Advertisement
Menu
/ Marca

Sukces czerwonej koszulki

Pierwsze wyniki sprzedaży

Real Madryt i Adidas dysponują już pierwszymi liczbami sprzedaży nowej koszulki, w której Królewscy zagrali w Zagrzebiu z Dinamem. Zarówno klub, jak i niemiecka firma, są zadowoleni i ogłosili sukces w powrocie do koloru, który leży w korzeniach Realu. W samym oficjalnym sklepie na Santiago Bernabéu sprzedano ponad 2000 trykotów w trzy dniu po rozegraniu spotkania z Chorwatami. To daje średnią sprzedaży pół koszulki na minutę. Takiego wyniku klub nie odnotował od czasu prezentacji Cristiano i Kaki.

Wspaniałe wyniki przyszły także z Azji, gdzie nowa koszulka zrobiła furorę. Królewscy chcą pójść za ciosem i czerwony trykot zobaczymy ponownie prawdopodobnie 2 listopada w meczu z Lyonem na Gerland. Warto dodać, że swój wkład w promocję koszulki miał także Bolt, którego zdjęcia z czerwonym trykotem obiegły cały świat. Piłkarze również byli oczarowani koszulką i po meczu w Zagrzebiu większość swoje zatrzymała. Nawet Casillas do autokaru niósł czerwony trykot. Co ciekawe, Mourinho zdobył wtedy koszulkę Dinama.

Wyłącz AdBlocka, żeby zobaczyć pełną treść artykułu.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!

Komentarze

Wyłącz AdBlocka, żeby brać udział w dyskusji.

Reklamy są jedyną formą, jaka pozwala nam utrzymywać portal, płacić za serwery czy wykorzystywanie zdjęć, by codziennie dostarczyć Ci sporą porcję informacji o Realu Madryt. Dlatego prosimy Cię o wyłączenie AdBlocka, jeśli w pełni chcesz cieszyć się możliwościami nowej strony i korzystać z naszej pracy. Gracias!