• polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2011.11.16, godz. 15:18, Vesna / marca.com

Casillas najlepszy zdaniem internautów

Ikera Casillasa, który od wczoraj jest Hiszpanem z największą liczbą meczów rozegranych w reprezentacji (127), docenili także internauci. W głosowaniu na stronie dziennika Marca zdeklasował innych kandydatów w wyścigu o tytuł najlepszego hiszpańskiego bramkarza wszech czasów. Na portero Realu Madryt zagłosowało prawie 68% internautów, a kolejni w klasyfikacji byli: Valdés (12,4%), Arconada (7,8%), Iribar (6,7%), Zamora (2,8%), Zubizarreta (1,4%) i Ramallets (1,3%).

Potwierdzeniem liczb są wypowiedzi, w których koledzy po fachu zgodnie wychwalają Casillasa. Po meczu z Anglią, gdy Iker zrównał się z Zubizarretą liczbą meczów w kadrze, Xavi Hernández nazwał go „cudownym bramkarzem”. „Uratował nas przed wieloma porażkami, zawsze ma iskrę, którą mogą się poszczycić nieliczni. Kiedy wszystko jest stracone, pojawia się Iker i cię ratuje. Zawsze ma jeszcze jedno zagranie w zanadrzu, jeszcze jedno życie. Jako człowiek jest fantastyczny. Jest kapitanem, który jednoczy szatnię. Jeszcze bardziej podoba mi się jako osoba niż zawodnik”, powiedział gracz Barcelony.

Pochwał Ikerowi nie szczędzą również inni legendarni bramkarze z Hiszpanii. Zubizarreta, Arconada i Iribar zgodnie nazwali Casillasa „najlepszym” golkiperem. Zubizarreta zwrócił uwagę, że z takimi osiągnięciami wiąże się duża odpowiedzialność, ale trzeba jednocześnie czerpać radość z faktu, iż dokonało się czegoś niesamowitego. „I Casillas to robi”, dodał były reprezentant Hiszpanii.



Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem La Selección - reprezentacja Hiszpanii

Komentarze

2011.11.18, godz. 22:56, GrzegorzRM
Valdes przed Zubizarretą. To już wiemy, komu zawdzięcza ponad 12% głosów - nastoletnim kibicom FCB, którzy nie mają prawa pamiętać gry Andoniego w barwach Barcelony i Valdesa stawiają ponad nim :)
2011.11.18, godz. 01:56, sojerrrr
KibicReal

