REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2010.07.30, godz. 12:56, Qras / realmadrid.com, vfb-stuttgart.de

Oficjalnie: Sami Khedira piłkarzem Realu Madryt

Jak potwierdziły oficjalne strony Realu Madryt i VfB Stuttgart, oba kluby doszły do pełnego porozumienia w sprawie transferu 23-letniego niemieckiego defensywnego pomocnika Samiego Khediry.

Sami Khedira został sprzedany do Realu Madryt - taka informacja znalazła się na oficjalnej stronie internetowej klubu ze Stuttgartu. Niemiec zostanie pełnoprawnym zawodnikiem Królewskich po przejściu testów medycznych. - Bardzo niechętnie oddajemy takiego lidera i wzór, Samiego Khedirę. Z drugiej strony, trzeba zrozumieć pragnienie Samiego rozwijania swojej kariery. Życzymy mu sukcesów w jego nowym wyzwaniu w Madrycie - powiedział za pośrednictwem strony dyrektor sportowy Stuttgartu, Fredi Bobič.

Oficjalna strona Realu Madryt dodaje, że zawodnik zwiąże się ze swoim nowym klubem na pięć sezonów. Hiszpańskie media podają, że suma transferu wyniosła pomiędzy 10 a 15 milionów euro. Do tej drugiej kwoty przychylają się media niemieckie, z kolei ta pierwsza była oficjalną propozycją ze strony Realu Madryt. Niemiec o korzeniach tunezyjskich wkrótce przyleci do Madrytu, aby przejść przewidziane na sobotę testy medyczne.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Transfery 2010

Komentarze

2013.04.16, godz. 21:06, NestRM
i co ! został wielkim piłkarzem Realu Madryt :D
2011.04.28, godz. 18:59, pawlik3213
ZAL!!!!
2010.07.31, godz. 22:10, wadix
Mam nadzieję, że przekona mnie do swoich umiejętności i dobrymi występami w sparingach wywalczy sobie miejsce w podstawowej 11-stce Realu.
Oby to był trafiony transfer.
Sami, pokaż na co cię stać!
2010.07.31, godz. 13:52, prosmoli9
Mamy 13 pomocnikow;] Z 2 przydalo by sie sprzedac
2010.07.31, godz. 13:47, prosmoli9
Real w tym roku przemyslane transfey przeprowadzil;]
2010.07.31, godz. 13:05, ROBERT_16
Nein
2010.07.31, godz. 13:02, Xende
Sami Khedira - to defensywny pomocnik, o świetnych walorach fizycznych. Sami słynie z świetnego podłączania się do akcji ofensywnych. Reprezentant Niemiec, jest waleczny, kreatywny i utalentowany.

A w Realu on nam po to, aby tworzył parę środkowych pomocników z Xabim. Ponieważ, jak wiemy i Khedira i Xabi, świetnie rozgrywają piłkę, a także dobrze ją odbierają.

Mało tego. Mourinho chce rywalizacji w składzie. Oczywiście Xabi Alonso dalej będzie niepodważalny, ale o miejsce obok niego będzie się bić, aż 3 utalentowanych defensywnych pomocników : Khedira, Gago, Lass/Diarra

Co do opuszczenia drużyny to, ja widzę trzech kandydatów :

Gago -Sam Mourinho powiedział pokłada w nim nadzieje na następny sezon.
M. Diarra - Po dwóch sezonach przestoju, wraca do walki i grę. Przed przerwą był pewniakiem u Fabio Capello. Ma 29 lat.
Lass - Ostatni sezon bardzo nie udany, z winny własnej. Brak chęci do treningów. Pamiętajmy także, iż Mourinho trenował go w Chelsea, w której wystawił go na listę transferową i sprzedał.

Ale się wyprodukowałem.
2010.07.31, godz. 12:40, waldi666
po co on nam
2010.07.31, godz. 12:14, Gru007
Nie przekonuje mnie On.. ale moze moze...
Ja bym w ciemno dał szanse Gago..
2010.07.31, godz. 11:12, olek132
ja jestem za tym żeby vdv został ale pewnie pożegna się z madrytem na rzecz manchesteru city . Oby nie było tak jak z robenem i snajderem
2010.07.31, godz. 10:29, pingielkos23
tak zalorze sie ze khedira bedzie w 1 ... i do bani .. :/
2010.07.31, godz. 10:28, Julio10
On jest po to żeby Xabi czy Lass mogli odpoczac a Khedira i Vdv grac!!
A np w meczu rewanzowym z lyonem xabi nie gral to khedira byłby i co!!
2010.07.31, godz. 10:05, machal
mamy za duzo pomocnikow za malo obroncow. napewno trzeba kupic obronce (maicon lub srodkowy jakis) i sprzedac diarre.no i vdv jedynie jak za kogos to za ozila, ale nie nie wiem czy rafael nei jest lepszy.
2010.07.31, godz. 10:02, GiReN
Sporo pomocników mamy w drużynie. Niektórych będzie trzeba sprzedać. Ciekawe co będzie z VdV. Wolałbym że został, ale teraz wydaje mi się to mało prawdopodobne.
2010.07.31, godz. 09:32, Logan91
zombislawek
to jeśli w tym sezonie się nie sprawdzi to out... nie każdy piłkarz od razu w pierwszym sezonie wymiata...;] przykład chociażby naszego wielkiego Zidane'a... albo Henry'ego gdy grał w Barcelonie... a takich piłkarzy jest dużo więcej... ja wierze w Kake i jestem pewien że będziemy mieli dzięki niemu wiele powodów do radości:)
2010.07.31, godz. 08:41, daniel1222
redakcja chyba też sie nie cieszy nawet wykrzyknika na końcu nie ma :P
2010.07.31, godz. 07:44, animo
Nie jest szybszy od Busquetsa.Z innej beczki czy ktoś wczoraj pił na miasteczku studenckim AGH?
2010.07.31, godz. 00:58, matiloko87
ty masz problem
2010.07.31, godz. 00:54, mistrz100
i mam takie jescze pytanie, czy on jest szybszy chociaz
troche od Busquetsa, bo Busquets jest strasznie wolny? Z gory dzieki za odpowiedz.
Pozdrawiam
2010.07.31, godz. 00:50, mistrz100
dzieki Bad15 za opdpowiedz, nie chcialem nikogo urazic.
2010.07.31, godz. 00:47, LUBI15
swietnie to juz czwarty transfer bardzo dobrze przemyslany pilkarz jest mlody kreatywny swienie rozgrywa atakuje i broni sam bym chcial zeby to byl schweinsteiger ale to nic i tak jest lepszy od tych de rossich gerrardow z calym szacunkiem dla nich ale khedira byl lepszym na mś khedira znacznie mlodszy ma przyszlosc przed soba teraz musi real musi opuscic ktos s trojki lass diarra gago oczywiscie mahamadou diarra nie widze nic pozytywnego w tym zawodniku mam nadzieje ze opusci real jeszcze raz mowie swietny transfer!!!Hala Madrid!!!
2010.07.31, godz. 00:25, Bad15
mistrz100- a czy redaktor to ekspert/koneser footballu żeby to musiał wiedzieć?:) Ratuje cie to "m.in":) Z tego co zaobserwowałem to Khedira nie jest dryblerem i w układance Mourinho nim nie będzie. Jego zadaniem będzie pressing, odbior, krycie, i wyprowadzanie piłki.
2010.07.31, godz. 00:25, Karager
Costa Blanca- podobny do Busquetsa? nie jest od niego 10 razy szybszy i lepiej rozgrywa. A w obronie bardzo podobnie obaj ciężko harują na tych z przodu
2010.07.31, godz. 00:18, mistrz100
mam pytanie mi.in do redaktorów, czy on jest troche szybki
i czy ma drybling, chociaz slaby. Prosze o odpowiedz;
Pozdrawiam
2010.07.31, godz. 00:00, KrysianoCR7foreverAjCc
kaperos i dlaczego sie od razu przezywasz? przeciesz tak nie ladnie ja nie jestem glupi i nie dam ci sie sprowokowac nie znirzam sie do twojego poziomu
2010.07.30, godz. 23:55, Rey77
Paffcio - 100% racji.

Uważaliście Mourinho za Boga? to czemu go krytykujecie ?...

Ja uważam,że Jose to świetny trener i osobiście nie wiele widzę w Khedirze, ale wierzę że skoro on go chciał to musi coś być na rzeczy. Póki co... pożyjemy zobaczymy.
2010.07.30, godz. 23:40, Bad15
matiloko87- Di María to nasz jedyny (nie licząc alternatywy Drenthe i Marcelo) LS więc na pewno będzie grał w pierwszej jedenastce. A Canales to nie napastnik tylko OP.
2010.07.30, godz. 23:34, myflon
Marudzicie jakby to wasze pieniądze były, jeśli sobie nie poradzi czeka go ławka, a na jego pozycji jest kilku grajków więc nie ma co płakać.
2010.07.30, godz. 23:32, matiloko87
mene o ile ze di maria jest kupiony jako zawodnik podstawowej 11?,kheidra raczej tez chyba ze przegra rywalizacje z lassem,pedro leon to solidny zmiennik dla ronaldo chyba ze ronaldo bedzie grał w ataku to beda mogli grac razem,canales trzeci,jak nie czwarty napastnik ,na puchary ligi
2010.07.30, godz. 23:31, kaperos
aaandrzejQ69

a jak mamy pokazać wychowanków wysokiej klasy skoro nie dajemy żadnemu szansy? W poprzednim sezonie Mosquera zagrał ze 3 góra 4 minuty - to jak miał pokazać klase??
Żeby pokazać klase trzeba grać... Poza tym w Castilli pokazują klase
2010.07.30, godz. 23:26, Traja
MeNe

