :P
2011.12.19, godz. 20:44, raull ganzo
Po
1. Dlaczego nasz zarząd nie potrafi dopiąć raz a dobrze tego transferu..
2. Wy to macie nasrane na tej stronie Panowie, ja widzę że wy zrozumiecie dopiero jak w Jakimś El Clásico Neymar strzeli nam z 3 bramki grając dla Barcelony.. wtedy zaczną się płacze dzieci z Madrytu jak zawsze...
Żałośni ludzie..


Mówicie że skończy jak Robinho, a tak naprawde gówno wiecie..
I nie doceniacie talentu tego chłopaka, barcelona doceni i będzie miała kolejną gwiazdę pokroju messiego i kolejnego zawodnika który będzie nam strzelał w klasyku, i będą płacze "ćego kulwa nikt go nie hciał kupidź do lealu"...

Hala Madrid
2011.12.19, godz. 20:44, jakubek745
Dla mnie Neymar osobiście już sie skończył jako piłkarz . zero godności . miał czelność robic nadzieje Realowi podczas gdy cały czas za plecami gadał z barceloną do której gry , nawet jeśli przejdzie - to się nie wpasuję ( za duży indywidualista )
2011.12.19, godz. 20:41, Karmazyn92
Zdecydowanie zgadzam się z Uzka
2011.12.19, godz. 20:41, Koriolan
"sprawa Neymara"dla mnie jako kibica jest banalnie prosta
Za kwotę 15 baniek- Neymar fichado.
za 40 baniek- można kupić napastnika ogranego na boiskach Europy, gdzie ryzyko że nie zaadaptuje sie do gry w drużynie i lidze, jest o wiele mniejsze.
Nie tacy jak Neymar nie dawali rady. I w Barcelonie i w Madrycie.
2011.12.19, godz. 20:39, Uzka
marekdimaria

No przepraszam ciebie bardzo, jak na fakt, że jest nazywany drugim Pele, to mógłby chociaż RAZ zrobić w tym meczu coś godnego uwagi. Bo przyjęcie piłki na 0,0001 sek. to nie jest wyczyn. I to jest właśnie przyczyna, dla której płacenie za takiego gówniarza 60 mln euro i wprowadzanie go do największych klubów na świecie, to czysta głupota. Niech przyjdzie do Europy, zagra w dobrym klubie, pokaże co potrafi i wtedy będzie można go przymierzać do takich klubów. Bo chyba nikt nie wydaje 60 mln euro, po to, żeby mu pokazać ławkę rezerwowych i wygodne fotele z Audi?
2011.12.19, godz. 20:38, :D
Nie można Neymara oceniac na podstawie wczorajszego meczu. Skoro taki Ronaldo po raz n-ty gra przeciwko Barcelonie z kupą w majtach to co się dziwić Santosowi z Neymarem na czele.
2011.12.19, godz. 20:38, amma
Dużo czasu minie zanim ten szczeniak będzie grał na europejskim poziomie, jeśli w ogóle kiedyś. Niech siedzi w Santosie albo idzie gdzie indziej jak musi, byle nie do nas. Same problemy by z nim były i szatnię by rozwalił.