Tak, zgadzam się, wyglądałoby to dziwnie, ale wspomniałem "w następnych latach", tzn może nie skonkretyzowałem w poprzedniej wypowiedzi, znaczyłoby to "po zakończeniu kariery Casillasa". Poza tym trzeba też wziąć pod uwagę, że to głosowanie nie jest do końca reprezentatywne, tzn mam na myśli, że pewnie inne procenty byśmy widzieli, gdyby takie pytanie o bramkarza wszech czasów było zamieszczone w innych gazetach (nie chodzi mi o Barcelońskie gazety) i w innych latach. Myślę, że inaczej by odpowiedzieli. A i szczególnie czynnik czasowy też tu gra kluczową rolę. Stąd nie dziwne wydaje się typowanie na dwóch pierwszych miejscach bramkarzy grających obecnie. Ale co do VV uważam, że jest to jeden z ciężkich do ocenienia bramkarzy z powodu tego, że Barça nie musi się często bronić, ale sądzę, że wykazałby się w słabszych drużynach. To już jest spekulacja, ale też moja własna opinia, widzę, że w ważnych momentach bystro reaguje i przeważnie nie zawodzi, choć zdarzają mu się też gafy. Co do Ikera, ma więcej pracy i sprawdza się w tym najlepiej moim zdaniem wśród myślę większości bramkarzy, szczególnie pokazał to w ostatnich meczach RM, dlatego jego bramkarskie zasługi powinny być wyżej oceniane niż VV (nie umniejszając jego talentu). Dlatego kto wie, może właśnie tytuł Zamory zmieni się za 20, 30 lat (może za wcześnie?) w trofeo Casillas? Ale uważam, że i tak Zamora za słabo został doceniany w tym sondażu choć już widzę krytyków, którzy mówią "że w tamtych czasach się inaczej grało" :) Tak też pewnie będą mówić o Casillasie za 90 lat w 2100 roku, że na początku XXI wieku piłka wyglądała inaczej :) :) Pozdrawiam everybody.
2011.11.17, godz. 21:05, thefools
Żeby nie było,że to z nienawiści do Barçy,ale druga pozycja Valdesa jest na wyrost.Tak samo nie wiem czy Iker powinien być pierwszy ale na pewno blisko pierwszego.Za to Valdes tak naprawdę niczym szczególnym jeszcze się nie wykazał.
2011.11.17, godz. 12:44, KibicReal
Mój wcześniejszy post kierowany był do sojerrrr'a.
2011.11.17, godz. 12:42, KibicReal
Pewnie nastąpi taka zmiana jak Iker odejdzie na emeryturę. Nie uważasz, że było by trochę dziwne jakby Iker walczył o nagrodę im Ikera Casillasa? :D
2011.11.17, godz. 08:28, saintk6
nie mowicie ze Zamora grał w takim kaszkiecie :D
2011.11.17, godz. 01:15, sojerrrr
ja chciałem tylko się spytać kibiców szczególnie fanów bramkarzy? Po co walczyć i się szczycić Zamorą, skoro ma on uznanie 2,8%? Może bramkarze w następnych latach powinni zdobywać nie Zamory a Casillas(y)? Nie chcę się kłócić, pytam serio poważnie... Pewnie w tamtych czasach, szczególnie w okresie międzywojennym w latach 1920. gdyby internet istniał pewnie inne komentarze bym czytał, no ale cóż głos dzisiejszych internautów w Marca też się liczy. I już nie wjeżdżajcie tak na Valdesa, dobrze bronił w reprezentacji a Iker puścił bramkę z Kostaryką, przez co nic nie znaczy w porównaniu z jego wcześniejszymi zasługami. Ogólnie na dzień dzisiejszy Iker > VV ale nie ma powodów do robienia z VV błazna. Pozdrawiam serdecznie. Aha i powiedzcie mi czemu w takim razie tradycja przyznawania Zamory, którego zasługi są wyceniane na 2,8% nie ma być zmieniona. Tak z "logicznego" punktu widzenia, nie z "tradycji"?
2011.11.17, godz. 00:44, domin11rm
hahaha co tam robi valdes?
2011.11.17, godz. 00:02, nodac
no sory valdes numer 2,dziennikarze i fachowcy powinni to oceniac,a nie kibice bo pierwsza trojka to iker,zubizaretta i zamora,bramkarz barcy na szarym koncu(nie chce was obrazac kibice barcy
2011.11.16, godz. 23:28, Pixik
A mi brakuje Canizaresa. To był świr i geniusz w bramce.
2011.11.16, godz. 22:51, realkuba
uśmiałem się z 2 miejsca Valdesa... to ten co zagrał 4 mecze w kadrze? np. Zubizarreta ma ich na koncie 127... o czym my tu mówimy? on 6 miejsce, Zamora 5 miejsce... ten ranking jest śmieszny. Ale wiadomo farsa to "najlepsza" drużyna świata i ma wielu "fanów"(przynajmniej póki wygrywają)
2011.11.16, godz. 22:16, dynamo
Valdes ?? Nigga please ....
2011.11.16, godz. 20:36, KLAMIESZ
Jeżeli nie chce Ci się podawać przykładów to jak kończę dyskusję. Pzdr Visca el Barça!
2011.11.16, godz. 20:34, emilmastermind
Zamora był porównywalny z Casillasem, bronił świetnie nawet gdy przeciwnicy go poturbowali, takie były kiedyś przepisy...
2011.11.16, godz. 20:13, Drapeta
>KLAMIESZ

Odkąd złotą piłkę przyznają nieobiektywnie messiemu, to jest to właśnie nagroda dla psów, przyznawana nieobiektywnie przez zakompleksionych dziennikarzy. Dlatego mówię, by wygrał Iker i by to trofeum nabrało na nowo znaczenia i obiektywności. Dla przykładu - ostatnio powinien to zdobyć Xavi. Nie chce mi się pisać więcej o tym.