Di Marysia nie jest na pierwszy skład? ;o
On po to tu przyszedł żeby grać na skrzydle razem z Krysią.
Co do Pedro Leona i Canalesa to prawda bo na pozycji Pedro będzie Di María albo Krysia w zależności gdzie będzie miał możliwość zagrać a co do Canalesa to Kaka albo VdV jeśli zostanie.
2010.07.30, godz. 22:56, MeNe
Tacy zawodnicy jak Di María , Canales , Leon czy Khedira to nie są zawodnicy poki co na pierwszy sklad ! Oni są po to aby stwarzac jak najwieksza rywalizacje na danej pozycji ...zeby taki Cris , Kaka czy Lass nie myśleli , że ktoś ich będzie oszczędzał nawet jakby sie waliło i paliło ...
2010.07.30, godz. 22:52, Costa Blanca
Khedira to podbny zawodnik do Busquetsa, tylko że Khedira jest piłkarzem - jak na defensywnego pomocnika, bardzo bramkostrzelnym. Fajnie że kupujemy z rozwagą.
2010.07.30, godz. 22:48, kolomoszo
nieeeeeee no fajnie:)))))). ja jestem zadowolony. dobry zawodnik. i to do wszystkich co mowia ze on jest nie potrzebny. czy gago, mahamadou czy lass sa tacy kreatywni jak khedira? raczej nie. on moze byc taki dobry jak xabi alonso. a 2 takich zawodnikow w realu to bardzo dobrze.
2010.07.30, godz. 22:47, alejasienieznam
ruczek1993

a ja się nie zdziwię jak Xabi usiądzie na ławce. Wszyscy uważają, że bezdyskusyjnie ma miejsce w pierwszej jedenastce, ale też każdy zgodzi się, że w poprzednim sezonie nie błyszczał. Grał solidnie, ale nie prezentował tego co w najlepszych latach w Liverpoolu.
2010.07.30, godz. 22:47, aaandrzejQ69
kaperos - jak chcemy odpadac w 1/8 to tak, zgadzam sie :) zeby grac wychowankami najpeirw trzeba miec wychowankow wysokiej klasy , najpeirw trzeba ich ogrywac, a zeby ich ogrywac to ptorzbeujemy silnej peirwszej 11 .. rowniez zgranej
2010.07.30, godz. 22:32, kaperos
ZAKOŃCZYĆ OKIENKO TRANSFEROWE !!!

już nikogo nie potrzebujemy ludzie !!! jak kogoś naprawdę potrzebujemy to tylko i wyłącznie wychowanków !!!
żadnego Ozila, Maicona, Silve itd... NIE !!!
2010.07.30, godz. 22:32, Hadzi_RM
przepraszam - napisałem zmiennika Gutiego a miałem na myśłi zamiennika choć to też złe słowo - chodziło o następce.

:)
2010.07.30, godz. 22:27, piotrdudi
kaka89
Powiem Ci, że nie wykluczone. ^^
2010.07.30, godz. 22:27, ruczek1993
taaaak będziemy mieli zmiennika dla Alosno :d
2010.07.30, godz. 22:24, browar
porażka...
zarząd Realu to totalna porazka, po pozbyciu się Raúla Real straci wielu kibiców na całym świecie...
2010.07.30, godz. 22:20, misionv
podrzędny piłkarzyna, po co on komu ?
2010.07.30, godz. 22:19, pawlo_cet
ok
2010.07.30, godz. 22:15, madridista7
R0bert
może chodziło o następcę? :)
2010.07.30, godz. 22:15, digital6
ale Real to zwalił:|
2010.07.30, godz. 22:13, R0bert
Hadzi_RM - co? ZMiennika Gutiego? Gdzieś Ty był chłopie przez ostatnie dni?
2010.07.30, godz. 22:01, mat7raul
ciekawe gdzie go upchną w składzie
2010.07.30, godz. 22:01, MatekRM
no i dobrze oby chłopak pokazał na co go stać
2010.07.30, godz. 22:00, gwiazdy23
To poleciliśmy niech odejdzie M.Diarra...i tyle ..Już 4 trasfer..ciekawe czy bedzie jeszcze jakiś ..Mou poleciał
2010.07.30, godz. 21:57, 7borikson
Di María juz trenuje z realem w usa
2010.07.30, godz. 21:50, kaka89
M.Diarra bedzie naszym 4 srodkowym obr~ tak mi sie zdjaje :)
2010.07.30, godz. 21:48, lukaszw85
kupcie lewego obronce to jest teraz priorytet, a nie pomocników, których mamy już w brud,
transfer dobry
zobaczymy kogo jeszcze wezmą, pewnie pracuja nad obrońcami, tylko jako,ś cicho na razie
2010.07.30, godz. 21:45, KrisRM
no to teraz tylko czekamy na Maicona i starczy ;)
2010.07.30, godz. 21:33, Merenques9
matiloko87 - przecież dobrze napisał, Canales jest pomocnikiem.
2010.07.30, godz. 21:29, Theoden
Hmmm.... tak patrzac na ankiete na glownej, przyszedl najmniej chciany :)
2010.07.30, godz. 21:23, Hadzi_RM
bardzo dobry transfer. Zagra obok Xabiego Alonso i stworzą naprawdę ciekawy środek pola. Kupiliśmy 2 skrzydłowych, zmiennika gutiego (Caneles) i def pomocnika pasującego do filozofii Mourinho, Teraz musi odejść jeszcze ktoś z trójki Mohamadou-Lass-Gago i myślę że to będzie ten drugi lub pierwszy, mamy wtedy 3 defensywnych pomocników co jest odpowiednią liczbą.
2010.07.30, godz. 21:13, barthezz#1
mam nadzieję, że odejdzie ktoś z pary Gago lub M. Diarra, byle tylko nie Lass
2010.07.30, godz. 21:13, alejasienieznam
matiloko87

a co, bramkarzem? Dobrze Blackdevil666 napisał.
2010.07.30, godz. 21:11, matiloko87
Blackdevil666 canales pomocnikiem???????
2010.07.30, godz. 21:04, alejasienieznam
naprawdę nie rozumiem niektórych hala dzieci. Kupiliśmy niezłego i młodego piłkarza za stosunkowo niewielkie pieniądze. Po co? Widać Mou uważa, że piłkarz jest potrzebny i ma talent. Proste. Ogromnie się cieszę, że skończyły się czasy, gdy za Diarrę płaciliśmy 30mln euro(sic!). Teraz za nieduże pieniądze kupujemy młodych piłkarzy, którzy już potwierdzili swój talent i będą grali jeszcze przez wiele lat.
2010.07.30, godz. 20:56, Blackdevil666
Okropnie tłoczno robi się w linii pomocy mimo odejścia Gutiego to dalej jak na stadionie 10-lecia : Alonso, M.Diarra, Lass, Gago, Rafa, Granero, Di María, Canales, Pedro Leon, Ronaldo, Drenthe, Kaka, Marcelo i teraz jeszcze Khedira.

Lewa strona obrony dalej leży i kwiczy ale najważniejsze że mamy 14 pomocników jupii
2010.07.30, godz. 20:44, sprzyku93
żal
2010.07.30, godz. 20:44, redondo magic
bardzo bardzo dobry transfer..a dzieci przyzwyczajone do wielkich nazwisk niech kupuja już ksiazki na wrzesien,gwiazd to my juz mamy mnogo,teraz pora budować drużyne,własnie dzieki takim pilkarzom,smiem twierdzic ze to bedzie jedno z odkryc jose,widać ze wreście ta druzyna sie buduje w prawidlowy sposób,
2010.07.30, godz. 20:40, RadekSz
dobry, młody piłkarz, ale my mamy Gago, Lassa, Pedro Leona, Xabiego, Kakę, Canalesa. Chyba, że chcemy mieć silną kadrę.
2010.07.30, godz. 20:31, MichasRM
Fatalny, po prostu fatalny transfer...
2010.07.30, godz. 20:26, Anonim88
kozak piłkarz , jeszcze będziecie Mu "dupę lizać" > do przeciwników tego transferu... elo
2010.07.30, godz. 20:26, sebol007
no i wlasnie.. jeden z waniejszych xabi alonso
2010.07.30, godz. 20:25, sebol007
i po co ten czlowiek, jest tylu pomocnikow ktorzy mogliby dac sukces, lass gago vdV czy kaka;/ do tego di maria i ronaldo, granero, pedro leon... nie rozumiem tego
2010.07.30, godz. 20:14, Beastie
transfer kompletnie bez sensu.... podobna charakterystyke gry maja juz Gago, Alonso, Diarra i Lass... na co kolejny?? a i Granero gra w srodku.... Sam nie przepadam za niemcami jak co poniektorzy.. ale akurat nie tym sie kieruje odnosnie zawodnikow:) ten transfer po prostu uwazam za bezpodstawny.... Kupowanie dla samego kupowania jest pozbawione sensu.... Ja odwaznie postawilbym na Gago (Alonso wogole nie podlega dyskusji), mysle ze Mou wyciagnie wszystko co najlepsze z Fernando:)
2010.07.30, godz. 20:06, Quaresma55
Nie czytałem wszystkich komentarzy wiec nie wiem czy juz ktos to poruszył ale z tego co mi sie wydaje to Canales, Pedro Leon, Di María i teraz Khedira ---> sami pomocnicy... a tu pisze jeszcze o Ozilu... ;/ ja nie chce nic mówic ale wiekszosc uwaza ze Ronaldo ma grac jak w Manu jako skrzydłowy a my mamy jeszcze Kake, Vaarta, Gago, Mamou, Lassa, Xabiego i Granero. Hmm nie uważacie że troche ich za dużo???
2010.07.30, godz. 19:57, mistico
zgadzam sie takie niemieckie uprzedzenia to głupota
2010.07.30, godz. 19:56, PietrasRMCF
2010.07.30, godz. 17:33, dudi7914
nie wiadomo po co i nie dlatego ze jest niemcem! Nie!