Poza tym jak słusznie powiedział Roncero, brak u gracza chęci i determinacji grania w Realu jest dla madridistas grzechem śmiertelnym. Amen. Łaski nam ten chłopiec nie robi.
2011.12.19, godz. 20:37, Karmazyn92
Santos nie ma startu do czołówki Europejskiej i każdy doskonale o tym wie myślę że i ludzie Santosu zdają sobie z tego sprawę. Neymar ostatnio tak słodzi tą Barce jak sam pan Wołowski, niedługo możemy być świadkami nowej formacji w szeregach Barcelony a mianowicie napad: Wołowski Neymar
2011.12.19, godz. 20:34, lukaszw85
uif jakie szczescie, ten koles jest dobry w brazylii gdzie nie ma tak ścisłego krycia i wysokiego presingu jak w Europie, a za sume ponad 50 mln euro których barcelona na pewno na niego nie wyda bo po prostu ich nie ma, można kupic 2 porządnych graczy
2011.12.19, godz. 20:33, marekdimaria
aha i jeszcze jedno. On gra samolubnie bo ma tylko jednego gracza który potrafi przyjąć piłkę (z odegraniem to już gorzej)
2011.12.19, godz. 20:32, Peeteer1
Od niego to lepszy wolski z legii ;D
2011.12.19, godz. 20:32, maciek90ldz
nie oszukujmy się bo gdyby Sanstos teraz zagrał na poważnie z MU, MC, ACmilan, Real, Chelsea, Bayern, Lyon, Marsylia to z każda z tych drużyn też dostałby 4 bramki i tyle.
2011.12.19, godz. 20:30, galacticos 2005
nikt i tak go tu nie chce po jego ostatnich wywiadach.
2011.12.19, godz. 20:29, santiago619
a idz se kaj chcesz... byle nie do Madrytu
2011.12.19, godz. 20:29, anbiel
Pasuje do Realu, jest cwaniakowaty, wpada w samouwielbienie, mało potrafi - pasuje jak ulał.
2011.12.19, godz. 20:29, marekdimaria
a propos meczu z Barçą: przecież ten facet grał chyba pierwszy raz z europejskim klubem. On jest gigantycznym talentem ale musi się ograć w europie. Ludzie mówicie że jest nie wiadomo jak słaby po pierwszym meczu z kimś z europy i to od razu z Barçą. No zlitujcie się.
2011.12.19, godz. 20:28, Karmazyn92
Panu już dziękujemy dupoliz od siedmiu boleści, i bardzo dobrze że ich Barcelona sprzątneła został gwałtownie sprowadzony na ziemię. takich ludzi nam tu nie potrzeba dla mnie to on może nawet do Iraku iść gwiazdorek pokazał swoją klasę ostatnio.
2011.12.19, godz. 20:28, nodac
za ten turniej dostal brazowa pike,ale za co to nie wiem,chyba za wysokosc zarobkow,z tymi nagrodami to juz sobie jaja robia
2011.12.19, godz. 20:27, ognik_zidane
Kto to jest Neymar?
2011.12.19, godz. 20:26, Sheep
Tak ! Idź do Barcelony ;)
2011.12.19, godz. 20:26, Maillo93
niech do nich idzie hihi na pewno sie ucieszą ;D dzieciak j**any
2011.12.19, godz. 20:24, michal2601
kurde, kibicuje Barçy, ale go nie chcę :(
2011.12.19, godz. 20:24, Grandos
on wgl swoim stylem do barcy nie pasuje bo by musial grac pilka w realu lepiej by sie rozwinal tu by mial duzo miejsca jak cris i by mogl robic z pilka co chce
2011.12.19, godz. 20:24, Xaoo
Osobiście nie chciałbym Neymara. Gra on bardziej indywidualnie i chami się bardziej niż Ronaldo co było właśnie widać w meczu z barceloną.
2011.12.19, godz. 20:23, bombel22
Barcelona bedzie miala kolejnego wychowanka za 40 baniek..
2011.12.19, godz. 20:22, nodac
wczesniej mowil ze chce zniszczyc barce w finale teraz ze sukcesem bylo w nim zagrac,ten puchar swiata to jakas parodia,tam to dopiero ogorki graja
2011.12.19, godz. 20:22, dilinger300
Jak juz sie za angazowalem w ta glupia polemike to mogby go Real kupic ale pod warunkiem z bd Mou i najsamprzod ogrywany by byl w Castylii...........;)
2011.12.19, godz. 20:21, Filip777
Niech kupią jego i jeszcze wielu takich jak on przynajmniej nie będą mieli kasy na takie porządne transfery
2011.12.19, godz. 20:20, DeadHaters
Placzek i gwiazdorek. Won symulowac pseudogwiazdo :)
2011.12.19, godz. 20:19, papalolo
oby jak najszybciej poszedl i skonczyly sie te dywagacje
2011.12.19, godz. 20:19, dawid31245
Te fra***y nie mogą kupić Neymara!!!!!!!!!!!!!
2011.12.19, godz. 20:18, dilinger300
malo......
2011.12.19, godz. 20:18, Filip777
heheh niech idzie sobie przy pierwszym podejściu z np Manchesterem dostanie w nocha i się zamuli. Będzie grał z ogórkami po 1-2 bramki i ocena 6 a w meczu np z Realem dostanie po du.ie i będzie siedział cicho pokazał to w meczu z Farcą. 20 strat 0 odebranych 3 strzały jeden celny hehehe i on ma być wart 60 melonów hahahahahahahahahahahahah proszę was niech gra w Santosie przynajmniej strzeli tam 4 bramki na mecz drużynie której rezerwy rezerw Polski bo rozwaliły ich 6-0 i mieli by 80 % posiadania piłki heheheh Neymar heheheheh w Barcelonie hehhehehehe Neymar heheheheh.
P.S kupi go jakieś City i będzie strzelał po 2 bramki na sezon jak Torres, albo gorzej hahahahah
2011.12.19, godz. 20:18, paulabdg92
A i szkoda, że nie daliście innego zdj. :D Na Onecie widziałam takie, jakby Neymar i Messi się mieli zaraz pocałować^^
2011.12.19, godz. 20:17, ramos02
Hazard i Goetze, byliby o wiele bardziej poukładanymi piłkarzami, z resztą ja bym się jakoś wielce jego stratą nie przejmował
2011.12.19, godz. 20:17, Rufix
Piłkarzyk, który chce być w najlepszym klubie świata, gdyby to Real ich rozj**ał 4:0 czy coś takiego, to chciałby grać w Realu. Ktoś kto nie ma umiejętności żeby wspiąć się na szczyt, szuka innych sposobów;)
2011.12.19, godz. 20:16, dilinger300
Dawac dawac wariaty=humorsatyra.......;)
2011.12.19, godz. 20:16, paulabdg92
A niech se tam idzie. Fan Barçy nam na pewno potrzebny nie jest. Bajeczka się powoli kończy. Nareszcie
2011.12.19, godz. 20:10, czejenus
Chłopak ma 19 lat a już tak we łbie pomieszane.
Po prostu jest strasznie wylansowany bo zaczął wcześnie grać podobnie było z Tevezem który dopiero jako tako rozwinął się w West Hamie a potem w United miał szczęście iż trafił na Fergusona,ale jego charakterek potem można było idealnie zobaczyć. Neymar może i ma większy talent niż niektórzy piłkarze,ale nigdy nie będzie wybitny ze względu na swój charakter i styl bycia. To nie jest C.Ronaldo,że odwala jakieś gesty i czasem mu coś nie wyjdzie,ale Ronaldo nadrabia to mimo wszystko ambicją pracowitością a Neymar to typowy Brazylijczyk a'la Robinho... trochę więcej kasy kolczyki wielkości jądra Afroamerykanina drogie samochody skandale... ja mu mówie zdecydowane NIE
2011.12.19, godz. 20:09, marcus1993
No i Arivederci Roma :)
2011.12.19, godz. 20:09, Kacper_Barca
KrolewskiKibic