>Misiek992

Tak uważasz? Uważasz, że bardzo dobre myślenie o barcie to obowiązek każdego kibica Realu? Zawsze byłem zdania, że przeciwników trzeba szanować. I wciąż tak uważam. Ale jak ktoś jest dla mnie cham, to jestem dla niego skur... Nie dam się dymać i będę przeciw barcie. Za to co pokazali i co prezentowali. Mam tu na myśli w skrócie zachowanie NO FAIR. Za to co (nie)prezentują ich kibice.

Chcesz by Barça pluła ci w twarz, a ty powiesz, że deszcz pada? OK... To trzymaj się swojej taktyki. Ja za takie coś po prostu ich zaj**... I dlatego mam taką postawę. Nie chce mi się tłumaczyć przykładami. Musisz obserwować więcej niż samo kopanie piłki.
2011.11.16, godz. 19:50, BkibicB
arec
Mówisz że Valdes nigdy nie będzie hiszpanem a więc co z resztą ?
Xavi, Fàbregas, Puyol, Piqué, Busquets bez nich Hiszpania gówno by wygrała a przeciez to katalończycy a co zastąpił bys ich pewnie Arbeloą, Albiolem czy innym tam Canalesem? Zapewniam cię że gdyby Katalonia oddzieliła się od hiszpani wiecej by ugrała niż hiszpania.
2011.11.16, godz. 19:22, ppiotrekk1990
Valdes drugi??? Buahahahahhahahaha Trzymajcie mnie bo popuszcze... :D
2011.11.16, godz. 19:18, dolus
widze ze byla zorganizowana akcja kibicow barcelony ktorzy glosowali sobie na valdesa:O Canizaresa brakuje... Molina chyba tez byl lepszy chociaz odwalal glupie bledy... duzo mlodziezy glosowalo
2011.11.16, godz. 19:04, madridista44
valdes?!?!?!? Zubizaretta i Zamora powinni byc wyzej przeciez od jego nazwiska wogole wzial sie plebiscyt na bramkarza w Hiszpanii ;D
2011.11.16, godz. 18:58, Lukas19
Hala Iker:)
Najlepszy to mało powiedziane on wymiata mimo tego że czasem zdarzają się wpadki ale nikt nie jest idealny to co we wczorajszym meczu było ukazane:)
Hala Madrid:)
HALA CASILLAS:)
2011.11.16, godz. 18:31, Misiek992
Drapeta

"A jeśli myślisz zbyt dobrze o barcelonie, to jesteś cip... i tyle."

To najgłupsze zdanie jakie ostatnio przeczytałem. Proszę, wyraziłem to co naprawdę myślę, oraz mam ponad 18 lat. Jakiekolwiek miałoby to znaczenie. I co teraz?

2011.11.16, godz. 18:29, KLAMIESZ
Wow, umiesz liczyć. No nieźle...a co do tego ma mój wiek?
2011.11.16, godz. 18:25, Los Blancos 57
Casillas spośród tych wszystkich zawodników jest najbardziej utytułowany. Był kapitanem na Euro 2008 i MŚ 2010. Valdes był jedynie w kadrze, nie zagrał ani jednego meczu w tych czempionatach. W reprezentacji zagrał 4 mecze, wszystkie bodajże towarzyskie. Na szczęście to sonda, który mówi brednie - Valdes z tymi 4 spotkaniami jest lepszy od bramkarzy, który rozegrali minimalnie 40 spotkań, niektórzy przegonili nawet 100!
2011.11.16, godz. 18:25, KLAMIESZ
Powiedz mi więc dlaczego masz takie zdanie o nich. Dlaczego uważasz, że Valdes to szmata? A co oznacza, że Złota Piłka to nagroda dla psów? Obraziłeś między innymi Kake, CR, Ronaldo, Figo, Zizu i wielu innych zawodników.
2011.11.16, godz. 18:18, Drapeta
>KLAMIESZ