żałosne:/
w jakim ty żyjesz świecie!?
2010.07.30, godz. 19:55, mistico
To dobry transfer a poza tym ufam Mou i wierze w jego transfery !
2010.07.30, godz. 19:42, laameer
Najłatwiej ocenić Samiego Khedirę porónując go do zawodnika, który gra na tej samej pozycji w Realu - Xabiego Alonso. Khedira gorzej podaje, gorzej odbiera, dużo lepiej rozgrywa piłkę w kontrataku, ma podobnie dobre czucie gry i przegląd pola. Zastanawiając się lepiej można dojść do wniosku, że Sami to nie defensywny a środkowy pomocnik. Jakby go Mourinho nie ustawił, trzeba mieć nadizeję, ze Sami nie podzieli losów swojego rodaka, którego przygoda z Realem zakończyła się po ubiegłym sezonie. Obawiam się nieco tego, ponieważ Niemiec nie wydaje się być typem zawodnika, jaki preferuje Jose.
2010.07.30, godz. 19:36, Zamora94
Jest już potwierdzenie na oficjalnej stronie Realu.
2010.07.30, godz. 19:36, mrozinho007
tak poza tematem : Rodrigo brameczke dla Hiszpani strzelil :D
2010.07.30, godz. 19:35, kuba2009
Jest już potwierdzenie na oficjalnej stronie klubu
2010.07.30, godz. 19:27, xpolskix
bardzo sie ciesze z tego trasferu teraz tylko m diarra i gago out a lassa zostawic :)
2010.07.30, godz. 19:25, straszek77
Nie tylko nie Niemcy jacyś i jeszcze przyszywani . Nic z tego nie bedzie nie poradzi sobie jak inni Niemcy
2010.07.30, godz. 19:22, sopot
jest potwierdzenie ludziska :D :)
2010.07.30, godz. 19:21, Mag_Magik11
http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/1330010081068/noticia/Noticia/Sami_Khedira,_nuevo_jugador_del_Real_Madrid.htm

Potwierdzenia transferu Khediry przez oficjalna strone Realu.
2010.07.30, godz. 19:20, DaviD__MorenO
po co kupowac jakiegos Amauriego czy Adebayora skoro w szkolce mamy Rodrigo ktory wlasnie strzelil bramke w finale MŚ U-19 ??
2010.07.30, godz. 19:13, dzielun_11
chyba można by było kupić Ozi`a na obronę wsadzić
2010.07.30, godz. 19:12, igła1989
wawronek ja kibicuje 13 lat i wiem co mowie
i zawsze mowie to co mysle
w przypadku napisalem
nie podoba mi sie ten transfer
mamy sklad kompletny tylko brak nam zgrania
jestem tego zdania od dawna
wawronek przykro mi ale nie znasz sie
2010.07.30, godz. 19:07, john morrison
Po co on A tak Chcialem Schwaistaigera kurde niech jeszcze ozila kupia i go na obrona dadza bo nie wiem gdzie by grał
2010.07.30, godz. 18:52, Król Rudgerus
mistrz100-------> nie masz pojęcia o piłce nożnej
2010.07.30, godz. 18:52, patrix223
no to witamy;p

ej ludzie dajcie mu się pokazać a nie krytykujcie go z góry. Chłopak młody co ważne ma jeszcze dużo czasu aby udowodnił na co go stać:) myślę , że w Realu sobie poradzi:)
2010.07.30, godz. 18:44, slawomiros
Powinniśmy kupic całą reprezentacje niemiec.Przecież ta drużyna grała najładniej na mistrzostwach i należał im się złoty medal
2010.07.30, godz. 18:40, jagator
nie wy macie byc zadowoleni ale trener. pozniej my kibice zobaczymy czy byl to udany transfer. ja tam ufam mou i mam nadzieje ze dobrze ustawi i przygotuje druzyne do sezonu!
2010.07.30, godz. 18:38, mistrz100
ja lubie Khedire bo jest przynajmniej szybki, a nie wolny jak
Mahamadou Diarra
2010.07.30, godz. 18:28, anka5zizou
jak będzie dobrze grał to będziecie pisac tylko "HALA KHEDIRA". Jeszcze swojej szansy nie dostał, a już piszecie, że transfer niepotrzebny. Na szczęście jednak to Mourinho jest tutaj trenerem i to on decyduje, a nie wątpie w to, że wie więcej o footballu od niektórych z was...
Pozdrawiam rozsądnych i normalnych
2010.07.30, godz. 18:25, adek099
Najważniejsze zeby cała drużyna sie zgrała a to jest juz duzu sukces :)
2010.07.30, godz. 18:22, anka5zizou
jak będzie dobrze grał to będziecie pisac tylko "HALA KHEDIRA". Jeszcze swojej szansy nie dostał, a już piszecie, że transfer niepotrzebny. Na szczęście jednak to Mourinho jest tutaj trenerem i to on decyduje, a nie wątpie w to, że wie więcej o footballu od niektórych z was...
Pozdrawiam rozsądnych i normalnych
2010.07.30, godz. 18:20, El Capitan
obym sie mylil ale to chyba jeden z najdurniejszych tranferow realu w ostanim czasie...
2010.07.30, godz. 18:17, Gumczak7
Pumpernikiel_RMCF

Hahaha czy dołączy do zgrupowania w USA :D inteligent szpagatowy!:)
2010.07.30, godz. 18:12, Pumpernikiel_RMCF
Gumczak7

Khedira jest reprezentantem Niemiec
2010.07.30, godz. 18:08, sebo8125
ludzie prosze zeby odrazu kupowac zawodnika ktoremu 1 czy 2 mecze dobrze poszly .zal
2010.07.30, godz. 18:07, To_Tylko_Ja
pancur

Niema to jak dobra reklama .. Masakra.

A co do newsa to niby dobrze że przychodzi nas ktoś taki jak Sami, ale ciągle mam nadzieję że w środku obok Xabiego będzie występował Lass.
2010.07.30, godz. 18:06, Gumczak7
Costa Blanca

Już szukam :) ale był artykuł
Gago - Tak!
Lass - Nie!
2010.07.30, godz. 18:03, pancur
WItam:)..No i Fajnie:)..teraz REal musi coś Wygrać:).a. iprzy okzaji:) Gra ktoś w cs-a?..Zaparszam na gg:12219269
2010.07.30, godz. 18:02, cinek85
Nie wiem po co On jest nam potrzebny. Ale spoko , za rok go sprzedamy.
2010.07.30, godz. 18:02, BartekNS
Witamy i jak dla mnie to wystarczy już transferów... Mou był tym największym...
2010.07.30, godz. 17:57, Costa Blanca
Gumczak7

Mógłbyś mi przesłać link tej wypowiedzi?
2010.07.30, godz. 17:50, Gumczak7
Lass Out! szkoda go ale Jose sam mówił , że nie będzie na niego stawiał i woli Gago
2010.07.30, godz. 17:48, krst
witam ozięble... miałem nadzieję że jak się pozbędziemy drewniaka Metzeldera to żaden inny drewniak niemieckopodobny już u nas nie wyląduje... co gorsza to może nie być koniec.

Jedyny plus to bardziej wyważona polityka transferowa i koniec szaleńśtw.
2010.07.30, godz. 17:44, pawlik3213
No niestety ale witamy.
2010.07.30, godz. 17:44, Gumczak7
Mam pytanie czy Khedira dołączy do USA ?
2010.07.30, godz. 17:42, quelar
bardzo dobrze :)
2010.07.30, godz. 17:38, Zbysiu15
W koncu to dobry transfer teraz m.diarra na wylot a najbardziej sie ciesze ze to nie jest rodowity Niemiec bo tego bym nie zniosl.
2010.07.30, godz. 17:35, Nolan
a o dwóch diarrach i gago to juz wszyscy zapomnieli??:)
2010.07.30, godz. 17:33, dudi7914
nie wiadomo po co i nie dlatego ze jest niemcem! Nie!
2010.07.30, godz. 17:31, Dzidek
sredniak ..
2010.07.30, godz. 17:31, kshemoo
Oby jeszcze doszedł do tego Ozil....to będę w siódmym niebie;]

Na pohybel płaczkom grającym w fifę i managera ;]!

Jak byśmy Khedirę i Ozila złapali to by był meisterstück po prostu!:D
2010.07.30, godz. 17:27, mistergol
Super:) Byłem zwolennikiem tego transferu!!! I przestańcie się do niego czepiać wyłącznie ze względu na to że jest Niemcem!!!
2010.07.30, godz. 17:08, Justys09
nie, nie , nie. !!!
2010.07.30, godz. 17:04, Kikos999
Nie Krytykujcie ! widocznie musi być potrzebny.. może skoro nie bedzie gwiazdą bedzie chciał pracować zeby dorównać innym! gwiazdy nie czynią drużyny kurde zrozumcie to ! taki trener jak Jose na darmo go nie zatrudniał !
2010.07.30, godz. 17:00, Salas9
darek199411

Zdecydowanie za dużo Menagera! ;)
2010.07.30, godz. 17:00, Kuba.
  adix6 - BAN (Skład)   14 dni
  lukasnowak32 - BAN (Caps Lock)   14 dni
  Drapeta - BAN (Caps Lock)   14 dni
2010.07.30, godz. 16:57, kibic_mistrza_hiszpanii09
Mantel

haha lepszy od Gago może i tak, ale od Lassa? nie masz oczu?
2010.07.30, godz. 16:54, zombislawek
szyszka90
Twoja piłkarska wiedza mnie poraża.Ronaldo i Zidane nie zostali kupieni jako gwiazdy?
Przypomnę ci że do transferów ubiegłorocznych Kaki i CR to rekord sumy odstępnego należał do Zizou.
2010.07.30, godz. 16:45, szyszka90
Kur.. nie moge czytać tego waszego "i po co :(" pomyślcie kupić gwiazdy to nie sztuka ale je wyrobić to już coś! Pytam czy Raúl, Zidane, Carlos, Ronaldo(dawny) i reszta z tej galaktycznej paki została kupiona do Realu jako wielkie gwiazdy? Nie wyrobili sie sami i zobaczcie jak grali i myśle że o to chodzi właśnie Mou żeby stworzyć właśnie taką drużynę
2010.07.30, godz. 16:43, lukasiczek11
Viruzz
"Od kiedy Silva gra na obronie?:D"

jemu chodziło o Thiago Silve z Milanu
2010.07.30, godz. 16:42, lukasiczek11
Viruzz
"Od kiedy Silva gra na obronie?:D"

jemu chodziło o Thiago Silve z Milanu
2010.07.30, godz. 16:39, Fabio Cannavaro
ławka : D
2010.07.30, godz. 16:38, Qcharek
A po co?
2010.07.30, godz. 16:36, john7
W końcu jeden solidny transfer.. nie potrzeba nam gwiazd tylko chłopaków co pracują za trzech na boisku:)
2010.07.30, godz. 16:35, Viruzz
lukasznowak32



Od kiedy Silva gra na obronie?:D
2010.07.30, godz. 16:30, poloslaw
kto to jest? kolejny arab co bedzie gral lawe? czym wy sie podniecacie? ...
2010.07.30, godz. 16:29, VeB1986
hehehe cieszy mnie to :)
2010.07.30, godz. 16:24, Papaj17
adix6

Jakbyś czytał uważnie to w regulaminie piszę, że wizji swojego składu się nie przedstawia.