Na bank zachowuje się lepiej niż wasze bóstwo :) Jest pokorny i jeszcze nie raz będziecie żałować, gdy będzie wygrywał GD w koszulce Barçy :)
2011.12.19, godz. 20:08, ostry777
Proszę was po co nam on ? Di María zamyka go pod każdym względem :]
2011.12.19, godz. 20:07, nodac
no i gitara moze i ma talent ,ale pieniadze jakie chce zarabiac to niech bierze z kasy barcy,jak narazie pokazal ze jest wart moze z 15 baniek
2011.12.19, godz. 20:07, Ecko09
Wczoraj pokazał, że jest za słaby na ligę hiszpańską, na początek powinien pójść do jakiegoś mniejszego europejskiego klubu np. Porto. Tam by pasował do stylu gry.
2011.12.19, godz. 20:06, Ramos200
halanek

A po co nam kolejny napastnik ? Skoro Benzema i Pipita są młodzi.
2011.12.19, godz. 20:06, Quaz7
a po co nam Neymar ?
2011.12.19, godz. 20:06, IBRAvsCR7
Dzieci podłapały temat i już go jadą, ciekawe co powiecie jak przyjdzie do Madrytu.
2011.12.19, godz. 20:06, dawlat07
Gdyby trafił do Madrytu to raczej by nic nie zdziałał cały czas byłby w cieniu Cristiano Benzemy Igły i innych i by się spalił chłopak
2011.12.19, godz. 20:05, halanek
a może leandro damaio??
2011.12.19, godz. 20:02, dawlat07
Mourinho go nie chce i ma racje on się nie nadaje do Madrytu !
2011.12.19, godz. 20:02, KrolewskiKibic
Nie oczekuje przeprosin,ale mowilem Wam,ze Neymar to bardziej celebryta z talentem pilkarskim niz crack na Real.Nie mylilem sie.

Hazard,Goetze>Neymar !
2011.12.19, godz. 20:01, Ramos200
Czekajcie czy to ten sam Neymar, który latem chełpił się, że w finale klubowych Mistrzostw Świata ogra Barcelone ?? A niech sie wali, że tak powiem. Niech idzie do tej swojej Barcelonki. My go wcale nie potrzebujemy. Lepszy od nirego jest Hazard i jego w lecie musimy sprowadzić.

