REKLAMA
  • polski
  • english

Nie jesteś zalogowany! - Zaloguj się!

reklama

szukaj


 

aktualności

2010.07.16, godz. 10:33, El Jarek / marca.com, realmadrid.com

Pierwszy trening

Real Madryt z José Mourinho rozpoczął pracę na murawie. Na razie Portugalczyk może liczyć na dziesięciu piłkarzy pierwszej drużyny - Dudka, Adána, Garaya, Marcelo, Drenthego, Gago, Diarrę, Granero, Lassa i Benzemę. Dlatego na pierwszych treningach będą do nich dołączać piłkarze ze szkółki. Dzisiaj z pierwszą ekipą trenowali Carvajal, Tébar, Nacho, Álex, Denis Tcherysev, Fran Rico, Joselu i Morata. Zajęcia poprowadził trener od przygotowania fizycznego, Rui Faria. Trening zdominowała praca fizyczna.

Mourinho na murawie ze sztabem pojawił się już o 9:10, a zajęcia rozpoczynały się o 9:30. Piłkarze, widząc, że trener naprawdę jest bardzo punktualny, na murawę wyszli o 9:20.

Trening zaczął się od przemówienia Mourinho. Po rozgrzewce piłkarze zaczęli wykonywać różne ćwiczenia siłowe. Po 9:45 bohaterem została piłka, zawodnicy bawili się w popularnego "dziada".

Druga sesja treningowa została zaplanowana na 17:30 i odbędzie się za zamkniętymi drzwiami.

Więcej zdjęć z porannego treningu znajdziecie tutaj.

REKLAMA

Zobacz inne aktualności powiązane z gorącym tematem Przygotowania do sezonu 2010/11