Do tematu.
Myślę, że będzie to dobry ruch, ale z drugiej strony teraz nie wiadomo, kto zostanie sprzedany...
2010.07.30, godz. 16:23, Rymdej
witamy w Madrycie!

mam nadzieję że będzie bardzo pomagał przy zdobywaniu trofeów
2010.07.30, godz. 16:22, ELPRESIDENTO
a i drenthe:P
2010.07.30, godz. 16:21, Mantel
jutro on juz podpisze kontrakt??... jesli tak to to jes bdb transfer bo xabi ma juz swoje lata ... jesli wiekszosc pisze ze lass jest lepszy to zaluzmy ze lass pogra se z xabim ok.. 3 sezonow a potem bedzie potrzebny nowy srodkowy i nie bedzie trzeba kupowac za 400 mln tylko juz bedzie

-MOIM ZDANIEM JEST ON LEPSZY OD LASA I GAGO
2010.07.30, godz. 16:20, ELPRESIDENTO
to teraz M.diarra powinien odejść, bo ciasno na tej pozycji jak nigdy, a w sumie przy CR9, kace, di marii, alonso i napastnikowi tylko jeden defensywny ma miejsce; mam nadzieję, że mourinho ukróci charytatywne płace klubu. Ja chciałbym, żeby Granero i m.diarra opuścili jeszcze Real, reszta to grono na mocną paczkę.
2010.07.30, godz. 16:17, zombislawek
adix6
A ja ma nadzieję że dostaniesz bana za skład.A kolejnego za pomysł ściągnięcia Vidicia który ma przedłużyć kontrakt z MU.Zresztą SAF nie puściłby ich za mniej niż 30 mln € za jednego.A tyle to oni warci nie są.
2010.07.30, godz. 16:16, kaszankojad
hehe musze Cię rozczarować ale Vidić podpisał kontrakt z mułami :)
2010.07.30, godz. 16:04, Kuplasko
olej3012 -> Prawdziwy kibic! Brać przykład! :)
2010.07.30, godz. 16:03, Menen
a więc Lassana, Diarra albo Gago wypad :( mam nadzieję że Diarra bo najstarszy z nich wszystkich
2010.07.30, godz. 16:03, bard17
Ufam Mou, bo sam bym go nie sprowadzal:)
2010.07.30, godz. 16:02, djlucas17
fajnie, potrzeba nam wzmocnień ;D
2010.07.30, godz. 15:58, Melu105
Przemyślany transfer i oby tak dalej
2010.07.30, godz. 15:58, zombislawek
Bunek22
Zgodzę się z tobą ale Kaka to już bardziej supernova niż gwiazda.A moim zdaniem Ozil mógłby zastąpić w Realu Kakę którego forma od 3 lat daleka jest od tej do jakiej nas przyzwyczaił.Poza tym jeśli Ricardo dalej nie odzyska formy to czy zgodzi się usiąść na ławce.Czy Pérez pozwoli na to?Ważniejszy będzie aspekt marketingowy czy sportowy.Czy Kaka będzie grał tylko dlatego że kiedyś zdobył Złotą Piłkę ?
2010.07.30, godz. 15:58, Gumis0021
mysle ze jesli w skladzie ma byc 23 zawodników, to powinno odpasc teraz 2, czyli drenhe i M. Diarra, Lass, lub niestety VdV, a w ich miejsce 2 wychowanków, obrońca i napastrnik.
2010.07.30, godz. 15:54, Drapeta
Obrona to PODSTAWA i w obronie są potrzebni zawodnicy wybitni. Takich potrzebujemy. Mamy na razie 2...
2010.07.30, godz. 15:45, matiloko87
Bunek22 zgadzam sie w 100%:)
2010.07.30, godz. 15:44, zombislawek
Drapeta
To że ani Albiol ani Arbeloa nie są zawodnikami pierwszej jedenastki o niczym nie świadczy.
W sezonie 2008/09 Raúl i Pipita strzelili powyżej 20 bramek w La Liga.Ani jeden ani drugi nawet nie dostali powołania.Czy to świadczy że byli słabi ?Wiem że Gonzalo jest teraz podstawowym zawodnikiem.Ale to było rok temu.
2010.07.30, godz. 15:43, Madridissta
co za pech ! :((((
2010.07.30, godz. 15:42, fabiosantos
Dajcie mu szanse ! ;]
Po paru meczach mowcie czy to dobry transfer czy nie a nie juz ze źle, po co on itp.Wyluzujcie.
2010.07.30, godz. 15:42, Gumczak7
Drapeta

,, Wystarczy spojrzeć jaką mają rolę w reprezentacji swojego klub "
chyba kraju ...

Albiol - solidny defensor teraz gdy Puyol zakończył Rep. karierę to on będzie tworzył parę śr.obrońców wraz z Piqué

Arbeloa - wychowanek Realu który jest oddany realowi takich zawodników się ceni

Pozdrawiam :)
2010.07.30, godz. 15:41, Bunek22
w końcu przychodza do Realu nie gwiazdy , ale piłkarze ktorzy pracuja na dobro druzyny ;) gwiazd mamy wystarczajaco (Kaka , Ronaldo ) teraz trzeba nam piłkarzy z ktorych mozemy poskladac dobra druzyne. Dlatego ciesze sie ze są takie transfery , a nie inne , to ze mielibysmy Gerrarda albo Bastiana wcale nie oznacza ze ogralibysmy Barce... JM wie co robi ;)
2010.07.30, godz. 15:41, olej3012
Przyznaję. Jestem kibicem Barçy od 5 lat (co równa się z tym ,że nie przepadam za REALEM ) ale mam wielki szacunek do tego klubu i do jego osiągnięć i muszę przyznać ,że transferu są coraz bardziej inteligentne .Może wreszcie WASZ Pérez doszedł do wniosku że nie potrzeba co roku 4 najlepszych na swiecje żeby coś wygrać.

Szkoda ,że nie ma u was już RAULA wizytówki La LIga
On by u was jeszcze pograł.
2010.07.30, godz. 15:34, Drapeta
>Mermor
Drapeta

Albiol i Arbeloa to słabi zawodnicy?

Jak na Real za SŁABI! Wystarczy spojrzeć jaką mają rolę w reprezentacji swojego klubu...
2010.07.30, godz. 15:34, Gumczak7
2 - óch defensywnych pomocników Xabi & Khedira :) Tani transfer a oni narzekają co za ludzie nie widzicie tego , że Real robi w końcu transfery z głową ?! . Jeśli Jose go chce to niech przybywa zdecydujcie się czego wy naprawdę chcecie . Pérez decyduje o transferach źle , trener też źle wam nigdy nie dogodzi . Żal mi takich ludzi Mourinho o niego zabiegał to co on lepiej wie czy wy ? ogarnijcie się proszę !
2010.07.30, godz. 15:34, filipso009
jak dla mnie to powinni odejść tacy zawodnicy jak:M.Diarra,Gago,Granero,!! na wypożyczenie Drenthe! a powinniśmy kupić jeszcze jakiegoś napastnika i ofensywnego środkowego pomocnika !!!
2010.07.30, godz. 15:33, Staniol
Jesli to prawda to trzeba zredukowac kadre. Musi odejsc definitywnie jeden z klanu Diarra, wypozyczenie Drenthe, Granero ? trudna decyzja, ale to chyba bedzie dla niego najlepsze rozwiazanie, poniewaz ma nikle szanse na gre, bo jego pozycja jest mega mocno obstawiona.
2010.07.30, godz. 15:33, Kuba.
  paffcio21 - BAN (Caps Lock)   14 dni
2010.07.30, godz. 15:31, zombislawek
dajosek
Nie wiem czy będzie dobrze współpracował z Alonso.Ale w reprezentacji nieźle grał na tej pozycji (prawy defensywny pomocnik) i dobrze mu się współgrało z Bastianem .Więc jest szansa.Jedno co wiem to to,że żaden z naszych zawodników nie sprawdzał się w tej roli.
2010.07.30, godz. 15:27, Socios Poland
Bardzo dobry transfer za takie pieniądze a poziomem nie ostaję od Gwiazd za 50 mln.
Niestety po zaokontarktowaniu Khediry ktos z dwójki Gago,M. Diarra pewnie odejdzie.Do tego jak dla mnie Granero jeśli chce grać tez powinnien sobie poszukac klubu do tego wyporzyczyć Drenthe.Co do Ozila to jest piłkarz który za 2 lata może stać sie gwiazdą pokroju Kaki lub Lamparda za tak niską cenę mysle że jego kupno napewno sie opłaci ale jeden problem bo pozegnamy wtedy VdV.
Myśle że priortetami Realu powinny byc teraz 2 transfery przedewszystkim Światowej klasy Lewy obrońca niestety po odejści R.Carlosa mamy wciązż dużą lukę na tej pozycji ktos powie jest Marcelo dobrze ale nie na mecze z najwiekszymi.2 Transferem powinnien byc stoper mysle że kupno Carvalho było by dobrym posunieciem jak nie to młody a zarazem doświadczony juz obrońca by sie przydał cos taki Chielllini(wiadomo wybierze Mourinho) Co do polityki Realu mysle że jest Światna nie przepłacamy wreszcie za Pilkarzy kupujemy młodych zdolnych piłkarzy co do Gwiazd wiaomo tez nie mozna zapominac ale bez przesady każdy ma swoją cenę.
Myslę że po przyjsciu Mourinho i zrobieniu tych transferów co napisałem Real; znów ma szansę powrócic na Tron
HM
2010.07.30, godz. 15:24, El_Konrad
zobaczymy co z tego będzie ;| jest jeszcze młody więc kariera przed nim :) ale teraz przydałoby się sprzedać jakiegoś Diarre
2010.07.30, godz. 15:23, mejia
Wg mnie nie potrzebny transfer ale skoro już go kupili no to niech udowodni, że zasługuje na grę w Realu.
2010.07.30, godz. 15:22, Karager
kuba 2312- a co dzieciaku jak dla Ciebie ktoś słabo się kiwa to jest cienki? ile masz lat? 8 że tylko ten aspekt Cię interesuje? To nie jest pozycja na kiwanie się
2010.07.30, godz. 15:21, dajosek
zombislawek
A jaka masz pewność, że Khedira będzie się rozumiał z Alonso? Mam nadzieję, że ten transfer tylko zazębi rywalizację o tę pozycję i będzie grał najlepszy z nich.
2010.07.30, godz. 15:18, paula9191
bardzo się cieszę....przynajmniej jedna pozytywna informacja w tym tygodniu:)
2010.07.30, godz. 15:16, zombislawek
dajosek
Piszesz że Lady Gago i dwie Diarry są takie zajefajne na swoich pozycjach.Otóż według mnie jedynym pewniakiem na defensywnego czy też środkowego pomocnika jest Xabi.I to dla niego szukamy partnera a trzech wyżej wymienionych nie potrafi współpracować z Alonso.Czy nadal są tacy dobrzy.Możliwe,ale nie w Realu.
2010.07.30, godz. 15:14, kuba 2312
khedira jest dobrym zawodnikiem jak obkiwa moją babke to szacun dla niego.
2010.07.30, godz. 15:14, szymon1403
mam nadzieję, że wyrośnie z niego ktoś podobny do De Rossiego lub Makelele
2010.07.30, godz. 15:14, seba8
po co nam khedira mógł by być bastian schwainstainger wtedy by my grali alonso,schwainstainger !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2010.07.30, godz. 15:11, rumunkanterq
haha brak wielkich transferów i ludzie narzekają ...
Moim zdaniem gwiazd nam za wiele ktoś tu dobrze powiedział, że" potrzeba nam pracusiów"
Wolicie aby real wydawał po 200 milionów na transfery i potem być pośmiewiskiem całego świata ?
Mnie teraz się podoba to że nasz "kochany" prezes pomyślał razem z resztą i zatrudniają piłkarzy którzy mają coś do udowodnienia :)
2010.07.30, godz. 15:06, Radzimir
2010.07.30, godz. 14:50, paffcio21
jestem ciekawy co powiesz jak Real pod okiem Mourinho zdobedzie kilka trofeów.