Hala Madrid !!!!
2011.12.19, godz. 20:00, Asteroth
Już zacieram z radości ręce, że trafi do Barcelony i mam nadzieję, że to sie uda. Jestem przekonany że w nastepnym sezonie nikt o nim nie będzie pamietał. Ma 19 lat a widać ze jest jakiś nieogarnięty. Odwala mu, jest głodny kasy, robi z siebie gwiazdę. Osłabiłby nasz zespoł.
2011.12.19, godz. 19:59, Mediapunto
Jedyne czemu ma to służyć to tylko podbicie ceny - na tym właśnie polega to wszystko - Neymar powie to albo sramto i Real zacznie wykładać niebotyczne pieniądze aby go nikt nie wykupił wcześniej, a Santosowi to zwisa gdzie on będzie grał byle kaska się zgadzała. Zacznijmy od tego że Real go nie potrzebuje bo mamy młodych perspektywicznych napastników, a jeśli w ogóle szukać jakiegoś to już lepiej ogranego w europie - kierunek Hazard, zamiast kupować kolejnego wypaczonego bachora który tylko zepsuje atmosferę w szatni bo ledwo co przyjdzie to będzie trzeba mu płacić 3 razy tyle co piłkarzom którzy zostawiają wszystko na boisku od wielu sezonów.
2011.12.19, godz. 19:58, gardinia
kogucik przy messim zalosnie wygladal, jak i caly santos.
2011.12.19, godz. 19:58, michael506
w realu jest wystarczy napastników ( higuaín , benzema ) w pomocy też raczej by si.ę nie przebił a w barcelonie to już w ogóle ja by szans nie miał . Ja go widzę w manchester united , bo teraz temu klubowi przydałby się taki napastnik a ferguson umie oszlifować diament(np. C.Ronaldo) a potem do Madrytu ....
2011.12.19, godz. 19:56, bulwa11
uff niech sobie idzie do Barçy, byle nie do nas :D
2011.12.19, godz. 19:55, dawlat07
pablo1920a