Jaaasne :D Jeśli masz problem z wyrażaniem tego co naprawdę myślisz, to twój problem. A jeśli myślisz zbyt dobrze o barcelonie, to jesteś cip... i tyle.
2011.11.16, godz. 18:12, KLAMIESZ
Drapeta
Zastanów się, czy Real Madrid byłby dumny z takiego kibica. Pytanie do reszty użytkowników. Czy Wy jesteście dumni z takich kibiców?
2011.11.16, godz. 18:10, marco9512
matmiak

Ja wiem, że liczy się każdy bramkarz nawet ten, który w rep. nie gra, ale akurat tutaj to jest moim zdaniem ogromny wyznacznik. Iker popełnił raz klopsa a VV popełniał notorycznie więc takie porównanie jest śmieszne.
2011.11.16, godz. 17:45, matmiak
Powtorze sie, najlepszy hiszpanski pilkarz to nie najlepszy pilkarz grajacy w reprezentacji hiszpanii...
Btw liczba rozegranych meczy nie jest wyznacznikiem -.- A co do klopsow to Iker w poprzednim meczu repry popelnil fatalny glos wiec twoim zdaniem powinien juz nie byc kwalifikowany ?
2011.11.16, godz. 17:42, marco9512
matmiak

No tak, jeżeli ktoś rozgrywa ponad 120 meczów w kadrze (Zubizarreta) a ktoś kto mniej niż 5 i to były mecze o nic i jest wyżej stawiany mając 11% więcej głosów to to jest śmieszne. Jeżeli Valdes BYŁBY rzeczywiście drugim najlepszym w historii to by rozegrał min. 50 meczów a nie... Jaki jest wyznacznik ? Jego ostatnie dwa lata gdzie nic nie robił bo Puyol mu ratował dupę ? A może te jego klopsy ?
2011.11.16, godz. 17:17, matmiak
marco9512 i kilka innych osob
Najlepszy w hiszpanii =//= najlepszy w reprezentacji hiszpanii tylko zawodnik pochodzacy z hiszpanii...

Iker > VV i mowie to jako kibic FCB ale nie przesadzajmy, VV jest dobrym bramkarzem, w starciach z Realem czesto ratowal klub swymi paradami po np strzalach Cristiano
2011.11.16, godz. 17:14, zajac1211
haha Valdes to chyba nazbierał głosów w katalonii. On może Zubiemu i Ikerowi buty czyścić. Szkoda że Messiego nie było w ankiecie bo też by był w czołówce hahaha
2011.11.16, godz. 17:14, moores
Pewno kibice z Barcelony.. głosowali na Valdesa -.-..
Nie wiem po co on tu..
2011.11.16, godz. 17:13, KLAMIESZ
Wyjaśniam wam dlaczego Valdes jest na 2 pozycji. Obecnie, nie ma co się oszukiwać jest jednym z najlepszych bramkarzy na świecie, mimo błędów które od czasu do czasu popełnia, zresztą jak każdy inny bramkarz (wczorajszy mecz Hiszpanii). Przyznaję się bez bicia, że z tych kandydatów widziałem grę tylko Ikera i VV. Podejrzewam, że większość z was też. To samo jest z głosującymi, którzy nie będą głosować na kogoś, kogo nie pamiętają. Pozdrawiam VeB
2011.11.16, godz. 17:07, Dzidek
jak by w ankiecie był Messi to by wygrał :P co robi tu Valdés ?
2011.11.16, godz. 17:04, Aren
"2011.11.16, godz. 17:03, Tabaluga56
Ludzie Valdes to w ostatnich 3-4 sezonach najrówniej grający bramkach w Hiszpanii ..darujcie sobie ,bo jesteście śmieszni ,każdy cho trochę zna się na futbolu wie ,że Valdes jest świetnym bramkarzem . (nie ujmuję nic Ikerowi ,żeby się dzieci nie rzuciły :) )"