No tak, wszystko super, tylko jeszcze nie zdobył. Bez sensu jest takie gdybanie. IMO transfer niespodzianka szefa kuchni. Starą fasolę czyli M Diarrę wywalić, a nową kupić. Myślę, że jest lepszy od swojego czarnego [rasista! zbanować!] kolegi, natomiast nie sądzę, żeby od razu, jak to się mówi 'jego forma eksplodowała', czy był 'najwazniejszym ogniwem składu'. Ot lekkie wzmocnienie, nie jestem pewny czy najbardziej potrzebne w tej chwili :)
2010.07.30, godz. 15:06, jakubb90
yyyyyyyy olisadebe jest w dobrej cenie barc go !!!!!!!!!!!!!!!!! ;]
2010.07.30, godz. 15:05, adek099
A co z atakiem ?
2010.07.30, godz. 15:03, dajosek
Wg mnie niepotrzebny transfer. Mamy świetnych graczy do gry w parze z Alonso - Lass, Gago i Diarra. Najbardziej z nich liczyłem na Lassa, pamiętam jak wymiatał będąc w formie.. Jestem przekonany, że tą formę pod okiem Jose by odzyskał. Nawet jak zdobędziemy jakiś tytuł to zawsze pozostanie wrażenie, że ten tytuł kupiliśmy..
2010.07.30, godz. 15:03, adek099
Najlepiej sprowadziliby Bastiana Schweinsteigera!!!!!!
2010.07.30, godz. 15:02, wesol270
czy to dobry transfer?? okaze sie dopiero jak sie liga zacznie
2010.07.30, godz. 14:58, vive
Ale dzieciarnia tu wypisuje, to nawet śmieszne nie jest. Co drugi to mądrzejszy, co drugi to znawca, który wie kogo sprowadzić i za ile. Co drugi uważa się za mądrzejszego od Mourinho. Ogólnie komedia i farsa.

No i te popularne, krótkie zwroty w komentarzach:

" Po co on nam?"

" No i po co?"

"Brać go !! " albo " Nie, nie brać !!"

" On jest zbędny "

" Niepotrzebny transfer "

................

Tego się czytać nie da. Jeden z drugim zawodnika widział w TV kilka razy i już wie, że się nie nadaje. Albo innego zawodnika zobaczy w TV, który zrobi kilka zwodów, dwa razy ładnie dośrodkuje i strzeli bramkę i już "Brać go do Realu !! " :)

Komedia, jak ktoś chce się pośmiać to niech wpada na tą stronę i poczyta komenty znawców "większych niż Mourinho".
2010.07.30, godz. 14:57, Mermor
Drapeta

Albiol i Arbeloa to słabi zawodnicy?
2010.07.30, godz. 14:57, Fishman
Nie ma to jak stu zawodników na jedną pozycję. Szkoda że Gago i Diarra mogą sobie pomarzyć o grze, a tak samo wychwalaliście Lassanę, a teraz w dalekim poważaniu go macie. Transferu Raúla nie podaruję, bo takiego ciosu w plecy jeszcze jak żyję nie dostałem
2010.07.30, godz. 14:56, wojtas11
Mam nadzieje że będzie błyszczał formą w realu!!!
2010.07.30, godz. 14:56, Drapeta
Myślałem, że Mou lepiej myśli... To 12 (?) pomocnik, podczas gdy mamy 6 obrońców... z czego TYLKO 2 DOBRYCH (Ramos & Pepe)... Co z lewą obroną?! Przecież Marcelo to PADAKA! On się do obrony nie nadaje!
2010.07.30, godz. 14:54, Venno
kuba2312
Poważnie jesteś kibicem realu bo zachowujesz się jak dziecko.
2010.07.30, godz. 14:50, paffcio21
2010.07.30, godz. 14:47, dynamo
jestem ciekawy co powiesz jak Real pod okiem Mourinho zdobedzie kilka trofeów
2010.07.30, godz. 14:49, kuba 2312
Hiroshima napisal ze khedira poprowadzi do zwyciestwa lm zal mi cie dzieciku fun pewnie jakis idz spać dziecko bo on w 1 nie wystapi kupili khediry bo nie mają sprzątaczki lol 2
2010.07.30, godz. 14:49, paffcio21
2010.07.30, godz. 14:38, Hiroshima
no tak kazdy ma swoje racje
ale czasami wato przyznac sie do nieracjonalnego myslenia !
2010.07.30, godz. 14:47, dynamo
paffcio21- nie cieszyłem się W OGÓLE z Mourinho. NIe cieszę nsię nic a nic z transferu tego niby niemca.
2010.07.30, godz. 14:46, ShowUSomething
matrix_neo13

Ale Alonso i Khedira to bardzo podobni zawodnicy. Jedynie czego nie ma Khedira, a Alosno ma, to uderzenie z dystansu.

Przypominam, że Jose w Interze grał Mottą i Cambiasso. W Chelsea Essienem i Mikelem. Nie wiem czy kibice Realu zdają sobie do końca sprawę, co ich czeka. ;-)
2010.07.30, godz. 14:46, dynamo
no trudno ... :)
2010.07.30, godz. 14:46, Gumczak7
2 - óch defensywnych pomocników Xabi & Khedira :) Tani transfer a oni narzekają co za ludzie nie widzicie tego , że Real robi w końcu transfery z głową ?!
2010.07.30, godz. 14:46, F.C Piter
Mourinho go chcial to jest. on sie zna lepiej od was. widocznie takiego pilkarza potrzebuje. mowil o nim od dawna. to nie jest jakas awaryjna opcja, on chcial go juz od jakiegos czasu.
2010.07.30, godz. 14:45, wojteek__
nie no tylko nie to ; / Gago jest lepszy od niego .. wzmacnianie pozycji na którą jest już dobry zawodnik bez sensu
2010.07.30, godz. 14:44, Aoi
Nie rozumiem tego transferu...
2010.07.30, godz. 14:38, Hiroshima
paffcio21 najlepiej prócz caps locka to jeszcze wklej pare razy te swoje mądrości bo nie każdy przed nimi klęknął, a nóż przeoczył
2010.07.30, godz. 14:34, ramosss
Po co lewy obronca niehc gra aRbeloa,moim zdaniem gral lepiej niz RAmos wiec nie wiem czergo wy oczekujecie.Myslicie ze przyjdzie taki Evra czy Cole i beda grali tak jak w swoich klubach,to powodzenia zycze.Lepiej postawic alvaro ajest przecez Marcelo ktory moze sie naucz grac za mourinho bo chce grac
2010.07.30, godz. 14:33, Steve Stifler
Po Co nam ten Tunezyjczyk ?
2010.07.30, godz. 14:33, Hiroshima
Yes yes yes, Sami poprowadzi nas do zwycięstwa w LM, w Barcelonie już pewnie zgrzytają zębami.
2010.07.30, godz. 14:33, zombislawek
Logan91
A co się stanie jak Kaka będzie miał formę jak w ostatnim sezonie?
Jak myślisz ile będzie wtedy wart ? Teraz jego wartość spadła ale nie spadła na ryj.Za rok jak utrzyma obecną formę ile dostaniemy.10-15 mln € ?A nawet bez formy czy Kaka zgodzi się siedzieć na ławce ? Bo moim zdaniem i Ozil i VdV nie będą się buntować jak nie wyjdą w I jedenastce.
2010.07.30, godz. 14:33, iker1016
Nie podoba mi się ten transfer ale może...z reszta nie ma nic do gadania ufam Mou ;)
a tak nawiasem Kherida wygląda trochę jak ryba :D
2010.07.30, godz. 14:33, filipoBAKA
ale bezsensowny transfer!!
2010.07.30, godz. 14:32, paffcio21
2010.07.30, godz. 14:27, kuba 2312
a wiec ci wytlumacze juz pisze
2010.07.30, godz. 14:32, RaulForeverTheBest
Gago OUT
no i chyba Mamadou Diarra też musi odejść, a szkoda...

po co 3 defensywnych? Lassan i Khedira wystarczą
2010.07.30, godz. 14:30, RaulForeverTheBest
A ja bym przesunął Lassa na lewą obronę...Nie wyobrażam sobie by Francuz siedział na ławie, a lewy obrońca może być z niego bardzo dobry...