Nie ma takiej opcji CR7 jest o wiele więcej wart niż Agüero i Silva i o wiele bardziej lepszy to jest nasz supercrack nigdzie indziej nie znajdziesz takiego świetnego zawodnika mam nadzieje, ze Cris podpisze kontrakt na kolejne 10 lat :)
2011.12.19, godz. 19:55, Kacper_Barca
Dobry wybór Neymar, :)
2011.12.19, godz. 19:55, czarekreal
Po co nam Neymar jak mamy Callejóna.Neymar jest słaby pokazał w finale jak 5 razy dotknoł piłke przez 90minut
2011.12.19, godz. 19:55, Hrystek
Jedyny transfer który chciałbym widzieć w Realu. To Silva. Może jeszcze zamienić De Rossiego na Khedire i będzie good.
2011.12.19, godz. 19:55, gago1986
dla mnie to kopia robinho, niech go biorą, bo gdzie miałby u nas nas grać?
2011.12.19, godz. 19:54, dilinger300
Drodzy koledzy! CR7 nie moze byc slabszy od DM i Benza!! kur.!
2011.12.19, godz. 19:54, Juri212
Szczerze, porównując go do Cr7 czy do Messiego to jest w tedy totalny żart ze strony dziennikarzy i głupota.
To zawodnik który dobrze gra ale w lidze Brazylijskiej.
Wzmocnieniem było by przejście rozgrywającego lub defensywnego pomocnika takim jak De Rossi. Takiej kwoty jaką żąda Santos to śmiech za takie pieniądze to można by było kupić 3 klasowych piłkarzy. Stawiać na wychowanków !!!
2011.12.19, godz. 19:52, dolus
bardzo dobry transfer dla realu;) chlopak w barcelonie nie ma szans sie sprawdzic, jest za dobry, messi by przy nim plakal
2011.12.19, godz. 19:51, Zinedine Zidane 10
i dobrze niech go biora. Nara.
2011.12.19, godz. 19:51, pablo1920a
oby do nas nie przyszedl jest przereklamowany i ma gigantyczna pensje jest wart maks 20mln i pensja rzedu 2 mln zamiast niego za wszelka cene starac sie wymienic z doplata crisa na sivle i agüero, cris jest super ambitny swietny ale ma kompleks barcy i jest idealem wzorem pilkarza na lige angielska u nas jest gwiazda ale ja bym chcial miec 11 pokornych oddancyh druzynie graczy a nie jeden supercrack ktory robi sie na boga a jest slabszy od dimarii i benzemy , on jest atleta mega pilkarzem do angliii ale w hiszpani do pokonania barcy potrzeby jest nam atak benzema kun i pomoc ozil silva diaria
2011.12.19, godz. 19:49, mil23
Po zakupieniu Fàbregasa na raty raczej nie beda mieli pieniedzy na kolejny transfer.
2011.12.19, godz. 19:47, grochol
podobno Real z nim uzgodnił że jak nie dojdzie do transferu to będą musieli Realowi zapłacić odszkodowanie...
2011.12.19, godz. 19:46, koninpl2
bardzo dobrze nie chce go w Realu. On w Brazylii jest bogiem, gwiazdą na którą gra cała drużyna, jak przejdzie do europy to będzie jedną z wielu gwiazd i wtedy będzie ciężko mu sie przestawić.
2011.12.19, godz. 19:46, K1U2R3C4Z5A6K7
Niech przechodzi gdzie chce byle nie do Realu
2011.12.19, godz. 19:46, Liu Kang
Życzę Barcelonie z całego serca żeby pozyskała Neymara za grube miliony hahahaha :D :D
2011.12.19, godz. 19:45, El_Konrad
Neymar papapa do Putek !!! Nie chcemy cię w Madrycie !
2011.12.19, godz. 19:45, dawlat07
Po co ten news dajecie nie potrzebnie to już się robi żenujące !@
2011.12.19, godz. 19:44, Hetman7
Jaki on jest niezdecydowany,wcześniej mówił że chce iść do Realu teraz o Barcelonie, on jest nie dojrzały po prostu.
2011.12.19, godz. 19:43, BlancoSSSS
No i dobrze , jeśli Barce stać to niech płaci Santosowi 60 mln za kota w worku , w Europie jest gro takich jak Neymar których możemy kupić o wiele taniej poza tym mamy doskonałych wychowanków którzy czekają na swoją szansę .
A jedynym wartościowym graczem w Santosie jest P.H.Ganso
to piłkarz który jest o wiele tańsza opcją niż Neymar , jego cena to ok. 30 mln a w przyszłości mógł by nam zastąpić Özila i Kakę
2011.12.19, godz. 19:42, Uzka
Kolejna saga rozpoczęta. Pompowanie balona z nim roli głównej, brazylijski geniusz, dziecko futbolu i inne bzdety. Przyjdzie do Europy, nie ważne gdzie i nie będzie wiedział gdzie bramka a gdzie szatnia. Z resztą, pokazał swój "nadprzyrodzony geniusz", "lepsza kopia Pele" w meczu z Barçą. Nawet piłki nie powąchał, nie mówiąc już o tym, żeby coś z nią konkretnego zrobić. To już Ronaldo był w GD bardziej kreatywny, marnując sety. Przechodzenie jak tyczki, dziewiętnastoletnich obrońców w lidze brazylijskiej, to nie jest wyznacznik klasy piłkarza. Europa weryfikowała już nie takie talenty. Najpierw sodowa, później do widzenia. Żądają za niego pieniądze z kosmosu, chociaż nikt nie da nawet cienia gwarancji, że sobie poradzi.