Człowieczku, to nie ma być bramkarz ostatnich czterech sezonów. To ma być bramkarz wszechczasów. I nie tylko klub się liczy.
2011.11.16, godz. 17:04, arec
Valdes to katalończyk, nigdy nie będzie Hiszpanem!
2011.11.16, godz. 17:03, Tabaluga56
Ludzie Valdes to w ostatnich 3-4 sezonach najrówniej grający bramkach w Hiszpanii ..darujcie sobie ,bo jesteście śmieszni ,każdy cho trochę zna się na futbolu wie ,że Valdes jest świetnym bramkarzem . (nie ujmuję nic Ikerowi ,żeby się dzieci nie rzuciły :) )
2011.11.16, godz. 16:55, oumajgad
Mermor
Osobiście aż żal mi się robi takich właśnie graczy, którzy pomimo wspaniałej kariery klubowej nie mieli okazji ugrać nic z reprezentacją, bo urodzili się 10 lat za wcześnie czy z późno, albo w takiej z całym szacunkiem Walii.
P.S. Właśnie mi uświadomiłeś, że Giggs nawet nie liznął mundialu...
2011.11.16, godz. 16:54, dominikpl87
W tym waszym klubiku grają same łajzy. Fan MANU
2011.11.16, godz. 16:54, Pawka_90
Valdes? Ten zawodnik co gra tylko w meczach towarzyskich? Gdzie Canizares?
2011.11.16, godz. 16:52, szopix
Valdes nie za wysoko trochę???
Doceniam jego klasę bramkarską,ale drugim bramkarzem wszech czasów??!!! co to to nie!!!
2011.11.16, godz. 16:47, Mermor
oumajgad

Masz rację. Tyle,że skoro ktoś porównał Ikera do Petera,to porównałem sukcesy klubowe z sukcesami reprezentacyjnymi. Wiadomo,że byli wielcy zawodnicy,którzy odnosili ogromne sukcesy na mundialach - np.Ronaldo (ten brazylijski),a nie wygrali nigdy LM. Byli też wybitni zawodnicy,którzy nigdy nie zagrali na MŚ a osiągnęli wybitne sukcesy z klubem - takimi piłkarzami byli wspomniany przez Ciebie Giggs,ale także inny piłkarz United,nieżyjący już George Best.

Pozdrawiam
2011.11.16, godz. 16:44, leontomasz
obecność valdesa jest wielkim przegięciem!!!! przecież to jeden z najgorszych bramkarzy w europie. mógłby sobie podać rękę z reiną i gomesem, bo to łajzy na tym samym poziomie
2011.11.16, godz. 16:42, oumajgad
Mermor
DO wyliczania sukcesów z reprezentacja osobiście podchodzę bardzo sceptycznie. A dlaczego? Raúl, Giggs itd. Wiadomo do czego zmierzam.
Schmeichel z Danią wygrał ME z dużej mierze dzięki temu, że w Jugosławii wyb*chła wojna - mieli sporo szczęścia, co oczywiście nie umniejsza sukcesu. Daj wymienionych wcześniej Raúla i Giggsa do innej drużyny. Np 20 letniego Raúla wklej do reprezentacji Hiszpanii teraz, a Giggsa dajmy np. Anglikom. Inaczej by to wyglądało.
2011.11.16, godz. 16:35, dominikpl87
Widziałem wczoraj boskiego Ikerka w akcji. Pięknie, oby tak dalej.
2011.11.16, godz. 16:31, Aren
Teraz widać jak dużo barcelona ma kibiców
2011.11.16, godz. 16:30, Logos
kiko17 - weź mnie nie rozśmieszaj takimi komentarzami. Nie możesz znieść tego, że w Realu jest jeden z najlepszych w historii bramkarzy?
2011.11.16, godz. 16:29, Mermor
Ok,w zakładce legendy jest sylwetka Zamory,ale chodziło mi o dłuższy artykuł :)