A co do Khediry to N I E P O T R Z E B N Y

Lassan >>> Khedira

Dobrze tylko, że za taką małą kasę bo jak się nie sprawdzi nie będziemy żałowali, ale na Boga LEWY OBROŃCA JEST POTRZEBNY !!!
2010.07.30, godz. 14:27, matrix_neo13
ShowUSomething - gramy tak od ładnych 4 lat... Piłka się zmienia.
2010.07.30, godz. 14:27, kuba 2312
paffcio21 o co ci chodzi napisz na gg moje 19546615!!!nie wiem o co ci chodzi
2010.07.30, godz. 14:26, cris1210
I fajnie^^
2010.07.30, godz. 14:26, cristiano11
Młody,względnie tani tylko teraz niestety ktoś odejdzie mam nadzieje, że nie będzie to Lass.Myślę, że będzie to M.Diarra chociaż jego tez szkoda bo Gago na pewno nie sprzedadzą.
2010.07.30, godz. 14:25, kuba 2312
nazwiska nie grają lub pieniądze popatrzcie jak my przegrali z alcorconem 4 do 0 tam caly sklad kosztował 1 mln euro tu przekracza 1 miliard
2010.07.30, godz. 14:24, paffcio21
2010.07.30, godz. 14:20, kuba 2312
W chwili w której czytałem ten komentarz miałem jedno jedyne marzenie
ŻEBYŚ SIĘ WYLOGOWAŁ
2010.07.30, godz. 14:23, kuba 2312
ciekawe co bedzie robil van der vaart drenthe benzema lass czy mahamadou diarra i granero jak oni bede grać w 1 składzie i pedro leon i canales jescze chcą ozila
2010.07.30, godz. 14:22, Ciaciek_94
To ma być przemyślany tranfer XD Ludzie ?!?
2010.07.30, godz. 14:22, saltneyy
każdy ma swojego ulubionego zawodnika-rzecz gustu, którego chętnie by widział w barwach REALU , ale musimy sobie uświadomić jedno, że my jesteśmy kibicami- mamy być na dobre i złe, a ktoś inny jest managerem-trenerem (nazywajmy jak chcemy;)) odpowiedzialnym za grę i wyniki. Mou jest fachowcem w tym co robi podobnie jak hutnicy, górnicy i w sumie każdy z nas w swojej dziedzinie życia więc proponuję zająć się tym co umiemy najlepiej, a nie oceniać czyjąś prace nie mając w zasadzie żadnych podstaw do tego(jeszcze zespół Mou ani Khedira nie zagrał).
Jeśli chodzi o sam transfery to moim zdaniem gorszego okienka od poprzedniego gdzie przepłacaliśmy za zawodników i innych oddawaliśmy za bezcen już nie będzie.
Transfer Khediry zwiastuje jedno, że na pewno ktoś z zespołu poleci..myślę że okaże się to po już po pobycie w USA.
2010.07.30, godz. 14:22, ShowUSomething
Real Madryt grający dwoma defensywnymi pomocnikami, co za czasy ;-)
Mourinho i cena sukcesu dość duża. Pozdrawiam :-)
2010.07.30, godz. 14:21, engie
No to witamy Sami u Nas!
Lepszy niż Gsgo i Mamadu Diarra, więc plus tego transferu jest taki, że nie będę już musiał oglądać na murawie. Czy lepszy od Lassa, to moim zdaniem niekoniecznie. Ale tani, młody, zdolny, zobaczymy co z tego wyjdzie. Jeszcze lewy obrońca, albo stoper i transferów by już starczyło.
2010.07.30, godz. 14:21, Ciaciek_94
o ku*w ;/ ... ;/ no koment :/ A miałem taką nadzieje do końca, że jednak to tylko plotki ;( I on będzie grał teraz kaszane a ktoś teraz z pomocników odejdzie i będzie wymiatał w innym klubie ;/ szkoda gadać!
2010.07.30, godz. 14:19, Karager
Z resztą w Realu starczy już gwiazd teraz trzeba tzw. pracusiów żeby ciężko harowali na wizerunki tych gwiazd.
2010.07.30, godz. 14:19, maciek123x
vive
Nie chodzi mi konkretnie o umiejętności Khediry, ale o to, że mamy w Madrycie po prostu lepszych piłkarzy na jego pozycję. Nie powiesz chyba, że Lass, Gago czy chociażby M.Diarra mają od niego mniejsze umiejętności. Poza tym to wcale nie jest taki wielki piłkarz, bo na Mundialu wyróżniał się tak naprawdę tylko w meczu z Australią, a gdy Niemcy przegrali z Serbią to jego słaba gra w środku pola miała duży wpływ na wynik. Mam nadzieję jako kibic, że ten piłkarz będzie prezentował odpowiedni poziom, ale nadal uważam, że ten transfer nie jest potrzebny klubowi.
2010.07.30, godz. 14:17, sebagkmckm
no i dobrze fajnie lubie tego zawodnika
2010.07.30, godz. 14:16, paffcio21
2010.07.30, godz. 14:12, kacwas
to nie pomysl Mourinho tylko wymysly "Marki"
2010.07.30, godz. 14:16, wawronek
Dobra na jape wszyscy ktorzy nie rozumieja po co on tu. Dla was jesli gracz nie jest crackiem to nie pasuje do realu, sezonowcy
2010.07.30, godz. 14:14, pich8
VdV, Cannales, Di María, Ronaldo, Kaka, Granero, Pedro, Alonso, Lass, Gago, M.Diarra, Kethira, Ozil
No to mamy juz pierwszy sklad i 2 rezerowowych.
Razem 13 pilkarzy
2010.07.30, godz. 14:13, Rufus92
ciekawe który DP teraz odejdzie...
2010.07.30, godz. 14:12, polly
Powodzenia!
2010.07.30, godz. 14:12, kacwas
Fakt, że ten transfer jest niepotrzebny, już Ruben de la Red był lepszy(szkoda chłopa). Dziwny plan Mourinho ale zobaczymy
2010.07.30, godz. 14:12, Karager
Realgrzana4- to nie jest głupi pomysł! na prawej sobie radził i ciekawy jestem jakby to wyglądało na lewej ;d
2010.07.30, godz. 14:10, kacwas
Najlepiej wszystkich sprzedać, kupić nowych, a za rok to samo. Zespół bez zgrania, nic nie wygra, to znowu trzeba wszystkich wymienić i tak w kółko. Kace jeden sezon nie wyszedł już go sprzedać, Higuain strzelił tylko 27 goli też go sprzedać. Kupić Gomeza, albo Amauriego bo Gomez za młody. Zróbmy tak i Real w LM pogra jak polskie zespoły
2010.07.30, godz. 14:09, Realgrzana4
Dobrze jest już ten transfer teraz mamy dużo zawodników do gry w środku pola miedzy innimi jest Lass. Którego ja chciałbym zobaczyć na lewej obronie. Co o tym myślicie ?




2010.07.30, godz. 14:09, wawronek
igla, barca juz na ciebie czeka, skad wiesz ze nie potrzebny, znasz plany Mourinho sezonowcu?
2010.07.30, godz. 14:08, ludwikr9
Czyżby drugi Gago?? Umiejetnosci maja podobne,ale ciekawe jak z radzeniem sobie z presja u tego pilkarza
2010.07.30, godz. 14:06, igła1989
kolejny nie potrzebny transfer
serdecznie gratuluje
moj ukochany klub schodzi na psy :(
2010.07.30, godz. 14:05, BigDaddy.
I świetnie.
2010.07.30, godz. 14:05, Logan91
zombislawek
skoro Kaka jest taki słaby to nie ma sensu go sprzedawać gdyż dostalibyśmy dużo mniejsze pięniądze od tych które na niego wydaliśmy... nie wiem czy jesteś jego antyfanem czy co ale Kaka ma jeden z wiekszych potencjałów u nas w drużynie i trzeba dać mu jeszcze jedną szanse bo jeśli jego forma znów wybuchnie to lepszego od niego nie będzie na jego pozycji...
2010.07.30, godz. 14:03, torion
2010.07.30, godz. 13:54, paffcio21


Zatem jeden napastnik by w zupelnosci wystarczyl ;) A ja tu kolejnego newsa o Ozilu czytam..
2010.07.30, godz. 14:02, zombislawek
Mourinho ceni Lassa ? Z tego co pamiętam to jakoś w Chelsea pod wodzą Jose Lass nie zrobił kariery.To samo w Arsenalu.
Jak czytam na tej stronie teksty ,,jego forma wybuchnie" a pro po Drenthe,Lassa,Diarry,Gago i Kaki to ogarnia mnie pusty śmiech.Według mnie sprzedać wszystkich wyżej wymienionych.Kupić Martineza,Ozila i mamy pełny skład.
2010.07.30, godz. 13:58, Mateorito
silny piłkarz środka pola jakiego w realu nie ma po to nam on :)
no jest diarra ... ale racze Malijczyk nie wroci już do formy z przed kilku lat a i techniką lekko odstaje od niemca ..
2010.07.30, godz. 13:57, Premo7
Mamy prawdziwego cracka. To on powinien dostac numer 7!!
2010.07.30, godz. 13:57, Logan91
nie ma c o krytykować tego transferu! a jeśli zaaklimatyzuje się szybko i będzie wymiatał? to wtedy będziecie pisali jaki to on wyśmienity, dobrze że przyszedł itp. oceniać będziemy po sezonie a nie teraz... po za tym kosztował niewiele więc nawet jakby się nie sprawdził to nie będzie takiej afery jak w przypadku np.Benzemy czy Kaki... po za tym jeśli mu nie będzie szło to mamy kilku na tą pozycje więc po co srać żarem to ja nie wiem... skoro Mourinho go chciał to znaczy że jest dobry... zaufajcie mu
2010.07.30, godz. 13:54, davidof156
Nie mogę czeytać tych głupich komentarzy PO CO NAM ON??
wolicie żeby Real kupował piłkarzy za grube miliony ???
was nic nie zadowoli chcieliście aby trener decydował o transferach i dalej nic wam nie pasuje

Hala Madrid
2010.07.30, godz. 13:54, kiziorro
czesc z was chyba nie rozumie, ze 11 najlepszych pilkarzy na swojej pozycji nie tworzy najlepszej druzyny...
2010.07.30, godz. 13:54, paffcio21
2010.07.30, godz. 13:46, torion
lewa obrona jest w porzadku a atak to koniecznosc i tu sie zgadzam bo 2 napastnikami duzo sie nie osiagnie
2010.07.30, godz. 13:53, IVAN_ZAMORANO
Zaufajcie Mourinho.
2010.07.30, godz. 13:53, Karager
canna- no właśnie pracował, zna go i wie jak ciężki ma charakter i że dzisiaj może być dobrze a jutro już nie dlatego nie chce ryzykować
2010.07.30, godz. 13:52, Rusty
Żenada. Sprzedać go teraz do City za 35 mln !
2010.07.30, godz. 13:50, maciek90ldz
canna
myślę że Mourinho jak najbardziej widzi w Lassie piłkarza podstawowego! juz nie raz czytaliśmy o tym jak go chwali za świetny pressing i odbiór piłki!
2010.07.30, godz. 13:50, ElControlTotal
O Matko tylko po co on nam?! Kosztem Lassa lub VdV? Wątpie czy obok Xabiego sobie poradzi ;-). Jeśli dali za niego 10-15mln to mam rozumieć, że przepłaciliśmy Leóna? :D
2010.07.30, godz. 13:50, panzerfaust
Czyli Momo na pewno out, bo Lassa i gago Mou chce.
2010.07.30, godz. 13:48, ronaldo1994
Skoro chciał go Mourinho to powinien być dobry transfer.
2010.07.30, godz. 13:48, canna
PO CO on nam??? Lass jest jednym z najlepszych na swojej pozycji, wystarczyłoby tylko troche popracować nad jego psychiką i charakterkiem i chłopak wymiata! A oni ściągają jakichś średniej klasy pseudo niemców... Dziwne, że Mourinho nie widzi w Lass'ie gracza pierwszego składu, pracował z nim w Chelsea i chyba troche go zna. Ten transfer jest zupełnie nie potrzebny.
2010.07.30, godz. 13:48, tatar9
zobaczycie Khedira bedzie siedzial na lawie... Lass go zjada na sniadanie!!!
2010.07.30, godz. 13:47, Benq10
troche ten transfer dzięki ballackowi bo gdyby nie doznał kontuzji to sami niebyłby w pod składzie
2010.07.30, godz. 13:47, oOKrolewscyOo
i dobrz :)
2010.07.30, godz. 13:46, torion
@paffcio21