2011.12.19, godz. 19:42, RFan
Jak ma trafić do Barçy to niech tam Pérez chociaż umiejętnie podbije stawkę.
2011.12.19, godz. 19:41, krolewski1922
Neymar grał padake raz szła akcja to poszedł na chamca i nie zagrał piłki do przodu ale fajny jest Ganso umie chłopak dobrze podać
2011.12.19, godz. 19:40, madritas422
Nie chce, aby przechodził do Realu, ale też nie chce aby grał w Barcelonie.
2011.12.19, godz. 19:39, bombel22
Beda mieli kolejnego wychowanka za 40 baniek...
2011.12.19, godz. 19:38, maczbi
Neymar to kolejny przereklamowany grajek. W barcelonie to nawet pedro jest lepszy.
2011.12.19, godz. 19:38, dilinger300
John Terry do srodka a Ramosik na skrzydelko i kontrabass
2011.12.19, godz. 19:37, Pasjonat
Dajcie spokoj z tym Hazardem, jest Kaká, Özil, Şahin. 3 mocnych zawodnikach do srodka pola, skrzydla obstawione..... o co wam chodzi?
2011.12.19, godz. 19:36, dilinger300
Na dokladke Mess mu sie patrzy w usta...... ????????????????????
2011.12.19, godz. 19:36, koozzi
nie chcę go w Realu, ale w Barcie też nie ;)
2011.12.19, godz. 19:36, zaba89
nie chce takiego zawodnika... albo wiem, że chce grać dla Realu albo niech spada
2011.12.19, godz. 19:35, 19Okroj10
Niech idzie do nich :) nam potrzebny nominalny prawy obrońca będzie gitara :D
2011.12.19, godz. 19:34, jareksagem2
ku*wa ma dopiero 19 lat a robią z niego mega gwiazdę.. Zobaczymy życzę mu jak najlepiej ale w Europa to nie Brazylia i tu trzeba się wykazać żeby trafić do Realu..
2011.12.19, godz. 19:34, dilinger300
Przecie on wyglada jak tajec a nie jak brazylijec.....trans?
2011.12.19, godz. 19:33, El Dominik
Jaka szkoda.... :(
2011.12.19, godz. 19:33, dlugi_88
Hazard, Hazard, Hazard!!!! :)
2011.12.19, godz. 19:33, czejenus
Do Barcelony bardziej pasuje,ale on musi grać i Guardiola musiałby raczej odsunąć od występów Ville albo Pedro co mi się wydaję mało realne bo nawet jak Hiszpan będzie powoli się starzał i grał słabiej to Barcelona na to miejsce ma bez problemu Pedro plus wychowanków. Jakby mieli postawić na Brazylijczyka to raczej daliby te 5 mln więcej niż za Sancheza i by go mieli jednak na taki krok się nie zdecydowali.
Moim zdaniem Neymar wyląduje w lidze Włoskiej ewentualnie Angielskiej,ale tylko Chelsea by było stać na taki zakup a we Włoszech mimo wszystko do światowej czołówki wraca powoli Juventus obecnie są liderami planują sporo transferów i być może tam Neymar wyląduje...
2011.12.19, godz. 19:33, Za
To raczej nastepca Robinho, czyli nic ciekawego. Rozwydrzone przereklamowanie. Nigdy go u nas nie chcialem i mam nadzieje, ze trafi gdzies indziej. Moze isc do Barcelony zawodzic nadzieje, moze isc gdziekolwiek. Byle nie do Blancos.
2011.12.19, godz. 19:33, MF
Ja o wiele wyżej cenie Hazarda i jeśli mamy kogokolwiek kupować to Hazarda.
Zresztą i dla jednego i drugiego ciężko znaleść miejsce w zespole.
2011.12.19, godz. 19:32, Marcines
bardzo dobrze:)
2011.12.19, godz. 19:32, blady5698
Jeśli jakieś wzmocnienia to tylko Hazard. Neymar to napompowana przez media gwiazdeczka, nic nie pokazał ty meczu z Barça, a podobno to nowy messi.
2011.12.19, godz. 19:32, AlvaroReal
Jak najdalej od Nas :)
2011.12.19, godz. 19:31, Sergio19
najlepiej by było jakby przeszedł do jakiegoś PSV czy coś w tym stylu ograł sie w Europie i wtedy się zastanawiać czy podoła zadaniu gry w Madrycie ;p a nie 45 mln za 19 latka bez przesady , w szkółce mamy takie talenty jak Jesé , Josélu , Morata , Alex czy Carvalaj
2011.12.19, godz. 19:31, b4n4u7
skoro tak powiedział to nie widze dla niego miejsca w Realu dwa za kogo by niby grał?
2011.12.19, godz. 19:31, realmmaadryt18
od początku wiedziałem że to c**ta

niedługo powie przejdzie do Interu a za tydzień powie że kocha Santos...
2011.12.19, godz. 19:30, FranekKimono
jest żałosny, niech go biorą!
2011.12.19, godz. 19:30, yogo
nic z niego nie bedzie. kolejny pajac ktorego wykreowaly media. ilu to juz bylo nastepcow pelego
2011.12.19, godz. 19:28, Rymdej
miejmy nadzieje że to koniec plotek o tym smarkaczu.

nigdy go nie chciałem w Realu
2011.12.19, godz. 19:27, TofikCR
A za 2 tyg powie że czeka na ofertę Realu
2011.12.19, godz. 19:27, Egooo
Hazard De Rossi i ktoś do środka i po co nam numar

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Bluza Realu Madryt

dołącz do nas



reklama