Co do obecności Canizaresa zgadzam się z moimi przedmówcami.
2011.11.16, godz. 16:27, Mermor
Schmeichel był świetnym bramkarzem. Co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Tyle,że Iker już pobił osiągnięcia Petera - m.in dlatego,że w zeszłym roku świętował MŚ. ME wygrał - podobnie jak Schmeichel. LM wygrał 2 razy - w 2000 i 2002 roku,zaś Peter w 1999 (pamiętny finał z Bayernem). Od kilku lat to Iker jest wybierany na najlepszego bramkarza globu.

Też się dziwie obecności Valdesa. Przy całym szacunku do jego osoby i umiejętności bramkarskich - ale stawiać tego zawodnika wyżej od legendarnego Zamory czy Zubizzaretty? To trochę dla mnie niepojęte.

Zamora jest tak nisko głównie dlatego,że mało kto pamięta jego grę - w końcu jego kariera przypada na lata trzydzieste XX wieku. Wg mnie przydałby się na rm.pl jakiś artykuł o tym legendarnym bramkarzu.
2011.11.16, godz. 16:24, oumajgad
kiko17
Hahahahahhahaha.
No... to się uśmiałem po ciężkim dniu pracy. Dzięki. Nadajesz się na polityka. Opowiadasz takie same głupoty.
2011.11.16, godz. 16:22, tomkierz
Wszystko jasne. 12,4% glosujacych to kibice barcelony...
2011.11.16, godz. 16:14, jaworek2090
kiko17
sądząc po twoim nicku Schemeichela widziałes tylko na youtube.
2011.11.16, godz. 16:10, kiko17
wczoraj pokazal klase..W hiszpani moze i jest ale najlepszy ale klasy takich bramkarzy jak Schemeichel,Jaszyn czy Maier nie osiagnie...
2011.11.16, godz. 16:08, archiver
Dokładnie...Valdesa bym wyrzucił a wstawił Canizaresa, który był naprawdę dobrym bramkarzem.
2011.11.16, godz. 16:03, sengerski
Valdes ? haha śmieszne.
A gdzie Canizares ? ;) czy na przykład Pepe Reina ?
2011.11.16, godz. 15:59, marco9512
Valdes drugi...Kur.. za co ? Za to, że rozegrał z 5 meczów w kadrze i to w meczach o pietruszkę ? A może za babole, które robił co mecz kilka lat temu ? No chyba, że liczy się tylko okres 2 lat..
2011.11.16, godz. 15:54, kibic1992
a mnie dziwi czemu tu nie ma Santiago Canizaresa, osobiście uważam, że kiedy grał był lepszy niż teraz jest np. Valdes.
2011.11.16, godz. 15:51, AmaGo89
Santiago Cañizares byl moim zdaniem duzo lepszy niz Valdes...
2011.11.16, godz. 15:49, AmaGo89
a pepe reina i manuel almunia?
2011.11.16, godz. 15:38, buczek93
Co tam do cholery robi Valdes ? On może całej reszcie w plebiscycie pucować buty i odpowiadać "Tak Panie" albo "Nie Panie".
2011.11.16, godz. 15:34, Logos
klitschko - jak dociągnie 38 lat w takiej formie to może i w historii świata będzie.
2011.11.16, godz. 15:29, mareczek199421
a co do występów w reprezentacji to ostanio jakiś Egipcjanin zaliczyl rekord świata 178 występów
2011.11.16, godz. 15:25, klitschko
Iker Casillas prawdopodobnie jest najlepszym bramkarzem hiszpanskiem w historii ale z cala pewnoscia nie jest najlepszym brakmarzem w historii pilki noznej.
2011.11.16, godz. 15:25, archiver
czyli niby Valdes jest drugim najlepszym bramkarzem jakiego mięli kiedykolwiek w reprezentacji Hiszpanii...?

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Oryginalna koszulka Isco

dołącz do nas



reklama