Wszystko fajnie, pięknie. Przybył do nas utalentowany gracz, tylko czy niezbędny? Ja znam tego piłkarza i uważam, że ma talent nieprzeciętny, tyle że wzmacnianie drugiej linii (środka już szczególnie) wydaje się dziwne, bo graczy na tej pozycji mamy naprawdę sporo. Ja nie uważam siebie ani nikogo na tej stronie mądrzejszego od Jose, ale spał bym spokojniej, gdyby wzmocniono formację w której są luki (atak, lewa obrona).
2010.07.30, godz. 13:41, paffcio21
Dzięki
Pisząc ten komentarz pragąłem nauczyć niektórych pewnych zachowań i nawyków
Mam nadzieję że choć połowicznie mi się udało
Pozdro !
2010.07.30, godz. 13:37, Madridistas7
DOBRZE DOBRZE !!

Dobry transfer.
2010.07.30, godz. 13:37, MYSZa7
nie wiem po co...ale nam jako kibicom pozostaje mu życzyć POWODZENIA! ;)
2010.07.30, godz. 13:37, Gumis0021
niby spoko, ale na razie wszystkie 4 transfery to wzmocnienia 2 linii... a gdziewzmocnienia obrony? i ataku? =/ przydałby sie jeden napastnik i albo boczny, albo środkowy obrońca... bo w środku pola jest przepych straszny
2010.07.30, godz. 13:35, daniel1987
niemiecko maszina :D
2010.07.30, godz. 13:34, Drabina
jejejejeeje!
2010.07.30, godz. 13:33, Florentino
Trochę zaskakujący transfer, nie byłem jego zwolennikiem ale trzeba dać Khedirze szanse udowodnienia że pasuję do Realu :) za rok go edzeimy oceniać. Ja bym wolał Javi Martineza.... ale ok.
Pewnie odejdzie M.Diarra ... patrząc na jego wiek, rok kontraktu i do tego ten coroczny ramadan + PNA co dwa lata jest pierwszy do odejścia... szkoda bo go lubię.
HM
2010.07.30, godz. 13:31, Rud_van_Nisterloy_17
Nareszcie przeszedł do realu ile można czekać.Mam nadzieję że jego talent eksploduje w real madryt
2010.07.30, godz. 13:30, adiboss777
paffcio21
Mądre słowa popieram!
2010.07.30, godz. 13:29, Big Smoke
wg mnie przydalby sie transfer napastnika bo 2 nie pocisniemy za duzo, ciekawe co wymysli Jose w tej kwesti :) no chyba ze damy szanse jakiemus mlodziakowi ze szkolki np ten Rodrigo strzela gole na U-19 to czemu nie ?
2010.07.30, godz. 13:29, jamro0809
Moze zrobimy scisla grupe ::Anty Hala dziec 200mln E na kazdy sezon:: :D zarcik :P Ale mozna zrobic :)
2010.07.30, godz. 13:28, Karager
W newsie na transfermarkt.de jest napisane że 14 mln
2010.07.30, godz. 13:27, ziembatov
paffcio21 - a czego oczekujesz po prowokatorach oraz rozszczekanych siurkach? :)
2010.07.30, godz. 13:27, jamro0809
paffcio21

Spox :D
2010.07.30, godz. 13:27, adiboss777
13:16, zizou555
właśnie a to żadne rozwiązanie tamten sezon to pokazał niestety pozdro!
2010.07.30, godz. 13:26, broda
tylko po co?!?
2010.07.30, godz. 13:25, Big Smoke
witowice
po to że jest mlody, bardzo mlody i dobry, mam nadzieje ze jego talent w realu eksloduje i niedlugo nie bedziesz zadawal takich pytan
2010.07.30, godz. 13:25, jamro0809
Ale jest jeden plus :) Na transfery nie wydalismy 100-200 mln Euro :D Sam Ronaldo byl drozszy niz wszystkie transery z tego roku (nie wiem do konca, tylko przypuszczam) :D I to mnie bardzo cieszy, ale i tak moglibysmy zrobic choc jeden sezon bez transferow, stawiajac na szkolke :)
2010.07.30, godz. 13:24, witowice
że to niemiec to nie szkodzi, ale on nie jest taki dobry!!!
A tak na marginesie, to po co realowi sergio canales??
2010.07.30, godz. 13:23, Big Smoke
paffcio21
idealny komentarz do tej sytuacji :)
2010.07.30, godz. 13:23, vanpersie11
paffcio21
popieram w 100%
zbyt dozu jest tu sezonowcow i dzieciakow na tej stronie dlatego lepiej ignorowac ich komntarze i psuc sobie tylko nerwy...
2010.07.30, godz. 13:22, pawel janek
No zobaczymy.
Szkoda że trzeba z kogoś zrezygnować, pewnie z Diarry któregoś. Obydwu szkoda będzie.
A poza tym to niemiec :(
2010.07.30, godz. 13:22, xdanielx17
jesli to prawda, to teraz trzeba jak najszybciej sprzedac Mahamadou i Drenthe oddac na roczne wypozyczenie..
takie jest moje zdanie.
2010.07.30, godz. 13:22, kshemoo
Rasiści;) Jak grał na mundialu w RPA dla Niemiec to był "farbowanym niemiaszkiem", "obcokrajowcem w barwach niemiec" itp. , a jak idzie do Realu to NIEE!!! Szkop!!

Żenada.

Świetny piłkarz, wreszcie co poniektórzy już raczyli zauważyć, racjonalny transfer pod dyktando trenera a nie gwiazdor pod publiczkę nie pasujący do reszty, brawo dla nowej polityki transferowej Realu!
2010.07.30, godz. 13:22, becks693752399
Wy sobie możecie chcieć lub niechcieć Samiego w Realu i tak to nic nie zmieni :)
Mourinho wie co robi, a ja jako kibic Królewskich w pełni go popieram.
2010.07.30, godz. 13:22, elektryk321
Nic pozostaje życzyć powodzenia.
2010.07.30, godz. 13:21, paffcio21
PROSZĘ PRZECZYTAJCIE TO


Ci co krytykuja transfer Khediry są...no i niewiem jak to okreslic-delikatnie mowiac głupimi
Popatrzcie
Cieszyliście sie z zatrudnienia Mourinho tak?
chyba tak
I co pisalisie w komentarzach
Juz pisze
"Swietnie ze jest,on odbuduje klub"
tak
I teraz jak przychodzi co do czego to sami sobie zaprzeczacie.
Uwazacie ze on robi te transfery od tak
Tylko w polsce kupuje sie zawodników z łapanki
Zastanówcie sie najpierw czy naprawde jestescie od niego marzejsi a dopiero pozniej wypisujcie takie glupawe komentarze ok?
poki co to pograjcie w menagera !
2010.07.30, godz. 13:20, domin11rm
nie mam pojęcia po co, teraz przynajmniej jeden pomocnik musi odejść i mam nadzieję że to będzie m.diarra a jak jeszcze jeden to gago
2010.07.30, godz. 13:20, gajdor87
no to teraz sprzedac (i zarobic pieniadze) Mohammadou i Lassa bo po co oni ??? a co Khediry to sadze ze jest dobrym def. pomocnikiem
2010.07.30, godz. 13:19, Gisele
Askcrew1,

się okaże :) Czas wszystko zweryfikuje. Takie moje skromne zdanie.
2010.07.30, godz. 13:19, ryba229
brawo widac ze Mourinho rzadzi kasa w tym roku
2010.07.30, godz. 13:19, Big Smoke
mysle ze ten mlody chlopak moze sporo wniesc do naszego srodka pola i stworzyc dobra pare z Xabim :)
2010.07.30, godz. 13:18, ricardo0705
ławka rezerwowych dla niego jest miejsce......xabi jest sto razy lepszy
2010.07.30, godz. 13:18, Kuski
Nikt nie lubi Niemców ;d Ale moźe się przyda?
2010.07.30, godz. 13:17, Sqorpio
jest !
2010.07.30, godz. 13:17, RuudvanNisterlooy
nie wiem tylko po co nam Khedira, mamy Diarre, Lassa, Gago, Xabiego, no nie wiem na co nam Niemiec ?????
2010.07.30, godz. 13:16, xXxGonzalez7xXx
Po co, i za ile?
2010.07.30, godz. 13:16, askcrew1
Czy z tej mąki będzie chleb?
Chopak niby młody, utalentowany ale nie wiem czy się sprawdzi...