Komentarze

2010.07.17, godz. 15:06, Kafarekmerengues
Hm no i zaczęli:) powodzenia!!!
2010.07.17, godz. 11:50, realkuba20
fajne koszulki
2010.07.16, godz. 19:34, dawid7788
przed tym sezonem już nie obiecuja potrójnej korony tak jak rok temu
2010.07.16, godz. 18:52, eatht
A propos będącego na pierwszym planie Benzemy. Jeśli Mourinho nie wyciągnie z niego maksimum albo przynajmniej lepszej gry niż ta z poprzedniego sezonu, to nikt tego nie zrobi...
2010.07.16, godz. 14:25, zduniol94
Do roboty po trofea
2010.07.16, godz. 13:45, Inynier
pracę czas zacząć. do roboty!! :P
2010.07.16, godz. 13:43, radek1996
jose zrob druzyne!!!
2010.07.16, godz. 13:29, tempy123
hehe widac ze Mou bylo ziomno xD długie spodnie?? ufff :D
2010.07.16, godz. 13:18, BartekNS
Jaka powaga u Mou ^^
2010.07.16, godz. 13:13, dynamo
Ohydne koszulki treningowe, koszulki domowe , wyjazdowe i alternatywne. Pwinni powiesić za jaja adidasa za te wymysły. Taco była w tym sezonie o niebo lepsza.
2010.07.16, godz. 13:08, realista-wojtek
dudek6688- taaakie ciepla- zwlaszcza ze hiszpania w polsce lezy, o 9 rano,gdzie klimat jest zblizony do rownikowego jest zimno ;P
2010.07.16, godz. 12:31, dudek6688
te spodnie dresowe by sobie darował - co ma tak chude nogi ?????????? takie cieplo a on w dresach
2010.07.16, godz. 12:15, Buhaj
Wspolczuje im w taki upal trenowac. Ale dobrze ze na poczatek Mou dostal tych graczy ktorzy grali slabo w tamtym sezonie lub malo szans dostali. od Pellegriniego. Maja szanse udowodnic swoja wartosc. Sorry tez za offtop ale to http://www.youtube.com/watch?v=DMhmXBuUkzs&feature=player_embedded zostawiam bez komentarza.
2010.07.16, godz. 12:14, Justys09
Fajnie widzieć Mourinho w koszulce Realu :D
2010.07.16, godz. 12:10, Kamiliano7
Przecież Pedro daleko na Bernabéu nie ma z Getafe to gdzie z lotniska ;p
2010.07.16, godz. 11:57, alibogosian
pomyłka, są z badań juz :)
2010.07.16, godz. 11:57, alibogosian
coś nie ma tradycyjnych zdjęć z lotniska, czyżby Pedro Leon nie dotarł ? :P
2010.07.16, godz. 11:53, Sh3V
Piękne koszulki :)
2010.07.16, godz. 11:38, Mati310
no i git treningi jusz są !!
2010.07.16, godz. 11:37, Tymek94
raczej tak
12.30
2010.07.16, godz. 11:35, korozja_
z ligami mają umowę, ale z Realem nie za bardzo.
chociaż z tego co sobie przypominam, to na treningach w zeszłych sezonach też grali Najkami, więc mój błąd ;)
2010.07.16, godz. 11:33, Hamboh
Xeneda - po prostu to pilkarzy rozprasza
2010.07.16, godz. 11:33, Tymek94
wiem niebieska wzor paneli jak w 2010 ale nie jabulani i dobrzeee!!
2010.07.16, godz. 11:23, KrisRM
nowa piłka ;D
2010.07.16, godz. 11:23, Tymek94
korozja pilka nike to oficjalna pilka ligi angielskiej,wloskiej i hiszpanskiej!!
2010.07.16, godz. 11:22, Tymek94
cibi tez to zauwazylem o nosi adizero (Cyan/White) wersja K leather
ale jose buty adidasa nosil juz w interze(chociaz ze inter-nike)
2010.07.16, godz. 11:21, CR96
rok temu też mieli piłki nike na treningach
2010.07.16, godz. 11:17, korozja_
haha, grają piłką NIKE :d czyżby sponsor im nie pasował? :d
2010.07.16, godz. 11:15, spokx
ostro zasuwają
2010.07.16, godz. 11:13, zbyszek19948
zdjecia dobre
2010.07.16, godz. 11:07, kubinho1992
pawlo_cet-myślisz że treningi zamkniete robi sie tylko dlatego ze w zespole sa gwiazdy???
2010.07.16, godz. 11:07, djg
fajne te koszulki treningowe maja ;d
2010.07.16, godz. 11:02, pawlo_cet
Druga sesja treningowa została zaplanowana na 17:30 i odbędzie się za zamkniętymi drzwiam ciekawie po co tak nie będzie najwiekszych gwiazd.
2010.07.16, godz. 10:59, Grandos
no juz przeciez byl dawno news ze wiekszosc treningow bedzie z zamknietym drzwiami
2010.07.16, godz. 10:57, abstracion
jestem wielce ciekawa, co z tego wszystkiego wyniknie.
szkoda, że chłopaki nie są w komplecie.
2010.07.16, godz. 10:51, qat01
Po prostu spokój dla zawodników , mówił zresztą chyba w jakimś wywiadzie jak przychodził , że będzie dbał o prywatność i spokój własnie..
2010.07.16, godz. 10:50, patrykpkr1991
Mou fajne buciki ma hehe;D mam nadzieje ze odzyje real za jego trenerki:D
2010.07.16, godz. 10:46, Gregory House
Bardzo czekałem na zdjęcie Jose na treningu. :D
2010.07.16, godz. 10:42, On93
Xende
Ciężko jest to wytłumaczyć, ale z tego co interesowałem się Jose Mourinho za czasów w Interze, on po prostu lubi mieć dużo prywatności.
2010.07.16, godz. 10:41, podsad07
U Mou to normalka. Po prostu takie ma zasady.
2010.07.16, godz. 10:39, mariopepe
Może chcą, żeby nikt nie przeszkadzał zawodnikom w treningu.
2010.07.16, godz. 10:39, Drako
moze ma specjalny plan treningowy i nie chce zeby inni wiedzieli co i jak ...
2010.07.16, godz. 10:37, Xende
"Druga sesja treningowa została zaplanowana na 17:30 i odbędzie się za zamkniętymi drzwiami."

Nie rozumiem, przecież nie będą chyba przygotowywać taktyki na sezon.

Mógłby ktoś racjonalnie wytłumaczyć ?

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze!

REKLAMA

archiwum

gorące tematy

profil

Pamiętaj, że sposób wyświetlania Aktualności i Komentarzy zawsze możesz dostosować do swoich potrzeb!

- Twój profil -

reklama

Sklep Realu Madryt

dołącz do nas



reklama