Jak uważacie?
2010.07.30, godz. 13:16, netskape
Po sezonie się okaże czy Jose się nie pomylił. Osobiście nie byłem zwolennikiem tego transferu, ale podobnie jak ktoś tu już napisał, nie przekreślam nikogo z góry.
2010.07.30, godz. 13:16, zizou555
2010.07.30, godz. 13:12, adiboss777
popieram w 100%

bo hala dzieci co rok chciały by transferów po 100mln takich jak Ronaldo czy Kaka
2010.07.30, godz. 13:16, adiboss777
paffcio21
no i właśnie o to chodzi mało pieniędzy a tak udane transfery moim ulubieńcem już został Di María :D jest naprawdę świetny http://www.youtube.com/watch?v=UHygfyQjgHI
2010.07.30, godz. 13:16, vive
maciek123x

" To jedne z bardziej bezsensownych transferów Realu. "

Historia to oceni :) Zobaczymy za kilka miesięcy co powiesz na ten temat. Ja jestem pewny, że Mourinho dobrze przemyślał ten transfer i nie jest to przypadek, że Sami do nas dołączy.
2010.07.30, godz. 13:15, Piotrek 003
Boże NIE! Dlaczego on.
2010.07.30, godz. 13:14, Gisele
Uważam ,że z wszelką krytyką/pochwałą, powinniśmy poczekać do końca nadchodzącego sezonu. Ja tam nikogo z góry nie skreślam i nie wynoszę na piedestał. Wszystko się okaże :)
2010.07.30, godz. 13:13, Hamboh
Tylko zeby przypadkiem Lassa nie sprzedawali : / bo Lass w swojej dobrej formie moze wiele nauczyc Khedire
2010.07.30, godz. 13:13, vive
Teraz jeszcze OBROŃCA ale już obrońca sprawdzony i doświadczony jak np. Evra. Obrona nam kuleje i tutaj musi być jakieś dobre wzmocnienie bo nie mam zamiaru oglądać takich dziecinnych błędów defensywy jak rok temu.
2010.07.30, godz. 13:13, maciek123x
To jedne z bardziej bezsensownych transferów Realu. Już tylko Jonathan Woodgate był chyba gorszy. Przecież mamy w Madrycie o klasę lepszych defensywnych pomocników.
2010.07.30, godz. 13:12, Raul7_fan
pozbyliśmy jednego niemca (Metzeldera) a pozyskaliśmy drugiego... :(
2010.07.30, godz. 13:12, adiboss777
czemu tyle osób jest przeciwko temu piłkarzowi Sami Khedira jest naprawdę dobrym piłkarzem dużo za niego pewnie nie zapłacili a będzie grał przez dobre parę lat i uszczęśliwiał kibuców los blancos sam Mourinho go chciał wiec pozwólcie niech pokarze na co go stać!!
2010.07.30, godz. 13:12, kołass
niepotrzebny...
2010.07.30, godz. 13:12, paffcio21
Polityka tranferowa jest dla mnie rewelacyjna
Skończyło sie wdawanie pieniedzy po 200mln
Zachwycony jestem tym faktem
2010.07.30, godz. 13:11, zizou555
ważne zeby Maou był zadowolony ze składu, lepiej transfer ocenić po sezonie a czasami dwóch a nie teraz płaczecie a jak strzeli w 90 minucie w GD bramke na wage zwycięstwa wszyscy będą mówić "a nie mowiłem"
pamiętacie jakie były reakcje po kupnie Pepe za 30 mln a pozniej uwazany był za najlepszego obrońce w naszym zespole

poczekajcie , zobaczymy
2010.07.30, godz. 13:11, mrozinho007
Pieknie :d jeszcze tylko srodkowy obronca i bedzie gites:D
2010.07.30, godz. 13:11, vive
Powtarzam jeszcze raz, To taka inwestycja w przyszłość ...

Gostek jest młody i może być z niego zawodnik światowego formatu. Trzeba takich wyłapywać, bo kupiliśmy go za 11 mln a za 3 lata może on być warty 45 mln. To samo Pedro Leon i Di María.

Sprowadzamy jak na razie samych młodych zawodników, którzy jeszcze niczego nie osiągnęli i będą zaciekle walczyć o sukcesy. Według mnie bardzo dobrze. Nie wydaliśmy nie wiadomo jakich sum na tych zawodników a mogą z nich być za kilka miesięcy zawodnicy z najwyższej półki. Widocznie Mourinho podoba się ten zawodnik i widzi w nim świetnego zawodnika.

To nie jest tak, że Khedira od razu ma rządzić Realem i wygrać nam LM :) ale za jakiś czas jak się wkomponuje w zespół może być z niego świetny MŁODY zawodnik. Mourinho na pewno nie kupił go w ciemno. Na pewno przemyślał sprawę, zliczył wszystkie za i przeciw więc trzeba zaufać trenerowi.
2010.07.30, godz. 13:11, zduniol94
Zobaczymy co z tego wyjdzie
2010.07.30, godz. 13:11, Salas9
Kubacki

Po odejściu Raúla potrzebny jest jeszcze snajper ;)
2010.07.30, godz. 13:10, kot1
kolejny wychowanek
2010.07.30, godz. 13:09, boczek93
matrix_neo13 - każdy z nich miał słabszy okres gry jak i przebłyski geniuszu więc ciężko jednoznacznie poweidzieć który jest najsłabszy. Mahmadou, Lass i Gago zaliczali dobre sezony, chociaż w tym minionym trudno powiedzieć kto grał najlepiej bo każdy miał wzloty i upadki. Ja bym zostawił Mahmadou i Lassa, ale to nie ja decyduje. Co zrobi Mourinho będe zadowolony bo to on ich ogląda na codzień a nie ja.
2010.07.30, godz. 13:09, HeleS
nie chce go tu :D
2010.07.30, godz. 13:09, Arielos91
max 15 mln.
2010.07.30, godz. 13:08, makrela
10 mln
2010.07.30, godz. 13:08, jamro0809
Nie wiem czy transfer byl konieczny... A propo - ile za niego dali?
2010.07.30, godz. 13:07, Kubacki
No i gitara;) Jeszcze obrońca i starczy:D
2010.07.30, godz. 13:07, Adamix
widzę że wszyscy już go oceniają a ja ocenie go dopiero po sezonie on nawet nie wyszedł na murawę a wy już ze po co, słaby itp wszystko okaże się po sezonie wtedy będzie można oceni jego grę ;)
2010.07.30, godz. 13:06, fisker1_Zidane
pfffff ;f
2010.07.30, godz. 13:06, robinhob4
jak Lass odejdzie to pojadę na Bernabéu i chyba ich wszystkich pozabijam :D Ale tak na serio to Lass nie może odejść bo zobaczymy że to będzie duży błąd
2010.07.30, godz. 13:06, Arielos91
wkoncu chociaz dosc pozno sie pojawil ten news wiadomo to bylo od 6 rano :)
2010.07.30, godz. 13:06, krzyszak
No to teraz moim zdaniem sprzedać trzeba będzie M. Diarra. Diarra ma jeszcze tylko przez rok ważny kontrakt, a więc ostania szansa by jeszcze coś na nim zarobić. Teraz Lass będzie miał trudnego rywala w walce o pierwszą jedenastkę, będzie rywalizacja, która powinna zmotywować obydwu zawodników. Miejmy nadzieję, że Sami nas nie zawiedzie.

Hala Madrid !
2010.07.30, godz. 13:05, krissQ2502
Nie lubię niemców ! I nie obchodzi mnie to że jest naturalizowanym niemcem ! Szkoda ;/ No ale cóż
2010.07.30, godz. 13:05, Karager
M. Diarra papa ;]
2010.07.30, godz. 13:05, edek1992
był potrzebny ktoś nowy do środka pola, gdyż po prostu nasi obecni środkowi pomocnicy się nie sprawdzili, nikt nie będzie wiecznie czekał na Gago czy Diarre. Lass na pewno zostanie więc nie będzie źle. zresztą ja nie żałuje, w poprzednim sezonie środek to była kompletna kicha,wy już oczywiście zapomnieliście o tym.
2010.07.30, godz. 13:05, sta6ek
a ze etoo u niego gral to tylko dlatego ze etoo zarabia jak bialy :D
2010.07.30, godz. 13:04, Figo_69
pasuje robota
2010.07.30, godz. 13:04, dyktus
Mamy Momo Lassa Gago Xabiego a on sprowadzaja jakiegos lolka ktory bylby nieznany gdyby nie MŚ ten transfer kompletnie mi sie nie podoba, a najgorsze bedzie to jak odejdzie Lass : /
2010.07.30, godz. 13:04, pablo0506
lepiej by bylo sprowadzic Schweinsteigera
2010.07.30, godz. 13:03, sta6ek
gago zostanie ... poleci lass bo mourinho jest rasista!
2010.07.30, godz. 13:03, 7borikson
I po co?? i po co ??? a co z gago lassem diarra.........
2010.07.30, godz. 13:02, vive
To taka inwestycja w przyszłość ...

Zauważyliście, że wszystkie nasze transfery w tym roku to zawodnicy perspektywiczni, młodzi, który jeszcze nie są wielkimi gwiazdami, ale mają szanse się nimi stać.

Di María, Pedro Leon, Khedira.

Teraz przydałby się jakiś DOŚWIADCZONY obrońca albo dwóch najlepiej na środek obrony i na lewą obronę.
2010.07.30, godz. 13:02, ortel
na trybuny z nim...
2010.07.30, godz. 13:02, matrix_neo13
boczek93 - Gago raczej zostanie. Poleci pewnie Mahamadou. Lubię wszystkich naszych dp. Nikt mnie nie zraził do siebie. Gago miał słabszy czas po kontuzji w drugiej połowie sezonu 08/09, Lass miał zeszły sezon słabszy, Mahamadou nie dostawał ostatnio wielu szans na grę, ale wszyscy gdy są w dobrej formie są klasowymi piłkarzami. Ciężko mi jednoznacznie powiedzieć, że ten lub ten powinien odejść, no ale w tym przypadku, któryś musi.
2010.07.30, godz. 13:02, edek1992
obiecująco się prezentuje, w dodatku 11 milionów. nawet jak się nie sprawdzi, czego nie chcę oczywiście, to nie będzie wielkiego płaczu ; ]

2010.07.30, godz. 13:01, madryciak99
no i bardzo dobrze ;)
2010.07.30, godz. 13:00, Rakus
NIE!!!!!!!!!!!!!!!
2010.07.30, godz. 13:00, maciek90ldz
nie jestem za bardzo zadowolony:/
2010.07.30, godz. 13:00, koucz
no to lass albo diara do odstrzalu
2010.07.30, godz. 13:00, QmiloQ
hmm. ciekawe, jak będzie teraz wyglądał skład Realu...
2010.07.30, godz. 13:00, ronaldo1994
Zobaczymy jak się sprawdzi, nie lubię Niemców, ale i tak tylko jest ich obywatelem.
2010.07.30, godz. 13:00, paffcio21
czeszą mnie te przemyślane transfery
2010.07.30, godz. 12:59, misiek31
szafa gra:p
2010.07.30, godz. 12:59, Banan
Po co?! :|
2010.07.30, godz. 12:59, Mejson
pozyjemy zobaczymy.
2010.07.30, godz. 12:57, boczek93
no to zobaczymy jak to będzie, teraz trzeba się pożegnać z kimś, według mnie z Gago
2010.07.30, godz. 12:57, glorusek
nice
2010.07.30, godz. 12:57, Krystian77
Jeeeeessssst.;]
2010.07.30, godz. 12:56, Klatus
\o/
2010.07.30, godz. 12:56, Dziecko Neo Strady
nie-wiadomo-po-co.

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama